Elvenném feleségül, de az anyja utál

2010. november 30. 07:57 - csajokespasik

„Szerintetek giccses dolog a leánykérést karácsonyra időzíteni?” – kérdi következő versenyzőnk, aki már csak barátnője anyját látja a boldogság útjában állni. Mit lehet tenni egy olyan – régebben még nem házasságpárti – fiatalembernek, aki szeretné eljegyezni szíve választottját, de sem az idejét, sem a hogyanját nem tudja. Segítsünk neki!

 

Sziasztok! Van egy lány, akivel lassan már 5 éve együtt vagyok és úgy gondolom, ez elég idő volt ahhoz, hogy kiderüljön, hosszabb távra is érdemes terveznünk. Én 29 éves vagyok, Rita 26. öt éve közös lakásban élünk, tehát a házasság max annyit változtatna, hogy papírunk van róla. De hogy egy kis keserűség is vegyüljön a mézbe: Rita apjával nagyon jól elvagyok, az anyukája viszont zsigerből gyűlöl. Na, persze sose mondta meg face to face, egyszerűen a gesztusai és a pillantásai utalnak erre. Hogy ne én legyek a skizo, megkértem Ritát, hogy szedje már ki az anyukájából, mi baja velem.

Rita ezt meg is tette – nem tudom, milyen eszközökkel – és elárulta, hogy semmi lényegi információt nem tudott kicsikarni belőle, de arra gondol, hogy a lánya elrablóját látja bennem, aki elszakítja tőle. Rita azért nem érti a dolgot, mert már az anyja is szeretne unokát. Az asszony folyamatosan terelt és azt mondta „Dehogy utálom én az Ádámot (engem) akkor jön ide, amikor akar és bármiben segítünk nektek”. Igen, ezzel nem lehet mit kezdeni, nincs rajta fogás. Még arra is gondoltam, hogy bennem van a hiba, és én nézem rossz szemmel őt, de Rita elárulta, hogy mióta anyja betöltötte az ötvenet, vannak kisebb-nagyobb érzelmi kilengései és ne vegyem magamra, nem kell belőle személyes ügyet csinálni. Amíg meg nem mondja egyenesen a szemembe, hogy rühell, addig semmi gond. Ennyit Rita anyukájáról, leendő anyósomról. A másik kardinális kérdés maga a házasság intézménye. Kapcsolatunk elején mindketten kinevettük a dolgot és kikötöttük, hogy mi sosem fogunk „államilag jóváhagyva lenni.” Ódivatú intézménynek gondoltuk a dolgot, de az utóbbi időben rájöttünk, hogy tulajdonképpen már most is úgy élünk, mint egy család. Csak egy papír változtatna a dolgon. Amikor ebbe belegondoltunk, újra félni kezdtünk a dologtól, majd egyre jobban megbarátkoztunk vele. Elkezdtük viccelődve tervezgetni az esküvőt: Hol? Milyen ruhában? Milyen autóval érkezünk majd? stb. Igen, de nekem kell ehhez megtenni az első lépést. Amit leánykérésnek hívnak. Ugye, ez egy nagy dolog, tehát nem mindegy mikor és hogyan. Szerintetek giccses dolog a leánykérést karácsonyra időzíteni? Abba most bele sem gondolok, hogy a hír milyen irányba viszi majd el Rita anyukáját érzelmileg. Azért nem éri váratlanul, hiszen 5 éve együtt vagyunk. Üdv: Ádám.

 
365 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr982482769

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pszichológus válaszol: Ha tudunk együtt élni papír nélkül, a gyerekhez miért kell összeházasodni? 2011.03.28. 15:53:15

Kedves KarolinaÖn nőként jobban értheti barátnőmet, én legalábbis lassan feladom. Én egy szabadelvű, nyitott gondolkodású lánnyal jöttem össze, akit nem érdekelnek a formaságok. Öt éve élünk együtt, eddig jó volt neki házasság nélkül. Mostanában szóba ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuli _ 2010.11.30. 08:10:15

Nem giccses. Vagy ha az is, a szép dolgok mindig kicsit nyálasak. :) A nők 80%-a igenis szereti, ha feleségül akarják venni. Még akkor is, ha azt mondja, hogy ez csak egy formaság. Franc tudja miért, talán belénk van kódolva :D
Kérd meg a kezét, ha apjával jóban vagy, tán szövetségest is találsz benne. Anyukának pedig könnyen lehet, hogy nem veled, hanem magával van baja. Öregszik. Majd megszokja. :)

tuli _ 2010.11.30. 08:10:47

Első voltam, első voltam. :)

dr. gernika 2010.11.30. 08:15:19

Mivel nem Rita anyját akarod elvenni, így szerintem ne tépelődj rajta. Klimaxol, ezért hisztisebb. Ha nem volt köztetek ki nem beszélt konfliktus, akkor nem érdemes magadat okolni. Viszont az lehet, hogy ha megkéred a lánya kezét, az javít a helyzeten, mert esélyes, hogy a "vadházasságotokat" nem nézi jó szemmel, úgy gondolja, csak rabolod a lánya idejét miközben lusta vagy mellette elköteleződni. Szóval emiatt ne aggódj. Úgy tűnik, Rita is lassana kapható rá. Én nem kötném össze a lánykérést Karácsonnyal, legyen egy dátum, ami csak a tiétek. Az alkalmat meg magad is romantikussá és felejthetetlenné teheted. Tippet nem adok, te tudod, Ritának mi jön be.

kóristalány 2010.11.30. 08:25:21

A karácsony éppen olyan jó időpont a lánykérésre, mint bármelyik másik, de mindenképpen közösen válasszátok ki a pároddal. Szerintem talán okos dolog lenne, ha ő felkészítené rá az anyukáját, hogy lánykérés várható. Lehet, hogy csak erre vár, hogy végre elvedd a lányát. :)

tuli _ 2010.11.30. 08:29:01

@Drága IV gernika: akkor tegye meg előtte, a szülőktől meg karácsonykor. volt egy barátnőm, aki folyamatosan arra várt, hogy megkérik a kezét, majd ezen a karácsonyon, majd azon a karácsonyon, majd amazon... ez ment az utolsó három évben. A férfi húzódozott tőle, és minden évben nagy csalódás volt, hogy nem gyűrűt kapott. de én már öreg vagyok, most biztosan másképp van :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 08:29:03

Szerintem kérjed meg, anuta meg majd megbékél, mást úgysem tehet.

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 08:36:01

"Amíg meg nem mondja egyenesen a szemembe, hogy rühell, addig semmi gond."

Akkor meg már túl késő lehet. Egy zsigerből gyűlölködő anyós alaposan meg tudja keseríteni a fiatalok életét, hacsak nem a földteke másik oldalán él. Ez mitől változna meg később? Ha azt hiszitek, az unokák automatikusan összekovácsolják a három generációt és jön is az ööm-bódottá, kellemetlen meglepetések érhetnek. Ha együtt éltek a pároddal, és Manka néninek eddig nem volt érdemi beleszólása a dolgaitokba, most az "unokázás" miatt majd jogot formál arra, hogy legyen. Ezt persze könnyen ki lehet védeni azzal, ha Rita karakánul melléd áll, és együtt diktáljátok az unokázás feltételeit. Az ő hozzáállását a témához viszont csak akkor, élesben fogod megismerni, ezért nem árt némi óvatosság. Főleg, mert a kisebb-nagyobb érzelmi kilengések idővel kisebb-nagyobb érzelmi zsarolásokat indukálhatnak ("..kisjányom, Ádám ellenem neveli a kisunokáimat, brühühü!.." - eternal classic).

Viszont nem lehet elmenni szó nélkül a hölgy retorikai képességei mellett sem:

„Dehogy utálom én az Ádámot (engem) akkor jön ide, amikor akar és bármiben segítünk nektek”

A rutintalan hallgatóságnak elsőre talán fel sem tűnik, de a tagmondatok között semmilyen logikai kapcsolat nincs. Az, hogy Ádám akkor megy anyósékhoz, amikor akar (egy gyűlöletes anyóshoz nyilván elég sűrűn akar a fiú :), meg bármiben segítenek nekik a férjével, lehet játék a külvilágnak, és a sokkal normálisabb após hozzáállásának eredménye is. Mennyivel másképp hangzana egy "Bármikor szívesen látjuk.." jellegű mondat, de az már valószínűleg elég nehezen hagyná el Manyika száját. :) Huncutság, taktika, furfang! Megsüvegelendő erények.

S0und 2010.11.30. 08:36:07

Ha nem vagy csóró, akkor 'pokerface'-t felvesz, és házassági szerződést köt.

fumerin 2010.11.30. 08:45:14

Ez inkább aranyos gondolat tőled, hogy karácsonyra időzíted a lánykérést. Végül is a szeretet ünnepe:D
Megspórolod az ajándékot is, hiszen ott a gyűrű :)
Anyukával meg nem érdemes foglalkoznod, amíg nem ő keres, nem ő főz és mos és takarít rád:DD

dr. gernika 2010.11.30. 08:48:33

@tuli _: És mi lett velük végül?

pingpong 2010.11.30. 08:49:28

Megkérni, elvenni, boldogan tovább élni. Sztem Rita is várja ezt karácsonykor.

Sanity 2010.11.30. 08:50:02

@Drága IV gernika: Mivel nem Rita anyját akarod elvenni, így szerintem ne tépelődj rajta. Klimaxol, ezért hisztisebb.

Egyetértek. Bár én nem karácsonykor kérném meg a kezét.

nosce 2010.11.30. 08:55:35

@Father Justice ♋:
„Dehogy utálom én az Ádámot (engem) akkor jön ide, amikor akar és bármiben segítünk nektek”

"de a tagmondatok között semmilyen logikai kapcsolat nincs"

hogyne lenne logikai kapcsolat, nagyon is van, ha utálná, nyilván nem mehetne akkor oda, amikor akar, mert kiutálná, ha már okoskodunk :), a mondat inkább azt sugallja, hogy nem utálja, de nem is a szíve közepe, mert akkor másképp fogalmazott volna...de segítenek nekik (neki is) amíg együtt vannak....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 08:57:50

@Father Justice ♋: Igazad van. Személy szerint én leülnék Anyukával beszélgetni és szemtől-szembe megkérdezném, hogy van-e valami problémája. Ill. inkább elmondanám neki, hogy az ő egyetlen gyermekét mennyire szeretem és meg akarom kérni a kezét, de úgy érzem van közöttünk egy kis feszültség és ezt meg szeretném beszélni. Elmondanám, hogy azt vettem észre, valamiért nem kedvel és szeretném megtudni mi az, hogy változtathassak rajta, vagy meg tudjam cáfolni. "Egy zsigerből gyűlölködő anyós alaposan meg tudja keseríteni a fiatalok életét, hacsak nem a földteke másik oldalán él." De még mennyire!

„Dehogy utálom én az Ádámot (engem) akkor jön ide, amikor akar és bármiben segítünk nektek” -> lefordítva: Ki nem állhatom, de téged szeretlek lányom, ezért elviselem és segítek nektek. :D Legalábbis én így értelmezem. De lehet, hogy üldözési mániám van a saját anyósom miatt! :D

tuli _ 2010.11.30. 09:03:06

@Drága IV gernika: a lány szakított 6 év után, a férfi pedig rájött, hogy nem tud nélküle élni. házasság, gyerekek, azóta is együtt :))

@Bundabandi: jól értelmezed :)
valóban le kell vele ülni beszélni. te leültél az anyósoddal? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 09:06:17

@tuli _:

Höhö! :) Gondolom soha nem jött el a gyűrű! :) Az ilyen nőket soha nem kérik meg :)

Én nem voltam lánykérésen soha, mármint szülőktől soha nem kértem meg, nagykorú bazze, csak tudja mit akar :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 09:09:00

@tuli _:

Gondolom nem jutott jobb a pasinak, és akkó' má' be kell vállalni a gyűrűt meg a hárpiát :D

fumerin 2010.11.30. 09:09:02

@Kedves Nard: Ilyen nőket...:D
Nekem sem kérték meg a kezem, de attól még boldog párkapcsolatban élünk, gyerekeket nevelünk és ha lesz elbaszni való pénzünk haszontalan dolgokra összeházasodunk, hogy vadházasságunkat megszelídítsük:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 09:09:51

@fumerin:

Úgy értettem, akik csak erre vannak ráizgulva és életük célja, hogy esküvőjük legyen.

fumerin 2010.11.30. 09:15:46

@Kedves Nard: Akkor most nyugodtan élem tovább a papír nélküli létem:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 09:16:09

@tuli _: Még nem! :D De mondjuk nálunk annyira rossz lett a viszony, hogy a 9 év alatt szerintem 2 kezemen meg tudom számolni, hányszor találkoztunk. Kb. a 2 találkozás után tett egy olyan kijelentést - csak véletlenül hallottam meg a mosdóból - amit a mai napig nem felejtettem el neki. Nem feltétlenül velem van a baja, hanem a "vadházassággal". Nagyon nagy hívő a lelkem és szerinte práználkodunk! Ezt ecsetelte a páromnak nagy hévvel! JUJ! Akkora feneket kerített neki - pl: kitagadják a gyülekezetből, megszólják stb. stb -,hogy úgy döntöttem nem sűrűn találkozok vele. Azért mielőtt gyereket vállalok, beszélnem kell majd vele, mert nem szeretném ha az unoka kárára tovább gyűrűzne a probléma.

nyünyőke 2010.11.30. 09:26:31

@Kedves Nard: mondjuk azért szerintem 6 év után nem túl elítélendő, hogy a lány már házasságot szeretett volna.. Persze, aki egyáltalán nem akar, ok, de aki igen, az hova várjon többet 6 évnél...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 09:27:03

@Bundabandi:

Én geciszerencsésnek érzem magam, hogy nálunk senki sem vallásos. :) Ha az lenne, szembesülne egy igazi eretnekkel, velem :D

dr. gernika 2010.11.30. 09:27:49

@tuli _: Hahaha, vannak ilyen töketlenek. :)
@fumerin: Mert te már meglasszóztad a gyerekekkel. :D

tuli _ 2010.11.30. 09:30:59

@Kedves Nard: höhö. jó csaj volt. elkezdtek nyüzsögni körülötte a férfiak, ahogy szabad lett. A srác meg hamargyorsan észbekapott. az mán nem teccett volna őuraságának, hogy másé legyen. naná, hogy nem. :)

@Bundabandi: na, ezzel valóban nem lehet mit kezdeni. illetve csak a távolságtartást.:) ki nem állhatom az ájtatos embereket, ők a legszemetebbek az összes kolléga közül.

@fumerin: azzal nincs baj, ha mindkettő fél így gondolkodik. én papírpárti vagyok, lelkem mélyén várom, hogy összeházasodjunk. de ha nem, akkor sincs baj, volt már házasságom, ha nem lesz még egy, akkor nem lesz. nem keseríti meg az életem :)

dr. gernika 2010.11.30. 09:32:11

@Kedves Nard: Höhö a nagynéném az, már az előzőnél is ujjal mutogatott rám, hogy házasság nélkül költözök össze vele. Sőt, azt azt megelőzőtől is kiakadt, akivel nem költöztem össze, csak volt saját lakása és mikor meglátogattam, ott voltunk pár napot és nem a szüleinél, külön hálószobában. Mert egy nőnek nem illik felmenni egy férfi lakására! :))

tuli _ 2010.11.30. 09:33:50

@nyünyőke: erről van szó. nagyon sok olyan történetet láttam, ahol 6-8 év együttélés után sem akart a férfi házasságot, gyereket. Aztán beújított, és egy-két éven belül lett házasság, gyerek. Nagy volt a szerelem az előző kapcsolatban, csak rossz időben.

fumerin 2010.11.30. 09:36:03

@Drága IV gernika: A csudát! Eléggé erős nő vagyok ahhoz, hogy elviseljek egy faszt, ha nekem nem jó:D

És talán nyáron sikerül megnyugtatni a környezetünk azon tagjait is, akik furcsán néznek ránk, mert nem vagyunk házasok.
A kezem meg akkor kérik csak meg, ha végre tudjuk nélkülözni azt a pár 10ezrest, amibe kerül egy elbaszott gyűrű.
Most sansztalan eme projekt, mert a gyerekek nem hinném, hogy két gyűrűnek örülnének a sítúra helyett:DD

dr. gernika 2010.11.30. 09:36:32

@tuli _: "ki nem állhatom az ájtatos embereket, ők a legszemetebbek az összes kolléga közül."
Erről jut eszembe, tegnap este a langyi kollégám teljesen kifordulva önmagából mesélte, hogy milyen lekezelően beszélt vele a jehova kollégám. Ki se néztem volna abból a láthatóan szűz nyüzügéből, hogy így tud bánni valakivel.
(Igen, színes társaságba kerültem. :) Van leszbikus is, őt mondjuk senki sem szereti mert elég antiszoc a csaj. Vagymi)

fumerin 2010.11.30. 09:40:24

@tuli _: Mi is házasságpártiak vagyunk:)
Csak mindig van egy fontossági sorrend, amit mérlegelni kell.
Egyre azért odafigyelek, hogy a lányom ne menjen előbb férjhez nálam, ciki lenne:DDD

dr. gernika 2010.11.30. 09:43:53

@Kedves Nard: Nem igazán kérem ki a véleményét, mióta az uncsitesómnál tett babalátogatáskor rám nézett jelentőségteljesen és azt mondta: "Most már te jössz!" Az hogy még nem ismertelek, sőt totál szingli voltam, nem számított. Mondjuk ahhoz nem tudom mit szólt volna, ha megfogadom a tanácsát és a családi állapotom ellenére gyorsan megterhesedek.

(egyébként tényleg jönnek vissza "jóakaratú" nőrokoni hangok anyámon keresztül, miszerint nem is volt rendes eljegyzésünk, mert csak ketten voltunk, és ha azóta még nem házasodtunk össze, akkor mikor fogunk már, lehet nem is egyáltalán)

@fumerin: A lagzit viszont bírni fogják. Kérjetek pénzt a násznéptől meg csináljatok menyasszonytáncot, lehet hogy még a gyűrű ára is visszaforog. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 09:44:57

@Kedves Nard: Én is hasonló vagyok, de a nagymamámmal már lejátszottam egyszer-kétszer ezt a vallás meccset. Ki volt rám akadva, amiért én élből elutasítottam az ő vallásos nézeteit. Én meg annyit mondtam csak neki, hogy én nem akarom őt meggyőzni az én nézeteimről, ő se akarjon meggyőzni az övéről. Tartsuk tiszteletben egymás nézeteit.

Anyós mellesleg Jehova tanúja! Azt hiszem nem kell részleteznem.

fumerin 2010.11.30. 09:51:27

@Drága IV gernika: OK!
Piros ruciban fogok seprűzni:)Már kurva jól járok, kivonták az aprót a forgalomból:)))

dr. gernika 2010.11.30. 09:55:01

@Bundabandi: Az én nagymamám is az volt, már 8-9 éves koromban hitvitáink voltak.

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 09:55:31

Egy biztos, én nem szeretem, ha bárminemű fontos kérdést a nagyközönség elött tesznek fel nekem. Még ha az a család akkor sem...
Ha körülnézek, én azt tapasztalom, ahol 5-6 vagy több év együttélés után jön az esküvő, ott 1 éven belül a válás is megtörténik.

tuli _ 2010.11.30. 09:59:59

@Drága IV gernika: @Bundabandi: a jehováktól ments meg urunk minket :D
@fumerin: majd összekapjátok magatokat :) a lényeg az, hogy ne okozzon egyik félben sem hiányérzetet ez a helyzet.

@Dr. Jula Watson: hú, nagyon sok ilyen van. de érdekes módon, az én környezetemben a nők lépnek le. szülnek egy gyereket, mert az kell, és apának agyő.

fumerin 2010.11.30. 10:03:57

@tuli _: Amíg papír nélkül is kapok néha "csakúgymiértne" virágot, addig nem aggódom:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 10:04:05

@Bundabandi:

Nekem egy kollégám az, de nem csesztetjük, ő dolga :) Nem akar megtéríteni, eleve a sátán ölebeinek tart minket, mert egész nap nyomjuk a black-thrashmetált :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 10:17:19

@Kedves Nard: :D Hihi! Trash-metál!

Erről eszembe jutott, mikor anyósom megkérte a fiát, hogy szerezzem már neki egy elemlámpát. Kérdeztem tőle, hogy minek Anyádnak most hirtelen elemlámpa? Azt mondta, már a katonai hátizsákját is elkérte! És konzerveket vásárol. :D Túlélő csomagot állít össze, mert jön a világvége! Kmmm ez kb. 4 éve volt.... még élünk! De ezen olyan jót nevettem!!!!

dr. gernika 2010.11.30. 10:20:50

@Kedves Nard: Még hogy nem csesztetitek... :)

dr. gernika 2010.11.30. 10:22:24

@Bundabandi: Hát, ha eljő a világvége, nemsokra megy a túlélőcsomagjával, hiszen az a lényege, hogy az _egész_ világnak vége lesz, aminek ő is része, nem?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 10:24:32

@Drága IV gernika:

A vallása miatt nem :) Minden másért igen. Most épp orvoshoz ment :) Ideggyógyászatra :) Nem tudom miért, hiszen mi kedvesek vagyunk hozzá! Skorpió-Nyilas duó oktatja a munkavégzés mikéntjéről és hogyanjáról, szerintem hálásnak kéne lennie! :)

fumerin 2010.11.30. 10:26:58

@Kedves Nard: Az a finom és tapintatos modorod skorpióról árulkodik:)
(nyilasok kevésbé basszák az emberek szemébe a frankót)
:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 10:27:24

@Drága IV gernika: Jaj, hát ennyire nem okos! Ill. azt gondolja, hogy a paradicsomba fog jutni. Mondjuk akkor sem kell túlélő csomag. :D Na, mindegy őt tudja! Én legalább mulattam rajta egy jót. Szerencse, hogy a fia nem sok mindent örökölt a természetéből.:) Bár azt mondják a nagyszülők tulajdonságai az unokákban jelentkeznek erősebben. Csak reménykedek, hogy nem így lesz!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 10:28:00

@fumerin:

Hát nem. A munkatársam skorpió, én vagyok a nyilas.

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 10:31:23

"hogyne lenne logikai kapcsolat, nagyon is van, ha utálná, nyilván nem mehetne akkor oda, amikor akar, mert kiutálná, ha már okoskodunk :)"

"Kiutálni" maximum akkor tudna bárkit, ha egyszemélyes döntéshozó lenne a háznál, oldalán egy beszari papuccsal. A zsigerből jövő gyűlöletet viszont ritkán téveszti össze az ember például azzal, hogy a másiknak valahogy mindig rossz napja van. Más kérdés, hogy ha ilyesmit érzékelek, eleve nem megyek még a háza tájára sem az illetőnek többet, de ez már az én döntésem. Számomra a mondat inkább csak annyit sugall, túl puha ahhoz, hogy karakánul felvállalja a véleményét a lánya előtt, nem többet.

dr. gernika 2010.11.30. 10:31:49

@fumerin: Épp ellenkezőleg, nyilasok pofába bunkók, skorpinyók meg inkább hátból hasba szúrnak. :)
@Bundabandi: Jah, a paradicsomban pont elemlámpára lesz szüksége. :DDD
Ne engedd át a gyerekeket hozzá felügyelet nélkül! Én is tutifrankón nekiálltam bibliát olvasni nagyim hatására, csak szerencsére hamar felmerültek bennem bizonyos logikus kérdések...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 10:33:40

@fumerin:

Hát nemigazán tanultam tőle, max jól tudunk együtt dolgozni. Meg a zenei ízlésünk sem tér el :)

fumerin 2010.11.30. 10:36:26

@Drága IV gernika: Egy igazi skorpió nem támad, csak védekezik! :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 10:37:20

@Drága IV gernika: Sokat gondolkodtam már rajta, mi lesz, ha lesz unoka. Féltem kicsit tőle és a nézeteitől. De eddig már van neki 4! És egészen értelmesek lettek. :)

dr. gernika 2010.11.30. 10:47:13

@fumerin: Jah, úgy éli meg, hogy védekezik, mert akkor is bántva érzi magát, ha nincs. :P
@Bundabandi: Nagyok már? Próbálta őket imádkozni tanítani?

Kham 2010.11.30. 10:53:08

Szerintem, a posztíró mindenképpen Karácsonykor kérjen kezet. Nemcsak, mert ez a szeretet ünnepe és a világ fehér emberi része egymás nyakába borul, általános szeretetérzés lengi be a várost, de észbontóan praktikus is. Egy gyémántosgyűrű mellé nem jár még külön karácsonyi ajándék is, két halat egy csalival. Persze ha mégis igényelné a karácsonyi pulcsit, akkor meg szivola, le kell vágni a fejét egy gyors vágással.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 10:54:58

@Kham:

Nem rossz! Gyémántosgyűrű amúgy is gecidrága!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 10:58:05

@Drága IV gernika: Van két kicsi (pár évesek) és két nagy, az egyik már 18. Nem hallottam, hogy bármi vallásos dologra tanította volna őket. Csak azt hallottam, hogy értük csinálja az egész nagy felhajtást, hogy ők is a paradicsomba kerüljenek. Nem értem egyébként ezt a nagy hitet nála, mert a férje elég régen meghalt már, szívrohamot kapott. Ő nevelte egyedül a 3 kicsi gyereket és most sincs senkije. Hol volt ekkor Jehova?

nosce 2010.11.30. 10:58:32

@Father Justice ♋:
"Számomra a mondat inkább csak annyit sugall, túl puha ahhoz, hogy karakánul felvállalja a véleményét a lánya előtt, nem többet."
lehet, de ez már vélemény(ed), de attól még a logikai kapcsolat megvan, mintahogy a 2x2 attól négy még, mert azt mondom, neki öt lesz, mert geci :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 10:58:36

@tuli _: Tulajdonképpen mindegy melyik lép le. De azt látom, ennyi idő után már nem a nagy szerelem hevében házasodnak, hanem azért, mert úgy érzik valamiért, hogy változtatni kell a jelenlegi helyzeten. Aztán úgy megváltoznak, hogy már nem működik tovább, valahogy jobban kihozza a konfliktusokat.

nosce 2010.11.30. 11:11:32

@Dr. Jula Watson:
"De azt látom, ennyi idő után már nem a nagy szerelem hevében házasodnak, hanem azért, mert úgy érzik valamiért, hogy változtatni kell a jelenlegi helyzeten."

esetleg gyereket akarnak ? :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:13:05

@nosce: Tuudod, a gyerek nem a papírtól lesz :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:13:42

@Dr. Jula Watson: Sőt, a legtöbbször a gyerektől lesz az a papírka :)

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 11:14:33

@nosce: Akkor lenne logikai kapcsolat, ha egyszemélyben ő döntené el, ki léphet be a házukba és ki nem. Abban az esetben az, hogy Ádám akkor mehet hozzájuk, amikor akar, valóban egyfajta cáfolata lehetne annak, hogy utálja. Nem tudom, mi nem érthető ezen? Amit utána leírtam, az meg nyilván az én véleményem, nem is az anyósomé. De azt hittem, ez a "számomra" szóból is egyértelmű. Ha nem, akkor újra leírom: számomra.

Devil2 2010.11.30. 11:17:09

Talán meg kéne kérni a mamát face to face, hogy legyen olyan kedves és árulja el hogy mit gondol (persze nehéz ennek nekimenni), mert a gesztusaiból ez meg ez jön le. Ha ekkor sem borul a bili, akkor fellélegezve közölni kellene vele a tényeket hogy itt bizony lagzi lesz. Legalábbis azután hogy ezt a párocska tisztázta.

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:19:29

@Devil2: Az a helyzet, hogy aki eddig nem mondta, az egy ilyen direkt kérdésre egyből tagadni fog.

Devil2 2010.11.30. 11:22:10

@Dr. Jula Watson: Ezért gondoltam én aduásznak a bejelentést. Na arra már lesz egy nem őszinte mosoly minimum.

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:26:39

@Devil2: De ez csak úgy működhet, ha a már megtörtént eljegyzés tényét jelentik be, és nem elöttük történik a gyűrűátnyújtás.

nosce 2010.11.30. 11:28:47

@Father Justice ♋:
nademost, miután nem tudjuk h az apa papucs-é vagy sem , továbbá h az anya mennyiben egyszemélyben dönt, erről egy qrva szó sincs, részedről ezek további feltételezések, így ezeknek sincs köze a formállogikai viszony fennállásához. Te egy fastruktúrán végigbókláztál egy ágat, a többi bejáratlan maradt ez a baj :), de ez már valszeg túlzott kötözködés részemről....

Devil2 2010.11.30. 11:28:53

@Dr. Jula Watson: Akár, de lényeg, hogy a saját hazugságába kell belenyomni a mama arcát. Mert hisz ő azt mondta hogy semmi gond nincs.

dr. gernika 2010.11.30. 11:31:26

@Kedves Nard: Te már csak tudod.
@Bundabandi: Ó, ilyennel már én is találkoztam. A néni katolikus volt, az unokája nem volt megkeresztelve és azon aggódott, hogy majd emiatt Ő lesz számonkérve odafönt. Ehh.
Jehova útjai kifürkészhetetlenek, bizonyára ezt a sorsot szánta anyósodnak, ne kérdőjelezd meg. :P
@Dr. Jula Watson: Mondjuk nagy szerelmi hévben sem tanácsos házasodni, de tény, hogy 5-6-7 év után már inkább a külső-belső frusztráció viszi rá a párokat, nem a közös errevágyás.

nosce 2010.11.30. 11:31:29

@Dr. Jula Watson:
hopppáá, megmutatnád mitől ? :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:31:55

@Devil2: A legjobban úgy lehet egyébként, ha a fiú a lehető legtöbb időt tölt anyóspajtinál, és ott nyüzsög körülötte. Mert így előbb utóbb ő sem bírja tűrtőztetni magát, és borul a bili. :)

dr. gernika 2010.11.30. 11:32:28

@Dr. Jula Watson: Hajjaj, mostanában több exem is már pocakosan vette el a szerencsés nyertest. :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:34:46

@nosce: Nocsak, gyereket akarsz? :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:35:57

@Drága IV gernika: én sem egy ilyen esküvőn voltam már :)

Hurri Kán 2010.11.30. 11:39:29

'Napot!

Nem értem a poszttolót. Utálja a barátnője anyja. És?
Nem az anyját akarja feleségül venni...

nosce 2010.11.30. 11:40:37

@Dr. Jula Watson:
ha nem is, azért jó tudni h hogy kell, nem ? :)

dr. gernika 2010.11.30. 11:41:44

@Dr. Jula Watson: Mi így csináltuk. :) Volt nagy szívhezkapkodás. :P

fumerin 2010.11.30. 11:41:55

@Kedves Nard: Kicsi vagyok, de az én bakancsom is erős:)
@Drága IV gernika: Pedig tudtad, hogy drágábbak a kismama menyasszonyi ruhák a simánál? :D

Devil2 2010.11.30. 11:42:58

@Dr. Jula Watson: Nem derült ki viszont a másik oldal, hogy milyen is ez a srác valójában. Lehet hogy tényleg olyan az értékrendeje hogy kinyílik a mama zsebében a bicska. Van ilyen. De akkor el kell gondolkodniuk a hogyan tovább-on, mert ha a srác kvázi lesz**ja a mama fejét, akkor a lánytól is megerősítést vár ehhez. Arra meg ne vegyen már senki rá hogy a szülőmnek hátat fordítsak, a lány helyében.

tuli _ 2010.11.30. 11:43:00

@Dr. Jula Watson: az én környezetemben nem mindegy.a nők akartak nagyon gyereket, valahogy úgy jött le nekem, hogy a mór megtette kötelességét, a mór mehet.

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:45:48

@nosce: egy kis szemléltető oktatásra lenne szükséged? :)

Hurri Kán 2010.11.30. 11:45:54

@Devil2: Továbbra is fenntartom, hogy nem a mamát veszi feleségül. Személy szerint engem is eddigi barátnőim anyja nagyrészt utált, én meg pont leszartam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.30. 11:45:59

@Devil2: Ezt mondom én is. Lásd fent! A legjobb tisztázni.

fumerin 2010.11.30. 11:46:31

@tuli _: Nem gyűrűzött be felétek a spermabank? :)))

fumerin 2010.11.30. 11:47:14

@gyvy: Téged van ember, aki utál? Ez új:)))

Devil2 2010.11.30. 11:48:08

@Bundabandi: Akkor egyetértünk, bár sorry, nem olvastam minden kommentet. :)

Hurri Kán 2010.11.30. 11:48:38

@fumerin:
Kicsinyes, saját árnyékukon és kisszerű irigységükön felülemelkedni képtelen emberek mindenhol vannak :(((

Devil2 2010.11.30. 11:50:20

@gyvy: Én nem tudok teljes lelki nyugalommal élni úgy hogy a partnerem szülein át kell hogy gázoljak, ha akarok valamit a lányuktól. De tudod, ahány ház... ez neked megy, nekem nem.

nosce 2010.11.30. 11:50:28

@Dr. Jula Watson:
valami olyasmire, megmutatnád hova, mit, hogyan :)

fumerin 2010.11.30. 11:52:22

@Devil2: Szerintem gyvy nem gázol át az anyósán, tiltja a jó ízlése! :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 11:53:01

@Devil2: Igen, ez megint az az eset, amikor nagyon kevés a valódi információ ahhoz, hogy az ember teljes képet kapjon, vagy hogy egyáltalán véleményt lehessen formálni.

@tuli _: gyereket, meg hogy elmondhassák, hogy voltak férjnél? Mert ha csak gyereket akar, akkor azt házasság nélkül is lehet. Főleg ha utána tudja, úgyis le akar lépni. De nem tudom, mert ilyenek nem voltak az én környezetemben.

Devil2 2010.11.30. 11:53:16

@fumerin: Nem belegázolásról beszéltem. :D

Hurri Kán 2010.11.30. 11:53:24

@Devil2:
Szó sem volt itt átgázolásról, meg házasság még ötlet szintjén sem volt. Egyszerűen vannak olyan szülők, akik képtelenek elfogadni, hogy a gyerekük (és nem csak a lányuk!) felnőtt, és önállóan hoz döntést. Egy ismerősöm ezt szeretet-terrornak hívja.. Tudod, ha megrohadsz is segítek hogy boldog legyél :))

Hurri Kán 2010.11.30. 11:54:59

@fumerin: attól is függ, milyen az az anyós :DDD

Jelenleg még nem rendelkezem anyóssal, és nem is rendelkeztem ;)

Devil2 2010.11.30. 11:55:15

@Dr. Jula Watson: Így igaz, ezért gondoltam hogy többfelől is megközelítem a problémát. :)

fumerin 2010.11.30. 11:56:46

@gyvy: Szerencsés embernek mondhatod magad! :)))

Devil2 2010.11.30. 11:57:18

@gyvy: Jaaa, hát ha csak sunázásról van szó akkor oké, de tudod előbb utóbb fel kell nőni. :)

Hurri Kán 2010.11.30. 11:58:43

@fumerin: :DDD

@Devil2: miért, gyerekkorba' még nem sunázik az ember :D

Hurri Kán 2010.11.30. 11:59:55

@fumerin:
Különben is, az egyik barátom nagyapja mondta nekem, márpedig ő egy bölcs ember volt, hogy minek nősülni addig, amíg másnak is van felesége ? :))

nosce 2010.11.30. 12:00:58

@gyvy:
pedig lehet h könnyebb lenne a helyzeted, ha a mamát is feleségül kérnéd :)

nosce 2010.11.30. 12:02:20

@gyvy:
sőt még az is lehet, h a gyerekét is felnevelik :)

Hurri Kán 2010.11.30. 12:04:29

@nosce:
de hát a mama optimális esetben már férjnél van. Hát minek venném rá bigámiára?

fumerin 2010.11.30. 12:04:52

@gyvy: :))))
Aranyos bácsi lehetett! :D

Hurri Kán 2010.11.30. 12:06:37

@fumerin: Az volt. Az ilyet mindig érdemes meghallgatni. :))

nosce 2010.11.30. 12:08:52

@gyvy:
éppen azért kérheted meg, mert nincs veszélye h igent mondhat :)

Hurri Kán 2010.11.30. 12:10:17

@nosce: Nincsen nekem annyi energiám hogy zárt kapukat döngessek :)

tuli _ 2010.11.30. 12:12:18

@fumerin: az nem olyan. kellett a felhajtás, kellett a nagy buli.@Dr. Jula Watson: kb igen. nem ugyanaz férj nélkül.

tudjátok, én vidéki vagyok.:D
de tulajdonképpen nem is az a lényeg, hogy papírral, vagy papír nélkül. hanem a hozzáállás. az egyik nő pl. amikor közölte, hogy válni akar, sorolta, mi nem tetszik a férjével. 1 év alatt marha sok minden változott a tulajdonságaiban. valóban.

indapass90210 2010.11.30. 12:19:27

Már 5 éve együtt vagytok, és még nem untad meg?

fumerin 2010.11.30. 12:20:11

@gyvy: Jó is néha máshol vacsizni:DDD
@tuli _: Ismerem ezt az állatfajt! Nem is okoz meglepit, mikor a barátnőim picsognak, de szar a férjük, bezzeg a szerető! :)))))

Hurri Kán 2010.11.30. 12:21:37

@fumerin:
Nekem azt tanították, hogy rendes ember mindegy hol ebédel de vacsorázni otthon kel :DDD

fumerin 2010.11.30. 12:24:51

@gyvy: Na, akkor megint ki kell találnom az esti menüt:)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 12:26:20

@fumerin:

És ha ugyanezek megtudják, hogy a férjük pont ugyanazt csinálja mint ő? :) Akkor mit picsognak? :)

nosce 2010.11.30. 12:26:26

@fumerin:
ezért rendes nő szeretőt tart :), nem lesz frusztrált :)

Hurri Kán 2010.11.30. 12:26:58

@fumerin: Szerintem feltalálod magad. Gondolom sör lesz benne :))

dr. gernika 2010.11.30. 12:28:34

@fumerin: Azok, amiket a fotókon láttam, nem kerülhettek túl sokba. :P

nosce 2010.11.30. 12:29:08

@gyvy:
azt nem mondtam h ne döngesd meg :)

dr. gernika 2010.11.30. 12:31:14

@Bundabandi: Ott vidékön a népök nem bíznak a spörmabankban. :P

fumerin 2010.11.30. 12:32:02

@Kedves Nard: Megcsalás...
Az én ismerőseim már kinőttek ebből a gyerekes hisztiből!
Csak megpróbálják megindokolni, hogy jól mentek férjhez, de az a fránya nem olyan, mint az a másik angyali teremtmény, akire nem kell gatyát mosni! :))))
@gyvy: :( Sör csak ritka alkalmakkor! Szombaton nem sérthetem meg édesapámat, hogy nem sörözök vele, ha már elvállalta a bébisintér szerepet! :)))
@nosce: Csak annak érdemes szeretőt tartani, aki férjnél van! :D

fumerin 2010.11.30. 12:34:00

@Drága IV gernika: Látod, már egyszer mondtam, nem kell menyasszonyi ruha, úgyis a háztartási berendezések színére emlékeztet! :D
A fotókat meg nem profi készíthette! Mert minden menyasszony szép...valakinek :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 12:34:16

@fumerin:

Igazi nő, nem iszik sört! Még amikor vadásztunk csajokra, mindig megfigyeltük, hogy mit isznak, ha sört, élből kukáztuk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 12:34:16

@fumerin:

Igazi nő, nem iszik sört! Még amikor vadásztunk csajokra, mindig megfigyeltük, hogy mit isznak, ha sört, élből kukáztuk.

Hurri Kán 2010.11.30. 12:35:29

@Kedves Nard: Ez így van :DDD

Ha kicsit dülöngél és szaglik a pálinkától még lehet tisztességes nő, de sörivás akkor nem! :DDD

tuli _ 2010.11.30. 12:35:32

@fumerin: szép kis barátnőid vannak :D

nosce 2010.11.30. 12:36:39

@Kedves Nard:
peersze, mert sörrel sokáig tart leitatni :)

Caddy 2010.11.30. 12:38:21

Jajj, ha minden lánykérés így indulna, nem lenne esküvő a Földön. :D
Ádám szedd össze magad, légy férfi, és tedd azt amit szeretnél. Nem kell ide a sok elmebeteg kommentelő.

nosce 2010.11.30. 12:38:31

@fumerin:
"Csak annak érdemes szeretőt tartani, aki férjnél van! :D"

ezért jó az a fránya papír, mert azzal megszerzi a jogot a szeretőre :)

Hurri Kán 2010.11.30. 12:40:08

@Caddy: Úgy tűnik, Ádám nem ennyire határozott személyiség :)

summerstorm 2010.11.30. 12:44:56

@Kedves Nard:

pedig néha télleg jó is egy kis sör :)
hááát biztos ezért nem jött hozzám oda régen soha senki ismerkedni :D :D....

a poszt meg ari, anyóssal meg ügyesen....
szerintem se karácsonykor... és ne is mikulásbácsisnapon :)

summerstorm 2010.11.30. 12:47:29

@Caddy:

jól mondod :)
Ádám, veled vagyunk, szedd össze magad szépen :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 12:58:54

@gyvy:

A pálinka is necces. A pálinkavedelés csak mostanában lett divat a divatszingliknél. Mert menő szerintük, pedig csak olcsó szar. Persze drága is van, hogy a pénzes majmokat is lehúzzák, de minőségben ugyanott van mint az ócsópálesz. A pálinka és a sör nálam a Zöld Pardon színvonal. Ócsó, szar, de állítsuk be menőnek, hogy mi is trendinek tűnjünk. Ennyi.

@mooon:):

Jó eséllyel ezért nem. Nálam speciel eléggé taszító egy sörivó nő látványa. Mondjuk a sörivő férfi is undorító. Büdös, savanyú és csak hugyozik tőle az ember.

tőzegmalac 2010.11.30. 13:01:50

@Caddy: az első valamirevaló tanács:)

summerstorm 2010.11.30. 13:02:08

@Kedves Nard:

de ha egyszer ojjan fincsik is vannak köztük...
a citromos Gösser meg már szinte nem is sör :)...

Hurri Kán 2010.11.30. 13:05:43

@Kedves Nard: én nem a ZP színvonalról beszélek, hanem normális helyről, és normális, lehetőleg házi pálinkáról. Azt nem divatból isszák, szerintem.

A hülye egybites divatszingli meg tök mindegy mit iszik, lelazulni maximum attól tud ha háromszor tarkón vered egy széklábbal mondjuk, mert 99%-uk úgy el van szállva, hogy még magával sem áll szóba.

Hurri Kán 2010.11.30. 13:06:22

@kabátnyúl: nekem is van rengeteg jó ötletem! :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.30. 13:07:03

@Drága IV gernika: Nem bunkok. Aranyos kis tundermackok. Mondjuk a tuli pont nem.

fumerin 2010.11.30. 13:08:13

@Kedves Nard: Na engem szórakozóhelyen akkor látni, amikor a fehér hollókat. Szóval a felmérésetek nálam megbukna:)

Hurri Kán 2010.11.30. 13:09:37

@fumerin: Most. És korábban :DDDD?

Frigyesur (törölt) 2010.11.30. 13:10:45

@Kham: En is pont erre gondoltam.

Az eredeti kerdesre valaszolva: szerintem ne. Ne karacsonykor. Az masnak az unnepe. Evfordulo meg csak-csak elmegy. De legjobb teljesen fuggetlen napra idoziteni. Egyreszt meglepo, masreszt semmilyen unnepbe nem kavar be.

summerstorm 2010.11.30. 13:12:35

@gyvy:

ejnye de rossz véleménnyel vannak itt egyesek a szinglikről...

Hurri Kán 2010.11.30. 13:14:48

@mooon:): A divatszinglikről kisasszony! Hullámvölgyek természetesen mindenkinél előfordulhatnak. De kinek nem inge... :DD

fumerin 2010.11.30. 13:20:23

@gyvy: Korábban? Akkor még nem ittam alkoholt sem (és koncertekre jártam inkább)!
Józan bolond vagyok, minek tetézzem?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 13:21:42

@gyvy:

Divatot csináltak belőle, mert annyira lepukkantak, hogy csak azt engedhetik meg maguknak. Szükségből kovácsolnak erényt.

@Frigyesur:

Simán. A rum kalózos a vodka meg jó :)

@mooon:):

Kis modorosblog-olvasás rád férne úgy érzem!

Hurri Kán 2010.11.30. 13:23:33

@fumerin: és a koncerteket zömmel nyugdíjas-otthonokban tartották. Értem :DD

@Kedves Nard: egyébként pont leszarom. Mindenki attól csúszik haza a saját nyálán amitől akar.

Caddy 2010.11.30. 13:24:14

@gyvy: @mooon:): de most mit lehet erre mondani, gyerünk Ádi olyan romantikus karácsonykor. Szerintem a lánykérés mindig romantikus, mindegy hogy egy étterem teraszán történik, vagy a világ tetején, vagy Hawain. :)
Picsába, olyan elegem van a határozatlan pasikból. :D

Hurri Kán 2010.11.30. 13:27:26

@Caddy: jer közelebb édes :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 13:28:25

@Caddy:

A nem döntés is döntés végülis! :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 13:32:52

@Caddy: Ne is emlegessük a töketlenkedőket :D

summerstorm 2010.11.30. 13:33:23

@gyvy:

na jó, azt télleg lehagytam valahogy....
Mondjuk ez a szórakozó helyek 50%-ra mindenképpen igaz...
néha meg többre. Ezért megyek én a barátaimmal, így közben nem figyelek a közönség további tagjaira... akikre ez pont igaz lehet.

summerstorm 2010.11.30. 13:36:58

@Kedves Nard:

mire okítanának ott engem mondd :)?

@Caddy:

:D :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 13:37:18

@Caddy: Így van, ha hozzá akar menni a ány, akkor mindegy, hogy mi módon kéri meg, az romantikus lesz, ha meg nem akar, akkor tehet bármit az csak ciki és kellemetlen lesz. :)

@gyvy: Mármint milyen igéretekkel?
Amúgy nem, csak nehezen viselem a határozatlan és töketlenkedő alakokat, akik nem képesek a legkisebb önálló lépésre sem.

Hurri Kán 2010.11.30. 13:39:25

@Dr. Jula Watson: Úgy általában, mindenhol és minden téren ;)

nosce 2010.11.30. 13:42:58

@Dr. Jula Watson:
"Amúgy nem, csak nehezen viselem a határozatlan és töketlenkedő alakokat, "

mi a különbség a kettő között ?

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 13:43:29

@gyvy: Nem szeretem az igéreteket. :) Én sem igérek, és ha más teszi, az gyanús :)

nosce 2010.11.30. 13:44:57

@Dr. Jula Watson:
"ha hozzá akar menni a ány, akkor mindegy, hogy mi módon kéri meg, az romantikus lesz, ha meg nem akar, akkor tehet bármit az csak ciki és kellemetlen lesz. :)"

igaz, ha jó a csajjal, akkor lépjen ne xarozzon....

tuli _ 2010.11.30. 13:45:24

@Frigyesur: mi vahahahan? én tényleg nem vagyok aranyos kis tündérmackó, de skorpió sem, meg nyilas sem :)

tuli _ 2010.11.30. 13:47:21

eddig nem akartam lánykérést, de most már akarok :D
az jó, ha célzásként véletlenül a tévében mindig esküvős romantikus filmekre kapcsolok? úgy tudom, a férfiak imádják ezeket:D

Devil2 2010.11.30. 13:48:00

@Dr. Jula Watson: Ha meg nem tököl az legalább olyan gyanús, nem? :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 13:49:49

@nosce: Így-így :)

@Devil2: :P Minden és mindenki gyanús! Az is aki nem :D

fumerin 2010.11.30. 13:50:00

@tuli _: Már nem vagy lány!
És az neked jó, ha megkérik a kezed és a végén a karod sem elég? :DDD

Devil2 2010.11.30. 13:50:15

@tuli _: Kapcsolj oda és utána beszélhetsz nyugodtan a hüvelygombáról. :D

Hurri Kán 2010.11.30. 13:50:36

@Devil2: Egy idő után minden gyanús :D

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 13:52:32

@nosce: mármint a határozatlan és a vacakolós között? Semmi, nem is tettem oda megkülönböztetést, csak tobzódtam a melléknevekben :)

Devil2 2010.11.30. 13:53:31

@Dr. Jula Watson: Virág elvtárs is megmondta, az a gyanús ami nem gyanús. :)

tuli _ 2010.11.30. 13:55:41

@fumerin: jó hát :D de inkább az lesz, hogy feleségül vesznek, és akkor már mindent megengedhetek magamnak :D

@Devil2: :D :D :D na, az biztos :)

fumerin 2010.11.30. 13:57:38

@tuli _: Gondolhattam volna, hogy a legális szeretőre fáj a fogad:))))

Devil2 2010.11.30. 14:00:43

@Dr. Jula Watson: Csókoltatom az elvtársnőt! :))

tuli _ 2010.11.30. 14:04:40

@fumerin: na, az biztosan nem. ne a barátnőidből indulj ki :)

Devil2 2010.11.30. 14:06:34

@fumerin: Legálisan csak most lehet szeretője. :)

nosce 2010.11.30. 14:06:46

@Kedves Nard:
"A pálinka is necces. A pálinkavedelés csak mostanában lett divat a divatszingliknél. Mert menő szerintük, pedig csak olcsó szar."

sztem inkább ez ami sznobbbbbb :), a pálinka lehet olyan tiszta mint a vodka és finomabb illatosabb is, szal simán bebaaszhatsz tőle és nem fáj a fejed utána és csak azért olcsóbb mert magyar az meg nem menő...:)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 14:07:04

@Devil2: mint Kádár és Brezsnyev elvtársi csókja? :D

nosce 2010.11.30. 14:07:41

@Dr. Jula Watson:
értem, akkor csak barokkosan toltad :)

fumerin 2010.11.30. 14:08:57

@tuli _: Vicccceltem!
Nem tehetek róla, ha nekik ez az élet kielégítő. Régi darabjai életemnek (barátaim), nem fogok ítélkezni felettük, nekik így jó, legyen.
Más a véleményem, amit ismernek! Aki igazán ismer már ki sem meri kérni a véleményem, csak elmondja a konkrét tényeket:)
(mert én olyan tündéri, aranyos és megértő vagyok, aki mindig virágnyelven lihegi el visszafogott véleményét! :)))

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 14:09:15

@nosce: Szerintem bárkit megitélni azért, amilyen italt iszik az igazi sznobság. Mindegy melyik irányba is itélkezik az illető. :)

fumerin 2010.11.30. 14:09:45

@Devil2: Egy nőnek lehet szeretője, PONT!
Nem tiltja az alkotmány!
:)))

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 14:10:20

@nosce: tudod, leütésre fizetnek :)

@Devil2: Háát, mindkettőnél kevesebb a ráncom és több a hajam...

Hurri Kán 2010.11.30. 14:10:21

@fumerin: Hát hogyne, erről vagy híres messze földön :DDDDDD

tuli _ 2010.11.30. 14:13:17

@fumerin: nyugi, nekem is van ilyen ezeréves barátnőm. :)

@nosce: @Dr. Jula Watson: így van. Nard sznob. :)

Devil2 2010.11.30. 14:13:20

@fumerin: Akkor biztosan nyelvbotlás volt részedről a legális szó használata. :)

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 14:14:03

@tuli _: vagy csak modoros a maga módján :)

nosce 2010.11.30. 14:14:21

@Dr. Jula Watson:

én nem mondtam h a vodka x@r lenne vagy a whiskey de a sör sem, főleg a különlegesebb sörök, csak a szerencsétlan pálinkát védtem :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.30. 14:15:43

@Kedves Nard: Pont azt beszeltuk Kittyvel, hogy ha ezentul iszom egy kis rumot, rogton elkezdek mindenkit szarazfoldi patkanyozni.

@tuli _: Ööö, akkor horoszpokilag alulmuvelt vagyok, azt hittem, hogy az vagy a honap miatt.

Dr. Jula Watson 2010.11.30. 14:16:37

@Devil2: Nekem mondod? :D

@nosce: Tudom. Ezt már elöbb be akartam írni :) Ügyvéd úr! :)

További kellemest, megyek a dolgomra.

fumerin 2010.11.30. 14:16:50

@gyvy: Mert én aranyos és kedves és önzetlen és...biztosan boldoggá avatnak! Tuti! Az alapítványi bálon 3 pappal is táncoltam! :)))Videjó is van róla:)
@Dr. Jula Watson: Még nincs diktatúra, hiszek az alkotmányos jogokban:)
@Devil2: Nem értheted az asszonyzsargont:D

nosce 2010.11.30. 14:17:35

@Dr. Jula Watson:

és legalább jól megfizetnek ? :)

Devil2 2010.11.30. 14:18:04

@fumerin: Az télleg érthetetlen. :D

tőzegmalac 2010.11.30. 14:18:27

@mooon:): én is szingli vagyok én is:D

indapass90210 2010.11.30. 14:18:33

@nosce: mondjuk vodkából is lehet inni nemiroff lex-et, esetleg khortytsia viájpit, nem absolute, finlandia vagy kalinka szarokat.

A nemiroff lex fogyasztóinak kúlságára mutat rá a következő video 0:17, 1:50, 2:28 meg még egy csomó alkalommal:
www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

Hurri Kán 2010.11.30. 14:18:34

@Frigyesur: Szerintem a rumivás ennek nem előfeltétele.

@fumerin: Ezt nem is vontam kétségbe :DD

nosce 2010.11.30. 14:18:57

@fumerin:
"és...biztosan boldoggá avatnak! "

na erre házasság nélkül esélyed sincs :) szeretővel még csak-csak :)

Hurri Kán 2010.11.30. 14:22:06

@nosce: Értem. És ha házas és szerető is van akkor a szentté avatás meg úgyszólván garantált :DD

Egy szép szobor is járna: Szent Fumerin, és mondjuk csirkecsontokkal a hajában és sörösüveggel a kezében ábrázolnák, allegórikus tánc közben :DDDDD

nosce 2010.11.30. 14:23:42

@gyvy:
igen, ő lenne a sörözők védőszentje :)

nosce 2010.11.30. 14:26:54

@Dövan:
tééényleg , alig szponzorált :)

Caddy 2010.11.30. 14:27:23

@gyvy: cunci, te is fedezékből tüzelsz,így még jó hogy nagy a szád. :D

@Kedves Nard: mindig van döntés. Maximum nincs kimondva, olyan nincs hogy nincs döntés.

@Dr. Jula Watson: nyilván para ez mindkét félnek. De ha már előre ennyire túlbonyolítja....ááááá. Szerintem öt év után illik ismerni a másikat. Ennyi. :)

@fumerin: legális szerető???? Az meg mi az? :)

summerstorm 2010.11.30. 14:27:57

@kabátnyúl:

jól van nyuszi :) *buksisimi*
iszunk e egy jó bort :D?

Hurri Kán 2010.11.30. 14:29:56

@Caddy:
könnyű ám a drót túlvégéről így gorombáskodni :))) De persze lehet, aztán meg esténként telesírni egy csomag százas papírzsepit hogy mennyire hálátlan a szingli lét :DDD

Devil2 2010.11.30. 14:30:09

@Dövan: Gondoltam hogy erre gondolsz. :)

Caddy 2010.11.30. 14:33:57

@gyvy: na most ezzel javítani, vagy rontani akarsz-e a helyzeteden? :D Mert ugye úgy is érthetjük eztet-e, hogy neked azért van a csajod, hogy ne legyél szingli. :) Ugye.
(písz van különben,csak .....) :)

Hurri Kán 2010.11.30. 14:38:19

@Caddy: Persze hogy písz :DDDD

Amúgy nem csajom van hanem barátnőm és azért, mert szeret! Legalábbis ezt mondja ;-)

De nem fogol engemet a nyakatekert női logikáddal összezavarni :D

tőzegmalac 2010.11.30. 14:41:24

@mooon:): iszunk hát, a sarokban csendben elborozgatunk;)
még ha nem is trendi:D

fumerin 2010.11.30. 14:42:32

@nosce: Naná!
Legalább hasznosan tevékenykedhetnék a pokolból is! :P
@Caddy: Majd 10 év házasság után megérkezik az értesítés, hogy feljogosítanak 10 évig a szerető tartásra, aztán 20 év kiérdemelt özvegységre! Hidd el! :)))

Caddy 2010.11.30. 14:43:19

@gyvy: áááá a nőknek sose nem szabad hinni. :) Nem nyakatekert logika ez, de nem ám! :)

@kabátnyúl: na a két nemtrendi. Adok én nektek, csak nehogy felhúzzam szódával. :D

Caddy 2010.11.30. 14:46:02

@fumerin: komolyan????? Lehet mégis belevágok ebbe a dologba. :D Elég kecsegtető, főleg a szeretős dolog, és figyi többet is lehet tartani ezekből? :D:D:D

@mooon:): szájkarate :) Te meg csak itt röhögcsélsz? Nehogy rád szabadítsak valami hittérítő telefonálót. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.30. 14:47:49

@gyvy: :D:D:D Kigondoltam, hol fogjuk felállítani azt a szobrot.:D:D

Hurri Kán 2010.11.30. 14:48:03

@Caddy: Hiába, egynél többször akkor sem fognak szentté avatni :D

Caddy 2010.11.30. 14:48:13

Srácok, megtaláltam a tuti randi oldalt. Ezt figyeljétek:

Regisztrált tagjaink száma:
50463

Ebből fiúk:
26851

Lányok:
23612

18 év alatti:
4456

18 és 22 év közötti:
6810

22 és 30 év közötti:
14379

30 és 40 év közötti:
14900

40 és 50 év közötti:
5146

50 feletti:
4772

summerstorm 2010.11.30. 14:49:40

@Caddy:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
neeeee, kérlek neeeee, még egyszer neeeee....

szódát és hittérítőt neeeee :D :D :D :D

Caddy 2010.11.30. 14:50:26

@gyvy: ne már! Ez olyan izé.... :(

tőzegmalac 2010.11.30. 14:58:16

@Caddy: a fröccs se trendi, de én azt is szeretem:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:00:00

@kabátnyúl:

A fröccs is trendi az ócsójánosok körében :)

Hurri Kán 2010.11.30. 15:00:53

@kabátnyúl: Neeem? Most egy világ omlott össze bennem :(((

Sürgősen össze kéne állítani egy trendiségi listát mert nem bírom én ezt már követni hogy mi trendi meg mi nem :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:04:39

@mooon:):

Azért hívom, mert szeretném, ha beszélgetnénk, kötetlenül Jézusról. :D

Caddy 2010.11.30. 15:06:59

@gyvy: ki szerint trendi vagy nem trendi? Ez itt a kérdés. :)

@kabátnyúl: tudom, tudom... :)

dr. gernika 2010.11.30. 15:07:13

@nosce: A pálinka nem illatos, hanem hányásbüdös. A vodka jó, mert szagtalan.

Hurri Kán 2010.11.30. 15:10:31

@Caddy: Hát a ménsztrím szerint, vagy hogy mondják ezt. Szóval azok akik eldöntik hogy mostantól mire van igénytelenség. :))

@Drága IV gernika: A jó pálinka nem hányásbüdös!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:17:14

@gyvy:

Mindegyik pálesz hányásbüdös. Utána meg szó szerint az lesz. Hányás.

Hurri Kán 2010.11.30. 15:18:49

@Kedves Nard: A jó pálesz nem büdös. A szar, az büdös.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:19:32

@gyvy:

Meg a pálinka. Mind. Ocsmány, undorító lőre. Lepukkant alkesz ital.

summerstorm 2010.11.30. 15:20:52

@kabátnyúl:

inkább elbújok az ajtó mögé, és úgy csinálok, mintha nem lennék otthon :D :D :D

na jó, van ami fincsi fröccsnek, főleg nyáron, de van amit nem hígítunk.... mert nem. :)

@Drága IV gernika:

én ugyan nagy Bloody Mary párti, de azért továbbra is megjegyezném, hogy Panyolai mézes gyömbéres vilmoskörte közel sem hányásbüdös... sőőőt....
pedig mooon nem lenni pálinkás...

Hurri Kán 2010.11.30. 15:25:12

@Kedves Nard:

Mert nem ittál még jó pálinkát.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:27:38

@gyvy:

Tán azért, mert nincs. Nem is akarok inni pálinkát. Sört se.

@mooon:):

Az is büdös. Megvan az a jellegzetes bűz benne, ami a pálinkák sajátja :)

tőzegmalac 2010.11.30. 15:27:38

de akkor is az én apukámnak van a legnagyobb dömpere :P

Hurri Kán 2010.11.30. 15:28:59

@Kedves Nard: Jó pálinka márpedig van.

@kabátnyúl: Dömper se trendi :)

fumerin 2010.11.30. 15:31:17

@Caddy: Persze, korlátlan mennyiséget jóváírnak:D Csak otthon mindig legyen rend, kaja, okos kölök és még vacsi is! Simán be lehet vállalni többet is! :DDD
@gyvy: A pálinka az legális vegyi fegyver.

Hurri Kán 2010.11.30. 15:33:06

@fumerin: az ENSZ még nem tiltotta be :))

nosce 2010.11.30. 15:35:05

@Drága IV gernika:
azért én nem az okosba kifőzött cefréről beszélek :)

Caddy 2010.11.30. 15:35:56

@kabátnyúl: :D Nekünk traktorunk van és az én apukám a világon a legerősebb is. :)

@gyvy: na erről beszélek, most akkor a pálinka trendi vagy nem trendi? Vagy mi van? :D

summerstorm 2010.11.30. 15:37:10

@fumerin:

a régi öregek szerint meg kis mennyiségben orvosság... :)
tudod... gyomorfájásra, meg hasmenésre, megfázásra...

Caddy 2010.11.30. 15:38:22

@fumerin: mondom én hogy nekem való kis buli lesz ez. Lesz vacsi, okos gyerekek, minden,én meg megoldom ügyesen. :D Subidubbbiiii :D:D:D

nosce 2010.11.30. 15:38:27

@Kedves Nard:
ha nincs a pálinkában nyomelemnyi metil-alkohol se, akkor nem lesz se szag, se hányás se másnaposság, ennyi benne az okosság :), egyébbként meg tequila :)

fumerin 2010.11.30. 15:39:09

@gyvy: Van sok-sok üveggel, felcímkézve, gondosan. Egyszer biztosan sokat fog érni műgyűjtők számára. :)))

fumerin 2010.11.30. 15:39:47

@Caddy: Naugyehogyugye? :))))

Hurri Kán 2010.11.30. 15:41:04

@Caddy: ööö... leülök iszom egy pálinkát és addig átgondolom. :))

@fumerin: Műgyűjtő vagyok !

fumerin 2010.11.30. 15:44:10

@mooon:): Csak, hogy értsd:
13 éves,40kg-os kislány 2,5 órás edzés után hazaesik, szomjas. Kinyitja a frigót, kiveszi az ásványvíznek látszó tárgyat, majd szomjasan ráhúz. Aztán elér az agyáig a tudat, hogy maró anyagot nyelt le...majd 2 nap hányás, gyomorfájás és az általad megnevezett tünetegyüttes.
Nekem senki nem tudja már bebizonyítani azt, hogy iható lőre a pálinka:)

nosce 2010.11.30. 15:45:22

@gyvy:
"Műgyűjtő vagyok !"

tudom, szent fumerin szobrokat gyüjtesz :)

fumerin 2010.11.30. 15:47:07

@nosce: Csak boldog, mert nem vagyok szűz! Hiába magyarázom azt, hogy van szeplőtelen fogantatás, nem hiszik el. Ez diszkrimináció szerintem, Máriának miért hisznek? :(((

Caddy 2010.11.30. 15:47:22

@fumerin: azt hiszem ha haza megyek igent mondok. :D

@gyvy: erről beszélek. Valaki szerint minden szar és minden trendi. :) Érteni?

nosce 2010.11.30. 15:47:26

@fumerin:
miért, ha vodkát huzott volna le, akkor má bódottá lenne ? :)

nosce 2010.11.30. 15:49:14

@fumerin:
A pápának meg kell vizsgálnia, ővé a végső szó a szüzesség kérdésében :), meg legfeljebb előtte még pát befolyásos bíborosnak :)

Hurri Kán 2010.11.30. 15:50:44

@fumerin: ki mondta hogy neki hisznek :DDD?

@Caddy: Na jó, leegyszerűsítem. Mostantól én döntöm el hogy mi trendi :DDDD

@nosce: :DDDDD

Az egyébként sem a pálinka hibája hogy szakszerűtlenül tárolták.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:52:47

@gyvy:

Aki részegen fetreng letolt gatyával a Vörösmarty téren, az nem trendmeghatározó! :)

@fumerin:

Mária szerintem leszopta a Biblia íróit :) Akár szűz is lehetett! :D

fumerin 2010.11.30. 15:53:46

@nosce: Azóta nem iszom töményet. Hála apámnak! :D
@gyvy: Minden katolikus elhiszi! Én meg támogatom:D

fumerin 2010.11.30. 15:54:43

@Kedves Nard: Még jó, hogy rólam nem akarnak írni:)

rendszerhiba 2010.11.30. 15:54:45

Szerintem kérd meg nyugodtan karácsonykor, lehet nem giccsesen csinálni.

Az anyja megbékél vagy megnyugszik, ha már eljegyezted.

szerintem

sok sikert!

Hurri Kán 2010.11.30. 15:55:22

@Kedves Nard: a letolt nadrág ez honnan jön??? Ilyen ugyanis nem történt, abszolúte rendezett ruházatban aludtam. Elvégre nem vagyok én egy igénytelen, szatír állat :DDDD

@fumerin: akkor meg ne siránkozz a diszkrimináció miatt :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.30. 15:58:04

@gyvy:

Szerintem ott hédereltél az elöl sáfrányos, hátul féknyomos fecskében a virágágyásban! :)

nosce 2010.11.30. 16:03:28

@fumerin:
akkor te voltál a 13 éves ? :), még jó hogy nem kimért sör volt a flakonban, azt se guríthatnád most hétvégén :)

fumerin 2010.11.30. 16:04:50

@nosce: Még jó, hogy abban nem volt apu igénytelen és jól megkülönböztethető üvegekben volt:D

nosce 2010.11.30. 16:08:00

@fumerin:
na jó hát apukád tudta mi az érték (sör) :), vagy csak nem akart alkesznek látszani :)

phaszfej 2010.11.30. 16:10:07

Ádika! Rituci vajon örül neki, hogy kiteregeted a magánügyeiteket? Én tuti nem mennék hozzád. Mi a faszt számít az anyós véleménye? Ki a véres geci nem szarná le, ha tényleg kellene a nő? Te meg ettől teszed függővé, te, állat?! A házasság különben sem egy papír, hanem egy eskü, egy fogadalom. Minek nősül az olyan, aki még ezt sem érti? Ostoba búzacsíra vagy, Ádi!

fumerin 2010.11.30. 16:11:33

@nosce: Nem lehetett alkesz! Anyám genetikailag egy vérmedve és sárkány nászából keveredett faj.
Apám hozzám jár kikapcsolódni, még akkor is, ha bébisintér szerepkörrel terhelem le. De a sört korlátlanul fogyaszthatja a munkásságáért minden félelmetes következmény nélkül! :DDD

ZOH 2010.11.30. 16:15:42

1.) Az a giccses, hogy itt szenvedsz -- bakk, egy férfi tudjon már dönteni...
2.) Kérd meg a kezét karácsony ELŐTT.

ZOH 2010.11.30. 16:16:18

@phaszfej: hát igen, van benne valami...

nosce 2010.11.30. 16:16:34

@fumerin:
akkor tényleg nem kockáztathatott :)

nosce 2010.11.30. 16:17:59

@phaszfej:
szerintem Ádi pont úgy Ádi, mint ahogy Rita, Rita :)

Hurri Kán 2010.11.30. 16:18:02

@fumerin: és atyádnak volt valami működőképes ötlete ennek kordában tartására?

nosce 2010.11.30. 16:20:13

@gyvy:
persze, nem ivott :)

Hurri Kán 2010.11.30. 16:22:15

@nosce: az csak tüneti kezelés, a probléma oka azzal nincs megszüntetve :DD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:22:28

Másnak is feltűnt az az apróság, hogy egy kis híján öt éves kapcsolatban öt éve együtt élnek, vagy én vagyok túl szőrszálhasogató?

Mondjuk ezt nevezem: hamarabb élnek együtt, mint ismernék egymást...:) Sok mindent láttam, már kapcsolatokban, de ez überfasza.:)

fumerin 2010.11.30. 16:22:54

@gyvy: A vérmedve sárkány mellett miből gondolod, hogy egyedül gondolkodhatott? :D

Hurri Kán 2010.11.30. 16:23:35

@alfonzina, a főnyomi:
mi ehhez túl nyomik vagyunk hogy kiszúrjuk :))

Hurri Kán 2010.11.30. 16:24:43

@fumerin:
akkor nem lehet túl önálló ember :DDD

indapass90210 2010.11.30. 16:26:38

Azt, hogy pina, írta már valaki?

nosce 2010.11.30. 16:27:13

@alfonzina, a főnyomi:
lehet h eü sexnek indult, de reggel a csaj kapott reggelit és ott ragadt :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:28:17

@nosce: na, az meglehet. utána már haza sem ment, annyira fasza rántottát csinált a fickó.:)

én ezért nem adnék soha reggelit.:D

Hurri Kán 2010.11.30. 16:28:40

@alfonzina, a főnyomi:
nyomi igen, csak nem ennyire :DDD

@fumerin: akkor lehet hogy őt is szentté avatják ? :DDDD?

indapass90210 2010.11.30. 16:29:34

@alfonzina, a főnyomi: nincs nálad reggeli? Akkor rám ne is számíts!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:29:54

Ja és én nem örülnék, ha karácsonykor kérnék meg a kezem, mert ha később elválunk, vagy jó szar lesz a házasság, minden rohadt ünnepen az jutna eszembe, hogy mekkora barom voltam anno, hogy igent mondtam.:)

nosce 2010.11.30. 16:30:23

@gyvy:
a hosszútávú tüneti kezelés az rövidtávon megoldja a dolgot, hosszú távon meg mind halottak vagyunk :)

Hurri Kán 2010.11.30. 16:31:52

@nosce: én nem adom ilyen olcsón a bundám :))

nosce 2010.11.30. 16:33:27

@alfonzina, a főnyomi:
nem is szabad adni reggelit, ha éhes hamarabb távozik :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:33:48

@gyvy: elmúltál harminc? egyedül vagy? na, akkor nyomi vagy!
amúgy álnyomi!:)

@Dövan: életem tragédiája ez...most mi lesz?:)

nosce 2010.11.30. 16:34:26

@Dövan:
még nem írta, de olyan jó olvasni :)

Hurri Kán 2010.11.30. 16:34:46

@alfonzina, a főnyomi: hát a kezemet még nem kérték meg ez tény :DDD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:35:54

@nosce: a lényeg, hogy legyen fix programod másnapra, vagy legalábbis találj ki valamit. akkor van mire hivatkozni. pl. "találkozom a barátaimmal", vagy "anyám tízre idejön"...ilyesmi.

dr. gernika 2010.11.30. 16:36:38

@gyvy: De.
@nosce: Mindegy. Szaglásztam én már hűdenemes páleszt is repi kínálatból. Volt gyümölcsös illata is, de az alap-okádmány cefreszag- default mindegyiknél.

indapass90210 2010.11.30. 16:43:01

@alfonzina, a főnyomi: a kérdés rossz, mert a kérdés az, hogy mi nem lesz?!

nosce 2010.11.30. 16:43:40

@Drága IV gernika:
lehet h olyan kifinomult orrod van :) vagy allergiás vagy rá, én volt h nem éreztem, de lehet olyan ez mint dövan pinája nem szogolni kell hanem benyalni :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:45:24

@Dövan: a kapcsolatunk nem fog előrébb lépni. ó, fájdalom!

dr. gernika 2010.11.30. 16:47:00

@tuli _: Ha még csak az lenne. :)

nem fideszes, magyar vagyok 2010.11.30. 16:48:23

Egy lány kezét akkor kérjük meg, amikor a szája már elfáradt.
Köszönöm, hogy segíthettem.
alászolgája

indapass90210 2010.11.30. 16:49:06

@alfonzina, a főnyomi: mondjuk nem tudom hogyan főzöl, tehát ha nem adsz reggelit, még előnyödre is válhat :D

dr. gernika 2010.11.30. 16:50:53

@nosce: Nem allergiás, gyerekkori fixáció. Akkor még tartotta magát az a tévhit, hogy pálinkás vattával lehet a leghatékonyabban eltávolítani a kullancsot egy macskából. Örökre összekapcsolódott az agyamban a szaga az undorító, kövér kullancsokkal.
Persze az alkesz keresztapám is hozzátehetett valamit a szemeteskukában rohasztott vegyigyümijével, de inkább az előbbi.

fofofo 2010.11.30. 16:52:13

Kérd meg nyugodtan karácsonykor, szerintem az romantikus. Tipp: a bátyám nem is szólt a barátnőjének, lenyúlta egy gyűrűjét, hogy a jegygyűrű mérete jó legyen, aztán a vacsoraasztalnál szépen felállt, és elmondta a magáét.
Egyébként úgyis az apjától kéred meg, akivel jóban vagy:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 16:57:09

@Dövan: állítólag jól főzöm, még mindenki él legalábbis, aki evett a főztömből.:)
de ezt te úgysem fogod megtudni.

indapass90210 2010.11.30. 16:57:39

@alfonzina, a főnyomi: de azért elsőre mindenki imádkozik evés előtt, ugye?

nosce 2010.11.30. 16:58:17

@Drága IV gernika:
kullanccsal összeasszociálni a páleszt az durva :), persze a tequilaban is ott figyel a hernyó :)., a kullancsot meg be kéne pöckölni a páleszbe és az lenne az igazi hungarikum :)

Hurri Kán 2010.11.30. 16:59:41

@nosce: a magyaros tequilát egy barátommal már kifejlesztettük.

nosce 2010.11.30. 17:00:54

@gyvy:
mit lógattatok bele ? :)

Hurri Kán 2010.11.30. 17:02:28

@nosce: Semmit.

Kézfejre egy kis erőspaprika, nyelet jóféle pálesz, majd egy lilahagyma-karika utána!

Finom és tisztíccsa a torkot :))

nosce 2010.11.30. 17:04:15

@gyvy:
az kétszer csíííp, ha nem háromszor :)

Hurri Kán 2010.11.30. 17:05:15

@nosce:
Mink nagggyon kemény gyerekek vagyunk :DDDD

phaszfej 2010.11.30. 17:07:41

Szeretnék seggbetoszni egy vékony, szép arcú lányt ma este. Valaki?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 17:09:31

@Dövan: hja, gondolom. épp úgy, mint a nők az első szex előtt veled.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 17:10:25

@nosce: kösz. majd írok egy könyvet a témában.:)

nosce 2010.11.30. 17:10:38

@phaszfej:
az a kérdés h a fejeddel, vagy a farkaddal ? :)

sas70 2010.11.30. 17:10:57

Szerintem anyuci azért haragszik rád, mert a lányát dugod, de nem akartad feleségül venni! Az esküvői torta, rögtön meghozza az anyós jóindulatát és egyben jelentősen csökkenti a feleséged libidóját. Döntés kérdése, hogy az anyóssal akarsz jóban lenni, vagy a pároddal szexelni?!

phaszfej 2010.11.30. 17:15:57

@nosce: Kábé egy méret a kettő.

nosce 2010.11.30. 17:17:19

@phaszfej:
nabaaszki, akkor te lehetsz hüvely matyi :)

phaszfej 2010.11.30. 17:19:55

Lányok, asszonyok, nők! írjatok privit, rajtam van a kangörcs és ma baszni fogok. Semmi virág, semmi erőltetett romantika, semmi nyálas udvarlás, teszetoszaság, hanem csak vegytiszta, határozott, kemény és hosszú kúrás. Írjatok, ne hagyjátok életetetek legnagyobb szexét!

nosce 2010.11.30. 17:20:53

@alfonzina, a főnyomi:
a megfilmesítési jog az enyém :)

phaszfej 2010.11.30. 17:22:17

Nagyon nagy formában vagyok ma. Ájulásig tudnék kúrni bármennyi csajt.

phaszfej 2010.11.30. 17:24:20

Írjatok tel. számot is, nem akarok hosszasan levelezni! Azonnal csörgök mindenkinek.

deflorator 2010.11.30. 17:53:16

Ha az anyja hülye, nem kizárt, hogy Rita is az, csak egyelőre jól leplezi.

phaszfej 2010.11.30. 17:54:05

Vajon egy fullos, a világ legszebb leszbi csaja szokott a saját képére maszturbálni?

Jamesboci 2010.11.30. 17:54:45

Karácsonykor kizárt!!!!!!

szülinap jobb...
ha szerencséd van, október 28-án született. akkor van egy éved fölmérni a szitut..

deflorator 2010.11.30. 17:55:48

@nem fideszes, magyar vagyok: A kezét minek megkérni? Kézzel egyedül is megy...

indapass90210 2010.11.30. 18:09:59

@alfonzina, a főnyomi: ezt most buktad, mert én nem szexelek, szűz vagyok!

tuono 2010.11.30. 18:21:15

Lehet, hogy az anyósesélyesnek pont ez a baja, hogy 5 éve vagytok együtt és még nem vetted el. A mi kapcsolatunkban anyósjelölt meg is mondta, hogy ő akkor fogja teljesen hiteles kapcsolatként kezelni a miénket, ha elveszem a lányát. Klasszik értékrend van. Ez van.

dr. gernika 2010.11.30. 18:30:29

@mooon:): Na majd ha egyszer az orrom alá dugják, eldöntöm.
@gyvy: Mind ezt mondja... *legyint*
:)

barbie83 2010.11.30. 18:35:21

@phaszfej: Írtam privit:) Nézd meg!:) Fél órád van eldönteni...

VOGAben 2010.11.30. 18:37:32

El ne vedd! Már minek? Még kb két év és kampó amúgy is. A utóbbi tíz évben házasodott ismerős párok szinte kivétel nélkül már rég nincsenek együtt. Ha meg a mama ennyire hagyománybuzi akkor állja a számlát! Régen a lányos ház fizette a lakodalmat.

deflorator 2010.11.30. 18:48:17

Lehet, hogy az anyóst kellene megdugni, sokat javulna a közérzete.

indapass90210 2010.11.30. 19:01:30

@phaszfej: a saját ájulásodig, vagy a csajéig?

deflorator 2010.11.30. 19:03:30

@Dövan: Kösz nem. Elég nekem a saját anyósom...

indapass90210 2010.11.30. 19:12:50

@deflorator: igazad van, mindenki kúrja a saját anyósát!

phaszfej 2010.11.30. 19:17:07

@Dövan: az mindegy. 9-kor találkozom is már egy önkéntessel.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.11.30. 19:23:38

Ki nem szarja le? Nem az anyjával fogsz együttélni...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 19:33:21

@Dövan: jah, szűz..:)
én meg bika, szóval hát evvan.

2010.11.30. 19:38:55

Vedd el. Nem az anyját akarod elvenni, hanem őt. Ha nem éltek vele egy háztartásban nagy gond nem lehet. Majd megbékél az unokák után is. Lánykérésre én is giccsesnek és rossz időpontnak tartom a karácsonyt. Ünnepek után akár elmehettek valahova hétvégén és ott megkérheted, aztán ha ő igent mondott utána a formalitások kedvéért irány apuka (akivel nem rossz a viszonyod). Anyóspajtásnak nincs beleszólása, bár lehet az a baja, hogy ennyi idő eltelt, te meg még mindig nem... és már várná az unokákat...

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 19:45:17

5 éve albérlőtársak és kis híján 5 éve bujálkodnak is.

Hurri Kán 2010.11.30. 19:46:28

@Father Justice ♋: a csaj ledolgozza a lakbért, vagy hogy?

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 19:55:06

@gyvy: Nem. Közösen bérlik a kecót a Mamától. :)

Hurri Kán 2010.11.30. 19:55:53

@Father Justice ♋:
Értem! Az a baj hogy a vőlegény nem dolgozza le rendesen a bérleti díjat. És az inflációkövetésről nem is beszéltem :DDDD

indapass90210 2010.11.30. 20:26:09

@phaszfej: az ennyire spontán találkozásokból szoktak kialakulni igazán gyümölcsöző kapcsolatok :D

indapass90210 2010.11.30. 20:30:35

@Zsu0805: "lehet az a baja, hogy ennyi idő eltelt, te meg még mindig nem..."

muhaha, én már jártam úgy, 1 év után, hogy nem értették hát már mérnem?

Amikor egyetemre jártam, úgy éreztem, kell még 5 év, aztán megállapodom. Aztán majdnem letelt az 5 év, és megint úgy éreztem, hogy még 5 év aztán... Aztán lassan letelik a 2. 5 év is, és még mindig úgy érzem, hogy még 5 év, aztán majd...

indapass90210 2010.11.30. 20:33:09

@alfonzina, a főnyomi: tényleg, életemben nem voltam még nővel. Csak néha adom itt a nagymenőt, hogy azt gondolják, húha. De nem.
A szexuális energiákat a szellemem kiteljesedésére fordítom!

Father Justice (törölt) 2010.11.30. 20:34:04

"Abba most bele sem gondolok, hogy a hír milyen irányba viszi majd el Rita anyukáját érzelmileg."

Titkon abban reménykedik, hogy a kettes parcella irányába. A kis huncut.

adamkatz 2010.11.30. 20:38:40

Két dolog.
Először is az, hogy utál az jó, mert nem fog kérni Tőled semmit és nem kell odajárnod hozzá.
Másodszor eddig élettársi kapcsolatban voltatok, vagytok azok az érzelmek elmúltak, amik ezt a döntést igazán indokolttá tennék, egy éven belül elváltok.

Ne tedd!

Maradj így és csajozz be ahol újra lesz motivációd a többi csak illúzió és megszokás.

R1200Gs 2010.11.30. 21:03:58

Vedd el feleségül a koszlott lotyófej szalai annamáriát! Geci ronda ,de a ronda picsák jól szopnak! Ne zavarjon a zsíros büdös haja! Jól keres .-) Van itt fentebb egy blog ,miszerint több.mint 2 millát... Oda írtam volna ,de oda már kommenet nem lehet.Indulgat a cenzura...Szóval annamarit a kutyámmal sem...Bár valami szexlapnál indult a tündérke..

dr. gernika 2010.11.30. 23:02:48

@fumerin: "hazaesik, szomjas. Kinyitja a frigót, kiveszi az ásványvíznek látszó tárgyat, majd szomjasan ráhúz."
Velem ez 18 évesen esett meg, csak épp vendégségben voltunk, ott tartották ásványvizes üvegben a páleszt. Csak egy korty volt, de azt hittem, ott halok meg.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.30. 23:08:53

@gyvy: most nézem, hogy te fiú vagy. eddig totál úgy voltam, hogy csaj vagy. na vazz.

Hurri Kán 2010.11.30. 23:10:11

@alfonzina, a főnyomi: :DDDD Nem csoda hogy nem jöttél rá. Ha egyszer valaki nyomi :DDD

dr. gernika 2010.12.01. 18:43:25

@alfonzina, a főnyomi: Biztos mondták már, de lehet, hogy lakótársak voltak és úgy jöttek össze. :)))

dr. gernika 2010.12.01. 18:51:19

@nosce: ááááááááááááá

dr. gernika 2010.12.01. 19:00:32

@Dövan: Ehhez nem év kell, hanem esélyes jelölt.
süti beállítások módosítása