Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aki perverz fantáziájú, az beteg is?

2018. június 18. 07:45 - csajokespasik

„Megkérdezte, hogy mikre vagyok hajlandó az ágyban, illetve miket szeretek? Kikötözés, meg ilyesmikről írt, meg hogy ő szereti, ha a nő lekezelően beszél vele” – az első randi tökéletesen sikerül, minden ígéretesnek látszik, de utána következik egy szaftos levelezés, ami lelövi az egészet.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok,

múlt hónapban volt két fura randim.

Az első úr: velem egyidős, 29 éves. Az első - és utolsó - talin 10 perc után csak az exéről beszélt, hogy a nő részéről elhidegülés jellemezte a kapcsolatukat, ...onnantól végig panaszkodott, hogy mennyire próbálta menteni a dolgot, mindent megtett, elvitte a barátnőjét a harmadik évfordulójukra jó helyekre, de ez sem segített. És így tovább. Előzőleg két órát kellett sétálni vele, már csapágyas lett a térdem, sehova nem akart beülni, mert minden drága volt neki, aztán kiszúrt egy olcsóbb helyet, a Móricztól a Duna felé volt nagyjából, nem egy első randis helyszín, a fogyasztóközönségből ítélve...

A témája továbbra is tartotta magát: egyre inkább azt éreztem, nem igazán érdeklem őt, ez be is igazolódott, amikor körülírva azt kérdezte meg tőlem – mint jelenleg a közelében lévő nőt -, hogy szerintem lenne-e értelme visszamenni a volt nőjéhez és hogyan tehetné? Hát ebben tanácsot nem tudtam adni, inkább tömören elköszöntem tőle.

A második egy előzékeny úriember volt – írásban. Nagyon jól elleveleztünk, régen nem volt már ilyen. Az első találkozás is remekül sikerült. Utána viszont következett egy levélváltás, ami kiábrándított: megkérdezte, hogy mikre vagyok hajlandó az ágyban, illetve miket szeretek? Kikötözés, meg ilyesmikről írt, meg hogy ő szereti, ha a nő lekezelően beszél vele közben. Órákig szopogatná a lábujjaim, meg hajlandó lennék-e gyengéden fojtogatni őt? - illetve kérésre ő is engem... Ezeket mindig is beteg dolgoknak tartottam. Mivel mindenre nemet mondtam, észrevette, hogy egyre inkább zárkózom el, mert egyre szűkszavúbb vagyok. Megírtam, hogy ezek engem taszítanak, mire ő azt írta vissza, hogy csak viccelt... De ha valóban viccelt volna, ha nem gondolta volna komolyan, az nem így néz ki, és aki levélen keresztül épít fel egy egycsattanós poént, azért ennyi energiát nem fektet bele, mint amennyit ő, sok részlettel és puhatolózó kérdéssel. Mert én nem nevettem, ha vicc volt, nem éreztem annak. Amúgy szeretem a humort, de nem itt és nem így. Viszont nem tudom, ezek után találkozzak-e vele. Mert ő akarna. Aki csak beszél ilyesmikről, lehet, hogy nem gondolja komolyan, mert csak fantázia?

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr814054866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása