A pettinghez értett, de a nőkhöz nem

2010. február 03. 07:26 - Panni CsP

"A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!! - nem tudtam, hogy egy férfi ilyet is képes mondani, amikor ott a lehetőség egy jó kis menetre!?” – következő alanyunk egy igen érdekes tapasztalattal gazdagodott, ugyanis kifogott egy olyan pasit, aki elhúzódik a csóktól, telefonon keresztül viszont végtelenül kedves. Ehhez párosul még néhány apró hazugság és kész az idegbaj. A posztíró tőletek várja a segítséget, úgyhogy hajrá!

 

Sziasztok! Egy aktuális történetet szeretnék elmesélni egy friss kapcsolatról. 23 éves lány vagyok (rendszeres olvasója a blognak). Még sosem volt dolgom ilyen pasival, mint az alábbi sztoriban, pedig volt már jó pár kapcsolatom. Előre is bocsi, hosszú lesz, sok unalmas részlettel. Külföldön élek, és mivel elég kevés ismerős és barát van kéznél, akikkel eljárhatnék szórakozni, úgy döntöttem megpróbálkozom az internetes tárkeresővel, mondván, soha ne mondd, hogy soha. Egy éve nem volt kapcsolatom, gondoltam, bármilyen próbálkozás jót fog tenni. Hamar (tavaly, november közepén) találtam is egy szimpatikus srácot, 26 éves, a kép alapján máris nagyon megtetszett, aztán – kb. egy hetes msn-ezés után - az első randin az is kiderült, hogy intelligens, érdekes és nagyon jól fizető munkája van, jól el tudunk beszélgetni és úgy általában, kellemes randi volt.

Lett belőle második, harmadik találka is, viszont ezen az utóbbin már igencsak furcsállottam, hogy még mindig nem ért hozzám, meg sem csókolt, pedig ekkor már felmentem hozzá a lakására, mégpedig filmet nézni. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok az a típusú csaj, aki simán ráveti magát a pasira. Régimódinak tartom magam és jobban szeretem, ha a pasi kezdeményez. Azt is mondhatjuk, hogy a visszahúzódó, bizonytalanabb típushoz tartozom. Láthatta rajtam, hogy nem tetszik a dolog, mert ezt mondta: "Ha gondolod, megcsókolhatsz, én kész vagyok rá!!" Hát ez egyrészt kissé olyan illúzióromboló volt, másrészt jót mosolyogtam rajta: milyen fura pasi! Azzal indokolta, hogy eléggé félénk, inkább azt várja, hogy a lány kezdeményezzen. Végül aztán túljutottunk a csókon is - az ágyban petting közben már kicsit sem volt szégyenlős. Sajnos ezzel nem értek véget a furcsaságok. Másnap hazavitt, a kocsiban odahajoltam, hogy megcsókoljam, mire ő elhúzódott!! Kérdem, mi van. Hát nem tudja. (Akkoriban lakótárssal laktam, aki pasi volt - talán tartott tőle hogy valójában a férjemmel élek, az meg kiszalad egy bárddal, ha meglát?) Elköszöntem, hazamentem. Ezek után továbbra is találkoztunk, mégpedig mindig szombat esténként. Hétközben kaptam tőle az sms-eket, telefonon is beszéltünk. Jött a karácsony, megbeszéltük, hogy csinál vacsorát, együtt leszünk. Ezt lemondta, mert a húga kórházba került (láttam a kislányt, Down-kóros, úgyhogy nem volt nehéz elhinni). Megértettem, sajnáltam, minden oké. Szilveszterre egyeztettük a következő találkát, amikorra sajnos ő lebetegedett, két hétig nem láttam. Már január közepe volt, ami azt jelenti, hogy kerek egy hónapig nélkülöztem őt. Már igencsak gyanakodtam, hogy én csak úgymond talonban vagyok, talán van egy másik nő is a képben. Telefonon rákérdeztem, hogy tényleg akar e valamit vagy sem, mert ha nem, akkor ne kínlódjunk, de mindig azt állította, hogy igenis akar, higgyem el, hogy nem kamuzik, miért tenné. Persze sms-ben rákérdeztem egy szombati napon, hogy akkor az aktuális hétvégén lesz e találkozó. Válasz nem jött, este hatkor felhívtam, nem vette fel. 45 percre rá kaptam egy sms-t, hogy ne haragudjak, hogy nem válaszolt, délutáni buliban volt, de már otthon van, tök fáradt. Ez tette be a kaput, másnap írtam neki hogy nekem ez így elég gyenge kifogás volt, kicsit elegem van. Erre csak este válaszolt, mert hát aznap is bulizott napközben - érezte hogy csalódott vagyok. Viszont hiszem vagy sem, ő nem hazudott soha. Felhívtam, telefonon beszéltünk, ne haragudjak de ebben az évben még sehol sem volt, most tudott csak bulizni egyet a haverjaival, nagyon rossz volt az elmúlt pár hete, ezért volt most velük, de megérti ha ezt így nem akarom. Én meg azt mondtam, hogy oké, ha gondolja, akkor próbálkozzunk tovább, ő meg ennek örömére elhívott, hogy a következő szombaton legyek vele. Így is lett, szép és jó volt egy hónap után végre látni. Aztán jött a következő eset: ágy, szenvedélyes petting - amit egyébként nagyon jól csinált, jobban, mint eddig bármelyik ex-barátom. Gondoltam, két hónapja ismerjük egymást, miért ne lehetne szex? Ezt meg is kérdeztem tőle a dolog hevében, mire ő: "A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!!" Na puff! Azt hittem lefordulok az ágyról. Nem tudtam, hogy egy férfi ilyet is képes mondani, amikor ott a lehetőség egy jó kis menetre!? Normális dolog ez? Na jó, megoldottuk máshogy. Megnyugodtam, hogy ezek szerint nem egyéjszakás numerára kellek neki. Ez volt a múlt hétvégén, azóta is kapom az sms-eket, rendszeresen keres, szinte minden nap - kedves, érdeklődő stílusban. Kérdés: mit gondoltok?? Találkoztatok már ilyen emberekkel / szituációval? Hagynátok az ilyen "kapcsolatot" a fenébe?

 
274 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr551716256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2010.02.03. 08:22:37

Hát volt ilyen barátnőm, aki a randik után mindig lepettingelt, de nem lett belőle semmi komoly!:)

Kósza 2010.02.03. 08:58:07

mert a petting az nem szex? Ez az amerikai iskola, ahol az orál nem számít,--- lásd Monica :)

summerstorm 2010.02.03. 09:03:59

Kedves Kósza, jó reggelt :)!

Kishölgynek csak annyi a kommentem, hogy ha valami ennyire bonyolult, hogy Sherlock Holmes-t kell játsz, hogy kiderítsd, hogy mi a fene van egyáltalán köztetek, azt miért is kell erőltetni...
Értem én hogy bonyolult lélek vagy, de azért túlzásba se kell esni.

Kósza 2010.02.03. 09:16:53

@mooon:): köszönöm a kedves üdvözlést, jó reggelt neked is! És mindenkinek pálinkás jóreggelt! Továbbá visszamenőleg tegnmap estére kellemes estépítést, mert Csillag hiányolta! :)

kóristalány 2010.02.03. 09:18:35

Én azt mondom, hagyj még egy kis időt magatoknak. Nem sok reménnyel kecsegtet ez a kapcsolat, de adj egy esélyt. Ha továbbra is így folytatódik, akkor viszont inkább keress mást.

Kósza 2010.02.03. 09:19:18

@kóristalány: erre a kapcsolatra időt? Minek?

Glg 2010.02.03. 09:20:56

"és nagyon jól fizető munkája van"-gratulálok, megragadtad a lényeget-na ezért nem hakladtok sehova mert megérezte h a bukszája jobban vonzz mint a farka. am a csávó egy balfasz a legrosszabb fajtából, vagy perverz és csak a pettingre gerjed :D:D

Glg 2010.02.03. 09:22:06

@Kósza: egyetértek...a 2 hónap is sok volt már erre :D

Kósza 2010.02.03. 09:24:27

@Glg: először érdekesnek nevezte a munkáját, és csak utána jólfizetőnek! Ez így rendben van! :)

Kósza 2010.02.03. 09:26:17

@Glg: úgy értem az én unalmas, de jól fizető munkámmal labdába sem rúghatnék?!

peace_n_love 2010.02.03. 09:27:53

Lehet, hogy valami gond van a szerszémmal... vagy korai magömlése van, vagy nem áll a zászló, vagy valami ilyesmi miatt aggódik a gyerek... Az önbizalmát turbózd fel neki valahogy, az mindig jól jön.

Ha nem ez, akkor másik nő, és egy oszkárdíjas alakítás.

kzgy 2010.02.03. 09:34:06

A srác langyos, vagy a lány csúnya.

mocsokmacso 2010.02.03. 09:36:19

Szerintem valami egészségügyi, vagy pszichológiai problémája van a srácnak, idő kérdése tényleg és ki fog derülni, csak hát gondolom 26 évesen már túl kellene az ilyeneken lenni.
Ha elfogadod, hogy kész vagy vele szakítani is, akkor szerintem hívd el sörözni vagy borozni (ki tudja mit szeret) próbáld leitatni és finoman próbáld megtudni az okokat, aztán elképzelhető, hogy begurul ezen, de az is lehet, hogy megkapod a választ. Ha begurul, akkor szakítás jön, ha nem, egy olyan embert kapsz, aki veled osztott meg valami nagy titkot és gondolom a lányoknál ez nagy szempont: ki fog tartani az élete végéig melletted.
Legalábbis én így szoktam a csajokkal ... leitatni és kiszedni belőlük mindent :D Egyszer nem jött össze, mert iszonyúan hozzá volt edződve az alkoholhoz a leányzó. :D

Kósza 2010.02.03. 09:38:07

@mocsokmacso: azóta szeretnél kitartani mellette életed végéig?! :)

kóristalány 2010.02.03. 09:40:47

@Kósza: ...ha úgysincs jobb, miért ne? :)

kóristalány 2010.02.03. 09:41:49

@kóristalány: Aztán meg: "A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!!" :))))

_Tomiby 2010.02.03. 09:42:52

Ez egy mekkora lúzer emberke. Nem tudja eldönteni, hogy most buzi legyen vagy sem. :)

Kósza 2010.02.03. 09:46:25

@kóristalány: mindig van jobb. Vagy csak másik? :)

kóristalány 2010.02.03. 09:48:07

@Kósza: másik, aki jobbnak tűnik :)

Glg 2010.02.03. 09:49:39

@kóristalány: mert ez egy elbaszott felfogás. aki vár azzal max annyi jó történik h eléri a következő buszt :)

@Kósza: az úgy mégrosszabb, nem elég h sok lóvét keress még abba is beleköt ha unalmas melód van :D:D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.03. 09:52:13

Kellett Neki egy kósza suna időszakosan, nna ez voltál Te, kedves cikkíró.

Lexycat (törölt) 2010.02.03. 09:53:21

Hat nekem pont ilyen kapcsolatom volt nemrég, hetköznapokon napi 1-2 sms és max. heti egy talalkozó szombaton.Lezártam 3 hét után.. Sztem, ha egy pasi igazán akar egy nöt, akkor tesz is érte, azaz szakít rá idöt! Ne próbáld kitalálni, miért nem kellesz neki, fogadd el es keress olyat, akit tényleg érdekelsz!

Falusi_metálos 2010.02.03. 09:57:23

megőrzi a szüzességét az igazinak, vagy nemibeteg, vagy van buzi beütése nekijje

"intelligens, érdekes és nagyon jól fizető munkája van, jól el tudunk beszélgetni és úgy általában,"
ez a sorrend viszont nemsemmi vazzeg, legalább aggyá a láccatra
:)))

nabeul 2010.02.03. 09:59:27

Na, hát ők nem azok a "nők", akik nem tudják, hogy mit kell csinálni egy pasival:
buszkemagyar.blog.hu/

summerstorm 2010.02.03. 10:00:17

@kóristalány:

én már tegnap is megmondtam :) :)
"minden nőnél van jobb nő"...
:)))))

Doubledeceker 2010.02.03. 10:01:17

@Falusi_metálos:

" jól fizető munkája van"

Ja ez engem is odabaszott, persze, persze jó az ha valalki sokat keres, de miért kell ezt így megemlíteni.

Amúgy meg milyen nő már az aki nem tudja berántani a sárcot az aktuális pillanatban, na de komolyan?????

Lehet tényleg buzancs a srác...

summerstorm 2010.02.03. 10:01:50

@mocsokmacso:

megijedtél, hogy beisz az asztal alá, és életed végéig pszichomókus simogatja majd a fejed, hogy rendbetedd az önértékelésed :D?

jaffandi 2010.02.03. 10:04:31

Szerintem nem érdemes próbálkozni, ha már az elején ennyire nem megy gördülékenyen a dolog, tapasztalatom szerint később sem fog. Tuti, hogy van valami a háttérben amiről nem tudsz.
Ha végül mégiscsak kiderülne, hogy valamilyen problémája van, ne akard mindenáron megmenteni, csak addig a pontig menj el, amíg még neked is oké a dolog.

Glg 2010.02.03. 10:07:07

@Nandi29: meg milyen pasi az már aki nem kapja le a csajt az első adandó alkalommal.

Falusi_metálos 2010.02.03. 10:08:05

Vagy a pénzéjért csak jobb nőt akar. Ez biztos megfordult ám a kedves posztíró fejében is. De amíg az nem jön meg, addig marad a hölgy tartalékba. Közbe az is eszembe jutott, hogy különleges szexuális igényekkel rendelkezhet a legény, de előbb kipuhatolja meddig mehet el. (a "különlegest" a fantázioára bízom :)))

andlagókandalló 2010.02.03. 10:09:42

számomra a legérdekesebb a "hidd el soha nem hazudtam neked" szöveg. mindig lehet találni olyan embert aki elhiszi ezt a mondatot...
egyébként meg hagyd az egészet, a heti egy találka kicsi petting az nem kapcsolat. ha bejönnél neki, akkor kicsit gyakrabban szeretne téged látni. ésamúgy azt hogy csinálod, hogy egy hónapig szarnak a fejedre és ez téged nem zavar? ott és akkor kellett volna kirúgni

Doubledeceker 2010.02.03. 10:12:41

@Glg:

Na ja, ha már az ember a pettingik eljút semmi nem állíthatja meg....

Na jó egyetlen esetet tudok felidézni, és lehet ez ide is stimmel, rájöttem közben, hogy a bálnák mégsem vonzanak.....

OM617.912 2010.02.03. 10:13:05

Nnna a posztíró is egy romantikus darab. A tapasztalatom szerint mindenki azt kapja, ami neki jár...

"és nagyon jól fizető munkája van"

külön grat..

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 10:14:09

jobbat mindenkinek.:-) "Megnyugodtam, hogy ezek szerint nem egyéjszakás numerára kellek neki." Hihihi, ez milyen aranyos.:-) Lehetőségek: 1, arra sem, 2, de, 3, hónapokig elhúzódó egyéjszakásra. Kedves Posztíró, melyik kell?:-)

summerstorm 2010.02.03. 10:14:33

@andlagókandalló:

háát igen, ez még paplanpajtásnak is kevés... nemhogy kapcsolatnak.

kóristalány 2010.02.03. 10:17:52

@Glg: aggresszív kismalac - nem várok!!!!!

RobertRoy 2010.02.03. 10:19:01

Szerintem a dolog attól függ, hogy hol élsz.

Lehet, hogy a srác más nemzetiségű és pár
dolgot félreértetek, ami elrontja a
kapcsolatot.

Nem lehet, hogy ez a baj?

Manzanilla 2010.02.03. 10:22:52

Sziasztok!
Én írtam a posztot. Tudtam hogy bele fogtok kötni a "jól fizető" részbe, de már elküldtem a posztot amikor rádöbbentem, hogy most aztán én leszek a legnagyobb érdek-buksza. :)
Pedig a sztorinak semmi köze nincsen a pénzhez.

mocsokmacso 2010.02.03. 10:23:16

@mooon:): Nem ijedtem meg, csak furcsa volt, lévén, hogy elég sokat kell innom, hogy érezzem, köszönhető a testi adottságaimnak is (120 kg tiszta izom), meg gondolom a genetika is rátesz egy lapáttal és erre jön egy 40 kg-os csaj és közel annyit iszik, mint én, és még akkor is értelmesen tud beszélni (bár hozzá kell tennem, hogy minden kiesett a kezéből és én meg szedegettem össze állandóan az asztal alól a dolgokat). Nekem meg már a gondolatok mentek nehezen úgy, hogy csak röhögtünk egymáson. Amúgy meg nincsenek önértékelési problémáim :D

nyalógép 2010.02.03. 10:23:26

Na de most miért kell ennyire szex-centrikusan kezelni egy kapcsolatot?
Nem az a fontos igazán, hogy egymás támaszai, lelki társai legyenek, jóban rosszban egyaránt?

Szarazinda 2010.02.03. 10:23:54

"A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!!"

Bullshit. Lehet, h szórakozik, lehet, h pszichopata, lehet, h meleg, sok minden lehet, egy dolog azonban biztos: FELEJTŐS.

Ez a csávó NEM akar téged. Pont.

summerstorm 2010.02.03. 10:24:25

@tarquin - 1. Piréz FC:

szerintem nem a hónapokig elhúzódó egyéjszakás kategória... hanem nemes egyszerűséggel hézagpótló..

mocsokmacso 2010.02.03. 10:27:52

@Manzanilla:

Na én aztán teljesen átugrottam ezt a pénzrészt, csak annyit gondolj magadban végig, hogy ha nem lenne pénze, illetve jól fizető állása, akkor is ilyen türelmes lettél volna, int most.

mocsokmacso 2010.02.03. 10:28:42

@nyalógép: és ezt pont egy nyalógép írja, megszakadok :D

alumi 2010.02.03. 10:32:09

Én egy visszafogott lány vagyok...de hogy lehet, hogy a harmadik randin még nem dugott meg?

:)))

alumi 2010.02.03. 10:33:51

Ami a pénzes dolgot illeti:
Elsőre valóban érdek picsásnak tűnt, de jobban belegondolva azért lássuk be, a fenének se hiányzik, hogy ő tartsa el még a pasit is.
Legyen a srácnak alapvető egzisztenciája, mert így egy gonddal kevesebb a kapcsolatban.

summerstorm 2010.02.03. 10:34:16

@mocsokmacso:

egy ilyen 40 kg-os lányt én is ismerek, nagyon jó arc.
Halálra röhögtem magam, amikor egy kb hozzád hasonló srácot majdhogynem símán beivott az asztal alá... több napig ezen röhögtünk.

Rebelde 2010.02.03. 10:35:01

"Na jó, megoldottuk máshogy."

hogy?

peace_n_love 2010.02.03. 10:36:03

@Manzanilla: Ne foglalkozz velük, nem értik. Kurvára nem mindegy, hogy valaki a hármas zóna szélén lakik, a bangla-gettóba, egy lakásba nyócan lengyelekkel, és mondjuk takarít, vagy pl. játékfejlesztő, vagy zenész, mittudomén, és jó környéken, stúdiólakás, autó, stb...
Egy lánynak ez is számít. Nem csak ez, mint a posztból látszik is, de számít.

summerstorm 2010.02.03. 10:36:16

@Rebelde:

Szia Reb. Ezer éve :)...

csillag× 2010.02.03. 10:36:23

@Kósza: Óóhh.. ez de kedves :) nem hittem volna, hogy olvasod :)

@Manzanilla: a helyeden beszélnék a sráccal, h mi nem tetszik. Egyébként meg ha tényleg ennyire problémázol a dolgon, akkor utilapút neki. bár írtad, h nincs senki társaság, és vele meg jól eltudtok beszélgetni, akkor járj el vele szórakozni, társaságot keresni, gyűjteni :)

Rebelde 2010.02.03. 10:39:48

"A legjobb dolgok azokkal történnek, akik várnak!"

egyébként ez egy remek lepattintós mondat, úgy látszik nem esett le a csajnak, hogy nem ő a legjobb dolog az életében, ezután én szedtem volna a kis bugyikámat oszt' jó napot

Manzanilla 2010.02.03. 10:41:00

@primu: A harmadik randin csókolt meg először, nemhogy megdugott volna. :)

A pénzzel kapcsolatban: nem hiszem hogy van olyan nő / férfi akinek ne lenne plusz pont, ha jól keres a potenciális barát(nő).. attól még nem ez a legfontosabb dolog.

summerstorm 2010.02.03. 10:41:42

@Manzanilla:

Ne téveszd össze, hogy csak türelmes vagy hozzá, vagy hagyod, hogy hülyének nézzen... ha jól végiggondolod magadban, akkor erre tudni fogod a választ magadtól is.
Javaslat :) :ennek alapján lapát/nem lapát.

summerstorm 2010.02.03. 10:43:28

@Rebelde:

itt keleten a helyzet változatlan....
de ezen felül egész OK minden.
köszi

alumi 2010.02.03. 10:51:19

Viszont, ami tuti, hogy a srác jobban nyal, mint Lassie.
Azért ez nem olyan rossz opció.:

uhhh (törölt) 2010.02.03. 10:54:32

@Manzanilla:
"A pénzzel kapcsolatban: nem hiszem hogy van olyan nő / férfi akinek ne lenne plusz pont, ha jól keres a potenciális barát(nő).. attól még nem ez a legfontosabb dolog"

én mint pasi soha nem foglalkoztam azzal,hogy a nő hogyan keres,és a férfiak 90 százaléka nem foglakozik ezzel.
Legalábbis nem úgy,hogy ezt külön kiemelje.

Kósza 2010.02.03. 10:54:51

@primu: és ha csak ujjaz? Nem ismerjük a posztíró előéletét, hogy mihez képest volt ez a legjobban pettingelő pasija.

gezabá (törölt) 2010.02.03. 10:57:30

a faxom kivan. vegyél egy játékszert, meg sikosítót, és használd. a sráccal meg eljárhatsz szinházba...

gansol 2010.02.03. 10:58:43

Valszeg a srácnak van valamilyen komplexusa, vagy félelme a szex-szel (ezt hogy kell írni helyesen?) kapcsolatban. Régen én is nagyon paráztam a szextől, mert nem sokkal tartott tovább, mint meggyújtani egy cigit (szerencsére ma már jobb a helyzet... :-) Lehet neki is van ilyesmi, vagy más parája, sosem tudhatod.

A másik lehetőség, hogy látens homokos :)

alumi 2010.02.03. 11:00:28

@Manzanilla: van egy rossz hírem. szerintem buzi. vagy bi.vagy travi. netán transz.

elmondom miből gondolom:
ha másik nő lenne, és ő ilyen lelkis, akkor eleve nem vágott volna bele ebbe az egészbe Veled.
viszont a tökéletesen beleilleszthető a viselkedése a hezitálós meleg srác eszménykörébe, amikor még tán magának sem ismeri be, hogy gáz van, de már érzi, hogy valami nem oké.

+1-ik opció, hogy kicsi/ferde/gyenge a cerka. vagy van egy nehezen gyógyuló trippere.

én nem futnék utána, nem keresném, hanem felvenném a varánuszarcot és ha hív, akkor sem venném fel. keress egy kevésbé bonyolultat. hezitáláshoz, drámázáshoz egy nő is elég egy kapcsolatba.

aztán majd legalább olvashatunk egy posztot tőle is itt, hogy " a nőknek semmi se jó. türelmes voltam, időt hagytam, és így is koptatott" :)

alumi 2010.02.03. 11:02:29

@Kósza: hát lehet, hogy ez a vonal van inkább. ezt a posztoló jobban el tudná mondani.:)

7esbusz 2010.02.03. 11:04:46

"nagyon jól fizető munkája van"
Újabb MNK...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 11:07:58

@mooon:): így is igaz.:-) Vagy ő akar lenni a hézag.:-)) *gonosz*

@Kósza: Szia!:-) Jelentettem.:-) Nincs baj, csak a szokásos műsor mellé jár nekem ma egy kis vérszívás. Mert megérdemlem.:-) Antikirálylány-komplexus.

tárhejj · http://atarhely.hu 2010.02.03. 11:09:10

Kérdés, hogy te megelégszel e ennyivel?

Glg 2010.02.03. 11:09:53

@nyalógép: gondolom hallottad már h egy kapcsolat olyan mint a szék-négy lába van amin áll-az egyik a szex-a többi nemtudom mi :D:D:D-de gondolj bele három lábú székkel mekkorát lehet baszódni :D

@Nandi29: áááááááááááááá...bazzz :D:D:D

@kóristalány: nem hát: várak!

@Manzanilla: hát igen ezt eltoltad. ahogy azt már írta is valaki legalább adj a látszatra :D-bár énse járnék pl csóró csajjal :D:D

Emmasita 2010.02.03. 11:10:22

Szegény Lányzó! :) Nem gyanús, hogy nem érdekled igazán? Egyébként fehér emberről van szó? Ha igen, akkor gyanús, hogy másik nő van, sőt inkább biztos :), ha nem, akkor talán a más kultúra. Bár egy feka már szétba**ott volna. :)) Szerintem felejtős az ember! Keress mást! :)

Glg 2010.02.03. 11:11:08

@primu: jóhogy-mert ahoz h Lassie puncit nyaljon cupákot kell bele dugni először :D

dr. gernika 2010.02.03. 11:11:19

Hinta-palinta. Undorító férfi szokás. Akkor hazudott a legnagyobbat, amikor azt mondta, soha nem hazudott.

Rebelde 2010.02.03. 11:12:59

@mooon:):

ok, majd megnézem, de most nem jó a levelezőm, talán órák kérdése az egész:)

Kósza 2010.02.03. 11:14:11

@tarquin - 1. Piréz FC: jelentést nyugtáztam, pihenj, folytasd tovább! :)

kultursznob 2010.02.03. 11:15:03

Na de tényleg...Kedves Posztoló!

Ha már ennyire hangsúlyozod, hogy a pettinghez nagyon értett, igazán kifejthetnéd bővebben. Nem azért, hogy ezen csorgassuk a nyálunk, csak hát jó lenne tudni mi volt annyira zseniális.

Állt neki rendesen? Te is "elláttad" minden jóval? Tényleg úgy nyalt mint Lesszi? Vagy mi? Mit jelent nálad a jó petting? Ha csak annyit jelent, hogy simogatta a pocidat miután megittál egy bögre kakaót, akkor az nem olyan nagy szám szerintem, bár bevallom tényleg jó lehet. :)

Szerintem, ha jó a petting, akkor onnan csak egy hajszál választ el az igazi szextől.

Snowmass 2010.02.03. 11:20:03

"Előre is bocsi, hosszú lesz, sok unalmas részlettel."

Semmi gond, akkor legfeljebb csak az utolsó bekezdést olvasom el, és majd annak alapján adok életvezetési tanácsot.:)

Manzanilla 2010.02.03. 11:20:23

@Glg: adnék a látszatra, viszont nem bírom a képmutatást, akkor már inkább őszinteség :D

@Emmasita: de gyanús (sőt), viszont gondoltam jó poszt lehet a történetből, mindenesetre talán jobb, mint némely tinisztori...

Egyébként a helyesírásom legalább rendben van??? :)

noreg 2010.02.03. 11:20:58

A helyzet az lehet, hogy valojában fél megdugni téged, mert bizonytalan magában, esetleg fél a kudarctól és igy próbálja palástolni. Legközelebb próbáld meg bátoritani, petting után megfogni a farkát és betolni magadba. ha ez sem segit, akkor hagyd ott.

Kósza 2010.02.03. 11:21:03

@tarquin - 1. Piréz FC: vérszívás? HA ez célzás, péterfyborit csak kicsit szeretem, nagyon kicsit! :)

csillag× 2010.02.03. 11:21:14

@Glg: fffúúújj... :D denagyongusztustalan vagy ma :D....ááá...

summerstorm 2010.02.03. 11:21:34

Reb:

vaazz. nem értem. na mindjá még egyszer.

summerstorm 2010.02.03. 11:22:37

@kultursznob:

te olyan hülye vagy :D :D :D ...

Kósza 2010.02.03. 11:25:19

@csillag×: tanuld meg, az életben ami jó, az hízlal, káros az egészségre, vagy gusztustalan! :)

Kósza 2010.02.03. 11:26:00

@csillag×: meg Woody Allen is mondott valami idevágót, de az most nem jut eszembe.

mocsokmacso 2010.02.03. 11:26:31

@Glg: de legalább a 3 lábú szék az sosem billeg :D

2010.02.03. 11:27:53

Hello mindenki!
Ami már az elején macerás később se lesz jobb. Amit akarunk arra szakítunk időt, ő ezt nem tette meg, így nincs is miről beszélni. Majd lesz más...

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.02.03. 11:28:50

sztem meg meleg a koma, vagy olyan két kapura játszós!

summerstorm 2010.02.03. 11:29:30

@Rebelde:

hülye blogmotor... :(
az előbb azt mutatta, hogy elküldte, most már nem is megy át... azt mondja hogy rossz kódot írok... (vazz nem vagyok vak, jó kódot írtam)

Paaaannni... :(

vendriner aladár 2010.02.03. 11:29:38

Üdv!

Jürgen vagyok. A BMW Unterfickeni képviseleténél dolgozom, mint brand manager. Jól fizető állásom van és jó kocsim, amire a nők is ragadnak. Sajnos élőben nem merek ismerkedni mert mikropénisz szindrómás vagyok.

Ez konkrétan annyit jelent, hogy felállva is 6 komoly centit sikerül belőle kisajtolni. Már elő vagyok jegyezve implant műtétre, ez meg is hozta az önbizalmam.

Meg is ismerkedtem egy magyar buxával a neten, aki nagyon csinos, de nem mertem elmondani, hogy akkora a farkam, mint a kisujja.

Próbálom húzni az időt, hogy kibírjuk addig míg meg nem műtenek a petting szöveggel, meg hogy jobb várni, de nem nagyon hisz nekem. Gondoltam meglepem addig egy Anál Intruderrel, míg nem leszek rá képes, mit gondoltok?

NGA 2010.02.03. 11:32:55

Ez egy Nyaligátor biztosan :-)

orient 2010.02.03. 11:34:32

milyen nemzetiségü az illető? Külföldön élsz az is sokat számít ám. Történet szempontjából fontos részlet lehet.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 11:34:53

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): erről épp eszembe jutott, hogy én ezt a mondatod mikor hallottam utoljára:DDDDD Hát hiába, aki szeret hintázni.:-))

@Kósza: rendben, kapitány, folytatom a küzdelmet.:-) Küldhetnél jó szelet, "fáradékonyabb, ki szemben áll".

csillag× 2010.02.03. 11:35:08

@Kósza: erkölcstelenként ismertem a 3.-at, de így is jóó :D

NGA 2010.02.03. 11:36:13

Ja még annyit, hogy utoljára 14 évesen pettingeltem :-) Ez valami pubertás blog? Egy normális nő fogja magát és beleül egy idő után, nem csak hagyja, hogy nyálazzák a lyukat :-)

MidlifeCrisis 2010.02.03. 11:36:17

A kifogás mindig gáz, és egy csomó mindent megkérdőjelez. Mint ahogyan a posztíró azon is elgondolkodhatna, milyen lesz, amikor emberünk mondjük hasonló határozottsággal választ majd kenyeret a közértben.
Ha egyébként állt neki petting közben (végig!), akkor már csak a fejében kell rendet rakni. Illetve akkor már csak az anatómiával lehet gond. Bár nem tudom, hogy mi jön be jobban a posztírónak: ha inkább hosszú, vagy ha inkább vastag...

2010.02.03. 11:37:25

@Glg:
Én tegnap asztalban hallottam. :)
"A párkapcsolat egy négylábú asztal. A négy láb: szerelem (spirituális, lelki), szex (testi szerelem), tisztelet és pénz. És ha az egyik hiányzik, vagy gond van vele. Akkor eldől az asztal, nem funkcionál asztalként." - Lobelt írta le, de ő is hallotta valakitől :)

(A pénzt úgy érti az illető, hogy az anyagi elképzeléseik hasonlóak legyenek, az igényeik. Mert az nem működik, hogy az egyik k. nagy házat akar meg utazni, a másiknak meg elég egy belvárosi lakás, meg színház. Tehát nem az kell, hogy k. gazdagnak kell lenni egy jól működő párkapcsolathoz
mert nem, csak az igényeknek kell egyezniük.)

Rebelde 2010.02.03. 11:38:02

@vendriner aladár:

a jürgeneken a műtét sem segít:))

NGA 2010.02.03. 11:38:24

Basszus, most jut eszembe, lehet, hogy nemibeteg nem? Az már kiderült, hogy mi volt? Azaz Manzanilla csak feködt, és hagyta, hogy megujjazzák, meg kinyalják, vagy elkezdte bűvölni a kigyót? Amit leirt abból az első derül ki, és a kigyó meg csak egy kukacka :-)

Rebelde 2010.02.03. 11:40:27

lehet, hogy nem is férfi, hanem nő...

NGA 2010.02.03. 11:42:06

@Rebelde: Tényleg, lehet, hogy EMO-s a csaj meg a "pasi" is. Ezeknél nehéz eldönteni melyik hordja a slicces bugyit :-)

Kósza 2010.02.03. 11:49:59

@tarquin - 1. Piréz FC: Ez jó szél lehet? :)
Szerelem. ahogy a szél meglebbenti a függönyt nem a függöny, nem a szél. A lebbenés. ...

MidlifeCrisis 2010.02.03. 11:51:10

Lehet, hogy az úriember inkább a kettes vágányt preferálja, és nem meri ezzel a ténnyel letámadni a leányzót... :)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.03. 11:52:12

Biztos lántens ratyi.
De ha gondolod, én meghúzlak, mint Quasimodo a harangkötelet.

orient 2010.02.03. 12:01:04

mellesleg a jól fizetőt sosem értettem.
1 Férfit ez sosem érdekli.
2. Egy nőt érdekelheti bizonyos sezmpontból de ne így. Jól kereső..stb. Mondjuk szimpatikusabb lenne hogy keményen dolgozó, értelmes ember, magyarúl mindíg lesz valami mert nem lusta a csávó. De ahogy említi a kommentben hogy hazugság akit ez nem érdekel...Hát sok csaj nagyot szpoizik ezen hosszútávon.

Pl. 25 évesen én sem voltam 1 TOP srác. Volt egy csajom aki kitett 3 hónap után pedig mindent megtettem hogy jól működjön a dolog, anyagilag is a kökrülményekhez képest. Sajnos olasz riviérára és hasonlók nem futotta akkor, max. étterem, szinház és hasonlók Pesten ami belefér. Neki nem volt elég és ejtett (más volt az ok persze de én sem vagyok hülye...)

Aztán későbbi feleségem máshogy viszonyúlt a dologhoz. Összeházasodtunk és mit ad fene, a karrierem merdeken kezdett felfele ívelni. Most persze jól élünk és a volt barátnő meg BEVALOTTAN mondta hogy élete legnagyobb hibája volt hogy akkor dobott. Azóta hánykódik 1-ik kapcsolatból a másikba és semmi komoly ami 35 felett már gáznak érez mert családot szeretne.
Ugye ugye? Szeretem azóta is jóban vagyunk mint barátok, de azóta is elmondtam neki ha akkor nem dob lehet most ő a feleségem. Bár így jobb mert a mostani asszonnyom klasszisokkal jobb nála minden tekintetben.(jól fizető munkája van pl. lool. csak vicc)

Csak lányok, finoman ezzel az anyagi dologgal. Ne mint elefént a porcelán boltban hogy vazz mennyi is a bruttód meg szarul keres akkor nem hosszútávon.

Inkább jellemre koncentrálni. Szorgalmas, értelmes, határozott talpraesett..stb. az illető. Hosszútávon ezek fognak dönteni nem a jelenlegi fizetés. Aki egy kis hülye mamlasz lehet hogy jó melója van mert szülők kitanították de nem biztos hogy mindig így lesz. Piac és világ változik évről évre. Jellem és tulajdonságok sokkal mérvadóbbak. vagy akkor úgyis lapátra kerül? Ezt a tipus is ismerjük mondjuk...addig szerelem amíg jól mennek a dolgok.

Manzanilla 2010.02.03. 12:05:51

@NGA: A petting = előjáték. Ha utoljára 14 évesen csináltál olyat akkor az gáz.. egyből a lényegre térsz? :)

@orient: Miért értelmezi mindenki úgy amit mondtam, hogy az anyagiak annyira fontosak? Azt írtam, hogy plusz pontot jelent, egy szóval sem mondtam, hogy ez a legfontosabb, vagy hogy számít párválasztásnál.

MidlifeCrisis 2010.02.03. 12:06:03

@orient: erre mondta egyszer egy nagytudású ismerősöm, hogy "a Nő 30 éves koráig váLogat, utána viszont már csak váRogat..."

MidlifeCrisis 2010.02.03. 12:07:18

@Manzanilla: Csatlakozom. Egyből a lényegre, az kicsit kiábrándító... :)

átlátó 2010.02.03. 12:07:40

Kicsit a mellékszálak érdekeltek. :)
Huszonhárom éves vagy, egy éve nem volt senkid. Előtte akkor 22 éves voltál és mint te azt írtad, "pedig volt már jónéhány kapcsolatom". Nem vagy te az az elesett lányka, aki ne fejezne be egy jó pettinget kétszem közt. :)

orient 2010.02.03. 12:09:00

@Manzanilla: nem mondtam hogy ez a legfontosabb. De plussz pont se legyen. Indúlj ki abból, hogy a csávónak a jelleme olyan ami életképes hosszútávon. Lehet jelenleg szarúl keres ne legyen mínusz pont. Egy jó kapcsolat végtelen dolgokat hoz ki egy férfiből ha megvan hozzá a háttér és támasz egy nő részéről. Lehet nem a legtutibb állása van, de lehet hosszútávon sokkal eredményesebb lesz mint aki sikeresnek tűnik.

mennyország utca hét 2010.02.03. 12:10:13

@Manzanilla: A helyesírásod és a stílusod rendben van.
A többivel kapcsolatban csak azt tudnám én is mondani, amit pl. Zsu.
Egyébként, ahogy már más is felvetette, pontosabban mit jelent az, hogy külföldön élsz?

kultursznob 2010.02.03. 12:10:44

Manzanilla:

Megkérdezhetem a "nagy titok"-ra miért nem válaszolsz?

Mesélj nekünk erről a fergeteges pettingről. Talán sok mindent leszűrhetünk belőle...rólad is, róla is.

Glg 2010.02.03. 12:11:32

@NGA: ez a b"a"széd :D:D:D

@MidlifeCrisis: lol :D meglehet h inkább analizálná

@Zsu0805: nekem a szék jobban tetszik :)-a pénz sztem is fontos, és tényszerűen az h nagyjából ugyanannyi vagy az egyiknek sokkal több pénze legyen, mivel a közös progikhoz akárhogy is nézzük pénz kell, anélkül nemmegy.

summerstorm 2010.02.03. 12:12:51

@orient:

Ehhez csak annyit, hogy anno, úgy 6 évvel ezelőtt mikor épp melót kerestem, chat-en dumáltunk egy sorstárssal... A srác mondta, hogy amint kimondja egy épp újonnan feltűnő(netes társkeresés... :) )hölgyikének, hogy nincs melója, már el is tüntek mint a kámfor.
Pedig csak annyi volt a helyzet, hogy a srác tanult gyerek volt, jólképzett, már meglévő tapasztalattal, szeretett volna egy rendes helyet, ahol a meló is olyan, mint amit ő elképzel, meg a fizu is.
Ehhez képest úgy csináltak, mintha egy léhűtő ingyenélő lusta..... alak lenne. dobták.
No komment.

NGA 2010.02.03. 12:15:13

@Manzanilla:
Az előjáték az előjáték. A petting az olyan izgató játék a férfi és nő között, melynek célja a szexuális örömkeltés anélkül, hogy közösülés történne. (idegen szavak szótár meghatározása).
De ha úgy egyszerűbb, akkor olyan szex, hogy nem dugja beléd a fütyijét.
De tényleg tévedtem, mert volt azóta is pettingem, amikor egyszerűen csak lepettingeltek engem :-)

Manzanilla 2010.02.03. 12:18:27

@orient: Teljesen igazad van. Az előző barátomnak például nem volt úgymond az a tipikus "jól kereső" munkája, fizikai munkát végzett. Nem számított, mert szerelmes voltam. Ennyi.

@mennyország utca hét: Egyesült Kiráyság.

@átlátó: Mellékszálak: előtte két darab 1 éves és egy darab 2 éves kapcsolatom volt.

Glg 2010.02.03. 12:18:37

@orient: nem igaz amit mondasz. igenis a pasik is megnézik h mennyire lóvés egy csaj. amúgy a "nem a pénz a lényeg" azoknak a védekezése szokott lenni akiknek nincs. nem vagyok gazdag de belátom h a pénz igenis fontos, egyenlő a több szórakozási lehetőséggel és szabadsággal. érthető h csábítóbb mintha valaki kigürizi a belét éjjel-nappal, nem kérdés melyik mellett döntene egy csaj.

@MidlifeCrisis: nemigaz-helyzettől függ.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 12:21:33

@Kósza: Nagyon jó, köszönöm.:-) // Bori nálam hézag. Lehet, hogy így is marad.

Manzanilla 2010.02.03. 12:21:53

@Glg: Na erre utaltam, amikor azt mondtam hogy plusz pontot jelent!

@kultursznob: Mi érdekel a pettinggel kapcsolatban? Nem vágom hogy hogy befolyásolja a megítélésedet az hogy hogyan zajlott az örömszerzés.

NGA 2010.02.03. 12:23:09

@Glg: Ne haragudj, de én inkább a mellét, meg a fenekét nézem meg egy nőnek nem a pénztárcáját. Az anyagi helyzete az utolsó ami érdekel egy nőben.

átlátó 2010.02.03. 12:24:40

@Manzanilla: Ne gyúrmázd a szart, az akkor három és nem "jónéhány", - ez azért különbség. Ha magyarázni kell, hogy mekkora, akkor értelmetlen. :) Tájékoztass pontosan és ne sértődj. Amúgy meg három után is befejezhető kétszemközt. Ez azért léányeges szempont, de négyszemközt is vállalom. Csak a nézést.

orient 2010.02.03. 12:25:33

@mooon:): pontosan erről beszélek.
Az én egyetemi évfolyamtársaim elmentek melózni ahol a legtöbbett lehetett keresni azonnal diploma után.

Én otthagytam az egyetemet és elmentem egy céghez ahol tapasztalt embert kerestek. Én ebben a dologban akkor nagy fantáziát láttam és gondoltam lesz jövője ezért erre indultam (ez mázli is volt). Nem volt tapasztalatom, de elmondtam a cégnél hogy egyetemen jó vagyok adjanak 1 esélyt. Felvettek hugyért szarért és betanultam. Nagyon gyorsan és nem is rosszúl. Na ez volt a lúzer korszakom. Itt éveket vegetáltam és persze a fizetésem emelkedett az évekkel de nem kerestem még meg a piaci értéket, bár a diplomás társaimnál már jobban kerestem.

Aztán jól váltottam jó időben és most többszörösét keresem.Namost aki kihúzta velem a lúzer korszakban az jól járt és a feleségem. De ehhez sok év kitartás kellett sokx szarban is. A lúzer csajok meg mind lekoptattak. Most meg bánják, én viszont nem bánom! :)))

Közöd?? (törölt) 2010.02.03. 12:26:53

szerintem majdnem tökéletes a kapcsolat, ez csak egy buta séma amit főleg nők erőltetnek, hogy mindennap találkozni kell meg ilyenek, havi két három alkalom bőven elég egy nőből, gondolom pasiból is, és ilyenkor fergeteges dugásnak kéne lennie... és itt már el is érkeztünk a hibás ponthoz, nem tudom miért nincs szex, de ha tényleg jól pettingel érdemes lenne kissé várnod és biztosan kiderül mi a gond vagy egyszerűen csak túljuttok a problémán és lesz szex és mindenki happy:-) Ha addig nagyon hiányzik valami dugásszerű akkor szedj fel egy alkalmi hapsit aki lerendez.

kultursznob 2010.02.03. 12:28:07

Az érdekel hogyan zajlot és mitől volt olyan jó.

Pl. ha simizted és nem állt neki, akkor lehet tényleg vannak problémái (vagy fizikai vagy lelki). Ha csak szimplán kurvajól kinyalt a sötétben és hozzá sem értél (és nem is igényelte)akkor lehet hogy valóban meleg.
Ha öt percig tartott akkor nem is lehetett olyan jó...ha több óráig a kedvedben járt, akkor lehet, hogy tényleg kedvelt csak tele van gátlással.

Szóval mittudom én :) A bejegyzés címe is erről szól, az írásban kétszer is említed, hogy de bizony marhajó volt...mindenkinek mást jelent a "jó", részletek nélkül hogy nyújtsunk tanácsot?

Az egyik ismerősöm 16 évesen kurvajót pettingelt, aztán elmesélte, hogy nem történt más csak megfokták a farkát, meg rántottak rajta vagy kettőt...

NGA 2010.02.03. 12:28:42

@MidlifeCrisis: Miért térnék egyből a lényegre? Van előjáték rendesen. Csak utánna van behatolás is, hogy pórias legyek. A pettingben pont az a lényeg, hogy nincs behatolás. Elmúltam már 14 éves, hogy a szűzességemet a nagy Ő-nek tartogassam :-)
Javaslom olvass utánna a petting szó jelentésének.

dArKhAlF 2010.02.03. 12:29:37

"nagyon jól fizető munkája van" <--- ilyet találsz máshol is, olyat is aki meg is dug rendesen....

szerintem

Fx 2010.02.03. 12:33:19

Ha egy pasi hosszú távú kapcsolatot keres, nem fogja 3 nap után betenni - ha van egy kis esze. Az a csaj, aki ezt elvárja, azzal úgysem fog sokáig tartani. Lehet, hogy azt vizsgálja, hogy te mennyire vagy kész hosszú távú kapcsolatra. A postodból arra tippelek, hogy nem igazán (a postolók nagy részéhez hasonlóan). Inkább csak kiváncsi vagy, hogy mi lesz a vége.

Őt nem kell félteni. Fog találni olyat, aki kész rá. Az is lehet, hogy az új delikvens esetében előbb ráérez, hogy "igen, az illetővel lehet hosszabb távon gondolkodni", és ott nem lesz szüksége két hónapra.

Szerintem, ha kivárod, lesz még pár hetetek/hónapotok együtt, majd te fogsz lépni, ha nem, akkor már előbb... :)

Manzanilla 2010.02.03. 12:36:09

@orient: Azt lehet látni valakin, hogy motivált és hiába van most épp mondjuk kevésbé jó munkája, de dolgozik azon hogy feljebb jusson - az ilyen emberek mellett érdemes kitartani, én is azt tenném.

@kultursznob: Állt neki, és igényelte is hogy én is csináljak valamit. És igen, figyelte hogy nekem mennyire jó. Ja, és nem is kukacka. :D

orient 2010.02.03. 12:38:05

@Glg: hát nem tudom mennyi idős vagy de sok sikert kivánok az élet nevezetű játékhoz.
És ha most jól megy nekem anyagilag akkor miért jövök még mindíg ezzel szerinted hogy az anyagiaknál sokkal fontosabb a jellem és rátermettség? Talán mert így van?

Egy talpraesett ember meglátja és megragadja az adódó lehetőséget addíg amíg győztesen kerül ki az életben. Egy lúzer meg él bele a világba és sodródik. És sokszor ezek a lúzerek ideig óráig jobbnak tűnnek valmiért(háttér pl.)aztán hosszútávon csak az számít hogy ki mit tesz le. Nem egy fizetési csekk.

Azzal egyet értek ha 1 csaj dob egy manust aki se nem tanúl, se nem dolgozik vagy hosszútávon bénázik melókkal, semmi perspektívája sincs. Csak erre utaltam. Tele vagyok manager ismerősökkel akik BMW-ből odáig jutottak hogy rezsit és hitelt alig nyőgik. Bezzeg pár éve jó csávó volt csak jött egy válság pl. és utcára került. Tudása 0. Talpraesettsége 0 tehát nem talál semmit és béna újba is kezdeni. 2 diploma nyelvizsgák szart sem ér. Az ÉLET többről szól mint egy szar állás, mennyivel inkább 1 komoly KAPCSOLAT!

orient 2010.02.03. 12:39:45

@Manzanilla: király vagy. Látom eljutott a gondolatom hozzád. Szorgalmat, értelmet és ügyességet kell figyelni nem egy jelenlegi melót. Egyszer hopp máskor kopp. Jellem tart fent egy férfit nem egy állás. Ok, látom jól látod!

Zizzo 2010.02.03. 12:40:03

@dArKhAlF: ...és távozáskor fizet.

MidlifeCrisis 2010.02.03. 12:41:39

@Glg: Helyzettől is függ persze, de azért legyünk őszinték, túl sokan nagyon hamar várnak igen sokat el az élettől. Persze a megfelelő "önerő" befektetése nélkül. Így aztán huszonévesen kikötnek valami 40 közeli pénzes f...kalap, vagy valami egybenyakú görény mellett, amelyik rendszerint 2-3 év használat után (rosszabb esetben egy-két gyerekkel) kidobja őket az utcára. Mire pedig rájönnek, hogy az élet nem csak abból áll, hogy feszítünk egy A8-as anyósülésében, meg egész nap csak vásárolunk, meg bulizunk k-trendi helyeken, addigra bőven elmúlnak 30-ak, és az előéletüket tekintve nem lesz túl sok esélyük bármilyen értelmes fickót is találni maguk mellé. (De mmost messzire kanyarodtam, bocsánat...)

Zizzo 2010.02.03. 12:44:58

@MidlifeCrisis:
"amelyik rendszerint 2-3 év használat után (rosszabb esetben egy-két gyerekkel) kidobja őket az utcára"

Borzasztó.
Asszem létrehozom a Szomorú kurvákért alapítványt.

Glg 2010.02.03. 12:45:27

@Fx: az a pasi aki ilyet csinál mint amit leírtál buzi. pont.

NGA 2010.02.03. 12:45:30

@Fx: "Ha egy pasi hosszú távú kapcsolatot keres, nem fogja 3 nap után betenni - ha van egy kis esze. "

Tessék? Ne haragudj, de ezt nem értem. Nekem eddig kapcsolataim voltak, és soha nem úgy kezdtem, hogy ez most rövidtávú lesz, ez meg hosszútávú.
És azt nem értem még, hogy hosszútávú kapcsolatnál mennyi az az idő, amikor már be szabad dugni? 7 nap? vagy 9? vagy 1 hónap? Ha meg rövidtávú akkor meg 3 nap? Én ezt nem értem. Attól függ egy kapcsolat hossza, hogy hányadik napon cserkészi be a gyikot a bozótosba? :-)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 12:57:57

@Manzanilla: "..és nagyon jól fizető munkája van.." ==> "Miért értelmezi mindenki úgy amit mondtam, hogy az anyagiak annyira fontosak?"

Miért, ennek van alternatív értelmezése is? Ha igen, bölcsészkedjünk rajta egy keveset két Munkás cigi meg egy Arany Hordó (69 Ft + üveg) mellett. Legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy azt akartad sugallni ezzel: nem egy elveszett emberről beszélgetünk. Ebben az esetben azonban kicsit szerencsétlenre sikerült a megfogalmazás. :) A pettinges bénázás kapcsán viszont ne hagyd kétségek közt vergődni a blog olvasótáborát. Részletes leírás híján sosem derül ki, tényleg burkoltan homár volt-e az illető vagy funkcionális és egyéb zavarok gátolták az akcióban.

@Zsu0805: Ez találó, de az első és a harmadik együtt van jelen. Legalábbis én nem tudnék beleszeretni egy olyan nőbe, akit nem tisztelek, a gerjedelmet meg markánsan külön lehet választani a szerelemtől. Ugyanakkor a szerelem, minőségi szex és a pénz mellé tényleg kell negyedik asztalláb is: összeegyeztethető gondolkodás az élet kardinális kérdéseiről, közös érdeklődési kör. Az anyagiakhoz való viszonyból ez még nem következik, hiszen két spórolós vagy két villantós ember sem marad meg hosszan egymás mellett, ha egyebekben egészen eltérő mentalitást képviselnek. Akkor sem, ha jó a szex. A szerelem meg úgyis átalakul idővel. Ha pedig egyszerűen elmúlik (nincs szeretet, tisztelet), borulnak is az utóbbi pillért nélkülöző kapcsolatok, hiszen jókat dugni mással is lehet, akárcsak anyagi érdekszövetséget kialakítani. Ráadásul az új még érdekes, izgalmas is... egy darabig. Aztán kezdődhet minden elölről. :)

Fx 2010.02.03. 12:57:59

@Glg: Kicsit (?) szűk látókörű vagy, de majd felnősz egyszer te is ;) (talán)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.03. 13:03:50

@Lexycat: Nem értem, hogy mi a logika ebben? A legutolsó kapcsolatom alatt én is csak hétvégén tudtam találkozni a leányzóval. Hétközben csak e-mail váltás volt. MSN telefon? Ugyan már. Akkor a hétvége mitől lett volna olyan édes?

Tudom, hogy a nők másból vannak, de én nagyon nem vagyok a híve a napi "szeretsz drágám" hívásoknak.

MidlifeCrisis 2010.02.03. 13:04:52

@Zizzo: Lehetek alapítványi kurátor? :)))

Fx 2010.02.03. 13:08:17

@NGA: Nem. Nincs semmilyen korlát. De ha mindjárt az elején "elkúrod" (minden értelemben), fingod sem lesz, meddig tarthat majd [nyilván ha nagyon szar, akkor hamar vége van, de ha nem akkor nem]. És peches esetben csak 6-8 év múlva jössz rá, hogy "b@meg ez milyen gáz" és akkor már szarabb újabbat keresni. A válások fő oka, hogy "fingom sincs kivel hálok". Pár nap/hét alatt ki lehet ezt deríteni (persze csak ha érdekel az illető), de szex elnyomja az egészet. Ha csak a dugás a célod, vagy szarsz bele az életbe, akkor tökéletes akár 10 perc után is a dolog. Ha viszont valaki picit gondolkozik - értem, hogy ez nehéz és ritka (és sokak szerint felesleges is) - akkor el tudhatja érni, hogy az 50 éves házassági évfordulójukon úgy nézzenek egymásra, mintha egy hete lennének szerelmesek (az én környezetemben speciell ez a gyakoribb: működik). Az más kérdés, hogyha valaki még nem érett erre...

Zizzo 2010.02.03. 13:10:17

@MidlifeCrisis:
A kurátorokat (pályázat útján) a rászorultak szavazással választják ki.
Pályázni az előző évi adóbevallással, részletes és pontos vagyonnyilatkozattal lehet.
A nyerteseket sms-ben értesítjük.

MidlifeCrisis 2010.02.03. 13:12:58

@Zizzo: Akkor ezek szerint "csak" a rászorultakat kell meggyőzni valahogyan...

Zizzo 2010.02.03. 13:13:52

@Manzanilla:
"Miért értelmezi mindenki úgy amit mondtam, hogy az anyagiak annyira fontosak?"
Mert beleírtad a posztba, holott a sztori szempontjából teljesen lényegtelen infó.

kóristalány 2010.02.03. 13:16:44

@Fx: Bocs, ezt most nem egészen értem. Azt mondod, hogy ha lefekszel valakivel az első randin, akkor elmegy az eszed és nem leszel képes kiismerni az egyéb tulajdonságait? Ha meg vársz egy ideig, máris tudni fogod, hogy ő lesz majd melletted 50 év múlva?

Közöd?? (törölt) 2010.02.03. 13:18:22

@orient: ha tudnád hány jellemes ember döglik éhen manapság, nem beszélnél hülyeségeket...

Manzanilla 2010.02.03. 13:19:50

@Primitív Állat: Pontosan azt akartam sugallni, hogy nem tűnt elveszett embernek, sem lúzernek. Elismerem, szerencsétlenül fogalmaztam.

Mézengúz 2010.02.03. 13:19:58

Szerintem a srác még szűz....

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 13:20:05

@Zizzo: Olyan szempontból nem lényegtelen, hogy egy ilyen pipogya makkot (Mr. "Ha gondolod, megcsókolhatsz") a legtöbb nő csont nélkül lepattintana, ha nem lenne tele lével.

NGA 2010.02.03. 13:21:29

@Fx: Próbálom elemezni amit irsz. Ha korán dugom be, akkor nem fogom tudni meddig fog tartani. De ha ülök a lyuk mellett és vonyítok pár hétig, akkor az 50. házassági évfordulón is mosolyogni fogok. Szép kilátások.
Azért annyit elárulok, hogy 15 éve vagyok nős :-)

Zizzo 2010.02.03. 13:22:53

@Primitív Állat:
Pontosan ezt kell tenni, még ha olajsejk is Mr. Pipogya.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 13:23:15

@Primitív Állat: mondjuk, az első, ami eszembe jutna, hogy "Nem gondolom." Ezek után lepattanna magától, mert hogy merek ilyet mondani az egójának.:-) Ügyesen kitalálta.:-)

Beiz (törölt) 2010.02.03. 13:25:30

@Manzanilla: Értem. Köszi.

Ebben az esetben szerintem hetero a srác, és lehet türelmesebbnek kellett volna lenned. Habár ott a másik oldal, hogy egy hónapig le sem sz*rta a fejed....Nemtom. Ami tuti:
1. nem volt rajtad kívül senkije (Ha lett volna csak "arra" kellettél volna és úgy meghúz mint a huzat.
2. Biztos, hogy volt benne valamiféle gátlás. Az okát nem tudom (ferde hajlam, betegség, életfilozófia, lelki zavar) de volt valami gubanc. Nem feltétlenül negatív dologra gondolok: lehet javíthatatlan romantikus és tényleg ünnepként tekint a szexre.

Beiz (törölt) 2010.02.03. 13:27:26

@Mézengúz: Igen...az is lehet, hogy szűz volt. Annak idején én is csak "tököltem" és szép eszméket gyártottam. :)

Glg 2010.02.03. 13:32:34

@Fx: hát szar nekem de engem kurvára nem érdekel hol leszünk 30 év múlva-kiafaszt érdekel mi lesz akkor. az itt és a most számít...te meg hülye vagy öregem ezzel a nemdugommegazonnalmertezhosszúkapcsi dumával-semmi köze a dugásnak ehez. az h te nem tudod szex mellett józanul szemlélni a dolgokat az a te fogyatékosságod. a szex nem nyom el semmit hanem teljessé teszi az egészet-és pl számomra az egyik legfontosabb egy kapcsolatban és az is fog maradni mindig.

@NGA: lol...végre nem vagyok egyedül...bár én még a büdös életben nem voltam házas de látszik nem én vagyok a hülye ennek ellenére :D @Fx faszságaival kapcsban.

NGA 2010.02.03. 13:34:40

@Beiz: 23 évesen? Hát én nem vagyok már fiatal, de azért már nem követelmény az, hogy szűzen menjünk a házasságba nem? És azért ennyi idősen már nem hinném hogy ha valaki egészséges, és nincs lelki problémája, akkor még szűz.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 13:34:55

@Zizzo: Azért a mai világban ez közel sem annyira egyértelmű, legalábbis nem mindenkinek. Fűrészelhetjük ezer irányból a fingot, de a nők többségének a pénz beszél. Lehet, hogy pont azért hezitál a posztoló, mert annyira azért nem jó nő, hogy tucatszám válogasson a tutipartyk között.

@tarquin - 1. Piréz FC: A fene tudja, hogy működik ez az ilyen visszafogott fiúknál. Lehet, hogy éppen ez a visszakozás vált ki belőle komoly férfiúi gerjedelmet, aztán úgy leteper, hogy csak nézel. :)

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.02.03. 13:40:30

rövid ideig bíri... :D szerintem. erőszakold meg, aztán idővel belejön.:D

Snowmass 2010.02.03. 13:42:05

Szerintem amúgy a fickó pornókirály, aki épp most hagyta abba csak még nem lett meg a legutóbbi forgatás óta készült teszt eredménye.:)

NGA 2010.02.03. 13:43:04

@Glg: Már úgy gondoltam valami betegségem van, mert azt hittem csak nekem az egyik legfontosabb dolog egy kapcsolatban a jó szex.
Ismered a viccet nem?
A fiatal férj elmeséli, hogy melyik este a héten hova megy, hétfőn sörözni a haverokkal, kedden tekézni, igy sorolja a hetet. A feleség erre: Drágám, nekem egyszerűbb a heti programom: Itt minden este 9-kor szex lesz. Aki itt van részt vesz benne, aki nem, lemarad :-)

Manzanilla 2010.02.03. 13:48:01

@Beiz: Hát azt kétlem hogy még szűz.. Azt elmesélte hogy volt egy másfél éves és egy 4 éves kapcsolata, hát ha ez igaz akkor csak nem szűz... :)

MidlifeCrisis 2010.02.03. 13:49:54

@Manzanilla: Ki tudja? Lehet, hogy csak távkapcsolat volt... :)

MidlifeCrisis 2010.02.03. 13:51:59

@Manzanilla: Na jó, a 4 évesnél már lehet, hogy találkoztak is... :)

Fx 2010.02.03. 13:56:48

@Glg: Neked semmi értelmes ellentmondást nem sikerült felvetned azon felül, hogy f@xság, amit mondok, így érdemben nem tudok reagálni. Ha téged nem érdekel, mi lesz 30 év múlva, akkor tökéletes, amit teszel, ezt eddig is így írtam. Én a post-témája-srác kérdését próbáltam egy kicsit fejtegetni.

@NGA: Örülök, hogy sikerült a jó partnert megtalálni, 15 éves házasság ma már ritka.

Aki úgy gondolja, hogy szerelmi és szexuális "befolyás" alatt tökéletesen fel tudja mérni a partnerét, az vagy arra sem képes, hogy a saját képességeit felismerje, vagy tényleg képes megismerni, de az ilyen kapcsolatból köszönöm szépen nem kérek. Ez utóbbi igencsak ritka (bár gondolom az itt lévők mind ilyenek :P ), inkább az előbbi jellemző. És igen, sokan vannak, akik képesek a viszonylag rövid idő alatt felmérni, hogy mennyire lesz ez jó hosszú távon (még ha ez ma furcsának is tűnik)...

Manzanilla 2010.02.03. 13:57:29

@MidlifeCrisis: Hát nem tudhatom, viszont azt állította hogy együtt is éltek. Bár adott egy pasi aki alig mer megcsókolni egy lányt - pedig istenbizony nem vagyok ronda :D - tehát bármi lehet..

psr6 2010.02.03. 14:04:05

Ennek semmi értelme. Keress mást. Hülyére vesz, vagy valamit nem mond el. És ha most felhívod, és megkérdezed, hogy mit nem mondd el, akkor pedig te is gáz vagy :) Ideje megtanulnod, hogy a látszat ellenére nem a szavak beszélnek, hanem a tettek.

MidlifeCrisis 2010.02.03. 14:04:42

@Manzanilla: lehet, hogy olyan volt, mint az egyik parnercégünk fejese. Mindenhová hármasban ment a feleségével és egy fiatalabb sráccal. És a bemutatásuk valahogy így nézett ki: "Ő itt a feleségem. Ő pedig a faszom."

summerstorm 2010.02.03. 14:07:07

kezdek egyetérteni devizával...
a fenébe...
lsz. ne lincseljetek meg :)

summerstorm 2010.02.03. 14:09:32

csak a pillanatnyi depresszió..
12 nap múlva elmúlik :)
vagy állandósul :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:13:43

@Manzanilla: Linkeljél, és majd eldöntjük. :) Egyébként nem azé', de ha ott volt a szerszám, megfelelő méretben és keménységi fokkal - ahogy mondod - akkor te hogyhogy nem tettél valamit az akció előremozdítása érdekében? Nem csak mondani kell, hogy "most már dugjunk is", hanem olyan buján viselkedni, hogy ne is lehessen másként. :) Ha ennek ellenére sem dug meg, akkor tényleg levonható a következetés, hogy valami gubanc van nála. Elnézést a kendőzetlen szóhasználatért, de mi a tanyán nem nagyon csűrjük-csavarjuk.

Mézengúz 2010.02.03. 14:13:45

@Manzanilla: Kamuzik...

Kérdezd meg kik voltak az elődeid és keresd meg őket...akkor kiderül az igazság és az is mire számíthatsz :-)

Esetleg ismerd meg a barátait(ha vannak) és ott is lehet érdeklődni(FINOMAN)...

Vagy keress meg engem, szívesen segítek ;-)

Zizzo 2010.02.03. 14:15:28

@Primitív Állat:
Még szerencse, hogy férfi vagyok, van jó állásom és ha szükséges képes vagyok ellátni magam, így randikra mindig elég volt a szemem és a szívem elcipelni, a számológépet bátran otthon hagytam.
Az a másik szerencse, hogy az eddigi kapcsolataimban a pénz csak együttéléskor került szóba.

Zizzo 2010.02.03. 14:20:59

@Mézengúz: @Manzanilla:
Kérdezd meg kik voltak az elődeid és keresd meg őket...

Hülyeség.
@Manzanilla döntse el, hogy ezek után akar valamit ettől az embertől vagy sem.
Ha igen, akkor beszéljen a fejével, ha meg nem akkor tök felesleges a nyomozás.

kóristalány 2010.02.03. 14:22:02

Ha nem indul a kocsi, az ember a legritkább esetben kérdez csak rá, hogy van-e benne üzemanyag.
Én most megkérdezem: volt nála gumi?

2010.02.03. 14:23:14

@Primitív Állat:
Persze tisztelet nélkül nem jövünk össze mással, de viszont az nem a másik tiszteletének a megcsúfolása, ha megcsalom? Senki nem úgy fut bele egy kapcsolatba, hogy meg fogom csalni, ez idővel alakul ki (ha úgy alakul). Viszont én úgy gondolom, hogy ha megcsalok (vagy engem csalnak) valakit akkor azt nem tisztelem annyira, hogy hűséges legyek, és őszinte. Ergo ott a székünk vagy asztalunk, kinek hogy tetszik, ami működő lábakon áll, ám egyszer van egy kis gond, és az egyik fél úgy dönt, hogy félrelép vagy hazudozik, ergo kiesik a tisztelet láb.

Ott alul a zárójelben ott van az amire Lobelt gondolt pénz címen. Ő se arra gondolt, hogy két pénzszoró ember, vagy két sporolós ember, ezeket mind másképp kell értelmezni. Mind a négy lábnak megvan a saját háttérmondandója. A pénzt én speciel nem úgy értelmezem, hogy mittom én keresek 150-et, a pasim is 150-et, ergo lehet összeillünk, vagy hogy én/ő keres 50-et, a másik meg 200-at, akkor nem működik. Ezt inkább arra kell érteni, hogy ha én pl. szeretek moziba, színházba, étterembe járni, ő meg annyira sporolós, hogy nem akar sose kimozdulni, mert az pénzbe kerül akkor igencsak nehézkesen lehet összeegyeztetni az értékeket.

A pénz igazándiból nem boldogít, csupán ahhoz kell, hogy az alapszükségleteidet fedezt és a maradékból kielégítsd a szórakozási igényeidet. Viszont ha ezeket az igényeket háttérbe kell szorítanod, mert a másik nem osztja ezeket a szórakozási stílusokat, akkor az csak ideig óráig működik.

NGA 2010.02.03. 14:23:50

@Primitív Állat: Segítsünk neki.

Elmesélem mit kell tenni:

A fiút hagyod a hátán feküdni, és finoman ráfekszel, és közben úgy csinálsz, hogy hmmmmmm, hmmmmmmmmm...- Aztán addig dörzsölöd az altested az övéhez, mig egy hirtelen felfele történő mozdulat után bekergeted a kígyót a kútba :-)
Remélem tudtam segíteni. Én is egy filmben láttam ilyet, onnan tudom :-)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:25:07

@Zizzo: Az egyértelmű volt, hogy férfi vagy. Elég kevés nő tenne szemrebbenés nélkül lapátra egy Mr. Pipogya-jellegű olajsejket.. inkább az ujja köré csavarná, és mellette váltogatná az élvezeti hímtagokat. :) De amit leírtál, az helyénvaló - és valóban szerencsés vagy, ha sikerült hasonló gondolkodású nőket kifognod.

2010.02.03. 14:28:05

@NGA:
Mi ez, oktatás? Hogy d-junk meg egy pasit tanfolyam 1. órája? Vagy ez már a 10-nél járunk? :) :P

Kósza 2010.02.03. 14:28:27

egy hülye angol-angol hülye (thx Monty!) szexuális dolgán minek ennyit rágódni?! sic!
Mert ugye angol volt a delikvens, kedves @Manzanilla?

Zizzo 2010.02.03. 14:28:32

@Primitív Állat:
Olvasva jónéhány kommentet valóban mázlista volnék :)

2010.02.03. 14:31:59

@Kósza:
Pontosan, főleg úgy, hogy még kb. csak a kapcsolat (ha ez egyáltalán annak nevezhető) elején járnak. Ha már most ennyi a nyűg mi lesz később?

NGA 2010.02.03. 14:34:17

@Zsu0805: Én férfi vagyok, és bevallom fából sem vagyok, valamint ha együtt vagyok egy nővel, akkor azért szeretem én irányítani az együttlétünket, de ha van egy ilyen mafla pasi, akkor nincs más megoldás, csak az egészpályás letámadás :-)

NGA 2010.02.03. 14:41:28

@Kósza: Erre nem is gondoltam, hogy ángilus lehet. Nem olyan, mint a Károly herceg? :-) Abból sem néztem volna ki 2 gyereket :-)

2010.02.03. 14:42:10

@NGA:
Ok, ha még ártatlan a pasi aláírom a letámadást (gondolom 26 éves posztalanyunk már nem az, bár...), de egy ép eszű pasi, aki teszemazt akar is valamit egy csajtól, azt hagy ne kelljen már letámadni. Ok, ha nem akarja elsietni a dolgokat intézze úgy, hogy 2 hónapig járják be az összes mozit, éttermet, kajáldát, parkot stb. de ha már ott vannak és le kell támadni...
Mondjuk én már a megcsókolhatsz résznél feltettem volna a kulcskérdést: "TE TÖK H*LYE VAGY?"
Letámadni felesleges, ez már veszett fejsze nyele. Lesz más...

NGA 2010.02.03. 14:44:40

@Zsu0805: Igazat adok neked teljesen.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 14:59:10

@Zsu0805: Írtam egy kilométeres választ, de véletlenül kitöröltem. Majd beírom újra, ha érdekel. :)

2010.02.03. 15:02:06

@Primitív Állat:
Érdekel. :)
Amúgy ctrl c, majd ha elveszik ctrl v. :) De gondolom tudod. :) Én rászoktam, elég gyakran megjártam csp-n. :)

dolgozó 2010.02.03. 15:08:53

Kedves Manzanilla!

Véleményem szerint számos oka lehet az általad leírt szituációnak. Persze lehetnek olyan okai is, amiket már oly sokan írtak előttem: meleg, gátlásos... stb.

De akadnak itt más lehetőségek is.

1. Volt a Jóbarátokban egy rész, amiben Pheobe (bocs, nem tudom, hogyírják, szóval Fíbi) keveredett, egy hasonló szituációba, vagyis, hogy az újdonsült pasija nem akarta bezacvarni a macit a málnásba. Ha láttad a részt, akkor ugorj a következő pontra, ha nem láttad, akkor kb. ez állt a dolog hátterében: a csóka elérte, hogy Pheobe már-már könyörögjön, hogy feküdjenek le. A pasi közölte, hogy azért nem akarja, mert tisztában van vele, hogy a nőknek mennyit jelent a sex és nem akar túl mély kötődést, hogy azután azon morfondírozzon, hogy másnap vajon felhívja-e a pasi. Erre Pheobe közölte vele, hogy áá úgyanmár a sex az csak sex, és ha utána felhívja, akkor jó, ha nem, akkor nem. Megvolt a sex, és persze ezek után lelkifurdalás nélkül nem kellett többet találkozni a csajjal.
Szóval akár ez is lehet egyfajta motiváció, de szerény véleményem szerint nem húzná eddig a dolgot, bár ki tudja, lehet, örömét leli az ilyen játékokban...

2. Lehet, hogy az égvilágon semmi nincs a hátterében. Lehet, hogy tényleg annyi van, amit mond. Tudom, hogy mindig mindenki mindent túl akar komplikálni, de hidd el, hogy az esetek többségében tényleg a legegyszerűbb megoldás a nyerő. Tetszel neki, komolyan gondolja, ezért nem akar rögtön lerohanni, ki akarja várni a "tökéletes pillanatot". Biztos vannak olyan nők, akik még erre buknak, talán azt hiszi te is ilyen vagy. Talán úgy van vele, hogy sokkal jobb lesz a sex, ha már komolyabb érzelmek vannak a háttérben, vagy talán pont attól lesz jó a sex, hogy szépen kiéheztet (mert lényegében most ezt csinálja) és majd amikor "beadja a derekát", akkor már eléggé ki leszel éhezve ahoz, hogy bármit megtegyél neki. Gondolj csak bele: van egy kapcsolatod, rendszeres nemi élet, esetleg együtt is laktok stb.. ezek után valamelyikőtök elutazik külföldre 1-2 hétre... Na, milyen lesz a sex, mikor újra találkoztok...??

Szóval sok minden lehet, nem hiszem, hogy nagyon messzemenő következtetéseket kellene levonnod, és azt sem gondolom, hogy el kell hinned mindent, amit írunk. Ha tényleg ennyire zavar a helyzet, akkor ülj le vele és kérdezd meg tőle nyíltan, hogy wtf...

Hát ennyi okosságot tudtam kipréselni magamból, remélem valamit tudtam segíteni.

Üdv!

Droidfigyelő (törölt) 2010.02.03. 15:23:27

Három lehetőség van.

1. A figura szűz. Ami, ugye, ilyen korban azért gyanús.
2. Van benne valami nem kicsi szorongás, amitől nem tud dugni, ami, ugye, elég gyanús, továbbá meglehetősen kiábrándító perspektíva.
3. Nem akar többet, mint havonta egyszer kinyalni a posztírót, meg egy kicsit szopatni. Lélektanilag ez a legkevésbé problémás verzió, még ha rosszul is esik a szerzőnek. (Pardon a nyelvezetért, de ez a petting-szövegelés kissé lejjebb helyezte a szofisztikációs szintemet.)

Terápiás javallat: azonnali ismerkedés másokkal, nem válogatás nélkül, de nyitott szemmel járni, és ha ezek a mások nem késztetik arra, hogy az interneten közölje a történetüket, akkor normális emberekkel ismerkedett. Ha továbbra is meg kell írni a történetüket, akkor nem csak az új ismerősök, hanem a szerző is gyanús.

Továbbá tessék óvszert vinni, akkor is, ha PETTINGELNI indul.

Frucsasz 2010.02.03. 15:39:14

Nem tudom, az első, ami szemet szúrt az a "nagyon jól fizető munkája van" -> kellemes volt a randi. Nőként megvetem azt ,akinek ez szempont.

Amúgy meg, olyan nincs, hogy nincs rád ideje. Ha nem lát egy hónapig, és nem is keres, lepattint, akkor nem hiányzol neki. Nem biztos, hogy van másik nő a dologban, de az tuti, hogy te csak egyfajta tartalék vagy. Nem kellessz eléggé neki. Dobbantás. Hidd el. Akárki akármit mond, olyan nincs, hogy ha egy pasi érdeklődik utánad, egy hónapig nem lát, és ezek után mikor lehetősége van rá, mégis a haverjaival tölti az idejét.

Manzanilla 2010.02.03. 15:46:46

@NGA: Köszi a részletes leírást (hogyan dugjunk meg egy pasit)! Majd ha nagyon ki leszek éhezve, esetleg kipróbálom. :D

csillag× 2010.02.03. 16:05:39

:D:D:d Nah itt van a kutya elásva :D skót--> sajnálja a pénzt gumira :P

Kósza 2010.02.03. 16:08:09

@csillag×: egy fenét, ezek a gaelic népek tényleg hagyják a csudába a nőket, és mennek inkább a kocsmába! :)

Manzanilla 2010.02.03. 16:09:01

@csillag×: De akkor is legalább megkérdezhette volna hogy nálam van e gumi :D

Kósza 2010.02.03. 16:12:34

@csillag×: itt a vonatkozó vicc:
Hajótörést szenvedtek és egy lakatlan szigetre kerültek: 2 férfi és egy nő az alábbi nemzetekből: olasz, francia, német, görög, angol, bolgár, japán, amerikai, ausztrál, új zélandi és ír.
Egy hónap alatt a következok történtek:
Az egyik olasz megölte a másikat, hogy megkapja a nőt.
A franciák rengeteget szexelnek hármasban és boldogan élnek.
A németek pontos tervet dolgoztak ki, hogy mikor melyiké a nő.
A görög férfiak együtt alszanak. A nő főz és takarít.
Az angolok arra várnak, hogy valaki bemutassa nekik a nőt.
A bolgárok hosszan bámulták a tengert, vetettek egy pillantást a nőre, és elmentek horgászni.
Az amerikaiak megtárgyalják az öngyikosság előnyeit és hátrányait. A nő állandóan azt ismételgeti, hogy a saját testével csak ő rendelkezhet, beszél a feminizmus lényegéről...
A japánok faxot küldtek Tokióba és várják az instrukciókat.
Az ausztrálok összeverekedtek, miközben a nő a többi férfival szemez, mivel az ausztrál férfiak számára túl unalmasak.
Az újzélandiak birkákat keresnek.
Az írek felosztották a szigetet két részre és pálinkafőzdét készítettek. Nem emlékeznek pontosan mi az a szex, de ez pár liter kókusz whisky után nem is lényeges. Elégedettek, mert tudják, hogy az angoloknak még egy korty whiskyjük sincs és ők nem adnak nekik.

Kósza 2010.02.03. 16:13:53

@Manzanilla: írek, skótók igen jófejek ebből a szempontból, persze nekem csak kocsmázni kellett velük, nem dugni! :)

dolgozó 2010.02.03. 16:15:13

@Frucsasz, az őzikelány:
Őőő... Ez azért nem teljesen így van. Bármit is érzek egy nő iránt, van úgy, hogy szívesebben vagyok a barátaimmal. Tudom, hogy a nőknek ezt nehéz (vagy lehetetlen) megérteniük, ez egy alapvető attribúciós ellentét férfiak és nők között, de attól még ez így van. Nem bántásból mondom, de szerintem nem túl szerencsés úgy tanácsot adni, hogy meg vagy győződve arról, hogy jobban ismered a férfiakat, mint a férfiak -> "Akárki akármit mond, olyan nincs, hogy ha egy pasi érdeklődik utánad, egy hónapig nem lát, és ezek után mikor lehetősége van rá, mégis a haverjaival tölti az idejét." -> Ó, dehogy nincs.
Hidd el, sosem fogsz tudni pasiként gondolkodni, mint ahogy mi sem nőként. Ebben egyezzünk meg és ne tégy olyan kijelentéseket, mint amit idéztem Tőled, mert ha pl ezt egy hasonló cipőben lévő barátnődnek mondod, aki ezt el is hiszi Neked, akkor a végén könnyen a te lelkeden száradhat, ha az említett barátnő lemarad valami nagyon jóról, mert épp nem úgy volt, ahogy oly magabiztosan gondoltad. Szerintem ha pasi ügyben egy nőnek tanács kell forduljon egy pasihoz és fordítva. Én is a női barátaimmal beszélgetek az efféle problémákról és hidd el, működik!

Remélem nem veszed bántásnak, amit írtam, mert nem ez volt a szándékom.

Üdv!

Glg 2010.02.03. 16:16:48

@Fx: "Aki úgy gondolja, hogy szerelmi és szexuális "befolyás" alatt tökéletesen fel tudja mérni a partnerét, az vagy arra sem képes, hogy a saját képességeit felismerje, vagy tényleg képes megismerni"-már neharagudj de te miafaszról beszélsz? egy kapcsolat elején honapokig kézenfogva járkálsz vagy miapicsa-ja bocs azt nem lehet mert érzelmileg befolyásol. akkor hónapokig msn h kiderítsd jó lesz e a gyerekeid anyjának-vagy miakurvaélet? kit érdekel a hosszútáv ember! menj orvoshoz vagy gyurmázni.

@Zsu0805: Zsu fikázd már le te is Fx-et :D:D

mecseki tigris (törölt) 2010.02.03. 16:20:14

No tehát a terápiás javallatom: Vegyen a posztíró egy vibrátort és azzal dugja meg magát ha sürgőssen erre van szükségei, utánna meg dugja meg a pasiját is.

2010.02.03. 16:31:20

@mecseki tigris: sorry, nem ide. :)

@Glg:
Ki az az FX? Várj utánanézek. :)

csillag× 2010.02.03. 16:45:41

@Manzanilla: óóóó, biztos úriemberből van és nem akarta magát ilyen helyzetbe hozni, h nehogy már a lánynál legyen.... ;)

@Kósza: ezjóó :)

@Glg: milyen Fx ellenes tábort szervezel itten??!! (kicsit durva vgyol:D ) amúgy én őt is meg tudom érteni :) Hát bizony nem vagyunk egyformák...

Kósza 2010.02.03. 16:48:15

@csillag×: akkor csak neked, csak most: kellemes estépÍtést kívánok! :)

Kósza 2010.02.03. 16:49:30

@csillag×: amúgy mióta Glg támadja fx-et, folyamatosan gyengül a forint,.... holnap megjátszom! :)

Kósza 2010.02.03. 16:50:41

Kellemes estét, sziasztok!

csillag× 2010.02.03. 16:51:30

@Kósza: *örülpirul* :)) KÖSZ...énis hasonlókat arra fele :)

2010.02.03. 16:54:52

@Fx: @Glg:
Fuhaa fiúk, érdekes témát hoztatok fel: Hogy mennyi idő után szabad/illik/érdemes/meg még sorolhatnám lefeküdni azzal akivel terveid vannak. :)
Mikor megértél rá, és ő megért rá, hogy összefeküdjetek. Hozzáteszem általában inkább a pasiknál jön el előbb ez az érzés. De azért valljuk be, hogy a mai világban a szexnek sincs akkora jelentősége már mint régen.

Persze abba nem hiszek, hogy első este szexből olyan fúúú de komoly kapcsolat lesz, és abban sem, hogy ismerjük egymást 2 hete és ezalatt az idő alatt is 2x láttam, de a harmadikon már feküdjünk le. Ez mind kapcsolat és érzelemfüggő, hogy mennyire érzed azt, hogy te azzal a valakivel le szeretnél feküdni. Viszont valljuk be őszintén, hogy egy 23 és egy 26 éves emberről beszéltünk, azért itt már nem hónapos húzásokról van szó. Mint fent már írtuk, hogy egy széknek vagy asztalnak 4 lába van, amiből az egyik a szex. És azért vallja be mindenki hogy fontos része is egy kapcsolatnak, ha ez nem működik elronthat sokmindent. Persze lehet próbálkozni, lehet változtatni hátha jobb lesz, de van amin nem lehet változtatni. És egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet, ezzel nincs is semmi gond. Ők persze könnyebben oda is adják magukat, és ezzel sincs semmi gond.

Ohhh, bazira nem jutok semerre. :) Csak irom-irom és egyre kuszább és egyre inkább távolodik a vége. :)

A posztban a lány elöbb eljutott a szextémához mint a srác, ezzel nem is lenne gond, ha teszemazt ha eltelt volna 1 hét és a 7. napon mikor a csaj (3-4 tali után) azt mondja hogy szex, és a srác azt mondja, hogy még várjanak. De itt azzal is gond van, hogy asszem kb. 2-3 hónap telt el (azért gondolom ha addig neten tartották a kapcsot azt folytatták is), hetes szünetekkel, sőt asszem volt egy 2-3 hetes taliszünet is. Itt már ezzel alapjába nekem gondjaim lennének, de amúgy is úgy vettem észre a posztból, hogy a lány egy kicsit jobban állt a dologhoz mint a srác. Mert ugyebár ez a megcsókolhatsz ha akarsz, aztán 2 hét talistop, de utána meg fontosabb a haverokkal elmenni bulizni. Jó aláírom, menjen a haverokkal délutáni bulira, de akkor szóljon a csajnak, hogy én x óráig a srácokkal vagyok, de utána várlák nálam vacsizunk v ilyesmi. Vagy bármi, dehát lehet csak én gondolkodok úgy, hogy ha valaki időt akar szakítani a másikra akkor tud is. A srác kicsit félvárról vette szerintem ezt a dolgot. Ennek hol lesz így jövője?

csillag× 2010.02.03. 16:55:33

@Kósza: nah, megszólalt a közgazdászvér? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 16:55:47

@Manzanilla: sok mindent nem tudsz tenni: vagy vársz, a ki tudja mire, vagy továbblépsz, amerre szép.:-) Bár ha most is ennyire foglalkoztat, hogy miért nem volt aktus, akkor később is fog.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:05:11

@Zsu0805: engem az érdekelne, hogy milyen terveket lehet szövögetni ca. 2 hónap után? Semmi jelentősége, hogy mikor lesz szex. Akkor, amikor itt az ideje.
"egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet." Ez jó.:-))

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:05:20

@Zsu0805: Mégis inkább csak tömören. Sok ember számára létezik "szerelem első látásra". Szerinted az ilyenek életében milyen helyiértéke van például a tiszteletnek? Mármint nem annak, ami alapból jár, hanem amit a másik kiérdemel a személyével. Beszélni sokmindenről lehet, de amelyik kapcsolatban befigyel a félrekuffantás, ott igazi tiszteletről sosem volt szó. Nem kiesett az a bizonyos negyedik láb, hanem nem is létezett. Megáll az asztal három lábon is valahogy.. egészen addig, míg rá nem teszel valamit.

A pénz kapcsán egyetértek: bizonyos dolgokat értelemszerűen csak abból lehet megoldani. Arra próbáltam kilyukadni, hogy vannak olyan szempontok IS, amelyek sem a szerelemből, sem a szexből, sem az anyagiakból nem eredeztethetők. Ezek pedig a közös célok, a hasonló (de legalábbis összeegyeztethető) mentalitás, a két érdeklődési kör egy bizonyos metszete. Gondolj a gyerekvállalásra, hogy egy konkrét példát mondjak. Persze nem mindegy, hogy milyen típusú kapcsolatról beszélgetünk. Ha közösen sütkérezünk a napon, jól érezve egymást, ahhoz igazából nemhogy anyagiak, de még csak szerelem sem kell: elég a jó szex, itt és most, és csókolom. Ha viszont hosszabb távon gondolkodunk, nagyon is fontos, hogy azonos irányba húzzuk azt a bizonyos szekeret, és ennek csak egyik szükséges feltétele a pénz. Sokan esnek abba a hibába, hogy nem is győződnek meg róla, az életcéljaik, terveik egyáltalán szinkronba hozhatóak-e egymáséval, mert hát akkora a ceji, hogy az majd megold mindent. Pedig ellenkezőleg: mikor elmúlik a szerelem, akkor lehet csak igazán egymás fejéhez vagdosni, hogy erről meg arról mondtam le miattad. És onnantól gyakorlatilag már csak lejtmenet lehetséges. Ezért tartom a közös csapásirányt negyedik alappillérnek, az elsőt pedig egyszerűbb összefoglaló jelleggel érzéseknek nevezni.

Érzések, jó szex, anyagi gyarapodás, közös célok.. és minden nap néhány pohárka házipálesz, hogy akkora sületlenségeket tudjak összehordani, mint ebben a kommentben. ;)

Manzanilla 2010.02.03. 17:20:17

@Zsu0805: "egyesek ugyebár könnyűvérűbbek az átlagnál és igénylik a szexet."
- Nem tartom magam könnyűvérűnek, legalábbis remélem hogy két hónap ismeretség után azon csodálkozni hogy miért mondták nekem azt hogy inkább várjunk, az nem számít annak. :D

2010.02.03. 17:21:06

@tarquin - 1. Piréz FC:
Hát ebben az esetben kb semmiféle tervet nem szövögethetett a lány. Mármint szerintem tök egyértelmű volt, hogy ennek semmi jövője. Legalábbis én nem tudnék olyan pasival jövőt elképzelni, aki olyan távol lakik tőlem/olyan elfoglaltsága van, hogy csak heti 1x talizzunk. Annak milyen jövője van? Ráadásul ha már kapcsolatot akart a srác akkor legalább szorítsa a haverokat a hétköznapokra, vagy a pénteki napra és akkor legalább szombat-vasárnap tudott volna a csajjal találkozni. Itt inkább a srác alaphozzáállásával volt a gond és nem a szexkérdéssel. Mert ez a megcsókolhatsz ha akarsz... Legalább úgy tette volna fel, hogy ha készen állsz megcsókolnálak, vagy valami ilyesmi, nem hogy a csaj ha akarja. Ilyen pasinak olyan gyorsan kell utilapot nyomni a valagára amilyen gyorsan csak lehet, még mielőtt bármi kialakul. És agyalni ilyenen felesleges.

2010.02.03. 17:25:27

@Primitív Állat:
Szerelem első látásra... hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :) :) Ne mókázz velem. Aki hisz a szerelem első látásra téveszmébe annak javaslom a tündérmeséket. Walt Disney-nek van 1-2 aranyos meséje, nézegesse azokat, hátha egyszer felnő.
Szerelem első látásra... az ilyen ember nincs tisztában a szerelem szó jelentésével. A szerelem szó a szeretlek szóból eredhet, és ugyebár azt hogy szeretlek olyan embernek mondom akit ismerek, tehát mit szerethetek egy olyan emberben akit először látok? Maximum a kinézetét, kisugárzását, mosolyát, arcát, testét stb stb de ez nem szerelem, nem is szeretet, csupán vonzalom és a kémia.

Jó tudom Primitív, hogy itt majd jön a magyarázat, de ezen az első mondaton... fuuu ezen kiborulok... olvasom tovább és jön a köv komment. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:25:32

@Primitív Állat: jól működő párkapcsolat is lehet közös cél, így önmagában. Gyakoribb hiba, hogy az egyik akarja, a másik elvárja.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:29:00

@dolgozó: Azért nem mindegy, hogy egy ismerkedés kezdeti szakaszában, vagy egy több éves kapcsolatban "van úgy néha", hogy szívesebben vagy a barátaiddal. Itt tényleg kevesebb volt a férfi részéről a lelkesedés az elvárhatónál. :)

Összeállt a fejemben a tökéletes ismerkedési forgatókönyv, az optimális időzítésekkel. Első randi: másfél óra beszélgetés semleges helyen, például ebédmeghívás. Második kör: közös program a két fél érdeklődési körének megfelelően, kirándulás vagy paintball, apró puszik, kézfogás a végén. Harmadik felvonás: a lány elmegy a fiú lakására, majd 10 perc beszélgetés után csók, deepthroat, petting, 69, aztán vadszex hajnalig. Mindezt 168 órán belül.

Kis kiegészítés: már az első randin megcsókolhat, ha gondolja... én kész vagyok rá. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:33:18

@Zsu0805: azért az összebújásra vonatkozó terveket mégis szövögette, de nem is kell feltétlenül közös gyerekvállalást és csilli-villi jövőt tervezni 2 hónap ismeretség után. Habár lehet, hogy én vagyok túl könnyűvérű.:-)

2010.02.03. 17:34:27

@Primitív Állat:
Fuuu... igaz... csak tudod az emberek nagyon-nagyon nagy része bár azt hiszi, hogy tiszteli a társát és hogy milyen fúúú de jo a kapcsolat attól függetlenül megcsalja. Miért is? Mert ugyebár sokan nem fogják fel a csökött agyukkal hogy az a saját magam és a másik megcsúfolása ha megcsalom. Ilyenkor se őt se magamat nem tisztelem. Itt kezdődik a gond, hogy sokan nem fogják fel, hogy ez a tisztelet megcsúfolása. Az meg hogy ezt felfogják fel kell nőni, meg kellenek olyan értékrendek, de a mai világban ilyeneket már nagyon kevés személynek adnak át.

Nah akkor most hogy is áll ez az asztal? Milyen lábakon?

2010.02.03. 17:39:40

@Manzanilla:
Jó nem úgy értettem a könnyűvérűbb dolgot, hogy Te az lennél. Viszont azt is azért érezheted, hogy sokaknak az amit leírtál az könnyűvérűbb dolog mint amit ő tenne. Hisz ahogy leírtad... várj utánaolvasok...

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 17:41:20

@Manzanilla: Túl heves vagy a skót tempóhoz képest. Lassíts! :)

@tarquin - 1. Piréz FC: Akkor viszont az a kérdés, hogy kinek mitől lesz jól működő. Akinek például pusztán a szextől, annak tényleg elegendő, ha a párkapcsolat célja maga a párkapcsolat. Addig dugunk, amíg jó. :) Vagy egy olyan kapcsolatfüggőnek is, aki beéri azzal, ha nincsenek nagy veszekedések nap mint nap. Aki azonban kicsit igényesebb ennél, az ennél összetettebb célokat is megfogalmaz a társas létezés vonatkozásában. Ámbár mivel az élet célja is maga az élet, talán felesleges ezt is ennyire túlbonyolítani. :)

Manzanilla 2010.02.03. 17:48:39

@Zsu0805: Lehet, pontosan ezért írtam meg a sztorit, hogy mások esetleg rávilágíthassanak olyan dolgokra, amit magamtól nem veszek észre, például ebben az esetben hogy túl gyors vagyok a skót tempóhoz. :P
Taposom is a féket márazonnal.
Egyébként nem tervezgettem / tervezgetek semmit, eléggé lefoglal a munka meg tanulás amit egyszerre csinálok, ez a "kapcsolat" ez most csak úgy van. És hát olyan amilyen.

Manzanilla 2010.02.03. 17:49:34

@Zsu0805: Lehet, pontosan ezért írtam meg a sztorit, hogy mások esetleg rávilágíthassanak olyan dolgokra, amit magamtól nem veszek észre, például ebben az esetben hogy túl gyors vagyok a skót tempóhoz. :P
Taposom is a féket márazonnal.
Egyébként nem tervezgettem / tervezgetek semmit, eléggé lefoglal a munka meg tanulás amit egyszerre csinálok, ez a "kapcsolat" ez most csak úgy van. És hát olyan amilyen.

Manzanilla 2010.02.03. 17:50:31

Sorry, kétszer ment...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 17:59:17

@Primitív Állat: mindig kérdés, hogy kinek, mitől lesz jó. Ugye elég gyakori történet, hogy mindenki úgymond áldozatot hoz a cél érdekében - sorolják is a válópereken vég nélkül, és közben kiderül, hogy közös cél nincs is többé - tán nem is volt, ez van az általad említett esetben. Minőségi párkapcsolatban pedig az a közös cél, hogy minőségi legyen ill. maradjon. Nem arról szól, hogy tegyél boldoggá valakit, mert nem tudod, pedig ez hibás elvárás, mivel nem egy másik embertől leszel az. Max. hozzá tartozhat. Ehhez már kőkeményen ismerni kell magad, és figyelni a másikra is. Lazázásnál elég a szexre figyelni, a napsütésre és a csillagokra.:-) A kapcsolatfüggési neurózist nem tudom párkapcsolatnak nevezni.

2010.02.03. 17:59:38

1 hét msn

3 tali, harmadikon gondolom akkor esett meg a petting és a csók, de javíts ki ha tévedek, bár igazándiból a történet szempontjából szerintem tök lényegtelen hogy a másodikon, harmadikon vagy a tizedinek volt a csók. Akkor ugyebár csók, és innentől kezdve kezdtetek el kapcsolat szempontból formálódni, mivel eddig csak ismerkedtetek, felmértétek a terepet, hogy bejöttök e egymásnak, akartok e egymástól valamit.

Hmmm, most megfogtál... ez nekem nem is rémlett, hogy a csókos-pettinges este után és kari között Ti talizgattatok. Várjunkcsak, most agyalok, nov közepén taliztatok először, akkor kb ha jól számolom kari és a 3. között volt kb. 3 talitok. Végülis erre már lehet azt mondani, hogy kapcsolat. Utána kb. 1 hónapig nem láttad, taliztatok ha jól gondolom talán 1-2 hete lehetett.

Kérdeznék... remélem nem sértődsz meg:
Ennek szerinted még van értelme? Én nem látom legalábbis a leírtak alapján, hogy a srác annyira törné magát, hogy komolyra fordítsátok a szót. Mert ha annyira komolyra akarná fordítani szerintem többször keresne, nem neked kéne 1 hónap után furcsállanod, hogy nem láttad. Oké, aláírom, hogy beteg volt a tesója, és utána ő volt beteg és 2 hétig nem láttad, de utána ha tényleg akarta volna hogy talizzatok. Persze ottvan, hogy keresett telefonon, meg gondolom az msn-ezést se hagytátok abba, de ennek így mi értelme van? Van jövője? Mindig hétvégente taliztok ha épp nem a haverjaival van? Jobban belegabalyodsz lefexetek és utána is bejátszik 1-2 ilyen egy-egy hónapos talistopot? Hát én nem lennék a helyedben (bár bevallom most nemrég voltam kicsikét hasonló szituban), és én nagyon jól átgondolnám a helyedben. Azt hogy Te mit vársz a jövőtől, mármint hogy milyen kapcsolatra vágy? És utána látod, hogy ő ebbe belefér vagy sem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:02:28

innom kell egy HáziPáleszt, nem értem, amit leírtam.:-)
Nem arról szól, hogy boldoggá tegyél valakit, mert nem tudod. Pedig ez a hibás elvárás, de nem egy másik embertől leszel az.
Na, így már értem magam.

2010.02.03. 18:04:45

@tarquin - 1. Piréz FC:
Fuhaa... :) Várj elolvasom ezt mégegyszer. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:06:20

@Zsu0805: Hát ez az. De akinek ilyen sajátos fogalmai vannak a tiszteletről, az saját magával szemben sem tekinti tiszteletlenségnek a félrelépést, tehát nem támad zavar az Erőben. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:06:22

@Zsu0805: megpróbáltam érthetőbben. Kicsit később.:-)) Megártott a napi agypörgetés.

csillag× 2010.02.03. 18:13:01

Fúúú, gyerekek nah hol tartotok? hány lábon álltok ? vagy már csak az asztal lap van? :)

2010.02.03. 18:14:02

@tarquin - 1. Piréz FC:
Ez valami olyasmi lehet, hogy amíg én nem vagyok elégedett magammal és az életemmel stb. stb., ameddig én nem vagyok boldog addig nem tudok mást se boldoggá tenni. És ez mindkétrészről működik. Ha a pár 2 fele 1-1 emberként nem boldog addig együtt se lesznek boldogok.

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:16:24

@tarquin - 1. Piréz FC: Én még így sem nagyon értem, de azért megpróbálok reagálni. :) Optimális esetben két boldog ember teszi még boldogabbá egymást szerintem. Nem is kell rajta görcsölni, alapból megy ez a minőségi párkapcsolatban. Fontos kérdésre tapintottál rá: sokaknál a kapcsolatfüggés révén kialakuló társasjátékok igenis párkapcsolatnak számítanak. Ha a párkapcsolat definíciója alapból ennyire képlékeny, nem csoda, ha arra még nehezebben találunk választ, mitől lesz jól működő az a valami. :)

2010.02.03. 18:16:32

@Primitív Állat:
Hát igen, a tisztelet fogalmával sokan hadilábon állnak. :)

@tarquin - 1. Piréz FC:
:) Amúgy szerintem kb. már értem mit mondtál. :) Legalábbis remélem. :)

@csillag×:
Egyre többön, egyre többön. Most már nem is asztalról vagy székről beszélünk, hanem kezdünk az élővilág felé lépkedni, pl. a százlábuak felé. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:22:16

@Zsu0805: Nem, nem sértődök. :)
Azt tudom, hogy hosszú távon nem vágyom ilyen kapcsolatra. Nagyon sok minden nem stimmel, viszont úgy gondolom hogy a pasi egyszerűen úgy gondolja hogy ez így normális. Sokat van a családjával, űzi a hobbijait, a kapcsolatokkal meg úgy van hogy jó ha van, de nem szakad meg hogy mindenképp legyen. Ezt ki is mondta.
Tehát talán arra jó hogy "lógjunk" együtt, amikor vele vagyok nagyon jól megvagyunk, de hosszú távon nem hiszem hogy ezt így lehetne csinálni.

"ameddig én nem vagyok boldog addig nem tudok mást se boldoggá tenni"
- Ez szerintem is így van, bár inkább úgy mondanám hogy aki önmagával békében van, vagyis van egészséges önbizalma, csak annak lehet normális kapcsolata. A boldogság sok mindentől függ, nem lehet mindig mindenki boldog. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:22:29

Na megpróbálom én is, én még csak két páleszt ittam.

"Nem arról szól, hogy boldoggá tegyél valakit, mert úgysem tudod. És elvárásként is éppen ezért hibás, hiszen te sem egy másik embertől leszel az."

Na, hogy tetszik? Teccikérteni? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:26:15

@Zsu0805: @Primitív Állat: köszi, hogy megfogalmaztátok.:-) Zsu-hoz annyit tennék hozzá, hogy a boldogság és az elégedettség nem ugyanaz, ezért nem tudok az első mondattal teljes mértékben egyetérteni. Van, aki attól boldog, hogy nem elégedett.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:29:11

@Primitív Állat: jó, köszönöm. Pálinka nélkül sokkal nehezebb.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.03. 18:31:21

"én elfáradtam, feladom már, asszem hazamegyek" mindenkinek szép estét.

2010.02.03. 18:32:05

@Manzanilla:
Hmmm, akkor tényleg nem értem a pasit. Hogyha tényleg ilyen félvállról veszi a dolgot, akkor miért ilyen konzervatív a szexel kapcsolatban? Ha tényleg van van, nincs nincs alapon működne akkor lehetne kicsit lazább is. Hmmm, ez nekem nagyon furcsa. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:35:06

@Zsu0805: Na hát ez az, ezért nem jutok én se sehova, hiába próbálom elhelyezni a pasit a felejtős - sohaelnemengedős skálán. Semelyik általam ismert kategóriába nem illik. :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:36:23

@tarquin - 1. Piréz FC: Ez így van, csak a boldogság kapcsán a legtöbben automatikusan olyan fogalmakra (is) gondolnak mint a lelki béke, megnyugvás, belső harmónia. Bizonyos embereket valóban az örök elégedetlenség sarkall folyamatosan nagyobb teljesítményekre. Ők nyilván így érzik jól magukat a bőrükben, és tágabb értelemben tényleg nevezhetjük boldogságnak ezt is. Ezek már anyanyelvünk csodálatos útvesztői. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:39:26

@Manzanilla: Akkor itt van a kutya elásva: kategorizálni akartad, ő meg ügyesen kibújt ezalól. Valójában ezzel keltette fel az érdeklődésed. A végén kiderül, hogy egy igazi stratégáról van szó. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:45:06

@Primitív Állat: A fene!! Ez még eszembe sem jutott. :D Nem gondoltam volna hogy ilyen taktikás fazonok is vannak. Te viszont tudhatsz valamit, ha ezt így kiszúrtad :D

2010.02.03. 18:50:21

@Manzanilla:
Hmmm... hát igen, nehéz elhelyezni az ilyen embereket.

Én szilveszter elött 1 nappal ismertem meg egy srácot, aztán iwiw, msn stb stb, és taliztunk. Szimpátia kölcsönös, csók aztán elválás, mindez egy szombati napon. Minden nap hívott, msn (bár nem szokott, főleg nem meloból), viszont nem kérdezte, hogy mikor talizunk legközelebb (pedig 20 percre lakik kb tőlem), aztán jött egy hívás tali utáni csütörtökön, hogy mit csinálok köv. hét szerdán. Kis naívan azt hittem, hogy biztos le akarja foglalni a mozijegyet (első talin nem tudtunk megnézni egy bizonyos filmet). Gondoltam kis naívan, hogy majd pénteken, szombaton vagy vasárnap tali... haverokkal ivott, haverokkal ment ide-oda, másodszor megnézett velük egy filmet. Én meg csak kamilláztam, hogy most mivan. Aztán eltelt az 1 hetes elsőtali "évforduló" aztán a vasárnap, aztán a hétfő jött, persze szombatot leszámítva minden nap hívott, erre hétfőn felhív, hogy akkor most mit is csinálok szerdán. Épp vezettem, így nem volt lehetőségem kiokosítani, de aztán megtettem, hogy számomra ez igy semminek se a kezdete, hanem inkább egy mélyrepülés lefelé. És amúgy teljesen elfogadta, és harag sincs. Majd lesz más.

Szerintem Nálad is lesz majd más akit be tudsz majd sorolni egy kategoriába :)

2010.02.03. 18:52:34

@Manzanilla:
Ohhh @Primitív Állat: mindent tud, csak őt kell kérdezni. Ő az a bőlcs nagyapó tipus. :) Asszem a kora is megvan már hozzá. :P :D :) Nemde? :P :) :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 18:55:42

@Manzanilla: @Zsu0805: Dede, apátok lehetnék. Kérdezzetek bátran. :)

Manzanilla 2010.02.03. 18:57:25

@Zsu0805: Szerintem jól tetted hogy dobtad, az ilyen pasiknak el kellene gondolkodniuk az értékrendjükön, mert azzal valami nem stimmel akármilyen jóindulatúak is.
És azóta találtál már valaki jobbat? :)

Mindenkinek köszi a válaszokat, megyek jégkorizni (az exemmel aki mostanra jó haverom lett). Szerintem egyébként rendszeres kommentelő leszek, amúgy is minden reggel ránézek a blogra. :)

2010.02.03. 18:59:29

@Primitív Állat:
Nekem arra Nr.1-re ott van Lobelt. :P :D

Father Justice (törölt) 2010.02.03. 19:01:24

@Zsu0805: Hmm. Akkor valami más szerepkört kellene kitalálnunk nekem. De Nr.1-eset ám! ;)

2010.02.03. 19:02:53

@Manzanilla:
Ááá, most ilyesmivel nem foglalkozok, de ha szembejön az utcán majd letámadom. :) Nah jó nem... de valami olyasmi. :)

Jó korizást. :) Várunk itt szeretettel, mindíg van egy kis tere-fere... :)

2010.02.03. 19:04:22

@Primitív Állat:
Hmmm... Most nem jut semmi eszembe. :) Majd agyalok. :) Te is agyalj. :) Nah én meg megyek fürdeni és enni egy kis ebédet (tudom-tudom, ez már csak maradék). :)

Nikica21 2010.02.03. 21:08:09

Szép jó estét! Hol vannak az esti műszak tagjai....erás, ördögöcske...csillag....esetleg zsu????Hahóóóó!!!!:)

csillag× 2010.02.03. 22:42:29

@Nikica21: Én vagyok, de csak felugrottam....megyek vissza a könyv mellé. Roppant érdekes szórakozás :P

Devil2 2010.02.03. 23:08:06

@Nikica21: Szia kicsi lány! :) Mostanában valahogy nem a régi már az esti műszak, sajnos. Gondok itt, gondok ott.. majd lesz jobb is! :) /És van akinek hiányzunk.. nahát.. :))/
Aranyos vagy!! :)

Nikica21 2010.02.04. 21:04:52

@Devil2: Jó hogy hiányoztok drágaságaim!:)
Tessék felhagyni a gondokkal és itt velem felszabadultan trécselni!:DDD

goobyhill 2010.02.17. 11:36:35

Szerintem egyertelmüen meleg a srac.

Karachar Nevian (törölt) 2010.02.17. 12:05:16

Homokos vagy mezei impotencia.
Utálom h a nők nem veszik észre a nyilvánvalót, de a vadiúj műkörmöm-színárnyalatokat kilóméterekről kiszúrják..

Edding 2010.03.26. 14:31:40

szerintem csak simán nem áll fel a fasza
süti beállítások módosítása