Tudom, hogy már nem szeretsz!

2010. június 11. 07:21 - Panni CsP

„Kiugrik egy bokor mögül Joci, bottal a kezében és elkezd ordibálni” - amikor a féltékenység már rögeszmévé válik egy srácnál filmszerű események áradatát indíthatja el. A csaj végre kiadja az útját egy kissé flúgos srácnak, ám a szakítás mégsem választja el őket egymástól, ugyanis egy bulin összefutnak. Szegény srácot annyira megviseli a szakítás, hogy szó szerint még ütődöttebb lesz, mint volt, és béna lidércként kísérti ex-csaját és annak új barátját. Most megtudhatod, hogy ha nem vigyázol, hamar szürreális fordulatot vehet az életed. Ütős beszámoló következik.

 

Sziasztok! Van egy történetem számotokra. Barátnőmmel történt meg egyszer egy érdekes sztori, amit én is végig követhettem, mert együtt "nyaraltunk" Veszprémben. Eljött végre 2009 nyara, mikor leutaztunk barátnőmmel régi jó barátainkhoz Veszprém háza tájára. Első nap este jó kis házibulit tartottunk, ami annyira jól sikerült, hogy szinte több volt az ismeretlen, mint az ismerős arc. Barátnőm - kinek neve Pöttöm - pont 1 hete szakított a barátjával, így jól is jött egy kis szakítás utáni Új Élet-party. Azt el kell mondanom, hogy azért szakított a sráccal, mert szegénykém kicsit furcsa volt. Mondhatni dilis. 2 hónapot jártak, amiből másfél hónapot "normális" volt a srác (nevezzük Jocinak) ezután kicsit megkattant, szinte félpercenként hívogatta Pöttömöt.

Hogy hol van, mit csinál, kivel van. Mire Pöttöm: "Még mindig Andival vagyok. Még mindig a Westendben és még mindig egy nyavalyás cipőt akarunk vásárolni." 15 hívással utána: "Most köszöntem el Anditól. Megyek a metróhoz, amivel haza megyek." Ezután Pöttöm nem vette fel a telefont egyszer és a következő hívásnál: Joci: "Miért nem vetted fel? Milyen pasival beszélsz? Megcsalsz? Tudom, hogy már nem szeretsz!"....Na, szóval, a lényeg a lényeg, hogy kicsit paranoiás volt...és zizis. Ezért, Pöttöm kicsit átgondolva, hogy mégse legyen a srác öngyilkos, szépen fogalmazva adta ki az útját. Érdekes módon a srác csak annyit mondott, hogy "Tudtam!" és elment. Szóval visszatérve a bulira Pöttöm összeismerkedett egy sráccal, akivel úgy láttam eléggé jól érezte magát. Így én nem is zavartam, a többiekkel buliztam. Míg ők ketten beszélgetnek... na, ki lép be az ajtón??...hát Joci. Fogalmam sem volt, hogy a fenébe került ide. Honnan tudta, hol vagyunk? Meg, hogy ki engedte be? Egyszer csak meglátta Pöttömöt a sráccal (mint mondtam, ők beszélgettek) és hirtelen neki ugrott a gyereknek, hogy ő mit képzel magáról, meg hogy Pöttöm az ő barátnője, szálljon le róla!! Persze a gyereknek sem kellett több, behúzott Jocinak egyet, aztán gyorsan odarohantam, felhúztam a földről az elterült, nyamvadt testű Jocit és ráparancsoltam, hogy takarodjon ki innen! Erre kirohant és csak annyit mondott, hogy "Láttok még!" Pöttöm kicsit sokkhatás alatt volt, de megnyugtattam, meg persze a srác is, hogy semmi baj. A buli folytatódott tovább. Másnap elmentünk császkálni a csajokkal. Harmadik nap pedig elmentünk a Balcsira fürdeni, ahova Pöttöm meghívta a buliban megismert srácot is. Most már nevet is írok: Joe-t. Egész nap tök jól elvoltunk, de mikor hazafelé ültünk a vonaton, hirtelen ki termett a fülkénk előtt? Hát nem Joci? Elhúzta a fülkeajtót és csak annyit mondott, hogy Sziasztok! majd visszahúzta és elment. Ez már megint fura volt. Pöttömmel kérdőn egymásra néztünk. Joe kicsit ideges lett tőle, ami érthető. Szóval este ismét Veszprém. Alvás fent a csajoknál. Másnap este Pöttöm randizni ment Joe-val. Mikor késő este megjött, iszonyatosan röhögött, persze mi rögtön kérdeztük tőle: „Mi az? Mi az?” Pöttöm: "Képzeljétek el, Joeval sétálunk, erre kiugrik egy bokor mögül Joci, bottal a kezében és elkezd ordibálni, hogy mi a fenét képzelek magamról, hogy pont egy ilyen srácra cseréltem le őt? Joe rögtön hangosan azt mondja neki, hogy szállj le róla haver, mert ha nem, velem gyűlik meg a bajod. Erre pont szembejöttek Joe haverjai, kicsit ittasan. Odajönnek, hogy "Mi a helyzet?" Mikor látják, hogy mi történik, Joci nekik is próbál magyarázni, hogy Joe szanaszét verte őt és, hogy vissza akarja adni (hát az a nem túl nagy ütés nem mondható szanaszét verésnek). Mire a srácok odamennek Jocihoz, aki a bottal akar védekezni - persze nem sok sikerrel. A srácok lefogják és lehúzzák róla a nadrágját, majd a felsőjét, a ruhákat meg szépen elviszik magukkal. Joci erre felordít, hogy az EGYEDÜLI! és elrohan, mi meg csak néztünk: először tátott szájjal, hogy 1. ez meg mi volt? 2. mit jelent ez az Egyedüli??!! 3. sikítva elkezdtünk röhögni". A sztori végére mindenki szakadt a nevetéstől a szobában egész este. Másnap még mászkáltunk a csajokkal (nem találkoztunk Jocival) aztán az utána következő napon hazautaztunk Pöttömmel. Pöttöm még kicsit ki volt akadva, hogy vajon látja-e még Jocit, fogja-e zaklatni, de hála az Istennek, azóta nem találkoztunk vele. Az örömhír a sztoriban, hogy Pöttöm és Joe azóta is együtt vannak, viszont, azóta is az foglalkoztat, hogy Joci hogy a fenébe került akkor oda? És hogy tudott minket állandóan követni? Na meg hogy hol aludt? És egyáltalán mi a baja? Köszönöm, hogy elolvastátok! Puszi!

 
219 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr962073300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2010.06.11. 11:31:50

@Sárgakiskacsa: Nem hiszek az afféle "észbekap és változtat" dolgokban, mire benned az megfogalmazódik hogy "észbe kéne már kapnia", addigra meg is roggyant benned a tisztelet iránta, ezt meg nem tudom hogy vissza lehet e csinálni. Mindenesetre nem nevezhető nyugodt szívvel két ember viszonya kapcsolatnak, ha a kölcsönös tisztelet nincs (már) meg.

Devil2 2010.06.11. 11:32:46

@Don Bandi: wáóó, miért nem gondoltam én erre eddig?? :)

Rebelde 2010.06.11. 11:35:10

@Zsu0805:

nem azt írtad, hogy magas pasit akarsz?:))

2010.06.11. 11:35:30

Még pihemellyű férfikoromba körbeszaglásztam egy kislyányt, akit (amit?) úgy hivtak, hogy Kiscipő és valahonnan Siklós városából származott, együtt nyaLaltunk Szeghalmon. Gondolom kicsi volt a lába, de ezen az elven nevezhették volna Kisbegy-nek, mert mellben el volt eresztve a lelkem.

2010.06.11. 11:42:57

@Rebelde:
De azt szeretnék, de azért van 1-2 olyan pasi aki amúgy bejönne, csak... hát nem olyan magas mint kellene hgoy legyen. :)

Sookie Stackhouse 2010.06.11. 11:45:20

látom nagyon belemerültetek ebbe a magasság témába. Nemcsak az alacsony pasiknak nehéz barátnőt találni. Én 180 vagyok és nekem is nehéz pasit találnom. Tudom van nagyon sok magas pasi, de valahogy engem nem találnak meg, vagy én vagyok nagyon ráállva az alacsonyabbakra..:D
Muszáj volt még 1x visszanéznem..:)

Devil2 2010.06.11. 11:46:06

@Rebelde: "talán mert jobban látszanak a kifutón"

Nem,nem! Nem ez a jó válasz. Ez a kommunikáció hatalma, mert a divattervezők sikeres embereknek terveznek ruhákat, merthogy ők tudják csak megfizetni azokat a néha iszonyatos kreálmányokat amit a "the latest fashion"-nak hívnak. Szóval a magas modellekről alapból hihetőbb hogy sikeresek, ez egy tudat alatti üzenet a nézőközönség felé. Merthogy csak nem hisszük már azt a Naomi Campbellről hogy egyébként árufeltöltő főállásban, csak éppen most be kellett ugrania a kifutóra Pöttöm Panna barátnője helyett, mert szegény náthás lett.

Devil2 2010.06.11. 11:50:57

@Zsu0805: Húúú, ez aztán a tudatos életmód, nem vagy ezzel egyedül mellesleg. Szerintem feleslegesen bonyolítod a saját életedet, mert most őszintén mi a gond azzal hogy magassarkúban akkora vagy mint a pasid, ha nem az hogy "jaj, mit szólnak már ehhez mások"? Pláne ugye mondod hogy be is jön a pasi, na ez akkor nem más, mint saját magad arcul csapása.

Devil2 2010.06.11. 11:59:20

@Sookie Stackhouse: Szukikám, szerintem mondhatjuk hogy te párodat ritkítod. :) Na viccet félretéve, azért én epekednék utánad. Meg lenne mindenféle komplexusom. :)

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 12:01:20

@Devil2: Hú hát igen, gyengémre tapintottál... Nekem is nagyon fontos az, hogy a másikat tisztelni tudjam. Ha ez elveszett, akkor már szinte minden más is elveszett...
Nagyon vékony szálon kell egyensúlyozni, meg kell találni, fel kell ismerni azt a pontot, amikor még lehet változtatni, de a tisztelet még nem veszett el. Tehát korán, a probléma megjelenése után szinte azonnal lépni kell. Meg amúgy, ha szereted a másikat, akkor toleráns is vagy vele, tehát sok mindennek kell történnie ahhoz, hogy elveszítsd a tiszteletet. Lehet, ezt nevezik rózsaszín ködnek? :D ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.11. 12:02:18

@Devil2:

Te ezt nem érted! Nem tudja felvenni a magassarkú cipőjét, amihez van egy csini ruha! A csini ruhához van egy nagyon cuki kis táska, amelyikhez fel tudna venni valami merészebb kiegészítőt, de nem tudja! Mert a pasi olyan törpe! :D :D :D

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 12:07:51

@Barry Kent: Na ja... Amennyire mániákusan féltékeny volt, ugyanannyira mániákusan ragaszkodott is hozzám, szerelmes volt és képtelen volt elfogadni azt, hogy szakítok vele.
Akkor még szüleimnél laktam, épp nálunk volt, amikor közöltem ezt vele. Iszonyatos állapotba került, először sírt, könyörgött, aztán jött a féltékenységi roham, persze mert biztos van másik... aztán jött a düh és az agresszió, akkor még hál'Istennek nem olyan súlyosan, de apámnak ez is elég volt, hogy szépen kitessékelje... aztán kiment a vasútállomásra (vidéken laktunk) és azt hittem, hazament. Hát nem, reggel megjelent ismét, kiderült, az állomáson, a váróteremben aludt... Ismét volt egy jelenet. Majd akkor viszonylag nyugodtan, de távozott. Utána jöttek a hívogatások, hogy ilyen-olyan-amolyan szemét qrva és ringyó vagyok, ki fog csinálni stb stb. Teljesen kivetkőzött magából, nem lehetett ráismerni...

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 12:13:02

Hagyjátok már ezeket a magasságkülönbséges, gyerekes problémákat. Egy nő, ha szereti a pasiját, akkor nem probléma az, hogy a pasi majdnem akkora, mint ő. Ez most komolyan probléma egyeseknek, hogy emiatt nem tud magassarkút felvenni?? Röhej. Meg ez annyira szőkenős probléma, már bocs... Ha ez eszébe jut, ott már rég baj van... Akkor nem szereti annyira a másikat, amennyire kellene...
A szerelem áthágja a magasságproblémákat :D
Ilyenkor mindig eszembe jut a volt szomszédunk, a nőci 140 mély volt, a pasi meg 195-200 cm körül, hát vicces pár voltak kicsit, de imádták egymást és nem ez a lényeg??

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.11. 12:14:17

@Sárgakiskacsa: Miért ne próbálhatnám? Mások is próbálják idióta elméleteiket ráhúzni az emberekre. Ennek akár még lehetne is alapja.

Mint láthatod, nem mindegy milyen magasak a nők, különben nem vergődnének itt a magasságproblémáikon:)

csillag× 2010.06.11. 12:15:12

Látom van hangulat!! :)))

Barry Kent 2010.06.11. 12:15:31

@Sárgakiskacsa:
Nem lehetett könnyű.
Hogy sikerült megszabadulni tőle? Magától abbahagyta?

2010.06.11. 12:18:13

@Devil2:
Nem az a gon ha akkora mint én, hanem az, ha kisebb. :) Amúgy azért mert engem zavar.

Madpapa 2010.06.11. 12:21:10

@Zsu0805: Kis ember nagy bottal jár. :-))

2010.06.11. 12:25:41

@Madpapa: Amúgy erre tudnék példát, vagyis állítólag... és amúgy se a méret a lényeg... nah jó azért ne legyen koktélvirsli. :)

Madpapa 2010.06.11. 12:27:00

@Zsu0805: mit is akartál mondani? :-))

csillag× 2010.06.11. 12:27:56

@Madpapa: remélem ezt @boss888: is olvassa :D :D

Barry Kent 2010.06.11. 12:29:39

@Zsu0805:
Koktélvirsli, eszem megáll :D

Devil2 2010.06.11. 12:31:16

@Zsu0805: Mármint kisebb mint te + tűsarok? :)

Érdekes ez a sok nyavajgás amúgy, szerintem az lehet a gond hogy nem fordul meg kellő számú egyed a társaságunkban, akivel lenne mód és idő elmélyedni az ismerkedésben. Nem véletlen hogy a párok nagy része valamilyen közös csapatból jön össze, pl munkahely, sportklub, stb. mert ott inkább adottak a feltételek, mint mondjuk ha az utcán pillantunk meg egy szinpatikus delikvenst.

boss888 2010.06.11. 12:35:32

@csillag×: Kis ember nagy bottal jár... Nagy ember meg hatalmassal! Szerinted két lábon este tökrészegen, hogy tudnék haza sétálni a kocsmából? kell a harmadik láb is!:P:D

2010.06.11. 12:35:51

@Madpapa:
Tudom én hogy érted a lényeget... ne legyen túl nagy se, de túl kicsi se... olyan jó.:)

@Barry Kent:
Hát azt úgy hivják konkrétan... legalábbis mifelénk. Nah ilyen embert is ismerek (vagyis ugyanúgy hallottam róla)... Tudjátok a csajok pletykásak. :)

@Devil2:
Kisebb mitn a tűsarkúm... bár tűsarkús cipőm nemsok van, a vastagatabbat preferálom. De ha ilyen, ha olyan, ha a legnagyobb sarkú cipőmet veszem az is max 8-10 cm...

2010.06.11. 12:37:16

@Kedves Nard:
Ez jóóóóóóóóóóóóó :) :) És kicsi esetén milyen kép illene oda? Fűltágítot a szájba?

2010.06.11. 12:38:14

@boss888:
Baszki boss, ez nagyon-nagy :)

Devil2 2010.06.11. 12:40:41

@Sárgakiskacsa: Azért ennek nagyobb a jelentősége hogy csak úgy hagyjuk a csudába. És ne ugorjunk akkorát hogy "ha szeretik egymást magasságtól függetlenül", mert a komplexus meg fogja gátolni azt, hogy egyáltalán kialakuljon az a helyzet hogy megszereti egymást két ember. Akiknek mégis sikerül azoknak jó, de sokaknak viszont nem, úgyhogy a probléma nagyon is valós.

Madpapa 2010.06.11. 12:43:13

Más. Betűrejtvény:

Z
N

Na ez milyen keresztnév?

dfactor 2010.06.11. 12:48:03

Nekem is volt kattant nőm. több is.

Csak azt nem értem, hogy hogyan tudják leplezni saját őrült énjüket hónapokig? Meg egyáltalán, minek leplezik?

Ha leplezik, akkor ők maguk is tudják magukról, hogy kattantak?

Hajh, de sok kérdésem van a világról...

2010.06.11. 12:53:02

@dfactor:
Mindenki kattant valamilyen szinten. Mindenkinek megvannak a saját flúgos dolgai... már csak az a kérdés hogy az mennyire erős és mennyire elfogadott. :)

(meg)törölt dick 2010.06.11. 12:53:09

de niro, prince, sarkozy.. aki tehetséges az érvényesül magasságtól függetlenül, aki meg csak ennyit tud felmutatni hogy beveri a fejét a buszon vagy csak magas kanokkal áll szóba az meg a bronzkor szintjén áll. ha így szereti kit zavar?

az azért különösen vicces amikor puhos disznók örülnek hogy magasabbak mint vandam vagy sztalone, meg persze a nőknél is sikeresebbek :D

boss888 2010.06.11. 12:53:48

@Zsu0805: Amúgy szerintem nem állja meg a mondás, hogy kis ember nagy bottal jár! Vegyük alapul a sok kis sárga emberkét...:) Nagy ember nagy bottal inkább igaz! Pl a négerek mind nagyon magasak...:D

csillag× 2010.06.11. 12:55:07

@boss888: mi az hogy HAZA sétálni?? :D Te ott laksz, Drága! :P

@Zsu0805: hopp ez mi volt? csak nem webcamon megmutatta? :D

phaszfej 2010.06.11. 12:55:46

Nekem a magasságom pont tízszer annyi, mint a farkam hossza. Ez normális?

2010.06.11. 12:55:48

@boss888:
A négerek külön témák... ott az genetikai adottság. :)

2010.06.11. 12:56:52

@csillag×:
Áááá barátnők mesélik a kis storykat. A gáz csak az ha utána látod is még az illetőt. Ha nagy van nem nagy gáz, de ha koktélvirsli... nah az ad mosolygós szitukat. :)

(meg)törölt dick 2010.06.11. 12:56:54

@Devil2: még az őskorból maradt amikor az értelmiségi réteg egyedül a varázsló volt vagy aki csapdákat készített. a böhöm szarok meg vadásztak. bil gétsz se túl magas, ma már az ész is tud érvényesülni

2010.06.11. 12:58:05

tehát vagy 17-170, vagy 18-180, vagy 19-190, vagy 20-2m, vagy 21-210...

(meg)törölt dick 2010.06.11. 12:58:47

@Zsu0805: ezt gondolom a csálécsöcsű büdöspinájú, szőrösseggű gárék mesélik ;)

boss888 2010.06.11. 13:01:38

@Zsu0805: Hmmm... Akkor lehet, hogy bennem is néger genetika van? Csak azt tudnám miért vagyok szőke?:D

csillag× 2010.06.11. 13:01:59

@Zsu0805: mi ez a 10% ? :)) Szóval ha srác lennék, akkor nekem 16,2 lenne? :D

2010.06.11. 13:02:08

@(meg)törölt dick:
mi van, odanyúlt a Zsu, ahol fáj?:D

2010.06.11. 13:03:35

@boss888:
Majd szólok Csillagnak, hogy szemrevételezze, neki elhiszem ha azt mondja hogy nagy, neked nem :P

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:03:50

@boss888: a szerecsenek megerőszakolhatták az ük-ükanyád a törökök alatt. vagy amikor disszidálni akart a nagyi egy usa ügyintéző töcskölte deportálás előtt :D

2010.06.11. 13:04:40

@csillag×:
@phaszfej: írta, hogy neki 10x akkora a magassága mint a himbilimbije. :)

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:06:59

@Zsu0805: miért, mindet kinyaltad már? :)

egy rendben lévő önbizalmú nő a jelenlegi vagy expasiját miért fikázná? meg kell magát győznie hogy "igaz hogy a csecsem lóg és csíkos, a csiklóm meg mint egy bébirépa, a pajeszom is lenő az államig de jobb vagyok mint a pasim"

@Traktorka: nekem nem fáj :D. van aki szopkodja a faszom :)

2010.06.11. 13:07:17

mondju az én tapasztalatom az a témában, hogy nincs összefüggés a magasság és a kukiméret közt, DE jellemezően inkább nagy van a magasoknak.:))
egyébként nagyon sok kukinagyobbítás (szélesítés asszem) van ám a plasztikai sebészeteken.

2010.06.11. 13:07:52

@(meg)törölt dick:

hát én ennek nagyon örülök!:D

csillag× 2010.06.11. 13:08:06

@Zsu0805: Héé, már megint mér' pont én?? :D
Jah, erről a 10x akkorás hsz-t átsiklottam :)

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:08:47

@Traktorka: én ennek örömére ürülni szoktam :)

phaszfej 2010.06.11. 13:09:09

Hát, nem tudom. Senki se higyje, hogy nem hátrány a kis termet és a kis fasz. Hallok ám én is sztorikat csajoktól az ágyban.

boss888 2010.06.11. 13:10:04

@(meg)törölt dick: ük anyám német. max. ő erőszakolt meg egy deportált négert..:D

@Zsu0805: Na fasza! Azt sem hiszed el, amit kérdezek?:P Pedig szereztem neked nevedre szóló morning show-s dedikált kártyát. Azt sem hitted el, hogy meg lesz...:D:P

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:10:19

@phaszfej: úgy érted a nőnek hátrány :D én nem vagyok magas és semmi hátrányom nem volt még ebből

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:11:20

@boss888: német? ők voltak azok akik a megszállás alatt harisnyáért cidázták az amcsikat. gyanús vagy nagyon :)

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:13:35

@phaszfej: az meg milyen vicces amikor vígasztal téged a csaj szex után:

"te joci tudnád milyen kisfarkú faszik találtak már be.. a tiéd meg pont jó" ;)

ha jó lennél nem másról mesélnének az ágyban, ennyit tanulj meg

phaszfej 2010.06.11. 13:18:38

@(meg)törölt dick: lehet, hogy neked van igazad, nekem ilyenkor mindig úgy tűnik, hogy a kontraszthatás miatt mesélnek, mert olyanokat mondanak, hogy hatalmas, meg azt, hogy hogy lehet, hogy ilyen sokáig bírod, meg ez már fáj. persze, lehet, hogy hazudnak. mondjuk én nem tenném, mert egy harangozó teréznek azonnal kiadom az útját

boss888 2010.06.11. 13:20:00

@(meg)törölt dick: Akkor most gyanúsított vagyok?:) Fasza, megint mehetek a kihallgatásra...

2010.06.11. 13:20:21

@csillag×:
Mert Ti vagytok annyira jóban. :)

@boss888:
A pasik néha fel szokták méretezni a szerszámot...

csillag× 2010.06.11. 13:20:38

@boss888: No, lám itt is hangoztatod, h szarul érezzem magam, h Zsu-t jobban szereted, mint engem, mert nekem nem szereztél ... :-/ :D

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:23:00

@phaszfej: ez már fáj? ezzel nem győztél meg arról hogy jó a megafasz. ha meg jobb a nagyobb tőlem mehet amerre akar, legalább több csajt kipróbálhatok. _utána_ már fikázhat amennyit akar :D

gyorslövőkön én is röhögök de a gyorsaság tanulható.

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:24:03

@boss888: majd női tiszt fog a falhoz _állítani_ ;)

boss888 2010.06.11. 13:28:01

@Zsu0805: Felméretezni a szerszámot? Hmmm?!?! Nincs tetkó a hasamon lefele nyíllal, hogy DANDER 20CM LONG! Bár nem rossz ötlet:D

boss888 2010.06.11. 13:31:24

@csillag×: Zsu szolt reggel 7kor(vagy 6kor:S), hogy szerezzek neki, te meg aludtál. aki korán kel álmos marad, de lesz dedikált kártyája.:D

(meg)törölt dick 2010.06.11. 13:36:59

látom mindenki zabál. kár

csillag× 2010.06.11. 13:37:32

@boss888: de legközelebb szóltam :P Akkor tettél rám nagyívbe' :)))
De lásd kivel van dolgod...én azért még szeretlek :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.11. 13:37:37

@boss888: csak villámot ne rajzolj mellé.:D:D:D

2010.06.11. 13:40:11

@csillag×: @boss888:
Nah igen, én korán kertem és dedikált kártyát leltem. :) Amúgy már scanneltem, csak még nem jutottam odáig, h össze is vágjam. :)

phaszfej 2010.06.11. 13:41:21

@(meg)törölt dick: Az az igazság, hogy tele vagyok gátlással, és hiába vagyok 2 méter, most is csak azért fényezem magam, hogy ismeretlenül és ellenőrizhetetlenül növeljem az egómat. Aminek, teljesen igazad van, semmi köze a faszmérethez és a magassághoz. Látszatot keltek, mintha lenne mögötte tartalom, pedig fordítva kéne lennie.

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 13:44:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Aha, akkor én a kivétel vagyok. És akkor ezen gondolatmeneten végigfutva, mivel a kivétel erősíti a szabályt, ezért az elméleted igaz is lehet :D ;)

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 13:49:31

@Barry Kent: Hát ennyi volt, szakítottam vele, és kész. Onnantól kezdve kerültem őt, amennyire csak lehetett, mondjuk szerencsém volt, mert utána már nem is igen futottunk össze. Telefonon próbált mindig elérni, azon fenyegetőzött. Egy jó ideig bizony úgy közlekedtem, hogy elég gyakran hátranéztem magam mögé az utcán, főleg ha este volt vagy ha elhagyatottabb helyeken voltam.
Persze pár hívás után már nem vettem fel neki (már a szakítás után közvetlenül is így kellett volna tennem...), utána már névtelenül hívogatott és bele sem szólt. Aztán lecseréltem a számomat, mert már nem bírtam.

Sárgakiskacsa 2010.06.11. 13:55:14

@Devil2: Van abban valami, amit írsz, de nemcsak a magasságon múlik a dolog. Férfiak esetében még elhiszem, hogy probléma lehet. De itt nőktől is láttam olyan kommenteket, akik a saját magasságuk miatt voltak kiakadva. Egy csajszinak csak akkor hátrány a magasságprobléma, ha langaléta. De attól még fog magának párt találni, és ráadásul szép modellalkat, ami tök jó tud lenni. Feltéve, ha a nagy magassághoz nem jár 120 kg... :)
Amúgy öcsém 170 magas, tehát pasi létére nem túl magas, és tapadnak rá a nők. És az önbizalmával sincs gond. Ő az élő példa rá, hogy nemcsak a magasság számít.

csillag× 2010.06.11. 14:00:25

@Zsu0805: szkennelve nekem is megvan bi-biii :D Előbb mint neked :P

dr. gernika 2010.06.11. 15:44:48

Hát ez egy aránylag vicces sztori borzalmas stílusban előadva.
Posztírónak nem lehet túl szárnyaló fantáziája, ha az egyik pasit Jocinak, a másikat Joe-nak nevezi...

Tamarian 2010.06.11. 16:19:16

Aaaaaaaaaaaa......... Kazánmeleg van kint, és elmebetegek az emberek. Na nem, mintha az izgulós fajta lennék. Akkor is nevetőrohamot kaptam, mikor a 6 sávos Váci úton a zöldhullámmal szemben egy Hajtás-Pajtás fickó átlósan áttekert... Az érintett autósok arcáról inkább egy spontán szívrohamot olvastam le ;-)

@Kedves Nard: Az ellenpéldát a sok szempontú lassúságra értettem. Nnnnnnnna... most konkrétan kellene fényeznem? :)))

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hm.. nem is tudom. Hogy milyen típusra villan fel valami, az nem hiszem, hogy tudatos. Valami kémiai lehet inkább. Csak abból tudok kiindulni, hogy nekem ugyan tök mindegy (lett volna), milyen forma-fajta, aztán mégis csak egyféle az, aki hat, még ha csak az esztétikai érzékeimre is.. :)

@Drága IV gernika: Jó reggeletet :) Már éppen keresgéltem a bölcsességeidet ;))

2010.06.11. 18:27:11

@Tamarian:
Ne is mond, ez a kib meleg engem is megörjit. :(
Egom felé nem kicsit készítettek ki a béna sofőrök, egyik 50-el megy ahol lehetne 120-al is akár, a másik 50-es táblánál 20-al, a harmadik meg el se tudja dönteni hogy most bekanyarodik vagy sem... türelmetlen ember vagyok... gondolhatjátok a kommenteket utközben... :) De legalább vettem egy cukor tipegőt. :)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.12. 21:18:19

@Father Justice:
Te ugye nem vagy magas pasi? Már csak abból kiindulva, hogy ennyire szidod a nőket, akik a magasra gerjednek. Találva érzem magam, mert a magasság az egyetlen, amit nálam férfi semmilyen más egyéb jó tulajdonsággal nem tud helyettesíteni. Tőlem lehet világsztár filmszínész, és mellé milliomos, hidegen hagy, ha nincs meg a magasság.

Az, hogy mire gerjedsz, teljesen független attól, hogy te magad hogyan nézel ki. Legfeljebb, ha nem vagy elég kapós kénytelen vagy lejjebb adni. Hála istennek van kapás, így mindig jutott magas.

Én úgy vagyok vele, hogy a férfi és a nő között kell, hogy legyen fizikai erőkülönbség. A férfi javára. Minimum 30 kiló súlyfölény, hogy érezzem az erejét. CSak akkor tudok rá férfiként tekinteni.
A dagadtakat, és a túlgyúrtakat nem kívánom meg. Így aztán felfelé kell terjeszkedni.
185 cm alatt, csak baráti érzelmeket tudok táplálni, és 190 cm környékén kezdek szerelmes lenni.

Ez az esetem. És ez teljesen független attól, hogy mások mit gondolnak arról, hogy mellém hány centis férfi "való".

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.13. 10:22:06

@Devil2: pontosan azért, mert valami szűk volt. de mostantól minden más lesz...

Father Justice (törölt) 2010.06.13. 10:47:15

@A Dina: Jól kiszúrtál egyetlen rövid kommentet a 200+ között. Lenne rá egy ötösöm, hogy elsősorban nem a gerjedésed célpontjai, hanem a saját termeted miatt érzed találva magad - csak arról pont nem esik szó a hozzászólásodban. Vajon miért? :) Nekem nem tűnt fel, hogy szidtam volna bárkit is, pláne nem nőket, és végképp nem 'ennyire'. Csak felvázoltam, hogy többek között milyen okokból választ egy alacsony nő az átlagosnál jóval magasabb termetű férfit. Külön felhívom a figyelmed a 'néha' szó jelenlétére is. Egyébként 181 cm vagyok, és semmiféle problémát nem okoz számomra, ha bizonyos nőknek emiatt, vagy teljesen más okokból kifolyólag nem tetszem. Bármilyen különösen hangzik is, nekem sem tetszik minden nő, így nincs is mit a szemükre vetnem.

Mivel a magas férfiak között is bőven akadnak orkok és trollok egyaránt, egy elvárt testmagassággal önmagában nem ad lejjebb az (érdemi) igényeiből senki, mindössze leszűkíti a célhalmazt. Természetesen ez mindkét irányban érvényes - a férfiaknál például a cicivadászok járnak el hasonlóan. Ha viszont egy kívánatos BMI tartományt határozol meg, az már valóban nevezhető igénynek, hiszen rájuk nagyobb a kereslet az ellenkező neműek teljes halmazában.

Az önigazolás magasiskolája. 185 cm alatt barátság, 190 cm fölött szerelem? Nem irigylem azokat a 187,5 centis férfiakat, akiket az utadba sodor az élet. Micsoda vívódás mehet ott! :) Persze az is borzasztó lehet, mikor az első mérlegelés során kiderül, hogy csak 27,2 kg a különbség Mr. 205 cm javára, és ettől egy csapásra megszűnik férfi lenni a szemedben.

Egy érzéseket ilymódon centizgető /dekázgató nő szerelme számomra semmit nem jelentene, akár Pöttömpanna, akár átlagos termetű az illető.

Ja, itt meg már arról van szó, hogy ez az eseted. Az más. Azt senki nem mondta, hogy ki mellé milyen termetű pár VALÓ. Legfeljebb arra céloztak, hogy ki mellett mutathat jól (vagy legalább kevésbé viccesen), pusztán a magasságkülönbségből kiindulva.

vezerhim · http://tvszenny.blog.hu/ 2010.06.13. 13:02:15

Érdes...Érdes...

------------------------
tvszenny.blog.hu/

vezerhim · http://tvszenny.blog.hu/ 2010.06.13. 13:03:52

Érdes...Érdes...

------------------------
tvszenny.blog.hu/

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.13. 14:24:02

Hogy miért épp erre a hozzászólásodra reagál egy nő, aki 190 felettiekre gerjed?

"komolyabb kapcsolatnál meg abban is reménykednek, hogy a fickó génállományának köszönhetően legalább a gyerekek nem lesznek mélyek. Persze az utóbbiról nem illendő beszélni, hivatalosan az 'ellentétek vonzalmáról' van szó."

Ha ezen csodálkozol, akkor nem tudok segíteni. Eredetileg gondoltam, segítek megérteni a nőket, amiket a kommented alapján oly kevéssé értesz. A nőket, akik nálad magasabbra kattannak, még akkor is, ha szerinted melléjük alacsonyabb való. (Mégis mekkora? Olyan 181 cm-es?)

Mert igenis elhanzott a szádból, hogy mekkora való. Csak nem centiben, hanem élcelődésben. Miért is zavar ez téged ennyire?

A másik, ami úgy látom nehezen megy be a fejedbe, ha valaki pontosan tudja, nyíltan vállalja, hogy milyen az esete, és az nem te vagy.

"Egy érzéseket ilymódon centizgető /dekázgató nő szerelme számomra semmit nem jelentene, akár Pöttömpanna, akár átlagos termetű az illető."

Most tényleg azon gondolkodsz, hogy ha 190 magas lennél, és ennek alapján beléd szeretnék, hogyan küldenél el a francba, mert nem elég minőségi a szerelem, amit irántad érzek?

Ehhez gratulálok. Gondolkodj rajta még egy kicsit, jót fog tenni.

A segítőkészségem persze még mindig áll. Vegyünk egy példát, amiből jobban megérted. Nézzük meg férfioldalról, ráhúzom egy tipikus férfikattanásra, azt amit írtál:

Az a pasi, aki a nagymellű nőkre kattan D kosár környékén, szerinted ezt azért teszi, hogy kompenzálja az ő A kosaras mellét? És abban reménykedik, hogy az utódok nagyobb kosármérettel születnek? És ezt az egészet az ellentétek vonzásának hívjuk, ha szépen fogalmazunk?

Látod már, hogy mekkora marhaságokat írtál a nők magasság iránti vonzódásáról?

(Mellesleg megjelenési magasságom 176.)

Tamarian 2010.06.13. 16:12:12

@Father Justice: :DD Hát te engem mindig nagyon....

@A Dina: Bocsánat, hogy közbedumálok, de némi félreértést észlelek. FJ kiváló humorérzékkel rendelkezik, de résen köll lenni, mert nem (mindig) szmájlizik. Bár nem előírás a kommentek folyamatos kísérése, de ha mégis megtennéd, belőhetnéd, ki mire "hajlamos". Kérlek hidd el, most a szívem környékére szorítottam az öklömet, úgy állítom; nem az a fajta, aki ilyen hülyeséget komolyan nyomat, mint amivel nekiugrottál; kompenzál, génállomány, stb.
Amit válaszolt, abból nagyjából lejöhetett volna, hogy normális fajta XY, de valamiért te tényleg megszívtad magad, ezért úgy tűnik, nem olvasol, hanem eleve prekoncepciók mentén nyuszikázol.
Gondolom, nagy hirtelen írtál, mert sajnos ahogyan fogalmaztál, eléggé személyeskedő lett ;-)
Nézd, én is élek, pedig ebből @Tamarian: kiderülhet, hogy magam sem az ő méreteire mozdulok. Itten mi _beszélgetünk_ :)
Kevesen vannak, akik vérig sértve érzik magukat, ha valaki(k)ről kiderül; sanszosan nem jön össze egy menet vele. ;D

Father Justice (törölt) 2010.06.13. 16:16:53

@A Dina: Most már értem. Nem tudsz leszakadni a kivetített gondolattól, miszerint meghatároztam, kihez mekkora termetű pár "való". Annak ellenére sem , hogy az előző hozzászólásomban nyomatékosítottam, hogy szó sincs ilyesmiről. De ha mégis megtalálod, hol határoztam meg, hogy milyen magasságú férfihoz milyen magasságű nő való, idézd már ide azt is. Egészen addig csak fröcsögésről lesz szó ugyanis.

"Mert igenis elhanzott a szádból, hogy mekkora való. Csak nem centiben, hanem élcelődésben. Miért is zavar ez téged ennyire?"

Legalább megtudhattam, hogy a testmagasság nemcsak centikben, hanem élcelődésben is mérhető. Ennyi hozadéka mindenféleképpen volt ennek az eszmecserének! :) Egyébként bármennyire is szeretnéd, hogy zavarjon, sajnos nem fog. A 170 cm körüli hölgyek között is szép számmal akadnak, akiknek pont megfelelő a termetem, közüttük pedig olyanok, akik nekem is bejönnek. Akkor is, ha számodra megdöbbentően bizarrnak tűnik mindez. :)

Úgy látom, nehezen megy a fejedbe, hogy egy átlagos magasságú férfit hidegen hagy, hogy az átlagosnál magasabb nők nem veszik férfiszámba őket pusztán azért, mert nekik 190+ férfi kell. Sajnos megengedhetik maguknak azt a luxust, hogy a magadfajták fröcsögése ne érdekelje őket, mert az europid nők átlagmagassága kb. 168 cm.

"Most tényleg azon gondolkodsz, hogy ha 190 magas lennél, és ENNEK ALAPJÁN beléd szeretnék, hogyan küldenél el a francba, mert nem elég minőségi a szerelem, amit irántad érzek?"

Egy ilyen stílusú nővel, mint te, semmiképp nem jutnék el idáig, mert az első találkozás után örökre elbúcsúznék - függetlenül a saját testmagasságomtól és az övétől egyaránt. De ha netán mégsem így történne, a magasság alapján kialakuló "szerelemből" akkor sem kérnék. Ha ENNEK ALAPJÁN szeretne belém, hiába lennék 195 cm, bármikor jöhetne egy érdeklődő 202 centis, és máris megszexuálta az ördög az egészet. Ez a típusú szerelem, úgy ahogy van, igen sekélyes érzelemvilágról tesz tanúbizonyságot.

A mellbőségre vonatkozó példa mindössze azt illusztrálta, hogy tetszőleges paraméter kapcsán képbe kerülő minimálkritérium még nem feltétlenül jelent igényességet is egyben. Vannak paraméterek, amelyeknél igen, másoknál nem. Talán így már sikerül dekódolni az adást.

Mi az a megjelenési magasság? Testmagasság + 12 cm cipő? :)

2010.06.13. 18:24:19

@Father Justice:
Fuuu hallod, tegnap láttam egy olyan csajt, aki volt vagy 180 magas és még magas-magassarkú cipő is volt rajta. Eskü kisebbségi érzésem volt mikor elsétált melletem. :) :)
De olyat is, hogy a csaj és a pasi között volt vagy 10cm magasságkülönbség. Ott álltak mellettünk, vicces volt nézni mikor néha elcsattant 1-2 szájrapuszi vagy csók. :) Kész csoda hogy a csaj hajolt le és nem a pasi állt lábujjhegyre. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.13. 19:42:21

@Zsu0805: Lehet, hogy a kisebbségi érzés elmúlásához csak azt kellett volna megvárnod, míg megszólal. :) A 10 cm difi a nő javára tényleg különös, szerintem az ilyen párok többségét feszélyezi is a dolog valamennyire. De úgysem tudnak változtatni rajta, ezért nem kerül szóba: megpróbálnak úgy viselkedni, mintha természetes lenne a dolog. Viszont ha már így alakult, kevésbé vicces, ha a nő hajol le, mintha a férfi ágaskodik lábujjhegyen. Ennyit igazán megtehet a kapcsolatért a hölgy is. :)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.13. 21:39:30

@Father Justice:

"Ha ENNEK ALAPJÁN szeretne belém, hiába lennék 195 cm, bármikor jöhetne egy érdeklődő 202 centis, és máris megszexuálta az ördög az egészet. Ez a típusú szerelem, úgy ahogy van, igen sekélyes érzelemvilágról tesz tanúbizonyságot."

Ja, hogy te úgy gondolod, hogy csak sekélyes kapcsolat lehet az, amikor a testi vonzalom a kapcsolat kiindulópontja?

Akkor sajnálom az egész elmagyarázási kísérletet. Nem akartalak összezavarni. Bocs.

(Nem fogod érteni soha. )

Kytia 2010.06.14. 09:41:23

@A Dina: "Az, hogy mire gerjedsz, teljesen független attól, hogy te magad hogyan nézel ki."

Ámde az, hogy végül kit tudsz összeszedni, merőben annak függvénye.:)))
süti beállítások módosítása