Tűnj el az életemből!

2011. február 08. 07:53 - csajokespasik

„7 hónapig jártunk, de 5 hónapig zaklatott. Majd elkezdtek érkezni a levelek a postaládánkba. Kézzel írta az exem. Először szerelmet vallott, majd amikor nem reagáltam se telefonon, se e-mailben, egyre durvábbakat írt” – a szakítás folyamata mindig nehéz, de mit lehet tenni, ha a másik fél nem hajlandó elfogadni a döntést és egyre messzebb merészkedik? Most megtudhatod, mi mindenre jó egy új pasi.

 

Kedves CsP! Nem vagyok törzsolvasó, csak néha nézek rá az oldalra. Sok tanulságos sztorit olvasni, remélem most az enyémet is annak vélitek majd. Mindannyian tudjuk, hogy a szakítás folyamatát nehéz elviselni, jó esetben mindkét félben nyomot hagy. Én nem úgy képzelem egy kapcsolat végét, hogy szabadulni akarok a másiktól, mert meguntam, vagy valami. Egyszerűen azért mondtam ki a nemet, mert tudtam, hogy akivel akkor együtt voltam hosszútávon nem szeretném magam mellett. Miért? Erre nem tudok válaszolni. Nem tudtam vele hosszútávon elképzelni a jövőmet. Amikor leültünk és megmondtam neki, látszólag könnyen elfogadta. Pedig belül összetört. És elindult a lavina.

Hetekig nem hallottam felőle. Nekem időközben lett valakim. Utána ismerkedtem meg vele, nem miatta szakítottam. Majd elkezdtek érkezni a levelek a postaládánkba. Kézzel írta az exem. Először szerelmet vallott bennük, majd közölte, hogy nem fogadja el a döntésem. Amikor nem reagáltam se telefonon, se e-mailben, egyre durvábbakat írt, amit ha szigorúan veszünk, akár életveszélyes fenyegetésnek is vehettem volna. Minden reggel előbb rohantam ki a postaládához, nehogy a szüleim megelőzzenek és meglássák az egyik levelet. Olyanokat írt, hogy ha nem kap vissza, vagy velem, vagy magával csinál valami meggondolatlant, és hogy mekkora szemét vagyok stb. 7 hónapig jártunk, de 5 hónapig zaklatott. Azért tehette meg ezt a postaládás merényletet (ami valljuk be, ijesztőbb, mint egy mél, mert azt törlöd és meg is semmisült) mert pár buszmegállónyira lakott tőlünk. Ijesztő volt a gondolat, hogy éjszaka a ház előtt mászkál, csakhogy reggelre odavarázsolja a leveleit. Amikor az új barátommal együtt megyünk valahova, skizofrénként figyelem nehogy felbukkanjon a környéken. Aztán a levelek abbamaradtak és jöttek a telefonhívások. Többször akkor csörgött rám, amikor a barátom is jelen volt. Amikor látta, hogy mennyire megvisel a hívás, elmondtam neki mindent, hogy ki hív és eddig miket csinált már. Elhatározta, hogy kezébe veszi a dolgokat. Amikor egyszer hívott, átvette tőlem a telefont és próbált vele nyugodtan beszélni, de az exem lerakta. Amikor hívogatott, többnyire szelíden próbált meggyőzni, hogy találkozzunk, üljünk le, beszéljük meg… és kezdjük elölről. De ennek semmi értelmét nem láttam. Elmondtam neki, hogy fogadja el. Egyszer annyira felhúzott, hogy - mint valami hülye szappanoperában - azt kiabáltam neki, hogy „Tűnj el az életemből!” - ez durva volt. Sajnáltam őt, a szenvedését, mert szerettem. De vége volt. Nem tudtam, hogyan segítsek rajta. Azt még nem mondtam, hogy ezalatt felfedeztem, hogy az egyik közösségi portálon miket ír rólam: a szerelmi vallomás, és a sértett düh keveredett azokban a sorokban. Aztán a barátom megelégelte és azt mondta nekem, adjam meg a címét, mert most rögtön elmegy hozzá és személyesen beszél vele. Eleinte nem akartam megadni neki, végül megtettem, de megkértem, hogy ne legyen vele durva. Menni akartam vele én is, de lebeszélt róla, mondván az olyan lenne, mint amikor a római hadvezér a csatatér szélén karba tett kézzel ül a lován és várja a harc végét. Alapvetően nem rossz ember. Hamar meg is jött és elmesélte, hogy kulturáltan elmagyarázta neki a helyzetet de túl simán ment minden, az exem szinte végig csak bólogatott. Ettől kezdve nyugi volt. Szerintem egy kapcsolat kettőn áll és ha valamelyik fél nem akarja tovább, akkor van vége.

 
237 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr372646033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 08:14:04

Szerintem hagyni kéne hogy öngyi legyen, le van róla a gond :)

dr. gernika 2011.02.08. 08:26:23

Szerencsés lány, hogy ennyivel megúszta, kíváncsi vagyok, mi lesz, ha már nem lesz mellette ez a barátja.

dr. gernika 2011.02.08. 08:27:17

Most mit botránkoztok meg Nardon, durvábbakat hallok tőle nap mint nap. :)

Kytia 2011.02.08. 08:30:24

Én azért vennék egy gázspray-t, biztos, ami biztos.

Nutshell 2011.02.08. 08:31:55

@Drága IV gernika: Nehogy feldühítsd valaha is, mert mehetünk keresni a friss ásónyomokat... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 08:34:07

@Nutshell:

Ja :) Amikor feltűnően sokat hallgatom Jimi Hendrixtől a Hey Joe-t, lehet gyanakodni :)

fumerin 2011.02.08. 08:41:01

Azt nem értem, hogy ki az a..a...a..(nem írok inkább semmit), aki 5 hónapon keresztül tétlenül szenvedi el a zaklatásokat?
Pláne írott formában, ami ugye kézzelfogható:S

dr. gernika 2011.02.08. 08:42:46

@Nutshell: Dühítettem már fel. Látnád, mikor eldugom a cigijét. :D
@Kedves Nard: Hé, mikor tegnap megkérdeztem, micsinálnál ha megcsalnálak, lelövés nem volt opció. :D

dr. gernika 2011.02.08. 08:44:07

@fumerin: Rossz tapasztalat híján a tinik nem veszik ezt olyan komolyan, mint mi. Aztán bekerülnek a Kékfénybe...

Nutshell 2011.02.08. 08:48:07

@Drága IV gernika: Eldugod a cigijét? Vakmerő vagy te lyány :D

fumerin 2011.02.08. 08:49:48

@Drága IV gernika: Nekem lassan tini is van készleten.
Vajon ki lenne a hibás?
Baromira örülök, hogy a sok hibám ellenére a gyermekeim legfőbb erénye az őszinteség, bizalom.
A tapasztalatokat is át kell adni és az összes olyan infót, ami előfordulhat az életben.
(még akkor is, ha kényes, még akkor is ha az ember nem akar dolgokat hallani a gyermekétől, de van, és segíthetek benne)

Nutshell 2011.02.08. 08:51:32

@Kedves Nard: Olyankor megeszed az ő csokiadagját is? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 08:53:59

@Nutshell:

Ó nem. Nem kap csokit. Vagy nem adom oda azt, ami neki lett szánva. +morgok.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 09:01:32

@Kedves Nard: Nagyon veszélyes vagy! :)

A történet bevezetőjét nem értettem. Nem azért szakít, mert megunta, hanem azért mert már nem tudja elképzelni hosszútávon maga mellett, de nem tudja miért. Hát szerintem ez ugyanaz. :)
Az embereket meg tudni kell kezelni. Lehet a lány nem mondta el értelmesen a dolgot a fiúnak, az azért járt utána. Mert gyanús az, ha egy sima elbeszélgetés után meg leáll.

SciNu 2011.02.08. 09:11:45

@Kedves Nard: Egyetértek. Hulljon a férgese!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.08. 09:15:12

Sokat filóztam, hogy mit is lehet erre írni, mert mindenki másképp dolgozza fel a szakítást. Én meg tudom érteni a fiút is. Aki volt már igazán szerelmes az tudja, hogy ha minden magyarázat nélkül dobják az embert, akkor elég sokáig tart amíg feldolgozza... De ez is egyén függő. Én ebből, amit a lány leírt nem egy dilis fiú képét látom kirajzolódni, hanem egy olyanét akit dobtak, de igazából nem kapott rá magyarázatot. El van keseredve. Ez olyan dolgokat is ki tud hozni az emberből, amit máskor "józanul" nem tenne. Nekem úgy tűnik a lány már rég óta tervezte a szakítás, de erről a fiú felé semmit sem mutatott, nem adott jeleket, majd hirtelen magyarázat nélkül elküldte. A fiú meg nem tudott mit mondani, mert váratlanul érte. Utána a lány nem reagált a hívására, mailjeire stb. Szerintem itt szúrta el! Beszélni kellett volna vele még akkor, mikor nem volt annyira elkeseredve és elmondani amit gondol. Szerintem ilyenkor a legjobb választás az őszinteség. Nem a kamu dumákkal dobálózni, hogy "aranyos,vagy meg minden de" Szerintem, ha akkor leül vele beszélni, nem fajul idáig a dolog.

fumerin 2011.02.08. 09:19:03

@Kedves Nard: Remélem tudod, hogy ma az Arankák ünneplik a névnapjukat:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 09:22:45

Mondjuk a csaj valszeg liánozott, mivel írta (és próbálta ennek a látszatát elűzni), hogy csak azután ismerkedett meg az új faszival miután szakított homályos okokból. (Nem homályos az, csak a pszichoboy nem volt rentábilis hosszútávon, nem volt elég pénze és nem volt eléggé jóképű). Szóval tuti liánozó a postíró.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 09:23:54

@fumerin:

Igen, és szeretném felköszönteni az Arankákat akiket levarrtam és nem hívtam fel többé utána! :) Sok mókás epizóddal lett volna rövidebb az életem nélkülük! :D

2011.02.08. 09:26:01

Erre most mit írjak?
Egyetértek @Bundabandi: -val, az első postaládás levél után el kellett volna neki magyarázni, hogy vége van.
Nem kell a maszlag csak a tények, hogy nem akarsz vele jövőt tervezni. Ha ezek után is zaklat, akkor egyszer közölni vele, hogy ha nem fejezi be feljelented, és tovább csinálja irány a rendőrség, jegyzőkönyvet meg elpostázni neki, hátha felfogja. Mért játsza minden hülye picsa az áldozatot?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 09:28:11

@Zsu0805:

Mert imádnak panaszkodni. Tök jó téma, és a barinők pletyizésének középpontjába kerülnek vele. Meg sajnáltatják magukat, hogy "Jaj kedveském, milyen nehéz lehet neked most! Az a szemét nem hagy békén! Mindig is mondtam, hogy Pityu milyen egy mocsokállat!" (amúgy lehet le is varrta a barinőit)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 09:29:01

@Kedves Nard: Különben eldugod előlem a csokit? :D

2011.02.08. 09:33:20

@Kedves Nard:
Ha ártalmatlan a dolog csinálja (bár én azt se hagynám), de amint fenyegetőzik meg miegymás intézkedni kell. Egy értelmes ember felméri a helyzetet és aként cselekszik, vagy aként ad tanácsot a barátjának.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.08. 09:34:22

@Zsu0805: A legrosszabb amit tehetett, hogy nem reagált a srác hívásaira, mailjeire. A srác itt kezdett el kiborulni. És a szerelem nagyon közel van a gyűlölethez. Aki nagyon szeretsz, azt tudod a legjobban gyűlölni, ha nem szeret viszont. És a szerelem szépen átált haraggá, majd bosszúvággyá! És akkor jönnek ezek a dolgok, meg a fenyegetések.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 09:39:43

@Zsu0805: Szerintem meg pont az a baj, hogy manapság sokmindent felnagyítanak az emberek. Pár levélbe már életveszélyes fenyegetéseket vízionál, és pont ezért nem képes normálisan lerendezni az ügyet. Nem kell itt visszafenyegetés, meg feljelentés, mert ez az egész csak egy lavinát indíthat el, hanem értelmesen, határozottan elbeszélgetni a másikkal. Nem pedig menekülni.

@Kedves Nard: Ez az én nagy szerencsém. Épp tegnap találtam otthon egy doboz Raffaellot, ami megromlott. :)

dr. gernika 2011.02.08. 09:40:19

@Bundabandi: Na ne idegelj már fel, értelmes ember felfogja a reakció hiányából is, hogy valaki nem kíváncsi rá. Lehet, hogy sértő, lehet hogy dühítő, de két dolgot tehet: vagy démonizálja a nemválaszolót és az lesz a büdösbunkó ezért, vagy elgondolkodik, hogy mivel váltotta ki ezt a viselkedést. De ne legyen már ok a zaklatásra az, ha nem reagálnak! Általában az szokott olaj lenni a tűzre, ha érdemben foglalkoznak ezekkel, nézz utána a kriminalisztikában.

2011.02.08. 09:44:31

@Bundabandi:
Ezaz, hogy egyesek nem tudják lereagálni a helyzetet. Az áldozat tipusokat hónapokig-évekig zaklatják.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 09:45:05

@Dr. Jula Watson:

Még időben oda kellett volna adnod megsemmisítésre számomra. Gernika elől is biztonságba helyezném. Soha nem tudná meg, hogy csokit ettem! :D

2011.02.08. 09:46:31

@Dr. Jula Watson:
Én is ezt írtam, hogy a levelek után le kellett volna vele ülni és elmagyarázni a dolgoakt, és a maszlagot is kerülni kell (de te aranyos kedves vagy, ez az én hibám, nem a tied, más biztos bolog lesz veled, mert egy tüneményes ember vagy). De ha nem ért a szép szóból én ugyan még 1x nem magyarázom el neki.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 09:51:06

@Kedves Nard: Még van egy orig doboz milka szaloncukrom is. :)

@Zsu0805: De látod, az első értelmes magyarázatnál, amit sajnos csak az új barát volt képes megadni, a srác nem ellenkezett, és abba is hagyta. Viszont a rendőrséggel fenyegetést én abszurdnak tartom. Bolhából elefántot.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 09:53:27

@Drága IV gernika: Hát, küldtem már el én is nem egyszer hebegő, habogó, mellébeszélő emberkét, akiben az egyenesség és gerinc nyomát sem találni. Valaki vállalja már a tetteiért a felelősséget. Akár zt is, hogy a másik szemébe kell néznie.

2011.02.08. 09:55:36

@Dr. Jula Watson:
De ő fenyegethet, hogy meggondolatlan dolgot csinál?

dr. gernika 2011.02.08. 09:55:36

@Dr. Jula Watson: Nem azért állt le a srác, mert az új barát olyan értelmesen magyarázott, hanem mert olyan szinten befosott, hogy ez megverheti. A Psichoboyok ugyanis csak a lányokkal mernek általában játszadozni, a pasiktól már félnek (persze ha van fegyverük, az más, mielőtt valaki belengeti a Kékfény műsorait). Engem is zaklattak egy időben telefonon, addig tartott, míg az akkori jó mély hangú fiúm fel nem vette a kagylót.

dr. gernika 2011.02.08. 09:57:10

@Dr. Jula Watson: A lány a szemébe nézett és szakított vele korrekten. Gondolom azért nem reagált a megkeresésekre utána, mert nem akarta, hogy azokba kapaszkodjon a fiú és reménykedésre adjon okot.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 10:09:36

@Drága IV gernika: Én meg még mindig azt mondom, hogy sokszor olyan esetekben kiáltanak az emberek pszicho-t, meg húú de veszélyest, amikor erről az adott szituációban még szó sincs. Egész egyszerűen normális viselkedéssel meg némi empátiával megoldható lenne a helyzet. Aztán persze ez a tipikus áldozati viselkedés hozza elő, hogy aztán az egész ügy hatalmassá duzzad, és a végén még akár komoly dolog is lehet belőle.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.08. 10:13:40

@Drága IV gernika: Na persze, úgy teszek mintha minden rendben lenne, majd közlöm a csókával, hogy szevasz-tavasz. Forduljon fel, ne keressen többet, mert letojom. Az, hogy te nem vagy egy érzelmes típus, az nem jelenti azt, hogy más sem. Engem pl. az ilyenek nagyon megviselnek és nagyon meg tudom érteni a fiút. Ki így dolgozza fel, ki úgy. "értelmes ember felfogja a reakció hiányából is, hogy valaki nem kíváncsi rá." Reakció hiányából????? Hát azért, ezt nem mondanám! A srácnak sokat jelentett a lány és egy értelmes ember -hogy a te szavaiddal éljek-, gondol arra is, mit érezhet a másik és nem veszi semmibe 7 hónap után az érzéseit. Megbeszélik, nem pedig "nem veszem fel a telefont" "nem válaszolok" játékot játszik. Gerincesként viselkedik!

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 10:14:35

@Drága IV gernika: A nem tudom miért szakítok veled az nem éppen egy korrekt szakítás egy szerelmes fél számára. És itt nincs kifejtve, hogy hogyan, és miként próbálta a lány tudatosítani a fiúban mindezt, azon kívül, hogy nem reagált rá. Szóval én itt megkockáztatom ő is az elmenekülök, nem állok szóba vele, mert az úgy nekem könnyebb megoldást választotta.

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 10:19:02

@Bundabandi: "Aki nagyon szeretsz, azt tudod a legjobban gyűlölni, ha nem szeret viszont." Ühüm, plátói gyűlöletnek hívjuk a jelenséget.:D Vagy az önuralom teljes hiányának.

bagolybagoly 2011.02.08. 10:23:21

@Bundabandi: Téged még valószínűleg nem zaklatott senki. Ami jó. Ha egyszer mégis előfordulna, ez az egy dolog, amit nem szabad csinálni.
Minél többet kommunikálsz vele annál rosszabb. És hiába szertnél érzelmes, lélekápolgató angyalkának látszani. Egyáltalán nem használsz vele. A zaklató nem egészen olyan mint a lehorzsolttértű kisgyerek, hogy puszit ad rá anyuci, és elmúlik. A zaklatónak az a baja, hogy mindig többet akar annál, mint amennyire egyáltalán igényt tarthat.

Rebelde 2011.02.08. 10:26:56

Viszonylag normális énképpel rendelkező ember felfogja, hogy szakítottak vele, bánkódik, de nem zaklat, közre veszik a barátai és simán túléli, pláne egy 7 hónapos kapcsolatot.
Aki meg mint megmentőre tekint a másikra, tulajdonaként bánik vele, fenyeget zaklat, azzal vannak gondok.
A problémákat csak az nem veszik észre egyébként aki nem akarja, erősen sántítanak a derült égből a villámcsapásként értelmezett szakítások.

dr. gernika 2011.02.08. 10:27:41

@Bundabandi: Hol láttad te azt, hogy nem vette fel a telefont? Felvette, beszélt vele és a srác abból sem értett. Ne mondd már nekem azt, hogy 5 havi zaklatás normális, csak mert a levelekre nem válaszolt.

@Dr. Jula Watson: A posztban az volt, hogy elmondta, és a srác akkor jól fogadta. Ha lett volna kérdése, ha nem ért valamit, ott feltehette volna. Az hogy ezek után nekiállt zaklatni, az egy pszichikai folyamat, amit nem tudott kezelni. Ergo az eszével felfogta, mi a szitu, de elengedni mégsem tudta, a kötődéssel nem tudott mit kezdeni. Én is éltem már át hasonlót, szóval rám Bundabandi se mondja, hogy érzéketlen vagyok, tudom min ment át. Nekem is voltak elvetélt kísérleteim, próbáltam bebeszélni magamnak, hogy az illető meggondolja magát, ha újra lát és rájön, hogy mégis szeret. Voltak ilyen "véletlen" összefutások, kényszeredett beszélgetések, de mivel épelméjű vagyok, rájöttem a viselkedéséből, hogy nincs visszaút, és 2-3 alkalom után nem kerestem többet.

nosce 2011.02.08. 10:37:17

Azért szerintem nem kellene zaklatás szempontjából összemosni a sarkon faaszt villantó csákót a zexxel. Aki pszichopatának gondolja a frissen megtaposott zexét, akinek nem szabad válaszolni sem, mert abból majd úgyis jól ért az magáról állít ki bizonyítványt, mert ilyen faaszt beválasztott. Ha meg becsüli magát valamennyire, akkor a valamikori választását is megtiszteli a kommunikációval.

nosce 2011.02.08. 10:38:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"plátói gyűlöletnek "

ez jóóóó :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 10:38:46

@Bundabandi: "Amikor hívogatott, többnyire szelíden próbált meggyőzni, hogy találkozzunk, üljünk le, beszéljük meg… és kezdjük elölről."

Ezek szerint csak felvette a lány a telefont, mindössze szemtől szemben nem kívánt találkozni a zaklatójával. Megértem.

Srác is bőven semmibe veszi a lány érzéseit, erről az oldalról is nézhetjük.

nosce 2011.02.08. 10:41:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"Ezek szerint csak felvette a lány a telefont, "

közel se biztos üzenetrögzítőre is mondhatta a srác, a csajból kb ennyit nézek ki...

Rebelde 2011.02.08. 10:44:59

@nosce:
5 hónapig nem állt le, de biztosan teljesen rendben volt a srác...

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 10:45:15

@nosce: Na valami ilyesmit próbálok én is mondani. Nem kell eltúlozni az ilyeneket.

nosce 2011.02.08. 10:48:56

@Rebelde:
mindenkit fel lehet úgy baaszni h utána 5 hónapig pörög mint Szandika a rúdon...

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 10:51:05

@nosce: "amikor egyszer hívott, átvette tőlem a telefont", "elmondtam neki, hogy fogadja el", "azt kiabáltam neki"

Namost: vagy tévesen ítéled meg a helyzetet, vagy posztíró nem mond igazat.:-)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 10:52:07

@Rebelde: Nem állítom, hogy teljesen okés a srác, de mindenkivel a magához mérten kell a dolgokat elintézni. Egy labilisabb embertől ne várjunk már el ugyanolyan viselkedést, mint önmagunktól. Azt meg, hogy milyen ember a másik 7 hónap, és a szomszédságban lakás után azért illik ismerni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.08. 10:52:26

@bagolybagoly: Először is, volt olyan aki zaklatott. A volt pasim nője, hogy engedjem vissza hozzá. Írtam is egyszer egy kommentben róla... Másodszor meg, nem azt mondtam, hogy simizni kell a fejét meg puszilgatni, hanem ember módjára kezelni és korrekten megmondani mindenféle kegyes hazugság nélkül, hogy mi a helyzet. Ezt tette valószínűleg az új pasi, mikor beszélt vele. És utána csönd is lett.

@Drága IV gernika: itt láttam: "Amikor nem reagáltam se telefonon, se e-mailben"
Nem mondtam, hogy érzéketlen vagy, csak nem vagy annyira érzelmes. Ne forgasd már ki, amit írok! A pasim is ilyen típus. Ami nekem fáj, azon ő vállat ránt és nem érti, miért veszem fel. Különbözőek vagyunk. A srác akkor, mikor váratlanul közölte vele a csaj, nem tudott mi mondani. Majd egy héttel később, mikor átgondolta, úgy döntött harcol érte, mert szereti. Kicsit túlzásokba esett a végén, de ez részben a posztolónak is köszönhető, amiért nem kommunikált vele.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mitől lenne plátói gyűlölet? Mert viszonzatlan? Elég furán hangzik így.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 10:53:03

@nosce: Ehh, nem olvastál vissza? :):P
Beválthatnám inkább fagyira? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 10:53:21

@nosce:

Én általában nem szoktam hozzászólni sem az engem kukázó Arankához. Hozott egy döntést és leszarom. Egyszer odajött magyarázkodni BME-n a csaj miközben a többiekkel dohányoztunk a G épület előtt, én úgy csináltam, mintha nem is vettem volna észre. Levegőnek néztem, mondta a mondókáját, befejezte, majd várta a reakciót tőlem. Nem volt. Illetve az volt, hogy ignoráltam. Hüppögve eloldalgott. A bunkó gépészek meg röhögtek, hogy mekkora geci vagyok, és ők is alkalmazzák majd a módszert.

fernanda 2011.02.08. 10:54:12

Aki fenyegetően zaklat, az nem normális. Aki azért zaklat, mert szüksége van magyarázatokra, az normálisan meg tudja erre kérni a másikat, és szerintem joga is van hozzá, hogy megértse a szakítás okát. Azzal fenyegetőzni, hogy valakinek valami baja lesz, egyszerűen undorító. Voltam hasonló helyzetben, a megoldás: minden kézzel fogható bizonyítékot megőrizni, és találkozásnál jól jöhet egy diktafon, ha esetleg szóbeli fenyegetésre is sor kerül. Aztán ezt az infot a találka végén megosztani vele, valamint azt is, hogy bátran fel is mered használni, ha kell. Nekem bevált.

nosce 2011.02.08. 10:56:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"Többször akkor csörgött rám, amikor a barátom is jelen volt. Amikor látta, hogy mennyire megvisel a hívás, elmondtam neki mindent, hogy ki hív és eddig miket csinált már"

ha a pasija ott volt és hallja tutira nem kellett volna elmondani ki hívta, hiszen hallja, persze lehet süket a pasi és el kell neki mutogatni:)
De amúgy igazad van valszeg is-is lehet a megoldás, azaz néhányszor tutira belenyult a telefonba :)

nosce 2011.02.08. 10:59:05

@Kedves Nard:
Na jó, de ha téged kukáznak az más, akkor szívjon gázt :), legalább héliumot :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 11:03:05

@nosce: na de attól jól érzi magát egy ideig :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 11:04:50

@nosce: Azt legalább nem kell Nardnak adnom, hanem elnyalogathatom én :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 11:08:59

@nosce: és énekeljen is.:D

@Bundabandi: valóban, de ez a "miért nem szeretsz, pedig mindent megteszek, igenis szeressé', mert ha nem, akkor utállak"-érzésvilág is fura.

dr. gernika 2011.02.08. 11:10:02

@Bundabandi: Na hát azt sem mondta rám még senki, aki ismer, hogy ne lennék érzelmes. Attól még, hogy nem megyek bele bűntudatkeltő játszmákba. És az az ex, aki fenyegetőzik, az ne várjon tőlem normális bánásmódot, mert ő sem az. Még ha sumák módon szakítok is, akkor sincs joga hozzá, hogy ilyen viselkedést tanusítson.
A telefont felvette a csaj, csak gondolom voltak nem fogadott hívásai is, amiket nem hívott vissza.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 11:22:14

@Drága IV gernika: Ó, ez jó taktika, én is alkalmazni fogom. Ha egy barom vagyok, akkor sincs joga hozzá, hogy bűntudatot keltsen bennem :D Tetszetős.

@Kedves Nard: Azt nem adom. Semmi pénzért! :P A lejárt csokikat szívesen. :) Van még tavalyi nyulam is :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 11:28:16

@Drága IV gernika: Ez tipikusan az az eset, amit úgy szoktam jellemezni, "Tantónéni!, Az egész úgy kezdődött, hogy a Psiti visszaütött!"

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 11:39:53

@Bundabandi: Na ja, sztem is tokre elszurta ezt a lany. Nem reagalok, gratulalok, erett megoldas. Ha utana egy beszelgetessel le lehet allitani a sracot, akkor vszeg csak szerencsetlenkedett. Nem veletlen, hogy nem minden notipust zaklatnak...

Kham 2011.02.08. 11:44:46

"skizofrénként figyelem nehogy felbukkanjon a környéken" a posztoló nincs tisztában az elmebajokkal. Skizofrén az amikor sosem vagy egyedül, az egész szórakoztató lehet, mindig van kinek viccet mesélni. A paranoiás az mikor úgy érzed valakik figyelnek és nyomon követik minden lépésedet, elárulom, hogy általában tényleg, engem például a szabadkőművesek és a BKV ellenőrök. Ja meg a plüssmedvék, de azok valóban gonoszak.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 11:46:33

@Kham: :DDD Ugy erzem toleg nem all tavol valamilyen mentalis difi. :D
"Ja meg a plüssmedvék, de azok valóban gonoszak."

:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 11:50:02

@Kedves Nard: A vilagon az egyik legcukibb, legokosabb, legviccesebb, legaranyosabb ember eppenseggel Andrea. De hogy is ertenel te ehhez ugyebar.

Barry Kent 2011.02.08. 11:53:23

Nekem ez a sztori nagyon nem kerek.
Posztoló azt írja, hogy szakított az exszel, ő látszólag tudomásul vette, majd rövid időn belül elkezdte őt zaklatni, fenyegetni. Ha itt lenne vége a posztnak, akkor azt mondom, a srác pszichopata, dögöljön meg az ilyen.
No de nincs vége, a zaklatás folytatódik, az új pasi kezébe veszi az ügyet, ellátogat az exhez, kedélyesen elbeszélgetnek, és azóta a zaklatónak se híre, se hamva. Itt vannak nekem problémáim. Az biztos, hogy tettlegesség nem történt, mert az ex holtbiztosan nem hagyta volna ki a ziccert, hogy jó mélyen belenyomja a posztíró orrát a kakiba, nézd meg milyen embert választottál.
Viszont ha emberünk pszichopata, és aljas indokból zaklatott, akkor véleményem szerint egy kellemes délutáni kávézás után nem fog visszavonulót fújni, még akkor sem ha az új pasi bonbont is vitt neki ajándékba. Még ha soha többet nem is hívogatja a csajt, vagy ír neki leveleket, valószínűleg tett volna olyan dolgokat, amikkel tovább próbálkozik, és erről a posztoló tudna. De a történetben erről sincs szó. Egyszerűen abbahagyta, azóta nem hallani felőle. Szerintem a srác vagy ekkor fogta fel mi a helyzet és most már tudja hogy vége, vagy amióta nem jelentkezett, azóta lóg a fűtéscsőre kötött kötél végén.
Ha viszont tényleg az új pasi értette meg vele jó szóval, az nekem azt jelenti, hogy ez a szakítás egyáltalán nem volt jól kommunikálva.
Persze az ex ettől még egy idióta, mert a fenyegetőzés eléggé aljas dolog, még akkor is, ha a posztoló hibázott. Viszont a posztírónak is érdemes lenne elgondolkodnia, hogy mit csinált rosszul. Nem azért, hogy most rosszul érezze magát, hanem hogy még egyszer ne kövesse el ezt a hibát.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.02.08. 11:55:14

Zaklatós méleket (sms-t, stb) nem törlünk, hiszen sosem tudhatod, mikor lehet rá szükséged egy esetleges rendőrségi feljelentésnél.

Egyébiránt legalább egyszer sajnos majdnem minden nő megtapasztal egy ilyen félőrültet. (saját és a környezetem példáiból kiindulva)

Barry Kent 2011.02.08. 12:00:24

@Lady Alfonzina:
Nem hiszem hogy őrült lett volna, ahhoz túl könnyen megadta magát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.08. 12:01:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "valóban, de ez a "miért nem szeretsz, pedig mindent megteszek, igenis szeressé', mert ha nem, akkor utállak"-érzésvilág is fura."

Félreértelmezed! Én azt mondtam, hogy a szerelem olyan erős érzés, hogy könnyen lehet belőle gyűlölet, ha a másik olyat tesz, amivel nagyon megbánt. Simán átfordul gyűlöletté és sokkal jobban tudod gyűlölni a volt szerelmedet, mint mást, mert neki megnyíltál.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:03:40

@Bundabandi: Hat igen, eleg nehez gyulolni valakit, aki nem is ismer az ember. :)

dr. gernika 2011.02.08. 12:06:03

@Barry Kent: Nem értek egyet, van aki tényleg csak a férfiúi fellépéstől riad meg. Az is lehet, hogy az új fiú kedélyesen és barátságosan, ámde mégiscsak fizikai szankciókat helyezett kilátásba, amennyiben a gyerek nem áll le.

Rebelde 2011.02.08. 12:06:47

azért nagyon el tud durvulni egy egy ilyen ártatlannak tűnő sztori, hiába mondjátok, hogy az illetőt is minősíti, hogy kit választ(persze igaz is), ha az fog egy machetét és szétvág barátostól egy abc-ben, ezt nem érdemli senki

ne tudom kinek vigasz, hogy az elmebajra rá lehet fogni mindent...

ez csak egy megjegyzés a történettől függetlenül

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:07:25

@Drága IV gernika: A valodi orult nem ert a racionalis indokokbol. Azaz a kilatasba helyezett fizikai eroszak sem remiti meg, max. az eszkozein finomit.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.02.08. 12:08:11

@Barry Kent: az őrültnél sosem lehet tudni:)

engem fél évig üldözött egy példány, pedig minden lehetséges normális módon lekommunikáltam felé,hogy részemről vége van, ennyi.
akkor állt le, mikor egy életveszélyes fenyegetésekor közöltem vele, hogy szarok rá, nyugodtan nyírjon ki, az ő élete lesz gallyra téve, mert a családom sosem fog lenyugodni, amíg börtönbe nem kerül.
és mellesleg az összes sms, levél, el van mentve, téve jó helyre, ha bármi bajom esne, a családom/barátaim egyből mennek velük a rendőrségre.

érdekes módon, egyik napról a másikra le tudott kopni. fél év után!

dr. gernika 2011.02.08. 12:09:38

@Frigyesur: Nem mondom, hogy a srác valódi őrült volt, de nem teljesen százas, az biztos. Ideggyenge, vagy rosszul nevelték, stb. Reméljük, ebből tanult.

Barry Kent 2011.02.08. 12:12:02

@Drága IV gernika:
Persze, lehet hogy kilátásba helyezett egy kiadós verést, ebből egy normális ember ért is. Viszont egy pszichót szerintem nem lehet ilyen könnyen leszerelni.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:15:04

@Barry Kent: Most azert kivancsi vagyok, hogy mi vagyunk-e tapasztalt pszichopatak, hogy ennyire nem tartjuk durvanak a sztorit. :))

@Drága IV gernika: A nem orulteket viszont, mint azt a pelda is mutatja, le lehet rendezni. Csak a legtobb no keptelen ezt rendesen kezelni sajnos. Van olyan ismerosom, aki atment ilyesmin. Csipem a csajt, de nem veletlen, hogy megtortent vele, es addig fajult.

Barry Kent 2011.02.08. 12:15:31

@Drága IV gernika:
Egyszerűen idióta volt, próbálta először szép szóval visszaszerezni, aztán addig hergelte magát, amíg a végén már össze-vissza beszélt mindenféle hülyeséget, amit maga sem gondolt komolyan.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:21:03

@Drága IV gernika: Errol egy oriasplakat jut eszembe: happy end felirat feher alapon sarga rozsa haterrel, alatta szoveg aprobetuvel "3 millió forintért jogodban áll nem szeretni." :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:21:44

De lehet, hogy nagyobb összeg volt.

Barry Kent 2011.02.08. 12:33:44

@Frigyesur: :))
Igazából szerintem aki kárt akar tenni a másikban, az nem áll neki fenyegetőzni (pláne kézzel írott levélben), hanem odamegy és szúr. Már csak azért sem, mert jól tudja hogy a rendőrség három perc alatt levadássza.
Ha mégis fenyegetőzik, akkor nem azzal kezdi hogy de üljünk már le és beszélgessünk, hanem rögtön belecsap a lecsóba.
A srácnak tutira van valami defektje, de szerintem inkább csak arról van szó, hogy szerette volna, ha meghallgatják. A vicces az, hogy a jelek szerint ezt a szívességet maradéktalanul az utódja tette meg neki :)

@Drága IV gernika:
Persze, és ez jól is van így, el kell felejteni az egészet.

Barry Kent 2011.02.08. 12:37:38

@Dr. Jula Watson:
Köszi :))
Tudod mi munkám van benne? :D

Kham 2011.02.08. 12:39:30

@Frigyesur: Csak ne tessék nevetni a plüssmedvéken, ha nem lenne elég ok az aggodalomra a Screamers c. film utolsó jelenete, akkor figyeld meg egyszer, ha elsétálsz egy játékbolt kirakata előtt: követnek a csillogó gombszemükkel és kedves kis karjaik fojtásra kész pozícióba meredve várják a támadásra megfelelő pillanatot:D

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:44:19

@Kham: Aszem azt pont lattam felig-meddig. Komedia volt, nem? :D A medvekre viszont nem emlekszem. Csak hogy sosem lehetunk biztosak abban ki az idegen. Sot, lehet, hogy rajtam kivul ti mind UFOk vagytok. Uccse tudjatok bizonyitani, hogy nem. :P

Kham 2011.02.08. 12:44:35

@Kedves Nard: A könyvből nem emlékszem medvékre, de ez is csak mutatja, hogy a filmkészítők is tisztában vannak a jogos félelmekkel.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:48:12

@Barry Kent: Alapbol arra gondoltam, hogy nem zarta le rendesen, a csaj meg minnel elobb szabadulni akart, nem volt kepes szemtol-szembe, ahogy tisztessegunk kivanja, rendezni a helyzetet. Meg kemenyen megmondani, hogy 'hagyja'beken'. Fura, hogy sokszor magukat hatarozottnak tarto nok is keptelen erre.

Mondjuk en mar beszelgettem zart osztalyon kezelt beteggel, es total fura volt, amikor pedig megtudtam mit csinalt, egyenesen ijeszto. Talan ezert allok hozza mashogy, mert ennyi veszelyes pszichopata nem rohangal, ahogy nehanyan feltetelezik.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:51:16

@Kham: A konyvbol siman kiszedtek a plussmackok az utalast. A filmiparba meg nem annyira tudtak beszivarogni, de nem veletlen, hogy hanyszor van jatekbol egy konyvesbolt mellett. Naugyehogyugye. Mar erti mindenki az osszefuggest. En is csak most vilagosodtam meg. A gyerekeket mar siman behaloztak. A filmben is egy kisfiubol indult ki az egesz, nem? Na, dokumentumfilm.

Barry Kent 2011.02.08. 12:51:16

@Lady Alfonzina:
Nekem is volt ilyen kalandom, pár éve beígértek egy kiadós nyakonszúrást, aztán egy darabig napjában többször emlékeztettek erre. Ha igazi őrült lett volna, akkor idejön és megteszi, az ilyen fenyegetőzéseknek a célja a fenyegetés maga, nem az, hogy be is váltsa az igéretét.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 12:51:25

@Barry Kent: Szívesen. A nagy munkát meg kell becsülni. Egy kávé pihenésképp? :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 12:54:47

@Kham: Vagy vegyuk a Toy Story 3 dokumentumfilmet.

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 12:56:24

@Bundabandi: igaz, de ezt extrém esetben tudom elképzelni, az eltúlzott sértődöttséget nem keverném a gyűlölettel.:-) Ha posztot nézem, nem látok okot arra, hogy srác gyűlölje a lányt - de természetesen tévedhetek.

summerstorm 2011.02.08. 12:59:51

kávét én is....
kérlek kérlek :)

Kham 2011.02.08. 13:04:49

@Frigyesur: Jobb lesz ezt nem boncolgatni, mert a végén még lebuktatod a Játékmackók Világösszeesküvését, aztán egy szép estén berántanak egy ToyBox feliratú fekete furgonba, a szádra egy örök mosolyt varrnak, fekete cérnával kihímzik az orrodat, a hasadba gyermekbarát vatta kerül, a szemeid helyére meg csillogó fekete gombok, hiába próbálsz segítségért kiabálni mert már csak ennyit tudsz énekelni: "fülesmackó mond most néktek szép meséket gyerekek" és azt is csak akkor, ha előtte felhúzzák a kulcsot a hátadon.

repülsz a Dunába

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.08. 13:04:59

@Frigyesur: pl. családtagom bántalmazóját azért könnyen tudnám gyűlölni még ha ismeretlen tettes is, nem is kicsit.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:13:33

@Kham: De ott van a Jatekelefantok Vilagszovetsege, akik a galad plussmedvek elleni vedekezest tuztek ki eletceljukkent. Na marmost 'lehet', hangsulyozom 'lehet', hogy tagja vagyok ennek a titkos szervezetnek, es ilyen modon probalok informaciot szerezni, hogy ki mit tud az ugyrol. Persze nyilvanvaloan nem letezik a Jatekelefantok Vilagszovetsege, mert ha kitudodna letezesuk, akkor a Jatekmackok Vilagosszeeskuvese biztonsagerzete csokkene, es furmanyosabb modokon tornenek eletunkre.

Megyek Dunanak en magamtol is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 13:14:13

@Kham:

Mintha az új médiatörvényt hallanám! :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:16:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mert kozvetlenul erint. De en arra reflektaltam, hogy miert lehet gyulolni valakit, kerdezted. Na, pont azert, mert erdekelt vagy a kerdesben.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:17:22

@Kedves Nard: Gondolod, hogy intezkedeseket fognak foganatositani? Lehet, hogy Fideszes kepviselok leszunk, hogy elhallgatassanak??? :O

Barry Kent 2011.02.08. 13:17:35

@Frigyesur:
Igen, a csaj szerintem szerette volna fájdalommentesen megoldani a dolgot, hogy ne bántsa meg a srácot. Ezért aztán addig finomította a mondókáját, amíg a másik úgy érezte hogy bizonytalan, és még talán van remény. Az ignorálás pedig szerintem azért is hülyeség, mert ha a másiknak vannak nyitott kérdései, akkor valószínűleg nem kullog el szép csendben, hanem vérmérsékletének megfelelően igyekszik kicsikarni a válaszokat. Ha meg egy időre el is hallgat, akkor is foglalkoztatja a dolog, max. nem mutatja ki.
Sokan csinálják ezt így, nekem annyira nem szimpatikus, szerintem ilyen helyzetben jobb őszintének és határozottnak lenni, akkor a másik, még ha nem is tetszik neki a dolog, kénytelen elfogadni a döntést. Duzzog egy picit, de ha nem komplett hülye, akkor felfogja hogy mi a helyzet, és már nem is haragszik annyira.
De persze ez a srácot nem menti fel, mert köcsög módon viselkedett.

@Dr. Jula Watson:
Kérek, kérek! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 13:18:19

@Frigyesur:

Az elefántok nem a kézfertőtlenítésért szálltak síkra? :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:20:20

@Kedves Nard: :DDDD Abban tok jok!

Mondjuk en gernika cenzura ellen lepnek fel, igen-igen rosszul erint, hogy hirzarlat van elrendelve felem.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:20:20

@Barry Kent: Itt az a baj, hogy a lány még önmaga sem tudta, vagy legalábbis itt sem vallja be a valódi indokot.

Rendben, főzöm is :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:24:23

@Barry Kent: Az a baj, hogy a lány még maga sem tudta, vagy itt a posztban sem vallotta be, hogy miért is szakított. Szóval ez így már elég ok.

Azonnal főzöm :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:25:31

Mindent, mindent kétszer mondok, kétszer mondok

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:28:46

@Barry Kent: Abszolut egyetertek. Az ignoralas a legsz*rabb, hogy meg ennyibe se veszik az embert. Meg is van a velemenyem az ilyen emberekrol. Es nem jo. :D

A sracrol sztem is gaz, de tuti nem jutott volna eddig a dolog, ha a csaj nem igy viselkedik. Masreszt ahogy Nard is irta, pottyet gyanusan lett hamar utodja a gyereknek. :x

Barry Kent 2011.02.08. 13:31:37

@Dr. Jula Watson:
Nem baj, így jobban rögzül :DD
Igen, még magának sem tudta megfogalmazni az okot.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:32:20

@Drága IV gernika: :DDD Mar nagyon varom! Meg jo, hogy Nard nem sejt semmit.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:34:08

@Kedves Nard: Nem valasztas kerdese, akar csak a plussmackova valas. Kham eleg jol leirta az eszkozoket. Majd ha allampolgaroknak szolitasz minket, gyanakodni kezdunk.

dr. gernika 2011.02.08. 13:35:15

@Frigyesur: Nagyon vigyáztam, hogy gyanút ne fogjon. :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:37:14

@Drága IV gernika: Szerencsere lelekben szoke, nem nehez megvezetni, meg az egyertelmu jelekbol sem olvas. Es sosem gyanakodna rad.

nosce 2011.02.08. 13:38:16

@Barry Kent:
micsinátál ? Nem pengetted időben az uzsorás kölcsönt ? :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:38:45

@Barry Kent: Nem is baj. Biztosra megyek, nehogy aztán jöjjön a zaklatás, hogy hát én nem mondtam :D

nosce 2011.02.08. 13:40:54

@Dr. Jula Watson:
fagyit nem tudsz főzni ? :)

nosce 2011.02.08. 13:42:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
ismeretlent könnyü gyülölni , úgy néz ki mint egy nemfeltöltött avatar :)

Barry Kent 2011.02.08. 13:43:11

@Frigyesur:
Egyetértek, ez csak olaj a tűzre.
Az ilyen emberekre én is nagyon haragszom, velem is játszották már el ezt. Ráadásul ugye dupla pofon: egyrészt az alap veszteségérzet, másrészt szembesülnöd kell azzal hogy a másik szarba sem vesz, miközben ugye te komolyan veszed őt, hiszen ha te is tojnál a fejére, fel se tünne hogy ignorál :)

Igen, az nekem is gyanús, hogy pár hétre rá már újra kapcsolatban van, ez vagy azt jelenti hogy a posztoló marha nagy mázlista, vagy azt hogy szeret füllenteni :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:45:47

@nosce: Magamnak főzzem meg a jutalom fagyimat? Micsoda gavallér vagy :P
Még gyerekkorunkban volt fagyi készítő gépünk, de nagyon macerás volt, sok óránként mindig kivenni és átkeverni, meg újrafagyasztani...
Viszont a szakácskönyv gyűjteményemben van egy fagyis könyv is, úgyhogy akár tudhatok is. :)

Mondjuk nem messze tőlünk van az egyik nagyon jó fagyizó is ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.08. 13:46:03

@Frigyesur:

Én csomó embert ignorálok :) És ez jó.

Barry Kent 2011.02.08. 13:49:26

@Dr. Jula Watson:
Hogy? Mi? Fagyit is kapunk a kávé mellé? :P

nosce 2011.02.08. 13:52:50

@Dr. Jula Watson:
A jutalom fagyi az más :). Ha van fagyis könyved akkor tutira tudsz főzni, ez a net első törvénye :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:55:27

@Barry Kent: Hehe, velem is. Kivulrol persze tokre ugy tunhetett, hogy 'pszichopata' vagyok, pedig csak korrekt valaszt akartam.

A hamar uj partner szerzes erdekes dolog. Pl. amikor valakirol kiderul, hogy a kapcsolat alatt eltett egy telefonszamot, ami mit ad istent az ember utodjanak a szama volt. Micsoda veletlen! :D Mindenesetre az ilyesmi nem vall tul mely erzelmi-, lelkivilagra.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 13:55:46

@Barry Kent: Milyen jó is az, jeges kávéban a vaníliafagyi :)

@nosce: Megtisztelő, hogy így bízol bennem :D

No és milyen fagyit főzzek? :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 13:56:46

@Kedves Nard: Jah, en is. Akik kocsogok voltak velem. De itt most nem arrol beszelek, amikor a masiktol csak egy rohadt normalis valaszt, vagy lezarast akarsz.

nosce 2011.02.08. 13:57:22

@Dr. Jula Watson:
Bizalom nélkül nem megy :)
Csokisat csakis csokis darabkákkal :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 14:00:05

@nosce: tejcsoki, vagy ét? Esetleg csilis csoki? :)

dr. gernika 2011.02.08. 14:00:08

@Frigyesur: Nem véletlenül esett rá a választásom. Egy ilyen butuska szőke mellett gyakorlatilag bármit megtehetek, mert nem jön rá. Amiről meg ugye nem tud, az nem fáj neki. :)

Barry Kent 2011.02.08. 14:01:51

@Frigyesur:
Hehe, pontosan ugyanez, szerintem én is voltam már pszichopata, csak még nem érkezett el idáig a hír :D
Gondolom a kérdéseidet persze jól megválaszolta :)

@Dr. Jula Watson:
Hm. Viszont a fagyit én állom, úgy korrekt :)

nosce 2011.02.08. 14:01:56

@Dr. Jula Watson:
ét esetleg csilis :). Ste ?

Barry Kent 2011.02.08. 14:03:53

@nosce:
Egye fene, egyszer élünk :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 14:05:54

@Barry Kent: Szóval felesbe? :) Végül is, ha vacsorára hívnak, a bort is a vendég viszi :)

@nosce: A csokis dolgokat nem annyira. Csilis, narancsos, vagy meggyes az még jöhet :) Egyébként én a savanykásabb ízeket kedvelem, a gyümölcsösöket. De az ízlésed jó, az étcsoki az igazi. És nem a Milkát mondtad :)

Barry Kent 2011.02.08. 14:08:22

@Dr. Jula Watson:
Hát ugye, így illik :)
Hm, narancsos étcsoki :)

nosce 2011.02.08. 14:08:50

@Barry Kent:
cserében majd beszélek a késes embereddel :)

nosce 2011.02.08. 14:10:11

@Dr. Jula Watson:
"De az ízlésed jó, az étcsoki az igazi. És nem a Milkát mondtad :)"
Huuuuuuuuh, ilyen könnyen aknára léphet az ember :)

dr. gernika 2011.02.08. 14:12:54

@Kedves Nard: Látod, ezért választottalak téged. :)
"Ignorance is like a delicate, exotic fruit. Touch it, and the bloom is gone"
(Oscar Wilde)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 14:15:45

@Barry Kent: Te is arra szavazol? :)
Meg kell adni a módját a dolgoknak :)

@nosce: Ha nem is akna, de dicséretet nem mindenért osztogatok :)

Barry Kent 2011.02.08. 14:18:07

@Dr. Jula Watson:
Jaja, szeretem. Ahogy a lapos csokoládét, a gömbölyű csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét... :))

2011.02.08. 14:18:10

Még mindig a poszt a téma?

Barry Kent 2011.02.08. 14:19:24

@Zsu0805:
poszt és egyéb édességek :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 14:21:41

@Drága IV gernika: Na igen. Ezert jok a szoszik: dekorativak, ugyanakkor nincs veluk semmilyen nehezseg. A hosszu, boldog parkapcsolat titka.

nosce 2011.02.08. 14:23:45

@Drága IV gernika:
With ignorance and arrogance, success is assured.
(Mark Twain)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 14:23:58

@Barry Kent: Marmint a telefonszam is? :D
Perszehogy. Nagyon jol megvalaszoltam magamnak a kerdeseim. :D Igazabol magamtol is tudtam, de ugy erzem jart volna a masik szajabol hallani a dolgot. Gyorsan, mint ahogy a ragtapaszt, es ennyi.

nosce 2011.02.08. 14:26:04

@Zsu0805:
ki a faaszt érdekel a poszt ? :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 14:26:25

@Zsu0805: Ha Nut elokerul, lesz egy fajdalmas bejelentesem szamotokra.

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 14:27:21

@Barry Kent: :DD Akkor te sem költözöl télen délre? :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 14:29:41

@nosce: Nincs mit. :)
Várom a fagyimat :)

dr. gernika 2011.02.08. 14:44:08

@nosce: Oh, és Nardnál mindkettő adott, mondomén hogy tudok választani, köszönöm. :)

Hurri Kán 2011.02.08. 14:45:56

Hát ez egy nagyon elszánt udvarló volt :)

Barry Kent 2011.02.08. 15:09:03

@Frigyesur:
Úgy látszik sok körülmény stimmel, végülis nem rossz ez, így ki tudtad választani a neked tetsző elméletet :D
Mondjuk én picivel jobban jártam, betekintést nyertem a tudatalattimba: megtudtam hogy tudniillik szerelmes vagyok. Illetve nem, talán meg akarom dugni. Vagy talán mindkettő, a fene se emlékszik, rég volt :D

Barry Kent 2011.02.08. 15:11:49

@Dr. Jula Watson:
Éppenséggel mennék én, csak nem bírok :D

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 15:35:53

@Barry Kent: Nem bírom ki, mindig hangosan kell énekelnem :D

nosce 2011.02.08. 15:44:00

@Dr. Jula Watson:
oks. a nyalás semmiképp nem maradhat el :)

Nutshell 2011.02.08. 16:01:53

@gyvy: Nagyon tudhat valamit a csaj, ha ennyire ragaszkodik hozzá :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:08:17

@Nutshell: Tegnap rahangolodtam Krisz Rudira. Hallgattam picit, es csapoltam ezerrel, bulislagerei vannak, szo se rola. (Sajnos a legjobb barataim meg pia hatasara sem tudjak elvezni ezeket a dalokat, nem tudok Krisz Rudi es tsai. nosztalgia bulit rendezni. Barmennyire szeretem oket, ez komoly hianyossaguk.)

Tanulmanyozd kerlek a videot, amit betettem neked Facebookra. Latni fogod mire gondoltam. ;( Nem irom le, csak ha mar kesz vagy egy nagyereju sorscsapas elviselesere, minimum ulsz.

Hurri Kán 2011.02.08. 16:09:39

@Nutshell:
Na de mit, és mennyire? ;-)

Hurri Kán 2011.02.08. 16:11:15

@Frigyesur:
Sajnos nem kerülhetem meg azon észrevételem tolmácsolását, hogy Krisz Rudira való ráhangolódás nagy nyilvánosság előtti kijelentése minimum jelentős presztízsveszteséget okozhat a ráhangolódó személynek, és akkor még rendkívül szalonképesen fogalmaztam :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:12:08

www.youtube.com/watch?v=WeWBtiwv-Nw

A szerelem neked egész más
Azt se bánnám, ha hazudnál
Eddig tartott az örökké
Ne mondd, hogy elmúlt
Bennem pont úgy él

*sírás-zokogás a közönség soraiban*

Még passzol is a mai sztorihoz. Hihetetlen, hogy Rudi mi mindenre nem jó!

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:16:02

@gyvy: Az a baj a magatok fajtával, hogy nem tudjátok értékelni a bulisláger kategóriát. Pedig ha meg lenne a képességetek a mulatásra, akkor rájöhetnétek, hogy mennyire lehet mulatni rá. Csak poénra kell venni. Nem akarok szerénytelenkedni, de ebben a kategóriában mindenképp mester voltam. Hülye táncban is.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:24:05

@gyvy: Jahogy titkos Krisz Rudi rajongolo vagy. Ertem.

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:24:52

@gyvy: Elnezest kerlek, hogy nem jottem ra kapasbol. Pedig a viragagyasbol sejthettem volna. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Hurri Kán 2011.02.08. 16:25:39

@Frigyesur:
Így van. Ő van a fejemben, a lelkemben, vele fekszek, vele ébredek :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:28:06

@Barry Kent: Az elmelet nem tetszett, de eroteljesen igaznak latszott. :D

Magam reszerol annyi a tanulsag, hogy jo lett volna eroteljesen ulepen rugni az illetot a komforterzetem erdekeben, de sajnos nem nyilt ra lehetoseg. :))

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 16:28:45

@gyvy: Ooo, ne is mondd, tudom mirol beszelsz. *sohaj*

Barry Kent 2011.02.08. 17:05:58

@Frigyesur:
Á, nőket nem szoktam bántani, maximum fenyegetőzöm vele, ahogy egy jó pszichóhoz illik :)
Én nem álltam neki elméleteket gyártani, egy darabig próbáltam kideríteni, aztán abbahagytam, fárasztó dolog ez és értelme sincs sok :)

@gyvy:
Krisz Rudival fekszel?

@Dr. Jula Watson:
Tipikus bulisláger, ezt csak hangosan szabad énekelni :D Na jó, ettől én általában megkímélem a környezetem :)

Hurri Kán 2011.02.08. 17:07:39

@Barry Kent:
Bizony! Hangja mindig a fülemben, a lelkemben cseng. Lassan rátetováltatom az arcképét a mellkasomra :DDD

nosce 2011.02.08. 17:11:04

@gyvy:
plüsskriszrudid nincs véletlenül ? :)

Hurri Kán 2011.02.08. 17:13:24

@nosce:
Volt de egy gyenge pillanatomban Frigyesúrnak ajándékoztam :D

nosce 2011.02.08. 17:21:48

@gyvy:
na ez durva, plüsskriszrudit elajándékozni olyan mint egy buddhát, balszerencsét hoz :)

Barry Kent 2011.02.08. 17:22:39

@nosce:
Ezeket az ötleteket fel kell írni, ha megvalósul a Rudi-tábor, legyártatunk pár ezer darabot és eladjuk a fanoknak :)

nosce 2011.02.08. 17:24:35

@Barry Kent:
Te mindenképpen legyen kriszrudis mamusz is :)

Hurri Kán 2011.02.08. 17:25:46

@nosce:
Nőknek kriszrudivibrátor, férfiaknak kriszrudit formázó söröskorsó?

Barry Kent 2011.02.08. 17:38:34

@nosce: @gyvy:
Krisz Rudi bobble-head :)

Nutshell 2011.02.08. 17:56:39

@Frigyesur: Én bármikor elmegyek/megrendezek veled egy Rudi emlékbulit. És szerintem ne adjuk fel. Ez még nem a vég. Bármikor elválhat. Még nem is találkozott velünk, ez lehetett eme meggondolatlan tettének az oka :)
Hülye táncban amúgy én is verhetetlen vagyok :)

Hurri Kán 2011.02.08. 17:58:34

@Nutshell:
Ha majd te is tudsz kozáktáncolni, ezt akkor hangoztasd :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 18:15:49

@gyvy: @nosce: :DDDD

@Nutshell: Ezt most csak ugy mondod, hogy ne zuhanjak magamba. De nyilvanvalo a teny, hogy eletem, eletunk ertelmetlenne valt. Igy a Krisz Rudi emlekbuli is gyaszos hangulatu lesz. Hulye tancban akkor a titanok harca lesz!

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 18:19:42

@Nutshell: Masreszt tegyuk hozza: nincs olyan boolond noszemely, aki Krisz Rudit megkapta, aztan elengedi. Nem, nem, eselytelen. Ellenben ha veletlen baleset erne... *gonosz vigyor*

Nutshell 2011.02.08. 18:40:55

@gyvy: Azt valóban nem tudok. De minden más béna mozgásban otthon vagyok :)

@Frigyesur: Javaslom tegyük meg február 8.-át az elveszett boldogság világnapjává.

Vajon ki lehet az a szerencsés pára, aki megkapta? Így belegondolva viszont nagyon gyorsan történhettek a dolgok. Amikor még figyelemmel kísértem KR pályafutását, határozottan szingli volt. Egy pillanatra leveszem róla a szemem erre megházasodik. Ejj, ezek az alfa hímek...

Barry Kent 2011.02.08. 18:43:24

@Frigyesur: @Nutshell:
Esetleg ha a táborból kompromittáló felvételek kerülnének napvilágra? :)

Nutshell 2011.02.08. 18:45:31

@Barry Kent: Áh, igaza van Fricinek, ha valaki őt megkapta, nem engedi el holmi kompromittáló felvételek miatt.

Barry Kent 2011.02.08. 18:48:58

@Nutshell:
Hát jó, csak gondoltam besegítek :)

Nutshell 2011.02.08. 18:55:35

@Barry Kent: Jajj, nagyon kedves tőled, köszi :)))

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 18:57:11

@Barry Kent: Akkor most kicsit bujdosva, de elmesélem, a szilvesztert egy karaoke bulival ünnepeltük. Lelkesen énekeltem, igaz, csak a háttérkórust vállaltam be. szerencsére a zajban nem hallottam saját magam, mert bizony elég érdekes lehetett az előadásom :D

Barry Kent 2011.02.08. 18:59:51

@Dr. Jula Watson: :DDD
Én karaoke bulikban (na nem sokban vettem részt), ha épp a társaságom jutott sorra, akkor rendszerint elmentem italt vásárolni :D Ezért aztán duplán volt hálás mindenki :DDD

Barry Kent 2011.02.08. 19:01:17

@Nutshell:
Ugyan, hagyd. Barry Kent már csak ilyen áldott jó lélek :D

kiraaaaa 2011.02.08. 19:07:52

Üdv! Van értelem bármit is mondani?

Barry Kent 2011.02.08. 19:24:10

Üdv!
Persze, miért ne lenne? :)

kiraaaaa 2011.02.08. 19:29:31

Nos, sztem nem is volt durva,amit kiabált. nem értem mért volt kiakadva.
De biztos nem volt elég határozott a metakommunikációs jeladása az ex felé, s a srác félrekódolta:)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 19:30:29

@Barry Kent: Pedig ha mindenki remekül énekel, az nem is olyan jó buli :D Nem elhanyagolható szempont, hogy furcsa is lenne, ha én mennék el italt vásárolni :D
De elmesélem azt is, hogy gimi, első énekóra. Na ez után az osztályból én voltam az egyetlen, akit nem köteleztek énekkarra járni. A többiek meg szívtak évekig :D Ezt übereld :) :P

Frigyesur (törölt) 2011.02.08. 19:33:08

@Nutshell: Tegyuk meg.

Biztos valami rufke volt, aki behalozta a mi Rudinkat. Tudod milyenek a nok. Az is lehet, hogy a te hibad, miert vetted le rola a szemed, ej-ej...

@Barry Kent: Neked van ilyened? Vagy esetleg te vagy rajta? :)))

Barry Kent 2011.02.08. 19:43:27

@Dr. Jula Watson:
Az engem cseppet sem zavar ha más nem énekel tökéletesen, csak lehetőleg ne én legyek az. Vagy ha mégis, akkor inkább ne halljam :D
Én magam nem tudnám überelni, hisz az énekkar ajtaját folyton bezárták előttem, de a családi legendák szerint apám azért volt énekkaros évekig, mert tetszett neki egy lány ott. 34 év alatt sosem hallottam énekelni, azt hiszem ennek oka lehet :D

@Frigyesur: :)))
Nekem nincs, de gondoltam fotóbótolunk egyet-kettőt :)

@kiraaaaa:
Az a kérdés hogy mihez képest kemény :)
No és persze hogy hogyan üvöltötte.

kiraaaaa 2011.02.08. 19:48:56

@Barry Kent: hát ha úgy üvöltötte, hogy a nyaki verőerei kidagadtak, s eltorzult az arca, akkor durva; de ebben a kívánságban nincs semmi, hacsak nem egy banya, akinél aszó tényleges ellentüntetést eredményez:)

Barry Kent 2011.02.08. 20:21:38

@kiraaaaa:
Biztos nem banya, akkor ezzel kezdte volna megelőzendő a problémákat, vagy egyszerűen békává varázsolja :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 20:54:20

@Barry Kent: Ha te is ilyen tehetséges vagy, akkor meghívlak a családi énekkarba. Kész élmény, egy-egy születésnap, amikor a happy birthsday-t énekeljük vagy 15x, míg az 5 perces tüzijáték le nem jár. Vétek kihagyni ezt az élményt. :D
Apukád legalább tudta mit akar, és áldozatot is hozott. Ügyes :)

Joe69 2011.02.08. 21:09:45

"Egyszerűen azért mondtam ki a nemet, mert tudtam, hogy akivel akkor együtt voltam hosszútávon nem szeretném magam mellett. Miért? Erre nem tudok válaszolni. "

Ezt olvasva valahogy kezdtem kicsit megérteni a "pszichoboyt". Nálam ez furcsa bizsergő érzést jelentett a lábamban, amit a posztíró hölgy jobb csőrrel történő direkt p..csánrúgásával tudtam volna feloldani. Miért ?

Minden nőnek joga van azt mondani, hogy nem kell neki egy faszi, lehet akármilyen jó ő saját maga meg mások szerint. Mert nem. Csak. Azér'. Kémia. Mittomén. Nem jön be. Nincs miről beszélni. És egy normális férfi ilyenkor emelt fővel távozik. (Persze fordítva is, de az soha el nem évülő háborús bűncselekmény egy nő szemében, amire nincs bocsánat..zaklató, vagy éppen hideg fejjel évek után is romboló nővel magam is találkoztam, csak azért, mert nem vettem észre, amikor szerinte észre kellett volna vennem)

Csakhogy itt 7 hónapos együttjárásról van szó, vagyis a kapcsolat létrejött, az első benyomások, a kémia pozitívak voltak. A deklaratív szakítás női műfaj, és egy nő ilyenkor mond okokat, miből volt elege, mi nem volt jó neki, miért nem volt jó neki. Vagy legalább bevallja, hogy kezdettől fogva hazudott, hogy tévedett. Vagy legalább hazudik valamit. (de nem ezt, hogy nem tudja, miért) Ezzel legalább mutatja, hogy addíg számított neki valamit a dolog, és bár az általában meglepett pasi így is bekattanhat, de normális esetben legalább tanul valamit a dologból.

De ez így joggal kiakasztó, hiszen a pasi így teljesen lenullázva érezheti magát emberileg. Azonkívül mélységesen embertelen, hiszen egy ilyen ember, mint a csajszi, bármilyen aljasságot elkövethet az életben, és elintézheti azzal: erre nem tudok válaszolni. Akkor ki a pszicho(pata) ?

Még az is jobb lett volna, ha bevallja, hogy már kinézte magának az új kant, akinek nagyobb a farka és több a pénze. Az a tény, hogy a két pasi kulturáltan lerendezte az ügyet (lehet, hogy csajszikám bunyót várt), arra utal, hogy mindketten jobbat érdemelnének, mint a posztíró.

Barry Kent 2011.02.08. 21:20:45

@Dr. Jula Watson: :D
Jaj, a happy birthday a kedvencem. Az az, amit sosem tudok elsunnyogni születésnapokon :) Bár hál'Istennek mi nem szoktuk 5 percig húzni, nagyjából a 3. ismétlés után mindenki érzi, hogy ezt nem kéne tovább erőltetni :) Viszont a meghívást köszönöm, ha gondoljátok szívesen kísérem a kórust ütős hangszereken, pezsgőspoharakon vagy ami a kezem ügyébe kerül :P
Igen, amikor először hallottam ezt az énekkaros sztorit, akkor nagyon büszke voltam rá, viszont a projektből, ha jól tudom nem lett semmi :)

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 21:37:40

@Barry Kent: Most nézem, nekem még rendesen leírni sem sikerült :D A vége nálunk is minden egyes alkalommal röhögésbe fullad. Na jó, néha szoktuk variálni a "boldog-boldog-boldog születésnapot"-tal, így még teljesebb képet kaphat az ünnepelt. :) A családi szülinap keretet a decembertől mostanáig tartó időszakban egy időre kimerítettük, a legközelebbi az enyém lesz a nyáron. Feltétlen számítok a hathatós közreműködésedre. :) Nincs kibúvó!

Barry Kent 2011.02.08. 21:58:29

@Dr. Jula Watson:
Na, az viszont régen megvolt kazettán, Halász Judit tolmácsolásában, így rendszeresen arról játszottuk le és fakultatív lehetett melléénekelni :)
Feltétlenül csatlakozom, addig veszek pár énekleckét :D
Egy jóbarátom remekül tud táncolni, ha gondolod őt is felkérhetjük vendégművésznek, így a röhögés garantált, annyira vállalhatatlan lesz a produkció :D

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 22:06:31

@Barry Kent: Benne vagyok! Legalább lesz egy jó buli :) Egy ilyen produkció egy életre szóló ajándék :) El ne felejtsük mindezt megörökíteni, hog majd nyugdíjas éveimben legyen mire visszaemlékezni :)

Barry Kent 2011.02.08. 22:33:55

@Dr. Jula Watson: :))
Decemberben sikerül előadnunk a tudományunkat egy retro-diszkóban (még éneklés is volt, ezt most én is halkan jegyzem meg), egy haverunk a buli közepén közölte hogy ő nem ismer minket és soha nem is találkoztunk :) Utólag visszagondolva kb. a Supra Hits 1990-94 szólt egész este, azt hiszem érthető hogy picit csalódott bennünk :) Viszont nagyon jó volt :D

Dr. Jula Watson 2011.02.08. 22:55:14

@Barry Kent: Akkor abból a nagy sikerű Macarena kimaradt. Pedig az igazi bulisláger volt :D
Csak kibújik itt a szög a zsákból, hogy rá lehet téged is venni az éneklésre, csak megfelelő zenei aláfestés kell hozzá :D A haver meg gondolom fiatalabb volt, és ő nem értékelte annyira :D Pár éve mi is lekeveredtünk egy Arató diszkóba. Háát, nagy élmény volt :)

Elteszem magam pihenni, jóéjt!

Barry Kent 2011.02.08. 23:09:26

@Dr. Jula Watson:
Az kimaradt, pedig tényleg nagy mulatós sláger :)
Azóta sem tudom hogy sikerült rávenni engem táncolásra, ez elég ritkán sikerül bárkinek :) Az énekléssel azért nem volt nagy baj, mert nem karaoke volt, így a zenétől úgysem lehetett hallani az előadást :)

Jó éjt, szép álmokat :)

2011.02.09. 00:55:53

@Dr. Jula Watson: +1 pont neked :-) (arra, hogy csak el kellett volna a fószerrel beszélgetni)

2011.02.09. 01:23:55

@Frigyesur: "Hat igen, eleg nehez gyulolni valakit, aki nem is ismer az ember. :) "

Azé' megy az, ha nagyon akarom. Pszichopata-e vagyok? :-)

2011.02.09. 01:30:37

@Frigyesur: "lehet, hogy rajtam kivul ti mind UFOk vagytok. Uccse tudjatok bizonyitani, hogy nem. :P "

Ha ők vannak többen, akkor te vagy az UFO, oszt jónapot ;-)

2011.02.09. 01:54:33

@gyvy: "Krisz Rudira való ráhangolódás nagy nyilvánosság előtti kijelentése minimum jelentős presztízsveszteséget okozhat "

Gondolkodtam, hogy ezt hogyan fogalmazzam meg sértés nélkül, de megelőztél :-)))

2011.02.09. 01:59:08

@gyvy: "Lassan rátetováltatom az arcképét a mellkasomra :DDD "

Kuss, kiköptem a boromat! :-)

JOKKA21 2011.02.09. 02:29:09

Minden nő ribi sajnos és hazug az összes.
süti beállítások módosítása