Úgy érzem, baj van az emberek értékítéletével

2022. szeptember 23. 07:35 - csajokespasik

       

               Posztolónk régebben még azt hitte, hogy 38 évesen már családja lesz, ehelyett még mindig keresgél, mint egy 21 éves. Nem érti, mi a baj, mert amint ő érzelmet nyilvánít, a csajok eltűnnek. Az érzelmek zavaró tényezők lettek a párkapcsolatoknál?        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Az embereknek manapság nincs igénye komolyabb párkapcsolatra? Mármint a klasszikus értelemben. Az utóbbi időben csak ilyenekbe futok bele. A találkozón minden rendben, volt, hogy miattam vett ki szabadságot, volt, hogy már a második randin egymásba gabalyodtunk. Aztán én elmondtam később, hogy nagyon hiányzik, ha nincs velem, de ahelyett, hogy kimondtuk volna, hogy együtt vagyunk, miután azt észlelték, hogy én komolyabban gondolom, leléptek. Nem az volt, hogy nyálasan szerelmet vallottam és emiatt menekültek el, nem vagyok őrült, teljesen normálisan megmondtam, mit érzek, akkor, amikor éreztem. Nem egy friss kapcsolat elején jövök ezzel, hanem akkor, amikor ideje van. Ahogy ez normális kapcsolatoknál lenni szokott. Ha valakit szeretünk, mondjuk meg neki. Ez olyan nagy baj, hogy el kell menekülni? Gyakran szó nélkül?        

       

               Több, velem kb. egyidős haverom is azt állítja, hogy nekik még soha nem volt komoly kapcsolatuk. És már nem is akarnak. Ezek nagyon elkeserítő dolgok, mivel jóravaló emberekről van szó. Mintha maga az élet nevelne le az életről.

Engem ez nagyon megvisel lelkileg és sokszor elbizonytalanodok magamban, tehetetlennek érzem magam. Azt tudni kell, hogy nem halmozom a kapcsolatokat, egyik-másik között néha hosszú hónapok telnek el. Pluszban nyomasztó a helyzet abban a tekintetben, hogy azt vettem észre, hogy ezek miatt kezdek én is ilyen lenni, elszokva a rendes párkapcsolattól.

Régebben azt hittem, hogy ennyi idősen (38) már gyerek, család, minden lesz, ehelyett még mindig keresgélek, mint egy 21 éves. Mi a baj az emberek értékítéletével? Ennyire eltolódott volna az utóbbi években? Mindenki mindentől fél?

ÉS: - Az érzelmek zavaró tényezők lettek egy párkapcsolatnál?? Inkább nem is kellenek, csak nehogy sérüljünk? Belevágunk, aztán tart, ameddig tart? Ezek a kérdések járnak a fejemben mostanában. Azért még bízom benne, hogy ennek a szériának egyszer vége lesz, nem adnám fel. Azon is töprengek, hogy vajon a környező országokban is ez a tendencia az uralkodó, ott is ilyen a helyzet?          

 

 

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6417937948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rubasov nertárs 2022.09.23. 08:44:40

38 éves vagy, ez pedig már az az életkor barátom, amikor egy férfi smv-jét már legalább 50%-ban az anyagi-társadalmi helyzete határozza meg. Bár a fizikumodról konkrétan nem írtál, a második randin történő "összegabalyodásból" joggal következtethetünk arra, hogy legalább egy 7-8/10 szintet megütsz. Így a gond az anyagi helyzettel van, amire nem véletlenül nincs még halovány utalás sem. Mivel a korban hozzádillő kora 30-as nőknek már erősen kattog a vekker, ezért ők már fészket akarnak rakni, amihez kell legalább egy közepes méretű, lehetőleg tehermentes pecó, és egy jó közepes 5-6 millás verda, merthát azért egy sutyiba, némi jattért levizsgáztatott bontószökevénnyel már azért mégse furikázzák a feneküket.
A kutya itt van elásva: testileg OK vagy nekik, de klasszikra a ruppótlanságod okán nem kellesz.

Két dolgot tehetsz: az egyik az, hogy elkezdesz az eddigi csajok helyett a 2-vel gyengébbek közt nézelődni. Ők a masszív esztétikai szintkülönbség miatt, el fogják nézni neked a csóróságodat. A másik az, hogy elkezdesz javítani az anyagi helyzeteteden. Ez utóbbi azonban, főleg Mo.-n közel a 40-hez, kb. csak egy telitalálatos lottószelvénnyel lehetséges. Így marad az első opció számodra.

Rubasov nertárs 2022.09.23. 08:49:59

@Rubasov et.:

Kiegészítés: ha az esztétikában nem tudsz/akarsz lejjebb adni, akkor az egy gyermekes, kora 30-as, jó karban lévő egyedülálló anyukák jöhetnek még szóba.

body_andras 2022.09.23. 10:52:58

Sajnos ez van, 30 fölött férfiak és nők ezreit látom, hogy fényévekre vannak a családalapítástól. vagy szinglik és nyafognak hogy nem találják az igazit, vagy van párjuk de nem jutnak egyről a kettőre. rengeteg csaj elkezd kutyát tartani mert valamiért az eb jól pótolja nekik a gyerek és a férfi hiányát az életükben.
Én még szerencsés is vagyok, 35 évesen összejött egy gyerek és egy válás, a kortársaim nyomorúságát időben kiiktattam az életemből.
30 alatti generációnál még ennél is nagyobb baj lesz, már ami a népszaporulatot meg a társas életre alkalmasságot illeti.

Cpt. Flint 2022.09.23. 11:55:37

@Rubasov et.: ez egy jó nagy marhaság, a szokványos ál-"red pill" duma. A te köreidben lehet, hogy igaz, de korántsem ez a(z egyetlen) valóság. Mo-on a vidéki, kisvárosi vagy falusi nők/lányok egy jó része ma sem aranyásó, megkapja és elfogadja még azt az értékrendet, hogy a család, a szeretet valóságos dolog és elég lehet a boldogsághoz. Emellett nagyon sok ilyen lány olyan családban él, ahonnan jól ki tudják stafírozni, szóval nem feltétlen kell leendő párjára alapozni mindent.
Az a probléma, hogy a posztoló is (meg te is), abból ítélve, hogy ide írogat, és az írás minőségét is nézve kb. nagyvárosi (fél)értelmiségi. Ami többnyire azt jelenti, hogy nem akar a "nagyvárosból" elköltözni, vidéki lány csak akkor jön szóba, ha beköltözik a városba és városi értékrendet vesz fel. Csak éppen ez pontosan az a nihilista, mának élő, modernkedő, divatozó, felszínes, "woke" mentalitást hozza magával, amitől aztán nem működnek a kapcsolatok.

Mindemellett mindkét félnek nagyon jól tudnia kellene, hogy mit akar, mit vár, és úgy választani, hogy nem (nagyon-nagyon minimálisan) kelljen kompromisszumot kötni. Ez az önismeret (és a másik fél megítélésének képessége, az ehhez szükséges tapasztalat) sajnos többnyire csak elég (túl) későn jön meg. Ez is a sikeres kapcsolatok ellen hat... de legalább idősebb korra találhat magának az ember olyan párt, akivel jó együtt élni a végéig. Régen ez nem volt ekkora probléma, mert nem volt ekkora szabadság, választási lehetőség az életmódban. Konvenció volt a férfi családfői szerepe, a nő alkalmazkodása, hogy a házasságban tűrni kell (mindkét félnek), hogy a válás szégyen, a családi botrány szégyen, az egyedülálló anyaság szégyen stb. Ezeknek az erkölcsi normáknak egyébként megvolt a szerepe (ma is meg lenne); a gyerek(ek) felnevelésének biztosítása. Csak azt hisszük, hogy a régi erkölcsök/szabályok mind elavultak és felülírhatók, legalábbis a nagy gender-woke-lmbtqxyz-peta-metoo-blm-stb. szcenárió ezt sulykolja.

Cpt. Flint 2022.09.23. 12:09:59

@posztoló: Azért azt szeretném megkérdezni, hogy mi a fenét csináltál 38 éves korodig? Az értem, hogy azt hitted, hogy 38 éves korban már családod lesz, de mikor és hogyan akartad ezt elkezdeni? Mert ahhoz már 5 évvel ezelőtt stabil kapcsolat kellett volna kb.
Milyen hosszú viszonyaid voltak korábban? Volt egyáltalán 1 évnél hosszabb? Az min ment szét? Tudod-e, hogy egész pontosan milyen társat keresel? Tudod-e, hogy te magad milyen vagy, hogy működsz egy kapcsolatban? Qrva egyszerű azt mondani, hogy milyen sz@r már a "zemberek" értékítélete, de azért szerintem neked először is nagyon magadba kellene nézni... valami veled sem oké, ha ennyire nem működnek a kapcsolataid! Vagy nagyon rosszul választasz, és erre mindig rájössz (vagy a másik jön rá előbb, ami még rosszabb), vagy valamit nagyon nem jól csinálsz a kapcsolatban.
Arra rágörcsölni meg, hogy családot akarsz, de rögvest, megint nagyon kontraproduktív... nekem így lett három gyerekem, akiket nagyon szeretek - és akik nem velem élnek már 6 éve. És nem volt szép vége a házasságnak.

connector 2022.09.23. 12:41:57

@Cpt. Flint: "Csak azt hisszük, hogy a régi erkölcsök/szabályok mind elavultak és felülírhatók, legalábbis a nagy gender-woke-lmbtqxyz-peta-metoo-blm-stb. szcenárió ezt sulykolja."
Nem sulykolja ezt senki, egyszerűen megváltoztak az igények és a lehetőségek. A hagyományos felállás (férfi egyedül tartja el a családot, nő otthon van a gyerekekkel és vezeti a háztartást) már nem élhető. Az új felállásokból viszont legtöbben csak az előnyöket akarják: a nők, hogy legyen közös a gyerek-háztartás, viszont ahhoz rendes állás is kellene, nemcsak valami imitáció, a férfi, hogy a nő ne tartassa el magát, viszont ahhoz nekik is ki kellene venniük a részüket a gyerek-háztartás teendőiből.

Rubasov nertárs 2022.09.23. 13:24:14

@Cpt. Flint:

"ez egy jó nagy marhaság, a szokványos ál-"red pill" duma. A te köreidben lehet, hogy igaz, de korántsem ez a(z egyetlen) valóság. Mo-on a vidéki, kisvárosi vagy falusi nők/lányok egy jó része ma sem aranyásó, megkapja és elfogadja még azt az értékrendet, hogy a család, a szeretet valóságos dolog és elég lehet a boldogsághoz. Emellett nagyon sok ilyen lány olyan családban él, ahonnan jól ki tudják stafírozni, szóval nem feltétlen kell leendő párjára alapozni mindent."

Valóban léteznek ilyen nők/lányok. Nekem is sikerült ilyet találnom, csakhát egy apró probléma van: az ilyen nők 95%-a kora 20-onéves korára elkel és főleg vidéken egy 30 éves szingli nőt már kinéznek, de a maradék 5% is legkésőbb kora 30-as éveiben talál megfelelő férfit. A poszternek sajnos a maradékból kell válogatnia, ott pedig ezek az opciók vannak amiket felsoroltam.

Itt azért megjegyezném, hogy bár sír a poszter nagyon, azért valahogy elég korán eljut az ágyig. Nekem is voltak olyan nőim akiket megkaptam hamar, de ezeknek hamar is vége lett. A poszter eleve a könnyen megkapható, ösztönből ismerkedő (szintező) csajok közül válogat, erre a halmazra meg az írottak pláne halmozottan igazak.

Andy73 2022.09.23. 13:58:48

Megint nem tudom eldönteni, hogy igaz -e a sztori, vagy fiktív. Bár a probléma valós lehet, furcsa, ha csak ennyi idősen esett le, nem 5-10 évvel ezelőtt. Egyszerűen nem a megfelelő nők között próbálkozol. Te családcentrikus vagy, ők meg nem, illetve lassabb tempóban haladnanak a kapcsolat elmélyítésen. Az igaz, hogy kitolódott a családalapítás, és sokan nem is alapítanak családot, de ma is vannak, akik időben lépnek, elég nagy a szórás ezen a téren is Túl sok részletet nem árultál el sem magadról, sem a nőkről, akikkel próbálkoztal, de nyilvánvaló, hogy változtatnod kell az ismerkedési szokasaidon. És lehet, hogy kompromisszumot kell kötnod, legalábbis ne csak a külsőt nézd, hanem a belsőt is. Egyébként nagyon még nem kestel el, a nőknek jobban ketyeg a biológiai óra.

Rubasov nertárs 2022.09.23. 14:46:44

@Cpt. Flint:

"Régen ez nem volt ekkora probléma, mert nem volt ekkora szabadság, választási lehetőség az életmódban."

Na ja régen bezzeg minden fasza volt. Ehhez képest az egyik dédapám simán otthagyta a dédanyámat két gyerekkel egy másik nőért, na meg italozásért és kártyajátékért.
Daliás szép 1930-as évek...

Lorrh 2022.09.23. 14:52:37

@Andy73: tényleg nem tudod eldönteni, hogy igaz vagy fiktív a sztori? Segítsek a szempontokkal mitől lehetne valódi?

Andy73 2022.09.23. 14:56:27

Egyébként bírom az ilyen általánosító címeket és posztokat. Nagyon sokféle ember van, csak a megfelelő helyen kell keresni, és esetleg azon is elgondolkodni, hogy a saját értékítélet rendben van-e, akár az önismeret terén, akár mások megítélésében.

Andy73 2022.09.23. 14:57:31

@Lorrh: szerintem is fiktív, de tegyük fel, hátha igaz.

Rubasov nertárs 2022.09.23. 15:07:47

@Andy73:

"Egyébként nagyon még nem kestel el, a nőknek jobban ketyeg a biológiai óra."

Ha most találna valakit a poszter, akivel minden klappol, akkor is 40-41 éves lenne mire apa lesz. Persze ha jól tartja magát, és 60-70 évesen még fitt lesz nem probléma.
Ugyanakkor fiatalabbak mi sem leszünk, ahogy halad velünk az idő csökken a tesztoszteronszintünk és ezzel együtt a spermiumok száma és minősége is.

Manócanya 2022.09.23. 17:15:24

Azt szeretem, hogy a szinglik 'valakit' keresnek, értsd : tök mindegy, hogy milyen, csak ember legyen (jó esetben a másik nemből), és "kapcsolatot". Hogy azt meg hol árulják, a kerítésboltban, vagy mi?! Nincs olyan, hogy én ilyen vagyok, és ilyet szeretnék, az sincs, hogy "ezt szeretem csinálni"... Egyszer mondtam egy ilyen kereső - lánynak, hogy kéne egy hobbi, és kiderült, hogy magáról a szóról nincs fogalma. Csak tengünk, lengünk, oszt majd lesz valami... Semmi irány (hogy legalább legyen mifelé tartani, hátha valaki ugyanarra megy), semmi cél, semmi termékeny dolog, ami kitölti az űrt. Csak ismételni tudom a többieket : önismeret...

Sadist 2022.09.23. 17:42:50

"Az embereknek manapság nincs igénye komolyabb párkapcsolatra? Mármint a klasszikus értelemben. Az utóbbi időben csak ilyenekbe futok bele."

Igény az van, de csak kompromisszumok nélküli komoly párkapcsolatra. Ugye a szokásos narratíva az, hogy a férfiak nem akarnak elköteleződni, nem akarnak komoly párkapcsolatot, gyereket, de azt már soha nem teszik hozzá, hogy a férfiaknak azon 20-10-5%-nyi rétegének nincs ezekre igénye, akik bármikor kapnak nőt minden ujjukra.
Ha az átlagférfit és az átlagnőt nézed, akkor az elköteleződésre való hajlandóság már a női oldalon az alacsonyabb.

"miután azt észlelték, hogy én komolyabban gondolom, leléptek."

Az nem derül ki, hogy melyik korcsoportban próbálkozol, de felteszem késő húszas, kora harmincas nők között. Ekkor még valamennyire fut a szekér, ezért azt gondolják, hogy ha ennyire érdeklődést mutatsz irántuk és komolyra akarod fordítani a kapcsolatot, akkor nem találnál mást, vagyis szintben erősen alattuk vagy.

"Több, velem kb. egyidős haverom is azt állítja, hogy nekik még soha nem volt komoly kapcsolatuk. És már nem is akarnak. Ezek nagyon elkeserítő dolgok, mivel jóravaló emberekről van szó."

A jóravalóság unalmas, Átlag Juci miért érné be Átlag Józsival, ha összejöhet a sármos, izgalmas Alfonzzal is? Igaz, hogy Alfonz csak ürítőcsészének használja, amúgy szarik rá, elköteleződni az életben nem fog, mert ha Juci netán előállna ilyen jellegű igényekkel, akkor Alfonz gondolkodás nélkül nyomná a next gombot. Egyszerűen, mert megteheti.
Átlag Józsi meg hiába teszi ki a lelkét, hozza a jóravaló férj és apa minden ismérvét, nem fut nagyot a csajoknál, vagy ha össze is jön valami, a csaj rövid időn belül lelép, amitől Józsink értelemszerűen frusztrálódik. Aztán mikor számba veszi, hogy számára milyen érzelmi, mentális, időbeli, anyagi befektetésekkel jár egy párkapcsolat és cserébe mennyit kap vissza, levonja a konklúziót, hogy rohadtul nem éri meg.

"Régebben azt hittem, hogy ennyi idősen (38) már gyerek, család, minden lesz, ehelyett még mindig keresgélek, mint egy 21 éves. Mi a baj az emberek értékítéletével? Ennyire eltolódott volna az utóbbi években?"

Igen, elég drasztikus kulturális és technikai változás zajlott le az utóbbi pár évtizedben. Nem különös, hogy mióta van közösségi média, tinder, facebook, instagram, meg a többi szar és nincsenek erkölcsi korlátok, azóta egyre kevesebb a komoly párkapcsolat és egyre több a szingli?

"Azon is töprengek, hogy vajon a környező országokban is ez a tendencia az uralkodó, ott is ilyen a helyzet?"

Ahol lezajlott a női emancipáció és betörtek a fentebb említett technikai újítások, ott igen. Ahol szabadjára van engedve a hipergámia, ott ez történik, ugyanis a hipergámia nagyon nem kompatibilis a monogám, nukleáris családra épülő civilizációval.

Sadist 2022.09.23. 18:01:43

@body_andras: "rengeteg csaj elkezd kutyát tartani mert valamiért az eb jól pótolja nekik a gyerek és a férfi hiányát az életükben."

Az ilyenektől rendszerint elönti a fos az agyamat. Amikor a gyerekükként hivatkoznak rá vagy gügyögnek hozzá, hogy "itt van anyuciiiiii, gyere anyucihoz", olyankor legszívesebben feldugnám nekik a szobacirkálójukat, hogy akkor előbb szüljék meg.

"30 alatti generációnál még ennél is nagyobb baj lesz, már ami a népszaporulatot meg a társas életre alkalmasságot illeti."

Van egy késő harmincas ismerősöm, már kétgyerekes családapa, korábban sose volt gondja a csajozással, anyagilag is eléggé rendben van (értsd bőven a felső 1%-ban van), de még ő is azt mondja, hogy ha a felesége lelépett volna még a gyerekek születése előtt vagy eleve össze se jönnek, nagyon kétségbe volna esve, hogy hol találhatna olyan nőt, akivel családot lehet alapítani.

body_andras 2022.09.23. 19:19:21

@Sadist: és vágod, ha még 35-40 évesen jó bőr, és randiznál vele, és persze vállalja mert rájött már nem éri meg válogatni, akkor jön azzal hogy szombaton meg kell sétáltatni a falkáját. tinderre meg kiírja hogy a kutya is az ágyában alszik. hát sok szerencsét, kisanyám.

szeme közé, laposan! 2022.09.23. 19:21:32

@Sadist: idéznék egy klasszikust: eztet bárki mondhassa! Férfi, női oldalról egyaránt, és még a felső 10000-be sem kell tartozni.

antisocialnetwork 2022.09.23. 19:29:27

Van az az ismerkedős oldal a Nők és Férfiak,vagy Emberek és Nők, vagy Hapsik és Csajok, vagy valami ilyesmi. Szerintem oda kéne regisztrálni. Ott biztos, hogy megtalálja az igazit. Ui. 2 külön személy írja ezeket a kamu posztokat. Egy 20-on éves lány meg egy 30 plusszos pasi. Ez, az utóbbi irománya.

Infomaniac 2022.09.23. 19:46:23

@antisocialnetwork: annyira ki kéne ezt nyomozni..

Sadist 2022.09.23. 20:13:13

@Cpt. Flint: "Mo-on a vidéki, kisvárosi vagy falusi nők/lányok egy jó része ma sem aranyásó, megkapja és elfogadja még azt az értékrendet, hogy a család, a szeretet valóságos dolog és elég lehet a boldogsághoz."

Ezzel csupán annyi a bibi, hogy a 20-29 éves nőknek kb. negyede él községben vagy nagyközségben (2011-es KSH adat). Egy tipikusan városban dolgozó és élő férfi nem nagyon találkozik konzervatív értékrendű nőkkel, egyszerűen nincs hol.
Járjon el a környező falubálokba? Meg egyébként is a vidéki lányokat a helyiek korán elkapkodják.

"Az a probléma, hogy a posztoló is (meg te is), abból ítélve, hogy ide írogat, és az írás minőségét is nézve kb. nagyvárosi (fél)értelmiségi. Ami többnyire azt jelenti, hogy nem akar a "nagyvárosból" elköltözni, vidéki lány csak akkor jön szóba, ha beköltözik a városba és városi értékrendet vesz fel. Csak éppen ez pontosan az a nihilista, mának élő, modernkedő, divatozó, felszínes, "woke" mentalitást hozza magával, amitől aztán nem működnek a kapcsolatok."

Az embereknek nagyon kis része dolgozik a mezőgazdaságban, hogy költözzön el a pasas a "nagyvárosból", ha ott van a munkája? Inkább ingázzon naponta x órát?

"Mindemellett mindkét félnek nagyon jól tudnia kellene, hogy mit akar, mit vár, és úgy választani, hogy nem (nagyon-nagyon minimálisan) kelljen kompromisszumot kötni."

A nőknek pont, hogy a kompromisszumkészségükön kellene nagyon komolyan dolgozniuk, a férfiaknak meg sokkal kevésbé megalkuvónak lenniük, hogy legyen valami egészséges egyensúly.
Mindig elfog a szekunder szégyen, amikor meglátom, hogy férfiak milyen bálnákat vagy fél város által szétkúrt ordas ribancokat képesek feleségül venni.
A napokban linkeltem ezt az interjút: www.youtube.com/watch?v=W_qXLub99wQ
Valahol elhangzik benne, hogy megkérdeztek férfiakat és nőket, hogy milyennek értékelnék azt a randipartnert, aki az elképzelt ideáljuknak 80%-ban megfelel? A férfiak: instant get. A nők: az megalkuvás lenne.

"Régen ez nem volt ekkora probléma, mert nem volt ekkora szabadság, választási lehetőség az életmódban. Konvenció volt a férfi családfői szerepe, a nő alkalmazkodása, hogy a házasságban tűrni kell (mindkét félnek), hogy a válás szégyen, a családi botrány szégyen, az egyedülálló anyaság szégyen stb. Ezeknek az erkölcsi normáknak egyébként megvolt a szerepe (ma is meg lenne); a gyerek(ek) felnevelésének biztosítása."

Ezt legalább jól látod.

"Csak azt hisszük, hogy a régi erkölcsök/szabályok mind elavultak és felülírhatók, legalábbis a nagy gender-woke-lmbtqxyz-peta-metoo-blm-stb. szcenárió ezt sulykolja."

Az emberek többsége nem csak hiszi, hogy felülírhatók, hanem felül is írják, lévén ezek nem természeti törvények, hanem ember alkotta konstrukciók. A hanyatló kultúra, demográfiai katasztrófa, társadalmi káosz mind ennek a következménye.

God Harald 2022.09.23. 21:21:35

A férfiember a nők iránti érzelmeit a haverjaival, barátaival ossza meg! A nők erre nem igazán kíváncsiak, sokszor ki is nevetik az ilyet. A nőknek az a fontos, hogy ők szerelmesek legyenek a fickóba. Nem biztos ám, hogy a nagyon szerelmetes érzelmes lelkület annyira jó egy nőnél. A szerelem örök, csak az alanyok változnak.

VOGAben 2022.09.23. 21:48:42

@Rubasov et.: "Az egy gyermekes, kora 30-as, jó karban lévő egyedülálló anyukák jöhetnek még szóba." Na pont ilyenekből nem találkoztam még vegytisztán egyedülállóval! Főleg, ha az optika ugrotta a nívót. Minimum egy szatellit hapsika nyomta a csengőt... 24/24. Mindez egy fénykorában nyolcvanezres megyeszékhelyről. A szégyenletes tényezők mára kihaltak. Ill. ki lettek nyírva. Csak a ma létezik és a bizonytalan holnap. Erre bizalmi kapcsolatot építeni... Balekbajnokság.

Real_Time 2022.09.24. 06:52:58

@Cpt. Flint: Ma már sajna nem sok különbség van a "vidéki lányok" meg a nagyvárosiak között, ez már a múlté.

Josagos 2022.09.24. 09:09:56

@Sadist:

Az erkölcsök sosem voltak, és nem lesznek kőbevésettek. Csak receptek az elmúlt generáció sikeres életére. De változó kondíciók mellett az erkölcsök gyorsan avulnak, ami régen jó volt, ma nem. Gondolj arra, hogy ezelőtt 1000 évvel teljesen erkölcsös volt rabszolgát tartani, és megölni, ha hibázott. Ma meg nem lenne az.
A család sem egy örök érték, csak bizonyos körülmények közt sikeresebben lehetett életképes utódot nevelni egy férfi és egy nő együttéléséből, mint anélkül.
Ma erre már nincs szükség, a nő egyedül is képes erre, anélkül, hogy a gyerek éhenhalna, vagy megfagyna télen. Ezért a család szerepe csökken.
Átmeneti korban élünk, a régi értékek elavulnak, újak nincsenek, és már nem is lesznek teljes társadalmi szinten.
Ehhez kell hozzászokni, ebben lehet jó életet kialakítani. A nehéz az, hogy ehhez nincs az a külső elvárásrendszer, amihez igazodni kell vagy lehet, mindenkinek magának kell kialakítani a neki jó életet, csak a törvények a határok, így lehet lmbtq, woke, jobbos, félfasiszta bárki, amíg nem sért törvényt, és érdektelen, hogy mit szólnak az emberek.
A kisebb közösségek - különösen vidéken - még hisznek abban, hogy vannak szilárd erkölcsök és szabályok, próbálnak ítélkezni, de hatalmuk már nincs. Múlt hétvégén voltam gimis osztálytalálkozón, vidéki nagyvárosban. Addig értették, hogy a feleségem mellett van barátnőm, akinek van férje, de azt nem, hogy erről mind a feleségem, mind a férj tud, és hogy jövő héten együtt megyünk egy wellneshétvégére a feleséggel és a férjjel, hármasban. Volt némi fintorgás, de mivel nem tudnak a "közösség erejével" hatni a normától eltérésre, így bátran lehet nem úgy élni, ahogy a lokális többségnek tetszik.

Sadist 2022.09.24. 16:22:47

@Cpt. Flint: "Azért azt szeretném megkérdezni, hogy mi a fenét csináltál 38 éves korodig? Az értem, hogy azt hitted, hogy 38 éves korban már családod lesz, de mikor és hogyan akartad ezt elkezdeni? Mert ahhoz már 5 évvel ezelőtt stabil kapcsolat kellett volna kb."

Nem túl elegáns olyan dolgot számonkérni valakin, amire nem sok ráhatása van. 30-35 alatt a nők osztják a lapokat, ők döntik el, hogy kivel és mikor kezdenek bármilyen jellegű kapcsolatba. És ezt nem én mondom, hanem egy olyan nő, aki másfél évre kipróbálta, hogy milyen a másik oldalon a férfiak bőrében lenni.

Férfiaktól pl. azt jogos elvárni, hogy 30 éves korukra legyen szakmájuk, rendes állásuk, némi egzisztenciájuk.

Sadist 2022.09.24. 16:29:58

@connector: "Nem sulykolja ezt senki, egyszerűen megváltoztak az igények és a lehetőségek."

Áhhh, nem sulykolja ezt senki, dehogy... A családját előtérbe helyező, férjét támogató nő is ugyanannyi vagy több megbecsülést kap, mint az önálló, erős, független nő... Nem sulykolja azt senki, hogy a nők egyedül, család nélkül is teljesen boldog életet élhetnek és hasznosabb tagjai lehetnek a társadalomnak, mint a főállású anyák...

Sadist 2022.09.24. 16:40:43

@Andy73: "Egyszerűen nem a megfelelő nők között próbálkozol. Te családcentrikus vagy, ők meg nem"

No shit, Sherlock! És mégis mihez kezdjen, ha az egyedülálló nők között elenyésző azok száma, akik hasonlóan családcentrikusak?

"Az igaz, hogy kitolódott a családalapítás, és sokan nem is alapítanak családot, de ma is vannak, akik időben lépnek, elég nagy a szórás ezen a téren is"

Ezzel aztán ki van segítve. A lottót is időről időre megnyeri valaki, de erre nem érdemes alapozni, ha az ember pl. a pénzügyeit szeretné rendben tudni.

"És lehet, hogy kompromisszumot kell kötnod, legalábbis ne csak a külsőt nézd, hanem a belsőt is."

Az a baja, hogy pont a belsőt nézi és nem talál olyat, aki hozzáillő lenne.

Sadist 2022.09.24. 17:20:12

@Josagos: "Az erkölcsök sosem voltak, és nem lesznek kőbevésettek."

Ezt mondom.

"A család sem egy örök érték, csak bizonyos körülmények közt sikeresebben lehetett életképes utódot nevelni egy férfi és egy nő együttéléséből, mint anélkül."

Az emberi civilizáció több ezer éve alatt mégis azok a társadalmak maradtak fenn és voltak képesek fejlődni, amiknek a nukleáris család az alapja. Ha öröknek nem is, de azért eléggé stabilnak és megalapozottnak nevezhető, nem gondolod?

"Ma erre már nincs szükség, a nő egyedül is képes erre, anélkül, hogy a gyerek éhenhalna, vagy megfagyna télen."

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
A nők erre a mai világban pusztán azért képesek, mert a férfiak kipárnázzák az életüket. Csak már nem közvetlenül a férjükre, hanem állam bácsin keresztül közvetetten támaszkodnak a férfiakra.
Nézz körül a szobában, ahol most vagy és számold össze, hogy hány olyan dolog van, amit nem férfiak hoztak létre, nem ők tartanak karban, vagy nem az ő munkájuknak köszönhetően működik! A nagyanyádtól kapott hímzett terítő egy, és itt kb. ki is fújt a dolog.
A tiszta ivóvíz, elektromos áram, vezetékes gáz, mezőgazdaság, logisztika mind-mind olyan dolog, ami férfiak mindennapi áldozatos munkájának köszönhető és ami nélkül a társadalom napokon belül a pattintott kőkorszakban találná magát.
Ez a "nők egyedül is képesek megélni" ugyanaz a vicc pepitában, hogy az elefánt és az egér mennek át a hídon, az egér pedig megszólal, hogy "hallod hogy dübörgünk?"

"Átmeneti korban élünk, a régi értékek elavulnak, újak nincsenek, és már nem is lesznek teljes társadalmi szinten."

Ez nem átmeneti kor, hanem a hanyatlás kezdete. A századfordulóra nagy eséllyel át fogja venni a hatalmat egy olyan kultúra és társadalom, amely képes megtartani a régi értékeit, sokkal nagyobb becsben tartja a családot, a legalább két gyereket, a férfiakat, akik a hátukon viszik az egész civilizációt, korlátozza a nők hipergámiáját, stb. Erre jelenleg az iszlám a legesélyesebb versenyző.

"Ehhez kell hozzászokni, ebben lehet jó életet kialakítani. A nehéz az, hogy ehhez nincs az a külső elvárásrendszer, amihez igazodni kell vagy lehet, mindenkinek magának kell kialakítani a neki jó életet, csak a törvények a határok, így lehet lmbtq, woke, jobbos, félfasiszta bárki, amíg nem sért törvényt, és érdektelen, hogy mit szólnak az emberek."

A probléma csak az, hogy az erkölcsből és kultúrából következik a politika, nem fordítva vagy attól függetlenül. Az erkölcs erodációját a törvények is követni fogják. Lásd pl. abortusztörvény. Száz évvel ezelőtt fel se merült, hogy csak úgy meg lehessen ölni egy meg nem született gyereket, ma meg már sok országban, köztük az EU-ban is deklarált emberi joga az anyának, hogy megölethesse a gyerekét.

God Harald 2022.09.24. 21:57:23

@Sadist:
A nők erre a mai világban pusztán azért képesek, mert a férfiak kipárnázzák az életüket. Csak már nem közvetlenül a férjükre, hanem állam bácsin keresztül közvetetten támaszkodnak a férfiakra.
Nézz körül a szobában, ahol most vagy és számold össze, hogy hány olyan dolog van, amit nem férfiak hoztak létre, nem ők tartanak karban, vagy nem az ő munkájuknak köszönhetően működik! A nagyanyádtól kapott hímzett terítő egy, és itt kb. ki is fújt a dolog.

Butaságokat beszélsz! A beteg, sekélyes világod faszságait próbálod kivetíteni itt.

Real_Time 2022.09.25. 04:42:37

@God Harald: Tehát igaza van. Majd ha az építőiparban is annyi nő fog dolgozni mint a főnöki székbe kvóta alapján bebaszott nők száma, majd akkor lesz neked igauad.

God Harald 2022.09.25. 09:48:43

@Real_Time: az építőiparból hiányzó nőket nem a vezetői székekbe kvóta alapján bebaszottak között kell keresni, hanem az egészségügyben, élelmiszeriparban és a feldolgozóiparban. Amiről te beszélsz, az a vezetői inkompetencia, ami mindkét nemre egyformán jellemző!

Andy73 2022.09.25. 15:56:29

@Sadist: ha véletlenszerűen keresel, ismerkedsz, akkor hasonlíthatod a lottohoz a parkeresest. Ha a megfelelő helyen, körökben, kellően informalodva és mérlegelve, akkor már nem. Az életben a legtöbb dolgot tudatosan csinálunk, nem véletlenszerűen. Akkor miért éppen a legfontosabb döntésnél csinálnad ezt? Persze az életben mindenhol jól jön egy kis szerencse, de alapvetően nem azon múlik, csak a fatalistak gondolkoznak így.

body_andras 2022.09.25. 17:21:02

@God Harald: megjött a fúj fiúk fúj lányok téma! :) Beszállok.
Szakmától, hivatástól, satöbbitől függetlenül, az ősemberi hagyaték szerint a nők szeretnek gyűjtögetni, a mai világban a tökéletes gyűjteményből nem hiányozhat az amit a pasastól megszerezhetnek, bármilyen szinten, bármi áron.
A leszbikus, férfiakat szükségtelenítő disztópia ezért életképtelen.

body_andras 2022.09.25. 17:25:52

@Sadist: Józsi története:
"számba veszi, hogy számára milyen érzelmi, mentális, időbeli, anyagi befektetésekkel jár egy párkapcsolat és cserébe mennyit kap vissza, levonja a konklúziót, hogy rohadtul nem éri meg.
"
Nos, ha Józsi kiszámolja, mennyit költött erre (nemcsak forintban hanem stresszben és energiában is) akkor a homlokára csap, hogy ennyi erővel havonta egyszer egy jó kurvához is elmehetett volna.

Sadist 2022.09.25. 22:14:53

@Real_Time: "Tehát igaza van."

Persze, hogy igazam van, ez abból is nyilvánvaló, hogy nem hoz semmi racionális cáfolatot, hanem azonnal regresszál vissza az érzelmi síkra és nem a vitapartner állításait próbálja meg kikezdeni, hanem a személyét. De hát nem is várható el olyanoktól, hogy képesek legyenek feljebb lépni a Graham vita piramis legalsó szintjéről, akikben több kuki fordult meg, mint amennyi az IQ-juk :)

Lorrh 2022.09.26. 07:54:57

@Sadist: nem lehet vitatkozni az általánosítás szintjén mozgó elfogult szélsőséges véleményeddel. Az érved, hogy a "a nők szemetek" ez mindent visz, ez az aduász.
Az éleznem ezt az egy pici szegmensét látod csak és minden ebből a szemszögből vizsgálsz és lám-lám pont ugyanoda jutsz ki, hogy szemetek a nők és jobb nélkülük.
és ezt képes vagy ezer soros kommentekben kifejteni.
Erre mondják, hogy mániákus.

Lorrh 2022.09.26. 07:55:31

jav: "Az életnek ezt az egy pici szegmensét látod"

Cpt. Flint 2022.09.26. 12:27:21

@Rubasov et.: "Na ja régen bezzeg minden fasza volt. " Nem egészen így értettem, ez lehet, hogy nem jött át, nem fogalmaztam meg elég jól. Nem volt minden jobb, alapvetően volt egy gazdasági kényszer, illetve a közvetlen környezet megkövesedett elvárásai, ami szintén kényszer szinten működött gyakorlatilag. Most viszont szerintem az ellenkező oldalra lendült az inga, harminconx évesek még otthon laknak, és/vagy részben vagy egészben a szülők tartják el, gondoskodnak róluk; ha nem tetszik a környezet (közösség), ahol felnőttél, akkor elmész a világ másik végébe is akár, majd csak lesz valami, mások véleménye mit sem számít, csak az önmegvalósítás stb. Szerintem ez sem oké, atomizálódik a társadalom, ami az ellenállóképességét totál lerombolja.

Cpt. Flint 2022.09.26. 12:39:19

@connector: "Nem sulykolja ezt senki, egyszerűen megváltoztak az igények és a lehetőségek." Ne mondd már, hogy nem sulykolják, dehogynem. Az életmódtanácsadók döntik az okosságot az önmegvalósításról, arról, hogy mások véleményével ne foglalkozz, és sajnos igeni realitás a cancel culture véleményterrorja, az, hogy a látványos egyenlősdi az egyéni vélemények és a viták megsemmisítésére törekszik. Az LMBTQ tényleges előfordulási arányánál jóval nagyobb megjelenítési arányt kap egyes médiaszolgáltatók műsoraiban. Stb.
Az igényeket a szükségletek, a lehetőségek és a divat formálják, a lehetőségeket és a divatot meg a reklám és egyéb médiamegjelenések tolják az arcunkba. Ez régen sokkal kevésbé volt jelen és sokkal kevésbé volt hatékony is.

Cpt. Flint 2022.09.26. 13:04:26

@Sadist: "Ezzel csupán annyi a bibi, hogy a 20-29 éves nőknek kb. negyede él községben vagy nagyközségben (2011-es KSH adat). Egy tipikusan városban dolgozó és élő férfi nem nagyon találkozik konzervatív értékrendű nőkkel,"
Vidéki (kisebb) város is játszik, nem csak falu meg község! Mo-on elsősorban Budapesten nagy a probléma a fejekben. Az hasonlít leginkább a "művelt nyugatra" szociális szempontból. Ha ezeket is figyelembe veszed, azért merőben jobb a helyzet.

"Az embereknek nagyon kis része dolgozik a mezőgazdaságban, hogy költözzön el a pasas a "nagyvárosból", ha ott van a munkája? " Ld. fent, nem csak falu van vidéken. Nyilván home office is lehetséges, stb. De nem is a helyre gondoltam igazából, hanem hogy a fiatal, magát "értelmiséginek" gondoló (nagyvárosi) férfi/nő elvár egy bizonyos netflixes/woke mentalitást, szabad(os)ságot, egoizmust a leendő társától, aztán meg csodálkozik, mikor ez egyszer csak ütközik az általa elvárt viselkedéssel, meg az elveivel, meggyőződéseivel stb.

"A nőknek pont, hogy a kompromisszumkészségükön kellene nagyon komolyan dolgozniuk, a férfiaknak meg sokkal kevésbé megalkuvónak lenniük," Ha IGAZÁN összeilletek valakivel, akkor nem kell kompromisszumokat kötni (KOMOLY dologban, nem abban, hogy legyen-e mákos tészta hétvégén), mert gyakorlatilag nem lesz ütközés. Elismerem, hogy ilyet találni nem könnyű. Nekünk a feleségemmel sikerült. Persze sajnos későn, de legalább nem soha. Ha úgy indulsz egy kapcsolatba, hogy már eleve valami tulajdonság (akár külső, akár belső) zavar, az valószínűleg az idő előrehaladtával egyre jobban fog zavarni, és boldogtalan leszel miatta.

"Az emberek többsége nem csak hiszi, hogy felülírhatók, hanem felül is írják, lévén ezek nem természeti törvények," Hát, azért csak természeti törvények ezek. Ösztönösen/természetesen alakultak ki, és ahogy mondod, a közösségre, a fajra előbb-utóbb visszaüt, ha nem tartják őket be. Amiből aztán vagy visszarendeződés lesz, vagy pusztulás.

Cpt. Flint 2022.09.26. 13:10:01

@Real_Time: Én nem egészen ezt látom, de az igaz, hogy csak külső szemlélő vagyok; koromnál és családi állapotomnál fogva. Az tény, hogy romlik a helyzet.

Cpt. Flint 2022.09.26. 13:22:59

@Josagos: "Ma erre már nincs szükség, a nő egyedül is képes erre, anélkül, hogy a gyerek éhenhalna, vagy megfagyna télen. Ezért a család szerepe csökken."
Pont ez a téveszme, hogy erre nincs szükség, elavult, túlhaladott. Az a társadalmi rendszer, a "nyugati" típusú jóléti állam, ami ezt állítja, nem fenntartható! Minden paraméter ezt mutatja, a környezet felélése, a népesség csökkenése és az egyedek degenerációja is. Az atomizált társadalom fenntartása kizárólag a gazdasági szereplők (relatíve) rövid távú érdeke. Elég egyértelmű, hogy jó esetben magától megváltozik, vagy (sokkal nagyobb valószínűséggel) össze fog omlani.

Cpt. Flint 2022.09.26. 13:32:34

@Sadist: "Nem túl elegáns olyan dolgot számonkérni valakin, amire nem sok ráhatása van. 30-35 alatt a nők osztják a lapokat, ők döntik el, hogy kivel és mikor kezdenek bármilyen jellegű kapcsolatba." Én ebben nem hiszek. Ez megint a "red pill" duma. Nincs olyan, hogy "minden nő ilyen". meg "minden pasi olyan", meg "20-30 évig", meg "40 felett"... Legalábbis ennyire lebutítva és általánosítva biztos, hogy nincs. Trendek vannak, de egyénileg mindig van egy csomó kivétel, eltérés, lehetőség...
De amúgy inkább arra akartam reflektálni, ami NEM íródott le a posztban, hogy mi volt az elmúlt 8 évben, mert ha 100 nője volt ez idő alatt és mindegyikkel max. egy hónapig tartott, akkor nyilván nem csak a nőkben van a hiba. Igazából a siránkozáson kívül nagyon keveset tudtunk meg a posztolóról és a kapcsolatairól (akár valós a poszt, akár kitalált), ezt próbáltam feszegetni.

Frh 2022.09.27. 13:15:13

@God Harald: Bizony butaságot beszél. Ismerek olyan nőt, aki egyedül neveli a kislányát, aki most ment iskolába, szóval jó sok pénz kell ahhoz is. És mégis el tudja tartani. Nem fagynak meg télen és nem halnak éhen.
Ha bírta volna, még egy második gyereket is eltartott volna, csak nem elég magas hozzá a fizetése. Így viszont, mivel a faszi, aki csinálta a gyerkőcöt (direkt nem nevezem apának, mert nem az) lelépett, örökbe kellett adnia a második gyermekét. Szerencsétlen azt gondolta, hogy a faszi kitart mellettük/a saját gyermeke mellett. Hát nem, felhívta a családsegítőt és lelépett.
Még az is benne volt szerintem, hogy utolsó emlékként meg akart szabadulni a kisfiútól, mert meggyűlölte az apját.
Arról nem tudok hogyan esett teherbe, direkt vagy véletlenül, az még árnyalhatná a képet.
Persze lehetne itt kiforgatni a történteket, hogy csak apát keresett a kislánynak, stb. de az itt lévő nőgyűlölőknek még azt sem hiszem el amit kérdeznek. Több elvált férfi is van itt, aki hétvégi apuka lett. Elég elolvasni ehhez a legutolsó hónap néhány posztja alatti kommenteket, máris lejön belőlük, hogy a válásuk óta utálják a női nemet úgy un block. És az ilyenek minden egyes történetben a saját igazukat próbálják sulykolni. Szánalmas.

God Harald 2022.09.27. 21:32:40

@Frh: erre jó a net! Tudnak látványosan, nyilvánosan küzdeni a démonaikkal. Kapnak egy kis figyelmet, de nem kell pszichológust fizetni.:)))

fkv.119 2022.09.27. 22:44:41

@Frh: Minek rakta szét a lábát a hejjjespasssinak? Most igya meg a levét!

Reactor 2022.11.06. 23:55:44

@God Harald: A találmányok - és úgy kb. az egész civilizáció - legalább 90 százaléka a férfiaknak köszönhető, nem a hangyák hordták össze. Ha szerinted ez "beteg faszság", akkor megkérdezhetném, hová jártál iskola helyett? Kocsma vagy pláza?
süti beállítások módosítása