Azt terjeszti magáról, hogy haldoklik

2009. október 19. 07:46 - Panni CsP

A csábításnak megannyi trükkje ismert, de a következő a legtutibb, ugyanis a lány halálos betegséggel egészíti ki vonzerejét. Ehhez párosul a lány keserédes dr. House stílusa. A főszereplő srác mindkettőt vastagon beszopja. Ha nem kellett volna személyigazolványt csináltatnia, olyan szenvedélyes éjszakában lett volna része, amiről valamennyien álmodunk. A biztos stratégiáról olvashatunk.

 

Szeretnék egy igen érdekes lányról szót ejteni. Minden lány közül, akikkel kapcsolatom volt, ő a legfurcsább és legzavarbaejtőbb jelenség. A mai napig halálos beteg, legalábbis ezt híreszteli, ezzel csábítja el a fiúkat, nem is sikertelenül, mint ahogy az ki fog derülni. A történet a táncparketten kezdődik, és mindennek az okát vissza tudom vezetni egy dologra, mégpedig arra, hogy véleményem szerint ennél a lánynál nincs minden rendben az irányítótoronyban... Viszont testnevelés szakos, így a fizikai adottságai némiképp ellensúlyozzák a szellemiek hiányát. Tánc közben is ezt vettem észre először, de mivel mindig is hülye picsának tartottam, ennél tovább nem is mentem, mármint az észrevételnél. Minden buli alkalmával iszonyat módon be volt rúgva, és klasszikus ribancként viselkedett, ami már akkor is visszatetszést keltett bennem. No nem a magasan fejlett erkölcsi érzékem miatt, hanem mert úgy találtam, hogy viszonylag könnyen megkaphatnám magamnak, és már akkor is erős vadászösztön birtokában voltam, ami nem engedte, hogy egy ilyen könnyű nőnél próbálkozzak.

Egyszer aztán úgy hozta a sors, hogy a buszmegállóban egymás mellé keveredtünk, és mivel sokszor láttuk egymást buliban, azon kívül, és pár alapdolgot tudtunk is a másikról, jobb híján beszédbe elegyedtünk. Miután az előfeltevéseimhez képest kellemes csalódás ért, komolyan újra kellett gondolnom az álláspontomat. Értelmesen lehetett vele beszélgetni, humoros volt, bár kedvesnek nem mondanám. A rosszindulatnak egy egészen magas fokát sikerült elérnie, megtoldva ezt a bunkóságnak egy "doktor House"-i formájával. Tehát érdekes volt a csaj, és valamilyen szinten intelligens. Éppen ezért kezdett el érdekelni, hogy mi visz rá egy ilyen nőt egyrészt a bulikban tanúsított viselkedésre, másrészt arra, hogy ezt a stílust használja. Ha csak pár fokkal kedvesebb lett volna, már fürtökben csüngtek volna rajta a pasik, bár így sem panaszkodhatott. Szóval a szuperhős-én átvette a vezérlést, kerestük egymás társaságát, és egészen bensőséges kapcsolatba kerültünk. Sok mindent elmondtunk egymásnak (azazhogy ő nekem), és egy alkalommal elárulta, hogy azért csinálja ezt az egészet, mert halálos beteg. Valamilyen tüdőbajt állapítottak meg nála, ami maximum fél éven belül végezni fog vele, és ha már meg fog halni, akkor úgy fog élni, ahogy ő akar, és nem úgy, ahogy másoknak tetszik. Nem hiszem, hogy akad olyan srác az olvasók között, aki ne ugrana egy ilyen tényállásra. Ha nagyon morbid és hímsoviniszta szemszögből nézzük (és ismertem olyat, aki ezért nem utasította vissza): itt egy lány, aki jól néz ki, mindenben benne van, ki akar próbálni dolgokat, és fél év múlva már nem fog rinyálni, ha nem hívod fel. Másik szemszögből pedig itt egy lány, aki szeretné jól érezni magát a hátralévő időben, és ha ehhez az kell neki, hogy velem legyen, akkor egye fene, legyen, főleg akkor, ha még tetszik is. Ebbe a kapcsolatba pláne úgy mentem bele, hogy mindent beleadtam, és ez szerintem érthető is. És úgy is nézett ki, hogy neki is erre van szüksége. Elmondta, hogy azt szeretné, hogy valaki fogja a kezét, amikor eljön az idő, de nem a testvére, vagy a szülei, hanem a szerelme. Azt hiszem, ez a mondat adta a kegyelemdöfést, és bár lehet hogy a sajnálat táplálta, de belezúgtam. Hozzáteszem, hogy tényleg nagyon sokat és nagyon csúnyán köhögött, így nem volt okom kételkedni a sztoriban, és ugye orvosi papírokat meg hát nem nagyon volt pofám kérni.

Aztán egy ilyen alkoholos bulin egymásnak is estünk, és amit kint a réten műveltünk, azt nem tennék be az esti mesébe (össze is csipkedett a Kárpát-medence összes élő csúszó-mászó és repülő rovara, úgy, hogy még egy hét múlva is százezernyi viszkető csípés virított a testemen), és elveihez híven még többet akart, ezért kézen fogva a szobámba vonszolt (annyira azért nem kellett vonszolnia). Olyan tökéletesen buja és forró éjszakát tölthettünk volna együtt, amire mindenki legalább egyszer vágyik életében. Tölthettünk volna, ha nem nézek rá az órámra. Ugyanis erősen kora reggel felé járt már az idő, nekem pedig létszükséglet volt hazamennem (a 300 km-re lévő állandó lakhelyemre) személyi igazolványt csináltatnom. Nem megyek bele a részletekbe, lényeg az, hogy ez tényleg élet-halál kérdése volt. Még így is erősen gondolkodtam azon, hogy leszarom és ott maradok, de végül mégis győzött a józan ész, bár a waterlooi csata ehhez képest játék katonás csetepaténak számított. Bevetette az utolsó fegyvert is: neki most van rám szüksége. Próbáltam volna neki elmagyarázni, de azt akarta, hogy halasszam el. Sajnos tényleg rohannom kellett. Egy "majd megmagyarázom" és "nem, nem, nincs semmi gond" után elviharzottam.

Mikor a hétvége után visszaértem, ő már döntött, és azt mondta, hogy visszamegy a régebbi barátjához. Én kérdeztem, hogy a buli után történtek miatt tesz-e így, de azt válaszolta, hogy nem. Azt viszont már nem volt hajlandó elmagyarázni, hogy miért. Én felhúztam magam, és faképnél hagytam, felültem egy buszra, de alig telt el öt perc, már hívott, hogy ha nem megyek vissza, akkor soha többé nem beszélünk. És hogy ha valaki, akkor én igazán megérthetném őt. Kénytelen-kelletlen leszálltam a következő megállónál, visszagyalogoltam, és mikor már ott álltam előtte, megkérdezte, hogy miért gondolom úgy, hogy nekünk jövőnk van. No erre meg mit válaszoljak? Hirtelen nem jutott semmi az eszembe, csak dünnyögtem valamit, ő viszont kerek perec kimondta, hogy úgy érzi, neki most a másik fiú kell. Erre nem tudtam mit reagálni. Mondjam azt, hogy igen, megértem, hogy neked most olyanra van szükséged, akinek ha azt mondja "most hagyj mindent és dugj meg", akkor az meg is teszi? Vagy azt, hogy talán jobb is ez így, mert ha az az éjszaka úgy sül el, ahogy álmaimban sokszor, és még követi jó pár ilyen, akkor én is veled haltam volna a bánattól vagy a hiányérzettől? Inkább nem mondtam semmit, de úgy gondoltam, a legjobb, ha minden úgy történik, ahogy ő akarja, hisz kettőnk közül valószínűbb, hogy én érem meg, hogy az ember a Marsra lép. A csattanó csak az, hogy mindennek két-három éve már, és még mindig szoktam látni különböző fiúk társaságában, néhány olyanéban is, akiket szegről-végről ismerek, és ezek a fiúk megosztották velem élményeiket, amik nagyon hasonlítottak az általam tapasztaltakra... Döntsétek el, hogy csalás vagy ámítás történt?

 

 
226 komment
Címkék: bukta hazugság csaj

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr491433365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.19. 12:54:57

@Lobelt:
Koktélpartys csajbulis. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:57:20

@Zsu0805: áhhh, azokat :D amin feltűnően sokat mosolyogtok... :D Biztos nem Virgin Bloody Mary-t ittatok :P

Igazság Atyja 2009.10.19. 12:57:39

@Zsu0805: Na, ez nekem is kimaradt. Mutasd hamar. :)

Lobelt 2009.10.19. 12:58:08

@Rebelde: asszem abban az időben mindkettő jellemző volt rám felváltva. :D Sőt az egyik még most is. Hogy melyik? Az titok :P

2009.10.19. 12:59:57

@Lobelt:
Áááá csak pár Jamaica Sunday és pár Cuba Libre-t. :) Éljen a rum és a matrozok. :)

2009.10.19. 13:01:13

@Igazság Atyja:
wiw-en ott vannak a képek. :P

@Lobelt: Lovag. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:01:46

@Zsu0805: Matrózokkal csak vigyázni! Sokféle "váratlan" meglepetéssel tudnak szolgálni, ha érted mire gondolok... ;) :D

Lobelt 2009.10.19. 13:02:59

@Zsu0805: Igazán aranyos vagy... :D De nem... :D:D:D

2009.10.19. 13:04:05

@Lobelt:
:) Balf.? Ugyan, dehogy. :)

csillag× 2009.10.19. 13:06:03

Ha van balf. akkor van jobbf. is???? .. öööö.. ez most nem tom, h jön ide, de felvetődött bennem:P :D

Lobelt 2009.10.19. 13:08:33

@csillag×: nos, ha külön írod, akkor mindenképp van értelme a dolognak...

amúgy csak engem kerül ilyen cefet módon a munkakedv így hétfőn 1 óra körül, vagy most mindenki itt lóg, és várja, hogy mindegy mit is, de hozzászólhasson? :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:10:00

@Lobelt: nekem ZH-ra kéne tanulnom :P :S...gondolhat, h "hűdenagy" kedvem van hozzá :D

TBal 2009.10.19. 13:11:39

@Lobelt: Igen, max mást valószínűsítünk abból, amit úgyse tudunk :)

@Zsu0805: Igen, a három és felesnél azért már nagyobb kunszt. Ha félévente van új, akkor úgy nincs hiány változatosságból :)

Lobelt 2009.10.19. 13:12:17

@Zsu0805: Elképzelésed sincs mekkora. De én így szeretem magam :D

2009.10.19. 13:16:07

@TBal:
Áááá nem kell az újdonság, csak egy aki mindig újat mutat. :)

@Lobelt:
Mi is csipünk, és ne nevezd magad balf-nak. :) Csernus dokibá most jol rádpiritana. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:18:18

@Zsu0805: én meg sokszor Csernus "dokibára" pirítanék rá, de sajnos még nem hozta úgy az élet, hogy személyesen találkozzunk. :) Majd novemberben! :D

Amúgy meg nem tartom magam balf*sznak, csak igazából sosem tudtam mit kezdeni azzal, ha bókolnak nekem, úgyhogy hagyjuk is... :D

2009.10.19. 13:20:27

@Lobelt:
Novemberbe? H-h? Elmész vmi előadására? :)

Lobelt 2009.10.19. 13:22:52

@Zsu0805: Mit elmegyek... Ő jön hozzám! :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:24:30

@Zsu0805: L könyve akkor lesz kész..és majd Cs. jön, h dedikálja neki a könyvét...L meg kicsit duzzogva, de belemegy..egyefene :P :D

2009.10.19. 13:27:02

@Lobelt:
Ugye a könyvedet átnézni? :) Addig készülj el vele. :)

TBal 2009.10.19. 13:27:12

@Zsu0805: minél hosszabb a kapcsolat, annál nehezebb mutatni azt az újat, szerintem. Meg nem bizti, hogy ami új, az jó is... :)

TBal 2009.10.19. 13:27:50

@Lobelt: erről én is többet szeretnék tudni :)

2009.10.19. 13:30:07

@TBal:
Hmmm... megint az újdonság kérdése. :) Tejszínhabos v tejszínhab nélküli torta kérdése. :)

Lobelt 2009.10.19. 13:33:43

@TBal: Jön Szegedre egy előadást tartani. Így nem nekem kell elmásznom egy másik városba, hanem szinte házhoz jön... :D És ha lehet, én szeretnék beszélgetni ott vele egy kicsit... :)

TBal 2009.10.19. 13:35:34

@Zsu0805: Itt én most nem feltétlen erre akartam kilyukadni :). De azért szerintem az együtt töltött idővel arányosan nő a félrelépés esélye, nem? :)

Lobelt 2009.10.19. 13:37:25

@TBal: az nem az együtt eltöltött időtől függ szerintem. Hanem attól, hogy hogyan viszonyulnak a felek a szexhez.

2009.10.19. 13:37:51

@TBal:
Ha valami nem jól működik, akkor nő az esélye, de ha minden jó akkor felejtős a félrelépés. Bár én előbb vetek véget minthogy félrelépjek, azért tisztelem ennyire a párom. :)

TBal 2009.10.19. 13:45:42

@Lobelt: Milyen téren pirítanál rá?

Lobelt 2009.10.19. 13:47:16

@Zsu0805: Nagyon helyes Zsu! Ezzel csak annyi a baj, hogy mondjuk hétfőn közlöd a pasiddal, hogy kész, vége, kedden meg egy irgalmatlanul nagyot kufircolsz valaki mással, akkor ez a pasi számára elgondolkodtató, hogy ez nem most kezdődött, és Te ezt már tervezed egy ideje, és miért nem lehetett a dolgokat megbeszélni, amikor még csak elkezdted tervezni. Tudom, hogy Te nem így csináltad/csinálnád, de a legtöbben, akik ezt mondják amit Te, hogy "előtte véget vetek", azok így csinálják, ahogy én leírtam, és ebben sehol sincs a tisztelet, amiről beszéltél.

Lobelt 2009.10.19. 13:48:52

@TBal: szerintem túlhangsúlyozza a "légy önmagad, csakis a Te boldogságod számít, és ha az nincs meg, akkor minden szar, és mindent meg kell változtatni" szlogent. Ez nagyon önző álláspont. Az én meglátásomban. És adnék neki egy esélyt, hogy elmagyarázza, mire gondol.

vagány csaj 2009.10.19. 13:51:49

@Zsu0805: Néha pedig pont ott lépnek félre a felek, ahol minden jól működik és minden megvan (nemcsak a szexre gondolok). Nem törvényszerű, ha valakivel jó a szex, akkor nem kell más. De én ezt főleg a pasiknál tapasztaltam. Tudod, a vadászösztön...

proletar 2009.10.19. 13:51:54

az orvostudomány csodája!
vagy a sperma élteti!"spermpír"!

2009.10.19. 13:53:00

@Lobelt:
Ha egy csajnak van gy csöppnyi esze, akkor mielőtt kilép egy kapcsbol 20x átgondolja, h nem e csak fellángolás, és h nem e csak egy rossz időszakot él át a pasijával. A csajok nagy többsége (legalábbis a normálisabbja) nem ugrik ki secc-perc alatt egy kapcsból. Az meg h másnap meg már kufircol... hát annak a csajnak gratulálni tudok. :) Lehet bejön egy pasi (mig van vkim), és lehet h fuuu de... viszont 20x átgondolom h van e értelme, és ha meg ugy döntök h akkor lezárom és adok az érzésnek, akkor is szakítás után elöbb megismerném azt a srácot és nem bújnék az ágyába. Legalábbis a normálisabbja igy cslekszik. :) A nemnormálisak meg... pfff. :)

2009.10.19. 13:55:07

@vagány csaj:
A szex nem minden. Mindennek a helyén kell lennie. ugyanúgy ahogy nem kezdünk szépfiúval ha esze semmi, ugyanúgy nem maradunk egy kapcsba csak azért mert a szex jó. :) De amúgy mindenen lehet segíteni... :)

Lobelt 2009.10.19. 13:57:40

@Zsu0805: el sem hiszed, hogy mennyi "nemnormális" nő van a világon... Vagy lehet, hogy elhiszed, de annyi elcseszett, önértékelési zavarral küszködő, önző, előre gondolkodni nem képes p*csával, mint én, szerintem még senki nem találkozott. :D

Na jó ez nagyképű volt, de sokan voltak, az biztos.

Üdítőek az olyan kivételek, mint pl. Te ;) :D:D:D:D

csillag× 2009.10.19. 13:59:42

@Zsu0805: sztem még soha nem értettem együtt annyira a hozzászólásaiddal, mit ezzel az ucsó kettővel!! :)

TBal 2009.10.19. 13:59:56

@Zsu0805: ez jogos, de a szex részével nem értek egyet - végül is, ha védekezik, akkor kinek árt vele? Max egy kaland és kész, de egyik részről se "kopik el" semmi :). Mármint, azzal nem értek egyet, hogy milyen alapon normális az egyik cselekvésminta, milyen alapon nemnormális a másik. Tomtom, bele lehet kötni a "normális" szó értelmezésébe... :)

2009.10.19. 14:03:33

@Lobelt:
Danke. :) Amúgy én önértékelési zavarral nem küzdök... tudom h szép vagyok és mindenki csak engem akar. :) :P
Amúgy ne is mond... ma bnőm hugán nem kicsit borultam ki. Ha itt lett volna tuti felpofozom. Váááá :)

TBal 2009.10.19. 14:04:41

@Lobelt: Annyiban egyetértek vele, hogy nem kell mártírrá válni, ne áldozzuk be magunkat másokért.
Viszont mindenki úgy él, ahogy neki tetszik...

vagány csaj 2009.10.19. 14:06:02

@Zsu0805: Tökéletes kapcsolat nincs. Problémák mindenhol vannak. És sokmindent meg lehet oldani. Amit meg nem, azt le kell zárni. DE... (lejjebb)
@Lobelt: Érdekes a múltkor épp arról beszéltünk, hogy az a nő, aki csupán a szexet magáért képes élvezni, az nem k**va... Előfordulhat, hogy egyik nap lezárom a kapcsolatomat, mert... És másnap adódik egy kínálkozó alkalom, új pasi a láthatáron, kipróbáljuk! Na ilyenkor mi van? Én nem lennék ilyenre képes, de az feltűnt, hogy a múltkori beszélgetés meg a mai üti egymást!!

2009.10.19. 14:06:40

@TBal:
Egy kis szociológia. A normális és az abnormális mintákról. :) Normális az amit a társadalom nagy része elfogad, elismer és követ. Nemnormális amit csak bizonyos csoport. :) Konkrétan nem ez a megfogalmazás, de hasonló... de rég is volt h ezt tanultam. :)
Nem kopik el semmi, max ha olyan a személy, akkor a bizalom. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:08:07

@Zsu0805: Na és mi lesz a szombati dolgokkal? Tudhatunk róla valamit? Lesz poszt? Mert ha nem, én akkor is kíváncsi vagyok.

Lobelt 2009.10.19. 14:12:15

@vagány csaj: igaz, tisztáznom kell mire gondolok. Még mindig nem gondolom kurvának, aki élvezi a szexet önmagáért. :) És az az eset, amit te mondasz simán megtörténhet. Viszont én nem erről beszéltem, hanem arról, aki már egy ideje tervezgeti, építgeti magában, hogy most már le kéne feküdnöm egy másik pasival is (vagy konkrétan A Másik Pasival), és csak akkor "szakít", szól az emberkéjének, mikor már épp hogy a szájába nem vette az idegen fütyit. És ezt a nőt sem tartom még mindig kurvának, csupán arról beszéltem, hogy az ilyenek szeretik kihangsúlyozni, milyen korrektek, mennyire tisztelik a faszijukat, hogy szóltak neki előtte. Hát lóf*sz ez, nem tisztelet. :D:D:D

Én erre gondoltam.

vagány csaj 2009.10.19. 14:20:34

@Lobelt: Értelek. Szóval itt a tiszteleten volt a hangsúly. Így már másképp hangzik. Viszont én ezt mindig is úgy gondoltam, hogy mivel egy hosszú ideig tartó kapcsolatból kijönni nem olyan könnyű dolog, ezért kell valami döntő lökés, egy erő, amiért változtatsz. Nem mondom, hogy pont egy másik pasiról/nőről van szó, de valaminek kell lenni, egy bizonyos támogatásnak, ami miatt képes leszel a döntésre. De akkor még mindig nem tudod, hogy külön jobb lesz-e. Sokmindenről lehetne itt szót ejteni, szerintem mindenki lépett már ki évekig tartó kapcsolatból, nem kell részleteznem mire gondolok... :)

vagány csaj 2009.10.19. 14:21:58

@Zsu0805: Ja és hiába gondolod át 20x, átgondolhatod 100x is, akkor is fennáll a veszélye annak, hogy rosszul döntesz.

Lobelt 2009.10.19. 14:22:08

@TBal: persze, de vannak szakaszai az életnek, amikor tudatosan háttérbe helyezed magad, mert valami/valaki más fontosabbat támogatsz. Addig amíg ezt önszántadból, tudatosan teszed, és egy jó cél érdekében, addig szerintem nincs baj vele. De valahogy úgy érzem, hogy Csernus ezt is ki akarja gyógyítani. Pedig szerintem ez természetes velejárója egy kapcsolatnak, mindaddig persze, amíg ezt nem használja ki a másik fél, és nem válik érzelmi elnyomóvá.

Lobelt 2009.10.19. 14:25:54

@vagány csaj: Így van. Csak úgy hasraütésre nem lehet kiszállni egy régóta tartó kapcsolatból (pláne ha együtt is éltek, stb.). De amint megjelenik a probléma először, azt lehet kommunikálni. Hogy ne érje váratlanul a másikat. Sokszor a kapcsolatban problémás egyén nem is tudja magáról, hogy problémás, mert csak akkor szánja rá magát a másik fél, hogy tudassa vele, hogy baj van, amikor már tényleg késő. És ilyenkor persze hibás a "problémás egyed" is, de joggal érzi magát átverve. Persze, rájöhetett volna ő is, hogy baj van vele, de ha már nem, akkor miért nem lehet csírájában megbeszélni a dolgot, nem meg mikor már kész a baj?

2009.10.19. 14:29:26

@Lobelt:
Nem lenne az túl hosszú poszt, igy megmarad csp-s mendemondának. :)

@vagány csaj:
Akkor meg vállalni kell a tetteink következményeit. Utána már hiába siránkozok. :) De amúgy nem is szabad, az már nem sülhet el jól. :)

csillag× 2009.10.19. 14:32:15

@Zsu0805: Öhm...majd mi "kupaktanácsolunk" és összehozzuk azt a posztot, csak bízd ránk :D

tuli _ 2009.10.19. 14:32:20

@Lobelt: ebben tökéletesen igazad van.
de a fordított eset is létezik, amikor századjára mondják el, hogy baj van, de a másik annyira magabiztos, leszarja a társa fejét, és amikor szakítanak vele, akkor döbbenten néz ki a fejéből.

2009.10.19. 14:34:19

@csillag×:
Megírjátok??? :) Nyugodtan. :) Amúgy én ilyen ki hogy látja dolognak képzeltam anno el, dehát nemlehet. :) Rövid és mire megjelenne. :)

@tuli_:
Igaz. :)

tuli _ 2009.10.19. 14:34:31

@Lobelt: ja, ezt csak most olvastam, hogy valahol innen indult ki.
az evidens, hogy nem más miatt kell kilépni.

vagány csaj 2009.10.19. 14:35:06

@Lobelt: Ezzel teljesen egyetértek. De előfordul, hogy hiába beszéled meg csírájába a dolgot, a helyzet nem javul. A másik fél vagy nem ismeri el a hibáját, vagy elismeri ugyan, de nem változtat rajt. És hiába figyelmezteted, hogy ez így nem lesz jó és baj lesz. Na az ilyen utólag ne durrogjon! De persze még így is 100x át kell gondolni, hogy megéri-e feladni az egész addigi életvitelt (együttélésnél). Én feladtam, de nem mondhatom, hogy boldogabb vagyok, vagy jó döntést hoztam. Azt majd talán az idő eldönti. Én még nem tudtam. Sokat vesztettem mindenféle téren, de vele se voltam boldog...

Lobelt 2009.10.19. 14:36:54

@tuli_: hát igen, ebben az esetben a klasszikus "szipi-szopi" esete áll fenn. Aki nem képes a 100x elmomdott dolgokra reagálni, az meg is érdemli, hogy nézzen ki a fejéből. :D

csillag× 2009.10.19. 14:37:30

@Zsu0805: de abban bent lesz a hősök tere jelenet is :P :D

2009.10.19. 14:41:08

@csillag×:
Hősök tere? Hmmm.... ez nekem nem rémlik. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:42:50

@csillag×: Na, ez viszont tipikus női tulajdonság :D:D:D Elhúzzátok itt mindenki orra előtt a mézesmadzagot, és röhögtök, hogy pl. szegény szerencsétlen Lobelt igen kíváncsi most már így, rejtélyes részleteket is olvasva, hogy mi a pék nedves füle történt??? :D:D:D

2009.10.19. 14:44:14

@Lobelt:
Szombaton taliztunk Kaccwalcal. :)

csillag× 2009.10.19. 14:44:16

@Zsu0805: pedig Te is ott voltál, mikor Boss leírta a szitut :) Bár, sztem akkor már mással ( pl ruhaválasztással)voltál elfoglalva :)

csillag× 2009.10.19. 14:46:17

@Lobelt: és utána meg harapófogóval kellett kihúzni az infót belőlük...nem sok sikerrel....így mi próbáltuk kitalálni a részleteket.. :P :D

2009.10.19. 14:46:50

@csillag×:
sztem ez kimaradt az életemből. Mesélj, mert sztem nehézkes lenne visszakeresnem. :)

2009.10.19. 14:47:38

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

TBal 2009.10.19. 14:47:58

@Lobelt: OK, ezzel így nem tudok vitatkozni. lehet valami igazad, de a könyveiben eddig nem ilyen esetekről olvastam, mint amit Te is írsz, így nem tudom, hogy hogy ítél ilyen szituban.

2009.10.19. 14:48:11

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

2009.10.19. 14:48:51

@csillag×:
Mi meséltünk, csak Ti nem figyeltetek. :)

Lobelt 2009.10.19. 14:52:00

@Zsu0805: Randiszerű tali volt, vagy haverkodós? És jól sült el? Most már részleteket akarok! :D De azt is sztoikus nyugalommal veszem majd tudomásul, ha tartjátok a szátokat... :(

Lobelt 2009.10.19. 14:53:23

@csillag×: de én nem voltam itt... :(

jaffandi 2009.10.19. 14:58:23

Nem hinném, hogy beteg a lány (legalábbis nem testileg) csak rájött, hogy így tökre tudja irányítani a pasikat. Már amelyiket.

2009.10.19. 14:58:32

@Lobelt:
Ilyen is-olyan is tali. :) Amúgy egész jól sült el. Volt 1-2 buktató, de végül kávéztunk egy jót. :)
Végülis a lényeg, h feljött "onnan", nem keveset utazott, és ráadásul vmi gebasz is volt, így majd 2 órával később taliztunk. Én ittam egy jeges kávét, ő egy cappuccino-t. Nevettünk, hülyültünk és szívtuk egymás vérét mint mindíg. :) Aztán úgy negyed 10kor egy ölelés után elváltak útjaink. :)

csillag× 2009.10.19. 14:59:03

@Zsu0805: fúú...hát az nagy mese volt!! egyik szó ütötte a másikat:D
Nah Zsu, bevágjam azt a részt ..vagy inkább hagyjam..:D ?

Lobelt 2009.10.19. 15:02:05

@Zsu0805: Zsír! :D:D:D És folytatás?

2009.10.19. 15:05:27

@csillag×:
Ahogy gondolod. :)

@Lobelt:
Mire gondolsz? :D

Lobelt 2009.10.19. 15:07:07

@Zsu0805: Arra, hogy lesz-e még találka? Vagy nem volt meg a "pillangók a gyomorban"? :D

2009.10.19. 15:08:37

@Lobelt:
Találka rész nem csak rajtam múlik, de azt beszéltük, h lesz. :) Viszont egyenlőre reális talajon maradunk. :)

Lobelt 2009.10.19. 15:15:28

@Zsu0805: Jajj, ez mindig olyan izgalmas. :D Ez a legjobb része a dolgoknak! Hajrá srácok! Többet én sem ejtek róla szót, nehogy túlragozzuk, vagy elkiabáljuk! ;)

2009.10.19. 15:19:05

@Lobelt:
Itt nincs is mit elkiabálni. :)

Lobelt 2009.10.19. 15:22:46

@Zsu0805: Na jó, most már nem is vagyok. Hol is vagyok? Elveszettem a fonalat... :D:D:D

Mindegy, jó volt a tali, ez a lényeg. :)

csillag× 2009.10.19. 15:28:40

milyen szép sorminta alakult ki a végére :D :P

csillag× 2009.10.19. 15:30:17

Kacc is reális talajon mozog??? :))))))))))))

Lobelt 2009.10.19. 15:33:57

@csillag×: Jah, a jó kérdés! :D:D:D

csillag× 2009.10.19. 15:37:39

@Lobelt: lássuk be eléggé szűkszavúan (bár annál lényegre törőbben) nyilatkozott! :)))))

Lobelt 2009.10.19. 15:40:43

@csillag×: Na ja, csak az a kérdés, hogy mennyire gondolta ezt komolyan... :D Szerintem ebben a pillanatban a háttérben pont ennek az egyeztetése megy... :) :D

csillag× 2009.10.19. 15:43:43

sztem folytatódik a Zsu által említett "vérszívás" :)) :P (de valóban mindig azt csinálják) :D

csillag× 2009.10.19. 15:44:39

Húúúú..meg Kacc a komolyság mintaképe :P :D:D:D:D

Kaccwalc (törölt) 2009.10.19. 15:45:04

@Lobelt: Én mindig minden komolyan gondolok! :D

@csillag×: Jelenleg étkezem így most nem manyizgálnám össze a billentyűzetet :D

csillag× 2009.10.19. 15:49:31

@Kaccwalc: óóó, akkor jó étvágyat! :D (gondolom meg volt míg nem szóltam bele) Különben meg jó ez így, nem muszáj hosszúra ereszteni a te véleményedet is :))))

rikus 2009.10.19. 15:49:34

"manyizgálnám" ez valami szakszó Kacc??:)

rikus 2009.10.19. 15:53:06

Eltűnt az írásom:(
Szóval Kacc a manyizgálnám meg miféle szakszó?:)

rikus 2009.10.19. 15:53:52

nah...már meg itt van sorry pedig frissítettem v 3*

csillag× 2009.10.19. 15:56:42

nálam is előszokott fordulni :S Meg ha feljebb tekered ma Zsu is 3x küldött el egy kommentet, nála is vacakolhatott a rendszer:(

Lobelt 2009.10.19. 15:59:17

@Kaccwalc: Még ez a szerencse!

Élveztem a mai társaságot is! És köszönöm, hogy nem szedtetek szét a posztomért! :D Érdeklődve várom a holnapi szösszenetet! :D
Csáó!

Kaccwalc (törölt) 2009.10.19. 15:59:43

Ez nem szakszó kéremszépen :D A pulyának szokták mondani hogy ne kenjen mindent össze :D Oh igen.. míly csodásak a vidék gyönyörűen hangzó szavai :D

csillag× 2009.10.19. 16:01:54

szija Lobelt!! További kellemes napot!! :)

Nikica21 2009.10.19. 22:42:46

Sziasztok!
Azt hiszem kedves posztíró örülhetsz neki, hogy fontos tenni valód akadt aznap és nem szerettél jobban belé, mert még a végén megfertőzött volna a betegségével....!:D
De a történet élvezetes volt és az is ahogy leírtad!:)
Niki

queenga 2009.10.26. 13:38:17

Ha a rosszindulat egy egész magas fokát sikerült elérnie, hogy nem gyanakszik senki, hogy talán (netalán...) arra is vetemedhet valaki, hogy ily aljas eszközt használjon a "csábításhoz"?
Még jó, hogy a fiúk a farkukban tartják az agyukat:)
süti beállítások módosítása