Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az utolsó emlék

2009. december 23. 07:11 - Panni CsP

„Menthetetlenül beleestem. Jött a szenvedés: végignézni, ahogy más lányokkal flörtöl.” - Milyen érzés lehet, amikor egy száz kilós kő nyomja a mellkasod? Következő történetünkből ez is kiderül: a lány beleszeret egy fiúba, annyira, hogy ezek után a barátság már szóba se jöhet. Különválnak útjaik, de hamar összehozzák őket a hormonok. Most megtudhatod, miért népbetegség a ragaszkodás.

 

Képzeljetek el egy nyolc lányból álló bandát. Bolondok voltunk, az estéink nem szóltak másról, csak a bulikról, meg a vadászatról. Ha jól emlékszem májusban történt, hogy felfedeztünk egy új kis bárt, ahol arra készültünk a továbbiakban, hogy majd itt rendezünk bulikat. Lassan kezdtük megismerni a társaságot, aki oda járt…Azt a nyolc fiút, akik a legjobb barátaink lettek mára. Mondanom sem kell, persze alakultak ilyen-olyan románcok, de valahogy egyik sem tartott tovább egy-két hétnél. Csak én szívtam meg.

Nevezzük Máténak. Szóval első pillanattól éreztem valami gyanúsat, mikor közel volt, de nem foglalkoztam vele. Pár hónappal azelőtt léptem ki egy 2 és fél éves kapcsolatból, a hátam közepére sem kívántam semmi komolyat. Egy részeg este, valahogy összeakadtak útjaink, és együtt töltöttük az éjszakát. Itt kezdődött a baj. Minden tökéletes volt az éjjel. Megbeszéltük, barátok leszünk, de mindenképp folytatjuk a kis kalandunkat. Így is lett, minden este kint voltunk, aztán mikor mindenki hazaindult, mi elvonultunk. Jó ideig teljes titokban tudtuk tartani. Csakhogy már az első héttől tudtam, nekem nem megy a „csak barátság”- téma. Menthetetlenül beleestem. Jött a szenvedés. Végignézni, ahogy más lányokkal flörtöl, mert mi ugye nem voltunk egy pár. Persze büszkeségből én is ismerkedtem, és ezáltal sok embert bántottam meg, mert hiába randiztam másokkal is, én pontosan tudtam, hogy az égvilágon semmit nem akarok tőlük. Következett másfél év szenvedés. Megvárni míg elalszik, aztán csendben álomba sírni magam. Eszembe se jutott, hogy befejezzem, mert végig reménykedtem, hogy úgyis megszeret és majd egy pár leszünk. Aztán mikor már túl sok ismerős ezzel volt elfoglalva, megbeszéltük, mindenkinek azt mondjuk, vége, és újra kezdődhet a titkolózás. Ekkor egy nagyon jónak hitt barátnőm felment hozzá, míg én külföldön voltam…Persze én ahogy kiderült, hatalmas féltékenységi jelenetet rendeztem, és úgy döntöttem végeztem velük…Szakítottam egy kapcsolatban, amiben soha nem vettem részt…Ahol soha nem voltam BARÁTNŐ… Persze, Máténak nem kellett a lány, de én sem.

Sokáig a közös bulikon kedélyesen mosolyogtunk egymásra, és felszínes kérdésekkel múlattuk az időt. Én nem tudtam normális kapcsolatot kialakítani senkivel, őt szerettem…és ő bemutatta a barátnőjét…Szerintem közületek páran tudják, milyen mikor egy 100 kilós kő van a mellkason és nem kapunk levegőt. Attól a pillanattól ezt éreztem.

Múltak a hónapok, mi nem találkoztunk, és kezdett fogyni a súly. Megismerkedtem valakivel, és komolyra fordítottuk a dolgot. Egy átmulatott este után ki jön szembe? Máté. Nem kellett megszólalnunk, tudtuk, merre vegyük az irányt. Ismét nála kötöttünk ki, majd egy év után. Együtt voltunk éjjel, jobban mint valaha…és mindketten sírásban törtünk ki. Akkor jöttem rá, hogy szeretett, ha nem is annyira, mint amennyire szükségem lett volna, de szeretett. Így le tudtam magamban zárni. Tudtam, ha nem is sok, de volt értelme így szeretni valakit.

Most visszagondolva, életem legfájdalmasabb, legintenzívebb szerelme volt…Talán azért volt ilyen erős az érzelem, mert tudtam, hogy soha nem kapom meg. Ez már titok marad…Ő elköltözött, én pedig folytatom a párkapcsolatomat, és dédelgetem a kis titkomat…az utolsó emléket RÓLA.

 

 
322 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr721609185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.12.23. 08:06:44

Első! Nem tudom mit háborodik fel a csaj, ha nem volt a barátnője. Szarért nem tudta megmondani? A másik meg, hogy randizik másokkal, noha jól tudta, csak átveri őket. Tipikus madjarpitsa.

vagány csaj 2009.12.23. 08:34:31

Jó reggelt!

Ez az érzés annyira ismerős! Nagyon meg tudom érteni a posztolót. Amikor beleszeretsz valakibe, de neki csak egy "játék" vagy. Mégsem tudod befejezni, és nem is akarod, mert legalább az a pár együtt töltött éjszaka vígasztal.
De hosszú távon nagyon nem kifizetődő. Én már megtanultam. Az az egy éjszaka nem kárpótol azért az időért, amíg szenvedve csak azt várod, hogy hívjon! És persze az a "legszebb" illetve a legvonzóbb benn, hogy tudod, hogy soha nem kaphatod meg.
Érdekes az élet, mindig az kell a legjobban, ami tudod, hogy úgysem lehet a tiéd...

vendriner aladár 2009.12.23. 08:44:28

Máté vagyok és bulihuligán. Imádom a nőket és ők is engem. Néha előveszem a Brad Pittes nézésem és üres fejjel elkezdek bámulni valakit. Általában ilyenkor odajönnek a kidobók, hogy húzzak el, mert a melegeknek nem itt a helyük. Mondom erre, hogy én nem vagyok az, csak ittas és bambulok.

Szóval egy ilyen buli jött a látóterembe egy csinos csaj. Én épp a rókacsalád kitelepítésén gondolkoztam, de úgy döntöttek maradnak. Ő jött oda, hogy van-e tüzem, vagy valami hasonlóval. Mondom erre, hogy szép cipők. Körülbelül ennyiből állt a beszélgetés aznap este. Én szorítottam a seggemet össze, mert, ami elöl nem jött az hátul akart, így Bradből szélesszájú kisbéka lett.

Este persze megd*gtam. Jó volt, már amire emlékszem. Reggel mondom neki legyünk barátok. Azt mondja ő nem lesz ferences pap. Hűha, megvillant a fekete lyuk az agya helyén...

Legközelebb is nála kötöttem ki, mert aznap "nem állt meg más" nekem. Ez így ment sokáig több alkalommal.

Én mondtam neki, hogy jó vele, de feljött hozzám a barátnője is és nem beszélgetni, hanem megnézni a Stones gyűjteményemet:)
Ez persze kiderült, s a csinos "ex" elküldött anyámba.

Aztán rá sok időre találkoztunk egy buliban. Nem beszéltünk, mivel én merev részeg voltam, ő betuszkolt egy taxiba és elvitt magához. Itt emlékszem sírtunk mind a ketten, mert valaki erőspaprikát szórt a vécépapírra a lakótársai közül, mi pedig azzal tüntettük el magunkról a szex nyomait.

vagány csaj 2009.12.23. 08:53:23

@vendriner aladár:
"Én épp a rókacsalád kitelepítésén gondolkoztam, de úgy döntöttek maradnak."
*besza-behu* :DDDDDDDDD

vendriner aladár 2009.12.23. 08:56:39

@Panni CsP: @vagány csaj: mos sokáig ez lesz az utolsó mivel megyek messzire, úgyhogy gondoltam meglepem a társaságot valami jóval, aki meg nem szereti a szösszeneteimet az most fellélegezhet. Meet you on 18th of Jan.

Igazság Atyja 2009.12.23. 09:01:14

"Milyen érzés lehet, amikor egy száz kilós nő nyomja a mellkasod?"

Ekként olvastam félre a felvezetőt így kora reggel, és nem is értettem, hogyan gondolhatta a posztíró, hogy Máté románcot (is) akar majd tőle. :) Az ilyen tini panaszposztokban továbbra is az a legfurcsább számomra, hogy miért nem lehet már tizenévesen felfogni alapvető dolgokat, amelyekhez nem kell több évtized élettapasztalat. Ha kell valaki, akinek nem kellesz, minek szenvedni, sírni, picsogni - és főleg pusztán a szex miatt abban reménykedni, hogy majd egy "pár" lesztek? Én nem úgy emlékszem, hogy a korombéliek tinédzserként ennyire naivak / lököttek lettek volna. Akkor is akadtak ilyenek, de mintha manapság kifejezetten ez lenne a jellemző.

tuli _ 2009.12.23. 09:06:12

De megalázó tud lenni a dugdosott barátnő.
Én nem csinálnám.
Ha igazán szeretné a mostani partnerét esze ágában sem lett volna a sírós éjszaka.

vagány csaj 2009.12.23. 09:08:56

@vendriner aladár: Szomorú vagyok hogy nem leszel... ...:(
De várunk vissza január 18-án! :)))

vagány csaj 2009.12.23. 09:13:19

@Igazság Atyja: Miből gondolod, hogy ez tinisztori?? Az írás nem arra utal, hogy tuzenéves tollából származna. És nem csak a tiniknél létezik a szexkapcsolat.
És tudod, a remény hal meg utoljára! Miért ne reménykedhetett volna, hogy komolyra fordul a dolog. Bár nem gyakori, de kivételek mindig vannak. És ha tudta is nagyon jól, mert tudta, hogy nem lesz belőle kapcsolat, attól ő még szerethette!

vagány csaj 2009.12.23. 09:20:54

@Igazság Atyja: Miből gondolod, hogy tinisztori? Az írás nem arra utal, hogy egy tizenéves tollából született volna. Szerinted felnőtteknél nincs szexkapcsolat? Dehogynem! És az érzelmek is kialakulhatnak, azt pedig nem tudod irányítani és szabályozni. Hiába van "x" év élettapasztalatod! Kalandnak indul, és szerelemmel végződik. Sajnos itt csak az egyik részről, ami persze nem meglepő, de a remény hal meg utoljára, és kivételek mindig vannak. Persze itt tudta a csaj, hogy komoly nem lesz ebből a kapcsolatból, de élvezte amíg tartott.

A barátnőnek meg akasztófát!!!

vagány csaj 2009.12.23. 09:21:28

Sorry! Ez kétszer ment el...

vagány csaj 2009.12.23. 09:26:17

@tuli (grincs): Igen, a sírós éjszaka tényleg nem volt fer. És magamból kiindulva - mert nekem is volt hasonló kapcsolatom - hiába a szerelem, én komoly pár nélkül is tudtam nemet mondani. De ez mindenkinél másképp működik.

Devil2 2009.12.23. 09:27:20

@vendriner aladár: az 'of'-ot nem kell kiírni az angol dátumban, elég csak mondani. :)) Na, good bye. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.12.23. 09:27:41

@vagány csaj:

Miért kéne neki akasztófa? Mert összejött egy olyan pasival, akinek a barátnője nem kellett?

Devil2 2009.12.23. 09:27:54

Amúgy jó reggelt mindenkinek! :)

vagány csaj 2009.12.23. 09:28:18

@Devil2: Helló Szivem! :))
Ohh, de okos valaki! :P

vagány csaj 2009.12.23. 09:29:53

@Kedves Nard: Épp ez az, hogy kellett neki a barátnője is meg ő is! Szóval a pasinak is akasztófa!
Ha nekem jó barátnőm valaki, biztos hogy nem jövök össze még csak az exéval sem, mert akárhogy is van, az fájna neki. Kell hozzá egy kis gerincesség is!

alumi 2009.12.23. 09:30:04

Ha jobban belegondolok, a szeretői viszonyok ugyanezen a metodikán alapulnak.
A nős pasi rejtegeti a szeretőjét, nem vállalja fel. Sokszor még csak nem is hülyíti, hanem egyenesen közli, hogy csak arra kell..
A nő (felnőtt nő!) a legtöbb esetben mégis kitart, és reménykedik. Akár éveken át.

Szóval ez az egész reménykedős jelenség abszolúte nem tini-vonás, ahogy látom.

De ugyanilyen, amikor két ember ugyan együtt van, ám a kapcsolatuk szar, mégsem lépnek, mert abban bíznak, hogy majd jobb lesz. Persze nem tesznek érte, vagy nem mind a ketten, vagy nem eleget, esetleg tesznek, ám a kapcsolat eleve halálra van ítélve. Mégsem történik semmi. Mert reménykednek, várakoznak.

Ez a dolog nem annyira a kor, inkább önismeret kérdése szerintem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.12.23. 09:33:53

@vagány csaj:

Épp ezért kérdeztem, hogy nem a postírő barátnőjének jár az anál vascső, hanem a kis Máténak :)

Igazság Atyja 2009.12.23. 09:35:04

@vagány csaj: Lehet, hogy a poszt írója most 30 éves, de a történet idején szerintem tini lehetett. Ezt ebből gondolom:

"Képzeljetek el egy nyolc lányból álló bandát. Bolondok voltunk, az estéink nem szóltak másról, csak a bulikról, meg a vadászatról."

Ha valakinek felnőtt emberként csak a bandázásról, bulikról, vadászatról szólnak az estéi.. az vagy megrekedt a fejlődésben vagy ő a párizshilton. :) Ezt az akasztófás dolgot meg kissé túlzásnak érzem, mert egyik csaj sem volt a barátnője, ezért senki nem kérhet számon a másikon semmit. Vagy az, hogy X előbb volt meg mint Y, jelent bármiféle előjogot X-nek? Ezt megint csak egy tini gondolhatja így. :) Van felnőtteknél is szexkapcsolat, csak ott (jó esetben) elég érett hozzá mindkét fél, hogy belássák: ha az egyik irányból jönnek az érzések, a másikból viszont nem, akkor a viszonyt le kell zárni, mert csak szenvedés lesz belőle a továbbiakban.

degreen 2009.12.23. 09:38:05

mennyire gáz már. mikor kiderült, hogy a pasi mégis érez (érzett) iránta vmit, akkor le tudta zárni. ja meg volt, megszerezte, most mehet lapátra.

céerem 2009.12.23. 09:38:14

Szép napot mindenkinek!

céerem 2009.12.23. 09:40:22

Ez a sztori...
Hány évesek voltak a szereplők?
És miért nem beszélték meg a dolgokat?

Igazság Atyja 2009.12.23. 09:42:25

@céerem: 13, és szex közben csak az élményre koncentráltak, nem a kommunikációra. ;)

vagány csaj 2009.12.23. 09:43:19

@Igazság Atyja: Bandázni lehet huszonéves korban is, de lehet hogy igazad van! :)
"Van felnőtteknél is szexkapcsolat, csak ott (jó esetben) elég érett hozzá mindkét fél, hogy belássák: ha az egyik irányból jönnek az érzések, a másikból viszont nem, akkor a viszonyt le kell zárni, mert csak szenvedés lesz belőle a továbbiakban."
Ezzel viszont teljes mértékben egyetértek, és én is ezt mondtam - már a magam részéről:
"Az az egy éjszaka nem kárpótol azért az időért, amíg szenvedve csak azt várod, hogy hívjon!"
"hiába a szerelem, én komoly pár nélkül is tudtam nemet mondani"

céerem 2009.12.23. 09:44:13

@Igazság Atyja: Igen, de ez a huszas éveinkben is előfordulhatott. Főleg a fősulis korszakban...

@vagány csaj: igenis akasztófát a "barátnőnek" utálom az ilyen csajokat!

vagány csaj 2009.12.23. 09:45:14

@Igazság Atyja: @Kedves Nard:
A barátnők rivalizálását lehet hogy csak én túlzom el. De én soha egy pasi miatt mégcsak kockára sem tenném a barátnőim bizalmát vagy szeretetét!

vagány csaj 2009.12.23. 09:47:12

@céerem: Végre valaki egyetért velem! Köszi! :))

céerem 2009.12.23. 09:49:22

@vagány csaj: Na, az én """barátnőm""" volt szíves behízelegni magát az egyik exemhez, akivel azóta is jóban voltunk és aki elég sokat jelentett, de nem is ez a baj, mert ha ők boldogok, ám legyen. DE. Hogy 3, azaz három hónapig a szemembe hazudozott és az én tanácsaimat kérte és felolvasta az sms-eit, hogy mit válaszolnék és amikor azt mondtam, hogy milyen ismerős ez a stílus, akkor sem volt képes színt vallani...
Hát tudod, az ilyennek akasztófa és nem másért, csak a hazugságért.
Baromi gericesen akarta a tudtomra adni az egészet: elhívott vacsizni, a pasit is, és kész tények elé akart állítani, mert ahhoz is egy szar alak, hogy négyszemközt bevallja, mi van...
Csak hát nem vacsoráztam vele és soha többet nem is fogok....

Igazság Atyja 2009.12.23. 09:49:54

@vagány csaj: @céerem: Ne haragudjatok, de olvassátok már el figyelmesebben a következő sort:

"Végignézni, ahogy más lányokkal flörtöl, mert mi ugye nem voltunk egy pár."
"Eszembe se jutott, hogy befejezzem, mert végig reménykedtem, hogy úgyis megszeret és majd egy pár leszünk."
Még ő is látja, hogy paradox az egész:
"Szakítottam egy kapcsolatban, amiben soha nem vettem részt…"

Én meg túléltem egy világháborút, amelyben nem is harcoltam. :)
Szumma szummárum: nem voltak egy pár, nem volt áltatás, szívatás, ígérgetés semelyik részről. Megdugta bulik után a posztírót, meg még más csajokat is, köztük a barátnőjével. Senkit nem hitegetett, nem történt károsodás.

céerem 2009.12.23. 09:52:10

@Igazság Atyja: Oké, oké. Nem a fiúval van a baj, hanem a csajjal. Soha nem tudnék ilyet tenni egy barátnőmmel sem.

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:02:37

@primu: Van ilyen nyílt színen és reménykedés nélkül is. Ismertem egy esetet, amelyben egy 35 éves nő volt 25 éves kora óta szeretői státuszban. Nem is akart mást, csak szexet meg eljárni s fickóval ide-oda megjelenni, bulizni, reprezentálni. Többen firtatták, hogy miért nem akar normális párkapcsolatot. Erre mindig az volt a válasza, hogy számára Ő az igazi férfi, viszont mivel független, határozott, emancipuncipált nőnek tartja magát, tökéletesen megfelel neki ez a felállás. Ugyanis az asszony is tudott a dologról, de döntésképtelen és megalázkodó volt - neki fontosabbak voltak a gyerekek meg az "anyagi biztonság". Ehhez a variációhoz persze ilyen típusú feleség is kell.

Azért én szeretném elhinni, hogy a felesleges reménykedés alapesetben kinőhető vonás, és kevesebb az évekig nyűglődő felnőtt nő, mint a picsogó tini.

céerem 2009.12.23. 10:04:49

@Igazság Atyja: A legjobban ettől a helyzettől rettegek, soha nem szeretnék a megcsalt feleség lenni, aztán gyerekekkel új életet kezdeni, de egy ilyen pasinak szülni... Bár az a baj, hogy soha nem lehet biztosra menni...

vagány csaj 2009.12.23. 10:05:59

@céerem: Az ilyennek nem való barátnő! Egy barátságban ahogy egy kapcsolatban sem, nem lehetsz önző, és nem nézheted csak a saját érdekeidet! Az mindig két félről szól. Kompomisszumokról, és szeretetről.
Nekem is volt ilyen "barátnőm". Bár mi nem konkrétan egy pasi miattt vesztünk össze, hanem csupán csak azért, mert ő egy vendéglátó helyen dolgozott, ahova be szoktam járni utána, és megkedveltek az ottani pasik. Beszélgettünk, hülyéskedtünk, és ez által ő kiszorult a középpontból. Ezért elkezdett k**vázni és tönkretette az akkori kapcsolatomat, ami szintén abból a közegből származott. Ma már beszélünk, ha nem tudjuk elkerülni egymást, de barátnők soha az életben nem leszünk. Ő is olyan ember, akinek ha nem sikerül érvényesíteni a saját akaratát, támad. Az ilyenek maradjanak meg maguknak.

@Igazság Atyja: Én akkor is tartom magam a fentebb írtakhoz. Nem kockáztatnám a barátságot egy dugásért!! Mert akkor az a csaj részéről nem is volt olyan értékes barátság!!

blackbarika 2009.12.23. 10:09:52

@céerem: "Aztán mikor már túl sok ismerős ezzel volt elfoglalva, megbeszéltük, mindenkinek azt mondjuk, vége, és újra kezdődhet a titkolózás"

A barátnő se tudta hogy együtt vannak, szóval nem kell úgy szidni szerintem :)
Amúgy meg jól tudta a posztíró hogy a srác mindenkit csak meghúz, gondolom sértette a büszkeségét hogy a sok idegen mellett most egy közeli ismerősét is sikerült az ágyba cipelnie.

A csaj amúgy tipikus mazochista, nekem is van ilyen ismerősöm aki 23! éves srác, és mindig de mindig olyan kapcsolatot keres ahol ő jár rosszul. Rá is kérdeztünk már hogy nem hibádzik-e neki valami ott bent, azt válaszolta hogy egyszerűen szeret szenvedni, neki ez kell. Mondom akkor Ámen :P

céerem 2009.12.23. 10:10:00

@vagány csaj: Én is megkönnyebbültem azóta, jobb nélküle. Arról nem is beszélve, hogy a jó ég tudja, hogy korábban felajánlkozott-e valakinek...?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.12.23. 10:12:10

@vagány csaj:

"Ezért elkezdett k**vázni és tönkretette az akkori kapcsolatomat, ami szintén abból a közegből származott."

Aminek vagy volt alapja, vagy pedig a kapcsolatod nem volt elég szilárd, hogy a pasi hitt neki.

blackbarika 2009.12.23. 10:15:57

@céerem: Nem hinném hogy vak lett volna, annyit gondolom látott hogy rendszeresen "jól érzik egymást" oszt ennyi. Mivel a csaj is pasizgatott, a srác meg aztán főleg nagyban csajozott, azt gondolta neki miért ne lehetne egy jó estéje.

Ha komoly kapcsolat lett volna a szereplők között, én is azt mondanám az ilyen nem barátnő, na de így?

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:19:09

@vagány csaj: Igen, az ilyen barátnőket tényleg indokolt következetesen idézőjelbe tenni. :) De mégis más kérdés, hogy valaki a párkapcsolatodat akarja tönkretenni, vagy csak kiderül, hogy egy férfi téged és a barátnődet is egyaránt.. ezt a mondatot már nem tudom szalonképes igével befejezni, pardon. :) Az a kapcsolat viszont, amit egy harmadik, vagy akárhányadik szereplő áskálódása meg tud zúzni, eleve nem állt túl szilárd lábakon. Szerintem.

céerem 2009.12.23. 10:20:17

@blackbarika: de ne mond már nekem, hogy nem veszed észre egy másik nőn, ha odavan valakiért, attől függetlenül, hogy falból ismerkedik, főleg, ha az illető a barátnőd.
Maximum nem akarod észrevenni.

vagány csaj 2009.12.23. 10:20:24

@Igazság Atyja:
Felszínesen nézed a dolgokat. Csak a ténykeet látod, az érzéseket nem. Pedig egy kapcsolat érzések és érzelmek nélkül nem ér semmit.

@Kedves Nard: Igen, ott a pont! A kapcsolat nem volt elég szilárd, mivel még nagyon friss volt, akkor indult, és a párom a "barátnőmet" régóta ismerte, és jóban voltak.

céerem 2009.12.23. 10:21:18

@Igazság Atyja: Szerintem sem, és ez a lényeg. A "vérszívókat" le kell építeni.

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:21:58

@blackbarika: Végre valaki a szebbik nemből, aki markánsan meg tudja különböztetni az egyirányú érzelmekkel és reménykedésekkel megspékelt csakszexet a tényleges párkapcsolattól. Ehhez Rák nő kell, olybá tűnik. :)

céerem 2009.12.23. 10:24:45

@Igazság Atyja: A tényleges érzelmeket kihagytad a lánhy részéről. Meg a barátnő érzéketlenségét.

alumi 2009.12.23. 10:25:09

@Igazság Atyja: szerintem több ilyen van, mint gondolnád.

blackbarika 2009.12.23. 10:27:13

@céerem: Oké ebben igazad van, kereshetett volna más alanyt az egy éjszakáshoz, de én akkor sem tudom kővel megdobálni ezért, mivel még vagy száz másik nőt is megdugott a srác. Jó, igaz egy közeli ismerős mindig jobban fáj, na de az a száz másik alany is ugyanolyan trófea mint az az egy barátnő, tehát ebből a szempontból nagy különbség nincs. Azt meg nem hiszem el hogy a csávó is szerette a csajt, vagy ha mind a ketten éreztek valamit akkor azt mért nem lehet megbeszélni tiszta hülyeség. Bár ebből a fickóból nyílt kapcsolat félét tudnék kinézni így leírás alapján, ami a posztírónak meg gondolom annyira nem jött volna be.

2009.12.23. 10:28:04

Mindig mondom, hogy brutál őszintének kell lenni az első mp-től kezdve, és akkor nem fecsérel el az ember rengeteg értékes időt az életéből önámítással és félelmekkel.
"jajj, mi lesz, ha visszautasít" "jajj, mi van, ha nemet mond" "jajj, de ha én bevallom, hogy szeretem, ő meg nem, az milyen ciki már"
Nem. Ezeket a gondolatokat 1 perc alatt rövidre lehet zárni radikális őszintével.

- Szeretlek, akarlak. Te?
- Én nem. / Én is.

És akkor lehet dönteni, hogy kell-e nekünk ez vagy sem. Persze fáj a visszautasítás, de ha nem ezt akarjuk, akkor szépen séta tovább. Kapcsolat megszakít, kis szenvedés, és legkésőbb pár hónap múlva már kész az ember a következőre.

céerem 2009.12.23. 10:29:14

@blackbarika: Ki mondta, hogy a fiú szerette a csajt? Csak a barátnőről írok, és egyetértek veled,"egy közeli ismerős mindig jobban fáj" és ezért egy barátnő, aki nem haver, hanem barátnő, szerintem nem tesz ilyet.
Ezzel együtt persze a posztoló egy naiv, reménykedő, saját magát becsapó valaki, a fiúval semmi gondom nincs.

vagány csaj 2009.12.23. 10:29:35

@céerem: Igen, ilyenkor felmerül a kételkedés, de már kár rajt rágódni. Az ilyet jobb a tisztes távolságon is "kijjebb" tudni!

@blackbarika: Az is egy fájó pont lehet a barátnőnek, hogy ha az ex pasijával kezd ki.
Egyébként volt egy férfi, a régi barátnőmmel volt szexkapcsolata, de egyik sem akart többet. Mikor a barátnőmmel vége lett a románcnak, engem akart "meghódítani", de én kerek-perec megmondtam neki, hogy ne haragudj, hogy nézne már ki, hogy a barátnőm után még én is az ágyadba bújok? Nem! Hiába próbált meggyőzni, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz. Pedig akkor már nem voltam jóban azzal a csajjal, mert ő meg az akkori páromnak ajánlkozott fel... De akkor se vitt volna rá a lélek hogy lefejüdjek vele.

@Igazság Atyja: Igen, abban igazad van, hogy tényleg nem állt az a kapcsolatom szilárd lábakon. De akkor 3 hete voltunk együtt, és kb 2 hónapja ismertük egymást. A barátnőmmel meg már 2 éve jóban volt. Nem hibáztatom, de azt a fejéhez vágtam, hogy a kettőnk dolgát velem illett volna megbeszélnie, nem hogy az ex"barátnőmtől" hallok vissza ezt-ezt!

blackbarika 2009.12.23. 10:31:52

@Igazság Atyja: A két dolog elég sok mindenben különbözik, szóval nem olyan nehéz egy "kapcsolatról" eldönteni hogy hová is tartozik/fog tartozni :)

Tomzone 2009.12.23. 10:35:45

A többi barátnőd is megvolt, de az szerencsére nem derült ki...

"Máté"

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:35:46

@vagány csaj: @céerem: Látom az érzelmeket a lány részéről, de ha deklaráltan nem volt párkapcsolat, csak jól érezték egymást néha, akkor mitől is volt érzéketlen a lány barátnője? Főleg, ha tényleg titokban tartották ezt az egészet. Egyébként az ilyen férfiaknak híre van: ha a nőnek van egy csekély sütnivalója, pontosan tudja, hogy csak kefélget mindenkit, és nem vetít bele többet az alkalomszerű lepedőakrobatikába. A posztíró csak nézett, a barátnője viszont látott is. Ennyi az egész.

@primu: Ha feltételezzük, hogy ilyen reménytelen esetekben is 2-3 év alatt elmúlik a szerelem, akkor egy évtizedig már biztosan nem fog nyűglődni egy ilyen szerető feleslegesen. Akkor már valószínűleg egészen más motivációi lehetnek - például a korosabb asszonyka helyett ő akar beleülni "hivatalosan" is a tutiba végre-valahára. De ez sem tarthat olyan hosszú ideig, mert akkorra már nála is fiatalabb jelöltet újít be a férfi. Sehogy nem jó ez. :)

blackbarika 2009.12.23. 10:39:45

@vagány csaj: Ezt is embere válogatja, azt hiszem én vagyok az ex-pasival járó nő :P Valahogy mindig úgy jött ki a lépés hogy exeket szedek össze. Elkerültem egyetemre, összejöttem a lakótársam exével. Eleinte haragudott aztán egy hónap múlva megbékélt mert úgy tűnik megtalálta a nagy Őt. Most az új lakótársam exével járok, mondjuk tény, hogy ő hozott össze minket lényegében, tehát az nem gázos szituáció.

Tény, olyat még nem csináltam és nem is szeretnék ahol a legjobb barátnőm pasiját nyúlom le vagy ilyesmi. Viszont az szerintem meg belefér hogy exel kezdjél, főleg ha két fél között végleg lezárult minden és továbbléptek.

Devil2 2009.12.23. 10:39:48

@Traktorka: amúgy Te felhőtlen kapcsolatban élsz?

blackbarika 2009.12.23. 10:41:30

@blackbarika: ááá kicsit sok lett a "tény" :D

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:41:51

@Traktorka: Tökéletes. Azért szerencsés esetben nem több éves kapcsolatot kell rövidre zárni radikális őszintével (hanem rögtön az elején fülön csípni a dolgot), és akkor a pár hónapos szenvedés is pár napra rövidülhet. Ha kell egyáltalán. :)

céerem 2009.12.23. 10:42:18

@Igazság Atyja: Tegyük fel: Van egy barátnőm, aki a barátnőm és nem a haverom, (bár ez sem igaz, mert bármelyik csajnál leveszem ugyanezt), akiről szinte süt, hogy amikor X a társaságban van, akkor a lány egyszerűen odavan, máshogy viselkedik, mint általában. Ezt ne mondd már, hogy nem veszed észre!!! Tök mind1, hogy titokban tartják, de itt nem volt titok.
"persze alakultak ilyen-olyan románcok" tehát mindenki tudott a másikról és ők csak akkortól titkolták, amikor újra összejöttek és amikor túl sokan voltak elfoglalva velük, tehát gyakorlatilag MINDENKI tudott róluk.
De nem ez a lényeg, hanem a felebaráti hozzáállás.

vagány csaj 2009.12.23. 10:44:11

Szívesen folytatnám Veletek az eszmecserét, de sajnos szólít a munka. Majd értekezlet után visszanézek! :))

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:45:37

@blackbarika: Igen, itt csak sértett önérzetről van szó. Érdekes lenne a "bandázós" lányok között a következő kísérlet: leültetni őket egy nagy asztalhoz, és mindenki vésse fel egy papírra az összes fiú nevét, aki valaha megdugta. Aztán papírok körbejárnak, és mindenki megszakítja a kapcsolatot az összes olyan barinővel, akivel ugyanaz a név szerepel a lapjukon. Attól tartok, 2 perc alatt széthullana a jópofimátrix. :)

blackbarika 2009.12.23. 10:45:57

@céerem: "Jó ideig teljes titokban tudtuk tartani".

"Aztán mikor már túl sok ismerős ezzel volt elfoglalva, megbeszéltük, mindenkinek azt mondjuk, vége, és újra kezdődhet a titkolózás."

szerintem annyit tudtak hogy szexkapcsolat van köztük.

2009.12.23. 10:47:30

@Devil2:
Szenvedtem (szenvedtetettem magam) az őszintétlenségem miatt én is sokat, maradjunk annyiban.
Tapasztalatból mondom, hogy kár önámítani, meg belevetíteni minden olyat, ami benne sincs, vagy benne van, de nem merjük kimondani.
Ennek mi köze a jelen pillanatnyi családi állapotomnak?

céerem 2009.12.23. 10:48:59

@blackbarika: nem tudok fotót feltölteni :-(((

blackbarika 2009.12.23. 10:49:08

Áhh nekem is mennem kell.
sziasztok

céerem 2009.12.23. 10:50:02

@blackbarika: Ok, jó, hogy teljes titokban tartották, aztán hirtelen "már túl sok ismerős ezzel volt elfoglalva". Akkor most titok volt vagy sem? A posztÍRÓ sem száz.

2009.12.23. 10:52:00

@Igazság Atyja:
Persze, idáig el kell jutni agyilag/lelkileg, hogy eleve így kezdj egy kapcsolatot. És akkor már így is fogod folytatni. A kapcsolat alapja eleve az őszinteség lesz.
Szeretjük azt hinni, hogy tétje van a válasznak. Pedig nincs. Egy olyan fiúval/lánnyal senki nem veszít semmit, aki nem szeret minket, csak ezt sziutban, érzelmi töltettel nem akarjuk felfogni.

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:54:52

@céerem: Ha te felebaráti szolidaritásból nem fekszel le azzal a hejjespaseeval, akibe valaha a barátnőd szerelmes volt.. az értékelhető, de a nők többségének szoftvere egyszerűen nem ilyen. Nem hagyják ki a tutipasikat, akkor sem, ha csak pontosan tudják, hogy csak numerákról van szó. Mi több, mivel már tudják, hogy mi a dörgés a fickónál, nem vetítenek bele többet, és csak élvezik a szexet, körítés nélkül.

Igazság Atyja 2009.12.23. 10:56:22

@Igazság Atyja: Javítva: "ha pontosan tudják".

céerem 2009.12.23. 10:57:31

@Igazság Atyja: Szerintem pedig azért mennek bele, mert hátha összejön. A nők alapból el akarnak köteleződni és remélik, hogy ha a Géza esetleg beakaszt neki, akkor talán vele marad és kész...

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:06:54

@Kedves Nard: Nem hát, ott tényleg működik a baráti összetartás. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb férfi diszkréten visszautasítaná azt a 10/10-es bombázót, aki "gyűrj le, te állat!" felszólítással közeledne a buliban, de tudja róla, hogy egy havernak már megvolt korábban. Aztán még hetekig szomorkodna a kihagyott lehetőség miatt, de egyúttal örülne, hogy megmaradt egy igazán fontos érték, a becsület. A férfiaknál így megy ez, a nők viszont nincsenek tekintettel semmire és senkire, ha viszket - ahogy ez a poszt is mutatja.

2009.12.23. 11:07:12

@céerem:
Fiúktól kérdezem őszintén, hogy vannak-e olyan Gézák, akik azért maradtak a nővel, mert az hagyta magának beakasztani?

céerem 2009.12.23. 11:10:53

@Traktorka: Nem ezt írtam. Azt írtam, hogy hátha összejön.
Ffi oldalról: megszereti a csajt
Női oldalról: de jó, bejött. Majd idővel ő is megszereti, vagy már meg is tette.

De vannak olyan Gézák is, hidd el.

2009.12.23. 11:14:07

@céerem:
Az az érdekes számomra, hogy erről mindig úgy beszélünk, mintha ez fordítva nem történhetne meg soha. Mármint hogy a fiú soha nem lesz szerelmes a lányba, és lány törvényszerűen megszivatódik, mert nála TUTI hogy lesz érzelem, de fiú részéről jó, ha 5% az esély arra, hogy komollyá váljon a kapcsolat.
Tényleg ez van?

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:14:11

@céerem: @Traktorka: Nem is sejtem, melyik bolygóról érkeztek azok a nők, akik ilyesmit feltételeznek. Ok, a férfiak között létezhet egy ilyen Géza-altípus, akik Sebeők János küllemét ötvözik Fekete Pákó mentalitásával. Nekik valószínűleg mindegy, csak nő legyen - ha még bekasztani is lehet, az a Kánaán. :)

céerem 2009.12.23. 11:19:16

@Igazság Atyja: Nem ezt írtam.

@Traktorka: Azért abban megegyezhetünk, hogy a nők azok, akik inkább elköteleződnének minél hamarabb. Ez genetika. Kell a biztonságérzet a gyerekvállaláshoz.
Persze, ez lehet fordítva is, de mivel éveken át fiútársasággal jártam szórakozni, ezért én azt az oldalt ismertem meg. Sokat lehet belőle tanulni, tudom, hogy nőként hogy nem kell/szabad viselkedni.

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:24:42

@céerem: "A nők alapból el akarnak köteleződni és remélik, hogy ha a Géza esetleg beakaszt neki, akkor talán vele marad és kész..."

Én pont erre reagáltam, csak kombináltam két gondolatot. Kicsit részletesebben: épelméjű nő nem gondolhatja komolyan, hogy egy csajozó-kalandozó hejjespasee vele fog maradni és beleszeret, csak azért mert (őt is) megdughatta. Ezt legfeljebb egy olyanról feltételezheti, aki a külseje és egyéb tulajdonságai alapján örül, ha egyáltalán megdönthet valakit. Ha viszont beéri ezzel a szinttel, vagy egyszerűen neki sem jutna jobb, akkor nem is merül fel ez a "majdcsak belém szeret egyszer"-jellegű tözsölgés.

2009.12.23. 11:26:01

@céerem:
Egészen elkerekedett szemekkel tudom hallgatni azokat a barátnőimet, akik azért hagyják magukat, mert azt hiszik, hogy ezt várják tőlük a fiúk. Hogy ezzel majd jó pontot szereznek. És még akkor is így gondolják, mikor nem is tetszik nekik a fiú annyira, és nem is akarnak tőle semmit. Erre szoktam azt mondani, hogy "ürítenek beléjük a fiúk".:)

Én azt szoktam mondani (nem én találtam ki, de mélységesen nagy igazságnak tartom), hogy a szex hab a szerelem tortáján. Meg lehet fordítani a dolgot, de elég kaka lesz a végeredmény.

2009.12.23. 11:28:09

@Igazság Atyja:

Nemtom, tényleg ennyire tipizálhatóak a hejjespasee-k is?
(most csak hangosan gondolkodom!:)
Azok SOHA nem lesznek cejelmesek mert kvázi, "fú de szuperet dugtunk az Arankával" van?:))

lenthy 2009.12.23. 11:33:06

Ejj de jó, hogy ezt elolvastam, rá is vettem magam, hogy regisztráljak és irogassak néha unalmamban.
Drága posztoló, az igazság az, hogy te egy részeg éjszakán beleültél valamibe rögtön az első alkalommal. Viselkedésed alapján pont ugyanakkora ribanc vagy, mint a 90%-otok. Aztán jössz az érzelmi dumáddal, közben mindannyian tudjuk, hogy akkoris ugyanúgy beleülnél, ha lenne valakid.
Elég ha a másik kicsit sármosabban néz ki, vagy gazdagabbnak tűnik, vagy jobb autója van. Ilyen világ ez, sajnálom ha valakit kijózantottam. :D

alumi 2009.12.23. 11:33:41

@Traktorka: a hejespasiik is lesznek szerelmesek, csak könnyebben zökkennek ki belőle a fürtökben lógó önjelölt arankák miatt.

2009.12.23. 11:34:42

@lenthy:
ááááááá, ha tényleg ez a helyzet, most megyek és kiugrom a 7.-ről!!!!!!!!:)))))

alumi 2009.12.23. 11:34:49

@lenthy: azt mondják, mindig az "erősebb kutya b...ik".
ez már csak így van az embereknél is..

céerem 2009.12.23. 11:36:00

@Igazság Atyja: @Traktorka: Ne általánosítsunk oda-vissza.
De különben sokszor látok olyan ronda anyákat, hogy elképzelni sem tudom, hogy ezeket kinek volt gusztusa gerincre vágni. Már bocsánat.
Arra jutottam, hogy a kevésbé előnyös külsejű nők gyorsan teherbe esnek, ezáltal ha ügyesek elköteleződnek, a pasinak nem kell féltékenynek lennie, és mindenki csinál amit akar, de a "kiccsalád" kész van. És ugyanez viszont. A megbízható pasikhoz mennek a nők, de az alfahímek izgatják őket.

Egy felmérés szerint a férfiak 55%-a nem akarta tudni, hogy a gyereke biztosan az ővé-e.

Mondjuk én NEM tervezek ilyesmit, de olvastam erről és ennek mind genetikai-evolúciós okai vannak.

2009.12.23. 11:36:09

@primu:

Akkor tényleg nattyon mély "cejelmesek" lehetnek, ha a fürtökbenlógó arankák ki tudják őket zökkenteni...:)

céerem 2009.12.23. 11:39:36

@lenthy: Hát igen, de pl. a Főnökömnél uilyen esetben a kisasszony teherbe esett, év elején volt az esküvőjük, nyár végén született a gyerkőc én nagyon boldogok.
Bár a Főnököm is bevallotta, hogy irtó szerencséje volt, mert tulajdonképpen egy hajszál választotta el attól, hogy boldog lesz-e vagy élete végéig egy nemkívánt helyzetbe kényszerül.
Most azt ne boncolgassuk, hogy védekezés, egyebek, csak azt akartam leírni, hogy ilyen is van, de ez ezerből egy.

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:40:18

@Traktorka: Ezzel egyetértek, a torta felépítése így az igazi. A csakszex meg csupán egy kókuszgolyó, de ha épp nincs torta, azt sem feltétlenül veti meg az ember. :) Az viszont különös, hogy miért hagyják magukat a barátnőid a nekik nem is tetsző fiúknak. Milyen pontokat akarnak náluk szerezni? Megy a versengés, hogy ki a jobb fej, lazább, bevállalósabb csaj, mert ez a mérce? Ha innen fúj a szél, azt nagy hurkaságnak tartom. :)

A hejjespasee-osztály már nem tipizálható tovább, mert ebben az írásmódban a "helyes pasi" kategória egy részhalmazáról beszélgetünk. Nem csak külsőségeket, hanem gondolkodásmódot, életstílust és egyéb jellemzőket is értünk alatta. Azokat, akik hülyítenek, szédítenek, ígérnek, eltűnnek, aztán a legrosszabbkor újra megjelennek, néha megaláznak, aztán kiengesztelnek, hintáztatnak, szórakoznak. Elég ritkán lesznek szerelmesek, de ha mégis, hát "shit happens" - gondolják. :)
Ebben a posztban semmi nem utal arra, hogy Máté hejjespasee lenne, bár nyilván előnyös megjelenésű lehet, ha ilyen eredményesen blokkolgatja a csajokat.

2009.12.23. 11:43:54

@céerem:

na, azért szabadjon megjegyezni, hogy van néhány olyan hím a földön, akiről fel nem fogom, hogy valaha hogy bírt 1 m-nél közelebb kerülni nőkhöz...:)ééés gyerekei vannak, vazzeg.:)))

céerem 2009.12.23. 11:45:26

@Igazság Atyja: "Milyen pontokat akarnak náluk szerezni?"
erre írtam, hogy el akarnak kelni.

@Traktorka: :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:50:32

@céerem: Kikérem magamnak az általánosító végleteket. Szubjektív sztereotíp frusztráció! Mi van a megbízható alfahímekkel? Csak a mesében léteznek, mint a szép, de hűséges nők? Csak tréfáltam. :)
Tényleg így van, én is sok ilyen családot látok, ahol a rusnyaság korai gyerekvállalással biztosítja, vagy legalábbis akarja bebiztosítani magát. Ha viszont nem "mindenki csinál, amit akar" szellemben képzeli el a továbbiakat.. na akkor jönnek a legdurvább szituációk. Főleg, ha a gyerekek miatt együtt maradnak, mert ha szétmennének, mindenki rosszabbul járna anyagilag. Galaxy Of Terror. :) Attól viszont nem sűrűn kell parázni a férjnek, hogy a rút asszonyka alfahímeknek fog gyerekeket szülni, és nem neki. Ehhez minimum átlagos megjelenésű nő kell, akit "egy patront megér" alapon bevállalnak az alfák is hébe-hóba.

céerem 2009.12.23. 11:52:28

@Igazság Atyja: "az alfák" :-))
Amúgy 1etértünk.

lenthy 2009.12.23. 11:52:37

@primu: Jah, ez tény. Csak az erő nem feltétlenül arányos az értékkel. Nyilván az "érték" relatív, mindenkinek más és más. Erős kutyában is van a csaj által leírt izompólós pultnál feszítős, meg van a másmilyen, mégis erős kutya.
A posztoló-féle csontokat a másmilyen, mégis erős kutyák egy ideig még megnyalogatják, aztán inkább már észre sem veszik és csak semmibe nézik. Ez a fajta erős kutya érzelmi szempontból közelítené meg a csontot, amellett, hogy mindent meg tud adni neki amit a másikfajta erős kutya. De rájön, hogy a csont csak az erőskutyát látta benne, semmi többet. :)

Az izompólós-feszítős erős kutya mindig megrágják ezeket a csontokat, aztán a vacsora után kiszarják és otthagyják a sarkon.

Igy lesznek a világ ribanc csontjainak köszönhetően a másmilyen, mégis erős kutyákból izompólós-feszítős erős kutyák.

Itt a vége, fuss el véle. :D

alumi 2009.12.23. 11:53:04

@Traktorka: gondolom hallottál már a szerelem múlandóságáról. másfél, két év?
amikor már nem a hormonok döntenek egy kapcsolatról, na akkor válik könnyen kizökkenthetővé az ember.

2009.12.23. 11:53:32

@Igazság Atyja:

Elszállt a kommentem, pedig akkora tutit mondtam meg, hogy már majdnem kaptam érte Nobel díjat is.:)))))

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:55:12

@céerem: Tehát vannak olyan nők, akik azt hiszik, hogy a jópasi velük marad, pusztán azért, mert megdughatta őket. Ezenkívül vannak olyanok is, akik lefekszenek azokkal is, akik nem tetszenek nekik, mert azt hiszik, ettől nő a piaci értékük. Remélem, e két tulajdonság kevés nőben ötvöződik, mert akkor sokkal hülyébbek nőstények is léteznek, mint amit legmerészebb álmaimban gondoltam volna.

alumi 2009.12.23. 11:56:50

@lenthy: bocs, ehhez az eszmefuttatáshoz én túl nő vagyok.
majd valamelyik fiú nyilván mond véleményt.

ami tény, ez oda-vissza megy. ahogy a nőknek, a pasiknak is vannak elvárásai. te sem állsz le egy tonna donnával, vagy egy görbelábú csajjal nemde?
vannak elvárások, és igen, a férfiakat illetően mindig is nagyobb volt a mérce, mióta világ, a világ. de ez így fair. elvégre ők a teremtés koronái, az erősebbik nem ugyebár.

a szexhez meg két ember kell. ha a csaj ribanc, legalább annyira p..abubus a faszi.

lenthy 2009.12.23. 11:57:24

@Igazság Atyja: Szerintem a legmerészebb álmaid távolról sem konvergálnak alulról a valósághoz. :))

céerem 2009.12.23. 11:58:49

@Igazság Atyja: Húha :-)
Én spec nem ilyen vagyok, onnan ismerem ezeket a sztorikat, hogy a fiúhaverok "csajai" "áldozatai" soxor nekem panaszkodtak :-)

Igazság Atyja 2009.12.23. 11:59:35

@Traktorka: Itt béke-Nobelt biztosan nem kapsz, az irodalmit meg Nobel-Lobelt nyúlta le az idén a díjbirkózó csajról szóló posztjával. Legfeljebb a közgazdasági emlékdíjra pályázhatsz, ha egy 800 oldalas disszertációban bebizonyítod, hogy kizárólag az anyagi erőforrások tudják összetartani a modern párkapcsolatokat. :)

lenthy 2009.12.23. 12:00:01

@primu: Ebben tökéletesen igazad van. Itt csak az a bökkenő, hogy a posztot nem a p..abubus tárta a világ elé, hanem az "érzelmek mestere".

2009.12.23. 12:00:20

@Igazság Atyja:
Kifelejted az "önámítás faktort" a buliból.
Egészen elképesztő dolgokkal tudjuk ámítani magunkat, ölég cifrákat láttam már a csajoknál.
Szeretik bedumálni azt is, hogy ők odavannak a szexért, de nem akarnak elköteleződni, ezért dugatják meg magukat boldog boldogtalannal.
Olyat is láttam, hogy havi 1 szexet (és semmi többet) már szeretlemnek tituláltak.
Mondom, ja, én meg a Gobbi Hilda vagyok, csak voltam botox kezelésen.:)

2009.12.23. 12:03:17

@Igazság Atyja:
Szerintem meglepődnénk, ha átvilágítanánk sok "boldog párt", és kiderülne, hogy hány lány azért nem lép le, mert egisztenciális félelmei vannak...

Szelid sunmalac 2009.12.23. 12:03:20

@Traktorka: Tenyleg te vagy a Gobbi Hilda?

Igazság Atyja 2009.12.23. 12:07:57

@lenthy: Sajnos én is attól tartok. Reménytelenül idealista álmodozó vagyok. :)

Szelid sunmalac 2009.12.23. 12:09:28

@Igazság Atyja: Az idealista nem almodozik, mert szerinte minden tokeletes, tehat mar nincs is mirol almodozni...Szar dolog am idealistanak lenni!

Igazság Atyja 2009.12.23. 12:19:34

@Traktorka: Az önámítás inkább olyasmi, amikor - mint a posztoló is - elhiteti magával, hogy ebből még szerelem is lesz, csak a másiknak idő kell. Mikor össze-vissza kefélnek, de "nem akarnak elköteleződni" (holott igazából nem is kellenének hosszabb távon senkinek), az szerintem nem önámítás. Inkább a környezetüket ámítják, hogy ne tartsák ribancoidnak őket. Ők nagyon is képben vannak, hogy mi a pálya valójában. Persze vannak olyanok is, akik tényleg odavannak a szexért ÉS érzések nélkül is el tudják képzelni, ÉS a változatosságot is imádják, de a sok "és" miatt ők vannak jóval kevesebben.

Igazság Atyja 2009.12.23. 12:24:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Az idealista szerint minden közelít(het) az elméletben létező normákhoz - akkor is, ha a gyakorlat nem ezt mutatja. Aki szerint minden tökéletes, az vagy maga a Jóisten, vagy szellemi fogyatékos.

céerem 2009.12.23. 12:24:55

@Traktorka: Az ilyen nők szülnek 36 évesen franeinsteinnek kétshakebeesésből...

céerem 2009.12.23. 12:25:43

Ribancoid. Ez mekkora :-))))

2009.12.23. 12:29:42

Hello-hello Mindenki!
Ne menjetek vásárolni... kiborítóak az emberek. :)
Miről maradtam le? Mi a téma? Még mindig a poszt?

Poszthoz:
Várható volt, hogy leszáll a rózsaszín köd. A csajok nagyon kevés százaléka képes arra, hogy rendszres d*g*-partnert üzemeltet és nem indulnak be nála az érzelmek. Te is egy példa vagy erre. Az meg hogy megcsaltad a mostani párod... gratulálok, számolj el a lelkiismereteddel.

Igazság Atyja 2009.12.23. 12:33:22

@Zsu0805: Tényleg, erre nem is figyelt fel senki. Egy félrekefélő nő csak ne rinyáljon, ha a barátnőjét is megdugta ugyanaz a férfi, aki őt is. Meg egyébként se. :)

2009.12.23. 12:37:34

@Igazság Atyja:
Gondolj bele, voltak 8-an. Teljesen alap, hogy a 8-ból egyesek nem a legjobb barátnők, csak az élet hozzájuk sodorta. Ott meg aztán ne várjon senki olyat, hogy nem fexik le a d*g* parnerrel. Bár a mai világba egyesek a legjobb barátokkal/ barátnőkkel is megteszik hogy az exekre nyomulnak. :)

Szelid sunmalac 2009.12.23. 12:38:17

@Igazság Atyja: Szar dolog am szellemi fogyatekosnak lenni!

2009.12.23. 12:47:38

@Zsu0805:
Sejted milyen nagy szárálám lehet a mostani párjával, ha csak ránézett az előző dugópartnere és már szét is dobta a lábát neki.:)

alumi 2009.12.23. 12:47:39

@lenthy: nem állította, hogy az érzelmek mestere.

vagány csaj 2009.12.23. 12:47:58

@Zsu0805: Szia Drága!
Akkor is egy baráti társaság volt, és szerintem nem éppen volt fer dolog a barátnő részéről!
A megcsalás miatt sem tudom konkrétan elítélni. Pontosan azért, mert ismerem az érzést. Igaz nekem sikerült leküzdeni (a hétvégén is) a csábítást, de ez nem mindenkivel van így.
De az biztos, hogy hiába kezdett új kapcsolatot addig, amíg ezt nem zárta le. És azt meg csak valamiféle kommunikációval lehetséges. A bizonytalanság = a reménykedéssel. Azt meg sokszor kár. Egyszerűbb tovább lépni.

Szelid sunmalac 2009.12.23. 12:48:21

@Zsu0805: Nekunk hatfos barati tarsasagunk volt a fosulin. Egyik nyari delutan epp nevnapot unnepeltunk. Borral 40 fok melegben, ahogy kell. Aztan heveny orgia alakult ki. A kepeket elegettuk es azota is jobaratok vagyunk. De megesik az ilyen...

2009.12.23. 12:48:50

@Zsu0805:
és: eleve miért kell ugyanarra a helyre járni, ahová a reménytelen szerelmem jár csajozni?
há' mer' szeretünk szenvedni.

don pedro 2009.12.23. 12:49:27

@vagány csaj: csajszi, nezel te emailt? :)

Stupidella 2009.12.23. 12:51:34

az érzést ismerem és megértem, a kiakadást nem értem.

Stupidella 2009.12.23. 12:53:00

ja, rühellem az olyan barátnőket, akiknek nem tabu a barátnő pasija vagy csak szerelme. Az ilyen nőket sorba gyilkolásznám le.

céerem 2009.12.23. 12:56:34

@Zsu0805: Szia :-)!
Ezt nem is figyeltem. Újraolvasom!

Igazság Atyja 2009.12.23. 12:57:48

@Zsu0805: Néha is nem kell nyomulni. Olyan esetről is tudok, mikor a lányt meglátogatta a barátja, és pár perc múlva a "legjobb" barátnője is. A csaj nem volt otthon, kicsit később érkezett: arra nyitott be, hogy a barátja az ő barátnőjét kezelgeti a saját ágyában. Szerintem ez manapság simán belefér, csak újra kell hozzá definiálni a barátság fogalmát.

2009.12.23. 12:58:28

@Traktorka:
Nah jah. De hogy akkor minek folytatja vele. Jo tudom-tudom, mindig kell egy f. aki mellettünk áll. :)

@vagány csaj:
Nem szép dolog az tény, és én se lennék rá képes, de attól függetlenül nagyon sok csaj (és pasi) megteszi, hogy rányomul arra a srácra akivel a barátnője (legyen az legjobb, vagy csak szimplán barát) járt/kavart.
De ha valakivel együtt vagyok (akit elvileg szeretek is) akkor hiába jön az ex ilyen-olyan ámító szöveggel, vagyok annyire gerinces, hogy nem d-atom meg magam. Tartom ennyire azt akivel vagyok (becsülöm ennyire) és persze magamat is. Én bazira nehezen tudnék elszámolni a lelkiismeretemmel, ha megtenném. Ha meg nem szeretném, akkor nem lennék vele.

2009.12.23. 12:59:55

@Stupidella:
Tényleg illene meghatározni, hogy milyen barátsági fokig tabu az expasi?
Engem pl nem zavarna, ha bmelyik exem a barátnőimmel kavarna. Vége van, lezártuk, milyen jogon pofáznék bele más ember magánéletébe?
Más kérdés, hogy engem zavarna, ha bnő exével kezdenék kavarni, de fordítva simán nem érdekelne.:)
Még azt sem tudtam megcsinálni, hogy egy férfitásaságból több fiúval kavarni időben eltolva. Nyilván azért kezdtem AZZAL az egyel annó, mert ő tetszett, a többi meg leves.

céerem 2009.12.23. 13:00:07

@Zsu0805: Igen, a sztoriban az volt, hogy komolyra fordult a dolog. Kíváncsi vagyok, mi lett volna, ha nem ... :-)

2009.12.23. 13:01:53

@Zsu0805:
Ha így gondolkodna, mint mi, akkor el sem kezdi vele, érted, nemhogy folytatja.:)

Szelid sunmalac 2009.12.23. 13:02:05

@Stupidella: Most mi bajod? Hat te nem osztod meg az oromot a barataiddal?

2009.12.23. 13:03:18

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
A 6 fő csak pasikból állt? Persze az megint más, hogy csak d*gtak 1x vagy ha x-szer. Ha csak 1x fordult elő, és csak arra ment ki a játék meggondolandó, de ebbe a formában...

@Traktorka:
Pontosan, ha valakit nem akarok látni úgy intézem, hogy ne talizzunk. Minden megoldható, csak akarni kell.

@Stupidella:
Detto, de azért különbséget kell tenni barátnő-barátnő között.

céerem 2009.12.23. 13:03:23

@Traktorka: Szóval azt mondod, hogy ha ő tudta volna, amit mi tudunk és tudatosan tudván tudva viselkedett volna, akkor nem tudnánk ilyenek lenni és nem tudott volna sztorit sem írni :-)

Mikrobi 2009.12.23. 13:05:46

Csak tudnám, mi az értelme a 6. parancsnak... Amikor olyan jól el lehet kefélgetni szerelem nélkül... És persze sose bántjuk meg egymást.

2009.12.23. 13:06:24

@céerem:
Megfogtad a lényeget!:)
Persze véleményt mondani (ítélkezni kvázi) mindig nattyon könnyű.
De azért néhány ember, aki sokat tapasztalt, annak már szabad...:)

céerem 2009.12.23. 13:06:31

@Zsu0805: Olvasd el: céerem 2009.12.23. 09:49:22

2009.12.23. 13:07:33

@céerem:
Szya! :)

@Igazság Atyja:
A saját ágyamba kezelgeti a barátnőmet? Azthiszem utána kezelgethetné az étkészletet a fején. Pláne még ha enyém (vagy félig enyém) a lakás. Újradefiniálni? Vagy eltünsz most azonnal, vagy hozzádvágok valamit, de az fájni fog. Ez megfelel? :D

don pedro 2009.12.23. 13:07:59

@vagány csaj: Azert van abban valami extra elvezet, ha az ember a baratnoje csajaval jon ossze. Egyetertesz? Moral ide vagy oda :)

2009.12.23. 13:11:09

@céerem: @Traktorka:
Most őszintén, szerintetek létezik olyan, hogy egy pasi rendszeresen kezelget egy csajt, és nem alakul ki x idő után valami több a női részről? Nagyon kőkeménynek kell lennie annak a csajnak aki ezt meg tudná csinálni. Bár biztos van ilyen, de... nagyon-nagyon kevés. :)

2009.12.23. 13:12:58

@Zsu0805: ezt most nem értem mire mondod...?

céerem 2009.12.23. 13:14:08

@Zsu0805: Szerintem nem, de már korábban leírtam, hogy a nők genetikailag el akarnak köteleződni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.23. 13:15:10

Mijafaszomra ez a hiszti? Mindenki pasi megdugott minden nőt a kétszer nyolc fős társaságokból valószínűleg, csak senki sem verte nagydobra. Ahogy Atya bácsi írta, ha leültek volna akkor minden papírlapon ugyanaz a 8 név szerepelt volna, csak más időrendben.

Igazság Atyja 2009.12.23. 13:15:17

@Zsu0805: Nem pontosan így értettem az újradefiniálást. Inkább úgy gondoltam, hogy a lány huncut mosollyal megkérdezi, ha már így alakult, csatlakozhat-e ő is, majd hármasban folytatják. Ezután pihennek egy kicsit, és közben rájönnek, hogy az igazi barátság önzetlenül megoszt mindent és mindenkit a másikkal.

vagány csaj 2009.12.23. 13:16:19

@don pedro: Helló! :)
Ja, sorry, ma még nem néztem. Csak nem írtál?? :))
Extra élvezet, wow! Az az extra élvezet, hogy utána el kell számolnod a saját lelkiismereteddel és a barátnőd elé is oda kell állnod, aztán majd ott megkapod az extra nagy pofont! :PP

@Zsu0805: Így van, egyetértek! Ha nem szeretem, akkor nem vagyok vele... És igen, a tartáson is ngyon nagy hangsúly van. Egy nőben legyen már annyi tartás, hogy nem lesz senki játékszere!

2009.12.23. 13:18:33

@céerem:
Ijjj, ez milyen gáz volt már. Mennyire volt közeli a barátnő? Jó ok, lehet bele tudnék törödni egyes exeimnél abba, hogy összejön egy barátnőmmel, de tudom, hogy a számomra fontos exekkel a legjobb barátnőim nem kezdenének. De az is biztos, hogy akkor a közös programok minimálisra csökkennének.

Szelid sunmalac 2009.12.23. 13:20:31

@Zsu0805: Hehe! 3 fiu, harom lany felosztas...

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.23. 13:20:35

"az utolsó emléket RÓLA. " Ez fájt. Olyan, mintha nem lennék más, mint egy ki(fütty-csillag)tt fotóalbum. Vagy emlékkönyv. Jaj.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.23. 13:20:41

@Zsu0805: Létezik, ha a csajt még három másik pasi is kezelgeti, amúgy már általában egy szex után is : "de olyan szép pár lehettünk volna!" .

2009.12.23. 13:21:35

@Traktorka:
Arra értem, hogy a nők nem képesek érzelemmentesek maradni akkor, ha valaki rendszeresen kezelgeti őket (sz*x). Persze biztos van kivétel...

2009.12.23. 13:23:54

@Zsu0805:
na, most megfogtál, mert nekem ilyen "kapcsolatom" sosem volt, szóval fogalmam sincs hogy meg ez a kezelgetett nők között.:)

én csak érzelmi alapon tudok elebe szexelni, de tudom, én nem vagyok normális.:)))

2009.12.23. 13:24:04

@Igazság Atyja:
Te osztoznál a legjobb barátoddal a barátnődön? Végignéznéd? :D

2009.12.23. 13:24:49

@vagány csaj:
Vagy ha játékszere is leszek valakinek akkor legyek amúgy független. :)

céerem 2009.12.23. 13:26:11

@Zsu0805: A legeslegeslegjobb VOLT.

2009.12.23. 13:26:18

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
1 sz*x még nem olyan vészes mint több. :) Legalábbis merem remélni. :)

Szelid sunmalac 2009.12.23. 13:26:19

@Zsu0805: Nalunk volt ugy, hogy a baratom beszallt harmadiknak...

2009.12.23. 13:27:12

@Traktorka:
Nekem se volt még, de azt viszont tudom, hogy nálam tutira beindulnának az érzelmek, ha valakivel rendszresen szexelnék. :)

2009.12.23. 13:28:54

@céerem:
Akkor kapja be a b*d*s r*b*nc. Az ilyeneket fel kéne kötni. De majd a sors visszaadja neki.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Na neee. És végignézted? Szeretted a lányt?

2009.12.23. 13:29:32

@céerem: és csak most adod elő, hogy neked van ilyen tapasztalatod????
vagy félreértem?
Exeddel szexelt a legjobb barátod?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.23. 13:32:19

@Zsu0805: Mi olyan fontos számodra az exben, hogy nem kezdhetnek vele? Túl sok titkot tud rólad? Vagy kiderülne hogyan beszéltél vele/neki barátnő(i)dről?

céerem 2009.12.23. 13:32:51

@Traktorka: Igen és három hónapig nem vallotta be, de volt képe tőlem kérni tanácsot.

@Zsu0805: az új barátnőjénél az volt az első sztori, hogy a csaj egy esküvő előtti napon lefeküdt a vőlegénnyel, másnap beállat a menyasszony mögé koszorúslánynak. Vissza fogja kapni.

Szelid sunmalac 2009.12.23. 13:35:11

@Zsu0805: Vegignezni??? Nem vagoyk en fabol. Rendes harmas volt. Szerettem persze.

2009.12.23. 13:36:07

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Jó kérdés. Nem tudom. Hála égnek még nem volt ilyen esetem, de nem is szeretném hogy legyen. Furcsa lenne látni.

@céerem:
Áááá az durva...

céerem 2009.12.23. 13:36:12

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: mimimimi? mit néztél vagy nem néztél végig????

2009.12.23. 13:36:40

@céerem:
ejha. és milyen viszonyban voltál az exel?
érzelmek voltak még?

céerem 2009.12.23. 13:39:57

@Traktorka: Jóban, de azóta is normális a viszonyunk, szerencsétlent "lerohantam" amikor már erős volt a gyanúm, fésztufész.
Bár mondtam neki, hogy semmi közöm a magánéletéhez, de nem hazudott, nem is vallott színt, mert azt mondta, hogy ezt nem vele kéne megbeszélnem, de tett olyan utalásokat, amikből kiderült, hogy jól sejtem, amit sejtek.

vagány csaj 2009.12.23. 13:40:40

@Zsu0805: Nem kötik be otthon a netet, csak karácsony után... ...:(( Besza-behu! :(

Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok!! :))

céerem 2009.12.23. 13:41:55

@Traktorka: Érzelmek? Nem, csak egykoron volt nagyon fontos része az életemnek. Boldog párkapcsolatban élek, a sztori legrosszabb része a hazugság volt. Az nagyon.
Sokat gondolkodom rajta, (ez friss sztori) nem zavar, hogy együtt vannak, csak ne nézett volna hónapokon keresztül TOTÁL hülyének a legjobb barátnőm.
Sztem újra megtenné és ki tudja, korábban miket tett. Jobb nekem nélküle.

2009.12.23. 13:42:29

@vagány csaj:
Neked is Boldog Karácsonyt!

2009.12.23. 13:42:42

@céerem:
És konkrétan mi fájt ebben a szituban?
Mi a különbség az legjobb barátod és egy vadidegen között, aki kezelgeti az exet?

csillag× 2009.12.23. 13:43:42

@Zsu0805: jaj Zsu! szólhattál vna előbb is :P )után indultunk nővéremmel vásárolni....most értünk haza...áááááá.. :S asszem picit elfáradtam:)

2009.12.23. 13:45:28

@céerem:
értem. hát nemtom, én még nem voltam ilyen helyzetben, csak majdnem akarták volna, hogy legyek, de nemet mondtam. jól is tettem, mert azóta kibékültek a delikvensek.:)
ilyenkor nyilván kurvanehéz őszintének lenni azzal, akit még érint. pont azért mert féltek a haragodtól, gondolom.

céerem 2009.12.23. 13:45:33

@Traktorka: Ezt pótóltam feljebb.

Tudod, hogy milyen szar az, amikor felolvas egy sms-t, én mondom, hogy óóóó, ezt a típust ismerem, ez tök olyan, mintha X írta volna. Segítek a válasszal és arra nem képes, hogy bevallja, hogy ezt X írta.
Vagy amikor elmeséli a randijukat és nem mondja meg, hogy ki az, mert LEHET, hogy ismerem és nem akar előítéletekkel viseltetni a dolog iránt...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.23. 13:46:22

@Zsu0805: Miért lenne furcsa? Mert szereted még az exeket?
Ha fontos neked az ex, fontos az is hogy boldog legyen. Vagy mégsem? Nehogy már összejöjjön a barátnőmmel, mert akkor neki lesz kapcsolata(barátnőmnek is)?

Szelid sunmalac 2009.12.23. 13:46:26

@Zsu0805: Latom neked ez mar sok :)

@céerem: A harmast a baratommal es baratnommel. Majd biztos csak nezem...

csillag× 2009.12.23. 13:46:55

@vagány csaj: Kellemes Karácsonyt Neked is :)))) pusz

céerem 2009.12.23. 13:46:55

@Traktorka: Ja, és a csaj kezdte hivogatni az exet.

céerem 2009.12.23. 13:47:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Húha, nekem nem menne. MÉg egy csaj kizárt. A Barátom szerint meg még egy pasi kizárt :-))))

2009.12.23. 13:51:29

@céerem: én is mindig ezt mondtam annó az exnek, mikor viccesekedett a hármassal. mondtam, hogy amennyiben férfi az illető 3., semmi akadálya. jaaaa, azt úgy nem.:)
jaaaa, akkor miről beszélünk?:)))))

don pedro 2009.12.23. 13:55:41

@vagány csaj: en mar a valaszra irtam valaszt, csajszika :)

Igazság Atyja 2009.12.23. 14:01:50

@Zsu0805: Csak lefilmezném, és feltenném a myexgf.com-ra. :)

Igazság Atyja 2009.12.23. 14:08:34

@céerem: Szerintem sok ilyen oldal van, de értelemszerűen mind fake.

céerem 2009.12.23. 14:17:34

@Igazság Atyja: hiiihihihihihihihiiiiiiiiii

vagány csaj 2009.12.23. 14:20:46

@don pedro: Most küldtem mailt. Nézd meg! :)
Boldog Karácsonyt Neked is! :)

@csillag×: @Zsu0805: Kösz csajok! Nektek is nagyon-nagyon Boldog Karácsonyt! :))

céerem 2009.12.23. 14:21:36

Boldog karácsonyt mindenkinek!!!!!!!
Sziasztok!!!!!!!!

Stupidella 2009.12.23. 14:57:39

Amelyik barátnőm képes rástartolni a pasimra, az nem barát(nő) és kész.

don pedro 2009.12.23. 15:05:31

@vagány csaj: Boldog Karacsonyt, csajszika!

KiNG 2009.12.23. 15:54:10

:: Képzeljetek el egy nyolc lányból álló bandát.

8 lány, 16 mellbimbó, milliárdnyi őszhajszál a férfiaknak, vér és pinaszag

:: persze alakultak ilyen-olyan románcok, de valahogy egyik sem tartott tovább egy-két hétnél

Nem a megfelelő helyen ismerkedtél és/vagy nem a megfelelő emberekkel :)

:: nekem nem megy a „csak barátság”- téma

Akkor miért egyeztetek meg a "csak barátságban"? A szerelem akarat kérdése normális állapotú szinten. Akkor van a baj, ha nem megfontolások alapján szeret az ember. Persze, az is egy út, de nem várd el attól, hogy hosszú lesz, hiszen amilyen gyorsan és felelőtlenül jön valami, olyan gyorsan és hatás nélkül múlik el. Ez a törvény és a próféták.

:: újra kezdődhet a titkolózás

A titok félelmet szül. Full defekt.

:: nagyon jónak hitt barátnőm

Barátnő? Rivális!

Posztíró, te hülye vagy. Nyomás Tündérhegyre.

2009.12.23. 16:01:45

@KiNG:
Tündérhegy, ez jó. :)

KiNG 2009.12.23. 16:19:25

@Zsu0805: valamivel leplezi kell azt a csúnya intézményt :)

2009.12.23. 16:29:01

@KiNG:
Azalapján amit tegnap itt lenyomtatok azt hittem, hogy keményebben beszologatsz. :)

blarke 2009.12.23. 16:29:31

tökjó, hogy képes voltam száz kilós nő-nek olvasni a kezdősorokat, aztán nem értettem, hogy ezígyhogy. ez a fránya alkohol, ez a fránya másnap...

KiNG 2009.12.23. 16:37:23

@Zsu0805: vajszívű vagyok, kenyérre lehet engem kenni :D

Stupidella 2009.12.23. 16:43:26

@blarke: óbassz, nekem eddig fel se tűnt, hogy kő és nem nő :D

Off: bírom, mikor pszichopaták elmebetegeznek le másokat. Bagoly mondja...

Igazság Atyja 2009.12.23. 16:59:09

@blarke: @Stupidella: Akkor már hárman vagyunk. Ti mit ittatok? :)

Stupidella 2009.12.23. 17:01:14

@Igazság Atyja: hát ez az, hogy még semmit! :D

Devil2 2009.12.23. 17:02:09

@Traktorka:
Amit mondtál, hogy ne köntörfalazzunk, mondjuk meg mindig a tutit, fész tu fész, csak elméletben működik. Így ugyanis nagyon gépies lenne egy kapcsolat, vagy mondhatnám "digitális". IGEN vagy NEM, mint a számítógép. Az ember azonban jóval bonyulutabb lény ennél. Csak azért kérdeztem, mert ha Te így csinálod, és boldog a kapcsolatod akkor őszintén gartulálok hozzá.

2009.12.23. 17:12:22

@KiNG:
Persze-persze. Nem kell szépíteni a dolgokat. :)

2009.12.23. 17:14:22

@blarke:
Ne fogd arra. Én is massziv alkoholfogyasztó voltam tegnap mégse olvastam a kő-t nő-nek. (bár nálam ez alapjáraton is megy) :)

2009.12.23. 17:15:18

@Igazság Atyja:
Megint ittál? :) Ez manapság szokásoddá válik. :P

Igazság Atyja 2009.12.23. 17:20:38

@Devil2: Ezzel együtt bizonyos kulcsfontosságú eldöntendő kérdésekre teljes joggal várhat bináris választ az ember. Ha a válasz egy huszáros, kackiás, határozott NEM, akkor nem vesztegetik tovább egymás idejét. Ha IGEN, akkor jöhet a folytatás lehetősége, benne az összetett kérdésekkel. Amennyiben "igen, de nem úgy.." típusú mismásolás a reakció, abból meg egyénileg kell levonni a megfelelő következtetéseket, helyzettől függően.

Igazság Atyja 2009.12.23. 17:25:23

@Zsu0805: Én sem fogom a tegnap elfogyasztott 2,5 dl házipáleszra, csak a reggeli kávé hiányára. :) Talán azok a férfiak olvasták félre, akik tudatalatt rettegnek tőle, hogy egyszer rájuk nehezedik egy mázsás hölgyemény. Meg azok a nők, akik attól paráznak, hogy egyszer három számjegyű testtömeget fog jelezni a digitális mérleg. :)

2009.12.23. 17:39:35

@Igazság Atyja:
Nah az azért durva lenne. :) Fuuu hallod tegnap olyan koktélt ittam... bnőm rábeszélt az ütősre. Hát én jobban jártam mint ő. Neki erőteljesen nem érződött rajta más apalanyag, csak a tömény alkohol. Én legalább véltem felfedezni benne néhol egy kis gyümölcslét. :)

Igazság Atyja 2009.12.23. 17:45:25

@Zsu0805: Remélhetőleg nem metil-alkohol dominált benne, bár akkor legalább a következő koktél furcsa színével már nem kell foglalkoznia. :)

2009.12.23. 18:11:51

@Igazság Atyja:
Metil nem, de kb mindenfajta más domintált. :)

szmercs 2009.12.23. 19:57:37

Sziasztok Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erásss 2009.12.23. 20:36:00

Szép estét mindenkinek!
@Devil2:
"Az ember azonban jóval bonyulutabb lény "--Főleg Én, nem Szivi?:))

Devil2 2009.12.23. 20:53:43

@Erásss:
Hello Szivikém! Nem kimondottan Rád gondoltam ugyan, de valóban, a példa helyénvaló. :)))

Erásss 2009.12.23. 21:01:21

@Devil2:
Halihó!!!:)
Ugye-ugye?Tudtam Én!:)

Erásss 2009.12.23. 21:04:50

@Devil2:
Még most áll neki a tesóm sütni. Szerinted? Mert mikor a receptet megkapta, akkor nem olvasta végig, pedig az utolsó mondat: 5 órát állni hagyni!:) 4 óra körül szembesült a ténnyel! :)) Pedig nem szőke az arany bogaram!:))

Devil2 2009.12.23. 21:06:20

@Igazság Atyja: Atya, pláne Tőled nem hiteles a binaritás magyarázata, mert Te magyarázol meg mindent a legrészletesebben. :)

Devil2 2009.12.23. 21:08:13

@Erásss:
Gondolom áll az a süti magától is 5 órát, nem kell rá vigyázni?! :D

Erásss 2009.12.23. 21:09:55

@Devil2:
Nem is vigyázott rá. Most jött vissza.:))

Devil2 2009.12.23. 21:11:19

@Erásss:
Eh, mármint sütés előtt kell állni hagyni??? Tudod, én meg szőke vagyok! :)

2009.12.23. 21:11:44

Jóestét mindenki! :)
Mizus? Nincs itt senki? :D

Devil2 2009.12.23. 21:13:04

@Zsu0805:
JÓÓÓÓ ESTÉT! Nahhhhh, szóval senkik vagyunk???? :DD

Devil2 2009.12.23. 21:15:13

@Igazság Atyja: Így van vagy nem így van?? :D

2009.12.23. 21:19:58

@Devil2:
Dehogyis. Csak nem láttam, hogy pörögnének az események. :)

Devil2 2009.12.23. 21:21:50

@Zsu0805: Hát erősen döcög a blog-szekér. Fáradnak a népek. :)

Erásss 2009.12.23. 21:29:06

@Devil2:
Bocsi, kinyújtottam a tesóm tésztákát, de már vagyok.:)
Persze hogy sütés előtt áll!:) Látens szőke vagy Szivi.:))

Erásss 2009.12.23. 21:30:45

@Devil2:
Csak döcög a szekered?Ajjajj...Pedig te sebesség fan vagy.Az a minimum, hogy 220al száguld!:)

2009.12.23. 21:33:26

@Devil2:
Hát igen sajnos. :)

@Erásss:
Hello Erás!
Köszy az üzit. :)

Igazság Atyja 2009.12.23. 21:37:50

@Devil2: 10 lehetőség van: vagy így van, vagy nem. :)

Devil2 2009.12.23. 21:37:56

@Erásss: Áh, nem, a száguldáshoz a valóságban üres út kell, de blogon száguldani csak úgy lehet, ha vannak is rajta. :))

Erásss 2009.12.23. 21:39:22

@Devil2:
ÁÁHhháá, a lényeg, hogy legyenek rajta...Vágom Én!:))

2009.12.23. 21:42:47

@Devil2:
Vagyunk rajta, csak este nehézkesen megy már az irás. :) De lassan felpörgetem magam egy kis gulyáslevessel. :) De elötte átmegyek faterért.

Devil2 2009.12.23. 21:43:29

@Erásss: Na látod, méghogy fáradt vagy?! Vág az eszed mint a borotva. :)))))

Devil2 2009.12.23. 21:44:33

@Zsu0805: Hát én egy fincsi gulyáslevestől inkább belassulok. :))

Erásss 2009.12.23. 21:46:00

@Devil2:
...mint mindig!Lassan felpörgök ám és akkor véged!:)))

Erásss 2009.12.23. 21:47:28

@Devil2:
Most, hogy a kajáról beszéltek, eszembe jutott, hogy ma még nem ettem semmit. Úgyhogy valami elemózsiát magamhoz veszek.

Erásss 2009.12.23. 21:56:55

@Devil2:
Na mi van Szivi, elloptak!?:D

Devil2 2009.12.23. 21:59:28

@Erásss: Áh, vigyázol Te rám, szigorúan. :)))

Devil2 2009.12.23. 22:00:27

@Erásss: Már kajáltál is? Vagy csak kivitted a laptopot a konyhába? :)

Erásss 2009.12.23. 22:00:55

@Devil2:
Mit csináltál?Már majdnem kerestettelek a rendőrséggel.:))

Erásss 2009.12.23. 22:01:42

@Devil2:
A kaja jött a szobába. Behoztam, nem besétált!:D

Devil2 2009.12.23. 22:05:30

@Erásss: Ehh, nem akartam hogy torkodon akadjon a falat. :))

Erásss 2009.12.23. 22:14:13

@Devil2:
Nem akad a torkomon, hidd el, de köszi az aggódást.:)
Paradicsomos husos káposztát eszek Kedves. Te vacsiztál már?

Devil2 2009.12.23. 22:16:09

@Erásss: Igen, egy kis palacsintát ettem.

Devil2 2009.12.23. 22:16:55

@Erásss: 'Paradicsomos káposztát hússal'- ra gondoltál?

Erásss 2009.12.23. 22:17:43

@Devil2:
Az egyik kedvenc kajám. Bármikor meg tudnám enni!:)

Erásss 2009.12.23. 22:18:41

@Devil2:
Miért nem ezt mondtam?

Erásss 2009.12.23. 22:19:46

@Devil2:
Jaa most nézem, nem. Látod milyen fáradt vagyok. Szerintem holnap majd be ájulok a fa alá!:)))

Devil2 2009.12.23. 22:20:29

@Erásss: Te leszel a legnagyobb ajándék! :)))

Devil2 2009.12.23. 22:21:22

@Erásss: A húsos káposzta más műfaj, ahhoz nem kell paradicsom.

Erásss 2009.12.23. 22:24:49

@Devil2:
Én teszek bele paradicsomot Szivi!
Én leszek a legnagyobb ajándék?Kedves vagy, nagyon!:))

Devil2 2009.12.23. 22:26:30

@Erásss: Igen? Csinálsz Nekem olyat is? :)))

Erásss 2009.12.23. 22:26:43

@Devil2:
Most fejeztem be az evést.

Devil2 2009.12.23. 22:29:25

@Erásss: Tudom milyen a paradicsomos káposzta, meg a húsos (Székely) káposzta, de hogy a kettő egyben milyen, az tényleg érdekel. :)

Erásss 2009.12.23. 22:29:46

@Devil2:
Most azon agyalok, hogy el kéne mennem rágyújtani..csak visszatart a hideg!:))

Devil2 2009.12.23. 22:31:01

@Erásss: Hííídeg? Mi volt akkor tegnap előtt?? :))

Erásss 2009.12.23. 22:31:48

@Devil2:
Én mindig így csinálom. Anyutól tanultam, Ő meg a Nagyitól. Nekem ez tök természetes!:))

Erásss 2009.12.23. 22:32:30

@Devil2:
Pedig ma Kanizsán 17 fok volt...de fázok!Pedig voltam ma szoliban is...:)

2009.12.23. 22:33:02

@Devil2:
Nem, már itthon vagyok és már ettem is. :)
Káposzta a téma? sima savanyu, husival, sok lével, tejföllel és friss kenyérrel. :) Nyami nyami :)

Devil2 2009.12.23. 22:33:04

@Erásss: Egyre jobban érdekel! :))

Devil2 2009.12.23. 22:33:51

@Zsu0805: Igen, az meg a töltött káposzta. :)

Devil2 2009.12.23. 22:34:36

@Zsu0805: Illetve lehet Székely is.

Erásss 2009.12.23. 22:35:21

@Devil2:
Te vagy a káposzta doktor Szivi!:))

Devil2 2009.12.23. 22:35:31

@Erásss: Hát hiába, Neked még a 38 fok sem elég. :))

Erásss 2009.12.23. 22:35:50

@Devil2:
Kíváncsi vagy, mi?:)

Devil2 2009.12.23. 22:36:02

@Erásss: Nem, nem, az Te vagy! :)))

Devil2 2009.12.23. 22:36:41

@Erásss: Tudod, mondtam hogy kíváncsi vagyok, akárcsak Te. :)))

2009.12.23. 22:37:20

És Nálatok mi lesz a Karácsonyi menü?

Erásss 2009.12.23. 22:37:36

@Devil2:
Így van! Most (még mindig) egy tengerparton koktéloznék!:))

Erásss 2009.12.23. 22:38:37

@Devil2:
Lehet, hogy túlűberelsz néha, nem gondolod?:D

Devil2 2009.12.23. 22:40:17

@Zsu0805: Sült pulyka, süti, TÖLTÖTT KÁPOSZTA. :)

Erásss 2009.12.23. 22:41:03

@Devil2:
Jajjj Szivi, ezek a célzások!:))

Devil2 2009.12.23. 22:41:10

@Erásss: Szóval ne legyek annyira kíváncsi? :))

2009.12.23. 22:41:53

@Erásss:
Ohhh a tengerpart és a koktél jol esne. :) bár a lényeg a meleg lenne meg a pia. :)

@Devil2:
És leves? :)

2009.12.23. 22:42:51

@Erásss:
Ohhh az nekem is jöhet. Bár inkább a meleg része meg a pia. :)

@Devil2:
És leves? Az nem lesz?

Erásss 2009.12.23. 22:43:25

@Devil2:
Engem nem zavar, ha kérdezel, ezt a múltkor mondtam. Szerintem nyomozó voltál előző életedben!:D

Erásss 2009.12.23. 22:43:58

@Devil2:
Bocsi, hangsúlyoztál!

Devil2 2009.12.23. 22:44:29

@Zsu0805: Jajj, Zsu, bármelyik kocsmában van pia, meg meleg is. :D

Erásss 2009.12.23. 22:44:50

@Zsu0805:
Így van, a meleg, meg a pia...:) Jajjj,de jó lenne!:)

Devil2 2009.12.23. 22:45:17

@Erásss: Neeem, én a mostani életemben vagyok nyomozó. :D

Devil2 2009.12.23. 22:46:14

@Zsu0805: Biztos lesz leves, de nem tudom milyen.

Erásss 2009.12.23. 22:46:33

@Devil2:
Én kérek elnézést!:))

Erásss 2009.12.23. 22:47:11

@Devil2:
Hát látom Te sem tudsz mindent!:)))

Devil2 2009.12.23. 22:48:17

@Erásss: Ezt még nem nyomoztam ki, de vannak nyomok már. :D

Devil2 2009.12.23. 22:49:21

@Erásss: Mindent nem is tudok, de sokminden érdekel. :))

Devil2 2009.12.23. 22:50:04

Ejj, hát ez még nem száguldás!!

Erásss 2009.12.23. 22:50:38

@Devil2:
Nagyon helyes.
Viszont Én megyek és elszívok egy cigit.

Devil2 2009.12.23. 22:51:14

@Erásss: Én meg fogat mosok. :))

2009.12.23. 22:51:18

@Devil2:
De az nem olyan ülsz kint a szabadba és iszogatsz, hanem inkább üülsz a füstbe és iszogatsz. :)

@Erásss:
Jujj de jo is lenne. Menjünk. Üljünk föl egy gépre és irány a meleg. :)

Erásss 2009.12.23. 22:51:35

@Devil2:
És mi érdekel a legjobban Kedves Devil?

2009.12.23. 22:51:48

@Erásss:
Ne dohányozz, nem szép dolog. :P

2009.12.23. 22:53:43

Nah én elvonulok és nézek valamilyen filmet. :)

Erásss 2009.12.23. 22:54:15

@Zsu0805:
Tudom. 12 évesen kezdtem dohányozni. Mikor terhes lettem, abbahagytam, de ne tudd meg mennyire szenvedtem. Alig vártam, hogy megszüljek és rá tudjak gyújtani.

Devil2 2009.12.23. 22:58:43

@Zsu0805: Hát persze, de azt mondtad, hogy csak a pia és a meleg a lényeg. :P :))

Devil2 2009.12.23. 23:01:07

@Erásss: Az mindig más, ami a legjobban érdekel. Mondtam már hogy én sem vagyok egyszerű? :)))

Erásss 2009.12.23. 23:02:43

@Devil2:
Na elszívtam a cigimet...és nem fagytam meg.:)

Devil2 2009.12.23. 23:04:35

@Erásss: Megfagyni csak fagypont alatt lehet Szivi. :D

Erásss 2009.12.23. 23:07:35

@Devil2:
Figyi, rólam beszélünk ám!:)))

Devil2 2009.12.23. 23:08:47

@Erásss: Ja, értem, Te különleges vagy! :))

Erásss 2009.12.23. 23:10:49

@Devil2:
Ez így van!Belőlem CSAK 1 van. Hála az égnek!Most gondolj bele, hogy az egész országban ilyen bonyolult emberek rohangálnának, mint Én...aki ráadásul fél a lepkétől!:))

Devil2 2009.12.23. 23:11:38

@Erásss: Viszont mennyivel vidámabb lenne az élet, pl bevásárlás közben. :D

Erásss 2009.12.23. 23:13:05

@Devil2:
...vagy biciklizés közben.Jajjj bocsi, az nem is Én voltam!:D

Devil2 2009.12.23. 23:14:50

@Erásss: Azon még én is röhögtem. :D

Devil2 2009.12.23. 23:19:31

@Erásss: Na jó, én elteszem magam, mert holnap még melózok, igaz, csak 2-ig.

Erásss 2009.12.23. 23:28:54

@Devil2:
Neked is jó éjt!
Bocsi, hogy eltűntem, csak lecsekkoltam a hugomat aki még mindig süt!

csillag× 2009.12.24. 01:26:33

hát azt hiszem az ajándék csomagolást délelőttre halasztom :))

@Erásss: beigazolódott a félelmem. Eggyel kevesebb ajándék kerül a fa alá :P

Erásss 2009.12.24. 12:27:55

@csillag×:
Csillagom!Nem mondod komolyan?:)) Bocsi, de kinevettelek, igaz nem nagyon, csak egy picit.

csillag× 2009.12.24. 12:43:45

@Erásss: hát hallod!! :D énis jót röhögtem magamon. Ekkora balféket:P mert ugye nővéremnek több kis ajándékot vettem...és össze vissza dugdozgattam, h még véletlenül se bukkanjon rá...erre az utolsó pillanatban váltottam válltáskát :) és hát ami ottmaradt a lakásban abban volt :D komolyn mondom.. :D:D:D
süti beállítások módosítása