Az tüdőrák elvette tőlem

2009. október 30. 07:56 - Panni CsP

Talán a hónap legérdekesebb, és legszomorúbb története következik. Egy fiút annyira megbabonáz egy gyönyörű lány, hogy szó szerint lefejeli a villanyoszlopot, és agyrázkódást kap. A lánynak különös, megbotránkoztató dolgai vannak, majd bevallja, azért, mert az utolsó hónapjaiban az élet minden rezdülését élvezni akarja.

 

A történet egy gyönyörű májusi napon kezdődött, én éppen a haverokkal mentem suliba, amikor megláttam Őt. Három barátnőjével volt és csak úgy sugárzott róla az egyéniség. Hosszú, természetes szőke haja volt, gyönyörű hófehér bőr, égszínkék szem. Annyira belemerengtem a mosolyába, hogy sajnálatos és egyszerűen röhejes módon nekimentem egy lámpaoszlopnak, ami végül a végzetünk lett.

A lányok gyorsan odafutottak segítséget nyújtani. Főképp az én jövendőbeli szerelmem. Komolyan mondom, amellett a mosoly mellett a legerősebb fájdalom is eltörpül. Mivel kisebb agyrázkódást is szenvedtem, a lány elkísért a kórházba. Elég sokat kellett várni, de minden perc egy csodás ajándék volt számomra, amit vele tölthettem el. A kórházas incidens után leültünk egy padra beszélgetni, nagyon egyedi stílusa volt, szétszórt volt, de nem figyelmetlen. Egyszer csak megfogta a karomat és mondta, hogy menjek utána. Elvitt a Tiszához, vagyis inkább egy kis elágazásához, ahol egy rozoga híd volt. Megkérdezte, hogy átmennék-e érte azon a hídon (megjegyzem, az a híd tényleg úgy nézett ki, hogy ha rászáll egy pillangó azonnal összeesik). Persze nagyon tetszett a lány, de úgy voltam vele, hogy csak nem kockáztatom érte az életemet, ezért azt mondtam, hogy NEM. A lány egy szó nélkül elviharzott. Szépen hazaballagtam, és azon gondolkodtam, hogy ez most mi volt. Eltelt egy hét, két hét, és semmi. A lánynak se, híre se hamva. Eltelt körülbelül 1 hónap és megint láttam. Éjszaka volt. Egy buszmegállóban ült és elég ittas állapotban volt. Egy szó nélkül felkaptam és hazavittem, egyből lefeküdt aludni én persze a kanapén éjszakáztam és a szüleim majdnem leszedték a fejemet, hogy mit képzelek én, hogy 17 éves létemre egy ismeretlen eredetű lánnyal állítok haza :D Másnap reggel a lány felkelt, a meglepettség és az ijedség miatt elkezdett sírni: gyorsan felvette a kabátját, a táskáját és szintén elviharzott. Az asztalomon találtam egy telefonszámot és annyit, hogy, ’köszönöm’. Egyből felhívtam, elkezdtünk beszélgetni és bocsánatot kért a viselkedéséért. Aznap este, vagyis inkább fél 12-kor kaptam a hívást, hogy éjfélkor találkozzunk a Dóm tér közepén, mert fontos mondanivalója van. Nagyon megijedtem, azt hittem, hogy valami baj történt. Oda is értem kb. 2 perccel hamarabb. A lány késett. Amikor odaért, megcsókolt. Én csak értetlenül néztem. Majd egy perc hallgatás után mondta, hogy csak annyit szeretett volna velem megosztani, hogy ma telihold van. Teljesen kiakadtam. Ott hagytam és hazamentem. Hiába voltam akkor nagyon dühös, a dühömet kezdte legyőzni a szerelem. Minden nap találkoztunk és minden egyes alkalommal egyre furcsább lett. Mindig tett valami polgárpukkasztót vagy megbotránkoztatót. Telt múlt az idő. Eltelt 8 hónap, de erre az eseményre még így 4 évre rá is úgy emlékszem vissza, mintha tegnap lett volna. Az egyik találkozásnál a Kárász utcához vezetett minket a ’karma’. A lány azt mondta, hogy én menjek a K. utca egyik végébe és ő meg a másikon lesz, mert kíváncsi, hogy hallom-e amit mond. Nem ellenkeztem, bár furcsálltam a dolgot. Futottam… amikor megálltam, a sok embertől már nem is láttam Őt. Vártam-vártam, aztán visszamentem a kiindulási ponthoz, de ő már nem volt ott. Hazamentem. 1 egész hétig nem jelentkezett. Majd hívott: a Ligetben találkoztunk és végre elmesélte a nagybetűs történetet, amire már oly régóta kíváncsi vagyok. Ha valakinek nem esett volna le, azt mesélte el, hogy miért ilyen furcsa. A lány beteg volt, ám nem mentálisan. Tüdőrákja volt, és elmondta, hogy azért ilyen furcsa, mert szeretné kiélvezni az élet minden percét és kipróbálni mindenféle őrültséget. Tudniillik én akkor borzasztóan szerelmes voltam. Sokkot kaptam.

Az életem szerelmének hitt lány halálos beteg és alig van hátra pár hónapja?

Egy egész hét alatt annyi őrültséget csináltunk, mint más egész életében. Bandzsi dzsámpingoztunk, ejtőernyőztünk mindenféle extrém dolgot kipróbáltunk. Egyszer fel is szálltunk egy külföldre tartó buszra, csak útlevél és egy tízezres volt nálunk. Életem legszebb 1 hete volt. De sajnos a lányt megviselték az izgalmak, kórházba került. Az orvos elmondta, hogy alig van hátra pár napja. Nagyon ledöbbentem. Mivel már betöltöttem a 18-at feleségül kértem a lányt. Azt mondta, hogy ez önző lenne a részéről, majd végül belement. Igaz, csak egy szívecskés gyűrűvel és anyakönyvezető, illetve pap nélkül „házasodtunk össze”, de ez volt életem legbiztosabb és megrendíthetetlen döntése.

A lány 2 nap múlva meghalt.

Nagyon magam alatt voltam. A szüleitől kaptam egy levelet, melyet már a kapcsolat elején leírt nekem. Röviden annyi volt a tartalma, hogy nagyon szeret és még a halál után is szeretni fog - még akkor is, ha szakítunk… és keressek magamnak egy lányt. Mérges voltam, dühöt éreztem. Még így, több év után is könnybe lábad a szemem, hogyha ezt a történetet mesélem, vagy írom valakinek/valakiknek. Nekem ez az életem története, A Nagy Sztorim. Ebből csak egyetlen egy tanulság vonható le: ,,Élj úgy, mintha nem lenne holnap”. Ezzel a poszttal szeretnék tisztelegni elhunyt 'feleségem' előtt. Nagyon köszönöm.

 

 
210 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr171462551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.30. 12:02:41

@vagány csaj:
Se bor, se sör, se sóska, se spenot. :) Éljen a bacardi, a tequila, a citrom és a kóla. :) :P

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:03:10

A zsiros kenyer undorito!

Caddy 2009.10.30. 12:03:35

@boss888: hogy lehet a bort nem szeretni, te! Mindenféle formában tuti a dolog. Hidegen, forralva, szódával. Ehhh fiatalka vagy meg tapasztalatlan. :D

2009.10.30. 12:04:08

@vagány csaj:
Ne is mond. Ha ma mégis otthon maradok azt fogok enni. Tegnap bacont akartam enni, főtt krumplival, vajjal, főtt tojással és hagymával, de muter elhasználta a krumplit. 1 db kis tojás méretű volt. Azzal mit kezdjek? Fél fogamra nem elég. :)

2009.10.30. 12:04:47

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nem tudod te mi a jó. :) Friss kenyér, zsír (liba v sima zsír), lila hagyma... nyamm-nyamm

boss888 2009.10.30. 12:08:18

@Zsu0805: Mondjuk tényleg jó lehet ott lakni Szentivánon! Nem kell fizetni a fűtésért, csak lemész a bányába és viszel egy zsák szenet...

Egy 18éves csajjal randizok, hatalmas melle van:) Ez egy nagyon pozitív dolog benne:D

boss888 2009.10.30. 12:10:06

@Caddy: Bort azért nem szeretem, mert felénk hamisítják... Bár ha megfelelően van keverve a műtrágya akkor egész iható!:D Tudunk csinálni minden fajtát, akár tokait is:D

boss888 2009.10.30. 12:10:39

@Caddy: Ja és 30éve vagyok ma holnap...

Caddy 2009.10.30. 12:16:30

@boss888: na nálam az Irsai Olivér a pasi, a legjobb fajta. Imádom. :)
A korodra meg, hahh kölyökgólya vagy te is. :D:D:D

Ja és igen éljen a sóska. :D

Solvejg 2009.10.30. 12:23:59

Ez Nicholas Sparks amerikai író The Walk to Remember című regényének története. Egy az egyben. Ott bukott le, hogy ott is tinikről van szó és a regényben izgulnak, hogy feleségül tudja-e venni a csajt mielőtt meghal, mert még nincs 18, vagy vmi ilyesmi. Régen olvastam már.

gabbor 2009.10.30. 12:24:38

Ez egy mese, ilyen nincs az életben. Csodaszép csaj odafut egy sráchoz aki lefejeli a lámpát, és azonnal kórházba kíséri? Ugyan már. Ki az a hülye aki ezt elhiszi?

Én már találkoztam a halállal párszor, de olyat még gondolatban sem tudnék összetenni egy tragédia után, hogy "A lány 2 nap múlva meghalt.".

Nevetséges, kamu, baromság. Bosszantó, hogy ilyet egyáltalán kitesznek, és úgy hirdetik mintha valós lenne.

papugaja 2009.10.30. 12:29:41

Újra meghirdették a Romana novellapályázatot?

2009.10.30. 12:31:23

@Solvejg:
Ezt filmesítették meg pár éve... Séta a múltba a magyar címe. :)

csillag× 2009.10.30. 12:32:48

Nah, ez már a kommentelés legalja :D ha már csak kaja -pia -harcolni tudtok :D

Naniz 2009.10.30. 12:33:41

Mi lenne, ha egészen véletlenül a TOPICHOZ szólnátok hozzá, és nem itt chatelnétek hülyeségekről?

Köszi!

Naniz 2009.10.30. 12:35:05

Gyengébbek kedvéért (van belőlük bőven, ahogy elnézem) a topic = téma

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:36:03

Igaza van Naniznak! Le a zsiroskennyerrel es spenottal! Eljen a soska, vesszen a bor es Bacardi!

boss888 2009.10.30. 12:38:09

@Naniz: A poszthoz már hozzászóltunk! Legközelebb korábban gyere... Poszthoz hozzá szólás 7.45-től 9.55-ig! Utána chatelés baromságkról.

Erásss 2009.10.30. 12:39:25

@Devil2:
Nem vagyok szomorú a képen,de kell ilyen is...Neem?? :)

2009.10.30. 12:41:42

@Naniz:
Most ehhez mit szóljunk? Koppintot love story, ennyi.

Erásss 2009.10.30. 12:42:10

@Naniz:
A TOPICHOZ is volt hozzászólás!Aki meg itt akar chatelni,válljon egészségére!
"Gyengébbek kedvéért (van belőlük bőven, ahogy elnézem) a topic = téma"---->Ezt te sem gondolod komolyan?Lehet,hogy valakinek itt több agya,van mint neked!Nem ismersz senkit,tehát nem is kell lenézni...
Emberek,a tegnapi "tisztelet vitám" az most aktuális!Neem?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.10.30. 12:45:13

"Élj úgy, mintha nem lenne holnap"

igen, néhány napja én is megkaptam ezt a kérdést.

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:46:53

@TBal: Hal' Istennek eddig nem ismertem!

@Erásss: De NEM!

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:48:08

@elemes2: Ez allitas, de helyesen - felkialtojellel a vegen - meginkabb felszolitas. Semmikepp kerdes. Ugyhogy ne hazudozzal te itten nekem, mert nem kaptal te semmit!

Caddy 2009.10.30. 12:48:15

@Naniz: na majd úgy szólunk hozzá, mint ahogy te is tetted ezt ezzel a kommenteddel. Köszönjük, leülhetsz.

@TBal: ez nagyon jó! :D

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ne, a bor meg a Bacardi ne vesszen.

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:48:48

@Erásss: Beijedtel szomoru lanyka? Mi? Vagy nem szereted a soskat?

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:51:27

@Caddy: Na jo. Megkimellek! Most az egyszer, de csak mert oreganyad!

TBal 2009.10.30. 12:52:01

Látom megoszlanak a vélemények :)

Erásss 2009.10.30. 12:52:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nem ismersz...Nem szoktam beijedni!Nem az az ember vagyok!Jaaa,és szeretem a sóskát! :))

Doubledeceker 2009.10.30. 12:52:59

Azon röhögök, hogy majdnem minden blogon ugyanazok a naplopok tűnnek fel nap, mint nap...

Hát mi nem vagyunk az ország krémje, akik azon dolgoznának, hogy minnél több kerüljön a társadalom asztalára.

Aki titltakozik annak, nincs önkritikai érzke.

A politikusok pedig tényleg ürítsenek sünt, de miért kell olyan igénytelen szarokat halgatni, mint a Sláger és a Danobius????

Ja a sztoriról, meg már a második soránál lerí, hogy kamú, kinek nem jött le duplán sem az ország krémje.

Caddy 2009.10.30. 12:53:52

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: most az egyszer? Nagyszájú. A Bacardi nálad is csúszik, te! A borról ne is beszéljünk. :D:D:D

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:54:04

@Nandi29: Kamu. Rovid u. Amugy meg en igenis teszek a GDP-hez! Ertekes melot vegzek, csak nem folyamatosan.

lilus... 2009.10.30. 12:55:12

Szerintem semmi baj sincs a poszttal... Kimondta, hogy nem lehet egy kitalált, avagy már megírt történet? Jó és kész! Bár szomorú, úgyhogy megyek is és nézek valami buta vígjátékot...

Szelid sunmalac 2009.10.30. 12:55:52

@Erásss: De beijadtel. Nyugodtan bevallhatod. Nem fog erte bantani senki. Ennel szomorubb kepet meg ugysem tudsz vagni!

@Caddy: Nagyszaju vagy te! Nagyszaju! (Ket perc Hollandia, legolcsobb cuccok!)

boss888 2009.10.30. 12:57:48

@Zsu0805: Ott nálatok csak egy kocsma van? Az a villa negra...

Caddy 2009.10.30. 13:01:18

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: én már kész vagyok az ecs-hez, ne aggódj.

@Nandi29: még az a szerncse Nándi, hogy te is ugyanott tűnsz fel. :) A GDP meg ma monjjon le, és sztrájkolok.

2009.10.30. 13:01:39

@Nandi29:
Mert talán nem olyan helyen dolgozunk ahol folytonos pörgés van. És egyesek még nem dolgoznak, vagy épp nem dolgoznak, tehát nem kell ide ez a duma.
Az meg, hogy ki mit hallgat... pfff
Van önkritikánk, de az más kérdés, hogy mit csinálunk a szabadidőnkbe, vagy hogy mit hallgatunk.

2009.10.30. 13:03:41

@boss888:
Az nem kocsma. Az a sportpályához tartozik. :) Kocsmának semmi képpen nem nevezném. :)
Kocsma is van, de annak más a neve.
Jah és persze van kávézónk is, ahol kiszolgálnak alkohollal. :) Az jó kis hely, bár én inkább teázni vagy forró csokizni megyek oda. :)

Erásss 2009.10.30. 13:10:27

@Nandi29:
Mivel most te is itt blogolsz,naplopó vagy?!Azt mondtad "nap,mint nap"!Tehát, te minden nap itt vagy és olvasod a kommenteket...Te is naplopó vagy?? :)

blackbarika 2009.10.30. 13:10:38

Ez mekkora egy kamuuuuu!
Valószínűleg egy tüdőrákos akinek már csak napjai vannak hátra annyira jó kondiban van hogy simán budgie jumpingozik meg mit tudom én aaaa. A tüdőrákosok kb csontra fogynak és egy kórházi ágyon kínlódnak meg úgy köhögnek hogy...Hagyjuk is. Ekkora hülyeséget beleírni.
De legalább Szegeden játszódik :D

Caddy 2009.10.30. 13:12:24

@Erásss: na de te ezt ennyire akarod? :)

vagány csaj 2009.10.30. 13:13:32

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A spenót jobb akkor is, sokkal-sokkal! De akkor Te egyél sok sóskát, én meg eszel sok spenótot! :P :)

@Zsu0805: Éljen az összes egyszerre! Egyébként a favorit nálam is a Bacardi-cóla, de hát most a forraltbor ideje van! És különben is, ha már pasi nincs, hogy melegítsen... :P x)

@Caddy: Nálam meg a Varga Peti a nyerő! Mindenféle formában! :)

csillag× 2009.10.30. 13:16:39

Lassacskán majd csak kialakul valami vitakör :)

Erásss 2009.10.30. 13:17:03

Na lépek,mert felkelt a lányom!Később jövök!Bye

Missy88 2009.10.30. 13:21:00

Most le leszek ugatva, hülye naiv picsázva, de igazából leszarom... Nos.. Ez a történet pont annyira lehet igaz, mint amennyire nem. Azért mert nem történik minden nap ilyen, nem biztos, hogy a posztoló kitalálta. Az én nyáltól tocsogó történetemre is írták azt néhányan, hogy kitaláltam illetve azt, hogy nem is én írtam, plagizáltam... Csak azért mert a realitás talaján biztos lábbal állók, az én megnevezésem szerint empátia és fantázia hiányban szenvedők, nem tudták elképzelni, hogy ilyen megtörténhet. Azok után, hogy egy kedves barátommal és párjával, majdnem ugyan ez történt, én el tudom hinni..sőt el is hiszem. Gratulálok mindenkinek, aki viccet tudott csinálni belőle.. Panni holnap nevessünk a holokauszton...Vagy olyan poszt nincs?

Lobelt 2009.10.30. 13:21:56

Re.

Nagyon-nagyon-nagyon vicces dolog kínaiakkal tárgyalni :):):):)

Lobelt 2009.10.30. 13:23:42

@Zsu0805: Viva Cuba Libre! :D

Ment a mail :)

csillag× 2009.10.30. 13:24:43

@Lobelt: részleteket nem kaphatunk ?:)

2009.10.30. 13:27:29

@Lobelt:
Fuuu meg a jamaica sunday, vagy mi annak a neve. :) Lényeg a rum. :)

2009.10.30. 13:29:28

@Missy88:
Most őszintén, egy halálos beteg, aki már a végét járja ilyen extrém sportokat tud még űzni?
Én ismertem leukémiás srácot, aki a végén is még egész jól volt, (tudom nem tüdőrák) ő bármennyire is megeröltette volna magát nem tudott volna ilyet csinálni.

csillag× 2009.10.30. 13:29:51

@Zsu0805: igen? a kínai tárgyalásról? :P kaptunk részleteket? lemaradtam?:D előfordulhat... :)))

Netuddki. 2009.10.30. 13:33:02

Fotosopp!
Édes november, mi? Gyúrjál még rá b+.

2009.10.30. 13:34:26

@csillag×:
Azt hittem a könyvről van szó. :)

2009.10.30. 13:37:22

@csillag×:
Azt hittem a könyvről van szó. :)

@Lobelt:
Még nem kaptam meg. :) De majdcsak megjön.

Viszont én most búcsúzok. Hazamegyek. Lehet még leszek, bár muter betervezett ezt azt délutánra. :) Bírom az ilyen progikat, de legalább nem akar velem jönni vásárolni, mert akkor... :)

Lobelt 2009.10.30. 13:39:15

@csillag×: De! Tessék:

Egy reklámcégnél dolgozom (aki még nem tudja), és többek között az is a feladatom, hogy a hülye paraszt vállalkozójának beliverjem a fejibe, hogy reklámozni márpedig kell. (Tisztelet a kivételnek). Kommunikációs gondok mindig akadnak (vagy én akarom őket visszaküldeni oda, ahonnan egészen kiskorában kibújt, vagy ő engem), de ezeket általában könnyen megoldom.

Ebben az esetben viszont nyelvi akadályok nehezítették a megértést és a megértetést. Egy kínai étterembe mentem tárgyalni. Az egyik szakács, aki fehér ember látszatát keltette, felajánlotta, hogy tolmácsol. Jó. Először neki mondtam el, hogy mi, merre, hány méter, és mennyibe fog ez nekik kerülni. A srác megértette, majd odafordult a kínai archoz, és (esküszöm, bazzeg, nem hittem el), lassan, hangosan, tagoltan megszólalt, MAGYARUL:

- Az úr azt mondja, hogy...

És ugyanazt elmondta, amit én neki, csak épp mintha gyogyóshoz beszélne. Kösz, bmeg, erre talán még én is képes lettem volna. A kínai arc (nevezzük Ling-nek, mert innentől bonyolódik), bement hátra az irodába. A nyelvzseni "tolmács" gyerek mondta, hogy jó úton vagyunk, elment a nagyfőnökért. "Na ne má'!" - mondom - "Akkor ez ki volt?" - "A kisfőnők." - így ő. Időm sem volt röhögni, mert Ling (a kisfőnök) maga után ráncigálta a nagyfőnököt (legyen Xieng). Azt hittem még egyszer "tolmácsolás" történik, de végülis Ling magyarázott vagy 2 percen keresztül Xieng-nek kínaiul (nem tudom, hogy mandarin vagy kanton nyelvjárásban-e, nagy volt a zaj...). És végül Xing megszólalt hamvas kis kínai akcentussal, de teljesen érthetően, magyarul:

- Mennyi ász ákció?

Doubledeceker 2009.10.30. 13:39:51

@Erásss:

Ja én is az vagyok de nem szégyellem beismerni, na meg én sem lopom mindig a napot, csak sokat....

De azokhoz az emberekhez képest, akik napi 10 órát robotolnak, valóban naplopók vagyunk, mindegy nekem emiatt lelkiismertfurdalásom támad, ezért osztok másokat... :D

Ja a ki mit halgat, meg tényleg mindegy, de akor ne tessék sírni, hogy elveszik a kedvenc rádiókat, jön helyette másik igénytelen rádió.....

Mekkora egy tahó vagyok, de élvezem. :)

csillag× 2009.10.30. 13:41:12

@Zsu0805: jah , nem! :) De serénykedjetek azon is....kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni :))

Lobelt 2009.10.30. 13:41:42

@Zsu0805: "Majdcsak megjön".

Ja, ugyanezt mondta az egyszeri parasztlány a falusi diszkó után.
:)

Caddy 2009.10.30. 13:43:01

@vagány csaj: jók ezek a pasik, na. :)

csillag× 2009.10.30. 13:43:51

@Lobelt: :D :D ezt , h bírtad ki nevetés nélkül???????

Lobelt 2009.10.30. 13:46:33

@csillag×: erre vagyunk tenyésztve. Bármekkora ökörséget mond, csinál, gondol az ügyfél, rezzenéstelen arccal kell viselned. :):):)

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 13:47:15

Csak odáig bírtam elolvasni, hogy "a végzetünk lett". Amelyik írásban ez a szó benne van, csak akkor olvasom el, ha Nobel-díjat adtak érte. Válogatós sznob vagyok.:-)

Doubledeceker 2009.10.30. 13:47:30

@Lobelt:

Hogy ezt mennyire ismerem, nekünk is volt egy kínai ügyfelünk, aki mondta hoz tolmácsot ugyanez ment, és egy óráig küzdött velük a kollégám, mi meg szakadtunk a röhögéstől....

A tolmácsolás lényege csak annyi volt, hogy minden egyes mondatot szétszabdalt sok egyszerű tőmondatra, és azokat jó hangosan lassan többször elmondta...

Lobelt 2009.10.30. 13:51:51

@Nandi29: Húbazz, én nem tudtam, hogy ez a szokás náluk. Komolyan, most én röhögök hangosan. :):):)

Azt hittem az én ügyfeleim ketyósok.

csillag× 2009.10.30. 13:52:29

@Nandi29: wááá...tök jóó:)) elmegyek kínai tolmácsnak :D oltáriii...

Lobelt 2009.10.30. 13:52:37

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Valahogy nekem sem sikerült sokáig jutnom ebben a műben.

Doubledeceker 2009.10.30. 13:54:14

@Lobelt:

Nem mert én kétszer is tapasztaltam két különböző kinaival, az egyik esetben a tolmács is kinai volt, csak egy picit jobban tudott magyarul.

A legszebbek az ilyen mondatok voltak, "csipog, csipog, nyomni nyomni, gomb" Ez vonatkozott egy szofisztikáltabb rendszer kezelésére, végül is a lényg megvolt, ezek szerintem mind ketyosok.....

Lobelt 2009.10.30. 13:59:21

@Nandi29: Húbazz, remélem nem atomtöltetet adtál el nekik, mer' akkor végünk! :)

Caddy 2009.10.30. 14:29:42

@vagány csaj: például a Gere Tomira, a Bock Józsira és még sorolhatnám.

Erásss 2009.10.30. 14:34:57

@Nandi29:
:) Te késszen vagy!
Én nem hallgatok se Danubius,se Sláger rádiót!Nálam a Kanizsa rádio a Nr.1.!! :)

Dr.Bio74 2009.10.30. 14:45:47

Reggel 6 előtt ébredtem. 7:10 -kor beállt az agyhalál, ébrednék a kómából erre elolvasom ezt, és nem tudom, hogy most kifelé megyek a vegetatív állapotból vagy befelé.
Amúgy azért hogy péntek van, az biztos, ugye?

Erásss 2009.10.30. 14:48:24

@Missy88:
Ez a történet tuti kamu.Egy rákos beteg nem tud ilyen fitt lenni.Általában már a halála előtt már morfiumon él,csont és bőr,és nem tud felkelni az ágyból.Az is fáj neki,ha már a bőréhez érnek...nem pedig "Bandzsi dzsámpingoztunk, ejtőernyőztünk mindenféle extrém dolgot kipróbáltunk. Egyszer fel is szálltunk egy külföldre tartó buszra, csak útlevél és egy tízezres volt nálunk." Nekem apum rákban halt meg,tehát valamilyen színten tisztában vagyok a betegséggel...
Lehet,hogy van igaz dolog a történetben...,de ez a rész biztos nem az!!!

blarke 2009.10.30. 15:07:11

"De sajnos a lányt megviselték az izgalmak, kórházba került."

tegyük fel, hogy igaz a történet... akkor ez a sor csak az én értelmezésemben az, hogy "én öltem meg, én tehetek róla"?
nonszensz egyébként, hogy valaki 17 évesen idegen csajt vigyen fel magához, 18 évesen pedig ennyire összeomoljon. bár biztos én vagyok érzéketlen.

kuki123 2009.10.30. 15:25:35

@Erásss: pontosan így van
sajnos én 2x-er is végi éltem..ahogy elmennek
szörnyű volt a szenvedésük, pedig nem olyan létfontosságú szerv volt mint a tüdő...

úgyhogy kamu a story

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.10.30. 15:51:45

Nem is tudom - egy kb 0,0000000000000000000000000000006, vagy 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000003 százalékos esélyt adok rá hogy ez van ennek egy része megtörtént.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.30. 15:53:04

Photoshop.

Azt írta már valaki, hogy Magyarországon a polgári házasságoknál 1 hónapos kötelező kivárási idő van? (az új PTK fogja majd megszüntetni)
A tüdőrák meg sajnos nem úgy működik, hogy egyik nap még rohangálsz az utcán, másik nap meg meghalsz.

Szanakka 2009.10.30. 16:31:29

Sziasztok!

Érintettségem révén nagyon gusztustalannak tartom, hogy bármilyen (rákos) betegség felhasználásával szerez nagyobb publicitást az író.

"Eddig megálltam, hogy ne szóljak hozzá a különböző, oltári nagy hülyeségekhez egy-két írásban, de ez kiverte a biztosítékot."
-nálam is, nem is kicsit.

Van viszont két dolog, amit szerintem tisztázni kell:
"aki rákban hal meg az az utolsó hőnapban már kurvaszarul néz ki, az egész testét minden energiáját felemésztik a rákos sejtek legtöbbjükön ez nagyon meglátszik az arcukon, testükön"

Nem így van. Szeretett férjem élete utolsó hetéig rettentő erősen tartotta magát. A fájdalmairól csak én tudtam és a fiunk, más nem is sejtette. Látható elváltozás nem volt rajta. Betegsége egy többszörös áttétes rákbetegség volt, létfontosságú szerveket érintve.

"Házassági szándék bejelentése után a várakozási idő min. 30 nap."
Kivételt képez a halálos betegség, ezt tapasztalatból tudom, mi is így keltünk egybe. 1 hét alatt engedélyezték és megvolt az esküvő.

"A tudoraknak nem ilyen a vege. Nagyon nem.
Ugy kamu az egesz, ahogy van - raadasul meg felszinesen giccses is."
Szerintem rosszabb, vérlázító. Nem kívánom eme agyszülemény kitalálójának, hogy valaha átéljen hasonlót, és megtapasztalja a saját bőrén, hogy min megy keresztül a szerelme, és hogy Ő nem tud igazán segíteni, csak tehetetlenül asszisztál a sorsnak. De kérem, ne játsszon mások érzelmeivel, mert ez már (nem tudok jobb szót) alantas! Nincs akkora tehetsége, hogy kitaláljon egy szép történetet, akkor ne írjon!

Erásss 2009.10.30. 17:32:47

Mekkora pangás van! :S

csillag× 2009.10.30. 17:39:26

@Erásss: ilyenkorra már ez a jellemző :)

Nikica21 2009.10.30. 22:09:30

Huh lemaradtam az ilyen filmekkel....a szori hihetetlen könyedséggel írja le a rákot és a veszeséget ez nagyon nem tetszik! Viszont ha belegondolunk mennyire kegyes lenne az élet, ha a halálos betegeknek ilyen szépen és kalandosan telhetne az utolsó hónapjuk!
Kár, hogy a valóság ennél sokkal bizarabb!:(

Kishölgy 2009.10.31. 13:04:45

Édes November... :((

viktor134 2009.11.01. 17:14:57

szerintem kamu de a film ami alapján íródott, az ott van, nekem is tetszett.

gabcigirl 2009.11.02. 08:55:19

Én sem gondolom hogy ez igaz lenne...

Habár: én hallottam olyanról, aki daganatos megbetegedéssel a halála előtt 2 héttel még teljesen egészségesnek látszóan sétál a városban. De az extrém sportok, hááááát...Igencsak megkérdőjelezhető a sztori. Persze az élet néha produkál furcsa fordulatokat...

Ancsu18 2009.11.18. 22:30:42

Nem feltétlen hihetetlen hogy halála előtt ennyivel még rohangál...nagyon nem..nekem volt beteg ismerősöm..és szinte megse látszott rajta...sőt..apu két évig volt rákos...össze vissz az utolsó két hét gyengitette le iszonyatosan, mert a tüdőrák áttéteződödt nonhácskinsz azaz mirigy rákba...igy az egész testét ellepte, és mivel nem evett, kemozni sem tudták...
Szóval..:) gondolkozzatok

atigigi (törölt) 2010.02.27. 23:12:49

sziasztok:) lenne egy kérdésem hogy hány éwesek a szereplők a történetben?
süti beállítások módosítása