Senkit sem szerettem úgy, mint őt

2009. november 15. 07:56 - Panni CsP

„Ha a szemembe mondaná, hogy kopjak le, akkor sem lennék képes feladni” – három történet következik, amit egyetlen érzés köt össze: a tanácstalanság. A srác sokatmondó pillantásokkal tartja bizonytalanságban a lányt, miközben a háttérben vitustáncot lejtenek az érzelmek. Patt helyzet. Most megtudhatjuk, hogy a pletyka a legaljasabb fegyver. Merüljünk el együtt egy 16 éves csaj titkaiban, melyekből kiderül, hogy a csitri-kor néha egyenlő a naivsággal.

 

Sziasztok! Én egy 16 éves lány vagyok. Sok történetet olvastam már itt, és úgy gondoltam, megosztok veletek én is néhányat.

Az első tizenhárom éves koromban történt - tehát még nagyon fiatal voltam. Egyszer a suliban éppen mentem a szekrényhez, természetesen legalább 4 barátnőmmel együtt. A szekrényünk a rajzteremmel volt szemben és ahogy benéztem, megpillantottam egy srácot, aki épp engem nézett és beszélgetett egy osztálytársával, majd felém bökött a fejével. Ismertem már látásból, de akkor valami megmozdult bennem. Mikor barátnőimmel sétálgattam, mindig szemeztünk és eléggé úgy tűnt, hogy összejön a dolog. Ekkor jött a hidegzuhany. Egy osztálytársam, aki jóban volt vele, megkérdezte, hogy tetszem-e neki, tipikus módszer a fiatalabbaknál :) Ám a válasz nem volt. Kikészültem.

Valahonnan megvolt a száma, hogy honnan, azt nem tudom, de megírtam neki, hogy bocsássa meg, hogy ilyenekkel zargattam. Féltem, hogy mit fog majd írni, biztos elküld valahova. De nem, rendes volt és megadta az msn címét hogy vegyem fel. Nekem akkoriban nem volt még netem, így mindig a barátnőmnél dumáltam vele, aki rendszerint ellátott mindenféle tanáccsal, pedig én sokkal "tapasztaltabb" voltam mint ő (na, jó ezt nem kell szó szerint érteni). Kiderült, hogy bejövünk egymásnak és megbeszéltük, hogy egyik nap suli után elmegyünk valahova dumálgatni. Nagyon izgultam, és döbbenve vettem észre utolsó óra után hogy szó nélkül elhúzta a csíkot. Barátnőmmel kiléptünk a suliból és írtam neki egy sms-t, a válaszában azt írta, hogy 20 perc és visszajön. Nos, az a 20 perc leginkább negyven volt. Barátnőm (akinek egyébként tetszett a srác...) fűzögetett, hogy hadd maradjon. Nem volt annyi eszem, hogy elküldjem, ez lett a vesztem. Nagyon hülye voltam. Na, visszajött a srác és a suli melletti lakótelepen kezdtünk el sétálni hárman. Én zavarban voltam, amit a barátnőm ügyesen kihasznált és csak beszélt és beszélt. A srác meg jól elszórakozott rajta. Mikor a csajszi lelépett, láttam a srácon, hogy feszeng és menni akar, hát hagytam, de a lényeget nem kérdeztem meg, hogy számíthatok-e valamire. Csak egy sms-ben jött a válasz: "Nagyon aranyos lány vagy, tetszel is, de sajnos van valaki más..." Egész délután bőgtem. Nem tudtam ki az a másik, erre csak később derült fény. De itt még nincs vége. Ez az egész egy csütörtöki napon történt, pénteken nem volt suli és hétfőn mikor bementem, mindenki olyan furcsa volt velem. Kedden mondta el a legjobb barátnőm, hogy az előbb említett leányzó összejött a fiúval és ezt az egész osztály tudta, csak nem akartak megbántani. Az is kiderült, hogy a csaj már hetek óta fűzögette - a hátam mögött - a fiút, és büszke volt arra, hogy otthagyta miatta a harmadik lányt - akiről az sms-ben írt a srác. Magyarul: nem a barátnőm volt az akiről írt az sms-ben, hanem egy bizonyos Tamara nevű lány. Amúgy 10 hónapig voltak együtt, egy kis szünettel. Én fél évig nem beszéltem az osztálytársnőmmel. A srácot pedig még jó sokáig nem tudtam elfelejteni. A ballagásán bőgtem (egy évvel nagyobb nálam). Jó ideje újra beszélgetünk msn-en; pedig már majdnem három éve történt ez az egész. Hát jó nagy pofára esés volt. Az egészben az fájt a legjobban, hogy a barátnőm a hátam mögött ilyeneket csinált...

A második történet jóval rövidebb, időben pedig kb. fél évvel később játszódik az előzőhöz képest. Akkoriban volt egy hobbim, ehhez egy másik közösség is tartozott, nem nevezném meg. Nagyon tetszett egy srác. Csakhogy összejött egy igen közeli barátnőmmel; akiről azt kell tudni, hogy ezelőtt kb. fél évig csak levelekben kommunikáltunk, mert iszonyatosan összevesztünk és kavarta a kavarnivalót is. Ezután sokszor hallgattam azt, hogy engem mennyire nem bír ez a srác - a csaj összes barátját elfogadta, csak engem nem. Gondolhatjátok, hogy nem esett jól, hiszen nagyon tetszett. A poén az, hogy a srác ugyanezt hitte - mivel a barátnőm azt mondta neki, hogy én utálom és egy beképzelt pojácának tartom. A kapcsolatnak hamar vége lett, ezután egy találkozásunk alkalmával a sráctól megkérdeztem, hogy miért utál. Azt a fejet sohasem fogom elfelejteni, amit akkor vágott. Elképedten mondta, hogy semmi baja nincs velem, és ekkor én is mondtam, hogy nekem sincs, sőt. Aztán hosszú ideig nem volt semmi, volt barátnője, nekem meg barátom. Pár napja beszéltünk msn-en, és szóba jöttek a régi dolgok. Elárulta, hogy igazából tetszettem neki, de mivel a barátnőm megetette vele azokat a dolgokat, miszerint én utálom, nem mert próbálkozni. Na, mondom, szép. A beszélgetés során végig dicsérte a képeimet és párszor elmondta, hogy milyen szép vagyok. Megállapítottuk, hogy tulajdonképpen szándékosan lettünk átverve. Egyszerre éreztem örömöt és kimondhatatlan dühöt. Örültem, mert még most sem vagyunk közömbösek egymás iránt, és dühöngtem, hogy a barátnőm ilyenre volt képes. Úgy látszik, rosszul válogatom meg a barátaimat...

Az utolsó történet a mai napig játszódik. Már több, mint egy éve kezdődött, akkor kb. fél éve jártam gimibe. Nagyon megtetszett egy srác, az szépen fokozatosan átalakult szerelemmé, ami a mai napig tart. Az, amit az első történetben említett srác iránt éreztem, ehhez képest egy nagy semmi. Most nagyon szerelmes vagyok. Miután felfigyeltem rá, minden különösebb előzmény nélkül elkezdett köszönni nekem a suliban, és úgy nézett rám minden egyes alkalommal, hogy azt szavakkal leírni lehetetlen. Igazából nem ismertük egymást különösebben, annyit tudtam róla, hogy évfolyamtársam. Aztán megtudtam a nevét, meg elég sok mindent róla, bejelöltem egy másik ismert közösségi oldalon, felvettem msn-re. Várnom kellett volna, hogy tegyen valamit ő, de nem bírtam magammal. Beszélgettünk néha, de egyértelműen éreztem, hogy untatom és néha még bunkó is volt. Nem értettem, hogy akkor a suliban miért mosolyog úgy... Éreztem, hogy ebből semmi jó nem lesz. De a suliban mindig köszönt, olyan hangon, olyan tekintettel... Pünkösd előtt elutaztam a családommal, és úgy éreztem, megbolondulok, ha nem írom le neki, hogy mit érzek. Ekkor már több mint fél éve tartott ez az egész. Igyekeztem óvatosan fogalmazni, ne járassam le magam még jobban. Azért írom, hogy még jobban, mert a suliban sajnos nem vagyok túl közkedvelt, és elég sok hamis pletyka terjeng rólam. Sőt, a srác legjobb barátja engem kimondottan utál. Na, mikor hazajöttem, feltűnt a sokadik napon, hogy nem látom msn-en. Egy okos program segítségével kiderítettem, hogy letiltott. Azt hittem, falnak megyek. Kikészültem. Közben a suliban minden ugyanúgy folytatódott - az a tekintet! Szóval mintha misem történt volna. Közeledett az évvége, féltem, hogy hogyan fogom kibírni a szünetet nélküle (amúgy sem vagyok oda a nyári szünetért). Hát nehéz volt, az tény, de szeptemberben minden ugyanúgy folytatódott. Részemről legalábbis. De a köszönések és a forró pillantások elmaradtak. Aztán úgy október elején kezdett észrevenni. Én ekkor már tudtam, hogy nálam naivabb és hülyébb ember nincs a világon, és jobb, ha elfelejtem ezt a srácot. Csakhogy ez nem olyan egyszerű. Nemrégiben csináltam új msn címet és hát felvettem rá mindenkit, a srácot is. De sokáig nem írtam rá. A suliban viszont kezdett megint "úgy" nézni rám, persze ez alkalommal már nem dőltem be. Nemrégiben volt a szülinapja, akkor felbátorodtam és felköszöntöttem. Nagyon aranyos volt, nem úgy reagált mint a tavasszal, nem volt bunkó meg semmi ilyesmi. Másnap köszönt a suliban... Én nem tudom, hogy mit gondoljak. Talán furcsa, hogy folyton ezzel a köszönős dologgal foglalkozom, de aki ismer, és pontosan tudja, hogy milyen a helyzetem az iskolában és vele, hogyan is kezdődött ez a történet, az tudja, hogy jelentősége van. Tudom, hogy nincs esélyem a srácnál, és tudom, hogy naiv és buta voltam, de melyik tizenéves lány nem naiv és buta? Mégis, azt érzem, hogy ennyire még egyetlen fiút sem szerettem. Ha konkrétan a szemembe mondaná, hogy kopjak le, akkor sem lennék képes feladni. Érzem, hogy egyszer talán sikerül. Ha évek múlva, akkor is...

Ezek az én történeteim. Lehet, hogy sok emberben egy nagyon zizzent csaj képe alakul ki rólam az olvasottak alapján. Nem állnak messze az igazságtól.:) Remélem, aki olvassa, az tanul belőle valamit. És kíváncsi vagyok a véleményekre is!

 

 
32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr761514561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.11.15. 08:36:07

Hát, elég fasza barátnőid vannak. Erre van az a mondás, Isten ments meg a barátaimtól, az ellenségeimmel elbánok magam is!:)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.15. 08:57:54

@boss888: igen, ez ősi toposz - én akartam elsütni! :) Hol vannak a többiek? Gondolom, a szombat esti bulikból lábadoznak és majd délben beesnek...

boss888 2009.11.15. 09:10:12

@Panni CsP: Jaja, tuti h még józanodnak!:)

vadmacska1995 2009.11.15. 09:12:36

Hát ez... érdekes. A fíúk elég kiszámíthatatlanok, mit vársz tőlük. De hát ez van, se velük, se nélkülük. A barátnőd nagyon szemét volt.

Stupidella 2009.11.15. 09:29:31

De jók is voltak a tiniszerelmek, amikor még az volt a legjelentősebb mozzanat, hogy rámnézett-e, köszönt-e! :)

kalandor25 2009.11.15. 09:33:47

Aranyos a poszt..De ezek a barátnők..Tessék őket jobban megválogatni,mert most még nem tudnak akkora fájdalmat okozni,mint majd 2-3 év múlva,vagy később....Sok sikert ahhoz a sráchoz:D

csillag× 2009.11.15. 10:29:27

A levél írás valóban nem volt jó ötlet. Olyan, mintha "koslatnál" utána, ő meg élvezné, h húzhat téged :( Nem éltem még át ilyet, de nem tudom, h lehet úgy beleszeretni valakibe, h nagyon felületesen ismered....jóformán alig tudsz róla valamit. Beszéltetek egyáltalán már 3D-ben?:) Lehet, h meg kéne próbálnod kérni tőle egy talit, vagy valahogy összehozni h tudj vele párszót beszélni....jobban megismerd.. ő is jobban megismerjen. Lehet,h a rólad keringő pletykák miatt nem lép...viszont az is lehet, h valóban bunkó alak és akkor kiábrándulsz belőle és nem emészted magad:)

Erásss 2009.11.15. 11:00:11

Sziasztok komment társak! :)
Valaki foglalja nekem össze.Tiniszerelem...nem bírom már.Addig jutottam,hogy 13 éves,és egyből abbahagytam az olvasást.Előre is köszi.

Törpi23 2009.11.15. 11:50:54

Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy 20-év alatt ha pasikról van szó nincsenek barátok.

JackBlack 2009.11.15. 12:08:25

Halihó mindenki!

@Törpi23: Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy 20 év fölött sem. És nem csak pasikról, hanem nőkről is szólva.

kalandor25 2009.11.15. 12:13:09

@JackBlack: @Törpi23: Hát nem is tudom...Lehet,hogy ez így van sok esetben....De nekem az az egy igazi barátnőm aki van,azzal sose voltak ilyen problémáink..Lehettek volna,de nem voltak,mert intelligensen meg tudtuk beszélni,meg kínos is lett volna a másik párját elcsábítani,rámászni...Egy olyan esetem is volt,hogy a nővérem barátja,szakított tesómmal,és velem akart összejönni...De Én már elsőre elhajtottam,mert ez szerintem a világon az egyik legundorítóbb dolog,amit egy ember tehet a barátjával,barátnőjével,testvérével,stb...

Lobelt 2009.11.15. 12:13:41

Hi mindenki!

@Erásss: ne légy ilyen ünneprontó... :D:D:D:D:P

2009.11.15. 12:54:34

@Erásss:
3 tinistory... érdekese. Olvasd el. :) Nem olyan vészes. :)

Erásss 2009.11.15. 13:09:58

@Zsu0805:
Nagyvonalakban elolvastam.Kommentelni nem tudom,pontosabban nem akarom.Nem fog az agyam,mert tegnap elittam egy csomó agysejtemet...:)

Erásss 2009.11.15. 13:10:30

kommentálni----nem tudok írni

Lobelt 2009.11.15. 13:17:05

@Erásss: úgy látszik tegnap mindenki alkoholizált :D Én majdnem pálinkafőzdében is voltam. 5 perccel maradtam le róla :D De azért pálinkát fogyasztottam egy "szerény" mennyiségben. :)

Erásss 2009.11.15. 13:21:14

@Lobelt:
Az jó!Én tegnap megittam kb 6 üveg pezsgőt.Nem voltam részeg,mert rengeteget táncoltam,csak szinten voltam.Húúú,pálinka.Én is azzal itattam a vendégeimet,persze én nem ittam belőle.60 fokos volt...Gondolhatod,hogy néztek ki...:)))))

Lobelt 2009.11.15. 13:43:06

@Erásss: bazzeg, te még nálam is durvábban tolod, riszpekt.

pkrisko 2009.11.15. 14:10:42

nem lenne szabad a fiatal lányokat a net közelébe engedni! Én próbálok megértő lenni,de a sokadik tinisablont olvasom. Nem tud valaki valami vicces válást,ahol a feleség visz mindent?

Caddy 2009.11.15. 14:14:33

Jajj de fiatal a posztíró. Hát én a történetekből nem sokat tanultam, lehet az az oka, hogy dupla annyi idős vagyok. Nálam ha valaki köszön, akkor azt gondolom,hogy nem egy bunkó, és nagyjából ennyi.
A baráti kavarások, na arról tudnék most mesélni. A lényeg, hogy én is elhamarkodottan használom a barát kifejezést egyes emberekre.

Dominó 2009.11.15. 17:57:08

Jobban meg kéne válogatnod a barátnőidet. Ez azért undorító -pedig az én barátaim se semmik...
A pasik után meg nem neked kéne futnod -várd ki szépen, amíg lép feléd! Elvégre hol a női tartás és büszkeség? Így csak egy f@sztarisznyatartó leszel nagy korodban, ha ezen nem változtatsz sürgősen.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 09:38:12

@Stupidella: A 24 éves az még tinikor? :)

Ebben az esetben vajon igaz, hogy madarat tolláról, embert barátjáról?

Taknyosmakikaki 2009.11.16. 11:33:13

az első bekezdésig bírtam, ostoba írás

Glg 2009.11.16. 11:34:37

ez egy katasztrofális szar :)

Nikica21 2009.11.16. 22:53:13

Nem szabad mindenkiben megbízni!

zsinci93 (törölt) 2009.11.17. 21:03:43

na most jön az hogy a posztíró reagál a kommentárokra :)

Kedves Dominó!Teljesen igazad van abban amit írtál csak sajnos van az a rossz tulajdonságom hogy hamarabb cselekszem mint kellene és inkább az érzelmeim vezérelnek mint az eszem.:(

csillag x: neked is csak annyit tudok írni amit dominónak mert tényleg sok mindenben igazad van. egyébként szerintem a szerelem épp arról szól hogy az ember először külsőleg vonzódik az illetőhöz.nyilván fontosak a belső értekek,ezt nem vitatom de épp ez a külső vonzalom az ami elkülöníti a szeretettől..szerintem.

sok kommentelőnél azt éreztem mintha kicsit "lenézné" a tiniszerelmeket.(tudom hogy nem ez a jó szó rá de most hirtelen nem találtam jobbat szerintem mindenki érti mire gondolok)nem értem miért kell így gondolkodni..én ismerek olyan házaspárt aki 13(!) éves kora óta együtt jár és most három gyerekük van és negyvenen túl vannak.nyilván komolytalan tiniszerelem volt ez is:)persze tudom hogy az ilyen ritka de senki se higyje azt hogy azért mert vki fiatal nem lehetnek komoly érzelmei.

egyébként tizenhat éves vagyok és nem tizenhárom:)

csillag× 2009.11.17. 21:40:33

@zsinci93: ha valaki még külsőre tetszik, akkor azt én még vonzódásnak nevezem (tudom te is ezt írtad). Szóval az még nem szerelem, az majd később alakul ki :)
Anyukám 14éves korában kezdett el járni apukámmal és azóta is remekül megvannak, de ez igen ritka :) valóban.
És próbálj meg először gondolkodni, ne menj midig a szíved után :$ Akkor némely esetekben nagyon felelőtlennek tűnhetsz :)

Nikica21 2009.11.17. 21:51:05

@csillag×: Na az szép! Gratulálok a szüleidnek!:)
Nehéz nem a szív, hanem az ész után menni...!:D

zsinci93 (törölt) 2009.11.18. 16:32:59

Igen igazad van.:)És mindenképp igyekszem hiszen nekem is ez az érdekem.:)Egyébként láttam hogy valamelyik kommentárban valaki sok sikert kívánt,neki nagyon köszönöm.:)

zsinci93 (törölt) 2009.11.20. 15:12:44

@Glg: miért?írd le azt is,kíváncsi vagyok rá.

passion99 2009.12.14. 16:29:49

Szia, szerintem egyáltalán nem vagy zizzent. És, irtad hogy ezek a köszönések neked milyen sokat jelentettek. Azt elhiszem:) Ugyanis az utolsó storynál elkezdtem eléggé mosolyogni, mert velem is pont volt egy hasonló xD Szóval, teljesen megértelek:)

Kia88 2010.01.13. 03:15:20

Szia!

Sajnálom h ilyen helyzetben vagy de én azért szurkolok neked:) hasonló helyzetben voltam 15 éves koromban olyat szerettem aki csak a testi kapcsolat miatt járt velem (1 hónapig de én totál beleszerettem).Sokat szenvedtem mire elfelejtettem de képzeld ahogy az évek teltek mindig egymásba akadtunk és mit tesz a sors? Most 21 évesen már fél 6 együtt vagyunk boldog párkapcsolatban.Erre mondom h nincs lehetetlen.Kitartás..:)
süti beállítások módosítása