A pasimnak gyereket szült az exe

2009. október 06. 07:18 - Panni CsP

Ki tud hajmeresztőbb karácsonyi üdvözletet, mint amikor egy friss és boldog kapcsolatot egy SMS tesz tönkre, amelyikben a pasid volt barátnője közli, hogy a közös gyerekük már öt hónapos?

 

Sziasztok! Pár történet elolvasása után, úgy döntöttem, hogy én is megírom a sajátom. Az egyiket a sok közül, azt amelyik az egyik legfájóbb emlék, viszont szeretném megosztani veletek.

Kezdhetném ezzel is a történetem: Fiatalság, bolondság...

Gimnazistaként hetente jártam haza. 200 km volt a lakóhelyem és a gimnázium között. Közelebb is lett volna, de hogy miért pont az lett… nos ez egy másik történet. Vasárnap délutánonként felültem a buszra a kis motyómmal a kezembe, táskával a hátamon és fürkésző szemmel helyet kerestem. Az egyik ilyen hűvös szeptemberi vasárnap délután kezdődött az egész történet.

 

Előzményként: Biológia fakultációra jártam, a tanárunk előző héten kiadta hogy következő héten dolgozat... Persze, mint minden "jó diák" hétvégén a könyv közelébe se mentem. Mindig találtam valami kifogást, vagy éppen elfoglaltságot, ami miatt most nem tudok tanulni.. Közeledett a hétfő, én teljes nyugalommal szálltam fel a buszra, mondván: van három teljes órám, ennyi idő alatt képes vagyok átnézni az anyagot... Egy dologgal nem számoltam, hogy azon a vasárnap délután egy srác mellé ültem le. Ahogy haladt az idő, úgy kezdett szürkülni, én persze dacoltam mindennel, és majdhogy belebújtam a könyvbe, úgy olvastam. Egyszer csak valaki elhúzta a könyvet az arcom elől, és azt mondta: "Nem szeretném, ha megfájdulna a szemed, nem egészséges ilyen félhomályba olvasni.” Az illető az a srác volt, aki mellettem ült. Mondanom sem kell, a könyvet elsüllyesztettem a táskám mélyére. Beszélgettünk mindenféléről. Alapvetően zavarba szoktam lenni, ha idegennel beszélgetek és nem is vagyok valami kezdeményező típus, de vele első perctől fogva találtunk közös témát. Miközben cseverésztünk beesteledett, a buszon persze nem volt világítás, működött kettőnk között a kémia, mert mire észbe kaptam, a szájamon éreztem az övét, megcsókolt. Nem tudom hova tenni a dolgot, de úgy éreztem, viszonoznom kell. Mire felértünk Győrbe, úgy tekintettem rá, mint a barátomra. Telefonszámot cseréltünk és megbeszéltük, hogy hétközbe melyik este jön ki hozzám a koliba. Mikor leszálltunk a buszról, elkezdtem félni, hogy biztosan az egész csak erre a pár órára korlátozódott és úgysem jön ki hozzám. Tévedtem. Kijött hozzám. Elkezdtünk randizgatni, délutánonként, amikor neki sem voltak órái sétálgattunk, vagy felmentünk hozzá az albérletébe (ő egyetemista volt én gimis) Nagyjából két hét után, szintén vasárnap, busszal mentem vissza Győrbe. Találkoztunk és felmentünk hozzá, ekkor történt az első szeretkezésünk. Minden működött közöttünk, jobbat nem is kívánhattam volna nála. Legalábbis akkor azt hittem. A hetek múltak, a hónapok is, december lett. Időközben már bemutatott a szüleinek, és én is bemutattam őt a családomnak. Nagyon szerelmes lettem belé. Eleinte nem zavart különösképpen, hogy néha napján felmegy Pestre, nem mondta meg miért, amikor rákérdeztem, mindig azt a választ kaptam, hogy ez egy hosszú történet. Nem vagyok féltékenykedős típus, így fel sem merült bennem, hogy esetleg harmadik személy lenne a dologban. Teljes mértékben megbíztam benne. Nagy hiba volt részemről. Jött a karácsony: megbeszéltük, hogy a 24-25.-ét mindegyikünk a családjával tölti ,de a 26.-át már együtt. 25.-én a szüleimmel leutaztunk vidékre a nagyszüleimhez. Kellemesen telt el a nap, mikor elbúcsúztunk a nagyszüleimtől és beszálltunk a kocsiba észrevettem, hogy időközben kaptam egy sms-t. Elolvastam, és a következő állt benne:

"Szia, honnan ismered a L. Gábort?

Én kedvesen válaszoltam neki:" Szia kedves anonymus, a barátnője vagyok" Nem sokra rá jött még egy sms az ismeretlen feladótól.

" Szia, Én a volt barátnője vagyok, és van tőle egy 5 hónapos kislányom. Boldog karácsonyt!"

Ezek után minden volt, csak épp boldog nem, ami még a karácsonyból hátravolt. Még aznap este felhívtam a barátom, és kérdőre vontam. Azt mondta, hogy ezt később szerette volna elmondani.

Pedig több mint 3 hónapja jártunk már.

Az is kiderült utóbb, hogy Pestre a volt barátnőjével járt fel, hogy meglátogassák a kislányukat. Mindketten lemondtak róla: így a kislány nevelőszülőkhöz került, akik megengedték nekik, hogy látogassák 1 éves koráig. Az egyik ilyen látogatásuk alkalmával nézte ki a barátom mobiljából a számom. Az eset megtörténte után megrendült a bizalmam a barátom felé, nem akartam elhagyni, hiszen szerettem. És úgy gondoltam, minden kapcsolatban adódnak nehézségek... Azt is megértettem, hogy erről nem szívesen beszél. Később nagyon is szívesen tette. Mikor felmentünk hozzájuk, elővett egy dobozt, tele volt fényképekkel. Mindegyiken a kislánya volt. Leila-nak hívták. Végigmutogatta nekem - engem a sírás környékezett.

De ezen is túltettem magam.

A volt barátnője viszont nem igazán örült kettőnknek, mindenáron azt akarta, hogy szakítsak Gáborral. Valamilyen úton-módon megtudta a vezetékes telefonszámunkat és azon hívogatott, ha azt nem vettem fel, akkor a mobilomon. Állandóan azt ecsetelgette, hogy mekkora egy f*sz a Gábor, amiért őt terhesen elhagyta, és hogy mennyire ilyen meg olyan. Végezetül, amikor észrevette, hogy ezek ellenére sem akarok vele szakítani, azt mondta, hogy szüljek neki sok gyereket, akiket majd nem hagy el... Sajnos ezek a telefonhívások nem maradtak abba, egyre gyakoribbá váltak, sosem tudtam, hogy ő az, rejtett számokról hívott. A pech, hogy az édesapám is, ha hívott, rejtetten tette. Így sosem tudtam biztosan, ki csörög. Ezt elmondtam a barátomnak is, azt mondta tesz ellene: persze nem tett semmit, és előszeretettel mesélt, még ha indulattal is, a volt nőjéről.

A végén már napi szinten szó esett Eszterről (ex-nő)

Ez így ment két hónapig, nem bírtam tovább cérnával: szakítottam Gáborral. Ez az állapot talán egy hétig tartott. Addig-addig írta az sms-eket, az email-eket, a virágokat küldözgette, hogy újra elkezdtem vele járni. Először úgy tűnt, minden jó lesz, de aztán újra eljöttek a régi problémák és vele együtt az ex-nő is... Ami nekem már nem igazán hiányzott az életemből. Egyik randink alkalmával valahogy szóba kerültek a tetoválások. Megemlítettem neki, hogy nekem mennyire tetszenek, és hogy egyszer majd biztosan fogok csináltatni, de még nem tudom mit.

Erre ő: "Ha csináltatnék is, akkor csak egy szívecskét a vállamra..."

Nos igen, a mondat eleje nagyon szép, ugye? A vége számomra, eléggé szomorú volt és egyben egyértelművé is tett mindent. Mondatának folytatása: "..és az lenne beleírva: Leila". A kislánya neve, akit szeret, és akiről lemondott. Ekkor szakítottam vele véglegesen. Nem értette, miért szakítottam vele, én viszont mai napig nem értem, miért jártam vele.

 

 
156 komment
Címkék: gyerek expara

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr821412059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glg 2009.10.06. 11:19:09

@drága: majd adok a kezedbe valamit amivel lelőheted magad ha kitartó vagy.

@Zsu0805: ne is mond majd kiesett a szemem amikor láttam a nevet :D:D. a gyerek szempontjából tuti katasztrófa ha megtartják.

blackbarika 2009.10.06. 11:20:51

Ja, a zaklatós exeket meg legszívesebben kilőném a Holdra! Főleg ha az egyik fél már rég tovább lépett, kapcsolatban él, de a másik meg nem képes felfogni. Utálom az ilyen embereket és nem is értem őket.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.06. 11:24:33

Ez egy nagyon értelmes,és megrázó cikk! Ki mit vesz alapul belőle. Már az első percben lépned kellett volna,de a szerelem vak,szerintem is....Egyben közlöm hogy ez volt talán a legjobb írás a blogon amit olvastam.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:25:07

@blackbarika:
nem hazudott
Csak nem fejtette ki az igazság összes szeletét :)

Mondjuk én baromi nehezen tagadnám le a sarjaimat (ha akarnám), de egy hímneműnél ez könnyebben megy.
Viszont - amint a reakciókból is látszik - nehéz lehet elmondani ezt a hátrányosító tényezőt.

drága 2009.10.06. 11:25:10

@Glg: Kitartó vagyok,de akkor lökjed! Ne csak a szád járjon!

codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 11:25:43

Húszévesek hülye fejjel gyereket csináltak, hát az dráma, de még fejlődhetnek, van remény.
Annyit bizonnyal mélyül-e a jellem, hogy el tudja engedni az ex-nőt.
Hogy vállal(hat)na-e újra egy gyereket..nos, ez a rész lehet, hogy álomkór a pasi valóságában.

Szulita28 2009.10.06. 11:25:44

Jaj, te, posztíró, mit tudsz te az életről, meg a szeretetről???...

mokkaczuka 2009.10.06. 11:26:34

Mecsoda tragédia... Istenem, hát tini vagy még, nem? Lesz még vagy tíz pali az életedben, aztán majd huszonhat-huszonnyolc évesen kifox magadnak egy 40-50 körüli, befutott palit, ahol az addigi banyának kitelik a becsülete, aztán no more Volánbusz, no more BKV, satöbbi. Mit akartál, hozzákötni az életed egy egyetemistához, akinek semmije nincs, csak gyereke meg zűrzavaros érzései?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:29:40

Nem tudom, nem tudom. Ez a zaklatás is olyan felemás nekem. Meghallgatnám a zaklatót is szívesen. No meg a főhős pasi verzióját is.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.06. 11:29:40

@mokkaczuka: Na te is szókimondó vagy rendesen. De feletébb igaz írásod.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.06. 11:31:07

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Mit hallgat nál meg? Itt minden le van írva. Szelektíven olvasol,vagy funkcionálisan analfabéta vagy?

mokkaczuka 2009.10.06. 11:33:07

@Lakásfelújító Feri: Basszus, sokszor voltam szerelmes. És mindig azt hittem, hogy nem, ez aztán nem múlhat el. Soha. És mindig elmúlt, wazzeg. Erre törvény van!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:37:58

@Lakásfelújító Feri:
Aham, szelektíven. Minden második betűt.
Tudod: okos ember minden érintett felet meghallgat. Ez itt fent egy egyoldalú beszámoló.
NEM objektív. Idegen szó, tudom, de próbáld értelmezni.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.06. 11:40:20

@mokkaczuka: Ezt a véleményedet nem osztom. Én 6 éve vettem el jelenlegi nejemet,7 évnyi szemét után. Bátran merem mondani,hogy én révben vagyok... De hogy min megy keresztül egy férfi ha teljesen padlóra vágják válás után, hogy leírjam kifogyna a gépemből a tinta. Illetve egy másik litániát lehetne arról írni,hogy hogyan éri magát utol a ffi,az esetleges csapdák (kocsma,kurvák,barátok) mellőzésével. Majd egyszer talán nyitok egy ilyen blogot,oszt lehet sírni-ríni... :)) :))

Mike36 2009.10.06. 11:41:05

az ex egy kigyó
simán fel kellett volna jelentened zaklatásért
miért nem küldted el az anyjába, mézes-mázos hangon?
nem kell az ilyeneket végighallgatni

a pasi meg az önsorsrontás művésze
nem baj hogy elhagytad, nem kár érte

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.06. 11:42:47

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Megpróbálom. De mit szeretne a volt anyuka? Mitg olvasnál tőle szívesen? Azt hogy várja a fiút hogy befejezze az egyetemet,és majd eltartott emberként élősködhet a nyakán? Figyu rossz lóra tettél.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:48:31

@Lakásfelújító Feri:
Öööö, te iylet hol olvastál tőlem? :O
Ember! Nem teóriát akarok gyártani, hanem kíváncsi vagyok. Nagy különbség. És ugye ebben az esetben kurvára mindegy, hogy én mit szeretnék.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.06. 12:06:00

A szomorú az, hogy a levél írója egész életében ezt a metódust fogja követni és hasonló palikat fog vonzani magához. Hiába írta le, aki hasonló cipőben is jár, soha nem fog magára ismerni és önmaga sem ismer a saját történetére majd, ha ugyanazt a cipőt vette fel újra.

Glg 2009.10.06. 12:09:08

@drága: Gyere érte, és megkapod ne aggódj!

blackbarika 2009.10.06. 12:14:56

@espadazo: Ez azért nem mindig igaz, az első kapcsolatomat én is nagyon megszívtam. Utána eldöntöttem hogy olyannal mint az a srác volt, soha többé. Azóta szerencsére nem volt hasonló élményem és úgy tűnik jól választottam, bár ki tudja mit hoz az élet.

blackbarika 2009.10.06. 12:15:51

@blackbarika: Lehet a csajszinak is ez a pofon kellett ahhoz hogy tudja milyen típussal nem szabad kezdeni a későbbiekben.

drága 2009.10.06. 12:21:48

@Glg: ÓÓÓ! Micsoda kecsegtető ajánlat! Már csak a címed hiányzik hozzá! Na most felizgattál,de rendesen!!!:)

drága 2009.10.06. 12:26:15

@blackbarika:
Mit hoz az élet? Amit magadhoz vonzól!De csak így tovább!++++++++++:)

Igazság Atyja 2009.10.06. 12:27:53

@blackbarika: Általában nem így van: a te eseted lehet az üdítő kivétel. Ilyenkor a "tudom, hogy rossz volt... de felállított egy szintet!" duma szokott befigyelni. Ő az ilyen rámenős fazonokra bukik, akik meg fogják találni továbbra is. Espadazo-val értek egyet. Aki hagyja, hogy egy idegen lesmárolja a buszon, az valószínűleg később sem fog érdemben megváltozni. (Ilyen értelemben legalábbis).

blackbarika 2009.10.06. 12:34:43

@Igazság Atyja: Oké, ebben a buszon lesmárolós dologban egyetértek, igen meredek :P Erotikus film kezdődhetne hasonló jelenettel :PP

XSB 2009.10.06. 12:43:49

Kicsit későn reagálok megint...

már nem azért, de ha annyira imádja a gyerekét, akkor nem adná örökbe. Marisnak, vagy hogy hívják, teljesen igaza volt, hogy ott hagyta. De már akkor ott kellett volna, amikor kiderült, hogy elhagyta a GYEREKÉT is. Az, hogy a csajt elhagyja, még csak-csak, nagy nehezen belefér, de a gyereket...

Glg 2009.10.06. 12:44:29

@blackbarika: miért nekemis volt buszon lekapós esetem-mondjuk azt egy átitalozott éjszaka előzte meg a delikvenssel.

@drága: gondoltam én-csak vigyázz nehogy kevésnek bizonyulj a fél fogamra is :)!

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.10.06. 13:29:17

@Devil2: távolról sem akarom, hogy magyarázkodásnak tűnjön, mert nem az. a gyerekre vonatkozó részben az gondoltam érzékeltetni, hogy a kedves "másik oldal" milyen szinten szarta telibe, hogy mi lesz a gyerekkel, mennyire felelőtlen szánalmas szar emberek. ha a gyereket véded, ne tőlem tedd.

drága 2009.10.06. 13:35:41

@Glg: ÁÁÁ!!!!!! Gondold csak végig! Van egy játékod hm? eddig képben vagy? Na! SZTORIK!!! SOK SZTORI!!! Ha te tudnád................ Más véleményed lenne! NEKEM NEM A FOGAD KÉNE!!! NA MI?.......................:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 13:41:35

@TBal:

Bisztos a nyitott kapcsolat lett volna a megoldás.

drága 2009.10.06. 13:44:16

@drága: Na mi? ERRE VARJÁL GOMBOT.................:)

drága 2009.10.06. 13:50:05

@drága: Ó YES!!!!!!!!!!!!! Ezt nagyon szeretem! DE MÉG NEM ELÉG!!!

drága 2009.10.06. 13:58:44

@drága: A csúcsig!:))) NA,DE...............:) JÉZUS!!!!!!!!! Már ott vagyok majdnem:)

drága 2009.10.06. 14:02:23

@drága: VIGYÁZZZ!!! TUDOM ÁM A SZÁMOD!!! :)

drága 2009.10.06. 14:08:58

@drága: OK! Ha most tudod? Legyen? Csináld:)

drága 2009.10.06. 14:15:09

@drága: Na! Az én kedvencem is,de még mi? REAGÁCIÓ!

drága 2009.10.06. 14:20:33

@drága: Megmondjam? Vagy mutassam?

Glg 2009.10.06. 14:23:05

@drága: ezt mind kinek írtad? :) hát amit kapnál arra inkább nem varrok gombot-bírom az extremitásokat de a gomb azért durva:)!

drága 2009.10.06. 14:24:50

@drága: L...! Mutatni? Már alig várom,de készülj! ... Sz........

drága 2009.10.06. 14:31:33

@Glg: Hát.... akkor a pontokat fejtsd meg:) Nem gomb:)?

Glg 2009.10.06. 14:37:09

@drága: nemlehet, ha begombázok sem tudom követni a fonalat :D

csillag× 2009.10.06. 14:42:56

Az egész történetben a kisgyereket sajnálom. Viszont biztos,h sokkal jobb élete lesz, mintha az eredeti szüleinél maradt volna vagy állami gondozásba kerül.Ez az egyetlen normális cselekedetük ebben a sztoriban. De valóban nem tudhatjuk, h mi vezette őket erre a döntésre....
Az is érezhető a végén, h a srác nem (annyira) szívtelen. Bár az meg már ízlés kérdése, h egy szivecske a vállra??? Jó pár 10 évvel volt divat a szivecskébe írt "szeretlek Juli" felirat.. :S
A csajszi felfogásából ítélve, valószínű, h még fiatal.. :)

Röpszarvú: nekem is mosoly került az arcomra mikor olvastam a nevet.. :D:D:D
Reggel meg szolidaritást vállaltam veled....6kor ébredtem fel.. :S

drága 2009.10.06. 14:51:42

@Glg: DE!!! CSAK IS TE TUDOD KÖVETNI:) Senki más! Már csak .. ....... hozzá! Nem gomb! ....! S.é. ......... és most......

Rejtett a Szám 2009.10.06. 14:55:57

@Glg: Légyszi hagyd abba az etetését!

csillag× 2009.10.06. 14:59:51

én is épp ezt a akartam írni, h @Glg: ne válaszolj neki kérlek!!!! :))) Nem tudom, h ő most tényleg ilyen , valóban valami baja van. (mert akkor nagyon sajnálom) :( Vagy csak teszi itt magát nekünk.... mert akkor meg szánalmas.

Glg 2009.10.06. 15:00:42

@csillag×: hát ja :D:D-én am 7.40kor keltem végül-nem ment korábban :D:D:D

@drága: elééég! :D mi vagyok én tom hanks a dan brown filmekből?-nemtok rejtvényt fejteni!

@Rejtett a Szám: jólvanna...mindjárt :)

Glg 2009.10.06. 15:08:52

@csillag×: ok ez volt az uccsó :)

drága 2009.10.06. 15:16:37

@Glg: MINDENKINEK!!! DE mögötte csak egy található! ENNYI!!! A NEVE ....... ....R! Van még kérdés?

Puncskocka 2009.10.06. 15:18:23

ennek az egésznek, tényleg csak a gyerek a vesztese... ha szakítottam volna velen, akkor az ex miatt és nem a gyerek miatt tettem volna...

drága 2009.10.06. 15:22:59

@drága: Na most megfogtalak! Erre nem számítottál? Ugye:)

drága 2009.10.06. 15:26:54

@drága: VISSZATÉREK!!! ÉDES!:) DE AKKOR HÁNYAN LESZÜNK?? BÜNTESSSSSSSSSSSSSSSS:)

boss888 2009.10.06. 15:30:33

Mit játszotok Glg? Rejtvényfejtős, mamás-pasát?:D Ne izgasd fel szegény lányt...

Glg 2009.10.06. 15:32:53

@boss888: öszintén?... halvány lila fingom nincs:). vagy ismer valahonnan-de akkor el nem tudom képzelni kia fene lehet :D-vagy összetéveszt valakivel. de naonnemvok képben :D

drága 2009.10.06. 15:36:35

@drága: Még nem mentem el...........,de készülödök!

boss888 2009.10.06. 15:38:40

@Glg: Dehogy ismer...Csak a poszt elején kiírtad, hogy Gábor vagy teis:)

Szerintem az a játék szabály, ha megfejted amit írt, akkor megdu...tod! Meg mi ez sok felkiáltó jel??? Nem ismeri a pontot?

drága 2009.10.06. 15:38:52

@drága: Köszi a vesszőt!!! IMÁDLAK

Glg 2009.10.06. 15:43:12

@boss888: hát akkor a szabály lapján numera nélkül maradok :D:D. de ismeri túl sok is van belőle-a pontokat kéne megfejteni :)

@drága: miért magadnak válaszolsz? :) skizo vagy?:)

Glg 2009.10.06. 15:43:46

kimaradt az eleján egy "a" :D:D

drága 2009.10.06. 15:46:15

@Glg: DRÁGÁM!!!:) NEM TÉVESZTELEK!!!

drága 2009.10.06. 15:52:21

@Glg: SKIZÓ AZ .A.............! Most ngyot röhögtem!

drága 2009.10.06. 15:55:48

@boss888: BIZONY,hogy GABIKA,NA,DE MILYEN AZ A ?????????

vagány csaj 2009.10.06. 16:02:05

Szomorú történet, nem szívesen lennék a helyedben! Elhiszem, hogy megszenvedted, neked se lehetett mindegy, hogy egyszer csak a semmiből feltűnik egy gyerek meg egy exnő... De ez a pasi nem érdemli egy gondolatodat se. Az ilyen aki elhagyja a saját gyerekét az ássa el magát! Az anyáról nem is beszélve.. Anya?? Hát ez pont nem az. Ez egy büdös ribanc! Arra nincs indok, hogy valaki a saját gyerekét eldobja magától. És tényleg mekkora álszenteskedés már?? A lánya nevét szívbe varratni... Pff! Szegény pici baba!
A zaklatás részét viszont én se értem. Ez a puhapöcs meg elküldhette volna melegebbre. Vajon miért nem tette?

vagány csaj 2009.10.06. 16:03:03

@drága: Ti meg hagyjátok már abba! Faszom, hogy a hülyeségeiteket kell itt lesegetni! Vazze húzz el orvoshoz majomlány!

őszibarackdzsem 2009.10.06. 16:03:55

Ajjmár! Valaki intézze már el ezt a "drága" lányt. Hogy ez mibe van? Totál skizó a csaj, már ha egyáltalán az...

Glg 2009.10.06. 16:05:25

@vagány csaj: nyugi :D

@drága: írj üzit aztán ott folytatjuk mert minenkinek az agyára megyünk :D

Glg 2009.10.06. 16:06:00

@őszibarackdzsem: ja ezen énis gondolkodtam :D

csilek recseli 2009.10.06. 16:27:00

Nem akarom védeni a srácot, de ha ilyen az a nő, h. eldobja a gyerekét, szerintem azzal se sokat foglalkozott, h. az expasija le akarta állítani...
A gyerek mindenképpen jól járt, hacsak nem bazdmegbazdmegnek lesz igaza...

Együtt látogatás: a srác biztos kötődik valamilyen szinten a nőhöz, tehát valsz. mazochista...
A kiscsaj meg kb. 16 éves lehet, gondolkodhatna érettebben is, de előfordul még ebben a korban, h. nem jön össze. Tapasztalatként zsebre teheti. Buszon vadidegennel csókolózni... az a 3 óra semmi. No comment.

Drága: egész biztos skizó vagy. Takarodj az orvosodhoz, igaz, bezárták Lipótmezőt:S:S

drága 2009.10.06. 17:25:33

@Glg: NA MEGJÖTTEM!!! NEM VAGYOK BETEG!!! NINCS SZÜKSÉGEM ORVOSRA!!! ILLETVE EGYRE LENNE.....?

2009.10.06. 17:37:23

Ááááá ezt a @drága: -t lőjjük le, kib idegesítő. Tuti vmi idiota csinált magának egy reget, és azt hiszi milyen mókás. @Glg: ne fűtsd a kiscsajt, mert agybajt kap a nép... írjon üzit... jesszus... inkább neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én is rá tudok feküdni a felkiáltó jelre, de bazira nem mókás kicsilány. :)

drága 2009.10.06. 17:42:32

@Zsu0805: NE A BILLENTYŰRE FEKÜDJ RÁ... HANEM...

Glg 2009.10.06. 17:50:15

@Zsu0805: már mondtam neki h üzit írjon de úgytűnik nincs reakció.

810725 (törölt) 2009.10.06. 17:52:52

Ez a csaj tényleg idegesítő. :) @Panni CsP: intézkedj már kérlek vmit. :) Az ilyen embereket sose értettem. Bár mindenhova kell egy beteg lélek. Ne is figyeljünk rá és tényleg abbahagyja. @Glg: @boss888: @Zsu0805: @vagány csaj: @csillag×: legalább mi ne tartsuk szóval. :) Fiúk csitt. :) Inkább a mi csajainkkal foglalkozzatok. :)

drága 2009.10.06. 18:03:00

@810725: ÉRDEKES!!! LELÉPTEM. ERRE VÁRTÁL? MI EZ A CSEND?

nyuszkoo 2009.10.07. 00:47:37

Hello mindenkinek!
Én lennék az a LÁNY, aki ezt megírta.
A történetből kihagytam pár dolgot. pl: amikor ez történt én 17éves voltam ( gimnazista, és nem egyetemista)
Ebben a korban nem hinném, hogy egy lány is arra vágyik, hogy a barátja az exnőjétől született gyerekének a képeit nézegesse.

Köszönöm szépen, nem vagyok skizo,továbbá semmilyen más betegségben nem szenvedek.

Elnézést a ban,ben stb, helyesírási hibákért...
Bár úgy tudtam, ez nem különösebben lényeges ezen az oldalon, úgy látszik tévedtem.
Akinek ez a legfőbb gondja, sajnálom.

Több hozzászóló felvetette, hogy miért mentem vissza a fiúhoz miután megtudtam, hogy van gyereke és egy nem normális exnője..
Elég kézen fekvő a válasz: szerettem, és naiv voltam.Hittem, hogy változni fog a helyzet valamilyen irányban.

Persze el lehet ítélni, amiért kamasznak csókolóztam a buszon egy sráccal..

Nem érzem magam Mónika show-ba való emberkének, csak azért, mert fiatalon volt egy ilyen kapcsolatom, és köszönöm szépen a kérdést, a szürke állományom is rendben van:)

Lehet nekem esni, kioktatni,tanácsot adni, vagy leosztani, de azért mindenki nézzen picit magába is.. Mindenkivel éslete során sok olyan dolog történik amit legszívesebben feledne..
Én legalább vállaltam, leírtam, hogy ez történt velem.
Én ezt nem viccnek és nem is show-ként éltem meg,de lehet hogy csak rosszul közelítem meg a dolgot?!?

Az "eset" óta 6év telt el:)Időközben megtaláltam a boldogságom, és NEM egy 40-50éves férfi mellett, mint azt az egyik kedves kommentelő megjósolta ;)

nyuszkoo 2009.10.07. 00:49:29

éslete =élete ,csak gyorsan írtam és félrenyomtam az egyik billentyűt

nyuszkoo 2009.10.07. 00:53:12

@boss888:Nem a tetoválással volt a gondom. Ha annyira szerette a gyerekét miért hagyta magára és miért mondott le a szülői jogairól? Ha pedig magára hagyta, miért akarná a nevét magára tetováltatni ezekután?

Ha tudod magyarázd meg kérlek!

drága 2009.10.07. 00:58:09

@nyuszkoo: Te egy tündér vagy! És becsüllek,hogy leírtad az életed egy részét! És persze,hogy bevállalod! Sok boldogságot kívánok!:) Remélem hozzád illő kedves pasit találtál?

drága 2009.10.07. 01:12:42

@nyuszkoo: Azért mert az Ő gyereke=vére! És valószínűleg megbánta amit tett! Úgy ahogy írtad. Mindenki nézzen magába!!! De,hol vagy Nyuszkoo???

nyuszkoo 2009.10.07. 01:13:41

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D):

Csak hogy teljes legyen a kép:
Eszter nálam másfél évvel idősebb. Mikor én a 11.et tapostam ő már leérettségizett. Pontosabban érettségit követően szülte meg a kislányát, akiről a barátja egészen a születése pillanatáig nem tudott.

A volt barátom mikor anno elkezdett Eszterrel járni megmondta neki, hogy ő még nem akar gyereket, és ha mégis becsúszna inkább elhagyja ,de neki nem kell.
A lány teherbe esett, félt attól, hogy a srác elhagyja,ezért elkezdett mindenfélét hazudozni, hogy miért kezd el nőni a hasa.
Valamiféle gyomor problémát talált ki (elég nagy hülyeség, de a volt barátom elhitte..)

A lényeg, hogy a lány a szülészetről hívta fel a srácot, hogy menjen be,mert megszületett a közös kislányuk.

A csaj anyagi helyzetéről: minden hétvégén valahova ment bulizni a barátaival, koncertekre járt.Lett volna pénz arra, hogy a saját lányát felnevelje...

Ez könnyebb kiút volt számára a helyzetből, miszerint hiába szülte meg a gyereket a barátjának így sem kellett neki.

Azért nem jelentettem fel, mert nem tett volna a rendőrség semmit sem.
Meg van határozva hogy napi hány hívás minősül zaklatásnak. A csaj kényesen ügyelt arra, hogy ezt a "limitet" ne lépje túl..

Számváltoztatás.. fél évvel előtte kaptam meg az új mobilom. Eszem ágában nem volt változtatni egy ember miatt.

nyuszkoo 2009.10.07. 01:21:03

@Szulita28: Ne vedd sértésnek, de többet mint hinnéd..
Tudod néha a kor nem számít..

drága 2009.10.07. 01:24:29

@nyuszkoo: Azt vettem észre,hogy.... na mindegy....

drága 2009.10.07. 01:30:10

@drága: Nekem nem válaszól senki...:(! Feleslegesen írogatok!:( Na jó dumcsit nektek!

drága 2009.10.07. 01:50:03

EZÉRT ÉRDEMES KÜZDENI:) YES!:)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.07. 07:09:54

@csilek recseli: azzal a résszel egyet tudok érteni, hogy a gyerek jól járt. Az viszont homály, hogy miért nem lépett le a lány korábban. A vége viszont megvan (mert valahol korábban felmerült, hogy ködös a vége) - szakított vele és feltette magának a kérdést, hogy miért is járt vele egyáltalán. Tehát tökre ott van a tanulság...vagy nevezzük egyszerűen Befejezésnek.

Missy88 2009.10.07. 08:09:32

@nyuszkoo: Bosshoz hasonlóan én sem értettem ezt a dolgot. Talán így kellett volna leírnod: "Amikor elmondta, hogy az egyetlen, amit magára tetováltatna, az a kislány neve egy szívben, úgy döntöttem nem lehet tovább közöm egy ilyen álszent, képmutató baromhoz." Ez a pali és az összes ilyen "Apuka", kasztrálást érdemelne... Csoda szép gesztus magára tetováltatni a nevét, vagy a fényképét, de fontosabb a törődés és a szeretet...Szerintem

Solvejg 2009.10.07. 10:21:42

@nyuszkoo: szerintem 17 évesen tök normális, hogy nem vállaltad be a dolgot. szerelmes nagykamaszként még igenis arra vágytunk, hogy a pasink a mi nevünket tetováltassa a vállára...

boss888 2009.10.07. 12:39:20

@nyuszkoo: missy88-hoz csatlakozva rosszul írtad le a végét! És valóban egy álszent dolog, felvarratni a gyereknevét, amikor elhagyta. Én 18 évesen felvállaltam a fiam, és a mai napig mindent megteszek, hogy meglegyen mindene..

nyuszkoo 2009.10.07. 20:35:09

@drága: Én válaszolok neked :) Köszönöm a kommentjeid :)

@boss888: Bocsánat, ha nem írtam le elsőre érthetően a történet végét, de nem vagyok egy gyakorlott blog író.. Ezt nézzétek el nekem.
Többek között emiatt is írtam, és egészítettem ki utólag a történetem,hogy teljes legyen :)

Büszke lehetsz magadra,hogy 18évesen nem szöktél el a "kötelességed" alól, és vállaltad a gyermeked. Sokan nem így teszik, nemhogy 18évesen később sem :(((

drága 2009.10.07. 21:03:59

@nyuszkoo: Máskor is nyuszkoo,de most leráztak:( Képzeld valakinek a játékomra fáj a foga....

Csernusova 2009.10.09. 14:29:15

Hát tényleg megtehetted volna, hogy már akkor szakítasz vele végleg amikor kibukott ez a gyerek story. Meg milyen magyarázat az a Pestre utazgatásra ha párkapcsolatban élek, hogy "ez egy hosszu tortenet????????" Azt kellett volna mondanod, hogy" Gyere szívem üljünk le és beszéljük meg ma este!!!!!!" Nem pazaroltad volna az idödet egy ilyen balfékre....de tanulopenznek jo volt!

nyuszkoo 2009.10.09. 18:01:59

@Csernusova: Ha az ember tudná, hogy elesik, akkor előtte leülne..

vernarancs 2009.10.12. 10:33:22

Aki a gyereket igy el tudja passzolni az kotel altali halalt erdemel.

constantine 2009.10.13. 23:03:55

@nyuszkoo: kedves nyuszkoo!
Szerintem nem ez az egyetlen sztorid,en ugy gondolom tulsagosan is szépited itt magad!
Nem egészen igy volt ez a történet ahogy itt te azt leadtad!!!

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 16:15:22

Az, hogy van egy lánya még nem ok a szakításra, főleg, ha fiatalon, éretlenül "becsúszott". Mivel lemondtak a gyerekről így már a exbarátnőjéhez sem köti semmi, idővel ez elmúlik. Ebből látszik, hogy milyen éretlen vagy még, hogy ezt a problémát ilyen módon oldottad meg.

nyuszkoo2 2009.10.15. 19:45:57

@constantine:
Kedves constantine,szerinted akkor hogy történt, ha állításod szerint, én szépítem, és nem is így volt??
Apropó,honnan veszed h nem így volt?!?Talán ott voltál a 6hónapon keresztül és végig élted amit én?
Érdekes...

Számodra is adva van a lehetőség, hogy megírj egy veled megtörtént sztorit.

Én annyit tudok, hogy minden így volt, ahogy leírtam, és nem szépítettem magam egyáltalán.

@s_timcsi:
Ha picit visszaolvastál volna, akkor tudnád, hogy mindez 17évesen történt...
Nem hinném hogy egy tini lánynak ez az álma,legalábbis én akkor nem ilyen fiúról álmodoztam. Ez talán baj?
Nem hinném, hogy 17évesen érettnek kell lenni, még a mai világban sem..

Hozzáteszem, az exbarátnőjével elég bizalmas viszonya volt,annak ellenére hogy lemondtak a gyermekükről, és velem járt közben...
ezt csak később tudtam meg...

Te egy ilyen szituációban, mikor hazudnak,becsapnak és megcsalnak, miként reagáltad volna le?
Megbocsátottál volna, hogy "bárkivel megeshet hgy fiatal korban becsúszik egy gyerek, sebaj, talán a következőt vállalod.. "..

fubu05 2009.12.12. 18:41:08

Ehhez csak annyit akarok hozzá fűzni, hogy mikor olvastam akkor ennél a mondatnál elkapott a düh "Mindketten lemondtak róla: így a kislány nevelőszülőkhöz került, akik megengedték nekik, hogy látogassák 1 éves koráig.", hogy lehetnek ilyenek a szülei a kislánynak. Nem a szegény kislány tehet róla, hogy a világra jött. Az még jobban dühít, hogy mind két "szülő" lemondott róla. Soha nem mondanék le a fiamról. Az igaz, hogy anya megtette. De az nagyon felháborít, hogy együnkben sincsen semmi felelősség érzet. Az a férfi nem lesz jó apa, hogy a lánya nevét bele tetoválja a vállába. Ha tényleg szereti a kislányt akkor magához veszi és felneveli. De így könnyű gyereket nevelni. Na nem is dühítem magam tovább. Még valamit ha én a fiam nevét akarom a vállamra tetoválni és ezt nem érti meg egy nő akkor fel is út le is út .További szép estét :(
süti beállítások módosítása