Nem akar gyereket, neki elég a macska...

2023. április 06. 07:32 - csajokespasik

       

               Korábban a pasi is gyerekvállalásban gondolkodott, ám az idő múltával csendben eldöntötte magában, hogy mégse időszerű. Ha a barátnő nem kérdez rá, várhatna akármeddig. Csak a nőknél ez nem ilyen egyszerű, nem érnek rá akármeddig. Lett egy macskájuk, és a pasi azon éli ki az apai ösztönöket, viszont Levélírónk nem macskás néni akarna lenni.        

 
       

                Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Elmondhatom, hogy mi elég hosszú ideje vagyunk együtt. Szeretem őt, viszont egyre inkább azt érzem, hogy nem kellene együtt lennünk. Ő is mást akar, én is. Én gyereket akarnék, ő már nem. De még az elején úgy volt vele, hogy ő is. Nem hittem benne, hogy annyira megváltozhat később, hogy így meggondolja magát. De így lett. Ennek semmi köze a családjához, a világhelyzethez, vagy annak, hogy a legtöbb ismerősömnek már gyereke van, attól, akit szeret, és csak „bepörögtem”. Mindössze azt kifogásolom, hogy korábban tervezte ő is, és most azt mondja, nem gondolkodik ennyire előre... Szépen eldöntötte magában az egészet, és ha nem kérdezek rá, ha nem próbálom feszegetni, várhatok akármeddig. Csak a nőknél ez nem ilyen egyszerű, nem érünk rá túlságosan.        

       

               Emiatt most tehetetlennek érzem magam, mert imádom őt, összeszoktunk, közös az életünk, de a gyerek miatt akár el is tudnám hagyni őt. Nem civakodom vele most se, nem telepedek rá, nem követeltem, csak elmondtam, hogy nem erről volt szó, csak hogy tudja. Nekem ez nem egy semmiség.
Lett egy macskánk, és ő azon éli ki az apróságokra vonatkozó érzelmeit. Én is szeretem, de nem akarok macskás néni lenni mellette. Nem ilyen életet akarok. Nem tudom, hogyan közöljem vele mindezt úgy, hogy ne bántsam meg, és legalább a barátság megmaradjon, ha szakításra kerülne mégis a sor. Ezt neki is meg kell értenie. Magamat áltatni ugyanúgy nem akarom, és nem is tudom, mint elfogadni a halogatásra vonatkozó érveit.
Tudom, hogy nincs fájdalommentes szakítás, vagyis ha bármelyik félnek megkönnyebbülést jelentene inkább, ott a szakítás már rég bekövetkezett, csak együtt maradtak, nem lett kimondva a nyilvánvaló. Nálunk nem ez van. Akkor könnyebb lenne a dolog.          

 

 

188 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1418095676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.10. 00:09:40

@kiskutyafule:

Az emberek 99.73%-a átlagos vagy átlag fölötti IQ-t tulajdonít magának.

Be(le)rúgott a harangöntő.

Real_Time 2023.04.10. 06:36:55

@kiskutyafule: Még mindig nem válaszoltad meg elvtárs, hogy valamelyik zöldkomcsi párt vezetése alatt mégis mi okból lőne ki a születésszám? Ismerd meg keresztapádat, a jelenlegi mainstream média, illetve transgender feminista propagandához hasonló törekvéseit már jó pár éve leírta:

www.eszmelet.hu/haug_frigga-feminizmus-es-marxizmus-egy-kapcsolat-viharos/

Real_Time 2023.04.10. 06:38:25

@látjátok feleim szümtükkel: Nem tudom mi volt Kre -600-ban, de kurvára nem is érdekel így 2023-ban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.10. 07:15:51

@Real_Time:

Esztet én sem értem, de Gyurcsány-Dobrev for prezident!!!

2023.04.10. 11:54:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igazad van, én vagyok itt az átlag alatti...
De nem is akarok a Ti szinteteken lenni, mert az már maga isten...

Lorrh 2023.04.10. 22:23:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: itt az északi féltekén. De délen pont fordítva van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.10. 23:39:40

@Lorrh:

Bizony. Mindig is csodálkoztam, hogy nem kapnak odalenn délen agyvérzést attól, hogy állandóan fejjel lefelé vannak.

Sadist 2023.04.11. 01:05:09

@Lorrh: Nem jól tudod, csávó, a Nap a Föld minden pontján keleten kel és nyugaton nyugszik. A különbség az északi és a déli féltekén a Nap mozgásának látszólagos iránya, északon balról jobbra, délen jobbról balra halad az égbolton.

2023.04.11. 06:28:59

@Real_Time:
A kérdés még mindig nyitott, tudod e hová kell dugni, hogy gyerek legyen?
Ne terelj, semmi köze a vezetésnek ehhez, vagyis van, de már az alap törvénybe van foglalva.
Hány gyereked is van?

A másik dolog pedig, miért can az, hogy AUS bán növekszik a populáció mégis van meleg házasság és Pride?

Bár a válasz egy világ méretű össze eskuves lesz, és a logikus válasz a MO-n lakó emberek sosem vállalták a felelősséget semmiért, mert Mindig más volt a hibás.

Azt azért megmondhatod, hogy most a Mucli vagy a Vucli van soron amit utálni kell, nem vagyok képben a jelenlegi utasítással.

Amit meg végleg nem értek, ~20 éve az az ember irányítja az országot akit TE preferálsz, akkor miért is üvöltözöl itt habzó szájjal elégedetlen módon, minden amit akarsz megtörtént, vagy még fog a közel jövőben.
Mi a baj?
Mert azt ügye tudod, hogy független ország nem létezik, amióta van kereskedelm, így nem értem mi a bajod, szeretnéd az ős közösségi rendszert, ahol aztán 100% függetlenség volt?
Na az ám az igazi kommunizmus, csak hogy legyen sejtésed miről is beszélsz.

2023.04.11. 06:29:30

@Sadist:
Nálam északon delel a nap, jó az néked?

2023.04.11. 06:30:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Folyamatosan erekcio előnyeit élvezzük, így nem szalad a vér az agyba.

Real_Time 2023.04.11. 06:36:15

@kiskutyafule: Én nem állítottam hogy a fideszt preferálnám, sőt kritizáltam is már jó párszor. De nálatok komcsiknál minden csak fekete vagy fehér. Mert aki nincs velünk az csakis ellenünk lehet. A politikai irányzatok vagy befolyás nem ugyanaz a kereskedelemmel. Az persze igaz, hogy valójában a nagyvállalatok kormányoznak igazából. Népességet lehet növelni migrációval is, ahogy teszik is sok helyen a demográfiai probléma kezelése helyett.

Lorrh 2023.04.11. 07:52:24

@Sadist: Milyen jó, hogy akinek szántam az érti a poént. Te meg belesavanyodtál a humortalan öklödbe :-))))P

2023.04.11. 08:07:23

@Real_Time:
A demográfia az tudod mit jelent magyarul?

Mert a népesség és azzal kapcsolatba hozható statisztika amit jelent.
Vagyis a nép szaporulat és annak pótlása egyaránt a demográfia témakörébe esik.

Te akarsz kommunizmust, minden áron.
Hiszen fogalmad sincs, hogy miért fejlődik a társadalom, és ennek milyen következményei vannak.
A politikai és a kereskedelm a kezdetektől kéz a kézben jár, lásd vámok adók, és a kereskedelmi tevékenység szabályozás....
Látom feleslegesen írok...de legalább nem esek az Einsteini definíció alá, én csak egyszer végzem el a kísérletet az adott beállítások mellett.

2023.04.11. 08:09:55

@Real_Time:
Én is így vagyok ezzel, hagyjanak már békén az akrobata marhasággal, akinek olyan hülye volt a nevelő apja, hogy benyalta a Szentlélek sztorit.

Real_Time 2023.04.11. 08:10:31

@kiskutyafule: Ami azt illeti neked én is feleslegesen írok szemmel láthatóan.

2023.04.11. 10:44:38

@Real_Time:
Akkor nézzük hol állunk, néked nincs gyereked, és nem is lesz, hiszen a nők nem állnak szóba veled, de te aggódsz a nyugdíj miatt, ezért mindenki más szüljön gyereket.
Tiszta keresztény felebaráti szeretett.
Olyan országba szüljön gyereket a másik, ahová a szomáliai kalóz sem jön ha ezt szabják ki büntetésnek, inkább jó útra tér.
Akkor valójában az a hülye aki oda gyereket szül....
És nézd nem szülnek gyereket, na miért is?

Real_Time 2023.04.11. 10:58:02

@kiskutyafule: Minek aggódnék egy eleve fenntarthatatlan rendszer miatt? Lehetne azért nagyobb is a fantáziád ha már rólam álmodozol össze dolgokat :)

2023.04.11. 11:11:09

@Real_Time:
Minden rendszer fenntarthatatlan, kivéve az ős közösségi rendszert....
Ki akar megintcsak kommunizmust?

Real_Time 2023.04.11. 11:46:52

@kiskutyafule: Ok, tehát akkor csak a Viktort kell leváltani és minden jóra fordul.

2023.04.11. 11:57:08

@Real_Time:
Senkit nem kell leváltani, Minden pontosan úgy jó ahogyan van.
MO pontosan azt kapja amit az emberek elvárnak.
Se több se kevesebb.
Tudod, minden országnak olyan a kormánya, amilyet megérdemel.

Reactor 2023.04.12. 15:50:50

@kiskutyafule: Osztrákia népességét, kérlek, főként azok duzzasztják, akik a keleti posvány helyett szívesebben élnének egy aránylag elfogadható országban, de "Németig" mégse akarnak menni. Nem kell feltétlenül Ahmedékra gondolni itt; kishazánkból is szép számmal leléptek Ausztriába. A legtöbbje vissza se jön. Amennyiben van állandó osztrák lakcímük, simán elsüthetőek osztrák állampolgárnak. Ehhez nem kell világméretű konteó: egész egyszerűen Hegyeshalmon túl egyéb perspektívája is van az embernek, mint az otthoni krumplievés vagy a pőre éhezés.

Hogy miért mindig "más volt a hibás", erre a választ a történelemkönyvekben leled. A lengyeleket kivéve egész idáig csak az nem foglalt el és rombolt minket földig, aki nem akart. Fejtsd ki, kérlek, mennyiben tehetünk mi Batu kánról, II. Mehmedről/Bajazidról/Szulejmánról, II. Józsefről, Hitlerről, Jozef Sztálinról (a lista korántsem teljes). Komolyan érdekelne, ezekből mégis mennyi a mi felelősségünk, azon túlmenően hogy "há' minek jöttünk ide a Kárpát-medencébe láb alá".

A kereskedelemnek és a függetlenségnek zéró köze van egymáshoz. Alapesetben az ország szuverenitása nem azon múlik, hogy kivel kereskedünk és kivel nem (a gyarmatosítást ne keverjük ide, az teljesen más téma). A vámolás nem politikai kategória, az adózás az már inkább, azt viszont akkor is szednék, ha senkivel nem kereskednénk, szóval ez irreleváns. A kereskedelmi tevékenység pedig pontosan azért van szabályozva, igaz, csak látszatszinten, hogy a mamutcégek ne vásárolhassák ki a lakosokat a saját országukból, illetve, hogy ne legyen még egy 1929.

Az ősközösség pedig, köszöni szépen, alsó hangon is 40 ezer évig fennmaradt és bizonyára jól is prosperált, hiszen itt vagyunk, vagy mi a tök. A dobogó második helyezettje a császárság (Római birodalom), a mindenféle köztársaságocskák pedig örülhettek ha 100 évet kibírtak anélkül hogy az úgynevezett "szövetségesek" lázongásai szétrobbantották volna. Ja...szóval a társadalom fejlődése nem garancia a jólétre, simán lehet az visszafejlődés is. A kommunizmusnak pedig szintén zéró köze van az ősközösséghez, nem tudom, miért akarsz nagy erőkkel hidat verni a két dolog között.

A nyugdíj miatt pedig ne aggódj: a kormány akkor veszi el az emberektől, amikor csak akarja, lásd MANYUP.

A "minden országnak olyan a kormánya, amilyet megérdemel" pedig csak egy sima demagóg lózung.

God Harald 2023.04.12. 17:10:29

@Reactor: A "minden országnak olyan a kormánya, amilyet megérdemel" pedig csak egy sima demagóg lózung.
Pedig ez így van. Ezt én is mindig mondom.

2023.04.12. 17:24:05

@Reactor:
Akkor a vám nem az adott ország belső termelésének védelme, értem!
Mert az kérem politika!
MO arról tehet, hogy az elmúlt 1000 év alatt kb 2db olyan vezetőt tudott összehozni, akinek az elsődlegesen célja nem a lopás volt.
Az hogy a társadalmi szinten nem képes az adottságainak megfelelően szervezkedni, megintcsak a Jóska Pista hibája, nem véletlenül sem MO hibája.
Érted lehetne egy tudás alapú társadalom is, de nem a tanárok inkább haljanak éhen.

A lozung, kérem azt ügye látjuk, hogy az ország nagyrészt simlis, és arra is épít.
Egyszerű példa, a fogorvosi körzeti ellátás 80% ban téríti meg az ingyenes alap ellátás költségeit.
Akkor most gondolkozz azon, hogyan lehet -20% bevételből megélni.
Simlizni kell, mert másképp éhen halsz.
Persze az összes hazafias zseni addig otthon reszeli az asszonyt ovszerben, vagy valaki más asszonyát, aztán majd ráfogják a Szentlélekre.
Tiszta jó ez, aztán nem érti senki miért is tért a szomáliai kalóz jó útra.
A fejekben van a gond, de szerencsére a kormányzó rétege fejében pont ugyanolyan gond van, így minden működik tökéletesen.
Egy belső perspektívát alapul véve.

Kívülről meg egy kondérba vannak ami épp téli van fossal, és azok ejjenznek akiknek a hullám nem viszi a szájába.
Persze 10millio magyar nem tévedhet, hiszen a történelm ezt mutatja, sosem tévedtek.

Reactor 2023.04.12. 17:47:27

@God Harald: Attól ez még egy buta lózung marad. Pláne ha azt nézzük, hogy már szavazatszámtól függetlenül is hatalomra kerülhet bárki.

@kiskutyafule: A vám valóban nem erre szolgál. Ha az ország a saját belső termelését akarja védeni, akkor a) kihajítja a multikat/külföldi befektetőket a rákba vagy b) eleve be sem engedi őket. Kicsit eredményesebb, mint vámolni, ami lényegében csak egy adó, semmi más.

Magyarország nem tehet arról, hogy az elmúlt 1000 évben olyan-amilyen vezetői voltak. Ha történelemből kettesnél jobb jegyed volt, láthatod, hogy gyakorlatilag elenyésző azon időszakok száma, amikor szuverén ország voltunk, és egyetlen tőlünk erősebb nemzet se törölte belénk a sáros pacskerját. A rablóbandák többsége külföldi segítséggel nyakunkra ültetett báb volt, jókora katonai erővel a háta mögött, úgyhogy semmiféle érdeke nem fűződött volna a nem-rabláshoz, még ha valamelyest szabad kezet is kapott.
Volt társadalmi szintű szervezkedés, rengeteg Jóska Pista próbálkozott vele, akiket te itt most bőszen sározol. Nem tárgyalóasztal mellől, odanőve az aktatáskájához, hanem megfogta azt a fegyvert és harcolt. Csak tudod, amikor onnét túlról ötszázszor annyi Jóska Pista jön, a hajadra kenheted a társadalmi szervezést. Tudod, ez nem Red Alert 2 meg Szarkraft, hogy kattingatok, építek Power Plant-ot meg Barack-ot, legyártok ötvenezer Kirov léghajót a War Factory-ban oszt jól ráküldöm az ellenséges bázisra, mission complete, ha pedig mégse, visszatöltöm a mentett állást...
Lehetne tudás alapú társadalom, ez teljesen igaz - egy feltétel kellene hozzá: nyugati szintű fizetés. És akkor nem lesz rendszeres, hogy az intelligens, innovatív, hasznos szakember kimegy Schweindorfba, ahol levonásmentesen egy hónap alatt megkeresi a komplett hazai évi fizetést.

Fusi, simliskedés, korrupció, kérlek, az minden országban van. Nem is tudom, most hol is robbant ki a legújabb korrupciós botrány. Csak nem Brüsszelben? Biztos ott is mindenki csont és bőr és az éhhalál fölött egyensúlyoznak borotvaélen.
Nyet. Aki korrupt, az mindig talál magyarázatot rá, hogy éppen miért az. Maximum luxusautóra költi el a befolyt zsét, nem kenyérre és baromfipárizsira.
Ez a "fejekben van a gond" megint csak egy lózung. Ilyet én is tudok mondani: "fejétől bűzlik a hal". Picivel több joggal, ugyanis ami az országhatáron belül történik, azért kizárólag a kormány, az államhatalom a felelős. Ne akard hát felmenteni őket, és a felelősséget áttolni az átlagemberre, akinek már a szavazati joga is kb. kirakatjog szintjére süllyedt.

A történelem pedig, sajna, nem téged igazol: ugyanis az Árpád-ház kihalása óta kisebb szünetekkel gyakorlatilag végig alávetettként éltünk és haltunk. Tessék leverni ezt a tatáron, törökön, osztrákon, németen, oroszon, meg a kisantant söpredéken.

God Harald 2023.04.12. 20:32:17

@Reactor: egyáltalán nem buta lózung. Főleg ha megnézzük, hogy mekkora része az állampolgároknak tanulatlan, buta és semmirekellő. De egy demokráciában a szavazatuk ugyanannyit ér mint egy közgazdász professzoré.

Reactor 2023.04.12. 20:43:02

@God Harald: Ha a szavazástól BÁRMI megváltozna, azonnal betiltanák.

2023.04.12. 21:53:42

@Reactor:
Megintcsak a mentegetni akarod, mikor a történelem világos, ~30 évig simán tartotta az ország a törököt, aztán mi is történt, el tudnád mondani, magyar urak mit is csináltak?
Nem az USA vagy Soros hibája, hanem a söpredék magyar urak akik ezt elrendezte.
Aztán a török nem volt jó, behívták az osztrákot, ugyan azok a magyar urak.
A második VH előtt a magyar ipar virágzott hála a zsidó/osztrák üzletembereknek, erre mit csinál a marha, tálcán adja át őket, és fél van háborodva, hogy Izrael létrejöttét egy magyar zsidó ötlötte ki.
Megintcsak a mosdatas, mint mindig, a magyar semmiért sem felelős, sosem.

A vám, tudod gazdasági tevékenységet adóztat meg, abból a pénzből pedig politikai haszon reményében segíti a belső vállalkozás/piac működését...csak ugye nem érted hogyan is működik, semmi baj ezért vagyok itt.

2023.04.12. 21:56:03

@God Harald:
Felesleges körök ezek is, nem érti, hogy a populista elképzelés ide vezet, Minden is a vuclik meg a muclik hibája, meg a soros meg a párhuzamos, usa Izrael német ország, meg akit akarsz, hiszen ők így vagy úgy jó éltet teremtettek, bárkinek aki oda megyen.

Reactor 2023.04.12. 22:25:54

@kiskutyafule: Úgy van: mentegetni akarom az átlag parasztot, akinek anno ugyanúgy nem volt beleszólása semmibe, ahogy most sincs, csak azidőtájt még a látszatra se ügyeltek. Mindenesetre az átlag paraszt is megpróbálta azt, amit annyira hiányoltál...Budai Nagy Antalt falatnyi szeletekre hasogatták, Dózsa Györgyöt pedig izzó trónon ropogósra sütötték. A mártírok száma pár ezerrel szaporodott, oszt ennyi. Az a meglehetősen sovány vigasszal haltak meg, hogy pár főnemest azért magukkal vittek a túlvilágra...

Jól írod mellesleg: az URAK okozták a bajok uszkve 100%-át. Nem a köznép, nem a kisnemesek, nem a jobbágyok - hanem az urak. Ulászló is ezért került hatalomra (no meg azért, mert miután Mátyás kicsit felprédálta Bécset, az osztrákok joggal tarthattak tőle, hogy az utódai folytatni fogják a harcot, és esetleg nem állnak meg Bécsnél, és megvettek pár magyar főurat). Mátyás államának széthullásában bizony oroszlánrésze volt a Habsburg udvarnak. Ugye nem gondolod komolyan, hogy a főurak önként és dalolva váltak Ausztria adófizetőivé...
Az osztrákokat senki nem "hívta be". Konkrétan, miután a törökök felmorzsoltak minden magyar ellenállást és eljutottak Bécsig, rádöbbentek, hogy hopp, már nincs több ország akit pajzsként maguk elé tarthatnak, és ha nem tesznek valamit, majd úgy végzik, mint mi, és megalakították kis fáziskéséssel a Szent Ligát, aztán kiverték a törököket, és ők léptek a helyükre. Amikor konkrétan hívták őket (Mátyás), a fülük botját se mozgatták. Akkor jöttek, amikor már különösebb megerőltetés nélkül megszállhatták az egész országot, mert a komplett katonaságot, végvárrendszert, infrastruktúrát legyalulta a török. Kösz szépen a segítséget.

A második világháború előtt a magyar ipar valóban virágzott - de ehhez semmi köze nem volt se az osztrákoknak, se a zsidóknak. Alapból, az osztrákok voltak akik mindvégig visszafogták a magyar ipart (az élelmiszer- és könnyűipart kivéve), a zsidások pedig csak a szart keverték, mint ahogy mái napig is teszik, nem véletlen, hogy a "marha" tálcán adta át őket a németeknek. Izrael a létrejöttét pedig - legalábbis a Biblia szerint - Mózesnek és Józsuának köszönheti, a magyaroknak semmi közük nem volt hozzá (a párthus-magyar Jézusról meg Máriáról szóló ezómatyis baromságok nem érdekelnek). Izrael már jóval Magyarország előtt is létezett.
Ja, mellesleg ők is pontosan ugyanezt csinálják - szidnak meg gyűlölnek minden körülöttük élő népcsoportot, me' hogy őket mindenki csak bántja, csak éppen ők teljesen jogtalanul teszik ezt. Mi pedig nem.
Továbbra is kíváncsian várom, hogy az átlag Jóska Pista mégis miféle befolyással lehet az ország működésére úgy, hogy még abba sincs beleszólása, hova menjen az adója. Komolyan érdekel.

Az ÁFA is gazdasági tevékenységet adóztat meg. Az SZJA is. De úgy az adók 80-90 százaléka. És kapaszkodj meg: BÁRMILYEN befolyt adót fel lehet használni politikai tőke kovácsolására. Még az ellopott MANYUP-ot, vagy Surányi pajti 62 tonna aranyát is. Ez tehát nem érv. No nem baj, hidd csak nyugodtan, hogy erről te mennyi mindent tudsz...

2023.04.12. 22:38:06

@Reactor:
Akkor ki is a hibás?
Csak nem a magyar?
Dehogynem!
És máris alátámasztja azt, hogyan gazdaság/kereskedelem és a politika kéz a kézben jár a kezdetektől, hiszen a politika törvényt hoz és adóztat, amit arra használ fel, hogy politikai előnyt kovacsoljon...ennyire egyszerű gondolom néked is.

Kik voltak a gyár tulajdonosok, tudod Ganz, Richter stb....
A hülye nacionalizmus addig mosta az agyakat, míg a zsidók csak Izraelbe küldték a pénzt ahelyett, hogy helyben forgatták volna vissza.
Izrael mint állam nem létezett, nézz utánna mikortól van, és ki volt aki e mellett kardoskodott. Nem segítek többet, csak annyit hogy a 2.VH ig a zsidók ellenére voltak a zsidó állam létrehozásának.
Aztán amikor mindenki ellenük fordult a nagy nacionalista bűnbak keresés közben, akkor muszáj volt lépni.
Az hogy maguk is ugyanúgy hülye nacionalista ididotizmusba estek, hát mit lehet tenni, hülyék mindenhol vannak. Nem menti fel őket sem.

Reactor 2023.04.12. 22:57:17

@kiskutyafule: Nem, elsődlegesen nem a magyar volt a hibás. Nem volt választásuk, hiába ültették Ulászlót a trónra, és hitték azt, hogy majd általa ők lesznek az igazi urak, az osztrákoknak más terveik voltak. Innentől fogva a főúr választhatott: lehetett a hódítók szolgája...vagy halott. Lenn délen Mehmed még a választás lehetőségét se adta meg: egyszerűen leölette a magyar urakat, a birtokukat meg odaadta valamelyik török pasájának.

A gazdaság/kereskedelem járHAT kéz a kézben, de a kettő lehet egymástól teljesen független is. Hogy mást ne mondjak: kereskedelem hamarabb létezett, mint ahogy pihent aggyal megteremtődött a politika. Mái napig lehet politikai felhang vagy mellékzönge nélkül kereskedni. Tudom, hogy hihetetlen, de igaz. Elég szánalmas, hogy a politika a kereskedelem és gazdaság területére is betolakodott, de remélhetőleg valamikor a távoli jövőben erre is lesz gondja az emberiségnek.

Hogy a gyártulajdonosok kik voltak, az megint irreleváns: nem ők végezték az érdemi munkát sehol. Mindamellett legalább ugyanennyi nemzsidó gyártulajdonos is volt, csak ugye kimazsolázgattad.
A zsidások egyébként se arról híresek, hogy bármit visszaforgatnának az adott nemzet gazdaságába, jobb helye van a pénznek az ő zsebükben. Most, a fenenagy turbóliberalizmusban se teszik, szóval ez nem a nacionalizmus sara. Mellesleg, Kr. u. 70-től 1948-ig ha akarták se tudták volna Izraelbe küldeni a zsét, mert Izrael nem létezett.

Izrael, mint állam, már időszámításunk előtt is létezett, királyság formájában. Salamon után kettészakadt, aztán úgy is maradt, először a macedónok szállták meg őket, aztán a rómaiak, végül Titus a harmadik felkelés után megunta a velük való pöcörőzést, és felszámolta őket.
Mindenesetre őket nem ekézed a "mindenki más a hibás" felfogásukért, pedig ők vastagon rá is szolgáltak, már csak azért is, mert tettek róla, hogy mindenki utálja őket.

2023.04.12. 23:25:51

@Reactor:
Nem, nem és nem, csak összefüggések hadát írtam, le hogyan sikerült a MO nak 0 rá írni magát már sokszor, mert mindig jobban tudta mint mindenki más.
Most egy újabb ilyen fejezet következik, csak megintcsak ott vagyunk, hogy hiába mondják, a fatökünek, max szálka megy a kezébe.

Reactor 2023.04.12. 23:43:58

@kiskutyafule: Valóban, írtál...nos, dolgokat, csak éppen azok vagy nem úgy történtek meg, ahogy te gondolod, vagy a téma szempontjából érdektelenek. Legalábbis a történelemkönyvek máshogy tudják. A kalandozások kora után gyakorlatilag nem fordult elő, hogy Magyarország lett volna a támadó fél, vagy háborút robbantott volna ki. Volt elég bajunk a belháborúinkkal. Nagy nehezen találtál egy példát, ami hellyel-közzel téged igazol (Ulászlót), én tudok tucatnyi példát, amikor valamelyik környező birodalom gépelt le bennünket. Sebaj, te továbbra is ragaszkodsz a klasszikus áldozathibáztatáshoz: minek volt rajta miniszoknya, minek állt szóba vele, egyáltalán minek ment oda...

2023.04.13. 00:04:28

@Reactor:
Áldozat hibáztatás?
Nem teljesen, hiszen egy csomó döntést amit az ország meghozott, az határozta meg a sorsát.

Az hogy még szerencsétlen is, nem csak hülye, az már csak a jéghegy csúcsa.
Ahelyett, amikor döntési helyzetbe került, előre mutató döntést hozott volna, mindig visszafelé haladt, mint most is.
A történelm meg azon hazugságok gyűjteménye amiben mindenki megegyezik.
MO meg híres arról, hogy a politikai szél határozza meg az adott időszak történelmi vissonylatat, bár a többi ország sem különb.
Vagyis ha megnézzük 10 ország történelmét akkor 10 különböző értelmezését látjuk ugyan annak az eseménynek, max a dátum ugyan az.
Akkor kinek van igaza.
Történelm 5os néked jár, mert jól csavarod a dolgokat.
A nap végén, én örülök, hogy leleményes vagy, jól beleillesz a MO viszonylatba.
És örülök, hogy a szellemi igények egy kis zsidózás, ciganyozas sorosozas usazas után ki vannak elegitve, hiszen így tenni semmit nem kell csak tovább panaszkodni.
Szerencsére jó helyre születtél!

Reactor 2023.04.13. 00:45:03

@kiskutyafule: Pontosítsuk a dolgokat: az ország élén ülő idegen urak vagy a kutyakölykeik csomó döntést hoztak, az határozta meg a sorsunkat. És ugye egy idegen érdekeket szolgáló urat miért is érdekelne az alávetett nép sorsa?
Azon ritka alkalmakkor, amikor valóban szuverén, független ország voltunk, jobbára hasznos, jó uralkodóink voltak. Szent István, Szent László, Nagy Lajos, Mátyás...ne mondd, hogy nem voltak bölcs, innovatív, hasznos rendelkezéseik. Csak hát előbb-utóbb mindig jött egy gyenge, rossz uralkodó, aki rossz döntéseket hozott.
Ez messze nem hungarikum, szerinted Macedónia nem így járt? Vagy pláne Róma? Csak tudod, ott annyi tömérdek ember élt, és olyan bődületes katonai potenciáljuk volt, hogy még hatalmas területek elvesztése után is fel tudtak tápászkodni a földről. Bár ami igaz az igaz: ők sokkal jobban tudták, hogyan, miként kell a rossz, gyenge uralkodóval elbánni - vagy a saját praetoriánus gárdája koncolta fel, vagy a nép lincselte meg.

Mindjárt gondoltam: a történelem hazudik, nem is úgy volt, te eztet jobban tudod. Persze, van jópár történetírás, ami hazudik, például a szovjet-orosz, de a magyar nincs ezek között azon egyszerű okból kifolyólag, hogy a történelmet ugye győztesek írják, és mi mindig kifogtunk a "rossz oldalt", ha nem is önszántunkból.
Mindenesetre, ha nem haragszol, én továbbra is annak adnék inkább hitelt, ami a tankönyvekben le van írva, és akad némi bibliográfia, forrásanyag is. Ja és ezek még a "régimódi", szegregáció, polkorrektség etc. tébolyok előtt készült könyvek, úgyhogy még akár igaz is lehet, ami bennük szerepel.
Ja, és a magunk törikönyvét tekintem mérvadónak, nem mondjuk az amerikait, ahol azt hiszik, hogy Budapest és Bukarest egy és ugyanaz, vagy a szlovákot, akiknek a történelme elfér egy SMS-ben, és a komplett országukat tőlünk meg a csehektől lopták össze. De kiegyezek a brit törikönyvekkel is, igaz, azokban nem sok releváns infót lelni magunkról, mert a britekkel lényegében sose voltak összeütközéseink.

A politika sajnos minden történelmi viszonylatban szerepet játszott, elég szomorú, itt volna már az ideje visszaszorítani ezt a szerepet. Lehetőleg már tegnap. Mellesleg ez sem hungarikum: más országban is a politika határoz és dönt, akár az emberek feje felett, akaratuk ellenére is.

Nem kell csűrnöm-csavarnom semmit, én végigültem a töriórákat, és figyeltem arra amit a hülye tanár mond. Ha te a pad alatt pöntyörgetted helyette az okosteldzsót, mondván a történelem egy nagy kamu, az legyen a te bajod. Nem emlékszem arra se, hogy a buckalakókat, Ámerikát vagy Sorost emlegettem volna. Zsidózni valóban zsidóztam, igaz, azt a témát se én hoztam fel, deeeeeeeee ha már belógattad, hát írtam nem túl pozitív dolgokat róluk. Problem, zionistfagz?
Ha pedig ennyire zavar a semmittevés-panaszkodás, állj elő kérlek egy megoldási tervvel a helyzetet illetően, milliók örökre hálásak lennének néked - csak mert eddig kb. ugyanazt teszed, amit én, csak az előjel más.

2023.04.13. 03:45:58

@Reactor:
Amikor iskolába jártam még csak terjedni kezdet a mobil.
Tudod, 2008 tájékán, Sláger Rádió, betelefonált egy egyszerű asztalos, aki azt mondta, gyerekek, valami nagyon nem jó, igaz nem vagyok profi, se ennél jobban is lehetne csinálni. Tudod felhívás forradalomra, erre mi volt a nép reakciója: Hallgasson el ez fasz, mert mi szórakozni akarunk.
Október 23 köztévé épület.....
Vagyis hol tartunk megintcsak?
Semmire való népség, csak rinyalni tud.
Látod annyira hülyék, ha nincs alaptörvénybe foglalva kit kell megdugni akkor azt sem tudják....

Pontosan azt tettem mint mindenki más aki ezt átlátja, hagyom őket a levukben főni, szólok nekik, de többet nem tudok tenni.
Még már nem is akarok.

Reactor 2023.04.13. 04:30:24

@kiskutyafule: Nem a Sláger Rádióban kell forradalmat kirobbantani, ennyi. Ráadásul azidőtájt még túl friss volt 2006 emléke is. Két éve azért elég sokat elért a népharag, sikerült Kurcsányt elkergetni a trónszékből. Hogy LiBajnai se volt jobb egy grammal se, az más téma, mindenesetre ő se húzta egy évnél tovább.
Nyilván az átlag butaproli szarik bele a saját érdekeibe is, őt csak a haverok-buli-fanta triász élteti, neki mindegy, tőle akár Jozef Sztálin is lehet hatalmon. Nyilván nem ezekre kell alapozni, ahogy 48-ban és 56-ban se mindenki fogott fegyvert csecsemőig bezárólag. Meg kell találni a megfelelő közeget, illetőleg ki lehet várni azt is, amíg a dolgok annyira rosszra fordulnak, hogy még egy mai forradalom is jobb lesz mint egy holnapi éhendöglés, viszont akkor már nemigen lesz mit megmenteni...

2023.04.13. 06:05:17

@Reactor:
Akkor meg is válaszoltad a saját kérdésed, az átlag buta proli aki tehet róla, hogy az van ami van.
Vagyis csak igazam van, valamennyire, hogy nem kell mindent másra fogni, ugye?

látjátok feleim szümtükkel 2023.04.13. 15:16:58

@Real_Time:

Pedig érdekelhetne, mert akkor szélesedne a látóköröd.
Mellesleg gyereket csinálni jó dolog két okból. Egyrészt élvezet, másrészt a gének biológiai tovább vitelének eszköze. Minden normális élőlény, kivéve az embert, igyekszik a génjeit tovább adni, és a faját fenntartani. Nálunk már ez nem divat, csak az úri tízezerben, meg abban a rétegben, ahol a megélhetés nyomorúságos, de élvezetből annyit közösülnek, amennyit akarnak. Fent van pénz, idő és egymásra gerjedő nők és férfiak, lent nincs pénz, de van rá idő, hogy az élvezetet ki ne hagyják az életükből. Csak a középszerű fanyalog, hogy ez sem jó, meg az sem jó, de azt maga sem tudja mi lenne neki a jó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.13. 20:45:34

@látjátok feleim szümtükkel:

"Csak a középszerű fanyalog, hogy ez sem jó, meg az sem jó, de azt maga sem tudja mi lenne neki a jó."

Ez inkább az ősrégi "kicsi vagy kocsi" dilemma. A többség a kocsit, vagyis a kissé jobb életet választja.

2023.04.14. 10:19:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ezt se hallottam még, köszönöm!

2023.04.14. 11:54:29

@látjátok feleim szümtükkel:
Azért ez sem igaz, hogy minden normális élőlény így működik....a környezet határozza meg a túlélés mikéntjét.
Pl a medveállatka gyakorlatilag halhatatlan, vagy egy csomó más élőlény aki klonozza magát.
Amire te gondolsz ivaros szaporodás alatt, az azért alakult ki, mert a környezet változásához, így a legegyszerűbb alkalmazkodni, főleg egy komplex élőlények.
Hiszen a primitív élőlények akár horizontális gén átadás útján is képesek új géneket szerezni, ami segíti a túlélést.

Ezért a normális szó megintcsak hülyeség, hiszen pont azok az élőlények vannak többségben akik nem az ivaros szaporodást preferálja.
Vagy megintcsak újra értelmezték a normális szót, hogy a nem normális a normális?

jajnemár 2023.04.16. 09:26:55

@Lorrh:@kiskutyafule: Ezt a propagandát inkább Afrikában és Ázsiában nyomjad.

jajnemár 2023.04.16. 09:29:25

@Almandin: Csakhogy ma 70-80 évig élsz, ami azt jelenti, h az utolsó 10-15 évedben (jó esetben) rászorulsz valakire. Értelemszerűen a gyerekedtől várhatsz elsősorban támogatást. A macskád nem fog elvinni orvoshoz, bevásárolni neked, és cserélgetni a pelenkádat.

jajnemár 2023.04.16. 09:37:22

@Real_Time: Te tudatlan, öntudatos kis pöcs/pina, mi az, h a boomer-ek segge alá rakták a lakást? :))) Pont ma van az, h rendes fizetést kaphatsz már pályakezdőként, a meggazdagodott apád-anyád a mai fiataloknak tolhatja oda készet, vagy legalább az önrészt a lakáshitelhez... Tudod mi volt régen? Még Budapestre se költözhettél szabadon a vidéki sárfészekből, ha nem tudtál egy rokonnál lakhatásra bejelentkezni, baszki.

jajnemár 2023.04.16. 09:44:42

@Real_Time: első albérletemben - rögtön leszerelés után - öten laktunk, másfél szobában. A nappaliban egy pár (fiú-lány), a félszobában hárman laktunk (fiúk). Nyilván azért volt ez, mert mindenkinek olyan kurva sok pénze volt lakásra...

2023.04.16. 11:56:10

@jajnemár: melyiket?

Mert náluk nincs ám alaptörvénybe foglalva, hogy kit kell megdugni.
Vagy mire gondoltál?

2023.04.16. 11:58:04

@jajnemár:
Ha egy gyerek néked ezért kell, ott azért mélyen magadba kell nézni....
Bár sokmindent nem látnál, mert csak egy rabszolga tartó vagy.

látjátok feleim szümtükkel 2023.04.16. 17:37:02

@kiskutyafule:

Mintha az ember saporodása lenne a téma, Összehasonlításból nem kell taulmánt íni. De oké, próbáld meg magad nem ivaros szaporodásra átkezeltetni/átszoktatni..;Đ

2023.04.16. 18:34:52

@látjátok feleim szümtükkel:
Azt írtad, a gének tovább adása a normális, én azt írtam nem a tovább adása a lényege, hanem egy a szülőktől különböző létre hozása, ami jobb túlélést biztosít az utódja számra.
A normális még mindig az amit a többség csinál, akármekkora hülyeség is.
Az élőlények többsége szerint az ivaros szaporodás nem normális....van még kérdés?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.16. 19:03:16

@kiskutyafule:

"A normális még mindig az amit a többség csinál"

Ez ugye az LMBTQ...XYZ "közösség" tagjaira is érvényes?

2023.04.16. 19:30:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Te elismered azt, hogy léteznek halhatatlan élőlények, és horizontális gén átadás, vagy éppen ivaros szaporodás?
Nincs alaptörvénybe iktatva, hogy csak az ivartalan szaporodás ami normális?
Mert hát úgy kellett volna kezdeni....
Vagyis egy nem normális állapot törvénybe be van foglalva, akkor az normális?
A kérdést nem lehet normalitás szóval jellemezni, ahogyan semmit sem.
Mert a normalitás egy kényszer.
A világ nem a humán elme hibás működése alapján működik.
Vagyis a helyes kérdés: léteznek e olyan csoportok, amiknek nem a többségéhez tartoznak, vagyis kilógnak a sorból?
A válasz igen.
Káros e?
Az, hogy az adott csoportot elismerjük, a világ leg természetesebb dolga.
Az hogy a csoport tevékenysége hogyan hat a társadalomra, az más kérdés.
Vegyük a pedofilokat, nem kívánatos csoport, hiszen a fejlődő egyént fizikailag és szellemileg kényszeríti a legtöbb esetben, ami problémát okoz a fejlődő egyén részére...
A más szexuális irányultság, erre való felhívás....nem kényszeríti senkit!!!
Remélem ez érthető.
Annyit próbál tenni, hogy felhívja a figyelmet, igen létezik ilyen, semmi gond nincs ha így érzed magad, nem vagy egyedül.

Az, hogy minden

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.16. 20:18:50

@kiskutyafule:

Na mi van, máris kihátrálnál? A fenti állításoddal összhangban merd az LMBTQ...XYZ "közösség" tagjainak szemébe/fülébe/képernyőjébe mondani/írni, hogy a többség heteroszexuális, ezért ez a normális; és az ő eltérő szexuális irányultságuk nem normális.

Sadist 2023.04.16. 21:19:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te még nem tiltottad ezt a retardáltat?

2023.04.16. 23:28:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Én azt sosem mondtam, hogy az jó....
Én azt mondom, hogy léteznek, és a elismerem őket, és nem tartom a veszélyesnek amit csinálnak.
Ettől nékem nem lesz se jobb se rosszabb.
Az hogy minden változás először túl lendül... hát ez van ha nem tetszik akkor porgessuk vissza az időt, és fosszuk meg a nőket is a szavazati joguktol mert a szufrazsett szélsőséges módon, öngyilkosságal promotálni próbálta a torzult gondolkodását...

2023.04.17. 00:08:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Megintcsak ez a szó normális....
Na lássuk hogyan birkozól meg a következővel.

Definíció szerint mi a férfi és mi a nő?
Legegyszerűbb magyarázat az pl genotipus alapján csoportosítani.
XY férfi XX nő.
Eddig tiszta, csak ugye nem genetika szerint jegyzik be a születési nemet, hanem fenotipus alapján.
Itt kezdődik a bökkenő, hiszen egy férfinek látszó tárgy lehet XY XYY XX, és ebből 2 verzió nem szaporodó képes.
A másik ugye a nemi genekhez kötött örökletes betegségek kérdése, bár ebbe ne is menjünk mélyebbre.

Aztán ott a zseniális alaptörvény, felteszem a kérdést ha egy XY nővé muteti magát, meg egy XX férfi lesz fenotipus alapján, akkor ők hazasodhatnak?

Reactor 2023.04.19. 07:23:14

@kiskutyafule: Nyet, nincs igazad. Ugyanis az átlagproli ha akarna, se tudna tenni önmagában semmit. Még a rádióban sem. Kapaszkodj meg, de még a véleményütköztető műsorokban is igen-igen erősen szűrik, kinek milyen véleményét osztják meg a nagyérdeművel. És ez Kossuth rádió, nem valami tucat nívótlan könnyűzenét játszó akármicsoda, ahova az emberek alapból nem azért kapcsolnak, mert politizálni akarnak.
Mindenesetre 2006-ban azért az átlagprolik is rájöttek arra, amire a gonosz főszöcske a Bogár Életé-ben, hogy százszor annyian vannak...nem viccből van megosztva és egymásnak ugrasztva mindenki. A hatalmon lévők pontosan attól fosnak - de attól nagyon - hogyha ez a tömeg egységesen megindul ellenük, akkor nincs hatalom ami megállíthatná őket.

2023.04.19. 07:57:09

@Reactor:
Értem, akkor további várakozást kívánok, nyitott szájjal, hátha beteved a sült galamb, bár ahogyan eddig történt, valahogy Mindig fallosz lett belőle...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.19. 09:19:17

@Reactor:

Olvastam régen valahol egy szociológiai "törvényről", mely vhogy úgy szól, hogy minél nagyobb létszámú egy társadalmi réteg/csoport, általában annál kisebb az érdekérvényesítő képessége.

Akadnak persze kivételek, pl. forradalmak, de a történelem azt mutatja, hogy a forradalmak végül mindig csak az uralkodó elit lecserélését eredményezték, a régi helyébe a feltörekvő új lépett - vagyis a forradalmi tömeg csak gazdát cserélt.

"Ellenszerként" találták fel pl. a pártokat és a szakszervezeteket, de a pártok csak az ún. politikai elit kialakulását eredményezték, a szakszervezetek meg egy hosszú téma.

Nem véletlenül van a bonmot, miszerint ha a választások bármit is számítanának, akkor már rég betiltották volna őket.

fkv.119 2023.04.20. 22:53:07

"viszont Levélírónk nem macskás néni akarna lenni."

Kéne már a válási pénz nagyon?

"egyre inkább azt érzem, hogy nem kellene együtt lennünk"

Megvan az új kúrógép?

"De még az elején úgy volt vele, hogy ő is."

Akkor még nem gondolta volna hogy megcsalod.

"Csak a nőknél ez nem ilyen egyszerű, nem érünk rá túlságosan."

Még a végén rájön az igazságra, és kimenti a vagyonát a házasságból...

"Én is szeretem, de nem akarok macskás néni lenni mellette. Nem ilyen életet akarok. Nem tudom, hogyan közöljem vele mindezt"

Ne fájjon a fejed állandóan, ne veszekedj, ne tarts szeretőt mellette. Ha nem a válásra akarsz játszani, akár még össze is jöhetne.

Reactor 2023.04.21. 06:14:17

@kiskutyafule: Mi is volna a te megoldásod helyette? Ücsörögjünk tovább szép csendben nyakig a szarban és még örüljünk is neki, milyen jó meleg? Ettől majd ugye biztos Kánaán lesz....NOT.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az uralkodó elit lecserélése általában üdvös szokott lenni, lásd Róma, ugyanis az új uralkodó sokkal jobban próbált meg uralkodni, mint a pórul járt elődje. Ha neki sem jött össze - hát őt is megölték. Aztán előbb-utóbb csak került a trónszékre valaki, akit saját magán kívül az általa kormányzott ország & nép sorsa is érdekelt. Hogy ehhez forradalom, polgárháború kellett? Próbálkoztak előtte a békés megoldással, többször is, nem vezetett eredményre. Ez van, előbb-utóbb minden cérna elszakad.
A pártrendszer bevezetése pedig összesen arra alkalmas, hogy ujjal mutogathassanak egymásra, voltaképpen melyikük terméke is az a hatalmas nagy szarhegy ott, és kinek is kéne elhordania. Persze, látványos és mutatós dolog a problémát megoldás helyett jól odébbgörgetni, szereti a bulvármédia is, csak épp semmit nem ér.

2023.04.22. 12:29:41

@Reactor:
Bármit is mondtam nem jó, akkor te akarsz a szarban ücsörögni nem én....
Vagy úgy jártál mint az ausztrál politikusok, véletlenül össze cserélték az agykat a Parlamenti ülés utan, mert oda csak agy nélkül lehet bemenni.(2015 Herald Sun karikatúra ha érdekel a referencia).

Reactor 2023.04.22. 19:41:48

@kiskutyafule: Írtál te ám mindent, csak éppen megoldást nem. Hátööö lássukcsak...
- Mé' panaszkodik állandóan a büdös magyar proli, nem fogná be a száját?
- Itt mindig minden az átlagember hibája! A kormányzat, a hatalmi elit, a nemzetközi dollárdiplomácia és a pénzügyi világhatalom, a szabadkőművesség mind-mind ártatlan ma született báránykák, ki van csukva, hogy őmiattuk bármi bármikor is rosszul működik, vagy ne adj'Isten egyáltalán nem működik!
- A történelemkönyvek hazudnak, a történészek hazudnak, a történetírás kezdete óta egy hattttttalmas gigaösszeesküvést készítettek elő, és végig egy kitalált alternatív történettel etették a nagyérdeműt! Ja igen, a piramisokat pedig a juefók építették.
- A zsidások az atyaúristen, még a passzát is az ő valagukból fújdogál

Asszem nem hagytam ki semmit se...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.22. 22:15:10

@Reactor:

"Asszem nem hagytam ki semmit se..."

Dehogynem, kihagytad a világméretű contrail összeesküvést. Pedig tudnod kell róla: pár éve épp az index közölt egy exkluzív leleplező interjút egy kiugrott contrail-pilótával.

Az összeesküvés hatalmát mi se mutatja jobban, higy nem lett semmu hatása, minden más médiamélyen hallgatott róla, sőt később maga az index is tréfának minősítette.

DE MI TUGGYUK AZ IGAZATT!! A szószátyár pilótát titkos tárgyaláson életfogytiglanra ítélték, a fegyháznál is súlyosabb büntetésként majombőrbe varrva a budapesti állatkertben a csimpánzok ketrecében mutogatják.

A riportot készítő újságíró sem járt sokkal jobban, őt kinevezték a Csörögepusztai Hírharsona állandó antarktiszi tudósítójának, szolgálati lakása egy igloo, amelyen egy jegesmedvével osztozik.

A repülőgépek pedig tovább szórják mérgező permetüket a tudatlanságban tartott lakosságra.

Reactor 2023.04.22. 22:18:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A chemtrail-es hülyeségről már kezdettől fogva ordított, hogy kb. annyira komolyan vehető, mint a pirézek. Arra volt jó, hogy Pataky Attilát megszivassák vele, másra nem. Maga a "chemtrail" mellesleg nem konteó, tekintve hogy a sugárhajtású repülőgépek VALÓBAN húznak maguk mögött kondenzcsíkot, és ez valóban kémiai anyagokból áll, az összes többi hozzáköltött hülyeséget pedig már megcáfolták.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.22. 22:24:41

Mielőtt valaki szól: én is tudom, hogy az Antarktiszon nem élnek jegesmedvék, az említett példányt odatelepítették.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.22. 22:34:23

@Reactor:

Tényleg, nem is contrail, hanem chemtrail.

Az a riport egyébként mestermunka volt, maximálisan profi módon lett megírva, szerény véleményem szerint az írója megérdemelt volna min. egy Karinthy-díjat, ha van ilyen. Én majd' halálra röhögtem magam rajta, ahogy képletes fapofával, komolyan előadta.

2023.04.23. 00:51:40

@Reactor:
Azt írtam, panaszkodni tud, tenni még nem akar.
Írtam megoldást is, pl nem szaporodik, így a populáció megszűnik, és vele együtt a probléma is, csak az valahogy a nagy nacionalista kánonba nem fér bele, másik megoldás panaszkodás helyett talán erővel kellene kényszeríteni a vezetőket, hogy úgy csináljanak, ahogyan az elvárt.
Erre mi történik: mindenki panaszkodik, de közben tapsol, hogy hát milyen jól megy a dolgunk...elmebeteg.

Reactor 2023.04.25. 03:10:00

@kiskutyafule: A nemszaporodás nem túl jó megoldás. Egyrészt nem volna jó úgy járni, mint a dínók, másrészt ha hoznak ide másféléket, okafogyottá válik a stratégia. Még ha azok a mások nem maradnak egy másodpercig se itt.
A kormány által szorgalmazott "szaporodáskényszernek" semmi köze a nacionalizmushoz: egyszerűen valakikkel pótolni kell az adósrabszolgákat. Hogy miből gondolják, hogy a frissen megcsinált generáció majd itt marad, és nem húznak el ők is Hegyeshalmon túlra, azt nem tudom.

Nem feltétlenül kell hogy erővel kényszerítsük a vezetőket, bőven elég lenne, ha 1-2 napra mindenki abbahagyná a munkát, aztán közölni, hogy amennyiben nem lesz sürgős változás a helyzetben, az 1-2 napból 1-2 hét lesz, esetleg 1-2 hónap. Ha ez mégse válna be, akkor már lehetne egyenesíteni a kaszákat. Szétverni mindent akkor se kell, elég összefogdosni a különféle potentátokat, és fellógatni őket mint a karácsonyfadíszeket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.25. 08:37:24

@Reactor:

A vezetőket semmilyen munkabeszüntetés nem érdekel, nekik megvannak a bankszámláik - és az orosz milliárdosok példáján okulva ott, ahol USA, EU nem tudja lefoglalni őket.

A sztrájk mehet pár napig, max. egy-két hétig, de aztán kifogy a sztrájkalap - már ha van egyáltalán, amit itt Magyarországon erősen kétlek -, elfogynak a tartalékok, de áru sem lesz a boltokban. Igaz, ez annyiban nem okoz problémát, hogy a boltok is zárva lesznek.

Lesz viszont fosztogatás, gyújtogatás, lámpavasra akasztás (ahogy azt a ballerek már sokszor megígérték), előkerülnek a legális és illegális fegyverek, patakokban folyik a vér az utcákon, hadd ne folytassam.

"már lehetne egyenesíteni a kaszákat. Szétverni mindent akkor se kell"

Ugye nem gondolod komolyan, hogy ha idáig fajulnak a dolgok, akkor meg lehet állítani a csőcseléket? Persze nem fognak, mert közbelép a hadsereg, de Isten óvjon bennünket, hogy idáig jussunk.

"miből gondolják, hogy a frissen megcsinált generáció majd itt marad, és nem húznak el ők is Hegyeshalmon túlra, azt nem tudom."

Jogos a kérdés, én sem tudom. Azonban a jó hír az, hogy a svéd cserediákok jórészt maradni fognak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.25. 09:00:21

Többszösen is igazad van az újabb generációkkal kapcsolatban. Magyarország 30-50 év múlva a bennszülött magyarok számára élhetetlen lesz, mivel a bennszülött svédek részaránya jóval 50% fölé nő: az ország nem kis részén az ált. iskolák tanulói közt már ma többségben vannak. A demográfiai folyamatok kegyetlenek.

Nyugat-Európa még mindig élhetőbb marad, legalábbis gazdaságilag. De ottanra sokkal nehezebb jósolgatni.

Reactor 2023.04.25. 14:04:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Meglehet. Sajnos több-kevesebb mészárlás a jó ügyekhez is ugyanúgy hozzátartozik, függetlenül attól hogy tetszik-e ez a rózsaszín lelkű pacifista nebáncsvirágoknak vagy sem. A szabadságnak - mint mindennek - ára van. Aki ezt nem hajlandó megfizetni, nos, az megérdemli az urait.

A hadsereg pedig nem fog közbelépni, a katona ugyanis nem foghat fegyvert a saját népe ellen. A policáj igen, viszont közülük is csak a leghülyébbek fognak kiállni 17 db tölténnyel több millió felbőszült ember ellen. És nem is fognak sokáig élni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.25. 15:15:43

@Reactor:

A több milliós felbőszült tömeg leginkább fosztogatással lenne elfoglalva. Persze lenne jópár lincselés is, elismerem.

A hatalom szükség esetén bevetné a katonaságot is.

"Sajnos több-kevesebb mészárlás a jó ügyekhez is ugyanúgy hozzátartozik [...] A szabadságnak - mint mindennek - ára van. Aki ezt nem hajlandó megfizetni, nos, az megérdemli az urait."

Ezt ugye Lenintől idézted? :DD Ha nem is, akár ő is mondhatta volna.

Bár származhatna Robespierre-től is, ő az inkább több mint kevesebb híveként 24/7 járatta a guillotine-t.

De ugyanígy mondhatta volna a Vörös Brigádok, a RAF (Rote Armee Fraktion, nem Royal Air Force), a Khmer Rouge, az IRA stb.

Megjegyzem, soha nincs több milliós tömeg, max. pár ezres. Nézz utána, hányan csinálták Oroszországban 1917-et.

Reactor 2023.04.25. 15:37:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Biztos lenne fosztogatás is. Az is lehet hogy még ártatlanok is meghalnak. Sőt, valaki szemen is köp valakit majd! A forradalmak sajnos sohasem steril dolgok.
Jog szerint a hatalom nem vethetné be a katonaságot. Bűnös hadviselés, meg effélék, ugye, ezért még békeidőben is alsó hangon 15 év jár (háborús időkben meg egyszerűen falhoz állítják és agyonlövik). Jogtalanul, sztálinista ismérvek alapján persze bevetheti - de még így is erős kisebbségben lesznek. Ennélfogva ne nagyon vegyél rá mérget, hogy a katonák majd pont a kormányzatot fogják védeni.

Nem idéztem senkitől, nem volt rá szükség, egy konkrét tényt közöltem. Ingyen ebéd nincs: mindennek van ára. A szabadságnak is. Elég megnézni 1848-cat, 1956-ot vagy akár 2006-ot. A szép szó, mézeskalács sosem hozott eddig eredményt. Ez ilyen egyszerű. Az, amikor okos emberek építő kritikákat fogalmaznak meg, ezt 12 pontba szedik, aztán jólnevelt kissrácok módjára viszonylag csöndben levezénylik, amit le kell...ez az, ami nem működik. A racionalitás ereje korlátolt, legyen egy ember bármennyire okos, csak esetlenül képes megoldani a világ problémáit, legyen bármilyen éles szemű kritikus, nem lát meg minden hibát. Aztán ez az elitista felfogás úgy véli, hogy akkor majd szakértelmiségiek egy csoportjának konszenzusából megszületik a tökéletes megoldás. Nem, nem fog megszületni. A végeredmény talán egy kisebb kalap szar lesz, de szar lesz. Amennyire cuki ez az igyekezet egy konzervatív szemszögből, éppen olyan esetlen és szerencsétlenül emberi is, a jólneveltsége pedig kifejezetten idegesítő. Haladást, fejlődést többnyire radikális fellépés hozott eddig. A "jóvanazúgy" felfogással mái napig a sivatag homokjában építgetnénk piramisokat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.26. 08:17:35

@Reactor:

"Jog szerint a hatalom nem vethetné be a katonaságot."

Jog szerint a felhergelt csőcselék sem fosztogathatna, gyújtogathatna, akaszthatna. Extraordinary events require extraordinary measures - Carl Sagan után szabadon. :D

"Nem idéztem senkitől"

Tudom, részemről szarkazmus volt.

"Elég megnézni 1848-cat, 1956-ot vagy akár 2006-ot."

Hm. A Gyurcsány-féle 2006-os rendőri visszaéléseket 1848-cal egy sorba állítani....

Reactor 2023.04.27. 15:28:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Stimmel. De megintcsak ott tartunk, hogy "azok az icike-picike hangyák ezerszer annyian vannak, mint mi". Ha kitörne egy össznemzeti felkelés, a laktanyából se mernének kilépni. Ráadásul fosztogatás vagy akasztás ide vagy oda, a katonai bűncselekményeket ötször olyan komolyan bírálják el, mint a civilekét. A gyújtogató kapna kettőtől nyolc évet, esetleg öt évtől tizenöt évet. A katona pedig, aki szerint jó poén civilt ölni, mehet életfogytig parkolópályára bűnös hadviselésért. Semmilyen bíróságot nem fog meghatni az ujjal mutogatás, hogy "hádde ő meg gyújtogatott meg rabolt". A válasz az lesz, hogy "te meg fegyvermentes övezet ellen indítottál támadást". No nem baj, biztos vigasztalni fogja, hogy a lázadót is megbüntetik - igaz, ő előbb-utóbb ki is szabadul majd. Ráadásul a sitten is nagyon "szeretik" az olyanokat, akik civileket ölnek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.28. 12:24:56

@Reactor:

"A katona pedig, aki szerint jó poén civilt ölni, mehet életfogytig parkolópályára bűnös hadviselésért."

Normál esetben igen, csakhogy amiről most beszélünk, az minden lenne, csak nem normális eset - és imádkozzunk, hogy SOHA ne kerüljön sor ilyesmire.

A katona (és a parancsokat kuadók) felelősségre vonása meg attól függ, ki győz a végén. Ui. nemcsak a történelmet írják a győztesek, hanem az igazságot is.

Avagy 2006 miatt a felelősök közül kiket büntettek meg a tömegbe lövetésért, a szemkilövésekért, emberek véresre veréséért? Gyurcsány, Gergényi még ma is fetrengnek a röhögéstől. Még a Fidesz kormányra kerülése után sem történt semmi, mert hát manus manum lavat.

Reactor 2023.05.01. 15:09:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem "normál" esetben is kifejezetten kontraproduktív lenne civilt ölni. Ha jól tudom, a katonaság közvetve a befolyt adók visszaosztásából kapja a fizetését. A civilek leölése ennélfogva még "nem normális" körülmények között is igen elbaltázott lépés. Minősített esetek, mikor a csiroki indiánok leölték az összes bölényt..."oké, mostmá' nem kell foglalkozni ezzel az átkozott bölényvadászattal, de zabálni mit fogunk?"

A katonák és parancsnokaik felelősségre vonása nemzetközileg is történhet ám, főleg ha EU-tagok vagyunk. Hiába lennének a végén ők az erősebbek és győznének, Hága ugyanúgy körözést adna ki rájuk (lásd Milosevic).

Ha jól emlékszem amúgy, történtek 2006 ügyében felelősségre vonások. Kurcsány kicsivel később felfogta, hogy itt már neki nem terem fű, és lemondott. Már Gergényi sincs hivatalban. Mindazonáltal rendőröknél nem létezik a "bűnös hadviselés" fogalma, nem véletlen, hogy őket vezényelték ki, nem a katonaságot. Igen, a rendőr akár civilt is ölhet...majd utólag megindokolja...és semmi retorzió nem jár érte. A katonának ugyanezért alsó hangon is 15 év dukál, már ha nem lövik agyon helyből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.01. 16:40:39

Monygyjuk a kezében Molotov-koktélt tartó, épp autókat gyújtogató, üzleteket fosztogató, netán vkit épp lámpavasra akasztó civil azért talán még a te idealista felfogásod szerint is más eset. Pl. onnantól kezdve, hogy bármilyen ölésre alkalmas eszközt fog, már nem civilnek számít, hanem bűnözőnek vagy felkelőnek. Akik ellen a katonaság is bevethető, ha a rendőrség nem bír velük.

"katonaság közvetve a befolyt adók visszaosztásából kapja a fizetését."

Akár a rendőrség.

"Ha jól emlékszem amúgy, történtek 2006 ügyében felelősségre vonások."

Igen, kirúgták a portást szinten.

"Kurcsány kicsivel később felfogta, hogy itt már neki nem terem fű"

Esztet a dékások is tuggyák? És Qrcsány?Netán esetleg nem-e ő-e a legnagyobb ellenzéki párt vezíre-e?

"Már Gergényi sincs hivatalban."

Ez lenne a büntetése? Kapott bármilyen büntetést?

látjátok feleim szümtükkel 2023.05.03. 21:28:03

Okoskák azt fagyúzzátok már meg, hogy az mi volt 56-ban, amikor a vidéki börtönbe kivülről kézigránátokat dobáltak be? Mielőtt mesének titulállnátok, elmondom azt is, hogy a börtönőr saját szájából hallottam. Akkor, és nem 30 évvel utána. Mintha ezt mostanság terrocselekménynek neveznék.

Van háború joga, és van béke joga. A háborúban elkövetett cselekményeknek más a körülménye, mint a békében elkövetetteknek. Ergo különbséget kell tenni. A rendőrnek meg fent kell tartani a rendet, békében és háborús vészhelyetben is. De ettől a rendőr háborús helyzetben sem lesz katona.
A törvényeket meg mindenkinek és mindenkor be kéne tartani, nem pedig molotov koktélokat dobálni más házára.

Reactor 2023.05.04. 04:23:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze. Csak ezt be is kell ám bizonyítani, hogy fegyveres bűnöző volt, és a katona védelmi célzattal húzta meg a ravaszt. Amit aztán vagy elhisznek, vagy nem. Felmentés kontra 25 év katonai börtön. Nem sok harcos lenne, aki ezt bevállalja, az okosabbja szépen átáll a lázadók oldalára, de minimum leszerel. Én egészen biztosan ezt tenném - semmilyen körülmények között nem fognék fegyvert a saját lakosság ellen. És akkor még mindig ott van az, hogy ha lelövöd a civilt, akár fegyveres, akár nem, az ő pénzéből te már nem fogsz jóllakni.
Arról már nem is beszélek, hogyha a katonaság a civilek ellen fordul, azzal szépen meg is ássa a saját sírját. A laktanyákon belül ők az urak, igen, de odakint? A boltba nem tudnának elmenni utánpótlásért, mert sose térnének vissza. Előbb-utóbb elfogyna a lőszer is. A távvezetékeket, közüzemi csatlakozókat a lázadók felrobbantják, nem lesz se víz, se áram. Esélytelenek a komplett lakosság ellen egy háborút megnyerni - ha pedig mégis sikerülne...csiroki indiánok és a bölényvadászat.

Természetesen, "bevethetőek" a lakosság ellen, a rengeteg lövöldözős játék is propagálja, hogy jó dolog civileket gyilkolni, mert jutalompont, genocide bonus stb. jár érte és medikitet dobnak le - csak az ezzel járó ráadásnak nem szoktak túlzottan örülni. Ha statárium van, ők is kapnak egy-egy golyót vagy kötelet.
Hát ezért fog a katonaság a laktanyákban és a gyakorlótereken maradni.

Nem tudom, feltűnt-e neked, de Kurcsány még abban az évben lemondott, és LiBajnai vette át a kormányrudat. Aztán szerencsére ki is csavarták a kezéből mielőtt államcsődöt okozott volna. Hogy Gergényit és a többieket miért nem számoltatták el...nos, kampányígéret volt, amiből, mint tudjuk, semmi nem valósul meg soha. Ha csak ezért raktad az X-et a Fideszre, akkor igen rossz hírem van...

@látjátok feleim szümtükkel: 56 annyiból volt más, hogy ott elsősorban külföldi megszállás volt, a világ 2. legnagyobb hadserege által. Ezekkel valóban nem bírt volna el a civil lakosság. A törvények pedig akkor működnének, ha mindenkire egyformán vonatkoznának - nem pedig csak azokra nehezednének teljes súlyukkal, akik nem segíthetnek magukon mentelmi joggal meg törvénytelen eszközökkel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.04. 09:09:47

@Reactor:

Amiről te beszélsz, az már forradalom, polgárháború. Itt már az határozza meg a büntethetőséget, hogy ki győz. Ettől függően kap a katona kitüntetést vagy 20 év börtönt.

Mellesleg megdöbbenve olvasom, hogy a rendőrség könnygázt használt a Karmelitánál, már másodszor. Úgy látom, Orbánnak kezd elmenni az esze, egyre több embert fordít maga ellen. Ha lenne egy kis maradék esze, akkor megtiltotta volna a rendőri erőszak alkalmazását. Hagyni kellett volna a tüntetőket betőrni a miniszterelnöki hivatalba vagy bárhová máshova.

Mivel az ellenzék raült ezekre a tüntetésekre, egy ilyen durva agresszió rájuk ütött volna vissza. Így viszont áttételesen milliónyi emberre fújták a könnygázt, mert az oktatás kb. ennyi embert érint így vagy úgy.

Eleve nagy hülyeség volt így szívózni a tanárokkal, nincs épelméjű ember, aki beveszi azt a hazugságot, hogy az EU-s pénzek elmaradása miatt nem lehet bért emelni.

Még sok idő van 2026-ig, de ha Orbán a legjobb úton halad a következő választás elvesztéséhez.

2023.05.10. 06:09:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ha értené a legtöbb ember, hogy hogyan és miért van úgy ahogy most MO-n akkor nem lenne pont úgy ahogyan van...
Az öregedő társadalmonban sacc per kb az 50+ proli meg aki adja a 2/3-ot, vagyis a hangos kisebbség pont az aki valamit tenni tudna a jövő érdekében.
Mivel az a zajos kisebbség, a hazaáruló/libbancs/buzi lobbi/stb tessék a nekünk tetszőt kiválasztani, így mi marad?

A populista a 2/3 kívánságát teljesíti.
Azokét akik a módszer váltás előtt nőttek fel, nincs más csak a gyári munka még az alkohol, az asszony meg egy rabszolga....
És lásd pont ezek mennek.
Akinek nem tetszik el lehet húzni, igaz az 50+ proli már nem nagyon fog gyereket vállalni, akit még már felnevelt, az kb az 50+proli szintjén áll.
Ördögi kör ez, de ha ez így jó, akkor élvezzék.

Reactor 2023.05.13. 05:57:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, tudom, forradalomról és polgárháborúról beszélünk. Egyik sem jelenti azt, hogy akkor már mindent meg lehet tenni. Sokan ráfaragtak már arra, hogy azt hitték, "szerelemben és háborúban mindent szabad". Ha a népharag nem éri el őket, a nemzetközi bíróság már igen, akár távollétükben is. Aztán sok sikert a bújócskához...
Meg, ahogy írtam is, nekimenni az ezerszeres túlerőben lévő lakosságnak kész öngyilkosság lenne minden tekintetben.
Persze, vannak akik megússzák, mint ahogy létezik tökéletes bűntény is...csak hát erre alapozni egy komplett hadműveletet igencsak rizikós dolog. És hát ugye minél több ember részese, annál több a tanú, túlélő, vagy a spicli aki a kímélet fejében felnyomja az egész díszes társaságot. Malmédy és Katyn is kiderült ám....

Igen, a rendőrök keze nincs annyira megkötve, ha "zavargásról" van szó; elviekben tehát ők akár éles lőszerrel is lőhetnek a civilekre, ha "úgy alakul". Gond akkor lesz majd, ha elfogyott a lőszer...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.13. 07:11:33

@Reactor:

"forradalomról és polgárháborúról beszélünk. Egyik sem jelenti azt, hogy akkor már mindent meg lehet tenni."

Javíthatatlan idealista vagy. BÁRMIT büntetlenül meg lehet tenni - az egyetlen feltétel az, hogy te legyél a győztes.

Reactor 2023.05.13. 17:33:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nicholai Causescou intensifies...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.13. 19:56:06

@Reactor:

The exception proves the rule. Or rather: nothing lasts forever.

Reactor 2023.05.17. 23:53:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Möhöhöhö! Ez csak EGYETLEN dokumentált eset volt! Nyugodtan idecitálhatom Caligulát, Domitianust és még félszáz római császárt, tucatnyi abbaszida vagy Omajjád-kalifát, "Baby-Doc" Duvaliert, XVI. Lajost, amennyiben ez az egy eset nem precedensértékű. Voltak persze, akik megúszták, ők vannak kisebbségben. A Zordon-féle "én vagyok a király, azt teszek amit akarok" mentalitás többnyire igen csúnyán szokott végződni, és gyakran össznemzeti lázadás se kell hozzá, bőven elég egy orgyilkos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.18. 09:57:46

@Reactor:

Igen, több évtizednyi uralkodás után nagyon sokan megbuknak. Mindez mennyiben vigasztalja a legyilkoltakat, bebörtönzötteket, elnyomottakat? Főleg mert igen gyakran a bukott zsarnokot egy másik zsarnok váltja.

Nálunk a kommunista rendszer bűnöseit hogyan büntették meg? Gondolhatsz Rákosi vagy Kádár rendszerére, mindegy. Az '56 miatti kivégzések, bebörtönzések a komcsi párton belüli ellentétekből fakadtak, 1990-ben meg sima hatalomátmentés történt. Szóval az egyik legszebb példa vagyunk a következmények nélküliségre.

Reactor 2023.05.19. 02:58:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Rákosit meg Kádárt hót fölöslegesen citálod ide; beugrottunk egy világháborúba, szokás szerint a rossz oldalon, kikaptunk, meg lettünk szállva idegen hatalom által, ők pedig nyilván nem bántak velünk kesztyűs kézzel. Egyikük se volt tejhatalmú [sic] overlord, mindketten csak bábok voltak, a szovjethatalom utasításait hajtották végre. Ráadásul, ha jól tudom, ellenük fel is kelt a nép...

Az elnyomottak, bebörtönzöttek sok esetben rehabilitáva lettek, de minimum kegyelmet kaptak. Persze, nem 100%-ban, mint ahogy nem is maradtak 100%-ban elnyomás alatt és a sitten. Akiket meggyilkoltak, azokon segíteni már nem lehet, de ahogy az öreg cigány is mondta Halleck-nek: "Az igazság nem a holtak feltámasztásáról szól! Az igazság az igazságról szól!"
Az új zsarnok pedig döntő többségében ugyanúgy végezte, mint az elődje. Bőven előfordult, hogy Rómának 5-6 császára is volt egy évben, mire az egyikük végre észbekapott, hogy hoppá, ő van a népért, nem pedig megfordítva, és meg is tudott melegedni a trónszékben aztán.

Szerencsére a lázadásnál vannak kevésbé erőszakos, de hosszútávon ugyanolyan hatékony eszközök is, például, ahol nem jó nekem, mert elnyomnak, ok nélkül börtönbe zárnak vagy megölnek, fogom a cókmókom és lelépek valami civilizált társadalomba. Nem poénból voltak a SZU határai szorosan zárva, mint ahogy Észak-Korea se poénból őrzi hét lakat alatt a lakosságát - záros határidőn belül zéróra ugrana az ott élők száma, és azzal kb. megszűnne az ország. Kurcsány is megmondta anno az ő tömérdek sok okos eszével, hogy ha nem tetszik, el lehet menni. Nos, mennek is. Kicsit lassabb módszer, de a végeredmény ugyanaz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.19. 09:27:23

@Reactor:

"Ráadásul, ha jól tudom, ellenük fel is kelt a nép..."

Kádár ellen mikor?

Egyébként Körmös Bauer a legjobb példa arra, milyen keményen megbüntették a diktatúra kegyetlenkedőit.

Oh wait...!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.19. 09:36:15

@Reactor:

"Rómának 5-6 császára is volt egy évben, mire az egyikük végre észbekapott, hogy hoppá, ő van a népért, nem pedig megfordítva"

Én még úgy tanultam az iskolában, hogy a római császárokat belső intrikák során tették el láb alól, a népre hivatkozas legföljebb jól hangzó lózung lehetett.

Talán valami foximaxi tanfolyamon beszéltek a Népről, nagy kezdőbetűvel?

Reactor 2023.05.19. 16:26:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja, hát ha kimazsolázgatod azokat, akik megúszták büntetlenül, akkor természetesen neked van "igazad". Igen, van ilyen is, Gerő Ernőnek is sikerült megpattannia a SZU-ba. Ellenben voltak jópáran, akiket ott lincseltek meg a felkelők az utcakövön. Kádár pedig klasszisokkal jobb volt Rákosinál...de SZVSZ még a mai garnitúránál is.
A római történelemhez pedig szakkönyvet javaslok, ha komolyabban akarod tanulmányozni, nem az X évvel ezelőtti általános iskolás ködös-homályos emlékeket. De segond, a történészek is bizonyára foxi-maxik, vagy mik...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.19. 19:04:22

@Reactor:

Emiatt nem fogok elolvasni pár történelemkönyvet, viszont komolyan szívesen olvasnám a pártatlan összefoglalódat.

Ami a mazsolázást illeti, természetes, hogy az összkép egyedi esetekből áll össze. Szerintem neked sincs adatod arról, hányan kaptak büntetést és hányan úszták meg.

Kádárt és Rákosit azért említettem, mert az ő felelősségük _sokkal_ nagyobb volt, méltán elvárható lett volna az igen súlyos büntetés - mégis mindketten ágyban, párnák közt haltak meg.

Kádár idővel valóban szelídült, de az '56 utáni akasztásokat még a szovjetek is túl soknak tartották.

Reactor 2023.05.20. 06:44:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem is vártam, hogy most emiatt fuss a könyvtárba, viszont akkor legalább alapszinten hitelt adhatnál annak, aki akár kedvtelésből is szívesen olvasgat történelemkönyveket, sőt, anno ebből érettségizett - mindazonáltal ha saját szemeddel kívánnád ellenőrizni az állításaim hitelességét, örömmel megadom az idevágó bibliográfiát, oldalszámmal együtt. Illetve hát ott a legkorszerűbb forrás, a Wikipédia. Bár a magyar kissé hiányos és csonka, az eredeti angolra nem lehet panasz. Sokatmondóak a "The Year of Four/Five Emperors" cikkek...

Nos, én nem szorulok rá, hogy mazsolázgassak, nemes egyszerűséggel a Gauss-harangot tekintem irányadónak. A Gauss-harang pedig konkrétan azt mutatja, hogy a rossz, kegyetlen, alkalmatlan uralkodók csúnya végeket értek. Erős kisebbségben voltak azok, akik természetes halállal, ágyban párnák közt távoztak (ők voltak a jó császárok, mint Traianus vagy Hadrianus), kőkemény EGY darab volt, aki magától vonult vissza (ő volt Diocletianus), illetve van egy picivel nagyobb csoport, akik háborúban estek el. A többieket vagy a népharag csinálta ki, vagy a saját praetóriánus testőrgárdája. Volt köztük nem is egy, aki a lakosságra uszította volna a légiós katonaságot, csak hát a magister militumok rájöttek, hogyha leölik a bölényt, nem lesz mit zabálni, úgyhogy inkább őt tették el láb alól.
Megjegyzem: ez nagy valószínűséggel ma is így történne. Ha a kabinet kiadná az ukázt a honvédségnek, hogy irtsák ki a lakosságot, a tábornokok nagy többségének az lenne a válasza, hogy apátokfaszát, azt.

Kádárnak és Rákosinak továbbra is igen minimális beleszólása volt abban, hogy ők idehaza mit tehetnek és mit nem tehetnek. Kiadták Moszkvából a direktívákat, adták hozzá az "ideiglenesen itt állomásozó orosz csapatokat" (tekintve hogy hazai haderő, mint olyan, nem létezett), és amíg úgy mentek a dolgok, ahogy a Kreml akarta, addig nem is abajgatták őket. Hogy azon felül a saját szakállukra milyen disznóságokat műveltek - mert megtehették - az nem sokat oszt vagy szoroz. Vesztes hatalom voltunk, idegen megszállás alatt, örülhettünk hogy ennyivel megúsztuk a dolgot, a krími tatárok, észtek, fehéroroszok stb. sokkal rosszabbul jártak. Rákosi ragadványneve ugye "Sztálin legjobb tanítványa" volt. Legjobb, igen, de akkor is csak tanítvány, ifjú padavan, nem valami sötét shit lord, aki azt tehet amit akar.
Kádár pedig továbbra is fényévekkel jobb volt Rákosinál, de még sok mai államfőnél is. Elég sokat elárul, hogy kb. ő az egyetlen aki szabadon járhatott-kelhetett az elnyomottjai között, miközben a mai államfők, miniszterek úgy 100%-a a klotyóra se mer kimenni a gorillái nélkül.

2023.06.08. 03:12:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: exception tries the rule! What you have said is common misconception regarding of the original latin proverb. Mistranslation.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.08. 08:21:16

@kiskutyafule:

Of course it is, as is the Hungarian equivalent. But I have no doubt that you understand what I mean.
süti beállítások módosítása