Csökken a pasiknál a gyerekvállalási kedv

2022. január 07. 07:41 - csajokespasik

„Tudom, hogy a gyerekvállalás sok szempontból nem egyszerű, de a terhek zöme főleg a nőre hárul, akkor miért vonakodnak?” - Levélírónk magánfelmérése szerint a férfiak mostanában ódzkodnak a szaporodástól, az indokaik pedig olykor elég hajmeresztőek.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Azt tapasztalom, hogy a férfiak jó része retteg a gyerekvállalástól. Nem csak a korábbi kapcsolataim alapján, hanem elég sok embert ismerek, munkám (társas kapcsolatok témájába vágó) során is. Olyan válaszokat hallok, hogy azért nem akar gyereket, mert:

- nem vagyok apatípus,

- még macskát se bíznék magamra,

- selejtes génjeim vannak,

- nem akarom a lelki defektusaimat tovább örökíteni,

- nem akarom más életét is eltolni,

- erre a világra minek?

És így tovább. De azért párkapcsolatra vágynak, végül is társas lények volnánk. Többnyire radikális véleményekkel találkozom, pedig ezek helyett mondhatnának mást is, pl., hogy „majd az idő eldönti / jelenleg hezitálok / nincs anyagi garancia, / nem érzem még a felelősséget magamban / még ráérek / mi lesz, ha lány lesz? (ilyet is hallottam)” - Vagy hasonlókat, amiket valahogy megértene az ember.

Főként férfiak válasza érdekelne, hogy ezeket valóban így is gondolják, vagy csak amolyan mártírkodás, vagy indulat indok (vagy mellébeszélés).

Tudom, hogy a gyerekvállalás sok szempontból nem egyszerű, de a terhek zöme főleg a nőre hárul, akkor miért vonakodnak? Erre lehet egyfajta válasz, hogy azért, mert amikor az anyukának a gyerekkel otthon kell maradnia, akkor a férfi viszi a vállán az anyagaikat, és neki kell megteremtenie mindent – hát igen, ez már csak így van.

Eddig is szaporodott az emberiség, ezután is fog valahogy, tehát a tagadók egy része szerintem meg fog állapodni, ha megtalálja a megfelelő nőt, talán gyerek is lesz, még ha a párja nyomására is. Bár nevelni ketten kell, de ez más téma.

Régebben a férfiak büszkén használtak olyan jelzőt a párjukra, hogy: „íme, leendő gyermekeim anyja.” Ezt ma már nem nagyon hallani.

Nem tudom mit gondoljak, de amikor a babaprojekt szót használja valaki (akár férfi, akár nő) valahogy mindig megtorpanok. Projektek a hivatalokban vannak, szerződésekkel és határidőkkel. Egy, a mindennapinál hosszabb távú, felelősségvállaláson és komoly elköteleződésen alapuló szeretetspecifikus emberi kapcsolatláncot nem neveznék projektnek. Egy olyanból nem lehet csak úgy kilépni, mert valami a kedvünket szegte. Igen, a családalapítás sok lemondással és stresszel jár, nem mindig lesz boldog, valahol értem a tétovázást, de olyat ad cserébe, ami leírhatatlan. Nem lehet csak úgy belevágni, és még azt is hajlandó vagyok elfogadni, hogyha nincsenek meg a megfelelő anyagi feltételek, akkor egyelőre ne, bízzanak a változásban. Elfogadom.

Kicsit csapongtam, de a kérdések szerintem érthetőek.

Szép napot:

Szamóca

 
263 komment
Címkék: gyerek pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr916806004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tahmaris 2022.01.09. 12:55:06

@Peni a Valdes: Èn se! Viszont az ember sokszor nèmelyik családtagjában sem bízhat meg, ismerősi körből tudok erre pèldát, igaz, nem ennek példáján, hanem mondjuk drog, de ez ugyan olyan rossz.

Kubszrok Hadnagy 2022.01.09. 12:57:09

@Tahmaris: a feleségemnek nemhogy teljes hozzáférése van a számlámhoz, de még havonta végig is kell vele venni, hogy hogy férhet a kriptóhoz, ha velem valami történnék, jelszó, wallet, minden amit akarsz (mindig elfelejti, ezért a gyakorlás). Egy büdös cent sem tűnt el még sohasem, és nem általa nem is fog, erre a nyakamat teszem.

Tahmaris 2022.01.09. 12:58:19

@Kubszrok Hadnagy: A vilàgnèzet az egyik legfontosabb dolog meg életszemlélet ilyen téren is, egyébkènt hiába mondanál bármennyi PC megközelítésből nem korrekt viccet, úgy se értenèk, mert az idejük nagyrészét a “pasik” nézegtése, a dugás illetve a bulizás meg az utóbbival járó tevèkenységek töltik ki.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.09. 12:58:48

@Tahmaris: bizonyos szintű bizalom kell az élethez. Nem baleksag hanem bizalom

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.09. 13:08:24

@Peni a Valdes: Én ha ma kezdenék csajozni, biztosan nem a bizalommal foglalkoznék, maximum az önbizalommal :D

Kubszrok Hadnagy 2022.01.09. 13:10:21

@Tahmaris: Lásd az üveget félig telinek. Szeret bulizni, de legalább nem SJW. Nyugaton ilyen már szerintem nem nagyon akad.

Tahmaris 2022.01.09. 13:13:06

@Kubszrok Hadnagy: Egy komoly nő nem bulizik… egyébkènt ezek is SJW-k, csak anèlkül hogy tudnák ezt magukról, tehàt mondom, ugyan az van mint nyugaton, totálisan sötétek… és akkor sokan kérdezik, miért nehéz normális párt talàlni, hát konkrétan ezért!!!

Kubszrok Hadnagy 2022.01.09. 13:16:51

@Tahmaris: Nem tudom, a magyar helyzetet nem ismerem, mint fentebb is írtam. Budapest nekem már idegen város lett.

Tahmaris 2022.01.09. 13:18:52

@Kubszrok Hadnagy: Pest olyan mintha kint lennél nyugaton, ilyen tekintetben. De más városok is, mindent áthat ez a poshadt fertő…

semmi hatalmat senkinek 2022.01.09. 13:20:13

@Kubszrok Hadnagy: "ha mostanában ismerkednék" - mostanában? Én világ életemben BKV-val mentem randira, mint említettem, még jogsim sincs... és szinte mindenhova farmer-pópó-edzöcipőben megyek... leszámítva a sátoros ünnepeket... A PC inkorrekt viccet meg nálam ős idők óta egy tanmese helyettesíti, "miszerint adva van két uralkodó, hadvezér, akármi. Mindkettőnek elrabolja a fiát az ellenség, hogy megzsarolják vele. Az egyik enged, és beáldozza országát, népét a fiáért cserébe.A másik elküldi a faxba a zsarolót, elveszíti a fiát, de megnyeri a háborút.... melyiknek volt igaza ebben a dologban?" Ezzel ismerkedtem jó ideig...
(mondjuk most már nem tudnám elsütni a páromnak, lévén az egyik végzettsége töritanár lett)

Tahmaris 2022.01.09. 13:21:33

@semmi hatalmat senkinek: Aki először lő, másodszor hal meg.

Tahmaris 2022.01.09. 13:25:11

@Peni a Valdes: Mármint mire gondolsz? Hogy nőként ugyan ezt èlted meg?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.09. 13:26:54

@Tahmaris: nos normálisnak lenni nem menő. A könnyebb megoldás felé mennek az emberek

Tahmaris 2022.01.09. 13:30:05

@Peni a Valdes: Ezért. nem volt soha baràtnőm, a saját korosztályomból.
A 30 èvem alatt, most van mellettem egy nő, aki 46… aki komoly, bár bonyolult az egész dolog, de ő azon aki kimondottan az az 1.000 10.000-ből 1!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.09. 13:32:29

@Tahmaris: igen, szerencsére én sem panaszkodom, hisz kiegyensúlyozott kapcsolatban élek. De nem volt egyszerű.

Tahmaris 2022.01.09. 13:34:06

@Peni a Valdes: Nem mindig a könnyebb út a jobb.

Tahmaris 2022.01.09. 14:02:29

@Peni a Valdes: Átlagban îgy van. Tapasztaltam.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.09. 15:44:56

@Tahmaris: Látom, egymásnak nem jelentünk konkurrenciát:) Mit kezdenék egy olyan nővel, akiben nincs társadalmi aktivizmus, és még bulizni sem lehet vele? Akkor mi maradna? (na jó, nyilván a szexen kívül:))
Viszont rájöttem, mi lehet az alap-problémád a társkeresésben, az, hogy egymásnak ellentmondó tulajdonságokat kergetsz... ha egy nőt nem a vagyon, a karrier, a csillogás érdekel, annak nyilván baromira szemet fog szúrni a világ szociális igazságtalansága, és foglalkozni fog vele. Ha nem szúr neki szemet, akkor jó eséllyel neki is a vagyon-gyüjtögetés lesz a fontos, szóval szempont lesz a bankszámlád, meg az autód...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.09. 15:51:28

@Kubszrok Hadnagy: "a feleségemnek nemhogy teljes hozzáférése van a számlámhoz, de még havonta végig is kell vele venni" - nekünk is közös bankszámlánk van, nincs "enyém" meg "tied" hanem csak "mienk"...

Tahmaris 2022.01.09. 16:09:51

@semmi hatalmat senkinek:
Ugyan mitől?
Egy komoly nő ne bulizni akarjon - az a kamaszkor időszaka - egy komoly nővel lehessen úgy időt eltölteni, hogy annak legyen tartalma, de nem az hogy szétcsapunk mindent aztán még a saját nevünket se tudjuk, meg hogy ki ágyában keltünk, ez még kamaszként szódával elmegy.

Nem keresek senkit mert van.
Másfelől, nem én kergetek magamnak ellentmondó dolgokat, hanem a társadalom és életfelfogása, teljesen ellentétes azzal amit emberi minőségnek női/férfi minőségnek nevezünk, mert ez az ami hiányzik belőle!!!!
A férfi már kész van - bár kétségeim vannak a maiakat látva - a nő az még nő, de efelől is kétségek támadnak, látva és tapasztalva a dolgokat…

MA, azt a nőt akit nem a vagyon és a karrier érdekel, az megélhetési eltartott akar lenni, mint ahogy feljebb is írtam, 24 évesen azt mondja akar gyereket, MERT MEGÉRI!!!!!!

Vannak olyan pénzes nők, nem sok, akik esetleg olyan férfit keresnek maguk mellé, akik nem akarnak nála jobbak lenni, és többet keresni nála, ezek azok a nők akiknél a pénz mellé intelligencia is társul, és netán összebútoroznak egy olyan pasassal is, aki gyárban karbantartó vagy asztalos, fűtés - autószerelő meg amit akarsz, ha az illető hozza azt a szellemi nívót amit ő elvàr!!! De nem a pénz érdekli, hanem maga az ember, és nem azért mert ő vagyonos nő!!!
Nyilván az ilyen pénzes nőkből van a kevesebb, mert mint a mondás tartja, akinek pénze van, nem biztos hogy az esze is a helyén van… a szívről meg a lélekről ne is beszéljünk, mert akkor a mai világunkban azt mondhatjuk, hogy túl sokat várunk el, a jelenleg létező szellemi nívók kapcsán…

Lorrh 2022.01.09. 18:13:19

@Tahmaris:
"mint ahogy feljebb is írtam, 24 évesen azt mondja akar gyereket, MERT MEGÉRI!!"
Anekdotikus érvelési hiba:
"Saját példádon vagy mások, de elszigetelt - esetleg csak hallomásból, sokadkézből ismert - beszámolóin keresztül próbáltad meg igazolni egy általános érvényűnek szánt állításod igazságát".

Lefordítom:
egy buta nő ostobaságából az egész világra, minden nőre vonatkozó hamis következtetésedet reklámozod sok kommenten keresztül.
Ez hiba.

Tahmaris 2022.01.09. 18:15:22

@Lorrh: Nem baj ha magadra vetted a sorokat, ez is igazolja amiket mondok, egyébként pedig, sajàt szűk ismeretségi körből annyi példàt tudok, hogy a 10 ujjam kevés lenne. De a lényegen még mindig nem vàltoztat…..

Bankvezér_ 2022.01.09. 18:25:18

@Tahmaris: Kolléga biztos magára vette, hisz 72 éves nyugdíjas vegyészmérnökként valószínű, hogy a mai huszonéves lányok életét éli. Ja nem is...

Tahmaris 2022.01.09. 18:27:07

@Murometz köztársasági elnök: Akkor meg érdekesebb hogy annyira képben van, milyenek a mai 20-on évesek, netán köztük mozog? A 72 évével?
Mert én a soknak nem mondható 30 évemmel tapasztaltam ezt azt, abból vonható egy átlag.

aefzuj 2022.01.09. 18:37:06

Rosszul percepcionálod! Nem a gyerekvállalás irányában mutatják a generalizált szorongás jeleit a pasik, nem a gyermekvállalástól rettegnek. Az általad megszondázott nem reprezentatív minta a veled való gyermekvállalástól retteg. Nyilván minden ok és indok nélkül. Hát hogyne.

Nyugodtan gondold ezt tovább, aztán alkalom adtán le is vonhatnád a konzekvenciákat és elengedhetnéd a lepetézés gondolatát is. Szívesen.

Sztravinszka 2022.01.09. 22:44:15

@aefzuj: Nehéz értelmezni az idehányt baromságodat, már bocsánat. Senki sem akar bárkitől vagy mindenkitől gyereket. Ahogy azt fent szépen és többen kifejtették, jobbára célszerű megtalálni a megfelő partnert a szaporodáshoz, vagy marad a kényszerpetezés lehetősége, annak összes nyűgével, kellemetlen következményével együtt. Amit a poszterina említ, az egy általános jelenség, pláne hogy említi szakmabeliként, hogy vadidegenek vélekednek így, tőle függetlenül. Mi nem megy neked? Az olvasás vagy az értelmezés? Vagy adódott egy jó kis lehetőség a rugdalózásra? Hát gtatulálok.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.09. 23:18:54

@aefzuj: "nem a gyermekvállalástól rettegnek." ez a "fél", "retteg" eleve ilyen női (max Böjte Csabai) narratíva, mert azt valamiért nem képesek elfogadni, sőt felfogni sem, hogy ami számukra a világ legfontosabb dolga, az másnak nem fontos dolog, nem akarja mindenképp megélni, kihagyhatónak véli az életéből. Én is így vagyok valahogy ezzel a gyereknevelés témával, nem motivál, de valszeg, ha egy olyan nővel futok össze, aki mindenképp ragaszkodik hozzá, és meg is teremti hozzá a körülmények legalább felét, meg egyet is értünk a továbbiakban, akkor végülis miért ne... de nem érzem az életemet egy percig se hiányosnak attól, hogy nem nevelek gyereket...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.09. 23:49:49

@Tahmaris: "Ugyan mitől?
Egy komoly nő ne bulizni akarjon - az a kamaszkor időszaka - egy komoly nővel lehessen úgy időt eltölteni, hogy annak legyen tartalma, de nem az hogy szétcsapunk mindent aztán még a saját nevünket se tudjuk, meg hogy ki ágyában keltünk, ez még kamaszként szódával elmegy." - valamit ki tetszel hagyni a számításból... azt, hogy nem mindenkinek van módja ezt a fontos életciklust tizenéves-huszonéves eleje korban megélni, vagy mert olyan vaskalapos konzi szülői családdal veri a sors, vagy túl hamar lesz saját családja, vagy minden energiáját beleteszi a karrier-építésbe mert bedöl ezeknek az ideáknak, stb. Szerintem a férfi nemet manapság érő egyik alapvető igazságtalanság pont az, hogy egyfelől vannak azok a mázlisták, akiknek a körülményei olyanok (küllem, család, lelki alkat, bármi) hogy meg tudják élni tizenévesen a haverok-buli-fanta korszakot, amiből energiát nyernek a továbbiakra. A pechesebb népség - ahova magam is tartoztam - majd csak huszonévesen veszi észre, hogy őket is észreveszik MÁR a csajok. Aztán utána jön is rögtön a pofára esés, hogy ez baromira nem arról szól, hogy most nekik jött el a haverok-buli-fanta, hanem a férj és apának való skatuláról, az élvezetek helyett a felelősség és kötelesség agybajáról. Márpedig azt senki sem szeretné - meg nem is egészséges - hogy pont a legpozitívabb időszak maradjon ki az életéből. (namost én nyilván a férfi-nyomort ismerem, de biztos, hogy ugyanez a probléma és réteg megvan a lányoknál is.)

Reactor 2022.01.10. 00:13:28

@semmi hatalmat senkinek: Sz'tem a vaskalapos "konzi" szülő sem feltétlen ördögtől való, hacsak nem idióta. Idióta szülőből pedig a liberális és a konzervatív is borzalmas. Igenis lehet "konzi" szülőként is nagyon jól szerepelni. Aranyat ér az olyan "konzi" szülő, aki a friss tizenévesként minden faszságba beleugró gyerekét úgy neveli, hogy kisfiam/kislányom, az nem baj, ha kikapcsolódsz, társaságba jársz, és időnként jól érzed magad, mint ahogy az se probléma, ha a zsebpénzed magadra költöd, mert hát azért kapod, azt viszont határozottan ellenzem, hogy hetente fekvehányós bulikba járkálj, úgy öltözködj, mint egy alagsori bárcás kurva, literszámra nyakald a szeszt, kábítószerre költsd a pénzed, vagy mindenféle botrányos, gyanús csoporthoz, szektához tartozz, ezek nélkül is lehetnek nagyon boldog és emlékezetes tizenéveid, és jó baráti társaságod is.

Lehetséges, hogy csak az én szemeim rosszak, de a túlliberális vagy nemtörődöm szülő ezerszer olyan kártékony a gyerekre, mint a vaskalapos "konzi". Ilyen korban a legtöbb tini még igenis hülye, de minimum tapasztalatlan, és a jó szülő igyekszik őt megvédeni őt a saját hülyeségétől. Elég megnézni azokat, akiknek ez kimarad: 35-40 évesen úgy néznek ki, mint a saját nagyszüleik, a májuk már szétrohadt a sok szesztől, az ereiket és idegrendszerüket tropára tette a rengeteg drog, egyik napról a másikra tengődnek alkalmi munkákból, mert már a középiskolát is ellógták és ha akarnának se tudnának munkát vállalni, mert még közmunkásnak se vennének fel ennyire leépült embereket. Hosszútávon a haverok-buli-fanta szentháromságból nem energiát nyer az ember, épp ellenkezőleg: saját maga alatt vágja a fát.

hopp11 2022.01.10. 00:24:21

Látom, megy a megbélywgzés, cimkézés. Eddig a kor miatt húzták le itt embereket, most meg a munkája, iskolai végzettsége okán.
Az, hogy pultos, pincér, futár, stb. , nem jelenti azt, hogy hülye, semmire nem fogja vinni. A mai világban ráadásul bárki lehet sikeres, gazdag, diplomák nélkül is. Elég, ha eszes, életrevaló. Tudok olyan pultos csajt, aki nagyon értelmes. A munkája mellett még két másik melót is csinál. Az egyik mellékállása olyan, hogy leestem a székről, mikor elmesèlte.

Tahmaris 2022.01.10. 05:54:12

@semmi hatalmat senkinek: Igen!
És nem is mindenkinek kell, sőt, ahogy a csorda szellem viszi ezt a közeget, inkàbb nem kell, nincs azzal baj hogy valaki nagy néha kiengedi a gőzt ilyen formában, néha, viszont ha már rendszeres, az züllő piás èlet, a nehézségeket amik bàrhogy terhelik X-Y-ont, nem így kell helyre tenni, mert ez olyan hogy szőnyeg alà söpöröd az egészet, a pia hatására jó, mert oldott lesz, nade amikor másnap reggel felkel? Minden marad a régiben, a feszültséget valahogy el kell vezetni, de az ne menjen a dolgok rovására hogy minden hétvégén szét vagyok csúszva pl.

Aki családot akar, annak idő előtt karrierre vált az élete, ha ügyesen csinálja, akkor úgy hogy azt szereti is, akkor az meg nem munka.

“a férfi nemet manapság érő egyik alapvető igazságtalanság pont az, hogy egyfelől vannak azok a mázlisták, akiknek a körülményei olyanok (küllem, család, lelki alkat, bármi) hogy meg tudják élni tizenévesen a haverok-buli-fanta korszakot, amiből energiát nyernek a továbbiakra.“

Ma ez van, aztán azért ilyen életképtelenek, hogy szarni egyedül nem tudnak, energiát meg önmagából nyerjen az ember, azáltal, hogy elkezd önmagára figyelni, ne az ilyenekkel, a spontán magömlés is energiavesztés a szervezetnek persze nyilván az ember magához is nyúl, mert az is egy másik örömfajta viszont utána azért van a fáradtsàg érzet, nővel csinàlva, gumi nélkül, egyáltalàn nincs ilyen, sőt. A dolgok nem véletlen működnek úgy ahogy a természet elrendelte azt. Mert a férfi fájdalmàra a nő a gyógyír. Mondom a NŐ, nem a nagyra nőtt kislànyok, ahogy manapság van. Ritka kivételekkel.

Miért akarod hogy észrevegyenek a csajok?
Nélkülük nincs élet? A felhőtlen boldogságot nő nèlkül is elérheti bárki, a nő esetleg megkoronázza az egészet, ha kerek a dolog.

Persze hogy jön a pofára esés, hiszen behúznak vele a csőbe, te választottad őket, nem ők téged. És még akkor is ?-jel a dolog, hogy ez biztos az aminek látszik? Mert leírni egyszerűbb mint kivitelezni ezt a nő dolgot, ha már ott van, akkor is.

a pina egy emberfeletti dolog, aki volt benne az tudja, aki mást mond, az meg hazudik, ha meg valakit elküldesz a picsába, szívességet teszel neki, mert a picsa az jó hely, bàr én nem vagyok anal párti, egyàltalán nem, de a női seggeket imádom. Legyen nagy és formás, kerek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 08:56:10

Az ér, hogy nekem a felhőtlen boldogságot - vagy így, vagy úgy - de nők hozták el mindig?

Egy idő után már csak műkedvelésből is viszonoztam nekik ezt.

Különben több száz kommenten keresztül kifejtett társadalmi- kulturális- és életigazságtalanságok után csodálkozom, hogy még senkiben nem merült fel, hogy ha a magyar / nyugati nők ennyire rosszak és elviselhetetlenek, hogy ezerből egy csak a "normális", miért nem kerestek máshol partnert? You know... ahol jobbak az arányok. Nem kell egyből olyan helyekre menni, ahol én jártam, de pl. egy barátom, akinek a világképében az ember fehér, elment Afrikába, és nemsokára nősül. Jegyzem meg, szép, szőke, kékszemű fehér nők ezrei álmodnak ebben a pillanatban is egy európai férjről, családról, zárható pajtaajtóról... és ők csak az afrikaiak. Vagy meg lehet tanulni spanyolul / portugálul, és Dél-Amerika százmillió fehér nőjéből is lehet csemegézni. Nem igaz, hogy nem lehet megcsinálni, mert ismerek egy német csávót, aki Brazíliát, Argentínát, stb. úgy kúrta végig, hogy ott az ember csak úgy válogathat a feleség-alapanyag nők között. Azok, akik el akarnak onnan menekülni, nem úgy viselkednek, ahogy a róluk élő kép sugallná.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.10. 09:36:44

@Puerto Prince: azért azért a másik oldal sem maga a paradicsom...

Rubasov nertárs 2022.01.10. 09:40:04

@Puerto Prince:

Azt én sem értettem soha, ha valaki ennyire nem boldogul az itteni nőkkel, meg úgy egyébként is szarul érzi magát Európában az miért nem néz szét másutt.
Én is ismertem ilyen srácot, nem boldogult sem a csajokkal, sem a munkával. Elment dk-ázsiába. Ott megtalálta a számításait minden szempontból. Sőt még arra is volt példa, hogy egy ottani felső-középosztálybeli csinos fiatal csaj pénzt ajánlott neki, ha lefekszik vele.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 10:00:31

@Rubasov et.: "Sőt még arra is volt példa, hogy egy ottani felső-középosztálybeli csinos fiatal csaj pénzt ajánlott neki, ha lefekszik vele." Ez hogy is volt? Melyik ország meg ilyenek :)

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 10:27:29

@Reactor: Igen, direkt írtam oda a "vaskalapos" jelzőt, nyilván nem a normális konzervatív gondolkodásra gondoltam, hanem az olyanra, aki minden erejével gátolja a gyereke társasági életét, párkapcsolatát, szexuális életét... bár szerintem ez a "lezüllik" erősen túl van dimenzionálva, végig gondolva a saját ismeretségi körömet meg a páromét is, konkrétan NULLA személyt ismerek, akiből lecsúszott alkesz, drogfüggő, vagy bármiféle hasonló lett volna. Pedig voltunk páran (maagamat is beleértve), akivel gimis évei alatt össze lehetett futni kocsmahivatalokban... tudod, az általam jelölt szülői körnek előszeretettel "lezüllött" az is, aki a saját életét meri élni, és nem az ő álmait valósítja meg... pl. én is:) mert nem voltam hajlandó megházasodni, nem szereztem diplomát, stb... voltaképp rohadt idegesítő, hogy ezek a szülők a felfuvalkodott önhittségükben mindig azt hiszik magukról, hogy ők jobban tudják, hogy mi a jó a gyereküknek, mint a gyerekük saját maga... és akkor szerencsétlen ded hallgatja a "majd, ha felnősz, majd megérted, majd akkor hálás leszel érte" baromságot... aztán az ilyen szülő persze rohadtul megsértődik, ha öreg korában rá se nyitja az ajtót a gyereke...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 10:30:15

@hopp11: Nem tudom, ezt én még nem tapasztaltam, egyetlen olyan lánnyal sem ismerkedtem meg soha, aki az iskolai végzettségemen rugózott volna, ahogy nálam sem volt szempont soha... amikor a párommal összejöttünk, én épp munkanélküli voltam, Ő meg gimis... oszt azóta is egymáson ragadtunk:)))

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 11:08:31

@Tahmaris: mint már említettem, láthatóan nem veszélyeztetjük egymás célcsoportjait:))) (és nem csak azért, mert most egyikünk sem vadászik) Az meg egyéni, hogy kinél a külső, és kinél a belső motiváció a döntő... én mondjuk mindig is a külső motivációt preferáltam, az öncélú dolgok kifejezetten taszítanak.
Amire meg biztos soha sem volt igényem, az a manapság túlfetisizált "két önálló egzisztencia kapcsolata" valszeg pont azért, mert ott a legfőbb közös értelem a gyerekvállalás lesz, ami engem ugye meglehetősen hidegen hagy. Szerintem az optimális kapcsolat az, ahol a két fél közösen építi fel a közös életét, közös egzisztenciáját (most fognak a femik keresztre feszíteni:))), mert pont ez lehet az a kötőanyag, habarcs, ami akkor is összetartja a párt, amikor éppen negatív periódus van, ettől érzi úgy az ember, hogy van értelme tenni a kapcsolatért.Szemben a népszerű téveseszmével, a "majd a közös gyerek" lesz a kohézió csúcsa, ami viszont még soha sem működött, a közös gyerek max felrobbantani tudja a válságba került kapcsolatot, nem összetartani...
Úgyhogy, amikor én voltam harmincas koromban párkereső szituban - ahogy az előbb írtam is - pont egy tizenéves lányban találtam meg azt, akivel azóta felépítettük a közös életünket, közös egzisztenciánkat - meg be is tudtam mellesleg pótolni a saját tizenéves koromban kimaradt "haverok-buli-fanta"-t. Úgy biztos, hogy soha sem vállaltam volna egyetlen nővel sem gyereket, hogy előtte nincs legalább közös 5 évünk, kettesben, egymásra figyelve, egymásnak adva... ami eleve kilőtte mondjuk a ketyegő biológiai órájú harmincas kortársaimat, meg az idősebb, gyerekes elváltakat is... ugye mindkettő nagyjából kizárja a közös egzisztencia-építést... szóval nekem pont a csajokra van szükségem, és pont nem a "megállapodott" hölgyekre... az előbbiek tudnak nekem fontos dolgokat nyújtani, az utóbbiak meg pont semmi számomra fontosat.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 11:13:17

@Puerto Prince: szerintem Kína lehetett. Arról mondják egybehangzó beszámolók, hogy meglehetősen reménytelenné válik azon nők párkapcsolati-társasági élete, akik még 30 éves korukban is szinglik...

Rubasov nertárs 2022.01.10. 11:39:44

@Puerto Prince:

Gyakorlatilag bármelyik dk-ázsiai országra igaz, hogy már 7/10 szintű 20-as, 30-as fehér férfiként az ottani nők szemében már álomférfi vagy (ezzel itt éppen alulról karcolod a belépőszintet). Ezért egyáltalán nem ritka, hogy jobb módú csajok nem csak a testi adottságaikat vetik be, hanem anyagaikat is a tuti siker érdekében.

Tahmaris 2022.01.10. 11:41:27

@semmi hatalmat senkinek: Soha nem szoktam nyomulni, majd még én menjek a nő utàn… majd ha akar valamit jelez, ha nem, én nem fogok utána koslatni.
Külső megfog. Ha olyan.
Belső megtart, ha szintén olyan. Ez annyira nem bonyolult.
Hogy minden a gyerekről szóljon az eleve hülyeség, sokan ott basszák el, mert megszűnik a nő meg a férfi, az embernek magára is gondolnia kell, olyan nincs hogy folyton a gyerek van középpontban, az baszna be!!!! Különben is, nem kell úton útfélen szeretgetni, mert olyan lesz mint egy köcsög, bizonyos keretek között hagyni kell, hogy magàtól is büfögjön némikor.

A közös gyerek mint összetartó dolog egy nagy színjáték, ott ahol szar van a palacsintában, mert számos példa van rá, hogy az apja is más lyukba dugja be, meg az anyut is valaki más nyomogatja, és van hogy egyik se tudja a másikról, csak sejti, de van amikor csak az egyik fél csinálja. Akkor tudom ezt megérteni férfi részről is, amikor a nő totálisan bebirkul hogy ő már csak anya, egy darabig el lehet ezt húzni, ettől független a másiknak attól igénye lehet még a dugásra, ha nem, majd keres valakit, a nő meg így járt, minek kötötte az ebet a karóhoz, de ez fordítva is így igaz.

Egy férfinek 60 körül jár le a nemző szerep.
30-50 között simán vállalhat gyereket, nincs elkésve semmivel, egy nőnél 20 és 40 között, régen mindig a nő volt a fiatalabb, a faszi volt hogy 45 volt, mialatt a csaj csak 18-20. A nők azoknak, akiknek “rohanni” kell, ha gyereket akar.

Tahmaris 2022.01.10. 11:50:01

@Rubasov et.: Az utóbbi 10-20 évben teljesen elfajzottak lettek a nemek itt, ahogy Kubszrok mondta, nyugaton alig van nő aki ne SJW lenne, normàlisnak az ilyen nem kell, ahogy itt is így van, de itt még foltokban található értelmes, de azt nagyon ki kell fogni.

Rubasov nertárs 2022.01.10. 12:07:44

@Tahmaris:

Ideahaza, ha valaki körültekintően választ és türelmes akkor találhat normális nőt. A feleségemnek is van egzisztenciája, nem tőlem várta-várja, hogy rakjak mindent a feneke alá. A válogatás miatt több évig voltam egyedül, de ezalatt éltem idegen országban, utaztam, túráztam sokat. Át és megéltem olyan dolgokat, amelyekre egy ideig család mellett nem lesz lehetőségem. Ezzel együtt nincs hiányérzetem, mgtow-ként annó bejártam olyan helyeket, amikről gyerekként csak álmodtam, hogy valaha eljutok.

mgdé 2022.01.10. 12:24:41

@Rubasov et.:

Pont jónak mondod ... :)

(Bár, hogy keresett volna jó sok pénzt is ezzel, arról még nem nyilatkozott. :D)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 13:18:47

@semmi hatalmat senkinek: azért a kínai felső-középosztályhoz a legtöbb magyar pali csóró :)

@Rubasov et.: én még ilyenről életemben nem hallottam, legfeljebb ott tudom elképzelni, ahol baromi ronda a nő. Eddigi tapasztalataimban a dk-ázsiai országok felső osztályai döntően egymás között házasodnak, vagy nagy ritkán kiemelkedő sikerű és helyes nyugati férfiakkal. Persze minden lehet, ezért vagyok kíváncsi rá, hogy hol és hogyan történt ez.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 13:20:50

@mgdé: ha úgy vesszük, az apósék halála esetén a feleségem veszi majd át az irányítást, meg most is háromszor annyit keres, szóval ha úgy tetszik, dől a lé :D

Rubasov nertárs 2022.01.10. 13:35:58

@Puerto Prince:

A csaj nem házasodni szeretett volna, hanem egy jót szexelni egy már egész elfofogadható külsejű fehér fickóval. Ilyen férfiak ott azért nem teremnek minden sarkon. Nyílván otthon a csaj nem fogja elmesélni, hogy mire költötte a zsebpénzt.
Egy minden szempontból 9+/10-es európai férfi otthon is kap minden ujjára nőt, miért utazna szexért dk-ázsiába?
Éppen ezért örülnek, ha egy fiatal, nem elhízott, magára adó fehér fickóval lehetnek.

Rubasov nertárs 2022.01.10. 14:09:10

@Peni a Valdes:

Igen. Ott a fehér ember számít exotikumnak. Főleg ha még ki is néz valahogy. Mert azért a legtöbb dk-ázsiai nőnek a sok elhízott, igénytelen szex reményében odautazott fehér fickó pont ugyanúgy nem jön be, mint az itteni nőknek. De az is igaz, hogy nem kell Brad Pittnek lenni ahhoz, hogy ezekben az országokban easymode legyen a csajozás. 7/10 szinttel már kaszálni lehet.

Tahmaris 2022.01.10. 14:09:21

@Peni a Valdes: Egzotikum a fehér nőknek a nagy fekete pöcs, eléggè megy a dolog mostanság, Pesten teljesen alap, egy Ázsainak egy fehér nem az, esetleg egy latinó még jobban egzotikum.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 15:09:37

@Rubasov et.: Nem tudom, én ezektől a szintezgetésektől agyphalloszt kapok... én sem vagyok egy macsóhímzés, nagyon nem:), de ettől még mondjuk 25 felett nem volt különösebb problémám a csajozással.... sokkal inkább a hozzánk való célcsoport helyes kiválasztásán múlik a dolog.

MsIreneAdler 2022.01.10. 15:24:26

Picit elvesztem itt a sokszáz komment között:)

@Puerto Prince: nagyon tetszik a felvetésed. Csak tudod mindig könnyebb nyekeregni, mint tenni valamit. Nem kell egyébként messzire menni nőért: pl nagyon vidéken havi 200 nettora már tuti elégedetten csettintenek a lányok.
A podcaston gondolkodom, bár szerintem az meg nem az én műfajom, annál szégyenlősebb vagyok.

@Tahmaris: írtál a "magas fenntartási költségű" nőkről... hát pont ez az, amíg szar van, légy is akad. Amíg többen patronálják őket, addig ennek nem lesz vége.

Tahmaris 2022.01.10. 15:28:35

@MsIreneAdler:
Há’ persze, csak ilyeneket a pénzes pasasok patronálják, mert ugye ezek akárkivel nem jönnek össze, mert ők magas fenntartásúak, csak ezek a pénzes ürgék úgy vannak vele, hogy kúrogatják őket egy ideig, utána lapát, mert ezer ilyet megvesznek a pénzükön.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 15:35:59

@MsIreneAdler: A "magas fenntartási költségű" nő az nem szükséglet, hanem státusz-szimbólum... nem valószínű, hogy jobb lenne a szexben, az se, hogy jobban főzne, az se, hogy jobban számíthatnál rá... kizárólag egy előnye van, a férfitársaidat idegesítheted vele, hogy melletted ilyen van... olyan, mint ha lenne egy Audi V-akárhányod, ami nem gyorsul jobban mint a Suzuki, nem biztonságosabb, mint a Suzuki, de mégis csak Audi V-akárhány...
Szóval a legnagyobb vicc a jelenségben, hogy a "magas fenntartási költségű" nő ÖNMAGÁT TÁRGYIASÍTJA...:)))

Reactor 2022.01.10. 16:56:09

@Rubasov et.: @Puerto Prince: Mert sajnos nem mindenki áll olyan anyagi szinten, hogy ezt megengedhesse magának. Rengeteg pasasnak már egy balatoni nyaraláshoz is igen mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Meg aztán, valljuk be, egy hót idegen ország még idegenebb városába elutazni csak azzal a munkás céllal, hogy becsajozz, nagyon antiprofit dolog.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 17:52:13

@Rubasov et.: dagadt, 20-40 évvel idősebb papák húzogatnak helyes csajokat dk-ázsiában. Átlagosan kinéző nyugati szexturista annyi van, mint szaron a légy, ezért mondom, hogy fizetni egy 7/10es fehér palival való alkalmi szexért senki nem fog. Meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről is, de ahhoz ország, stb. kell. Így ezt nem hiszem el, max ahogy említettem, ha a csaj nagyon ronda.

@Reactor: egy fullos út a Fülöpökre vagy Indokínába megvan 500.000 HUF-ból, ami alatt prosztatahorpadásig lehet magadat dugni. Ha valakinek ennyije sincs, akkor íme egy életcél, amiért lehet dolgozni, Ausztriában egy síszezon alatt félre lehet tenni az árát.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 17:54:25

@MsIreneAdler: persze vágom. Végül senki nem tesz majd semmit :)

Reactor 2022.01.10. 18:03:35

@Puerto Prince: Ha valaki csak dugni akar, töredékösszegből talál rá partnert a Rosszlányokon, érted. Ha pedig komoly kapcsolat a cél, na az nem fog ám félmillió forintból kijönni...ez itt a gond a javaslattal.

Lorrh 2022.01.10. 18:24:00

@semmi hatalmat senkinek: Rossz a példád: egy Audi nagyságrendekkel jobb, gyorsabb, igényesebb és biztonságosabb mint egy suzuki.
A luxuscsaj viszont tényleg nem dug jobban és nem is főz jobban és nem is kedvesebb mint egy random hétköznapi nő.
csak presztízs értéke van.

Lorrh 2022.01.10. 18:26:03

@Reactor: Komoly kapcsolathoz nem pénz kell, főleg nem havi fél milla. Hanem normális férfi.
Sajnálom, de számomra iszonyat irritálóak a kommentjeid, nagyon elvesztél te valami furcsa zárt rideg világban, ahova belavíroztad magad.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 18:34:22

@Reactor: 1. Felmegy egy ingyenes tarskeresore, 2. Csetel par honapig, 3. A szerelem beteljesitese erdekeben vizummentesen kiutazik 1 honapot, 4. Hazahozza a feleseget. Ennyi

Reactor 2022.01.10. 18:35:25

@Lorrh: Lehet, hogy ez új dolog lesz számodra, de pénz mindenhez kell. Ahhoz is, hogy Szopós Biankát felhívd a Dohány utcából. Egy kapcsolat ennek a többszörösét igényli, kezdve a randevúkkal, a közös programokkal, aztán majd később az együttéléssel. Na már most, ha az adott lány a Fülöp-szigeteken vagy valahol Indokínában él, könnyen el lehet képzelni, csak a hozzá járogatás mennyi pénzt visz el. Ha meg kiköltözöl, az szintén nem lesz ingyen, még akkor is, ha utána jurtában vagy barlangban laksz és fotoszintetizálsz, mint a növények.
Ez a furcsa, zárt, rideg világ, kedves barátom. Krisztus koporsóját se őrizték ingyen. Te is ebben a világban élsz, ahogy mindenki más is, csak te következetesen letagadod a számodra hihetetlen vagy kellemetlen dolgokat. Számomra meg ez irritáló, de hát nem vagyunk egyformák.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 18:41:12

@Reactor: ki a pénisz mondta azt, hogy egy párkapcsolat minden kiadását a férfinek kellene állni? normális esetben két felől tesznek bele érzelmet is, meg anyagit is...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 18:46:23

@Reactor: Pedig szerintem tökéletesen igaza van. Az ember létfenntartását (lakik, eszik, közlekedik) ne keverjük már bele a párkeresés feltételeibe, azok akkor is adottak, ha nem keres párt, meg akkor is, ha keres. Magának a párkapcsolatnak normális esetben nincs semmiféle extra költsége, sőt, jó esetben még sporolni is lehet ahhoz képest, amit a két fél külön-külön költene önmagára.

Reactor 2022.01.10. 18:49:34

@Puerto Prince: Az első két lépés stimmel, gondok a harmadiknál kezdődnek, mikor a munkahelyeden előadod a kérésedet a főnöknek. A legtöbbje 1 hetet se hajlandó kiadni, nemhogy 1 hónapot...valamiből meg csak meg kell élned azután az 1 hónap után is, pláne úgy, hogy hozol is magaddal valakit.

@semmi hatalmat senkinek: Igen, normális esetben ennek tényleg így kellene működnie. Épp ez a baj, hogy az esetek túlnyomó többségében nem így működik, mert az adott lány szóba se áll olyan fazonnal, aki szerint felezni kellene a költségeket. Nem. Ez a "férfi dóga".
Erre szokás mondani, hogy az egyenjogúság mindig csak addig tart, amíg nem kell egy zongorát felcipelni a tizedikre...
Nem a létfenntartásról beszéltem, hanem a párkapcsolat járulékos költségeiről. Merthogy van belőlük bőven. Igen, tudom, normális esetben ezt felezik, illetőleg felezni kéne. És máris visszakanyarodtunk a téma elejéhez...
Persze ha valaki olyan piszok mázlista, hogy talál egy olyan lányt, aki minderre hajlandó, és nem is anyagias, akkor nem szóltam semmit. Csak hát az ilyen lányok többnyire olyanok, mint Colombo felesége.

Lorrh 2022.01.10. 18:58:37

@Reactor: Nem kell piszok mázli hozzá. Egyszerűen abba kell hagyni ebben az önsajnáló, nőket hibáztató, incel szubkultúrában dagonyázást.
Persze megértem, hogy sokkal egyszerűbb a haverokkal egymás vállát lapogatni hogy mindennőkurva és máris meg van ideologizálva a saját lúzerségünk.
Ja, és tényleg vannak elszállt ostoba picsák is. De a te világod csak őbelőlük áll ezért hamis világ.

MsIreneAdler 2022.01.10. 19:19:54

@Tahmaris: a pénzes pasas is pasas. Ráadásul attól hogy csóró, még ugyanúgy ezekre a lányokra vágyik. Egy hétköznapi nőt már észre sem vesz. Amíg a nőkben azt erősítik, hogy csupán a puncijával többet kereshet, mint kedvességgel, tisztességel, netán az eszével, addig ez lesz. Akinek kis affinitása és gyomra van ehhez a sugardaddy témához és persze ki is néz valahogy az ezt fogja választani.

@semmi hatalmat senkinek: biztos van ahol ez menő, de van az a pont, ahol szerintem az egész átfordul szánalmasba. Igen, tárgyiasítják, beárazzák magukat, miközben fennen hirdetik hogy ők micsoda független, erős nők :)

@Peni a Valdes: azért írtam, hogy pl.

@Puerto Prince: csak a szokásos. Pl mikor megkérdezik, hogy fogytál le, te meg azt mondod, hogy diéta és edzés, ők meg "jaaa, azt hittem...blabla (ide képzelj bármilyen baromságot)" majd csalódottan továbbállnak. :)

#szájbergyerek# 2022.01.10. 19:25:55

@semmi hatalmat senkinek:
A világon semmi bajom nincs ezzel. Nyugodtan ismételgesd ez a gatya letépést még ezerszer.
Talán valaki elhiszi, hogy ennyi az élet. Letépik a gatyót azt' dugnak egy jót.
Amúgy váljék egészségetekre.

Lorrh 2022.01.10. 20:04:38

@Peni a Valdes: A szűkmarkúság nagyon élvezetes, csak kell hozzá sikosító.

Reactor 2022.01.10. 21:24:00

@Lorrh: De igen, átlagpasasként kell. Átlag alattiként pedig még az ötöslottóra is nagyobb az esélyed. A mai korszellem ugyanis nem díjazza az ilyen "avítt" erkölcsi formulákat.
Már vártam a szokásos "önsajnáltató incel" dogmát, így legyen ötösöm a lottón! Tudod barátom, senki nem viccből válik ilyenné, vagy marad ilyen, mert ez neki olyan nagyonnagyon jó: mindössze kellő mennyiségű kosár, csalódás kérdése az egész. Ha a nők huzamosabb ideig levegőnek néznek, esetleg megaláznak valakit, annál teljes joggal szakad el a cérna. És, kedves barátom, ez ma már országos probléma. No de honnan indul a lavina, mi a gyökere? A hipergámiától. Hogy Átlag Ágota le se köpi Átlag Ádámot, inkább beáll sokadiknak egy Macsó Miska háremébe. Következmény? Az Átlag Ádámok aránytalanul felszaporodnak. Anélkül, hogy egymás hátát lapogatnák barátilag, hogy bezony-bezony minden nő kurva. Most MÉG nincsenek ugyan annyian, hogy a mennyiség átcsapjon minőségbe, de ahogy elnézem a dolgokat, eljő az is hamarosan. Most még lehet vidáman lúzerezni, incelezni, lám, nem is hagyod a drága időt veszni.
Úgyhogy ne mentsd fel itt kérlek kollektívan a nőket annyival, hogy "jaaaa, hát vannak elszállt ostoba picsák is", mert bizony nekik is jár egy szép nagy szelet abból a bizonyos tortából.

@Peni a Valdes: Ez nyilvánvaló. Abszolút nem voltam soha Zsugori Uram, rengeteg erőforrást fordítottam a kapcsolataimra, a MÁV-nál forgóajtót szerelhettek volna fel nekem, viszont egyik sem térült meg. Én pedig azért szeretnék eredményt, hasznot is realizálni, ha valamibe pénzt, vagy bármi mást fektetek be. Máskülönben a vécén is lehúzhatnám ennyi erővel.

Tahmaris 2022.01.10. 22:39:35

@MsIreneAdler: Igen. Ez a liberálkapitalizmus, amely teljesen zombi birkává zülleszti a társadalmat, nem a nő minőségében nyilvánul meg, hanem a pinájàval… olyan ez mint a magas “fenntartású lányok”.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.10. 23:30:40

@Reactor: figyi... ha nincs 2-3 hét szabi és pár százezer forint egy feleségre (nem randizásra, érted), akkor ne is akarjon házasodni. Szerintem.

semmi hatalmat senkinek 2022.01.10. 23:56:33

@#szájbergyerek#: nézd, lehet, hogy nem elég tudományosan fogalmaztam, ezért nem értetted a lényeget: szóval nézetem szerint az a kerülendő kapcsolat, ahol a nőben erősebb a fészekrakási ösztön, mint a nemi ösztön. Ugyanis ekkor jelenik meg az eltartó-képesség méregetése, a genetika felülértékelése, meg a többi hasonló negatív dolog. Szóval nekem fontos, hogy az emberre NE tenyészkanként nézzenek...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.11. 00:06:35

@Reactor: " Hogy Átlag Ágota le se köpi Átlag Ádámot, inkább beáll sokadiknak egy Macsó Miska háremébe. Következmény? Az Átlag Ádámok aránytalanul felszaporodnak. Anélkül, hogy egymás hátát lapogatnák barátilag, hogy bezony-bezony minden nő kurva. Most MÉG nincsenek ugyan annyian, hogy a mennyiség átcsapjon minőségbe, de ahogy elnézem a dolgokat, eljő az is hamarosan." - én ebben igen erősen bizom, mert ugye manapság euro-atlantiában hiánycikk lett proletariátus (szervezett munkásság) a gyárak kihalásával, anélkül meg ugye bajos proletár-forradalmat csinálni... és az egy járható perspektívának látszik, hogy az incelek meg az adósrabszolgák veszik át a helyüket, és hoznak létre forradalmi tömeget...
Azt meg mindig is tudtam, hogy a párom egy főnyeremény:))) - de őszintén szolva nekem meg anyagisa nővel nem sikerült összefutnom soha, szerencsére nem vonzom be őket:)))

semmi hatalmat senkinek 2022.01.11. 00:14:02

@MsIreneAdler: "de van az a pont, ahol szerintem az egész átfordul szánalmasba. Igen, tárgyiasítják, beárazzák magukat, miközben fennen hirdetik hogy ők micsoda független, erős nők :)" - pontosan, én is ugyanezen röhögtem... persze minden férfi is szabadon dönthet, hogy egy embert szeretne maga mellé, vagy egy mutogatni való dísztárgyat...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.11. 00:22:45

@Lorrh: Valóban, kihagytam egy szót (a szóismétlés kerülése okán) helyesen: ". olyan, mint ha lenne egy _OLYAN_ Audi V-akárhányod, ami nem gyorsul jobban..."
És hát nézd, valaha kitömött vadakkal meg tigrisbőrrel rakták tele a szobákat trófea gyanánt, ma az insta-liba szolgál ugyanerre a célra. De ahogyy az előzőnek is elmúlt a divatja, és inkább már ciki lett, úgy remélhetőleg az utóbbi divat is ki fog halni...

semmi hatalmat senkinek 2022.01.11. 00:26:19

@Puerto Prince: "egy feleségre (nem randizásra, érted), akkor ne is akarjon házasodni." nekem őszintén szólva az sem tiszta, hogy manapság egy férfi miért akar házasodni... ha végig gondolod, egy férfinak mára semmiben sem kedvezőbb a házasság, mint a házasság nélküli kapcsolat... jó, mondjuk nyilván az kivétel, ahol valakinek az állampolgárság megszerzéséhez kell a házasság, ott pont lehet értelme...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.11. 00:43:21

@semmi hatalmat senkinek: ha ez egy finom utalás arra, hogy nekem azért kellett, hát csak szólok, hogy előbb voltam állampolgár, mint házas :)

Amúgy számomra igenis van különbség, mégpedig az, hogy a házasság emeli ki a feleségemet a többi nőm közül. És itt nincs válás sem. Én örökre a feleségem férje maradok. (Most van egy új törvényjavaslat, hogy ne így legyen, de ez az alap.)

semmi hatalmat senkinek 2022.01.11. 02:39:48

@Puerto Prince: dehogy, arra volt utalás, hogy előtte a távol-keleti lányokkal való kapcsolatról ment a polémia...
Valóban, szubjektív különbség lehet, objektívet nem látok egy darabot sem. (illetve még a terminológia tér el ugye, házassági szerződés vs élettársi vagyonjogi szerződés vagy házastársi tartás vs élettársi tartás, stb). Ma a házasság intézménye egyedül az esetleg születendő gyereknek kedvez, ugye az ominózus apasági vélelem intézményével.
Persze vannak különböző nézőpontok... emléxem, egyszer, - még az online ügyintézés előtti korban - a cégbíróságon több órás sorban állva vitattuk ezt a kérdést a sorban mögöttem álló nővel, és ő nagyon határozottan közölte, hogy ő abszolút híve a házasságnak... aztán tovább beszélgetve kiderült, hogy ő az anyakönyvvezető.. végülis ez is egy teljesen valid álláspont:)))

semmi hatalmat senkinek 2022.01.12. 10:25:16

@Puerto Prince: Ezzel nem értek egyet... az egyén életének tök objektív oka, hogy dugtak a szülei, az abortuszt meg lekésték:) Az életnek mint fenoménnak meg szintén tök objektív oka az energiaminimum elve

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.12. 21:09:13

@semmi hatalmat senkinek: az élet ellentétben áll az energiaminimum elvével

semmi hatalmat senkinek 2022.01.13. 11:23:55

@Puerto Prince: dehogy áll... mai tudásunk szerint a biokatalizált reakciók aktivációs energia igénye a legalacsonyabb...:) Ha valaki holnap feltalálná, hogy hogyan lehet pl. kisebb energiabefektetéssel széthasítani a szén-dioxidot a növényi fotoszintézisnél, valszeg kapásból Nobel díjas és euro-milliárdos lenne...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.01.13. 15:14:29

@semmi hatalmat senkinek: miért mozgatod az ujjaidat? Miért gondolkodsz? Miért mozgatod a szemed? Miért olvasol?
Miért fogalmazódik benned erre a válasz?

Ennek nem hogy semmi értelme a testedben lévő atomok számára, de kétségkívül több energiát igényel, mintha nem csinálnál semmit.

Amikor nem csinálsz semmit, az is több energiát igényel, mintha nem léteznél.

Ha gondolod, szívesen levezetem neked, hogy a szerves vegyületek nemlétéből az élő lét miért nem következik semmilyen ismert természeti törvény alapján, és miért mond kifejezetten ellent az energiaminimumra való törekvés elvének.
süti beállítások módosítása