A pletyka ereje

2010. május 06. 06:53 - csajokespasik

”A barátom megverte a szerencsétlent, mert azt hitte, vele csalom meg őt” – levélírónk saját bőrén tapasztalta a pletyka erejét: megismerkedik egy sráccal, ám rossz idegzetű, féltékeny barátja elkapja és elgyepálja őt. Miért? Mert azt hallotta, hogy a barátnője éppen vele fut. Most megtudhatod, hogy a pletyka addig izgalmas, amíg nem te vagy a középpontjában.

 

Sziasztok! Egy igen tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, és bízom a hozzászólásokban, abból a szempontból, hogy hasonló történetekre világítanak rá. Mert nem egyedi eset. Mindenki tudja, hogy a pletyka nem egy háborút robbantott már ki. Van egy barátom, akiről mindenki tudja, hogy rettenetesen féltékeny típus. Ez a tulajdonsága lesz történetem kulcsfontosságú része, ugyanis ez kevert bajba három ember is. Néhány arccal elég régóta összejárunk, valamikor csak borozunk kedvenc helyünkön, valamikor belevetjük magunkat az éjszakába, néha házibulit rendezünk – a szokásos. Tehát, elég sűrűn összejövünk, és az egyik este hozzánk csapódott egy srác, akivel egy szórakozóhelyen találkoztunk.

Mivel ő egyáltalán nem fogyasztott alkoholt, ezért - eleinte csak poénszinten - megbíztuk, hogy akkor ő viszi el egy forgalmi csomópontig azt a négy embert, akik egyébként békávéznának a hidegben, órákat várva egy buszra. Ezen az estén a pasim is jelen volt és feltűnt neki, hogy sokat beszélgetek az új fiúval. Nem tehetek róla, ha valami érdekes emberrel találkozom, ezer kérdés felmerül bennem, amit szeretek megvitatni, ő pedig egy utazási irodánál dolgozott és elég sok európai helyen járt már. Már ekkor csúnyán nézett rám a barátom, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Szóval a srác hamarosan a baráti kör szerves része lett. Egyik nap eljött értem kocsival a munkahelyemre és hazavitt. Útközben megálltunk és beültünk egy kávéra. A pletyka alapja ez a szerencsétlen beülés lehetett, mert valaki megláthatott minket – csak arra tudok gondolni, hogy innen indult minden.

A barátommal nem laktunk együtt, mert csak pár hónapja jártunk, így ő a saját lakásában lakott én meg a szüleimmel. Egyik este csörög a telefonom: egyik fiú ismerősöm hív fel és elmeséli, hogy a srácot a barátom épp most verte laposra, de úgy, hogy a kocsiján csattant a feje. Utólag kiderült, hogy erősen túlzott. Kéri, hogy azonnal menjek a helyszínre. Azonnal tépek ki az utcára – szerencsére az incidens nem messze tőlünk zajlott, ugyanis a társaság összegyűlt a törzshelyen, és a bár előtti parkolóban történt minden. A barátom kissé ittas volt, de vállalhatóan – persze amit tett, nem erre engedett következtetni. A srác szerencsére nem vérzett, mint utólag megtudtam, inkább lökdösődés volt a csörte, nem pedig ökölharc. A barátom megverte a szerencsétlent, mert azt hitte, vele csalom meg őt! Kértem, hogy valaki mesélje el, mi történt. A barátom végig csúnyán nézett rám, és méregetett, a szeméből ezt olvastam ki: „most én vagyok a rossz ember, menj csak, babusgasd az új fiúd”. Az egyik csaj elmesélte, hogy a barátom fülébe jutott, hogy elég sűrűn mozgunk együtt az új sráccal és számon kérte az illetőt. De nem csináltunk semmit, nem is terveztem, eszembe se jutott félrelépni, tényleg csak a barátságára tartottam igényt. Éreztem, hogy el kellett volna mennem erre az összeröffenésre, de fáradt voltam, így otthon maradtam. Megelőzhettem volna, de ki látta ezt előre?

Elmondtam a barátomnak, hogy mi a helyzet, de nem szégyellte el magát, nem kért elnézést a sráctól sem, hanem elsomfordált. Nem derült ki, hogy ki indította el a pletykát, de azt sikerült megtudom, hogy ki ültette a bogarat a fülébe – az egyik fiú a csapatból, akiről tudtam, hogy régebben akart velem járni. De nem is ez a lényeg, hanem az az út, ahogy az információk torzulnak. Biztos ismeritek azt a játékot az általánosból, amikor valaki kitalál egy hosszú mondatot, amit a társa fülébe súg, ami megy végig, és a játék végén, az, aki utoljára kapta meg a mondatot, visszamondja, és az eredmény általában egy torzított szó ömleny lett, ami köszönő viszonyban sincs az eredetivel. Így jártunk mi is. Két nappal később felmentem a barátomhoz, aki úgy viselkedett, mintha misem történt volna, nem kért számon, én sem őt. Az egész pár hete történt, és kicsit megromlott a viszonyunk. De ez az incidens elgondolkoztatott vele kapcsolatban. Mi lesz, ha legközelebb engem kalapál el egy mese alapján?? Nem bízott meg bennem és anélkül, hogy engem kérdezett volna, kényelmesebb volt számára egy pletykának hinni és az alapján radikális döntést hozni. Ezek után mire számítsak vele kapcsolatban, a jövőben?

 

 
297 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr551978177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 13:10:59

@Lazarka:
Barátot/barátnőt elég csak bejegyeztetni tulajdonlapon, vagy adót is kell fizetni utána?

Ugyanitt talibán mintás csador eladó.

2010.05.06. 13:11:51

@Snowmass:
Még jó, hogy nem vittem el lemostani a kocsit, mert most megütne a guta.:))

2010.05.06. 13:12:42

@Órarugófelpattanó:

Még jó, hogy nem pisilik körbe a csajaikat az ilyen féltékenykedő faszik...:))))

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 13:13:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A legtöbb férfinél is kb. ezek a határok, csak egy részük egyszerűen magából indul ki. Nevezetesen, mivel ő maga csak akkor hív meg kávéra egy másik nőt, ha meg akarja dugni, a másik hímről is alapból ezt feltételezi. Azok az olcsójánosok, akik mindenféle meghívásnál elvárják, hogy cserébe a nő tegye szét a lábát, általában nem jeleskednek szellemiekben. Ezért úgysem tudnád elmagyarázni nekik, mi a dörgés azokban a körökben, ahol nem az ösztönök uralkodnak. Ezért a legjobb mindenki számára, ha az ilyenek egy amőba szintű nőt tartanak ketrecben, és csak rajta vezetik le "férfias" hajlamaikat.

Snowmass 2010.05.06. 13:13:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Már ne is haragudj, de hogy-hogy nem csókolózunk komoly párkapcsolatban?:))

Snowmass 2010.05.06. 13:15:01

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A kettő ugye nem zárja ki egymást. Sőt, lehet belőle még szép szivárvány is.:))

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 13:15:40

@Snowmass: Értem. Akkor majd így teszek. :)

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 13:16:04

@Traktorka:
Még jó, hogy nem pisilik körbe a csajaikat az ilyen féltékenykedő faszik...:))))

Már hogyne, attól jobban köt a lábukon a beton.

Silent Bob 2010.05.06. 13:17:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "Ha elmondja a hapsijának, szétüti az ő fejét is"
Jelen esetben lehet, én magamból indultam ki. :)

Snowmass 2010.05.06. 13:18:01

@Traktorka: most már viheted, úgy tűnik, hogy kitombolta magát:)

SzZ 2010.05.06. 13:18:48

Már a poszt negyedik mondata (azon belül is a határozatlan névelő) mindent elárul:

> Van egy barátom, akiről mindenki tudja, hogy rettenetesen féltékeny típus.

Vessük össze ezzel a mondattal: "A barátomról mindenki tudja, hogy rettenetesen féltékeny típus." Ugye hogy mást jelent?

Én ez alapján úgy érzem, nagyon nem alaptalan az a fene nagy féltékenység...

Glg 2010.05.06. 13:20:21

@Órarugófelpattanó: hát nemtudom. én még nem kerültem ilyen helyzetbe egyik oldalról se, így nem tudom elképzelni a szitut,pedig nem vok féltékeny tipus. a posztban említett eset viszont a csaj leírása alapján mindkettőjükön múlott.

@Father Justice: valamit azt is hogyha eddig számára ismeretlen pasinak köszön a csaj akkor mindenképp volt vagy jelenlegi szerető az illető.

@Traktorka: nem akarják szimatolni a hugyszagot.

Snowmass 2010.05.06. 13:22:40

@Dr. Jula Watson: Különben is, ha már itt tartunk: olyan nem létezik, hogy valaki mások - főleg lányok - kidobálására lelkesen ajánlkozna, eddig csak olyanról hallottam, aki a saját lelki békéjét mintegy feláldozva az erre epekedő lányok ilyen irányú kívánságainak valóra váltására adta a fejét, mindezt persze teljesen önzetlen módon. Na az ilyen figurákat különösen meg kell becsülni.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 13:24:12

@Father Justice: @Silent Bob: ha mindenki magából indul ki, akkor minek neki a másik? Mi értelme megismerni? Miért kellene meghallgatni a történetét?

@Snowmass: ezt mondtam volna?:-) Arra gondolhattam, hogy technikailag nehéz kivitelezni csadorban.:D

Doubledeceker 2010.05.06. 13:24:50

@Traktorka:

Nem tudsz élni, én most tettem ki az esőre, mert mostanság meggyült a baja a galambokkal, bízom benne, hogy az eső lekapja róla a lekapni valót....

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 13:28:51

@Glg:
A posztolót én sem akarom felmenteni, mert ha tudta hogy az embere ilyen féltékeny kőbunkó, akkor
1. Nem megy el senkivel sem kávézgatni
2. Csak úgy kávézik mással, hogy a pasi is ott van
3. Úgy kibassza Othellót, hogy a lába nem éri a földet.

Én a 3-ast választanám, és ezt bizonytalanoknak jószívvel ajánlani is tudom.

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 13:31:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mert amit egyedül lehet csinálni, azt nem szexnek hívják, és ketten könnyebb fizetni a rezsit is. :) Szerintem te azt feltételezed, hogy az emberek többsége kíváncsi a másik személyiségére, gondolataira, érzéseire. Lehet, hogy te is magadból indulsz ki - ami ebben az esetben a legkevésbé sem elítélendő. :)

Snowmass 2010.05.06. 13:31:29

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szó szerint ezt állítottad.:) De ezek szerint nem úgy értetted.:) A csadorral kapcsolatos nehézségeket illetően csak annyi biztos, hogy nyilvános helyen, közterületen valóban nem egyszerű az ügy.:) Ha viszont valaki otthon is magán hagyja / elvárja a másiktól, hogy viselje, akkor ott túlontúl komolyan van véve az a párkapcsolat.:D

Démonmac1 2010.05.06. 13:32:15

"Ezek után mire számítsak vele kapcsolatban, a jövőben? "
semmi jóra.
lapátra vele, mert legközelebb te kapod a pofont.

2010.05.06. 13:33:12

@Father Justice:

szerintem emiatt nem kell aggódnunk.
nem is rezegnek össze teljesen különböző tudatállapot szintű emberek, vagyis értelmes pasinak nem lesz amőba csaja és fordítva.

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 13:37:14

@Traktorka: Egyetértek, pontosan erre céloztam ezzel a mondatommal: "Ha a nőben sincs igény a férfi komolyabb megismerésére, mielőtt párkapcsolatról beszélnének, persze, hogy elsősorban az ilyen véglényeket vonzza be." Viszont értelmes pasinak néha amőba szintű csaja van, ha elég szexi. Persze akkor nem kérdéses, miről szól a dolog. :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.06. 13:40:30

@Lazarka: sztem par honap(?) utan meg nem olyan komoly

egy kv-zas, beulni mas melle, hogy hazavigyen nem olyan eszement dolog, amit ne lehetne megtenni

masik kerdes, hogy a pasi tenyleg nyomult-e?

de akkor meg tisztazni kell a szerepeket.

Madpapa 2010.05.06. 13:40:42

"A barátom megverte a szerencsétlent, mert azt hitte, vele csalom meg őt!"
Pedig de hülye mi, mert nem is vele, hanem mással :-))

A pletyka alapja a félreértés. A félreértés alapja a kommunikáció hiánya. Tehát ha te talán mindent elmondtál volna a pasidnak, hogy miről beszéltél a buliban a sráccal vagy elmondod, hogy felvett a munkahelyen és elmentél kávézni vele, a baj talán megelőzhető lett volna. Kicsit mentegetőzésszerű ez a dolog nekem a részedről a nemkommunikációdról. Ha annyira lényegtelen miért nem beszéltél róla? Ha meg félsz beszélni a 'barátoddal' erről, az megint csak probléma.
Kérdést teszel fel, hogy mi legyen a továbbiakban, bár te is érzed, hogy valami már nem stimmel kettőtök közt. A döntés a tiéd.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.06. 13:41:59

@Devil2: hogy megismerjek egymast,
vagy egy mast

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.06. 13:45:54

@Rebelde: vizsgalat utan lehet, hogy az is meglesz

Madpapa 2010.05.06. 13:48:46

... ja még annyit, hogy a verés az neked szólt, de te nagyobb ellenállás voltál a 'barátodnak', így elment a srác irányába.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 13:49:23

@Father Justice: nem sok emberről merném ezt feltételezni, de nem is számít a mennyiség ebben az esetben.:-)

@Snowmass: :D:D

@pingwin: mert szereti a KV-t, pl.:-)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 13:53:27

@Snowmass: Ó igen, valóban nagyon becsülendő, hisz akkor egy valódi gondolatolvasó hímmel állunk szemben. Kitalálja a nő vágyát, még mielőtt őbenne megszületne. És még teljesíti is. :D Nagy kincs az ilyen. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 13:53:47

@pingwin: nagyon helyes, így elkerülheted, hogy egy KV miatt szétverjék a fejed.:D

2010.05.06. 13:54:11

@Nandi29:
Igen, sokszor gondolom, hogy alkalmatlan vagyok az életre, köszönöm, hogy te is megerősítetted!:))

mikka 2010.05.06. 13:55:16

Ujra es ujra kiderul hogy milyen bunkok az emberek..

A baratod is meg te is :)

Nem ertem es sosem fogom megerteni hogy egy felszarvazott barat vagy ferj miert azt akarja megverni akinek a legkevesebb koze van a dologhoz. Na de oszinten..

Ha mar mindenkepp verekedni akar a fazon akkor a bringajat kell hogy kiusse mert o a felelos. vagy nem ???? Ki kefelt felre? A bringa. Kire kell haragudni? A bringara..
Az a szerencsetlen ha megdugta ha nem nem tehet a dologrol.
Es termeszetesen a vetlen harmadik sok informaciot nem is tud, mert ha esetleg tudna akkor nem dugna meg azt akit meg lehet de nem erdemes.

Ostoba buta emberek a vegletekig :)
Minden mas verekedos embernek egy kicsit magaba kene neznie eloszor..aztan ha utni akar, amit nem javaslok egyebkent akkor legalabb a lubares baratnojet agyalja meg. De azt sem igy kell elintezni szerintem..

Doubledeceker 2010.05.06. 13:56:27

@Traktorka:

Ha átutalsz 100.000 Ft a bankszámlámra, akkor pecsétes papírt is küldök róla neked.

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 14:01:01

@Madpapa:
Az idézett mondat valóban elég szerencsétlen :D

Erről az a sztori jut eszembe, amikor az egyik volt munkahelyemen az egyik kollegina és egy kolléga elég jóban voltak, ami abban merült ki, hogy cigiszünetekben jókat fecserésztek és hébe-hóba munkaidő után együtt kávéztak.
A pasija ahogy kell, kettőig nem látott a féltékenységtől, be is fenyítette a srácot, mert azt hitte a csaj vele csalja, pedig az egy másik munkatárs volt :D

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2010.05.06. 14:17:24

addig jár a kútra míg a pofáját be nem verik.

Lyanko 2010.05.06. 14:17:42

szerintem bikicsunáj

economico 2010.05.06. 14:25:07

Nekem ezzel az egész sztorival bajom van, nem is egy.

Jó volna tudni h milyen korosztályról van szó, nem akarok tippelni.

A cím alapján én fröcsögő vérre számítottam. Aztán kiderült h csak lökdösődés történt. Ha tényleg csak ennyi volt, akkor okafogyott az egész.

A pletyka az pletyka. Így, 4 szóban. Volt, van és lesz.

Az egész sztorit 3 mondatban össze lehetett volna foglalni, ez így szükségtelen elnyújtása a dolgoknak. Ilyen sztorik minden diszkóban hetente tucatjával fordulnak elő, annak függvényében, hogy csak lökdösődésről, vagy véresre verésről beszélünk. Utóbbi azért nem szokványos, pláne nem elfogadott.

A történet minden szereplőjét úgy hívod, hogy a "barátod". Bár ki lehet következtetni, éppen kiről beszélsz, de azért ez elég homályossá teszi. Az érthetőség kedvéért a fiúdat "barátodnak", az újdonsült ismerőst pedig "haverodnak" fogom hívni.

Most jön a tartalmi rész.
Információ híján nem tudok másból kiindulni, mint hogy a szerelmi 3szög minden szereplője egy kicsit túllőtt a célon. Általában ez minden sztoriban így van. Tehát te vagy szándékosan, vagy tudattalanul indirekt módon kicsit féltékennyé tetted a barátodat viselkedéseddel, a haverodnak nem csak a "kávézgatás" volt a célja veled és flegmáskodott is a barátoddal (nem tartotta a kellő távolságot a haver nőjétől), a barátod pedig egy állat, aki először a konkurenciát pofozgatja, majd a végén már téged is. Az ilyesmi az első pofonig nehéz, utána egyre sűrűbb lesz.

Én azt mondom, mindhárman megérdemlitek egymást. Értem én, hogy a sztori után kicsit "megromlott" a kapcsolatod a barátoddal, csak azt nem értem, hogy miért nem szakítottál vele azonnal. Téged vagy nem zavar, hogy egy állattal jársz, vagy annyira naív vagy, hogy bízol a csodában, hogy barátod megváltozik és téged sosem fog bántani. Olaj vagy a tűzre. Mert amíg a hozzád hasonlók szóba állnak a barátodhoz hasonlókkal, addig az állatja nincs rákényszerítve arra, hogy megváltozzon. Nem egy olyan veszekedést láttam már, mikor a gyökér gyerek nekiment valakinek féltékenységében, mire a csaja csak annyit reagált, hogy "Jaj Pisti, ne csináld!" Aztán kézenfogva hazamentek. Aztán az ilyenek fognak 1-2 év múlva ideirogatni, hogy "jajaj, ver a férjem, nem értem mi ütött belé..."

Szerintem te ugyanolyan veszélyes vagy a társadalomra, mint a gyökér barátod. A gyökér haverod meg csak kureszolni akart egyet, de nem jött be neki.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 14:26:18

"Azonnal tépek ki az utcára" Helytelen. Üssék egymást, ha akarják. A Zigazi Nő pedig csendben megvárja, melyikük jelentkezik sebei ápolásának igényével.:D

Snowmass 2010.05.06. 14:26:34

@Dr. Jula Watson: Na látod, hogy ugyehogyugye.:)) Ráadásul, mindezt önzetlenül és önfeláldozó módon teszi.:DD

Snowmass 2010.05.06. 14:28:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ezzel gond egy szál se, feltéve, hogy nem egyidőben jelentkeznek a sebeik ápolgatása végett, mert akkor akár tovább is mélyülhetnek azok a sebek.:D

2010.05.06. 14:28:35

@Father Justice:

Ebben az esetben én nem beszélek értelmes pasiról. VALÓBAN értelems pasinak SOHA sincs amőba csaja, egyszerűen nem vágyik rá hosszú távon, mert a lelke semmilyen, azzal meg nem lehet együttélni normálisan.

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 14:29:24

@economico:
A barátja meg fog változni, mégpedig rosszabb lesz.
Ma még idegenek miatt megy a hiszti, holnap már a barátok miatt is.

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.05.06. 14:39:55

A barátnak nevezett faszkalapot otthagyni, a srác meg jelentse fel és basztassák meg egy kicsit had tanuljon, hogy mit lehet és mit nem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 14:41:40

@Snowmass: ebben az esetben meg kell várni, ki győz.:D

Doubledeceker 2010.05.06. 14:52:49

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Jelentse fel?

Tudod te mit beszélsz. 3 éve szemtanúja voltam egy kocsmai veszekedésnek, ahol az egyik illető, ki kicsit pigmentáltabb volt a többinél kést is rántot. Az egyik degenárlt, feljelentés lett a vége, azóta 4 havonta utazhatok 300 km (oda-vissza), olyan tárgyalásokra, amik mindig elmaradnak, mert a vádlott el sem jön.

Kivel is lett kibaszva. De most komolyan, mondjuk az utcsó 2 tárgyalásra nem mentem el mivel kicsit ráuntam a dologra.

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 14:57:22

@Snowmass: Az önzetlenségről meg is feledkeztem :)Nagyon megható :)

summerstorm 2010.05.06. 14:57:37

tyűűű...
kommentáradat :)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 14:58:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: és akkor még mindig el tudod dönteni, hogy a vasztest ápolgatod, vagy a nyertest jutalmazod :)

2010.05.06. 14:59:50

@Nandi29:
Az a magyar igazságszolgáltatás csődje, hogy semmilyen ügyből nem lehet kijönni 5 éven belül, mert évente vannak a tárgyalások.

Snowmass 2010.05.06. 15:00:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Értem. Tehát a Zigazi Nő a nyertes típusokkal tart?:))

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 15:03:45

@Traktorka: Ennek nem sok köze van a szó szerint vett értelmi képességekhez. Van olyan értelmes férfi, aki egyáltalán nem akar együttélni semmilyen nővel, sem okossal, sem butával. Ennek ellenére lehet kapcsolata, lazázás keretében. Ez lehet viszony, ha a nő buta, vagy románc, ha a nő okos. Azt, hogy ki milyen jellegű párkapcsolatra tart igényt, nem kizárólag az IQ-ja határozza meg.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 15:03:49

@Dr. Jula Watson: pontosan.:-))

@Snowmass: tévedsz, lásd Dr. Jula érvelését.:-) Viszont a harc végét meg kell várni, kétségtelen.:-)

alumi 2010.05.06. 15:08:00

Ebből a sztoriból csupán egyetlen dolog hiányzott, de az nagyon:

a kommunikáció- felnőtt módra.

2010.05.06. 15:08:53

@Father Justice:

Akkor félreértjük egymást, most nem IQ-ról beszélek. Lehet, hogy én értettem félre az értelems pasit vagy az amőba nő kifejezésed.
Én érett lelkületű és szeretetteljes kapcsolatra vágyó emberekről beszéltem.:))

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 15:10:03

@Traktorka: Ebben a kontextusban bizony az EQ többet számít bármilyen IQ-nál.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 15:11:24

@Traktorka: nagyon szeretnék hinni ebben, de míg egy nőnél igény, hogy fel tudjon nézni a férfira, fordítva nem biztos, hogy ez jelentkezik.(Sőt, kifejezetten hátrány tud lenni.)

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 15:12:47

@Traktorka: @Dr. Jula Watson: Optimális esetben megvan mindkettő, és akkor nem fordulnak elő a posztban olvasható huncutságok. :)

economico 2010.05.06. 15:13:13

@Órarugófelpattanó: Erről van szó.

A férfi legveszélyesebb fegyvere az ökle, a nőé pedig a érzelmi irányítás (rossz megfogalmazás, de értitek miről beszélek). Ha bármelyik észreveszi h a másik ezzel visszaél, akkor azonnal szakítani kellene vele. Sajnos a valóságban pont ez a két típus vonza egymást.
Egy házibulin találkoztam egy olyan párral (ismerős ismerősei), hogy a srác féltékeny, agresszív típus, főleg ha iszik, a lány pedig mintha direkt provokálná a srácot; szinte csak fiúkkal csacsog a koedukált partin, mindenkihez 10 centivel közelebb ül a kelleténél, ő kéri fel lassúzni a fiúkat. Nekem konkrétan a seggemet is megfogta, ami amúgy jól szokott esni, csak ilyen helyzetben kicsit kellemetlen. Azóta a számomat is megszerezte, néha felhív, célozgat dolgokra, egy másik közös házibulin (akkor már mint ismerős) pedig félrehívott a mosdóba, és miközben a fiúja a másik szobában itallal kínálta a vendégeket, félreérthetetlenül közeledett. Hozzáteszem, 30-as korosztályról beszélek.
Számomra azért szomorú ez az egész, mert szeretném azt hinni, hogy a nők azért nem ilyenek.

tőzegmalac 2010.05.06. 15:17:00

@Dr. Jula Watson: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: épp csak idesandítok... így a félidőben valaki összefoglalná? :-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.06. 15:18:52

@kabátnyúl: épp az értelmes férfi - amőba néni felállást boncolgatjuk.:-)

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 15:21:42

@economico: Ez csak a jéghegy csúcsa, mert a hölgyismerősöd viselkedésén alapból látszik, hogy ő bizony ilyen. Az igazi turpisság az, hogy a konszolidált, példás családanyának látszó nők jelentős része is ilyen. Sőt, ilyenebb. Aztán csodálkoznak, hogy az ezt megtapasztaló 30-as férfiak nem igazán kapkodnak a családalapítással - ha ugyan egyáltalán. Helyesebben egyből kiderül, hogy IQ- és EQ-szegények vagyunk emiatt. :)

summerstorm 2010.05.06. 15:26:39

@kabátnyúl:

szia nyúúúl :)
hogy tetszik az új ruhááám :)?

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 15:30:54

@Father Justice: optimális eset nagyon ritkán van. Akkor minden percben szerelmes lennék :DD

Órarugófelpattanó 2010.05.06. 15:30:57

@economico:
Nő van ilyen is, olyan is, mindenesetre a szóban forgó nőstényt érdemes elkerülnöd :)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 15:31:27

@kabátnyúl: Ó, csak a kakasviadalok értelmét boncolgatjuk :)

Father Justice (törölt) 2010.05.06. 15:36:21

@Dr. Jula Watson: Elég egyetlen ritka, de optimális eset és akkor életed minden hátralévő percében szerelmes lehetsz. Vagy az úgy unalmas? :)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 15:38:34

@Father Justice: Dehogy :)Kitartó típus vagyok én :)Már ha meglelem az optimális keveréket :)

tőzegmalac 2010.05.06. 15:42:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: kemény dió :D

@mooon:): szia!:)
épp azt csodálom, el vagyok ámulva:))

@Dr. Jula Watson: "értelmét"? :D
hosszú napunk lesz...

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 15:47:39

@kabátnyúl: olyan sok van neki? Én röviden elintézem: semmi :D

Sárgakiskacsa 2010.05.06. 15:54:18

Szerintem nem ártana elbeszélgetni a barátoddal, hogy kezdje el valahogy kezelni a féltékenységét. De neked is át kellene gondolnod, hogy nem lehet bármit megtenni egy párkapcsolatban. Pl. nem ülök be másik sráccal kávézgatni stb. Persze erre lehetne azt mondani, ugyan már, nincs abban semmi, csak egy ártatlan kis kávézás volt. De gondold bele magad a helyzetébe. Meghallod, hogy egy másik lánnyal kávézgatott valahol. Ugye, hogy egyből más fényt vet? Egy kapcsolatban kell hogy legyenek kompromisszumok, máskülönben nem működik. A barátod számoljon el 10-ig, mielőtt bármibe is belekezd és gondolja át a dolgokat. Te pedig néha-néha gondold bele magad a helyzetébe. Ennyi. Ha nem megy, akkor meg ne erőltessétek. De ha más kapcsolatban is ugyanígy fogod csinálni, ne csodálkozz, ha abban is problémáid lesznek...

Snowmass 2010.05.06. 15:55:59

@Dr. Jula Watson: Akkor érezd magad szerencsésnek, hogy még erre is emlékeztetlek.:))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.06. 15:59:58

Ha van barátod, akkor nem mégy mással haza, vagy kávézni. Ennyi.

Snowmass 2010.05.06. 16:00:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Több szempontból is helytelen érvelés. Nem minden harcnak van győztese és vesztese. De adott esetben a vesztesből is csinálhatsz győztest, ha őt vígasztalod, mint ahogyan a győztesből is lehet vesztes, ha őt jutalmazod.:DD

summerstorm 2010.05.06. 16:00:56

@kabátnyúl:

tetsziiik :)?
*mooon boldogan mosolyog*

mostanában sok mindenen változtattam... hát gondoltam húzok ide is új ruhát :)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 16:05:25

@Snowmass: erre mondtam én, hogy a kakasviadal tulajdonképpen értelmetlen. Mert úgyis a nő dönt :)

Snowmass 2010.05.06. 16:08:52

@Dr. Jula Watson: Legalább akkor nem vagyok teljességgel haszontalan.:))

Snowmass 2010.05.06. 16:10:15

@Dr. Jula Watson: Igen, illetve majdnem. Pl. ha a kakasviadal valamilyen okból elveszi az egyik figura kedvét a nőtől, akkor hiába dönt már a nő.:))

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 16:12:25

@Snowmass: na de ha ilyen könnyű elvenni a kedvét, akkor megint csak eleve felesleges belemenni egy kakasviadalba a trófeáért :D

2010.05.06. 16:13:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
valóban sokkal könnyebben fejlesztik a nők az érzelmi intelligenciájukat, mint a faszik, ez ezért van, szerintem.
mert alapból sokkal befogadóbbak.

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 16:16:46

@Snowmass: Dehogy vagy az. Hisz teljesíted az óhajomat :)

Snowmass 2010.05.06. 16:26:08

@Dr. Jula Watson: Miért? Az ember előre nem tudhatja, hogy mi vár rá, menetközben pedig még megvilágosodhat, hogy ez ennyit nem ér.:)

Snowmass 2010.05.06. 16:27:25

@Dr. Jula Watson: Ez csak természetes. Menten kihajítalak az ablakból is.:DD

dekás dezső 2010.05.06. 16:39:28

atyavilág.
komolyabb baj is lehetett volna. halálra is verhette volna a szerencsétlent. vagy - ami még szörnyűségesebb - mi van, ha tegyük fel, előkerül egy rettenetes kard, vagy szablya valahonnét? vérszag, hörgés, sikítozás, sosem múló rémálmok...

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 16:59:01

@Snowmass: az ilyen hamar megvilágosodó pasi sem ér sokat :DD

W. A. Lucky 2010.05.06. 17:17:17

Bizalom nélkül minek kapcsolat? Egyáltalán kapcsolat az ilyen? Féltékenységre, bizalmatlanságra, gyanakvásra, félelemre és erőszakra ültetni rá egy "kapcsolatot" vajon hova vezet? Megéri-e? Mi köt egyáltalán hozzá? Ez így nagyon gáz... A beszámoltatás meg csak hab a tortán :)

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 17:28:52

@Snowmass: kinek van annyi energiája, hogy a nehezen kábíthatót elkábítsa? :DD

Snowmass 2010.05.06. 17:36:29

@Dr. Jula Watson: Na de micsoda kihívás? Ez extra motívációt is adhat, nem beszélve az esetleges sikerélmény intenzitásáról. Rengeteg energiát lehet mindebből nyerni.:D

Dr. Jula Watson 2010.05.06. 17:37:15

@Snowmass: nem szeretem én a lehetetlen küldetéseket :D

dr. gernika 2010.05.06. 19:04:22

@Rebelde: A biztonság kedvéért a saját nemével sem, mert lehet, hogy bebiszexül....

dr. gernika 2010.05.06. 21:25:00

@economico: Szerintem a pasija impotens.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.06. 21:53:54

@Nandi29:

Viszont sok helyzetben nem ment meg a zsíros bankszámla. A civilizáció degeneráltak tömegét támogatja, a kis nyeszlett szarjankó is érezheti magát valakinek, ha sok a pénze. Persze, a sok degenerált nem húzná sokáig olyan helyen, ahol a biológiának még van jelentősége.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.06. 21:55:29

@Rebelde:

A csador és a burka kötelezővé tételéért is harcolnod kéne! :D

uggcardy 2010.05.07. 17:22:20

¥……*)+)(&%¥#@¿Y qué tipo de zapatos de tacón alto se debe incluir en su lista de compras? Louboutin ha creado el calzado más famoso desde el mito de Cenicienta. Desde supermodelo como KateMoss y la supermodelo Daphne Guinness a la estrella como Beyonce, Gwyneth Paltrow y Madonna, todo el mundo que lo lleva zapatos. La belleza y la comodidad de Christian Louboutin a menudo atraen a las mujeres. En el momento de crisis económica, nadie quiere gastar mucho dinero en lujos. Todavía podemos conseguir los zapatos que quieras sin gastar mucho dinero. Sólo las compras en línea, podemos conseguir los zapatos con precios de descuento. Para comprar barato Christian Louboutin, puede elegir unos zapatos en línea confiables proveedores. Zapatos de Christian Louboutin que toda mujer elegante y agraciado. En la industria de la moda, Christian Louboutin es sinónimo de alta moda y calidad.
Kivonatok viccek:

www.shape-ups.org/christian-louboutin-christian-louboutin-pumps-c-1543_1544.html

www.bagsmkt.com/mbt-on-sale-mbt-sport-shoes-c-1549_1113.html
süti beállítások módosítása