70 km. tényleg egy leküzdhetetlen távolság?

2024. január 15. 07:55 - csajokespasik

„Én alig várom, hogy találkozzunk, de amikor megjelenik, látom, hogy fanyalog, mert megint ki kellett mozdulnia otthonról” – A pasi mobilisabb is lehetne, mert nagyobb mozgástere van, mint a háziállattartó barátnőnek, akinek kötelezettségei vannak, hiszen az a konzerv nem nyitja ki magát.

 

Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Kedves Csp!
Távkapcsolati téma. A barátom lakhelye és köztem kb. 70 km. van. Találkozhatnánk sűrűbben is, ami főleg rajtam múlik, mert ő vagy lusta, vagy utál utazni. Neki könnyebb lenne jönni, mert nincs annyi kötelezettsége, míg nekem vannak állataim, akik nem nyitják ki maguknak a tápos zacskót, se a konzervet, napi szinten többször el kell őket látni + egyebek. Nyilván megkérhetnék valakit, de nem szeretnék, nem várhatom el senkitől, hogy szívesen csinálja, mert udvariasságból biztos elvállalná, de ez akkor is felelősség.

Igazából nekünk már együtt kéne élnünk egy ideje. Jöhetne hozzám, de csak kifogásokat hallok, amikből egyet tudok elfogadni, hogy ott a melója – de amúgy az se egy olyan pálya az életében, amit ne lehetne nagyon otthagyni. De a fő gond, hogy ő könnyebben tudna mozogni, mégis győzködni kell. Most 70 km. tényleg egy óriási távolság?
Én alig várom, hogy találkozzunk, de amikor megjelenik, látom, hogy fanyalog, mert megint ki kellett mozdulnia otthonról. És akkor kell neki úgy egy óra, míg hangulatba jön. Szeretem őt, és sok mindent elfogadtam vele kapcsolatban, pl. azt is, hogy az üzengetést sem bírja, azt mondja, mindent össze lehet foglalni 1 darab / nap üzenetben, és idegesíti, ha jelez a telója és azonnal reagálnia kell 3 szóra. (Félve kérdezem meg: szerintetek ő milyen típusú ember? )

 
42 komment
Címkék: távkapcs

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2918302963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nOniCk 2024.01.15. 08:21:28

Mindegy milyen típus, vagy elfogadod, vagy nem. Megváltoztatni nem fogod tudni. 70 km meg nem sok, hanem egy kifogás, Te nem érsz annyit neki, hogy felemelje a seggét érted. Neked meg fontosabbak az állatkáid, mint hogy vele legyél. Egok csatája, jó meccselést!

God Harald 2024.01.15. 09:05:19

70 km??? Az semmi!
180 km, néha több
Valamiért mégis mindig eljövök

Lorrh 2024.01.15. 10:50:08

Szerintem 70 km baromi sok. Én már Pestre sem megyek át szívesen, csak itt a Rózsadombon keresgélek menyasszonykát.

@nOniCk: a háziállatok pont nem egó kérdése, hanem megkerülhetetlen kötelesség. A háziállat nem önellátó hanem az embernek kell hajnalban felkelni és megetetnie. Pont hogy egy lemondás és nem egó.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.15. 14:58:05

Ez a kapcsolat nem működik. Senki sem csak egy test, jár hozzá minden, ami rá jellemző.
A csajhoz járnak a jószágai, meg a távolság.
A sráchoz jár a lustasága , meg a fanyalgása.
Ha ezzel együtt jó a másik, akkor el kell fogadni, ha nem jó, akkor abba kell hagyni.

A maga idejében nekem csak ötven kilométert kellett megtennem át a pilisen, de azt megtettem többször is biciklivel, ha épp nem volt más megoldás. Mondjuk nekem fontos volt a jelenlegi nejem. Mentem volna gyalog és mezitláb is, ha semmi más nem adódott volna.

Lorrh 2024.01.15. 19:24:24

@F.M.J.: igen, jól megfogtad a lényeg: mezitláb gyalog megtenni naponta 50 km-t oda vissza, ez a fenntartható és szép párkapcsolat.
Elképesztő ez a toxikus maszkulinitás, ez az egófröccs, az önmagad felistenítése. Igen, te még kemény fából faragott ember vagy, nem úgy mint a mostani pöcsösök.
Katona is voltál biztos. Mert az mennyire kell egy férfiembernek. Meg apád is jól elvert, de áldod is a kezét érte hisz becsületes embert faragott belőled.
LOL - hogy én is boomer legyek.

God Harald 2024.01.15. 20:48:32

@Lorrh: nono! Erre csak egy Bólyai János idézettel tudok válaszolni: “Az ember akkor ember, ha összes választási lehetőségei közül, mindig a legnehezebbet választja.”:)
Régen még minden más volt! A lovagok is…meg a lovaginák is.

VOGAben 2024.01.15. 20:49:16

"Neki könnyebb lenne jönni, mert nincs annyi kötelezettsége, míg nekem vannak állataim, akik nem nyitják ki maguknak a tápos zacskót, se a konzervet..." Tehát ezek nem haszonállatok, hanem hobbi/társállatok. Kutya, macska, egyéb.

Sajnos az van, hogy egyedülállóként ezek a kedvencek rendesen lekorlátozzák az ember szabadidős lehetőségeit. Ezt, ha a másik elfogadja, akkor nincs probléma. 70 kilométer, az lófütty. Az még bőven kellemes.

Ami nálam kizáró ok, az a lakásba és főleg az ágyba szoktatott kutya és cica. Hát "sajnos" ebben én extra régimódi vagyok. Az még elmegy, ha az állatnak van egy fix fekhelye valahol a házban, nappaliban, verandán stb. de a hálószoba és a konyha az tabu.

Sajnos jártam már "agyig" macskaszőrös, no meg "illatos" lakásban, és huppantam már le csivavák által módszeresen lepislantott kanapéra. Ez nálam nem fér bele a mindennapok rutinjába.

Állatorvos ismerősöm is egyetértett velem. Az állat az állat. Nem kell alárendelődni, gyerekként kezelni. Beteges. A majomszeretet odavág az embergyereknek is. A fertőzésveszélyre is kitért, amit a virtigli állatbuzervanciában hempergők persze reflexből hárítanak. Hááát, ezt most hagynám is de azért a zakkant macskás némbereket szívesen alávetném egy Toxoplazmózis szűrésnek. :)))

Sztravinszka 2024.01.15. 21:06:58

Én városi liba vok. Milyen állatot kell napi szinten többször ellátni? 1x nem elég mindegyiket, egyszerre?

Lorrh 2024.01.15. 22:00:25

@Sztravinszka: nem elég egyszer. Disznok naponta 3x kapnak moslékot. Ló egész nap eszik, tehén is. Tyukoknak ki lehet rakni a tápot ehész napra mondjuk. Kecske is ellegel maga. Tojo tápot, inditót adagolni kell mert drága. Nyulaknak nem elég a táp, kell rendszeresen zöldet is adni.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.15. 23:50:45

@Lorrh: Azt hiszem érdemes lenne kicsit hátrébb lépni a fától, hogy látszódjon az erdő is.

Nem, egyszer sem tettem meg az utat mezitlább, akkor azt írtam volna, hanem hogy nekivágtam volna. Értsd jól! Van annak egy jelentéstartalma, ahogy egy srác leküzdeni akarja az akadályokat, vagy megmagyarázni, hogy miért nem. Azért a magam példáját hoztam, mert annak ismerem a belső indítékait, és nem vagyok külső szemlélő. Természetesen alapból vonattal, meg busszal mentem, mert akkor még kocsim sem volt, de tényleg előfordult, hogy letekertem a távot. Ezekben az esetekben általában egész hétvégés volt a vizit, és ki is használtuk a lehetőséget, de innen már magánügy. Ami viszont lényeges, hogy ha már a kapcsolat felfutási szakaszában, az összeköltözés előtt is terhesnek érzi egy srác, hogy megtegyen pártucat km távolságot a barátnőjéhez, akkor az neki nem különösebben fontos.

Hogy kit milyen fából és mikor faragtak, teljesen mindegy, ha a csaj nem szabadidős "B" terv, hanem prioritás, akkor az egészen más eredményekre vezet, mint ha alternatíva lenne fontosabb dolgok után.

Eltaláltad, tényleg voltam katona. Nem a magam jószántából, akkor még nem fizetéssel hívták a fiatalokat, hanem behívóval. Hogy volt-e értelme? Az esetemben semmi, de ezt nem lehet általánosan elmondani. Abban az időben az volt a normális, hogy egy gyereknek voltak kötelességei is. A szülők adták neki, hogy ne csak nőjön mint a dudva. Aki ez alól kivétel volt, azt később sokkal fájdalmasabban, de életre nevelte a kollégium. Na akinek még ez is kimaradt az életéből, annak tényleg jót tett, hogy valahol elmagyarázták az elvont révült fejének, hogy nem körülötte forog a világ, és tenni is kell az asztalra, mielőtt jogokat formálunk. Mivel nekem az első kettőből is jutott, nem különösebben viselt meg az a kis idő, de voltak, akik ott jöttek rá, hogy mitől lesz tiszta a zokni, meg ha nem mossák meg az ORP-t, akkor minden alkalommal eszik az előző maradékot is, és ezért kizárólag magukat okolhatják.

Amiről te beszélsz, az a következő generáció elrugaszkodott elképzelése arról, hogy mit gondolnak az előzőek a világról. A katonaságnak önmagában, főleg abban a formában, ahogy a szoci hadsereg működött, semm értelme nem volt. Viszont, nagyon is szükség lenne manapság is, hogy ne a villanypásztor nevelje a gyerekeket, hanem egyértelmű viszonyrendszerek és elvárások között nőjenek fel, és akkor meg fogják tudni különböztetni mondjuk a párkapcsolatot a klubtevékenységtől, csak hogy a példánál maradjunk.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 00:09:10

@Sztravinszka: Haszonállattal tényleg érdemes naponta többször foglalkozni, de az részben kiváltható önetetővel, meg önitatóval. A sztori nyilván nem erről szól, haszonállatokat nem etetnek konzervvel, ezek nyilvánvalóan kisállatok. Ha csak a sztoriban szereplő hölgy nem műlovar, lovas túravezető, állatidomár, stb, akkor bőven elég egyszer adni nekik, mert ezek ragadozó állatok. Ha a természetben élnének, nem sikerülne minden nap a vadászat, még se lenne semmi bajuk. Vannak, akik heti gyakorisággal kihagynak egy napot a ragadozók etetésében. Régebben láttam egy dokumentumfilmet egy sarkkörön élő fókavadászról. Az csak minden másnap adott a szánhúzókutyáinak enni, akkor is nyers húst, mégis jó állapotban voltak. Csak a madaraknak, meg a kérődzőknek okoz komoly problémát, ha átmenetileg elzárják a kajától. Olyan az emésztőrendszerük, hogy nem tolerálja. A növényi táplálék sokkal kevésbé tápláló, mint a hús, ezért a természet úgy rendezte, hogy a növényevők egyfolytában zabálnak, hogy elég tápanyaghoz jussanak, a ragadozók viszont sokkal ritkábban esznek, és nem is tesz nekik jót, ha rendszeresen többet kapnak a kelleténél.

bz249 2024.01.16. 08:36:06

@F.M.J.: haszonallatnal leginkabb a szomszed haszonallattartoval valthato ki. Nyilvan akkor, ha ez oda vissza-megy.

Amugy velhetoen vontatott szarogeprol van szo, mert az onjaronak van eleg fegyelme, hogy ne egye meg az osszes szaraztapot amit kiontenek neki (konzervet, hust, sajtot stb. az is befalja).

fkv.119 2024.01.16. 09:57:24

Nyilván nem gumicsizmás szartaposóként képzeli el az életét, ezért nem akar Mucsaröcsögére lautókázni, ami ráadásul még messze is van. Amikor felaáll neki, akkor 1 kúrásért beröffenti a verdát, de ennyi.

fkv.119 2024.01.16. 10:10:26

@F.M.J.: "ORP"

Operational Ration Pack vagy O'Reilly Raceway Park?

en.wikipedia.org/wiki/ORP

fkv.119 2024.01.16. 10:16:50

@F.M.J.: "A növényi táplálék sokkal kevésbé tápláló, mint a hús"

És most erre akarják átállítani az emberiséget, hogy legyünk vegák, mert az jobb a fődnek. Hogy az embernek meg nem, az kit érdekel. Ha nincs elég kaja, csökkenteni kell az éhes szájat, kezdve a hiábaszületettekkel. Jobb helyen a természet ezt elvégzi, nekünk csak lőni kell arra aki nem akar ott maradni, és kerítést máaszik hogy kiegyen minket a saját kajánkból.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 11:00:14

@fkv.119:
alaptabor.hu/2015/12/08/evoeszkoz-keszletek-2/
Felülről a negyedik képet nézd meg. Az volt rendszeresítve. Avval a különbséggel kellett összerakni, hogy érdemes volt a kést pengével befelé fordítva tárolni a konzervnyitóban, különben szétszedésnél elvágta a kezed.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 11:36:16

@fkv.119:
Én úgy szeretem a szendvicset, hogy két rántott hús között van egy bécsiszelet. A kecske szereti a gazt, én nem. A marha ráér egész nap legelészni, én nem. A csirke ráér egész nap kapirgálni, nekem van egyéb dolgom is, ráadásul én nem szívesen gondoskodnék zabálás közben a terület visszatrágyázásáról sem. A magam részéről maradok mindenevő, a vegánságot meghagyom a ráérős értelmiségiekre.

Túlszaporodás: Az a baj, hogy okozatokkal találkozunk, és kizárólag azokat tudjuk kezelni. A természet tényleg megoldotta, mert ott született sok gyerek, ahol háborúk, rossz higiéniai körülmények, vagy veszélyes életkörülmények miatt nagy volt az elhullás is.
NEM KELLETT VOLNA BELEPOFÁZNI !
De mi megoldottuk. Vittünk a nyomorultaknak gyógyszert, de nem vittünk óvszert. Vittünk kaját, de nem vittünk iskolát. Nem volt ideje hozzáváltozni a szemléletnek a gyorsan változó körülményekhez. Ezek az okozatok meg csak úgy ömlenek ide, és fognak is, amíg el nem zárjuk az utat, és nem szembesülnek a túlnépesedés problémájával. Ezek embertelen dolgok, de az sem segít, ha befogadóak vagyunk, mert előbb-utóbb megtelik a föld, és akkor kell bejárni az egész emberiségnek azokat a kálváriákat, amiket egyelőre csak a kibocsátó országoknak kellene. Én nem tudom, hogy mi lenne a jó megoldás, de az elvtelen befogadás biztosan nem. Az csak minket tesz nyomorulttá, és azt az üzenetet küldi, hogy semmi sem számít, csak szaporodjanak nyugodtan, a felesleget majd felszívja a jóléti nyugat. Onnan úgy néz ki, mintha a Főld tényleg egy végtelen tányér lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.01.16. 15:18:05

A mára túlnéoesedett területeken a természet évszázadokig, évezredekig automatikusan megoldotta a túlnéoesedés veszélyét. Mama évente szülte a gyerekeket, összesen 15+ darabot, a természst meg szelektált és kigyomlálta a fölösleget. Aztán jöttek a nyugati filantrópok, és felborították ezt az egyensúlyt: ezt nevezem a nyomor bővített újratermelésének.

Előbb-utóbb ott is megáll a népesség növekedése, de addigra a fehér ember részaránya a világ lakosságának pár százalékára zsugorodik. Sőt jópár ny-európai országban is kisebbségbe kerülnek. A muszlimok Németországban a vallási jogaikért tüntetnek.

Lelki szemeim előtt már látom, ahogy Nyugat-Európában is ledöntik Goethe, Schiller, Voltaire és Darwin szobrait, hekyettesítve őket az itteni leendő George Floydok szobraival.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 16:22:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem különösebben meglepő módon ismét egyetértenünk. A galliai emirátus, meg a germán kalifátus hamarosan kitermeli a saját hőseit, talán épp azokból, akik ledöntik a hagyományos európai kultúra ikonjainak szobrait. A későbbi áldozataik egyelőre tapsikolva riszálják a pávatollas seggüket örömükben, mert azt hiszik az ostobák, hogy a konzervatívok ellenségei a normálatlanság barátai is. Amikor meg az egyesült nyugateurópai iszlám államszövetség ledarálja őket macskakajának, akkor majd csodálkoznak, hogy nekik nem ezt ígérték Washington DC-ből. Remélem még akkor is kellően el leszünk szigetelődve. Az arabok nagyon tisztelik az eltökélt erőt. Ki fogunk jönni, mert mást úgy sem tehetünk.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 17:32:25

@bz249: Örülnék, ha nem lenne igazam, de sajnos a térképed múlt évi adat, amiben még elhanyagolható mértékben szerepel a migránsok okozta elszóródott szaporulat. Ha a jelenlegi migrációs, jogalkotó és felelőségrevonási gyakorlat nem változik, akkor szerintem a következő 3-5 évben ugrásszerű növekedés várható a tömeges családegyesítések, meg felhízó no go zónák belső viszonyai hatására. Persze ha lenne gyökeres politikai fordulat, alkalmaznák és nem félremagyaráznák a már meglévő törvényeket, akár jelentős javulást is el lehetne érni, de ahhoz tökösebb vezetőkre van szükség, mint a mostani.

bz249 2024.01.16. 17:45:29

@F.M.J.: na varj... az, hogy irott joggal, mint elvi fogalommal tisztaban levo dzsihadistak helyett bozotvago keses kiccsavok jonnek 60 koruli IQ-val* mely-Afrikabol nem annyira orvendetes.

Az elobbi csoport is itt lesz persze... de mar keszul fel aki levaltja oket.

1950-ben Magyarorszag 9m, Torokorszag 21m, Kongo 12m
2020-ban: Magyarorszag 9m, Torokorszag 83m, Kongo 100m
2050-re: Magyarorszag 9m, Torokorszag 100m, Kongo 220m

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.16. 18:16:58

@bz249: Pont ezek miatt a tendenciák miatt kellene lezárni a határokat, mert amíg a felesleg korlátlanul ömlik ki Afrikából, addig nem hagyják abba az eszetlen gyerekgyártást. Egyszerűen nem szembesülnek vele.

A népesedési prognózisból elég aggasztó következtetés vonható, de szerintem kicsit elhamarkodott ezek alapján megjósolni, hogy az arabok lecserélődnének. Számításba kell venni a mentalitást is. Az arabok nem elhülyült vanílialelkű konzumidióták. Ha sikerül átvenniük a politikai vezetést, akkor azt nem fogják liberális elvek szerint átengedni a többségnek. Ha a néger nem fulladt bele a tengerbe, és a sorba se akar beállni, hát majd "véletlenül" bellefullad valamelyik csatornába. Náluk mások a kulturális értékek.

Burgermeister 2024.01.16. 21:23:54

70 km sok, keress mast aki megbecsul es max, 20km a tavolsag.

Reactor 2024.01.16. 23:29:19

70 kilométer az tényleg lófütty.

Lorrh 2024.01.17. 17:48:01

@F.M.J.: elképesztően nagy tévedésben vagy! A keletről vagy afrikából érkező "vademberek" tökéletesen ugyanolyan, vagy tán még rosszabb konzumidiótákká válnak amint hozzájutnak a lehetőségéhez hogy egy iPhone-nal felturbózzák az egójukat.
Először 2007-ben jártam Indiában, majd utána 2019-ben. Gigantikusan elmentek az idióta nyugati tömegember irányába, full mindent felfalt a kapitalizmus felszines konzum világa. Társulva az ottaniak infantilizmusával. Pusztító.

body_andras 2024.01.18. 06:29:22

Röghöz kötötte magát a csaj. Így jár aki a magányát 30 fölött gyerek- és férfipótló kutyával kompenzálja. Lehet nem lusta a pasas csak unja hogy az állataidhoz alkalmazkodjon.
@Burgermeister: Amikor 20 km-en belül több száz lapozásra egy match sem jön össze, akkor feltekerik a max távolságot és örülnek ha végre találnak valakit még 100-on belül. A sors fintora, kiderül, hogy az sem jó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.01.18. 12:12:29

Nekem 27 macskám, 7 kutyám, 3 mosómedvém és 5 vörösrókám van.

fkv.119 2024.01.19. 13:51:21

@F.M.J.: Ha befogadjuk a migriket, csak nogo zónát csinálunk Európából is. A határőrnek lőnie kéne a kerítésmászókra + csónakos migránstaxisokra, 1-2 cápalakoma után belátnák hogy nem érdemes többet próbálkozni. Megnézném hogy a berlini falon is így másztak volna-e át...

fkv.119 2024.01.19. 13:53:16

@bz249: A lényeg hogy ne tudjanak kijönni onnan, a többit megoldja a sivatag + oroszlánok. Ahogy az elmúlt pármillió évben is. Nehogymár nekünk kelljen tűrnünk hogy ezek miatt nekünk legyen rossz.

fkv.119 2024.01.19. 13:56:20

@F.M.J.: Így van, a már nálunk élősködő migrik buzdítják az utánuk jövőket indulásra, mert látják az otthon maradottak hogy a német segély nagyobb mint a pongpongói munkabér, az út sima ügy, miért is maradnának a seggükön? De ha nem hallanának többet a tengerbe fulladt tesókákról, akkor nem lennének ilyen gondolataik.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.19. 16:58:52

@fkv.119: Már megemlítettem itt-ott, hogy kellene a határkerítésre ötletszerűen néhány helyen elhelyezni keresztüllőtt hullákat ábrázoló élethű babákat gondolatébresztőnek. A villanypásztort se lenne baj bevetni. Egy gyapjas jószágokhoz kitalált villanykarám percenként 20-25-ször sül ki úgy 20000 V feszültséggel. elég komoly kabát kell a szigeteléshez, mert egy birka bundáján probléma nélkül átcsattan. Nem is értem miért nincs belevezetve. Lehet, visszaesne kissé az alumíniumlétra-forgalom a szerb területen.

"a többit megoldja a sivatag + oroszlánok"
- Primér szinten megoldás lehet, de nem szabad elfelejtenünk, hogy a nyugati éttermiségiek agyszüleménye a féktelen ajnározás. Magukat filantrópnak tekintik, de ebből kifolyólag kitelepíteném őket oda, ahol segítettek a mértéktelen túlszaporodásban. Ott azért gyártottak századokon át számlálhatatlan gyereket, hogy fenn tarthassanak egy stagnáló lélekszámot. Ha ezek a jóemberkedő idióták csak kicsit is gondolkodtak volna, akkor egy ajánlattal érkeztek volna. Például olyannal, hogy amennyiben családonként nem csinalnak mondjuk háromnál több gyereket, akkor az amúgyis odaszállított egészségügyi felszerelés segítségével garantálják, hogy abból legalább kettő fel is nő. Eredetileg is az volt a helyzet, csak tizenötből. Amennyiben viszont megszületik a negyedik is, akkor megvonják az ingyenes gyógyszereket, boldoguljanak ahogy tudnak. Azzal sem lettek volna rosszabb helyzetben, mint amilyenben amúgy is voltak.

"a német segély nagyobb mint a pongpongói munkabér"
- Ez így igaz, de miért is? Mert a nyugat még mindig fenntartja a kvázi gyarmatokat, és így lenyomja a fejlődést, mert elvonja az erőforrásokat is, a munkaerőt is, meg az agyat is. A maradéknak kellene önerőből felkapaszkodni. Tanulságos lehetne, ha egy időre elvonnánk a nyugati jóléti államoktól azokat a forrásokat, amikhez tisztességtelenül jut hozzá még ma is, hogy azok az országok a saját erejükből, a saját munkájukból, a saját nyersanyagaikból milyen életszinvonalat lennének képesek fenntartani. Mi lenne, ha eltünnének nyugatról a keleti orvosok, mérnökök, kutatók, ha világpiaci áron kellene megvenniük a gyarmatokról alamizsnáért lenyúlt alapanyagokat, ha saját maguknak kellene előállítani a javaikat tőkekihelyezés, meg nyomorországokban termeltetés helyett, és maguknak kellene a szemetüket feldolgozni, ahelyett, hogy a harmadik világba szállítják kidobásra. Lehet, hogy jobban hasonlítanának Albániára mint Svájcra.

bz249 2024.01.19. 18:28:26

@F.M.J.: Es meg is van, hogy a pakinegernek miert van annyi gyereke. Egyreszrol nincs jogbiztonsag, tehat a sajat jolete attol fugg, hogy a sajat klanja hany bozotvagokeses fiut tud kiallitani. Masreszrol a gazdasag helyzete miatt (akarmennyit tanul ugy is csak kakaoporbanyaban talal allast) nincs motivalva a minoseg fejlesztesere.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.01.19. 19:14:30

@F.M.J.:

A villanypásztor sokezer voltos feszültséget ad le, de nagy belső ellenállás mellett, így az áramerősség egészséges emberre veszélytelen, főleg ha csak rövid impulzusban.

Nevetni fogsz, de az alumínium létrák forgalmát éppen hogy növelné, mert azok a vpásztor nagy belső ellenállása mellett gyak. rövidzárat jelentenének a föld felé, ezzel kiiktatva a vpásztort.

A magam részéről mozgásérzékelő és infravörös kamera vezérelte automata géppuskára szavaznék. :) Az első két lövés egy külön e célra szolgáló fegyverből elsütött vaklőszer lenne, a harmadik viszont célzott lövés éles, lehetőleg acélmagvas lőszerrel. Utóbbi azért, mert kisebb eséllyel okoz halálos sérülést, márpedig legyünk humánusak. :)

Kegyetlennek tűnik, holott észre kellene venniük az EU-idiótáknak is, hogy itt Európa - igaz, egyelőre még fegyvertelen - megszállása zajlik. Na mármost, ha egy fegyveres megszállást minden eszközzel megállítanánk, akkor egy fegyvertelen megszállást miért kellene nem hogy nem megállítanunk, hanem egyenesen támogatnunk?

Sajnos az EU agyhalott "filantróp" migrisimogatói ezt úgysem hagynák.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.19. 19:42:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "az áramerősség egészséges emberre veszélytelen"
- Igen, de én tényleg emberbarát vagyok. Leginkább azoknak az embereknek a barátja, akik megdolgoztak a javaikért, és jogosan tartanak rá igényt, ahelyett, hogy mások lerabolják azt. Viszont nem akarok direkt kinyírni senkit. Aki már került érintkezésbe villanypásztorral, az nem kér belőle mégegyszer. Én az ültetvényemet védem vele az őzektől. Hatékony megoldás.

"gyak. rövidzárat jelentenének a föld felé"
- Igazad van, magamtól is eszembe juthatott volna, de az én szemem előtt a csúszásgátló műanyagtalpas létra lebegett. Az én létráimon megvannak, mert jó az, de ha földelésre használnám, én is leszerelném róla.

Ez a géppuskás megoldás bírna némi visszatartó erővel, de a mi határaink elég girbe-gurbák. Sok baleset lenne belőle, na de én még nem engedném el az elektromos megoldásokat. Ha sikerülne szép hosszú elekrtomos kisüléseket létrehozni a kerítésen mászkáló személyek és egy megfelelő berendezés között, az látványnak se lenne utolsó. Rá lehetne írni, hogy Allah büntetése. Így együtt lenne drámai hatása.

"Kegyetlennek tűnik"
- Nem is tudom. Eddig hány ember halálát okozták Európában az illegálisan beszökött migránsok? Ha egynél többet, akkor jogos önvédelem. Van mód rendesen érkezni a határátkelőhöz, bemutatkozni, menedéket kérni ezért és ezért, kérni szállást, munkát, és persze meg is lehet köszönni. A kerítés környékén ettől gyökeresen eltérő viselkedésminták tapasztalhatók. Nem, azt hiszem semmi kegyetlen nincs abban, ha valakit úgy fogadunk, ahogyan viselkedik. Figyeleztetés, áramütés, fejbelövés. Vannak fokozatok, hogy ne lehessen azt mondani, hogy nem tudta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.01.19. 20:56:33

@F.M.J.:

Egyetértek, legyen fokozatosság. Persze én is csak a legrosszabb esetre adott válaszként gondolom a géoouskázást.

Pontosabb lett volna úgy írnom, hogy egyeseknek kegyetlennek tűnhet. A saját föld, haza, kultúra megvédése a megszállás ellen, legyen az bár erőszakmentes, mindenképpen jogos önvédelem. És itt nagyon álszent dolig arányosságot elvárni, mert ugyan az egyes illegális migráns önmagában nem jelent veszélyt, nagy tömegben már egzisztenciális veszély.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.01.19. 21:08:02

Még egy dolgot érdemes megfontolni. A migráció ellen fellépni - feltéve, higy erre egyáltalán megvan a szándék - már csak korlátozott ideig van lehetőség. Pár nyugat-európai országban a főleg muszlim bevándorlók kezdenek politikai tényezővé válni. Ehhez nem is szükséges túl jelentős részarány a lakosságban. És egy aditt politikai súly elérése után politikailag lehetetlen lesz a bevándorlás lényeges korlátozása. Nemcsak a pl. muszlim szervezetek, pártok ellenállása miatt, hanem azért is, mert az őslakosság pártjai, politikusai is elkezdenek udvarolni a muszlim szavazóknak.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2024.01.21. 12:02:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A saját föld, haza, kultúra megvédése a megszállás ellen, legyen az bár erőszakmentes, mindenképpen jogos önvédelem. "
- Azt hiszem, pont itt van a blöki elkaparva. Annak kellene normalitásnak lennie, amit írtál, és arról kellene szólnia a különféle politikai vitáknak, hogy milyen eszközökkel. Helyette vannak emberek, akiknek fontos a haza, és vannak mások, aki szerint ez egy idejétmúlt struktúra, és legyen minden egybekavarva. Csak azt nem értem, hogy ha annyira odavannak a vegyigyümiért, akkor miért nem mennek oda, ahol már van?
Az ő nézeteik szerint mindenütt kell lenni mindennek, és a haza fogalma amúgy sem korszerű. Ők elmehetnének innen a jó b... n.. p...-ba, mi meg maradnánk itt az elmaradott nézeteinkkel. Nekünk csak egy hazánk van,. nekik meg minden az, miért épp itt akarnak dagonyázni, ha nekik úgyis mindegy?

"A migráció ellen fellépni - feltéve, higy erre egyáltalán megvan a szándék - már csak korlátozott ideig van lehetőség"
- Ebben a kérdésben eltér a véleményünk. Szerintem vannak országok Európában, ahol már csak golyószóróval lehetne jövőt teremteni, mert már régen elment a hajó ahhoz, hogy emberi léptékkel lehessen helyreállítani a normális civilizációt. Szerintem ugyan azokat az országokat tudnánk felsorolni, és ezek egy részéről úgy gondolom, hogy karmikus beteljesedés, mert annyi sz@rt kavartak századokon át, hogy azért előbb-utóbb fizetni kell. Lehet, hogy most jött el az ideje. Vannak viszont más országok, ahol talán épp az előzőek példája adja a józanító pofont, hogy lezárják a határaikat, és akiket beengednek, azokat is kellő figyelemmel kísérjék, mielőtt olyan körülményeket teremtenének, amit nyugaton már napi szinten csinálnak. Ezeknek az államoknak csak arra kell figyelniük, hogy ne kerüljön soha zöld, liberális, meg szoci (se nemzeti, se inretnaci) párt a kormányukba. A többi megy magától.

fkv.119 2024.01.24. 00:31:00

@F.M.J.: Nem kell nekik ajánlatot tennünk, csak lőni a határon. Abból értenek. Otthon meg majd folytatódik az évmilliók óta gyakorolt visszacsatolás. Ha sok a hiábaszületett, az oroszlánoknak sok vacsija lesz.
süti beállítások módosítása