A Srác képmutatással kívánt befűzni

2010. szeptember 03. 07:26 - Panni CsP

A férfi pálfordulás úgy látszik örökzöld téma, de legalább - amíg külditek a sztorikat - újra és újra értesülünk róla, hogy a jelenség még mindig létezik: nem ment ki a divatból, nem ment az sehová sem, ott lappang a lélek mélyén. Én is nehezen értem csak, mit szeretne a kedves posztoló, de hátha ti pontosabban megfejtitek a zűrzavart.

 

Sziasztok! Lány vagyok, 23 éves. Idén történt, hogy éppen lábadoztam még egy friss szakítás után, amikor bejött a képbe egy Srác. Nem akartam tőle semmit, mint kiderült, ő nagyon is akart tőlem. Egyszerűen azért kedveltem őt, mert meghallgatott és tényleg, érdemben képes volt válaszolni a kérdéseimre. Egy rendkívül jó lelkű fiút ismertem meg benne, de nem az volt. És tudjátok, milyen rossz érzés, amikor egy szakítás után, végre azt hiszed, eljött a te időd és a sors páros lábbal beletapos az álmaidba. Remélem, nem sokatokkal fordult elő ilyen, mert elárulom, nagyon érett szellem kell ahhoz, hogy elviseld.

A Srác nálam két évvel volt idősebb, és ami megfogott benne – az őszinte figyelmessége mellett – az az érettsége volt. Szükségem volt valakire. Pont ilyenre. Pont őrá. Mert férfi volt. Mert egy nővel nem tudtam volna megbeszélni mindezt, ne kérdezzétek, miért. Az borított ki, hogy tudta, hogy fáj a múlt, még nem hevertem ki egyáltalán a dolgot, erre ő mégis közeledett. Nem ez a baj, hanem az, hogy egy idő után követelőzni kezdett. Nem adott időt. Fájt, hogy ilyen. Dupla késszúrás. Nem tudom, miért nem borultam ki. Talán a sokk. Vigasz volt nekem. Nyíltan megkaptam a kérdést: „most járunk vagy nem? Mert hetek óta csak dumálunk és nekem ennyi nem elég!” egyik napról a másikra. A Srác kedden még kedves, szerdán pedig durván szól bele a telefonba, amikor felhívom, hogy nem lenne-e kedve egy italra. Ő azt hitte, csak játszom vele. Pedig nem akartam semmit. Rosszul fogta fel. Félreértette. Ez az én hibám is. Nem maradt energiám arra, hogy Srácot is eligazgassam, térképet adjak neki magamról. Elég voltam magamnak. Később talán lehetett volna valami, nem tagadtam, nem tartottam kizártnak… de akkor sem ilyen úton. Nem tudom. Én sem értem. Nagyon nehéz erről írni. De jó, hogy ez még időben kiderült. Ki volt ez a Srác? Ha mégis átjött valakinek, és megértette ezt a kuszaságot, várom a tanácsokat.

 
263 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr162268243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 11:15:39

@dex.ion: háhá!:) nekem mindig igazam van, max nem értesz velem egyet.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 11:15:43

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Lehet olyan korcs mint az a római császár volt? :) Eléggé nyomi és idegbeteg volt. Állítólag fattyú is. :)

2010.09.03. 11:16:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
:) Még egyenlőre nem írta meg a posztoló, hogy ő kicsoda, várj türelmesen. :) VAgy faggasd Pannit. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:17:40

@Zsu0805: nem bírom sokáig a picsogást meg az elődök fikázását :D :P

dex.ion 2010.09.03. 11:17:48

@Zsu0805: na jó bevallom én vagyok!

Caddy 2010.09.03. 11:25:01

@dex.ion: mennyi keserűség egy kommentben

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 11:25:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): lehet, hogy a te vigasztalásod nem lenne elég mélyreható az én mélységemhez képest.:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:27:09

@Zsu0805: azért vannak, akiket ez éltet. látens buzi metroszexuális pöcsök... :P

2010.09.03. 11:27:16

@alfonzina:
Ahhoz a mérhetetlen fájdalomhoz amit az ex, azaz Frigyes okozott. :) :P

2010.09.03. 11:28:30

Én gó alföldi rakottkrumplit enni. :P Ha nem jönnék vissza az azt jeleni, hogy halálra ettem magam. :P

dex.ion 2010.09.03. 11:30:27

@Zsu0805: ez az hízzál csak el, akkor pláne nem fogsz kelleni senkinek. jóétvágyat! ne legyen bűntudatod!
:)

falesny 2010.09.03. 11:32:00

@Zsu0805:
jaja,tucsogjon a kolbászos zsírban.:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 11:32:04

@alfonzina: Gondolom nem szellemi mélységeidre gondolsz:P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:33:27

@Zsu0805: húú, ne már! csorog a nyálam....

@dex.ion: ki szereti a girnyó nőket? :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 11:41:54

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Van pár elvetemült aki azokra gyorsul. Szerintem a túl vékony nők nem nőiesek. :)

www.youtube.com/watch?v=TGtpsFgT7hk

Caddy 2010.09.03. 11:49:12

@dex.ion: ó rettentően. Tudod én azt gondolom, hogy ezek nem érzelmi kötődések. Együtt lenni valakivel és a szexre ráunni, ez olyan....pitiáner, ez nem a kapcsolatról szól, hanem a szexről. Nyilván ez is jó, hogyne lenne jó, csak a probléma ott van, hogy mindenki a másik felét keresi.

dex.ion 2010.09.03. 11:52:27

@Caddy: sosem fogom tudni elmagyarázni, sosem fogod tudni megérteni.
egy férfinak mást jelent a nemiség, (sőt, inkább a vadászösztön) mint egy nőnek, hát ezért. ha egy nő megcsalja a párját, azt nagy valószínűséggel érzelmi alapon teszi, de ez nem jelenti azt, h néha ne cselekedhetne ő is ösztönlényként, amikor csak egy dugásra vágyik egy idegennel.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:53:05

@Kedves Nard: :DDD

te ismerted Sir-mix-a-lot -ot? :DDD LOL

Piszok Alfréd 2010.09.03. 11:54:44

@dex.ion: akkor Shakespeare-t olvass, vagy Stephen King-et :)))

Caddy 2010.09.03. 11:56:44

@dex.ion: dehogynem értem. De az alapvita onnan indult, hogy a nő un rá a szexre és száll egy újabb titánra. Tehát a nők is képesek az érzelem nélküli szexre, hiszen ha a ráunás az indok, akkor nem volt érzelem. Egyet beszélünk.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:57:51

@dex.ion: már bocs, de ez erősen nagy általánosítás. ezt az elméletet a megcsalt, sértett nők terjesztik.
közben meg az az igazság, hogy vannak emberek, akik vadásznak (nők, férfiak egyaránt). és vannak, akik stabil kapcsolatokat keresnek. sőt, ez időben változhat. emberek vagyunk... s ez így van rendjén....

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 12:02:35

@alfonzina: Ezzel most ravasz próbálsz lenni, hogy azt gondoljam, hogy mégsem vagy az? :P

Piszok Alfréd 2010.09.03. 12:12:33

@Commodus: pedig mekkora szerelem lett volna...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 12:17:59

@Kedves Nard: kerestem a Testarossa c. klipjét, de az eredetit nem találtam. abban irgalmatlan scratch-ek vannak :D a DJ-je fehér volt, valami Punisher...

egy másik alapmű:P

www.youtube.com/watch?v=ChaXS3Naje4

Commodus 2010.09.03. 12:29:14

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): a Maximus név meg a Proximo foglalt volt, így azt gondoltam, a Commodus-t nem választotta senki. Ennyi a történet, magával a karakterrel ne keverj össze. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 12:29:52

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Természtesen ismerem ezt is :) Áááááá rumpshaker! De rég volt!

Commodus 2010.09.03. 12:32:32

@dex.ion: Ebben igazad van, azonban nagyon nem mindegy, miben, kinek hazudik.

dr. gernika 2010.09.03. 12:34:09

@Zsu0805: Ácsi, ez amúgy csajozási taktika, mármint a "megvígasztalom amíg sebezhető, hátha hálás lesz". Van, akinél be is jön, de akinél nem, arról 1 kör után lekopnak és keresnek újat. A srác nyilván nem csak megdugni akarta, hanem kapcsolatot, ezért bírta hetekig. És így már tényleg nem fair utólag őt leszemetezni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 12:46:24

@Commodus: hát, te tudod :D
de akkor majd neked mondják, hogy:
"my name is Maximus Decimus Meridius,
commander of the Armies of the North,
general of Felix legions,
father to a murdered son, husband to a murdered wife
and I'll have my veniot,
in this life or the next!" :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 12:51:08

@Drága IV gernika:

Ezt a módszert a férfiak "lepattanó hiénázás"-nak hívják, és elég megvetett dolognak számít :) Kétségkívül hatékony is tud lenni, de kb az a színvonal mint a seggrészeg nők megdugása meg a ginázás :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

2 live crew <3 a bejátszott női hang meg a full metal jacketből a vietnami ribi :) Me so horny, I love you long time! klasszikus. LL Cool J meg abszolút kedvencem, Doin' it, Luv u better....Ezeket szoktam hallgatni a mai napig, no és persze a többi klasszikust is mint House of Pain vagy Cypress. Régmúlt fiatalságom zenéi :)

Commodus 2010.09.03. 13:13:24

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mindig is nagy ütközeteket akartam irányítani. :P

Joe69 2010.09.03. 13:20:47

" Képmutatás az ott van, hogy a srác empátiát mímelt, miközben a sunázáson járt az agya. Mi ez ha nem képmutatás?"

Úristen, mennyi időt csesztem el én ilyen lelki szemetesládaként, és voltam án türelmes, kitartó (Alfonzina), és még én voltam a képmutató, a bunkó a végén, amikor már döntést akartam ! Az ilyen nyavalygó HP keressen magának barátnőt, buzipasit, pszichiátert, papot, akárkit, de ne egy normál, nőt akaró pasit hecceljen ! Mostanában , ha olyan a helyzet, mindig közlöm jóelőre minden csajjal, hogy barátosném, barátom, haverom, beszélgetőpartnerem , stb. van épp elég, és még egyre nincs szükségem..van, aki kurvára megsértődik ilyenkor, csak tudnám, miért..

vázkulcs 2010.09.03. 13:21:35

Nagyon utálom , ha egy nő előző faszijairól kezd el beszélni, hogy így meg úgy , meg de szemét volt, meg, hogy szerettem, de mégis megcsalt, és elhagyott blablabla. Kit érdekel? Csávó helyében már inkább fejbe lőttem volna magam mint, hogy randizzak vele ezerszer, és ilyen baromságokat hallgassak. :D

Aurora
www.youtube.com/watch?v=bpMHRBBMglU

dr. gernika 2010.09.03. 13:23:53

@Zsu0805: A farncba, most látom, hogy elmagyaráztam neked valamit, amit te is tudsz.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 13:26:44

@Kedves Nard: ugyan így vagyok ezzel, nem tetszik az új hullámos mainstream...

I used to love HER :D
www.youtube.com/watch?v=C99iG4HoO1c

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.03. 13:29:27

@Joe69: A csaj nettó önzést mutatott be felemáskorláton.
Amivel nincs gáz, csak utána ne adja elő a nagy halált.
Vallja be hogy genyét mód kihasznált valakit, és ne arról papoljon, hogy milyen képmutatóak a pasik...
(Ettől persze még azok, de az más tészta.)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 13:33:44

@vázkulcs: az ilyen nőket én is rühellem, mert akkor még tuti nem lépett túl az előző kapcsolatán....

the Gunz of Brixton :)
www.youtube.com/watch?v=hiQoq-wqZxg

vázkulcs 2010.09.03. 13:45:49

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Randizok egy nővel, azt gondolja jól fogjuk érezni magunkat, vagy fene tudja mit gondol, erre én rázúdítom lelki problémáimat. Na kevés lelombozóbb dolgot tudok elképzelni. :D

Persze itt a srác ambícionálta dolgokat, szóval ez azért más valamennyire. :)

vázkulcs 2010.09.03. 13:56:49

Kispál arrivederci amore

www.youtube.com/watch?v=1S38zD0F6Fk

persze esetleg meg lehet vígasztalni, srác is ebben bízhatott. :D

2010.09.03. 14:04:32

Fuuu, jo volt a kaja... :)

dex.ion 2010.09.03. 14:06:10

@Zsu0805: dex.ion 2010.09.03. 11:30:27

2010.09.03. 14:09:48

@dex.ion:
Nem vagyok hízékony fajta. :P

dex.ion 2010.09.03. 14:20:28

@Zsu0805: ez a kedvenc hobbim.
:)

2010.09.03. 14:26:09

@dex.ion:
Hogy ellentmondasz?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 14:35:12

@Joe69:

Ha nálam ilyen szitu volt/van, én mindig előre közlöm a pasival, hogy figyi így vagyok, nem vagyok még kész egy kapcsolatra. Attól függően, hogy úgy egyébként szimpatikus -e,v sem, ezzel egy időben felajánlom, hogy ha ennek ellenére úgy látja, hogy szívesen "lógna" velem olykor-olykor, annak nincs akadálya. És mondok egy meglepőt: Volt/van olyan az életemben, aki élt ezzel.

De volt olyan is, aki halálosan megsértődött szinte rögtön. ("Miért gondolod egyből, hogy valamit akarok?")

Úgyhogy nehéz itt okosnak lenni. Ezeket a pasikat nyilván nem a vívódó nő keresi magának, egyszerűen csak csapódnak, sokszor bevonzzák egymást, mert utóbb kiderül, hogy valójában a pasinak is vannak rendezetlen ügyei az életében, csak míg a másik sírva gyászol, addig ő a menekülést választja.

És egy újabb példa: nem oly régen én is találkoztam egy ilyen menekülős példánnyal. Én akkor már hosszabb ideje egyedül, ő meg mint egy hurrikán jött az életembe. Így szeret, úgy szeret, majd család, majd gyerek. Csak lestem. Aztán összeomlott a kártyavár és kiderült, hogy egy magában még le nem zárt kapcsolata miatt menekül (szó szerint) valami komolyabba, mert abban csak lábtörlő volt.
Ha én is valami agóniában lettem volna épp, biza rendesen megcsapott volna a dolog. Így is padlót fogtam jó pár hónapig, de szerencsére túl vagyok rajta.

Úgyhogy azt gondolom, hogy inkább gyászoljon az ember addig, amíg késznek nem érzi magát, semmint válogatás nélkül ugráljon kapcsolatokba, és halmozza a sérüléseit, és okozzon másoknak is életre szóló sebeket, amik egyszer elemi erővel kitörnek és abból lesz a mindent borítás, meg a pszichiáter. EGy példa megint: tágabb társaságomban van egy csaj. 25 körüli. Több évig járt egy nála jóval korosabb palival. Aztán többszöri szünet után most nemrég végleg szakítottak. Egy hét után a csaj már mással futott. Szintén idősebb pasas. Találkoztunk velük. Az előző pasit is ismertük. A csaj nyalta-falta az új mukit. Egymáson csüngtek feszt. Aztán egyik nap barátnőm mesélte, hogy négyszemközt leültek a csajjal dumálgatni, aki fél óra múlva ott zokogott vele szemben. Kiderült: hiányzik neki az exe, még nincs túl rajta. Hát erről, ennyit.

Az ilyen rosszkor jött kapcsolatoknál pedig szerintem a feltétlen őszinteség a célravezető. Frankón meg kell mondani, hogy ez van. Ha a másikat komolyan érdekli az illető, akkor úgyis kitart majd. De azt gondolom, hogy ezek a dolgok csak igazán felnőtt embereknél működhetnek jól. Tapasztalatlan, éretlen személyiségeknél max. a posztbeli katyvasz lesz belőle.

dex.ion 2010.09.03. 14:47:15

@alfonzina: a példádban nincs semmi meglepő, a legtöbb (szinte mind) nő, akit ismerek, ezt csinálja.

2010.09.03. 14:54:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Mi az a veniot ?

"and I will have my vengeance in this life or the next"

Barry Kent 2010.09.03. 14:59:52

@dex.ion:
Akkor erre azt hiszem vállalkozást fogok létrehozni. 5000 Ft óradíj mellett lehet a vállamon sírni, én pedig megértő és udvarias leszek. Plusz 5000 felárért beleélem magam a szituba és én is zokogok. :)

Caddy 2010.09.03. 15:06:48

@alfonzina: hehe.
Én találkoztam olyannal, akinek felesége, sőt gyereke van, és közben valaki más után sír és sóvárog. Évek óta.Aha a házassága, hát azt inkább hagyjuk. Gyerek. Na az a kérdés, hogy az minek kellett.

dex.ion 2010.09.03. 15:12:58

@Barry Kent: én is létrehozok egyet, nálam ugyanezt megtehetik négyezerért, felárért vígasztalok is.
:)

Barry Kent 2010.09.03. 15:14:59

@dex.ion:
Eh, tudtam hogy nem szabad összeget kiírnom :)
Na jó, 3.999 Ft/óra akciós ár, mentholos pzs az árban.

Barry Kent 2010.09.03. 15:16:20

@dex.ion:
Aki vígasztalódni is akar, hozzád küldöm ;)
Az árban megegyezünk.

dex.ion 2010.09.03. 15:19:12

@Barry Kent: remélem nem a különbözetre gondoltál tiszteletdíjként.
:)

Commodus 2010.09.03. 15:24:13

@Barry Kent: miért nem kérsz 25.000 Ft-ot érte? Nehogymár'. :D Azért cserébe jól meg is dugod, és ha akarja, reggelit is kaphat. :DDD A minőségért fizetni kell! :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.03. 15:29:36

@Caddy: ühüm.:D Azért néha megdönti az asszonykát nagy duzzogva és a vacsit is elfogadja, komoly sóvárgás lehet az.:-) (Bocs, bele kellett kotyognom, pedig a helyzetet sem ismerem, csak ez így olyan hihetetlen.)

Barry Kent 2010.09.03. 15:46:07

@Commodus:
Áh, az én koromban már vigyázni kell a kemény fizikai munkával :D
Meg nem is lenne őszinte, egyik pillanatban még zokogok, a másikban pedig vígasztalok. Az már dex.ion feladata :)

@dex.ion:
Nem, a különbözetet te határozod meg, a jutalékomban egyezünk meg :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 16:27:03

@dex.ion: melyik példára gondolsz? a sírós 25 évesre?

@Caddy: én ezeket sosem értettem meg.
a minap olvastam valahol, hogy egy nőt 8 év házasság után hagyott el a férje. két kisgyerek, ház, hitel, kocsi, minden.
és a slusszpoén, hogy kijelentette: sosem volt szerelmes a feleségébe. végig egy másik nőt szeretett, aki viszont foglalt volt...egészen addig.
na, az ilyenekre rendelnék el kötelező hereletépést.

Barry Kent 2010.09.03. 16:34:26

@alfonzina:
"kötelező hereletépés"
Ritkán félek nőktől, de bevallom nem szívesen futnék össze veled egy sötét sikátorban ;)

2010.09.03. 17:15:38

@alfonzina:

A tuzes billog szerintem higienikusabb. Termeszetesen az emlitett nemes szervekre ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 17:44:38

@alfonzina: No de ez mindig személyfüggő, amit nem láthatsz előre. Sőt, ha saját (és esetleg környezeted) tapasztalataiból indulsz ki, akkor könnyen hiheted, hogy a másik is olyan. Főleg, ha a másik fél sunnyog ebben a körben. Lásd a fenti példa, ha a bácsi kapásból szól, nem jutnak el eddig, max pár sunázásig.

Jellemző, hogy a szomszédban nem alkalmaznád a hereletépést, pedig megoldódna a zajprobléma:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 19:51:15

@Barry Kent: én iszonyú félelmetes vagyok! nem lehet ám csak úgy szórakozni velem.:D

@dex.ion: én pölö sosem csináltam ilyesmit. ha nem megy, akkor nem megy. bele sem kezdek. minek?

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én erre azt mondom, hogy a saját életével mindenki úgy szórakozik, ahogy jónak látja. de más életével szórakozni veszélyes játék.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 19:57:16

Ehe. Érdekes dolog ugrott be. Caddyke fentebb írja valahol,hogy mindenki a másik felét keresi.

Közben folyamatosan azt hallani, hogy akkor találsz rá a társadra, ha önmagaddal is békét kötöttél és egyedül is teljes vagy.

Na, most akkor hogy is van ez?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 20:51:54

@alfonzina: Ne írj ilyeneket, még elhiszem, hogy egy botnál okosabb vagy:)

Ez úgy van, hogy meg kell találnod magadban a békét, és egy olyan társat kell keresned, aki szintén megtalálta magában a békét, és akkor akár teste és lelket is cserélhettek, ez nem okoz gondot.

Vagy félig találod meg magadban a békés és olyat keresel, aki szintén nem azt a felét találta meg magában a békének.

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 22:25:48

Már félig fel is sejlett, mi a végeredmény, ha a kőkemény munkahét végén előbb a dugipálesz felét gurítod le teljesen egyedül, aztán az egészet. Ami persze akkor már csak egy fél. :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 22:47:56

@Father Justice: a dugipálesz az amolyan afrodiziákum? :)

Joe69 2010.09.04. 00:36:13

@Joe69:

Ha nálam ilyen szitu volt/van, én mindig előre közlöm a pasival, hogy figyi így vagyok, nem vagyok még kész egy kapcsolatra. Attól függően, hogy úgy egyébként szimpatikus -e,v sem, ezzel egy időben felajánlom, hogy ha ennek ellenére úgy látja, hogy szívesen "lógna" velem olykor-olykor, annak nincs akadálya. És mondok egy meglepőt: Volt/van olyan az életemben, aki élt ezzel.

De volt olyan is, aki halálosan megsértődött szinte rögtön. ("Miért gondolod egyből, hogy valamit akarok?")

Hahaha..csináltam ezeket én is csak azért, hogy a csaj közelében maradhassak, még a sértődést is megjátszottam, nehogy már furdalja a lalkiismeret szegénykét. Óriási hiba, időcseszés volt, most már azonnal otthagyom a francba, ha ilyet hallok, tanuljon viselkedni, tanulja meg, kinek mit mond..

Törböly (törölt) 2010.09.04. 01:29:32

Követelem hogy vegyék le esztet innen mert valódi emberek érdekejit sérti!

S0und 2010.09.05. 01:12:08

Ez. A. Srác. Szerinte. A. Józsi. Volt. Abból. A. MPG. Fajtából. Olyan. Mint. Én!

HetedikEnVagyok 2010.09.05. 09:58:55

@alfonzina: "Érdekes dolog ugrott be...." Ez azért van így, mert valamiből meg kell élni. Egyik lehetőség, hogy gondolataimat bölcsességnek álcázva kiadom könyv formájában. Igazságtartalom lényegtelen, úgyis megveszi egy réteg.
Álljon itt egy ilyen napifasság:
"Egy farok sem keményebb, mint az élet"

gnsz 2010.09.05. 13:00:23

" mert elárulom, nagyon érett szellem kell ahhoz, hogy "

:DDDDDDDDDDDDD

Jó estét kedves nézőink, "az érett madjar nő" díszpéldányát látták. :D

gnsz 2010.09.05. 13:05:33

@Caddy:

"Én találkoztam olyannal, akinek felesége, sőt gyereke van, és közben valaki más után sír"

Végülis érthető - Mo-n a férfiak túlnyomó többsége a házassággal csak veszíthet, és ha belemegy, akkor is max. maradékelven guberálhat magának egy olyat, akihez épeszű ember, békeidőban amúgy piszkavassal se érne. Nyilván ilyen feltételek mellett a fasznak van kedve még csízelni is az egészhez, örüljön inkább a csaj, h egyáltalán dugja még vlki.

Fviktor76 2010.09.06. 14:51:37

Kedves Lányok!

A független, egészséges pasik egy független lányhoz alapból nem tudnak "csak" barátként közeledni. Ezt meg kéne jegyezni már végre, nem naív sértődöttet játszani utána!
A lány viszont tudja befolyásolni a pasi érzéseinek alakulását, és akkor ki tud alakulni veszekedés, sértődöttség nélkül egy nagyon jó baráti viszony. Nekem volt saját példám ilyenre is, meg összeveszésre is.
Higgyétek el, az a gáz, ha egy független pasi csak barátkozni akar egy független lánnyal! Ismerek ilyet...

Fviktor76 2010.09.06. 14:52:41

@Fviktor76: Ja, és kedves Posztoló, ahogy olvastam, te éppen független voltál... ;-/
süti beállítások módosítása