Nem végeztünk még egymással

2010. augusztus 26. 07:35 - Panni CsP

Van élet az elválás után? Erre a kérdésre keresi a választ következő posztunk, melyben a felek már a szakítás után vannak és lassan ráébrednek arra, hogy mégsem bírják egymás nélkül. Posztírónk tőletek várja a választ egy egyszerű kérdésre: miért nem tudnak elszakadni, és egyáltalán miért próbálták meg?

 

Hello Mindenki! Bocs, hogy rögtön a tanulságként a végére időzített kérdést rögtön az elejére veszem, de nem akarom húzni azok idejét, akik csak a lényegre kíváncsiak. Tehát: létezik-e olyan, hogy a szakítás után újra összejön egy pár? Mert erről fog szólni a sztorim. Én 27 éves vagyok, csaj, a párom pedig 32. Elválásunkra közös megegyezéssel került sor. Másfél év után… Nekem kellett szednem a sátorfámat, mert én laktam nála, de szerencsére rögtön találtam albérletet. Utána bántott, hogy napokig semmit nem hallottam felőle, nem hívott, nem írt, még az állapotjelzőjét sem láttam világítani a gmail-fiókban.

Úgy éreztem, örül, hogy végre levegőhöz juthat. Örül, hogy végre nem lát és már semmi köze hozzám. Megszabadult tőlem… Őrlődtem a gondolataimban… Később kiderült, hogy pont az ellenkezőjéről volt szó. Aztán jött a szülinapom, és kaptam tőle egy hívást. Mondta, hogy ha van időm, és kedvem találkozhatnánk. Felmentem hozzá, zavarban volt. Mielőtt elindultam volna hozzá, útközben jöttem rá, hogy otthon felejtettem a mobilomat. Megkértem, hogy egy rövid hívásra használhatom-e az övét. Azt mondta, persze, „nehogy az új pasid egy elmaradt hívás miatt pattanjon meg”. Persze nem az új pasit akartam hívni, lévén, nem volt ilyen, hanem az egyik barátnőmet, mert estére mozit terveztünk. Éreztem, hogy féltékeny és azt is, hogy nekünk még dolgunk van egymással. Közel sem végeztünk. De akkor miért hagytuk el egymást? Ezeket a kérdéseket hazavittem, nem tettem fel neki, de láttam, hogy az ő szemében is ott villognak. Most itt tartunk: elkezdtünk újra beszélgetni, írni, kommunikálni. Nem azért váltunk el, mert már nem találtuk egymásban izgalmat: még most is az egyik legizgalmasabb embernek tartom, akit ismerek. Ha megkérdezik tőlem, miért váltunk el, akkor nem tudok válaszolni, és ő sem. Ez a második kérdésem: miért egyeztünk bele az elválásba, amikor még mindig közünk van egymáshoz? És van-e értelme belekezdeni újra?

 
379 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr202248402

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.10.04. 23:15:09

Nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom ...

Trackback: Pszichológus válaszol: Hogy élhető túl a szakítás? 2011.03.28. 16:40:39

Én azt szeretném kérdezni, hogy élhető túl a szakítás?Egy 17 éves lányKedves Levélíró!Idővel, türelemmel. A szakítás olyan, mint mikor gyászolunk, hiszen szakításkor is hirtelen elvesztünk valakit, aki addig az életünk része volt. Sajnos nem lehet megs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2010.08.26. 07:52:39

Előre bocsátva: létezik, attól függ, miért szakítottak, és milyen érzések maradtak bennük egymás iránt.

Két kérdésem van, amiből egyre úgy tűnik, ti sem tudjátok a választ - 1. Mire fel szakítottatok közös megegyezéssel másfél év után?
2. Miért hívott át magához beszélgetni, ha ezeket nem beszéltétek meg? Mi a fenét csináltatok akkor?
Szerintem megbánta csak fél felhozni a dolgot, de ezt egymás között kéne lekommunikálnotok, nem minket kérdezgetni.

Devil2 2010.08.26. 08:04:45

Jaj már Gernika! Mit csináltak volna?! Olyan dolgot amihez nem kell beszélni.. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.08.26. 08:11:23

Holnap megszakad a Szappanoperánk: a szerző visszavonta sorait. Tehát holnap gyertek, mert új poszt lesz (most jött, nagyon ütős) !

Devil2 2010.08.26. 08:13:15

Ady Endre: Héja-nász az avaron

Útra kelünk. Megyünk az Õszbe,
Vijjogva, sírva, kergetõzve,
Két lankadt szárnyú héja-madár.
Új rablói vannak a Nyárnak,
Csattognak az új héja-szárnyak,
Dúlnak a csókos ütközetek.

Szállunk a Nyárból, ûzve szállunk,
Valahol az Õszben megállunk,
Fölborzolt tollal, szerelmesen.

Ez az utolsó nászunk nékünk:
Egymás husába beletépünk
S lehullunk az õszi avaron.

Commodus 2010.08.26. 08:15:54

Na várjál. Most komolyan azt mondod, nem tudod, miért szakítottatok? Itt valami nagyon komoly kommunikációs probléma van, talán ideje lenne pár brutálisan őszinte beszélgetésnek.

El tudok képzelni olyan szitut, ahol érdemes lehet újrakezdeni, de csak akkor, ha képesek vagytok a legmélyebb témákról is őszintén beszélgetni egymással. Mert ez így idővel újra szakítás lesz.
Ha meg nem beszéltétek meg a leírt alkalommal...akkor meg mit csináltatok? Nosztalgiából egymásnak estetek? :)

dr. gernika 2010.08.26. 08:26:43

@Kata1987: 6-kor kell felvenni a munkát, ennyi az egész. :)

@Devil2: Nahát akkor végképp le kellett volna dumálni, hogy ez most welcome-back sex, vagy csak nosztalgia.

@Panni CsP: Áruld már el, hogy te láttad ennek a szappanoperának a végét, vagy még a szerző is írta? Mert ha megvan a vége, azt már szeretném tudni ennyi idő után, nem fair, hogy egy hónapig szenvedtünk,és még a fejleményt sem tudjuk! Legalább spoilerezz, ha nem posztolod meg. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.08.26. 08:34:55

@Drága IV gernika: Vanda terhes lesz, megcsalja Ákost és szakítanak a végén. SMS-t küld neki a nő: "Ne gyere holnap se. Meg egyáltalán soha többet."

(annyira nem szeretem, amikor beküld valaki valamit és visszavonja - ez már többször előfordult)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.08.26. 08:34:58

Csak úgy nem szakít két ember. Annak oka volt. Ha megint összejöttök az okokat meg nem tisztázzátok megint szakítás lesz belőle.

gnsz 2010.08.26. 08:36:17

"De akkor miért hagytuk el egymást?"

Nem egymást, hanem ő tégedet miko megmutatta, h merre található a kijárat. : >

"Nem azért váltunk el, mert már nem találtuk egymásban izgalmat: még most is az egyik legizgalmasabb embernek tartom"

Ezt ő is tutira így gondolta, mikor ráfordította a hevederzárat. : >

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 08:40:08

Na ez eléggé húzós sztori, nem tudnék válaszolni rá. Lehet túl sok volt egymásból, aztán meg elkezdtek hiányozni egymásnak :)

@Panni CsP:

Nocsak! :) Nem bírta a kritikát? .)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 08:42:51

"Ezeket a kérdéseket hazavittem, nem tettem fel neki," Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy ezt miért csináltad. Kizárt, hogy egy szakítás esetén ne tudjam, hogy miért szakítottam - elképzelhető, hogy arra nem tudok vagy merek válaszolni, hogy ő mit akar(t) tőlem, de hogy nem látszik, hogy most egy irányba megyünk, vagy nem, azt nehezen hiszem el. Ha másfél év után nem merem megkérdezni, hogy miért, akkor azt hiszem, súlyos önértékelési problémáim lennének. Tessék megkérdezni: ha hazudik, az az ő sara, de még csalódni is jobb, mint őrlődni.

Barry Kent 2010.08.26. 08:43:43

Reggelt.
Megunták egymást, most jól összejönnek megint, aztán megint megunják egymást stb., majd ez lesz az új pénteki szappanposzt :)

Devil2 2010.08.26. 08:43:48

@Drága IV gernika: Arra nem maradt idő, mert ugye a moz le volt már zsírozva. :D

Devil2 2010.08.26. 08:44:25

@Drága IV gernika: Arra nem maradt idő, mert ugye a mozi le volt már zsírozva. :D

Piszok Alfréd 2010.08.26. 08:45:36

@Panni CsP: alapvetően nem jó, ha a beküldött írást visszavonja valaki, de a szappanopera esetében nem tudok eléggé szomorkodni. Hosszú volt és rettenetes.

gnsz 2010.08.26. 08:46:08

"Azt mondta, persze, „nehogy az új pasid egy elmaradt hívás miatt pattanjon meg”. (...) Éreztem, hogy féltékeny"

Ez meg vlszg csak birtoklási vágy, ilyet annak is mondhatunk, aki iránt amúgy nem nagyon érzünk semmit, de azért rendelkezésre tartjuk, amíg nem jön egy jobb.

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 08:46:28

@Panni CsP: hovatovább na végre immár:-) (Atya, Vandácska végül mégsem dobta a lasszót.:-))

Barry Kent 2010.08.26. 08:48:17

@Panni CsP:
Szerintem páran azért hálásak vagyunk a szerzőnek a visszavonásért ;)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 08:55:38

A poszthoz csak annyit mondanék, hogy nem elég a szeme villogását nézni meg a gmail állapotjelzőt. Kéne pár nagy beszélgetés, ahol mindazokat a kérdéseket amiket nekünk feltettél kedves posztíró, tőle is megkérdezed. Egyetlen kivételt látok erre, ha a fiúd is olvassa a posztot és kommenteltek mindketten :)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 08:57:17

@Panni CsP: amúgy jól gondoltam, még szakítani se bír Ákos, azt is Vandának kell megoldania. Ámen.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 09:02:12

Én úgy tippelem, valami jó kis veszekedés végén szakíthattak, két önérzetes ember, megbeszélés helyett.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 09:02:58

Kíváncsi vagyok, mi lesz ma a menő :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 09:05:10

@Piszok Alfréd: önérzetes ember nem akar visszamenni oda, ahonnan kidobták.:-)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 09:11:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: igen, az önérzetest idézőjelbe kellett volna raknom, vagy dőlt betűvel szedni vagy ilyesmi. Vagy sértődőst írni helyette :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.08.26. 09:17:06

Mi ez a tinisztori bassza meg? 27 és 32 évesek? És nem tudják miért szakítottak? És nem tudják miért vannak oda egymásért?

dex.ion 2010.08.26. 09:20:13

hú ez izgalmas post volt.

Father Justice (törölt) 2010.08.26. 09:25:34

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Lehet, hogy dobta a lasszót, csak a félrekefelések miatt már nem lett volna annyira sima ügy Ákos nyakába varrni a gyereket. Ámbár ezt már sosem tudjuk meg, nekem sincs éktelen hiányérzetem. :)

Ez a poszt viszont elég egyértelmű: egy másik nő miatt lett ejtve a posztíró. Az viszont egy idő után dobta a fickót, ezért jöhetett a régi töltöttkáposzta felmelegítése. Az, hogy a születésnapján felhívta (addig se kép, se hang), nem feltétlenül bizonyítja, hogy "pont az ellenkezőjéről" volt szó. Inkább csak akkortájt pattintotta a másik nő. :)

Olyan meg valóban nincs, hogy két ember elhagyja egymást. Csak a törékeny egójú kukázottnak praktikusabb kölcsönös elhagyásról beszélni. Legalábbis elég valószínűtlen, hogy egy hűvös őszi estén, fél órás közös unatkozás után egyszerre kiáltottak fel: "Szakítsunk!".

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.26. 09:31:31

Ohayo gozaiamasu

@Panni CsP: nem is baj, elég erőltetett és nehezen olvasható volt eddig is.

@Kedves Nard: se veled, se nélküled állapot. hosszú távon kifacsarja mindkét felet ;)

@Gulrich néni a szuterénből: én is ezt éreztem, ha az enyém már nem vagy, más se érjen hozzád.. gyerekes....

@Posztíró: "a Szfinxnek saját magának kell megoldani a maga rejtélyét,...."
null kommunikációval félig tudatlanok maradtok... azért sok sikert az újrakezdéshez. ne parázz, lehet ez még sikeres ha változtattok a nem kommunikálok attitűdön.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.26. 09:33:12

random kínzó kérdés: hová tűnt a kommentem? :DDD

Barry Kent 2010.08.26. 09:34:06

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Nálam van. Ha hajlandó vagy egy komolyabb összeget fizetni, visszakapod. ;)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 09:46:18

@Barry Kent: optimális esetben viszont igencsak jópajtások.:-)

dr. gernika 2010.08.26. 09:57:19

@Panni CsP: Köszi szépen! Kitől volt a gyerek?
Szerintem írd ki felülre, hogy a poszt beküldésével egyidőben lemond a szerzői jogokról, így te döntöd el, hogy kikerül avagy sem. Ezzel elkerülöd az ilyen szitukat.

@Devil2: Milyen igaz. :D
@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D
@Father Justice: Lehet, hogy dobta a lasszót, csak a félrekefelések miatt már nem lett volna annyira sima ügy Ákos nyakába varrni a gyereket." Nem engeded el a fixxa ideáid, ha beledöglesz sem, igaz? :)

Commodus 2010.08.26. 09:59:15

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: egyetértek. :) Soha nem akartam se visszamenni, se visszafogadni senkit. Ha döntöttem, az végleges volt mindig. :)

dex.ion 2010.08.26. 10:02:28

@Commodus: végre egy igazi férfi.

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 10:06:44

@Father Justice: "a születésnapján felhívta (addig se kép, se hang)" - ez belépő a kényelmi lyukak klubjába, innen már csak posztírón múlik, hogy az lesz-e, nem kötelező.:-)

gnsz 2010.08.26. 10:10:13

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

"innen már csak posztírón múlik, hogy az lesz-e"

én azt mondom, legyen, hehe

mckmester 2010.08.26. 10:32:08

Nekem így lett feleségem

japanautos 2010.08.26. 10:32:25

Na a mai posztról állítom én, hogy kamu. Annyira nem szól semmiről, hogy az már szinte csak levegő...

japanautos 2010.08.26. 10:34:14

"De akkor miért hagytuk el egymást? Ezeket a kérdéseket hazavittem, nem tettem fel neki, de láttam, hogy az ő szemében is ott villognak."

Na ez meg az a jelenség amikor elkezd a csaj agyalni meg belelátni olyanba,ami nincs ott. @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: -nál a pont. Búcsúdugás?

nicknek 2010.08.26. 10:51:37

Kedves posztíró!

Igen jó lenne tudni miért szakítottatok?
Jó lenne tudni ő hiányzik vagy az érzés?
Mennyire sérültetek az elváláskor?
Újrakezdeni szeretnéd, vagy rendbe hozni a régit?

"De akkor miért hagytuk el egymást?"
Ezt most tőlünk kérdezed?
Talán, hogy mindketten fejlődjetek...

Végül ha dolgotok van még az életben... nem kell hajszolni annyira, mint ahogy teszed... minden alakul vagy nem.

U.I.: ahogyan írsz... benned letisztult már a kép?

Gonosz Duracel 2010.08.26. 11:01:52

szerintem nem jó a káposzta újra melegítve :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 11:05:22

És milyen jó, hogy a szakítós újraindult :)

nicknek 2010.08.26. 11:06:42

@Gonosz Duracel: általánosítasz:))

Vannak olyan barátaim, akik 3-4 év szünet után újra összejöttek... annyit fejlődtek, hogy alapjaiban tudtak változtatni... szóval van ilyen.:)

Persze ritka nagyon

Commodus 2010.08.26. 11:06:48

@Gonosz Duracel: valóban nem, de szex a volt barátnővel bizony baromi jó. :D Csak nem tart pár alkalomnál tovább.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 11:09:58

@nicknek: én már csak ilyen általánosító vagyok :) nem hiszek benne

@Commodus: de a szex ilyenkor már csak szex, nem szerelmezés :D

Piszok Alfréd 2010.08.26. 11:18:08

@Gonosz Duracel: szeretsz főzni, akkor tudod, hogy pont a káposzta jó újramelegítve :)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 11:18:58

@Kedves Nard: ja, tiszta skizo szitu. Hogy lehet így dolgozni? :D

Kham 2010.08.26. 11:20:19

@Panni CsP: Ó ne már! Holnap se "immáron", se óvszeres nyomozás? Ha elvonási tüneteim lesznek, akkor egyből perelem Ákombákomot, mint Jack Bauer a nyugdíjpénztárt.

nicknek 2010.08.26. 11:21:45

@Panni CsP: rád sem bíznék államtitkokat:))

Gonosz Duracel 2010.08.26. 11:21:50

@Piszok Alfréd: de ez mondjuk paradicsomos káposzta, az pedig nem jó újramelegítve:DD a székely káposzta meg a töltött káp naaa azz igeeen:DD

Commodus 2010.08.26. 11:26:30

@Gonosz Duracel: És én nem is állítottam mást. :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 11:26:41

@Barry Kent: odáig nem megyek érte, inkább nem is kell.:-) A szerelem úgyis elmúlik, az önérzet pedig nem.:D

@Gulrich néni a szuterénből: nem lepődtem meg, hihihi:-)

@Commodus: mer' önérzeteskedsz, aztán majd nem kellesz senkinekse.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 11:26:50

@nicknek:

Nem konkurrencia, csp később jött mint a szakítós :) Kicsit színvonalasabb ennél, bár a kommentelők nem. (azé' mert kb ugyanazok):)

@Gonosz Duracel:

A káposzta sem jó. Inkább kecskére bíznám.

Barry Kent 2010.08.26. 11:28:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nem is kell, ez a szerelem-dolog amúgy is afféle úri huncutság :)

Commodus 2010.08.26. 11:31:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
:elgondolkozik egy félmásodpercig'
Ennyi kell. Punktum! :) Amúgy is elég nekem, ha a Páromnak kellek. :)

Commodus 2010.08.26. 11:32:27

@Gonosz Duracel: paradicsomos káposztát írtál? :))
:megkíván

Gonosz Duracel 2010.08.26. 11:33:32

@Commodus: tudom, de meg is előzöm :DD nehogy állíts:) én a gombócokat szeretem belőle:DD

@Piszok Alfréd: nagyongyugye:DD

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 11:35:02

Ööö, nem akarlak kiabranditani, de a te sztorid nem szol kb. semmirol. Igen, letezik olyan, hogy szakitas utan osszejonnek ujra. Nezd, vagy azert hagytatok el egymast, mert tok hulyek vagytok (a leheto legjobb szandekkal mondom :)), vagy most idealizalod/idealizaljatok a multat, es az egesz szimpla nosztalgia. A megfelelo emberrel szerintem meg tudod oldani a gondokat szakitas nelkul, a ti korotokban meg plane. Ertelme meg van: vszeg annyi, hogy ezek utan mar tutira lezarjatok, vagy boldogan eltek amig meg nem haltok. Az elobbi valoszinubb, az utobbi inkabb filmekben van. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 11:37:22

@Commodus: hagyd, csak nosztalgiából felidéztem, amit rám szoktak mondani.:-) Már nem mondják, csak igazuk teljes tudatában összenéznek.:D

@Barry Kent: így is van, nem a proliknak való hobbitevékenység.:-)

Commodus 2010.08.26. 11:38:47

@Gonosz Duracel: Gombócok a főzelékben? :O Nálam az a fasírt szokott lenni, már ha beletenném. :)

nicknek 2010.08.26. 11:39:40

@Kedves Nard: kösz:)) Asszem sokat hallottam róla régen... meg a parázsról... meg a könyvről.. meg az arcokról:))

Gonosz Duracel 2010.08.26. 11:43:06

@Commodus: a paradicsomos kápban van paradicsomos gombóc is mifelénk:D

nicknek 2010.08.26. 11:43:54

@Frigyesur: egyetértek. csak az erő legyen veletek hiányzott a végéről:)

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 11:46:44

@nicknek: Ezen ne muljek. Az Ero legyen veletek!

Es potolom a zenet is: www.youtube.com/watch?v=r_WERPN8KO8

Commodus 2010.08.26. 11:48:22

@Gonosz Duracel: há' merre vagyon az a tifelétek, ides' lyányom? :))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 11:58:13

@Gonosz Duracel: én is budai voltam sokáig, de mifelénk fasírt járt a paradicsomoshoz. Persze nem mindegy, hogy Dél-Buda, vagy Észak :D

Lui_78 2010.08.26. 11:59:37

Pörög rendesen ma is a mókuskerék?:)

nicknek 2010.08.26. 12:00:34

@Frigyesur: kösz:) jelentem ez az egy mondtad bent ragadt a R2-ben: ilyen esetben nem lát bele az egyik fél többet, mint ami valójában van?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 12:05:04

Létezik.
Legalábbis remélem! ;)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:05:35

@Piszok Alfréd: akkor te egyed fasírttal:DD ahogy én eszem úgy finomabba de ne törődj vele:P

nicknek 2010.08.26. 12:11:15

@Piszok Alfréd: persze:) De miért lett vége?

Piszok Alfréd 2010.08.26. 12:14:30

@Gonosz Duracel: a végén még tényleg megkérlek, hogy főzz nekem :D

@nicknek: egyszer csak nem volt több poszt.

nicknek 2010.08.26. 12:18:48

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): hát... kéne valami parti drog, hogy beinduljon:))

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:19:23

@Kedves Nard: elolvastam, ismerek ilyen srácokat:DD

@Piszok Alfréd: és a végén még tényleg főzök is! vigyázz mint kívánsz :D

@Commodus: te most kötözködöl velem?:DD

Piszok Alfréd 2010.08.26. 12:24:12

@Gonosz Duracel: te vigyázz, ha teljesíteni akarod :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 12:24:57

@Nathan D'Xantine: :-) Csak nem ugyanebben a tornacipőben vagy?:-)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:25:37

@Commodus: @Piszok Alfréd:

nah majd bedobok a közösbe egy lábasssal:DD

Commodus 2010.08.26. 12:25:43

@Gonosz Duracel: egyrészt igen, mert te is így állsz hozzá :D, másrészt pedig, én is kíváncsi lennék, milyen lehet gombóccal. Úgy még nem ettem sosem. :) Akkor el tudnám dönteni, melyik jobb.

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 12:26:20

@nicknek: Az is meglehet. Sot, valoszinu. Eleg szkeptikus vagyok a kozos megegyezessel torteno szakitasok tekinteteben. Hogy pont egyszerre mulik el mindket fel reszerol a dolog... Nem tudom, nekem meg nem sikerult ennyire hozzam hasonlo embert valasztanom (szerencsere :)))

dex.ion 2010.08.26. 12:29:03

@Frigyesur: fricit magát NEM MERIK dobni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 12:31:17

@Frigyesur: a közös megegyezés az, amikor mindketten tudják, hogy már jó ideje abba kellett volna hagyni.:D Mondjuk ott nem nagyon merül fel, hogy miért is szakítottak.

nicknek 2010.08.26. 12:34:02

@Frigyesur: közös megegyezésnél jár végkielégítés?:))
Búcsúszex?:))

Commodus 2010.08.26. 12:34:52

@Gonosz Duracel: mindjárt szimpatikusabb lettél. :D Avagy: "milyen jól nézel ma ki, drágám..." :D

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 12:36:09

@dex.ion: De mertek. Akkor sajnos. Most mar halistennek :) De azert koszi. Telleg jolesett. :))

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Oke, azt tudom, hogy mi a kozos megegyezes, csak azt vitatom, hogy az egyik fel volt-e kis kenyszerhelyzetben (az is az, amikor belatod, hogy nem kellesz es tipli van). Illetve nem vitatom, csak szkeptikus vagyok.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:38:34

@Piszok Alfréd: akkor mennyi kellene? egy egész kamion gombóc?:DD

dex.ion 2010.08.26. 12:38:36

rohadtul megkívántam egy kis májkrémet

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 12:38:52

@nicknek: Nem. Az csak kirugasnal, de akkor meg nem keri az ember. :)

De utananeztem:
"A munkavállalót végkielégítés illeti meg, ha munkaviszonya a munkáltató rendes felmondása vagy jogutód nélküli megszűnése következtében szűnik meg."

Teljesen jogos. :))

"A munkavállalót végkielégítés illeti meg abban az esetben is, ha ő szünteti meg jogszerűen a munkaviszonyt rendkívüli felmondással."

Esete valogatja.

"Végkielégítés jár továbbá a munkavállaló számára, ha azt a munkaszerződése tartalmazza. Az Mt. szerint nem jár végkielégítés a munkavállalónak, ha legkésőbb a munkaviszony megszűnésének időpontjában nyugdíjasnak minősül."

No, erre meg hivatkozni kell. :D

2010.08.26. 12:39:43

@Gonosz Duracel:

Felmelegitve csak a nagyi huslevese jooo :D

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:39:49

@dex.ion: csak a gyulai májkrémet eszem meg, mert am nem szeretem a májat:DD

dex.ion 2010.08.26. 12:40:33

@Gonosz Duracel: hozzáírom a többihez...:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 12:42:26

@dex.ion:

Ez így van. Én is félek tőle, meg Lui is! :) Kitty is, de ő pont ezért szereti, mert néha jól helybenhagyja! :)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 12:50:08

@Budapesti Brigaderos: az akkor jó amikor pont kész van és tűűűz forró egy kis erőspistával jóó sok cérnametélttel répával (az nagyon fontos a répa :D) legjobb gyógyszer a másnaposságra:D

@dex.ion: azt jól teszed:)

@Piszok Alfréd: az bizony rátok borítok egy kamion paradicsomosgombócot :D jó lesz?

dex.ion 2010.08.26. 12:51:37

@Kedves Nard: fricitől mindenki parázik, nem véletlen.
:)

Commodus 2010.08.26. 12:54:42

@Piszok Alfréd: nem olvasta vissza. :) Majd leesik neki :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 12:55:31

@Nathan D'Xantine: megkérdezhetem, hogy mióta reménykedsz ebben? Már a szakítástól számítva. Nem piszkálódásból, természetesen nem válaszolsz, ha nem akarsz:-)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 12:57:08

@Gonosz Duracel: drága, itt már rég nem a gombócokról meg a paradicsomról van szó! :D

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 12:57:50

@Budapesti Brigaderos: Szerintem felmelegitve csak a rantott etelek nem jok. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 12:58:35

@Gonosz Duracel:

Minden hányásban akad sárgarépa. Ez tény.

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 13:00:04

@Kedves Nard: :DDD Zene fuleimnek Nard teged olvasni. :D

@dex.ion: Naugye. :P

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:02:07

@Frigyesur: meg a fagyi. De ezt Lui tudná jobban.

Lui_78 2010.08.26. 13:02:14

@dex.ion: @Kedves Nard: Bizony bizony, Fricitől para van. Minden kiszámíthatatlan dologtól rettegek:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 13:03:30

@Frigyesur: és jelen esetben ki minősülne munkavállalónak?:-)

dex.ion 2010.08.26. 13:04:29

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): frici olyan veszélyes h chuck norris kiegyezett vele egy döntetlenben.

nicknek 2010.08.26. 13:06:59

@Frigyesur: :DD
mester tényleg akkora vagy, hogy félni kell nagyságától?:))

Gonosz Duracel 2010.08.26. 13:09:12

@Kedves Nard: az csak az elhalt gyomorfal, vaagy a bor színezte krumplifőzelék:DD

@Piszok Alfréd: sikerült :D

nicknek 2010.08.26. 13:10:01

@Nathan D'Xantine: hát nem egyszerű helyzet...

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 13:14:09

@Piszok Alfréd: Na jah. Mondjuk egyszer jatszhatnank Luival, itt a fagyi, hol a fagyit. :))

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Vegre bevallottad!!!! :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Marmint kozos megegyezes teren? Fogas kerdes, ifju padawan... Ezen meg meditalnom kell. :)

@dex.ion: :DDDDDD

@nicknek: Ezt most tenyleg egy Darth Vader avatarral nyomulotol kerdezed?! :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 13:14:25

@Gonosz Duracel:

Jaj de okos valaki bakker! Az örökbecsű Szomszédok-paródiából idéztem. A gyógyszerekkel nincs semmi baj, csak a betegek vannak összecserélve! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 13:18:01

@Frigyesur: Nagyúr, nem tudod kapásból?:-) Egy Halálcsillag omlott össze bennem.:D

Gonosz Duracel 2010.08.26. 13:18:46

@Kedves Nard: nem akartam okoskodni, csak gondoltam hasznos lesz az infó :) de ha nem hát nem...

nicknek 2010.08.26. 13:23:27

@Frigyesur: azt gondoltam elrettentés... máskülönben hogy ragadna magával ennyi embert a sötét oldal:))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:23:31

@Frigyesur: ha megengeded, ebben én nem vennék részt, az már végképp túl perverz lenne, és a helyedben kikérném Kitty véleményét is :D

Gonosz Duracel 2010.08.26. 13:27:35

@Piszok Alfréd: te sem olvasol vissza? rájönni:DD

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:30:53

@Gonosz Duracel: én olvasok, de nem értem. Ránk borítottad a gombócot? Vagy te értesz félre valamit? :)

2010.08.26. 13:31:37

@Gonosz Duracel:

Nem kell abba repa, foleg ha ugy tancolsz, ahogy futyulok... De azert finom az, amikor osszeerik masnapra...

@Frigyesur:
A rantottak jok hidegen is. Kiveve az agybol kirantott En...

Commodus 2010.08.26. 13:32:11

@Piszok Alfréd: rájött (="sikerült!"), hogy mivel ugrattad. Csak nem jó szót használt hozzá. :)

nicknek 2010.08.26. 13:32:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: természetesen a pasi a munkavállaló... ha búcsúszexről van szó:) főleg, hogy 32... neki már munka még a szex is:D

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 13:34:47

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :P Egy igazi bolcs nem nyilatkozik elhamarkodottan. :P

@nicknek: A felelem duhot szul. A duh gyulololet. A gyulolet kint es szenvedest.

:)))

@Piszok Alfréd: Mi perverz van Lui terrorizalasaban? :))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:39:32

@Commodus: ugrattam??? :D

@Frigyesur: az ugratásban semmi. De az itt a fagyi hol a fagyi az férfiak közt perverz játék :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 13:40:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Jaaa! Ha nagyon titkolózni szeretnék meg se írom.
Konkrétan két hete. Hülye voltam. Elcsesztem.

Az én témám azért kissé bonyolultabb, mert szerető és feleség egyaránt szerepel a sztoriban. Meg persze két-két gyerek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 13:41:26

@nicknek: Nem hát. Párszor mondjuk már sikerült.

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 13:43:02

@Piszok Alfréd: Na meselj! Ferfiak kozt hogy nez ki ez a jatek? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 13:44:25

@Frigyesur: Vagy:
"A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál amely a teljes megsemmisüléshez vezet."

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.08.26. 13:44:57

És én miért olvastam el ezt?

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:45:23

@Frigyesur: gondolom ugyanúgy, mint férfi és nő között, csak ebben nem akarnék részt venni :D

2010.08.26. 13:45:28

@Nathan D'Xantine:

"Szembenézek félelmemmel.
Hagyom, hogy áthaladjon rajtam, fölöttem.
És amikor mögöttem van, utánafordítom belső tekintetemet, követem útját.
Amikor a félelem elment, nem marad semmi, csak én magam."

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:46:02

@Tyson925: ebből írhatnál egy posztot

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 13:47:37

@Piszok Alfréd:

Kövezz meg, de nem ismerem ezt a játékot! De nem is akarom!

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 13:49:53

@Nathan D'Xantine: Igen, a Dune is jo, de Yoda mester jobban passzol hozzam, mint a Bene Gesserit banyak.

@Piszok Alfréd: Ööö, fura, hogy erre asszocialtal, mert en csak Lui elol akartam eldugni a fagyit, hogy szenvedjen. :D

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 13:51:29

Konkluzio:
Bár a káposzta egyesek szerint minden melegítés után egyre finomabb,
szerintem meg a megelegítések arányával egyenesen egyre büdösebb...

Takszi 2010.08.26. 13:51:36

Ugyanebben a cipőben járok...
A bnőm 30, én 26 vagyok, januárban jöttünk össze,de azzal az igazi mindent elsöprő szerelemmel, ahogy a csöpögős romantikus filmekben "szokás" majd rögtön össze is költöztünk (féligmeddig "kényszerből") aztán áprilisban szakítottam, mert azt éreztem, hogy sok vagyok neki, megfojtom, stb... szétköltöztünk.. és három nap múlva írt, hogy találkozzunk, és láttam rajta, hogy nem bírja nélkülem.. mint ahogyan én sem bírtam nélküle. Újrakezdtük, tanulva az elkövetett hibáinkból, minden sokkal jobb volt, illetve attól volt jobb, hogy amik első körben problémát jelentettek, azok már nem tértek vissza... voltak viszont sajnos más jellegű parák, mindkettőnk részéről.. aztán június közepén megint szakítottam, külön töltöttük a nyár nagyrészét, és most egy hónapja megint együtt vagyunk..és arra a kérdésre nem tudom a választ, hogy miért nem tudjuk elengedni a másikat, vagy ha nem tudunk a másik nélkül létezni akkor együtt miért nem megy faszán, de azt tudom, hogy senkihez nem kötődtem még ennyire.. és elmondása szerint ő sem.. a legbelsőbb titkainkat meséljük el egymásnak, úgy látjuk a másikat mint ahogyan még senki nem látta, vagy látja, és mégis vannak viták, veszekedések,problémák.. de mind ezek ellenére azt mondom, hogy megéri, megérte újrakezdeni...
És sztem te se habozz, mindenki megérdemel legalább még egy esélyt, bár azt nem írtad le, hogy miért lett vége, vagy mi vezetett oda hogy elváljatok..
Ésszel, odafigyeléssel, és azzal ha tesz az ember a dolgokért, sokmindent meg lehet oldani... persze ahhoz kellenek az érzelmek mindkét fél részéről, de azok alapján amiket leírtál, sztem megvan minden ahhoz, hogy a végén valami jó süljön ki ebből az egészből!

sok sikert!

Piszok Alfréd 2010.08.26. 13:51:59

@Frigyesur: én mindig ilyenekre asszociálok :D
Ok, dugjuk el a fagyiját, abban benne vagyok :) És csak zsíros kóla legyen a közelben :D

Commodus 2010.08.26. 13:52:31

@Frigyesur: Pedig az Uralkodó nekem szimpibb volt mindig is. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 13:52:54

@Frigyesur: Yoda egy lúzer.
Sorry. Palpatine az über csávó...
(Meg persze Vader)

Novbert 2010.08.26. 13:54:24

Se füle se farka ennek a posztnak.
Igen, persze, van olyan hogy két ember szakítás után újra összejön. Vannak akik sportot is űznek ebből. Olyat már láttam, hogy működött, mert mindkét fél megértette, hogy mi volt a probléma, és aztán az újrakezdéskor megpróbáltak ezen mindketten tudatosan változtatni. De hat TÉNYLEG fogalmad sincs, miért szakítottatok, akkor semmi értelme újra megpróbálni - hiszen mi a biztosíték arra, hogy nem követitek még egyszer ugyanazt a hibát.
Nem mintha a szakítás okának ismeretében már törvényszerűen együtt maradna minden újraösszejövős pár élete végéig, de azért hidd el, sokat segít.
Ja, és az őszinte beszélgetést én is melegen ajánlom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 13:54:37

@Takszi: Se vele se nélküle klasszikus.
Hát, kívánok sok sikert, és kitartást!

dex.ion 2010.08.26. 13:57:14

@Takszi: "A bnőm 30, én 26 vagyok, januárban jöttünk össze,de azzal az igazi mindent elsöprő szerelemmel,"

ilyenek ezek a harmincas nők, mikor bepánikolnak, olyankor már bárki csinálhat nekik gyereket...

nicknek 2010.08.26. 13:57:55

@Nathan D'Xantine: az a baj a se veled se nélküled... inkább nélküled... még ha veled is van:(

Gonosz Duracel 2010.08.26. 13:59:29

@gonosztojás: nem csalódtam benned Tojás! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:00:50

@nicknek: Dehogy. Én azt hiszem ott inkább sok a bizonytalankodás, meg az individualizmus.
Engem perverz módon vonz az ilyen érzelmi hullámzás.
Fene a hülye fejemet...

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:03:48

Ez a se vele se nélküle olyan mint egy fekáliató.
Vegőrsz egy darabig még benne, időnként az orrod is a szmötyi fölé kerül, aztán összecsap a szar a fejed fölött és elég ronda véged lesz..

Gonosz Duracel 2010.08.26. 14:04:24

@dex.ion: ne gonoszkodj már:D

@nicknek: nekem is volt ilyenem, vagy inkább csak ilyenem volt :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 14:05:11

@Nathan D'Xantine: igazán ördögien jól hangzik így első hallásra.:-) Két hét még semmi egy ilyen felállás tisztázására.

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:05:31

@Gonosz Duracel:
Szasz durci..
Ugyeugye? Igyekszem...:))
Te sem mehetsz a gumira?

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:07:39

@dex.ion:
Na az okosabbjánál azért gyereket még nem az elején, csak ha már virított valami cash-t is pali...

nicknek 2010.08.26. 14:09:01

@Nathan D'Xantine: azért ez önzőség valahol... mert tudod szeret a másik és tudod, hogy sok mindent megtehetsz vele... bár 2 hét, ahogy írják tényleg semmi, csak két ember kell hozzá.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 14:09:46

@gonosztojás: de mehetnék szerintem, de mostanába ezzel mérgezem magam, nem a velvettel:) te miért nem mehetsz?:D

@dex.ion: szted...

nicknek 2010.08.26. 14:10:03

@Gonosz Duracel: az élet addig hozza a hülyeségeket, amíg nem tanulsz belőle:) nagy közhely, de igaz

dex.ion 2010.08.26. 14:10:10

@gonosztojás: á, 30on túl a hormonok átveszik az irányítást...nekem is ez az egyetlen esélyem:)

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:13:36

@Gonosz Duracel:
Off:
Asszem Fásy Zsülike némileg elítélhető megkritizálása miatt repültünk kollektíve..
Nagyon bevadult a video hatására mindenki... a moderátor meg attól ami le lett írva.legalább is onnantól él a kitiltás.:))
On:
Soha nem értettem a szakítás utáni hirtelen kétszeres erővel feltámadt érzelmeket.
Önbecsapás,önkinzás,öngyilkosság.
Aminek vége, annak vége oszt passz.A melegített kapcsolat tele van alattomos aknákkal.

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:17:30

@dex.ion:
Hm...egy fenét.
Miből késett ki egy harmincas csaj? Én mindig azt szoktam mondani, a huszas évek arra vannak hogy kitombolja magát mindenki.Aztán jöhet az az életforma amit együttélésnek, házasságnak etc. hívnak, á la gusto..
Érettebb gondolkodás, érettebb ítélőképesség, és talán alaposabb egszisztencia.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 14:17:54

@gonosztojás: gyagyák vagytok:DD és ez meddig tart mármint a kitiltás ?:) am minden okés?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:19:32

@nicknek: Az önzés az egész alapja.
Két hajde önfeláldozó alkat soha a büdös életben nem kerül ilyen szituba.
Csak olyanok akik kellően egoisták.
De óhajtom dicsérni mindezt. Csak leszögeztem, mint tényt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:22:26

@nicknek: Ja, még két dolog:
Két hét jelen esetben kevés. Több idő kell, hogy mozduljanak a dolgok.

Másrészt meg soha nem tudhatod mit tehetsz meg a másikkal. Meddig bírja ki a hülyeségeidet. A kockázat folyamatos, hogy irgalmatlanul orrbabasznak. És persze az ember erre nyilván nem játszik rá tudatosan...

dex.ion 2010.08.26. 14:23:08

@gonosztojás: még nem késett ki, csak elkezd kapkodni a gyerek után ebben a korban.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:23:09

@Nathan D'Xantine: Izé... Freud.
Szóval:"De NEM óhajtom dicsérni mindezt."
Francba...

tizenot 2010.08.26. 14:26:30

Újrakezdésnek 0 értelme van.

Annyi történt hogy megunt a gecibe, aztán meg nem bírta szex nélkül, úgyhogy most ki kell engedni a magot valahova, na itt jössz te a képbe.

A legjobb amit tehetsz ha elmész hozzá, húzod az agyát, nem engeded hogy megdugjon, de még csak le sem szopod (ne menjen el), nála alszol meg minden, de semmi szex. Aztán valahogy utoljára még kibaszol vele valahogy, hadd emlékezzen rá mekkora balek.

nicknek 2010.08.26. 14:27:36

@Nathan D'Xantine: ok... voltam hasonló helyzetben... igazad van... feszegettük a határokat... szétmentünk... majd kibékültünk... fél év múlva megint... mindezek ellenére, volt egy plusz jó fél év.

De nem változtunk... nem változtattunk... annyit, hogy változott volna maga a helyzet...

Azt gondolom létezik újrakezdés... de idő kell a változásokhoz, hogy ne lépjen az ember ugyanabba a szarba...

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:28:11

@Gonosz Duracel:
Tudja rosseb.Pedig nem is zsidózott vagy cigányozott senki.Lepke,Uveg,Cucli látható a kanok egyrésze lett kiebrudalva.:))

Nathan DXantine
Ha két önfeláldozó alkalt jön össze, azok a leg veszélyesebbek.Mert nem tudnak egy idő után egymásra licitálni, és ébredni kezd a folytott agresszió és a düh..

nicknek 2010.08.26. 14:29:40

@Nathan D'Xantine: ha viszont ez a változás megtörténik... ugye tudod mi a kérdés?

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:31:28

@dex.ion:
DE miért kapkod??MIből késett ki? Legfeljebb megkímélte magát egy válástól..

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:33:50

@tizenot:
Hujjuj...
őszinte részvétem..:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:42:24

@nicknek: Ne légy szívbajos! Tedd fel a kérdést! :D

japanautos 2010.08.26. 14:43:54

@gonosztojás: "Aminek vége, annak vége oszt passz.A melegített kapcsolat tele van alattomos aknákkal. "

Él nélkül kérdezem: tapasztalat vagy meglátás? Komolyan érdekelne.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.08.26. 14:44:12

nem olvastam végig, de a kérdésre válaszolva: van. középiskolai barátnőm két szakítást követően ma a feleségem és a három "kistökös" utódom édesanyja. remélem, életem végéig így marad...

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:45:58

@anyádbogár:
Hja...
Azok a fránya kompromisszumok..:)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:47:14

@gonosztojás: No persze. De ők szépen nyírják majd egymást, kiprovokálva a válaszcsapást, hogy megmártózhassanak az "szenvedek érte" feelingben.
Tartós kapcsolat.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.08.26. 14:51:18

Hát baby nem csak ebbe nincs értelme újra belekezdeni, hanem semmibe, amíg ennyire nem vagy tisztában magaddal, illetve amíg ennyire hárítasz. Mi az a süket duma, hogy nem tudod miért lett vége? Feldobtatok egy érmét és aznap fej lett nem írás? Ugyan már, Nyilván volt látható közvetlen ok, és nyilván meg lehet találni mögötte a valódi okot.

Na utána elkezdhetsz elemezni. De általában az van, hogy ahogy távolabb kerülsz a másiktól és ezzel egyben a kapcsolatotok problémáitól, azok kisebbnek tűnnek, a vonzalom meg ehhez képest nagyobbnak. Így szoktak évekig tiki-takizni az emberek. Szakítás után NAPOKIG nem kommunikáltatok? Hát ez komoly. Sőt, még hiányzott is... Te ez az első kapcsolatod? :))

nicknek 2010.08.26. 14:51:36

@Nathan D'Xantine: :DD
A kérdés az ennek a fejlődésnek és változásnak a hatására a két ember milyen lesz, merre mozdul el stb... de ha ennek ellenére még mindig úgy érzik újra lehet kezdeni... akkor azt meg kell tenni. Már csak azért is, mert azt gondolom azok az elméletek, idióta elvek stb. a lehetőségektől fosztanak meg minket... És ezzel nem sarkallok senkit arra remélem, hogy fejjel menjen a falnak...

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 14:54:11

@japanautos:
Allah nagy és kegyes...
Csak a bölcs előrelátás -eddig....:)

Nathan D'Xantine
A "szépen"-ben nem vagyok biztos..persze ma keletje van a mazochizmusnak..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 14:56:20

@nicknek: Hát ez adott.
A változástól azért van beszarva mindenki(én is), mert akármi lehet belőle.

Pedig a fejjel falnak menés nagy buli! ;)

tizenot 2010.08.26. 14:56:26

@nicknek: Te tuti nem csavo vagy, vagy latens meleg. Ha baszas utan is vagysz a tarsasagara akkor o az igazi, ha nem akkor kuka.

Elemezgetni az iskolapadban kellett volna.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.08.26. 15:03:29

"Létezik olyan, hogy a szakítás után újra összejön egy pár? "

persze, hogy létezik! én ezt vagy ötször eljátszottam életem nagy szerelmével, akit a sokadik visszafogadásom után el is vettem feleségül.
nyolc hónap múlva már külön éltünk, aztán elváltunk. azóta együtt élek életem következő nagy szerelmével, habalababala... ;-)

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:04:54

@tizenot:
hehe..
Minek cifrázni..
In medias RÉS, aztán kuka..:))
Jó...

tizenot 2010.08.26. 15:10:17

@gonosztojás: Ahogy mondod. Kar gondolkozni. A ferfi mar ott elveszti a ferfiassaga 99%-at ha a parkapcsolati kerdeseken elkezd aggodni, gondolkozni, varialni.

Ott a no, megbaszod. Ha ezutan kiurulve is at tudod olelni akkor mehettek akar egyenesen az anyakonyvvezetohoz is.

Amugy en ugy tapasztalom hogy altalaban azok gondolkoznak ilyen kerdeseken sokat akiknek keves kapcsolatuk volt = rondak, hulyek, egyeb nyavalyaik vannak. A tobbi a fenti modszert hasznalja, lefekszik jo sokkal, azt akit nem okad le az ejakulacio utan 1 seccel azt elveszi felesegul.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 15:15:21

@tizenot: te se vagy egy bonyolult lélek

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:15:25

@tizenot:
Hát nem tudom...
Lássuk csak..aszongya': mmmm...mm (számol)hm...
az elved szerint már lenne jóegypár feleségem..
Így nem jó.

nicknek 2010.08.26. 15:18:12

@tizenot: :)) neked tényleg annyi eszed van, mint ami látszik? ez költői volt

tök más kérdésre nyomod itt a baromságokat...
ez biztos valami jól begyakorolt szöveg ugye?
Ha már nem tudsz értelmeset mondani ahhoz amit írtam, hagyjuk egymást békén...

lovacska30 2010.08.26. 15:18:49

latom jött hideg meleg, szerintem minden kapcsolat mas es minden helyzet egyedi, mi is szetmentünk-én sem értettem, h miert, senki sem(persz kesöbb kiderült, h azert mert en 6 evvel vagyok idösebb ö meg beparazott,-esetleg vki mondott neki vmit- h en mar gyereket akraok biztosan es ha meg nem estem eddig "veletlenül" teherbe akkor biztos h nagyon rövid idön belül fogok..)
Aztan nem birta talalkoztunk párszor majd kibékültünk, most mar közelitünk a 3 évehez, szerencsére nem változtunk es minden ugyan olyan jo maradt mint volt, arral meg h miert történt ez ez egesz egyszer beszeltünk, megnuygtattam, h ha ferjhez akarnek menni es gyereket szülni akkor mar megtettem volna, mert volt mar ra jelentkezö, különben nem beszélünk rola,nem hanytorgatjuk nem vagunk egymas fejehez semmit csak örülünk egymásnak..
DE pl az exemmel ott tenyleg bajok voltak sokszor szakitottunk es kibékültünk utanna soha nem lett jobb semmmi hanem csak rosszabb, szoval kedves posztolo, nektek kell a szivetekre tenni a kezeteket es tudni h ez müködö képes kapcsolat, csak vki berezelt, vagy tenyleg bajok vannak...

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:19:06

@tizenot: úúristen de jóófej vagy...

gnsz 2010.08.26. 15:20:26

@gonosztojás:

"Én mindig azt szoktam mondani, a huszas évek arra vannak hogy kitombolja magát mindenki.Aztán jöhet az"

Alapjában véve senkiből sem lesz pedánsabb ember attól, hogy csakazértis jó sokszor odaszarik-hugyozik a szomszéd ajtajába, mielőtt új életet kezd.

Ez inkább a mifelénk divatos "kurvából lesz a legjobb feleség" -elv egyik variánsa, sok szerencsétlen férfi ezzel a baromsággal áltatja-vigasztalja magát, mivel a környezetét ismerve másban nagyon nem tud bízni. :D Pedig ez az esetek többségében egy életszerűtlen fasság, olyan mint amikor a drogos azt mondja, h ez vót az utolsó adag heroin v mikor a szakadt alkesz azt mondja, h ez az utolsó pohár pálinka. Úgyse az lesz, a kevés kivétel meg csak azért van, h erősítse a szabályt.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 15:23:59

@gonosztojás: ja, utána abba kell hagyni más nők dugását!

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:25:36

@Gulrich néni a szuterénből: nem hiszem h tojás a tombolás a szomszéd lehugyozására értette:DD

tizenot 2010.08.26. 15:25:47

@lovacska30: Ha valakit szeret az ember akkor akar tole gyereket, kortol, meg mindentol fuggetlenul. Ha egy ferfi huzza a szajat a gyerek temara akkor nem te vagy neki az igazi, nem veled akarja leelni az eletet.

Ez egy jo kis kerdes amugy, itt elvalik az ocsu a buzatol.

dex.ion 2010.08.26. 15:27:08

@tizenot: azé ez se pont így van, 30 felé/fölött a legtöbb férfi/nő akárkivel csinál gyereket.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:27:51

@tizenot: te még is hány éves vagy? csak mert iszonyatosan értesz a nőkhöz, kapcsolatokhoz stb.

SzCsaba 2010.08.26. 15:28:58

jesszus micsoda szenvelgő poszt. ha a pasinak nem jön össze az utód vissza akar térni a jól bejáratott... utakra. mindig így volt és mindig így lesz. ha újra kezditek egészen addig fog tartani amíg fel nem tűnik az újabb kísértés. mókuskerék, jó szórakozást hozzá.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 15:29:17

@Gulrich néni a szuterénből: néni kérem, de nem csak szenvedélybetegek vannak ám :)
Nyilván a "kurvából lesz a legjobb feleség" nem igaz, de "a húszas években tomboljuk ki magunkat"-nak létezik egy olyan értelmezése, hogy _kipróbálunk_ sok mindent, aztán ami nem jön be annyira, arra persze nem szokunk rá. És ez elejét veheti annak a sóvárgásnak, ami majd később jön (mikor az ismerősök nosztalgiáznak a régi élményeken), hogy jaj, nekem ez kimaradt, nosza próbáljuk ki. Csak akkor már késő persze, illetve súlyosabb következményekkel jár.

tizenot 2010.08.26. 15:29:43

@nicknek: Az a baj hogy nagyon elpuhult az ember, nagy reszuk azzal tolti az idejet hogy magat tori olyan faszsagokon hogy szeret-e vagy nem a masik. Eredmeny: ongyilkos, lelkibeteg faszok.

A kerdes mindig az: baszik vagy nem? Ha nem akkor tepek a kocsmaba, ha igen akkot toljuk azt majd elvalik mi lesz. Faszt kell bonyolitani.

tizenot 2010.08.26. 15:30:51

@SzCsaba: Uccse ertik meg, nem tudjak milyen az amikor mar feszit a sperma, a volt baratno meg pont keznel van.

tizenot 2010.08.26. 15:33:53

@dex.ion: Ja, amelyiknek nem volt eleg csaja es ezert sajat magaval sincs tisztaban igy az elso szembejovo kopasz puncinak odaadja magat, mert eddig meg nem lattot olyat es az ujdonsag varazsat osszekeveri a szerelemmel.

Na ezekbol lesz aztan az igazan "jo" hazassag.

dr. gernika 2010.08.26. 15:34:35

@Frigyesur: "A munkavállalót végkielégítés illeti meg abban az esetben is, ha ő szünteti meg jogszerűen a munkaviszonyt rendkívüli felmondással."
Hoppá!

nicknek 2010.08.26. 15:35:48

@tizenot: ez ok... de ez is érthető viselkedés, mert sokan gyászként és fájdalomként élik meg azokat a kérdéseket amiről írsz... van igazság abban amit írsz, de a baszásig is el kell jutni... vagy tényleg belevágsz a közepébe?

gnsz 2010.08.26. 15:37:00

@dex.ion:

"akárkivel csinál gyereket."

Ja oszt ha kész a gyerek, akko mehet a válás, gyöhet a tartásdíj oszt péntek esténként megint lehet menni külföldifaszt szopikázni a szimplába, a gyerek meg maj' felneveli magát otthol a retekklub előtt. : > Sztm a harmincas nőknél gyakorlatilag lehetetlen előre kiszűrni, h melyik az amelyik csak fejőstehént lát a fasziban amikor gyereket akar, ezért nem is szabad őket túl komolyan venni.

nicknek 2010.08.26. 15:37:16

@Drága IV gernika: gondolom a szerződésben található pontok valamelyike nem teljesül csak akkor... vagy nem?

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:41:19

@Gulrich néni a szuterénből:
Hááát...(vakarja a fejebubját..) nem egészen ilyesmit gondoltam.
Arra értettem hogy sok, az emberi természetből fakadó, prognosztizálható kapcsolati ütközéspont lenullázódik arra az időre.

tizenot 2010.08.26. 15:46:48

@nicknek: Valami alakul. Hiv. Kapcsolatot keres. Lesz ez-az, kb. 2-4 nap alatt az agyban kotunk ki. Na onnan meg par honap es utana fel lehet tenni a fenti kerdest. Baszas utan, ures vagyok, mit tennek legszivesebben:

1. meginnek-e egy sort
2. fal fele fordulva aludnek
3. megolelnem

Ha a harmas valasz jon ki akkor bajban vagy. Mindenesetre a nagy tobbsegnel mar az elso szex utan az 1-2 jatszik.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:48:57

siránkoztok TI férfiak hogy a nők később akarnak szülni és nem huszonévesen mert előbb fontosabb nekik a karrier + hasonlók, buliznak stb. akkor kérdem én, hogy melyik huszonéves fiú akar elvenni egy csajt feleségül és családot alapítani???melyik? mert ugye így ha nincs ilyen vállalkozó, mert a srácok inkább minden csajt megdugnak akit és ahol érnek, buliznak, piálnak stb. akkor az a huszon éves lány hiába akar családot, férjet...

Commodus 2010.08.26. 15:49:26

@tizenot: te a b@száson kívül semmi érdekeset nem találtál az életben?

dex.ion 2010.08.26. 15:49:31

@tizenot: én megkérném h hozzon egy sört és ébresszen fel ha visszaért vele.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 15:49:52

@Gonosz Duracel: Mi az, hogy TI férfiak???
Hol siránkoztam én? Vagy az itt előforduló hímek többsége?
Sehol.

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:50:17

@tizenot:
na így már sokkal érthetőbb..
végül is a hétköznapi együttjárást ecsetelted kevésbé körülhímezve..:)))

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:51:46

@tizenot: egy két találka+egy két dugás után mégis miért akarnád megölelni, nem is ismered az ég szerelmére...aki meg lefekszik veled 2 nap után az meg is érdemli hogy lehányd

tizenot 2010.08.26. 15:52:33

@Gonosz Duracel: Hahahaha latod ezert vagytok szanalmasok. Azt hiszitek hogy a ferfiak a TI csaladalapitasi vagyaitoknak a puszta eszkozei. Hat a nagy lofaszt.

Mi szerencsere - mivel geci okosak vagyunk - jol ki tudjuk ezt hasznalni, ugy teszunk mintha csaladot akarnank (szerelem meg minden aha) megdugunk es tovabballunk. A sajat alantas gondolkodasotok teszi lehetove hogy kihasznaljunk titeket. De szep is ez.

gnsz 2010.08.26. 15:53:12

@dex.ion:

biztos, h nem mindegyik, de a fasse fogja bogozgatni h melyik :) Neki kevesebb a vesztenivalója, a férfi ki van szolgáltatva ha belemegy, ettől kezdve nem jó.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:53:25

@Nathan D'Xantine: folyamatosan ez megy...a nők szemét kurvák, bulizni, dugnak, isznak, drogoznak, nem akarnak családot alapítani két szép gyerekkel meg egy jó kis férjjel pedig a férfiak mindent megtesznek ez ügyben, nah nem akarok csúnyát mondani...

Gonosz Duracel 2010.08.26. 15:55:10

@tizenot: pont erről beszélek te agyas...ez a borzasztó hogy ilyen gondolkodású emberekkel kell egy Földön élnem...

@dex.ion: hurrá! hurrá!:DD

tizenot 2010.08.26. 15:56:38

@Gonosz Duracel: Szerintem is amugy az az igazi amikor hosszas elozetes ismeretseg fordul szerelembe, nem jo annyira rohanni.

Foleg a netes tarskereso faszsag a leggazabb amikor ket - egymasnak amugy bejovo - ember ott toporog hogy akkor most valami tortenni fog, de az illendoseg miatt meg kavezgatnak ket napig. Gaz. Jobb az igazi, a vadaszat. A kollegano, a bótoslány stb...

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:56:52

@dex.ion:
Azé' ne tegyél felelőtlen kijelentéseket ..
legalább egy kérdőjelet tegyél így: "én!(?):D"

Commodus 2010.08.26. 15:57:15

@tizenot: valahogy veled kapcsolatban nem a "geci okos" jelző jutott az eszembe...

dex.ion 2010.08.26. 15:57:43

@Gulrich néni a szuterénből: a férfiak mindig ki vannak szolgáltatva! le a nőuralommal!

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 15:59:32

@dex.ion:
Na ezaz!
Szabotáljuk a portölést meg a mosogatást!
Szakszervezetbe!

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:00:03

@Gonosz Duracel: teljesen jogos. De szerintem neked a 30 év alattiak között kár is keresgélned életed párját, vagy csak türelmesen. Az a férfi, aki 30 alatt már komolyan családot akar, az olyan csodabogár, hogy biztos van más defektje is :)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:02:38

@tizenot: mondasz te értelmes dolgokat is :)))

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:02:54

@Piszok Alfréd:
Ja...én már fél éve ajánlgatom ezt a Durcinak..:)))

tizenot 2010.08.26. 16:03:29

@Gonosz Duracel: A nok basztak el, mert kb. arucikknek tekintenek. Ti rugtatok fel a szabalyokat eloszor ugyhogy akkor most igyatok is meg a levet. Ha mi arucikkek vagyunk, akkor ti meg mocskos ringyok akiket naponta cserelgetunk.

A kulonbseg az hogy mi nem rinyalunk minden nap a helyzet miatt, hanem alkalmazkodunk hozza es kihozzuk a belole a szamunkra legjobbat, kiralyok vagyunk a szemetdombon is amit ti csinaltatok nekunk.

Meg kozben arra is rajottunk hogy nem is olyan szar ez a szemetdomb :D

gnsz 2010.08.26. 16:03:33

@Gonosz Duracel:

"pedig a férfiak mindent megtesznek ez ügyben"

Értjük az iróniát, de "a férfiak" helyes magyar fordítása itt az, hogy "a férfiak, akiknek valamiért nem kellettem". Na ez a startvonal, innen kell továbblépdelni a következtetésekkel. :>

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 16:03:37

@Piszok Alfréd: Mindenkinek van defektje.
Ez jár amellé, hogy civilizációban nősz fel.

nicknek 2010.08.26. 16:03:42

@Nathan D'Xantine: :)) hát ha már pótcselekvés... jobb inni, mint vásárolgatni:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 16:03:45

@Gonosz Duracel:

Akartam én előbb is, csak nem találtam megfelelő nőt hozzá. Már megvan :) Jelentkezők, lasszózók voltak bőven, de nem ütötték meg a mércét :)

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:05:55

@tizenot:
Hoppáhoppá!
Kezdesz belejönni...))

Csirke72 2010.08.26. 16:06:41

Hát az ujabb faszság...

Ami nem mkegy nem kell eröltetni. Valami oka volt, hogy szétválltak. Utána miért keresgetni az okokat.
Az, hogy a biológia dolgozik mindkét félben az nem jelenti 1 kapcsolat folytatását. Nincsen értelme és pont erröl szól az élet.
Ha kimondom, hogy nem mükszik akkor abban van valami.Lehet, hogy csak kis szusszanatot akart mindkét fél de pont ez az. Akivel szivesen vagyok éjjel nappal azzal nem szakitok idöszakosan sem...
Ez csak utópia és megszokás... Ezen a ponton kell túllépni és nem a visszautat keresni, miért nem hiv, nem keres stb.
Pont az a lényeg, hogy ne keressen...

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:06:54

@tizenot: haaa haaa haaa mi tekintjük a férfiakat árucikkeknek amikor egy dugás után te akarod lehányi a nőt akibe 5 perccel ezelőtt még benne voltál?? gondolkozzál már el, ha van mivel...

@Kedves Nard: akkor te egy kivétel vagy :) és örülök neki :D

@Piszok Alfréd: erről beszélek, végre vki aki megérti hogy miket pötyögök :)

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:07:17

@gonosztojás: akkor te egy jó karban levő 30-as vagy :D

@Nathan D'Xantine: persze hogy van, de nem mindegy, mekkora :)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:08:09

@Gulrich néni a szuterénből: attól hogy sértegetni próbálsz, nem lesz igazad, és nem fogsz okosabbnak tűnni, csak szólok...

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:08:35

@Gonosz Duracel: na jó, de te mondtad, hogy 30 felett nem érdekel senki. Akkor?

Commodus 2010.08.26. 16:08:49

@Gonosz Duracel: ez így nagyon egyoldalú. :) Megfelelő nőt éppúgy nehéz találni, de ha találsz, azt nagyon megbecsülöd. Egyébként huszonéves vagyok, és családot is szeretnék, szóval van ilyen. :)

dex.ion 2010.08.26. 16:09:42

@Piszok Alfréd: ideális esetben fordítottan arányos a bankszámlával meg a farokmérettel:)

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:10:34

@Piszok Alfréd:
vagy harmincas karóm van..)))DD
De ez részletkérdés..

dex.ion 2010.08.26. 16:12:14

@Frigyesur: "Egyet mindenkepp fel tudok mutatni Nardon kivul. :))"

ugyan frigyes, elpirulok!:)

Bejgli 2010.08.26. 16:12:16

szerintem ilyenkor még igen..

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 16:12:29

@Gonosz Duracel: Siman van olyan is. Egyet mindenkepp fel tudok mutatni Nardon kivul. :))

Nem ertem ez a sirankozast noi felrol sem. Ha az ember aszerint el, ahogy elkepzeli az eletet, idovel ugyis akad valaki olyan, akivel egyeznek az elkepzelesek. Sirankozni olyanok szoktak, akik nem aszerint elnek. Ha valaki tobbet akar puszta szexnel, ne menjen bele. Ha valaki korrekt kapcsolatot akar, ne kezdjen nos pasival. Ha valaki irtozik a buta emberektol, minek keresi a tarsasagukat??

A ferfiak detto. Acsingoznak a sok nore, holott semmilyuk sincs meg ahhoz, hogy hoditsanak az akaratukon kivul. Se kulso, se belso, csak nyimmogas. Hihetetlen.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:13:05

@Commodus: akkor te egy csodabogár vagy Alfi szerint:DD

@Piszok Alfréd: nem zárkóztam el tőle teljesen...

Commodus 2010.08.26. 16:14:12

@Frigyesur: maximálisan egyetértek. :)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:14:15

@Frigyesur: ezt nagyon jól összefoglaltad :)

tizenot 2010.08.26. 16:14:38

@Gonosz Duracel: Ferfikent szamomra alap hogy fontos dontest csak teljesen uresen hozok, mert akkor vagyok a legkevesbe hajlando kompromisszumokat kotni a no kedveert, akkor tudok a legjobban a felső agyammal gondolkozni.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.08.26. 16:14:59

Megszokáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááás! pont.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:15:29

@Frigyesur: na jó, de Kitty is meg Nard (meg a többiek) is kivételek. Persze, mondom, ezért kell a szakítóson ismerkedni :D

A többiben is egyetértünk :)

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:16:25

@tizenot: ez meg már nem a női nem hibája hogy te csak akkor tudod használni az agyad ha üres a puttony...

dex.ion 2010.08.26. 16:16:36

@Frigyesur: semmi lyuk sincs meg nekik, se az első, se a hátsó?:)

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 16:16:54

@dex.ion: :D Ja, telleg, te kikopott hazassagparti es csaladapa vagy. :P

@Commodus: :) En nem is ertem hogy miert netezzunk, amikor olyan normalisak vagyunk. :D

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:17:23

@Gonosz Duracel: akkor nem vagy reménytelen eset :)

dex.ion 2010.08.26. 16:17:32

@tizenot: érdekes, nekem is szarás után vannak világmegváltó terveim.

gnsz 2010.08.26. 16:17:37

@tizenot:

"Foleg a netes tarskereso faszsag a leggazabb amikor ket - egymasnak amugy bejovo - ember ott toporog hogy akkor most valami tortenni fog, de az illendoseg miatt meg kavezgatnak ket napig"

...ha érdekel a ritka kivételek egyike, adok egy mélcímet : > (nlcafés, első randin dugható, mélyérzésű harmincas : > )

nicknek 2010.08.26. 16:18:03

@Frigyesur: Mester ismét jól szóltál... emléxel Obivan mester szavaira az ügyben? "Én csapdát érzek. Sétáljunk bele!"

dex.ion 2010.08.26. 16:18:18

@Frigyesur: sosem tudhatod, h mire vágyom a lelkem legmélyén:P

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:19:32

@tizenot:
Cseszd meg ez az "csak üresen" dolog addig működik amíg meg nem emeled a takarót és rá nem nézel a csaj fenekére..aztán oda az összes megfontoltságod..

tizenot 2010.08.26. 16:20:21

@Gonosz Duracel: Nektek akkor van nem beteljesedett erzesetek ha nincs ferj meg csalad, nekunk meg akkor ha nem szortuk el a magot. Ez a termeszet torvenye.

En ezt megtanultam es alkalmazkodom hozza, fontos dontes elott dugok/kicsavarom, igy nem tudtok befolyasolni. Mondhatni ezzel felulkerekedtem a termeszet torvenyen :)
Ti meg? Ti meg az aldozatai vagytok ennek a torvenyszerusegnek.

Na akkor most ki a kiraly? :D

dr. gernika 2010.08.26. 16:21:15

@Takszi: Viták, veszekedések, problémák mindig lesznek, hiszen két külön ember vagytok, óhatatlanul adódnak súrlódások. A gond ott van, ha nem tudtok kibékülni, ha egymást vádoljátok. Szerintem ha annyiradeannyira nagy az egymásraérzés, kis marhaságok miatt ne szakítsatok többet.

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:22:11

@Csirke72:
Na mia stájsz tollas..felkelt a nap az USA-ban?

tizenot 2010.08.26. 16:22:26

@dex.ion: Ja igen, szarni is jo. Mar majdnem olyan jo mint a szex.

tarquin - védőháló nélkül 2010.08.26. 16:22:48

@tizenot: Úgy kezdődött, hogy visszaütöttünk, tudjuk.:-)

dex.ion 2010.08.26. 16:23:07

@tizenot: "En ezt megtanultam es alkalmazkodom hozza, fontos dontes elott dugok/kicsavarom, igy nem tudtok befolyasolni."

elképzelem ahogy kivered az abc közepén, ha nem tudod eldönteni, milyen sonkát vegyél:D

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:25:12

@tizenot: ha te királynak képzeled magad akkor én a Világ Urának! :DD komolyan olyan mintha eddig nem olvastad volna el amit írkáltam neked! a szaráshoz hasonlítod a szexet?:DD igazán jó lehet veled dugni:DD

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:25:52

@dex.ion:
na ott a tíz pont:)))
nyehehe...

nicknek 2010.08.26. 16:26:35

@Gonosz Duracel: Egek Ura:) Láttad?Olvastad?

gnsz 2010.08.26. 16:29:27

@Gonosz Duracel:

eszem ágában sem volt sértegetni és természetesen a butaságomat sem állt szándékomban leplezni

csak valahogy olyan furcsának tűnt az "a férfiak" mint a mondat alanya : >

Csirke72 2010.08.26. 16:30:16

@gonosztojás:

USA-ban? Nem vagyok én az USA-ban.

A náp már korábban felkelt....

dex.ion 2010.08.26. 16:33:08

@Gonosz Duracel: lesz ebből a villamosból még nagy lamúr:)

gonosztojás (törölt) 2010.08.26. 16:34:30

Na, bármennyire is maradnék, szólít a kötelesség, orevoár..
kellems további csevejt, mentem.
Sziasztok.
Durci érdeklődd már meg a többiektől ki van még kitiltva a cukorkáról ha tudják.Köszi.

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 16:35:18

@Piszok Alfréd: Es mindenki kivetel, aki huszonevesen hazasodik? Vagy a galad nok ejtettek oket csapdaba? ;)

@nicknek: :DD Perszehogyemlekszem. Bar a nexust csak sejtem jelen esetben...

@dex.ion: Hazassagra es csaladra biztos nem. :P

Csirke72 2010.08.26. 16:37:16

Elég unalmas ez a mai nap:)

dex.ion 2010.08.26. 16:39:24

@Frigyesur: már megint kezded ezt a "jobban ismerlek mint te saját magadat" stílust. nemgyerebe:P

Piszok Alfréd 2010.08.26. 16:39:40

@Frigyesur: mindenki :D
Fogalmam sincs, a 20-as évek vége felé már biztos nem annyira.

tizenot 2010.08.26. 16:41:19

@Gonosz Duracel: Nemtom, leszarom hogy milyen, az a lenyeg hogy nekem legyen jo.

gnsz 2010.08.26. 16:42:44

@Gonosz Duracel:

azt elhiszem, ma is mijjen kis ügyi vótá : >

Na mindegy én jól szórakoztam, ez a lényeg : >

én most L, további szép napot mindenkinek, aztán csak semmi veszekedés, legyen békesség meg ceji : >

nicknek 2010.08.26. 16:44:50

@Gonosz Duracel: olvastam... este válaszolok... sport van

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 16:46:29

@dex.ion: Nem mondtam. De erosen ketlem, hogy ez a vagy lenne a valosag, es mindaz, amit irsz csak egy felvett szerep. Semmi ertelme nem lenne eloadnod magad.

@Piszok Alfréd: Ja jo, akkor mindenki. :D

Gonosz Duracel 2010.08.26. 16:47:35

@gonosztojás: oki sziia toji!

@tizenot: és akkor mi tekintünk titeket árucikkeknek? nah ez a szánalmas, azt se tudod mit írsz már...

dex.ion 2010.08.26. 16:49:22

@Frigyesur: mikor ilyen szigorúan írsz, mindig elképzellek a római légióban, ahogy a keresztre feszítésre ítélteket ostorozod...
hagy tudjam már jobban, mit akarok:) vagy ne? majd te jobban tudod?:D lol

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 16:51:20

@dex.ion: Ööö, ilyet sem kepzeltek meg rolam :D
Ööö, szerintem nem azt irtam, hogy jobban tudod. De folyton zrikalod a noi nemet, meg hogy nem birod a komoly kapcsolatot (remelem nem kell ideznem, mert az biztos nem menne). Most meg josz azzal, hogy en jobban tudom, mert elfogadom amit irkaltal korabban?! Nezd, legyen neked sanyi, tudomasul vettem, hogy csaladot akarsz. :)

dr. gernika 2010.08.26. 16:54:42

@gonosztojás: "Asszem Fásy Zsülike némileg elítélhető megkritizálása miatt repültünk kollektíve.."
Bárki is vagy, Nard csípne téged.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.26. 16:54:44

@Frigyesur: Csak aztán hozzá ne menj hirtelen felindulásból...
:D

inci-finci (törölt) 2010.08.26. 16:59:51

@Frigyesur: ez egy ügyes csőbehúzás volt :)

dex.ion 2010.08.26. 16:59:52

@Nathan D'Xantine: nem lehet, nem vagyok részeg.
:)

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 17:00:31

@dex.ion: Igazannincsmit. :) Azert megkerdem, tekitve az elozmenyeket: novel akarsz? ;)

@Nathan D'Xantine: Aaa, eselyem sincs, tul alacsony vagyok neki. :)) Meg egyebkent is sorban allnak nala a nok. :))) Meg en mar megtalaltam eletem ertelmet. :)

dex.ion 2010.08.26. 17:01:29

@Frigyesur: haha. :P
igazából a nő csak szükséges rossz. gyerek kéne, nő nélkül.

inci-finci (törölt) 2010.08.26. 17:04:46

@dex.ion: legyél buzi és fogadjatok örökbe :)

vagy legyél Ronaldo

"Amerikai béranyától született Cristiano Ronaldo gyereke! A hírek szerint nem véletlen, hogy titokban marad az anya neve, azonban a játékos nővére, Katia Aveiro szerint san diegoi az anyuka és egyenlőre a névtelen kissrác június 17-én látta meg a napvilágot Amerikában. Nem véletlen, hogy a család a megszületése óta gőzerővel azon dolgozik, hogy minél hamarabb Madeirára vigye a babát. Azonban C. Ronaldo addig is új, orosz kedvesével kavar."

ő is buzi de egyedül is gyereket gyártat.

dex.ion 2010.08.26. 17:05:38

@inci-finci: elhiszem h neked bejött, de én inkább maradnék a nőknél. :)

inci-finci (törölt) 2010.08.26. 17:10:13

@dex.ion: cinikus kis hőscincérem, kettőnk közül én nem én mondtam: "gyerek kéne, nő nélkül." :D

Frigyesur (törölt) 2010.08.26. 17:10:57

@dex.ion: Es miben akarod kihordani? Egy szatyorban? :D

dex.ion 2010.08.26. 17:11:14

@inci-finci: de arra te bíztattál, h legyek buzi:)

inci-finci (törölt) 2010.08.26. 17:14:30

@dex.ion: csak segíteni akartam távolról hogy megvalósuljanak az álmaid :P

dr. gernika 2010.08.26. 17:21:22

@tizenot: Ilyesmit már csináltam.

Gonosz Duracel 2010.08.26. 17:38:01

@inci-finci: inci mindenkin csak segíteni akarok:d mert ő ilyen jó szándékú :))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 17:41:24

@Drága IV gernika: rossz kislány, hát szabad ilyet? :D

Theremin 2010.08.26. 17:51:16

@Devil2: Ananász héja a zavaron.

dzsaszper 2010.08.26. 17:53:45

Ismerek olyan párokat (többet is), akik egyszer szétmentek, tudták hogy miért nem passzolnak össze, mindketten változtak (jellemzően min. másfél év szünet alatt) külön-külön, majd egymásra találtak és azóta is együtt vannak (sok éve).

De ha gyors egymásutánban történt a szétválás és az összemelegedés[i kísérlet], és nem is tudjátok, miért mentetek szét, akkor bizonyára nem erről van szó, hanem valóban se veled se nélküled van kialakulóban.
A poszt szerzője jobban jár hosszútávon, ha a nélküledet választja a se veled se nélküled helyett.

És önmagában nem baj az, ha nem tudtátok tudatosítani, miért mentetek szét. Ha szétmentek, jellemzően van valami komoly a háttérben, mégha egyikőtök oldaláról sem tudatos.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 17:56:14

Csudát. Manapság menő szétmenni meg összejönni. Aki mást mond, az csak azért mondja, mert az is menő.

Theremin 2010.08.26. 18:00:14

@Gonosz Duracel: éhen maradtam...
Pedig úgy paszíroztam h majd kiesett a szemem.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 18:09:00

@Gonosz Duracel: bizony. Látod, Theremin is éhen maradt. Engem sem akarsz megmasszírozni. Mi lesz így?

sushi7 2010.08.26. 18:26:56

Nem hiszek az újrakezdésben... de ki tudja. Talán csak nálam nem jött be.

nicknek 2010.08.26. 18:39:08

hogy áll a mai sztori??? férjhez ment már a leányzó?:))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 18:43:04

@nicknek: á, még csak nem is főz...

nicknek 2010.08.26. 18:49:56

@Piszok Alfréd: be kell törni:D mit javasoltok?:))

Piszok Alfréd 2010.08.26. 18:52:21

@nicknek: mivel én feleségül nem akarom venni, nem szólnék bele ebbe :D

dex.ion 2010.08.26. 18:55:43

@Piszok Alfréd: nem, de tudok azonosulni a mondanivalójával. :)

inci-finci (törölt) 2010.08.26. 18:55:46

@dzsaszper: én nem szoktam más után újra megkúrni a nőt. kivétel ha kapcsolatban van :D

mai napi csirkeadagunk a tengerparti 50es nőn nyammogó vén kantól:

"Csirke72 2010.08.26. 17:33:54
@Kendaq Pendragon:

Szánalmas vagy! Legalább ne uszisd a többieket ilyen faszságra!

Neked is azért nincsen melód mert nem megfelelö helyen keresel. Miért nem mész külföldre?
Miért nem mész távolabb a lakóhelyedtöl?
Azt meg ne mondd, hogy a világon sehol sincsen munka!

Èn is németben élek pedig otthon szeretnék, de ha itt fizetik meg a munkaeröt....

Amugy a nyelvtudás sem feltétel, mert ahogy itt a lengyelek segédmunkás megszólal abból aztán nehéz a németet kivenni és mégis van munkája"

nincsen ottan hideg a fűszoknyás lányokhoz? micsoda pofa kell dajcslandból előadni a tengerparti pancsolós kislányt:D

nicknek 2010.08.26. 19:03:03

@Piszok Alfréd: én is csak tanú vagyok... csak még nem tudom mire:))

@Gonosz Duracel: hallom ma nem főzöl... eszünk pizzát?:)

Theremin 2010.08.26. 19:41:07

@nicknek: bakker ez az!
Nincs főzés, megy a pizzarendelés.
Fiúk nagyon könnyen feladjátok!

Theremin 2010.08.26. 19:42:31

@nicknek: Tépd le róla a ruhát és nehagyd szóhoz jutni.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 20:17:09

@Theremin: szerinted ettől elkezd főzni?

nicknek 2010.08.26. 20:51:06

@Piszok Alfréd: egyáltalán hogy kerültem én a képbe?:)

Theremin 2010.08.26. 20:52:11

@Piszok Alfréd: Ha elég jól csinálod akkor még takarítani is.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 21:04:00

@nicknek: ilyen képbe? te mondtad, hogy be kell törni.

@Theremin: az nem izgat.

dr. gernika 2010.08.26. 21:13:23

@tizenot: Hát ha én mindenkihez hozzámentem volna, aki kiürülve ölelgetett...

Theremin 2010.08.26. 21:26:32

@Piszok Alfréd: Szerintem egy szál otthonkában meg combfixben porzsívózva izgatna.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 21:40:05

@Theremin: akkor izgatna, viszont mindjárt nem is porszívózna. Már ha tényleg csinos, mert ezt azóta sem tudjuk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.26. 22:37:49

@Drága IV gernika:

Hát ha én is elvettem volna azokat akik kiürülve ölelgettem... :)

dr. gernika 2010.08.26. 23:25:50

@tizenot: Azért irigylem azt a kábé kettő dobozt, amibe az élet dolgait pakolgatod....

dr. gernika 2010.08.26. 23:32:48

@nicknek: Hát az én szerződésem köszönőviszonyban sincs a jelenlegi munkakörömmel. :D

dr. gernika 2010.08.26. 23:35:13

@tizenot: Nálam _minden_ esetben a 2. pont játszik, akár szerelmes vagyok, akár nem.

Piszok Alfréd 2010.08.26. 23:52:35

@Drága IV gernika: bocs, poli :)
Nem lebecsülés volt, csak téves szóhasználat :szégyel:

dr. gernika 2010.08.27. 07:01:38

@inci-finci: Nem olyan sok, de a magyar törvények szerint már mindenképpen büntetendő. :)

dr. gernika 2010.08.27. 08:14:07

@Gulrich néni a szuterénből: :D Most már tudom, hova jársz csajozni. :P

Takszi 2010.08.27. 10:34:42

@Drága IV gernika: a sors fintora, hogy tegnap kb miután leírtam a postot, megint sikerült összeveszni, és most ott tartunk, hogy "mi legyen" ... hát nem tudom, így már nem is olyan hiteles amit leírtam :) :(

dzsaszper 2010.08.27. 16:36:21

@inci-finci:
"@dzsaszper: én nem szoktam más után újra megkúrni a nőt. kivétel ha kapcsolatban van :D"

Ebből is látszik, hogy mennyire nem ismered azokat az embereket, akikről írtam.
süti beállítások módosítása