A hátam mögött flörtölt, de csak egyszer

2010. június 10. 07:11 - Panni CsP

„Nem kívánom senkinek, amit akkor éreztem. Az egész világ romba dőlt bennem” - Kedvesünk gépe sok titkot rejthet, és ha véletlenül belebotlunk egybe, nem szükséges azonnal ledorongolni őt. Levélírónk bölcsen cselekedett, ugyanis a véletlen úgy hozta, hogy elég idő maradjon számára a józan átgondolásra. Most megtudhatod, hogy a világos párbeszéd mindennél előbbre van, és talán még szorosabbra fűz egy értékes kapcsolatot.

 

Sziasztok! A keddi "megbámulós" poszt adta az ötletet, hogy megírjam nektek ezt a történetet. Kicsit több, mint egy éve vagyunk együtt a párommal. A kapcsolat nem volt mindig zökkenőmentes, de mostanra úgy érzem igazi szerelemmé teljesedett ki. Mindketten a javunkra változtunk ez alatt az idő alatt, és szépen egymáshoz idomultunk. Szeretjük egymást, és ezt éreztetjük, és ki is mondjuk. Szinte tökéletes lenne, de sajnos nagyon keveset vagyunk együtt, mert a munkája miatt sokat utazik. Ennyi a bevezetés, és most jön a sztori.

Egyik délelőtt, amíg ő a bevásárlást intézte, én megnéztem a méljeimet. A tesóm épp átküldött pár képet, amit el akartam menteni. Meg is tettem, és akkor jöttem rá, hoppá, ez nem is az én gépem. Semmi baj, megkeresem, és kitörlöm. Na itt jön Murphy a képbe (vagy inkább az én bénaságom). A képek között nem találtam, megnyitottam a mentett fájlokat. Első pillantásra láttam, hogy ez nem az, amit keresek, és már zártam volna be, amikor a szemem megakadt egy szón: társkereső. Ez volt az a pillanat, amikor áramszünet következett be. Sajnos nem a gépben, hanem a fejemben. Ahelyett, hogy bezártam volna, elolvastam. Tudtam, nem lenne szabad, de nem bírtam megálljt parancsolni (Na, meg is kaptam érte a büntetésemet). Egy elmentett (szerintem véletlenül) msn beszélgetés volt, amiben a kedvesem kb. 1 órán át flörtölt (és nem ártatlan módon) egy nővel, akit még előttem ismert meg, de csak egyszer találkoztak. Nem kívánom senkinek, amit akkor éreztem. Az egész világ romba dőlt bennem, nem bírtam gondolkodni, csak az villogott bennem, mint egy neonreklám, hogy hogy tehette ezt velem/velünk. Mire visszajött, képes voltam összeszedni magam annyira, hogy végigcsináljam a napot (vendégeink voltak). Végig azon tanakodtam, mikor és hogy mondhatnám el neki. Mert az nem volt kétséges, hogy beszélni kell róla. Végül mégsem szóltam neki aznap, ami jó döntésnek bizonyult, mert másnap elutazott, így volt időm lehiggadni és átgondolni a dolgot. Még másnap megírtam neki (így könnyebb volt, mint szóban), hogy mi történt. Érezte ő is, hogy valami nem stimmel, de szerencsére nem erőltette, hogy elmondjam. Ha még azon melegében cselekszem, valószínűleg szakítás lett volna a vége, mert mindketten önfejű, konok lelkek vagyunk, a büszkeségünk nem engedte volna a visszakozást. Kértem, hogy gondolja át a történteket, én is azt teszem, és ha hazajön, majd megbeszéljük. Ahogy teltek a napok, kezdett minden visszazökkenni a régi kerékvágásba. Minden nap beszéltünk, mint máskor, de egyikünk se hozta fel a témát. Mire eltelt a két hét, rájöttem, hogy ez a kis közjáték egyáltalán nem számít. Szeretem, és ő is engem. Nem akarom felrúgni a kapcsolatunkat egy ilyen semmiségért (igen, addigra már semmiségnek tűnt). Hazajött, beszéltünk. Nem mentegetőzött, csak elmondta az ő verzióját. Elfogadtam. Nem kért bocsánatot, nem is vártam. Annyit mondott, hogy szeret, és sajnálja, hogy megbántott. Én meg, hogy: tudom. Ennyi. Azóta is remekül megvagyunk, sőt, talán még közelebb kerültünk egymáshoz. Az, hogy elveszíthettük volna egymást egy hülyeség miatt mindkettőnkben nyomot hagyott. Világossá vált, hogy mennyire fontosak vagyunk egymásnak. Remélem nem sikeredett nagyon rózsaszínűre a történet. Hogy van-e tanulság, azt döntsétek el ti.

 
335 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr682070685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2010.06.10. 08:13:29

Egyszer? Legalábbis csak erre az egyre volt bizonyíték, de hagyd a fenébe, mert ha ezzel foglalkozol folyton, akkor ez is egy önmagát beteljesítő jóslat lesz.

Barry Kent 2010.06.10. 08:14:56

Ha semmiség, hát semmiség, kérjük a következőt.
A folytatást meg izgatottan várjuk :)

vendriner aladár 2010.06.10. 08:16:58

Szerintem az embert rengeteg kísértés éri nap mint nap. Sőt, ha elég jó parti vagy nemtől függetlenül, akkor az átlagnál több. Ezeket kezelni kell, viszont előfordul, hogy az ember kísértésbe esik. Sokan nem jutnak el a tettek mezejére, mások igen, ebből aztán lesznek a posztok...

Ami fontos, hogy szerintem egy tartós kapcsolatot nincs értelme felrúgni egy bizonytalan fellángolásért, legalábbis nem rúgta fel érted a párod. Lehet még időben elcsípted, de ennek így kellett lennie. Lesznek még ilyenek az életben, lehet legközelebb nálad kedves posztoló!

Barry Kent 2010.06.10. 08:29:52

Én azon röhögök, hogy a szegény srác azért elég rendesen odatette magát, nehogy titokban maradjon a flört. Erre a posztíró még arra sem méltatja hogy földhöz vágja a levesestálat :)

Barry Kent 2010.06.10. 08:38:46

Na, eltünt a kommentem.
Azon röhögök, hogy azért a srác elég komolyan dolgozott a lebukásért, erre a posztoló még arra se méltatja hogy földhöz vágja a levesestálat.

Barry Kent 2010.06.10. 08:39:23

Na hurrá előkerült, azért ennyire nem volt jó :)

2010.06.10. 08:43:21

Jól tetted, hogy megvártad amíg lehiggadsz, és gratulálok a hidegvéredhez. Én biztos robbantam volna... (rossz dolog)
Viszont ahogy @Devil2: is írta, hogy csak erre volt bizonyíték. Mindenesetre ha ezután is meg tudsz benne bízni és nem érzel majd éghetetlen vágyat hogy néhanap átnézd a mailjeit, gépét stb stb akkor mégegyszer külön gratulálok. Én efelett se tudnék elsiklani (ez se túl jo), és irigylem aki igen.
Most persze nem azt mondom, hogy ne tegyen ilyet az ember (ne flörtöljön stb), de ha már teszi akkor tegye ügyesen. Ne derüljenek ki a dolgok, törölje azt az msn beszélgetést ami olyan, törölje azt az smst, ne elöttem flörtöljön mással telefonon vagy személyesen. Kíméljen meg az ilyen dolgoktól. Ha erre nem képes akkor nem figyel oda eléggé.

2010.06.10. 08:44:42

@Barry Kent:
Ohhh, a levesestál a kezdőké... :)

fernanda 2010.06.10. 08:45:31

Cccc... Nekem is volt hasonló, de úgy kivertem a balhét, hogy csak úgy nyekkent. Utána hidd el, észbe kapott: nem hagyott nyomokat maga után! :D

2010.06.10. 08:46:39

Hát azért én még nem vagyok akkora fénylény, hogy egy alig egyéves kapcsolatban, állítólag nagy szerelemben ilyesmit be bírnék fogadni.
Egyszerűen nem fér bele a rózsaszín érzések közé, VAGY valami nagyon nem oké.
De tény, hogy a "nem gyengén flörtölés" konkrétan mit takar, nem tudjuk.
Mindenesetre érdekes, hogy a legszebb időszakotokban másról fantáziál. Ez nekem nem nagyon tetszik.
15 év után leszarnám. De egy év után nem.

2010.06.10. 08:50:17

@Traktorka:

Még valami. Az ilyesmit higgadtan megbeszélni csak akkor tudnám, ha kurvára nem érdekel a másik VAGY kurvára elfojtom a haragom és a csalódottságom.
De mindenki másképp reagál a stresszhelyzetekre. Én üvöltöttem vóna, mint a sakál, mert ez vagyok én.
Ha fáj, mint az állat, akkor nem fogok finomokodva "megbeszélni".:))

2010.06.10. 08:51:56

@Barry Kent:

Ez az apjuk, csak keményen!:))

Egyébként tényleg elég hülyének kell lenni ahhoz, hogy azon a gépen csetelj NAPLÓZVA, amin a csajod nézegeti a méljeit.:D

Barry Kent 2010.06.10. 08:54:00

@Traktorka:
Helló Anyjuk :)
Igen, ez nekem is furcsa volt, hogy már az első évben jelentkezik egy ilyen probléma. Lesz még itt folytatás, móka, kacagás.

2010.06.10. 08:55:37

@Traktorka:
Meg azért tudom hogy be van e kapcsola a naplózás vagy sem, és ha igen, akkor az az első dolgom, hogy megkeresem és nyomok egy törlést és lomtárürítést. Ha meg folyamatosan beszélek vele és para van hgoy felugrik az ablak ha a nőd mögötted áll berakod egy tök átlag csoportba és rányomsz a tiltás gombra...

Barry Kent 2010.06.10. 08:57:15

@Traktorka:
Még arra lennék kiváncsi, ha fél év múlva előkerül a "felrekurtam.txt" a gépről, akkor milyen műsor lesz.
Mindenesetre a posztoló (szerintem) jól előkészítette a terepet a további balhékhoz.

Barry Kent 2010.06.10. 08:59:22

A csóka meg joggal gondolhatja, hogy ennél tovább is mehet.

2010.06.10. 09:00:02

@Barry Kent:

Nagyjából ez az üzenet "jól van, lebuktál apukám, de kein problem, így is szeretlek.(=velem mindent megtehetsz, mert szeretlek, nem foglak elhagyni)"

méne csinálná meg legközelebb is?

2010.06.10. 09:02:14

@Traktorka: @Barry Kent:
És mi lenne a megoldás? Mármint hogy "büntesse" meg? Egyáltalán kell még büntetni, vagy csak kivágni mint macskát sz-ni? (én az utso részt választanám így jozan ésszel...és 1-2 dolgot megélve, és magamat ismerve)

2010.06.10. 09:02:21

@Barry Kent:

viszont, amit nem tudunk, hogy lehet, hogy a csajnál ez tényleg belefér (bár akkor nem kapott vóna sokkot a szembesüléskor). mert ha belefér, ez neki nem fáj, akkor mi csak azt tudjuk károgni, amit MI érzünk/érzenénk ilyen esetben.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:03:47

"1 órán át flörtölt (és nem ártatlan módon) egy nővel, akit még előttem ismert meg, de csak egyszer találkoztak. "

Még előtte ismerte meg! Bazze! És egyszer találkoztak! Kicsit több mint 1 éves log miatt balhézik? Nem írta, hogy a beszélgetés mikori volt! Ha régi, akkor ezen felbátorodva, minden exemért ledorongolhatna a barátnőm.....

Barry Kent 2010.06.10. 09:05:01

@Traktorka:
Én teljesen nyugodt vagyok, a fickó meg fogja tenni legközelebb is, csak lehet hogy már nem msn-en keresztül.

2010.06.10. 09:05:54

@Kedves Nard:
Áááá csak nem az előtte lévő naplózás miatt balhézott. Az azért durva lenne...

Barry Kent 2010.06.10. 09:06:16

@Kedves Nard:
Annyira már csak nem hülye, hogy nem nézte meg a dátumot :D
Ha mégis, akkor le a kalappal.

2010.06.10. 09:07:36

@Zsu0805:

Szerintem az elvek mentén van a megoldás. Hogy egyénenként mi a hitrendszer, és abba ez a tény illeszkedik-e.
Mert szerintem a saját elveinkhez - ilyen téren - ragaszkodni kell. Ha olyan kapcsolatra vágyom, ahol a faszim nem csetelget egy év után, akkor sajnos tipli van. De ez csak maxi őszintézéssel megy magam és az érzéseim felé.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:08:20

@Zsu0805: @Barry Kent:

Nem írta hogy mikori a log! Csak szerintem a pasi ugyanazokkal a kliséket alkalmazta az előző csajnál is, amivel őt vette le a lábáról. Így elillan a "különleges vagyok" érzése a postírónak :D

2010.06.10. 09:09:17

@Traktorka:
Nah igen... az a lényeg, hogy nekem mi fér bele. Bár a rózsaszín köd mindig bezavar...

Barry Kent 2010.06.10. 09:11:01

@Zsu0805:
Én nem beszéltem büntetésről, viszont azért érdemes lett volna elbeszélgetnie az emberrel, mert így azt kommunikálta felé, hogy na drágám, velem aztán bármit megtehetsz, amit az arcod elbír.

kóristalány 2010.06.10. 09:11:26

Sziasztok, én írtam a posztot.

@Zsu0805: @Traktorka: Elhihetitek, hogy abban a pillanatban minden voltam, csak nem higgadt. Szerencsére muszáj volt visszafogni magam, mert vendégeket vártunk, és nem akartam az ő napjukat is tönkretenni. Ha engedem kitörni az indulataimat, rögtön szakítottam volna. Még két napig szenvedtem, mert úgy éreztem, ezek után nem folytathatjuk (nem tudok megbízni benne), de nem akartam őt elveszíteni. Aztán lassan lecsillapodtam, rájöttem, hogy a bolhából csinálok elefántot. Hiszen ismerem, tudom, hogy nagyon szeret és nem csalna meg.
Azt persze továbbra se értem, mire volt jó ez a flört, valószínűleg kellett a megerősítés. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:11:55

@Barry Kent:

Ha nem varrta le a csajt, akkor miért háborog? :)

fernanda 2010.06.10. 09:14:26

@kóristalány: Szia kóristalány! Egy kérdést hadd tegyek fel Neked. Ha Te csinálod ezt Vele, Ő mit reagált volna?

greycup 2010.06.10. 09:14:29

A posztíró pár év múlva majd a fejét veri a falba, hogy a figyelmeztető jeleket nem vette komolyan, pedig voltak... :P

kóristalány 2010.06.10. 09:14:31

@Kedves Nard: Előző heti beszélgetés volt.

2010.06.10. 09:15:01

@kóristalány:

hát ha neked ez kell, akkor ennyi.:)

2010.06.10. 09:15:25

@Kedves Nard:
"olyan szép a szemed, a hajad, a mosolyod. Odáig vagyok érted Zita... jah bocs Timi."

Barry Kent 2010.06.10. 09:16:23

@kóristalány:
Szia :)
Azt írtad, hogy nem ártatlan beszélgetés volt, ezek után hogy lehetsz biztos benne, hogy nem csalna meg?

kóristalány 2010.06.10. 09:17:29

@fernanda: Azt hiszem, hasonlóan reagált volna. Korábban nagyon forrófejű volt, de már lehiggadt. Neki is fontos ez a kapcsolat, már megggondolja, hogy mit cselekszik.

2010.06.10. 09:17:50

@kóristalány:

bár nekem az érzéseid/reakcióid leírása alapján nem úgy tűnik, hogy valóban rendben is van ez így. csak elfojtottad a megbántottságot és a dühöt, hogy ne kelljen szakítanod. kvázi a kényelmesebbik megoldást választottad.
de mondd, ha nincs igazam, csak "hangosan" gondolkodom.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:18:03

@kóristalány:

Jajó :) Azt hittem több mint 1 éves logok miatt balhéztál :)

@Zsu0805:

Durvább lenne, ha Zita helyett Bélát írtál volna! :)

2010.06.10. 09:18:59

@Barry Kent:
"Hazajött, beszéltünk. Nem mentegetőzött, csak elmondta az ő verzióját. Elfogadtam. Nem kért bocsánatot, nem is vártam. Annyit mondott, hogy szeret, és sajnálja, hogy megbántott. Én meg, hogy: tudom. Ennyi."
Elvileg beszélgettek... bár ha a bekezdés másik végét nézem a "- szeretlek és sajnálom, hogy megbántottalak. - tudom" Nah ez nálam nem minősül beszélgetésnek. Kicsit bővebben kellett volna megírni, elfért volna még pár sor.

kóristalány 2010.06.10. 09:21:15

@Traktorka: Most már ki merem mondani, igen, nekem ő kell. Nem hejjespasi, nem gazdag, és mint a példa is mutatja, nem ért a hazudozáshoz:)

2010.06.10. 09:21:29

@kóristalány:
És hogy zajlott akkor ez a beszélgetés miután hazajött? Nem kellett volna kicsit tovább ragozni? Meg tudsz benne bízni ezekután? Nem fogsz éghetetlen vágyat érezni, hogy máskor is beletúrj a naplózott beszélgetésbe vagy a gépébe? Vannak ám kérdéseim... elsőkörbe ennyi...

2010.06.10. 09:23:01

@greycup:
Én is ezt tettem kb. 1 éve... vertem a fejem a falba, hogy nem b.sztam ki anno a pasim az első vagy a 2. bukta után... nehéz ügy. De mindenki saját kárán tanul...

zeneigéniusz 2010.06.10. 09:24:31

Kedves kislány posztíró!

Ha az utcára ezek után csak olyan ruhába mész ki, ami a pasidnak tetszik csak, akkor van jogod bírálni bárhogy is a pasidat.
Miért? Mert azzal az öltözködéssel/picsáskodással, ahogy sokszor megjelentek egyértelmű, hogy nem a pasinak szól, hanem a többi hímnek... ami kb egyenértékű azzal, hogy flörtölni próbálsz az utcán.

Az internetes irogatás SEMMINEK se minősül, se megcsalásnak, se semminek. A férfiak pornót néznek, az utcán megnézik a jányokat, de amíg nem CSINÁLNAK valami botorságot, addig kuss van és nézzetek magatokba.

kóristalány 2010.06.10. 09:26:17

@Barry Kent: Biztos vagyok benne, mert már ismerem annyira. Ragaszkodó és hűséges típus, de szereti játszani a nagymenőt. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:26:47

@Zsu0805:

Szerinted a pasi ezek után nem lesz óvatos? :) Amúgy informatikai fail, ha kóristalány be tud lépni a profiljába :) Mondjuk az én Drágám is be tud az enyémbe, de engem nem különösebben izgat, hogy mit talál ott,nincs mit titkolnom :)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 09:26:48

@kóristalány: "Hiszen ismerem, tudom, hogy nagyon szeret és nem csalna meg."

A legtöbben tényleg így gondolják. Másként nem is lennének nagy koppanások, mikor aztán nemcsak online flörtökről, hanem félrekufircokról is sikerül bizonyosságot szerezni. Vagy legalább egyről, aztán ki tudja, hány volt összesen - ahogy valaki már meg is jegyezte. Persze érthető, hogy ezt a felállást kevesen viselnék el: "Hiszen ismerem, tudom, hogy nagyon szeret, csak simán kinézem belőle, hogy fűvel-fával megcsal." :)

kóristalány 2010.06.10. 09:29:32

@Traktorka: Így igaz, elfojtottam. Nem gondoltam volna, hogy túl tudok lépni rajta, de adtam egy esélyt magunknak. Érdemes volt, mert most úgy érzem, egyáltalán nem számít.

Szittyakürt 2010.06.10. 09:37:48

Azért csak piszkál a dolog, ha itt megírtad. Ugye?

2010.06.10. 09:38:52

@Kedves Nard:
A tapasztalatok azt mutatják, hogy hiába bukik le egyszer, utána ugyanúgy lebukik. Nem tanulnak a hibáikból... bár lehet csak én voltam túl rafkós... :)

2010.06.10. 09:39:58

@Father Justice:

na. itt jön be a képbe, hogy kinek mi fér bele egy kapcsolatba. látod, vannak olyanok, akinek ez nem téma. fáj, mint állat, de túllépek (legalábbis agyban). bármennyire is egyértelmű, miről szól a történet, tényleg mindenkinek joga van úgy élni, ahogy akar.:))

dr. gernika 2010.06.10. 09:41:54

Ühüm. Most kondicionáltad a srácot, hogy veled ezt (és akár egyebeket is) meg lehet tenni, mert nem fogod kidobni. Ezután is vígan fog flörtölni (ésatöbbi) más nőkkel, max. majd jobban ügyel, hogy ne bukjon le.

kóristalány 2010.06.10. 09:43:43

@Zsu0805: Egy kicsit hosszabb volt a beszélgetés, mint ahogy írtam, de ez a lényeg. Nem voltam kíváncsi a részletekre, elég volt, amit elmondott. Nem érzek indíttatást, hogy kémkedjek utána, megbízom benne(pedig ezt magam se hittem volna). Nem gondolom, hogy elszalad vele majd a ló, mert túl engedékeny voltam. Szerintem rádöbbent, hogy mennyit veszíthet.

red.apple (A Navigátor) 2010.06.10. 09:45:49

Sztem jól csinálta a csaj, de én biztos azértmég utánna is szemmel tartottam volna a pasit!
...és látom vannak itt ismerősök is....szijja @Kedves Nard, @Drága IV gernika:

kóristalány 2010.06.10. 09:48:32

@Szittyakürt: Azért írtam meg, mert Panni panaszkodott, hogy nincs anyag. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 09:48:40

@Traktorka: A válaszod alapján az előző kommentemből kimaradt egy fontos gondolat: "Ja, és mindenki éljen úgy, ahogy én akarom!" Ezt utólag pótolom, különben azt kellene mondanom, hogy betoltál egy masszív csúsztatást így hajnali tízkor. Az meg nyilván lehetetlen. :)

Barry Kent 2010.06.10. 09:49:03

@kóristalány:
Nem kötekedni akarok, de szerintem neki ebből inkább az jön le, hogy ez még belefér.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 09:49:55

@red.apple:

Szia! Ebben a postban senki nem ért a motorokhoz, és nem is szereltek R1-et :) Ja és a póker is kimaradt! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 09:51:08

"Nem kért bocsánatot, nem is vártam." Így viszont megbocsátani sem lehet.

biohazard 2010.06.10. 09:51:55

Más levelezését elolvasni ősi oláh szokás, én kibasztalak volna izibe.

kóristalány 2010.06.10. 09:52:30

Talán könnyebb lesz megérteni az egészet, ha elárulom, hogy már messze nem vagyunk tinik. A mi korunkban az embernek már mások a prioritásai, és máshogy éli meg a szerelmet is.

2010.06.10. 09:53:21

@kóristalány:

A leírtak alapján és ha én csináltam volna ezt veled, akkor pont arra döbbentem volna rá, hogy mindent meg lehet tenni veled, mert nem lesz következménye.

dr. gernika 2010.06.10. 09:54:44

@Kedves Nard: Amíg úgy bánsz velük, mint az uccsóval tegnap, nem fog. :)

kóristalány 2010.06.10. 09:54:56

@Drága IV gernika: @Barry Kent: Nem hiszem, hogy így lenne, de ha mégis, azonnal megírom ide, és rám húzhatjátok a vizes lepedőt. :)

red.apple (A Navigátor) 2010.06.10. 09:55:25

@Kedves Nard: Úgy örülök, hogy nem kellett benned csalódnom! :D Amugy 4 hónapja rallyzok... hivatásos navigátor vagyok, és kissebb versenyeken versenyzek mint vezető! :D ...és mielött kitérnél rá, még egy autótr sem törtem össze! :P :D

2010.06.10. 09:57:43

@Father Justice:

3x is elovastam, de bevallom nem tudtalak követni. Leírnád egyszerűbben, hogy a gyépés agyammal is megértsem, lécci?:D:D:D

2010.06.10. 09:58:27

@kóristalány:
Amúgy mi volt abba a beszélgetésbe?

red.apple (A Navigátor) 2010.06.10. 10:01:15

@Zsu0805: gondolom előadta az alfahimet....:D vagy a romantikus machot....:)

Barry Kent 2010.06.10. 10:01:42

@kóristalány:
Annál rosszabb, hogy nem vagytok tinik. Így harminc felett úgy gondolom, egy felnőtt embernek azért már éreznie kell, hogy egy msn-es huncutkodás nem ér annyit, hogy elveszítsem, azt akit szeretek.

kóristalány 2010.06.10. 10:02:22

@Traktorka: Ő nagyon jól tudja, hogy nincs még egy esély. Egyszer meg tudtam bocsátani, de megalázni nem hagyom magam.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 10:05:11

@Barry Kent: "nem ér annyit" Harminc fölött érdekszerelem van?

kóristalány 2010.06.10. 10:05:23

@Zsu0805: De kíváncsi valaki... :)
Túl hosszú, hogy ide leírjam, meg nem is hiszem, hogy érdekes.

2010.06.10. 10:05:48

@Barry Kent:

Így 30 felett konkrtétan azt érzem, hogy msn-en beszélgetni sem szeretnék senkivel egyáltalán, nemhogy huncutkodni. Arra ott a telefon, meg a kávézó, meg skype, ha szómenésünk vóna. Huncutkodni meg minek is, ha "ki vagyok elégülve" by Kedves?

2010.06.10. 10:09:45

@kóristalány:

nem tudom, hogy meg lehet-e ezt kérdőjelezni, de hogyan bocsátottál meg, ha elfojtottad a fájdalmat?

kóristalány 2010.06.10. 10:10:30

@Barry Kent: Sőt, 40 felett :)
Igen, ezt én is így gondolom. Ez a flört nem volt komoly dolog az ő részéről (ez még számomra is kiderült, miután elolvastam), eszébe se jutott, hogy ez árthatna a kapcsolatunknak.
Ha kisarkítva nézzük, ennyi erővel pornót se nézhetne senki, aki kapcsolatban van.

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 10:11:00

@Traktorka: Ez meglepő, mert a keddi hozzászólásomnál csak te érzékelted, hogy viccről van szó. :) Szóval nem azt írtam, hogy mindenki vonja le ugyanazt a következtetést az ilyen lebukásokból, mint én, és cselekedjen is eszerint. Csak azt, hogy óvatosan kell bánni az ilyen történésekkel, mert ha egy kézlegyintéssel le van tudva az ügy, az kvázi engedély a további huncutságokra. Persze mindenki szereti azt hinni, hogy őt aztán sosem fogják megcsalni, mert ismeri annyira a másikat és különben is, az ő kapcsolata kivételes. Aztán többnyire kiderül, hogy épp annyira kivételes, mint mindenki másé. :) Ez nem jelenti azt, hogy csak szakítás lehet a válasz egy ilyen lebukásra, de átmenetileg biztos, hogy körültekintőbbnek kell(ene) lenni, és ezt a szándékot nem érzékelem.

red.apple (A Navigátor) 2010.06.10. 10:11:18

@Kedves Nard: hahaha! :D egyetsenem.... nem okoztam senkiben, és semmiben kárt!

bélabébi (törölt) 2010.06.10. 10:11:48

Mecsoda jó hírek komolyan...Elmondanám minden ilyen aranyszívű kislánynak, mint a cikkiró, hogy az a hapsi aki egyszer megcsinálja az megcsinálja mégegyszer. Szvsz minden pasi megcsinálja, kivétel a töketleneket. De nem kell aggódnod, most már tudja rólad, hogy elnézed neki, tehát legközelebb egyrészt töröl és amikor randizik a mással, akkor neked bead egy gyönyörű kamuokot. Nem fogsz kételkedni, mert szereted és mivel egyszer már megbotlott úgy vigyáz a kapcsolatotokra, mint a mitudoménmi. Ergo amíg majd te otthon nyugodtan alszol, mert tudod a faszid a haverokkal piázik/horgászik/kártyázik, addig ő nyugodtan levarrhatja az új csetes/társkeresős kiscsajt valahol.
Ehe magamból indultam ki, férfilogika semmi több.
Naív kislány vagy, nem kellene 2010 -ben....

Caddy 2010.06.10. 10:11:55

Aha, csak egyszer csinálta meg. Értem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 10:16:29

@kóristalány: hogy te miért éled meg másképp? Elég érdekes lenne, ha azt én élném át.:-))

kóristalány 2010.06.10. 10:16:41

@Traktorka: Úgy, hogy pár nap alatt elmúlt a fájdalom. Nem hittem volna, hogy valóban el tudom felejteni, de mégis ez történt. Bármilyen szigorúan is vizsgálom az érzéseimet, nem maradt tüske. Ez két dolgot jelenthet: vagy tényleg ennyire szeretem, vagy kezdek szenilis lenni. :)

2010.06.10. 10:17:30

@Father Justice:

köszönöm szépen a kielégítő magyarázatot, így már értem az előzőt is.:)))
nekem nagy nagy kérdőjelek villognának az agyamban, ha ilyesmi történne. és nem miattam, hanem a kapcsolatunk miatt. ha a másik így értelmezi a boldog kapcsolatot, akkor valamit nagyon benéztem (behazudtam magamnak) az emberrel kapcsolatban.
úgyhogy nyomnék egy újratervezés gombot, minyima. aztán elkezdenék nagy-nagy beszélgetéseket folytatni, ha eddig nem tettem vón (én tettem vón!!:)). hogy akkor ki-kivel van, meg egyáltalán. aztán csak utána döntöttem vón, hogy akkor séta, vagy házasság.:D

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 10:18:14

@kóristalány: Nem egészen. A pornó a primér szexuális vágykeltésről szól, a szereplők személyisége lényegtelen. Ráadásul azokkal a macákkal sanszos, hogy sosem kerül fizikai kapcsolatba (sem). A flörtölésnél is lehet lényegtelen (ha csak saját önbizalmát akarja növelni az ember, mintegy "gyakorol"), de lényeges is, ha tényleg felkeltette az érdeklődését a másik személy. Na ez az, ami valószínűleg csak abból a naplóból derülne ki. Vagy a további naplókból. :)

Barry Kent 2010.06.10. 10:19:42

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
@Traktorka:
Oké, tényleg hülyén fogalmaztam.
Úgy értettem, hogy a poszt alapján a srác egy ártalmatlan játéknak fogta fel ezt az egészet, miközben tudnia kellett volna, hogy ezzel igenis megbántja a másikat.
És nem érdekkapcsolatra gondoltam, hanem arra, hogy ha szeretek valakit, akkor még a látszatát is elkerülöm annak, hogy félrelépek.

kóristalány 2010.06.10. 10:21:28

@bélabébi: Lehet, hogy naiv vagyok, de nem hülye. Játszottam az ördög ügyvédjét, alaposan átgondoltam a dolgokat férfioldalról is, mielőtt arra jutottam, hogy megbízhatok benne. :)

kóristalány 2010.06.10. 10:22:43

@Caddy: A címet Panni adta... :)

kóristalány 2010.06.10. 10:24:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Arra vagy kíváncsi, miért élem meg most másként a szerelmet, mint fiatalon?

dr. gernika 2010.06.10. 10:25:20

@kóristalány: Visszaolvasva kábé 4-5en állítjuk ezt, míg te egyedül az ellenkezőjét, de biztos mi vagyunk a hülyék, te meg a helikopter. :)
A bocsánatkérés, vezeklés nélküli megbocsátást meg kenhetitek a hajatokra. Éreztetni is kellett volna vele, hogy ezért elveszíthet, az ahogy intézted a dolgot, pont arról biztosította, hogy túlságosan függsz már tőle ahhoz, hogy szakíts. Ergo az a lehető legrosszabb dolog amit el tudsz képzelni, csak végső esetben történhet meg. Így többet már nem kell ettől a "büntetéstől" félnie, sőt, komolyabb vita, veszekedés végére könnyedén pontot tehet azzal, hogy épp ő lengeti be a szakítást. Tudom, miről beszélek, elkövettem a hibát, és ittam sokáig a levét.

@Traktorka: Én az msn-t már vissza sem telepítettem a gépemre, mióta újrarakták, annyira nem érdekel...
Ezen a mondaton: "Huncutkodni meg minek is, ha "ki vagyok elégülve" by Kedves?" meg kicsit felszaladt a szemöldököm, de aztán sikerült helyesen értelmezni. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 10:26:36

@Barry Kent: hát igen, de legalábbis nem kezdeményezek "nem épp ártatlan" flörtölést.

2010.06.10. 10:27:23

@Barry Kent:

értettelek, apjuk.
ezért vagyok a te feleséged és nem másé.:D

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 10:27:32

@Father Justice: Ehhez még annyit: ha az úriember is 40+ éves, akkor gyanítható, hogy nem önbizalom boostolni meg gyakorlatozni akar már. Nem letörni akartalak, csak egy kis óvatosságra intelek.

kóristalány 2010.06.10. 10:29:10

@Father Justice: Nekem az jött le, hogy az ő esetében önbizalomnövelésről volt szó.
Így utólag átgondolva a dolgot, elég bénán is csinálta, sőt szerintem némi alkoholos befolyásoltság is bejátszott :) (bocs kedvesem)

2010.06.10. 10:31:26

@Drága IV gernika:

a szemöldököd természetes vonalának megtartása érdekében:

msn-en huncutkodás = eleve paradoxon :D:D:D

kóristalány 2010.06.10. 10:35:12

@Drága IV gernika: Egészen biztosan nem vagytok hülyék, de attól én még lehetek helikopter. :)
Bármennyire is igyekszem részletes lenni, nem láthatjátok át a teljes képet. Én meg azért csak elfogult vagyok valamennyire.

2010.06.10. 10:37:42

@Father Justice:

Már a Hoolingans is megénekelte:

"Néééz rááám, még nem nőőőtem feeeel,
Vad a szííívem, hát ííígy fogaggy el,
És ha néha tévúútra visz majd a véhééér,
Ez a rossz fiú tudd hazatééééhér"

:D:D:D

kóristalány 2010.06.10. 10:38:18

@Father Justice: Köszönöm! Megbízom benne, de azért nem járok becsukott szemmel. :)

Barry Kent 2010.06.10. 10:40:13

Na de basszus, a pasi negyvenpluszosan talált magának egy nőt, aki ragaszkodik hozzá és szereti. Ha ettől nem jön meg az önbizalma, akkor mitől fog?

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 10:43:27

@Traktorka: Ki mást? Pár napja tudod, hogy csak egy ember érdekel: én. Aggodalomra persze semmi ok, ilyen ártalmatlan flörtök miatt semmiképp nem hagynám el engem. Csak kis ideig óvatosabb lennék velem szemben. De bizalomvesztésről szó sincs, attól még az az ember maradnék, akit a legjobban ismerek, és akire bármikor számíthatok. :)

alumi 2010.06.10. 10:44:32

Kóristalány ha jól emlékszem, már idősebb, és ráadásul szülő is(?).
Nyilván érzi, hogy a lehetőségei behatároltabbak (bocs), mint egy fiatalabb, gyermektelen nő esetében. Talán ezért is elnézőbb. Másrészt sajnos belátjuk, vagy sem, nincs olyan kapcsolat, amiben ne lenne előbb-utóbb valami kilengés. Hogy ez mikor következik be, az változó (1 év, 5 év, három hónap...) Az esetek nagy százalékában a férfiak kezdik el. (bocs, de tényleg ezt látom) Aztán vagy túléli a kapcsolat, vagy nem.

A legnagyobb rózsaszín szerelmek is elmúlnak ti. egyszer, a kísértés pedig nagy...

Ezt az elnézős gyakorlatot én is megpróbáltam valakivel, aki akkor úgy tűnt őszintén megbánta. Kár volt. Ha egyszer megteszi, megteszi kétszer is és utána is, és utána is...

Nagyon ritka kivétel az, ahol valóban érdemi javulás lesz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 10:47:25

@Drága IV gernika:

Nem szerelek traktort szabadidőmben Drága! :)

dr. gernika 2010.06.10. 10:47:27

@kóristalány: Ok, a te döntésed persze.
Mi szóltunk.
:)
@Traktorka: Egy ilyen szövegért úgy vágnék ki bárkit, mint macskát szarni. :P

kóristalány 2010.06.10. 10:47:45

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nehéz megfogalmazni. Mások a körülmények, és más lett az értékrendem, a gondolkodásom, a hormonjaim... :)
Valahogy sokkal teljesebb, kielégítőbb (lelkileg és testileg is), többet tudok adni, és jobban értékelem, amit kapok.

alumi 2010.06.10. 10:48:51

@Father Justice: bocs, de ti pasik (és elnézést a kivételektől!) vadászok vagytok. soha nem szűntök meg nők után járkálni.
egy nő, csak addig igazán érdekes és kihívás a legtöbbeteknek, míg elérhetetlen. a hétköznapok szürkeségében már nem kihívás, és unalmas.
nem vagytok egyformák, de az ösztöneitek közös tőről fakadnak, szóval van aki előbb, van aki később, de előbb-utóbb mindannyian félrekufircoltok/flörtöltök/beleszerettek másba...
aztán ha az is megvan, akkor az is unalmas lesz és mentek tovább...
a végén meg rájöttök, hogy az első volt a legnormálisabb, és vén trotty korotokban megpróbáltok hozzá visszakaparni..:)

2010.06.10. 10:51:11

@primula (the original):
Ok, hogy általában minden kapcsban van kilengés (kisebb vagy nagyobb), de legyen legalább olyan ügyes hogy ne derüljön ki. Se így, se úgy. Mert ugyebár az a leggázabb, mikor már a fél haveri társaság azon "röhög" hogy megcsaltak, csak te nem tudsz róla... Sőt nemhiszem hogy azzal kéne büszkélkedni a haveroknak, barátoknak hogy megcsaltam a párom, de ezzel mindenki magát minősíti.

kóristalány 2010.06.10. 10:53:07

@Barry Kent: Megint csak igazad van, de nézz magadba. Ha egy nő, akit korábban elutasítottál, megkeresne, és elkezdene "udvarolni", nem hízelegne az önérzetednek?
Más kérdés persze, hogy komolyan belemész-e a dologba.

2010.06.10. 10:53:34

@primula (the original):

mostan akkor kicsit ütötted a felső részét a mondandódnak az alsóval. vagy az a lényeg, hogy te még nem láttál olyat, hogy ez működik, de ez van, azt jóvan?

alumi 2010.06.10. 10:54:48

@Zsu0805: nem tudom. engem már csaltak meg és az illetők mind lebuktak, egytől egyig. pedig nem akartak és nem is számítottak rá...
nard ezért imádni fog, de nálam pl. tökéletesen működnek a megérzések is.
mindig tudom,érzem, a másik éppen milyen szakaszában van.

egyébként meg ez olyan, hogy ha eltitkolja és később kipattan (mert valamiképp úgyis ki fog) akkor meg végképp aláaknázza a kapcsolatot mert úgymond nem volt őszinte.

2010.06.10. 10:54:51

@kóristalány:
Hogy udvarol egy nő? :)

kóristalány 2010.06.10. 10:55:54

@primula (the original): Emlékezeted akár az elefánté... :)
Hát szurkolj nekem, hogy kivétel legyek.

alumi 2010.06.10. 10:58:53

@Traktorka: nem. akkor egyszerűbben leírom.

megértem, hogy egy kisgyermekes anyuka 40 tájban már remeg a kapcsolatáért, és nem ugrik ki belőle minden szíre-szóra, hiszen nem könnyű leakasztani a szögről ilyen hendikeppel normális pasit.

de ugyanakkor tudnia kell azt is, ha a pasi egyszer megtette, amint elmúlik a lebukás okozta sokk, újra meg fogja tenni.

az már az ő döntése, hogy eltűri ezt, félrenéz, és úgy tesz mintha, vagy kiveri a palávert, és megint ott marad partner nélkül, gyerekkel.

az biztos, ha ő alapból nem ilyen, akkor ideig óráig játszhatja az elnéző nőt, de úgysem megy ez sokáig, robbanni fog. ha meg egyébként egy toleráns alkat, akkor akár évtizedekig is el lehetnek így a palival egymás mellett.

kóristalány 2010.06.10. 10:59:05

@Zsu0805: Tudod, te mire gondolok, ne tessék a szavakon lovagolni :)

2010.06.10. 11:00:52

@primula (the original):
Igen, ha később derül ki az se jobb, de édes a tudatlanság... Nem tudom, még nem voltam olyan helyzetben, hogy megcsaltak, vagy ha igen akkor nem tudok róla, de nem is fáj. Voltam már majdnemmegcsalós szituban, és lehet jobb lett volna ha nem derülnek ki a dolgok és ugy megyünk szét, minthogy kiderülnek, akkor talán nem lennék ennyire köszivű és elővigyázatos most...

Barry Kent 2010.06.10. 11:01:06

@kóristalány:
Hát, ha én utasítottam el, akkor biztosan nem hizelegne, hisz valamiért már egyszer nem kellett.
Ha ő utasított el, az picit más helyzet, bár én hajlamos lennék elsőre azt gondolni, hogy mi van ba'meg, most már elég jó lennék? És nyilván elgondolkodnék, hogy melyiket akarom, mert az nem megy, hogy ebből is egy picit, meg abból is egy picit.

alumi 2010.06.10. 11:02:20

@kóristalány: drukkolok.:)
mindenkinek jár a boldogság.
remélem egyszer majd nekem is.:)

Panninak üzenem, hogy a pólót még mindig nem kaptam meg....:(((((

2010.06.10. 11:02:25

@kóristalány:
Én ezt most csak azért kérdezem mert nemtudom hogy kell, vagy csak én adok téves jelzéseket valakinek... bár lehet be se jövök neki. Szoval pusztán azért érdeklődök hátha tudjátok hogy kínáljam fel úgy magam, hogy ne tűnjek tálcán fekvő kismalacnak akinek még a díszmasni is a nyakán van...

2010.06.10. 11:04:14

@primula (the original):
Mindenkinek van már polója csak nekem nincs? :(

alumi 2010.06.10. 11:05:36

@Zsu0805: hidd el, a bizonytalanság legalább annyira szar, mint a tudat, hogy megcsaltak.
utóbbiban legalább kész tények vannak és kész. először kurvára fáj, aztán napról, napra apránként enyhül, míg végül elmúlik, vagy tapasztalattá szelídül.
a bizonytalanságban meg érzed, hogy valami nem oké, de nem tuti és így nem is nagyon tudsz mit tenni, csak őrlődsz és őrlődsz nap, nap után. soha nem múló fájdalommal.

én utálom a bizonytalanságot. gyilkosabb, mintha megcsalnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:07:15

@primula (the original):

A megérzés a többezeréves nemgondolkodás eredménye. Amúgy a megérzés sok-sok kis részlet összesítése szerintem, viselkedésminták, illat és más összefüggő rendszert alkotó tárgyi és más gondolati bizonyítékok összessége lehet. Nincs olyan hogy te azt tudod, szép lassan összeáll a kép, csak nem tudatosan teszed.

alumi 2010.06.10. 11:07:22

@Zsu0805: kommentelj egy faszát, és lesz..:)))

2010.06.10. 11:07:27

@primula (the original):
Nem úgy szeretnék bizonytalan lenni, hogy érzem hogy megcsaltak, hanem a teljes tudatlanságra vágyok, mikor nem érzek semmit. :)

2010.06.10. 11:07:51

@primula (the original):

a 40-esség és a gyerek mióta hendikepp egy nőnél?

pont ilyen flashem volt hétvégén két koktél között (ne vedd magadra, lécci): mindenki olyan kurávra vágja, hogy hol KELLENE tartania már az embernek X évesen, aztán érdekes módon senkinek se megy.:D De ha saját magáról van szó, akkor bocs, rám ez nem vonatkozik, mert én...és itt jön a blabla duma.

Egyszerűen el kell fogadni, hogy ez már nem a 60-as évek, amikor ciki volt meg szégyellnivaló, ha egy 40-es nő egyedül él. És legalább 5 olyan fiút tudok csak a közvetlen környezetben, akik el sem akarnak közeleződni most 37-38 éves korkuban, mert jajj, felelősség. Dugni összejárhatunk, de semmi több, mert akkor már fel kéne nőni.:)))
Hagyjuk már az ilyen szar sztereitípiákat, lécci.

alumi 2010.06.10. 11:08:32

@Kedves Nard: pfí, meglehet, de mennyivel egyszerűbb megérzésnek hívni, mint elmondani ezt a sok szart.:) (illat, viselkedés, egyebek)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:08:42

@Traktorka:

Nos nálam az lenne, nem akarom más kismajmát nevelni.

Snowmass 2010.06.10. 11:08:45

Én megértem. Épp elég az embernek az életben egyszer elolvasnia, megnéznie vagy eljátszania a büszkeség és balítélet c. remekművet ahhoz hogy rájöjjön, mennyire éri meg ilyen és ehhez hasonló helyzetekben befeszülni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 11:09:35

@kóristalány: így már világosabb, köszönöm.:-) Nem akarok mindig a saját szemellenzőm mögül nézni, fontos, hogy mások hogy látják/élik meg, nem követem, de ettől még érdekel.:-)

alumi 2010.06.10. 11:09:43

@Traktorka: szivem. ez nem sztereotípia. ezek a tények.
nézz szét. ez nem a szexésnyújork, hanem magyarország 2010.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:09:57

@primula (the original):

Egyszerűbb, de ezzel pont hogy meghazudtolod az állítást, miszerint valóban megérzés. Nem, nem megérzés, hanem lassan összegyűlő bizonyítékok kirakósjátéka :)

2010.06.10. 11:10:22

@Barry Kent:
A szitu a gáz, és MEGESHET (nem vagyok tisztába a vonzalomrészével, hogy van e nála) hogyő úgygondolja hogy nekem nem jöhet be a szitu meg ő maga se. Nálam meg ugyebár...én nem kezdeményezek és mivan ha én nem jövök be neki...

2010.06.10. 11:11:39

@primula (the original):
Olyat én nem tudok, mármint faszát kommentelni. :(

alumi 2010.06.10. 11:11:53

@Zsu0805: na igen...szép is lenne, de a legtöbb esetben nem megy, mert mi nők mindig kutató, fürkésző szemmel figyeljük a mellettünk lévő férfit, és a legapróbb változást is megérezzük.
nagyon hülyének, vagy/és nagyon vaknak kell lennie annak a nőnek, aki hosszabb ideig édes tudatlanságban él.

ha pedig a gyanú egyszer befészkelte magát..:)

alumi 2010.06.10. 11:13:21

@Zsu0805: dehogynem. látod, még nekem is ment.:)

@Kedves Nard: jó. legyen igazad.:)
úgysem tudlak meggyőzni.

kóristalány 2010.06.10. 11:13:46

@Zsu0805: Hát, én kicsit régimódi vagyok, nem biztos, hogy hasznomat veszed. A józan paraszti ész alapján csak azt tudom tanácsolni, hogy azt a módszert válaszd, amelyik a legközelebb áll hozzád. Szerintem a nyílt és természetes viselkedés a célravezető hosszútávon. Ha nem vesz észre, hát legyél nyugodtan egyértelmű. Nincs vesztenivalód, legfeljebb a büszkeséged sérülhet kicsit. Azt meg hamar kihevered.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.06.10. 11:15:33

Én régebben, amikor ilyen titkos dolgaim voltak, VMWare virtuális gépre volt telepítve egy jelszóval védett különálló WinXP... Tuti megoldás :)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 11:18:22

@primula (the original): Az igaz, hogy kihívás már nem lesz a meghódítása után, de érdekes évtizedekig is maradhat. Az más kérdés, hogy a férfiak egy része folyton az állandó kihívást keresi, a már megszerzett nő nem érték számára. Viszont szerencsés esetben ez egy bizonyos korban (kinél mikor) náluk is megváltozik: az X. zsákmány után már nem lesz akkora kihívás az X+1-dik (X is egyénenként változó szám) becserkészése, és más szempontok kerülnek előtérbe. Ha nem akarnak komoly kapcsolatot, akkor is inkább állandó partnerrel lazáznak. A hétköznapok szürkesége ellen meg mindig lehet tenni, ez egy jól működő kapcsolatban jön magától. Az, hogy rutinszerűvé váló tevékenységek is megjelennek idővel, az nem jelent szükségszerűen elszürkülést is. Sőt, szerintem jó dolog, ha vannak fix sarokkövek az új élmények között.

A félrekufirc ellen a legjobb megoldás, ha olyan nőt választ az ember, akivel van vesztenivalója. Ha jobban megnézed, ez többnyire pont nem így van a félrekufircolós kapcsolatokban. Ha Józsi neje 10/6-os, viszont Józsi különösebb erőfeszítés nélkül cserkészi be akár a 10/8-as Macákat is, akkor persze, hogy mindig nagy a kísértés. Viszont ha Erzsi jó anya, kiváló háziasszony, mindent benyelő kényelmi tuti, akkor éppen ez az optimális felállás a képlékeny gerincű férfiember számára.

Remélhetőleg vén trotty koromban azzal tudom majd áltatni magam, hogy az Első mellettem is ugyanolyan elviselhetetlen szipirtyóvá vált volna, mint a férje mellett. És akkor nem veszítettem semmit. :)

2010.06.10. 11:18:57

@kóristalány:
Végülis vesztenivalóm nincs, max nem megyek le a központi konyhába és nem ott eszek... :) A közüzemi fogyasztás leolvasásra meg leküldöm a kollégám... :) Végülis minden magoldható. :)

2010.06.10. 11:19:52

@primula (the original):

szétnéztem. simán látok kétgyerekes elvált nőket férjezmenni és 3. gyerekeket szülni.
hun a probléma?

2010.06.10. 11:22:04

"A tesóm épp átküldött pár képet, amit el akartam menteni. Meg is tettem, és akkor jöttem rá, hoppá, ez nem is az én gépem. Semmi baj, megkeresem, és kitörlöm."

Vérzik a felvezetés rendesen. Szerintem te simán kémkedtél a párod után.

Mi az hogy nem veszed észre, hogy nem a te géped? Egyforma? Destop, ikonok, böngésző kezdőlap, minden?

De mégha ez igaz is lenne, vajon milyen képek lehetnek azok a tesódtól, amiket feltétlenül ki kell törölnöd a párod gépéről?

Szóval ez a része kamu.

Ezzel persze még nem mentem fel a párodat, de én tuti kirugnék azonnal egy csajt, aki kémkedik utánam. Bizalom vagy van egy párkapcsolatban, vagy nincs. Ja, akkor az már nem párkapcsolat.

alumi 2010.06.10. 11:23:08

@Father Justice: sajnos nagyon sok férfi nem így gondolkodik..

Stupidella 2010.06.10. 11:23:19

@Traktorka: barátnőm is simán férjhez ment két gyerekkel (előző férjtől) és már a másodikat várja az újtól.

2010.06.10. 11:24:07

@Gery.Greyhound: Az a gyanúm, hogy aazoknak, akik odáig nem jutnak el, hogy win alatt minden személynek külön accountja legyen, ez nem igazán használható tipp. :-)

De elég lenne egy truecrypt is.

kóristalány 2010.06.10. 11:28:34

@Zsu0805: Ez is egy előnye a kornak, én már nem akadok fenn ilyesmin. Régebben én is mindig ezen paráztam, hogy mi lesz, ha hülyét csinálok magamból, mit gondolnak mások, meg hasonlók. Tudom, ez téged nem vigasztal, de minden csoda 3 napig tart. Lényeg, hogy mindig emelt fővel járj. :)

2010.06.10. 11:29:36

@Stupidella:

:)) gratulálok neki!:)) de jó hallani.:)

Barry Kent 2010.06.10. 11:29:46

@Zsu0805: @kóristalány:
Csatlakozom kóristalányhoz, légy egyértelmű, semmi vesztenivalód nincs.
Vagy a srácnak nem jössz be, vagy ő viselkedik balfék módjára. Ilyet én is csináltam már, barátkoztunk a leányzóval hosszú ideig, én elbalfaszkodtam a dolgot, a végén persze semmi nem maradt, se barátság, se kapcsolat. Persze utólag tudtam, mit kellett volna tennem, de akkor már könnyen okos az ember :)))

kóristalány 2010.06.10. 11:31:17

@zulu: Nem kamu, sajnos elég béna vagyok a számítógéphez (bár nem annyira, mint a párom :)). A képek meg a gyerekeimről készültek, minek menteném a párom gépére.

2010.06.10. 11:33:35

@Father Justice:

ezt nagyon szépen levezetted, tök jó!:)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 11:34:04

@Traktorka: Szerintem nem a felnövésről van itt szó, sokszor egészen másfelől fúj a szél. Vagy ilyen alapon azok a legények, akik 20-as évek elején nősültek, letudták a kötelezőt két gyerekkel, aztán 25 évesen váltak is, felnőttebbek annál a 35 éves férfinél, aki masszív tapasztalatai miatt igencsak megnézi a jelöltjét, mielőtt elköteleződne? Nem sztereotípia ez, legfeljebb statisztika.

@primula (the original): Azt nem tudom, hány férfi gondolkodik így és hány nem. De igazából mindegy, hogy 10% az arányuk, vagy 70%, mert ha egyszer-kétszer megégetted magad, már idejében ki tudod szűrni a nem neked való típust. Vagyis anélkül, hogy egy újabb több éves kapcsolatra kelljen pontot tenni azzal: "Na, ez is pont olyan mégiscsak, mint a Marci volt.."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:34:33

@primula (the original):

"és a legapróbb változást is megérezzük."

Épp te írtad, hogy figyeled, és a változást észreveszed, nem megérzed! :) Ne legyél dög, hogy rámhagyod, még a végén Kurt ellen valami merényletet tervelek ki! :)

Stupidella 2010.06.10. 11:34:33

@Traktorka: azért hozzáteszem, ad is magára a csaj, nem slamposodott el, csinin öltözik (még otthon is), smink, fodrász, stb, szóval nem kényelmesedik el ezen a téren :)

alumi 2010.06.10. 11:34:57

@Father Justice: ezt meg tudom cáfolni, de itt nem írnám le..

gpetersz 2010.06.10. 11:39:10

Kisanyám, Te hülye vagy. Szerelmes nő = hülye. A fickód meg ezt használja ki, aljas módon.

2010.06.10. 11:39:17

@Stupidella:

igen, ez nekem is tapasztalatom, hogy azok a nők, akik adnak magukra, kvázi "nőnek öltöznek":) és nem hízlalják magukat fel 80 kg-ra, azok általában elkelnek. evvan, hölgyejim.:D
ÉS: nem úgy állnak a pasikhoz, hogy minden férfi f.szkalap! főszabályként.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:43:25

@Traktorka:

Látok ilyet én is...Nincs sok köszönet benne a pasinak.

2010.06.10. 11:43:55

@kóristalány: @Barry Kent:
Hát remélem valahogy megoldódik... vagy általa, vagy általam... vagy egyikünk által se. :)

2010.06.10. 11:48:16

@Father Justice:
Ez a 10/6, 10/8 ... olyan Túl jó nő a csajom filmes dolog... :)

Barry Kent 2010.06.10. 11:48:21

@Zsu0805:
Oljdátok meg együtt, abból baj nem lehet :)

2010.06.10. 11:49:14

@Barry Kent:
Én ehhez túl nyuszi vagyok. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 11:49:17

@Zsu0805:

Jó de az más, ott görcsöltek a kategorizáláson. Önértékelési zavarok voltak.

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 11:49:22

@primula (the original): Mármint azt tudod megcáfolni, hogy megfelelő tapasztalatokkal már sokkal hamarabb kiszűrhető ez a típus? Ez vagy azt jelenti, hogy egyre jobb színészekkel találkozol, vagy azt, hogy mindig ugyanolyan jóhiszemű maradsz, és makulátlanul tiszta lappal indul nálad mindenki. Esetleg a kettőt együtt.

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 11:50:21

@Zsu0805: Persze, nem lehet objektíven pontozni. Csak egyszerűen akartam kifejezni a lényeget. :)

2010.06.10. 11:53:17

@Kedves Nard:
Én ott a kissrácot simán tettem volna egy 7-esre, mert olyan Cukiiiiiiiiii volt. :) Olyan kis szerencsétlenül aranyos, olyan megzabálom. :)

2010.06.10. 11:54:00

@Father Justice:

ha abbahagyod az önámítást, és felszedsz egy kis ember,-és önismeretet, 2 randiból le lehet szűrni nagyjából, hogy jóféle dzsoniba/arankába botlottál, vagy idiótába.:))
nem olyan bonyolult, de tény, hogy az embernek erre vagy van képessége vagy nincs. ha nincs, akkor a fent említett bénázások sora nem meglepő történetek.

Rebelde 2010.06.10. 11:54:10

nem írja, hogy mikori volt a "meghitt"beszélgetés, mielőtt ők összejöttek, vagy mióta már jócskán együtt voltak, nem mindegy

velem megesett olyan anno, hogy a pasi akit netes társkeresőn ismertem meg, a levelezés során elmondta, hogy kb 1,5 éve szakított a barátnőjével, akivel 2 évig volt együtt, de a reglapja szerint már vagy 5 éve volt fent a lapon. Kérdeztem, hogy ezt így most hogy? mondta,hogy miután összejöttek nem törölte magát teljesen csak jegelte az aktivitását, ha másként alakulnak a dolgok akkor nem kell újra kitölteni a lapot...:S

a kis előrelátó:)

részemről annyiban is maradt a dolog

Barry Kent 2010.06.10. 11:55:14

@Zsu0805:
Na de ha nem akartok hoppon maradni, akkor valamelyikőtöknek lépnie kell :)
Légy Bátor Tintanyúl :D

kóristalány 2010.06.10. 11:57:13

@Zsu0805: Ha nyuszi vagy, akkor elő azzal a piros masnival :)
Ha úgy gondold, hogy megéri a srác, akkor kezdeményezz! Én szurkolok.

Rebelde 2010.06.10. 11:57:14

@Traktorka:
"hogy azok a nők, akik adnak magukra, kvázi "nőnek öltöznek":) és nem hízlalják magukat fel 80 kg-ra, azok általában elkelnek. evvan, hölgyejim.:D
ÉS: nem úgy állnak a pasikhoz, hogy minden férfi f.szkalap! főszabályként.:) "

plusz kvázi el akarnak kelni, és ha nagyjából olyan egyén jön a képbe, akit maguknak szeretnének:))

2010.06.10. 11:58:36

@Father Justice:
Nah igen, mindenkinek más jön be. Legyen valami benne ami megfog...

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 12:00:20

@Traktorka: Abban igazad van, csak most nem egészen erről beszélgetünk. :) A jóféleség / idiótaság persze, hogy egyértelműek akár már az első randin is, erre mindenkinek van képessége. Most arról van szó, hogy mennyi idő alatt derülhet ki, hogy egy korrekt, gerinces férfihoz, vagy summogóhoz van szerencséd. Még pontosabban: hogy a vadászösztönét felül tudják-e bírálni érzelmi, morális, és egyéb tényezők. Én ennek kapcsán állítom azt, hogy megfelelő tapasztalatok birtokában a nőnek már nem kell újra meg újra több éves párkapcsolatokat végigtolni ahhoz, ez világossá váljon az adott jelölt kapcsán.

2010.06.10. 12:03:10

@Barry Kent:
De mért pont én? Én csaj vagyok... meg mégis hogy? Hivjam el moziba? Az milyen már. Jöhetne be a jófej társa, az mindig beszol valamit arra lehetne valamit reagálni, de így... de ne már én... :)
@kóristalány:
Az biztos hogy nézne nagyokat mikor a piros-fekete kis harisnyakötős témába kabátba megjelennék kis masnival a nyakamon aztán az ajtót bezárva ledobnám a kabit. :) Bár az emberek is hogy 30 fokban mit mászkálok kabiban. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 12:03:28

@Traktorka: azért nem hátrány, ha akad mindehhez egy potenciális jelölt, akinek el akarsz kelni.:-) A kinézet és az igényesség, csak az önként jelentkezők táborát gyarapítja, lehet, hogy nincs köztük.

Barry Kent 2010.06.10. 12:10:59

@Zsu0805:
Hát de ez így nem jó. Ha akarsz tőle valamit, lépj, ha nem, akkor meg hagyd a csudába az egészet. Semmi értelme ha csak epekedtek egymás után, előbb-utóbb egyikőtök megunja, a másiknak meg fájni fog.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 12:16:13

@Zsu0805:

Hát szerintem erős 2-es volt a pasi benne. A csaj meg úgy 4-es, főleg azért szőke.

alumi 2010.06.10. 12:25:41

@Father Justice: előző. legutóbb egy csodálatos színésszel találkoztam.

2010.06.10. 12:35:41

@Father Justice:
igen, én is így gondolom. mostmár 2 mondatból (kiszólásból) leveszem, hogy nagyjából ki milyen.:) ÉS meg is tanultam nemet mondani.:)) ez nagy előny, ha nem akarja magát évekig szivatni az ember feleslegesen.:))

2010.06.10. 12:41:43

@Zsu0805:

Mé, 2010-ben nem teheti meg a csaj az első lépést?
Mi vesztenivalód van, egyébként?
Kevesebb leszel a saját szemedben, ha visszautasít?
Meg kő tanulni tiszta helyzeteket teremteni. Különben csak nyervon az ember a szemétdombja tetején.:)

Barry Kent 2010.06.10. 12:48:51

@Zsu0805:
@Traktorka:
A nejemnek már megint igaza van, papucs-e vagyok?

2010.06.10. 12:49:49

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

értem amit mondasz, se füle, se farka.:))
ha jól nézel ki, az a te potenciális jelöltednek is jó lesz, mert tetszeni fog neki, hogy egy NŐ-vel van dolga. Eleve ezért lesz a pakliban a többi önjelölt között, akiket pedig egy mondattal le lehet koptatni (mondom: Bocs, de nem vagy az esetem.):D

2010.06.10. 12:51:54

@Barry Kent:

egyetérteni az asszonnyal papucsság?

Na: definiáljuk má a papucsságot, lécci.:)

Barry Kent 2010.06.10. 12:54:03

@Traktorka: :)))
Folyton egyetértünk, kéne már vitatkozni is :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.10. 13:21:36

@Zsu0805: Simán, majd beszólok, és akkor Pítör tud reagálni:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 13:23:14

@Traktorka: a potenciális jelöltet arról lehet felismerni, hogy nem ennyire egyszerű eset.:-)) A "jól kinézés" nem elég önmagában.

dr. gernika 2010.06.10. 13:26:06

@Kedves Nard: Blablabla. A megérzés az olyan, mintha konkrétan valaki belesúgná a füledbe az infót. Ha rossz az a megérzés, akkor még kellemetlen remegés is párosul hozzá gyomortájékon.

2010.06.10. 13:38:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

szerinted a pot. jelölt csak véresverejtékkel prezentálható?:))

a jól kinézés természetesen nem elég önmagában, de elengedhetlen feltétele annak, hogy kívánatossá tedd magad az ellenkező neműek táborában (ahol a potjelölted is játszik) :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.10. 13:58:52

@Drága IV gernika: Ráadásul, ha tényleg rossz a megérzés, akkor utána kellemetlen pironkodással társul, hogy ártatlanul vádoltad.

A potenciális jelöltet onnan lehet felismerni, hogy semmit sem érnek vele szemben a saját szuper emberismeretünkről hitt legendáink.

dr. gernika 2010.06.10. 14:01:55

@Zsu0805: Hát az elején én legszívesebben felpofoztam volna, de amikor elkezdte magát adni, hamar felértékelődött. A volt nő lerántotta a szintjére, az tuti.

Kytia 2010.06.10. 14:03:35

40 fölött msn-ezni... Na, mindegy.

@primula (the original): Azért tényleg meg lehet tanulni kiszűrni a férgesét. Például nagyon gyanús, ha eszméletlenül odavan érted. Ez hülyén hangzik, de így van. X éves korodra kb tudod, miféle reakciókat szoktál kiváltani egy pasiból. Erre jön egy, aki erősen fölélicitál. A leggyanúsabb. A másik, hogy általában abból kell kiindulni, hogy ahogy veled viselkedik, másokkal is úgy szokott. Ha fél perc alatt beléd zúgott, és beígért mindent, akkor ezt általában így szokta. Holnap is megteszi valakivel.

Nem kell azért ilyen pesszimistának lenni. Nincsenek csodák, de azért normális emberek igen. Csak fogy a számuk, úgyhogy oda kell figyelni rájuk.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 14:10:38

@Traktorka: nem, dehogyis: de nem csak az ideális dekoltázsomig/bokámig/csípőmig stb. terjed a tudata, ezért írtam, hogy nem ennyire egyszerű.:D:D

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): stimmt.

Barry Kent 2010.06.10. 14:12:49

@Kytia:
"Például nagyon gyanús, ha eszméletlenül odavan érted. Ez hülyén hangzik, de így van. X éves korodra kb tudod, miféle reakciókat szoktál kiváltani egy pasiból."

Ezt kifejted bővebben? Érdekelne, mire gondolsz.

dr. gernika 2010.06.10. 14:23:54

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Én olyan rosszat még nem éreztem meg, hogy utána pironkodni kelljen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 14:24:15

@Rebelde: ezt csak most olvastam: hihihi.:D:D Há'kérem, semmi sem tart örökké, hogy meglegyen a mai közhely.:D:D

Sólyom Bátor 2010.06.10. 14:25:42

Honnan számolható a "félrelépés"? A félrenézés, a félregondolás, félrefantáziálás még nem az? Mert ez utóbbi ellenőrizhetetlen. És bizalom csak ott lehetséges, ahol ellenőrzés kizárva. Ettől szép a bizalom, és ettől csúf dolog visszaélni vele. ÉS nem a másokkal való flörtölés és/vagy lefekvés a legnagyobb árulás.

2010.06.10. 14:26:11

@Barry Kent:
Én már most unom... de azért mégiscsak a 15 év korkülönbség az 15 év. Kellene intézkedni, kellene, csak nehezen szánom rá magam. De kollégám szerint amugy is tök közvetlen vagyok vele, ergo vehetné a lapot...

@Traktorka:
Nem gáz tényleg 2010-ben, csak nem is tudom hogy elvesz e a pasiból, vagy hogy a pasinak mennyire kellemetlen a dolog.

alumi 2010.06.10. 14:27:57

@Kytia: ja, a legutóbbi pont ezt csinálta
magasan verte a lécet. tudod a túl szép, hogy ...:)

aztán persze kiderült, hogy magasan veri a lécet..
retardáltságban...:))

alumi 2010.06.10. 14:28:42

@Kedves Nard: meg kéne úsztatni őket lassan..:))
kurt már izzad.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 14:29:03

@Drága IV gernika:

Mármint ha tévedtél. A tévedés miatti pironkodás :)

2010.06.10. 14:30:14

@Zsu0805:
miért érdekel, hogy ő mit fog gondolni?:)
te mit gondolsz?
plusz: jellemzően mindenki lejátsza fejben ezeket a meccseket és jól beleteszi a félelmeit, aztán negatívba fordítja a végkimenetelt.:))
ehelyett pont 3x megkérdezhetted vóna, hogy meginna-e veled egy kávét, vagy kimenne-e veled ebédelni egyet.:)))) igaz, akkor most nem lenne min bizonytalankodni.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 14:30:48

@Zsu0805: ha másokkal is közvetlen vagy, akkor ebből még nem sok esélye van bármire is következtetni.:-)

Kytia 2010.06.10. 14:30:58

@Barry Kent: Volt egyszer egy pasim, aki ilyen befátyolozott szemekkel volt képes nézni rám (meg az össze többi nőre). Egy pár mondatból álló történetet sem tudtam végigmondani úgy, hogy közbe ne szóljon: "Nézz rám!!...Gyönyörűek a szemeid." Tekintve, hogy 19 voltam, azt hittem, ez most itt az igaz szerelem. Aztán később azért leeset, hogy egy pasi, ha igazán jónak tart, ilyet sosem csinál. Sokkal visszafogottabbak akkor, ha komolyan gondolják. Nem is merik ezt a stílust megkockáztatni, mert szerintem érzik, hogy mennyire kamunak tűnne. Én legalábbis ezt tapasztaltam. Ráadásul az ilyen visszafogott pasikról attól még pontosan érzi az ember, hogy odavannak érte, nem tűnnek érdektelennek attól még, hogy nem barokkos stílusban adják elő magukat.

Szóval, csak arra céloztam, hogy az ömlengés mindig gyanús, és ráadásul úgy a húszas évei végére minden nő nagyjából tudja, hova tegye magát (jó esetben). Ha megszoktam, hogy nem dívaként bánnak velem a férfiak, fura lesz, hogy egyszer csak valaki istennőnek néz. És általában kamu.:)

Friedmann Juci 2010.06.10. 14:31:00

lehet, hogy mégsem fogok idejárni, mert unalmas.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 14:31:19

@primula (the original):

Majd szerintem jövő hónapban,a kisöccs szülőhelyén! :)

Kytia 2010.06.10. 14:33:45

@primula (the original): Igen, a "csodálatos színész" kifejezésből rögtön ez jött le.:)
Megnéztétek már a Kaméleon-t? CSP-seknek kötelező!:)

alumi 2010.06.10. 14:33:51

@Barry Kent: arra gondol, hogy ha volt x számú kapcsolatod, amiben volt ceji és együtt voltatok hosszabb ideig, akkor emlékszel ott milyen volt a viszony a pasival.
(ez ritkán sziruposan sima ügy, hiszen mindenkinek van hibája)

viszont ha jön egy, aki rögtön hozzád cuccol, gyereket, házasságot ígér, elpucolja a szőreit a lefolyóból, elmosogat, még a konyhában is segít, beizzítja anyádat pár hónap után, hogy ő már komoly kapcsolatot szeretne a lányával, és mindenben igazat ad neked, akkor ott gáz van, de nagyon. :)

alumi 2010.06.10. 14:34:26

@Kytia: ja láttam.

én ennek egy másik típusát ismerem.
a színészt aki magát is becsapja..:)

2010.06.10. 14:35:29

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

a pot jelöltet pont az különbözeti meg szerintem a többi dzsonitól, hogy amellett, hogy bejössz neki, mint nő, igazából az neki még kevés, mert olyat végülis bárhol kap. pont az tetszik neki, hogy amellett, hogy bomba nő vagy még van agyad, meg jó fej is vagy, meg szép a lelked is.
mondjuk a "van agyad" tételtől meg szoktak ijedni.:))) de ez más téma, és amúgy sem mindenki.:))))

Barry Kent 2010.06.10. 14:40:18

@Zsu0805:
Na de felhoztad itt a témát, tehát annyira mégsem unod :)
Figyu, hívd el egy kávéra munka után, az még nem nőietlen dolog, ráadásul alkalmatok lesz kettesben beszélgetni, távol a kollégáktól, ismerősöktől és egyéb nehezékektől. Ott majd kiderül hogy szimplán balfasz, vagy ennyire nem érdekled.
Ez a milyen már hogy egy nő hívja el stb. max arra jó, hogy ha a pasi teljesen elcseszi a lehetőséget, akkor ezzel tudod nyugtatni magad.
Különben se akarj úgy járni, mint Mézgáné Paula, aki sosem tudta meg mi lett volna, ha Hufnágel Istvánt választja ;)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 14:41:10

@Kytia: " A másik, hogy általában abból kell kiindulni, hogy ahogy veled viselkedik, másokkal is úgy szokott."

Legalábbis bizonyára úgy szokott a többi nővel is, akiket szintén sunázna. Valóban gyanús, ha túl hamar (jóval korábban annál, mintsem hogy érdemben megismert volna) viselkedik totálisan másképp veled, mint azokkal az emberekkel, akikhez semmilyen érdeke nem fűződik. De a legtöbb nőt ez semennyire nem érdekli: csak azt nézik bezsongva, detökjófej, detökari ez a pasee. Hol vannak ők attól, hogy megértsék: ha egy ember igazi jellemére vagy kíváncsi, azt kell megnézni, hogyan viszonyul azokhoz, akiktől semmilyen haszonra, előnyre, élvezetre nem számít. Nem pedig azt, miként puncsol annak, akit meg akar dugni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 14:41:34

@Traktorka:

Még a végén szó szerint veszi, és meg akar róla győződni a szemeivel is?

Barry Kent 2010.06.10. 14:42:45

@Kytia: @primula (the original):
Jaja, így már értem :)
Azon még gondolkodom hogy melyikőtök példája borzasztóbb :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 14:43:14

@Father Justice:

Jellemzően egy bunkó, arrogáns tahó vagyok azokkal szemben akik nem számítanak. A barátaimmal meg nem (mindig). Na erre mit lépsz? :)

Friedmann Juci 2010.06.10. 14:43:42

@Barry Kent: végre valaki olvas adrianmole-t is :*

2010.06.10. 14:44:39

@kreatívszajha:

könyörgünk, ne menj!:D

halgassunk jó zenét.
swinget keverték a magyar zenével, szerintem szenzációsak

www.youtube.com/watch?v=eiY2U-JaYms

Barry Kent 2010.06.10. 14:45:28

@Kedves Nard:
Mer' biztosan meg akarod sunázni őket ;)

alumi 2010.06.10. 14:47:52

@Father Justice: ez sem feltétlenül igaz.
inkább arra kell figyelni, hogyha valami túl szép, hoyg igaz legyen, az nem is az.. lehet, hogy az ámító a többiekkel is normális attól még (barátok, család) mert szerepet játszhat több fronton is.

@Barry Kent: a jelenség létezik.:)

Barry Kent 2010.06.10. 14:48:03

@Kedves Nard:
De a kérdés jogos, én is másképp viselkedem a barátaimmal mint az idegenekkel.

Kytia 2010.06.10. 14:48:16

@primula (the original): Ó, nem kell ide még összeköltözés, meg anyu beetetése sem. Már a randin látszik. Például onnan lehet felismerni, hogy hinni akarsz neki.:)

Magát hogy tudja becsapni?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 14:51:05

@Kytia:

Már foglalt vagyok. És hetero, úgyhogy nincs esélye :D

Sólyom Bátor 2010.06.10. 14:54:59

És még az is érdekes lehet, hogy vajon, amikor valamiféle hormonokra fogjuk a félrelépéseket, elhidegüléseket, akkor nem csapjuk-e be magunkat fenemód?!

Friedmann Juci 2010.06.10. 14:55:00

@Traktorka: de akkor dobjatok valami olvasható posztot is.

Barry Kent 2010.06.10. 14:57:47

@primula (the original):
"a jelenség létezik.:)"
Gondolom, egyszer nőben is összefutottam ilyennel.

Kytia 2010.06.10. 14:58:13

@Father Justice: "Legalábbis bizonyára úgy szokott a többi nővel is, akiket szintén sunázna."

Hát, igen, de gondolj bele, hogy tegnap megismert, ma közli, hogy szerelemes beléd, holnap meg, hogy elvesz feleségül. És utána gondolj bele, hogy ugyanezt, ugyanilyen gyorsan teszi meg az össze nővel, akit sunázna. És azért nyilván jó pár olyan van, akit sunázna. Ez egy kicsit ijesztő, de a legtöbb nő nem jut el ide gondolatban, egyrészt azért, mert el vannak telve a cukiságától, ahogy te is írod, másrészt, mert még hisznek a mesében, hogy a herceg még béka volt, mielőtt velük találkozott volna. Nyilván soha, semmilyen körülmények között, senki más iránt nem lobbant volna ilyen gyorsan lángra, csak irántuk.

Barry Kent 2010.06.10. 14:58:50

@Traktorka:
Na ez az Anya, dobj be valami jó posztot, de ne rólam :D

alumi 2010.06.10. 15:00:51

@Barry Kent: nagy hintakirályok
és a végén még te sajnálod őket, mert szegények...

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 15:01:01

@primula (the original): Persze, több fronton is mehet a szerepjáték. Csakhogy a család és a barátok már az a kör, akiktől valamikor még lehet remélni valamit - ha jelen pillanatban még nincsenek is erre utaló jelek. Tehát velük vagy tényleg önzetlenül megy a kapcsolattartás, vagy nem. Viszont annak az embernek a barátsága, aki defaultból seggfej mindenkivel, akit nem akar megdugni (és nem is a "barátja"), nem sokkal ér többet egy kalap fingnál. Ha jobban szétnézel ezekben a baráti körökben, észlelni fogod, hogy ez szinte mindenkire érvényes a csapatban. Mégis, hogy nézne az ki, ha azoknak, akik szépelegve színészkednek a sunázandó nőknek, egyúttal barátai sem lehetnének? :) Egy normális ember alapértelmezés szerint kedves azokkal, akiket kedvel, és közömbös azokkal, akiket nem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 15:03:59

@Father Justice:

"Egy normális ember alapértelmezés szerint kedves azokkal, akiket kedvel, és közömbös azokkal, akiket nem. "

Kiegészíteném, közömbös vagy bunkó akiket nem.

alumi 2010.06.10. 15:05:48

nos igen, ez valóban így van..:)

2010.06.10. 15:11:43

@Barry Kent:

az a baj, hogy velem ilyen dógok nem törtnénnek, vaze.:))
MÁR.:D

2010.06.10. 15:14:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

már melyik fajtából?

mert pasiból olyan, hogy jól is néz ki, meg "agya" is van (=átlátja a szitukat és nem játszmázik túl sokat), az kurva kevés van, annyit mondhatok.:) de nem adom fel.:D szeretek a széllel szembe pisilni, úgyis én nyerek.:D

Kytia 2010.06.10. 15:14:29

@Father Justice: Igazából a családhoz és a barátokhoz is érdekei fűződnek. Sok mindent elárul, milyen velük, de lehet becsapós.
Nekem volt egyszer egy pasim, aki albérletet vett ki. A főbérlő közölte, hogy a lakás a lánya 18. szülinapjáig kiadó, ezért csak úgy viheti el a barátom a(z egyébként elég ronda) bútorokat, ha elraktározza valahol, ki nem dobhatja, mert később még kelleni fognak. Aztán, amikor a szemem láttára kezdte szétdarabolni őket, gondoltam, megkérdezem, ezt mégis hogy képzelni. Válasz: "Hát, mi a francra kellenének nekem ezek?!"

Akkor ott azért elgondolkodtam, mi lesz, ha egyszer majd nem annyira lesz fontos neki sunázni engem...:)))

Barry Kent 2010.06.10. 15:17:31

@Traktorka:
"mert pasiból olyan, hogy jól is néz ki, meg "agya" is van (=átlátja a szitukat és nem játszmázik túl sokat), az kurva kevés van, annyit mondhatok.:) de nem adom fel.:D"
Hmmm.

@Kytia:
Kicsit feledékeny lehetett a srác :D

Sólyom Bátor 2010.06.10. 15:18:19

És az is érdekes, hogy beleférhet-e egy szeretésbe az, hogy mással is szeretkezünk. Lehet-e több embert szeretni egyszerre?

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 15:21:29

@Kytia: Ugyan már. Csak kicsit bunkó volt a főbérlővel, akit vélhetően nem kedvelt. Ez teljesen normális, mit kell rajta fennakadni? Azért megnyugtatlak: téged valószínűleg nem darabolt volna fel, mikor már kevésbé volt fontos a sunázásod. Legfeljebb átment volna bunkóba, amikor becserkészett valaki mást. :)

alumi 2010.06.10. 15:21:52

@Kytia: így van ezzel egyetértünk. ti. van az a típus aki azért játszik szerepet, hogy megfeleljen a környezetének. merthogy belenevelték, hogy milyen okos/ügyes/szerény/alkalmazkodó és bármilyen körülmények között meg akar ennek felelni.Nyilván előbb-utóbb robban a dolog, de addig megvezethet jó pár embert.

alumi 2010.06.10. 15:23:46

@Sólyom Bátor: persze, hogy lehet több embert szeretni.
én pl. szeretem anyukámat, apukámat, a barátaimat, sőt még a főnökömet is :), mert jó fej.(ezért persze meg fognak kövezni asszem..:))

2010.06.10. 15:24:13

@Father Justice:
:)
tárolgatta vóna a tököm más bútorát, ha egyszer fizetek azért hogy ott lakjak, és nincs szükségem rájuk.
a kedves lányát nem köllött vóna még elvenni is a 18. szülinapja után?:D:DDD

Barry Kent 2010.06.10. 15:24:38

@Sólyom Bátor:
Én minden embert szeretek. :)

alumi 2010.06.10. 15:27:44

@Kytia: hogy magát hogy tudja becsapni azt 15:21-kor leírtam.:)

én kaptam már első randin úgy az első óra vége táján "két gyereket akarok" kijelentést. finoman közöltem, hogy ez jó hír, és alapesetben, ha mondjuk egy év múlva közli ezt velem a hálóban összebújva még örülnék is neki nagyon. így viszont max tenyészkancának érzem magam..:)

Sólyom Bátor 2010.06.10. 15:28:13

Ma vicces a csapat, látom :-)) Tehát, lehet-e két embert egyszerre szeretni testi szerelemmel?

alumi 2010.06.10. 15:30:05

ó persze. nézd csak meg afélrekúrási statisztikákat...
hihetetlen, hogy az embereknek mekkora....szive van.

Kytia 2010.06.10. 15:30:30

@Sólyom Bátor: "Lehet-e több embert szeretni egyszerre?"

Akinek végképp nincs más hobbiötlete... Részemről egy is sok.
Te itt valami nyitott kapcsolat propagandára készülsz, érzem.

@Father Justice: Hát, ez megnyugtató. Ép testben éltem volna át a leszaratást. Milyen jó is az.:)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 15:30:59

@Traktorka: Ha igénybeveszel valamilyen szolgáltatást, elfogadod annak feltételeit. Ha a főbérlő kérése a bútorok megőrzése volt, akkor konkrétan azt. Van, aki eleve meg sem engedi, hogy saját bútorokat vigyél az albérletbe. Ha mindez nem tetszik, lehet másik albit keresni, szóval a fickót semmi nem mentesíti a makksága alól. A kedves lányt pedig nem vesszük el a 18. születésnapja után, sőt, a kedveskedés is csak akkor jár neki, ha elég jó suna! Vagy ha engedményt kapunk a bérleti díjból. :)

Barry Kent 2010.06.10. 15:32:29

@Kytia:
Ja, de ügyesen csinálja, néha becseppent egy-két infomorzsát, mielőtt robbant :)

@Sólyom Bátor:
Itt nálunk vúdsztákban ez így szokás.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 15:32:56

@primula (the original):

Én ugyanezt nőtől hallottam. A gumi jó dolog! :)

2010.06.10. 15:34:32

@Father Justice:
jóvammá, nemkő mindig ilyen patikamérlegen kimérni a jót meg a rosszat, de gondolj bele mit kért a főbérlő: kurvanagy darab dolgokat tárolj. ezt így hogy??? hol? mikor? mennyié???:)))
érted. tárolja ő, ha neki fontos. de igazad van.:D:D:D

hát vagy a főbérlőt kellett vón sunázni.:D

Barry Kent 2010.06.10. 15:35:16

@Father Justice:
Na várj, lehet arról nem szólt az utasítás hogy egyben kell megőrizni. Így meg jobban elfért a spájzban.

Barry Kent 2010.06.10. 15:37:06

@primula (the original):
"én kaptam már első randin úgy az első óra vége táján "két gyereket akarok"
Ne már, pasitól, ez komoly? Én azt hittem ilyenre csak nők képesek :D

Kytia 2010.06.10. 15:40:10

@primula (the original): Miért nem válaszoltad, hogy "én pedig egy hatalmas kertes házat, medencével, házimasszőrrel, BMW-vel"?:)

2010.06.10. 15:42:30

@Barry Kent:

reggel leírtam a flash élményemet (nagy hősiesen:))), és azóta is ontjátok sztereotípiákat.:D ezért dógoztam ennyit??:D
igen, a pasik is idióták ám, jóreggelt, apjuk!:D

Barry Kent 2010.06.10. 15:46:09

@Traktorka:
Csak ebben a fene hőségben magamra vettem a kritikát :)
Melyik flash élményedre gondolsz?

Kytia 2010.06.10. 15:46:52

@Father Justice: Ájjjáj, előjött az anyagias énje itt valakinek. Khömm-khömm.:D Mindenesetre egyetértek. A srác nem hőzöngött a feltételek ellen, aztán meg a pasi háta mögött...

@Barry Kent: Pont erre gondoltam.:) A jó biztosítási ügynök először feltesz 3-5 olyan kérdést, amire a leendő ügyfél mindenképp igennel fog válaszolni (pl.: "Fontos önnek a családja biztonsága?"), csak utána áll elő a farbával.:)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 15:47:56

@Traktorka: Kurvanagy? És ha csak egy kis kredencről meg egy éjjeli szekrényről volt szó? Lehet, hogy a tárolás költsége eleve be volt kalkulálva a bérleti díjba. :) Mondjuk az is elképzelhető, hogy a főbérlő milf volt, a lánya meg egy hamvas kis bombázó. Azt mondod, a végén még ők fizettek volna a srácnak, hogy lakjon ott? Lehetséges! Aki pedig, ha elég ügyes és rafkós, még Kytiát is megtarthatta volna egyúttal. Na, ez a nem mindegy. :) Hol is van ez az ingatlan? :)

alumi 2010.06.10. 15:51:28

@Kedves Nard: :)

@Kytia: lehet kellett vóna..:))

@Barry Kent: nem-nem. bizony létezik.

2010.06.10. 15:53:36

@Barry Kent:
most önkritikát gyakoroltam, és rájöttem, hogy nem az egész flash élményt írtam le.:D
természetesen nem rólad írok soha.
szóval az, hogy a faszik (egy része!) érzelgősek (=ódát ír a hajamhoz), meg buták (első randin gyerekek nevei), mint a föld, ezek sajna tények. nem csak a csajok tudják ezt produkálni, na.
csak vannak itten sztereotípiák a fejekben, hogy Férfi=nem érzelgős, meg mittudmén. Hát csak szólok, hogy FENÉKET.:D:D

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 15:53:51

@Kytia: Ilyen általános kérdésekkel ma már nem nagyon lehet labdába rúgni errefelé. Minimum ilyen indítás kell (főleg, ha nem is biztosításról, hanem "forradalmian új, az egész piacot megreformáló" üzleti lehetőségről van szó): "Tudtad, hogy mire mire nyugdíjasok leszünk, már nem lesz nyugdíj?" :) Amiben az a gáz, hogy igaz, de hatásvadászat szempontjából sem lefitymálandó. :)

2010.06.10. 15:54:30

@Kedves Nard:
A csaj is azért valljuk be jól nézett ki, tehát azért mindene a helyén volt, meg ahogy a szerepe mutatta nem is egy buta nő, hanem karrier, külső, belső értékek. Az már más kérdés, hogy te nem buksz a szőkékre. Amúgy lehet én se tettem volna egy 10-esre, de tény hogy azért a pontkülönbségen túl sokat nem dob hogy most 1-2vel kevesebb vagy több. A megjelenési különbség közte és a srác között méretes volt.

@Drága IV gernika:
Kis girnyó, de olyan aranyos... a szerencsétlenkedése a legaranyosabb. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 15:57:07

@Zsu0805:

Ja, műmell meg amcsitepsiarc és szőkeség. A pasi gnóm volt és kehes. :)

Kytia 2010.06.10. 15:58:40

@Father Justice: A főbérlő egy dagadt, miniatűr pasas volt, bajusszal, és fél keze kifejletlen csonk volt. A felesége hozzá képest gyönyörű (10/2). A lányt nem láttuk, de ezek után annyira nem is voltunk kíváncsiak rá.:DD
Engem nem tudott volna megtartani. Már akkor is régóta le akartam lépni, csak nem mertem mondani.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.10. 16:00:37

@Kytia:

Lehet nem az ő lánya volt :D Mármint genetikailag :)

Sólyom Bátor 2010.06.10. 16:01:13

Szintén fontos kérdés lehet, hogy mi számít megcsalásnak, és hogy jobb-e nem elmondva nem megbántani a másikat (vagyis nem mondani igazat), vagy elmondva tönkretenni valamit, ami nagyon jó volt (vagyis igazat mondani.)

2010.06.10. 16:01:47

@Father Justice:
fúha.:)
hát így má nem hangzik olyan jól, hacsak nem homi-szex fétised van.:D:D:DDD

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 16:02:51

@Kytia: Jól is tetted, hogy nem ismertetted vele túl korán a szándékod. Lehet, hogy durvább darabolás következett volna, mint a Sin City-ben. :)

Barry Kent 2010.06.10. 16:03:39

@Traktorka:
Óda Traktorka hajához, írta Barry Kent, a még meg nem született Kent Klotild és Kent Bendegúz édesapja.

Kytia 2010.06.10. 16:04:07

@Kedves Nard: Jajjmá, összefosnád magad, ha egyszer visszaköszönne egy ilyen, csak ilyen távolból bezzeg könnyű tagadni.:))

@Father Justice: De várj, ezt hogy lehet erre az esetre lefordítani?

"Tudtad, hogy mire mi nyugdíjasok leszünk, már nem lesz nyugdíj?" = ??

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 16:04:47

@Traktorka: Arra reagálj, amit én írtam, ne arra, ami még kiderült azóta. Különben durva mérlegdobálás következik. :)

Kytia 2010.06.10. 16:05:40

@Sólyom Bátor: Az ilyeneket szokták Eszenyiék-Friderikuszék kikísértetni a biztonságiakkal.:DDD

2010.06.10. 16:08:41

@Father Justice:

már nem tudok elvonatkoztatni a száraz tényektől, sajnálom.:D:D:D:D

Kytia 2010.06.10. 16:10:27

@Traktorka: Höhö. Father meleg. Höhö.:D

Sólyom Bátor 2010.06.10. 16:13:11

Olyan érdekes olvasni ezeket a kommenteket. Amolyan okosakat mondással kezdődött, majd lassan amolyan kedvesen flörtölős hangulata lett. Ahol lényeges kérdések nem igen hangzanak el (erre vonatkozott az "Az is fontos kérdés" játékom). Alsó komment szintről chat-alja szintre látszik kúszni :-))

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 16:15:17

@Sólyom Bátor: Eleve, mi az a testi szerelem? Ha Kytia jól neszelte meg a szándékod, akkor jó kis csúsztatással kezdődik a nyitottkapcsi felvezetése. :)

2010.06.10. 16:17:02

@Sólyom Bátor:

A fenti kérdésed már megvitattuk ehelyütt többször is, kedves Sólyom, ezért nem reagáltuk le kommentviharral.

Ezt a helyet lehet szeretni, meg utálni, ennyit bírunk kirpéselni magunkból egy átlagos csütörtökön.

Azért folytatnám a "fontos kérdés játékod": mégis mit reméltél, mi vár rád itt?

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.10. 16:17:03

@Sólyom Bátor: egyik sem,a legjobb, ha a megcsalt maga jön rá.:-)

Barry Kent 2010.06.10. 16:19:15

Le lettünk baszcsizva.

dr. gernika 2010.06.10. 16:19:47

@Kedves Nard: Tudom, erről beszéltem. Nem tévedtem.

Kytia 2010.06.10. 16:22:18

@Sólyom Bátor:

Namármost:

1.) Nehogy már azt gondold, hogy az általad bedobott, ezerszer lerágott, béna közhelyek elérik az ingerküszöbünket annyira, hogy a kedvükért abbahagyjuk a jó kis flörtölést.:)

2.) Ha elolvasod a fentebb leírt összes kommentet, láthatod, hogy egyenként is, és együttesen is megmondtuk mára már a tutit, már csak levezető barátkozásban vagyunk. Tessék korábban kelni és idejében becsatlakozni, valamint a nőilapozó szintjénél érdekesebb kérdéseket felvetni, vagy legalább egy adott dolog boncolgatására koncentrálni, nem arra, hogy az élet, a világmindenség, meg minden.:) Akkor majd lesz érdemi válasz.:)

2010.06.10. 16:26:00

@Barry Kent:

én nem lebaszcsizásnak értékelem, hanem ovis picsogásnak, mert nem kapott elég figyelmet.:)

Stupidella 2010.06.10. 16:27:15

@Sólyom Bátor: Sólyom! Minden blogon az élet és annak dolgainak értelmét szeretnéd boncolgatni magas szinten? Nem lehet, hogy Te jársz a (számodra) nem megfelelő helyekre beszélgetni? :)

Kytia 2010.06.10. 16:29:40

@Father Justice: Á, az már nem fog jönni. A jó ügynök nem hülyéz le a győzködés időszakában, csak, ha már teljesen reménytelen az ügy. Elég gyorsan feladta.:)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 16:44:09

@Kytia: Vagy hamar leszűrte, hogy mind reménytelenek vagyunk. :)

Barry Kent 2010.06.10. 16:46:59

@Traktorka: :))
Na de ha a szvingerkedés menő, akkor a csoportos flörtölés miért nem?

Kytia 2010.06.10. 16:52:57

@Father Justice: Nemá', pedig mi mind egyéniségek vagyunk!:D

Viszont hogy elvette a kedvét mindenkinek.:( Destruktív trollok.:(

alumi 2010.06.10. 17:01:23

@Sólyom Bátor: szép próbálkozás volt, de ez csak 15 perc..:)
ha dumálgatni akarsz, akkor valakinek címezd be a kommentedet az ő kommentjéhez kapcsolódóan. úgy már valószínűbb, hogy szóba állnak veled.
a "miért zöld a fű?" jellegű kérdésekre már oda sem figyelünk..:)
ja és fontos, hogy a beszélgetéshez szólj hozzá, ha dumálni akarsz.
ha csak a véleményedet mondod el a poszthoz, akkor számolj azzal, hogy offoláskor már le sem tojunk.
sok sikert a továbbiakban.

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 17:01:51

@Kytia: Inkább csak most ért véget a munkaidő sokaknál. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 17:06:21

@Barry Kent: Ha lehet, hanyagoljuk az ilyen csúnya, női nemre nézve megalázó kifejezéseket. Nem sunázni ment, hanem testi szerelmes lett! :)

Kytia 2010.06.10. 17:15:21

@Father Justice: Erre nem is gondoltam. Én meg itt túlórázom miattatok.:)

Vajon létezik testi szerelem első látásra?

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 17:21:38

@Barry Kent: Kb. 8 másodperc alatt tudod eldönteni, hogy az adott női test megüti-e a szintet, tehát sunázható.. akarom mondani testi szerethető-e. A legutolsó hozzászólás időpontjából kiindulva több száz szerelemről is beszélhetünk. :)

Barry Kent 2010.06.10. 17:22:00

@Kytia:
Persze.
És az embernek két szeme van, szóval mindjárt kettőbe is.
Mester! gyere vissza, megfejtettük a nagy kérdéseket.

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 17:22:15

@Kytia: Inkább úgy mondanám: ha létezik szerelem első látásra, az testi lesz. :)

2010.06.10. 17:30:09

@Traktorka: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Barry Kent:
Másokkal nem vagyok így közvetlen. Nem csak akkor beszélünk ha van ott valaki, csomoszor van hogy kettesbe üldögélünk és dumálunk mindenféléről. Tehát vele azért jóval közvetlenebb vagyok mint bárki mással, és ő azt hogy kivel mennyire vagyok közvetlen nem látja, mert... bonyolult, nem és kész. :)
Jah, meguntam, főleg ma, vagy nem is tudom. Még délután dumáltunk vagy 10 percet telen, hivatalos ügyekkel kezdtük ahogy általában a beszélgetéseket, aztán félidőbe átcsapott két ember beszélgetbe, ám engem pont hívott főnököm (vmi szart kellett legépelni), így letettük. Erre miután lement a hajtás és indultam haza ment neki a megbeszélt sms, ami félig hivatalos félig nem volt. "Hello-hello! (mosolyjel) A másik számod is elküldtem a N-nek. Szék-asztal ügyben nem jutottam tovább. Bocs a lerázásért, de Béla hívott. Ha lesz koktél is a kivetítős bulin egy rumosat elpostázhatnál nekem, a hétvégén úgyis kimarad a koktélparty. (szomorújel) Mondjuk egy jó kis cuba l., vagy jamaica s. (kacsintójel)"
Erre mit kapok vissza? "Ok, köszi"
Nem jövök be neki ennyi.

Kytia 2010.06.10. 17:30:31

@Father Justice: Honnan veszed, hogy "női test"... Ezt nem említette.
Tudod, mint a vicc: "Apám annak idején minden nőt megdugott aki élt és mozgott. Én nem korlátoztam ilyen mesterségesen a szexuális életemet.":)

2010.06.10. 17:30:48

@Kedves Nard:
Dehogy volt gnom a pasi, aranyos volt. :)

Kytia 2010.06.10. 17:34:05

@Zsu0805: Rá se ránts. Majd lesz másik. Ha már odáig fajulnak a dolgok, hogy azon kell gondolkodni, vajon miért nem érti a "jeleket", általában régen rossz.

Barry Kent 2010.06.10. 17:37:22

@Zsu0805:
Hát, tényleg ne álltasd magad :(
A válaszból itélve úgysem lennének átbeszélgetett éjszakáitok :))

2010.06.10. 17:38:04

@Kytia:
Nah igen. :) Majd lesz más, emiatt nem aggodok. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.10. 17:39:56

@Zsu0805: @Kytia: Már megint a női kombinatorika. Lehet, hogy csak nem szeret méteres SMS-eket pötyögni. :)

2010.06.10. 17:40:13

@Barry Kent:
Nah látod, mondtam én, hogy én nem fogok lépni. Majd lesz más.

Barry Kent 2010.06.10. 17:42:44

@Father Justice:
Vazze én kifejezetten gyűlölök sms-t írni, na de egy szmájlit odabökhetett volna még, vagy valami kétszavas poént, hogy helló, értettem ám :)

2010.06.10. 17:48:20

Nah én most picit elvonulok cipőnézésbe folytom nemlétező bánatom. :) :P

Sólyom Bátor 2010.06.10. 17:59:32

@Father Justice: Ez viszont jó. De nem engem talál el. :-)

Sólyom Bátor 2010.06.10. 18:04:21

@Traktorka: Láttad az 2001 Űrodüsszeiát? Ahogy a kommentedet olvastam, azon a hangon - a HAL gangján - hallottalak :-) Nagyon furcsa élmény volt.
Azt gondoltam, reméltem, hogy valami érdekes és tanulságos csevejbe leshetek be. És úgy is indult, aztán az lett, ami. De ez nem "lebaszás" vagy ilyesmi, csak nekem kicsit csalódás.

Barry Kent 2010.06.10. 18:12:54

@Sólyom Bátor:
Gyere vissza érdekesebb posztnál :)

Barry Kent 2010.06.10. 18:14:52

@Barry Kent:
És délelőtt, akkor még ON állásban vagyunk.

dr. gernika 2010.06.10. 19:37:59

@Kytia: Volt már annál a szőkénél jobb szőke nője is. Tudom, láttam róla fotót.

Tamarian 2010.06.10. 20:26:50

Jaaaj :( Ma legalább társasági élet volt, ha a poszt egy 20/3 is. Erre ma terepjárat.
De mindenki nagyon ott volt a szeren ;)))

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.11. 00:44:40

pontosan mit értesz az alatt, hogy "flörtölt"? szerintem csak ürügyet csináltál magadnak egy kis hisztihez. hülye fruska!
süti beállítások módosítása