A Srác képmutatással kívánt befűzni

2010. szeptember 03. 07:26 - Panni CsP

A férfi pálfordulás úgy látszik örökzöld téma, de legalább - amíg külditek a sztorikat - újra és újra értesülünk róla, hogy a jelenség még mindig létezik: nem ment ki a divatból, nem ment az sehová sem, ott lappang a lélek mélyén. Én is nehezen értem csak, mit szeretne a kedves posztoló, de hátha ti pontosabban megfejtitek a zűrzavart.

 

Sziasztok! Lány vagyok, 23 éves. Idén történt, hogy éppen lábadoztam még egy friss szakítás után, amikor bejött a képbe egy Srác. Nem akartam tőle semmit, mint kiderült, ő nagyon is akart tőlem. Egyszerűen azért kedveltem őt, mert meghallgatott és tényleg, érdemben képes volt válaszolni a kérdéseimre. Egy rendkívül jó lelkű fiút ismertem meg benne, de nem az volt. És tudjátok, milyen rossz érzés, amikor egy szakítás után, végre azt hiszed, eljött a te időd és a sors páros lábbal beletapos az álmaidba. Remélem, nem sokatokkal fordult elő ilyen, mert elárulom, nagyon érett szellem kell ahhoz, hogy elviseld.

A Srác nálam két évvel volt idősebb, és ami megfogott benne – az őszinte figyelmessége mellett – az az érettsége volt. Szükségem volt valakire. Pont ilyenre. Pont őrá. Mert férfi volt. Mert egy nővel nem tudtam volna megbeszélni mindezt, ne kérdezzétek, miért. Az borított ki, hogy tudta, hogy fáj a múlt, még nem hevertem ki egyáltalán a dolgot, erre ő mégis közeledett. Nem ez a baj, hanem az, hogy egy idő után követelőzni kezdett. Nem adott időt. Fájt, hogy ilyen. Dupla késszúrás. Nem tudom, miért nem borultam ki. Talán a sokk. Vigasz volt nekem. Nyíltan megkaptam a kérdést: „most járunk vagy nem? Mert hetek óta csak dumálunk és nekem ennyi nem elég!” egyik napról a másikra. A Srác kedden még kedves, szerdán pedig durván szól bele a telefonba, amikor felhívom, hogy nem lenne-e kedve egy italra. Ő azt hitte, csak játszom vele. Pedig nem akartam semmit. Rosszul fogta fel. Félreértette. Ez az én hibám is. Nem maradt energiám arra, hogy Srácot is eligazgassam, térképet adjak neki magamról. Elég voltam magamnak. Később talán lehetett volna valami, nem tagadtam, nem tartottam kizártnak… de akkor sem ilyen úton. Nem tudom. Én sem értem. Nagyon nehéz erről írni. De jó, hogy ez még időben kiderült. Ki volt ez a Srác? Ha mégis átjött valakinek, és megértette ezt a kuszaságot, várom a tanácsokat.

 
263 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr632268243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2010.09.03. 07:36:49

Ez a srác egy normális ember volt, aki jogosan várt volna viszonzást a befektetett energiáért, vagy legalábbis tisztánlátást. Te meg csak a saját sebeidet nyalogattad, élvezted hogy foglalkozik, törődik veled, de nem adtál semmit, ellenben megsértődtél, mikor már türelmét vesztve rákérdezett.
Elég zavaros a történet, nem írtad meg rendesen, hogy mi volt előtte a bajod, de az átjön, hogy mindig csak én-én-én, nekem jó volt, nekem pont ilyenre volt szükségem satöbbi.
MP-féle királykisasszonykomplexus.

Devil2 2010.09.03. 08:20:05

Most akkor neked kire is volt szükséged? Egy figyelmes pasira, vagy egy barátnőre? (szerintem utóbbira) Az a leghülyébb helyzet, mikor csaj és pasi elbeszél egymás mellett, mert az egyik azt hiszi hogy... de közben a másik meg nem ezt gondolja visszafelé. Szerény véleményem szerint ezeknek a "vígasztalós" történeteknek mindig ugyanez a vége, a még nagyobb gubanc. Lelki vigaszból nem lesz kapcsolat, ezt a srácnak is pont úgy be kellett volna látni, mint ahogy neked. Az azért durva volt a részéről hogy egyszer csak kitört belőle a kérdés hogy "most akkor járunk vagy nem". Ezek után meglepő lett volna egy "igen, járunk" válasz. Nem baj, legalább tanultatok valamit az életről mindketten.(remélem)

Barry Kent 2010.09.03. 08:20:09

Jó reggelt.
Jólesett neki a pátyolgatás, a törődés, aztán amikor a másik elvárt volna valami viszonzást, akkor a "jó lelkű fiú" egyből patás ördög lett :)
"Szükségem volt valakire. Pont ilyenre. Pont őrá."
"Pedig nem akartam semmit."
"Később talán lehetett volna valami"
Mi van? Te sem tudod mit akarsz, de a másiktól elvártad volna hogy kitalálja?
Találkoztam már ilyen nővel, a srác bármit csinált volna is ugyanez a vége.

tuli _ 2010.09.03. 08:20:46

@Drága IV gernika: hát, kb ennyi.
a srácnak meg elege lett. nem csodálom. a lány oda sem figyelt rá, sőt, még halálra is sértődik. kizártnak tartom, hogy a csaj nem tudta, hogy a srác többet akar. csak nem érdekelte.

Barry Kent 2010.09.03. 08:26:58

@tuli _:
Szerintem is kizárt hogy ne tudta volna, csak mellette jót tett az önbizalmának hogy ott van mellette a srác. És amig be nem próbálkozott, nem is volt gond.

tuli _ 2010.09.03. 08:34:47

@Barry Kent: ja, mer' tiszteletben kellett volna tartania a lelkét. amivel nincs is semmi gond, ha mi is tiszteletben tartjuk a másikét, és nem csak magunkra figyelünk. még ez is előfordul, ha nagyon nyalogatjuk a sebeinket, de az még az én gondom, hogy az adott szituációban sincs fejhezkapás.

"Később talán lehetett volna valami, nem tagadtam, nem tartottam kizártnak… de akkor sem ilyen úton. " magyarul talonban volt tartva a gyerek.

kóristalány 2010.09.03. 08:35:46

Hát, ezt a kuszaságot nem könnyű megérteni, nagyon kevés az info.
Én úgy gondolom, nem tisztességes dolog vigasznak használni valakit, még akkor sem, ha nyíltan megmondod, hogy nem akarsz mást. Ezt megteheted a legjobb barátnőddel, de nem egy sráccal, aki nyilván másra számít.
Megint csak kimaradt a kapcsolatépítés legfontosabb eleme, a kommunikáció.

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 08:36:25

Mire kellett volna időt adnia, ha nem akartál tőle semmit?
23 évesen már tényleg illene képben lenni annyira, hogy a srácok többsége nem szimpla haverkodás céljából közeledik a nőkhöz, akármilyen ütemben és stílusban is csinálják azt. De akik csak haverkodnak, azok sem mind kedvelik, ha lelki szemetesládának használják őket. Főleg, ha lépten-nyomon annak a hejjespaseenak a szemétségeit sírják ki a vállukon, akiknek ők - amint azt kimondva és kimondatlanul is sugallod - sosem léphetnek a helyébe. Van, akinek másfél perc felismerni ezt a jelenséget, másoknak hetekig is eltarthat. Szerintem a Srác az utóbbi típusba tartozott, ezért esett rosszul neki a szerdai ébredésnél, hogy a keddi álmában összeálltak a fejében a részletek. :)

Namármost jól értem, hogy azért nem volt jólelkű a fiú, mert egy idő (mennyi idő?) után tisztázni akarta, hogy halad-e a dolog valamilyen irányba? Az ilyenek miatt fontolnám meg a halálbüntetés újbóli bevezetését. Micsodadolog?! Ha már ilyen rosszlelkű volt a zsivány, legalább jóképű meg jótestű lehetett volna, mi? Talán akkor nem esik így pofára. :)

"Ki volt ez a Srác?"
Az Alvilág Révésze, aki Őfelsége, A Sátán engedélyével volt jelen a nagyszabású mérkőzésen. :)

Barry Kent 2010.09.03. 08:38:44

@tuli _:
Vagy még talonban sem.
A srác szerintem mankónak kellett volna a nehéz időkre, amig nem jön az újabb szerelem egy harmadik képében.
Persze, a barátainak nem tudta 24/24 sajnáltatni magát, megvan nekik a maguk baja. Egyvalaki vállalta be, csak az meg hősszerelmes volt, mondjuk másképp nem is csinálta volna végig.

Barry Kent 2010.09.03. 08:41:16

@Father Justice:
"23 évesen már tényleg illene képben lenni annyira, hogy a srácok többsége nem szimpla haverkodás céljából közeledik a nőkhöz, akármilyen ütemben és stílusban is csinálják azt."

Olyan is van, csak az nem az "egyetlen" akivel meg tudja beszélni, hanem "vele is tudtam erről beszélni".

Devil2 2010.09.03. 08:44:10

@Barry Kent: 24/7 (twentyfour seven), ha a 'non-stop' ilyetén kifejezésére gondolsz. :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 08:44:39

Hol itt a képmutatás?

De én azt látom, kedves posztíró még most sem tudja rendesen eldönteni, mit is akart akkor. Megértem, hogy a szakítás után nem új pasira, hanem vigaszra és megértésre vágyott, azt is megértem, hogy nem akart semmit a fiútól és nem esett jól neki a pálfordulás, de ha csak fele annyi félreérthető jelet küldött neki mint amennyi most a posztban van, már akkor is jogos, hogy ha a fiú félre is értette. A követelőző hangnemet ugyan nem gondolom helyénvalónak, és egy ilyenre szerintem automatikus "nem" a válasz, de talán valahogy jobban kellett volna kommunikálni, megbeszélni a dolgokat.

Devil2 2010.09.03. 08:48:21

@Piszok Alfréd: Képmutatás az ott van, hogy a srác empátiát mímelt, miközben a sunázáson járt az agya. Mi ez ha nem képmutatás?

Barry Kent 2010.09.03. 08:49:12

@Devil2:
Ha heti szintem nézzük igen, én csak egy napra bontottam :)

2010.09.03. 08:50:36

@tuli _:
Nekem nem adja be a csaj, hogy nem vette észre, hogy a srác többet akar. Biztos tudta. Ennyire naív nem lehet senki.

@Drága IV gernika:
Egyetértek. Királykisasszonykomplexus, ez tetszik. :)

@Father Justice:
Lelki sebeket tényleg nem ápolgat pasi szimpla haverságból, max ha már x éve ismered, eddig se alakult ki semmi mert megvolt rá az ok. A posztból nekem az jött át, hogy a srácot max szakítás után, vagy a vége felé ismerhette meg.

Nagyonnaív kislány. 23 évesen ideje lenne felnőni és kicsit átgondolni bizonyos dolgokat.

Hidd el a lányoktól több együttérzést kapsz szakítás után mint pasiktól, és még a bugyidba se akarnak bemászni.

Devil2 2010.09.03. 08:51:54

@Barry Kent: Ha csak egy napig nyomja azt még el lehet viselni, na de egy hétig? :)

dr. gernika 2010.09.03. 08:52:35

@Father Justice: Biztos jól érzed ma magad? Hiányzik a kommentedből a "lasszó".

Barry Kent 2010.09.03. 08:52:50

@Piszok Alfréd:
Az a baj, hogy a fiú nyilvánvalóan akarta a csajt, a posztolónak meg szüksége volt a támaszra, tehát szerintem napi szinten biztosította a srácot, hogy milyen jó hogy ott van mellette, és milyen rendes pasi blabla. Egy hősszerelmesnek ez bőven elég, és egy idő után már korántsem biztos hogy olyan követelőző a hangnem.

2010.09.03. 08:54:58

@Barry Kent:
Az én hangnemem is kicsit átmenne durvába ha hetekig-hónapogig sírás rívást hallgatok...

Barry Kent 2010.09.03. 08:56:20

@Zsu0805:
Pontosan tudta, csak kellett neki a rajongás.
Ha a srác nem akarja tisztázni a dolgokat, akkor ez elhúzódott volna egészen addig, amig el nem múlik a szakítás okozta sokk. Utána dobta volna a rajongót, mert már semmi szükség rá.

Barry Kent 2010.09.03. 08:57:46

@Zsu0805:
Persze, gondolom posztolót a barátai is elhajtották már a francba. Így maradt ez a szerencsétlen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.03. 08:57:47

"Az borított ki, hogy tudta, hogy fáj a múlt, még nem hevertem ki egyáltalán a dolgot, erre ő mégis közeledett."
Legközelebb pedig az fog kiborítani, hogy nem közeledik. Neurotikus kiborulás az egész élet.:D:D:D

Piszok Alfréd 2010.09.03. 08:57:52

@Devil2: nem mímelte, tényleg megértő volt és kedves, ÉS közben a sunázáson járt az esze, csak aztán elfogyott a türelme. Mitől képmutatás ez? Az ember egy darabig el tudja viselni, aztán meg már nem.
Én nem tudom, mi zajlott le ott közben, miket csináltak, el tudom képzelni, hogy az elején még nem is akart annyira sunázi, de ha ezek a
"Szükségem volt valakire. Pont ilyenre. Pont őrá. Mert férfi volt. ", "felhívom, hogy nem lenne-e kedve egy italra"
dolgok megjelentek máshogy is, és ha a lány egy darabig fogadta a közeledését (amit valószínűnek tartok), akkor egy idő után jogos a sunázási igény és a türelmetlenség is. Persze jó lenne tudni, mennyi idő is volt ez, meg hogy is zajlott, mert így csak találgatunk.

Barry Kent 2010.09.03. 08:58:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Jaja, ha nem közeledik, a poszt arról szól hogy mekkora puhapöcs az ipse. Ezért írtam hogy csinálhatott volna bármit, semmi nem lett volna elég jó.

Piszok Alfréd 2010.09.03. 08:59:46

@Barry Kent: " Egy hősszerelmesnek ez bőven elég, és egy idő után már korántsem biztos hogy olyan követelőző a hangnem."

Ezt nem értem.

2010.09.03. 09:00:17

@Barry Kent:
Vagy amíg a srác nem talál vmi csajt akinél nem csak feleslegesn futja a köröket.
Rosszabb esetben meg sír-rí a lány még hetekig-hónapokig, aztán elmegy egyszer bulizni vagy bemutatnak neki egy hejde sukár csávót, a herceget a szőke lovon, aztán a srác mégnagyobbat koppan.
Önző énközpontú a posztíró. Ami minimális szinten érthető lenne, hisz szakításon van túl és azt várja olyankor az ember, hogy kb mindenki körberajongja és vele foglalkozzon, de amit ez a csaj csinált, a leírtak alapján nem minimális szinten csinálta.

2010.09.03. 09:01:05

@Barry Kent:
Pedig a barátok általában sokáig bírják... gondoljatok bele mit művelhetett...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 09:02:04

Hát igen, a srác nem akart a lelki szemetesládája lenni, a csaj meg még fel is háborodik, hogy ez milyen szemét már. Ismertem én is ilyet, és igen, én is elhajtottam a faszba, és igen, be is sértődött. Nem tudom mi a faszt képzelnek ezek. Szárazbarát nem akartam lenni soha :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:02:07

@Drága IV gernika: "királykisasszonykomplexus" :)
Ez jó :)

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 09:03:01

@Barry Kent: Ezzel kapcsolatban eleve fogalmi zavar van a lány fejében:

"Szükségem volt valakire." <==> "Pont ilyenre. Pont őrá."
Az ilyen csajoknak valóban jólesik panaszkodni _valakinek_, aki meghallgatja őket. Hálából ezt olyan átéléssel teszik, hogy a valaki (aki kis túlzással akárki lehet, csak legyen kellő türelme hozzá), egy idő után kezdi elhinni, hogy PONT ő az. Mármint pont ő az a valaki, aki záros határidőn belül már nemcsak picsogástartály lehet, hanem akár sunázhat is. :) Pedig sajnos lehetne Józsi, Géza, vagy Pista is.

2010.09.03. 09:03:45

@Piszok Alfréd:
Inkább számomra az a durva, hogy megismersz egy ellentétes nemű egyént, és egyből (ismeretlenül) ráborítod a szarod. Honnan gondolta a posztoló, hogy a pasi erre kíváncsi? Persze a pasik pont olyan típusok, hogy megismernek egy csajt és egyből nem a sunázáson jár az agyuk, hanem azon, hogy jajj de jó, találtam egy csajt akinek a támasza lehetek, aki sír az egyik majd a másik vállamon. Végre valaki aki elsírja nekem a bánatán.

Devil2 2010.09.03. 09:05:54

@Piszok Alfréd: Nézd, ha a srác tényleg a csaj lelkét kezelgette volna, akkor nem szúrja oda neki egyszercsak hogy 'namármostaztándöntsdelbazmeghogyjárunkvagynem'. Ezzel ugye kvázi le is rombolta amit felépített eddig. Ha valamit TÉNYLEG fel akarunk építeni azt szándékosan nem romboljuk le.

Barry Kent 2010.09.03. 09:06:50

@Piszok Alfréd:
Úgy értettem, kaphatott jócskán bíztatást (vagy legalábbis annak érezhette), és gondolom egyszerűen tisztázni akarta már végre, mi is a helyzet.

2010.09.03. 09:08:28

@Father Justice:
Csak én nem vagyok kíváncsi arra, hogy a pasi aki bejön nekem elpicsogja, hogy jajj ő mennyire kivan, mert otthagyták. Ezt én úgy értelmezném, hogy nem jövök be neki, mert ha bejönnék akkor nem mesélne más csajról. De ugyanúgy ha áradozna a Giziről, hogy a Gizi milyen jól néz ki, milyen kedves-aranyos-rendes akkor nekem egyből az jönne le, hogy a Gizi jön be neki, nem én, és hogy tőlem nem akar semmit, mert ha akarna akkor nem msélne ilyeneket.

tuli _ 2010.09.03. 09:10:12

@Piszok Alfréd: "Mert hetek óta csak dumálunk és nekem ennyi nem elég!” egyik napról a másikra. "
magyarul hetekig. minimum 3 hét.

@Zsu0805: @Barry Kent: nanáhogy

@Devil2: te jártál már így? :)

2010.09.03. 09:10:16

@Devil2:
De mint egyel előrébb írtam tök egyértelmű, hogy a csaj nem akart semmit a pasitól, mivel ha akart volna valamit nem picsog az exéről és a nagy bánatáról. Most már itt írogathatja, hogy lehet később stb stb, akkor se lett volna semmi, mert később meg azzal jött volna, hogy olyan jóba vagyunk, ne rontsuk ezt el...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 09:10:43

@Zsu0805:

Gondolta, hogy a nagy vigasztalás közepette, majd meglepetésszerűen levarrja. :) Nem sikerült, a csaj meg még várta a vigasztalást, meg "barizást", a csókának meg elöntötte a szar az agyát (jogosan), és ráborította a vinnyogóbilit, amiben a lány szarságait tárolta, és elhajtotta. Most lett egy plusz oka arra hogy picsogjon (nem jogosan), és találjon egy megfelelően buta balfaszt, aki bevállalja a szárazbarát és a lelki szemetesláda hálátlan szerepét. Biztos lesz ilyen, mindig akad balfasz bőven.

@Devil2:

Nyilván nem csak a lelkét akarta már ápolni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 09:11:22

@Zsu0805: Na igen, aki panasszal kezdi, hogy neki milyen rossz, az nyilvánvalóan nem akar tőled semmit.

Nahát ezt a posztot elküldöm e-mailben valakinek, bár kétlem, hogy felfogná:)

Barry Kent 2010.09.03. 09:11:45

@Zsu0805:
Szerintem a csaj dobta volna, a srácon gondolom ekkor már jócskán fent volt a szemellenző. Észre se vette volna hogy vannak körülötte más nők is.

@Devil2:
Nem rombolt le semmit. Esélye nem volt. Neki csak a csaj szemetét kellett lehordania.

Barry Kent 2010.09.03. 09:14:34

@Kedves Nard:
Ja, de a barizás meg csak addig tartott volna amig a kisasszonynak arra szüksége van.

2010.09.03. 09:16:48

@Kedves Nard:
Várta tőlünk a megértést és a fejsimit, hogy igen igen, ez a pasi mekkora egy szemétláda volt, hogy hogy lehet ilyen, hozzuk vissza a halálbüntetést és az ilyen pasit ítéljünk is le, vagy ha nem is ilyen durván legalább kasztráltassuk. Közbe meg ugyebár most megkapja a mégnagyobb sokkot, azért kíváncsi lennék a fejére, mikor olvassa a kommenteket. Biztos megy és keres valakit akinek elpicsoghatja, hogy ezek a szemét kommentelők és ez a szemét Ödön, meg az a szemét exem, tudod a Frigyes, ez a mai világ, ezek a mai emberek mind milyen szemetek.

Jah amúgy pályázatot hirdetnék. Ödön helyére keresünk posztolónknak lelki szemetesládát. Paraméterek: Ne akarj levarrni, bologass hevesen, érts meg, ne mondj nekem ellent. Jah és hozz 30 csomag 100-as PZS-t. :) A jelentkezők fényképpel ellátott önéletrajzát ma délutánig várom.

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 09:20:42

@Zsu0805: @Piszok Alfréd: Vannak olyan férfiak, akik direkt az ilyen lehetőségekre játszanak. Úgy tesznek, mintha tényleg érdekelné őket a friss szakításon átesett jócsaj panaszáradata. Sőt, még jótanácsokat is adnak neki, de ezzel valójában csak fel akarják puhítani a védelmet a betámadás előtt. Viszont ebből még nem következik, hogy a Srác is ebbe a csoportba tartozik. Aki így taktikázik, az is el tudja veszíteni a türelmét egy idő után, meg akit tényleg érdekel a másik lelkivilága, de immáron sunázni is szeretne, az is.

Itt csupán egyetlen dolog bizonyos: az előző szakítás oka az volt, hogy a hejjespasee megneszelte a _lasszózási_ szándékot. :)

2010.09.03. 09:22:38

@Barry Kent:
Ááááá, én nemhiszem, max ha a csaj nagyon gyorsan beújítja az új kanit. Azért gondolom, mivel kiborult, ha annyira szemellenzős lett volna most azt olvasnánk a posztban, hogy picsog a csaj, hogy az exe igy-exe úgy, de van Ödön, aki annyira de annyira aranyos és rendes.

Barry Kent 2010.09.03. 09:22:53

@Father Justice:
Hát a franc tudja, ha csak sunázni akarok, nem hiszem hogy kedvem lenne hetekig tartó sírós-rívós előjátékhoz.

Caddy 2010.09.03. 09:24:22

Jajj. Miért gondolják a nők, hogy a férfiak vállán lehet sírni? Nem lehet. Nem erre valók. Erre ők képtelenek.
Azt hiszem nem tudom megfogalmazni, amit szeretnék mondani, de a lényeg, hogy ha sokat találkozol egy fiúval, és még azt is tudjuk, hogy akar tőled valamit, akkor nyilván nem elégíti ki az egy kávé mellett a volt pasidról sírás. Egy ideig ott van melletted, támasz, de aztán teljesen logikus, hogy rákérdez,hogy most mi van.

Commodus 2010.09.03. 09:24:42

Ejha. :) De ismerős történet. :DDD

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:27:08

@Zsu0805: ez is igaz.
@Devil2: nem hiszem, hogy a srác pszichiáter vagy pszichológus. Kevés olyan szitu van, hogy egy fiú kizárólag a lány lelkét kívánná gyógyítgatni. De azért ha kell, szívesen gyógyítgatja is.
Nekem nagyon sok lány barátom volt és van, gyógyítgattam a lelküket eleget és nem is akartam tőlük cserébe semmit, de velük akkor már barátságban voltunk egy ideje, tiszta helyzet volt. De ha megismerkedek valakivel, aki tetszik, és éppen bánatos, akkor az kicsit más helyzet. Persze, szívesen vigasztalom, pátyolgatom. És mondom, nekem nagyon erős a gyanúm, hogy a lány közben nagyon félreérthetően kommunikált a fiú felé, és ezt abból gondolom, hogy még most is nagyon félreérthetően beszél róla.

@Barry Kent: ok, így értem :)

2010.09.03. 09:28:30

@Father Justice:
Oké, hogy van aki erre épít, hogy a csaj épp sebezhető és hátha, de ezzel max defektes csajt kapsz, akit 1-2x megd.gsz és kész. Ilyen defektessel kapcsot nem lehet kialakítani, bár gondolom ezek a pasik csak egy kósza numerára vágynak nagyrészt.

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:29:43

@Zsu0805: @tuli _: hát ez az, de akár több is lehet.

2010.09.03. 09:30:23

@Barry Kent:
Én a mai világban már semmin nem lepődök meg, valaki a szado-mazot szereti, valaki állatokkal, valaki romantikusan, valaki a nagyközönség előtt, simán lehet, hogy valaki a sírós-riívós előjátékosra bukik. :) :P

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.03. 09:31:15

"nagyon érett szellem kell ahhoz, hogy elviseld." Na, akkor van itt még meló bőven.:-)

@Barry Kent: nem biztos, és nem is ezt írtam, inkább csak kiröhögtem posztírót, hogy "kiborult" egy srác közeledése miatt. Hát, pont nem rám van szüksége.:D

2010.09.03. 09:31:37

@Caddy:
Férfi és nő között nincsen barátság? (tisztelet a kivételnek) :)

Kósza 2010.09.03. 09:32:22

@Father Justice: Vígaszhiénának hívják az ilyeneket.

Barry Kent 2010.09.03. 09:34:10

@Zsu0805:
Persze, a sztoriban ő lehetett volna a megértő, hű de cuki Ödön, viszont nem lehetett volna férfi.

2010.09.03. 09:35:17

@Piszok Alfréd:
Ezt az "és légy férfit!" nem értem. :) Sorry elvesztettem a fonalat.:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 09:35:31

@Zsu0805: Mondhatni. Bár nem pont így, de a lényeg ez. És a hibás persze én lettem, lásd @Kedves Nard: kommentjét.

CyberPunK 2010.09.03. 09:35:49

Így kezdődnek a nemi erőszakok és a gyilkosságok. Eh, 30 alatt nem kezdünk nővel!

2010.09.03. 09:36:02

@Barry Kent:
Nah igen, de ezt a reális szemlélődők nem Ödönnek hívják, hanem lelki szemetesládának. :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:36:26

@Commodus: hallottál már ilyenről? :D

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 09:37:56

@Barry Kent: Ha a Srác nem nézett ki valami jól (ami valószínűsíthető, mert a posztíró nem akart tőle semmit :), viszont a csaj igen, akkor simán elképzelhető ez a szituáció. Ilyen esetekben a bevállalható tözsölgési időtartam nemcsak a férfi türelmétől, hanem az esztétikai szintkülönbségtől is függ. Minél jobb nőről van szó, annál tovább elviseli a panaszláda szerepkört. Aztán ha egyértelművé válik, hogy jottányival sem került közelebb a kéjréshez, jöhet a megdöbbentő kifakadás. A kifakadás mértéke egyenesen arányos az 'elvesztegetett' idővel. :)

Barry Kent 2010.09.03. 09:38:03

@Zsu0805:
Bödön Ödön :)

@Commodus:
Valahol mindenkinek lehet ismerős ez a sztori :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:38:44

@Zsu0805: a posztíró kiemelte, hogy ezért volt jó vigasztaló szegény fiú, mert férfi volt :)

Commodus 2010.09.03. 09:41:18

@Piszok Alfréd: velem is történt már ilyen, csak nekem nem mondta meg a csaj, hogy azért nem megy, mert nemrég szakított. Mikor kidobtam, akkor mondta végül el. Egy hónapot vártam rá, de nem lehetett megdugni. :D Köcsög volt, mert direkt fel is izgatott nem egyszer, aztán visszatáncolt. Kidobtam a picsába, szórakozzon az öreganyjával :) A legjobb, amit mondott, azt egy életre megjegyeztem: "...nekem elveim vannak" - mikor a dugásról volt szó. :DDD

2010.09.03. 09:41:34

@Piszok Alfréd:
Csak számára nem volt férfi, max egy kedves barátnő. :)

Barry Kent 2010.09.03. 09:44:31

@Father Justice:
Jó persze, de továbbra sem hiszem hogy ez általános lenne.
Mivel a srácon kívül a kutya nem hallgatta a szívfájdalmait, gondolom ez emberünk számára 24 órás szolgálatot jelentett, amit nem hiszek hogy egy kósza (bocs:)) numera reményében bevállalna bárki heteken keresztül.

Frigyesur (törölt) 2010.09.03. 09:44:47

Reszemrol egy pluszt pont, hogy azt irta 'nalam idosebb', mert mar rengeteg helyen keptelenek a magyar nyelvet helyesen hasznalni, es a falat kaparom a 'tolem' kifejezestol.

Amugy meg, jah, ha belep az eletedbe egy srac, keves az eselye, hogy azert kezd veled, hogy megvigasztaljon, baratkozzon. Eddigi tapasztalataim utan 0%-a az eseteknek. Felhaborodni meg nem kene. Inkabb kellemetlen, hogy nem tudod viszonozni. Egyebkent sem ertem, hogy vagy keves egy par hete ismert embernek igy kionteni a szived. Par honap utan esetleg. De par het utan biztos nem hasznalnek valakit lelki tamogatasra. Alig ismerem.

Masreszrol meg a srac hulye: ha nekem egy pasi hetekig sirna a volt noje miatt, biztos nem gondolnam, hogy 'hahaha, eljott az en idom, ramozdulok'.

Na mindegy, gyerekek. :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.03. 09:46:20

@Father Justice: Haha! Mijaza 'tozsolges'? Most vegre megtudom. :)))

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:47:05

@Commodus: " mert direkt fel is izgatott nem egyszer, aztán visszatáncolt"

Pontosan ezt gondolom a posztíróról is, hogy vigasztalásképp meg az egója emeléséért, no meg hogy a közelben tartsa a srácot, ilyeneket csinálhatott.

Commodus 2010.09.03. 09:47:18

@Zsu0805: őt idéztem, azért az E/1. :)

Caddy 2010.09.03. 09:48:24

Visszaolvastam, és úgy látom fogjátok érteni miről beszélek.:D:D
Ma valahogy nagy az egyetértés. :)

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 09:48:49

@Zsu0805: A legtöbben tényleg numerákra vágynak, effelől semmi kétség. De vannak rafkósabbak is, akik hosszabb távra terveznek. Ők pont arra építenek, hogy majd jól bebizonyítják: a hejjespasee jól néz ki ugyan, de végül mindig szemétkedik - bezzeg ők! (==> Érdemes lejjebb tenni a lécet a jólelkűségért cserébe.)

Aztán ha összejön a dolog, rendszerint kiderül, hogy ugyanolyan surmók, mint a hejjespasee, pluszba még rosszarcúak is. Ugye, Kytia, bizony, így van ez? :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:50:17

@Frigyesur: én azt gondolom, egy idő után nem volt sírás. A csajnak az lehetett a vigasztaló, hogy van mellette egy férfi akinek ő tetszik, ettől állt helyre a lelki békéje.

2010.09.03. 09:51:47

@Caddy:
Eléggé nagy az egyetértés tényleg. :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.03. 09:52:41

@Zsu0805:
"meg az a szemét exem, tudod a Frigyes"

:DDDD

Commodus 2010.09.03. 09:52:53

@Piszok Alfréd: ja, és jogász csaj volt, akinek ez mond valamit. :))

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:52:54

@Father Justice: ezek szerintem kitartóbbak a vigasztalásban is.

Caddy 2010.09.03. 09:52:54

@Zsu0805: nincs. Sokig hittem, hogy van, de nincs. És itt a legjobb barát dologra gondolok. Haverászkodás az természetesen simán.

@Father Justice: kéjrés. Óó bazzz. :D:D:D

Frigyesur (törölt) 2010.09.03. 09:54:17

@Piszok Alfréd: Und? Akkor is levehette volna a srac, hogy ebbol nem lesz semmi. De be akarta maganak magyarazni, hogy de. Bemagyarazni sikerult. Szexelni mar nem. :D

2010.09.03. 09:54:35

@Father Justice:
Az ilyen pasik azok is akik később rátelepednek a csajra, kolonckodnak, nem engedik sehova, mindenért féltékenykednek és lelki terrort alkalmaznak, mert bezzeg ők mit meg nem tettek stb stb

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:55:06

@Commodus: jogászokhoz nem volt szerencsém

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 09:56:28

@Barry Kent: Nem általános, de ha a srác ilyen végkifejletben reménykedik, akár hónapokig is elhúzódhat a dolog:
www.sjacob.dk/how_to_spot_a_rich_guy.jpg :)

2010.09.03. 09:56:30

@Caddy:
Igen, én is erre. Haverság az más.

Devil2 2010.09.03. 09:56:51

@tuli _: Sajnos azt kell mondjam, voltak hasonló helyzeteim, csak én soha nem rohantam le a csajt, hogy valljon színt végre. Én csak vártam, vártam, vártam, vártam.... balfasz módon. De nagynehezen felfogtam, hogy ez hogy' működik. :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 09:57:01

@Frigyesur: le is vette, fel is háborodott. Pont ez a posztíró baja, hogy még egy kicsit áltathatta volna magát a fiú :D

Commodus 2010.09.03. 09:58:39

@Piszok Alfréd: mondjuk úgy, megértettem, miért való jogász csaj mellé jogász pasi. :) Többel is volt dolgom, mindegyik ugyanolyan volt agyilag, mint kiderült.

Barry Kent 2010.09.03. 09:59:40

@Devil2:
Na de ő olcsóbban megúszta, a végeredmény ugyanaz lett :)

Devil2 2010.09.03. 10:01:07

@Zsu0805: Én nem is állítottam hogy a csaj akart volna valamit a pasitól, ezt honnan veszed? Világos hogy üres duma a részéről hogy "később még lehetett volna". Ezt viszont mondtam is feljebb, lelki ápolgatásból nem lesz kapcsolat.

Piszok Alfréd 2010.09.03. 10:01:54

@Commodus: nekem nagyon fejlett igazságérzékem van, ezért a jog nagyon nem nekem való :)

2010.09.03. 10:04:11

@Devil2:
Nemtudom mire reagáltam ezt, régen volt. :)

Devil2 2010.09.03. 10:04:34

@Barry Kent: Jól van látom nagynehezen csak átmegy a gondolatom, én is azt mondom hogy nem rombolt le semmit mert fel sem akart építeni semmit, csak úgy csinált mintha..

De nem tudom mi van velem ma, ezek szerint alig érthető amit mondok..(?!)

Devil2 2010.09.03. 10:05:52

@Barry Kent: Na de mégis mire számított a kiscsóka egy ilyen kérdés után? Pirított hógolyóra??? ehhh..

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 10:06:42

@Zsu0805: Röviden: megismerkedtünk, úgy tűnt, hogy szimpi vagyok neki. Aztán kiderült, hogy van pasija(előtte azt mondta nincs), két nap múlva kidobta a jóembert. Egy hét múlva pedig közölte, hogy félreértettem, és nem is akart semmit tőlem, de ha mégis, akkor nem ott és akkor, hanem majd később, talán. A barátaival akar lenni, és felejteni.
Szánalmas.hu: az ex a baráti körébe tartozik.
Persze én vagyok a gonosz állat, mert nem állok vele szóba, főleg mert ő szegény naiv, ártatlan kislány nem vett észre semmit.

Frigyesur (törölt) 2010.09.03. 10:07:47

@Zsu0805: :)

@Piszok Alfréd: Franc tudja, en is tok johiszemuen baratkoztam (baratkozom) pasikkal. Na mindegy, mindketten hulyek voltak szvsz.

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 10:09:03

@Frigyesur: Amikor a kapcsolatban egyik fél sem tudja, mit akar, csak elvannak egymás mellett. Meg amikor az egyik fél tudja, mit akar, és szeretné azt hinni, hogy a másik is azt akarja, csak neki még idő kell hozzá. De közben nem, mert a másik semmi olyat nem akar, amilyet ő, sem most, sem később. Ez nemcsak kapcsolatban, hanem azt vizionálva is működik, lásd a posztot. Ezek a tözsölgés tipikus esetei.

Szöszi 28 2010.09.03. 10:10:46

Ahelyett, hogy a szakítását írta volna meg...

2010.09.03. 10:11:02

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Közölni kellett volna vele, hogy barátod van elég, haverod is bőven sok... VAgy hogy csaj és pasi között nincs barátság, max haverság, neked a haverság nem fér bele, így ha nincs kapcsolat nem ér neked annyit a személyisége, hgoy strapáld magad.

Barry Kent 2010.09.03. 10:11:05

@Devil2:
Jó, a kérdés (ha valóban így hangzott el) egy baromság volt, de a szándék nem: beszéljük meg mi a helyzet, vagy ne hülyítsük egymást és ne raboljuk egymás idejét.

Commodus 2010.09.03. 10:12:23

@Piszok Alfréd: nekem is ez a bajom, látod. :)

Barry Kent 2010.09.03. 10:13:18

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Gondolom az ex azóta is talonban, vagy épp újra együtt.

Devil2 2010.09.03. 10:17:08

@Barry Kent: Annyira közhelyszerű dolog manapság ez a "beszéljük meg". Mert nem lehet mindent megbeszélni. Illetve lehet de sok köszönet nem biztos hogy lesz abban a beszélgetésben. Érezlemi ügyekben ha nem látnak (éreznek) tisztán a felek megbeszélés nélkül, akkor a fene megette. Most hogy néz már az ki hogy az ismerkedési fázisban, amikor azért még vannak fehér foltok a másik érzelmi feltérképezését illetően, jössz egy olyan javaslattal, hogy " te figyi, csak hogy ne vesztegessük az időnket, beszéljük már meg hogy lesz e belőlünk valami vagy nem..." Dzsízásssz!!

Thin Guy 2010.09.03. 10:17:26

@Devil2: Nem feltétlenül üres duma. Tényleg lehetett volna bármi. A csajnak szimpatikus volt, hogy valaki meghallgatja végre, és az egy férfi. Mivel sértett a lelke, és törődik vele valaki, ezért lehet, hogy később kialakulhatott volna vele bármilyen kapcsolat, hogy kompenzáljon, hogy legyen mellette egy ember, aki nem csak barát, hanem pár. Persze aztán ahogy a lelke megerősödik a kapcsolatban, hogy már nem kell panaszkodni, kiderült volna, hogy igazából nem is illenek össze, csak azért kellett, hogy kompenzáljon. Utána jön a szakítás, hogy bocsi, én mégse téged akarlak.

Barry Kent 2010.09.03. 10:17:42

@Devil2:
Egyébként annyiból is jó hogy rákérdezett a maga egyszerű módján, mert ha nem teszi, akkor valószínűleg a srác nyavalygását olvashatnánk és boncolgathatnánk az aranyospasi témakört napestig.

dex.ion 2010.09.03. 10:20:06

ez a post se szól semmiről...ilyen történetekből egymillió egy tucat.
vért akartok, szenvedést, és könnyeket, a francba is! kezdtek átmenni romantikus női újságba.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 10:20:49

@Kata1987:

Gondolom a csajt hagyták ott, a gigantikus önzése miatt. Elvárásai voltak, cserébe azért a kegyért, hogy vele járhat a pasi, és fizethet neki mindent. Anuta királkisasszonkája akiért meg kell dolgozni, és ki kell érdemelni! :)

Devil2 2010.09.03. 10:21:39

@Thin Guy: Őőő, bocsi a kérdésért... már a Holdon is van internet?...

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.03. 10:23:02

@Father Justice: mert ők még nem tudják, hogy az a lényeg, hogy a jónő velük érezzen együtt, őket sajnálja: lásd: "Olllyan borzalmas a házasságom, a feleségem is, nincs köztünk évek óta semmi, úgy vágyom már egy *szabadon beilleszthető romantikus kifejezés*-re/ra.:D:D

falesny 2010.09.03. 10:24:13

sztem a nagy sírás közepette ki kellett volna veretnie a csávónak a csajjal a pélóját.
Az még nem járás, és beszélhet is közben a csaj a nagy bánatáról.

dex.ion 2010.09.03. 10:25:23

@falesny: akár még egy hálaszopás is belefért volna!

Devil2 2010.09.03. 10:26:20

@falesny: Na ez a komment már pontos labdát ér! xD

falesny 2010.09.03. 10:26:59

ja, két nyavajgás között.és még az sem járás.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 10:33:52

Sziasztok!

ha volt már, akkor elnézést...

1. milyen az az érett szellem? van éretlen is? és az zöld még?
2. milyen tanácsot vársz? te nem akartál semmit. vagy még is?
3. milyen az a dupla késszúrás? az üti a szimpla késszúrást? vagy hatványozza?

Caddy 2010.09.03. 10:35:43

@falesny: hónap kommentjére hajtasz? :D

Thin Guy 2010.09.03. 10:35:57

@Devil2: Természetesen. Eléggé jó a kapcsolat, lent a NASA-nál mindent megtesznek ennek érdekében. :-)

Kérdésem az, olyan nehéz elképzelni, hogy ebben az elbaszott világban valaki azért jöjjön össze valakivel, mert ápolgatja a lelkét? Az már más tészta, hogy nem lesz hosszú életű a románc, de az elején simán bebeszélheti magának, hogy végre ő az igazi.

dex.ion 2010.09.03. 10:36:08

@Zsu0805: bocs ha elevenedbe találtam...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 10:36:42

Valószínűleg nem voltál/vagy túl az előző pasin, és akkor jött közbe ez a srác.
Nehéz bármit mondani, mert ez életkorfüggetlen probléma. Ha valaki nincs túl valamin, akkor jöhet bárki, és bármilyen nagyszerű ember, egyszerűen nem fogsz tudni úgy működni.
Egy dolog felől megnyugtathatlak: ilyen szitu később is elő fog fordulni.

A srácnak nem kellettél eléggé. Ugyanis, ha így lett volna, akkor adott volna időt neked és óvatosan, lépésről-lépésre haladtatok volna előre. De ő még nyilván tapasztalatlan (csak 25), és annyira nem is jöttél be neki, hogy megérje rád várni. Te pedig lelki szennyesládának nézted és habár pontosan tudtad, mire megy ki a játék, húztad az idegeit.

Mindketten elbasztátok. Ez van.

Majd túl leszel a volt pasidon, és akkor tiszta lappal vághatsz bele valakivel valami újba, ahol nem lesznek kérdőjelek.

dex.ion 2010.09.03. 10:38:23

@Thin Guy: sztem ez nagyon bonyolult kérdés, h ki miért jön össze vkivel. vmi oka minden esetben van, olyat még soha nem láttam/hallottam, még ha "első látásra szerelem is volt", h ne legyen szüksége az egyik félnek a másikra egy kicsivel jobban, akármilyen okból.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 10:38:24

ja, még annyit, hogy ez a szitu így még mindig jobb, mintha belekényszeredtél volna valami a pasival, amit a hátad közepére sem kívánsz. Marha sokan csinálják ezt, liánozásnak hívják. Van is marha sok lelki sérült ember és szar kapcsolat emiatt.

dex.ion 2010.09.03. 10:39:09

@alfonzina: "Ha valaki nincs túl valamin, akkor jöhet bárki, és bármilyen nagyszerű ember, egyszerűen nem fogsz tudni úgy működni."

ez így igaz!

2010.09.03. 10:39:52

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
1. Az éretlen szellemet Caspernek hívják, nagy a feje és átlátszó. Az érettet Patrick Swayze-nek (Ghost). Hát ahogy csillognak biztos van bennük egy kis zöld is. :)
2. Tanácsot nem, itt keres új Ödönt. :) Ha jelentkeznél küldj fényképes önéletrajzot nekem, én bírálom el a jelentkezőket. :P
3. Amikor nem 1x szúrnak beléd egy kést, hanem 2x-3x.

falesny 2010.09.03. 10:39:55

@Caddy:
jaja,rohadtul vágyom a csp-s pólóra,hogy elmenjek benne afterezni a coronitába.:-)

2010.09.03. 10:40:40

@dex.ion:
az enyémre nem, csak blogmoderátort játszok épp. :P

Caddy 2010.09.03. 10:41:11

@Thin Guy: nehéz bizony. Ez már csak ilyen, Romantika, lélek ápolás, ehhhhh. :)

dex.ion 2010.09.03. 10:42:12

@Zsu0805: szerepet játszol...
:)

falesny 2010.09.03. 10:44:16

@dex.ion: @Zsu0805:
játszott a szomszédokban is?:-D

2010.09.03. 10:45:45

@dex.ion:
Én persze, mindig másmilyet. :)

dex.ion 2010.09.03. 10:48:05

@alfonzina: évente egyszer neked is lehet igazad!
:)

dex.ion 2010.09.03. 10:48:48

@Zsu0805: ezt hívják képmutatásnak.
:)

Thin Guy 2010.09.03. 10:49:13

@Caddy: Mondtam egy szóval is, hogy a romantika a lélekápolással együtt zajlik le, a kettő egy időben? :-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 10:51:11

@Zsu0805: Konkrétan nem hangzott el a legyünk/maradjunk barátok szöveg, így nem mondtam ezt.

@Barry Kent: Talonban és újra együtt, ki tudja hányadszor?

fumerin 2010.09.03. 10:52:48

Persze, biztosan rossz a szakítás és kell is rajta az idők végezetéig picsogni:)

Aztán csodálkozik a nő, hogy egyedül van még vagy 10 éven keresztül:)

Ezzel a magatartással csak elriogatja a férfiakat, és még a férfi a bunkó, aki érdeklődik, hogy most akkor merre tovább...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 10:53:24

@falesny:

Nem kapsz pólót, hanem csp-pontokat! :) Szóval kapsz egy kalap szart :)

2010.09.03. 10:57:01

@dex.ion:
Képmutató vagyok, jólvan?! És gonosz és rossz is. Ez van, ezt kell szeretni. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 10:58:17

@Zsu0805: köszi

1. akkor mondhatom: hogy az élet crazy
az emberek csak szellemek mint Patrick Swayze (RIP)
2. most te keresel új Önönt? vagy kerítőnő lettél?
3. most 2x vagy 3x? :DDD

dex.ion 2010.09.03. 10:59:11

@Zsu0805: szerencsére nem nekem.
:)

Commodus 2010.09.03. 10:59:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hmmm. Nekem olyanom volt, hogy megismerkedtem egy csajjal, csinos, kedves volt. Csak sajna az eszét elhagyta valahol félúton. :D Azt mondta, nincs pasija. A második randin megvolt, feljött hozzám. Másnap kifejtette a telefonban, hogy otthagyta a pasiját miattam. Mondom, milyen pasidat?! Mondom, marha jó, hagyj engem békén. Utána meg még én voltam a köcsög szemét, mert tényleg kidobta a pasiját! :D Belehazudik a képembe és ilyet csinál? Még szép, hogy lapát, amúgy sem lett volna több belőle pár dugásnál.
És a legjobb, hogy vagy két hete fel is hívott telefonon, így évek távlatából, mert épp nincs senkije és kefélni akar. :D Hirtelen azt se tudtam, ki beszél a másik oldalon.

dex.ion 2010.09.03. 11:02:12

@Commodus: jól tetted. aki megcsal vkit veled, az jó eséllyel később is meg fog csalni, csak akkor már téged.
:)

2010.09.03. 11:03:30

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
1. Igen, sajnos meghalt. :( Pedig volt pár jó filmje. :(
2. Gondolhatod hogy el van most keseredve kedves poszolonk, hogy se az exe Frigyes, se a cimbije Ödön sincsen már. Az a minimum és a legemberségesebb, ha keresünk neki valakit. Én meg elsőként felajánlottam, hogy engem bombázhattok önéletrajzokkal. :P
3. Dupla = kétszeres, Tripla = háromszoros :P

Commodus 2010.09.03. 11:05:59

@dex.ion: Persze, de eleve nem bírom a hazudós embereket. Azért nem kis dolgot kamuzott be :)

Caddy 2010.09.03. 11:06:02

@falesny: csinos leszel a Hormonok rabszolgái vagyunk felirattal a melleden. :D:D:D

@Thin Guy: ja persze, hogy nem. :D Sosenem. :)

falesny 2010.09.03. 11:07:43

@Kedves Nard:
akkor azokban megyek afterezni.:-)

Caddy 2010.09.03. 11:08:32

@Commodus: de elhagyta miattad a pasiját. Ez neked nem elég? :D:D Mondjuk mindenesetre jobb dugás voltál, mint a másik, ez egyszer biztos. :D

dex.ion 2010.09.03. 11:08:40

@Commodus: jaj ezt ne:) minden ember hazudik. én is, te is.
:)

dex.ion 2010.09.03. 11:09:35

@Caddy: rövidtávon. amint az ő technikája is megszokottá válik, jön egy újabb ifjú titán.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:11:53

@Zsu0805: ha neki keresel, akkor nem küldök képet :DDD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:13:10

@Commodus: sajna ismerős sztori.

egy ideje gondolkodom, miért hívnak téged Commodus-nak? :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 11:13:46

@Commodus: Nem miattam dobta a pasit, ezt akkor is tudtam, inkább női szeszélyből. Sőt valószínűleg, ha kellettem volna neki, akkor párhuzamosan futtatott volna minket, vagy megpróbált volna belerángatni egy felváltva futtat engem és Srácot szituba.

@Zsu0805: Ha alfonzina a posztíró, én jelentkezem, úgyis annyi baja van(szomszéd, Ödön, Frigyes) majd jó mélyen megvigasztalom:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 11:15:39

@dex.ion: háhá!:) nekem mindig igazam van, max nem értesz velem egyet.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 11:15:43

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Lehet olyan korcs mint az a római császár volt? :) Eléggé nyomi és idegbeteg volt. Állítólag fattyú is. :)

2010.09.03. 11:16:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
:) Még egyenlőre nem írta meg a posztoló, hogy ő kicsoda, várj türelmesen. :) VAgy faggasd Pannit. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:17:40

@Zsu0805: nem bírom sokáig a picsogást meg az elődök fikázását :D :P

dex.ion 2010.09.03. 11:17:48

@Zsu0805: na jó bevallom én vagyok!

Caddy 2010.09.03. 11:25:01

@dex.ion: mennyi keserűség egy kommentben

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 11:25:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): lehet, hogy a te vigasztalásod nem lenne elég mélyreható az én mélységemhez képest.:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:27:09

@Zsu0805: azért vannak, akiket ez éltet. látens buzi metroszexuális pöcsök... :P

2010.09.03. 11:27:16

@alfonzina:
Ahhoz a mérhetetlen fájdalomhoz amit az ex, azaz Frigyes okozott. :) :P

2010.09.03. 11:28:30

Én gó alföldi rakottkrumplit enni. :P Ha nem jönnék vissza az azt jeleni, hogy halálra ettem magam. :P

dex.ion 2010.09.03. 11:30:27

@Zsu0805: ez az hízzál csak el, akkor pláne nem fogsz kelleni senkinek. jóétvágyat! ne legyen bűntudatod!
:)

falesny 2010.09.03. 11:32:00

@Zsu0805:
jaja,tucsogjon a kolbászos zsírban.:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 11:32:04

@alfonzina: Gondolom nem szellemi mélységeidre gondolsz:P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:33:27

@Zsu0805: húú, ne már! csorog a nyálam....

@dex.ion: ki szereti a girnyó nőket? :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 11:41:54

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Van pár elvetemült aki azokra gyorsul. Szerintem a túl vékony nők nem nőiesek. :)

www.youtube.com/watch?v=TGtpsFgT7hk

Caddy 2010.09.03. 11:49:12

@dex.ion: ó rettentően. Tudod én azt gondolom, hogy ezek nem érzelmi kötődések. Együtt lenni valakivel és a szexre ráunni, ez olyan....pitiáner, ez nem a kapcsolatról szól, hanem a szexről. Nyilván ez is jó, hogyne lenne jó, csak a probléma ott van, hogy mindenki a másik felét keresi.

dex.ion 2010.09.03. 11:52:27

@Caddy: sosem fogom tudni elmagyarázni, sosem fogod tudni megérteni.
egy férfinak mást jelent a nemiség, (sőt, inkább a vadászösztön) mint egy nőnek, hát ezért. ha egy nő megcsalja a párját, azt nagy valószínűséggel érzelmi alapon teszi, de ez nem jelenti azt, h néha ne cselekedhetne ő is ösztönlényként, amikor csak egy dugásra vágyik egy idegennel.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:53:05

@Kedves Nard: :DDD

te ismerted Sir-mix-a-lot -ot? :DDD LOL

Piszok Alfréd 2010.09.03. 11:54:44

@dex.ion: akkor Shakespeare-t olvass, vagy Stephen King-et :)))

Caddy 2010.09.03. 11:56:44

@dex.ion: dehogynem értem. De az alapvita onnan indult, hogy a nő un rá a szexre és száll egy újabb titánra. Tehát a nők is képesek az érzelem nélküli szexre, hiszen ha a ráunás az indok, akkor nem volt érzelem. Egyet beszélünk.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 11:57:51

@dex.ion: már bocs, de ez erősen nagy általánosítás. ezt az elméletet a megcsalt, sértett nők terjesztik.
közben meg az az igazság, hogy vannak emberek, akik vadásznak (nők, férfiak egyaránt). és vannak, akik stabil kapcsolatokat keresnek. sőt, ez időben változhat. emberek vagyunk... s ez így van rendjén....

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 12:02:35

@alfonzina: Ezzel most ravasz próbálsz lenni, hogy azt gondoljam, hogy mégsem vagy az? :P

Piszok Alfréd 2010.09.03. 12:12:33

@Commodus: pedig mekkora szerelem lett volna...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 12:17:59

@Kedves Nard: kerestem a Testarossa c. klipjét, de az eredetit nem találtam. abban irgalmatlan scratch-ek vannak :D a DJ-je fehér volt, valami Punisher...

egy másik alapmű:P

www.youtube.com/watch?v=ChaXS3Naje4

Commodus 2010.09.03. 12:29:14

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): a Maximus név meg a Proximo foglalt volt, így azt gondoltam, a Commodus-t nem választotta senki. Ennyi a történet, magával a karakterrel ne keverj össze. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 12:29:52

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Természtesen ismerem ezt is :) Áááááá rumpshaker! De rég volt!

Commodus 2010.09.03. 12:32:32

@dex.ion: Ebben igazad van, azonban nagyon nem mindegy, miben, kinek hazudik.

dr. gernika 2010.09.03. 12:34:09

@Zsu0805: Ácsi, ez amúgy csajozási taktika, mármint a "megvígasztalom amíg sebezhető, hátha hálás lesz". Van, akinél be is jön, de akinél nem, arról 1 kör után lekopnak és keresnek újat. A srác nyilván nem csak megdugni akarta, hanem kapcsolatot, ezért bírta hetekig. És így már tényleg nem fair utólag őt leszemetezni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 12:46:24

@Commodus: hát, te tudod :D
de akkor majd neked mondják, hogy:
"my name is Maximus Decimus Meridius,
commander of the Armies of the North,
general of Felix legions,
father to a murdered son, husband to a murdered wife
and I'll have my veniot,
in this life or the next!" :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.03. 12:51:08

@Drága IV gernika:

Ezt a módszert a férfiak "lepattanó hiénázás"-nak hívják, és elég megvetett dolognak számít :) Kétségkívül hatékony is tud lenni, de kb az a színvonal mint a seggrészeg nők megdugása meg a ginázás :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

2 live crew <3 a bejátszott női hang meg a full metal jacketből a vietnami ribi :) Me so horny, I love you long time! klasszikus. LL Cool J meg abszolút kedvencem, Doin' it, Luv u better....Ezeket szoktam hallgatni a mai napig, no és persze a többi klasszikust is mint House of Pain vagy Cypress. Régmúlt fiatalságom zenéi :)

Commodus 2010.09.03. 13:13:24

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mindig is nagy ütközeteket akartam irányítani. :P

Joe69 2010.09.03. 13:20:47

" Képmutatás az ott van, hogy a srác empátiát mímelt, miközben a sunázáson járt az agya. Mi ez ha nem képmutatás?"

Úristen, mennyi időt csesztem el én ilyen lelki szemetesládaként, és voltam án türelmes, kitartó (Alfonzina), és még én voltam a képmutató, a bunkó a végén, amikor már döntést akartam ! Az ilyen nyavalygó HP keressen magának barátnőt, buzipasit, pszichiátert, papot, akárkit, de ne egy normál, nőt akaró pasit hecceljen ! Mostanában , ha olyan a helyzet, mindig közlöm jóelőre minden csajjal, hogy barátosném, barátom, haverom, beszélgetőpartnerem , stb. van épp elég, és még egyre nincs szükségem..van, aki kurvára megsértődik ilyenkor, csak tudnám, miért..

vázkulcs 2010.09.03. 13:21:35

Nagyon utálom , ha egy nő előző faszijairól kezd el beszélni, hogy így meg úgy , meg de szemét volt, meg, hogy szerettem, de mégis megcsalt, és elhagyott blablabla. Kit érdekel? Csávó helyében már inkább fejbe lőttem volna magam mint, hogy randizzak vele ezerszer, és ilyen baromságokat hallgassak. :D

Aurora
www.youtube.com/watch?v=bpMHRBBMglU

dr. gernika 2010.09.03. 13:23:53

@Zsu0805: A farncba, most látom, hogy elmagyaráztam neked valamit, amit te is tudsz.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 13:26:44

@Kedves Nard: ugyan így vagyok ezzel, nem tetszik az új hullámos mainstream...

I used to love HER :D
www.youtube.com/watch?v=C99iG4HoO1c

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.03. 13:29:27

@Joe69: A csaj nettó önzést mutatott be felemáskorláton.
Amivel nincs gáz, csak utána ne adja elő a nagy halált.
Vallja be hogy genyét mód kihasznált valakit, és ne arról papoljon, hogy milyen képmutatóak a pasik...
(Ettől persze még azok, de az más tészta.)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.03. 13:33:44

@vázkulcs: az ilyen nőket én is rühellem, mert akkor még tuti nem lépett túl az előző kapcsolatán....

the Gunz of Brixton :)
www.youtube.com/watch?v=hiQoq-wqZxg

vázkulcs 2010.09.03. 13:45:49

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Randizok egy nővel, azt gondolja jól fogjuk érezni magunkat, vagy fene tudja mit gondol, erre én rázúdítom lelki problémáimat. Na kevés lelombozóbb dolgot tudok elképzelni. :D

Persze itt a srác ambícionálta dolgokat, szóval ez azért más valamennyire. :)

vázkulcs 2010.09.03. 13:56:49

Kispál arrivederci amore

www.youtube.com/watch?v=1S38zD0F6Fk

persze esetleg meg lehet vígasztalni, srác is ebben bízhatott. :D

2010.09.03. 14:04:32

Fuuu, jo volt a kaja... :)

dex.ion 2010.09.03. 14:06:10

@Zsu0805: dex.ion 2010.09.03. 11:30:27

2010.09.03. 14:09:48

@dex.ion:
Nem vagyok hízékony fajta. :P

dex.ion 2010.09.03. 14:20:28

@Zsu0805: ez a kedvenc hobbim.
:)

2010.09.03. 14:26:09

@dex.ion:
Hogy ellentmondasz?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 14:35:12

@Joe69:

Ha nálam ilyen szitu volt/van, én mindig előre közlöm a pasival, hogy figyi így vagyok, nem vagyok még kész egy kapcsolatra. Attól függően, hogy úgy egyébként szimpatikus -e,v sem, ezzel egy időben felajánlom, hogy ha ennek ellenére úgy látja, hogy szívesen "lógna" velem olykor-olykor, annak nincs akadálya. És mondok egy meglepőt: Volt/van olyan az életemben, aki élt ezzel.

De volt olyan is, aki halálosan megsértődött szinte rögtön. ("Miért gondolod egyből, hogy valamit akarok?")

Úgyhogy nehéz itt okosnak lenni. Ezeket a pasikat nyilván nem a vívódó nő keresi magának, egyszerűen csak csapódnak, sokszor bevonzzák egymást, mert utóbb kiderül, hogy valójában a pasinak is vannak rendezetlen ügyei az életében, csak míg a másik sírva gyászol, addig ő a menekülést választja.

És egy újabb példa: nem oly régen én is találkoztam egy ilyen menekülős példánnyal. Én akkor már hosszabb ideje egyedül, ő meg mint egy hurrikán jött az életembe. Így szeret, úgy szeret, majd család, majd gyerek. Csak lestem. Aztán összeomlott a kártyavár és kiderült, hogy egy magában még le nem zárt kapcsolata miatt menekül (szó szerint) valami komolyabba, mert abban csak lábtörlő volt.
Ha én is valami agóniában lettem volna épp, biza rendesen megcsapott volna a dolog. Így is padlót fogtam jó pár hónapig, de szerencsére túl vagyok rajta.

Úgyhogy azt gondolom, hogy inkább gyászoljon az ember addig, amíg késznek nem érzi magát, semmint válogatás nélkül ugráljon kapcsolatokba, és halmozza a sérüléseit, és okozzon másoknak is életre szóló sebeket, amik egyszer elemi erővel kitörnek és abból lesz a mindent borítás, meg a pszichiáter. EGy példa megint: tágabb társaságomban van egy csaj. 25 körüli. Több évig járt egy nála jóval korosabb palival. Aztán többszöri szünet után most nemrég végleg szakítottak. Egy hét után a csaj már mással futott. Szintén idősebb pasas. Találkoztunk velük. Az előző pasit is ismertük. A csaj nyalta-falta az új mukit. Egymáson csüngtek feszt. Aztán egyik nap barátnőm mesélte, hogy négyszemközt leültek a csajjal dumálgatni, aki fél óra múlva ott zokogott vele szemben. Kiderült: hiányzik neki az exe, még nincs túl rajta. Hát erről, ennyit.

Az ilyen rosszkor jött kapcsolatoknál pedig szerintem a feltétlen őszinteség a célravezető. Frankón meg kell mondani, hogy ez van. Ha a másikat komolyan érdekli az illető, akkor úgyis kitart majd. De azt gondolom, hogy ezek a dolgok csak igazán felnőtt embereknél működhetnek jól. Tapasztalatlan, éretlen személyiségeknél max. a posztbeli katyvasz lesz belőle.

dex.ion 2010.09.03. 14:47:15

@alfonzina: a példádban nincs semmi meglepő, a legtöbb (szinte mind) nő, akit ismerek, ezt csinálja.

2010.09.03. 14:54:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Mi az a veniot ?

"and I will have my vengeance in this life or the next"

Barry Kent 2010.09.03. 14:59:52

@dex.ion:
Akkor erre azt hiszem vállalkozást fogok létrehozni. 5000 Ft óradíj mellett lehet a vállamon sírni, én pedig megértő és udvarias leszek. Plusz 5000 felárért beleélem magam a szituba és én is zokogok. :)

Caddy 2010.09.03. 15:06:48

@alfonzina: hehe.
Én találkoztam olyannal, akinek felesége, sőt gyereke van, és közben valaki más után sír és sóvárog. Évek óta.Aha a házassága, hát azt inkább hagyjuk. Gyerek. Na az a kérdés, hogy az minek kellett.

dex.ion 2010.09.03. 15:12:58

@Barry Kent: én is létrehozok egyet, nálam ugyanezt megtehetik négyezerért, felárért vígasztalok is.
:)

Barry Kent 2010.09.03. 15:14:59

@dex.ion:
Eh, tudtam hogy nem szabad összeget kiírnom :)
Na jó, 3.999 Ft/óra akciós ár, mentholos pzs az árban.

Barry Kent 2010.09.03. 15:16:20

@dex.ion:
Aki vígasztalódni is akar, hozzád küldöm ;)
Az árban megegyezünk.

dex.ion 2010.09.03. 15:19:12

@Barry Kent: remélem nem a különbözetre gondoltál tiszteletdíjként.
:)

Commodus 2010.09.03. 15:24:13

@Barry Kent: miért nem kérsz 25.000 Ft-ot érte? Nehogymár'. :D Azért cserébe jól meg is dugod, és ha akarja, reggelit is kaphat. :DDD A minőségért fizetni kell! :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.03. 15:29:36

@Caddy: ühüm.:D Azért néha megdönti az asszonykát nagy duzzogva és a vacsit is elfogadja, komoly sóvárgás lehet az.:-) (Bocs, bele kellett kotyognom, pedig a helyzetet sem ismerem, csak ez így olyan hihetetlen.)

Barry Kent 2010.09.03. 15:46:07

@Commodus:
Áh, az én koromban már vigyázni kell a kemény fizikai munkával :D
Meg nem is lenne őszinte, egyik pillanatban még zokogok, a másikban pedig vígasztalok. Az már dex.ion feladata :)

@dex.ion:
Nem, a különbözetet te határozod meg, a jutalékomban egyezünk meg :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 16:27:03

@dex.ion: melyik példára gondolsz? a sírós 25 évesre?

@Caddy: én ezeket sosem értettem meg.
a minap olvastam valahol, hogy egy nőt 8 év házasság után hagyott el a férje. két kisgyerek, ház, hitel, kocsi, minden.
és a slusszpoén, hogy kijelentette: sosem volt szerelmes a feleségébe. végig egy másik nőt szeretett, aki viszont foglalt volt...egészen addig.
na, az ilyenekre rendelnék el kötelező hereletépést.

Barry Kent 2010.09.03. 16:34:26

@alfonzina:
"kötelező hereletépés"
Ritkán félek nőktől, de bevallom nem szívesen futnék össze veled egy sötét sikátorban ;)

2010.09.03. 17:15:38

@alfonzina:

A tuzes billog szerintem higienikusabb. Termeszetesen az emlitett nemes szervekre ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 17:44:38

@alfonzina: No de ez mindig személyfüggő, amit nem láthatsz előre. Sőt, ha saját (és esetleg környezeted) tapasztalataiból indulsz ki, akkor könnyen hiheted, hogy a másik is olyan. Főleg, ha a másik fél sunnyog ebben a körben. Lásd a fenti példa, ha a bácsi kapásból szól, nem jutnak el eddig, max pár sunázásig.

Jellemző, hogy a szomszédban nem alkalmaznád a hereletépést, pedig megoldódna a zajprobléma:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 19:51:15

@Barry Kent: én iszonyú félelmetes vagyok! nem lehet ám csak úgy szórakozni velem.:D

@dex.ion: én pölö sosem csináltam ilyesmit. ha nem megy, akkor nem megy. bele sem kezdek. minek?

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én erre azt mondom, hogy a saját életével mindenki úgy szórakozik, ahogy jónak látja. de más életével szórakozni veszélyes játék.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.03. 19:57:16

Ehe. Érdekes dolog ugrott be. Caddyke fentebb írja valahol,hogy mindenki a másik felét keresi.

Közben folyamatosan azt hallani, hogy akkor találsz rá a társadra, ha önmagaddal is békét kötöttél és egyedül is teljes vagy.

Na, most akkor hogy is van ez?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.03. 20:51:54

@alfonzina: Ne írj ilyeneket, még elhiszem, hogy egy botnál okosabb vagy:)

Ez úgy van, hogy meg kell találnod magadban a békét, és egy olyan társat kell keresned, aki szintén megtalálta magában a békét, és akkor akár teste és lelket is cserélhettek, ez nem okoz gondot.

Vagy félig találod meg magadban a békés és olyat keresel, aki szintén nem azt a felét találta meg magában a békének.

Father Justice (törölt) 2010.09.03. 22:25:48

Már félig fel is sejlett, mi a végeredmény, ha a kőkemény munkahét végén előbb a dugipálesz felét gurítod le teljesen egyedül, aztán az egészet. Ami persze akkor már csak egy fél. :)

Piszok Alfréd 2010.09.03. 22:47:56

@Father Justice: a dugipálesz az amolyan afrodiziákum? :)

Joe69 2010.09.04. 00:36:13

@Joe69:

Ha nálam ilyen szitu volt/van, én mindig előre közlöm a pasival, hogy figyi így vagyok, nem vagyok még kész egy kapcsolatra. Attól függően, hogy úgy egyébként szimpatikus -e,v sem, ezzel egy időben felajánlom, hogy ha ennek ellenére úgy látja, hogy szívesen "lógna" velem olykor-olykor, annak nincs akadálya. És mondok egy meglepőt: Volt/van olyan az életemben, aki élt ezzel.

De volt olyan is, aki halálosan megsértődött szinte rögtön. ("Miért gondolod egyből, hogy valamit akarok?")

Hahaha..csináltam ezeket én is csak azért, hogy a csaj közelében maradhassak, még a sértődést is megjátszottam, nehogy már furdalja a lalkiismeret szegénykét. Óriási hiba, időcseszés volt, most már azonnal otthagyom a francba, ha ilyet hallok, tanuljon viselkedni, tanulja meg, kinek mit mond..

Törböly (törölt) 2010.09.04. 01:29:32

Követelem hogy vegyék le esztet innen mert valódi emberek érdekejit sérti!

S0und 2010.09.05. 01:12:08

Ez. A. Srác. Szerinte. A. Józsi. Volt. Abból. A. MPG. Fajtából. Olyan. Mint. Én!

HetedikEnVagyok 2010.09.05. 09:58:55

@alfonzina: "Érdekes dolog ugrott be...." Ez azért van így, mert valamiből meg kell élni. Egyik lehetőség, hogy gondolataimat bölcsességnek álcázva kiadom könyv formájában. Igazságtartalom lényegtelen, úgyis megveszi egy réteg.
Álljon itt egy ilyen napifasság:
"Egy farok sem keményebb, mint az élet"

gnsz 2010.09.05. 13:00:23

" mert elárulom, nagyon érett szellem kell ahhoz, hogy "

:DDDDDDDDDDDDD

Jó estét kedves nézőink, "az érett madjar nő" díszpéldányát látták. :D

gnsz 2010.09.05. 13:05:33

@Caddy:

"Én találkoztam olyannal, akinek felesége, sőt gyereke van, és közben valaki más után sír"

Végülis érthető - Mo-n a férfiak túlnyomó többsége a házassággal csak veszíthet, és ha belemegy, akkor is max. maradékelven guberálhat magának egy olyat, akihez épeszű ember, békeidőban amúgy piszkavassal se érne. Nyilván ilyen feltételek mellett a fasznak van kedve még csízelni is az egészhez, örüljön inkább a csaj, h egyáltalán dugja még vlki.

Fviktor76 2010.09.06. 14:51:37

Kedves Lányok!

A független, egészséges pasik egy független lányhoz alapból nem tudnak "csak" barátként közeledni. Ezt meg kéne jegyezni már végre, nem naív sértődöttet játszani utána!
A lány viszont tudja befolyásolni a pasi érzéseinek alakulását, és akkor ki tud alakulni veszekedés, sértődöttség nélkül egy nagyon jó baráti viszony. Nekem volt saját példám ilyenre is, meg összeveszésre is.
Higgyétek el, az a gáz, ha egy független pasi csak barátkozni akar egy független lánnyal! Ismerek ilyet...

Fviktor76 2010.09.06. 14:52:41

@Fviktor76: Ja, és kedves Posztoló, ahogy olvastam, te éppen független voltál... ;-/
süti beállítások módosítása