A pettinghez értett, de a nőkhöz nem

2010. február 03. 07:26 - Panni CsP

"A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!! - nem tudtam, hogy egy férfi ilyet is képes mondani, amikor ott a lehetőség egy jó kis menetre!?” – következő alanyunk egy igen érdekes tapasztalattal gazdagodott, ugyanis kifogott egy olyan pasit, aki elhúzódik a csóktól, telefonon keresztül viszont végtelenül kedves. Ehhez párosul még néhány apró hazugság és kész az idegbaj. A posztíró tőletek várja a segítséget, úgyhogy hajrá!

 

Sziasztok! Egy aktuális történetet szeretnék elmesélni egy friss kapcsolatról. 23 éves lány vagyok (rendszeres olvasója a blognak). Még sosem volt dolgom ilyen pasival, mint az alábbi sztoriban, pedig volt már jó pár kapcsolatom. Előre is bocsi, hosszú lesz, sok unalmas részlettel. Külföldön élek, és mivel elég kevés ismerős és barát van kéznél, akikkel eljárhatnék szórakozni, úgy döntöttem megpróbálkozom az internetes tárkeresővel, mondván, soha ne mondd, hogy soha. Egy éve nem volt kapcsolatom, gondoltam, bármilyen próbálkozás jót fog tenni. Hamar (tavaly, november közepén) találtam is egy szimpatikus srácot, 26 éves, a kép alapján máris nagyon megtetszett, aztán – kb. egy hetes msn-ezés után - az első randin az is kiderült, hogy intelligens, érdekes és nagyon jól fizető munkája van, jól el tudunk beszélgetni és úgy általában, kellemes randi volt.

Lett belőle második, harmadik találka is, viszont ezen az utóbbin már igencsak furcsállottam, hogy még mindig nem ért hozzám, meg sem csókolt, pedig ekkor már felmentem hozzá a lakására, mégpedig filmet nézni. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok az a típusú csaj, aki simán ráveti magát a pasira. Régimódinak tartom magam és jobban szeretem, ha a pasi kezdeményez. Azt is mondhatjuk, hogy a visszahúzódó, bizonytalanabb típushoz tartozom. Láthatta rajtam, hogy nem tetszik a dolog, mert ezt mondta: "Ha gondolod, megcsókolhatsz, én kész vagyok rá!!" Hát ez egyrészt kissé olyan illúzióromboló volt, másrészt jót mosolyogtam rajta: milyen fura pasi! Azzal indokolta, hogy eléggé félénk, inkább azt várja, hogy a lány kezdeményezzen. Végül aztán túljutottunk a csókon is - az ágyban petting közben már kicsit sem volt szégyenlős. Sajnos ezzel nem értek véget a furcsaságok. Másnap hazavitt, a kocsiban odahajoltam, hogy megcsókoljam, mire ő elhúzódott!! Kérdem, mi van. Hát nem tudja. (Akkoriban lakótárssal laktam, aki pasi volt - talán tartott tőle hogy valójában a férjemmel élek, az meg kiszalad egy bárddal, ha meglát?) Elköszöntem, hazamentem. Ezek után továbbra is találkoztunk, mégpedig mindig szombat esténként. Hétközben kaptam tőle az sms-eket, telefonon is beszéltünk. Jött a karácsony, megbeszéltük, hogy csinál vacsorát, együtt leszünk. Ezt lemondta, mert a húga kórházba került (láttam a kislányt, Down-kóros, úgyhogy nem volt nehéz elhinni). Megértettem, sajnáltam, minden oké. Szilveszterre egyeztettük a következő találkát, amikorra sajnos ő lebetegedett, két hétig nem láttam. Már január közepe volt, ami azt jelenti, hogy kerek egy hónapig nélkülöztem őt. Már igencsak gyanakodtam, hogy én csak úgymond talonban vagyok, talán van egy másik nő is a képben. Telefonon rákérdeztem, hogy tényleg akar e valamit vagy sem, mert ha nem, akkor ne kínlódjunk, de mindig azt állította, hogy igenis akar, higgyem el, hogy nem kamuzik, miért tenné. Persze sms-ben rákérdeztem egy szombati napon, hogy akkor az aktuális hétvégén lesz e találkozó. Válasz nem jött, este hatkor felhívtam, nem vette fel. 45 percre rá kaptam egy sms-t, hogy ne haragudjak, hogy nem válaszolt, délutáni buliban volt, de már otthon van, tök fáradt. Ez tette be a kaput, másnap írtam neki hogy nekem ez így elég gyenge kifogás volt, kicsit elegem van. Erre csak este válaszolt, mert hát aznap is bulizott napközben - érezte hogy csalódott vagyok. Viszont hiszem vagy sem, ő nem hazudott soha. Felhívtam, telefonon beszéltünk, ne haragudjak de ebben az évben még sehol sem volt, most tudott csak bulizni egyet a haverjaival, nagyon rossz volt az elmúlt pár hete, ezért volt most velük, de megérti ha ezt így nem akarom. Én meg azt mondtam, hogy oké, ha gondolja, akkor próbálkozzunk tovább, ő meg ennek örömére elhívott, hogy a következő szombaton legyek vele. Így is lett, szép és jó volt egy hónap után végre látni. Aztán jött a következő eset: ágy, szenvedélyes petting - amit egyébként nagyon jól csinált, jobban, mint eddig bármelyik ex-barátom. Gondoltam, két hónapja ismerjük egymást, miért ne lehetne szex? Ezt meg is kérdeztem tőle a dolog hevében, mire ő: "A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!!" Na puff! Azt hittem lefordulok az ágyról. Nem tudtam, hogy egy férfi ilyet is képes mondani, amikor ott a lehetőség egy jó kis menetre!? Normális dolog ez? Na jó, megoldottuk máshogy. Megnyugodtam, hogy ezek szerint nem egyéjszakás numerára kellek neki. Ez volt a múlt hétvégén, azóta is kapom az sms-eket, rendszeresen keres, szinte minden nap - kedves, érdeklődő stílusban. Kérdés: mit gondoltok?? Találkoztatok már ilyen emberekkel / szituációval? Hagynátok az ilyen "kapcsolatot" a fenébe?

 
274 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr771716256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

summerstorm 2010.02.03. 14:09:32

csak a pillanatnyi depresszió..
12 nap múlva elmúlik :)
vagy állandósul :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:13:43

@Manzanilla: Linkeljél, és majd eldöntjük. :) Egyébként nem azé', de ha ott volt a szerszám, megfelelő méretben és keménységi fokkal - ahogy mondod - akkor te hogyhogy nem tettél valamit az akció előremozdítása érdekében? Nem csak mondani kell, hogy "most már dugjunk is", hanem olyan buján viselkedni, hogy ne is lehessen másként. :) Ha ennek ellenére sem dug meg, akkor tényleg levonható a következetés, hogy valami gubanc van nála. Elnézést a kendőzetlen szóhasználatért, de mi a tanyán nem nagyon csűrjük-csavarjuk.

Mézengúz 2010.02.03. 14:13:45

@Manzanilla: Kamuzik...

Kérdezd meg kik voltak az elődeid és keresd meg őket...akkor kiderül az igazság és az is mire számíthatsz :-)

Esetleg ismerd meg a barátait(ha vannak) és ott is lehet érdeklődni(FINOMAN)...

Vagy keress meg engem, szívesen segítek ;-)

Zizzo 2010.02.03. 14:15:28

@Primitív Állat:
Még szerencse, hogy férfi vagyok, van jó állásom és ha szükséges képes vagyok ellátni magam, így randikra mindig elég volt a szemem és a szívem elcipelni, a számológépet bátran otthon hagytam.
Az a másik szerencse, hogy az eddigi kapcsolataimban a pénz csak együttéléskor került szóba.

Zizzo 2010.02.03. 14:20:59

@Mézengúz: @Manzanilla:
Kérdezd meg kik voltak az elődeid és keresd meg őket...

Hülyeség.
@Manzanilla döntse el, hogy ezek után akar valamit ettől az embertől vagy sem.
Ha igen, akkor beszéljen a fejével, ha meg nem akkor tök felesleges a nyomozás.

kóristalány 2010.02.03. 14:22:02

Ha nem indul a kocsi, az ember a legritkább esetben kérdez csak rá, hogy van-e benne üzemanyag.
Én most megkérdezem: volt nála gumi?

2010.02.03. 14:23:14

@Primitív Állat:
Persze tisztelet nélkül nem jövünk össze mással, de viszont az nem a másik tiszteletének a megcsúfolása, ha megcsalom? Senki nem úgy fut bele egy kapcsolatba, hogy meg fogom csalni, ez idővel alakul ki (ha úgy alakul). Viszont én úgy gondolom, hogy ha megcsalok (vagy engem csalnak) valakit akkor azt nem tisztelem annyira, hogy hűséges legyek, és őszinte. Ergo ott a székünk vagy asztalunk, kinek hogy tetszik, ami működő lábakon áll, ám egyszer van egy kis gond, és az egyik fél úgy dönt, hogy félrelép vagy hazudozik, ergo kiesik a tisztelet láb.

Ott alul a zárójelben ott van az amire Lobelt gondolt pénz címen. Ő se arra gondolt, hogy két pénzszoró ember, vagy két sporolós ember, ezeket mind másképp kell értelmezni. Mind a négy lábnak megvan a saját háttérmondandója. A pénzt én speciel nem úgy értelmezem, hogy mittom én keresek 150-et, a pasim is 150-et, ergo lehet összeillünk, vagy hogy én/ő keres 50-et, a másik meg 200-at, akkor nem működik. Ezt inkább arra kell érteni, hogy ha én pl. szeretek moziba, színházba, étterembe járni, ő meg annyira sporolós, hogy nem akar sose kimozdulni, mert az pénzbe kerül akkor igencsak nehézkesen lehet összeegyeztetni az értékeket.

A pénz igazándiból nem boldogít, csupán ahhoz kell, hogy az alapszükségleteidet fedezt és a maradékból kielégítsd a szórakozási igényeidet. Viszont ha ezeket az igényeket háttérbe kell szorítanod, mert a másik nem osztja ezeket a szórakozási stílusokat, akkor az csak ideig óráig működik.

NGA 2010.02.03. 14:23:50

@Primitív Állat: Segítsünk neki.

Elmesélem mit kell tenni:

A fiút hagyod a hátán feküdni, és finoman ráfekszel, és közben úgy csinálsz, hogy hmmmmmm, hmmmmmmmmm...- Aztán addig dörzsölöd az altested az övéhez, mig egy hirtelen felfele történő mozdulat után bekergeted a kígyót a kútba :-)
Remélem tudtam segíteni. Én is egy filmben láttam ilyet, onnan tudom :-)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:25:07

@Zizzo: Az egyértelmű volt, hogy férfi vagy. Elég kevés nő tenne szemrebbenés nélkül lapátra egy Mr. Pipogya-jellegű olajsejket.. inkább az ujja köré csavarná, és mellette váltogatná az élvezeti hímtagokat. :) De amit leírtál, az helyénvaló - és valóban szerencsés vagy, ha sikerült hasonló gondolkodású nőket kifognod.

2010.02.03. 14:28:05

@NGA:
Mi ez, oktatás? Hogy d-junk meg egy pasit tanfolyam 1. órája? Vagy ez már a 10-nél járunk? :) :P

Kósza 2010.02.03. 14:28:27

egy hülye angol-angol hülye (thx Monty!) szexuális dolgán minek ennyit rágódni?! sic!
Mert ugye angol volt a delikvens, kedves @Manzanilla?

Zizzo 2010.02.03. 14:28:32

@Primitív Állat:
Olvasva jónéhány kommentet valóban mázlista volnék :)

2010.02.03. 14:31:59

@Kósza:
Pontosan, főleg úgy, hogy még kb. csak a kapcsolat (ha ez egyáltalán annak nevezhető) elején járnak. Ha már most ennyi a nyűg mi lesz később?

NGA 2010.02.03. 14:34:17

@Zsu0805: Én férfi vagyok, és bevallom fából sem vagyok, valamint ha együtt vagyok egy nővel, akkor azért szeretem én irányítani az együttlétünket, de ha van egy ilyen mafla pasi, akkor nincs más megoldás, csak az egészpályás letámadás :-)

NGA 2010.02.03. 14:41:28

@Kósza: Erre nem is gondoltam, hogy ángilus lehet. Nem olyan, mint a Károly herceg? :-) Abból sem néztem volna ki 2 gyereket :-)

2010.02.03. 14:42:10

@NGA:
Ok, ha még ártatlan a pasi aláírom a letámadást (gondolom 26 éves posztalanyunk már nem az, bár...), de egy ép eszű pasi, aki teszemazt akar is valamit egy csajtól, azt hagy ne kelljen már letámadni. Ok, ha nem akarja elsietni a dolgokat intézze úgy, hogy 2 hónapig járják be az összes mozit, éttermet, kajáldát, parkot stb. de ha már ott vannak és le kell támadni...
Mondjuk én már a megcsókolhatsz résznél feltettem volna a kulcskérdést: "TE TÖK H*LYE VAGY?"
Letámadni felesleges, ez már veszett fejsze nyele. Lesz más...

NGA 2010.02.03. 14:44:40

@Zsu0805: Igazat adok neked teljesen.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:59:10

@Zsu0805: Írtam egy kilométeres választ, de véletlenül kitöröltem. Majd beírom újra, ha érdekel. :)

2010.02.03. 15:02:06

@Primitív Állat:
Érdekel. :)
Amúgy ctrl c, majd ha elveszik ctrl v. :) De gondolom tudod. :) Én rászoktam, elég gyakran megjártam csp-n. :)

dolgozó 2010.02.03. 15:08:53

Kedves Manzanilla!

Véleményem szerint számos oka lehet az általad leírt szituációnak. Persze lehetnek olyan okai is, amiket már oly sokan írtak előttem: meleg, gátlásos... stb.

De akadnak itt más lehetőségek is.

1. Volt a Jóbarátokban egy rész, amiben Pheobe (bocs, nem tudom, hogyírják, szóval Fíbi) keveredett, egy hasonló szituációba, vagyis, hogy az újdonsült pasija nem akarta bezacvarni a macit a málnásba. Ha láttad a részt, akkor ugorj a következő pontra, ha nem láttad, akkor kb. ez állt a dolog hátterében: a csóka elérte, hogy Pheobe már-már könyörögjön, hogy feküdjenek le. A pasi közölte, hogy azért nem akarja, mert tisztában van vele, hogy a nőknek mennyit jelent a sex és nem akar túl mély kötődést, hogy azután azon morfondírozzon, hogy másnap vajon felhívja-e a pasi. Erre Pheobe közölte vele, hogy áá úgyanmár a sex az csak sex, és ha utána felhívja, akkor jó, ha nem, akkor nem. Megvolt a sex, és persze ezek után lelkifurdalás nélkül nem kellett többet találkozni a csajjal.
Szóval akár ez is lehet egyfajta motiváció, de szerény véleményem szerint nem húzná eddig a dolgot, bár ki tudja, lehet, örömét leli az ilyen játékokban...

2. Lehet, hogy az égvilágon semmi nincs a hátterében. Lehet, hogy tényleg annyi van, amit mond. Tudom, hogy mindig mindenki mindent túl akar komplikálni, de hidd el, hogy az esetek többségében tényleg a legegyszerűbb megoldás a nyerő. Tetszel neki, komolyan gondolja, ezért nem akar rögtön lerohanni, ki akarja várni a "tökéletes pillanatot". Biztos vannak olyan nők, akik még erre buknak, talán azt hiszi te is ilyen vagy. Talán úgy van vele, hogy sokkal jobb lesz a sex, ha már komolyabb érzelmek vannak a háttérben, vagy talán pont attól lesz jó a sex, hogy szépen kiéheztet (mert lényegében most ezt csinálja) és majd amikor "beadja a derekát", akkor már eléggé ki leszel éhezve ahoz, hogy bármit megtegyél neki. Gondolj csak bele: van egy kapcsolatod, rendszeres nemi élet, esetleg együtt is laktok stb.. ezek után valamelyikőtök elutazik külföldre 1-2 hétre... Na, milyen lesz a sex, mikor újra találkoztok...??

Szóval sok minden lehet, nem hiszem, hogy nagyon messzemenő következtetéseket kellene levonnod, és azt sem gondolom, hogy el kell hinned mindent, amit írunk. Ha tényleg ennyire zavar a helyzet, akkor ülj le vele és kérdezd meg tőle nyíltan, hogy wtf...

Hát ennyi okosságot tudtam kipréselni magamból, remélem valamit tudtam segíteni.

Üdv!

Droidfigyelő (törölt) 2010.02.03. 15:23:27

Három lehetőség van.

1. A figura szűz. Ami, ugye, ilyen korban azért gyanús.
2. Van benne valami nem kicsi szorongás, amitől nem tud dugni, ami, ugye, elég gyanús, továbbá meglehetősen kiábrándító perspektíva.
3. Nem akar többet, mint havonta egyszer kinyalni a posztírót, meg egy kicsit szopatni. Lélektanilag ez a legkevésbé problémás verzió, még ha rosszul is esik a szerzőnek. (Pardon a nyelvezetért, de ez a petting-szövegelés kissé lejjebb helyezte a szofisztikációs szintemet.)

Terápiás javallat: azonnali ismerkedés másokkal, nem válogatás nélkül, de nyitott szemmel járni, és ha ezek a mások nem késztetik arra, hogy az interneten közölje a történetüket, akkor normális emberekkel ismerkedett. Ha továbbra is meg kell írni a történetüket, akkor nem csak az új ismerősök, hanem a szerző is gyanús.

Továbbá tessék óvszert vinni, akkor is, ha PETTINGELNI indul.

Frucsasz 2010.02.03. 15:39:14

Nem tudom, az első, ami szemet szúrt az a "nagyon jól fizető munkája van" -> kellemes volt a randi. Nőként megvetem azt ,akinek ez szempont.

Amúgy meg, olyan nincs, hogy nincs rád ideje. Ha nem lát egy hónapig, és nem is keres, lepattint, akkor nem hiányzol neki. Nem biztos, hogy van másik nő a dologban, de az tuti, hogy te csak egyfajta tartalék vagy. Nem kellessz eléggé neki. Dobbantás. Hidd el. Akárki akármit mond, olyan nincs, hogy ha egy pasi érdeklődik utánad, egy hónapig nem lát, és ezek után mikor lehetősége van rá, mégis a haverjaival tölti az idejét.

Manzanilla 2010.02.03. 15:46:46

@NGA: Köszi a részletes leírást (hogyan dugjunk meg egy pasit)! Majd ha nagyon ki leszek éhezve, esetleg kipróbálom. :D

csillag× 2010.02.03. 16:05:39

:D:D:d Nah itt van a kutya elásva :D skót--> sajnálja a pénzt gumira :P

Kósza 2010.02.03. 16:08:09

@csillag×: egy fenét, ezek a gaelic népek tényleg hagyják a csudába a nőket, és mennek inkább a kocsmába! :)

Manzanilla 2010.02.03. 16:09:01

@csillag×: De akkor is legalább megkérdezhette volna hogy nálam van e gumi :D

Kósza 2010.02.03. 16:12:34

@csillag×: itt a vonatkozó vicc:
Hajótörést szenvedtek és egy lakatlan szigetre kerültek: 2 férfi és egy nő az alábbi nemzetekből: olasz, francia, német, görög, angol, bolgár, japán, amerikai, ausztrál, új zélandi és ír.
Egy hónap alatt a következok történtek:
Az egyik olasz megölte a másikat, hogy megkapja a nőt.
A franciák rengeteget szexelnek hármasban és boldogan élnek.
A németek pontos tervet dolgoztak ki, hogy mikor melyiké a nő.
A görög férfiak együtt alszanak. A nő főz és takarít.
Az angolok arra várnak, hogy valaki bemutassa nekik a nőt.
A bolgárok hosszan bámulták a tengert, vetettek egy pillantást a nőre, és elmentek horgászni.
Az amerikaiak megtárgyalják az öngyikosság előnyeit és hátrányait. A nő állandóan azt ismételgeti, hogy a saját testével csak ő rendelkezhet, beszél a feminizmus lényegéről...
A japánok faxot küldtek Tokióba és várják az instrukciókat.
Az ausztrálok összeverekedtek, miközben a nő a többi férfival szemez, mivel az ausztrál férfiak számára túl unalmasak.
Az újzélandiak birkákat keresnek.
Az írek felosztották a szigetet két részre és pálinkafőzdét készítettek. Nem emlékeznek pontosan mi az a szex, de ez pár liter kókusz whisky után nem is lényeges. Elégedettek, mert tudják, hogy az angoloknak még egy korty whiskyjük sincs és ők nem adnak nekik.

Kósza 2010.02.03. 16:13:53

@Manzanilla: írek, skótók igen jófejek ebből a szempontból, persze nekem csak kocsmázni kellett velük, nem dugni! :)

dolgozó 2010.02.03. 16:15:13

@Frucsasz, az őzikelány:
Őőő... Ez azért nem teljesen így van. Bármit is érzek egy nő iránt, van úgy, hogy szívesebben vagyok a barátaimmal. Tudom, hogy a nőknek ezt nehéz (vagy lehetetlen) megérteniük, ez egy alapvető attribúciós ellentét férfiak és nők között, de attól még ez így van. Nem bántásból mondom, de szerintem nem túl szerencsés úgy tanácsot adni, hogy meg vagy győződve arról, hogy jobban ismered a férfiakat, mint a férfiak -> "Akárki akármit mond, olyan nincs, hogy ha egy pasi érdeklődik utánad, egy hónapig nem lát, és ezek után mikor lehetősége van rá, mégis a haverjaival tölti az idejét." -> Ó, dehogy nincs.
Hidd el, sosem fogsz tudni pasiként gondolkodni, mint ahogy mi sem nőként. Ebben egyezzünk meg és ne tégy olyan kijelentéseket, mint amit idéztem Tőled, mert ha pl ezt egy hasonló cipőben lévő barátnődnek mondod, aki ezt el is hiszi Neked, akkor a végén könnyen a te lelkeden száradhat, ha az említett barátnő lemarad valami nagyon jóról, mert épp nem úgy volt, ahogy oly magabiztosan gondoltad. Szerintem ha pasi ügyben egy nőnek tanács kell forduljon egy pasihoz és fordítva. Én is a női barátaimmal beszélgetek az efféle problémákról és hidd el, működik!

Remélem nem veszed bántásnak, amit írtam, mert nem ez volt a szándékom.

Üdv!

Glg 2010.02.03. 16:16:48

@Fx: "Aki úgy gondolja, hogy szerelmi és szexuális "befolyás" alatt tökéletesen fel tudja mérni a partnerét, az vagy arra sem képes, hogy a saját képességeit felismerje, vagy tényleg képes megismerni"-már neharagudj de te miafaszról beszélsz? egy kapcsolat elején honapokig kézenfogva járkálsz vagy miapicsa-ja bocs azt nem lehet mert érzelmileg befolyásol. akkor hónapokig msn h kiderítsd jó lesz e a gyerekeid anyjának-vagy miakurvaélet? kit érdekel a hosszútáv ember! menj orvoshoz vagy gyurmázni.

@Zsu0805: Zsu fikázd már le te is Fx-et :D:D

mecseki tigris (törölt) 2010.02.03. 16:20:14

No tehát a terápiás javallatom: Vegyen a posztíró egy vibrátort és azzal dugja meg magát ha sürgőssen erre van szükségei, utánna meg dugja meg a pasiját is.

2010.02.03. 16:31:20

@mecseki tigris: sorry, nem ide. :)

@Glg:
Ki az az FX? Várj utánanézek. :)

csillag× 2010.02.03. 16:45:41

@Manzanilla: óóóó, biztos úriemberből van és nem akarta magát ilyen helyzetbe hozni, h nehogy már a lánynál legyen.... ;)

@Kósza: ezjóó :)

@Glg: milyen Fx ellenes tábort szervezel itten??!! (kicsit durva vgyol:D ) amúgy én őt is meg tudom érteni :) Hát bizony nem vagyunk egyformák...

Kósza 2010.02.03. 16:48:15

@csillag×: akkor csak neked, csak most: kellemes estépÍtést kívánok! :)

Kósza 2010.02.03. 16:49:30

@csillag×: amúgy mióta Glg támadja fx-et, folyamatosan gyengül a forint,.... holnap megjátszom! :)

Kósza 2010.02.03. 16:50:41

Kellemes estét, sziasztok!

csillag× 2010.02.03. 16:51:30

@Kósza: *örülpirul* :)) KÖSZ...énis hasonlókat arra fele :)

2010.02.03. 16:54:52

@Fx: @Glg:
Fuhaa fiúk, érdekes témát hoztatok fel: Hogy mennyi idő után szabad/illik/érdemes/meg még sorolhatnám lefeküdni azzal akivel terveid vannak. :)
Mikor megértél rá, és ő megért rá, hogy összefeküdjetek. Hozzáteszem általában inkább a pasiknál jön el előbb ez az érzés. De azért valljuk be, hogy a mai világban a szexnek sincs akkora jelentősége már mint régen.

Persze abba nem hiszek, hogy első este szexből olyan fúúú de komoly kapcsolat lesz, és abban sem, hogy ismerjük egymást 2 hete és ezalatt az idő alatt is 2x láttam, de a harmadikon már feküdjünk le. Ez mind kapcsolat és érzelemfüggő, hogy mennyire érzed azt, hogy te azzal a valakivel le szeretnél feküdni. Viszont valljuk be őszintén, hogy egy 23 és egy 26 éves emberről beszéltünk, azért itt már nem hónapos húzásokról van szó. Mint fent már írtuk, hogy egy széknek vagy asztalnak 4 lába van, amiből az egyik a szex. És azért vallja be mindenki hogy fontos része is egy kapcsolatnak, ha ez nem működik elronthat sokmindent. Persze lehet próbálkozni, lehet változtatni hátha jobb lesz, de van amin nem lehet változtatni. És egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet, ezzel nincs is semmi gond. Ők persze könnyebben oda is adják magukat, és ezzel sincs semmi gond.

Ohhh, bazira nem jutok semerre. :) Csak irom-irom és egyre kuszább és egyre inkább távolodik a vége. :)

A posztban a lány elöbb eljutott a szextémához mint a srác, ezzel nem is lenne gond, ha teszemazt ha eltelt volna 1 hét és a 7. napon mikor a csaj (3-4 tali után) azt mondja hogy szex, és a srác azt mondja, hogy még várjanak. De itt azzal is gond van, hogy asszem kb. 2-3 hónap telt el (azért gondolom ha addig neten tartották a kapcsot azt folytatták is), hetes szünetekkel, sőt asszem volt egy 2-3 hetes taliszünet is. Itt már ezzel alapjába nekem gondjaim lennének, de amúgy is úgy vettem észre a posztból, hogy a lány egy kicsit jobban állt a dologhoz mint a srác. Mert ugyebár ez a megcsókolhatsz ha akarsz, aztán 2 hét talistop, de utána meg fontosabb a haverokkal elmenni bulizni. Jó aláírom, menjen a haverokkal délutáni bulira, de akkor szóljon a csajnak, hogy én x óráig a srácokkal vagyok, de utána várlák nálam vacsizunk v ilyesmi. Vagy bármi, dehát lehet csak én gondolkodok úgy, hogy ha valaki időt akar szakítani a másikra akkor tud is. A srác kicsit félvárról vette szerintem ezt a dolgot. Ennek hol lesz így jövője?

csillag× 2010.02.03. 16:55:33

@Kósza: nah, megszólalt a közgazdászvér? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 16:55:47

@Manzanilla: sok mindent nem tudsz tenni: vagy vársz, a ki tudja mire, vagy továbblépsz, amerre szép.:-) Bár ha most is ennyire foglalkoztat, hogy miért nem volt aktus, akkor később is fog.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:05:11

@Zsu0805: engem az érdekelne, hogy milyen terveket lehet szövögetni ca. 2 hónap után? Semmi jelentősége, hogy mikor lesz szex. Akkor, amikor itt az ideje.
"egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet." Ez jó.:-))

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:05:20

@Zsu0805: Mégis inkább csak tömören. Sok ember számára létezik "szerelem első látásra". Szerinted az ilyenek életében milyen helyiértéke van például a tiszteletnek? Mármint nem annak, ami alapból jár, hanem amit a másik kiérdemel a személyével. Beszélni sokmindenről lehet, de amelyik kapcsolatban befigyel a félrekuffantás, ott igazi tiszteletről sosem volt szó. Nem kiesett az a bizonyos negyedik láb, hanem nem is létezett. Megáll az asztal három lábon is valahogy.. egészen addig, míg rá nem teszel valamit.

A pénz kapcsán egyetértek: bizonyos dolgokat értelemszerűen csak abból lehet megoldani. Arra próbáltam kilyukadni, hogy vannak olyan szempontok IS, amelyek sem a szerelemből, sem a szexből, sem az anyagiakból nem eredeztethetők. Ezek pedig a közös célok, a hasonló (de legalábbis összeegyeztethető) mentalitás, a két érdeklődési kör egy bizonyos metszete. Gondolj a gyerekvállalásra, hogy egy konkrét példát mondjak. Persze nem mindegy, hogy milyen típusú kapcsolatról beszélgetünk. Ha közösen sütkérezünk a napon, jól érezve egymást, ahhoz igazából nemhogy anyagiak, de még csak szerelem sem kell: elég a jó szex, itt és most, és csókolom. Ha viszont hosszabb távon gondolkodunk, nagyon is fontos, hogy azonos irányba húzzuk azt a bizonyos szekeret, és ennek csak egyik szükséges feltétele a pénz. Sokan esnek abba a hibába, hogy nem is győződnek meg róla, az életcéljaik, terveik egyáltalán szinkronba hozhatóak-e egymáséval, mert hát akkora a ceji, hogy az majd megold mindent. Pedig ellenkezőleg: mikor elmúlik a szerelem, akkor lehet csak igazán egymás fejéhez vagdosni, hogy erről meg arról mondtam le miattad. És onnantól gyakorlatilag már csak lejtmenet lehetséges. Ezért tartom a közös csapásirányt negyedik alappillérnek, az elsőt pedig egyszerűbb összefoglaló jelleggel érzéseknek nevezni.

Érzések, jó szex, anyagi gyarapodás, közös célok.. és minden nap néhány pohárka házipálesz, hogy akkora sületlenségeket tudjak összehordani, mint ebben a kommentben. ;)

Manzanilla 2010.02.03. 17:20:17

@Zsu0805: "egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet."
- Nem tartom magam könnyűvérűnek, legalábbis remélem hogy két hónap ismeretség után azon csodálkozni hogy miért mondták nekem azt hogy inkább várjunk, az nem számít annak. :D

2010.02.03. 17:21:06

@tarquin - 1. Piréz FC:
Hát ebben az esetben kb semmiféle tervet nem szövögethetett a lány. Mármint szerintem tök egyértelmű volt, hogy ennek semmi jövője. Legalábbis én nem tudnék olyan pasival jövőt elképzelni, aki olyan távol lakik tőlem/olyan elfoglaltsága van, hogy csak heti 1x talizzunk. Annak milyen jövője van? Ráadásul ha már kapcsolatot akart a srác akkor legalább szorítsa a haverokat a hétköznapokra, vagy a pénteki napra és akkor legalább szombat-vasárnap tudott volna a csajjal találkozni. Itt inkább a srác alaphozzáállásával volt a gond és nem a szexkérdéssel. Mert ez a megcsókolhatsz ha akarsz... Legalább úgy tette volna fel, hogy ha készen állsz megcsókolnálak, vagy valami ilyesmi, nem hogy a csaj ha akarja. Ilyen pasinak olyan gyorsan kell utilapot nyomni a valagára amilyen gyorsan csak lehet, még mielőtt bármi kialakul. És agyalni ilyenen felesleges.

2010.02.03. 17:25:27

@Primitív Állat:
Szerelem első látásra... hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :) :) Ne mókázz velem. Aki hisz a szerelem első látásra téveszmébe annak javaslom a tündérmeséket. Walt Disney-nek van 1-2 aranyos meséje, nézegesse azokat, hátha egyszer felnő.
Szerelem első látásra... az ilyen ember nincs tisztában a szerelem szó jelentésével. A szerelem szó a szeretlek szóból eredhet, és ugyebár azt hogy szeretlek olyan embernek mondom akit ismerek, tehát mit szerethetek egy olyan emberben akit először látok? Maximum a kinézetét, kisugárzását, mosolyát, arcát, testét stb stb de ez nem szerelem, nem is szeretet, csupán vonzalom és a kémia.

Jó tudom Primitív, hogy itt majd jön a magyarázat, de ezen az első mondaton... fuuu ezen kiborulok... olvasom tovább és jön a köv komment. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:25:32

@Primitív Állat: jól működő párkapcsolat is lehet közös cél, így önmagában. Gyakoribb hiba, hogy az egyik akarja, a másik elvárja.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:29:00

@dolgozó: Azért nem mindegy, hogy egy ismerkedés kezdeti szakaszában, vagy egy több éves kapcsolatban "van úgy néha", hogy szívesebben vagy a barátaiddal. Itt tényleg kevesebb volt a férfi részéről a lelkesedés az elvárhatónál. :)

Összeállt a fejemben a tökéletes ismerkedési forgatókönyv, az optimális időzítésekkel. Első randi: másfél óra beszélgetés semleges helyen, például ebédmeghívás. Második kör: közös program a két fél érdeklődési körének megfelelően, kirándulás vagy paintball, apró puszik, kézfogás a végén. Harmadik felvonás: a lány elmegy a fiú lakására, majd 10 perc beszélgetés után csók, deepthroat, petting, 69, aztán vadszex hajnalig. Mindezt 168 órán belül.

Kis kiegészítés: már az első randin megcsókolhat, ha gondolja... én kész vagyok rá. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:33:18

@Zsu0805: azért az összebújásra vonatkozó terveket mégis szövögette, de nem is kell feltétlenül közös gyerekvállalást és csilli-villi jövőt tervezni 2 hónap ismeretség után. Habár lehet, hogy én vagyok túl könnyűvérű.:-)

2010.02.03. 17:34:27

@Primitív Állat:
Fuuu... igaz... csak tudod az emberek nagyon-nagyon nagy része bár azt hiszi, hogy tiszteli a társát és hogy milyen fúúú de jo a kapcsolat attól függetlenül megcsalja. Miért is? Mert ugyebár sokan nem fogják fel a csökött agyukkal hogy az a saját magam és a másik megcsúfolása ha megcsalom. Ilyenkor se őt se magamat nem tisztelem. Itt kezdődik a gond, hogy sokan nem fogják fel, hogy ez a tisztelet megcsúfolása. Az meg hogy ezt felfogják fel kell nőni, meg kellenek olyan értékrendek, de a mai világban ilyeneket már nagyon kevés személynek adnak át.

Nah akkor most hogy is áll ez az asztal? Milyen lábakon?

2010.02.03. 17:39:40

@Manzanilla:
Jó nem úgy értettem a könnyűvérűbb dolgot, hogy Te az lennél. Viszont azt is azért érezheted, hogy sokaknak az amit leírtál az könnyűvérűbb dolog mint amit ő tenne. Hisz ahogy leírtad... várj utánaolvasok...

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:41:20

@Manzanilla: Túl heves vagy a skót tempóhoz képest. Lassíts! :)

@tarquin - 1. Piréz FC: Akkor viszont az a kérdés, hogy kinek mitől lesz jól működő. Akinek például pusztán a szextől, annak tényleg elegendő, ha a párkapcsolat célja maga a párkapcsolat. Addig dugunk, amíg jó. :) Vagy egy olyan kapcsolatfüggőnek is, aki beéri azzal, ha nincsenek nagy veszekedések nap mint nap. Aki azonban kicsit igényesebb ennél, az ennél összetettebb célokat is megfogalmaz a társas létezés vonatkozásában. Ámbár mivel az élet célja is maga az élet, talán felesleges ezt is ennyire túlbonyolítani. :)

Manzanilla 2010.02.03. 17:48:39

@Zsu0805: Lehet, pontosan ezért írtam meg a sztorit, hogy mások esetleg rávilágíthassanak olyan dolgokra, amit magamtól nem veszek észre, például ebben az esetben hogy túl gyors vagyok a skót tempóhoz. :P
Taposom is a féket márazonnal.
Egyébként nem tervezgettem / tervezgetek semmit, eléggé lefoglal a munka meg tanulás amit egyszerre csinálok, ez a "kapcsolat" ez most csak úgy van. És hát olyan amilyen.

Manzanilla 2010.02.03. 17:49:34

@Zsu0805: Lehet, pontosan ezért írtam meg a sztorit, hogy mások esetleg rávilágíthassanak olyan dolgokra, amit magamtól nem veszek észre, például ebben az esetben hogy túl gyors vagyok a skót tempóhoz. :P
Taposom is a féket márazonnal.
Egyébként nem tervezgettem / tervezgetek semmit, eléggé lefoglal a munka meg tanulás amit egyszerre csinálok, ez a "kapcsolat" ez most csak úgy van. És hát olyan amilyen.

Manzanilla 2010.02.03. 17:50:31

Sorry, kétszer ment...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:59:17

@Primitív Állat: mindig kérdés, hogy kinek, mitől lesz jó. Ugye elég gyakori történet, hogy mindenki úgymond áldozatot hoz a cél érdekében - sorolják is a válópereken vég nélkül, és közben kiderül, hogy közös cél nincs is többé - tán nem is volt, ez van az általad említett esetben. Minőségi párkapcsolatban pedig az a közös cél, hogy minőségi legyen ill. maradjon. Nem arról szól, hogy tegyél boldoggá valakit, mert nem tudod, pedig ez hibás elvárás, mivel nem egy másik embertől leszel az. Max. hozzá tartozhat. Ehhez már kőkeményen ismerni kell magad, és figyelni a másikra is. Lazázásnál elég a szexre figyelni, a napsütésre és a csillagokra.:-) A kapcsolatfüggési neurózist nem tudom párkapcsolatnak nevezni.

2010.02.03. 17:59:38

1 hét msn

3 tali, harmadikon gondolom akkor esett meg a petting és a csók, de javíts ki ha tévedek, bár igazándiból a történet szempontjából szerintem tök lényegtelen hogy a másodikon, harmadikon vagy a tizedinek volt a csók. Akkor ugyebár csók, és innentől kezdve kezdtetek el kapcsolat szempontból formálódni, mivel eddig csak ismerkedtetek, felmértétek a terepet, hogy bejöttök e egymásnak, akartok e egymástól valamit.

Hmmm, most megfogtál... ez nekem nem is rémlett, hogy a csókos-pettinges este után és kari között Ti talizgattatok. Várjunkcsak, most agyalok, nov közepén taliztatok először, akkor kb ha jól számolom kari és a 3. között volt kb. 3 talitok. Végülis erre már lehet azt mondani, hogy kapcsolat. Utána kb. 1 hónapig nem láttad, taliztatok ha jól gondolom talán 1-2 hete lehetett.

Kérdeznék... remélem nem sértődsz meg:
Ennek szerinted még van értelme? Én nem látom legalábbis a leírtak alapján, hogy a srác annyira törné magát, hogy komolyra fordítsátok a szót. Mert ha annyira komolyra akarná fordítani szerintem többször keresne, nem neked kéne 1 hónap után furcsállanod, hogy nem láttad. Oké, aláírom, hogy beteg volt a tesója, és utána ő volt beteg és 2 hétig nem láttad, de utána ha tényleg akarta volna hogy talizzatok. Persze ottvan, hogy keresett telefonon, meg gondolom az msn-ezést se hagytátok abba, de ennek így mi értelme van? Van jövője? Mindig hétvégente taliztok ha épp nem a haverjaival van? Jobban belegabalyodsz lefexetek és utána is bejátszik 1-2 ilyen egy-egy hónapos talistopot? Hát én nem lennék a helyedben (bár bevallom most nemrég voltam kicsikét hasonló szituban), és én nagyon jól átgondolnám a helyedben. Azt hogy Te mit vársz a jövőtől, mármint hogy milyen kapcsolatra vágy? És utána látod, hogy ő ebbe belefér vagy sem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:02:28

innom kell egy HáziPáleszt, nem értem, amit leírtam.:-)
Nem arról szól, hogy boldoggá tegyél valakit, mert nem tudod. Pedig ez a hibás elvárás, de nem egy másik embertől leszel az.
Na, így már értem magam.

2010.02.03. 18:04:45

@tarquin - 1. Piréz FC:
Fuhaa... :) Várj elolvasom ezt mégegyszer. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:06:20

@Zsu0805: Hát ez az. De akinek ilyen sajátos fogalmai vannak a tiszteletről, az saját magával szemben sem tekinti tiszteletlenségnek a félrelépést, tehát nem támad zavar az Erőben. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:06:22

@Zsu0805: megpróbáltam érthetőbben. Kicsit később.:-)) Megártott a napi agypörgetés.

csillag× 2010.02.03. 18:13:01

Fúúú, gyerekek nah hol tartotok? hány lábon álltok ? vagy már csak az asztal lap van? :)

2010.02.03. 18:14:02

@tarquin - 1. Piréz FC:
Ez valami olyasmi lehet, hogy amíg én nem vagyok elégedett magammal és az életemmel stb. stb., ameddig én nem vagyok boldog addig nem tudok mást se boldoggá tenni. És ez mindkétrészről működik. Ha a pár 2 fele 1-1 emberként nem boldog addig együtt se lesznek boldogok.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:16:24

@tarquin - 1. Piréz FC: Én még így sem nagyon értem, de azért megpróbálok reagálni. :) Optimális esetben két boldog ember teszi még boldogabbá egymást szerintem. Nem is kell rajta görcsölni, alapból megy ez a minőségi párkapcsolatban. Fontos kérdésre tapintottál rá: sokaknál a kapcsolatfüggés révén kialakuló társasjátékok igenis párkapcsolatnak számítanak. Ha a párkapcsolat definíciója alapból ennyire képlékeny, nem csoda, ha arra még nehezebben találunk választ, mitől lesz jól működő az a valami. :)

2010.02.03. 18:16:32

@Primitív Állat:
Hát igen, a tisztelet fogalmával sokan hadilábon állnak. :)

@tarquin - 1. Piréz FC:
:) Amúgy szerintem kb. már értem mit mondtál. :) Legalábbis remélem. :)

@csillag×:
Egyre többön, egyre többön. Most már nem is asztalról vagy székről beszélünk, hanem kezdünk az élővilág felé lépkedni, pl. a százlábuak felé. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:22:16

@Zsu0805: Nem, nem sértődök. :)
Azt tudom, hogy hosszú távon nem vágyom ilyen kapcsolatra. Nagyon sok minden nem stimmel, viszont úgy gondolom hogy a pasi egyszerűen úgy gondolja hogy ez így normális. Sokat van a családjával, űzi a hobbijait, a kapcsolatokkal meg úgy van hogy jó ha van, de nem szakad meg hogy mindenképp legyen. Ezt ki is mondta.
Tehát talán arra jó hogy "lógjunk" együtt, amikor vele vagyok nagyon jól megvagyunk, de hosszú távon nem hiszem hogy ezt így lehetne csinálni.

"ameddig én nem vagyok boldog addig nem tudok mást se boldoggá tenni"
- Ez szerintem is így van, bár inkább úgy mondanám hogy aki önmagával békében van, vagyis van egészséges önbizalma, csak annak lehet normális kapcsolata. A boldogság sok mindentől függ, nem lehet mindig mindenki boldog. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:22:29

Na megpróbálom én is, én még csak két páleszt ittam.

"Nem arról szól, hogy boldoggá tegyél valakit, mert úgysem tudod. És elvárásként is éppen ezért hibás, hiszen te sem egy másik embertől leszel az."

Na, hogy tetszik? Teccikérteni? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:26:15

@Zsu0805: @Primitív Állat: köszi, hogy megfogalmaztátok.:-) Zsu-hoz annyit tennék hozzá, hogy a boldogság és az elégedettség nem ugyanaz, ezért nem tudok az első mondattal teljes mértékben egyetérteni. Van, aki attól boldog, hogy nem elégedett.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:29:11

@Primitív Állat: jó, köszönöm. Pálinka nélkül sokkal nehezebb.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:31:21

"én elfáradtam, feladom már, asszem hazamegyek" mindenkinek szép estét.

2010.02.03. 18:32:05

@Manzanilla:
Hmmm, akkor tényleg nem értem a pasit. Hogyha tényleg ilyen félvállról veszi a dolgot, akkor miért ilyen konzervatív a szexel kapcsolatban? Ha tényleg van van, nincs nincs alapon működne akkor lehetne kicsit lazább is. Hmmm, ez nekem nagyon furcsa. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:35:06

@Zsu0805: Na hát ez az, ezért nem jutok én se sehova, hiába próbálom elhelyezni a pasit a felejtős - sohaelnemengedős skálán. Semelyik általam ismert kategóriába nem illik. :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:36:23

@tarquin - 1. Piréz FC: Ez így van, csak a boldogság kapcsán a legtöbben automatikusan olyan fogalmakra (is) gondolnak mint a lelki béke, megnyugvás, belső harmónia. Bizonyos embereket valóban az örök elégedetlenség sarkall folyamatosan nagyobb teljesítményekre. Ők nyilván így érzik jól magukat a bőrükben, és tágabb értelemben tényleg nevezhetjük boldogságnak ezt is. Ezek már anyanyelvünk csodálatos útvesztői. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:39:26

@Manzanilla: Akkor itt van a kutya elásva: kategorizálni akartad, ő meg ügyesen kibújt ezalól. Valójában ezzel keltette fel az érdeklődésed. A végén kiderül, hogy egy igazi stratégáról van szó. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:45:06

@Primitív Állat: A fene!! Ez még eszembe sem jutott. :D Nem gondoltam volna hogy ilyen taktikás fazonok is vannak. Te viszont tudhatsz valamit, ha ezt így kiszúrtad :D

2010.02.03. 18:50:21

@Manzanilla:
Hmmm... hát igen, nehéz elhelyezni az ilyen embereket.

Én szilveszter elött 1 nappal ismertem meg egy srácot, aztán iwiw, msn stb stb, és taliztunk. Szimpátia kölcsönös, csók aztán elválás, mindez egy szombati napon. Minden nap hívott, msn (bár nem szokott, főleg nem meloból), viszont nem kérdezte, hogy mikor talizunk legközelebb (pedig 20 percre lakik kb tőlem), aztán jött egy hívás tali utáni csütörtökön, hogy mit csinálok köv. hét szerdán. Kis naívan azt hittem, hogy biztos le akarja foglalni a mozijegyet (első talin nem tudtunk megnézni egy bizonyos filmet). Gondoltam kis naívan, hogy majd pénteken, szombaton vagy vasárnap tali... haverokkal ivott, haverokkal ment ide-oda, másodszor megnézett velük egy filmet. Én meg csak kamilláztam, hogy most mivan. Aztán eltelt az 1 hetes elsőtali "évforduló" aztán a vasárnap, aztán a hétfő jött, persze szombatot leszámítva minden nap hívott, erre hétfőn felhív, hogy akkor most mit is csinálok szerdán. Épp vezettem, így nem volt lehetőségem kiokosítani, de aztán megtettem, hogy számomra ez igy semminek se a kezdete, hanem inkább egy mélyrepülés lefelé. És amúgy teljesen elfogadta, és harag sincs. Majd lesz más.

Szerintem Nálad is lesz majd más akit be tudsz majd sorolni egy kategoriába :)

2010.02.03. 18:52:34

@Manzanilla:
Ohhh @Primitív Állat: mindent tud, csak őt kell kérdezni. Ő az a bőlcs nagyapó tipus. :) Asszem a kora is megvan már hozzá. :P :D :) Nemde? :P :) :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:55:42

@Manzanilla: @Zsu0805: Dede, apátok lehetnék. Kérdezzetek bátran. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:57:25

@Zsu0805: Szerintem jól tetted hogy dobtad, az ilyen pasiknak el kellene gondolkodniuk az értékrendjükön, mert azzal valami nem stimmel akármilyen jóindulatúak is.
És azóta találtál már valaki jobbat? :)

Mindenkinek köszi a válaszokat, megyek jégkorizni (az exemmel aki mostanra jó haverom lett). Szerintem egyébként rendszeres kommentelő leszek, amúgy is minden reggel ránézek a blogra. :)

2010.02.03. 18:59:29

@Primitív Állat:
Nekem arra Nr.1-re ott van Lobelt. :P :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 19:01:24

@Zsu0805: Hmm. Akkor valami más szerepkört kellene kitalálnunk nekem. De Nr.1-eset ám! ;)

2010.02.03. 19:02:53

@Manzanilla:
Ááá, most ilyesmivel nem foglalkozok, de ha szembejön az utcán majd letámadom. :) Nah jó nem... de valami olyasmi. :)

Jó korizást. :) Várunk itt szeretettel, mindíg van egy kis tere-fere... :)

2010.02.03. 19:04:22

@Primitív Állat:
Hmmm... Most nem jut semmi eszembe. :) Majd agyalok. :) Te is agyalj. :) Nah én meg megyek fürdeni és enni egy kis ebédet (tudom-tudom, ez már csak maradék). :)

Nikica21 2010.02.03. 21:08:09

Szép jó estét! Hol vannak az esti műszak tagjai....erás, ördögöcske...csillag....esetleg zsu????Hahóóóó!!!!:)

csillag× 2010.02.03. 22:42:29

@Nikica21: Én vagyok, de csak felugrottam....megyek vissza a könyv mellé. Roppant érdekes szórakozás :P

Devil2 2010.02.03. 23:08:06

@Nikica21: Szia kicsi lány! :) Mostanában valahogy nem a régi már az esti műszak, sajnos. Gondok itt, gondok ott.. majd lesz jobb is! :) /És van akinek hiányzunk.. nahát.. :))/
Aranyos vagy!! :)

Nikica21 2010.02.04. 21:04:52

@Devil2: Jó hogy hiányoztok drágaságaim!:)
Tessék felhagyni a gondokkal és itt velem felszabadultan trécselni!:DDD

goobyhill 2010.02.17. 11:36:35

Szerintem egyertelmüen meleg a srac.

Karachar Nevian (törölt) 2010.02.17. 12:05:16

Homokos vagy mezei impotencia.
Utálom h a nők nem veszik észre a nyilvánvalót, de a vadiúj műkörmöm-színárnyalatokat kilóméterekről kiszúrják..

Edding 2010.03.26. 14:31:40

szerintem csak simán nem áll fel a fasza
süti beállítások módosítása