Kész átverés, avagy a látszat csal

2009. szeptember 19. 07:58 - csajokespasik

Izgalmas színdarab következik: öncélú hazugság, kísértés és győzelem 1 felvonásban. A főszereplőt csúnyán átveri a barátjának a barátja, aki magának akarja a lányt, és a cél érdekében némi cselszövéstől sem retten vissza.

 

Olvasgattam a szerelmi történeteket a Csajok és Pasik blogon és az egyik, melynek címe „Napi szappanopera…”, mélységes nemtetszést váltott ki belőlem. Ezért is döntöttem úgy, hogy én is leírom saját kis történetem, csak hogy bebizonyíthassam, igenis az emberi tényezőn múlik minden, nincs olyan, hogy a „körülmények” áldozata vagy. Az én történetem úgy 3 és fél évvel ezelőttre nyúlik vissza. Akkor 16 éves voltam, és mondanom sem kell, nem volt túl sok tapasztalatom a fiúk terén.

Bár ez manapság nem egészen így van…

Szóval megismerkedtem egy sráccal, legyen Bence, és nagyon megtetszettünk egymásnak. Annak rendje és módja szerint randevúk következtek, virág, stb. (nem részletezem, mert a történet szempontjából nem lényeges) és járni kezdtünk. Nagyon szerelmes voltam, rózsaszín köd meg minden. Fél év telt el így és én hihetetlen boldog voltam, mígnem felütötték a fejüket bizonyos pletykák, miszerint Bence nem hűséges hozzám.

 

Ekkoriban ismertem meg Bence legjobb haverját, Attilát (neki akkor volt egy barátnője is). Egy párszor csináltunk közös programokat, négyesben mentünk erre-arra. Én nagyon összebarátkoztam az Attilával, s kiderült, hogy ő az a srác, akivel évekkel korábban egy barátnőmnél találkoztam és nagyon tetszett nekem, csak nem volt bátorságom megszólítani. Ezt persze el is meséltem neki, és ő is emlékezett rám. Jót nevettünk az egészen. Aztán amikor Attilával szakított a barátnője teljesen maga alá került, és én voltam az, akihez vigasztalásért fordult. Én teljesen ki voltam borulva Bence miatt, így két összetört szív próbálta vigasztalni egymást. Minél jobban megismertem, annál jobban éreztem, hogy hasonlítunk, később pedig már pillangók repkedtek a gyomromban, ha megláttam és vártam, hogy hívjon, és találkozzunk. Éreztem, hogy kezdek többet érezni, mint barátság. Persze minderről Bence nem tudott. Én sokat tépelődtem, hogy mit is tegyek. Szakítsak Bencével vagy ne? Nem tudtam mit érzek. Bencét továbbra is szerettem, de nem tudtam, hogy igazak-e a pletykák. Attila meg megadta, amire egy sajgó szívnek szüksége van. Figyelem és szeretet. Szóval tanácstalan voltam. És ekkor kezdődött minden… Megszokott volt, hogy néha átugrottam Attilához, de egyik este nagyon összevesztem Bencével és nem hazamentem tőle, hanem az Attilához. Elsírtam neki a bánatom, ő pedig vígasztalt. Mondta, hogy ne törődjek vele, találok jobbat, és itt van ő is nekem. És ahogy ott ültünk az ágyán egyszer csak megindult az ajka az ajkam felé és. Nem tudom, ti hogy gondoljátok, de szerintem egy csók pár másodperc alatt zajlik és nincs időd végiggondolni, hogy mit teszel. Ez az, amin mindketten meglepődtünk. Az én reakcióm. Hirtelen elfordítottam a fejem. Tudtomon kívül cselekedtem. Miután rájöttem mi történt mondtam, hogy sajnálom, de nem csalom meg Bencét. Ez felnyitotta a szemem. Döntenem kellett. Megbeszéltem mindkettejükkel, hogy egy hétre elutazom és tisztázom az érzéseimet. Távollétem alatt persze felgyorsultak az események. Egyik este hívott az Attila, hogy nem akar felzaklatni, de most volt a Bencénél és az éppen egy másik lánnyal van. Ez volt a vég… Éreztem, hogy mindent elvesztettem… Egész éjszakán át sírtam miatta. Aztán másnap reggel csörög a telefon. Bence volt az. Felvettem

Én: Hogy van pofád ezek után felhívni??

Bence: Te miről beszélsz?

Én: A tegnap esti kis kalandodról.

Bence: Igen? Engem a te kis kalandjaid érdekelnek? Tegnap beszéltem Attilával és elmesélte, hogy mi volt köztetek. Lefeküdtél a legjobb barátommal.

Én: Te miről beszélsz??? Nem volt köztünk semmi. Te voltál, aki más lánnyal töltötte a tegnap estét!!!

Egy szó min száz, rájöttünk, hogy mi is történt. Egyikünk sem lépett félre, ez csak Attila cselszövése volt, hogy őhozzá menjek haza. Mindent elmeséltem Bencének és hál’ Istennek, megértette. Fiatal voltam, tapasztalatlan, és az újdonság varázsa elcsábított. De büszke volt rám, hogy legalább nem csaltam meg. (Bár én azért nem voltam túl büszke magamra) Még egyszer utoljára elmentem az Attilához, megkértem, hogy ne találkozzunk többé. Megkérdezte, hogy azért nem-e kísérhetne haza. Mondtam, hogy nekem mindegy. Mentünk egy darabig szótlanul egymás mellett, aztán egy idő után feladta. Az utolsó mondata ez volt:

ÁÁÁ nekem ez nem megy.

Azóta nem láttam. Pedig őt választottam volna. Tudom, hogy ez a történet egy kicsit unalmas, de rá akartam világítani arra, hogy bár én is tapasztalatlan voltam, és vonzott az újdonság, nem léptem félre. Nem mondom, hogy helyesen cselekedtem, a lelkiismeretem tiszta. Visszatérve a bevezetéshez. Ezekhez a dolgokhoz arányérzékre van szükség és bizonyos erkölcsi normákra. Az a lány, akinek a története megihletett, cselekedhetett volna úgy is, ahogy én, mert a két történet alapja ugyanaz. Mindketten éppen akkor kezdtünk élni, amikor jött egy olyan fiú, akit szerettünk. Utószó: Azóta is együtt vagyok Bencével, immár 3 és fél éve és boldog vagyok és örülök, hogy akkor nem magamtól kellett döntenem. Mert tévedtem volna… Persze volt több kísértés is, de eddig mindig ellen tudtam állni. Mert minden az emberi tényezőn múlik.

 

 
29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr791373072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.09.19. 08:47:01

Hát nem is tudom, ki mit vesz megcsalásnak.. Azért amikor annó 16 voltam, akkor egy csók is annak számított, de úgy látom most már büszke az ember párja, h nem szexelt a másik fél csak csókolózott... Tényleg, ha engem egy lány lecumiz, akkor az a mai világba már nem számít megcsalásnak?:) Amúgy én is mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértésnek!:)

810725 (törölt) 2009.09.19. 10:48:35

Végre valaki aki ellent tudott mondani a hormonjainak. Gratulálok. Látjátok, nem mindíg úgy működnek a dolgok ahogy eddig tapasztaltuk. Bár ott volt a kísértés a szemed előtt tartottad, h mégiscsak van párod (és milyen jól is tetted). Tartottad annyira a párodat, h ne csald meg, még akkor se ha nagy a kísértés. Példaértékű.
Lehet Attila új volt, és mást adott mint Bence, de milyen gerinctelen módon akarta már megszerezni. Mégiscsak a legjobb haverja volt Bencének. Én ezek után azt mondanám, h nem is biztos olyan volt az Attila amilyennek mutatta magát. Tudta hogy kell manipulálni, és bekavarni.
Helyesen cselekedtél.

@boss888: Nem történt semmi köztük, max érzelmi vonzalom. Se csók, se ilyen v olyan szex. :)

Sokan mondják, h az agyban lejátszódó megcsalás is megcsalás. Szerintem nem, hisz senkinek nem árt vele, maximum saját magának. Ha magadba lerendezed akkor csak a Te fejedbe marad meg az emlék, h gondoltál ilyenre. Egyesek túllépnek rajta, és nem is törődnek azzal, h ilyesmire gondoltak. Mások fennakadnak azon, h ilyen megfordult a fejükbe, lehet lelkiismert furdalásuk lesz, de az ilyen embereket vígasztalja az a tudat, h biztos volt valami ami miatt kialakult és h bár nagy volt a kísértés ellent tudott álni.

boss888 2009.09.19. 11:04:53

@810725: Akkor komment vissza vonva. Elsiklottam a fejelfordítós rész felett..:)

810725 (törölt) 2009.09.19. 11:07:07

@boss888: Látod-látod, jó, h figyelek Rád. :)

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2009.09.19. 11:31:51

@810725: ez nagyon érdekes kérdés, hogy honnan is számít valami megcsalásnak. Azzal egyfelől egyet értek, hogy a fejből indul el (hiszen honnan máshonnan??). Másfelől figyelembe kell venni, hogy amikor valaki megcsalja a párját, akkor előzetes megegyezés nélkül megszegi a kapcsolat 'szentségét'. Már ha van olyan szoros, hogy ez kialakulhasson. Ebben az esetben FÉLREVEZETÉSEN alapul a történet, ami egy harmadik utat nyit.

Ha valaki egy komoly flörtbe vagy akár szexuális együttlétbe kezd egy másik emberrel, akkor elsődlegesen nem az a probléma, hogy ezt teszi. Hanem az, hogy ezen nincs közös döntése a párnak. A házasságtörés is azért rossz, mert az áldozatának nincs tudomása, egyetértése a másik fél tettéről.
Amikor egy pár szakítással fejezi be a kapcsolatát, és utána az egyik fél valaki mással kezd el randizgatni, azzal nincs semmi probléma. Hiszen a korábbi kapcsolatát lezárta.
Belebonyolódtam, elnézést... :)

810725 (törölt) 2009.09.19. 12:10:19

@csajokespasik: Igen, ezzel ez a legnagyobb probléma, h a másik "beleegyezése" nélkül keressük máshol azt amire szükségünk van. Azzal van a probléma, h az emberek nem merik felvállalni érzéseiket, gondolataikat, tetteiket. Nem merjük elmondani a párunknak, h nem erre vágyunk, h nem érezzük már azt amit régen, és főleg azt nem, h mit tettünk.
Sok ismerősöm azt mondja, h ha őt megcsalnák azt nem szeretné tudni. Viszont ha valaki tudja a párjáról, h ha ilyen történik az szeretne tudni róla, akkor bármennyire is nehéz illik elmondani. Hiába fáj, hiába rossz, hiába félünk a következményektől, hiába nem akarunk szakítani, meg kell adni a párunknak a szabad döntés lehetőségét.
Én kevésbé haragudnék a páromra (bár nem tudom h reagálnák, h szakítanák, megbocsátanák stb. stb.), ha ő mondja el, mint ha mástól tudnám meg. Mert akkor látnám benne azt, h tisztességes annyira, h bár nehezére esett elmondta, és h tisztelt annyira, h elmondja.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.19. 12:25:44

Ez de gáz pasas... Azt hitte, hogy soha nem derül ki, hogy így szerezte meg a nőt? Bár a nők sok mindenre képesek, még az ilyen aljasság megbocsátására is, rózsaszín ködre hivatkozva.

LyukasBogrács 2009.09.19. 12:41:42

Minden nő szívéhez vezet egy út: vagy egy aknamezőn keresztül, vagy hatsávos autópályán, de akkor számíts arra, hogy minden kanyarnál fizetni kell és öten beelőznek.

standup 2009.09.19. 13:17:37

@810725: Szerintem se megcsalás, hogy ki mit zongoráz le fejben.
Ha a gondolatokat büntetnék, nem tudom hányszoros életfogytiglannál tartanék :) Fejben már öltem ember különös kegyetlenséggel, többször is.

Hasonló kérdékör, amikor valaki le van tiltva a nézelődésről. Van egy pár a környezetemben, aki azonnal ordít a pasijával, ha az a szeme sarkából megnéz valakit. Könyörgöm, ha nincs vele, akkor úgyis kedvére nézegelődik, mi rossz van ebben?

2009.09.19. 13:45:14

@csajokespasik: A megcsalással mit érünk el? Megbántunk, átverünk, hazudunk, félrevezetünk, kevésnek tartjuk azt az embert akit állítólag szeretünk. Ha szeretjük mért tesszük ezt vele? Biztos szeretjük? Ha nem szeretjük mért nem szakítunk azelőtt, h átvernénk? Gyávák vagyunk! Gyávák vagyunk emberként, vagyis inkább gerinces emberként viselkedni.

A postírónak gratulálok, teljes mértékben mintát vehetnénk arról ahogy a majdnem csókos jelenetet kezelte. Attila egy szarkeverő idióta aki nem tudom mit gondolhatott. Előbb-utóbb úgyis kiderült volna az, h ő indította el a pletykát.

@standup: Jobbat mondok. Volt oszt társnőm exbarátja a hasonló eseteket biztosította, amin csak nevetni tudok:
1. Volt oszt társnőm nem aludhatott egy közös barátunknál (ők gyerekkoruk óta bnők), mivel a pasi közölte, h biztos pasikat hívott a lány hozzájuk, és "ők" is ott fognak aludni.
2. Kajálni voltunk az említett volt oszt társnőnkkel, 3/4 10 lehetett, mikor salátát vittünk haza a lány anyujának, de mi még mentünk volna tovább meginni egy forró csokit. Míg a ház előtt vártam volt oszt társamat, jött a pasi (követett minket, kint várt a kocsiba míg mi ettünk), h mért vagyok még itt. Mondtam, h még beülünk vhova. Erre leüvöltött, h mit képzelek magamról, h nem viszem haza 10-re a bnőjét. A haverjai röhögtek rajta a kocsiban, én meg csak forgattam a szemem, h ekkora egy balféket. Ezután mikor lejött a lány fogta és ablakon keresztül hozzávágta az eljegyzési gyűrűt.
3. Megbeszéltük páran az osztályból (csak lányok akik jóba voltunk a suliba), h beülünk beszélgetni vhova. Amolyan szűkebb oszttali. Erre felhívott a pasija, h nem e jöhetne ő is. Mondom neki, h csak volt oszt társak leszünk és lányok, így sztem nem jó ötlet. Erre rámb-ta a telefont.
Hála égnek már nincsenek együtt. Ezen szituk óta tudom, h nagy az Isten állatkertje. Sőt, nagyon is nagy...

Libikóka · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/ugyintezo-titkar.php 2009.09.19. 14:14:08

pedig jobbára a csajok trükköznek azon, hogy megszerezzék a másikat. Bár nem zörög a haraszt.... szóval ha nem csak Attila találta ki, akkor lehet, hogy volt ott valami, nem? Vagy ez csak az én olvasatomban volt???

boss888 2009.09.19. 14:22:14

Hát így nézve akkor ez az Atilla gyerek egy kis szarkavaró, és elkezdte híresztelni, hogy csajozik a pasi, csak hogy megkaparincsa a leányzót. De azt nem vágom, hogyha jó barátja volt Bencének, akkor mért volt ez jó neki? De azért a lányt sem kell annyira védeni... Azon kezdett el gondolkozni, hogy most Bencét vagy Attilát válassza. Kíváncsi lennék, ha Attila nem kavarta volna a szart(mármint nem telefonált volna), hogy döntött volna.

boss888 2009.09.19. 14:25:41

@Zsu0805: A féltékenység megtudja ölni a kapcsolatot. Mivel, ha túlzottan féltékeny valaki, az azt jelenti,hogy nem bízik a másikba. Én minden nőmbe megbíztam 100%-ig, ráis basztam néha:)

FecóKapitány 2009.09.19. 14:28:23

Ez a történet teljesen emlékeztet egy Dominika nevű lány sztorijára,fura!:) Nem semmi azért ez az Attila gyerek,majdnem bejött a húzása,végül elbukott.Nekem tetszett ez a történet.

FecóKapitány 2009.09.19. 14:29:05

Na,szép volt ez a "történet" szóismétlés!xD

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.09.19. 14:36:31

Hát én a srác helyében úgy rúgtam volna tökön ezt az Attilát, hogy többet ne tudjon egyenesen járni.
Ekkora árulás srácok között egyenesen felér egy halálos ítélettel - aki pedig ilyen gerinctelen, az nem is férfi. Csak egy puhapöcs.

2009.09.19. 14:41:30

@boss888: A féltékenységmentes kapcsolat is rossz. Kell néha egy kicsi. :-)

maciBp 2009.09.19. 15:36:45

"és mondanom sem kell, nem volt túl sok tapasztalatom a fiúk terén.

Bár ez manapság nem egészen így van…"
"Azóta is együtt vagyok Bencével, immár 3 és fél éve"
"a lelkiismeretem tiszta"

bocs

810725 (törölt) 2009.09.19. 17:59:30

@standup: Sztem akkor együtt ülnénk a dutyiba. :)
Ahogy sokan mondják "hűséget fogadtam, nem vakságot". Nézelődni szabad, csak tudni kell azt is kulturáltan csinálni. :)

@boss888: Egyes emberekbe már annyi gerinc sincs, h legalább a legjobb barátjuk nőjével, v pasijával ne kezdjenek ki. És sajnos ez tény, h ha az ember nem kapja meg valakitől azt amit akar, és ha pletykákat hall elbizonytalanodik. Főleg akkor ha van egy 3. aki csak a szépet és a jót mutatja és ostromolja a szívedet. Nem szép, de sztem ember legyen a talpán aki ellen tud állni. És persze hősnőnk nem engedett a csábításnak, csak elgondolkozott a lehetőségein.

Sztem egy bizonyos szintű egészséges féltékenység mindenkibe kell h legyen, hisz mindenki tudja magáról, h nem ő a legtökéletesebb ember a világon. Bíznunk kell a párunkba, h nem teszi meg, nem lép félre, de akkor is tisztába vagyunk azzal, h nem vagyunk tökéletesek.
Én legalábbis mindig jót mosolygok azon ha a párom féltékeny, és ő is "élvezi" ha én az vagyok. Persze nem provokáljuk, de ha megesik mindig okoz 1-2 "de édes, h féltékeny" percet. :)

Kaccwalc (törölt) 2009.09.19. 18:20:07

"...később pedig már pillangók repkedtek a gyomromban, ha megláttam..."

Hogy a görcs húzna össze inkább.

"...pedig őt választottam volna..."

"...3.5 éve együtt vagyok Bencével..."

Nekem ez úgy jött le hogy, neked tökmind1 és végülis Bence jobb mint a semmi. Inkább mást nem fűzök ehez mert nem akarok csúfságokat írni.

2009.09.19. 18:25:28

@Kaccwalc: Rossz napod van? :-)

Kaccwalc (törölt) 2009.09.19. 18:31:05

@Zsu0805: Nem, de mikor a végére értem lezsibbandt a bal agyféltekém, azon a részen lehet minden kedvességem ezekszerint :D

BolyhosNyuzsitappancs 2009.09.19. 20:46:45

@maciBp: jogos... ;)@Kaccwalc: ez is...:) De a hölgyemény talán arra gondolt, hogy akkoriban az "Attilát" választotta volna, de most már boldog, hogy nem, mert rájött "Bence" jobb nála...
16 évesen ki tudja még, hogy melyik hapsi milyen... én sem tudtam, bár most már 7 évvel később is tudnak meglepetéseket okozni, pedig volt már pár "kalandom", "kapcsolatom". Talán pár év múlva már ő is tudni fogja, kivel érdemes kezdeni, és kivel nem.
Amúgy meg, négy lába van a lónak, de azzal én is egyet értek, hogy ha már az ember tévúton jár, akkor legalább legyen benne annyi gerinc, hogy elmondja a barátjának. Fáj, szúr, éget, mar, de legalább nincs átverve, és később nem érzi úgy magát, mint akit mindenki megbámul az utcán, mert mekkora lúzer, hogy nem is tudott róla... Mint, szart a palánkon, már én is jártam így, és nem nagyon hiszem el, hogy létezik olyan lény a földön, akivel nem esett meg... de sosem indulhat ki az ember ebből. Mert az egyik kapcsolata kudarcba fulladt, nem viselkedhet úgy egy másik lánnyal, hogy folyton a nyomában van, és gyanakszik... mert az is megöli a kapcsolatot, és hát mi emberi lényeg olyan gyarlók vagyunk, hogy mindig az kell nekünk, ami tiltott... Ez van.

Missy88 2009.09.20. 03:12:47

@standup: Az én agyam, néha egy középkori kínzókamra tökéletes mása. De ki az akinek nem fordult még meg a fejében, hogy "annak a szemétnek" le kéne húzni a bőrét majd meg kéne sózni?:D:D:D

wawatukina 2009.09.21. 16:29:27

@810725: igen, ez az egyik nézőpont, hogy "megtisztelem" azzal, hogy elmondom, de másfelől ez úgy néz ki, hogy könnyítettem a lelkiismeretemen és ennek az volt az ára, hogy fájdalmat okoztam, és ez még plusz önzőség a megcsaláson túl, nem? de biztos ez is helyzetfüggő...

810725 (törölt) 2009.09.21. 21:22:42

@wawatukina:
De jobb hamis világban élni, ahol azt hiszem, h a párom hűséges? Számomra nem. Az a helyzet, h az ilyen dolgok általában előbb-utóbb kiderülnek (főleg ha két ember jól ismeri egymást), és inkább derüljön ki a páromtól, mint másoktól, v nekem kelljen rájönnöm. De erről is mindenki másképp gondolkozik. Az a lényeg, h tudjam, h az épp aktuális párom hogy vélekedik erről, és ha azt várja el, h elmondjam, akkor elmondom, ha azt várja el, h eltitkoljam, akkor eltitkolom. Bár én nem tudnám eltitkolni, inkább kilépnék, mert előbb utóbb szétmarcangolna belülről a lelkiismeretem.

Glg 2009.09.23. 10:27:08

"nem-e kísérhetne haza"-nyelvtan 1-es alá.
Hát nemtudom kedves postoló hogyan lett volna képes egy ilyen stikli után mégis attilát választani, aki a történet alapján egy gerinctelen paraszt. Könnyen lehet a srác végig csak szerepet játszott.
Mindenesetre önuralomból és tartásból jeles hogy ellenállt a kísértésnek a csaj. Mondjuk nekem azért gyanús lett volna attila bejelentése h bence más csajjal van-amikor épp bejelentem h gondolkoznom kell.
süti beállítások módosítása