Kár erőlködnöm ?

2021. december 11. 07:48 - csajokespasik

Ha egy olyan pasitól kérsz időt, aki addig se foglalkozott veled, ott már tényleg csak a szünet segíthet – lehetőleg az a fajta, amelyik örökké tart.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Mi nagyon lassan jöttünk össze. Nem hittem el, hogy van olyan férfi, akinek nem csak a testiség körül forognak a gondolatai. Sokat találkoztunk, de történni nem sok történt, pedig vártam, végül nekem kellett lépni: amikor meg akartam csókolni a száját, meglepődött, összeszorította, mintha nem akarná, csak eltűrné. Aztán lassan tört meg a jég, főleg az én kitartásomnak köszönhetően. Azóta tudom, hogy nem szereti a nyilvános érzelemmegnyilvánulásokat, ugyanis az említett csók egy téren történt és nem bírja, ha mások is tanúi az intim pillanatainak.

Ez végül is érthető. Viszont a napokban újra előjött egyfajta érdektelenség. Amit utólag mindig megmagyaráz. Nem tudom, mennyire szeret, azt érzem, hogy ő úgy el van mellettem. Csak telnek a napok, én meg egyre veszítek a lelkesedésemből. Mintha mindent tőlem várna el. Javasoltam a közös hobbit.

Soha nem szól bele semmibe, a háttérben meghúzódik és nem érdekli a világ. Ha segíteni kell, akkor jó vagyok. Kiszámíthatatlan, mert nem tudom, kár-e erőlködnöm...? Folyton azon gondolkozom, hogy lehetne ez jobb? Ha időt kérnék, hogy tartsunk szünetet, az úgy végződne, hogy nem keresne és szépen elsikkadna az egész.

 
85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3516780706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.11. 09:17:15

Én nem látok ebben jövőt. Nincs érzelmi kötődés, sőt megkockáztatom soha nem volt

God Harald 2021.12.11. 09:44:28

Majd szól ha változott valami. Ő így örül.

Reactor 2021.12.11. 16:06:50

Ez vicces: a nők 99 százaléka azon lamentál mindig, hogy a férfiak mindig csak AZT akarják, sok szexmániás gyesznyó, fúj. Megtörténik a csoda: egy lány találkozik egy olyan férfival, akinél "visszalendül az inga" - erre kiderül, hogy ez is probléma. Hát ez whehehehehe.
Szerintem a nők maguk se tudják, hogy igazából mi a csudát akarnak, de tőlünk várják el, hogy majd mi kitaláljuk azt. Ez ilyen hülye játék...

a távoli rokon 2021.12.12. 18:33:22

Van ilyen, erősen befelé forduló személyiség lehet. Az egyik kollégám ilyen, nyilván nem ismerem a párkapcsolat-létesítési szokásait, de tény, hogy elég nehéz kommunikálni vele.

szeme közé, laposan! 2021.12.12. 22:10:08

Nyilván el kell gondolkodni azon, hogy az illető:
a, nem is szeret
b, valaki mással is kavar
c, buzi
d, egyéb, pont leszar. Ezt itt majd a nálam elemzőképesebbek úgyis megmondják.

||| 2021.12.12. 22:11:48

Két aszexuális találkozása. Az egyik jobban az, mint a másik. Van ilyen is.

"Javasoltam a közös hobbit."

Ha nem találtok közös hobbit, akkor keress egy kevésbé aszex pasit.

Örömhernyó 2021.12.12. 22:38:48

Teljesen normális férfi. Nem szaladgál pincsikutyaként lihegve körülötted. Ez tiszteletre méltó.
Szeret, de ő ezt nem úgy mutatja ki, ahogy te azt elképzelted kislány korodban.
Közös hobbit muszájból nem lehet szervezni. Vagy van közös érdeklődés vagy nincs. Ha nincs, attól még működhet a kapcsolat, a párok nagyon kis részénél van az, hogy az élet minden területén társak. Főleg ha később jöttek össze, nem tizenévesen, akkor minimális az esély arra, hogy mindenben azonos legyen az érdeklődésük.

Örömhernyó 2021.12.12. 22:39:57

@|||: Szerintem a szex működik, csak nem akar nyilvánosan smárolni a pasas. Ritka az ilyen, de szerintem attól még beveri a nőnek négyszemközt.

Lorrh 2021.12.13. 08:24:39

@Reactor: neked az a bajod, hogy az összes nőt egyszerre akarod megérteni. Pedig csak azzal az eggyel kéne foglalkozni aki veled van (veled lenne).
Akkor már nem olyan borzasztó ám!

Lorrh 2021.12.13. 08:26:17

@Örömhernyó: számodra a poszt melyik mondatából derült ki, hogy melyikük a férfi és melyik a nő?
Vagy csak a saját előítéleteid írják a kommentedet?

Olasz Bazsa 2021.12.13. 09:10:53

A nők első számú párválasztási problémája, hogy csak a körülöttük élő hús-vér férfiakból lehet választani. A fejükben és képzeletükben élőkből pedig nem.
Mindegy milyen egy élő férfi, az az elején még tök jó, aztán eljön a pillanat, amikor már az a baj, hogy még mindig olyan.
A lakosság egyharmada nem véletlenül egyedülálló. Ha hozzászámoljuk a társas magányban, langyos pisiben, szar kapcsolatban élőket is, akkor több, mint a fele.

Örömhernyó 2021.12.13. 09:36:30

@Olasz Bazsa: Ez pontosan így van. Remek hozzászólás. Rengeteg olyan nő van, aki a képzeletében élő férfihoz ragaszkodik, ezekből lesznek a vénlányok, aggszűzek és a fesztiválokon meg jógatáborokban, nyaraláson szó szerint bárki által megcsinálható, önmagukat kereső harmincas, negyvenes nők.

szaletli 2021.12.13. 09:45:43

@Örömhernyó: Rengeteg ilyen nő van, meg rengeteg olyan, meg pláne iszonyú sok amolyan. (Férfiakra ugyanez vonatkozik.) Aki nem képes az általa kitalált papírmasé figuráktól elvonatkoztatni, illetve venni a fáradságot és adott személyre szabva specifikus válaszokat adni, az nyugodtan hagyja a francba az egészet, mindenkinek szívességet tesz vele.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.13. 12:21:37

@Örömhernyó: igen ilyet magam is lattam a Tollwood fesztivalon, Münchenben. Bizarr ahogy a 60 körüli Gerda megprobalta behalozni a 20 eves csokit. Groteszk, bizarr, elkepedve bamultam.

Gilcsibill 2021.12.13. 14:10:09

Hát persze, hogy érdektelen, hisz kisujját sem kell mozdítania érted. Hidd el ha kellenél neki éreznéd. Minek tepersz valakiért, aki leszar és meg sem akar csókolni? Én nem értem az ilyen nőket...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.13. 14:58:47

@Kubszrok Hadnagy: DK Ázsiában meg a Jóskák csinálják ugyanezt. Meg a világon mindenhol mindenki, aki megteheti.

Reactor 2021.12.13. 15:27:17

@Lorrh: Dehogyis. Meg se próbálom megérteni őket, az konkrétan lehetetlen. Azzal is kár volt bajlódnom sokáig, hogy azt az egyet megpróbáljam megérteni. Most már szerencsére ez se probléma.
Ettől viszont még szóvá tehetem a logikátlanságaikat, hülyeségeiket, nemde? Ártani nem árt, és egyikük-másikuk hátha elkezd tőle gondolkozni.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.13. 15:32:25

@Puerto Prince: Ha krapek csinalja, az sem szep eppen. De ha venasszony nyomul levakarhatatlanul, az valahogy duplan visszataszito. Elöször 'tancolt' neki, aztan beleült a csokito ölebe. Annak kinos lett a dolog, probalt elhuzodni. A szipirtyo erre turbo fokozatba kapcsolt. A sracnak vegül ki kellett löknie az öleböl, megpedig egeszen durvan. Idaig lattam mert ekkor, megcsörrent a mobilom hogy hol kesek a virslikkel.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.13. 15:55:06

@Kubszrok Hadnagy: teljesen mindegy, hogy ki csinalja. Nem gondolnám, hogy a csicska lúzer potrohos palik, és a néhány italmeghívásért és vacsoráért rájuk mászó, gyakran kiskorú tinilányok és tinifiúk gusztusosabbak lennének. Ám a szexben túl sokat várunk a gusztusosságtól!

Az idősebb és az adott vadászmezőn tehetősebb emberek is kúrni akarnak. Mi ezzel a gond? Hogy egy hatvanas asszony szexelni akar egy fiatal, huszonéves, feltehetően számára újfajta pasival?

Ne történjen ilyen, de ha pl a feleségem meghal húsz év múlva és még érdekel a szex, én szerinted mit fogok csinálni? Túl azon, hogy pár évig sírok, tutira elmegyek egy olyan helyre, ahol még kapósnak számítok a huszonéves lányok között. Nézzem inkább otthon a falat?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.13. 16:01:28

Nincs azzal gond, ha valaki kurni akar. Azzal viszont annal nagyobb van, ha nem veszi eszre (i.e. nem akarja eszrevenni, pedig nyilvanvalo), hogy a masik inkabb egy meztelencsigaval is szivesebben kurna, mint vele...

Almandin 2021.12.13. 16:16:05

@Reactor: Ez azért már nem normális. Nyilván a szexmániás gyesznó és az aszexuális álférfi közt van a normális férfi.
Jó kérdés, miért ragaszkodik hozzá ennyire a posztoló? Egy ilyen álférfi nekem nem kéne.
Ez vagy aszexuális, vagy meleg.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.13. 16:38:39

@Almandin: a szexmániás férfi nem lehet normális? Esküszöm, nem vagyok gyesznó!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.13. 16:53:43

@Kubszrok Hadnagy: ezt te is érzed, hogy necces. Az, hogy ki kivel akar kúrni, illetve hogy ki kinek mit enged meg, egy sor tényező függvénye. Borzasztóan változik. Pl ha van egy jó feleséged, nem izgulsz rá, idézek, hatvanas Gerdára. Ezért őt lenézed, mert egóját riszkírozva akar dugni. Kvázi azért nézed le, mert úgy viselkedik, mint egy átlagos pasas. Márpedig az nem lehet, hogy hasonló drájvok (nevesül, hogy mindenki jó partnerekkel jókat akar dugni) mozgassanak minket, Németországtól Afrikán át Magyarországig, tizenéves, villámkezű kamaszoktól hatvanas, éltes matrónákig. Ezért ki kell találni, hogy ki a jó, és ki a rossz.

Mi férfiak tán nem mondogatunk ilyeneket, hogy tűzoltásra moslék is jó? Vagy hogy inkább osztozom egy szelet tortán, mintsem életem végéig egyek egy marék szart, ami csak az enyém? Dehogynem. A 95%-ban nők által belakott munkahelyeimen hallottam azt is, hogy minek nekem egy férfi, ha egyszer mindegyik olyan, mint egy Q. Egy nagy nulla egy kurta farokkal...
Ezek az égő egó társasági szólamai.

Ám a csábítás nem ismer ilyeneket. Nem ismeri az egót. Nem ismeri a társaságodat. Vágyakról és félelmekről szól. Keserves, mennyei, pokol és megváltás. Akár kedd délután. Te megveted, én nem. Mert mélyen emberi.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.13. 17:04:59

@Puerto Prince: Amit en megvetek az az, hogy ha valaki kivetközik a meltosagabol. Ismeretlenül is meg vagyok gyözödve, hogy fekete baratunknak mar megvolt az allampolgarsag, de legalabbis a tartozkodasi (es abbol kifolyolag "penzfa" nött a kertjeben) igy Gerda semmit, de abszolut sem tudott _mar_ neki nyujtani. (Maximum az unokajat, de az meg az ilyennek nincs). Korabban, amig nem volt tartozkodasija, addig nyilvan az elutasitas sem lett volna olyan vehemens.. Mondom, nekem nincs gondom a csabitassal, legalabbis addig nincs amig az ember nem rugaszkodik paros labbal a realitas talajarol. Ertem en, hogy a macskakra re lehet unni, de azert _valamennyi_ emberismerete mindenkinek lehetne, plane ilyen elemedett korara.

Reactor 2021.12.13. 18:19:36

@Almandin: Tudom, a normális az lenne, hogy "csak akkor legyen kedve szexelni, amikor nekem". Kérdés - ez melyikhez konvergálna inkább? A szexmániás gyesznyóhoz vagy az aszexuális "álférfihez"?

Almandin 2021.12.13. 21:49:45

@Reactor: Nem az lenne normális. Viszont az egyáltalán nem az, hogy többszöri találkozgatás után a vonzalom legkisebb jelét se mutatja valaki, sőt, érezhetően rosszul esik neki, ha megcsókolják.

Almandin 2021.12.13. 21:51:45

@Puerto Prince: Reactornak válaszoltam, ő hozta fel a röfikéket. Természetesen nem tartalak annak.

Almandin 2021.12.13. 21:52:35

@Almandin: Apropó, a kis "gyesznó" vírus kiment már belőled?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.13. 22:40:54

@Kubszrok Hadnagy: mert túlcivilizált vagy.Mi van akkor, ha egy felnőtt, öreg nő kúrni akar egy felnőtt, jól izmolt, huszas feketével?

A nők NEM a lóvé-love vonalon mozognak. Én sem tudom, hogy mi alapján, hol és hogy, szerte a világban. Van két mintám, ami kölcsőnösen kizárja egymást. Jussunk már tovább, mint hogy Gerda beletwerkelt a "csokiba"....

Reactor 2021.12.13. 22:45:04

@Almandin: Attól függ. Nem tudhatjuk, miket tapasztalt előzőleg a pasas a nők részéről. Ha egész idáig csak rosszat kapott mindtől, bár ő jóval fizetett, akkor nagyon is érthető a hozzáállása. Az is lehetséges, hogy mások kárán tanulta meg azt, hogy nőkben nem szabad bízni, nem a sajátján. Valami előzménye kellett, hogy legyen. Mindenesetre én nem tudom őt elítélni, sőt, egyet is érteke vele. A "guilty until proven innocent" stratégia még mindig a legkevésbé rossz.

Almandin 2021.12.14. 01:10:18

@Puerto Prince: Nagyon örülök. Csak így tovább!

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 08:46:33

@Puerto Prince: Egy öreg nö akkor es csak akkor fog kurni barkivel is, ha van olyan valamilye amit a masik piackepesnek talal. Ez lehet penz, lakas, segitseg a tartozkodasi engedelyhez, ad abszurdum kisugarzas is (gyanitom a felsoroltak közül ez a legritkabb), de ha ezek nincsenek, vagy nem megfelelö mennyisegben vannak jelen, akkor az öreg nö összezuzott egoval landol a sarban. Szomoru, de ez van.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 09:43:14

@Kubszrok Hadnagy: de hát ez a társkeresés, csókolom. Ha valaki kúrni akar, valahogyan meg kell kérdeznie a potenciálist, hogy benne van-e. Vagy az a furcsa, hogy az öregecske emberek használják a társadalmi előnyöket hogy jobb szexpartnerhez jussanak? Hiszen mindannyian használunk ilyeneket. Vagy a sérült egó a furcsa? Társkeresésben? :D

Csupa olyan dolgot mondasz, ami nem tipikus arra, hogy egy hatvanas német nő egy fesztiválon bepróbálkozott egy huszonéves fekete srácnál. De legalább jól ki lehet röhögni és meg lehet ítélni.

Nos én a magam részéről kifejezetten büszke vagyok erre a nőre, mivel öregkorában is bevállalta a kockázatos pasizást. Megjegyzem a legidősebb nő, akivel valaha voltam, 63 éves volt, mikor én 32. Gyönyörű, illatos puncija volt, órákig habzsoltam.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 12:59:44

@Puerto Prince: Tudod, mint irtam en mar eleg regota nyugaton elek. Es megfigyeltem, hogy a nyugati nök egy nem elhanyagolhato retege egyszerüen mindent elutasit, ami feher, kereszteny, ciszhetero ferfi. A 'fesztivalozosrol' is pont ezt gyanitom, mint ahogy a masikrol is, aki errefele vert fel nagy port a jajgatavasaval, amikor azon sirt a szaja, hogy a 'Bruderek' körbeadtak a palyaudvar mögött, mint egy füves cigit... Bezzeg ah en talalnek egy vicceet mondani a bankban ahol dolgozom, egyböl menne a email a HR-nek..
Innen a "schadenfreude", nem onnan hogy gonosznak születtem.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 13:18:56

@Kubszrok Hadnagy: szerintem próbálj meg kezdeni valamit ezzel a problémáddal. Nyilván nem véletlen, hogy ezeket veszed észre, mert neked ez a probléma. A feminista nők, a feketék meg a törökök. Őszintén szólva rá kellett gugliznom arra, hogy mi ez a ciszheteró. A német ismerőseim pl mind fehér, keresztény ciszheterók.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 13:32:54

@Puerto Prince:Te hol elsz, nem Kinaban? Ja, ott ez NEM problema, azt el is hiszem. De 12000 kilometerröl elmondani, hogy mi a nem gond, meg mivel mit kellene kezdenem, az meredek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 17:14:20

@Kubszrok Hadnagy: tőlem nyugodtan háborogj vagy szomorkodj, nem akarom elbaszni a rosszkedvedet vagy ilyesmi. Egyszerűen csak lesüt a szövegedből, hogy nem vagy a helyeden, és ezt az érzésvilágot én is elég jól ismerem.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 17:51:33

@Puerto Prince: Egyebkent tenyleg nem tudtad mi az ciszhetero? Irigyellek erte. Megeszem a kalapom, ismetlem, megeszem a kalapom, ha ebben az orszagban akarcsak egyetelen egy, mondjuk jövöre eretsegizö diakot talalsz, aki ne ismerne ezt a kifejezest.

Almandin 2021.12.14. 18:06:51

@Kubszrok Hadnagy: A fiatalok már más világban szocializálódnak. Amúgy a középkorúak tényleg elszörnyednek ezen a sok divatos kifejezésen, amivel ma elkezdték csoportosítani az embereket.
Én sokáig meg azt nem tudtam, mi a queer. Ha ez nyugaton már nem véresen komoly dolog lenne, amivel embereket csinálnak ki, csak röhögnék ezeken.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 19:40:19

@Kubszrok Hadnagy: ismerem a cisz prefixum jentését szerves kémiából, és ismerem a heteró szó jelentését is. A kettőt egyben így még nem hallottam, nem is nagyon látom értelmét, szerintem baromság. A szó maga is előfeltételez egy elméleti alapot, ami számomra minimum kérdőjeles.

Talán Michel Foucault-nál olvastam arról a diskurzuselméleti jelenségről, hogy az agyonbeszélés a téma halála. Nem véletlenül van egyre több alternatív nemi irányzat, szexológiai kutatás, túlszexualizált médiatartalom, stb. Egyre kevesebb és egyre szarabb a szex a nyugati civilizációban.

Almandin 2021.12.14. 20:13:22

@Puerto Prince: Jó a meglátás. Minél többet beszélnek róla, annál kevésbé csinálják.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 21:01:18

@Almandin: Na akkor azt kepzeld el, hogy nekem ket lanyom van, meg csak ovisok, es jelenleg nyugaton elünk.. mar meg is beszeltem a nagyobbikkal, aki jövöre megy elsöbe, hogy "akarmit is mond a tanitoneni, azt azert at fogjuk beszelni otthon, hogy tenyleg ugy van-e"... Szomoru, de ez a mai nyugati valosag. Van a nyugatnak elönye, senki ne ertsen felre, (pl csak reszmunkaidöben dolgozom, de a csaladomat megis nagyszerüen el tudom tartani), de a parkapcsolat, a csalad, a ferfi-nöi szerepek, es minden ami ezzel összefügg, az katasztrofa.

@Puerto Prince: as sors ironiaja, hogy eppen abban az orszagban vagy a legjobban vedve a kultrualis forradalom tombolasa ellen ahonnan maga a kifejezes szarmazik.

"Egyre kevesebb és egyre szarabb a szex a nyugati civilizációban."

Na ezzel szazszazalekosan egyetertek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 21:24:01

@Kubszrok Hadnagy: itt van másfajta probléma elég. Én úgy birkózom meg vele, hogy nem érdekel. Kína olyan, amilyen. Ahogy Németország is. Pl időről időre a rendőrség átkutatja a lakásunkat. Cserébe ha megmotoznak a reptéren, simán kerülhetsz fiatal biztonságis nőhöz. Stb stb.

Pl nekem is itt lett beiskolázva a legnagyobb gyerekem, aztán itt is vannak meredek sztorik, pl el kell majd játszaniuk egy iskolai rendezvényen, hogy japánokat ölnek meg és sikeresen megvédik a hazát. Elsőben. De az isiben beszélgettem pár szülővel erről, akik mondták, hogy mivel a gyerekem félig fehér, esetleg lehetne náci. Mondom tessék? Mert amúgy figyeld meg, hogy a kínai háborús filmekben az egyetlen fehér, aki tesz is valamit a kínaiakért, az mindig német. Mint megtudtam, bár nem érdekelt, az eredeti kínai sereget a nácik képezték ki. Jó, mi? :D

Különben én szeretem a kínaiakat, és most már elég jól is megy a beszéd, a szövegnek is kb kétharmadát értem. Hogy mondjak egy meglepőt, Kína mellett a másik ország, amin vacilláltunk, pont Németország volt, az is a gyerekek oktatása miatt. Szóval nem biztos, hogy olyan rossz az :)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 21:47:15

@Puerto Prince: "az is a gyerekek oktatása miatt".

Ok, Kina nyilvan nagyon mas, ennek minden nyügjevel-szepsegevel együtt.

Csak a kivancsisag kedveert: ugyan miert gondoltatok, hogy az jo lesz? Spoiler alert: Nem jo. Forras: a felesegem, aki itt tanit.

Mondjuk az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy en meg csak ketszer voltam Nemetorszagban. Egyszer meg 1986-ban, egyszer meg nehany eve, Fuerteventura szigeten (mar ha erted, amit mondani akarok).

Kubszrok Hadnagy 2021.12.14. 21:48:44

@Kubszrok Hadnagy: "Csak a kivancsisag kedveert: ugyan miert gondoltatok, hogy az jo lesz? " Marmint a nemet iskola

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.14. 22:07:20

@Kubszrok Hadnagy: a nejem sokféle infót figyelembe vett, ő sokkal jobban ért ehhez, mint én. Pl a német iskolarendszer nagyon emberséges a kínaihoz képest, de mindeközben jó előrelépés van a világ legjobb egyetemei felé. Egy német oktatás be van kapcsolva a kontinens, sőt a világ vérkeringésébe is. Míg Kínában persze vannak vendégoktatók... de ez más. Továbbá szempont volt az is, hogy a gyerekek nem csak tudást kapnak az isiben, hanem értékeket is, és a német értékvilág közelebb áll hozzánk, mint a kínai. Ilyesmik. Bár megmondom őszintén arra nem emlékszem, hogy itt közoktatásról volt-e szó, mert a feleségem családja számára a drága magánoktatás alapvetés.

Almandin 2021.12.15. 00:12:32

@Puerto Prince: Na, ezért nem élnék ott. Viszont a kínai kultúra valóban szép. A művészetek terén nagyot alkottak. A kínai emberekkel sincs bajom, viszont nagyon más a gondolkodásuk, ezért nem tudnék pl. párkapcsolatot elképzelni kínaival. Egy diktatúrában élni se tudnék.
Viszont pl. rákerestem Vuhanra. Kifejezetten szép város a járvány kiindulópontja, nagyon kellemes utcákkal. Látszik, hogy jelentős gazdasági fejlődés is van. Gazdagok is vannak ott nem is kevesen.
Itt lehet megnézni, milyen varázslatos szépségű város este:
www.youtube.com/watch?v=WwBehEUQuY8
Ha rengeteg pénzem lenne és nem lenne ott diktatúra, szívesen vennék ott lakást, időnlént odamennék, sétálgatnék este. Sokan azt hiszik, hogy egy kínai város ronda, pláne Vuhan, a járvány elindulási helye. Biztos a külvárosok ott se szépek, meg nyomor is van, de a belvárosa gyönyörű.

Almandin 2021.12.15. 00:25:42

@Kubszrok Hadnagy: Nyugaton kb. 20 éve volt normális, demokratikus értékrend. Ma az a baj, hogy az alapvetően jó dolgokat túltolják. Pl. alapjában véve jó a női egyenjogúság, az antirasszizmus, a melegek felé tanúsított tolerancia. Ma azonban ezeket a szép elveket kifacsarták, visszájára fordították és mindenkire egyforma gondolkodást akarnak erőltetni. Aki másképp gondolja, annak a karrierjét teszik tönkre. Ez már nem demokrácia. Amit teszel, hogy a gyerekkel átbeszélitek, hogy nem is úgy van, ahogy az iskolában mondják, a Kádár-rendszerre emlékeztet.
Európa nagy részén megszűnőben a demokrácia.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 07:00:07

@Almandin: Kínának vannak nagyon szép részei. Persze ez egy kontinensnyi ország, nem meglepő. A városok itt nemhivatalosan tier systembe vannak sorolva, és Wuhan nagyon dolgkzik azon, hogy kettesből egyesbe kerüljön. Igazán egyes csak Peking, Shanghai, Shenzen és Kanton.

Mondjuk lakást venni nem tudnál. Ahogy senki se, mivel a párt betiltotta az ingatlanok magántulajdonát. Amit itt venni tudsz, az egy 70 éves haszonélvezeti jog. A tulaj a párt.

Amúgy mielőtt Kínában vagy kínaiakkal üzletelsz, olvasd el Szun Tzu hadviselésről írt könyvét és némi Konfuciuszt. A kínai rendszer lényege és velője az, hogy az üzletben valaki rosszul járjon. Az erkölcs pedig arról szól, hogy ezt köteles engedelmesen tűrni. A megtévesztés, hazugság, lenyúlás, lemásolás és társaik nem hogy nem bűnök, hanem egyenesen kívánatosak. Szun Tzu már több ezer éve megírta, hogy minden hadviselés alapja a megtévesztés. Pl ha már ingatlanok, a prospektusokon ragyogó épületek meghökkentő időn belül elkezdenek szétesni. Egy vakolat itt 2-5 évet ha bírja. Ha felmész egy társkeresőre, minden női kép szét van filterezve és fotoshoppolva. A Wishbaba csajként online megismert nő mellett élőben elsétálsz. A legjobb, amikor nyugati pasik jönnek Kínába a 72 vagy 144 órás tranzitos tartózkodással, és a kínai barátnőjükről a reptéren derül ki, hogy milyen középszerű.

De amúgy engem mindezek nem zavarnak, mert bizonyos mértékig egész Ázsia ilyen, Japánt kivéve. Annak idején jártam párszor csajozási szándékkal Kínában, és nagyon tetszett. Gyakorlatilag minden második-harmadik nő kapható volt a huncutságra. Más kérdés, hogy szex alatt nem ugyanazt értettük. Én elég csalódott voltam, ők meg oda voltak meg vissza. Kínában tényleg él az annyi időd volt, mint nekem mentalitás. Ha egy nő el tudott menni, amíg a pasi végzett, akkor örülhetett. Ha nem, hát ez van. Valaki mindig rosszul jár, és ezt köteles megadóan tűrni.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 08:26:58

@Puerto Prince: A kinai egyetemek pl a hires-hirhedt Fudan is sokkal magasabban van az egyetemi rangsorban, mint barmelyik nemet.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 08:31:58

@Puerto Prince: "gyerekek nem csak tudást kapnak az isiben, hanem értékeket is,"

Pont ez a bajom, pont ez a bajom, pont ez a bajom:-D. Az öngyülölet NEM ertek!!! A ferfigyülölet NEM ertek! Az erenyfitogtatas NEM ertek! A 'woke'-sag nem ertek! Ha meg a szorgalomra, precizitasra, önfegyelemre, intellektualis eröfeszites tiszteletere gondolsz akkor ki kell abranditsalak, 2021-van, nem 1921.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 08:34:18

@Almandin: Egyetertek, akar en is irhattam volna amit Te irtal.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 08:41:37

@Puerto Prince: Egyebkent, ha mar kinai csajokrol van szo, ugye a borotva nem nagyon divik arrafele? (Nem fikazas, hanem megallapitas) Sose volt meg kinai csajom, de itt a covid elött minden haten jartam egy müemlek szaunaba. A nemet szaunaban mindenki kötelezöen meztelen. Többször is megfigyeltem, hogy megjött a turista busz, es elleptek a meztelen kinaiak a szaunat, meg a fürdöt. Szerintem borotvaltat egyszer sem lattam.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 09:41:11

@Kubszrok Hadnagy: honnan hallottál te a Fudanról? Ez kicsit furcsa.

Amúgy nyilván rengeteg egyetemi rangsor van, de jellegzetesen a Futan hátrébb van, mint a német topegyetemek (LMU, Humboldt, Heidelberg, stb.). A német egyetemeknél jobb minősítést a Pekingi, a Tsinghua és az USTC szokott kapni. Különben 3-7 éves gyerekeknél nem csak az számít, hogy jelenleg milyen rangsorban van egy egyetem, hanem az is, hogy hol volt az egyetem 15 éve. A német akadémiai élet hagyományosan magas minőségű, míg pl a kínai oktatást Teng Hsziao Ping idején kezdték újraindítani, és kb 20 éve kezdett helyi teljesítmény is megjelenni a rendszerben.

Továbbá ne felejtsd el, hogy Kína nem egy ország, hanem egy civilizáció. Németország meg az európai civilizáció szíve. Tehát ha egyszer beiratkozol az LMUra, de át szeretnél menni az ETHra Zürichbe, vagy a Sorbonnera Párizsba, ezt nem hogy minden további nélkül megteheted, hanem az EU még fizet is egy félévet. Hálózatosodhatsz, kapcsolati tőkét építhetsz, hallgathatsz kurzusokat máshol. Egy angol és német nyelvtudással rendelkező európai hallgatónak összehasonlíthatatlanul mások a lehetőségei, mint egy shanghai-i diáknak.

Továbbá én értem a kifogásaidat bizonyos ideológiai áramlatokkal kapcsolatban, de ennyire nem kell túltolni a bicót. Tudtommal Németország túlnyomó többsége fehér és keresztény, valamint heteró; az egyházaknak nagy befolyása van, a szélsőséges tolerancia jeleként meg ugyebár beengedtek téged is, aki nem értesz egyet az általad vélt többségi álláspontjukkal, elveszed a jól fizető munkájukat, megveted a nőiket és alapjában véve elvárnád, hogy máshogy éljenek.

Az én gyerekeim félvérek. Ebből kifolyólag egy toleráns társadalom, ami még a te betelepülésedet és attitűdödet is tolerálja, nyilván hordoz számukra előnyöket, amit pl a kínai nem. Kínában nincs tolerancia, és az átlagember eléggé rasszista. Biztos lehetsz benne, ha van egy ösztöndíj vagy állás, azt először nem egy idegen fogja megkapni.

Visszatérve a borotvára. Ezt nője válogatja, a nagyvárosokban, ahol én jártam, hónaljat többnyire borotválnak, puncit nem nagyon. Igaz, egy kis pamacs szőrnél több ritkaság. De amúgy tudják ők is, hogy a nyugati pasik mit várnak el, tehát vannak teljesen csupaszok is szép számmal. Megjegyzem engem egy kis szőr nem zavar, sőt, szexinek tartom, pláne a vénuszdombon. A nagyajkak környéke legyen szőrmentes, csak a zavartalan nyalás érdekében :))

Amúgy általában véve is gondok vannak a higiénés szokásaikkal, de ha megfürdenek, jó illatuk van. Na nem egy japán szinten, de azért na!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 09:43:31

@Kubszrok Hadnagy: nem kell kiábrándíts. Együttműködés, tolerancia, szolidaritás. Értékek, amelyek nekünk sokat jelentenek, de pl Kínában nem tanulsz ilyet az isiben.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 10:04:23

@Puerto Prince: "szélsőséges tolerancia jeleként meg ugyebár beengedtek téged is"

A többire is reagalok majd, de ez igy igencsak sziven ütött. Tudod engem (meg a felesegemet) azert engedtek be, hogy az itteni atlagembernel _böven_ több adot fizetve kitermeljem az ellatasat, söt a zsebpenzet azoknak, akik a befogado tarsadalom iranti halajukat Kölni szilveszterejszakak szervezesevel mutatjak ki.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 11:20:46

@Kubszrok Hadnagy: de nem érted? Kínában és még számos más helyen hiába termelnél ki a helyieknek adót. Nem engednek be, mert idegen vagy. Németországba beengednek. Ennek köszönhetően te jól élsz egy részmunkaidős állásból, a németeknek meg lesz nyugdíja. És ez az együttműködő attitűd a társadalom különböző szintjein visszaköszön, pl egy random német emberrel együtt lehet dolgozni egy random feladaton. Kínában pl nem. Van minden héten a munkahelyemen egy hivatalos meeting, ahol mindenki megdicsér mindenkit. Majd van egy eligazítás a kínai projektvezetőknek, és valójában azt kell csinálni a héten. A nejem bizonyos tárgyalásokra visz magával egy férfi kollégát. Mert sokan úgy gondolják, hogy egy nő nem tárgyalóképes fél.

Nyilván nem kell egyikkel sem egyetérteni, de azért jól fizetett, integrált bevándorlóként kissé furcsa egyet nem érteni azokkal az elvekkel, amelyek lehetővé tették számodra a bevándorlást, az integrációt és a jó fizetést.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 11:21:51

@Kubszrok Hadnagy: volt valami tilos buli Kölnben? Csak nem kovid?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 11:32:06

Te nem erted cimbora. A tolerancia olyan mint a so. Kell, ha nincs, ehetelen az etel. Ha viszont tultolod, es csak azt eszed, kikerülhetetlenül bele fogsz dögleni.

A kölni kerdesed is csak azt mutatja, hogy mennyire nem vagy kepben az itteni dolgokkal. Nezd, az en Kina-kepem az "edes-savanyu hal", A Negy Tigris Piac, meg a reszeges kungfu alapjan all. Kepzelheted mennyire fedi le a valosagot... gyanitom, a te nemetorszagi kepedet meg a Schwarzwaldklinik hatarozza meg, ahol jokepü Brinkmann dokik apoljak a nagymellü növerkeket, es mindenki Mercedessel jar minden es flottul müködik.

Beszeljünk inkabb a pinarol, ott van közös tapasztalat:D

PS:Nezz utana mi törtent 2015 szilveszteren nemcsak Kölnben, hanem szinte _minden_ nagyobb nemet varos föteren. Es hogy hogy akartak eltussolni a dolgot.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 11:43:42

@Puerto Prince: Egyebkent lehet hogy a te feleseged targyalni nem mehet egyedül, az enyem meg sötetedes utan nem lephet ki az utcara egyedül. Es nem en 'kenyszeritem' ezt, ki, hanem magatol van ennyi esze.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.15. 13:10:04

@Kubszrok Hadnagy: amúgy most már áruld el, hogy melyik városban laksz :)

Visszatérve a puncira, kéne találnunk egy németnő-szakértőt.

Almandin 2021.12.15. 14:39:01

@Puerto Prince: Ez érdekes volt. A kínai mentalitásról ez pl. egy jó összefoglaló:
hungarian.cri.cn/261/2013/05/03/202s159179.htm
A velük való üzletelésről a következőt olvastam:
24.hu/fn/uzleti-tippek/2011/06/25/hogyan_uzletel_kinai/
Elég különös, hogy az utóbbi cikk azt írja, hogy nem szokásuk az átverés. Te meg azt mondod, hogy igen.
Kis tételben valóban nem szokásuk átverni az embert, mivel én sokszor vásárolok kínai kereskedőknél és étkezdékben, nem szoktak rosszul visszaadni pénzt pl. Más kérdés, hogy nagyobb üzletkötéseknél mi a szokás. Úgy még nem üzleteltem velük.
Más kérdés, hogy Magyarországon valóban az megy, hogy nagy az átverősdi (tízből kilencen át akarnak verni), de kifelé mindenki pufogtatja a "becsületesnek kell lenni" szólamokat. Ha szerelőt hívok, az a ritkaság, aki becsületes és nem kontár. Ingatlan adásvételnél, kiadásnál is a többség ügyeskedik, átverősdit játszik. Én már nem bízom senkiben emiatt, de ez nem is baj.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.15. 16:06:37

@Puerto Prince: A tapasztalataim Frankfurtbol szarmaznak. De barmelyik nyugati varos ilyen, attol tartok ugyanugy irhattam volna Malmöt, Göteborgot, Brüsszelt, Lutont vagy akar Parizst.

Ezenkivül, mondjuk ha bekapcsolod itt a tv-t, az elsö film, amiben ferfi szerepel, majdnem biztos, hogy olyan ferfit mutat, aki (nem mindig, de "more often than not") pokhasu, sörösüveg-vallu, nyalcsorgato idiota, pojaca, aki valoszinüleg szazig sem tud elszamolni, nem is csoda, hogy az egesz csaladja rendszeresen leugatja, beleertve a a sajat gyerekeit is, legyenek azok akar 4 akar 24 evesek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.16. 08:54:17

@Almandin: namost annyira se nem értek a kereskedelemhez, se a téma nem izgat fel, de pl azt a hajózásból tudom, hogy minden kínai termék és szolgáltatás kémszoftver és kémhardver. Nem úgy értettem, hogy ha bemész egy étterembe, veszel valamit 8000 forintért, fizetsz egy húszezressel, erre kétezret kapsz vissza, és komoly arccal állítja a pincér, hogy tízezrest adtál. Vagy hogy elmész egy fogászhoz felülvizsgálatra, kiszedi a jó tömést, majd kijelenti, hogy gyökérkezelés szükséges, otthagysz százezer forintot, és fél éven belül szétesik az egész. Mint ahogy az Magyarországon történt velem.

Hogy egy hozzám közelebb álló témát hozzak be, pl hajózásban a Volvo néhány motorját lekoppintották, és olcsóbban előállítják. Csakhogy azt veszed észre, hogy egy Volvo motor bírja mondjuk 30 évig, a helyi motorok (még a nagy márkák is mint a Yuchai, Weichai, SDEC) meg nem. A navigációs rendszerek feltöltik az adataidat a szolgáltatóhoz, stb.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.16. 08:55:59

@Almandin: amúgy ha kell egy jó villanyszerelő, unokatesóm nagyon jól nyomja, külföldre is jár dolgozni.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.16. 09:04:18

@Kubszrok Hadnagy: hát nézd én főleg kikötővárosokban jártam pl Athén, Barcelona, Hamburg, Rotterdam, stb. és semmi ilyet nem tapasztaltam. Az utcák tele emberekkel, köztük magányosan közlekedő nőkkel, stb. De ha valaki arra fixál, hogy törökök, feketék, arabok, latinók, stb. akkor persze hogy az tűnik fel. Nem mondom, hogy nem látok közbiztonsági problémákat egyes kerületekben, de azért en bloc kijelenteni, hogy sötétedés után nem lehet kimenni az utcára, azt egyszerűen nem hiszem el. El se hinnéd, hogy milyen helyeken mennek ki emberek sötétedés után az utcára. De megmondom őszintén, engem ez nem is érdekel.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 09:37:27

@Puerto Prince: A különbség talán ott van, hogy te jártál ott, ahol én meg élek. Nyilván te tudod jobban 12000 kilóméterről, hogy a frankfurti Gallusviertelben ki mehet-e a nő vagy sem. De tudod mit, igazad van. Még az is lehet, hogy ha mondjuk ma este kimerészkedne, akkor tényleg semmi sem történne. Majd meg is mondom a feleségemnek, hogy milyen hülye, hogy kerüli a sötétet, hiszen 'Puerto Prince' Kinából erre semmi okot nem lát.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 13:12:08

@Puerto Prince: Egyébként meg itt van a korábban körbejárt téma:
24.hu/szorakozas/2021/12/16/korkulonbseg-idos-no-fiatal-ferfi-szex-karacsony/

Mint mondja, egy tubus sikosítót ellőtt a boszorkány.. ahelyett, hogy az unokáknak sütné a szilvás pogácsát.

mgdé 2021.12.16. 15:16:09

@Kubszrok Hadnagy:

Hugh Hefner meg viagrát evett marokszám.
Ahelyett, hogy unokákat tanított volna baseballozni.

(Meg Jack Nicholson is, bár lehet, ő csak filmen, jópénzért, egyébként megy neki anélkül is. :D)

Amúgy Németország 1945 óta mindenképpen bevándorlóország.
Portugálok, spanyolok, olaszok, mindenféle jugók, görögök, de magyarok, románok és lengyelek is. Így aztán a német nők azóta bőven szexelnek idegen nemzetiségű férfiakkal, akár náluk jóval fiatalabbal is, lévén a II. vh. kissé megritkította a potens férfinépet, s így a felnőtt lakosságban nagyon sokáig nem jött ki az 1:1, még közel sem. (Mint ahogy az oroszoknál sem.) Így aztán sokkal kisebb csoda ez ott, mint ahogy azt te az itteni, magyarországi szocializálódásoddal érzed. Egy jó csomó vegyes házasság is lett, még én is ismerek párat, pedig csak látogatóba vagy turistaként jártam arra. A feleségek az echte németek.
'79, Khomeini uralomra jutása óta/miatt Németországban élő iráni orvost is ismerek. (Amúgy, ha jól értettelek, közel hozzád, Wiesbaden.) Abból se lett gond. Úgyhogy valószínűleg ez sem fekete-fehér, Prince-nek is van igazsága (sőt, kellemes élete :D), meg neked is. Csak ő kevésbé görcsöl ezen. Hisz a természet erejében. :)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 17:54:56

@mgdé: "Németországban élő iráni orvost is ismerek"

Nagy összegbe lefogadom, hogy velem ért egyet. Kérdezd csak meg nyugodtan. Ahogy a (majdnem) összes jugó, spanyol, olasz, orosz, görög, portugál etc.. is.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 17:56:17

@mgdé: Egyébként az én életem nem ekörül forog, de hát azért csak elmondom amit gondolok, hamár szóbakerül.

Almandin 2021.12.16. 19:54:30

@Kubszrok Hadnagy: Erről az jut eszembe, hogy valamiért sokan azt hiszik, hogy a klimax után a nőknek nem illik szexelni. Pedig sok idős nő még kívánja a szexet. Én meg tudom érteni az ilyen öreg nőket, bár muszlimmal összejönni eléggé kockázatos.
Volt egy bigott katolikus idős nőismerősöm (nem volt annyira öreg, csak a hatvanas évei végén járt). Elmondtam neki egy megtörtént bűnügyet, ahol egy ötvenes (tehát még inkább középkorú) nőt meggyilkoltak és a rendőrség azt gyanította, hogy az a fiatal férfi ölte meg, akinek korábban fizetett a szexért. Nos, a bigott ismerős úgy reagált rá, hogy azt lehetett kivenni a reakciójából, hogy aki ilyen öregen nemi életet akar élni, az meg is érdemli, hogy meggyilkolják. Kárörvendő, rosszindulatú reagálása volt. Úgyszintén akkor, amikor egy hatvanas éveiben újra férjhez menő, nagyon dekoratív nő jött szóba. Nem fogta fel, hogy mi értelme van házasodni hatvan felett.
Nagyon idejétmúlt az a nézet, hogy egy nő ne éljen szexuális életet klimax után, meg süssön süteményt az unokáknak. Sokak meg is őrülnének ettől a házitündér nagyiszereptől. Sok nő ma már öregen se olyan.

Almandin 2021.12.16. 21:22:55

@Almandin: Pontosabban az említett esetnél (ahol megölte a nőt a jóval fiatalabb szeretője) nem fizetett a nő a szexért, hanem szeretők voltak, aztán a férfi nyereségvágyból megölte. Mindenesetre szörnyű tragédia az ilyesmi és megdöbbentett, hogy a vallásos ismerősből, aki addig egy angyalnak mutatta magát, hogy kitört a rejtett rosszindulat. Azt gondolom, hogy ezeknek a bigottaknak savanyú a szőlő. Egész életükben elfojtással viszonyulnak a szexhez és ezért dühöt és rosszindulatot vált ki belőlük, ha valaki élvezni akarja (pláne idősebb korban) az élet eme oldalát.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 22:14:03

@Almandin: Én úgy gondolom, hogy egy párkapcsolat akkor működik/működhet, ha a felek nagyjából azonos szinten vannak mind a társadalmi státuszt és az intelligenciát tekintve, mind anyagilag, mind érdeklődésileg, mind élettapasztalatilag. Ezek -bár szigorúan véve nem követelik meg a _nagyjából_ azonos életkort-, de azért valahol mégiscsak valószínűsítik azt. Ha viszont valahol >40 évnyi eltéres van, az valószínüleg nem normális kapcsolat, hanem már freak show, mint jelen esetben is, ahol a motiváció annyira nyilvánvaló, hogy annak leírására igazán kár elektromosságot pazarolni.
Amúgy nincs nekem gondom az idősebb nők szexualitásaval, ha a cikkben írt mamát egy 76 éves papa birizgálná, akkor arról csak a tisztelet hangján tudnék nyilatkozni, mindkettőjüknek jó egészséget és nagy libidót kívánva..

mgdé 2021.12.16. 22:14:54

@Kubszrok Hadnagy:

Miben értenének veled egyet?
a) a német nők szex szokásai témában?
b) este lehet-e utcára mennie egy nőnek egyedül kérdésben?

Az a) esetben biztosan nem, mert részben pont velük gyakorolják a német nők a más nemzetiségűekkel, s akár saját maguknál fiatalabb férfival is, szexelést.
A b) eset kapcsán meg nem foglaltam állást, arról én nem írtam semmit.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.16. 22:18:25

@Kubszrok Hadnagy: kicsit félreérted ezt. Én magam is konfliktuskerülő és gyáva vagyok, ha valahol para, ott nem szívesen lófrálok. Engem késeltek már meg, raboltak ki, stb. igaz nem erőszakoltak meg. Nyilván nem kellemes. Még csak azt sem mondom, hogy ne legyen az ember elővigyázatos. De amit Európában Moschatóban, Kreuzbergben, Neuköllnben, Molenbeekben, Llobregatban, stb. láttam, az nekem nem az a szint, hogy sötétedés után nem megyek ki az utcára. Bár elismerem, hogy én jobban hozzá vagyok ehhez szokva. Nekem a durva az pl Dél-Afrika bizonyos részei vagy Port Moresby. De ugye akik ott élnek, azok ott is kimennek az utcára. Szóval...

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 22:38:38

@mgdé: A b-re gondoltam. Pontosabban az amögött meghúzódó mégnagyobb problémára, nevezetesen hogy egy ideológia mindenek felé helyezésével sikerült elérni, hogy a biztonsági helyzet az utóbbi 5-6 évben rohamosan romlott, és javulás a láthatáron sincs.

Bár egyébként ha valóban ide házasodtak, akkor már az is lehet, hogy akár az 'a' pontban is egyetértenek velem:-DD

Kubszrok Hadnagy 2021.12.16. 22:41:47

@Puerto Prince: Nyilván, Frankfurt _jelenleg_ nem Dél-afrika. De már nem is Budapest. Pedig tíz éve még 'Budapest' volt. A tendencia itt nem a barátunk..

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.16. 22:43:03

@Almandin: az emberi érintésre időskorban is szükség van, és azt bármikor lehet szexbe átvezetni. Az idősebb nőkkel máshogy kell egy kicsit bánni. Több idő kell a hangulatteremtésre, és hiába van rajta fejben a baszáson, a teste már nem úgy reagál, és ez könnyen kudarcélményhez vezethet. Na persze kérdés, hogy mekkora idő telt el előtte szexuálisan inaktívan.

Én úgy tekintek az idős nőkre, mint hangolatlan, érzékeny hangszerekre. Finoman kell beállítani, kitapasztalni, hogy hogyan adják a legszebb hangot. Ha megvan egy szép hang, azt az egyet szoktam pengetni, lágyan változtatva a ritmust. A ritmusról annyit, hogy a jó előjátékban a szív ritmusa a lényeg, ezért a ciciknél vagy a nyaknál érdemes kezdeni, leheletnyi, nedves csókokkal, közben figyelni a szív dobbanásait. Szerintem az a jó, ha az idős szerető ingerzónáit a szívdobogásnál lassabban kezdjük izgatni. Mondjuk ha a nyakra és keblekre percenként hatvan ütemmel hullajtjuk csókjainkat, a combok közé vándorló benyálazott kéz fele olyan lassan kezdje a simogatást. Ezután, mikor két-három húrt is lefogunk, szépen lehet emelni a tempón, túlfeszíteni egyikét vagy másikát, és figyelni, ahogy a régi hangszer életre kel. Állítólag a profi szopás is ilyen.

Én imádtam azt a néhány idősebb partneremet. Mellettük tanultam meg, hogy a női test miként kontrollálható fejből.

Almandin 2021.12.16. 23:09:01

@Puerto Prince: Köszi, kedves vagy, de most nem kell.

Almandin 2021.12.16. 23:11:35

@Puerto Prince: Igen, ezek ismert dolgok. Az ú.n. "koppintást" a keleti kultúrákban nem tartják bűnnek. Nyilván más erkölcsi elvek alakultak ki az eltérő kultúra miatt.
Azt pedig én is olvastam, hogy a kínai okostelefonokba állítólag beépítenek olyan funkciót, amivel a kínai állam megfigyelheti a felhasználókat. Ez elég riasztó. Bár lehet, hogy ezt a módszert nemcsak a kínaiak alkalmazzák.

Almandin 2021.12.16. 23:50:15

@Puerto Prince: Nem akarsz valami szexológiai tanácsadó könyvet írni?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.17. 08:47:09

@Almandin: nem :)
De szívesen hallgatok tapasztalatokat vagy osztom meg a sajátjaimat. Épp próbákat csinálunk egy podcasthoz, Shagging Around the World lesz a címe.

Supergranat az igazságosztó 2023.07.15. 07:56:13

Nekem is volt hasonló. Mintha bábut csókoltam volna. A nehezen törő jég óriási"red flag". A ráadás a karbantartott kéz. Nem is lett második találkozó.
süti beállítások módosítása