A leggyakoribb mondat köztünk a „Hagyjál már békén!”

2011. június 03. 07:26 - csajokespasik

„A legrosszabb jel az volt, amikor kirakott magáról a facebookra egy olyan képet, amin félmeztelenül feszít és napszemüveg van rajta: ennél gázabb nincs, max amikor csajok pózolnak fürdőruhában” – Levélírónk szerint a hét év minden párkapcsolatban vízválasztó, és most ő az élő példa, hogy a népi megfigyelés olykor igazolja önmagát. Bútortologatással indul a lavina, majd verbális pofonok és valós könnyek következnek.

 

Azt mondják hét év a vízválasztó, ám manapság már 4 év múlva sem turbékolnak úgy a párok. Persze ha valaki abban a nagy szerencsében részesült, hogy megtalálta az igazit… de ki az igazi? Én hét évvel ezelőtt meg voltam győződve arról, hogy az a pasi, akivel most együtt vagyok, az igazi. Én 28 éves vagyok, a pasim 31. Hét éve vagyunk együtt, de a problémák úgy egy, másfél éve indultak. Az első emlékezetes összesütizés az volt, amikor bejelentés nélkül átrendeztem egy kicsit a nappalit. Azért mondom, hogy kicsit, mert az indiai stílus maradt, amit mindketten szeretünk, csak áttoltam pár bútort az ellenkező irányba. Amikor hazajött, azon ugrált, hogy miért nem szóltam neki? Kérdeztem, miért kellett volna, amikor nem festettem ki, csak 3 bútort arrébb pozícionáltam. Teljesen kiborult.

Észrevettem, hogy elmaradtak az addig megszokott összemosolygások, egyre gyakrabban néz keresztül rajtam. Amikor pedig egy apróbb vita után közölte, hogy mióta velem van, érzi hogy öregszik, nagyon berágtam rá. A legrosszabb jel az volt, amikor kirakott magáról a facebookra egy olyan képet, amin félmeztelenül feszít, napszemüveg van rajta - ennél gázabb nincs, max amikor csajok pózolnak fürdőruhában. Ezután jött egy érdekes eset: azért vesztünk össze az éjszaka közepén, szex közben, mert, hogy mondjam… szóval a másik bejáratot akarta használni, hogy finom legyek, nálam meg az ilyesmi tabu, de szerintem elég sok nőnél. Szó nélkül, mintha nekem mindegy lenne. Kis izgalom, mi? Ezek voltak a mérföldkövek. Mindketten próbáltuk keresni a másikat, megbeszélni a dolgainkat, de csak rosszabb lett. A leggyakoribb mondat köztünk a „Hagyjál már békén!” lett. Mögém állt mosogatás közben, durván elzavartam. Megérintettem a karját tévézés közben, arrébb rántotta a kezét. Súlyos, mi? És ami a legsúlyosabb: egyikünk sem akarja elhagyni a másikat. Voltak verbális pofonok és valós könnyek, de a szakítás szó egyikünk száját sem hagyta el. Mindketten akarnánk az együttlétet, de valami más nem akarja. Mit csináljunk? Nyitott kapcsi? Vagy menjünk szét, akármennyire is tiltakozik ellene a… a megszokás (?)

 
276 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr792953320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.06.03. 07:53:44

Szerintem megértetek már a szakításra. Vagy ez, vagy üljetek le, beszéljétek meg, és sürgősen kezdjetek el dolgozni rajta, mert csak egyre rosszabb lesz.

fumerin 2011.06.03. 08:01:37

@gernika: Már megbeszélték, azt írta.

Amikor már szex közben is veszekedés van és nézeteltérés, akkor azt a kapcsolatot nem érdemes a megszokás miatt tovább fenntartani.
Nyitott kapcsolat nem kapcsolat! Értelmetlen.

dr. gernika 2011.06.03. 08:05:01

@csupasz gőte: Nahát ezt az análdolgot meg végképp nem értem.
Nem igaz, hogy 7 év után nem tudják egymásról, hogy mi fér bele és mi nem. Mmint a szexbe, és nem az análba. :)

fumerin 2011.06.03. 08:09:29

@gernika: Ezt én sem értem.
Szerintem már az első ismerkedési szex után lehet tudni, hogy ki-mit szeret a "történetben" és mi az, ameddig el lehet menni.
Én azért a mai napig vallom, hogy a hosszú távú kapcsolatok egyik legerősebb összekötő eleme a szex. Ha az nem működik, akkor a többi területre is kihat.

Kytia 2011.06.03. 08:10:11

"A rosszindulat összecsapott az önfejűséggel, és a végeredmény mindkettőnk veszte lett. Nem egymást utáltuk, hanem a bennünk rejlő neurotikus bohócot, ami egyfajta halálos spirálban tekergett – minél rosszabbul érezte magát az egyikünk, annál rosszabbul reagált erre a másikunk.
Ebből az ördögi körből csak a neurotikus részünk feltárásával juthattunk ki. Végül is a körülmények és a betegségeink ellen nem sokat tehettünk. Mindkettőnknek volt annyi terápiás tapasztalata, hogy felismerjük: az egyetlen módja annak, hogy rést üssünk neurotikus depressziónkon, ha kapcsolatba lépünk a felszín alatt rejtőző haragunkkal. De hogyan guruljak dühbe egy rákbeteggel szemben? És hogyan lehet valaki mérges arra az emberre, aki két éven át jóban-rosszban kitartott mellette?
Ez motoszkált a fejemben, amikor beléptem az Andy’s-be. Vagy fél órán át mustrálgattam a fegyvereket. Melyik legyen az, egy kézifegyver vagy egy puska? Talán egy Hemingway, de akkor szükségem lesz erős drótra is. Ahogy sétálgattam a boltban, egyre jobban elfogott a méreg. Végül leesett. Én tényleg meg akartam ölni valakit. De az a valaki nem én voltam.
Otthon aztán minden a helyére került. Leültem a nappaliban lévő íróasztalomhoz, és nekiláttam egy halaszthatatlan elintéznivalóhoz. Egyszer csak megjelent Treya egy újsággal a kezében, és hangosan lapozgatni kezdte. Meg kell jegyeznem, hogy több szabad szobánk is volt a házban, de Treya, egyik félelemmel és egyeduralkodással telített pillanatában, mindegyiket kisajátította magának (kettőt irodának, egyet műteremnek). Én simán belementem (légy kedves a rákbeteggel). Lebontattam a nappali végében lévő bárpultot, és berendeztem magamnak ott egy irodát. Ez volt az egyetlen olyan hely a házban, amelyet a sajátomnak tekintettem – egyben ez volt életem egyetlen olyan területe, ami fölött még rendelkezhettem –, és miután nem volt ajtaja, nagyon kényes voltam arra, hogy ki teszi be a nappaliba a lábát, mialatt én ott dolgozom.
– Megtennéd, hogy kimész? Ez az újságpapír-suhogás az agyamra megy!
– De én itt szeretek újságot olvasni. Ez a kedvenc helyem. Már nagyon készültem rá.
– Ez az én irodám! Neked van három másik szobád, ami csak a tiéd. Válassz azok közül!
– Nem!
– Nem? Azt mondtad, hogy nem? Nézd, amíg én itt dolgozom, nem tehetik be a lábukat olyanok ebbe a szobába, akik még nem jutottak túl a három általánoson, vagy akik nem képesek egy rohadt újságot úgy olvasni, hogy közben ne mozogna a szájuk.
– Gyűlölöm, amikor rosszmájú vagy. Azért is olvasni fogom az újságomat!
Felálltam, és odamentem hozzá.
– Kifelé!
– Nem!
Kiabálni kezdtünk, egyre hangosabban, ordítani, kivörösödött fejjel, dühödten.
– Takarodj innen, te istenverte szuka!
– Menj te el!
Megütöttem. Majd megint, és megint. Torkom szakadtából üvöltöttem:
– Tűnj ki innen, az istenit, tűnj ki!
Tovább ütlegeltem, ő egyre csak sikoltozott.
– Hagyd abba! Hagyd abba!
Végül mindketten lerogytunk a díványra. Soha életemben nem ütöttem meg nőt, és ezzel mindketten tisztában voltunk.
– Én elmegyek innen – mondtam végül. – Visszamegyek San Franciscóba. Utálom ezt a helyet. Nem bírom elviselni, amit egymással művelünk. Jöhetsz velem, vagy maradhatsz. Ahogy akarod. […]
Visszatekintve mindketten fordulópontnak könyveltük el ezt az incidenst, fontos momentumnak, no nem azért, mintha megütni valakit dicséretes dolog lenne, hanem mert ráébresztett minket arra, mennyire kétségbeesett állapotba kerültünk mindketten. Ami Treyát illeti, kezdett engedni hatalmaskodó hajlamaiból, de nem azért, mert félt volna, hogy megint megütöm, hanem mert belátta, hogy ez a viselkedésmód a félelmeiből ered. Én pedig kezdtem megtanulni azt a kényes leckét, amit saját határaim kijelölése és szükségleteim közlése jelent egy potenciálisan halálos betegséggel küzdő ember mellett."

Ez egy elég jó könyv (a spirituális maszlagtól eltekinve). A férfi és a nő is írja, a férfi visszaemlékezik és a nő naplórészleteit is felhasználja. Szerintem érdemes elolvasnotok, ha tényleg nem akartok szakítani, és a párterápia sem rossz ötlet. Nem mintha értenék ehhez (sem).:D

tuli _ 2011.06.03. 08:11:53

halálra idegesíti mindkettőt a másik jelenléte. nem tudnak már semmit megtenni azért, hogy jobb legyen. kifújt.
na, most van az a pillnat, amikor nem kell benneragadni a mocsárba, bármilyen nehéz is a lépést megtenni. kiderül majd, hogy mindkettőtök számára megkönnyebbülést jelent-e, hogy nem kell elviselni a másikat, vagy mindketten megújultok.
de ez drasztikus lépés nélkül nem megy. mindenesetre én azt mondom, hogy most külön.

tuli _ 2011.06.03. 08:14:01

@csupasz gőte: @gernika: ez is arról szól, hogy már nem érdekli a másik. úgy gondolja, mindent megtehet. de a lány is. ketten jutottak el arra a pontra, hogy elegük van egymásból.

SciNu 2011.06.03. 08:19:09

vegyés síkosítót és hagyd az anált úgy minden megoldódik majd :D ha nem akkor sry :D

Devil2 2011.06.03. 08:23:35

Nyugi, már csak olyan 40-50 évet kell így lehúznotok. Kell, igen kell.

Kytia 2011.06.03. 08:24:25

Elfelejtkeztek a sztori egy lényeges eleméről: "egyikünk sem akarja elhagyni a másikat".

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 08:24:56

Megoldás a nagyon súlyos bútorok használata a nappaliban. Azt nem tolja el a postban szereplő kifejlett házisárkány sem. :)

Szerintem hagyni kéne ezt a vérbe, kukázni kell a hisztigép picsát. Az indiai stílus hippi-bölcsész stílus, tehát gyaníthatóan a lány akkora seggel rendelkezik mint egy román stílusú templom (vö. tarisznyás bölcsész) :) A pasi még kifoghat normálisat is, meg olyat is aki engedi fugázni a fosóját! :)

2011.06.03. 08:26:46

Én is kibuknék, ha valaki szó nélkül átrendezné a bútorokat. :)

fumerin 2011.06.03. 08:27:02

@Kytia: Befejezném a mondatot akkor: addig, amíg nem talál valamelyikünk valakit.

tuli _ 2011.06.03. 08:32:24

@Zsu0805: szerintem semmi gond nincs a bútorok átrendezésével. ha én csinálom :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 08:33:43

@Zsu0805:

Én tuti nem tenném. Túl lusta vagyok ilyesmihez :)

dr. gernika 2011.06.03. 08:34:40

@csupasz gőte: Hát, ha az első után még nem is, de az első hónapokban kialakul, hogy körülbelül milyen vonalon fognak mozogni együtt. Van egy csomó dolog, amit csak a kölcsönös bizalom kialakulása után lehet megpendíteni, legkésőbb ebben az időszakban a párjának meg kellett tudnia, hogy csokiskarikára nem számíthat.
@Kytia: Szupiság, csak a címet és a szerzőt nem írod. :D
@tuli _: Hát akkor szakítsanak.

Kytia 2011.06.03. 08:35:12

@csupasz gőte: Szerintem ez most itt kivételesen baromira nem erről szól, de nem tudhatom.
Én olyankor szoktam a szakítás mellett voksolni, amikor a sztoriból az jön le, hogy valamelyik fél (általában a férfi:S) szabotálja a kapcsolatot. Ebből itt most ezt nem érzem. Inkább kommunikációs problémák, felgyülemlett nézeteltérések, tisztázatlan sérelmek stb.

Pl: "Amikor pedig egy apróbb vita után közölte, hogy mióta velem van, érzi hogy öregszik, nagyon berágtam rá."

Itt pl. meg lehetett volna kérdezni, miért érzi a másik, hogy öregszik mellettünk, és lehet, hogy a beszélgetésből kiderül valami lényeges dolog, ehelyett viszont berágott, amivel ugye rögtön lezáródott az információs csatorna. Ha viszont csak sértésből vágta ezt a fejéhez a srác, annak is oka lehetett. Nem tudom, én ezt nem érzem lefutott ügynek.

dr. gernika 2011.06.03. 08:35:43

@Nard: Bezzeg ha Rosita eltűnne.

Devil2 2011.06.03. 08:35:57

@Nard: szerintem bármelyik férfiember így van ezzel, pakolászni női(es) dolog. :D

fumerin 2011.06.03. 08:39:43

@gernika: Javítanom illik, mert az ismerkedési szex nem biztos, hogy kifullad az első alkalommal:D
Természetesen intő jelnek lehet tekinteni, ha a szexfilmek között Pierre Woodman van többségben:D

2011.06.03. 08:40:02

@tuli _:
Ha én teszem az más. De ha a pasim tenné eltörném a kezét. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 08:41:03

@gernika:

Rosita marad!!!!!!

@Devil2:

Ja, fasznak állandóan lakberendezni.

2011.06.03. 08:41:16

@Nard:
Amúgy a csajok nagy rendezkedők az tény. :)

Kytia 2011.06.03. 08:41:53

@gernika: Gondoltam, küzdjön a kapcsolatáért. Legalább annyit, hogy az első két mondatot bekopizza a gugliba.:DDD
Amúgy Ken Wilber: Áldás és állhatatosság.
Ken Wilber ilyen mindenféle spirituálisságot szokott írni (amiket amúgy én nem csípek, de azért ajánlom a könyvet, mert vannak benne érdekes dolgok ezeken kívül is) és 10 évvel ezelőtt ismerte meg élete szerelmét, akiről pár hónap múlva kiderült, hogy rákos. 5 év után pedig meghalt, ezt az 5 évet írja le, részben a saját oldaláról, részben a nő naplójegyzeteinek felhasználásával. Szerintem megéri elolvasni, bár hipochonder leszel tőle, de azért párkapcsolati szempontból érdekes olvasmány.

fumerin 2011.06.03. 08:44:06

@Kytia: Én meg azt látom, hogy a kapcsolat abban a szakaszban van, amikor már minden apró dologból elefántot kreálnak. Egy csepp szeretet morzsát sem éreztem, de még a tisztelet leghalványabb jeleit sem.

tuli _ 2011.06.03. 08:45:07

@Zsu0805: ugyeugye :)

@gernika: igen, én is úgy gondolom, hogy megértek rá. valószínűleg megkönnyebbül majd mindkettő. jó, hogy nincs gyerek.

dr. gernika 2011.06.03. 08:52:47

@csupasz gőte: No igen, az első sokszor vakon tapogatózás. :)
@Nard: :D
@Kytia: Üh, elég keménynek tűnik, főleg hogy meghal a nő.
@Zsu0805: Az a mákja, hogy alig van bútorunk.
@tuli _: Naja, az a szerencse. Ha házasság lenne, meg gyerek, megérné dolgozniuk rajta, de perpill úgy tűnik, egyiknek sem fűlik hozzá a foga. Anélkül meg csak tovább romlik az egész.
Túl fiatalon kerültek össze szerintem, talán úgy is érzik, hogy már öregek szétmenni és újrakezdeni, de szerintem nem. Ahogy a pasi mondta, mellette érzi, hogy öreg (igazából a kapcsolat öregedett el).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 08:54:24

@Kytia:

"Itt pl. meg lehetett volna kérdezni, miért érzi a másik, hogy öregszik mellettünk"

Szerintem felesleges, a válasz egyértelmű. A nő picsa, és a fickó lelkét elrágja a folytonos basztatásával.

2011.06.03. 09:00:28

@Nard:
:)

@gernika:
Gondolom jó csúnya bútordarab. :)

Caddy 2011.06.03. 09:01:38

Az utolsó mondat a lényeg a MEGSZOKÁS.
Szakítsatok. Ebben ennyi volt szerintem.
Szakítsatok mielőtt valaki félrelép és akkor nem csak verbális pofonok esznek.

dr. gernika 2011.06.03. 09:01:47

@Zsu0805: Be van szakadva, életveszély beleülni...

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:04:42

Mindenesetre ma megtudtam, hogy ha gond van egy kapcsolatban, kapasbol szakitani kell. Ha valakit evekig el kell viselni, perszehogy vannak surlodasok. Tobb ev egyutteles utan az embernek konnyen agyara megy a masik. Ilyen alapon nincs eletreszolo kapcsolat. Melypont.

Sztoriiro! A nyitott kapcsolat tenyleg ertelmetlen. Azt ti tudjatok, hogy feltek egyedul lenni vagy egyutt akartok lenni. Ha akartok minden megoldhato. A tobbi csak duma.

2011.06.03. 09:05:26

@gernika:
De gondolom már évek óta megvan és addig marad ameddig a hangyák szét nem hordják. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:06:04

@Kytia: Jajnemar, hogy megint Kytia allaspontjat osztom.

Kytia 2011.06.03. 09:07:03

@csupasz gőte: Én éreztem szeretet-morzsát.

"Mögém állt mosogatás közben, durván elzavartam. Megérintettem a karját tévézés közben, arrébb rántotta a kezét."

Nekem ebből úgy tűnik, itt indulatok vannak. Ahol már semmi nincs, ott már indulatok sincsenek. Szerintem ezek mondani akarnak egymásnak valamit, csak rá kéne jönni, hogy mit.:)

@Nard: És a fickó szent?

Kytia 2011.06.03. 09:08:03

@Frigyesur: Nem tehetsz róla, hogy ilyen okos vagy.:DDDDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:09:38

@csupasz gőte: Nekem fura, hogy ennyire meghatarozonak tartjak a szexet napjainkban. Szerintem forditott az osszefugges. Ha az elet mas teruletei nem stimmelnek, akkor az a szexre is kihat. Es ez most egy jo nagy kozhely volt. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 09:10:33

A hét év az vízválasztó, az már biztos! Ezt a langyos víz dolgot nekem (nekünk) már párszor sikerült visszafordítani. Hullámvölgyek még lesznek is és csak rajtatok múlik, mit kezdtek vele, küzdötök, vagy hagyjátok a fenébe. Tanácsot nem adnék, nem biztos, hogy én jól csinálom... :D

@Nard: nem mondanám, hogy a nő picsa, csak figyelemre vágyik! Valahogy jeleznie kell, ha már kimondani nem tudja, hogy valami nem ok, hogy valami nem tetszik. Bár sokszor a másik fél hallani sem akarja, pedig a kimondatlan dolgok a legrosszabbak. Azokon nem tudsz változtatni, mert nem is tudod, hogy gond van vele!

dr. gernika 2011.06.03. 09:11:54

@Zsu0805: Nem véletlenül hívjuk Rositának. :D
@Frigyesur: Azzal, amit te írsz, abszolút egyet tudok érteni, de a posztból az jön le, hogy megértek a szakításra. Ha mindketten akarnák és tennének is érte, lehet hogy meg lehetne menteni, de ennek hiányában harangoztak nekik.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:12:21

@Nard: Ez bajos volt. Talan helyetted is lehet kifogni valakit, aki engedi engedi hasznalni a feneket ;)

@Kytia: Ez igaz, nem tehetek rola. :DD

Kytia 2011.06.03. 09:12:26

Ja, és még Pál Ferenc A függőségtől az intimitásig c. könyvét is olvassátok el.

fumerin 2011.06.03. 09:14:49

@Kytia: Nem tudom, mert én biza elmondhatom, hogy nálunk nincs szerelem, szeretet van.
És ha mögém áll mosogatás közben, legalább megharapdálja a nyakam, átölel én lefröcskölöm és utána kergetőzés a konyhaasztal körül.
Vagy azt is elmondhatom, ha megérintem a kezét akár meccs közben is, akkor elkap és magára ránt, majd biztos a szőnyegen fogunk birkózni.
(ilyenkor a gyerekek a fejüket fogják, hogy milyen hülyék a felnőttek is)
De azt is, hogy merünk beszélni nagyon kényes dolgokról, nem mindig jutunk közös nevezőre, de próbálkozunk, hogy amit kértünk egymástól azt legalább megközelítsük.
Hosszabb kapcsolatok nem léteznek konfliktus nélkül, nem léteznek holtpontok nélkül, azok is erősítik és elmélyítik az ügyet.

Na én ezeket az érzéseket hiányoltam a történetből...

fumerin 2011.06.03. 09:16:46

@Frigyesur: Igazad van neked is.
Azért kell olyan partnert választani, aki hozzánk van "méretezve".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 09:17:13

@Kytia: "Szerintem ezek mondani akarnak egymásnak valamit, csak rá kéne jönni, hogy mit.:)"

Ott a pont! Mikor az oviban a kissrác meghúzza a haját a kislánynak! "kimondanám, de nem tudom mit mondjak"

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:17:19

@gernika: www.youtube.com/watch?v=UVKFsvLyNCw

Ennyibol nem tudom eldonteni. Az se mindegy milyenek voltak az elozmenyek. Megvolt-e a plusz a kapcsolatban az elejen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 09:21:30

@Kytia:

Nyilván szent, hisz férfi. :)

@Bundabandi:

"Nem azért húzom a hajad mert tetszel, hanem azért, hogy fájjon!" :D

@Frigyesur:

BiSZtosan ki lehet fogni. Bár én nem kedvelem a hátsó bejárat használatát, van aki igen. És ha nem kapja meg, akkor hiányérzete lesz. Az űrt ugye be kell pótolni, és ez egyenes út a megcsaláshoz, ha otthon a zasszony nem vevő az ilyesmire (amúgy megértem, tényleg nem valami guszta dolog).

Father Justice (törölt) 2011.06.03. 09:23:17

A poszt végén, zárójelben szereplő karakter a lényeg.
Mert ha nemcsak az érzések tűntek el teljesen, de már az alapvető tisztelet és tolerancia is hiányzik _mindkét_ oldalon, akkor nem holmi megszokás tartja össze a feleket.. hanem elemi érdekek és triviális megfontolások. (Ingyenszex, felerezsi, "összejöhetnék mással, de azzal is ugyanez lenne a forgatókönyv..", és barátaik).

A legoptimálisabb megoldás az lenne, ha Ernő már holnap be tudna újítani egy legfeljebb 20 esztendős, saját jövedelemmel rendelkező análtündért állandóra (így rögvest elkezdene fiatalodni is), Gizella pedig összebútorozna egy idősebb, higgadt, megértő úrral egy hatalmas kecóban. Méghozzá olyannal, akinek két lakása is van: az egyikben életvitelszerűen lakhatnak és úgy rendezkedik benne a hölgy, ahogy akar, a másikhoz viszont még csak kulcsa sincs. Ha a korkülönbség elég nagy, valószínűleg a kellemetlen "nyomulások" témája is kapásból megoldódik.

De mivel ekkora mázlijuk úgysem lesz, inkább csináljanak gyereket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 09:23:21

Ez most ide passzol:

Seal: Love's divine (nagggyon szeretem ezt a számot!)

www.youtube.com/watch?v=iczaDcixBj4

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:26:06

@gernika: :)

@Nard: Alapvetoen onzo dolognak tartom az analis szexet. Ha nem akarja valaki, tiszteletben kell tartani, es nem ugy hozzaallni, hogy na, akkor akarja valaki. Fajdalmas, veszelyes eü.-i kockazatai vannak, es a legtobb ferfi meg egy prosztata vizsglattol is hisztizik. Marahara nem fair. Ez alapjan keresni... :S Ezt nem tudom nem szakmai szemmel nezni, es hidegenhagy a ferfiak allaspontja. Aki ragaszkodik hozza, az adja bele a sajat feneket. Pont.

Kytia 2011.06.03. 09:27:33

@csupasz gőte: Értem én. De én nem hiányolom. Én azt érzem, hogy itt most a férfiban indult el valami igény a változásra, de nem feltétlenül egy másik barátnőre. Ha nem akarná a kapcsolatot, szakítana, vagy szándékosan szabotálna, hogy őt rúgják ki. Ezt nem teszi, viszont ordító jeleket ad a nőnek. Lehet, hogy úgy érzi, keresztülnéznek rajta, nem számít a véleménye, már a bútorokat is a megkérdezése nélkül rendezik át.

"Kérdeztem, miért kellett volna, amikor nem festettem ki, csak 3 bútort arrébb pozícionáltam."

Tipikus "ugyan drágám, már megint túlzol" válasz. Ezt kibaszott sokszor vágják az emberek egymás fejéhez olyankor, amikor nem akarják elismerni a felelősségüket egy helyzetben és nem akarják figyelembe venni a másik igényeit. Rossz válasz volt a nőtől. Bocsánatot kellett volna kérni, és megkérdezni a pasit, hogy ha már így alakult, maradhat-e, vagy rendezze vissza. Kurvára nem mindegy, hogy a párom a megkérdezésem nélkül alakít-e át valamit a közös életünkben, vagy sem. És ez nem a bútorokról szól, valószínűleg állatira mindegy, hogyan állnak azok a bútorok.

"Amikor pedig egy apróbb vita után közölte, hogy mióta velem van, érzi hogy öregszik, nagyon berágtam rá."

Itt sem számított, a pasi mit érez és miért érzi, az önérzetesség fontosabb volt. Persze, hogy félmeztelen képeket rak ki magáról, hátha valaki azt is észreveszi, hogy a világon van.:)))

Szóval, számora a történetben a nő tűnik érzéketlenebbnek, ebben Nardnak adok igazat, DE!
Ő viszont kiírja egy blogra a problémáját, megoldási javaslatokat kér, szeretné helyrehozni. Ha pedig szeretné, akkor hozza helyre!

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:27:41

@csupasz gőte: Ezt a meretezes dolgot nem igazan ertem. :D

Caddy 2011.06.03. 09:32:27

@Kytia: na nagyon optimista vagy. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:32:50

Mondjuk en szerelmes hangulatban vagyok, optimistan latom a dolgokat :)
www.youtube.com/watch?v=N_Qt2lZ2qXE

It’s my heart you’re stealing...

Kytia 2011.06.03. 09:34:56

@Caddy: Péntek reggel van, mit vártál?:DD

Szerintem mindenkiben van egy mérleg a kapcsolatával kapcsolatban, és amíg az mindkét félnél arra billen, hogy "folytassuk", addig érdemes dolgozni rajta.

fumerin 2011.06.03. 09:35:15

@Frigyesur: A méretezést úgy értettem, hogy a hétköznapokban is legyen hasonló igény, ízlés, közös érdeklődés, stb...
(a szex mennyisége, minősége is azért álljon egyenes arányba a két félnél)

Caddy 2011.06.03. 09:36:33

Nem értek egyet azzal,hogy ez helyrehozható. Szerintem elfáradtak, és nem egymást akarják már.

"elmaradtak az addig megszokott összemosolygások, egyre gyakrabban néz keresztül rajtam."
"kirakott magáról a facebookra egy olyan képet, amin félmeztelenül feszít, napszemüveg van rajta"
"A leggyakoribb mondat köztünk a „Hagyjál már békén!” lett"

tuli _ 2011.06.03. 09:37:13

@Frigyesur: ha már most itt tartanak, gyerek nélkül, akkor kifújt. persze, hogy minden kapcsolatban vannak mélypontok. de ennek a lánynak 2 alternatíva jutott eszébe. szétmenni, vagy nyitott kapcsolat. szerintem nem sok miről van már mit beszélni. ne magadból indulj ki :)
Frigyesur 2011.06.03. 09:09:38 ezzel is egyet kell, hogy értsek. azt szoktam mondani, hogy a szex nem az ágyban kezdődik.

@gernika:
a férfi egyszerűen belefásult a kapcsolatba.

@Nard: a nő nyüzsisebb, pörgősebb lehet, és ezt várja el a sráctól is, akinek ehhez semmi kedve. meg kellene tanulni, hogy ne basztassuk a másikat. és igen, a nő nagy része hajlamosabb erre.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:39:34

@csupasz gőte: Nem akarok se magammal, se a baratommal jarni :D Nekem eleg es mukodik, hogy a kapcsolatrol hasonloan gondolkodunk. 2 szorakoztato egyeniseg (foleg en ugyebar :))) tok jol el tud lenni :))
(Jo, alljon. Nehezen tudom ertelmezni az igenybeli kulonbsegeket. Ugy ertem,hogy elmondas alapjan (mer' en sosem szexeltem meg termeszetesen :)) ahol itt kulonbseg van, ott mar mas a baj. Aztan lehet, hogy keveset tudok az eletrol, vagy maskent allok hozza :))

fumerin 2011.06.03. 09:40:53

@Kytia: A nő a hibás, már te is kezded? :D

Nézd, ez egy lefutott kapcsolat. Lehet javítgatni, csak a kérdés az: érdemes?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 09:42:01

@Kytia: Na tessék! Én meg miket kaptam a héten ezért a mérleges hasonlatért! CÖCÖ!

@Frigyesur: @Nard: Nekem eddig nem volt olyan pasim, aki ne nyaggatott volna ezzel, mármint az anális szexxel. Szóval nekem tök ellentétes tapasztalataim vannak!

Kytia 2011.06.03. 09:47:08

@csupasz gőte: Én nem tudom, ki a hibás, de a konkrétan leírt esetekben hibás, az biztos.:)

dr. gernika 2011.06.03. 09:51:26

@Bundabandi: Engem még konkrétan senki nem nyaggatott vele, volt akivel próbáltuk, de nem jött be.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:52:16

@gernika: Nem kell :D Csak beugrott a film. Nem tudom, hogy lattad-e.

Szeretem a zenejet.
www.youtube.com/watch?v=0tbIl8OFR0A

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:55:34

@tuli _: Nem allitom, hogy en mondom a tutit, de eleg negativ itt a hozzaallas alapbol, ami kicsit emlekeztet arra a mentalitasra, hogy 'mindenki potolhato, ha nem mukodik, kuka, nem kell megoldani'. En mindig megragasztottam a kedvenc bogrem :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:58:36

@Bundabandi: Mert nem reszletekben kell merlegelni, hanem globalisan. :) Megkattanek, hogy irnek magamnak egy pozitiv es egy negativ listat. Konkretan az oruletem jelenek tartanam. :D

Arrol nekem sincs mennyire altalanos, mint elvaras, de arrol igen, hogy mekkora hiszti meg a prosztata vizsgalatnal. :D

tuli _ 2011.06.03. 09:59:33

@Frigyesur: van, amiért érdemes harcolni, és van, amiért nem. én is megragasztom, de ha utána folyik mindig belőle a tea, akárhányszor, akármilyen ügyesen ragasztom, akkor azért eljön az az idő, amikor kidobom :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 09:59:42

@Muha: Ne aggodj, veled ez nem tortenhet meg :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:00:43

@tuli _: En vigyazok ra, hogy ennyire sose menjen tonkre :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.03. 10:02:09

Sok ilyen kapcsolatot látok magam körül. Rendszerint 7, 8 év táján indulnak az ilyen szituk.
Nagyon kevés az, ahol tényleg meg tudják érdemben oldani és beszélni a feszültségeket és tartósan rendezni a problémákat.
A többség csak panaszkodik, elárasztja a környezetét a picsogásával, rabolja másoktól az energiát, és ha valaki azt találja mondani,hogy akkor talán lépj és nyiss új fejezetet, akkor meg csak hallgatnak, és hazakullognak, vagy megsértődnek és befordulnak.
Rendszerint rövid nyugis időszakok, és hosszú mélypontok váltakoznak. Esetleg befigyel megcsalás is, de amíg érdemben nem érik meg legalább egyikük a szakításra, addig vergődnek, húzzák-nyúzzák a dolgot akár még évekig is.
Szerintem mélypont és mélypont között is van különbség. Van, ahonnan még van visszaút, de többnyire, ha már az érdektelenségig eljutnak, akkor onnantól csak megalkuvások láncolata lesz az egész kapcsolat.

A posztírónál konkrétan az is bejátszik még szerintem,hogy piszok fiatalon jöttek össze, előtte gyanítom egyikük sem élt túl sokat, nem volt túl sok párkapcsolati tapasztalatuk és ez nagyjából most kezd visszaütni.

A kommunikációt sem igen látom túl korrektnek, hiszen ha hét év után sem sikerült még letisztázni,hogy a hátsó kapu zárva, akkor ott egyéb téren is komoly hiányosságok lehetnek.
A pasi láthatóan kísérletezni, csajozni, változatosságot keresni akar, de fél menni még. Kérdés,hogy meddig.

@Kytia: a rákos nő-pasi sztoridról nekem az ugrott be, és bocs:) érte, de amikor tudod,hogy a másik meg fog halni, akkor még úgyis kitartasz,hogy konstansan eszed a szart..

kemény lehetett, de a vége determinált volt. viszont egy klasszik szar kapcsolatot akár végtelen időkig el lehet húzni.

dr. gernika 2011.06.03. 10:03:04

@Frigyesur: Szerintem nem láttam. Majd bepótolom, ha azt mondod, jó.
@Muha: Igen, az a különösen dühítő, hogy utána még röhög rajta.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:05:03

@Frigyesur:

A BÖGRE nem pótolható.(nekem is van ilyen bögrém) Ami nem az, azt javítani kell, és vannak olyan dolgok mint HP 1000-es széria, amit egyből le kell cserélni ahogy elkezd keheskedni, mert a javítása nem rentábilis. :)

@Bundabandi:

Biztos kicsi volt a farkuk.

dr. gernika 2011.06.03. 10:06:49

@Alfonzina: "A többség csak panaszkodik, elárasztja a környezetét a picsogásával, rabolja másoktól az energiát, és ha valaki azt találja mondani,hogy akkor talán lépj és nyiss új fejezetet, akkor meg csak hallgatnak, és hazakullognak, vagy megsértődnek és befordulnak."
Hány ilyet láttam már. Vannak, akik két gyereknél tartanak azóta...

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:09:24

@gernika: Az mar nem biztos, hogy jo, reg lattam :D De nagyon megragadtt bennem a fejtegetese az elejen a 'boldog vegrol' :D

@Nard: Egy tars mindenkepp bogre, es nem HP1000es :)Tovabba a Garfieldos polomtol sem tudok megvalni.

Muha 2011.06.03. 10:09:44

1. aszondják hogy úgy van és általában úgy van tehát amit a mások mondanak az úgy van...
2. hát nekünk is úgy van
3. úgy van hogy olyat tettem ami érinti a másikat is általában aztán még se kérdeztem meg hogy mit szól. erre monta arrogánsan hogy úúúúúúgy van bazmeg
4.aztán már nem volt úgy
5. erre elkezdett zúzni az éjszakába mint egy partiállat
6. nem álltunk össze már úgy általában mint két kicsi lego és nem volt after se meg filmezés se
7. na most mizu mizu mizu?

Hurri Kán 2011.06.03. 10:10:16

Ideggyenge mind a kettő. Nem segíthet itt már csak a piócás ember.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:10:37

@Muha: Jeleznem, hogy ezt a valasztekos stilust tolem orokolte :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:12:00

@Frigyesur: Totál félre lettem értve akkor! SOHA nem írtam le és SOHA nem gondolkodtam részletekben! Az egészben gondolkodom én is, de az egész ugye részekből áll össze...

Na minek is fárasztom itt magam, másképpen gondolkodom. Máshogy van bekötve az agyam, de ezt már tapasztalhattad itt a hozzászólásaimban. Ha ettől dilis vagyok, akkor dilis vagyok! Egy őrült, erőszakos, tahó, lelki zokni. :D Limited edition! :D

indapass90210 2011.06.03. 10:13:02

"szóval a másik bejáratot akarta használni, hogy finom legyek, nálam meg az ilyesmi tabu, de szerintem elég sok nőnél. Szó nélkül, mintha nekem mindegy lenne. Kis izgalom, mi? Ezek voltak a mérföldkövek."

Nem semmi élete lehet annak, akinek mérföldkő a seggbekúrási kísérlet!

Muha 2011.06.03. 10:13:34

@Bundabandi: Bandita!
Ha egészben gondolkodsz, ami részletekből áll, akkor mégiscsak részletekben gondolkozol.
Vagy a puzzlét is úgy rekod össze hogy rásuhintasz a varázspálcikával azt összeáll?

dr. gernika 2011.06.03. 10:14:31

@Frigyesur: Na, azt megnéztem, és már emlékszem, tuti láttam én is. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:17:38

@Muha: Ahhh! Nyilván a részletek az alap, aztán egészben nézem a kész puzzlet, akkor látom a képet. Kápísí?

fumerin 2011.06.03. 10:19:16

@Nard: "Biztos kicsi volt a farkuk."
Ebből is látszik, hogy nem tartozik a szokásaid közé.
Két fajtája van e téren a férfiaknak:
-az egyik azért akarja, mert kíváncsi.
-a másik azért,mert megindokoltan azt szereti, és meg fogsz lepődni, nem az áll az első helyen a megkérdezetteknél, hogy szorosabb a másiknál.
Ez a látvánnyal van összefüggésbe. Erre azt mondja az igazi anált kedvelő férfi:
-olyan tökéletesen kerek és középen van a segglyuk, hogy ezt jobban kívánom, mint a "vágást". Valamiért ez a terület hozza lázba.
Ez olyan, mint én a sört iszom meg, amíg más a fagyit nyalja 40 fokban.
Semmi esetre sem méretfüggő, hanem ízlés dolga.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:19:37

@Frigyesur:

Nekem volt HP1000esem :D Kukáztam nem egyet. Társnak nem nevezném őket, ahogy nyomtatónak sem a HP-t már :)

@Bundabandi:

Akkor nem gondolták, hogy a vonóval ekkora koncertteremben kell muzsikálni :) Ha érted mire gondolok! :D

Muha 2011.06.03. 10:20:06

@Bundabandi: pizza makaróni spagetti lamborgini. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:20:40

@Budapesti Brigaderos: Gernika horcsogot vett es bantalmazza!

@gernika: :D Mondjuk alapbol nem igazan rajongok az ilyen parkapcsolati kerdeseket boncolgato filmekert. De ez olyan aranyos volt :))

indapass90210 2011.06.03. 10:20:56

@Budapesti Brigaderos: remélem, kettőnk közül legalább az egyik érti, hogy mit is akartál írni! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:21:56

@csupasz gőte:

Valóban nem szokásom. Kipróbáltam, mert egyszer kifejezetten kérte a csaj, de nekem valahogy nem jött be (fájt). Az a nyílás nem input, hanem output.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:23:03

@Nard: Sosem gondoltam volna, hogy nem erintetlen a feneked. :O :DDD

summerstorm 2011.06.03. 10:24:38

Szerintem a biztos pont érzés az amiért senki nem lép...
Pedig kéne.
Itt olyan nem hangzott el, hogy szeretem, vagy hogy fontos nekem, csak nem tudjuk megoldani...
Az hangzott el, hogy megszoktuk egymást....
és az rohadtul más.
megszokni a szart is meg lehet.
meg hát nem tudom mit mondhatnék...
ha egymás agyára mentek, akkor egyszerűen csak ki akartok szabadulni mindketten. Csak mindketten gyávák vagytok vállalni a felelőséget, hogy kimondjátok hogy vége.
Ez tipikusan a mondja ki a másik hogy vége hozzáállás.
Hát így még évekig elhúzhatjátok egymást basztatva.
Sajnálom. Ettől rohadtul nem lesz jobb.
És szerintem már nincs mit megbeszélni....

indapass90210 2011.06.03. 10:25:34

@csupasz gőte: "Semmi esetre sem méretfüggő, hanem ízlés dolga."

Persze, én se nem tudok biciklizni, hanem így szoktam leszállni.
Senkit sem hallottam még bevallani, hogy kicsi a farka.

dr. gernika 2011.06.03. 10:26:28

@Frigyesur: Nem is bántom!
@Alfonzina: Már régóta nem látok bele a kapcsolatba, amikor még igen, akkor nem voltak azok.

fumerin 2011.06.03. 10:27:27

@Dövan: Én életemben csak egy farkat láttam, így elhiszem, hogy az a normális:D
Különbséget sem tudok tenni, mert mihez is viszonyíthatnék...

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:28:27

@gernika: Dehogynem. Nard a szavahiheto tanu. Horcsogabuzalo!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:28:30

@csupasz gőte: Megerősíteném! :D

@Nard: A terem méretének, semmi köze nincs hozzá. Annak már inkább, amit Gőte írt, főleg a második indoklásban. Ezeket hallottam én is indokként.

Kytia 2011.06.03. 10:28:41

@Alfonzina: Nem tudták, hogy meg fog halni. Nem minden rákos hal meg. A pasi még könyörgött is a nőnek, amikor az már fel akarta adni, hogy még adjon egy kis időt magának, hátha.
Amúgy a férfiak több, mint fele elhagyja a nőjét, ha arról kiderül, hogy rákos.

Hurri Kán 2011.06.03. 10:30:13

@mooon:):
Nekem is valami ilyesmi jött le... Nem oan jó, de még mindig inkább a langyos húgy, mint a semmi...

fumerin 2011.06.03. 10:30:47

@Frigyesur: Naná!
De nem bánom, ideje volt szembesülnöm azzal, hogy a gólya csak kitalált történet:D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.03. 10:30:55

@gernika: struccgyerek...remek

@Kytia: attól függ, mi számít elhagyásnak..

egy társas magány legalább annyira elhagyás, mintha elköltözik valaki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:30:57

@Frigyesur:

Érintetlen, nem úgy mint te és lányod! :)

Kytia 2011.06.03. 10:32:11

@Bundabandi: Milyen mérleges hasonlatod volt? Biztos nem volt igazad.:DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:34:36

@Kytia: Ja, hát nekem sosincs! :S A lényege az volt, mint a tiédnek, de veled ellentétben én le lettem horrogva.

indapass90210 2011.06.03. 10:34:42

@csupasz gőte: szóval azt mondta a pasid, hogy a szimmetria miatt kell úgy csinálni?

Muha 2011.06.03. 10:37:17

'mert, hogy mondjam… szóval a másik bejáratot akarta használni'

Punciba akarta?
Ez mondjuk tényleg durva.

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:38:03

@Nard: Kikerjuk magunknak! Nehogymar egy ribi mondjon ilyet zardaszuzeknek. :P Muha lanyom tiszta mint a ho. Ezzel csak palastolni akartad a nyilvanvalot: 'a lany kerte', 'fajt' Cöcö. Miert fajt. ;)

Hurri Kán 2011.06.03. 10:38:25

@Muha:
Én aszittem a száját... Vagy a fülét...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:38:50

@Dövan:

Van pár haverom aki szereti a fingókat fugázni, de ezt a dumát még egyik sem mondta. Biztos valami új record a kifogas-magyarazat.orcd-ben :)

Kytia 2011.06.03. 10:38:54

@Alfonzina: Az biztos. De van olyan is, hogy társ van és magány nincs. Abban a könyvben az volt, szerintem nagyon érdemes elolvasni, pont emiatt.

@Bundabandi: Én is le vagyok.:))

fumerin 2011.06.03. 10:39:57

@Dövan: Persze, mert én mindent elhiszek:D
Mondtam már, az újszülöttnek is minden új;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:40:27

@Frigyesur:

Nem is tiszta mint a hó. Ordas ribi a lányod! Sajnálom, hogy tőlem tudod meg :(

(amúgy meg gernika tényleg felrugdalja a hörcsögöt, aki szipogva bújik meg a kis kókuszdiójában!) :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:41:19

@Nard: Talán, mert nem neked fogják kifejteni, miért is szeretik...

fumerin 2011.06.03. 10:41:25

@Nard: A haverjaid az első kategóriába sorolhatóak, így nem autentikus a források.
Az enyém viszont az! :D

Muha 2011.06.03. 10:41:31

ha én doktor vónák, arra hívnám fel a lány figyelmét, hogy arra a kérdésre kerezsgesse a választ, hogy miért most kezd el a fijjú ojanokat csinálni, ami eddig nem vót.
poppy szex, meg feszittős fészbukk stb. mer a mexokotthoz képest ez a változás aminnek oka van

például annak is okka lenne ha én egy kapcsolatba elkezdenék könyveket olvasni. semmibe se másabb.

Muha 2011.06.03. 10:42:43

@gyvy: száj meg fül.
az uncsi.
mindennapos.

@Nard: Most nem tudom, hogy lekaratézzalak, vagy megvesztegesselek egy KáVéval?
Nekem mindegy, csak ne ribizziél. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 10:45:58

@Bundabandi: @csupasz gőte:

Én megkérdeztem, mi a jó benne, mert én valahogy nem értem. Elmondták, de egyik sem szerepelt az indokok között amiket te írtál :)

@Muha:

A vesztegetés tudod hogy bejön. Korrupt ribi vagyok :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.03. 10:46:34

@Muha: Karate kolyok, kislanyom, karate kolyok. :) Szilfidke, radbizom, hogy gyakorolj.

@Nard: Kokuszdio :))) Kep? Latlelet? :D

Take-it-Easy 2011.06.03. 10:47:10

Szerintem nem a csaj az érzéketlen, hanem a pasi. Mi az, ha nem érzéketlenség, hogy a másik fejéhez vágom, hogy öregszem, mióta vele vagyok?
Az anális szex meg igenis ízlés dolga, és ha egy pasi nem érti meg, hogy a nő nem akarja, akkor így járt.

Engem is rohadtul idegesít, amikor a pasik ezzel kezdenek nyaggatni. Elhatároztam, hogy ha a következő barátom/barátjelöltem ezzel kezd nyaggatni, kérdezés és síkosítás nélkül felnyomok a seggébe egy vibrátort. Utána tárgyalhatunk a kérdésről. (Jelenlegi barátom szerencséje, hogy ő sem kedveli ezt a fajta...)

indapass90210 2011.06.03. 10:48:06

@Nard: a "kicsi" meg "farok" szavak viszont nem szerepelhetnek egy rekorban sem együtt :)

ha ilyet valaki beilleszt, a trigger még a júzert is letiltja. :D

Muha 2011.06.03. 10:48:41

@Take-it-Easy: vagy csak már nem meri kedvelni! :D

Muha 2011.06.03. 10:49:26

@Nard: végülis. már nem a vadnyugaton vagyunk. üzletemberek lettünk. :D

dr. gernika 2011.06.03. 10:51:46

@Frigyesur: Csináltam pár képet, amin látszik, hogy nincs bántalmazva. Látlelet okafogyott.

Rebelde 2011.06.03. 10:52:14

"Amikor pedig egy apróbb vita után közölte, hogy mióta velem van, érzi hogy öregszik, nagyon berágtam rá"

nagy tudós lehet a fickó, hogy ilyen dolgokra magától rájön

nem nagyon érdeklődnek a másik iránt, viszont félnek az egyedülléttől, a változtatástól, csak nehogy azt találják ki megoldásként, hogy összeházasodnak és gyereket vállalnak

Kytia 2011.06.03. 10:52:51

@Take-it-Easy: Csak aztán nehogy meglepődj..."Áhhh, bébi, ez jó, csináld még!":DDD

tuli _ 2011.06.03. 10:53:16

@Nard: ugye, hogy van olyan bögre :)

@Frigyesur: :) itt nem vigyáztak.

@Take-it-Easy: meg kell tanulni a pasik nyelvén beszélni. nem pedig duzzogni. már, akinek érdemes megtanulni a nyelvén. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 10:54:46

@Nard: Azért érdekes, hogy elég messze élünk Gőtével egymástól mégis hasonló indokot mondanak mindkettőnknek. Ennyire nem lehet összebeszélni! Meg az is érdekes, hogy itt a blogon a legnagyszájúbb pasikról derül ki, hogy a legprűdebbek... és nem feltételen csak rád gondolok. Ezen kicsit ledöbbentem... ill. ha jobban belegondolok, nem is döbbentem le.

fumerin 2011.06.03. 10:55:13

@Nard: Mert a kíváncsiság hajtotta őket.
Tudod aki nem szereti az anál szexet, csak azért csinálja, mert divatos, az mindenféle ostoba magyarázatot fog mondani. Részben azért, mert neki sem volt olyan jó lsd. saját példádat. Ezért gyakorolgat, erőlteti és nem jön rá a lényegére soha! Mert nem ezt a fajta együttlétet szereti, mert neki a punci marad az, ami lázba hozza.
Az anál kedvelőknek, az igazi anál kedvelőknek pedig a segglyuk lesz az, ami miatt elindul a fantázia és azt a területet akarják "meghódítani".
Nem vagyok férfi, tehát én csak azt tudom elmondani, amit tőlük hallottam, és olyanoktól, akik nem divatból teszik.
Az biztos, hogy hatalmas gyakorlat és rutin kell ahhoz, hogy mindkét félnek élvezhető legyen. A higiéniára is külön történet van.

Kytia 2011.06.03. 10:55:43

@Take-it-Easy: "Mi az, ha nem érzéketlenség, hogy a másik fejéhez vágom, hogy öregszem, mióta vele vagyok?"

Mondjuk ilyenkor fel lehet világosítani, hogy nélküled is öregedne. Mer ez a természetnek a rendje.:))

De ő nem is azt mondta, hanem, hogy ÉRZI, hogy öregszik. Az viszont már nem a természetnek a rendje, az baj.

Muha 2011.06.03. 10:55:44

@Take-it-Easy: Te figyisz már, most tényleg nem basztatásiból, de te ezt végigolvastad?
Barátod lennék most kapnék agyvérzést:

"Elhatároztam, hogy ha a következő barátom/barátjelöltem ezzel kezd nyaggatni, kérdezés és síkosítás nélkül felnyomok a seggébe egy vibrátort. Utána tárgyalhatunk a kérdésről. (Jelenlegi barátom szerencséje, hogy ő sem kedveli ezt a fajta...)"

Take-it-Easy 2011.06.03. 10:55:55

@Kytia: huhhúúúú, akkor nagyon elgondolkoznék a kapcsolat folytatásán :DD

@Rebelde: egyetértek. Az lenne a legrosszabb megoldás a jelenlegi helyzetben.

Muha 2011.06.03. 10:57:28

@csupasz gőte: én ha eccer majd szexelek, tutira divatból fogom tenni. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 11:00:04

@Dövan:

Az biztos :) Ez csak a nem dokumentált bugreportban szerepel :)

@csupasz gőte: @Bundabandi:

Én elhiszem, hogy ezt mondták nektek :) Én spec nem gyakorlom és nem is erőltetem, mert nem jó nekem. Nem eszem kelbimbófőzeléket, sem pedig Norbi update dolgokat, hiába mondják hogy jó :) Használjuk arra a dolgokat amire valók. A puncinál jobbat még nem találtak ki, az is biztos. :) Nem vagyok prűd, csak nem jön be.

Rebelde 2011.06.03. 11:00:50

@Kytia:

mást hibáztatni azért, hogy ő öregszik, az is baj ám:)))

Kytia 2011.06.03. 11:00:58

Én hideg és éles fémtárgyakat szeretek a férfiak seggébe dugdosni, de valamiért nem tolarálják. Szerintem nem is szeretnek igazán, az lehet.

dr. gernika 2011.06.03. 11:01:39

@Rebelde: Jaigen, ezt gyakran találják ki megoldásnak.

Take-it-Easy 2011.06.03. 11:01:50

@Muha: ne basztass, me' izzítom azt a vibrátort!! :D

Komolyra fordítva: jelenlegi barátomnál előbb derült ki, hogy összepasszolunk, mintsem hogy be kellett volna váltanom a fenyegetésemet :))

A múltban volt olyan, akivel még nem volt semmi szex, de már ezt a kérdést feszegette. Nos, vele nem is lett semmi...

Kytia 2011.06.03. 11:03:06

@Rebelde: Nem azért, hogy öregszik,teeeeeee. Azért, amit érez. Valamit érez, ami nem jó. A párját okolja. Lehet, hogy nincs igaza. Ki kell találni. Vagy szarni az egészre, de mi van akkor, ha a következő faszi is öregedni fog mellette?:DD

Hurri Kán 2011.06.03. 11:03:12

@Take-it-Easy:
Ha csak beszélünk róla, az ugye nem számít szexnek? :DDD

fumerin 2011.06.03. 11:03:47

@Muha: Én meg többet nem szexelek!
Elég volt!
Csinálják azok, akik még nem unják!:D
@Nard: Nem akarlak én rábeszélni semmire! :D
Kérdeztél, válaszoltam.

Kytia 2011.06.03. 11:04:39

@Take-it-Easy: Jajj, azok a legjobbak. Akik még a kezedet sem fogták meg, de már az ánuszodról érdeklődnek.:DDD Én aszondom, túl óccsóér adják manapság a női testrészeket. Nem becsülik meg az ebadták.

Caddy 2011.06.03. 11:05:01

na látom elmentünk az análszex irányába. :D:D:D

dr. gernika 2011.06.03. 11:05:43

@Bundabandi: Na állj, azért attól még, hogy Nard nem csipázza az anált, nem lehet prűdnek mondani.

Take-it-Easy 2011.06.03. 11:06:17

@gyvy: nem, az nem. Szóval Muha megúszta :))

Hurri Kán 2011.06.03. 11:07:21

@Caddy:
A héten még úgyse volt ez a téma :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:07:30

@Nard: "Használjuk arra a dolgokat amire valók." Pedig mennyi dolgot nem arra használnak amire való! Azért ha meguntad a misszionárus pózt, majd üss fel egy könyvet! :P

tőzegmalac 2011.06.03. 11:08:46

üde vagyok, friss és pont rám van szükséged:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 11:08:55

@Rebelde:

Ha úgy érzi, hogy a csaj mellett 20 évet öregedett (nem testileg, bár valszeg lett pár ősz hajszála) akkor az eléggé gáz, ott kell abbahagyni :)

Kytia 2011.06.03. 11:10:24

@Caddy: Hátha abban egyetértünk. Bár nem úgy tűnik.:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:10:32

@Take-it-Easy: Nekem meg olyan volt, aki 3 év után lelépett, mert talált olyat, akivel análisan is lehetett.

dr. gernika 2011.06.03. 11:10:52

@Take-it-Easy: A bibi ott van, hogy van most egy, akivel állítólag jó, de már azon agyalsz, hogy a következővel hogy fogsz eljárni. :)

fumerin 2011.06.03. 11:11:10

@Bundabandi: Nekem is az jutott eszembe, hogy a számmal meg enni szoktam, vagy nem? :D :D

Kytia 2011.06.03. 11:12:50

@Bundabandi: Egyetértek, az olvasás jobb, mint a szex.:DDD

Muha 2011.06.03. 11:12:53

@Take-it-Easy: Micsodaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Az nem számít annak?
Engem megint átbasztak! :D

Take-it-Easy 2011.06.03. 11:12:58

@gernika: nem, ezek szerint rosszul fogalmaztam. Ez a "a következőnél..." gondolat régebben fogalmazódott meg bennem. Konkrétan az említett még-nem-volt-szex-de-már...-pasi után.

Rebelde 2011.06.03. 11:13:31

@Kytia:

értelek, de pont az a gáz, hogy a párját okolja,
tipikus, legyen csak a másiknak is rossz, ha én rosszul érzem magam, nem együtt fejlődnek, ennek így nem sok értelme van

itt is csak értetlenül állnak a másik hirtelen "hülyeségei" előtt
lakásrendezés, fészbúkos pucérképek, anál izémizé, posztírás a nyomorukról:) direkt csinálják szerintem, hogy a másikat kimozdítsák a holtpontról
persze rosszul

Muha 2011.06.03. 11:13:38

@Kytia: Nők az eladók. Ennél többet mondanom sem kell. :D

tuli _ 2011.06.03. 11:14:19

@Bundabandi: jelentkezem főprűdnek. nehogy már prűd legyen valaki, akinek nem fér bele a szexbe az anál.
én meg úgy gondolom, ha valaki annyira erőlteti, keressen magának egy homokost, az biztosan engedi.
najó, kereshet másik nőt is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 11:16:03

@csupasz gőte:

A száddal amellyel a gyerekeidet csókolod? :)

Rebelde 2011.06.03. 11:16:07

@Nard:

nekem mindig sántított a másik a hibás érvelés, ő maga nyilván azt mondaná, hogy mindent megtett, pedig ez szinte sosem igaz

Take-it-Easy 2011.06.03. 11:17:33

@Muha: hubazz, vájá. Lehet, hogy én gondolom rosszul? Ha beszélünk a szexről, az szexnek számít...?
Hm. Átgondoltam, szerintem nem egyenlő vele :)))

Muha, Muha, téged megint átb@sztak...

Muha 2011.06.03. 11:18:49

@Take-it-Easy: És a telefonszex nem szex? :D

fumerin 2011.06.03. 11:18:49

@tuli _: Még az elején valami olyan dolgot írtam, hogy mindenki magához és ízléséhez mérten válasszon partnert, hogy működjön a dolog.
Ha én nem akarom az anált akkor nem választok olyan embert, akinek ez a fétise.
Így nem okozok semmi csalódást.
Ez nem prűdség kérdése.

Kytia 2011.06.03. 11:18:52

@Rebelde: "direkt csinálják szerintem, hogy a másikat kimozdítsák a holtpontról"

Akkor az már valami. Amúgy lehet oka a másik annak, hogy úgy érzed, hogy öregszel. Persze ezzel így önmagában nem sok mindent lehet kezdeni, szerintem kicsit részletesebben kéne beszélniük az ilyesmiről.

@Muha: Mer a "vevők" folyton le akarják alkudni az árat.:))

indapass90210 2011.06.03. 11:20:32

Mivel nagyon kellemes a mai téma, én csak emlékeztetni szeretnék mindenkit az egyszeri emberre, aki miután kihúzta a pöcsét a csaj seggéből, rajta volt a kukorica!

Take-it-Easy 2011.06.03. 11:22:07

@Bundabandi: akkor nem volt hozzád való, sose bánd - ez az én véleményem.

fumerin 2011.06.03. 11:22:33

@Nard: Azt hiszem ezen az olaszok problémáznak. Azért is járnak kurvához, mert a gyermekeik anyját tisztelik.
Engem inkább ne tiszteljenek ennyire:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:24:21

@gernika: Nem konkrétan az análról van szó... Igazából nekem az a fura, hogy az itt lévő nagyszájú pasikról, akik végigkufirculnák(ták) a fél világot, lassan kiderül, hogy konrétan kb. a káma szutra első oldaláig jutottak. Nem mondom, hogy mindent ki kell próbálni, ha nincs kedve hozzá... Csak akkor ne legyen már ekkora szája, hogy mekkora kan, meg miket csinált már stb. stb. És mondom, itt nem csak életed párjára gondolok. Akinek inge, az vegye magára!

dr. gernika 2011.06.03. 11:24:43

@Dövan: Én ezt paradicsomhéjjal hallottam.
@csupasz gőte: Az sem normális mondjuk, aki ennyire nem tud elvonatkoztatni.

Muha 2011.06.03. 11:25:17

@Kytia: inkább fogalmaznék úgy, hogy nem verik fel az árat. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:25:52

@Kytia: Csak a képeket kell nézegetnie! :)

Caddy 2011.06.03. 11:26:28

@Muha: @gyvy: @Take-it-Easy: ha beszélünk róla az a szájszex. :D:D:D

Hurri Kán 2011.06.03. 11:26:45

@Muha:
Próbálják, de ha nem ér annyit, hát nem ér :DDD

Kytia 2011.06.03. 11:27:32

@Muha: Na jó, hát az ár merőben függ a piaci helyzettől. Ha a szomszéd sarkon a Jucus feleannyiér' adja, a vevőnek meg mindegy, csak ánusz legyen...:DD

Kytia 2011.06.03. 11:28:17

@Caddy: Aki hallgatja, annak meg fülszex?:D

dr. gernika 2011.06.03. 11:28:25

@Bundabandi: Nyóvan, csak gondoltam azért reagálok, mert konkrétan neki írtad. :)

Muha 2011.06.03. 11:28:43

@gyvy: áhh. buta vagy. túlkínálat esetén mijafasznak verni az árat?
úgyis jön valami jó ajánlat. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 11:28:52

@Bundabandi:

Elég sok dolgot kipróbáltam úgy érzem, nem mondom, hogy iszonyú sok nőm volt, meg végigdugtam a világot, de azért tudok pár dolgot. :) És nagy szám van, ez is része a tudásomnak és a technikámnak. :)

Hurri Kán 2011.06.03. 11:30:21

@Caddy:
Az az orális szex! Rengeteg pálinka után is megy, el tudom mondani, mi mindent csinálnék, ha felállna :DDD

tuli _ 2011.06.03. 11:30:40

@csupasz gőte: nyilván. nem is neked írtam :)
teljesen igazad van abban, hogy hasonló libidójú, és hozzáállású emberek illenek össze.
volt egy ismerősöm, akinek azért ment tönkre a kapcsolata, mert neki elég lett volna napi, kétnapi egy szex (már házasságban éltek, két gyerekkel) a férje pedig még ebédidőben is hazament rendszeresen szexelni. azt mondta a csaj, hogy a napi hármat-négyet hosszú távon már nem bírta.

Muha 2011.06.03. 11:30:53

@Nard: csak ezt ne tudtam volna meg soha:

"És nagy szám van, ez is része a tudásomnak és a technikámnak. :)"

:)))

Kytia 2011.06.03. 11:31:23

@Bundabandi: A pasik sokkal prűdebbek, és gátlásosabbak a szexben, ez köztudott. Aki folyton csajozik, depláne aki folyton erről beszél, annak meg még önbizalomhiánya is van.:)))

Kytia 2011.06.03. 11:32:48

@gyvy: Kérdés, hogy minden áron el kell-e adni a portékát, vagy sem...:)))

Hurri Kán 2011.06.03. 11:33:46

@Kytia:
Ennyit az ártatlan, patyolat női lélekről :DDD

indapass90210 2011.06.03. 11:35:24

@tuli _: mennyire sivár lehet az ilyen élete, akinek napi 3-4 kúrás kell. Biztos olyan lehet, amikor már 2-3 hete nem volt semmi, és csak azon jár az eszem, semmi másra nem tudok koncentrálni :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:35:33

@Nard: Akkor én inkább maradok annál, akinek nem CSAK a szája nagy!

@tuli _: azért írtam a prűdet, mert páran olyan vehemensen utasították el már csak a gondolatot is, hogy elgondolkoztam... mert totál ellenkező tapasztalataim vannak ezzel a témával kapcsolatban.

dr. gernika 2011.06.03. 11:36:42

@tuli _: Pedig igazán rendes volt tőle, hogy még ebédidőben is hazament. :D (jesszus, amúgy ezt én sem bírnám)
@Muha: Ne mondd, hogy nem értékelődött fel benned az a puszi. :P

Muha 2011.06.03. 11:37:40

@gernika: én a pici finom leheletnyi pihe puha puszit szeretem. :D

Kytia 2011.06.03. 11:38:52

@gyvy: Ki mondta, hogy ti vagytok a norma és mi vagyunk a túlzás? Szerintem mi vagyunk a norma és ti a gátlásosok.:DD
Aki meg nem, az undorító perverz.:DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:39:44

@Kytia: soha nem tudom, mikor viccelsz és mikor gondolod komolyan....

@gernika: azért jól felvette azt az inget a válaszában! :D

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.06.03. 11:41:11

Szerintem probald ki a pasiddal az analt, aztan toljatok vissza a butorokat.
Lehet, hogy tulzottan nagy a felelem, nekem volt olyan baratnom, akinek siman, ertsd pinazsirosan becsuszott a farkam.
Szoval hajra!

Kytia 2011.06.03. 11:41:17

@Bundabandi: Most nem vicceltem. Csak nevetgélek közben, mert olyanom van, de attól még amit írtam, az úgy is van.:)

@gyvy: Újabban Iboly vagyok, úgyhogy nem hallgatok már a Jolánra.:)))

Caddy 2011.06.03. 11:42:15

@Kytia: természetesen fülszex, mi más? :)

@gyvy: :D:D:D:D Na igen ezt is ismerem. :D:D:D

tuli _ 2011.06.03. 11:42:15

@Dövan: én nem a pasit sajnáltam, hanem a csajt :D
@Bundabandi: ezt én is vehemensen elutasítom. nekem nem fér bele. de semmi baj, csinálja, aki akarja, még csak rossz véleményem sincs róla. de én akkor sem :)
@gernika: el is váltak. nem tudom, a pasi talált-e magának másik nőt, aki éveken át bírta ezt a tempót.

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2011.06.03. 11:43:15

A sok veszekedés előbb-utóbb szakításhoz vezet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 11:43:20

@Bundabandi:

Nem is akartam mondani, hogy próbáld ki :) A méret nem lényeg, csak nagy legyen.

@Muha:

Nem egyszer kaptál tőlem puszit! :) Ha jól viselkedsz, kaphatsz ma is :)

Caddy 2011.06.03. 11:43:25

@Kytia: mert általában úgy van. :D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.03. 11:43:44

@Kytia: ;)

Na, én balra el! Folytassátok a témát :D

Muha 2011.06.03. 11:45:23

@Nard: én leszek a legjobb. :DDDD

Hurri Kán 2011.06.03. 11:45:23

@Kytia:
Ibolyra se hallgatsz, szóval semmi nem változott ezen a téren :D

dr. gernika 2011.06.03. 11:46:31

@Bundabandi: Ja, mert konkrétan neki írtad válaszban azt, amit, ezért reagáltam én is. :)

Kytia 2011.06.03. 11:47:43

@Caddy: Há, ja. Meeeeert miiiindeeent, jobbantudmintbárkimás, ez....Kytiaaaaaa. www.youtube.com/watch?v=cQXIuGK0yek

Kytia 2011.06.03. 11:56:04

@Kytia: Ja, ez lemaradt: :DDDDD

Caddy 2011.06.03. 11:57:56

@Kytia: te nem vagy ma (sem) normális, cicalány. :D

Kytia 2011.06.03. 11:59:52

@Caddy: Hámmost miért pont egy napsütéses, pénteki napon lennák az?:D

tőzegmalac 2011.06.03. 12:03:02

@Bundabandi: ne fossz meg a lehetőségtől:))

fumerin 2011.06.03. 12:06:45

@tuli _: Valami olyan dolgot olvastam erről a napi sok szexről, hogy megfelelési kényszer.
Bár az is lehet, hogy csak irigy volt a pszichológus:D

fumerin 2011.06.03. 12:15:31

@Nard: Ja, kíváncsi vagyok mivel jön haza a zember. Ha hoz sört, akkor megváltotta a napi kötelezőt! :D
Remélem nem leszek alkoholista...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 12:19:42

@csupasz gőte:

A sörtől meg agresszív leszel, és megvered! :)

Hurri Kán 2011.06.03. 12:21:58

@csupasz gőte:
Ja, ha férfi pszihó akkó impotens, ha női akkó frizsid :DDD

egynyári üröm 2011.06.03. 12:28:56

jaj de jó amikor az ilyen kapcsolat véget ér! igazán expert érzés :D

fumerin 2011.06.03. 12:31:41

@Nard: A verés nem szórakoztat csak úgy, minden előzmény nélkül. Inkább anyóslátogatásra ítélem. Megvárom, amíg önként kéri a verést inkább! :D
@gyvy: A frigidet is el lehet játszani, de minek? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 12:39:08

@csupasz gőte:

Óbazz, te igazán kegyetlen vagy :( Nemhiába ódzkodom a skorpinyóktól!

blah 2011.06.03. 12:40:38

anyám borogass, milyen értelmes emberek vannak... ez valami státuszszimbólum, hogy akkor vagy valaki ha tartós párkapcsolatban élsz és játszhatod a felnőttet. Vagy kevésbé tartósban játszod a felnőttet miközben a generációnk nagyrésze 30+ évesen sem nőtt fel. Ezt tapasztalatból mondom.

Apafarkas 2011.06.03. 12:53:19

"szóval a másik bejáratot akarta használni, hogy finom legyek, nálam meg az ilyesmi tabu, de szerintem elég sok nőnél. Szó nélkül, mintha nekem mindegy lenne."

Te meg átrendezted a lakást, szó nélkül. Akkor ez így fair (lenne, ha hagytad volna magad)

Amúgy meg egy ostoba, nagyarcú egomán némber hüppögése az egész post.

tuli _ 2011.06.03. 12:55:20

@csupasz gőte: nem hinném. a szexfüggőséget amerikában már kezelik. bár ott mindent kezelnek :D

Kytia 2011.06.03. 13:06:01

@Apafarkas: Hehe, jó meglátás. Mármint az eleje.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 13:08:22

@Kytia:

Ha a zasszony átrendezi a lakást szó nélkül, akkor este kötelező a zanál? :)

Kytia 2011.06.03. 13:10:55

@Nard: Nem pont így értette szerintem a zösszefüggést.:))

fumerin 2011.06.03. 13:15:36

@Nard: Lehet a férfi azzal fenyegetőzött, ha hozzá nyúlsz a bútorokhoz szétbaszom a segged! :D
Mindenki mástól fél. Ha velem ki akar cseszni a zember, akkor este, miután lefeküdtem a lámpát és a széket nem teszi vissza a helyére. Kurva nagy élvezet, mikor éjszaka, félálomba, szemüveg nélkül küzdök át az ismeretlen tárgyakon:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 13:19:50

@csupasz gőte:

Ja, ez lehet :) Milyen kreatív a zember! :) Tudja kezelni a skorpinyókat! :)

@Kytia:

De így logikus! :)

Netuddki. 2011.06.03. 13:26:47

Hagyd ott ezt a latens búzát szivi!

fumerin 2011.06.03. 13:31:49

@Nard: Egyszer nagyon szarul jártam. A szemem mellett szétszakadt a bőr a lámpás mutatványtól. De, mivel nekem olyan méltó társam van, aki szándékosan nem akar hozzám rossz lenni, így lecserélte az üveg lámpát egy műanyagra.
Így bátran szívathat:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 13:33:49

@csupasz gőte:

Szerintem csak azért lett műanyag, hogy ne zúzzad le az üveget. (Nem miattad, hanem az üvegszilánkok miatt, amibe esetleg ő is beleléphet!) :)

hááááát 2011.06.03. 13:36:34

Itt baromira nem az anál szexről van szó.Inkább egy elhidegülésről.

indapass90210 2011.06.03. 13:47:38

@csupasz gőte: "Lehet a férfi azzal fenyegetőzött, ha hozzá nyúlsz a bútorokhoz szétbaszom a segged! :D"

Hogyan bünteti meg a a vak kisfiút az anyukája?

Átrendezi a szobáját!

fumerin 2011.06.03. 13:52:13

@Dövan: Látod! Megfejtettük a poszt lényegét!
A férfi rövidlátó és így bizony éjszakánként kibaszott zavaró, ha a szoba át van rendezve!
Most már megértem a kiszabott büntetést is! A nőnek sem mindegy, hogy fakanál vagy fuck anal! :D

Kytia 2011.06.03. 13:54:43

@csupasz gőte: Ha viszont rövidlátó, akkor az is lehet, hogy csak véletlenül próbálkozott a másik bejáratnál. Elnézte a házszámot.:DD

Bud és Kelly Cica 2011.06.03. 13:56:34

sziasztok, remélem, nem ismétlek, de nem futok át ennyi kommentet.
lehet, hogy kifújtatok, de szerintem egyszerűbb dolog történik nálatok. ha jól veszem ki, évek óta együtt éltek - csak úgy. szerintem ez okozza az unalmat nálatok, amit egymás b.szogatásával vezettek le. sokan lekötik magukat évekig különböző projektekkel, mint esküvőszervezés, gyereknevelés stb., ami mellett nem egymással kell kezdenetek valamit. minek költöztetek össze, ha nincs közös célotok? vagy vannak egyéni céljaitok, azon kívül, hogy valami tökmindegy meló után otthon a másiktól várjátok el, hogy szórakoztasson? ez nekem álproblémának tűnik eléggé, egymáson vezetitek le a frusztrációt, de nem biztos, hogy egymással van bajotok. találjatok ki unaloműző elfoglaltságot, és nem kötelező együtt csinálni, sőt.

fumerin 2011.06.03. 13:56:53

@Kytia: És neked lett igazad!

Tényleg a nő a hibás! :D

Kytia 2011.06.03. 13:59:39

@csupasz gőte: :DDD
Bár azért megjegyzem, azt nem mondtam, hogy összességében is a nő a hibás. Csak az konkrétan említett esetek közül néhányban.:)

@Nard: Sokszor mellécsúsztál már?:DD

Take-it-Easy 2011.06.03. 14:15:14

@Bud és Kelly Cica: jó ötlet. Én legalábbis ezt csinálnám :)) (aztán majd a nemközös tevékenységek közben megismerkednek valaki mással, de ez már csak a tünete lesz a valódi problémának).

Bud és Kelly Cica 2011.06.03. 14:16:21

@Take-it-Easy: akkor ezt dobta a gép:) de legalább addig is jól érezték magukat, nem szívatták egymást.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.03. 14:33:27

@Kytia:

Egyszer-kétszer, de mindig korrigáltam :)

fumerin 2011.06.03. 15:05:00

@Nard: Egyszer-kétszer.
Ez gyakorlatilag nem vicces, mert csak úgy és véletlen rohadt szar érzés. Ilyenkor legalább fél perces "húzzahalálfaszára" csend van:D

dr. gernika 2011.06.03. 15:24:19

@csupasz gőte: Öööö, szerintem csak a "kopogtatásra" értette, nem az ajtóstul a házra szitura.

fumerin 2011.06.03. 15:32:48

@gernika: Vannak balesetek. A kopogtatásnál meg még lehet szólni, hogy nincsenek otthon. :D
(az a jobbik eset)
De szerintem másra is igaz, hogy nem kényelmes, ha nincs valami bevezetve. A könyvekben is van pár oldal prológus.

Hurri Kán 2011.06.03. 16:15:36

@csupasz gőte:
Mindég a nő a hibás, ez alap :D

kela-bá 2011.06.03. 16:43:23

Azt hiszem elromlott itt valami az emberek kapcsolata között, talán éppen az EMBERSÉG. Jó példa erre ez a blog is.
További szép napot , Emberek !

Joe69 2011.06.03. 18:37:27

Olyan helyen dolgozom, ahol legfeljebb bevarrt füllel nem hallanék meg ilyen jellegű női picsogásokat, igaz, főleg asszonykáktól, és mondjuk , ez az análügy se merül fel publikusan. A csajszi egyszerűen megunta a pasit, ill. vice versa, de feltehetően gyávák ahhoz, hogy először lépjenek. Nincs utalás házasságra, gyerekre, de lehet, hogy van már közös vagyon (indiai bútor), talán ezért. Az ilyen jellegű elfojtott dolgok házaspárokra jellemzők - ott nem merik megbeszélni. Az is tény, hogy az élettársi viszonyok (ez annak tűnik) is lehetnek ilyenek. Főleg, ha az egyik fél nagyon függ a másiktól (pénz, lakás). Itt mintha a pasi lenne a "vendég" a csajszi kéglijében.

Amúgy furcsán koravénes, sárkányosodó feleséges duma ez - egyszerűen nem passzol a korukhoz, helyzetükhöz. Sokkal egyszerűbb lenne leírni, hogy meguntam as faszimat, de nem tudom(merem) kirakni, ennyi.

Joe69 2011.06.03. 18:39:25

Ja, és a gyerekcsinálást mint megoldást nem kellene javasolni az ilyen gondok megoldására. Akkor már hárman (ha ikrek, többen) fognak rosszul járni.

Virgo1975 2011.06.04. 18:29:15

@Kytia: én azt nem értem, hogy miért azt érzi, hogy MELLETTE öregszik. nélküle ugyanígy öregedne, én párkapcsolat nélkül is érzem, hogy öregszem...mi ezen a fura, hogy valaki 31 évesen már nem olyan, (öregebb), mint 24 évesen volt?

Virgo1975 2011.06.04. 18:33:09

@csupasz gőte: ezzel nekem egy nagyon nagy bajom van. hogy a fordított helyzetről egy az egyben el szoktak feledkezni, és úgy adják elő, mint ha az, hogy jó a szex, azt jelentené, hogy akkor minden egyéb is jó. pedig egyáltalán nem. ok, elismerem, hogy nem jó, ha nem ok a szex, esetleg nem működik más sem. na de miért hiszi mindenki, hogy ha a szex működik, akkor más is? egyáltalán nem így van, nem egy kapcsolatomban volt, hogy a szex ugyan ok volt, de egyébként meg egy csomó más nem működött. és nem, nem volt jó.

Virgo1975 2011.06.04. 18:45:27

@Apafarkas: azért nehogy már két bútor áthelyezése egyenrangú legyen egy nem kívánt szexuális aktussal. te tényleg nem érzed a különbséget?

Virgo1975 2011.06.04. 18:55:06

@Take-it-Easy: miért, ha valaki együtt jár/él valakivel, akkor kizárólag együtt lehet mindent csinálni? nehogy már. miért ne lehetnének külön hobbijaik? megismerkedni meg nem kell mással, vagyis lehet, csak továbbmenni nem, ha nem akarnak szétmenni. vagy szerinted a párkapcsolat azt jelenti, hogy akkor onnantól kezdve mindent együtt csinálunk, és az ellenkező nem tagjaival véletlenül sem állunk szóba? nehogy már.

Father Justice (törölt) 2011.06.04. 21:32:24

Lófå$z, nehogy már! Te vagy a Blade.. Blade Runner.

Kytia 2011.06.04. 21:34:07

@Virgo1975: Ez fura, nem tudom megmagyarázni, miért, de én is éreztem már ilyet. Pedig sose voltam még 31 éves.:))
De 23 évesen is érezheted azt, hogy valaki mellett beállt az életed egy olyan pályára, ami már semmi újat nem tartogat.

"azért nehogy már két bútor áthelyezése egyenrangú legyen egy nem kívánt szexuális aktussal. te tényleg nem érzed a különbséget?"

Bizonyos szempontból van különbség, bizonyos szempontból nincs. Én igazat adok Apafarkasnak. Ha én úgy gondolom, jogom van eldönteni, hogy amin a másik "Teljesen kiborult.", az számomra semmiség, akkor neki is joga van hasonlóan "érzékenyen" reagálni az én bajomra.

Frigyesur (törölt) 2011.06.05. 12:42:41

@Virgo1975: Sztem ha nem erzi a kulonbseget, akkor igazan megtapasztalhatna, hogy milyen az ha a butorait rendezik at, es milyen ha a analisan inzultaljak. Hogy igazan at tudja erezni a kis empata ;)

Virgo1975 2011.06.05. 12:43:07

@Kytia: hát pedig egyáltalán nem ugyanaz a kategória a kettő. a bútortologatás ugyanis nem igényli a másik testének használatát. ennyi erővel meg is erőszakolhatná, hát ő se kért engedélyt a szekrény áttolásához, nem? nagyon nem ugyanaz a kategória.

amúgy meg, nem értem, ezek a dolgok hogyhogy eddig nem kerültek elő. kétlem, hogy hét év alatt soha, semmit nem csináltak a másik nélkül, nem beszéltek arról, hogy hogy legyen a szoba berendezve, vagy nem említette, hogy érdekli az anális szex. hét évig így éltek egymás mellett?

Kytia 2011.06.05. 18:23:23

@Virgo1975: Figyi, nem vagyok ám hülye, értem én a különbséget.:)))
De az összefüggést is. Tökmindegy, milyen apróságnak számít néhány bútor átrendezése objektíven nézve, ha a másiknak fontos, akkor fontos és nincs apelláta.

És az fel sem merül, hogy 7 éven át nem unta a bútorok korábbi állását (csak pont most unta meg), amaz meg a "hagyományos" szexet? Amikor egy kapcsolatban az egyik elkezd bútorokat átrendezni, a másik meg új szexmódokat kipróbálni, az nem lehet, hogy annak a jele, hogy változtatni akarnak valamit az életükön? Nem lehet, hogy mondjuk két évvel ezelőtt még ilyen igényeik nem voltak, mert akkor pont úgy volt jó, ahogy volt, most viszont máshogy lenne jó, mert most most van, akkor meg akkor volt?:)

Bicikliző medve 2011.06.06. 14:25:24

Csak en erzem gaznak, hogy a srac tulajdonkeppen elore be nem jelentett modon akart bejutni a csokibarlangba? Es mit tett volna, ha a csajnak eppen kaksiznia kellett volna, es terdig gazol a srac a kulaban?!

FLAZZ 2012.12.28. 12:40:57

Hat ha az anal nalad tabu, akkor majd megkapja mashol...
süti beállítások módosítása