A vége felé már halottnak adta ki magát

2009. szeptember 23. 07:21 - csajokespasik

Meddig lehet tűrni a hazugságot? Amikor szerelmünk sms-t küld arról, hogy meghalt, már kezdjünk gyanakodni, és komolyan fontolgatni a szakítást. Ha ezek után a halott pasiddal összefutsz az utcán, te legyél az, aki kimondja a nemet.

 

A történet már lassan 5 éve kezdődött, azzal, hogy átkerültem a versenytáncosok csoportjába. Ott volt egy kimondottan jóképű srác (nevezzük Gábornak), már az első ottlétem alkalmával elkezdtünk szemezni (elég inkorrekt volt, otthagyta miattam az addigi párját) aztán jött, aminek jönnie kellett, összejöttünk. Már majdnem két éve, hogy együtt voltunk, kisebb-nagyobb vitákkal, de mondhatom, egész jól működött. Aztán kezdődtek el a problémák. Kezdődtek a hazugságok. Elsőként jött az, hogy nagyon beteg a húga és úgy néz ki, hogy komoly (a lány akkor volt 3 éves, most nemsokára 8, és semmi baja). Aztán elkezdtünk egyre kevesebbet találkozni, ám az egyik találkozásunk alkalmával egyszer csak szembejött velünk a drága anyuka és a kishúga. Akkor nagyon elkezdtem gondolkozni, de ő, mintha mi sem történt volna, kedélyesen tovább beszélgetett. Ezután, következő találkozásaink alkalmával majdnem mindig valami új történet kerekedett ki, hogy neki most balhéja van, és agyonüti a szóban forgó személyt és hasonlók, mint például, hogy ő kemény drogfogyasztó lett és ráadásul tömegnövelőkkel bizniszel.

Egy ideig hallgattam figyelmesen, aztán mondtam neki, hogy nekem nem kell hazudnia. A reakciója teljesen váratlanul ért, mert elkezdett szorongatni és kiabált velem. Akkor már tudtam, hogy nincs minden rendben és jobbnak láttam kiszállni. Ott is hagytam, aztán jött a zaklatás, hogy nagyon szeret és nem élet az élet nélkülem. Az ő telefonjáról írogatott nekem a "nagynéni" hogy meghalt Gábor édesanyja, és ki van bukva, ne haragudjak, aztán jött sorba a következő és következő, hogy Gábor karambolozott és bent van az intenzíven. Gondoltam felhívom, de senki nem vette fel. Pár perc múlva jött az sms, hogy ne haragudjak, de most nem tudunk beszélni. Úgy döntöttem hogy többet nem is beszélek vele.

2 nap után jön az sms, hogy meghalt.

(éreztem, hogy ez nem igaz, mert ha tényleg karambolozott volna, akkor a hírekben benne lett volna, főleg, hogy ittasan, ráadásul jogosítvány nélkül) Így lett vége először. Aztán eltelt egy év, összefutottunk az utcán, és megint elkezdett hívogatni. Nagy nehezen sikerült elérnem, hogy csúnyán összevesszünk és ne keressen, mert a szép szó nem segített. Egyszer nézelődtem egy közösségi oldalon és láttam, hogy van barátnője, nőből vagyok, tehát furdalt a kíváncsiság, hogy mégis ki, és milyen az új barátnő. Egy helyes de fiatal (!14!) lányzó lett az új jelölt. Már fél éve együtt voltak, amikor megint összefutottunk és utána közölte, hogy velem akar lenni, mert én vagyok neki az igazi és bizonygatta, hogy megváltozott. Mondtam neki, hogy jó, legyen. Gondoltam magamban nem lesz hosszú életű, mert ami egyszer nem működött, azt kár erőltetni, meg hát valljuk be, elég naiv voltam, de 2 év az 2 év). Aztán mondja, hogy „hát, nem tudja, hogy otthagyja-e a másik lányt, mert már féléve együtt vannak”. Aztán arc nélkül msn-en szakított vele, és engem is bevett a beszélgetésbe. A lányzó kis fiatalhoz híven ontotta magából a trágár szavakat, de tűrtem, aztán elnéztem, hogy mi lesz a történet vége. Később megkeresett a lány (nevezzük Krisztának), hogy ne haragudjak. Elkezdtünk beszélgetni, és kiderült, hogy ÉN Gábor miatt elköltöztem Pestre, mert nem tudtam nélküle élni. És mellette álltam, amikor balhéjai voltak, találkoztam személyesen is a lányzóval, és megtudtam mindent A-Z-ig (az én nevemben beszélt a lánnyal, folyamatosan átverte). Utána egy hónapig még mosolyogtam és ritkítottam a találkozásokat még jobban, aztán eljött a várva várt nap. Amikor is jött a szembesítés. Hát mondanom sem kell, nem volt semmi. Még ott kettőnk előtt is tagadta, pedig szerintem két felbőszült lány nem volt igazán nyerő helyzet számára, de KIDERÜLT, hogy van egy másik (Jucus) rajtam kívül, és ő költözött el. Aztán mondta, hogy csak annyiban hazudott, hogy van egy másik Jucus, magyarán mondva, mindenben. Ezután nem foglalkoztunk Gáborral és egyik este felhívott, hogy itt van a közelben, feljöhet-e. Inkább lementem és előadta a sírós jelenetet, hogy csak Kriszta akar bennünket szétszedni, és ne higgyek neki. Megmondtam neki, hogy menjen haza, nyugodjon meg, majd megbeszéljük. Eszem ágában sem volt még több időt pazarolni erre, hívott, hogy menjünk majálisozni, mondtam, hogy nem megyek. Aztán csak mentem, barátnőkkel meg pár fiú ismerősömmel, és ott összefutottam vele. Láttam, hogy a gyerekkori barátjával van kint, meg 3-4 csajjal, aztán egyszer csak szemet szúrt, hogy az egyik lányzóval túlságosan jól elvan, és hogy ebből még lehet valami. Ő nem vett észre, túlságosan el volt foglalva. Jöttek velünk szemben, én belekaroltam az egyik ismerősömbe és elmentem mellette, anélkül, hogy ránéztem volna, ő meg kiabált utánam, hogy várjam meg és beszéljünk, de én csak mentem tovább. Azóta telefonszámot cseréltem, msn címet, és máshova is költöztem, hogy még véletlen se tudjon kapcsolatba lépni velem. De a történet végén, még én lettem az aljas szemét k*rva, mert miattam ment szét a másik kiscsajjal, de szerintem én voltam az, aki nagyon sokat eltűrtem, és valahogy még kicsit büszke is voltam magamban, hogy a fiatal lányzó végre megtudta az igazat. De ilyet én még nem éltem, hogy valaki ennyire gátlástalanul a másik képébe hazudik, mikor tudja, hogy szorul a hurok, és nemhogy bevallaná, még tovább szövi maga körül a hazugságokat. És volt annyira idióta (már bocsánat), hogy azt hitte, hogy ezek után is vele maradok. Nagyon gondolkoztam rajta, hogy komoly mentális problémái vannak, de lehet, hogy szimplán csak ilyen aljas hazug.

 

 
63 komment
Címkék: hazugság

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr781382808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2009.09.23. 08:30:29

"elég inkorrekt volt, otthagyta miattam az addigi párját" ööö, korrektebb lett volna, ha úgy teper érted, hogy közben még megvan a barátnője? Az egy szem normális húzását legalább el lehetne ismerni:D

boss888 2009.09.23. 08:33:26

Ez nekem sok... Szóval jártál, egy drogozó, szteroid kereskedővel, aki részegen karanbolózik, rá két napra meghal.. Ja és utána feltámad... Jól van szép mese volt! Beírok a naplóba egy 1-es alát.:))))

810725 (törölt) 2009.09.23. 08:36:48

"2 nap után jön az sms, hogy meghalt...Aztán eltelt egy év, összefutottunk az utcán"
Ez teljesen egyértelmű számomra... Feltámadt :) Van ilyen, nem hallottátok még? :)

Mindent összegezve, bár kicsit zavaros volt számomra a történet. A srác notórius hazudozó, amiből nem egy van a kis világunkba, Te szerencsétlenül pont belefutottál egybe. Bár én azt nem értem, h az első szakítás után minek álltál vele szóba? (főleg, h még a "nagynénje" is írogatott Neked) Máskor ügyesebb leszel, és tapasztaltabb...

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2009.09.23. 08:46:41

@810725: igen, ez a része nekem is X-Akta,

"2 nap után jön az sms, hogy meghalt...Aztán eltelt egy év, összefutottunk az utcán"

Az a baj, hogy a történet íve nem tükrözi a megrökönyödést, megszegi a próza szabályait, de ettől még igaz lehet. Csak néhány mondatot kéne utánazavarni, ami megmagyarázza a dolgot, pl. a meghalásos résznél, hogy "amikor megláttam, nem hittem a szememnek, odamentem számon kérni és...stbstb." Ez elmaradt, és ezért tűnik strukturálatlannak. Mindenesetre élvezetes a sztori.

boss888 2009.09.23. 09:10:40

@810725: Dehogy nem hallottam még ilyet, hogy feltámadt, lásd biblia!

Júúúj de durva, most jöttem rá a story lényegére! Szóval, volt egy beteg húga, és mivel ő Jézus így meggyógyitá. (kéz fejére rak...gyógyulj) A maffiába meg azért épült be, hogy megtérítse az elveszett lelkeket... Meghalt egy baleset kapcsán, utána szokásos Jézus story. Na mit csinál? Naná, hogy feltámad! Mondjuk a biblia szerint, Jézus nem volt ennyire csajozós, de lehet megváltozott az évek folyamán...:))))

Este úgy is sörözni megyek a pápával, majd elmesélem neki is, hogy Jézus él! :)))

a távoli rokon 2009.09.23. 09:18:49

húbammeg. mer' az élet egy nagy erdő;)

810725 (törölt) 2009.09.23. 09:19:54

@boss888: Van a szitu, amikor vki azt mondja, h "Istenem", erre a másik rávágja, h "nyugodtan tegezzél". Lehet a srác is így van vele, csak ő komolyan gondolta, h ő "Isten". Egy kis dogos hittérítés, egy kis tömegnövelőszaporítás, feltámadás...

@csajokespasik: Sztem az enterrel elválasztott bekezdések is sokat segítettek volna. Én se vagyok mindíg átlátható és fogalmazászseni, de azért használom az enter billentyűt és az új bekezdés fogalmát.

boss888 2009.09.23. 09:26:33

@810725: Hehe, ezt én szoktam sűrűn alkalmazni. Amikor elhangzik az Isten szó a társaságba.. Vagy, hogy tegezzél nyugodtan. Vagy azt, hogy mond mi a baj. Szerinted miért a pápával járok sörözni???:))

ladislaus 2009.09.23. 09:26:44

biztos volt térero mikor sms-t megkaptad? :D

vagány csaj 2009.09.23. 09:31:16

Sokmindent nem értek én se. Hogyhogy nem ismerted például a szüleit, mikor már 2 éve együtt voltatok??? Vagy hogyhogy nem jártál utána, hogy tényleg meghalt-e??? Én ki se bírtam volna, ha valaha valakit szerettem, és kapok egy ilyen hírt, hogy nem nyomozom ki.
Ez nekem egyátalán nem valós történetnek tűnik, már bocs!

Manyizga (törölt) 2009.09.23. 09:44:41

Nekem az jött le a sztoriból, hogy megéri hazudozni, mert így több csajjal kavarhat az ember egyszerre. :)))

"Can't Stop The Signal..." 2009.09.23. 09:52:28

Életkora a szereplőknek? (olyan mint a Mónikasó)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.09.23. 09:54:45

Hát, ez mehetne a Szakítósba is, annyira jó...

fesztiválozó · http://legyenrend.blog.hu 2009.09.23. 10:00:08

Ez minden volt, csak nem élvezetes sztori.

Glg 2009.09.23. 10:09:24

@vagány csaj: Hát azért nem járt utána mert tudta hogy egy hazudozó kretén, és úgyis csak kamu.

Mindent összevetve a tipikus looser hazudozó tipusú pasit ismerhetjük meg a történetben:D:D-jókat derültem a baromságain.
"Tömegnövelőkkel üzletel" lol-mintha az olyan kőarc gengszter dolog lenne. De ez a meghalós sms a szánalom legalja :D:D:D.
Azt tényleg nem értem miért álltál össze vele újra.

810725 (törölt) 2009.09.23. 10:20:52

@vagány csaj: Vagány, GLK-t nem hívod meg közénk? Érdekeseket kommentel az utóbbi időkbe, ha csatlakozna simán lehetne kemény mag társ. :) Jah és persze rajta kívül láttam még 1-2 érdemleges kommentelőt itt-ott. :)

810725 (törölt) 2009.09.23. 10:21:32

jah sorry, glg, nem glk :)

ziza133 2009.09.23. 10:22:54

"amikor megint összefutottunk és utána közölte, hogy velem akar lenni, mert én vagyok neki az igazi és bizonygatta, hogy megváltozott. Mondtam neki, hogy jó, legyen."

Na itt latszik a holgy erzelmi erettsege, egy kapcsolathoz valo valo hozzaaallasa. Arrol nem is beszelve h tudta h van baratnoje a sracnak.
Hat mit mondhatnek? Megerdemelted a fiut!
(amugy vegig sem tudtam olvasni..)

wasch 2009.09.23. 10:28:43

A legjobbak benne, hogy azért még kipróbáltam, "2 év az 2 év", megnéztem a csaját, "nőből vagyok", "azért elmentem a majálisra barátokkal", "csak úgy elsétáltam mellette"... Kisasszony! Büdös a kaki, de jó meleg. Igaz?! - És ezek az elmebajos metroszex éretlen állatok még kellenek a nőknek, biztos "helyes pasi" vagy nagy a farka.

gonosztojás (törölt) 2009.09.23. 10:30:26

Hát ez nagyon szomorú.Elég sok ilyen szerncsétlen fiatal kölök van, akinek a hülye tv-sorozatokban meg filmekben látott figurák az etalon.
Szánalmas

Glg 2009.09.23. 10:30:38

@810725: thx az elismerést :)

@ziza133: Így van. Az akkor aktuális csaj elől a pasi elhappolása nem volt túl szép, de legalább itt sem volt kettős játék. A végkimetel a szembesítéssel viszont muris lehetett :D:D.

Glg 2009.09.23. 10:33:47

@wasch: "Büdös a kaki, de jó meleg. Igaz?!" :D:D:D:D-majdnem lefordultam a székről. Hát igen-a naiv kiscsajoknak el tudja adni magát, ha nagyon profi dumagép akkor az érettebbeknek is. A farokról annyit hogy akkor nem kellett volna a sok kamu duma:D:D.

810725 (törölt) 2009.09.23. 10:36:02

@gonosztojás: Én nem várok mást, hisz a szülők nagy része se tud normális élő példával szolgálni... Szerencsétlen gyerek meg összetesi az már bocsy, de beteg szülői mintát és a szappanoperák világát, és láss csodát... Nem véletlen, h ennyi agyilag megzápult kölyök rohangál ma az utcán. :)

@Glg: Szivesen, de amúgy tényleg nézz be közénk ha épp időd és kedved engedi. A zátonyra futós a mienk... :) Amúgy sztem meg a szembesítős részt meg nem vette túl komolyan, max abból a következő nőjénál kerekített vmi kamut. :) Kéne indítani egy mért hazudok lelki csoportot sztem, ott tuti ő lenne a SZTÁR. :)

gonosztojás (törölt) 2009.09.23. 10:38:53

@810725:
Azért is veszélyes, mert egy idő után annyira beleéli magát a dologba hogy a hazugságok nagy részét el is hiszi hogy megtörtént.(Ez közvetlen környezeti tapasztalat)Összekeveredik a való és elképzelt világ a fejében, a reakciók meg kiszámíthatatlanok.

szappanhabostorta 2009.09.23. 10:39:23

@a távoli rokon:
...és nincs körbekerítve! Nekem is ez jutott eszembe olvasáskor.

szappanhabostorta 2009.09.23. 10:40:53

Azon gondolkodtam, hogy türelmes vagy hülye a leányzó? Mert én a második körben kirúgtam volna a lábát a pasinak. Essen csak pofára!

810725 (törölt) 2009.09.23. 10:43:41

@gonosztojás: Egy idő után az a gond a hazugságokkal, h mi is elhisszük őket,akik kitaláltuk... :)

gonosztojás (törölt) 2009.09.23. 10:46:21

@810725:
Na ja.
Mondjuk ebben azért két kategória létezik.
Van veszélytelen meg abszolut veszélyes.
Bár az átjárhatóság az enyhébből mindig nyitott..

Balance Of Power 2009.09.23. 11:08:05

Jucus belepesetol kezdve egy kurva kukkot nem ertek az egeszbol...
A csavo egy barom, a lany sem agysebesz, megis valamiert szimpatikus - olyan jozan paraszti esszel megaldott leanyzot velek felismerni benne.

2009.09.23. 11:08:09

"Istenem" :-) ezt a történetet. Nőjjetek fel, rátok fér. Mind a posztoló, mind a kamugép sztem még nincs tisztában önmagával. Döntsétek már el mit akartok, és cselekedjetek már aszerint. A kamugépet meg küldjük el Csernus dokibáoz, hátha kigyógyítja a betegségéből. A tömegnövelős buli tuti sokat hozott a konyhára, abból kifizethet pár terápiás órát. Akár még Párterápiát is, ahova elviszi posztolónkat és megtrécselik, h mi a jó büdös helyzet. A doki biztos élvezné... :-)

@Glg: Akkor meginvitálnánk közénk a zátonyra futós posztba. Jah és persze a témát amit esetleg megvitatnál. Próbálunk újdonságokkal feldobni a kemény mag életét, amiről lehet trécselni. :-) Szóval nézz be és dobj fel témát ha akarsz.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.09.23. 11:09:19

Gondolom az nem jöt le, hogy a táncpartnerét hagyta ott és arra vonatkozott az inkorrektség.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.09.23. 11:18:21

A sztori első fele iszonyú zagyva, alig értelmezhető. (Mellesleg tényleg az egyetlen KORREKT húzása, hogy lépett a másik csajtól.)
A második rész már jó, és szánalmasan röhejes. Tényleg nagyon durván el kell hajtani az ilyet, hogy lekopjon. Az pedig, hogy mit terjeszt rólad, ne érdekeljen.

Glg 2009.09.23. 11:20:46

@810725: @Zsu0805: Köszönöm a meghívást :). Egy kis útbaigazítást viszont kérek, hogy találom meg, mert most kezdtem kommentelői pályafutásom, szóval nem nagyon tudok ennyi infoból odanavigálni :)

PiciFaction 2009.09.23. 11:22:04

Itt most arról van szó, hogy mindenki hülye volt? Mert akkor mindent értek...

2009.09.23. 11:26:18

@Glg: Amikor a női büszkeség zátonyra fut a poszt címe. Ezalatt jóval található... Úgy 1-2 héttel ezelőtti. Amúgy kommenteltél is bele (expasi, sms-en zargató új csaj, félresikerült randi, tulaj mosolya), bár nem tom utána olvastad e, de utána levezettük Neked a storyt pontról pontra. :-)

dex.ion 2009.09.23. 11:28:29

ez a blog olyasmi mint a szakítós?
hmm
a sztorin jót röhögtem, meg némelyik komment is odabaszott

Erásss 2009.09.23. 11:33:56

Hát tudod ez a történet,akkora hülyeség,hogy még igaz is lehet!Szóval te jártál egy drogos,jogsi nélkül vezető majd karambolozó és meghaló,de feltámadó hazug pasival...:) Ez nagyon komoly!Azt mondod magadról,hogy nem vagy naív?!Tudtad a hibáit és mégis kibékültél vele...mert 2 év az 2 év!?Neked nincs ki a 4 kereked az tuti.Miért,mit vártál?Azt,hogy hírtelen megváltozott és nem fog hazudni,vagy mit?Tudod vannak hosszabb,sokkal hosszabb kapcsolatok (ahol netalántán a felek együtt is élnek) amik tönkre mentek és nincs békülés.Ami egyszer nem működik az nem is fog akárhányszor adtok esélyt egymásnak!Én magamból indulok ki,ha egyszer azt mondom vége,akkor vége!!!Neem?

2009.09.23. 11:57:15

@Erásss: Tényleg mint vmi brazil szappanopera... bár azokon legalább néha jót derülök, de ezen. :-)

Kytia 2009.09.23. 11:59:19

Hi!

Az ilyen történetekről mindig az jut eszembe, hogy mennyi elmebeteg rohangálhat már az utcán, és észre se vesszük. Én az ilyentől menekülnék, már halálfélelemből kifolyólag is. 2 évig együtt egy ilyennel, és fel sem tűnt, hogy gáz van??? Minden pasival szakítani kéne, mielőtt végleg összekötöd vele az életed.:DDD

Amúgy bazira nem korrekt a táncpartnert otthagyni a megdugandó friss pipiért. A versenytánc komoly dolog, ha komolyan veszik. Lehet, hogy valakinek a több éve felépített munkáját teszi tönkre azzal, hogy lelép, amaz meg nem talál új partnert egy évig, és kezdhet mindent elölről. Ismertem ilyet, baszottul nem korrekt.

Glg 2009.09.23. 12:04:51

@Zsu0805: Ja igeen...megvan már. Thx az instrukciókat :).

Bandibacsi34 2009.09.23. 12:12:42

Ha igaz a tortenet:

Mindenki maganak koszonheti, hogy , becsapjak. hat szerintem te voltal a legszanalmasabb, hogy ezek utan pazaroltad az idodet....

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.09.23. 12:33:39

na kérem szépen, láthatjuk egy szép példáját annak, hogy miért kellene távoltartási törvény, és nem csak bántalmazó házastársra, vagy volt házastársra, hanem expasira, vagy exnőre is...

továbbá láthatjuk, hogyan viselkedik egy tipikus pszichopata. jut eszembe, a pszichopátia nem gyógyítható.

posztíró, szerencséd van, hogy megúsztad ennyivel...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.09.23. 12:52:58

egyre rosszabbak a posztok, kicsit több időt szánhatnátok rá.
esetleg összeolvadhatnátok a szakítós és a megcsalós blogokkal, úgy kisebb a napi nyomás, több életszerű írás is kikerülhetne.
a kommentek némelyike gyöngyszem ugyan, de lassan elegendő egy rnd generátort berakni, szinte minden pro és kontra elhangzott már az említett blogokban.
üdv,

Balance Of Power 2009.09.23. 13:17:35

@Kytia: A tancos resz nincs kifejtve, ugyanakkor nem ertem, hogy ha a korabbi parja csak tancpartner volt, miert kellett otthagyni, hiszen az uj csajjal eppen hogy nem tancolni akart. Ha meg a maganeletben is egy par voltak a korabbi partnerrel es szakitottak, attol meg tancolhatnak tovabb, legalabbis ha profizmussal allnak a dologhoz.
Kulonben is, a tortenet fotosopp, mert a versenytancos fiuk mind melegek ;)))))

2009.09.23. 13:19:40

@Balance Of Power:
Asszem átolvasom még 1x a posztot, mert nekem a táncos rész nem rémlik. Túl sok volt az infó, ez kiesett... :-)

hejesírási hiba 2009.09.23. 13:26:27

szerintem nincs baj az értelmezhetőséggel, a leírt körülményekből egyértelmű hogy habi volt a gyászhír sms (ráadásul utána zárójelben még meg is jegyzi hogy érezte hogy nem igaz), úgyhogy nem tok egyetérteni itt néhány előttem szólóval.
maga a történet számomra érdekes volt, nem egyszerű a tag

énis 2009.09.23. 13:26:27

ööö... vagy nekem is ő volt, vagy van még egy ilyen...

Úgy hívják, hogy krónikus hazudozó és nem méri fel a tettei súlyát. Én csak egyszerűen gyökérnek hívom az ilyet.

degreen 2009.09.23. 13:31:44

csak azt tudom mondani, hogy nagy az Isten állatkertje....

Missy88 2009.09.23. 13:44:37

"elég inkorrekt volt, otthagyta miattam az addigi párját) aztán jött, aminek jönnie kellett, összejöttünk"
Pff..Nem csoda, hogy nem tűnt fel a csajnak két évig, hogy egy Andersennel jár, ha ilyen hülye, hogy nincs tisztában az inkorrekt szó jelentésével. DE az is lehet, hogy tényleg a srác táncos partneréről van szó, de akkor is csaj a hülye, mert nem tud érthetően fogalmazni. Hiába tudom valakiről, hogy hazudik, de azért a halálhíre lehet érdekelne annyira, hogy utána kérdezzek. Vagy felhívnám az Anyukáját, hogy részvétet nyilvánítsak. Ha nem igaz, majd anyu megkezeli a kis mesemondó fiát.
Az viszont érdekelne, hogy ezt, hogy a f@szba lehet kimagyarázni?:D Hát, csak egy kicsit haltam meg, vagy mi?!:)

vagány csaj 2009.09.23. 13:48:06

@Glg: Igen Glg, nézz be hozzánk, ha időd engedi. Várjuk a Te véleményedet is a feldobott témáinkkal kapcsolatban. Vagy ha Te vagy kíváncsi, hogy mit gondolunk egy-egy dologgal kapcsolatban, azt is megkérdezheted.
Beszéltünk már (kis ízelítőként azoknak, akiknek van kedve csatlakozni hozzánk):
- férfi-nő közötti barátságról,
- miért hanyagolják el magukat a nők ha már kapcsolatban vannak
- miért van mostanság egyre több szingli pasi még 30 évesen is
- mit jelent a "szeretlek" szó
stb... stb... sokmindenről... :)

Glg 2009.09.23. 13:51:03

@vagány csaj: Köszönöm ismét a meghívást.
Az uccsó témáoz már írtam egy kér sort.
Jó sok komment van, jó h írtál áttekintést mert nehéz lenne átrágnia magát rajta az ember fiának :)

Art Mooney 2009.09.23. 14:06:00

"versenytáncosok csoportja" + "kimondottan jóképű" - itt akar abba is lehet hagyni az olvasast. kedves bekuldo, megis mire szamitottal?

vagány csaj 2009.09.23. 14:09:39

@Glg: Az csak ízelítő volt. :)
Tartalomjegyzéket nem mellékelek, mert az elég hosszú lenne... :)

Puncskocka 2009.09.23. 15:00:31

jaj istenem............ ez a legócskább szakítós, pasis csajos sztori, amit valaha olvastam... gáz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.09.23. 15:40:17

Van olyan, aki az első bekezdés bravúros matematikája után egy szót is komolyan vett ebből?

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.24. 00:22:06

A felületesen gondolkozó nőket az különbözteti meg a közönséges ribancus hungaricustól, hogy bár megfelelő külsővel és viselkedéssel bármilyen előtörténettől függetlenül, bármire rávehetők - mindeközben hangosan méltatlankodnak, milyen csúfság esett velük. Hogy képletesen fejezzem ki magam, mint a kurva, aki sír, mert basszák. Ezt korábban meglehetősen galád módon ki is használtam.

Megnyugtatóan konstatálom: az emberek megérdemlik egymást, és amit egymásnak nyújtanak, juháhé!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.24. 07:15:59

igen, valóban tele van kérdőjellel a történet, de ha fikció lenne, sokkal meredekebb sztorit is kitalálhatott volna. Soookkal...

victory24... 2009.09.24. 07:28:41

Ha egy pasinak van másik barátnője is,több vasat tart a tűzben,akkor hihetetlen dolgokat képes kitalálni...Pl.az egyik exem azt,hogy ő leukémiás,halálos beteg(ekkor másfél éve jártunk),és hétvégente vérátömlesztésre járt, akkor nem elérhető.Én kitartottam mellette,vele is maradtam.Egy év múlva kiderült,hogy ebből semmi sem igaz!2évvel később,amikor a drága élt-és virult,felhívott egy csaj,találkoztunk is...hogy ők már évek óta együtt vannak,együtt élnek és el is jegyezte az én pasim őt!!!Utána mind a ketten dobtuk...ennek 3éve,az exem azóta is zaklat!És ő van felháborodva,miért nem kezdjük újra...Találgathat miért!

ettikegirl 2009.10.09. 21:30:20

kicsit különös story...én bíztos nem fogattam volna vissza...de ha ennyi esze van vkinek akk hajrááá....
de a kérdés??ki olvasta ezt végig??:D
mer én nem bírtam
ez van...

Burgermeister 2009.10.14. 15:05:58

fordulatos történet:)
süti beállítások módosítása