Akik az apakomplexusban bíznak, csalódni fognak

2023. május 30. 08:34 - csajokespasik

       

               „A férfi közel egyidős volt a lány szüleivel... azért ez kicsit durva, akárhogy is nézzük. Akik azt mondják, hogy a szerelem mindent legyőz, szerintem nem erre értik” – Néhány pasi a fiatalság utáni ámokfutásában sok tévhitnek képes felülni, ilyen például az apakomplexusban való reménykedés, ami azonban nem egy erotikus kategória, hanem lelki zavar. Mindenki jobban jár, ha korabelivel kezd.        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Negyvenes pár vagyunk, és nem is igazán magunkról írnék, hanem inkább pár velem egyidős férfi helyzetéről. Mert a 40 körüli férfiak azt hangoztatják (tisztelet a kivételnek) hogy sajnos a szexuális ízlésük meg a zsánerük nem idősödött együtt velük, így persze hogy a 20as nőkre gerjednek. De még ha valóra is válik az álmuk, szinte mindig kivétel nélkül csalódás lesz belőle. Már hogy a viszony csak ideig-óráig tart a lányok részéről, miközben a pasik abban a tévhitben vannak, hogy rájuk mosolygott a nagy szerelem és fülig belesnek valakibe.
Konkrét esetek: 1. ismerősöm belezúgott egy nála 17 évvel fiatalabb csajba. Amikor az el akarta hagyni, azonnal eljegyezte. A lány meghatódott, nem mondott nemet, az újdonság varázsa miatt, hiszen először történik meg vele az, amiről a lányok álmodoznak és nem akarta ezt a pillanatot magának se tönkretenni. De a pillanat elmúlt. Két hét múlva adta vissza neki a gyűrűt. A pasi nagyon nehezen viselte.        

       

               2. Másik esetben a férfi közel egyidős volt a lány szüleivel... azért ez kicsit durva, akárhogy is nézzük. Akik azt mondják, hogy a szerelem mindent legyőz, szerintem nem erre értik. A szülők érthetően nagyon nem örültek az udvarlónak, valahogy nem ezt képzelték el.

Amúgy bele lehet menni ezekbe, kis szerencsével még egy jó emlék is lehet belőle, de ha többet akar a lovag és hosszabb távra tervez, akkor jön a pofon, utána meg a rinya.
Az érintettek közül sokan bíznak az apakomplexus jelenségében is, ami megint röhejes dolog, ugyanis az nem egy erotikus fogalom, hanem lelki zavar, és még ott is fennáll az, hogy a lánynak megjön az esze és gyakorlati terepen „gyógyul meg”, aztán fiatalabbat keres.

Azt is hallottam már kortársaimtól, hogy fiatal partnerrel te is fiatalabb leszel – igen, ezt bárki képes így érezni, de megint csak illúzió. Kezdjük ott, hogy nincs is közös téma, ... Arról nem is szólva, hogy egy mai fiatal lánynak hatalmas elvárásai vannak, amiket egy nála jóval idősebb férfi szinte fel se fog már a generációs szakadék miatt.
Sokkal fiatalabb nőkre hajtanak, akik ha anyagilag megrövidítik, vagy máshogy használják ki őket, és utána lépnek le, az illető csodálkozik, hogy ilyen megtörtént vele. Ha valami okból ki is tart mellette, idővel beszerez magának egy fiatalabb példányt és titokban azzal csalja. Hiába állítja magáról több pasi is, hogy sok évet is letagadhatnának, meg hogy fiatalosak, ezt általában csak ők érzik így, ... a számok sajnos elég konkrét tények.
Lehet méltósággal is idősödni és igenis egy korodbelivel sokkal kiszámíthatóbb, tartósabb, tisztázottabb lehet a kapcsolat. Sőt, jobb az együttlét is. Jobb belátni a dolgot, mint ámokfutásba kezdeni a fiatalság után, és vad fantáziákat kergetni, amiknek úgyis sírás lesz a vége.

Ha mindenki vele egyidős emberrel jönne össze, akkor lenne esély boldog, őszinte és főleg valós érzelmeken alapuló kapcsolatra.          

 

 

59 komment
Címkék: korkülönbség

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2918135118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.05.30. 10:28:11

"A lány meghatódott, nem mondott nemet, az újdonság varázsa miatt, hiszen először történik meg vele az, amiről a lányok álmodoznak és nem akarta ezt a pillanatot magának se tönkretenni"
Elküldhetem ezt a nőt a **vaannyába? Ugye jogosan nevezhető szemétnek?

"mai fiatal lánynak hatalmas elvárásai vannak" Elvárások a csalódás melegágya. Ki a hibás akkor? Megint ez eszement ostoba nő a hibás.
De azért megkérdezném hogy ezeket az eltúlzott, beteg egó által feltolt igényeket a kortárs fatal fiúk tudják teljesíteni? Ugyebár itt nem a szex potenciálról meg a hosszú vastag faszról van szó hanem pénz-pénz-pénz kell a nőknek. Azt meg pont egy öregember tudja megadni nekik.
Szóval megint hülye a posztíró.
De súlyosan.

VOGAben 2023.05.30. 10:54:25

Ez van amikor az általánosítás haranggörbéjéből csak a középső tartományra figyelünk. Nyilvánvaló, hogy az a csúcsértékek zónája de a szélsőséges tartományokban is sokan tanyáznak és mozognak. Nem a papírforma jön be sokszor, sőt.

46 évesen, elsősorban engem sem a huszonévesek érdekelnek. De ha egyszer egy ilyen adódik... Meg ez a huszonéves lehet 20-29 bármennyi. Voltam én is 30 körül újra független, akkor még nem zavart a 10+ éves nő. Ma el sem tudom képzelni, hogy egy 56-57 éves nővel ismerkedjek. Változnak a korszakok. Lényegében egy sor jól működő kapcsolatot látok, ahol a fickó az idősebb 10-20 évvel, de valamivel több viszonynak mondhatót, ahol meg az elvált vagy stb. 45-50 es nők a 10-20-al fiatalabb "párjukkal" élik a világukat. Egyik sem kötelező néphagyomány...

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.05.30. 12:26:08

A 3. esetben meg a 40-es férj csalja a 40-es feleségét titokban huszonéves csajokkal, de nyilván ebben az esetben is a nők hibásak:)

Lorrh 2023.05.30. 13:26:17

@Lesbőltámadó Szárítókötél: A huszonéves csajt miért nem érdekli hogy ő belép egy házasságtörésbe? Persze könnyű mindent a férjre fogni, csak ez álszent baromság.
A nők igenis imádnak kicseszni a másik nővel még úgy is hogy a férj velük csalja meg. A női irigység gigantikus erő a világban.
Ami szeretetet tudnak a nők adni a pici babájuknak olyan nagy gyülölködéssel tudnak egy másik rivális nő irányába fellépni.

body_andras 2023.05.30. 15:07:56

Klasszikus, már-már legenda: a 20as csajok a luxus kocsi, nyaralás és veretés érdekében pont azért buknak a 40+os faszikra, mert azoknak még a lomposa is elég kemény és kis szerencsével aputestük sincs;
A 20as fiúktól egyszerűen nem indul be a kislányok libidója a ruppótlanság miatt (ebbe a kategóriába még az átlegbéren felül kereső, akár saját lakásban élő és használtautós fickó is beletartozik simán), ezért ezek a srácok elindulnak a 40+os nők felé akik vagy egy nyereséges váláson, vagy egy megsüvegelendő karrieren vannak túl, önállóak és nem szorulnak alamizsnára senki fiától, de a friss kemény farokra úgy ki vannak éhezve hogy az már rémisztő.
Ha meg a hosszú távú kapcsolatra képes, mentálisan egészséges embereket nézzük, akkor bizony számít az érettség, a férfiak felnőtté válása lassabb folyamat, kb 35 évesen vannak azon a szinten mint egy értelmes 25ös csaj. Több tapasztalat kell nekik ahhoz hogy megértsenek bizonyos dolgokat, melyek által képesek együttélni valakivel.

Lorrh 2023.05.30. 15:24:11

@body_andras: hadd kérdezzek annyit hogy láttál-e már mostanában 20 éves fiút?
Rokonságban van csomó és kb 4-5 évvel vissza vannak maradva szellemiek és férfiasság területén, nyuszifül kisfiúcskák akik az xbox konzolon tolják a WoW-ot és ennyi az életük.
Erre nem nedvesediik egyik hoszonéves csaj sem.
A fiúk ma már 30ig mama hoteleznek, ha a szülők ezt hagyják (és hagyják)

Chendrys19 2023.05.30. 15:29:30

@Lorrh: Nem csak a fiúk mamahoteleznek, a lányok is...

Diorella Queen 2023.05.30. 19:35:22

@Lorrh: A fiúk ma már 30ig mama hoteleznek, ha a szülők ezt hagyják (és hagyják)

Válasz erre:
Sokkal tovább mamahoteleznek manapság már.
De a lányok is.
De ugyan mit is tehetne mást, ilyen lakásárak és bizonytalan munkahelyek világában?
Ábrándozás szinten sem gondolhat saját lakásra, önállóságra szegény fiatal , akár fiú akár lány.
Én sajnálom őket.

Lorrh 2023.05.30. 20:21:55

@Diorella Queen: igen, sajnos sokan nem tehetnek mást.
A kilencvenes években sem tudtam volna lakást venni a 4ezer forintos kezdő fizetésemből, amikor 1millió volt egy lakás a piacon. Csak szülői - nagyszülői segitséggel lehetett bármelyik korban egy fiatalnak lakása.

A mai szülők kedvesek és megértőek. Tehát egy mai fiatalnak jó dolga van otthon, nincs is motivációja a küzdelemre. Én meg menekültem a szülői házból annak idején.

Reactor 2023.05.31. 03:54:59

@body_andras: Ami azt illeti, van ebben némi igazság. Egyébként hogyan, miből állapítható meg, hogy egy negyvenplusszos nő úgy ki van éhezve jó kemény farokra, hogy az már rémisztő?

@Lorrh: Az már többnyire következménye annak, hogy még a tőlük sokkal rondább lányok is lekoptatják őket. Illetőleg vannak, akik még idejekorán rájönnek, hogy a párkapcsolatoknál még az online játékcsaták is jobbak, és tudatosan hanyagolják őket. Időpocsékolásnak az is időpocsékolás, persze, viszont jóval kevesebbe kerül, kevesebb idegbajt és lelki sérülést okoz. Én legalábbis még egyetlen dokumentált esettel se találkoztam, amikor egy ember azért vetette a félhetes InterCity elé magát, mert kikapott a Szarcraftban, ellenben több ezernyi olyan eset van, amikor félrement kapcsolat miatt történik ugyanez.
A mamahotelezésnek javarészt kőkemény gazdasági okai vannak továbbra is. A lányok meg pasihoteleznek - az persze sokkal jobb, nekik el van nézve.

A lakásvásárlással kapcsolatban nincs teljesen igazad. Az "átkozsban" anno a tanács utalt ki lakásokat rászorulóknak, igénylőknek (nem úgy mint ma, hogy a tökéletes ingatlant hagyják lerohadni, aztán széthordják a kokerók a puszta falakig). Oké, nem voltak kacsalábon forgó luxuspenthousevillák, de a Margit-híd aljánál fényévekkel jobbak voltak még így is, és sikerült elkerülni az elgettósodást. A kilencvenes években az "emeszpé" pl. 2 millával dobta meg a családokat, ha építkezni akartak. Tudom, mert mi is megkaptuk. A pénz azidőtájt sokkal többet ért, mint ma, így átlagfizetésből volt rá kilátás, hogy az ember lakást vehet - már csak azért is, mert azidőtájt a bankok is nagyon megnézték, kinek adnak hitelt, nem kapott csak úgy bárki, aki beesett az utcáról a gyűlt fejével. Olyan lehetőség is volt, hogy bérelt lakásukat sokan megvehették, a bérlemény árát beszámították a vételárba (gyakorlatilag részletre vehettek kérót). Nem kellett végigrohangásznod az ország összes hivatalát se ahhoz, ha egy nyamvadt gödröt akartál ásni a portádon. És még lehetne bőven sorolni ám...

@Diorella Queen: Majd ha összedől az ingatlanpiramis. Merthogy össze fog: egyik se tartható fenn a végtelenségig.

2023.05.31. 07:02:14

@Diorella Queen:
Nem sajnálni kell őket, hanem megmutatni, hogy Abszurdisztánon kívül akár jó életük is lehet.
Win-win.

Infomaniac 2023.05.31. 07:29:53

@Lorrh: pontosan. De feszt a tévé előtt heverő 40-es pasira sem nedvesedik...

Infomaniac 2023.05.31. 07:30:39

@Infomaniac: mármint vsz semelyik nőé 50 alatt.

Almandin 2023.05.31. 10:53:13

Itt összekeverik az apakomplexust azzal, ha valaki az érettebb korosztályt szereti. Nekem pl. mindig is a középkorú férfiak jöttek be leginkább. Sose apapótlékot kerestem, csupán szerettem, ha egy férfi nem egy éretlen fiatalember, aki még sokszor alkalmatlan a komoly kapcsolatra, valamint nem ritkán fizikailag is kissé kamaszos jegyekkel rendelkezik (25-30 évesen is van, aki kölyökképű, puha bőrű).
Én 46 éves vagyok, és az elmúlt években már van, hogy megtetszik velem egyidős férfi is. A legvonzóbb férfikorosztály amúgy is a negyvenes. Tehát én sose pótapát kerestem, hanem hozzáöregedtem a számomra kívánatos korosztályhoz. A fiatalok és az öregek ma se jönnek be. Más, hogy nem hagynék el soha egy férfit azért, mert öregszik. 70 évesen meg lehet, hogy egyesek szerint "fiúkomplexusom" lesz, mert valószínűleg akkor is a középkorúak fognak nekem bejönni.

Almandin 2023.05.31. 10:59:09

@body_andras: Érdekes, én nem azt látom, hogy a fiatal férfiak többsége nő nélkül senyvedne, vagy csak 20 évvel idősebbel lenne. Vannak fiatal lányok, akik már egy harmincast is öregnek tartanak. A lényeg, hogy a nők se egyformák. Sokan egész életükben nem jönnének össze olyannal, ahol 5 évnél nagyobb a korkülönbség. Sokan csak a hasonló korúakhoz vonzódnak.

body_andras 2023.05.31. 11:04:02

@Reactor: Hogy miből állapítható meg: ez leírhatatlan, át kell élni ;) XD

body_andras 2023.05.31. 11:11:03

@Almandin: Sok múlik azon, ki milyen közegben mozog napi szinten (városi/vidéki, irodai/logisztikai/termelői munkakör, családban a fiatalok egyetemisták vagy érettségi után melósok, stb.) Ezért látunk sokfélét. Amire én mondtam példát, abból én se látok olyan sokat hogy már százával esnek be az ajtón, és a közeli/távoli ismerősi körben főleg a nem hosszú távon elköteleződők közt látom.
Amit viszont korosztályomban látok (30+) az hogy a többségnek már esélye nincs, és talán szándéka sincs bárkivel komolyabban elindulni a családalapításhoz vezető úton, akár fiatalabb akár idősebb partnerrel. Ezek 40, vagy akár 50 fölött, bizonyos igényeikhez aligha fognak ugyanabból a kínálatból válogatni, amit már 30 éve ismernek mint a tenyerüket (ráadásul a társaság harmada/fele már elkelt).

Almandin 2023.05.31. 11:42:22

@body_andras: 30 felett is van élet. Sokan kezdenek új párkapcsolatba 30, sőt 40-50 felett is. A családalapításnál inkább a nők futnak ki könnyebben az időből, de 30 évesen még ők sincsenek elkésve. Egy férfi kb. 60 éves koráig alapíthat új családot. Extrém esetben 80 felett is apa lehet (most olvastam, hogy Al Pacinónak most született új gyermeke, de Robert DeNiro is nemrég lett újból apa).

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.05.31. 12:09:13

@body_andras: Ezzel nem segítettél szegény @Reactor-nak, hogy rátaláljon a faszra éhes 40-es nőkre.

Cpt. Flint 2023.05.31. 13:12:23

@Almandin: "Al Pacinónak most született új gyermeke" Na ugye, ott is milyen jól működik a kapcsolat 50 év korkülönbséggel... ;D
Tudom, hogy ez az én hibám, de én egész egyszerűen képtelen vagyok hinni a nagy korkülönbségű kapcsolatok érzelmi tartalmában. Ott én mindig valami érdeket, illetve lelki defektust érzek. Mondjuk az nyilván baromság, hogy minden kapcsolatnak ugyanúgy az örök lángoló szerelemről kell szólnia, mert minden ember más... De mégis, én nem tudom elengedni azt, hogy élete társát igazán szeresse az ember, élvezze vele az élet minden pillanatát, semmilyen téren ne vágyakozzon másra. Valszleg nagyon maradi vagyok és menthetetlenül romantikus.

Chendrys19 2023.05.31. 15:00:07

@Almandin: Igen, egy férfi valóban tud még 60-80 évesen is gyermeket nemzeni... de a férfi átlagéletkort figyelembe véve apja már nem igazán tud lenni a gyermekének. Legalábbis nálam nem csak annyiban merül ki az apaság fogalma, hogy "összehozom" azt a gyereket...

semmi hatalmat senkinek 2023.05.31. 15:21:04

Poster, mi a párommal 17N/33F felállásban jöttünk össze, és pár napja ünnepeltük a 26. évfordulónkat... Szóval miről is beszélsz???

Almandin 2023.05.31. 15:37:08

@Cpt. Flint: Nyilván az extrém korkülönbség már más tészta. 20-30 év szerintem még működőképes lehet, de 50 évnyi már elég problémás. De nem akarok ítélkezni, nem vagyunk egyformák. Egy 80 éves férfit én is túl öregnek éreznék már, 46 évesen. Más kérdés, hogy a fejlődési rendellenességek az apai életkorral is összefüggenek, idős férfiak gyermekeinél is gyakoribbak. Ezért is meggondolandó az idős férfiaknál a gyerekvállalás.
Ennek ellenére vannak jól működő nagy korkülönbséges kapcsolatok, a szélsőségeket leszámítva.
Lehet, hogy romantikus vagy, de azonos korcsoportba tartozó párok esetében is sok év után elmúlik a nagy szenvedély, megtetszhetnek nekik más emberek is (ami nem jelenti azt, hogy realizálni kellene ezeket a vonzalmakat). Igaz szeretetben leélhet egy pár egy életet egymás mellett, de a nagy szenvedély csillapodni fog. Ez pedig nem a korkülönbségen dől el. Kivéve persze, ha az egyik fél javára 50-60 év van, mert az már általában hosszú távon nem működik.

Lorrh 2023.05.31. 18:09:14

@Almandin: "fiatal férfiak többsége nő nélkül senyvedne"
Pedig DE!
korlátozott a buborékod.

Real_Time_2 2023.05.31. 18:13:07

@Cpt. Flint: Érdek az mindig van, korkülönbség nélkül is. Sőt, másról sem szól az egész, a kurvázás a legkifizetődőbb a jelenlegi államfeminizmusban.

Lorrh 2023.05.31. 18:15:24

@Cpt. Flint: jól érzed, ez totál lelki defekt. Szánalom amikor valaki példának hozza egy 70-80 éves apát kis gyerekkel. Ép ésszel totál beteg dolog ez, az egy simán apátlanul felnövő árvagyerek, akivel nem lovacskázik nem fogócskázik nem focizik az apja mert már képtelen erre.
Meg az a nő is lbeteg aki ilyen apára vágyik a gyerekének. Csak az örökség a hirnév számit.

semmi hatalmat senkinek 2023.05.31. 19:59:36

@Lorrh: Ha lesz egy kis időm, majd sajnálni kezdem őket...

semmi hatalmat senkinek 2023.05.31. 20:01:36

@Real_Time_2: Az első mondattal nem értek egyet, a másodikkal viszont tökéletesen!

Lorrh 2023.05.31. 20:25:10

@semmi hatalmat senkinek: holnap 5-6-ig lesz időd, akkor sajnáld majd. :-)P

Real_Time_2 2023.05.31. 20:42:27

@Lorrh: Akkor légy üdvözölve a feminista a rendszerben, ahol a válás után minden harmadik gyerek alig láthatja a saját apját. De gondolom ez nem "beteges".

semmi hatalmat senkinek 2023.05.31. 20:51:56

@Lorrh: :) Megmondom őszintén, nem vagyok oda a "lázadást nyomokban se tartalmazó" Z-generációért, komolyan előbb verbuválnék össze egy forradalmi tömeget manapság akciónyugdíjasokból, mint belőlük...
ilyen módon a társkereső problémáikra sem vagyok túl fogékony, előbb talán lépjenek ki ők a saját konformizmusukból, és utána akarjanak csajozni......

Lorrh 2023.05.31. 22:02:16

@semmi hatalmat senkinek: a szüleik nevelték őket hópihévé mert a széltől is féltették, bukósisakban kellett biciklizniük és gumiboritású játszótereken henteregtek csupa pihapuhaság között.
Életükben semmi fizikai vagy lelki nehézség elé nem állították őket, csak a mobilt tapicskolták meg a konzolt. Ilyenné tették őket, az egész generáció egy használhatatlan selejt. Kivéve az 1%-ukat akik már 15 évesen száz nyelven beszélnek és a stanford egyetemre veszik fel őket gyerekzseniként. Ámen.

God Harald 2023.05.31. 22:08:06

Egy kis jámbor tekintetű formásfarú gida költözött a szembenlévő irodába…már összefutottam vele az itatóhelyen…:)

Real_Time_2 2023.06.01. 06:13:43

@Lorrh: Avagy a legtöbb esetben csak az egyik szülő. Bírom ahogy gyűjtöd az öngólokat :) Minden generációnak megvan a jó és a rossz oldala is. Németben már van olyan "iskola" amelyik android kurzust tart nyugdíjas boomereknek az okostelefon használatához.

Lorrh 2023.06.01. 08:23:18

@Real_Time_2: öngólokat???
vicces kiscsákány vagy te nyuszykám.
énisszeretlek

semmi hatalmat senkinek 2023.06.01. 09:28:33

@Lorrh: " Kivéve az 1%-ukat akik már 15 évesen száz nyelven beszélnek és a stanford egyetemre veszik fel őket gyerekzseniként. " - izé, pont az a legrosszabb fajta konformista, a karrierista... akit pont nem az érdekel, hogy "ehess, ihass, ölelhess, alhass"

Negrogo 2023.06.01. 10:09:39

@Lorrh: te is kevered a mamahotel fogalmat es annak archetipusat az otthon lakassal csak szolok. az a mamahoteles aki onallotlan, egy tukortojast se tud megcsinalni, anyu mos, foz ra, takarit. az egyen kis tulzassal egy csekket nem tud ki tolteni tipus. luzer. anyuci pici fia, janya. sose dolgozott es stb. ergo aki kb ugy ell otthon mint 12-14 eves koraban.

aztan vannak azok akik otthon laknak de 100% -ig onnaloak de megsporolnak evi 2-3 milliot. qurva nagy divat lett mindenkit le mamahotelezni csak mert nem dobja ki a penzet az ablakon albira vagy mert nem raktak ala lakast hazat vagy nem volt olyan szerencses, hogy "lakhato zonaban" ergo nem egy borsodi kisfaluban az 5 milliora ertekelt romot orokolt...

semmi hatalmat senkinek 2023.06.01. 11:29:00

@Negrogo: Ízlések és pofonok... a párom számára és számomra sem létezett volna az az összeg szerintem, amiért tovább elviseljük a szülői család kontrollálási kísérleteit... a szabadság többet ér, mint a vagyon...

Chendrys19 2023.06.01. 11:40:38

@Negrogo: Ha valaki a mai hazai átlagbérek mellett meg tud spórolni évi 2-3 milliót miközben otthon lakik, az bizony igencsak mamahotelezik, mert valószínűleg egy fillért nem fizet maga után...

Lorrh 2023.06.01. 16:00:05

@Negrogo: nem keverem! Sőt egyetértek veled. Én az önállótlan elkényeztetett hópihéket utálom, akik mamahoteleznek.
Aki dolgozik és azért lakik otthon mert nincs lehetősége másra azt sajnálom inkább.

Lorrh 2023.06.01. 16:01:12

@Almandin: ezt neked találtam ma kommentként valahol:

"Ha én most 43 éves vagyok és utánozni szeretném Pacinót, aki 82 éves, és 53 évvel fiatalabb a 29 éves terhes barátnője, akkor az én leendő barátnőm hány év múlva fog megszületni?

Ilyen kérdések kellenének a matek érettségin."

Sadist 2023.06.01. 18:04:20

Megint a férfiak szokásos basztatása a preferenciáik miatt.

"Negyvenes pár vagyunk"

Ez alapból nyilvánvaló volt, mert MINDIG a 40+-os vén szatyrok sipákolnak, hogy a negyvenes férfiaknak is a húszéves, ropiseggű csajok tetszenek. Húszévesen valamiért nem rinyálnak, hogy a fiatal kiscsikók ÉS a befutott, sikeres 35-40+-os papa macik közül is válogathatnak kedvükre.

"Mert a 40 körüli férfiak azt hangoztatják (tisztelet a kivételnek) hogy sajnos a szexuális ízlésük meg a zsánerük nem idősödött együtt velük, így persze hogy a 20as nőkre gerjednek."

Miért sajnos? Semmi baj a férfiak szexualitásával, a természet az évmilliók alatt tökéletesre csiszolta, hogy egy szempillantás alatt, ösztönösen felmérjék, hogy kit érdemes megdugni. Persze mivel te már kiestél a pikszisből, számodra sértő, ha egy veled egykorú férfi huszonéves nővel jön össze.
Fiatal csajokra hajtani minden életkorban pontosan ugyanolyan valid, mint a nők vonzalma a sikeres, jó egzisztenciával rendelkező férfiak iránt.

"Az érintettek közül sokan bíznak az apakomplexus jelenségében is, ami megint röhejes dolog, ugyanis az nem egy erotikus fogalom, hanem lelki zavar, és még ott is fennáll az, hogy a lánynak megjön az esze és gyakorlati terepen „gyógyul meg”, aztán fiatalabbat keres."

Wow, tehát szerinted minden nő elmebeteg, aki idősebb, ezáltal több élettapasztalattal, egzisztenciával rendelkező férfivel jön össze.

"Azt is hallottam már kortársaimtól, hogy fiatal partnerrel te is fiatalabb leszel – igen, ezt bárki képes így érezni, de megint csak illúzió."

A fiatalság csak nők esetén érték, ők 20-23 éves kor körül vannak életük csúcsán, a férfiak értékét viszont az adja, hogy mit tudnak letenni az asztalra. Élettapasztalatot, magabiztosságot, kompetenciát, egzisztenciát, ami a nők számára érték, csak hosszú évek kitartó munkájával lehet szerezni, ezért férfiaknál a csúcs csak bőven 30 után jön, amikor a nők már rég leszállóágban vannak.

"Kezdjük ott, hogy nincs is közös téma"

Miért ne volna közös téma? Azt képzeled, hogy a fiatal lányok mind szellemi fogyatékosok, akikkel nem lehet semmiről beszélni, a negyvenes férfiaknak meg már csak a nyugdíjmegtakarítás az egyetlen téma?

"Arról nem is szólva, hogy egy mai fiatal lánynak hatalmas elvárásai vannak, amiket egy nála jóval idősebb férfi szinte fel se fog már a generációs szakadék miatt."

Na, mert a nők arról híresek, hogy az életkor növekedésével az elvárásaik csak csökkennek :D Alapból a külsőt illető elvárások a nőknél en bloc az egekben vannak, később erre csak pluszban jönnek a férfi eltartóképességét érintők, úgy mint keressen sok pénzt (de természetesen ne kékgallérosként, az olyan snassz), legyen saját kecója, valami középkategóriás autója, évente legalább egy külföldi nyaralás, stb.

"Lehet méltósággal is idősödni és igenis egy korodbelivel sokkal kiszámíthatóbb, tartósabb, tisztázottabb lehet a kapcsolat."

Ha egy férfi a fiatal éveit arra áldozta, hogy fejlessze magát, egzisztenciát építsen, a nők számára vonzó férfivé váljon, akkor befutott 30-as, 40-esként miért választana egy fonnyadozó, vele egykorú nőt, aki a fiatalságát másokra áldozta, ki tudja hányan jártak már benne és ki tudja mennyi pszichés sérülése van?
Te megvennéd az ismeretlen előéletű, 15 éves használt autót az új áráért?

"Sőt, jobb az együttlét is."

Tévedés. Az, hogy mennyivel jobb a szex, általában az összecsiszolódás ideje határozza meg, gyk. a 18 éves egyetemista lánykával is ugyanolyan jó lesz x év után, mint a 40-es MILF-fel. A különbség az, hogy az öregebb nők, mivel már hírül sincs akkora hatalmuk a szex- és párkapcsolati piacon, mint a ropiseggű versenytársaiknak, hamarabb bevállalnak olyan dolgokat is, amiket a fiatal csajok csak több idő befektetése után. Emiatt a rövidtávú vagy FWB kapcsolatokra bátran ajánlhatók, hosszútávra viszont nem.

"Ha mindenki vele egyidős emberrel jönne össze, akkor lenne esély boldog, őszinte és főleg valós érzelmeken alapuló kapcsolatra."

Ezt talán mondd a nőknek, főleg a kora huszonéveseknek, mert elsősorban ők alakítják a szex- és párkapcsolati piacot. Mondjuk kezdhetnéd azzal, hogy megpróbálod őket is megszégyeníteni, hogy nem a szexualitásuknak szembemenve a ruppótlan, alacsony, nyüzüge, málészájú srácokat választják, hanem a magas, jóképű, kisportolt, pénzes, 30+-os faszikat.

Real_Time_2 2023.06.02. 05:40:59

@Sadist: Alapvetően a nők elvárásaival nem lenne probléma ha az elvárásaik felállítása előtt a tükörbe néznének. Azontúl hogy kilistázzák hogy nekik mire van (vagyis csak lenne) szükségük, azt is latba kéne vetni hogy ők mit tudnak nyújtani (ja meg persze az hogy ő cégvezető vagy pilóta az itt kurvára lényegtelen). Nők esetében az összes ilyen probléma okozója ez, gyakorlatilag saját magukkal basznak ki.

semmi hatalmat senkinek 2023.06.02. 10:11:29

@Real_Time_2: " Németben már van olyan "iskola" amelyik android kurzust tart nyugdíjas boomereknek az okostelefon használatához." - nem kell ehhez germániába menni... például: nyitok.hu/okostelefonok_tablagepek_hasznalata_a_mindennapokban_2_
De ebben mi a poén? Ha az ember hozzájut egy technikai eszközhöz, nyilván meg akarja tanulni a használatát... korfüggetlenül... én a BKV-n E-bérletet használok, a párom (hiába -16 év) ragaszkodik a hagyományos papíralapúhoz...

Real_Time_2 2023.06.03. 07:11:17

@semmi hatalmat senkinek: Semmi poén nincsen ebben, csak hogy idézzem fentről a költő szavait:
"Életükben semmi fizikai vagy lelki nehézség elé nem állították őket, csak a mobilt tapicskolták meg a konzolt. Ilyenné tették őket, az egész generáció egy használhatatlan selejt".
Mindössze erre reagáltam, hogy minden generációnak van rossz és jó oldala is. Míg az egyik a mobillal nő fel a másiknak oktatásra van szüksége annak használatához, viszont sok más dologban meg jóval helytállóbbak (vagy helytállóbbak voltak) mint a másik generáció.

Negrogo 2023.06.03. 09:44:37

@semmi hatalmat senkinek: ergo nem egyedul allokent kezdted a kulon elest. ez lenyeges. illetve a hetterben ezek szerint voltak gondok a szulokkel. ezt ertem de ennek semmi koze ahoz ki mennyire onallo egyen es kiket nevezhetunk mama hotelesnek. mert meg1x irom ez nem annak fuggvenye ki lakik otthon. rengeteg "all onallot" ismertem anno 20 evesen, konkretan mamahoteleset mikozben amugy alberleteztek. csak eppen a apu fizette, anyutol vittek etelhordoban a kajat. anyu fel jart takaritani, mosni es ugyanugy belepofazott az egyen dolgaiba. ergo hiaba elt kulon megis mamahotles volt.

Negrogo 2023.06.03. 09:53:38

@Chendrys19: vegyuk le a terkeprol bp-et. meg csak megyeszekhelynek sem kell lennie de egy normalis alberlet 100-120e/ho + kk, rezsik + garazs berles mert nem tartod utcan az autod. maris havi min 160e forintrol beszelunk. ergo evi ~2 millarol.

Negrogo 2023.06.03. 10:09:59

@Lorrh: "Aki dolgozik és azért lakik otthon mert nincs lehetősége másra azt sajnálom inkább"

Marpedig itthon a valos (median) netto ~230-bol ez a helyzet. Valaszthat vki, h albi de akkor egy filler megtakaritas sincs vagy legalabb ha mar otthon el akkor tud sporlni picit + elmenyekre kolt.

egy szo mint szaz fentebb irtam ki es miert es mikor tekentheto mamahotelesnek. nagyon nem annak a definicioja vki kulon el e a szuloktol...

semmi hatalmat senkinek 2023.06.03. 14:40:17

@Negrogo: "ergo nem egyedul allokent kezdted a kulon elest" - de, 2 évig egyedül éltem. A szülőkkel való gondok lényege meg az alapvetően különböző értékrend és gondolkodás volt.

God Harald 2023.06.03. 20:53:27

@Negrogo: ha valakinek nincs pénze, ne legyen már akkora dzsentri, hogy nem tartja az utcán az autóját!

Lorrh 2023.06.06. 11:30:59

@God Harald: meg egyáltalán minek autó egy nagyvárosban? falun meg a pajtában van helye a kocsinak.

@Negrogo: mondjuk nem egyedül kell albérletezni hanem párkapcsolatban és akkor máris fele pénz. Ki van ez már találva évmilliók óta.

God Harald 2023.06.06. 13:04:31

@Lorrh: Sanghajban arra a következtetésre jutottam, hogy azért kell az autó, hogy tudjanak dudálni.

Reactor 2023.06.08. 02:39:15

@Lorrh: Ja. Aztán az albérlőtársad egy szép napon fogja a közös kasszát, esetleg még pár személyes tárgyadat, lelép vele, és bottal ütheted a nyomát. A hatóságok meg gumibottal.

Lorrh 2023.06.08. 22:28:59

@Reactor: én párkapcsolatra gondoltam és nem random bulicsávókkal összeköltözni.
Mi nagyon más koordináta rendszerekben élünk.
Sebaj.

Reactor 2023.06.08. 22:50:15

@Lorrh: Ott is bőven elfordulhat, főleg csúnya szakítások után nagy rá az esély. Tudod, alkalom szüli...

Lorrh 2023.06.09. 07:08:25

@Reactor: Persze, előfordulhat. Ez a véletlen és kicsi esély azonban nem hitelteleníti az állításomat, hogy a világot az ár/bér viszonyokban a párkapcsolatra méretezték, hogy két ember közösen dobja össze a pénzt a közös életre egyetlen ingatlanban.
És nem lehet állandóan szorongani és félni hogy ha... majd történik velük valami. Ilyen alapon sose menj ki az utcára mert fejedre esik egy tégla, és biciklire meg főleg ne ülj mert halálra gázol egy autó. Az életet élni ahhoz kell egy ősbizalom és élniakarás. Sajnálom, hogy ez neked nincs meg.

Reactor 2023.06.11. 16:14:55

@Lorrh: Akkor a szinglik hogyhogy nem a Margit-híd alatt hédereznek kartondobozban?
Csak mondom: a házasságok, kapcsolatok száma folyamatosan csökken. Erre alapozni a világot - legalábbis idehaza - dőlő fához való támaszkodás.
Ám meg gondolom ismered a mondást: jobb félni, mint megijedni. A kincstári optimizmusnak eddig sosem volt jó vége.
süti beállítások módosítása