A barátom hirtelen adni kezdett magára

2023. május 31. 07:29 - csajokespasik

       

               Ha nyolc év után az amúgy rendetlen pasi elkezd megváltozni, új ruhákat és szokásokat vesz fel, az még nem biztos, hogy a megcsalás jele, de mindenképp magyarázatra szorul. Ahogy az is, hogy miért csípi ki magát, amikor állítólag csak a barátaihoz megy, noha addig nem tett ilyet, vagy ha társaságban flörtöl a közös barátokkal.        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok,
Mi lassan 8 éve leszünk együtt. Lehet hinni egy férfinak, hogy ennyi idő után nem vágyik másra? Vagy ha másként lenne, megmondaná? Elkezdett idén változni, sportolni, fogyni – ez még nem lenne baj. De új ruhákat is beszerzett, pedig a divat sosem érdekelte, és újonnan megjelenő túlórák is vannak... Még a beszédstílusa is megváltozott, többet használ erősebb szavakat az indokoltnál meg szlenget. A ruhásszekrényében eddig káosz volt, most precíz, átgondolt rend van, többet borotválkozik, és gyakran döntéseinek az ellenkezőjét teszi.        

       

               Ha azt mondja, a barátaihoz megy, nagyon kicsípi magát, amit eddig sosem tett, meg se borotválkozott olyankor. Nem hiszem, hogy miattuk tenné most. Nyilván már nem úgy néz rám, mint régebben, és kevesebb vagyok neki, de társaságban, akikkel közösen összejárunk, van egy házaspár, és a csajnak issza minden szavát, nagyon figyel rá, nevet a viccein. Amin kicsit ledöbbentem, hogy azon a becenevén szólítja, amit csak a férje használ. Nem hiszem, hogy kikezdene vele, de ez már flört, bár még nem átlépve a határt. Ha én így beszélnék egy pasival, szerintem alapból kapnék érte.
A házasság régebben felmerült köztünk, de részemről már nem lenne annyira aktuális, se vonzó perspektíva, hisz látom, kb. milyen lenne. Nem laposodott el a kapcsolatunk, törődünk egymással és odafigyelek rá, ...talán ezért is veszem észre ezeket. Vagy fölöslegesen aggódom? Ha rákérdeznék, nyilván azt mondaná, hogy minden rendben és nem jár félre, tehát ez a módszer nem hiszem, hogy beválna. Nyomozni utána meg nem akarok.          

 

 

20 komment
Címkék: gyanakvás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1618135886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diorella Queen 2023.05.31. 13:49:48

Vissza kéne terelni a hapid figyelmét magadra!
És most agyalhatsz a nyomorult női taktikákon, hogyan csináld.

VOGAben 2023.05.31. 21:31:35

Nektek 8. Hm... 8 év után sokan már 1-2 gyerekkel, a váláson is túl vannak. Itt a búcsúnyaralás ideje...

2023.06.01. 03:07:44

Szerintem nézd meg a horoszkópod, az is ennyire megbízható és releváns választ fog adni, mint ez a fórum.

Burgermeister 2023.06.01. 04:23:31

3ik van a levegoben, szivesen,

antisocialnetworkagain 2023.06.01. 05:08:47

Megúnt. Lapát. Kérem a következőt.

Lorrh 2023.06.01. 07:35:59

jajj de nagyon bulvárosra, kattintás csalogatóra sikerült ez a poszt... tán csökken a látogatottság itt?
Lehetne még cikk esetleg, hogy "Elvis él?"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.01. 16:50:35

@Diorella Queen: kolleganővel értek egyet. A pasid jelzései közvetve neked szólnak. Kicsit féltékennyé akar tenni, hogy jobban figyelj rá, ne lomposodj el (még tovább).

Arra is figyelmeztetés, hogy könnyen találna mást, aki érdekesnek tartja. De ne aggódj, azt nem előtted fogja megfűzni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.01. 17:00:56

@Lorrh:

Elvis már lerágott csont. Viszont nekem múlt éjjel megjelent II. Erzsébet. Nem hiszed el, de XXX farmert viselt, melyet az YYY áruházban te is megvehetsz. Elmesélte, hogy bár idelenn nem jött ki túl jól Dianával, odafenn gyorsan összebarátkoztak. Sokat bridzselnek, és mulatnak III. Károlyon, miért koronáztatta meg magát arra a pár évre.

Hiszed vagy nem, II. Erzsébet ízes magyarsqggal beszélt hozzám a ZZZ fordító app segítségével, amely most a lenti kuponnal $$$ forint kedvezménnyel megvásárolható.

Figyelem: a komment kereskedelmi üzenetet tartalmaz.

Diorella Queen 2023.06.01. 22:00:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt miért nekem címezted, öcsisajt?
Engem szerinted érintenek ilyen baromságok?

Diorella Queen 2023.06.01. 22:03:57

@Lorrh: Jaj de cinikusnak tetszik lenni !
Mondjuk jólesik behányni ide, de újítani kéne a poszternek és jöhetnének már a nagyon necces sztorik4
Mint mondjuk amikor nemrég volt az a cikk, ahol is a vőlegény a saját esküvőjén bukott le, hogy az anyja csecsét szopkodta és hasonló nagyon beteg sztorik. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.01. 22:27:14

@Diorella Queen:

Nem neked címeztem, túróhugi, nem is válasz neked. Ha ez lenne a helyzet, akkor úgy nézne ki, mint minden címzett kommentem: Címzett, CR,LF,LF

"Engem szerinted érintenek ilyen baromságok?"

Ugyan dehogy, mindenkihez hasonlóan te is csak didaktikai céllal kommentelsz itt. Téged még a vibrátorod is csak vonakodva érint.

Diorella Queen 2023.06.02. 07:12:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nincs vibrátorom! A klimaxos picsáknak zéró a nemi vágyuk, ti mondtátok!

Diorella Queen 2023.06.02. 07:19:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Na jó, bevallom!
Egyszer az én pasim is csinált valami hasonlót, hogy elkezdte felvásárolni a VanGraaf összes tomifityinger cuccát!De nekem nem az jutott eszembe mint a fenti picsának, hogy most akkor én lennék slapmos picsatehén,( mivel sosem voltam ) vagy hogy biztos egy harmadik lenne a vonalban, hanem inkább az jutott eszembe, hogy nekem miért csak a tommifityinger melltartót és bugyit akarja megvenni, amikor egy raklapnyi más cucc is jól jött volna éppen. :D
És emiatt anyuci ( én ) irtó pipa lett!:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.02. 10:05:11

@Diorella Queen:

"A klimaxos picsáknak zéró a nemi vágyuk, ti mondtátok!"

Én ilyet bisztos nem montam, asse t'om, milyaza klimax. Csak a klínexről hallottam, de asztat nem odalenn szokják használni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.02. 10:06:42

@Diorella Queen:

Na igen, mutasd a nőnek a kisujjad, és az egész karod kell neki.

Chendrys19 2023.06.02. 10:58:29

@Diorella Queen: Erre van egy jó megoldás! Fogod Magad és a formás lábacskáidon eltipegsz a legközelebbi VanGraaf-ba... és szépen megvásárolod Magadnak azokat a cuccokat.

Diorella Queen 2023.06.03. 18:03:59

Jó sok sóher faszi van errefelé is.
Nem értem mit csodálkoznak, ha nem kapnak sem jó kaját, sem pinát sem egyebet. :D
Csak a sírás rívás.

elismert felhasználó 2023.06.04. 11:48:53

@Diorella Queen:
Tudol főzni? Dikk! Ezt nem gondoltam volna...

Supergranat23 2023.10.25. 18:25:24

@antisocialnetworkagain: Pontosan. Fordított helyzetben is ugyanez van, elkezd kondizni a nő, kicsípi magát...akkor már keményen rezeg a léc!
süti beállítások módosítása