Minél több a lé, annál több a suna

2013. augusztus 22. 07:26 - csajokespasik

„Sokáig a nőket hibáztattam, de aztán rájöttem: én voltam a barom, hogy bedőltem nekik” - ne legyél Dezsőke, ne legyél meghunyászkodó, ne hívd meg semmire a csajt, és vigyázz a pénztárcádra. Ma egy törzskommentelőnk osztja meg velünk hosszú évek tapasztalatait a csajozás terén.

 

Sziasztok!

Mint törzskommentelő meg szeretném osztani veletek a nőkről szerzett tapasztalataimat, hadd okuljatok. Nem akarok szerénytelennek tűnni, de nagyon sokat tudok az úgynevezett „szebbik nemről”. Sőt, nem csak a nőkről, hanem a lúzer pasikról is, hisz egykor én is az voltam. Ez most nem egy kis hülyegyerek okoskodása, akit éppen dobott a csaja. Nem az a tipikus pasirinya, amiből már annyit olvashattunk. Mindenkinek elege van már a kisfiús picsogásokból. Én 43 évesen sok kapcsolaton vagyok már túl, főleg rosszakon. Az évek és a sok pofon során rádöbbentem, kitapasztaltam, hogy mi az oka egykori sikertelenségemnek.

Sokáig a nőket hibáztattam, de aztán rájöttem: én voltam a barom, hogy bedőltem nekik. Kedves voltam velük, udvarias, sőt már-már papucs. Egy kis Dezsőke, ahogy a kommentekben mondjuk. Hisz valljuk be, a nők egyszerű lények, alapvetően mind egyforma. Ha hagyják nekik, akkor egytől egyig aljasak, velejükig romlottak és számítóak. De, ha egy férfi nem hagyja, hogy játsszanak vele, akkor a nők hunyászkodnak meg előtte.

30 körül voltam, 9 éve együtt voltam a nőmmel, akit még egyetemen ismertem meg. Átlagos csaj, jól nevelt, rendes család, akiben vakon megbízol. Nagyon szerettem, mindent megtettem érte, tervezgettük a házasságot. Aztán egyszer csak bejelentette, hogy elhagy egy másik fasziért. Egy bunkó konditermi, izomagyú személyi edzőért, aki épphogy csak leérettségizett. Egy tipikus, tetovált rosszfiú. Aki mindenkit megfarkalt a teremben (ez később derült ki). Persze hamar dobta is az exemet. Én hülye meg még vissza is fogadtam. Tudom, vascső. De hát szerelmes voltam és naiv. És úgy gondoltam mindenki hibázhat egyszer. Aztán rövidesen elhagyott másodszor is. Persze megint egy helyesebb, de hülyébb pasiért.

Jó 2 év volt, mire kihevertem. Már túl a harmincon, átlagos külsővel és átlagos keresettel, nem voltak túl jók az esélyeim. Önbizalmam (akkor még) pedig nulla. Netről kezdtem el randizgatni. Eleinte naivan és udvariasan. Hittem még az adatlapoknak, hosszú leveleket írtam, figyeltem a belső értékekre (vascső megint). Orbitális nagy Dezsőke voltam így visszanézve.

Rengeteg sztorim van, azokból az időkből. Sokat szenvedtem a félresikerült randik és a hamar elromló kapcsolatok miatt. Csak pár érdekesség:

1. Volt olyan csaj, akivel jártunk, nem költöztünk össze, de többet voltunk nálam, mégsem akart beszállni a rezsimbe. Még ő volt kiakadva, mikor szóba hoztam.

2. Volt olyan „ribanc”, aki egyszerre több pasival is találkozgatott mellettem. Mikor kiderült, még ő játszotta a sértett királylányt.

3. Volt olyan 30-as, középvezető csaj, aki tuti, hogy jobban keresett nálam, mégis elvárta volna, hogy én fizessem a kávéját az első randin. Aztán emiatt nem akart többet találkozni.

4. Volt, aki tőlem akart kölcsönkérni fodrászra.

5. Volt egy, aki mikor nálam aludt, nem mosogatott el.

6. Volt egy Bp. környéki csaj, aki elvárta volna, hogy kocsival menjek érte az első randik egyikén.

De sorolhatnám még a hasonlókat. Egy jó dolog volt az egészben, hogy elmondhatom: megismertem a nőket.

Csak egy valami érdekli őket: a pénz. Anyagias k.rva mindegyik. Már bocs. Csak a pénzedre hajtanak. Tehát minél több léd van, annál könnyebben találsz sunát. Akár alkalmit, akár állandót. Hisz mind azt nézi – még ha nem is mindig tudatosan -, hogy hogyan húzhat le. Van, amelyik bevallja, van amelyik tagadja, és van, amelyik nem is tud róla.

Két kivétel van ez alól: a hejjeespasseee-k és a rosszfiúk. Nekik nem kell pénz, sőt, sokszor még ők húzzák le a becsicskuló nőket. Ezt jegyezze meg minden férfitársam! Persze, jól kinézni nem mindenkinek könnyű, de rosszfiú mindenki tud lenni. Csak akarni kell! Nem szabad megsajnálni őket! Mióta rájöttem, hogy mind kicsinyes, megátalkodott k.rva, azóta én is másképp állok hozzájuk. Most már csak a sunát látom bennük. Már bocsánat a kifejezésért. Ezt tartom csak szem előtt és nem alázkodom meg többé előttük. Megvan a magam taktikája, hogy felesleges pénzkidobás és ajándékokkal való elhalmozás vagy más egyéb időpocsékolás nélkül mielőbb hanyatt vágjam őket. Mivel hejjespasseee nem vagyok, megpróbálok rossznak és pénzesnek tűnni. Lekezelő és beképzelt módon viselkedem, mint ha nem is akarnék tőlük semmit. Doktori titulust használok, amivel nem csak okosabbnak, de pénzesebbnek is tűnök. Ha azt hiszik, hogy művelt vagyok és okos, akkor az alpári beszédemet is vonzónak tartják. A bunkó, lekezelő macsó stílus vonzza ezeket a kis üresfejű, fiatal suncikat.

Mióta így viselkedem, sokkal népszerűbb lettem a csajok körében. Már nem hagyom, hogy kihasználjanak, én b.szom át őket. Örökre búcsút mondtam a rendes énemnek. Hozzám max. felerezsivel költözhetnek, és soha nem hívom meg őket semmire. És hogy lássátok, hogy nem csak a levegőbe beszélek, kipróbáltam ezt a kommenteléseknél is. Egyre durvábban és vagányabban kommentelgetek és mindenki a talpamat nyalja. Én lettem a legnépszerűbb, senki nem mer leoltani. Csak egy kis önbizalom kell. Sokan már privátban is írogatnak, nyaliznak.

Szóval, ne legyetek Dezsőkék! Legyen nagy az arcotok és sikeresek lesztek!

Örülök, hogy segíthettem:

László

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr105470501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása