Azt terjeszti magáról, hogy haldoklik

2009. október 19. 07:46 - Panni CsP

A csábításnak megannyi trükkje ismert, de a következő a legtutibb, ugyanis a lány halálos betegséggel egészíti ki vonzerejét. Ehhez párosul a lány keserédes dr. House stílusa. A főszereplő srác mindkettőt vastagon beszopja. Ha nem kellett volna személyigazolványt csináltatnia, olyan szenvedélyes éjszakában lett volna része, amiről valamennyien álmodunk. A biztos stratégiáról olvashatunk.

 

Szeretnék egy igen érdekes lányról szót ejteni. Minden lány közül, akikkel kapcsolatom volt, ő a legfurcsább és legzavarbaejtőbb jelenség. A mai napig halálos beteg, legalábbis ezt híreszteli, ezzel csábítja el a fiúkat, nem is sikertelenül, mint ahogy az ki fog derülni. A történet a táncparketten kezdődik, és mindennek az okát vissza tudom vezetni egy dologra, mégpedig arra, hogy véleményem szerint ennél a lánynál nincs minden rendben az irányítótoronyban... Viszont testnevelés szakos, így a fizikai adottságai némiképp ellensúlyozzák a szellemiek hiányát. Tánc közben is ezt vettem észre először, de mivel mindig is hülye picsának tartottam, ennél tovább nem is mentem, mármint az észrevételnél. Minden buli alkalmával iszonyat módon be volt rúgva, és klasszikus ribancként viselkedett, ami már akkor is visszatetszést keltett bennem. No nem a magasan fejlett erkölcsi érzékem miatt, hanem mert úgy találtam, hogy viszonylag könnyen megkaphatnám magamnak, és már akkor is erős vadászösztön birtokában voltam, ami nem engedte, hogy egy ilyen könnyű nőnél próbálkozzak.

Egyszer aztán úgy hozta a sors, hogy a buszmegállóban egymás mellé keveredtünk, és mivel sokszor láttuk egymást buliban, azon kívül, és pár alapdolgot tudtunk is a másikról, jobb híján beszédbe elegyedtünk. Miután az előfeltevéseimhez képest kellemes csalódás ért, komolyan újra kellett gondolnom az álláspontomat. Értelmesen lehetett vele beszélgetni, humoros volt, bár kedvesnek nem mondanám. A rosszindulatnak egy egészen magas fokát sikerült elérnie, megtoldva ezt a bunkóságnak egy "doktor House"-i formájával. Tehát érdekes volt a csaj, és valamilyen szinten intelligens. Éppen ezért kezdett el érdekelni, hogy mi visz rá egy ilyen nőt egyrészt a bulikban tanúsított viselkedésre, másrészt arra, hogy ezt a stílust használja. Ha csak pár fokkal kedvesebb lett volna, már fürtökben csüngtek volna rajta a pasik, bár így sem panaszkodhatott. Szóval a szuperhős-én átvette a vezérlést, kerestük egymás társaságát, és egészen bensőséges kapcsolatba kerültünk. Sok mindent elmondtunk egymásnak (azazhogy ő nekem), és egy alkalommal elárulta, hogy azért csinálja ezt az egészet, mert halálos beteg. Valamilyen tüdőbajt állapítottak meg nála, ami maximum fél éven belül végezni fog vele, és ha már meg fog halni, akkor úgy fog élni, ahogy ő akar, és nem úgy, ahogy másoknak tetszik. Nem hiszem, hogy akad olyan srác az olvasók között, aki ne ugrana egy ilyen tényállásra. Ha nagyon morbid és hímsoviniszta szemszögből nézzük (és ismertem olyat, aki ezért nem utasította vissza): itt egy lány, aki jól néz ki, mindenben benne van, ki akar próbálni dolgokat, és fél év múlva már nem fog rinyálni, ha nem hívod fel. Másik szemszögből pedig itt egy lány, aki szeretné jól érezni magát a hátralévő időben, és ha ehhez az kell neki, hogy velem legyen, akkor egye fene, legyen, főleg akkor, ha még tetszik is. Ebbe a kapcsolatba pláne úgy mentem bele, hogy mindent beleadtam, és ez szerintem érthető is. És úgy is nézett ki, hogy neki is erre van szüksége. Elmondta, hogy azt szeretné, hogy valaki fogja a kezét, amikor eljön az idő, de nem a testvére, vagy a szülei, hanem a szerelme. Azt hiszem, ez a mondat adta a kegyelemdöfést, és bár lehet hogy a sajnálat táplálta, de belezúgtam. Hozzáteszem, hogy tényleg nagyon sokat és nagyon csúnyán köhögött, így nem volt okom kételkedni a sztoriban, és ugye orvosi papírokat meg hát nem nagyon volt pofám kérni.

Aztán egy ilyen alkoholos bulin egymásnak is estünk, és amit kint a réten műveltünk, azt nem tennék be az esti mesébe (össze is csipkedett a Kárpát-medence összes élő csúszó-mászó és repülő rovara, úgy, hogy még egy hét múlva is százezernyi viszkető csípés virított a testemen), és elveihez híven még többet akart, ezért kézen fogva a szobámba vonszolt (annyira azért nem kellett vonszolnia). Olyan tökéletesen buja és forró éjszakát tölthettünk volna együtt, amire mindenki legalább egyszer vágyik életében. Tölthettünk volna, ha nem nézek rá az órámra. Ugyanis erősen kora reggel felé járt már az idő, nekem pedig létszükséglet volt hazamennem (a 300 km-re lévő állandó lakhelyemre) személyi igazolványt csináltatnom. Nem megyek bele a részletekbe, lényeg az, hogy ez tényleg élet-halál kérdése volt. Még így is erősen gondolkodtam azon, hogy leszarom és ott maradok, de végül mégis győzött a józan ész, bár a waterlooi csata ehhez képest játék katonás csetepaténak számított. Bevetette az utolsó fegyvert is: neki most van rám szüksége. Próbáltam volna neki elmagyarázni, de azt akarta, hogy halasszam el. Sajnos tényleg rohannom kellett. Egy "majd megmagyarázom" és "nem, nem, nincs semmi gond" után elviharzottam.

Mikor a hétvége után visszaértem, ő már döntött, és azt mondta, hogy visszamegy a régebbi barátjához. Én kérdeztem, hogy a buli után történtek miatt tesz-e így, de azt válaszolta, hogy nem. Azt viszont már nem volt hajlandó elmagyarázni, hogy miért. Én felhúztam magam, és faképnél hagytam, felültem egy buszra, de alig telt el öt perc, már hívott, hogy ha nem megyek vissza, akkor soha többé nem beszélünk. És hogy ha valaki, akkor én igazán megérthetném őt. Kénytelen-kelletlen leszálltam a következő megállónál, visszagyalogoltam, és mikor már ott álltam előtte, megkérdezte, hogy miért gondolom úgy, hogy nekünk jövőnk van. No erre meg mit válaszoljak? Hirtelen nem jutott semmi az eszembe, csak dünnyögtem valamit, ő viszont kerek perec kimondta, hogy úgy érzi, neki most a másik fiú kell. Erre nem tudtam mit reagálni. Mondjam azt, hogy igen, megértem, hogy neked most olyanra van szükséged, akinek ha azt mondja "most hagyj mindent és dugj meg", akkor az meg is teszi? Vagy azt, hogy talán jobb is ez így, mert ha az az éjszaka úgy sül el, ahogy álmaimban sokszor, és még követi jó pár ilyen, akkor én is veled haltam volna a bánattól vagy a hiányérzettől? Inkább nem mondtam semmit, de úgy gondoltam, a legjobb, ha minden úgy történik, ahogy ő akarja, hisz kettőnk közül valószínűbb, hogy én érem meg, hogy az ember a Marsra lép. A csattanó csak az, hogy mindennek két-három éve már, és még mindig szoktam látni különböző fiúk társaságában, néhány olyanéban is, akiket szegről-végről ismerek, és ezek a fiúk megosztották velem élményeiket, amik nagyon hasonlítottak az általam tapasztaltakra... Döntsétek el, hogy csalás vagy ámítás történt?

 

 
226 komment
Címkék: bukta hazugság csaj

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr471433365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.10.19. 08:10:07

Ehhez tudni kellene, h milyen betegségben is szenved!? Bár, valószínűsítem h csak duma az egész! Hogyha halálos beteg vagy, akkor az állapotod folyamatosan romlik, szóval 2-3év múlva már(sőt fél év múlva) tuti nem a bulikba piálgatsz...

Amúgy a helyedbe odamennék hozzá, és megkérdezném h: Mi a helyzet, te még élsz??? :D

Igazság Atyja 2009.10.19. 08:13:53

Nem csalás, nem ámítás: időközben feltalálták a gyógymódot! :) Egyébként még mindig jobb, ha baromságokat terjeszt, mint ha olyasvalamit, amitől másnapra karfiol nő a farkadon. :) Blokkolhattad volna tovább is lelkiismeret-furdalás nélkül, de ha jól értem, a távolság miatt nem állhattál mindig a rendelkezésére. Egy rosszindulatú nőbe normális ember úgysem szeret bele hosszabb idő után sem, de ha dugni jó volt vele, miért is ne. Nem történt károsodás.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.19. 08:15:19

végül is az AIDS is 10 évig lappanghat.
vagy rosszul tudom?

boss888 2009.10.19. 08:18:57

@Panni CsP: Már gyógyszerekkel elég sokáig kihúzzák. De azért az morbid lenne! Gumit remélem használt a kedves posztoló!:D:D

2009.10.19. 08:22:55

Nálam ez vitte a dolgot: :)
"össze is csipkedett a Kárpát-medence összes élő csúszó-mászó és repülő rovara, úgy, hogy még egy hét múlva is százezernyi viszkető csípés virított a testemen"

Nah ilyenek a manipulatív csajok dr House beütéssel. :) Férfi és nő gondolkodás is egyben... Halálos csapás.

Örülj, h ennyivel megúsztad.
Sztem a betegség kamu, v nem súlyos. :)

Igazság Atyja 2009.10.19. 08:24:38

@Panni CsP: A lappangás az az időszak, ameddig tünetmentes valaki. Ha valódi volt a betegsége a csajnak, ott már rég nem lappangásról volt szó.

@boss888: Igaz, ilyen értelemben maga az élet is egy halálos betegség. A nagybátyám kb. 16 éve "haldoklik". Furcsamód mindig akkor újulnak ki a tünetek, mikor rosszul megy a szekér, és a rokonokra van szorulva. :)

Igazság Atyja 2009.10.19. 08:27:35

@Zsu0805: Lehet, hogy itt van a kutya elásva, és az a százezernyi viszkető pont (főleg egy hét múlva?!) nem is csípés volt. Akkor lehet, hogy mégiscsak terjesztett valami mást is a hölgy. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.19. 08:29:08

@Igazság Atyja: igen, köszönöm. Meg azért a haldoklás elég látványos valami, ezt találtam a témában: www.lelkititkaink.hu/haldoklas_fazisai.html
Azért ez elég komplex dolog...én utána már nem járnék partizni sehova.

boss888 2009.10.19. 08:30:33

@Igazság Atyja: Ne is mond... Most ráébresztettél, h nekem sem sok van már hátra! Az orvos azt mondta, hogy max még 50évet élek.:)

csillag× 2009.10.19. 08:42:14

Hát én úgy vagyok ezzel az egésszel, h ha megtudom valakiről, h fél éven belül elmegy közülünk, akkor véletlenül sem tervezném, hogy együtt legyek vele, mert félő, hogy beleszeretek. Mert egy önző csaj vagyok és nem akarok magamnak fájdalmat okozni :$
Tehát én a posztoló helyében (akit , ugye ismerünk is :) ) kerültem volna a csajt.
Jó az is igaz, h a szerelem ellen nem tudsz védekezni, a szívednek nem tudsz parancsolni....

Devil2 2009.10.19. 08:57:53

Személyi igazolványt kellett csináltatni... ez is olyan mint egy Murphy törvény. Nálam is így van ez, amikor valami jó dolognak nézek elébe akkor, biztos hogy közbejön valami, ami elrontja.

Caddy 2009.10.19. 09:01:25

Jó reggelt!
Jajj ez milyen történet már? Kislány nem gondol arra, hogy mi lesz később, amikor mindenki ribancnak fogja tartani, ráadásul hazudós ribancnak? Miért kell ez? Ha meg akarja magát dugatni fűvel fával, anélkül is megtehetné,hogy a szánalomszexre hajt a kis buta. Ehh nem értem én ezt.

Caddy 2009.10.19. 09:07:44

@csillag×: én is így gondolom, hogy nem kezdenék vele,ha tudom, hogy elhal mellőlem, én meg esetleg belezúgok. Bár az köztudott, hogy én önző vagyok. :D

Mondjuk ez a személyit kellett csináltatnom problémakör is elég érdekes. Ha tudom hogy életem egyik legjobb, esetleg legmeghatározóbb élménye lesz, nem biztos, hogy bárhová is mentem volna.
Aztán meg a hinta-palinta, hogy de menj el, de gyere vissza, mégis menj el.

csillag× 2009.10.19. 09:13:09

@Caddy: épp ezért ha jobban szereted önmagad, akkor nem szeretnél szenvedni:) Márpedig, ha beleszeretsz és elveszíted,akkor az tud fájni rendesen..
A kiscsaj, meg lehet, h arra játszott, h később simán be tudja azt dobni, amit már itt felvetettek, h megtalálták a gyógymódot és még húzhatja egy darabig vagy rosszul diagnosztizálták...stb.
Bár aztán, már lehet, h senki nem fog ekkor már hinni neki:)
És ki tudja, lehet h nem is hazudott :)) Sosem tudhatjuk, h milyen titkot hordoz a másik... :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.19. 09:16:13

Aki előrehaladott TBCs luvnyát tol meg az nem lehet sikeres ember. Már ha igaz. A House MD hasonlat max annyiban áll a lányra, hogy "Mindenki hazudik".

Igazság Atyja 2009.10.19. 09:18:33

@boss888: Halálos betegségben szenvedek - de szomorú arccal közlöm: ha nem baj, inkább nem beszélnék róla. És még csak nem is hazudtam. Ezt a laza trükköt Mr. Pua is megirigyelhetné. :)

vendriner aladár 2009.10.19. 09:19:35

Liza vagyok és testépítő. Tesi-reki szakon végzem a főiskolát és mellette edzek mint Arnold fénykorában. Sajnos ilyenkor tesztoszteront is pumpálok magamba, ami nagyon kanossá tesz. Viszont sajnos testi adottságaim, hát hogy is mondjam valahol Zámbó Jimmyhez hasonlítok.

Sajnos a fiúk csak, dugni akarnak velem, de mindegyik mekis zacsit akar a fejemre húzni szex közben. Gondoltam kitalálok valamit, hogy többen akarjanak szexelni velem, ezért halálos tüdőbajt kezdtem híresztelni.

Egyszer odajött hozzám egy fiú és kérdezi, hogy tényleg H1N1-es vagyok-e? Mondom nem bubópestises vagyok. Na ez úgy tetszett neki, hogy járni akart velem. Én meg már rég nem kufircoltam, gondoltam legyen.

Elmentünk egy falunapra, ahol a dodzsem és a lánchinta között letepertem és megszabadítottam néhány millió utódjelölttől. Úgy sikongatott, mind aki hangyabolyon fekszik. Majd néhány perccel később a csávó kitalálta, hogy neki most jár le a személyije és "Íti haza!". Hát ennél jobb szöveget is hallottam már.

Megalázott, amúgy is épp az ösztrogénkúra kellős közepén voltam, nagyon mélyen érintett a dolog, még sírtam is. Még egy kis lelkiismeretfurdalást is okoztam neki meg trippert is, de asszem ez járt is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.19. 09:22:09

Ebolás vagyok, de hódítani akarok! :D Ja, döglenek utána :D

Caddy 2009.10.19. 09:33:15

@csillag×: az elég valószínű, hogy hazudott, hiszen a fennálló fél év már tart vagy három éve. De abban igazad lehet, hogy erre mehetett ki a dolog, hogy aztán csodával határos módon felépül,és akkor mindenki boldog. :) Vagy nem. :D

BARI 2009.10.19. 09:34:20

Korán reggeltet!
Kiscsajnak azért rendesen elment a pici eszecskéje.Halálos betegséggel pasizni...eléggé morbid.Csak nehogy egyszer tényleg az legyen és mindenki szarjon majd a fejére.Mert akkor az már nem vicc lesz, hanem valóság.

vagány csaj 2009.10.19. 09:40:25

Mennyi elmebeteg ember szaladgál az utcákon... Nem tudom ez miért jó neki, hogy mindenki sajnálatból van vele, és a szánalomból egyszer csak beleszeretnek. Gondolom ezzel nem voltál egyedül kedves L. Én csak azt nem értem, hogy hogy lehetett a "klasszikus ribancba" beleszeretni. Nem taszított az addigi viselkedése? És ez a szeszélyesség, hogy most Téged akarlak, most mégse, most gyere vissza... Ez nem normális!
Azóta nem beszéltél vele egyátalán? Én azért kíváncsi lennék mit hazudna...

vagány csaj 2009.10.19. 09:42:26

@Caddy: @csillag×: Csajok! Egyetértek. Szerintem én is fejvesztve menekültem volna egy ilyen kapcsolattól. Bár lehet, hogy a sajnálat nagyobb ilyenkor...

csillag× 2009.10.19. 09:45:10

@vagány csaj: hát nem tudom, nem voltam még ilyen helyzetben (hál'Isten) Most az eszem alapján írtam véleményt, aztán lehet, énis hasonlóképpen cselekszem, mint L. :)

Erásss 2009.10.19. 09:48:57

Nálam ez a mondat vitt mindent: "itt egy lány, aki jól néz ki, mindenben benne van, ki akar próbálni dolgokat, és fél év múlva már nem fog rinyálni, ha nem hívod fel." Kicsit keményre sikerült,de jóóó!;)
Véleményem pedig az, (és ezt most nagyon lesarkítva mondom!) végre itt egy lány,aki visszavág a pasiknak!Az én tapasztalataim alapján,azok a pasik,akikkel találkoztam (kb 90%a),hazudott,meg tette a szépet,leígérte a csillagokat vagy előadta a hattyúk halálát 3 felvonásban,csak hogy megdugjon!Viszont itt ez a csaj,aki a "pasik" módszerével pasizik!Na fiúk milyen érzés pofára esni???:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.19. 09:52:53

@Erásss:

Jóérzésű pasi nem dug meg zombikat. TBC-s nővel meg nem smárol. :)

Erásss 2009.10.19. 09:55:47

@Kedves Nard:
Látod,hogy nincsenek jóérzésű pasik!:)

Caddy 2009.10.19. 09:58:56

@Erásss: aha nem rossz a megközelítés. Tetszik. :D

2009.10.19. 09:58:57

L, hol van, várnánk a posztolot is. :)

csillag× 2009.10.19. 09:59:49

@Erásss: én még hiszek a csodákban.. ;)

vagány csaj 2009.10.19. 09:59:53

@Erásss: Igaz. Ezzel csak az a baj, hogy leereszkedett a pasik szintjére (tisztelet a kiv-nek), így olyanná vált, mint ők, akiket eddig megvetett (ha megvetett, mert ez csak egy feltételezés), semmivel se jobb!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.19. 10:00:30

@Erásss:

De vannak, én nem dugok/dugtam zombikat sem tüdőbajosokat :)

Dr.Bio74 2009.10.19. 10:12:28

@Erásss:

Pofára esni? Ki, hol? Ahogy a Vagány csaj mondja, a mi szintünkön nehéz pofára esni! Megvetni azt lehet! De előbb a szex, aztán a megvetés, oké?

Erásss 2009.10.19. 10:16:48

@Caddy:
Ugye,hogy nem rossz?Csak ez lehet a magyarázat a csaj módszerére,hacsak nem elmebeteg...:)
@csillag×:
Én is mindig,mindig reménykedek,de aztán...megint találkozok egy hazudozóval!Viszont már eljutottam arra a szintre,hogy abszolút nem hiszek nekeik! :)
@vagány csaj:
Hát igen!Igazad van,de mégis az a szép a dologban,hogy van olyan,akinek ez eszébe jutott és meg merte tenni!
@Kedves Nard:
Végre egy jó érzésű pasi!Akkor te kincs vagy!! :)

AmonShi 2009.10.19. 10:19:20

most nem azért, de azon rinyálni, hogy a fickók lehazudják az égről is a csillagot, csak hogy megfektessenek egy csajt... könyörgöm, a nőknek ez kell! ha az ember őszinte és normális, az nekik nem elég, úgyhogy ha valaki csajozni akar, akkor sajna villantani kell valamit, különben hoppon marad! :)

csillag× 2009.10.19. 10:23:57

@AmonShi: (lehet, h ez kell) de azért itt is meg lehet találni az aranyközéputat :)

Erásss 2009.10.19. 10:25:35

@AmonShi:
Na te ezt most nem gondolod komolyan?!Ugye nem??Mi az,hogy ez kell a nőknek?A nőknek normális pasi kell,aki legalább egy kicsit őszínte és megbízható.Ennyi amit kérünk,mi nők! :) Az viszont már kicsit gáz,ha valakit csak hazugság útján lehet megfektetni.Ott nem biztos,hogy mindig a nőben van a hiba!Lehet,hogy a csajozási teknikával...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.19. 10:32:00

esetleg halálra kefélhetted volna, kvázi aktív eutanáziaként... :-)

BARI 2009.10.19. 10:32:44

@AmonShi: lehet egy tizenéves csitrinek bejön az, ha ámítod, de vannak azért olyanok, akiknek többet számít, ha normális egy pasi, nem pedig egy hazug, nyáladzó kis öööö...pöcs:)

Igazság Atyja 2009.10.19. 10:37:11

@Erásss: A hajadra kenheted a "legalább kis" őszinteséget és megbízhatóságot a nagyszabású summantások mellett. Vagy elég az, ha az időjárással kapcsolatban nem hazudik? :)

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.10.19. 10:37:12

Csodálatos gyógyulás, halleluja!
Az ismerősöm ismerősének akkor lett rákos a felesége, amikor le akart lépni otthonról. Papírt ő se mutatott, orvoshoz se volt hajlandó a sráccal menni, de látványosan fogyott. Aztán hirtelen ő is jobban lett, talán pont akkor, amikor belátta, hogy minden felesleges.
Persze lehet az is, hogy ua a sámánja, mint a postban szereplő csajszinak.

tuli _ 2009.10.19. 10:38:55

@AmonShi: aztán meg azért marad hoppon, mert kiderül, hogy egy kamugép. legalábbis, ha normális nővel akad össze. (bár az már az elején levágja)
a posztban szereplő csajnak pedig biztos kedvenc filmje az Édes november:)
www.port.hu/edes_november_sweet_november/pls/fi/films.film_page?i_film_id=43113&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2&i_topic_id=2

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.19. 10:44:16

@tuli (újra):

Szilvike, ez valahogy nem jutott eszembe szégyenszemre, hogy honnan meríthetett a csaj. De bisztos vagyok benne hogy nem Charlize Theron kategórilyás a lány, és a pasi sem egy Keanu Reeves! Esetleg mehetnének a Maunikasóba jól ezzel a produkcióval! :D

Lángharcos 2009.10.19. 10:48:01

Van hogy a jósolt időben nem döglik meg a beteg. A rohadék, segítsünk rá egy jó nagy ásóval.
Lehet kamu is, lehet, hogy a csaj hibbant és azt hiszi magáról haldoklik. Lehet, hogy tényleg haldoklik, és fél év helyett több jutott neki.

Erásss 2009.10.19. 10:49:54

@Igazság Atyja:
Hát igen,a hajamra kenhetem...Ebben bőven van tapasztalatom.Volt egy a pasim,aki vitte a prímet,és tényleg csak az időjárással kapcsolatban nem hazudott!Láttad volna az arcom,mikor kiderült,hogy felesége van!Na akkor ült rá a "nagy D" a fejemre.Persze,nem tőle tudtam meg a dolgokat...

alumi 2009.10.19. 10:50:33

Csoda történt, nem csalás, vagy ámítás, hiszen él!!!:)))

Amúgy ezért a mondatért vascső, és kőbunkó díj:

"itt egy lány, aki jól néz ki, mindenben benne van, ki akar próbálni dolgokat, és fél év múlva már nem fog rinyálni, ha nem hívod fel..."

A csaj meg? Homo Ribancus. Egyszerű, mint a faék. Dehát kell ilyen is, ha mást nem, hát negatív tapasztalatnak.

Morten Harket (törölt) 2009.10.19. 10:50:44

" A rosszindulatnak egy egészen magas fokát sikerült elérnie, megtoldva ezt a bunkóságnak egy "doktor House"-i formájával. Tehát érdekes volt a csaj, és valamilyen szinten intelligens."

Na, ha már Dr House-t hoztad fel, akkor maradjunk ennél a témánál. Ha jól emlékszem Dr Cameron ment hozzá egy halálos beteg pasihoz, aki 1 év múlva meg is halt. House szerint csak egy szent (vagy ilyen komplexusban szenvedő) megy hozzá egy haldoklóhoz, vagy olyas valaki, aki képtelen állandó kapcsolatban élni, ezért választ egy olyan kapcsolatot, ami előre limitált időtartamra szól.
Úgyhogy lehet, hogy nem csak a sztoriban említett csaj volt gázos, hanem a posztíró is.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.10.19. 10:52:04

Máriasegíts, te egy személyi igazolvány cseréért 300 kilométert utazol, és félbeszaktod életed legjobb éjszakáját???

Atyaég, mekkora lúzereket hord a hátán a föld!

Caddy 2009.10.19. 10:52:46

@Erásss: vagy mindkettő. Fifikás is, és közben elmebeteg. :D:D:D

@AmonShi: mondd hogy nincs csajod, és akkor jobban érzem magam. :D

alumi 2009.10.19. 10:53:26

@Erásss: Jesszus! Azért egy "elveszlek feleségül" messze nem ekvivalens hazugság a "meg fogok halni fél éven belül" dumával.
Aki ilyennel "viccelődik", az tényleg nem normális.

Morten Harket (törölt) 2009.10.19. 10:56:38

@tuli (újra):
Az Édes November azért nem jó példa, mert a nő főszereplő nem kérkedik a betegségével, sőt amíg lehet titkolja. Ez a normális emberi reakció hasonló helyzetben, nem az, hogy valaki halálos beteg és akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is.

Erásss 2009.10.19. 10:58:26

@prim reborn:
Tudod mi lesz a gáz?Ha mindaz amivel viccelődött bekövetkezik!Ez általában így szokott lenni!Nem kéne az ördögöt a falra festeni...

vagány csaj 2009.10.19. 11:02:03

@Erásss: De ezzel saját magát égeti. És amíg a pasiknak taps jár, ha mindig más nőjük van, a nőknek a K jelző. Szóval érdekes, hogy ilyet bevállal, mert szerintem ezek után ezzel a nővel "normális" pasi nem áll össze. De kell hozzá kis elmebaj is, hogy ezt megtegye és éveken keresztül végigvigye. Nem hiszem, hogy egy normális nőnek ez az életcélja. Saját magának árt vele azon túl, hogy némelyik pasi valóban megérdemli ha hülyét csinálnak belőle...

BARI 2009.10.19. 11:02:20

@Erásss: előbb-utóbb rájön mindenki, hogy a másik is ugyan olyan büdöset sz@rik...:)

Eszembe jutott a Veszedelmes viszonyok.Itt most a lányé a Valmont szerep?Mert akkor nagyon meg fogja még ezt szívni.

Igazság Atyja 2009.10.19. 11:03:11

Ha már mértéktelen kamuzásról van szó, az miért ne lehetne személyre szabott is: van, akinek a házassági ajánlat jön be jobban, mást azzal lehet megindítani, hogy fél éve van hátra. Ezt a srácot valószínűleg nem vette volna le a lábáról a "négy éven belül három gyereket akarok" dumával. :)

vagány csaj 2009.10.19. 11:05:21

@Igazság Atyja: @Erásss: Normális pasi általában nincs. Mindegyik hazudik és meg is csalja a barátnőjét, élettársát, feleségét... A lényeg, hogy én legyek az első számú (tehát nem a szerető) és ne tudjak róla. Addig nem fáj. Ilyen a világ!

Igazság Atyja 2009.10.19. 11:05:22

@vagány csaj: Dehogynem: másik város, új fejezet.

vagány csaj 2009.10.19. 11:07:39

@Igazság Atyja: Esetleg! De szerinted ez a nő ezek után normálisan tud élni? Kétlem! Pfujj!

GAbica 2009.10.19. 11:08:20

@vagány csaj: kac. A mindegyik azért erős túlzás...

Igazság Atyja 2009.10.19. 11:09:39

@vagány csaj: Ha mindegyik hazudik és megcsalja a párját, akkor eleve ez a normális - ezek szerint a nők többségével el lehet lenni így is. De ha csak általában mindegyik ilyen, akkor még van remény. :)

tuli _ 2009.10.19. 11:10:06

@Morten Harket: az ötlet lehet onnan, nem mondtam, hogy a teljes forgatókönyvet idézi. egyébként igen, épp az jutott eszembe, hogy akinek komoly baja van, általában nem kürtöli szanaszét. nem csak a filmekben.

@Kedves Nard:
ha a szomszéd borzalmasan ostoba, soha életében nem dolgozó, ezzel szemben minden napját sűrű programmal kitöltő (úgy, mint műkörmös, fodrász, barinőkkel cukibajárás) szomszédasszonyom nem Szilvike (sic!) lenne, nem is zavarna annyira a Szilvikézés:D

boO. (törölt) 2009.10.19. 11:11:47

hisz kettőnk közül valószínűbb, hogy én érem meg, hogy az ember a Marsra lép

Mekkora duma. :D

vagány csaj 2009.10.19. 11:13:44

@Gabica [a legboldogabb]: Akkor pontosítok, bár a lényegen nem változtat: az én nagy ismeretségi körömben minden férfi megcsalja/megcsalta a párját. Így már jobban tetszik? A lényeg ugyanaz... Ez az én tapasztalatom. A tiéd biztosan más. Vagy csak Te sem tudsz róla...

Igazság Atyja 2009.10.19. 11:14:18

Egyébként szó sem volt róla, hogy a többi fiúnak is ugyanezt hazudta, csak 'nagyon hasonlítottak az élményeik az általa tapasztaltakra'. Lehet, hogy a rovartámadásra gondolt elsősorban. :)

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2009.10.19. 11:18:17

"egy lány, aki jól néz ki, mindenben benne van, ki akar próbálni dolgokat, és fél év múlva már nem fog rinyálni, ha nem hívod fel."

Nem tehetek rólla de ennél a résznél hangosan felröhögtem. Persze ha a tényleg ez lenne nem lenne humoros...

vagány csaj 2009.10.19. 11:18:27

@Igazság Atyja: Na ez megint egy olyan téma, amit lehetne boncolgatni. Alapba megcsalja a kezdetektől, vagy csak bizonyos idő után, esetleg problémák hatására, vagy a nő lesz elutasító, a vége mindegyiknek ugyanaz. Félrelépés! :)
Nem feltétlen csak a férfiak részéről. De azt kétlem, hogy pl egy házaspár leél egy egész életet úgy, hogy SOHA nem lép félre az egyik fél se... Naa!

Lobelt 2009.10.19. 11:18:31

Hi Mindenki!

Nos, néhányan már tudják: én lennék a poszt írója. Szóval ide lőjetek, a mellyem közepibe, ehun vagyok! :)

@RAMBO: hát ezt bevállalom, így utólag visszanézve tényleg "oszt kalap". De ne felejtsd el, hogy én akkor úgy gondoltam, hogy lesz ebből még több éjszaka is. Mondjuk emiatt is kiakaszthatom a "lúzer" táblát, így utólag visszagondolva. :)

@Morten Harket: nem jött le a sztoriból, de a buszmegállós beszélgetés, és a halálos betegség bevallása között eltelt több, mint fél év, és ez alatt hetente többször is találkoztunk, beszélgettünk, és addigra már "érzelmileg eléggé involválódtam" :)

Lobelt 2009.10.19. 11:19:29

@Prof. William: igen. én is ezért mertem megkockáztatni. Meg egyébként oda van írva, hogy "ha nagyon hímsoviniszta akarnék lenni", ami ugye nem vagyok... :)

phaszfej 2009.10.19. 11:23:36

Kúrjon a halál beteg nőt. Még attól akadok ki rettenetesen, amikor egy rákos elszáll a buszra a kopasz fejével és még büszke is rá, hogy ő rákos. Én meg szagolhatom a kemoterápiás bűzeit. ÁÁÁ!

Lobelt 2009.10.19. 11:26:08

@phaszfej: nevedhez méltó hozzászólás volt. Köszönjük!

csillag× 2009.10.19. 11:28:54

@phaszfej: kérlek mond azt, h ezeket csak azért írtad, h direkt magadra vond mások figyelmét!!!! :(

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.19. 11:29:24

Ugy tűnik, a csajnak bejött a története, és a pasik kapnak rá, de akkor is csúnya dolog ezzel "visszaélni". Nem lehet valahogy lebuktatni a csajt?

Igazság Atyja 2009.10.19. 11:30:56

@vagány csaj: Az az igazság, hogy az összes anonim statisztikában, amit ezzel kapcsolatban láttam, a nők legalább olyan arányban dugtak félre, mint a férfiak. (Sőt!) Természetesen több oka is van, hogy a nők nem verik nagy dobra a félrelépéseiket. (Nem pusztán azért, mert egy férfi nagyobb valószínűséggel töri el egy nő orrcsontját, mint fordítva.) A "normális" halmazra pedig a hasonló beállítottságúak közül lesz kereslet, így minden zsák megtalálhatja a foltját. Ha viszont hűséges nőként félrekúró fickóval van (akkor is, miután kiderült), magára vessen. Bevállalta. Azért baromira nem mindegy, hogy azért dug félre a fickó, mert alapból ilyen, vagy a nő gömb alakú lett és emellett még visszautasító is. Vannak olyan okok, amelyeknél esetleg felmerülhet a kommunikáció lehetősége, más esetekben nem.

@Lobelt: Azzal a fél évvel jól megvezettél mindenkit, pedig lényeges: már minden póz és rovarfaj megvolt, szakítani akartál, és akkor jött a halálos betegség trükk. :)

Lobelt 2009.10.19. 11:32:52

@s_timcsi: De lehet. Megtettük. Viszont mostanra (állítólag) megváltozott. Nem tudom, annyira nem követem most már az életútját.

phaszfej 2009.10.19. 11:35:50

@csillag×: Nem vagyok más rákjára kíváncsi, elég nekem a sajátom is.

vagány csaj 2009.10.19. 11:37:05

@Igazság Atyja: "A "normális" halmazra pedig a hasonló beállítottságúak közül lesz kereslet, így minden zsák megtalálhatja a foltját."
Na és honnan tudom megállapítani, hogy melyik a normális halmaz? Nincs rájuk írva... Egy ideig mindenki teszi a szépet és a jót, és olyan csal meg, akiről senki nem gondolta volna. Én legalábbis voltam így hapsimmal, hogy el se akarták hinni, hogy a kis "ártatlan" megcsalt.

phaszfej 2009.10.19. 11:37:32

Nő annyi, mint a szemét. csak le kell tépni őket, mint egy virágszálat.

Lobelt 2009.10.19. 11:37:58

@Igazság Atyja: neeem, neeem :) Fél évig csak ismerkedés volt, semmi sika-mika. Merthogy eleinte nem akartam semmit tőle, csak kíváncsi voltam, hogy miért ilyen, amilyen. De aztán egyre jobban megismertem, és hát lehet, (sőt most már biztos) valami olyasmit láttam benne, ami nem is volt...

GAbica 2009.10.19. 11:41:35

@vagány csaj: Van aki megcsalja, van aki nem. Van, akinek volt olyan kapcsolata, amiben csalt, és véget is ért az, és most olyanban él, amiben nem csal. De ez a minden ember ez vagy minden ember az, ez számomra általánosítás, és mint olyan, baromságnak tartom, mivel mindig láttam mindenre kivételt.
Ja, és köszi a bizalmat...

Peetee 2009.10.19. 11:42:09

Sz.tem duma a betegésge, és a mindenhétenmásrépájátszopogatom' életvitelét igykeszik takargatni ezzel.
Később majd okosodik és rájön,h ha kicsit ügyesebben fogatja erre-arra a popóját; könnyen lehet gazdag férfiakat sok pénzzel lehúzni. Ő is ilyen körúton cicakabriós mű-nő lesz 30 éves korára.

Lobelt 2009.10.19. 11:48:39

@Peetee: az a baj, hogy nem. Dolgozik, van saját autója (nem is szar), és nagyjából nem túl sok külső segítségre van szüksége, hogy bármit is megszerezzen. Igazából az a fajta nő, aki mindegy mi van, megszerzi amit akar. Mindegy hogyan. Mindegy kin kell átgázolni. Erre nem jöttem rá akkor, mert fiatal naiv lúzer voltam. És imponált a flegma magabiztosság.

NickFry 2009.10.19. 11:49:00

Eszembejutott egy történet.. Középiskola vége után 2 évvel találkozok egy lánnyal, táncolunk, majd elcsattan egy-két csók, azt mondta, hogy 3 éve arra vár, hogy megcsókoljam. Vége annak a bulinak, kint leülünk, rájöttem, hogy tényleg jól csókol. Beszélgetünk is, és tol egy ilyet, hogy valami agydaganata van és hogy 1 év mulva meg fog halni valószínüleg. Ugyanakkor mindenben nagyon őszintének tűnt amiről beszélgettünk. Én hittem neki, de lehet, hogy ugyanez volt a szitu. Beszélgettünk reggelig. Reggelfelé mondott egy ilyet is, hogy már talált egy embert 1 hónapja aki neki pont megfelel, és vele letudná élni az életét. Szerintetek?

vagány csaj 2009.10.19. 11:51:43

@Lobelt: Az érdekelne hogy ez az illető hány éves volt ekkor?

domdodom69 (törölt) 2009.10.19. 11:57:03

basszus, van még mit tanulnom...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.10.19. 12:01:08

@vagány csaj: jó szar lehet neked! a megnyilvánulásaid alapján ezt gondolom, de legalább vagány vagy ;)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.19. 12:04:50

Hogy lehet egy pasi így kiéhezve???? Azért ha randán köhög, az nem agyfestékhiányra utal, hanem valami elkapható cuccra, amin a gumi sem segít. Megérdemelné a világ, hogy kipusztuljon :-(

2009.10.19. 12:12:56

Végülis ha azt vesszük senki nem vesztett semmit. Annak a pasinak aki csak d-ni akart nem tök mind1? Az meg aki komolyabbat akart, annak meg végképp, mert legalább így megkímélte magát egy csalodástól, egy manipulatív hazudozó volt a csaj. :)
De jó volt a story @Lobelt: , nekem tetszett. :) Jó kis hétfői poszt. :)

TBal 2009.10.19. 12:13:53

@Lobelt: Hali!

A poszthoz nem nagyon tudok hozzászólni, a csajnak kétségkívül egyedi a módszere. Jobb, ha nem depisek meg a szárnypróbálgató fiatalok zúgnak bele, hanem olyanok, akik már kialakították a megfelelő védelmet az érzelmi viharok ellen. Amúgy legalább annyit le lehetett vágni, hogy ez nem egy jövőbeli, hanem egy jelenbeli kapcsolat. Sokkal jobb úgy csalódni, hogy úgyis max. fél évig tartott volna, mint úgy, hogy egy életen át is együtt lehetett volna x-szel az ember.

A pénteki vitához meg: azon filóztam, hogy az az állítás, hogy "nincs logika", meg az, hogy "van logika, de annyira felsőbbrendű, hogy ezzel az aggyal nem lehet megérteni", tulajdonképpen ekvivalens.

A felsőbb erőről, ami a természet körforgását irányítja: szerintem nem szükséges, felsőbb intelligencia nélkül is kialakulhatott a mostani élet szvsz. Attól még persze lehet, hogy van... de kb. arra jutok én is, amire Hawking az Idő rövid történeté-ben: hogy nincs szükség a teremtőre, maguktól is alakulhattak így a dolgok.

banyanyanya 2009.10.19. 12:14:35

Velem is történt hasonló... beleszerettem egy srácba, aki, mint később kiderült - ő nem az elején állt elő vele - halálos beteg, agytumor, hasonló szépségek.
Azt mondta pár hónapja van cssk hátra persze, és azért nem akar velem lenni többet, mert nem akarna belémszeretni, emrt akkor még egy embert kell otthagynia a családján kívül, mikor meghal.
Persze votl sírásrívás.
Aztán persze nem halt meg, (5 éve volt a történet) azóta is néha küld véletlenül köremilt ilyesmi.
NORMÁLIS AZ IYLEN?
az a baj, hogy egy haldoklónál nem feltételezed h nem mond igazat...
de azóta már van egy másik ilyen ismerősöm, ő lány és ő is elmebeteg módon terjezsti magáról hogy hamarosan meg fog halni. Szintén kb 4 éve...

2009.10.19. 12:17:29

@banyanyanya:
Ez teljesen normális, én is terjesztem, h meg fogok halni... majd egyszer. :) Még nincs itt az ideje, de egyszer biztos megfogok. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:20:20

@Zsu0805: kívánságom teljesült :) Amúgy ez a történet sem értelmezhető teljesen csak így posztként. Merthogy ez a készülő könyvem egyik sztorija, ilyen lazán összekapcsolódó, de azért valamennyire egységes szálra fűzöm őket, és tesztelni akarom idegeneken is, mert a barátaim természetesen azt mondják, hogy nagyon jó, de nekik nem hiszek.. :P Úgyhogy tessék ilyen kritikai szemmel is nézni! :)

Erásss 2009.10.19. 12:21:56

@Kedves Nard:
Látom ma rettentően humoros formádban vagy! :)

Lobelt 2009.10.19. 12:22:37

@TBal: Én sem állítom teljesen biztosra, hogy van. :) Viszont amíg sem az egyik, sem az egyik álláspont nincs kőkemény bizonyítékokkal bebizonyítva, addig mindkettőben csak hinni tudsz. Abban is, hogy a tudomány majd mindent megmagyaráz, meg abban is, hogy valaki(k)/valami(k) áll(nak) az egész mögött. És az, hogy ki melyikben hisz, az már egyéni beállítottság kérdése. És ezért nem szabad egymásnak esni emiatt. :D Szerintem.

Erásss 2009.10.19. 12:23:08

A mai tanulság!Aki azt mondja nekünk,hogy beteg,NE higgyük el! :)

csillag× 2009.10.19. 12:23:15

@Zsu0805: nekem is épp ez jutott eszembe, h elvégre ezen a Földön mindenki halálos "beteg", mindenki halálra van ítélve...lehet, h valakivel előbb végez a "betegség", másokkal meg utóbb.....sőt lehet, h engem hnap elüt a busz :P
De bízom benne, h nem...valami jobb járgányt szeretnék, nem egy mocskos buszt :)

2009.10.19. 12:25:59

@Lobelt:
Kaphatok egy dedikált példányt? :)

2009.10.19. 12:28:56

@csillag×:
Vagy akár egy zongora is a fejünkre hullhat. :) De amúgy én halálos beteg vagyok... Halálos savanyú gumicukor függőségbe szenvedek, ami előbb-utobb meg fog ölni. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:29:38

@Zsu0805: huhúúú, hát persze. De messze még a befejezés. 28 lányról akarok írni, és még csak 5-ről van teljesen letisztult írás, meg köztük kis összekötő szösszenetek, folyamatosan készül a dolog. Ígérem, ha belátható időn belül kész, ÉS bármelyik kiadó fantáziát lát benne, akkor megszervezünk egy "Csajok és pasik" közönségtalálkozót (értsd: jól berúgunk együtt valahol) :)

Erásss 2009.10.19. 12:33:11

@vagány csaj:
Osztom a véleményt!Nekem sincs olyan ismerősöm,aki még nem csalt meg senkit,vagy nem csaltak meg,magamat is beleértve.Én is csaltam már pasit, meg csaltak engem is!Ilyen világot élünk!Az tény,hogy mindig a megcsalt embernek rossz,de ki lehet heverni!Aki azt mondja,hogy még SOHA nem tett ilyet,az hazudik!Persze senkit nem akarok buzdítani hasonló dolgokra....
@Gabica [a legboldogabb]:
Örülök,hogy láttál kivételt!Akkor lehet,hogy csak bennem,és az ismerőseimben van a hiba???

csillag× 2009.10.19. 12:34:07

@Lobelt: lányok között nem foglal helyet 2mondat erejéig egy Zsu nevezetű hölgy?? :D:D:D:D:D:D:D:D
Egyébként egy példányra énis rátenném a mancsomat...sőt egy CD-re is! Bár lehet, h ilyennel már rendelkeztek? :)

2009.10.19. 12:34:27

@Lobelt:
:) Csak addig nehogy felhagyjak a piálással. :) Amúgy engem minden formába érdekel. :) 28 lány... te jo ég. :) 5??? Jájjjj, akkor az még messze van. Addig mit fogok olvasni? :)

Lobelt 2009.10.19. 12:37:05

@csillag×: Az a durva, hogy de!!! :D Persze nem a mi Zsunkról van szó, de főszerepet játszik egy Zsu becenevű lány :)

Vagy ez, vagy egy elég nyilvánvaló célzást tettél arra, hogy úgy néz ki, mintha arcátlanul nyomulnék... :P

2009.10.19. 12:37:32

@Erásss:
Én még olyan pasit nem csaltam meg akivel együtt jártam. Jó fiatal koromba volt, h több vasat tartottam a tűzbe, de azok még igencsak nem voltak kapcsolatnak nevezhetőek. De azt a bizonyos 6-ot nem csaltam meg. :)
Fuuu de fehér hollonak érzem magam. :)
Megcsaltak rész meg... konkrét bizonyítékom nincs, de már nem is érdekel. :) Ha megcsaltak egészségükre, remélem a sors visszaadja nekik. Én biztos vagyok benne, h visszakapják. :)

TBal 2009.10.19. 12:37:54

@Lobelt: Van amit nem lehet bizonyítani. Pl. Azt, hogy nincs Isten (a mi dimenziónkban) úgy tudnád csak, hogy a világegyetem minden egyes pontját bejárod és minden helyről megállapítod, hogy nincs. A létezését sokkal könnyebb, megmutatod, hogy hol van, és rácsodálkozunk, hogy tényleg :).
Na jó, manapság már nehezebb, pl. egy ufót is agyonvizsgálnak, mert a "szkeptikusok" kb. eleve kizárják a létezését. Hivatalosan előbb van meg az ítélet, mint a tényleges vizsgálat. ha netalántán azt mutatnák ki, hogy tényleg ufó, akkor azt letagadnák vszeg.

csillag× 2009.10.19. 12:38:21

@Zsu0805: nem tudhatod, h az 5lányt mennyi idő alatt "végezte ki"... :) Lehet, hogy egy nap alatt..és akkor 23 már nem sok idő :P :D ...bár kétlem:(

TBal 2009.10.19. 12:38:33

@Zsu0805: milyen hosszú volt az a 6 kapcsolat?

Lobelt 2009.10.19. 12:39:09

@Zsu0805: Ne aggódj, mostanában nemhogy homlokon csókolt, hanem egyenesen kiszívta a nyakam a Múzsa, úgyhogy eléggé gyorsan haladok. Egy hét alatt sikerült a legutóbbit elfogadható formába hozni, úgyhogy van remény. Legalábbis én reménykedek, mert nem akarom a következő évezredig húzni.. :S

TBal 2009.10.19. 12:39:58

@Lobelt: eh, ne fáradj, az ide beírogatóknak már nagyon nagy százaléka a szakítósról jött át, ők meg hetente mítingelnek. Lemegy hozzájuk ez a pár itteni emberke, és már kész is a találkozó...

Lobelt 2009.10.19. 12:41:39

@TBal: tehát akkor egyetértünk tulajdonképpen? :D

2009.10.19. 12:42:27

@csillag×:
:) Átveszed Mia szerepét? Amúgy megsugom, h már mondta, h van nője. :) Meg ideje lesz letenned a voksod... :)

@Lobelt:
Én nem veszem nyomulásnak. :) Amúgy lecsekkoltalak wiw-en. :) Nem volt nehéz megtalálni. :)

Erásss 2009.10.19. 12:42:55

@Zsu0805:
Én sem azt mondtam,hogy az összes pasimat megcsaltam,de volt rá példa.Még fénykoromban volt egyszerre több pasim is,de hát kinek nem??!Aztán egyszer nagyon szerelmes lettem,akivel 5 évig együtt voltam,és ott meg ő csalt meg! :) Abban meg igazad van,hogy visszakapja az ember.Én is visszakaptam...amit abszolút nem bánok már!Edződtem!:)

Lobelt 2009.10.19. 12:43:37

@TBal: Csak poénkodtam. Semmiféle közönségtalálkozóra nem vágyom. :D Az elszigeteltség elefántcsonttornyába húzódok vissza, nem szeretem a hypeolást... :P :D:D:D

2009.10.19. 12:44:43

@csillag×:
Hát akkor mi várjuk türelmesen amíg megírja a könyvet. :)

@TBal:
Amúgy már nekikezdtem válaszolni... :) A 6... hát az első 5 nem volt túl hosszú (pár honaposak), de az utolsó majdnem 3,5 év. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:45:05

@Zsu0805: Mekkora lámaság wiw-en csekkolni emberkéket... :D:D:D:D

(amúgy én is lecsekkoltalak, ha már itt tartunk, de én bevállaltan láma vagyok, úgyhogy nekem lehet :D)

csillag× 2009.10.19. 12:45:07

@Zsu0805: Jajj...nem vagyok én kerítőnéni:) És igen tudom, h L "boldog párkapcsolat"-ban él!! :)) Amihez grat neki, őszintén!!! :)

2009.10.19. 12:46:00

@TBal:
De ez nem szakítás... ez más... már bocsy, de a vízumkérelmet beadtátok? :P

2009.10.19. 12:47:05

@Erásss:
Az a gáz, h én bazira kárörvendő vagyok, és jót röhögök a sors furcsa fintorain... :)

2009.10.19. 12:48:58

@Lobelt:
Én mindenkit lecsekkolok. :) Nah jó csak azt akit tudok. :) Fuuu akkor láttad az alkás képeimet. :) :P

Rebelde 2009.10.19. 12:49:28

"hanem mert úgy találtam, hogy viszonylag könnyen megkaphatnám magamnak, és már akkor is erős vadászösztön birtokában voltam, ami nem engedte, hogy egy ilyen könnyű nőnél próbálkozzak."

ez most mit jelent? lovag vagy balfasz?

csillag× 2009.10.19. 12:50:29

@Zsu0805: hát jah! nagyjából legyen má' tisztába az ember , h kikkel áll szóba! :D

smartdrive 2009.10.19. 12:50:49

én nem látok ebben semmi rosszat. aki erre izgul, az meg is érdemli, hogy... mit is? loptak tőle egy kis hamis empátiát a diszkóban?

2009.10.19. 12:54:57

@Lobelt:
Koktélpartys csajbulis. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:57:20

@Zsu0805: áhhh, azokat :D amin feltűnően sokat mosolyogtok... :D Biztos nem Virgin Bloody Mary-t ittatok :P

Igazság Atyja 2009.10.19. 12:57:39

@Zsu0805: Na, ez nekem is kimaradt. Mutasd hamar. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:58:08

@Rebelde: asszem abban az időben mindkettő jellemző volt rám felváltva. :D Sőt az egyik még most is. Hogy melyik? Az titok :P

2009.10.19. 12:59:57

@Lobelt:
Áááá csak pár Jamaica Sunday és pár Cuba Libre-t. :) Éljen a rum és a matrozok. :)

2009.10.19. 13:01:13

@Igazság Atyja:
wiw-en ott vannak a képek. :P

@Lobelt: Lovag. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:01:46

@Zsu0805: Matrózokkal csak vigyázni! Sokféle "váratlan" meglepetéssel tudnak szolgálni, ha érted mire gondolok... ;) :D

Lobelt 2009.10.19. 13:02:59

@Zsu0805: Igazán aranyos vagy... :D De nem... :D:D:D

2009.10.19. 13:04:05

@Lobelt:
:) Balf.? Ugyan, dehogy. :)

csillag× 2009.10.19. 13:06:03

Ha van balf. akkor van jobbf. is???? .. öööö.. ez most nem tom, h jön ide, de felvetődött bennem:P :D

Lobelt 2009.10.19. 13:08:33

@csillag×: nos, ha külön írod, akkor mindenképp van értelme a dolognak...

amúgy csak engem kerül ilyen cefet módon a munkakedv így hétfőn 1 óra körül, vagy most mindenki itt lóg, és várja, hogy mindegy mit is, de hozzászólhasson? :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:10:00

@Lobelt: nekem ZH-ra kéne tanulnom :P :S...gondolhat, h "hűdenagy" kedvem van hozzá :D

TBal 2009.10.19. 13:11:39

@Lobelt: Igen, max mást valószínűsítünk abból, amit úgyse tudunk :)

@Zsu0805: Igen, a három és felesnél azért már nagyobb kunszt. Ha félévente van új, akkor úgy nincs hiány változatosságból :)

Lobelt 2009.10.19. 13:12:17

@Zsu0805: Elképzelésed sincs mekkora. De én így szeretem magam :D

2009.10.19. 13:16:07

@TBal:
Áááá nem kell az újdonság, csak egy aki mindig újat mutat. :)

@Lobelt:
Mi is csipünk, és ne nevezd magad balf-nak. :) Csernus dokibá most jol rádpiritana. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:18:18

@Zsu0805: én meg sokszor Csernus "dokibára" pirítanék rá, de sajnos még nem hozta úgy az élet, hogy személyesen találkozzunk. :) Majd novemberben! :D

Amúgy meg nem tartom magam balf*sznak, csak igazából sosem tudtam mit kezdeni azzal, ha bókolnak nekem, úgyhogy hagyjuk is... :D

2009.10.19. 13:20:27

@Lobelt:
Novemberbe? H-h? Elmész vmi előadására? :)

Lobelt 2009.10.19. 13:22:52

@Zsu0805: Mit elmegyek... Ő jön hozzám! :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:24:30

@Zsu0805: L könyve akkor lesz kész..és majd Cs. jön, h dedikálja neki a könyvét...L meg kicsit duzzogva, de belemegy..egyefene :P :D

2009.10.19. 13:27:02

@Lobelt:
Ugye a könyvedet átnézni? :) Addig készülj el vele. :)

TBal 2009.10.19. 13:27:12

@Zsu0805: minél hosszabb a kapcsolat, annál nehezebb mutatni azt az újat, szerintem. Meg nem bizti, hogy ami új, az jó is... :)

TBal 2009.10.19. 13:27:50

@Lobelt: erről én is többet szeretnék tudni :)

2009.10.19. 13:30:07

@TBal:
Hmmm... megint az újdonság kérdése. :) Tejszínhabos v tejszínhab nélküli torta kérdése. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:33:43

@TBal: Jön Szegedre egy előadást tartani. Így nem nekem kell elmásznom egy másik városba, hanem szinte házhoz jön... :D És ha lehet, én szeretnék beszélgetni ott vele egy kicsit... :)

TBal 2009.10.19. 13:35:34

@Zsu0805: Itt én most nem feltétlen erre akartam kilyukadni :). De azért szerintem az együtt töltött idővel arányosan nő a félrelépés esélye, nem? :)

Lobelt 2009.10.19. 13:37:25

@TBal: az nem az együtt eltöltött időtől függ szerintem. Hanem attól, hogy hogyan viszonyulnak a felek a szexhez.

2009.10.19. 13:37:51

@TBal:
Ha valami nem jól működik, akkor nő az esélye, de ha minden jó akkor felejtős a félrelépés. Bár én előbb vetek véget minthogy félrelépjek, azért tisztelem ennyire a párom. :)

TBal 2009.10.19. 13:45:42

@Lobelt: Milyen téren pirítanál rá?

Lobelt 2009.10.19. 13:47:16

@Zsu0805: Nagyon helyes Zsu! Ezzel csak annyi a baj, hogy mondjuk hétfőn közlöd a pasiddal, hogy kész, vége, kedden meg egy irgalmatlanul nagyot kufircolsz valaki mással, akkor ez a pasi számára elgondolkodtató, hogy ez nem most kezdődött, és Te ezt már tervezed egy ideje, és miért nem lehetett a dolgokat megbeszélni, amikor még csak elkezdted tervezni. Tudom, hogy Te nem így csináltad/csinálnád, de a legtöbben, akik ezt mondják amit Te, hogy "előtte véget vetek", azok így csinálják, ahogy én leírtam, és ebben sehol sincs a tisztelet, amiről beszéltél.

Lobelt 2009.10.19. 13:48:52

@TBal: szerintem túlhangsúlyozza a "légy önmagad, csakis a Te boldogságod számít, és ha az nincs meg, akkor minden szar, és mindent meg kell változtatni" szlogent. Ez nagyon önző álláspont. Az én meglátásomban. És adnék neki egy esélyt, hogy elmagyarázza, mire gondol.

vagány csaj 2009.10.19. 13:51:49

@Zsu0805: Néha pedig pont ott lépnek félre a felek, ahol minden jól működik és minden megvan (nemcsak a szexre gondolok). Nem törvényszerű, ha valakivel jó a szex, akkor nem kell más. De én ezt főleg a pasiknál tapasztaltam. Tudod, a vadászösztön...

proletar 2009.10.19. 13:51:54

az orvostudomány csodája!
vagy a sperma élteti!"spermpír"!

2009.10.19. 13:53:00

@Lobelt:
Ha egy csajnak van gy csöppnyi esze, akkor mielőtt kilép egy kapcsbol 20x átgondolja, h nem e csak fellángolás, és h nem e csak egy rossz időszakot él át a pasijával. A csajok nagy többsége (legalábbis a normálisabbja) nem ugrik ki secc-perc alatt egy kapcsból. Az meg h másnap meg már kufircol... hát annak a csajnak gratulálni tudok. :) Lehet bejön egy pasi (mig van vkim), és lehet h fuuu de... viszont 20x átgondolom h van e értelme, és ha meg ugy döntök h akkor lezárom és adok az érzésnek, akkor is szakítás után elöbb megismerném azt a srácot és nem bújnék az ágyába. Legalábbis a normálisabbja igy cslekszik. :) A nemnormálisak meg... pfff. :)

2009.10.19. 13:55:07

@vagány csaj:
A szex nem minden. Mindennek a helyén kell lennie. ugyanúgy ahogy nem kezdünk szépfiúval ha esze semmi, ugyanúgy nem maradunk egy kapcsba csak azért mert a szex jó. :) De amúgy mindenen lehet segíteni... :)

Lobelt 2009.10.19. 13:57:40

@Zsu0805: el sem hiszed, hogy mennyi "nemnormális" nő van a világon... Vagy lehet, hogy elhiszed, de annyi elcseszett, önértékelési zavarral küszködő, önző, előre gondolkodni nem képes p*csával, mint én, szerintem még senki nem találkozott. :D

Na jó ez nagyképű volt, de sokan voltak, az biztos.

Üdítőek az olyan kivételek, mint pl. Te ;) :D:D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:59:42

@Zsu0805: sztem még soha nem értettem együtt annyira a hozzászólásaiddal, mit ezzel az ucsó kettővel!! :)

TBal 2009.10.19. 13:59:56

@Zsu0805: ez jogos, de a szex részével nem értek egyet - végül is, ha védekezik, akkor kinek árt vele? Max egy kaland és kész, de egyik részről se "kopik el" semmi :). Mármint, azzal nem értek egyet, hogy milyen alapon normális az egyik cselekvésminta, milyen alapon nemnormális a másik. Tomtom, bele lehet kötni a "normális" szó értelmezésébe... :)

2009.10.19. 14:03:33

@Lobelt:
Danke. :) Amúgy én önértékelési zavarral nem küzdök... tudom h szép vagyok és mindenki csak engem akar. :) :P
Amúgy ne is mond... ma bnőm hugán nem kicsit borultam ki. Ha itt lett volna tuti felpofozom. Váááá :)

TBal 2009.10.19. 14:04:41

@Lobelt: Annyiban egyetértek vele, hogy nem kell mártírrá válni, ne áldozzuk be magunkat másokért.
Viszont mindenki úgy él, ahogy neki tetszik...

vagány csaj 2009.10.19. 14:06:02

@Zsu0805: Tökéletes kapcsolat nincs. Problémák mindenhol vannak. És sokmindent meg lehet oldani. Amit meg nem, azt le kell zárni. DE... (lejjebb)
@Lobelt: Érdekes a múltkor épp arról beszéltünk, hogy az a nő, aki csupán a szexet magáért képes élvezni, az nem k**va... Előfordulhat, hogy egyik nap lezárom a kapcsolatomat, mert... És másnap adódik egy kínálkozó alkalom, új pasi a láthatáron, kipróbáljuk! Na ilyenkor mi van? Én nem lennék ilyenre képes, de az feltűnt, hogy a múltkori beszélgetés meg a mai üti egymást!!

2009.10.19. 14:06:40

@TBal:
Egy kis szociológia. A normális és az abnormális mintákról. :) Normális az amit a társadalom nagy része elfogad, elismer és követ. Nemnormális amit csak bizonyos csoport. :) Konkrétan nem ez a megfogalmazás, de hasonló... de rég is volt h ezt tanultam. :)
Nem kopik el semmi, max ha olyan a személy, akkor a bizalom. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:08:07

@Zsu0805: Na és mi lesz a szombati dolgokkal? Tudhatunk róla valamit? Lesz poszt? Mert ha nem, én akkor is kíváncsi vagyok.

Lobelt 2009.10.19. 14:12:15

@vagány csaj: igaz, tisztáznom kell mire gondolok. Még mindig nem gondolom kurvának, aki élvezi a szexet önmagáért. :) És az az eset, amit te mondasz simán megtörténhet. Viszont én nem erről beszéltem, hanem arról, aki már egy ideje tervezgeti, építgeti magában, hogy most már le kéne feküdnöm egy másik pasival is (vagy konkrétan A Másik Pasival), és csak akkor "szakít", szól az emberkéjének, mikor már épp hogy a szájába nem vette az idegen fütyit. És ezt a nőt sem tartom még mindig kurvának, csupán arról beszéltem, hogy az ilyenek szeretik kihangsúlyozni, milyen korrektek, mennyire tisztelik a faszijukat, hogy szóltak neki előtte. Hát lóf*sz ez, nem tisztelet. :D:D:D

Én erre gondoltam.

vagány csaj 2009.10.19. 14:20:34

@Lobelt: Értelek. Szóval itt a tiszteleten volt a hangsúly. Így már másképp hangzik. Viszont én ezt mindig is úgy gondoltam, hogy mivel egy hosszú ideig tartó kapcsolatból kijönni nem olyan könnyű dolog, ezért kell valami döntő lökés, egy erő, amiért változtatsz. Nem mondom, hogy pont egy másik pasiról/nőről van szó, de valaminek kell lenni, egy bizonyos támogatásnak, ami miatt képes leszel a döntésre. De akkor még mindig nem tudod, hogy külön jobb lesz-e. Sokmindenről lehetne itt szót ejteni, szerintem mindenki lépett már ki évekig tartó kapcsolatból, nem kell részleteznem mire gondolok... :)

vagány csaj 2009.10.19. 14:21:58

@Zsu0805: Ja és hiába gondolod át 20x, átgondolhatod 100x is, akkor is fennáll a veszélye annak, hogy rosszul döntesz.

Lobelt 2009.10.19. 14:22:08

@TBal: persze, de vannak szakaszai az életnek, amikor tudatosan háttérbe helyezed magad, mert valami/valaki más fontosabbat támogatsz. Addig amíg ezt önszántadból, tudatosan teszed, és egy jó cél érdekében, addig szerintem nincs baj vele. De valahogy úgy érzem, hogy Csernus ezt is ki akarja gyógyítani. Pedig szerintem ez természetes velejárója egy kapcsolatnak, mindaddig persze, amíg ezt nem használja ki a másik fél, és nem válik érzelmi elnyomóvá.

Lobelt 2009.10.19. 14:25:54

@vagány csaj: Így van. Csak úgy hasraütésre nem lehet kiszállni egy régóta tartó kapcsolatból (pláne ha együtt is éltek, stb.). De amint megjelenik a probléma először, azt lehet kommunikálni. Hogy ne érje váratlanul a másikat. Sokszor a kapcsolatban problémás egyén nem is tudja magáról, hogy problémás, mert csak akkor szánja rá magát a másik fél, hogy tudassa vele, hogy baj van, amikor már tényleg késő. És ilyenkor persze hibás a "problémás egyed" is, de joggal érzi magát átverve. Persze, rájöhetett volna ő is, hogy baj van vele, de ha már nem, akkor miért nem lehet csírájában megbeszélni a dolgot, nem meg mikor már kész a baj?

2009.10.19. 14:29:26

@Lobelt:
Nem lenne az túl hosszú poszt, igy megmarad csp-s mendemondának. :)

@vagány csaj:
Akkor meg vállalni kell a tetteink következményeit. Utána már hiába siránkozok. :) De amúgy nem is szabad, az már nem sülhet el jól. :)

csillag× 2009.10.19. 14:32:15

@Zsu0805: Öhm...majd mi "kupaktanácsolunk" és összehozzuk azt a posztot, csak bízd ránk :D

tuli _ 2009.10.19. 14:32:20

@Lobelt: ebben tökéletesen igazad van.
de a fordított eset is létezik, amikor századjára mondják el, hogy baj van, de a másik annyira magabiztos, leszarja a társa fejét, és amikor szakítanak vele, akkor döbbenten néz ki a fejéből.

2009.10.19. 14:34:19

@csillag×:
Megírjátok??? :) Nyugodtan. :) Amúgy én ilyen ki hogy látja dolognak képzeltam anno el, dehát nemlehet. :) Rövid és mire megjelenne. :)

@tuli_:
Igaz. :)

tuli _ 2009.10.19. 14:34:31

@Lobelt: ja, ezt csak most olvastam, hogy valahol innen indult ki.
az evidens, hogy nem más miatt kell kilépni.

vagány csaj 2009.10.19. 14:35:06

@Lobelt: Ezzel teljesen egyetértek. De előfordul, hogy hiába beszéled meg csírájába a dolgot, a helyzet nem javul. A másik fél vagy nem ismeri el a hibáját, vagy elismeri ugyan, de nem változtat rajt. És hiába figyelmezteted, hogy ez így nem lesz jó és baj lesz. Na az ilyen utólag ne durrogjon! De persze még így is 100x át kell gondolni, hogy megéri-e feladni az egész addigi életvitelt (együttélésnél). Én feladtam, de nem mondhatom, hogy boldogabb vagyok, vagy jó döntést hoztam. Azt majd talán az idő eldönti. Én még nem tudtam. Sokat vesztettem mindenféle téren, de vele se voltam boldog...

Lobelt 2009.10.19. 14:36:54

@tuli_: hát igen, ebben az esetben a klasszikus "szipi-szopi" esete áll fenn. Aki nem képes a 100x elmomdott dolgokra reagálni, az meg is érdemli, hogy nézzen ki a fejéből. :D

csillag× 2009.10.19. 14:37:30

@Zsu0805: de abban bent lesz a hősök tere jelenet is :P :D

2009.10.19. 14:41:08

@csillag×:
Hősök tere? Hmmm.... ez nekem nem rémlik. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:42:50

@csillag×: Na, ez viszont tipikus női tulajdonság :D:D:D Elhúzzátok itt mindenki orra előtt a mézesmadzagot, és röhögtök, hogy pl. szegény szerencsétlen Lobelt igen kíváncsi most már így, rejtélyes részleteket is olvasva, hogy mi a pék nedves füle történt??? :D:D:D

2009.10.19. 14:44:14

@Lobelt:
Szombaton taliztunk Kaccwalcal. :)

csillag× 2009.10.19. 14:44:16

@Zsu0805: pedig Te is ott voltál, mikor Boss leírta a szitut :) Bár, sztem akkor már mással ( pl ruhaválasztással)voltál elfoglalva :)

csillag× 2009.10.19. 14:46:17

@Lobelt: és utána meg harapófogóval kellett kihúzni az infót belőlük...nem sok sikerrel....így mi próbáltuk kitalálni a részleteket.. :P :D

2009.10.19. 14:46:50

@csillag×:
sztem ez kimaradt az életemből. Mesélj, mert sztem nehézkes lenne visszakeresnem. :)

2009.10.19. 14:47:38

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

TBal 2009.10.19. 14:47:58

@Lobelt: OK, ezzel így nem tudok vitatkozni. lehet valami igazad, de a könyveiben eddig nem ilyen esetekről olvastam, mint amit Te is írsz, így nem tudom, hogy hogy ítél ilyen szituban.

2009.10.19. 14:48:11

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

2009.10.19. 14:48:51

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:52:00

@Zsu0805: Randiszerű tali volt, vagy haverkodós? És jól sült el? Most már részleteket akarok! :D De azt is sztoikus nyugalommal veszem majd tudomásul, ha tartjátok a szátokat... :(

Lobelt 2009.10.19. 14:53:23

@csillag×: de én nem voltam itt... :(

jaffandi 2009.10.19. 14:58:23

Nem hinném, hogy beteg a lány (legalábbis nem testileg) csak rájött, hogy így tökre tudja irányítani a pasikat. Már amelyiket.

2009.10.19. 14:58:32

@Lobelt:
Ilyen is-olyan is tali. :) Amúgy egész jól sült el. Volt 1-2 buktató, de végül kávéztunk egy jót. :)
Végülis a lényeg, h feljött "onnan", nem keveset utazott, és ráadásul vmi gebasz is volt, így majd 2 órával később taliztunk. Én ittam egy jeges kávét, ő egy cappuccino-t. Nevettünk, hülyültünk és szívtuk egymás vérét mint mindíg. :) Aztán úgy negyed 10kor egy ölelés után elváltak útjaink. :)

csillag× 2009.10.19. 14:59:03

@Zsu0805: fúú...hát az nagy mese volt!! egyik szó ütötte a másikat:D
Nah Zsu, bevágjam azt a részt ..vagy inkább hagyjam..:D ?

Lobelt 2009.10.19. 15:02:05

@Zsu0805: Zsír! :D:D:D És folytatás?

2009.10.19. 15:05:27

@csillag×:
Ahogy gondolod. :)

@Lobelt:
Mire gondolsz? :D

Lobelt 2009.10.19. 15:07:07

@Zsu0805: Arra, hogy lesz-e még találka? Vagy nem volt meg a "pillangók a gyomorban"? :D

2009.10.19. 15:08:37

@Lobelt:
Találka rész nem csak rajtam múlik, de azt beszéltük, h lesz. :) Viszont egyenlőre reális talajon maradunk. :)

Lobelt 2009.10.19. 15:15:28

@Zsu0805: Jajj, ez mindig olyan izgalmas. :D Ez a legjobb része a dolgoknak! Hajrá srácok! Többet én sem ejtek róla szót, nehogy túlragozzuk, vagy elkiabáljuk! ;)

2009.10.19. 15:19:05

@Lobelt:
Itt nincs is mit elkiabálni. :)

Lobelt 2009.10.19. 15:22:46

@Zsu0805: Na jó, most már nem is vagyok. Hol is vagyok? Elveszettem a fonalat... :D:D:D

Mindegy, jó volt a tali, ez a lényeg. :)

csillag× 2009.10.19. 15:28:40

milyen szép sorminta alakult ki a végére :D :P

csillag× 2009.10.19. 15:30:17

Kacc is reális talajon mozog??? :))))))))))))

Lobelt 2009.10.19. 15:33:57

@csillag×: Jah, a jó kérdés! :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 15:37:39

@Lobelt: lássuk be eléggé szűkszavúan (bár annál lényegre törőbben) nyilatkozott! :)))))

Lobelt 2009.10.19. 15:40:43

@csillag×: Na ja, csak az a kérdés, hogy mennyire gondolta ezt komolyan... :D Szerintem ebben a pillanatban a háttérben pont ennek az egyeztetése megy... :) :D

csillag× 2009.10.19. 15:43:43

sztem folytatódik a Zsu által említett "vérszívás" :)) :P (de valóban mindig azt csinálják) :D

csillag× 2009.10.19. 15:44:39

Húúúú..meg Kacc a komolyság mintaképe :P :D:D:D:D

Kaccwalc (törölt) 2009.10.19. 15:45:04

@Lobelt: Én mindig minden komolyan gondolok! :D

@csillag×: Jelenleg étkezem így most nem manyizgálnám össze a billentyűzetet :D

csillag× 2009.10.19. 15:49:31

@Kaccwalc: óóó, akkor jó étvágyat! :D (gondolom meg volt míg nem szóltam bele) Különben meg jó ez így, nem muszáj hosszúra ereszteni a te véleményedet is :))))

rikus 2009.10.19. 15:49:34

"manyizgálnám" ez valami szakszó Kacc??:)

rikus 2009.10.19. 15:53:06

Eltűnt az írásom:(
Szóval Kacc a manyizgálnám meg miféle szakszó?:)

rikus 2009.10.19. 15:53:52

nah...már meg itt van sorry pedig frissítettem v 3*

csillag× 2009.10.19. 15:56:42

nálam is előszokott fordulni :S Meg ha feljebb tekered ma Zsu is 3x küldött el egy kommentet, nála is vacakolhatott a rendszer:(

Lobelt 2009.10.19. 15:59:17

@Kaccwalc: Még ez a szerencse!

Élveztem a mai társaságot is! És köszönöm, hogy nem szedtetek szét a posztomért! :D Érdeklődve várom a holnapi szösszenetet! :D
Csáó!

Kaccwalc (törölt) 2009.10.19. 15:59:43

Ez nem szakszó kéremszépen :D A pulyának szokták mondani hogy ne kenjen mindent össze :D Oh igen.. míly csodásak a vidék gyönyörűen hangzó szavai :D

csillag× 2009.10.19. 16:01:54

szija Lobelt!! További kellemes napot!! :)

Nikica21 2009.10.19. 22:42:46

Sziasztok!
Azt hiszem kedves posztíró örülhetsz neki, hogy fontos tenni valód akadt aznap és nem szerettél jobban belé, mert még a végén megfertőzött volna a betegségével....!:D
De a történet élvezetes volt és az is ahogy leírtad!:)
Niki

queenga 2009.10.26. 13:38:17

Ha a rosszindulat egy egész magas fokát sikerült elérnie, hogy nem gyanakszik senki, hogy talán (netalán...) arra is vetemedhet valaki, hogy ily aljas eszközt használjon a "csábításhoz"?
Még jó, hogy a fiúk a farkukban tartják az agyukat:)
süti beállítások módosítása