Búcsúzáskor lefejeltem a lombot

2009. október 08. 07:57 - Panni CsP

„Én nem akartam, hogy a két srác (akik barátok voltak) összevesszen miattam”. Egy hosszúra nyúlt éjszaka történetét olvashatjuk, és egy lány váratlan találkozását egy falombbal. Két fiú rajongja körbe őt, kocsikázni viszik, de a jármű lerobban, odakint pedig hidegre vált az idő: minden megtörténik, ami egy szép estét tönkre tehet és valóra váltja egy lány rémálmát.

 

Úgy kezdődött minden, hogy volt egy srác, akivel már szemeztünk egy ideje, aztán felvett msn-en, iwiw-en és találkoztunk is rá két napra. Tetszett a srác (nevezzük Bencének) de egy idő után rá kellett jönnöm, hogy jobban állt neki a távolság, meg ahhoz képest, hogy idősebb volt tőlem, elég kis butácskának tűnt. Szóval összejöttünk, de már a második nap azon gondolkoztam, hogy hogyan dobjam ki... Végül adtam még neki egy hetet, gondoltam, hátha jobban megismerem és esetleg nagyobb lesz a vonzalom, de semmi. Ismertem az egyik barátját, elég szoros lett a mi barátságunk is az idők folyamán. Kezdtem ráébredni, hogy eléggé vonzódom hozzá (nevezzük Milánnak). Milánnal egyre többet beszélgettem, naponta-kétnaponta SMS-ek is a mindennapi MSN beszélgetések mellett, és hetente többször találkoztunk. Szerencsére Bencével sem romlott meg a kapcsolatom, néha mikor ráértem, vele is találkoztam, hogy megbeszéljük az aktuális "mi újság veled?" -dolgokat.

Én nem akartam, hogy a két srác (akik barátok voltak) összevesszen miattam, ezért Bencével már közöltem az elején, hogy jó viszonyban vagyok Milánnal, és esetenként találkozunk is. Azt mondta, hogy nem zavarja a dolog. Ennek megörültem, de akkor sem akartam, hogy Bence bármit is tudjon arról, ami van, vagy lesz közöttünk Milánnal, hiszen nem akartam, hogy rosszul essen neki, bár nagyon bizonygatta, hogy őt nem zavarja. Na, egyszer megtörtént, hogy találkoztam Bencével, elbeszélgettük az időt, jól elvoltunk. Megbeszéltem Milánnal, hogy aznap este találkozok vele is, és, majd ha ráér, felhív, és eljön értem, ahol éppen vagyok. Bencével nagy nyugisan ülünk, csörren a telefon. Milán hívott. Hogy Bencének ne essen rosszul a dolog, átírtam Milán nevét egy barátnőm nevére. Mondtam a telefonba, hogy „rendben, megyek Gabicám”. Bence nem engedett el egyedül, így hát elvitt kocsival. Egy helyre kellett mennem. Bencét megkértem, hogy álljon meg annak az utcának az elején, ahol van a hely, nem szerettem volna, hogy találkozzanak, nem akartam kellemetlen pillanatokat. Tudtam, hogy Milán a bejáratnál vár. Mit ad Isten, miután kiszálltam Bence tovább hajtott és meglátott Milánnal. Na mindegy, megbeszéltük a dolgot, nem volt gond belőle. Aztán Milánnal maradtam, nevetgéltünk, beszélgettünk, majd kezdtem fáradt lenni és kértem, hogy vigyen haza. Itt kezdődött a móka. Milán mellett ülve a kocsiban tartunk hazafelé, mire a kocsi elkezd rángatni, és hirtelen leáll. Milán elfelejtett tankolni... Mivel melegem volt menet közben, leengedtem az ablakot, s mivel a kocsiból kifogyott az üzemanyag, annyira sem tudtuk beindítani, hogy felhúzzuk azt. Milán hívta a haverját - legyen Sanyi - hogy ha tud jöjjön már el értünk, menjünk el a benzinkútra üzemagyagért. Sanyira vártunk hát kb. egy órát, miközben fagyoskodtunk a kocsiban, mivel a nagy agyamnak hála úgy maradt az ablak és jött be rajta az akkor már hideg levegő. Végre megjött Sanyi, beszálltunk a kocsijába. Elmentünk a kútra, hoztunk üzemanyagot, megtankoltuk Milán kocsiját. Milán hazavitt, s mikor kiszálltam a kocsiból, adtam az arcára egy puszit, megköszöntem, hogy hazavitt, és gondosan ügyeltem arra, hogy szépen, aranyosan és emlékezetesen távozzak. Így is történt. Nagy, vigyorgó arccal, hogy Milánnal lehettem, a puszi az ölelkezés és az elköszönés után lendületből megfordultam, hírtelen elindultam a házunk felé, és csak akkor kaptam észbe, mikor éreztem a faágakat landolni az arcomban. Telibe fejeltem egy egész falombot. Persze Milán jót röhögött rajtam, én köpni-nyelni nem tudtam a sok gallytól meg levéltől a számban, és piros fejjel inkább beiszkoltam a házba. Hát, nem éppen így képzeltem el egy csodás randit...Leáll a kocsi, fázok egy órát, utána pedig megfejelek egy egész falombot. A lényeg hogy még ezek után is hajlandó volt találkozni velem, és végül összejöttünk. Együtt voltunk fél évig, aztán csúnyán véget ért a kapcsolatunk, és már négy hónapja szinte nem is beszélek Milánnal, ha mégis, annak mindig vita a vége...Lehet jobb is így. Ha az élet úgy akarja, biztos mókázok még vele egy ehhez hasonlót. Mikor ezek megtörténtek, nem nagyon tudtam kacagni rajtuk, de most már egészen viccesnek tartom mindezt.

 
84 komment
Címkék: iwiw msn randi fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr391424411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szepi79 2009.10.08. 08:13:57

elég a kocsira a gyújtást ráadni, akkor már fel lehet "tekerni" az ablakot. annak meg menni kellett volna, ha tényleg a benzin fogyott ki... nem az a baj, hogy a csaj ezt benézte, hanem hogy a srác is.

a sztori amúgy nem rossz, sőt élvezhető, csak kicsit olyan semmilyen.

boss888 2009.10.08. 08:16:33

@szepi79 - Harciteknős idomár: megelőztél, én is ezt akartam írni:P:D

Igazság Atyja 2009.10.08. 08:37:45

"Szóval összejöttünk, de már a második nap azon gondolkoztam, hogy hogyan dobjam ki... "

A csaj is kicsit semmilyen. Sumákolás ezzel-azzal, kavarás a fiúja barátjával, csúnya szakítás, veszekedés. Amikor az ilyenek pár évvel később férjhez mennek / családot alapítanak, mire számítanak? Attól majd egy csapásra benő a fejük lágya? Komolytalan.

Kaccwalc (törölt) 2009.10.08. 08:40:28

@szepi79 - Harciteknős idomár: de nem is ez a lényeg, ha már elviszel el bulát kocsikázni, az az első hogy tankolok, ha a gyerek nem tudott, akkor legalább anyunak apunak szólt volna, meg a kútnál is vannak ilyen bácsik, akik segítenek :DDD

A tegnapit végig sem bírtam olvasni, de ezen már röhögtem eggyet legalább. Énis szétszakadtam volna a röhögéstől hogy a csaj telibefejeli az ágat :DD Valahogy látom lelki szemeim előtt hogy amcsifilmes nagylány stílusban fordúl és bummm xDDDD

afényharcosa 2009.10.08. 08:41:10

Sztem is nagyon komolytalan. A kiscsaj is, meg az egész történet is. Semmi fantázia. Bár, lehet, h ez a lomfejelés lett volna a történet csúcspontja...?

afényharcosa 2009.10.08. 08:43:38

Az alatt az 1 óra alatt semmi nem történt?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 08:49:18

@afényharcosa: jóreggelt. Az élet néha ilyen fantáziátlan. Nincspasim-jóleszel-Bence I. | dobva | Hejjespasi-elfeljtektankolni-Milán II. | dobva | Most meg épp azon kacérkodik, hogybár nem ment a dolog 4 hónap alatt, azért még lefejelné vele abokrot, érted.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 08:49:53

@afényharcosa: lehet, hogy komolytalan, viszont életszerű a történet - viszont egysíkú témáról is lehet izgalmasan írni, ez igaz.
@szepi79: különösen egyet értek a megfigyeléseiddel - erre nem is gondoltam!

Igazság Atyja 2009.10.08. 08:50:34

Tényleg nevetséges ez az "elfelejtett tankolni" szöveg. Tipikusan akkor van ilyen helyzet, mikor az autót hosszas könyörgés után megveszi apu, de üzemanyagra egy idő után már nem ad. Így van mivel csajozni, de nem árt, ha mindig kéznél van egy Sanyi. :)

Devil2 2009.10.08. 08:55:54

Milyen pasi az aki elfelejt tankolni... ... hát ilyen.

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 08:56:10

@Igazság Atyja: najó lehet meg ezen humorizalni, de pl. előfordulhat az is, hogy a sracnak reggel jelez az indikátor, hogy fogytána naftalin, de utána vidám kedvű édesapja 'leugrik a Zicához' és erről elfelejti tájékoztatni édesfiát. Abból utána már lehetnek bonyodalmak ha ccsöffedtebb a tank, mint a távolság szorozva a posztoló mellméretével.

Bocsánat!

cometneni 2009.10.08. 08:57:04

Úrjézus... hány éves a posztban szereplő liba? 14? izgalmas, tartalmas élete lehet... a jövő nemzedéke...

afényharcosa 2009.10.08. 08:58:24

@Purpled: Neked is jó reggelt...

@Panni CsP: Hát jó...nevezzük izgalmasan leírtnak a történetet...

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 08:58:38

@cometneni: az a tegnapi, és az igen izglamasabb, mint a mostanié

Kamelot 2009.10.08. 09:08:09

Igazából nekem a Bence tűnik kicsit komolytalannak az egész sztoriból. A Csaj megkéri , hogy vigye el a legjobb "barátnőjéhez" és amikor megtudja, hogy Milánhoz viszi, akkor semmi reagálás, nagyjából le se szarja. Be volt szívva vagy mi a fene, úgy tolattam volna vissza a kis párocskára.

afényharcosa 2009.10.08. 09:08:45

@Igazság Atyja: "Teljes mértékben igazad van. Először azt akartam írni, nem ismerem a volt pasidat - aztán csúsztattam egyet. De mivel aljas vagyok, úgyis mindegy, mit akartam írni. :)"
Elárulod, mi lett volna a folytatás...?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 09:09:18

mellesleg lehet, hogy szándékosan felejtett el tankolni... ez a csel persze hideg időben a romantika rovására megy/ment

afényharcosa 2009.10.08. 09:10:49

@Panni CsP: Ez azért nem stimmel, mert, mint már előtte is említettem, a történetből nem derül ki, h bármiféle próbálkozást tett volna hímnemű egyedünk...

afényharcosa 2009.10.08. 09:17:40

"és már négy hónapja szinte nem is beszélek Milánnal, ha mégis, annak mindig vita a vége.."
Lehet, nem tudnak dűlőre jutni abban, h legközelebb, ha unalomba fullad majd a kapcsolatuk, mit fejeljen le...

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 09:23:42

@afényharcosa: :))) ez mekkora! mondjuk csattanónak tényleg kevés a falomb, sokkal viccesebb lett volna, ha a srácot fejeli le - akarva-arakatlan.

Igazság Atyja 2009.10.08. 09:23:47

@Purpled: Szerencsére az indikátor általában nem úgy működik, hogy szimplán pittyen egyet abban a pillanatban, mikor lecsökken egy bizonyos szint alá az üzemanyag, hanem folyamatosan figyelmeztet a tényállásra. Azaz észreveszi az ember, mikor elindul. Ha pedig a fater leugrik Marihoz a fia kocsijával, az önmagában is humoros. Apa & fia csajozóverda. Szerintem.

vagány csaj 2009.10.08. 09:24:05

"Ha az élet úgy akarja, biztos mókázok még vele egy ehhez hasonlót." Mármint? Újra lefejeled a faágat??? XD

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 09:25:04

de a hepiend nem maradt el: "A lényeg hogy még ezek után is hajlandó volt találkozni velem, és végül összejöttünk."

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 09:26:08

@afényharcosa: óh ezek a burkolt utalások, hejj!

Kérdés: romantikus e a kocsikázás? és ön romantikazilálódna -e hasonló esetben? és a hideggel hogy áll?

Igazság Atyja 2009.10.08. 09:29:16

@afényharcosa: Semmi, nincs folytatás. Csak viccesnek találtam a jelzőt, amit pusztán azért kaptam, mert a Dallasra is emlékszem.

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 09:31:00

@Igazság Atyja: igen erre akartam utalni. Persze ezert irtam, mert mi jartunk mar így (csak nem csajozos verdaval, hanem szimpla céges autoval) én reggel autóba be, bevasarlas, baratno transzportalas, testvér transzportálás, indikátor BE utana kocsibol ki, reggeli egyéb, jött az öregem köre amirol nem tudtam, no nem vette észre, csak keson, az indikatort haha persze azthitte, hogy akkor villant ki. Majd mikor kimentem a teruletre, ahol persze nincs térerő a móka kedvéért, az otó ugy döntött, hgy megállj... :P Sajnos nem volt se faág se a Zica. Csak a szuretelo vendégmunkások. Ejj..

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.08. 09:39:06

All you need is love lá lá lá

afényharcosa 2009.10.08. 09:43:14

@Igazság Atyja: Gy viszont már nagyon aljas....:):):)

afényharcosa 2009.10.08. 09:46:42

@Igazság Atyja: Áh, ti már csak a "modern" verdákat ismeritek, amikor csippan is, meg figyelmeztet is a megtehető távra...
De mi van azzal a verdával, amelyiknél csak a lámpa villan fel (jobb esetben)...?

Igazság Atyja 2009.10.08. 09:49:48

@afényharcosa: A lámpa is hasonlóan működik: nem felvillan és elalszik a kritikus szint elérésekor, hanem folyamatosan világít is utána. Szerintem alap ezt (is) megnézni induláskor. Egyébként van itt egy történet, ami még a lombfejelésnél is szórakoztatóbb:
divany.hu/Intim/megcsalasom-tortenete-2

2009.10.08. 09:52:00

Reggelt Mindenki!

Csajból vagyok, de azt még én is tudom h gyújtáson is műkszik az ablak... :)

Faáglefejelés... fuuu az király lehetett, biztos fetrengtem volna egy jót. :)

"Szóval összejöttünk, de már a második nap azon gondolkoztam, hogy hogyan dobjam ki... Végül adtam még neki egy hetet, gondoltam, hátha jobban megismerem és esetleg nagyobb lesz a vonzalom..."
Felesleges volt...

Igazság Atyja 2009.10.08. 09:55:34

@Zsu0805: Igazából összejönni volt felesleges, nem plusz egy hetet adni. Kivéve, ha valami nagy, előre nem látható huncutság derült ki a második napon.

Lobelt 2009.10.08. 09:58:35

@Igazság Atyja: Egyetértek, már összejönni is fölösleges volt.

És amúgy lehet az volt a baj, hogy az előre nem látható huncutság kicsi volt... :P

Amúgy kis semmilyen sztori, de legalább nincs olyan sz*rul megírva.

2009.10.08. 10:00:18

@Igazság Atyja:
Jó ez a kis story, nekem tetszik...

afényharcosa 2009.10.08. 10:00:57

@Igazság Atyja: Ok, elolvastam, aztán az előzőt is, de hol a folytatás? Nincs...? Így elég befejezetlen.
És, hát igen. Ez valóban szórakoztatóbb volt...Köszike

2009.10.08. 10:01:51

@Lobelt:
Jaja, egész jó a fogalmazóképesség... Legalábbis az előzőekhez képest klasszisokkal.:)

Igazság Atyja 2009.10.08. 10:03:38

@Lobelt: Én is pont erre céloztam. Persze ebben az esetben kérdés, hogy mit akart még megismerni rajta plusz egy hét alatt.
"Végül adtam még neki egy hetet, gondoltam, hátha jobban megismerem és esetleg nagyobb lesz a vonzalom, de semmi."
Gondolta, kutakodik kicsit, hátha van gazdag amerikai nagybácsija? Attól esetleg még lehet nagyobb a vonzalom. :)

Lobelt 2009.10.08. 10:08:04

@Zsu0805: hébe-hóba előfordulnak itt jól megírt cikkek is. A karaoke-s, meg a Liv Tyler-es posztokat például kifejezetten élvezet volt olvasni. No meg ezzel sem volt gond. :)

Lobelt 2009.10.08. 10:09:49

@Igazság Atyja: vagy nagyon rossz anatómiából, és azt hitte egy hét alatt nagyobb lesz :D

Amúgy szerintem kb. 16 éves lehet a csaj.

Kamelot 2009.10.08. 10:10:11

Régebben állandó olvasója voltam a blognak, aztán volt egy ksi szünet de most belenéztem pár régebbi posztoba és sajnálattal látom, hogy egy-ketten chat szobát csinálnak belőle. Régebben értelmes hozzászólások voltak, most pedig ilyen Drága és társai itt baromkodnak.

Kamelot 2009.10.08. 10:11:00

Sorry: kis és posztba

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 10:20:00

@Kamelot: nem hiszem, hogy rendszer lesz belőle, de ha igen, az se baj - csak ez nem az a fórum. Bár ha így érzi magát valaki jól, (így termékeny, és a korábbiakban már volt jó hozzászólása) akkor áldásom rája...

Kamelot 2009.10.08. 10:28:06

@Panni CsP: Köszi a választ! Persze én se vagyok ellenne egy -egy értelmesebb társalgásnak, vitának. De aki, 120 sort ír az aberrált, dedós élvezéséről, azt lehet, hogy ki kéne szűrni.

afényharcosa 2009.10.08. 10:34:16

Sztem sokkal érdekesebb 1 ilyen poszt, ha az érintett is közbeszól elvétve...

afényharcosa 2009.10.08. 10:37:00

@Kamelot: Addig nem gond a "chat-szoba" szindróma, amíg az eleve felvetett téma (történet) az alap.

Kamelot 2009.10.08. 10:46:06

@afényharcosa: Jaja, sőt főleg az a legérdekesebb része az egésznek, hogy ki hogy látja, mit csinált volna,....folyik az eszmecsere. És egyetértek vele, ha a poszt író közbe szól,mert ő se tud mindent részletesen leírni a történetével kapcsolatba és utólag pontosításra szorul.

afényharcosa 2009.10.08. 10:49:07

@Kamelot: Épp ez lenne a lényeg. Ő leírja, kukacoskodók kukacoskodnak, kitalálnak ezt-azt a történet felturbózására (mint jelen esetben is), és itt jönne újra a szerző, h cáfolja, vagy alátámassza azokat.

2009.10.08. 10:49:16

Szerintem akkor jó egy poszt ha beszélgetnek egymással a kommentelők, nem az, h egyrakásra mindenki beírja a saját kis véleményét és annyi. :) De tényleg vannak zavaró tényezők errefelé. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 10:51:51

@Kamelot: igen, hiszen maga a poszt az egész blog íve...az a napi főtéma. Egyébként egy kialakult, spontán, poszttól eltérő beszélgetés is lehet szórakoztató.

Kamelot 2009.10.08. 10:58:19

@Panni CsP: például ha bazdmegbazdmeg ír átiratot :D:D Ma is várom!

2009.10.08. 11:05:39

@Panni CsP:
Mi is teljesen jól elvagyunk a saját kis posztunkba, és már rég nem a poszt témája az irányvonal. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 11:12:30

Teljesen egymásnak teremtették a posztírót és Milánt!
Bammeg, IQ-bajnokok, komolyan :)

Igazság Atyja 2009.10.08. 11:19:49

Akkor végeredményben Bence lett a történet nagy nyertese: nem sokat kellett nyűglődnie a poszt szerzőjével. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 11:24:57

@Zsu0805: mindegy: a hangulat a lényeg! én azt mondom.

2009.10.08. 11:48:45

@Panni CsP:
Ezaz, adjunk az érzésnek. :)

vendriner aladár 2009.10.08. 12:07:42

Öregapám SS tiszt volt, apám meg ÁVH-s, így én is debilként láttam meg a napvilágot. Sanyarú gyerekkorom után pelyhespöcsű koromban rászoktak netre. Tele volt csinos nőkkel.

Fel is buzdultam, mert ráakadtam egy emosh lotyóra, aki egy kis porbafingó lehetett. Rá is izgultam a közösségi portál segítségével, majd azt mondta látni akar, ezt a hülyét!

Mikor megláttam ritka csúnya egy példány jött velem szembe, gondoltam max zacskót húzok a fejére és elviszem az Andrássy 60-ba turistalátványosságnak apámhoz.

Osztottunk szaroztunk aztán két nap után kiadta az utamat, halleluja, legyünk barátok. Ekkor Jürgen a Dawn kóros skizofrén haverom rámozdult és lesüllyedt a zacskós picsa értelmi szintjére. Így végre kettejük IQ-ja kétszámjegyű lett.

Állítólag egyszer az őseitől lopott kék Ifa kétüléses sportautójával is lerohadtak valahol élőállatszállítás közben, de én ezt már nem hiszem. Meghogy orrbacsűrte a lapáttal kiszállás közben, na persze. Rohadt romantika.

vagány csaj 2009.10.08. 12:56:39

@vendriner aladár: Hehh! :) Ez megint jó volt!

De hol van már bazdmegbazdmeg???

afényharcosa 2009.10.08. 12:58:23

@vagány csaj: Lehet, h úgy véli, 2 dudás nem fér meg 1 csárdában...

vagány csaj 2009.10.08. 14:32:30

@afényharcosa: Az kizárt! Nekem ő kell!!! :D

Csernusova 2009.10.08. 14:33:37

sztem mikor befejelte a falombot is rohognie kellett volna saját magán :) Én biztos röhögtem volna :)))))))

afényharcosa 2009.10.08. 14:36:00

@vagány csaj: Az is lehet, h most épp jobb dolga van...vagy úgy érzi, még nem jött el az Ő ideje...
Persze mind szeretjük, ahogy "lefordítja" a storyt...

vagány csaj 2009.10.08. 14:49:51

@afényharcosa: Igen, és végülis ő teremtette ezt a "műfajt", úgyhogy ő hanyagolhatatlan és megismételhetetlen!!! :)
Jobb dolga? De nekem nincs jobb dolgom, mint az ő "fordítását" várni. Az ér már csak valamit sok sztoryn! :)

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.10.08. 17:13:14

no mindegy, elindulok haza melóból, ha addig megjelenik, akkor jó, ha nem akkor meg újrafogalmazom:)

afényharcosa 2009.10.08. 17:39:23

@Zsu0805: Csatlakozom az előttem szólóhoz!

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.10.08. 17:55:37

Két cimbivel azzal szórakozunk mostanában, hogy 14-15 éves kiscsajokat hajtunk, aztán passzolgatjuk egymás között, attól függően, kinek melyik tetszik, avagy melyiküknek ki tetszik a három félistenből.

Gerzson haverom írt is egy körüzenetet az összes csaj ismerősének (és ismerősei csaj ismerőseinek is, nem volt kis munka összevadászni a célközönséget), hogy 'jáj de szíp a szemed'. Bámulatos szellemi kapacitása nem terjedt odáig, hogy felfogja, a címzettek látják egymást a levélben, de szerencséjére akadt olyan leányzó, aki mentálisan Gerzsonnal konkurált.

Nem is kellett sok idő, az első találkáig, ám ha a megismerkedés módja nem lett volna intő jel, ennek tetejére a kommunikáció módja is tartogatott érdekességeket. A csajszi ugyanis általában küldött egy levelet, olyan tárggyal, ami érdekelte Gerzsont, de utána másfél-két oldalon keresztül csak dőlt belőle a baromság, meg a csajszis bla-bla. A levelek végén, amikor azt gondoltad, végre a lényegre tér, fél mondattal befejezte a mentális hasmenését, az egész levélből pedig semmi értelmet nem lehetett kihámozni.

Gerzson át is akarta passzolni (addigra már engem is ismert a csaj), úgyhogy kihozta kocsival a törzshelyünkre. Amikor megérkezett, a pipi nem volt vele, kérdeztem, hogy "mi van?", de mint kiderült a kiscsaj valami érthetetlen okból ki akart szállni a sarkon. Megittunk egy sört haverral, aztán befutott a célszemély is.

Mondtam neki, hogy, béna ez a buli, menjünk innen, el is indultunk kocsival, amikor úgy gondoltam itt az ideje eljátszani a "jaj, épp most fogyott ki a benzin, na de rángasd meg a sebváltót, hátha beindul" trükköt. Persze nem vette a lapot, úgyhogy hívtam a cimborákat, hogy legalább egy kis gangbang összejöjjön.

Na itt már felfogta mi a szitu, menekülni is kezdett, de szellemi képességeit meg nem cáfolva az első fának nekiszaladt, úgyhogy az estét a balesetin fejezte be. Talán nem is baj, hogy nem tartottuk meg hosszabb távra.

afényharcosa 2009.10.08. 18:13:06

@bazmegbazmeg: Most ne sértődj meg: végtelen hülyeségre mindig van igény! Rosszindulat nélkül :)

vendriner aladár 2009.10.08. 18:54:24

@afényharcosa: asszem megtámadjuk akkor a holnapi postot is:)

afényharcosa 2009.10.08. 18:57:26

@vendriner aladár: Csak rajta! Epedve várom már...!!!!

csillag× 2009.10.08. 19:10:09

@bazmegbazmeg: látod, már egy napra eltűnsz és már mindenk Téged akar!!! ;) :D :P

Egyébként véleményem szerint megfér két dudás egy csárdában :D
(én legalábbis számítok rátok)

boss888 2009.10.08. 20:50:18

mind2 jó volt, de azért @vendriner aladár: vitte a mait:P:D

vagány csaj 2009.10.09. 09:59:59

@bazmegbazmeg: Ezért már érdemes olvasni! :)

Thalia (törölt) 2009.12.14. 14:46:24

Na ennek az egésznek értelme nem volt!!!nagy hazugság az egész mert az ablak az aksiról megy és nem kell hozzá benzin!!!Aúgy meg megérdemelted volna ha ott hagy ha persze csak része lenne igaz amit írsz!
süti beállítások módosítása