Az igazság lett a vesztem

2010. május 28. 07:10 - Panni CsP

Sose dőlj be annak a srácnak, aki ingyen laptoppal csalogat fel magához, mert általában csak meg akar… kapni. Következő történetünk mesélője is ezt a filozófiát vallja, de elsődleges üzenete mégis inkább ennyi: ha megcsalod a párodat, legalább ne áruld el neki, bármennyire is rendes dolognak látod. Most megtudhatod, hogy az őszinteség szép, de nem mindig célravezető.

 

”Tiszta lappal akartam játszani, de ráfaragtam” – ez lehetne a mottóm. 24 éves lány vagyok, másfél éve tartós kapcsolatban. Pár hónapja előkerült a múltamból az egyik exem, akivel nem sokáig voltunk együtt, viszont a szex intenzíven működött köztünk. Sajnos több nem. Mondhatnám azt, hogy tőrbe csalt, de ezzel csak magamat mentegetném, szóval a lényeg, hogy azt állította, azonnal találkozni akar velem, mert kapott két céges laptopot és az egyiket nekem adná. Beleestem a hálóba, már régi álmom volt, hogy lecseréljem a régi gépemet egy újra. Ezt ő is tudta, és ki is használta. Amikor felmentem hozzá, hamar kiderült, hogy nincs semmiféle laptop. Nyíltan beismerte, hogy hazudott és csak látni akart engem. De ha már ott voltam, elbeszélgettünk, hiszen elég régóta nem láttuk egymást. Megkérdeztem, hogy miért hazudott, úgy tudom, már kinőtte az óvódás kort. Azt mondta, hogy szégyelli magát, de másképpen nem tudott volna felcsalogatni magához.

Elkezdett próbálkozni, eleinte tiltakoztam, és vessetek meg, de nem tudtam ellenállni neki - hamar ágyba kerültünk. Utána nem szégyelltem magam, nem mondogattam, hogy „Jézusom, mit tettem” ez a metódus csak otthon tört rám. Minden túl simán ment, teljesen elvesztettem a kontrollt. Otthon, későn jöttem rá, hogy bizony, most konkrétan megcsaltam a páromat. Napokig gondolkodtam, mit tegyek. Végül nem bírtam tovább és elmondtam neki. Megértő szavak helyett (jó, nem vártam igazából megértő szavakat) összeszedte a cókmókját és elment. Pár nap múlva elvitte a többi cuccát is és szétmentünk. Tanulság: az őszinteség nem mindig megoldás, lányok, inkább a véreteken uralkodjatok. Elmondtam neki, pedig hazudhattam volna is. Ebben a történetben egy bűnös volt: én. Ja, és ha valaki laptopot ígér, és nem családtagod, ne fogadd el. Sajnálom, hogy elhagyott, de igenis, úgy éreztem, muszáj elmondanom, mert ha kiderül, rosszabb (egyébként nem derült volna ki, de akkor meg azért rossz, mert én tudom). Most jól tettem, amit tettem, vagy hallgatnom kellett volna?

 
374 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr72037103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nicknek (törölt) 2010.05.28. 13:03:46

A lány helyében én szóltam volna a pasimnak, mert hát ő mégis jobban ért a laptopokhoz:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.28. 13:04:45

@Kedves Nard: Milyet, milyet...? Hát véreset!
Amelyen még ott gőzölög a színvonalas újságírás kioltott életnedve.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.28. 13:06:19

@Parasite: kétségtelenül eredeti elgondolás, még soha senki nem hallotta, és nem is mondta.

nicknek (törölt) 2010.05.28. 13:06:40

@Barry Kent: arra gondolsz, hogy a végén még haverok is lehettek volna?:)

Barry Kent 2010.05.28. 13:07:32

@Kedves Nard:
Amilyet ő is kap az eszement blogok olvasásáért.

Netuddki. 2010.05.28. 13:08:01

- Hölgyem eljönne 10 millió forintért?
- Hát, ha jobban belegondolok igen.
- És egy laptopért?
- Minek néz engem maga...
- Azt már megbeszéltük minek nézem, most már csak az áron alkudozunk.

MNK!

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:09:04

@nicknek: a lány helyében hangrögzítés, 3 perc után becsenget az új srác, elviszi a gépet és szevasz. egy a történet szerint lakáson megkapott ajándék géppel haza se mehetett volna, mit mondott volna az utcán találta?

Kytia 2010.05.28. 13:09:06

@georg 48: Ezzel a stílussal kiszeltündés cikkeket kommentálj inkább. Ott majd sok barátra lelsz.

Barry Kent 2010.05.28. 13:09:52

@nicknek:
Igen, valami ilyesmire gondoltam :)))

nicknek (törölt) 2010.05.28. 13:11:57

@(meg)törölt dick: igaz, bár naív volt sajnos... az ellen meg semmi nem véd:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.28. 13:14:05

@Kytia: Ne legyél már ilyen! Imádom a Tüncis cikkeket...
Most meg odaküldöd őt hogy hirdesse a médiamegváltás közeledtét...

Barry Kent 2010.05.28. 13:15:05

@(meg)törölt dick:
Most miért?
Nézd már drágám, lomtalanítás volt a nyolcban, nézd milyen szép MacBook-ot túrtam, zsír új.
Szerintem tök hihető :D

deflorator 2010.05.28. 13:18:04

Megcsalás, szakítás. Eredeti történet...

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:18:36

@Barry Kent: kicsit több pénzt kerestem átmenetileg és egy volt csaj megtudta

rögtön jött, hogy egy kis szexért most megkapná azt ami a közös életből komolyabb szinten kimaradt: ruha, parfüm, miegymás

nem tudom mit szólt volna az akivel élt :DDD

havi 40-50 ezret akart, nem is lett volna drága

Barry Kent 2010.05.28. 13:20:56

@(meg)törölt dick:
Jézus, az ilyenektől kímélje meg az embert a jósors.

Kytia 2010.05.28. 13:22:04

@Nathan D'Xantine: Csak a kommentelési stílust odaillőnek éreztem. Nem akarom én ezzel bántani Tüncit.:)

@(meg)törölt dick: Az baziolcsó! Volt főnököm százezret fizetett heti egyért.:)) Mondjuk többe lett volna neked, mint egy fiktív laptop.:)

nicknek (törölt) 2010.05.28. 13:22:25

"Most jól tettem, amit tettem, vagy hallgatnom kellett volna?"
jól tetted, mert előbb-utóbb vége lett volna másként is... ez van:(

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:22:39

@Barry Kent: rajongásból pedig majdnem költség nélkül megkapom ugyanezt :)

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:23:37

@Kytia: ennyire ronda vagy kifejezetten a kurvák alázására izgul?

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:25:07

@Kytia: (és nem érezted megalázónak? vagy nem te kaptad?)

halak37 2010.05.28. 13:26:35

Ez azért már az elejétől gyanús "....pár hónapja előkerült..."
Ezt nem nagyon tudom értelmezni ugyanis ha valaki nálam megy a lecsóba akkor nyomok ENTER-t mindenhova.....telefon,iwiw,stb.stb.stb...Egyszóval nem kell!!!!
Ez elég ostoba poszt.

Kytia 2010.05.28. 13:27:03

@(meg)törölt dick: Hülye!:DDD Dehogy én kaptam. Szép lett volna. Bár nekem többet fizetett, de azt irodai munkáért.:)

Barry Kent 2010.05.28. 13:28:19

@Kytia:
Százezer heti egyért? És mit tudott a szolgáltató, hogy ennyit megért a főnökúrnak?

nicknek (törölt) 2010.05.28. 13:33:28

úgy döntöttem hazaviszem a céges laptopom ma, legyen otthon még egy, aztán felhívom az exem:)

Kytia 2010.05.28. 13:33:32

@Barry Kent: Hát, azt én nem tudom. Igazából ő kért ennyit. A főnököm csak rábólintott. Mondjuk aki bemutatta őket egymásnak, azon nagyot röhögtem. Ő is tartott magának egy hasonló szeretőt (nősek amúgy mindketten), aztán nagy felháborodva kirúgta. A főnököm ezt úgy mesélte, hogy hát, tényleg milyen felháborító dolog derült ki a lányról...nevezetesen, hogy más kuncsaftjai is vannak. Hát, bazz, pedig azt hittem, a maradék szabadidejét zárdában tölti.:DDD

Barry Kent 2010.05.28. 13:33:38

@Barry Kent:
Közben rájöttem, asszem hallgatni :D

Barry Kent 2010.05.28. 13:34:44

@Kytia:
Ez azért elég komoly :)))

Peti80 2010.05.28. 13:37:33

"bírjatok a véretekkel" kifejezés után nincs több kérdésem a háttérről

(meg)törölt dick 2010.05.28. 13:40:26

@Kytia: ennyire hülye, inkább :)

@Kedves Nard: valóban! pár vacsora, múzeumlátogatás, mozi, pár tucat gumi és már ki is jött egy hagyományos kapcsolatban is

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.28. 13:43:36

@Kedves Nard: Kérdés mi van benne...
Havi két mónikázásért elég sok.

clfo 2010.05.28. 13:48:46

Én is megtettem, de nem mondtam el. 3 évig tartott a kapcsolat, kb. fél évig még néhányszor összefeküdtem az exemmel.

Majd' fél éve vége lett, csinált pár disznóságot az exem, de 1 percig se gondoltam, hogy elmondom neki.

Érzelmileg nem jelentett semmit a dolog, úgy hűséges maradtam a kapcsolatunk végéig.
(kurvára nem fog felmenteni, nem is azért írom. De legfőbb indok az volt, hogy nem voltak valami lepedőszaggatósak az együttléteink az elején, a leányzó "enyhén" önbizalomhiányos)

Egyébként, ha komolyan gondolja valaki a kapcsolatát akkor ne csalja meg a párját... Még ha nem is derül ki. Tudod, hogy egy életre hazudnál neki egy nagyon fontos dologban...

Ebből a szempontból (is) örülök, hogy vége lett :p

Kytia 2010.05.28. 13:57:54

@Barry Kent: Mindenesetre arra jó példa, hogy a féltékenység még az ennyire egyértelmű kapcsolatokat sem kerüli el.:)

Dr. No 2010.05.28. 14:01:26

Fölösleges laptopom ugyan nincs, de van egy maradék fél tál bablevesem, nem bírtam megenni... Fölajánlom, hátha...

nicknek (törölt) 2010.05.28. 14:02:20

@Dr. No: itt már nem babra megy a játék:)

Barry Kent 2010.05.28. 14:03:07

@Kytia: :)
Embere válogatja. Nekem egy volt főnököm jó pár fiatal kolleginán átgázolt. Azt mondjuk nem tudom fizetett-e a pluszmunkáért, de hűséget azt nem várt el tőlük :)))

Barry Kent 2010.05.28. 14:04:12

@Dr. No:
Ne csüggedj, látod, laptop nélkül is megy ez kiválóan :)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2010.05.28. 14:07:56

@Katsumi: Már 5 perce röhögök... La Fontaine elmehet kéregetni..haha :-D

Dr. No 2010.05.28. 14:14:31

@Barry Kent: Több értelme van, mint hogy kiöntsem a maradékot, nem?

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 14:18:10

@clfo: "Érzelmileg nem jelentett semmit a dolog, úgy hűséges maradtam a kapcsolatunk végéig." Úgy? Megkérdezhetem, ez mifaszt jelent? Esetleg létezik intellektuális, spirituális meg anyagi hűség is? Remélem igen, mert minél több lábon áll az önigazolás, annál könnyebb a félrekúrás!

Snowmass 2010.05.28. 14:37:43

@Father Justice: A márkahűségről se feledkezzünk meg!

KeeperBp 2010.05.28. 14:41:52

Igen, jól tetted. Nem azért hagyott el, mert elmondtad, hanem mert megcsaltad. Nem azt kéne sajnálnod, hogy elmondtad, mert ebben a történetben ez volt az egyetlen becsületes lépésed, hanem azt, hogy megcsaltad.

Rebelde 2010.05.28. 15:05:27

érdekes, tegnap alig vállalták páran, hogy késnek, azért valahogy öriahri, ma jönnek a megcsalósok(mintha "kicsit" többen lennének), vállalják is szépen miközben a bibliából idézgetik az elítélőst részt

késés=jellemhiba,kivágom, mint macskát szarni stb.
a megcsalás=emberi bocsánatos bűn

na most vagy kevesebben késnek, mint csalnak, vagy inkább csalnak, mint késnek (nehogymájellemhibásnak nézzenek:)), így szimplán csak ember

áááá

Snowmass 2010.05.28. 15:11:12

@Rebelde: Jaja, erre próbáltam utalni én is tegnap. Persze lehet, hogy te is csak azért próbálsz meg erre rávilágítani, mert alapból késős vagy, és így terelsz.:) Ahelyett, hogy csöndben örülnél, hogy még egyáltalán élsz.:DD

Tamarian 2010.05.28. 15:12:22

@Rebelde: Itt is áááááááááááá........ :)))
Azt kell megkövezni, aki tendenciózusan, leszarásosan késik, mintegy még büszkén is erre. Az egy önző dög, egyágyas hálóra ítélve. Aki objektív okok miatt, de a jószándék megvan, az csak ember, megtartjuk ;-)

Kytia 2010.05.28. 15:16:44

@Rebelde: Ez de jó.:DD Eddig fel sem tűnt.

késés = nem tiszteled a másikat
megcsalás = ????

:DD

Rebelde 2010.05.28. 15:20:45

@Snowmass: @Tamarian:

ha választani lehet, hogy késős vagy megcsalós, akkor egyértelműen a későst választom:)

2010.05.28. 15:21:13

@Rebelde:
szerintem a késésben van olyan is, hogy direkt olyan helyzetet teremt magának az ember, hogy mentegetőznie kelljen (vagy bocsánatot kelljen kérnie magáért), mert valamiért ez van "beleprogramozva". vagy azért, hogy lebasszák.

Snowmass 2010.05.28. 15:31:35

@Rebelde: Úgy, szóval nem tisztelnéd a másikat, és ennek érdekében még a jellemhibás hozzállástól sem riadsz vissza? Mondom én, hogy csöndben kellene örömködnöd amiatt, hogy egyáltalán még élsz.:DD

AIDS 2010.05.28. 15:32:10

tudjátok mi a külömbség ha te megcsalod a nődet és ha ő téged?

ha te megcsalod, az olyan, mintha lenne egy szép csizmád, amivel belelépsz a szarba, lemosod azt szevasz, ha a nő csal meg téged, az olyan, mintha beleszarnának a csizmába, kimoshatod, de a szaga ott marad :D

Rebelde 2010.05.28. 15:32:39

@Tamarian:

erra az analógiára: aki tendenciózusan csal, az micsoda és aki csak az alkalmat használja ki, azt hogyan nevezzük?
:))

nekem ez továbbra is fura, tudom mindenkinek más a prioritás, de akkor is, raádásul tegnap még véresszájúbbak is voltak a kommentek

Rebelde 2010.05.28. 15:35:44

@Snowmass:

mondjuk nem vagyok késős, de nem is akasztok érte, ha más meg igen:)

BlueDeath85 2010.05.28. 15:40:03

@(meg)törölt dick: Egyetértek dick-el. Én imádom a barátnőmet, de ha kiderülne, h megcsalt, akkor tuti dobnám, nem tudnék bízni benne tovább

Tamarian 2010.05.28. 15:40:40

@Rebelde: Ez tetszik :) Mingyá' kigondolom...
Tegnap meg simán jobban unatkoztak. Vagy a vihar. Vagy a telihold :D

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 15:40:53

@Rebelde: @Kytia: Úgy látom, itt egészen más természetű problémáról van szó. Hiába a magyar nyelv felülmúlhatatlan kifejező ereje, sajnos a megcsalás emlegetése minden szövegkörnyezetben negatív töltetű. A szó önmagában sugallja, hogy summantásról beszélgetünk. Ám ahol létezik az érzelmi (meg számtalan egyéb típusú) hűség fogalma, azok számára félrekúrni értelemszerűen bagatell dolog. Csakhogy a köznyelvben ilyesmire nincs semleges szó, ezért egyelőre kénytelenek ők is ezt használni. A példa kedvéért nevezzük mörcögésnek a "testi hűtlenséget". ;)

- Milyen volt a napod, drágám?
- Felmentem a Janihoz, aki ígért ingyen laptopot. Laptop az nem volt ugyan, de ha már ott jártam, beszélgettünk, ittunk egy pohár bort és mörcögtünk egyet - vagyis érzelmileg még hű vagyok hozzád!
- Na azért! Én meg bevásároltam és elintéztem a lakásbiztosítást.
- Szuper!

Mindjárt más, nem? Az viszont szerintem is micsoda dolog, ha késel 15 percet a randiról, vagy érzelmileg kezdesz el hűtlenkedni. Remélem, olyan sztorit sosem fognak leközölni. :)

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 15:45:09

@Traktorka: Ebben lehet valami. Anno az emelt díjas telefonszámok között szerepelt a Lebaszás Vonala a következő szöveggel: "Te vagy a főnök a munkahelyeden és otthon is? Unod már, hogy állandóan csak te szapulsz másokat? Hívj fel! Úgy lebaszlak, hogy attól koldulsz! Kackiás, magyaros lebaszások kedvezményes tarifával!" :)

2010.05.28. 15:48:25

@Father Justice:
természetesen az, akinek ilyen beragadásai vannak, sosem tudatosan csinálja.
ha mondanád neki, hogy vazzeg, te tényleg azért késel, hogy elérd a lebaszást, vagy valami negatív érjen a késés miatt, akkor csak nézne, mint a hülyegyerek, hogy mi a francról beszélsz.:)

milliomos lett az ember, aki csinálta ezt a telefont?

Rebelde 2010.05.28. 15:55:33

@Father Justice:

akkor már csak egy aforizma kell a "pontosság a királyuk udvariassága" mintájára...
möcörögsz? akkor élsz! nem? akkor már túl vagyunk a temetéseden

vagy nem tudom, mondjatok okosságokat:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.28. 15:56:24

@Kytia: megcsalás = annyira tiszteled a másikat, hogy még emiatt sem késel.:D

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 15:57:14

@Traktorka: Azt sajnos nem tudom, de az ötletért önmagában is jutalmat érdemelne. :) Sokkal több értelme van, mint a szextelefonnak, ahol sokszor 110 kilós hölgyek lihegnek a túloldalon. A lebaszásnál még növelheti is az élményfaktort (sokkhatás), ha a beszélgetés kezdetén a szolgáltató pár mondatban őszintén ismerteti a küllemét. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.28. 15:57:34

@Rebelde: A legrosszabb, ha azért késik, mert éppen megcsalt!
Az dupla kövezés!

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 15:58:30

Azoknak a legkönnyebb, akik a megcsalást is állandóan lekésik. :)

2010.05.28. 16:00:26

@Father Justice:

és egyben lebassza a lebaszásravágyót, amiért:
nem fésülködött reggel óta, túl nagy az orra, tuti büdös a szája éppen, szőrös a hónalja stb.:)

2010.05.28. 16:01:53

@Father Justice:
mintegy kegyelemdöfés képpen pedig le lehetne baszni, amiért emelt díjas számokat hivogat.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.28. 16:02:26

@Father Justice: azt honnan lehet tudni telefonból, hogy hány kilók? (Kicsit rutintalan vagyok szextelefon témában, bocs. És milyen világ az, ahol akkor se mindegy hogy nézel ki, ha nem is látnak?:D)

indapass90210 2010.05.28. 16:03:01

Nekem tényleg van két laptopom, feljössz hozzám?

Rebelde 2010.05.28. 16:03:10

@Traktorka:

szerintem prózaibb a késés mibenléte: mindenki addig megy el a másiknál ameddig lehet, aztán kinél hol a határ ebben a tekintetben, mert biztosan van olyan, aki késik mondjuk x-nél, mert ő "még" nem szólt érte, és biztosan nem késik Y-nál, mert ő már beszólt, hogy...
ha valaki a lebaszásért csinálja, az már kellőképpen mazo alkat, szerintem:)

2010.05.28. 16:05:13

@Rebelde:
én kicsesznék a notórius késővel és direkt többet késnék, mint ő. :)) had várjon csak.:)))

Rebelde 2010.05.28. 16:08:13

@Traktorka:

nagyon fel lesz háborodva, jobban mint te amikor ő késett:))

más szemében a szálkát ugye:))

2010.05.28. 16:15:05

@Rebelde:
bár, nagyjából sejtem, hogy nem fog "megnevelődni" csak mert én egy kicsit visszaszivatom. ez szerintem másról szól, és neki kellene változtatni akarni rajta.
nyelvtanból 1-es nekem.:D

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 16:15:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Konkrétan volt róla szó a Fókuszban (vagy valami hasonlóban) pár évvel ezelőtt. Meg is szólaltatták a papíron topmodell külsővel rendelkező, gyakorlatban kisbálna alkatú telefonos kisasszonyokat. A beszélgetés kezdetén általában válaszolgatniuk kell a férfiak ilyen irányú kérdéseire, mert a többség fantáziája olyan szegényes, hogy csak így tudják elképzelni a hölgyeket valamelyest. "Mészáros Dóri? Megvan? Na, leginkább rá hasonlítok, csak kicsit nagyobb cicikkel." :)

A második kérdésedre pedig: ez kérlek szépen ugyanaz a világ, ahol akkor se mindegy, milyen előremeneteli lehetőségekkel rendelkezel a munkahelyeden, ha a hölgynek kizárólag a belső kisugárzás számít. Komplex kérdések ezek. :)

@Traktorka: A Lebaszás Vonala - Dupla Csavarral. :))

Nem vagyok fideszes 2010.05.28. 16:18:21

"vessetek meg, de nem tudtam ellenállni neki"

Kipipálhatod, kérésed számomra parancs. MNK

"Megértő szavak helyett (jó, nem vártam igazából megértő szavakat) összeszedte a cókmókját és elment. Pár nap múlva elvitte a többi cuccát is és szétmentünk."

Milyen megértő szavak, b+? Más csurgatta beléd a kolbászának a zsírját, mi a retkes faszt vártál? Én is otthagytalak volna, mint a szart, miután leköptelek.

"Most jól tettem, amit tettem, vagy hallgatnom kellett volna?"

Mint feljebb megállapítottad helyesen: félrebasznod nem kellett volna. És mint én feljebb már megállapítottam, most újra: MNK

Továbbá: pontosan tudtad, hogy vonzódsz ahhoz a farokhoz, pontosan tudtad, hogy ketten egy üres lakásban biza' erősen sanszos egy kúrás. Ha valóban és csakis a laptop kellett volna, behozatod a melóhelyedre, vagy megbeszéled vele, hogy adja oda egy K.V.-zóban. Nekünk hazudozol, vagy saját magadnak is? Azért mentél fel hozzá, mert viszketett a picsád. MNK

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.28. 16:21:34

@Father Justice: pardon, kilátszott, hogy melyik műsorokat nem jut eszembe megnézni. Ettől még gondolhattam volna, tök logikus.:D

:-))) Kevés hölgy van olyan pozícióban, hogy előléptessen, de lehet, hogy megfordult a tendencia, én pedig lemaradtam.:-) Az tény, hogy a női alkalmazottak előléptetésénél bizony mérvadó lehet a belső kisugárzás.:-)

2010.05.28. 16:24:20

@Father Justice:
Maradjunk annyiban, hogy minden eddigi munkahelyemen számított, hogy hogyan nézek ki, pozitív előjellel természetesen. Mondhtani minden eddig munkámat ezért IS kaptam. Aki mást mond, hazudik.

dr. gernika 2010.05.28. 16:26:52

@Kytia: Heti száznál többet fizetett neked irodai melóért? Nem keres véletlenül új munkaerőt? :)))

indapass90210 2010.05.28. 16:29:27

@(meg)törölt dick: havi 40-50ből elég sokat meg lehet dugni, de akkor már miért dugna az ember csak egyet.

Rebelde 2010.05.28. 16:30:51

@Traktorka:

nálunk szerencsére nem számít a külcsín, csak a belbecs, meg az hogy mit tud az illető:)

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 16:31:36

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Értettem én a kérdést, épp azért mondtam, hogy nem a telefonból lehet tudni, mi a dörgés a túloldalon, hanem pl. ilyen műsorokból. Persze ilyeneket én sem nézek, meg úgy egyáltalán sem, már jópár éve. :)

A második gondolat ezek szerint kicsit félreérthető volt. A "milyen előremeneteli lehetőségek vannak a munkahelyeden" azon HP-k kérdése, akik rafkósan akarják megtudakolni már a randi tizedik percében, hogy van-e (lehet-e) zseton bőven. Vagyis arra céloztam, hogy ez ugyanaz a világ, ahol az elméletben érzelmi alapú párkapcsolatot kereső hölgyek is furcsamód mindig az anyagiakra utaznak. :) A különbség csak az, hogy kicsi, vagy nagy szög bújik ki a zsákból. A vonal túloldalán meg kicsi, vagy nagy bálnák lehetnek. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.28. 16:39:08

@Father Justice: na, akkor ezt is jól félreértettem.:D Lassan megtanulok magyarul, nem adom fel.:D

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 16:44:30

@Dövan: Havi 40-50-ből csak vadászattal kombináltan lehet sokat megdugni, az meg vagy bejön, vagy nem. Azaz ha az X meghívás / randi után dugható nők váltogatását érted alatta, akkor tökéletesen igazad van. Őket viszont csak néhányszor dughatod meg minimális anyagi ráfordítással, mert utána mindenképp még jobban le akarnak húzni, vagy minimum kizárólagosságot akarnak. Ha az említett hölgy elég jól néz ki, hajlandó hetente többször is dugni ezért az összegért, és a fickó is jobban szereti a kiszámítható tutit, mint a vadászatot, akkor havi 50k a fix sunáért teljesen korrekt ajánlat. És mellette még vadászni is lehet, hiszen ez a konstrukció hűségnyilatkozattal nélkül is igénybe vehető. A hivatásosak tarifáihoz képest (megfelelő számú havi együttlétet alapul véve) mindenképpen kifizetődőbb díjcsomag.

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 16:45:47

@Father Justice: * Mármint hűségnyilatkozat nélkül. :)

indapass90210 2010.05.28. 16:53:16

@Father Justice: Szerintem a vadászat az egyik legjobb dolog az életben, és jobb 5 újat 2x megdugni egy hónapban, mint egyet 10x, vagy akár 20x.

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 16:57:51

@Traktorka: Nyilván vannak olyan munkakörök, ahol más paraméterekkel egyetemben alapvető elvárás a minimum átlagos külső is, és plusz pontokat ér az átlagon felüli. Főleg ott, ahol ügyfelekkel való személyes kapcsolattartásról van szó. Irodai munka esetén viszont értelemszerűen akkor számít leginkább, ha a főnök lyukra akar menni idővel. Aki mást mond, hazudik. :)

Órarugófelpattanó 2010.05.28. 16:58:11

Engem egyszer az exem felcsábított egy laza szexre, erre az előszobában kezembe nyomott egy Dell laptopot és kiebrudalt.

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 17:09:31

@Dövan: Azokra utaltam, akiknek megfelel egy kiszámítható, fix suna (kötöttségek nélkül) állandóra. Esetleg szeretnének vadászni, csak nincs rá elég idejük, így tökéletes nekik a havi 50k / 20x konstrukció is egyetlen nővel, lévén, hogy maga a vadászat általában nagyságrenddel több időt emészt fel, mint havi 2 dugás a prédával. Nincs ebben semmi kivetnivaló, főleg, ha a vadászatra fordítható idő alatt egy raklap pénzt keresnek inkább. Kinek mi..

dr. gernika 2010.05.28. 19:18:08

@Dövan: @Father Justice: Ilyeneket olvasva egy érzékenyebb női lélek képes örökre kiábrándulni a férfinemből.
Szerencsére Dövant akkor "ismertem meg", mikor épp a hóhért akasztották, így a legMPG-bb kijelentésére is egy kaján vigyor a reakcióm. :)

clfo 2010.05.28. 20:37:39

@Father Justice: azt hiszem nem csak én, az átlag senki gondolja csak, hogy van különbség az érzelmi és a fizikai hűség között :>
Egyébként az exem egy harmadikkal lépett le végül, egyértelműen azért, mert érzelmi kötés alakult ki köztük. És keményen meg lettem csalva érzelmileg... aztán lehet, hogy fizikailag is, csak a pofámba hazudtak, én pedig elhittem :>

Reméltem a hozzászólásomból lejött, hogy nem magamat akarom igazolni, nem jött be :>

Részemről megbántam a dolgot, de ha jól emléxem azt tanácsoltam, hogy senki ne tegyen hasonlót :>

Nem derült ki és nem kaptam meg, amit megérdemeltem volna? Hát, MÉG nem derült ki, nincs kizárva, hogy a jövőben jól rá is baszok majd... vagy majd visszakapom. Vmikor visszanyal a fagyi vhogy...

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 21:43:01

@Drága IV gernika: Á, dehogy. Elegendő azokból a férfiakból kiábrándulniuk örökre, akik már kiábrándultak a női nemből. :) Persze sokkoló lehet megtudni, hogy léteznek olyan nők, akik nem ködösítenek a szándékaikat illetően, és olyan férfiak is, akik ezt értékelik. Pedig csak a kereslet és a kínálat egymásra találása ez, sallangok nélkül. Bár én már rég nem a strigulák gyarapítását tartom szem előtt, nem látok abban sem elítélendőt, ha valakinek a fő célja mindvégig ez (feltéve, ha nem summant, hiteget és hazudik miatta minden egyes numerának szerelmet - mert az természetesen micsodadolog!). Lám, még az ilyen galád, lelketlen férfiak sem egyformák.

@clfo: Ez tény. Mindenféleképpen van különbség, akár létezik érzelmi hűség / hűtlenség, akár nem. Ha nem létezik, akkor egy létező dologtól csak különbözhet. Ha viszont létezik, akkor meg nyilván nem azonos a fizikaival, ami elég jól definiálható. ;)

A szó szoros értelmében vett hűség ugyanis eleve a félrekefélés hiányát jelenti, tágabb értelemben pedig a jóban-rosszban alapelv következetes betartását a mindennapokban. Az érzelmi hűtlenség vajon mikor kerül terítékre? Mikor a gaz betyár beleszeret egy másik nőbe, miután amit irántad érzett, már kihunyt? Vagy amikor még téged is szeret valamennyire a maga módján - de a másikat már kicsit jobban? :)

"És keményen meg lettem csalva érzelmileg..." Mennyire keményen? Egy 1-től 10-ig terjedő skálán mennyire szerette a másik hölgyet - és viszonyításképpen, téged mennyire? :) Hogy akarjam magának kifejezni.. többek között ami a lényeg: aki félrekefél, az semmiféle méltánytalanságot ne rójon fel a másiknak sem érzelmileg, sem sehogy, mert nincs rá semmi alapja. Szóval tökmindegy, mit hazudtak neked, te ezt karmáztad be. :)

Azt kellene látni, hogy ahol TÉNYLEGES érzelmek vannak (azaz nemcsak mézesmázoskodás és rutinszeretlek napjában 25x), ott semmiféle hűtlenségre nem kerül sor. De ha adsz egy jó definíciót az érzelmi hűtlenségre, elismerő biccentés után megkövetem magam. ;)

Ööö 2010.05.28. 21:48:57

Szóval, szinte biztos, hogy azon a "laptopon" volt "picim szia" port (PCMCIA), a srácnak meg volt hozzá való bővítő "kártyája", amit meg is játszott.
Mindez azért történhetett meg, mert a csajnak elege volt modernebb PCI *Express* portból.
Arról azonban megfeledkezett, hogy a PCMCIA és a PCI Express nem kompatibilis egymással.
:)

Father Justice (törölt) 2010.05.28. 21:53:18

@Ööö: Ha a PCMIA és PCMCIA Express interfészek közötti méretkülönbséget is figyelembe vesszük, még kevésbé lehetünk meglepődve. :)

clfo 2010.05.28. 22:46:31

@Father Justice: Nem tudok, nyertél! :)

Igazad van, akkor nem voltak tényleges érzelmeim fél évig abban a kapcsolatban, ha megcsaltam.
De az is tény, hogy utána két és fél évig senkivel se kavartam semmilyen szinten.
Egyébként férfi vagyok. A faszi iránt kb. hónapok után alakult ki ugyanakkora értékű érzelmi kötődése az exemnek, aztán amikor meghaladta akkor lelépett. Addig gondolkodott párszor hogy mi legyen. Kivártam... :>

terran 2010.05.31. 19:11:42

airbookért bárkit leszopok

clfo 2010.06.01. 15:02:44

@Father Justice: az érzelmi hűtlenség valami olyasmi lehet, amikor intim testi érintkezés (csók, tapi, kéz érintése?), szex nélkül olyan intim v privát interakciót, kommunikációt folytat valaki egy ellentétes neművel, amit csak egy párkapcsolatban folytat egymással a két fél. És hűség esetén ilyen csak 1 személlyel történik.
Irodalmiasan, a két felet összekötő, mások számára elzárt bizalmi híd megroskad v rálépnek a hídra

:>
süti beállítások módosítása