Eldobni a biztosat a bizonytalanért?

2023. december 28. 07:50 - csajokespasik

       

               Levélírónk egy érdekes dilemmát küldött nekünk: mennyire igaz az a legenda, miszerint egy negyvenes férfi még simán válogathat a 25-35 éves nők között, tud keresni és találni is? Ezt persze az érintett férfiak hangoztatják előszeretettel, de hogy ez alapján dobni egy működő kapcsolatot, talán meggondolandó.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Van egy gondolatmenetem: tegyük fel, idősebb férfiként együtt vagy egy nővel, és benned kicsit dolgozik az, hogy nem leszel már te sem fiatalabb és az idő csak telik. De az érdeklődés nem csökken benned. A barátnőd veled egyidős, de nem vagytok régóta együtt (tehát nem évek óta) és gondolkodsz a váltáson (mondjuk lenne más valaki, fiatalabb, a véletlen hozta, nem te kerested) de csak azért nem akarod lecserélni a jelenlegit egy jóval fiatalabbra, mert hátha az a másik nem marad meg melletted.        

       

               Más úgy szakítani, hogy éveket töltöttetek le együtt, és a nő neked adta a fiatalságát, és mindent, ami ezzel jár. Úgy tiszteletlenség lenne részedről. És tudod, hogy a másik, fiatalabb nőnek nem is veheted el az idejét, mert nem marad meg melletted. Tehát mérlegelni kell: valamit valamiért.
Abban már nem hiszel, amit a korodbeli férfiak előszeretettel hirdetnek, hogy egy negyvenes férfi még simán válogathat a 25-35 éves korosztályban, tud keresni és talál is. Még azt is mondják, hogyha ez fordítva is működik (értsd: idősebb nő, fiatalabb pasival) akkor ebben az esetben is működhet. És bár mindenki hallott már ilyet, hogy húszas pasi negyvenes nővel van együtt, de úgy nem, hogy abból tartós valami lett, maximum kíváncsiság a srác részéről vagy egy kis anyakomplexus – ami elmúlhat – szóval, ilyen értelemben lehet, van ilyen, de te nem ilyet keresel. A kommentbe, legyetek szívesek, írjátok oda, hány évesek vagytok és milyen neműek.
Köszönöm: Áron          

 

 

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr10018289857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tenyerespajtas 2023.12.28. 07:57:04

Szia Áron! Férfi vagyok, 25 éves. Érdekel?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.28. 08:33:18

Nem is tudom...
Vettem nemrég egy 5-ös passatot, de most véletlenül beúszott a képbe egy 6-os is. Nem is tudom, lecseréljem? Az 5-ösnek van egy kis problémája már az ülésfűtéssel. Javítható, de ha a kereskedő nem veszi észre, simán beszámítja így is. Meg aztán a hifi is még csak két hangszórós, a 6-osét még nem láttam, de csak jobb lehet mert fiatalabb. Igaz az is, hogy az 5-öset hosszútávra választottam, meg is felel az igényeimnek, de a 6-oson szebben csillog a díszcsík az oldalán. Meg aztán mi van ha lesz valami baja? Persze lehet a 6-osnak is, de abban azért csak hosszabbnak tűnik a tudod micsodám.
Súlyos kérdések ezek, főleg, ha valaki nem látja a társában az embert, és úgy viszonyul hozzá mint egy használt autóhoz.

2023.12.28. 08:34:21

Mi ez a probléma, nem értem, ez az idő mizéria.
Ha 2 ember úgy dönt X ideig együtt vannak, akkor ha vége, nincs mit számonkérni.

Én is megkaptam annó, hogy jaj 5 évet elvettem az életéből...
Mondom most így hirtelen szenvedés volt az 5 év???
Akkor miért nem mondta, hogy szia ez nékem nem kell???

Ez valami nárcisztikus trükk akar lenni a kapcsolatfuggok részéről, hiszen így próbálják a másikat bele/vissza kényszeríteni a kapcsolatba...
De minek azt már végképp nem értem...

2023.12.28. 08:35:16

@F.M.J.:
Ez állati jó volt, köszi ?

Andy73 2023.12.28. 09:34:55

Minden ember más. De ember, nem tárgy, akit cserélgetni kellene. Egy negyvenes hapsinak se, hanem már régen a gyermekeit nevelni. Idővel mindenki megöregszik, ha meg nem hal fiatalon, de a családalapítás kora behatárolt, még a férfiaknál is.

Lorrh 2023.12.28. 10:16:49

Szia Áron, én Irén vagyok, nő vagyok és 72 éves, csapassunk együtt?

Sztravinszka 2023.12.28. 13:53:07

Áronka, inkább ne legyen több gondolatmeneted. Nem áll jól.

2023.12.28. 14:26:33

@Sztravinszka:
Nékem sem, hiszen csak a lányokra áll jól!

antisocialnetworkagain 2023.12.28. 18:26:01

Áron, bz+, ez kihalgatás, vagy mi? "hány évesek vagytok és milyen neműek." Melyik naptár szerint? Melyik divat irányzat szerint? . Mire kell neked az adat? GDPR-ról hallottál már? Meddig akarod tárolni? Harmadik félnek kiadod?

Frakk a Macskák Réme 2023.12.29. 02:17:24

@Andy73:

Andy73 " ...a családalapítás kora behatárolt, még a férfiaknál is. .."

Egy ismerősöm szerint, egy férfi addig férfi, amíg gyereket tud csinálni, egy nő pedig addig nő, amíg tud szülni.... Ez alapján ,egy férfi akár 70 évesen is, lehet apa. A nőknél ( tik-tak, tik-tak.... egyre hangosabban ketyeg az a bizonyos, biológiai óra)... tehát a nőknél, mennyi is ez ,az életkor? 44-45 év, kb..... persze , egyénenként eltérhet, lehet több is, 50? ....de nem ez jellemző. És azért, nagy átlag alapján, 40 feletti nőknél, már járhat bizonyos kockázattal, főleg egy első terhesség....

Miért volt az, régebben, legalább is, hogy ,akár jelentős, de mindenképp' volt korkülönbség..... 28-30 éves férfi, 18-20 körüli lányt vett el stb...

God Harald 2023.12.29. 02:21:10

@Frakk a Macskák Réme: egy férfi 70 évesen egy újszülött csecsemővel leginkább egy félnótás bohóc!:)

Frakk a Macskák Réme 2023.12.29. 02:49:51

@God Harald: Nyilván a példa extrém volt.
Arra próbáltam utalni, hogy némi egészséges korkülönbség, nem hátrány....
Bár ha már a bohócot említed.... Azt minek nevezed, amikor apuka szaladgál a játszótéren a gyerek után/ tologatja a babakocsit/ pelust cserél ..... miközben anya mobilon osztja az észt a barinőjének .... a sminkes / műkörmös / stb.... -vel vitatja meg az élet értelmét.....
Tehát amikor felcserélődnek / felcserélődni látszanak.... a klasszikus szerepek ?

Real_Time_2 2023.12.29. 04:45:33

Kedves Áron (vagy inkább cikkgyártó Lilla), legalább olvassál bazmeg ha már az életben csukkott szemmel jársz:

therationalmale.com/2016/10/31/smv-and-the-aging-process/

Andy73 2023.12.29. 10:28:13

@Frakk a Macskák Réme: igen, a férfiaknak akár 70 évesen is lehet gyereke, csak azokat fel is kellene nevelni. Az már bőven a nagyszülői kor, akkor unokázni kell.
Az teljesen más, ha egy 30 éves férfi egy húszéves nőt vesz el. Az teljesen normális, csak az a gond, hogy ma sokkal később akarnak a nők férjhez menni és szülni is, aztán gyakran ki is futnak az időből. Persze kb. 30-ig egy nő is ráér, de utána egyre hangosabban ketyeg az az óra. Szülni persze 40 után is lehet, de az esély egyre kisebb a teherbeesésre, és először meg kell találni a megfelelő partnert, lehetőség szerint férjet, nemcsak alkalmi partnert, pasit.

God Harald 2023.12.29. 10:50:51

@Frakk a Macskák Réme: akkor képzeld el, hogy milyen csomaggal indul az a gyerek, akinek az anyja műkörmös, csalánszopkodó szájú hülyepicsa, az apja meg egy újgazdag, félbűnöző, félhülye. Aki a 10 éves kölke focimeccsét a pálya széléről ordenáré trágár szavakkal végigüvölti, arra biztatva, hogy rúgja fel az ellenfelet. Ha ezt nem teszi, akkor mindenféle balfasznak nevezi…üvöltve.

2023.12.29. 10:52:07

@Andy73:
Miért Ne lehetne egyedülálló anyuka???
Mert akkor alkalmazni kellene őket is, hogy megéljenek?

Vagy jobb ha van egy alkoholista asszony verő a közelben, hátha arra szottyan kedve??
Még mielőtt bármit is írsz, nézd meg hány férfi alkoholista 100 bol.
Ha csak 50 akkor máris érthető miért is vállalna egyedül gyereket egy nő.

Az hogy a férfiak körbe dugnak mindenkit, az persze smafu, azoknak kell még lehet, bár a legtöbb nem jut el odáig, hogyha nem lennének szabad nők, akkor aztán csak az asszony, vagy marok Marcsi marad, nem lenne ám féktelen körbe dugunk mindenkit!!!!
Persze ez már nem jut el a legtöbb nő hibáztató agyáig, hiszen a nők a hibásak és kész!
Erre még azt mondom ha igen, akkor ott a lehetőség mindent is jobban tudó urak, lehet szülni....ja ahhoz már nem elég okosak...
Akkor talán a feltételeket kellene megteremteni ahhoz, hogy a nőknek legyen kedve szülni, pl ne azon kelljen aggódni melyik BMW-s hülyegyerek vasalja ki a gyereket a zebrán, vagy melyik alkoholista legyen a gyerek apja....lenne mit tenni a mutogatás helyett, de ahhoz egy kicsit több kell mint a fotel szajkarate.

2023.12.29. 10:54:29

@God Harald:
Ezt már ne is említsük, felesleg, ez standard a balkánon, és a legtöbb hazafi még több ilyet szeretne, hiszen ez milyen férfias, meg milyen jó hogy az a nő korán szült....mintha a szeméttelepen megtapsolnák egy kukás autó érkezését.

Andy73 2023.12.29. 11:53:53

@kiskutyafule: ma már sok mindent lehet, de a gyereknek azért jobb, ha az apja is neveli, persze úgy, ha nem alkoholista. Azért ilyen is van. Én ismerek elég sok szép családot, anyával, apával és közös gyerekekkel, vagyis első és egyetlen házasságban. Szerintem ez az ideális, sőt, a normális is ez lenne, de sokaknak sajnos nem sikerül.

Real_Time_2 2023.12.29. 12:03:14

@kiskutyafule: Alapvetően még igaz is lenne amit írsz, csak ott a bibi hogy a körbekúrás mindössze a férfiak felső 20%-nak áll rendelkezésére, a többit levegőnek nézik a "szabad" nők.

Sadist 2023.12.29. 12:31:38

@Frakk a Macskák Réme: Ne traktáld ezeket a valósággal, azt nem szeretik itten errefelé.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.12.29. 12:37:26

@Frakk a Macskák Réme:

"Tehát amikor felcserélődnek / felcserélődni látszanak.... a klasszikus szerepek?"

Az még messze nem a szerepek felcserélődése, ha az apa is besegít. Ez főleg a csecsemőkorban és egy ideig utána fontos: nem esik le a korona a férfi fejéről, ha megtanulja pl. tisztába tenni a kicsit.

A férfi részvételének mértéke attól is függ, dolgozik-e a nő. Ha igen, akkor jóval több segítség kell a férfitól.

Abban viszont igazad van, hogy később egyre inkább a férfi és női nemi szerepek szerint alakuljon az anya és az apa részvétele. A gyereknek egy normális családban szüksége van mindkét nem viselkedési mintáira. Ám ez sem zárja ki, hogy alkalmanként a papa is szaladgálhat a gyerek után a játszótéren, ez ráadásul a kezdődő elpocakosodásnak is kiváló ellenszere.

Sadist 2023.12.29. 12:37:49

@Real_Time_2: A 20% az csak az a réteg, akiket nem hajtanak el élből, a körbekúrásra a legfelső ~4,5%-nak van egyáltalán esélye.

2023.12.29. 12:42:23

@Real_Time_2:
Igaz is lenne amit írtál, csakhogy ezt azok mondják akik nem sikeresek....
A valóság meg az, hogy aki képes figyelni, ad magára egy kicsit, és nem tahó/bunkó, az bármikor kap csajokat...
Nékem pl fogszabályzó volt fent, 10 éves ütött kopott tucat autóval jártam (most éppen majd 20 éves van...), és ennek ellenére, az utcán kb 5 perc alatt ledumaltam a bugyit egy random csajról, úgy hogy sosem láttam se előtte se utána...
És még pénzem sem volt....
Az meg végképp nem igaz hogy a felső 20%-ba tartozom, én vagyok a haranggorbe közepe.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.12.29. 12:46:03

@F.M.J.:

Bazmeg, jól megelőztél, én is valami ilyesmit akartam írni, szintén autókkal.

2023.12.29. 12:51:11

@Sadist:
Azért hajtják el a többséget, mert a mai napig tahók mint az állat, tudod amikor azzal kezdik, hogy szia cica, meg hasonlók....

Múltkor a reptéren, az egyik csaj emlékeztetett valakire, nem is vettem észre, hogy bamulom, csak gyorsan szemkontaktust alakított ki belőle (mert nem a testét bámultam hanem az arcát), és már mosolygott is.
Ha elnéztem, utána meg vissza, mosoly és szem kontaktus...
Ennyi....nem tudom mi ezen a nehéz, vagy lehetetlen....
Bárhol, bármikor meghivhatok egy lányt egy beszélgetésre/kávé,tea stb anélkül, hogy bármi negatív esemény lenne, legrosszabb ami történhet, hogy egy őszinte mosoly mellett azt mondja, van valakim, vagy egyszerűen nem jössz be....de ettől még akár beszélgethetünk egyet... mindennemű elvárás nélkül.

Sadist 2023.12.29. 13:03:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az még messze nem a szerepek felcserélődése, ha az apa is besegít."

A nemi szerepek felcserélődése, pontosabban elhagyása már rég elkezdődött, amikor a nők úgy döntöttek, hogy a munkát, tanulást, karriert, életben való sikerességet teszik meg életcéljuknak, nem pedig a családot. A bibi pedig ott van, hogy a férfi szerepből csak a számukra kényelmes és pozitív dolgokat veszik ki (anyagi függetlenség, elismerés, társadalmi státusz, stb.), a felelősséget viszont kerülik, mint ördög a tömjént (felelősségvállalás a házastárs/család fizikai és anyagi biztonságáért, nehéz, embert próbáló, vagy zéró presztízzsel járó, de a civilizált társadalom fenntartásához elengedhetetlen munkák elvállalása, hadkötelezettség, stb.).
Ezzel párhuzamosan a férfiaknak viszont nem adatott meg, hogy a női szerepeknek a pozitív részeit felvegyék*, ezért nem beszélhetünk a szerepek felcserélődéséről.

*Plusz felelősséget viszont természetesen vállalhatnak, úgy mint a gyerekek gondozása, otthon rendbenntartása, család ügyeinek menedzselése, stb.

2023.12.29. 13:04:01

@Andy73:
Azért a sok szép család, a legtöbbször csak egy kép kifelé, én nem sokat ismerek ilyet...
Mert a társadalmi nyomás miatt azt mondják, hogy a gyerek miatt maradjanak együtt, persze ez kb mindig fordítva sül el, mert a gyerek sem hülye.

Az, hogy mit lát apu/anyu esetén kb lényegtelen, majd amikor a kortársak kezelésbe veszik, ott jön az igazi pofozkodás, meg személyiség formálás!
A tahó szülők gyereke, aki először nyakon vág, amikor még elsirod magad mert úgy fáj, akkor még jól meg is ver, mert miért sírsz, az majd gyönyörű pszichopatát nevel ki akinek mindenáron el kell folytatni az érzéseit, hiszen ha nem, akkor a társadalom nyakon vágja....
Figyeld meg az embereket, mennyire sablonos, kényszeredett módon viselkednek, semmilyen érzelmet nem mutatnak, max amit a társadalom elvár.
Azt még gyorsan meglátod mik azok, ülj be egy autóba és vezess egy kört, máris látod a társadalom által preferált viselkedés mintákat.

2023.12.29. 13:12:53

@Sadist:
Én nem látom, hogy a nők válogatnak az állások közül, egyre több nő dolgozik a bányákban, nem az irodában, hanem pl gépkezelő, fúró asszisztens, vagy villanyszerelő....
És ez egy iparág amire elég jó ralatasom van, de teherautó sofőrök, rendőr, tűzoltó, a hadseregben is rengeteg nő szolgál, autószerelő csőszerelő, hegesztő, stb is egyre több van nő.
Targoncás, illetve nehézgép kezelők között igen magas a nők aránya, pont azért mert nem gyerekesek és vigyáznak a nagy vassal.
A bányák kimondottan női gépkezelőket keresnek emiatt, a férfiak eleve hátrányból indulnak, hiszen a férfiak 5X nagyobb eséllyel csinálnak balesetet....
IT és mérnöki oldalon is egyre több nő van, egyedül a bordélyház kipróbálója aki férfi szokott lenni érthető okokból...de ez is változó félben van ?

Real_Time_2 2023.12.29. 13:14:58

@kiskutyafule:
"az utcán kb 5 perc alatt ledumaltam a bugyit egy random csajról, úgy hogy sosem láttam se előtte se utána..."

Ez kifejezetten jól hangzik egy hozzád hasonló nőtől :D :D

2023.12.29. 13:23:07

@Real_Time_2:
Én leszbikus vagyok....csak férfi testben....
Mindig is irigykedtem a biszex emberekre, 2X annyi lehetőség!!!!
Egyik legjobb barátom is bi, és mindig mondom neki, ő meg csak röhög és meséli amikor 2 pasija meg 3 csaja volt egyszerre.

Sadist 2023.12.29. 13:50:32

@Real_Time_2: Loálmár! :D Mindig mondtam, hogy óriási hiba volt Lipótmező bezárása.

Andy73 2023.12.29. 14:29:21

@kiskutyafule: mindenkiről csak egy képet látsz, amíg jobban meg nem ismered. A mi családunk mindenesetre nem csak egy kép. Én csak szórakozásból olvasom ezt a blogot, nem ismerkedési szándékkal.

God Harald 2023.12.29. 15:09:11

@Andy73: mégjóhogy! Ki a bánat akarna itt ismerkedni?! Persze, ha lennének itt körbekúrt nők, az egészen más lenne…Kérdés, hogy ki férne bele a 4,5 %-ba. Jövő karácsonyra körbekúrós nőt kérek a Jézuskától.:)

Lorrh 2023.12.29. 17:17:10

@Sadist: "a nők úgy döntöttek, hogy a munkát, tanulást, karriert, életben való sikerességet teszik meg életcéljuknak"

A képletedből kihagyod azt a nagyon komoly tényezőt, hogy amióta bevezették a nyugdíjat és a férfiak meg simán elhagyják a családjukat, akkor a nő ott marad a mosóteknője mellett kiszolgáltatottan, nyugdíj nélkül, hisz sosem dolgozott
Szerintem alapvetően nem a ribanckodás miatt mentek a nők dolgozni hanem hogy csökkentsék a kiszolgáltatottságukat. Ez hogy hogy nem merül fel benned?

Andy73 2023.12.29. 19:22:49

@Lorrh: több olyan nőt is ismerek, aki tanult, diplomás, teljes állásban dolgozik és emellett négygyermekes családanya.
Na erre varrjatok gombot!
Nem kell általánosítani. A tanulás, karrier és a család összeegyeztetese tényleg nem könnyű, de nem is lehetetlen.
De egy családhoz nemcsak anyára, hanem apára is szükség van, két felelősségteljes emberre, akik nem csak csajokat és pasikat keresnek...

2023.12.29. 22:00:48

@God Harald:
Én az 1 százalékos UHT verziót szeretném levehető ajtóval!
NDK turmixgép előnyben!

2023.12.29. 22:05:41

@Lorrh:
Az itt jelenlévő kisfiúk egy része cselédet keres, akit akár a pincébe is le lehet zárni.
Jelige: Pándi András házhoz jön!

Andy73 2023.12.29. 23:48:56

@God Harald: ez alapvetően egy társkereső oldal, a sztorikat csak azért írják, hogy azokkal felkerüljenek az indexre, ami így elég nagy reklámot biztosít nekik.
Ott a felhívás, hogy regisztrálhatsz, de a sztorikat anélkül is olvashatod, és azok néha szórakoztatóak, meg a kommentek egy része is.

2023.12.30. 00:06:49

@Andy73:
Ez mind szép és jó, sőt elismerésem.

Akkor most jön a kérdés, abból az anyankenti 4 gyerekből szerinted hány marad majd ott?

God Harald 2023.12.30. 00:20:17

@kiskutyafule: azért ne vaduljunk meg teljesen!:)

God Harald 2023.12.30. 00:21:58

@Andy73: már úgy értettem, hogy itt a kommentszekcióban…

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 02:25:03

@Andy73:
".... az a gond, hogy ma sokkal később akarnak a nők férjhez menni és szülni is, aztán gyakran ki is futnak az időből. Persze kb. 30-ig egy nő is ráér, de utána egyre hangosabban ketyeg az az óra. Szülni persze 40 után is lehet, de az esély egyre kisebb a teherbeesésre, és először meg kell találni a megfelelő partnert, lehetőség szerint férjet, nemcsak alkalmi partnert, pasit. ..."
--->
Ha egyáltalán akarnak. Egyre több és több, az agymosott, gyökértlen (értsd helyesen: sodrodó, valós értékrenddel nem rendelkező stb...) sz i n g l i pitcha, aki karierrt épít / középvezet a multi magyar leányvállalatánál ... a harmadik másoddiplomájához gyűjt anyagot ....mittudomén... és hirtelen 40 plusszos lesz és rádöbben , hogy elment mellette az élet . És ilyenkor jön a szemét férfiak meg a macho társadalom stb...
Nem szó szerint kell érteni, de könyörgöm: romlandó az áru!
Egy 28-30 körüli nő , általában / nagy átlagot szemlélve... még vonzóbb biológiailag ... alkalmasabb anyának ... és , talán még nincsnek annyira tele rigolyákkal . .. akarom mondani: még kompromisszum készebbek . .könnyebben idomulnak, egy partnerhez ..... születendő gyermekük apjához....a potenciális férjhez.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 02:41:06

@God Harald: " ...akkor képzeld el, hogy milyen csomaggal indul az a gyerek, akinek az anyja műkörmös, csalánszopkodó szájú hülyepicsa, az apja meg egy újgazdag, félbűnöző, félhülye. Aki a 10 éves kölke focimeccsét a pálya széléről ordenáré trágár szavakkal végigüvölti, arra biztatva, hogy rúgja fel az ellenfelet. Ha ezt nem teszi, akkor mindenféle balfasznak nevezi…üvöltve. .."

--> Ne is mondd.... sajnos, van ilyen , távolabbi ismeretségi körben. Ezért , mármint a jelenségért, én legalább is, a kb.2. vh. végétől kialakuló világrendet teszem felelőssé. A hosszú-hosszú évszázadok alatt, kialakult társadalmi rend....a társadalom szerkezete, rövid , kb. 40-50 év alatt, gyökeresen átalakult / megváltozott.
És ezt, magát a jelenséget, az ember, mint biológiai lény, nem igazán tudta lekövetni....
Szét lett verve, a társadalom, legkisebb egysége: a család. Innentől, ha az alap hibás, vajon , mit lehet arra felépíteni? ..... Egy düledező tákolmányt, amit a legkisebb szél is képes összedönteni.

A műkörmös, puffasztott szájú picsa a TSZ-ben vagy a Május1 ruhagyárban, talán, jobban szocializálódott volna. Vagy a gróf úr birtokán, cselédként..... vesd össze: zárt(abb) társadalom.
Az újgazdag, félbűnöző félhülye... nem tudott volna meggazdagodni (mármint ez a réteg...nem alakult ki 1944 októbere előtt) mert a második - harmadik stikli után, a csendőr leveri a veséjét és felfordul.... Ebből a többi , erre hajlamos lény is megérti, hogy hol a helye -szerepe a társadalomban ... az életben.

A gróf úr cselédjének és a birtokon dolgozó napszámosnak(a példádban szereplő félhüjeújgazdagbűnöző megfelelője a napszámos)....tehát: a párocska születendő gyermeke / gyermekei , talán, egy anyagilag szegényebb, de valós értékekben gazdagabb élet reményével jöttek volna a világra... együtt rúgták volna a bőrt, a többi sráccal a falusi libakergetőn. Egyszerűbb , de boldogabb élet ....

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 02:58:26

@kiskutyafule: Miért Ne lehetne egyedülálló anyuka??? -----> ha akar, legyen. Elvileg, demokrácia van. a 'demo' része működik is.....

Mert akkor alkalmazni kellene őket is, hogy megéljenek? ---- > Miért kellene? Küzdjön meg az állásért, egyedül (férfipartner nélkül) de már gyerekkel. Rajta. Hiszen egyenjogúság van. Nem ?

Vagy jobb ha van egy alkoholista asszony verő a közelben, hátha arra szottyan kedve??---> Nem , ez nem jobb. Alkesz lehet, de az ne menjen agressziv/bántó szándékkal, nő-gyerek közelébe sem.
Még mielőtt bármit is írsz, nézd meg hány férfi alkoholista 100 bol.
Ha csak 50 akkor máris érthető miért is vállalna egyedül gyereket egy nő. ----> Talán a fele a férfiaknak, nem alkoholista....de az is megér(ne) egy eszmefuttatást, hogy miért lett ennyi hím szenvedélybeteg.... A nyomasztó társadalmi elvárások... is, talán, közrejátszhattak ebben..... és ebben azért a nőtársadalom jelentős része partner/ felelős. Keress sok pénzt, nyald ki a sejhajomat, ülj a szokynámon, menj a közelemből de ne menj a haverokkal meccsresörözni billiárdozni motorozni satöbbi.... Ezeknek , így- együtt, azért nem olyan könnyű ám megfelelni.....

Az hogy a férfiak körbe dugnak mindenkit, az persze smafu, azoknak kell még lehet, bár a legtöbb nem jut el odáig, hogyha nem lennének szabad nők, akkor aztán csak az asszony, vagy marok Marcsi marad, nem lenne ám féktelen körbe dugunk mindenkit!!!! ------> a férfi genetikailag kódolva van a szaporodásra és ennek a módja a dugás. Több nő ---> több lehetséges utód.Persze, már kijöttünk az őskorból. Lerakódott a férfiakra a civilizáció vékony máza. Nyilván van egy jelentős rész a férfiakből a ki hűséges (?génhibás?) ....de a dolog több oldalról is megközelíthető. Egyrészt a patronok nincsenek megszámolva, másrészt egy értelmes asszony kicsavarja az urát. Ha ez megtörténik, nincs mit máshová vinni. Klasszikus idézet: Ki mint kapja eleségét, úgy hágja a feleségét. ....

Persze ez már nem jut el a legtöbb nő hibáztató agyáig, hiszen a nők a hibásak és kész! ----> Ez így igaz. Nincs nő, nincs probléma. :-)))
Erre még azt mondom ha igen, akkor ott a lehetőség mindent is jobban tudó urak, lehet szülni....ja ahhoz már nem elég okosak... -----> Megfordítva: lehet f@sz= sperma nélkül szaporodni. Rajta.

Akkor talán a feltételeket kellene megteremteni ahhoz, hogy a nőknek legyen kedve szülni, pl ne azon kelljen aggódni melyik BMW-s hülyegyerek vasalja ki a gyereket a zebrán, vagy melyik alkoholista legyen a gyerek apja....lenne mit tenni a mutogatás helyett, de ahhoz egy kicsit több kell mint a fotel szajkarate. ----- > Ez megáll a saját lábán. Jogos. Adom. 1et értek.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:01:49

@kiskutyafule: fizikailag - biológiailag 18-22 között a legalkalmasabb kb. a szülésre. Persze, a genetikusok dolgozhatnak azon , hogy ezt mondjuk, áttegye a 'zemberiség' , például 50 és 70 éves kora közé a nőnek. Senkit se zavarjon, hogy ez beavatkozás a tízezer évek alatt kialakult természet rendjébe.....

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:04:21

@Andy73:
+1 ... azaz plusz egy. Ez így van ,vagyis így volna a helyes. A gyerkőcök egy szerető családban, apa és anya között nőjjenek fel.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:14:09

@Real_Time_2: A felső 20% , max 20%-ának , inkább....

Vírítsd a lóvét , tesó..... és aztán a hölgyemények (diplomás / többnyelvet besz élő, magára igényes és maxXXX optikás huszonéves bombázó) meg van döbbenve, hogy ő egy szolgáltatás / áru, aminek kp-ben kifizették az ellenértékét. Pedig a képlet egyszerű: megkaptad a cash-t? ( + $$$$$$$$$$) Akkor térdelj és szeress! Akár a plázában, a heverok előtt is. Ennyire egyszerű a normál kereskedelmi ügylet.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:15:31

@Sadist: A szándék ...még.....még nem törvénybe ütköző cselekedet. :-DDD

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:17:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A helyes arányok eltalálása....igen fontos(nak tűnik)....
Egy, jól sikerült élet, apró, de, végeláthatatlan kompromisszumok sorozata.......

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:19:19

@kiskutyafule: Hmmm...

Én erre fejlesztettem ki a KMO szabályt. Kussolsz Mosolyogsz Odafigyelsz.

;-)

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:20:48

@Sadist: Mintha én írtam volna.
Köszönöm.
Megfogalmaztad helyettem.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:22:57

@kiskutyafule: És ennek, mint változásnak , van jó és, sajnos, van, r o s sz oldala is..... A dolog nem fekete/fehér.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:24:46

@God Harald: :-))) Szerezz egy párat nekem is. Körbe adom őket a baráti körben.....ki/fel - próbálás után.

:-DDD

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:26:36

@Lorrh: mi lenne , ha a nőkben (benned is?) felmerülne a 'jóban-rosszban' valódi jelentése....?!?

Tudod: " ... amíg a halál el nem választ...."

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 03:28:21

@kiskutyafule: :-)))))) " .... aki keres, az talál ...." jeligére, kérjük a kiadóba .......

:DDD

2023.12.30. 05:14:41

@Frakk a Macskák Réme:

Nézzük Ausztrália estét, itt senki nem panaszkodik, hogy a nők nem akarnak szülni, és itt sokkal nagyobb százalékban karrieristák/egyedül állok stb...
Ha megvannak a feltételek, W nők szívesen szülnek függetlenül az önmegvalósíti igenytől....

Vagyis nem a nők a hibásak, hanem nincs meg a megfelelő környezet....

Vagy nézhetjük úgy is, hogy ha biblia segítségével utlegeled a nők fejét, attól nem lesz több gyerek....

Sperma nélkül meg lehet szaporodni, hiszen a petesejt egy tű szúrás hatására is elkezd osztodni...

Különben meg minek akarsz te Ida gyereket, kell a rabszolga a nyugdíj kifizetésére, mert ugye a magán előtakarékosságit benyelte a NER, így már csak a kis rabszolgák akikre számítani lehet, mert a tolvaj banda is úgy vén vele kell a birka, különben nincs kitől lopni.

Real_Time_2 2023.12.30. 07:10:03

@kiskutyafule: Aha, azért kaszálnak olyan szépen a mesterséges megtermékenyítéssel foglalkozó klinikák a 40+-os nőkön mert az ilyen tűböködéssel olyan faszán működik...

Lorrh 2023.12.30. 08:41:46

@Andy73: De bizony kell általánosítani! Ha a társadalomról, a nagy folyamatokról, tendenciákról akarsz véleményt mondani akkor kell általánosítani. Lehet hogy neked van négy gyerekes diplomás ismerősöd, de az ritkka mint a fehér holló.
Pont hogy őt nem lehet felhozni egy vitában, mert atipikus.

2023.12.30. 09:36:35

@Real_Time_2:
25 éve amikor nővérem állattenyésztési szakra járt, akkor mondta, hogy ez így van...
Az hogy mi lesz belőle, mármint képes zigota lenni, majd abból tovább fejlődik-e vagy sem azt nem tudom, csak azt, hogy a szuznemzeshez hasonló a folyamat...
Különben ti itt hirdetitek a nagy keresztény értékrendet, hát a Mari hogyan lett terhes????
Vagy az smafu, csak mazsolazunk a nagykonyvből, ami alá támasztja a kisebbségi komplexust?

2023.12.30. 09:38:29

@Real_Time_2:
Különben örülök, hogy a hozzászólás többi részével egyetértesz.. ?

2023.12.30. 10:01:02

@Frakk a Macskák Réme:
Ha megnézed, nem alkalmazzák szívesen a nőket mert mi van ha szül, mi van ha beteg a gyerek stb...
Felvilágosult országokban ez nem jelent problémát, így egyenlő eséllyel indulnak ugyan azért az állásert....a balkánon meg hagyjuk mi van....
Itt írjatok, hogy kell a gyerek meg a család, erre mint ön ellentmondás felhozod, hogy a hűséges férfi genhibas, és mást sem kell csinálni mint dugni, és baszni az anyukara meg az utódra....
Nem gondolod hogy ez már közel áll a tudat hasadasos állapothoz???
Mert ha férfiak úgy viselkednek, akkor a nőknek nincs más választása, csak hogy magára számítson, ahhoz tanulni kell és karriert építeni, ahhoz hogy egyedül fel tudja nevelni az utódot....

bz249 2023.12.30. 10:53:25

@Lorrh: raadasul jon a hogy allunk a minekkel kerdes? Mert amugy negy gyerek mellett - tegyuk fel nem adja le jo svejci modra 21 hetesen* a bolcsodeben - also hangon is 8 ev kiesett a karrierbol es utana is leginkabb alacsony munkaoras es ennek megfelelo felelossegi szinttel jaro munkak jonnek.

Legalabbis azoknal a diplomas 3 es tobb gyerekeseknel, akiket szemelyesen ismerek.

*14 het fizetett, 2 het fizetetlen szulesi szabadsag, 5 het normal fizetett szabadsag utana lehet visszamenni termelni a gdp-t

2023.12.30. 12:45:21

@Real_Time_2:
Amit írok, nem személyes sértésnek számon, inkább mint tendencia amit látok, nem kéretik magadra venni.

2023.12.30. 12:46:52

@Frakk a Macskák Réme:
Néked is írom, nem személyes sértésnek szánom, amit írok!
Át általános elvárás rendszer/szituáció amire értem!

Real_Time_2 2023.12.30. 15:07:47

@kiskutyafule: Mit vettem volna magamra ebben? Én tisztában vagyok a képességeimmel, például tudum hogy ha tökönszúrom magam akkor sem fogok tudni szülni :D De valószínűleg másnál sem ilyen egyszerű a dolog.

2023.12.30. 15:49:23

@Real_Time_2:
Akkor még van hová fejlődni!
:D

2023.12.30. 16:14:18

@Frakk a Macskák Réme:
VIII Henrik ezt igen komolyan vette, és az irány tetszik, ezentúl csak asszony/férj gyilkosság az egyetlen módja a válásnak!!!!

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 02:31:34

@kiskutyafule: Nézzük Ausztrália estét, itt senki nem panaszkodik, hogy a nők nem akarnak szülni, és itt sokkal nagyobb százalékban karrieristák/egyedül állok stb... -------> Nézzük. Nem élek Ausztráliában, így, én nem tudom, hogy ott panaszkodnak-e vagy sem. Ha te azt mondod, hogy nem paanszkodnak, én elhiszem.

Ha megvannak a feltételek, W nők szívesen szülnek függetlenül az önmegvalósíti igenytől....----> Nem tudom, a W nők, a nyugati (fehérbörű?) nőket jelenti? W mint west?

Vagyis nem a nők a hibásak, hanem nincs meg a megfelelő környezet.... ----> Ez így, ebben a formában, véleményes. Mit tettek meg és mit tehetnének még meg, a jobbításért?

Vagy nézhetjük úgy is, hogy ha biblia segítségével utlegeled a nők fejét, attól nem lesz több gyerek.... ---->és ez az ütlegelés. hogyan kapcsolódik a témához? Vagy ez, valami egész másról szól?

Sperma nélkül meg lehet szaporodni, hiszen a petesejt egy tű szúrás hatására is elkezd osztodni... -----> Biztos, lehet, nem vitatom (nem értek hozzá).... Ismeretségi körömben, egyfajta archaikus módszer az elterjedt , egy férfi és egy nő egyesülése közben létrejövő egyfajta szinergia által..... :DDD
Különben meg minek akarsz te Ida gyereket, kell a rabszolga a nyugdíj kifizetésére, mert ugye a magán előtakarékosságit benyelte a NER, így már csak a kis rabszolgák akikre számítani lehet, mert a tolvaj banda is úgy vén vele kell a birka, különben nincs kitől lopni.------> Én nem akarok, ide kleptokráciába, de úgy nagy általánosságban, két egymást szerető ember, egy bizonyos , együtt töltött idő után, kedvet szokott érezni , az utódnemzésre / gyermekvállalásra .....

2023.12.31. 03:42:22

@Frakk a Macskák Réme:
Akkor most mi a baj?

A biblia úgy jött ide, hogy a férfi a minden kb a nőhöz képest, és most is a férfiak akarják megmondani a nőknek, hogy mit csináljanak a testükkel....

Ha nem kell gyerek a kleptokraciába, akkor miről beszélünk???

Aki akar szaporodik aki meg nem akar az nem szaporodik....
Az adott környezet határozza meg.

Asszonyka ultrahangos, bár bőrszín szerint nem kértem szelekciot, hiszen több okból sem fair elgondolás, de legyen annyi elég, hogy kb minden társadalmi réteg szaporodik, legyen az milliomos, vagy sima bogan, és most jöhetne az arányok felállítása, de a vastag középosztály átlagosan simán vállal 2 gyereket, a bogan akár 5-ot is....

Akkor most megint a víz a hülye?

Különben lényeges ki szaporodik????
Akiknek a legjobban ég a háza, az tiltakozik az ellen, hogy tényleges változás álljon be nálatok, anélkül hogy akár egyszer is végig gondolná mit jelent a döntése....
Mert nálunk a bevándorlók nagyon nagy százalékban asszimilalaodnak, a második generáció sokszor már csak törve beszéli a szülők anyanyelvét, a 3. még általában sehogy.....
Persze lehet hozni példát mindenre meg annak ellenkezőjére is, de pont tegnap este ültem a kocsmába a kollégákkal, a pult mögött a Skimpy, aki bogan, de félvér aboriginal, aki Balin lakik, egy bogan nő a pult másik oldalán, mellette egy aboriginal férfi, és együtt éneklik az Australian Crawl dalát....mi meg az asztalnál kb 3 különböző kultúrkörben mozgunk és jókat röhögünk a saját hülyeségunkön...a szemben étteremben meg amikor kajaltunk a pultos argentin, a felszolgáló kínai, a vedegek meg minden honnan....
Zajos de vidám hely, semmilyen atrocitás nem ért még 13 év alatt, és szerintem nem is fog, pedig voltam vendégségben igazi vallásos muszlimnál, dolgoztam együtt pakisztánival, Hindi indiaival, kolumbiai katolikussal és iráni ateistákkal is....

Ezért nem értem mi a baj???
Az agymosás jól működik a félelem gyorsan átveszi a hatalmat, utánna meg azt csinálnak amit akarnak....

Ja nálunk aki letelepedik, az pont azért jön ide mert elege van a hülyékből, és tényleg annyit akar, hogy békén hagyják dolgozni, és abból megélni....
Találkoztam hófehér homofób idiotaval, aki egy tanfolyamon mint előadó elkezdte nyomni fullba a kretént, a saját kollégája lehajtott fejjel annyit mondott, nekem ehhez semmi közöm, én Kaliforniában éltem.
A tanulók meg csöndben, kínosan néztek Minden irányba, hogy most mi legyen, mert Mindenki azt gondol amit akar, sőt, de egy tanfolyamon ennek aztán semmi helye nincs, sőt senki sem kérdezte.... úgy történt ez, hogy senki sem szólt egy árva szót sem arról hogy egyet ért vagy sem...hagyni kell az embereket élni akkor is ha nem értünk velük egyet, de tudatni kell, hogy annak hol a helye.

Vagyis az egész felvetés elvesztette az indokot amiért indult.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 03:52:44

@kiskutyafule: állatenyésztés egyenlő embertenyésztés???? hu u uu uuuu úúúú , akarom mondani: juj !

(nyilván az emlős vagy főemlős szaporodása, konkrét fajtól eltekintve, hasonlóan zajlik.... általános iskolában, biológia órán magyaráztak erről valamit ...meg utána, úgy rémlik, szakközépben is volt biosz óra..... fősulin a műszaki tárgyak rémlenek ,de na'on régen vót már...)

:-)

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 04:10:42

@kiskutyafule: Fene vigye el a tök fejemet, a lényeg lemaradt:
Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek.
(kéretik nem szó szerint érteni)

keresztény értékrend: lehet? hogy benne van a bűnbe esés is valahol..... (házasság törés?)

Komolyabban megfogalmazva: az ember gyarló és esendő...... De. De! Nem ugyanazok a jogok és kötelességek, egy ember és egy asszony esetén. SZVSZ. Az asszony a háztartás úrnője. Az ember a házé. A háztartás, a ház része...... A fentiek alapján...... ?! Legyen persze az én bajom, de én ,személy szerint, nem hiszek , a túltolt, femináci alapú 'érték'-rendben (érték idézőjeles)...... Akarom mondani: a nemek közti, feltétlen, 101%-os egyenlőségben. Vannak az asszony pajtinak is előjogai, nem is kevés.... De a férfinak is. Nem kell anyának mindenről tudnia.... és, ha véletlenül, valami a tudomására jut, akkor is joga / lehetősége van mérlegelni..... Megéri -e, egy amúgy jól működő kapcsolatot felrúgni... akár a gyerekek kárára is....

Annak idején, német nyelvterületen, ismert.....elterjedt volt a KKK.. (nem a klu klux klan)..... Kirche, Küche? Kinder....
Vajh, mit is akar(t) ez jelenteni ...?!? ( ha rajtam múlna, visszaforgatnám az idő kerekét.... a kárpát medencében,pl. 1944.okt.15ig kb.... inkább visszább..... szerencse, hogy nem rajtam múlik) ....

Lényeg: ne vedd túl komolyan. Sokszor én sem veszem annak. És semmi személyes. Legalább is részemről.
Eszmét cserélünk.
Véleményt lehet ütköztetni.
Szubjektivitás.....
A vita nem egyenlő a veszekedéssel....
Észérvekkel is meg lehet támasztani a nézőpontot....

Mindezeken túl: nekem nem jön be, személyesen , a matriarchátus....
Akinek bejön, éljen benne, alkossa meg, hozza létre. Sok sikert hozzá. De ha lehet, ne ezen a bolygón. Inkább, egy másik univerzumban....

:D
(kérlek, mosolyogva olvasd / értelmezd) nincs bántó szándék részemről.....

2023.12.31. 04:27:11

@Frakk a Macskák Réme:

Ezzel az egésszel amit leírtam, annyit akartam szemléltetni, hogy az ok-okozati viszony hibás...
Hiszen egy egyenrangú társadalomban, ahol a nőknek is van választási lehetősége, ott nagy számban választják a nők a családot....
Ahol meg kényszerített a helyzet, ott teljesen más a kép.

És így tovább, látod a nagy vezér E Koreában könyörgött a nőknek, hogy szuljenek, mert minden más intézkedés kudarcot vallott, és a gazdasági helyzet sem rózsás.
Ezzel bizonyította, hogy tehetetlen, és elhibázott az egesz elgondolas.
Vagyis rengeteg összetevője van annak, hogy az adott populáció miért nem akar szaporodni, nem lehet csak a nőkre fogni, mert az olyan kényelmes.

Az időben én IDE kb 20k amire vissza forgatnam, így megszüntetve az ideológia károsodást, a nacionalizmust és a többi marhaságot....mert az volt ám az élet a férfiak férfiak voltak, nem mint a puhany senkik az 1800-as években, akik még egy mamutot sem tudnak p

2023.12.31. 04:30:41

@kiskutyafule: puszta kézzel leteriteni!!!

Ennyi az összes gondolatmenetet lehet fokozni és egyéni preferencia ki mit tart idealisnak....

Én pl VIII Henrik elgondolást tartom ideálisnak, ha az asszony válni akar az alkoholista tahó férfitől, azt csak ki kell végezni, így hamar megjonne a szaporodási kedv a nőknél, hiszen Magyarország férfi lakosságának kb 80% eltűnne rövid időn belül...És lenne rengeteg gyerek....
Ki mit preferál :)

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 04:32:42

@kiskutyafule: "..... Felvilágosult országokban ez nem jelent problémát ...."
Vannak még ezen a bolygón, nem túl világos országok ( T Ú L felvilágosodott országok is????)
Szaúd Arábia.... Afrika kb. úgy en bloc .... Isztánok ....stb....

Itt írjatok, hogy kell a gyerek meg a család, ------> a kell és a lehet között valahol ... személy(ek)re szabott ...és mindíg az adott élethelyzet dönti el. Szerintem.
erre mint ön ellentmondás felhozod, hogy a hűséges férfi genhibas, -----> nem mindegyik az, de alapvetően, szerintem a hím/férfi/kan / stb..... nem monogám. Miért kell egy biológiai szükségletet , érzelmekkel keverni. Vagy , ne adj isten, már , a spermium termelődés (és újratermelődés) tényét is vitatod? Mert az anyag, szerény ismereteim szerint termelődik. És attól valahogy szabadulni kell.... lehetőleg valami kellemes módon. És, ha már témánál vagyunk ( azt hiszem , te a női nem tagja vagy és érdekel a véleményed)... tehát: ha anyának fáj a feje, vannak a bizonyos nehéz napok, vagy csak gondok gyötrikm lehet nőgyógyászati jellegű , akár tartősabb probléma is stb..... tehát, ha a nőnek rossz / fáj / szenved, akkor miért kell a férfinak is, hogy rossz legyen vagy fájjon? Gondoljon másra? Akár hetekig-hónapokig is? Vagy verje ki? Vagy mi a rák? DE most tényleg....

Miért kell, egy alapvetően biológiai szükségletből, ekkora cirkuszt csinálni?
A nőknél a nemi élet (általánosítok persze) , de jórészt, érzelmi alapon múlik. És elég soXor túltengenek az érzelmek.
A férfiaknál (nem elvitatva az érzelmek fontosságát) ez azért messze nem így van.....

mást sem kell csinálni mint dugni, és baszni az anyukara meg az utódra.... -----> ha feláll, akkor képes vagy a dugásra, innentől, ha van kivel dugni, akkor rajta! Ha anyukával, van lehetőség, akkor (elsősorban) vele. De! Ha ő nem akar ...?! Akkor száradjon / kövesedjen bele az emberbe , a cucc?? Ne már.....lécciiiiiiii.

Az utódot, pedig, kérlek, ne keverjük bele. A nemi aktusba. Az az örömszerzés egyik módja. Egy férfi és egy nő között. Ehhez egy gyereknek semmi köze. (remélem, nem úgy értetted, ohgy ,esetleg, a gyerek is legyen ott vagy tudjon róla..... mármint a konkrét kivitelezésről....a technikai részről)
Nem gondolod hogy ez már közel áll a tudat hasadasos állapothoz???

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 04:37:41

@kiskutyafule: " ...VIII Henrik ezt igen komolyan vette, és az irány tetszik, ezentúl csak asszony/férj gyilkosság az egyetlen módja a válásnak!!!! ...."
Eléggé végletesnek, báááár, hatásosnak tűnik , Henrik bácsi mődszere! :-))))
Asszonyt elég zárdába küldeni, amig le nem nyugszik, meg nem jön a jobbik esze..... Himsovinizmus OFF
:-))))
A férj , érinthetelen. Hiszen ő a teremtés koronája. A tökéletes! ;-)
:DDD

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 05:36:33

@kiskutyafule: Minden szavával 1etértek. És nem. Egyszerre egyidöben. (itt KáEjrőpában, mingyár' felkel a nap, dologhoz látok.... Folyt.köv,

Addig is --------> love peace unity
(valamilyért azt jött le nekem , hogy te arról a fur i országból / kontinensről írogatsz, ahol fejjel lefelé élnek a zemberek)

:-))))

2023.12.31. 07:12:35

@Frakk a Macskák Réme:

Az, hogy valakit párodnak választasz az egy döntés, mindegy mi az alapja, ez a döntés tudatos, és konzekvens.

A párod azt jelenti, az én értelmezésében, hogy egyenlő felek vagytok, nem kell lebontani nemre, hanem egyszerűen ha az egyik hűséges, és ezt várja el, akkor a másik ennek tudatában cselekszik, hiszen egy kapcsolat empátia és őszinteség nélkül, csak egy üzleti tranzakció.
Ebből gyorsan le lehet vonni a következtetést, a 2 fél bármiben megallapodhat, és ennek tudatában cselekszik...
Vagyis egy felvilágosult párkapcsolatban nem jelent problémát ha az asszony éppen nem tud szeretkezni veled, hiszen az empátia kölcsönös, ergo igazítani lehet a megállapodást (7 éve vagyok együtt asszonykával, szerintem én többször mondtam neki nemet mint ő nékem (szerintem nem is volt olyan hogy nemet mondott volna).
Ha csak a primitív ösztönök után megyünk akkor még nem kell házasság család, vagy társadalom, hiszen ezek lényege a tudatosság, kölcsönösség, és empátia...

Én elképzelésem szerint az nem ember aki nem veszi a saját párját emberszamba, legalább annyira, hogy őszinte legyen vele, és ne nézze hülyének....
Ezért fontos az ismerkedés, hiszen megismerjük a parunkat, és felállítjuk az együttműködés szabály rendszerét, amelyet önként vállalunk.
Ha ez nincs, akkor nincs értelme a kapcsolatnak.

Különben amit írtál arról, hogy hát mérne tosszon az úr ott és akivel akar amikor akar, egyszerűen ön tokonloves egy házasságban, hiszen a szabad nők száma nem végtelen, és ha minden férfi ezt csinálja, akkor az asszonybol automatikusan egy félre toszo másik férj játékszere lesz, ergo automatikus luksogorsag lesz, de ugye ez nem fáj, hiszen nem tudsz róla .
:)

2023.12.31. 07:25:53

@Frakk a Macskák Réme:
Különben van egy érdekes elgondolásom, miért nem lehet megállítani a társadalom fejlődését:
Pontosan azért nem amiért a genetikai evolúciót sem, a társadalom változása biztosítja az immunitast/megoldást adott "betegségekre" problémákra, és a problémák ezzel együtt fejlődnek és új formát öltenek.
Ha megállítják a fejlődést, az adott társadalom elsorvad, hiszen remény sincs arra, hogy a problémák megoldodjanak... lásd észak korea, vagy a többi előre megyünk nem hátra elmebetegek, az összes jellemzője a fiatalok elvándorlása ahol lehet, vagy egyszerűen nem vallalnak gyereket, hiszen ha jobb nem lehet akkor minek.
Lásd Kínában a legfiatalabb generáció már úgy hívja magát, hogy az utolsó generáció... és ezzel semmit sem tudnak kezdeni.
Ezzel párhuzamosan a populáció mérete is csak úgy tud növekedni ha van technológia fejlődés, hiszen ez hozza magával a társadalmi változásokat...
Ez azt jelenti, hogy ha te meg akarsz maradni az 1800 évek szintjén, akkor kalkuláld bele, hogy az csak az akkor technológia szinten lehetséges, és ha befagyasztod a fejlődést, akkor az instabil lesz.
Miért, mert pl az orvostudomány fejlődése nélkül, a varosiasodas miatt egyre nagyobb járványok tornek ki, a varosiasodas meg muszáj, hiszen a mezőgazdaságban egyre kevesebb munkás kellett pl a gozeke miatt vagy a fejlettebb termelési módok miatt, ami lehetővé tette a nagyobb populáció ellátását étellel.... és így tovább, nem lehet valamit kiragadni nagy romantikusan és azt mondani hogy azt és ott abban a formában akarom, mert minden mindennel osszefuggesben van.

Sajnos ezt a legtöbb alacsony iskolázott vagy csak extrém szimplán gondolkodó ember nem látja be, ezért is lehet őket vallással vagy bármilyen propagandával meg vezetni....

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 22:10:26

@kiskutyafule: A liberális (emancipált ....felvilágosult.....kor?szerŰ! ...) énem ,egyet ért veled.
Viszont , a nagyszülők / dédszülők / üki.... által felnevelt - szocializált énem , abszolúte nem....

Az ő 19.sz. végi ....20. sz eleji -közepi ( klasszikus paraszti-középbirtokosi-önálló iparosi )
életfelfogásuk, munkához - valláshoz- t-rsadalomhoz ..... való hozzáállásuk, működött és még akár most is működhetne.... Stablitás, állandóság, kiszámíthatóság..... érzelmi - értelmi kiegyensúlyozottság....
Ezek nem annyira a 21.sz. átlag emberének jellemzői... de legalább is , nem feltétlenül és elsőként, ez ugrik be..... és nem csak nekem.....

nlc.hu/csalad/20210103/ezeknek-kellett-megfelelni-a-hajadon-lanyoknak-a-paraszti-tarsadalomban/

Hmmmm....

????

2023.12.31. 22:25:12

@Frakk a Macskák Réme:
A muszlim társadalmak is fejlődnek folyamatosan, csak irtó lassan....
Az, hogy 1 adott személy nem változik, az nem furcsa, sőt, de korulotte a vilag változott nem is kicsit, különben nem lennénk itt.

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 23:20:51

@kiskutyafule: :-))))
www.youtube.com/watch?v=wu-UoMlAJ1g

illetve (semmi személyeskedés , köszönöm és maxiriszpekt) ......de mi van akkor, ha neked nem szerelmeskedni = szeretkezni .... ,hanem dugni / kefélni / kúrni támad kedved?

Szabadság =/= szabadosság..... ?!

Ha valódi (jelenlegi, mo-i ) egyenjogúságot nézzük ...és azért ez más kontinensen sem elképzelhetetlen jelenség..... Nos tehát, ha visszafordítjuk / tükrözzük ,amire utalok: a nőd /csajod / szukád / matriarcha .... vesz neked kocsit ....
www.youtube.com/watch?v=lbnJCUSDJb4

ad pénzt / támogat / hoz-visz seggrészegen akár...a haverokkal való bulizáshoz...

Fizeti a pillást/ körmöst / fodrászt....

www.youtube.com/watch?v=GxwfaCeFDoQ

or

www.youtube.com/watch?v=ac_XpuuqXTI

És ezért ,cserépe, te néha rámosolyogsz (műmosoly) ...ha éppen nem messengerezel a motorbiciklis spanokkal ...?!?

Frakk a Macskák Réme 2023.12.31. 23:24:10

@kiskutyafule: "... Az, hogy valakit párodnak választasz az egy döntés, mindegy mi az alapja, ez a döntés tudatos, és konzekvens. .."

Kivéve, ha elragadnak az érzelmek ....és utána ennek a ? döntés? -nek, hosszú ideig 'iszod a levét'....

Érzelem vs. értelem.

2024.01.01. 02:20:47

@Frakk a Macskák Réme:
Bár te meg vagy győződve arról, hogy én nő vagyok, geno és fenotipus alapján XY vagyok:)

Mivel a magyarban a magazás/nem személy specifikus kifelyezes esetén is sajnos úgy jön ki, hogy akár személyesen néked cimeztem, de nem így van.

Írtam, az érzelem vs értelem lényege pont az, hogy azvertelem képes uralkodni az érzelmeken, ha ez nem így lenne, akkor nem lenne több egy majomnál az ember.

Egyszerű példa, velem megtörtént eset, szerelmes lettem, eletembeb először, de a rossz csajba, a csaj meg úgy volt vele, hogy haszon reményében akár még lehetett volna is....gyakor az értelem győzött hiszen tudom, hogy abból semmi jó nem lett volna.
Az erzelmek 7 év után sem tűntek el teljesen irányába, de az értelem segít ezen túljutni.
Ezért vagyok azzal akivel most vagyok, mert elmondtam neki ez történt, ezt elfogadta.
Annál még többre tartom magam, minthogy egy ösztönlény legyek, nékem sokkal fontosabb a szellemi kielégülés, mintsem egy üres tekintetű ember bologasson mindennemű egyéni gondolat vagy megnyilvqnulas nélkül.

Ha megkatok egy jó nőt, inkább azon gondolkozom el, hogy miről lehetne vele beszelgetb, mert a szex az egyértelmű...

Igaz én sosem csaltan meg a barátnőimet (mindig 1 volt adott időben), mert én így gondolom fair nek.
Hogy tovább menjek, velem meg lehet állapodni abban is, hogy aki akar az menjen es élvezze a szexuális szabadságot, de mint írtam, ezt nem úgy hogy hazudni sumakolni kelljen.

Ennyi a különbség, én tudom magam kontrollálni ha ez a megállapodás, de flexibilis vagyok a megállapodás kérdésében....

2024.01.01. 02:24:38

@Frakk a Macskák Réme:
El lehet válni, nem kell meghazasodni, nem kell gyereket vállalni, aztán mehet a nagyvilágba belé, mindennemű probléma nélkül...
Vagy olyan partner kell aki szívesen megy veled akár a sinner's nightra is, meg felhozza a barátnőjét a közösbe...
A vicces az, hogy egy fejlettebb társadalomban ez egyre jobban elfogadott, akár nálunk is, csak a retardált (itt a szó szoros értelmében értem, ami visszatartottat jelent) társadalmak ahol a képmutatás a nyerő, mert látni kell, hogy házas, meg jó férj/asszony jár templomba stb....

Frakk a Macskák Réme 2024.01.01. 08:05:51

@kiskutyafule: "... Bár te meg vagy győződve arról, hogy én nő vagyok, geno és fenotipus alapján XY vagyok:) ..."
Inkább úgy fogalmaznék, 6ározattan feminin .....jellemvonásokkal rendelkezik a másik fél ...( nem látok rád fizikailag és szipológus / szipiáter / Gyurcsok Jozef ...sem vagyok) ....

Eltérő személyiségek , hasonló (?meg1ező) élethelyzetben, képesek? eltérően viselkedni / cselekedni / reagálni....

Az én házam, az én váram.

Definiálnád nekem , hogy mitől férfi 1 férfi?
Nem arról van szó, hogy képtelen vagyok kivinni a szemetet .... képes vagyok működésre bírni a porrrrrrrrrszívót, akár hosszú -hosszú negyedórákon keresztül (ilyenkor bír eszembe jutni ,néha, hogy mennyivel jobb lenne egy szerényebb belméretű lakóingatlan..)
Sok mindent képes vagyok ráhagyni (övé a kizárólagos döntés joga---->következményeket elviselem )....tehát ráhagyni a (hölgy)partneremre.
Egyszerű oka van: nem érdekel. Számomra lényegtelen f@szságok...öööö.... bocsánat, az élet fontos dolgai (milyen színű a tapéta ....parketta legyen vagy carrarai márvány a talajon....hová megyünk nyaralni / síelni / bűvárkodni .... mit vegyen ajándéknak a tesója szülinapjára...) ..... tehát, az életben meghozandó 'fontos ' döntések java részét azasszony hozza meg. Mert lesz@rom, nem érdekel, kívül esik az érdeklődési körömön....

Viszont, ami férfi dolog (férfi nem egyenlő korunk feminin szobadíszével, akinek véletlenül fütyi jutott ..) , tehát férfi dologban még csak el se mondja, mire gondolt, mert nem érdekel. Persze, a nő attól is nő, hogy be nem áll a szája.....bla...bla.....bla..... 1ik fülemen be, a másikon ki------> Hallom , de nem értem. Mert nem figyelek rá, lehetőleg.
Nem tetszik a vezetési stílusom (szgk-ról van szó, közúti közlekedés) ....nem tetszik ahogy közlekedem, drágaságom? Vettem neki(k) ,új, nullkm-es kocsit, beültem a Jobb1-be (=anyósülés) és kértem , életem, aktuális értelmét, hogy jelezze, ha megérkeztünk.... Mire a drágaság (ártatlanul repdeső szempillákkal: és ha eltévedünk vagy kifogy az üzemanyag? Mire én: no para, hoztam pénzt. Teletankolom (ismét) a kocsidat és megyünk tovább. Egyszer csak odaérünk....valahová. :DDD

DE, vannak bizonyos (élet)helyzetek, vagy bármi más, akár lényegtelen apróság, ahol a k i z á r ó l a g o s döntés az enyém.... És azt ne adja a nőnek az Úristen, hogy ehhez nem vág jó képet. És ....sajnos / szerencsére ...vagyok olyan intelligens / akármi... hogy akár hosszú idő után is, leesik, ha rosszul játssza el / játszotta el a színházat.... Ultradurván reagálom le.... Ha kiismer az aktuális partner, hamar rájön, hogy nem jó dolog az alvó oroszlán bajszát cibálni.....
Értelmes nő ( felold6atlannak tűnő ellentmondás?) ....nő, nem hívja ki maga ellen a sorsot...
Capisci, húgocskám, kérdezhetném? Nem tőled, hanem a példában szereplő tündérkétől ...?!
:-)))
( no offense, plíz)

Frakk a Macskák Réme 2024.01.01. 08:47:27

@kiskutyafule: A vicces az benne, hogy, ez, n á l a m, é l e s e n különválik.
Gyermekeim anyját nem fogom mélytorkozni / bukkake party / und so weiter .....viszont, valamelyik, másik énemnek, időnként szüksége van, némi szerény bacchanáliára.....
;-)

:DDD

Hsz-od többi része: feltételezi a férfi - nő közötti 100?%-os, minden?re kiterjedő 1Njogúságot....

Hááááááát , stílszerűen: kisQtyafülét! :-)))) Nem.
Ezt,sajnos /szerencsére , nem veszi be a gyomorom. Nincs (ha rajtam múlna) ...nem is lenne, teljes, mindenre kiterjedő egalitás. Van amiben a nő a több, van amiben a férfi. De összességében : férfiuralom. A teremtés koronája, nem a nőstény / asszonyállat / szívünk királynője ....
:-))))

2024.01.01. 09:17:03

@Frakk a Macskák Réme:
Szíved, joga, csak ennek megvannak a maga következményei....
Pp ezen viselkedesforma pontosan tetten érhető sokkal nagyobb mintazatban a tarsadalomban, vagyis nem az egyenes út a legjobb, hanem a földes, aztán ebből jön hogy akkor minek fizessük meg a dolgozat, majd úgyis ellopja... és el is lopja, mert élvezi hogy lophat, élvezi hogy csalhatja az asszonyt.... élvezi hogy képmutató.... ne meg nem, én meg akarok élni abból amit keresek, én szeretek az asszony szemébe nézni, és az igazat elmondani, hiszen ha hazudsz azt úgyis tudja, szeretek nyugodtan aludni.....
Valakinek ez valakinek az....
Nem kell védeni az álláspontot, meg kell vele békélni....
Mindenkinek.

2024.01.01. 09:24:18

@Frakk a Macskák Réme:
Ahol nem erőltetett a sztereotip nemi szerepkör, ott ez értelmét veszti, mármint az írás... asszonyka vesz magának autót, elviszi szervizbe, megkeresi a pénzt rá, aztán cső, független, így nem azért van velem, mert anyagi függés ezt diktálja, hanem azért mert jól érzi magát velem.

2024.01.01. 09:33:44

@Frakk a Macskák Réme:
Az, hogy 2 ember kiegészít egymást, az nem dominancia alapja.
Ha kérdez tőlem valamit amit én tudok akkor válaszolok megcsinálom, és ez fordítva is igaz...
Ezen az alapon az orvos nemtől függetlenül domináns majd mindenki felett. Hiszen élet halál szituációban az ő döntése a mérvadó!

2024.01.01. 11:00:44

@Frakk a Macskák Réme:
Erre még egyszer reagálok, mert igen érdekes, ha igazad lenne, akkor most az lenne amit írtál, hiszen ahogyan öregszik az ember úgy válik konzervatívvá, és foggal koromme ragaszkodik ahhoz amit ismer...
Igen ám, de a fiatalok azok nem ilyenek a nagy többségében, hiszen lázad, vagyis minél jobban kényszeríted őket, azok azért sem akarják azt, max látszat szinten....
Ha igazad lenne, akkor sosem masztunk volna le, fáról hiszen akkor nincs igény a fejlődésre....
Vagyis ahogy te fogalmaztál, az ember ezért esendő, és ez hajtja a változást, ami ellen csak az emberi mivolt megszüntetésével lehet tenni, igaz akkor nem is menne a szomszéd asszony hoz toszni az úr hiszen minek, pinát már látott, volt is benne része, így már nem is kíváncsi egy másikra....

Frakk a Macskák Réme 2024.01.02. 00:05:00

@kiskutyafule: Ámen! :-)
Értsünk egyet, abban, hogy nem mindenben értünk egyet. Ettől (is) kerek(ebb) a világ .....gömbölyű(bb) a Föld.

peace

Frakk a Macskák Réme 2024.01.02. 00:11:04

@kiskutyafule: Nyilván, eltérő élethelyzetek, eltérő viselkedési formákat szülnek... Legalább is, a lehetőség benne van.
A kapcsolat milyenségét ( minőségét...tartamát.... nehéz érzékeltetni, pontosan mire próbálok utalni...... bízokm benne, hogy átmegy...), a benne lévő 2 fél határozza meg....

A személyeskedés látszatát is kerülve: nekem, az utóbbi időben vagy mártírok/lelki sérültek ...vagy plázapichák/svájcban dubajozók , jutottak......hozott össze velük a 'sors'.....
Ilyen merítésből, nem könnyű egy v a l ó d i t á r s -at, kifogni....

A normális halak egy másik tengerben úszkálnak....úgy tűnik....
:-)

Frakk a Macskák Réme 2024.01.02. 00:14:38

@kiskutyafule: De , ha megél a nőstény, férfiember nélkül is (nincs anyagi függés),akkor hogyan birtoklod (a testét)....?
A lelkét meghagynám a papnak/ördögnek/barinőjének/anyukájának/pszihiáternek/ stb.....
Jelszó: dominancia....
:DDD

Frakk a Macskák Réme 2024.01.02. 00:17:15

@kiskutyafule: Az orvos esetében ki vagy szolgáltatva...nemtől függetlenül.
Addig vagy független / érsz valamit , amíg egészséges vagy.

(nyilván erősen túlzok /sarkítok....de remélem, átmegy, mire próbálok utalni)

Frakk a Macskák Réme 2024.01.02. 00:21:30

@kiskutyafule: Ha elveszted a játék iránti fogékonyságodat.... már nem keresed az újat...... nem érdekel a változás.....kiveszett belőled a 'lázadás' ..... nos, akkor felnőttél. Utána (miután felnőttél), rögtön megöregszel és gyorsan meg is halsz.

Én még csak 17 vagyok..... vagy tizenhétésfél...maximum. (lélekben?)
:-)
süti beállítások módosítása