Nem akarom magam megalázni

2010. szeptember 20. 07:35 - csajokespasik

„Nem érdekel: nekem Ő KELL! Már 23 éves a csaj, nem sok idő kell és elkezd kétségbeesetten párt keresni magának” - Ha annyi százast kapnék, ahányszor az „eleinte minden rendben ment” mondat különböző verzióit olvastam, most bevásárolhatnék az összegyűlt zsetonokból. Egy végletekig ragaszkodó fiatalember beszámolója következik, akinek mindennél jobban hiányzik zsarnoktermészetű nője.

 

Kedves CsP blog! Segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni, mert nem tudom, mihez kezdjek és nagyon tanácstalan vagyok! 22 éves koromig egy teljesen átlagos fiú életét éltem: voltak bulik, csajok, mellette suli, néha dolgozgattam. Semmi komoly, mármint a lányok terén. Aztán megismerkedtem vele, 22 évesen. Az álomlánnyal. Mindketten vidékről származunk, mindketten Pesten jártunk főiskolára: ő 20 éves volt. Az elején tökéletes volt minden, együtt fedeztük fel a várost, moziztunk, ősszel, mikor fáztunk, egymáshoz bújtunk stb. Nem volt gond a kapcsolatunkkal. Később lediplomáztam és a válság ellenére lett egy nagyon jó munkahelyem. Összeköltöztünk egy albérletbe. Voltunk nyaralni, telelni, szülők bemutatása. Nagyon idilli volt a szituáció.

Aztán egyik napról a másikra valami megromlott, lehet, megunta hogy kiszámítható vagyok, vagy túl sokat voltunk egymás mellett, nem tudom, vagy csak simán Brad Pitt-el sms-ezett míg én dolgoztam, fogalmam sincs. Minden apróságba belekötött: miért nézem azt a csajt, miért most csinálok ezt meg azt. Aztán szakítottunk: ő balra, én maradtam az albérletbe. Azt is mondta, hogy egy csajt nemcsak megszerezni kell, hanem meg is kell tartani (ezért is dobott mert nem tudtam megtartani). 3 évig jártunk, szóval csak van egy kis fogalmam a csaj megszerzése és megtartása dologról. Most ott tartok, hogy két hónapja azt se tudom, hogy él-e egyáltalán. Minden egyes percben rá gondolok és megőrjít a tudat, hogy nem tudom mi van vele, kivel van, mit csinál stb. Annyira de annyira hiányzik hogy már sajnos a munkám rovására is megy. A héten kétszer toltak le, mert figyelmetlen voltam, mert ő jár még mindig a fejemben, aludni alig alszok, és fiú létemre már fogytam egy 10-est kilóba (jelenleg 185 / 70kg vagyok). Nem akarom magam megalázni, vagy porban csúszva visszakönyörögni magam, félre ne értsetek. Az lenne a legjobb, ha ő hívna fel, hogy mi újság, bár mindketten makacsok és büszkék vagyunk, ezért úgy gondolom, valamelyikünknek lépnie kell. Ezért írtam ide, adjatok tippeket, hogyan is kellene visszaszereznem? Telefonon hívjam? Nem akarom, a végén nem venné fel, inkább utasítson vissza face to face. Mivel fiatal, csinos lány, biztos akad most az életébe 1-2 hódoló, sőt lehet, van valami friss kapcsolata, de nem érdekel: nekem Ő KELL! Már 23 éves a csaj, nem sok idő kell és elkezd kétségbeesetten párt keresni magának. Ezt nem akarom, én vele éltem 3 évig, ismerem már annyira, hogy félek, valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ. Én vele akarom leélni az életem, őt képzelem el majd gyermekeim anyjának! Hiányzik nagyon…

 
184 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr442309134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi 28 2010.09.20. 08:06:31

Első:)
"Már 23 éves a csaj, nem sok idő kell és elkezd kétségbeesetten párt keresni magának."
Hidd csak ezt, de a 23 éves csajok nem szoktak kétségbeesetten párt keresni maguknak:)

Piszok Alfréd 2010.09.20. 08:17:49

Egy csajt nem csak megszerezni meg megtartani kell tudni, hanem elfelejteni is.
Nem én éltem vele persze 3 évig, nem ismerem, nem tudom milyen volt, de ha így lelépett és azóta em hallasz felőle, akkor szerintem elment és nem is nagyon akar visszamenni.
De te tudod, ha nagyon akarod, próbálkozz.

Közös társaságotok van, ugye? Fussatok össze véletlenül valami buliban, rendezvényen. Legyen veled egy másik lány, érezd jól magad, légy felszabadult, vidám, ne azt érezze, hogy meggebedsz nélküle. Legyen inkább kíváncsi, mitől bírod ilyen jól.
És egy ilyen találkozásnál sok minden kiderül, megtudhatod, mi van vele, és felmérheted, lenne-e esetleg esélyed, és megbeszélhettek valami találkát is, ha.

Devil2 2010.09.20. 08:22:03

Jujjujjujj.. Hidd el ha ő hagyott el és nem is keres, akkor nem veled képzeli el az életét, ezen jogodban áll keseregni, de semmi értelme. És ne gondolkodj helyette, bízd rá hogy kit választ magának. Ha meg már van is valakije akkor pláne ne kapadozz utána. Veszíteni is tudni kell.

"nem sok idő kell és elkezd kétségbeesetten párt keresni magának."

Na most akkor ki is van kétségbe esve ténylegesen???

Egyébként meg sose gyere össze senkivel aki "kétségbeesetten" akar összejönni veled.

Devil2 2010.09.20. 08:27:26

@Piszok Alfréd:
"Legyen veled egy másik lány, érezd jól magad, légy felszabadult, vidám, ne azt érezze, hogy meggebedsz nélküle."

Ehhez azt hiszem nagyon jó színészi képesség kellene, meg nem is valószínű hogy hirtelen le tudna akasztani egy "statiszta" csajt.

bagolybagoly 2010.09.20. 08:36:31

Nekem is a kedvenc mondatom:
"Már 23 éves a csaj, nem sok idő kell és elkezd kétségbeesetten párt keresni magának."
Főképp azzal összevetve, hogy ő aztán ismeri a nőket, és tudja, hogyan kell megszerezni és megtartani. Valószínűleg nem ezen a bolygón próbálkozott. Más magyarázatot nem tudok az anomáliára.
Annyit még érdemes lenne átlátnia az érett szerzőnek, hogy ha a lány három évig volt vele, úgy hogy együtt is éltek, akkor egész biztos, mindent tud róla, alaposan ismeri, és így teljesen pontos információi vannak arról, hogy akar-e vele lenni. Jelen esetben: nem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.20. 08:37:54

Kezdj el enni és felejtsd el az "álomlányt", aki nem is álomlány amúgy. Ő már a hejjespaseee 8. fasztarisznyája, és élvezi.

@Piszok Alfréd:

Azért gáz csak ezért beújítani egy csajt, hogy féltékennyé tegyem az exet. Szánalmas is, és nem korrekt.

Szöszi 28 2010.09.20. 08:42:53

@bagolybagoly: Ezt nem tudom, hogy honnan vette:) 23 éves lány, 3 éves párkapcsolat után sokmindent szeretne, de visszatérni az exhez biztosan nem, és egy újabb párkapcsolatot megintcsak nem. Legalábbis egy ideig nem:)

Piszok Alfréd 2010.09.20. 08:46:31

@Kedves Nard: nem arra gondoltam, hogy tényleg beújítja. Megmondhatja, miért hívja el, az embernek lehetnek barátai is. Nekem amúgy mindegy, szerintem reménytelen az eset.

@Devil2: mission impossible így is, úgy is.

boss888 2010.09.20. 08:46:44

Szerintem hagyd a picsába az álomlányt. Járj el szórakozni.
Ha eddig nem keresett, akkor valószínű h nem érdekled...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.20. 08:47:11

@Piszok Alfréd:

3 év után a csaj ismerheti a fickó barátait.

Piszok Alfréd 2010.09.20. 08:49:06

"félek, valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ"

Ez is egy jó mondat különben :)

Piszok Alfréd 2010.09.20. 08:51:41

@Kedves Nard: ez igaz. Meg sanszos, hogy nincs is lány barátja. Akkor ez a tanács bukta. Korán van még és magamból indultam ki. Bár én bele se kezdenék ebbe a küldetésbe...

Szöszi 28 2010.09.20. 08:57:00

Az egyetlen módja annak, hogy ne alázd meg magad, az az, ha békénhagyod és nem keresed. Sajnálom, de ez a helyzet.

japanautos 2010.09.20. 09:01:15

Kemény leszek e'ccsém. Tényleg hagyd a 'csába a csajt. El akart menni. Mert szarul érezte veled magát. Nem voltál elég jó. Ha most utána kaparsz csak szánalmas leszel.
Ne agyalgass, hogy hogyan lehetne visszaszerezni. Sehogy,legalábbis neked. Ha a 3 év alatt nem mutattál fel annyit, hogy azóta (nem tudjuk mióta) legalább felhívjon, val'szeg leszar. Mivel nem ismerünk sok részletet, nem tudjuk hogy mit tettél vagy nem. Most nagyon szívesen meghallgatnám az exed verzióját.

japanautos 2010.09.20. 09:12:30

"megunta hogy kiszámítható vagyok, vagy túl sokat voltunk egymás mellett"

"Azt is mondta, hogy egy csajt nemcsak megszerezni kell, hanem meg is kell tartani (ezért is dobott mert nem tudtam megtartani)"

Na ehhez nem kell sokat hozzáfüzni. Se helyespasi, se rohadék nem voltál. A tippem az hogy Te voltál az első manus az életében. Aztán rájött, vannak rajtad kívül hímneműek még a bolygón. Tökmindegy, csak valaki más ehelyett a mamlasz uncsi helyett. Szóval, nézz magadba barátom.

dr. gernika 2010.09.20. 09:16:44

Jaj szegénykém, ébredj fel. Ez a csaj már elment, kiábrándult, tegyél le róla. Nem véletlenül nem tudsz róla semmit, bár ez kissé meglepő az iwiw-facebook korában.
Arra meg várhatsz még 23 évesen, hogy nekiáll kétségbeesni. Most lett vége az első hosszútávú kapcsolatának, valószínűleg nagykanállal eszi az életet. Neked is ezt tanácsolom. Tessék barátokhoz fordulni helyettünk, akikkel el tudsz menni bulizni, kikapcsolódni a hétvégén, hétközben meg inkább egy enyhe nyugtató este és aludd ki magad másnapra, mert egy jó munkát bizony meg kell becsülni manapság! Pár hónap és röhögni fogsz magadon ezért a szenvelgésért, csak előbb észre kell venned, mennyi lány van még rajta kívül.

S0und 2010.09.20. 09:17:55

..zmdeg, már megint lebuktam, hogy nem dolgozom:

"...ismerem már annyira, hogy félek, valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ."

Ezen bizony hangosan röhögtem, mind1 azért jóvót'.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.20. 09:19:19

Sehogy ne akard visszaszerezni.
Állj ellen!

Az Erő veled van!

(pár hónap kínlódás, néhány delirium tremens, aztán majd jobb lesz, nyugi)

Caddy 2010.09.20. 09:38:43

Atya Úr Isten!!!!!
Mi ez??? Öcsém, szerintem a csaj már egy másik fasz alatt fekszik, szóval hiába kell neked,ő már régen elfelejtett téged. Eszed,nem eszed ez van.
Egyébként meg nem is értem, ha annyira kell neked ez a csaj, akkor mondjuk nem itt kell vinnyogni, hanem megkeresni, mondjuk véleményem az, hogy a pofon helyébe mész, de hát legyen. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.20. 09:55:44

"ismerem már annyira, hogy félek, valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ"
:D
Vitathatatlan, de remélem, addigra te már rég más nővel futkosol majd.:-)

2010.09.20. 09:55:57

Te atya ég!
Megszerezni valakit nem feltétlenül nehéz, megtartani 3 évig... az se nagy kunszt. Első időben nagy a rózsaszín köd, később meg jön a mindenáron meg akarom tartani a rózsaszín ködöt érzés, aztán meg a megszoktam már-nem akarok egyedül lenni érzés. Ha többtízévig megtartod akkor beszélj arról, hogy tudod hogy kell megtartani egy nőt. Ha ő azt mondta, hogy nem tudod hogy kell őt megtartani, azt valamiért modnta.
Az egy dolog, hogy neked ő KELL, de úgyfest neki te nem. És honnan veszed, hogy "valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ." Nem vagy kicsit beképzelt?
Ne vinnyogj itt, ha annyira akarsz vele beszélni hivd fel, kérdezd meg mi van vele, mond el, hogy neki ő kell. Ha azt mondja ok és béküljetek jöhet az ismételt rózsaszín köd - részedről - (hozzáteszem én nem adok jövőt neki), ha meg azt mondja nem, akkor meg egyél bazze és lépj tovább.

2010.09.20. 09:56:57

@Caddy:
Látom Te is kibuktál a csváon. :)

Caddy 2010.09.20. 10:06:22

@Zsu0805: mert gyerekes, csak azért, meg mert nem szeretem ha egy férfi vinnyog, nem tudom összeegyeztetni a pasikkal, sem a hisztit, sem a kínlódást.
:D

timark 2010.09.20. 10:07:54

Szerintem nem ő kell neked. Sokan átestünk ezen. Mi két és fél éve 9,5 év után szakítottunk. Bocs! Szakított, mert ő hagyott el. :) Úgy, mint te, én is akartam. Sajnos az evolúció másképp kódolt minket. Ami a nőnél egy folyamat vége, itt ugye a szakítás, az általában a férfi oldalon a folyamat kezdete, akkor eszmélünk. Ez persze nem gond. Ha megtalálod az "igazit", minden rendben lesz. Neked nem ő volt, csak még nem így gondolod. Most lesz kb. 3-6 hónap sötétség, aztán a család és a barátok segítségével majd kimászol. Aztán kezdj el emberek közé járni. Nekem annak idején azt a tanácsot adták, hogy majd az első lány segít. Meg a második. Meg a harmadik. :)
Ő már nem fog visszajönni, ha meg mégis, szerintem felmelegítve is meg vannak számlálva a napjaitok. Fiatal vagy még, kezdj el élni, akit neked szántak, úgyis bevonzod.

2010.09.20. 10:08:11

@Caddy:
De hallod ez a csávó olyan hattyúk halálát nyom it le nekünk amilyet eskü már hónapok, sőt évek óta nem láttam. :)

kóristalány 2010.09.20. 10:09:12

Sajnálattal tudatom veled, hogy máris sikerült megaláznod magad. Neked még soha nem mondták, hogy ne fuss olyan szekér után, ami nem vesz fel?
Három év együttélés alatt már ki lehet ismerni a másikat, a rózsaszín köd se olyan sűrű már, hogy ne lehessen átlátni rajta. Lehet, hogy te úgy láttad, rendben van a kapcsolatotok, de úgy tűnik, a leányzó mégse érezte magát olyan jól veled, hogy melletted is maradjon.
Valószínű, neki ez volt az első hosszútávú kapcsolata, és valami/valaki ráébresztette arra, hogy körül kéne néznie, mielőtt elkötelezi magát.

2010.09.20. 10:09:28

@timark:
Fuuuu, végre valaki kimondta: "Sajnos az evolúció másképp kódolt minket. Ami a nőnél egy folyamat vége, itt ugye a szakítás, az általában a férfi oldalon a folyamat kezdete, akkor eszmélünk." (Persze tisztelt a kivételnek)

2010.09.20. 10:18:46

Miaz, senki se kommentel?

Caddy 2010.09.20. 10:23:56

@timark: ezért most nagyon nagy és mély tiszteletem neked:
"Ami a nőnél egy folyamat vége, itt ugye a szakítás, az általában a férfi oldalon a folyamat kezdete, akkor eszmélünk."
Ájláv. :)

@Zsu0805: hát én ismertem ilyet sőt most is, de az költő neki meg van bocsátva. :D:D:D De tényleg csak az szól mellette, hogy nagyon nagy agy a pasi, no meg hogy nekem nincs hozzá közöm. :D
(Ja ma nagyon egyre jár) :)

Rebelde 2010.09.20. 10:25:02

haladj tovább...vicces ez a 23 évesen kétségbeesetten keresgélő lány vízionálása, persze érthető mivel a tizenévesek azt hiszik, hogy a harmincasok már hullák:)

2010.09.20. 10:27:27

@Caddy:
Persze adja elő a hattyúk halálát, de ne nekem. Nagy kérés, hgoy az ilyen rinyagépek bezárkozzanak egy ablaktalan szobába és ott sírjanak a sarokba?

Commodus 2010.09.20. 10:30:23

Sose fuss olyan szekér után, ami nem vesz fel...
23 évesen meg el ne képzeld egy csajról, hogy hirtelen férjet akar fogni :) Majd 5-7 év múlva már komolyabban veszi!

Fviktor76 2010.09.20. 10:36:34

Te jó ég!!!

"Ezt nem akarom, én vele éltem 3 évig, ismerem már annyira, hogy félek, valami rossz döntést hoz, hogyha nem engem választ."

Most apja helyett apja voltál, vagy a pasija??? Mert nekem gyanús az első. És vannak csajok akik ezt igénylik, de lehet ő nem...

A csaj lehet, már rég mással van. De lehet, hogy nem...pihen, magával foglalkozik. Lehet, hogy arra vár, hogy történjen kettőtökkel valami. Nem tudni. Nem is érdemes. A legkézenfekvőbb élni az életed, társaságban lenni, kikapcsolódni. Eredmény lehet:
a., összefuttok valahol társaságban, mindketten egyedül vagytok, jól érzitek magatokat, aztán...
b., összeismerkedsz egy másik lánnyal, akivel új kapcsolatot létesítesz. Ilyet csak akkor csinálj, ha tényleg az új lány iránt táplálsz érzelmeket. Ha pótcselekvésnek akarod haszálni, vigyázz, mert még jobban tönkre fogod tenni magad, egy két szék közötti padlóra eséssel.
c., összefuttok valahol, de ő már más oldalán. Szívás, de pont ezért kell nyitnod a világra, más lányra is, mert úgy is lesz néhány szar napod, de könnyebben át tudod vészelni.
Ja, és a nyitottságba simán beleférhet ő is, amíg mindketten egyedül vagytok.

Legyen ez hátralévő életed első napja! De ezért te magad tudsz tenni csak.

Szép napot!!! :-)

Rebelde 2010.09.20. 10:39:09

@Fviktor76:

ez teljesen úgy hangzott, mintha egy párkapcsolati tanácsadónő írta volna, de azért szép volt:))

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 10:39:50

Annyira pesszimisták vagytok, hogy az már szinte hihetetlen. Még jó, hogy nem írta ide valaki a "..vagy csak simán Brad Pitt-el sms-ezett.." szövegrész kapcsán, hogy szerinte nemcsak SMS-ezett..

Néhanapján történik ugyan beleunás, hejjespasee / pénzes(ebb)pasee felbukkanás is huszonéves leányok kapcsolataiban, de itt biztosan nem erről van szó. Egy álomlány ugyanis nem csinál ilyet. Egyszerűen elérkezettnek látta az időt a gyermekvállalásra, csak nyugodtan át akarta gondolni az ütemtervet a nagy feladat előtt. Akar-e egy újabb diplomát, jobb beosztásba akar-e kerülni még a szülés előtt, miegymás? Mivel nem a szavak Paganinije, nem tudta volna értelmesen elmagyarázni a lelkében zsibongó rengeteg komplex érzést a srácnak. A letisztázáshoz néhány hét, vagy akár hónap magány kell - gondolta helyesen. Aztán jöhet az újraegyesülés és a gyermekáldás! Ő is tudja, hogy rossz döntést hozna, ha nem a posztírót választaná, de egy álomlány (és a hozzá illő álomfiú) esetében ez a veszély nem fenyeget. Egyébként az apróságokba való belekötés is annak a jele, hogy immáron családban gondolkodik a hölgy. Azt nézi, minden egyes kis részlet a helyén van-e a lelkében, párkapcsolatában, otthonában, ilyenformán tökéletes közegbe érkezik-e a majd kis jövevény. A posztírót annyiban javítanám ki, hogy a lány nem kezd kétségbeesetten párt keresni magának, hiszen ő is jól tudja, hogy 23 esztendősen erre már egyszerűen nincs idő. És azt is, hogy neki a posztíró kell, csak most kis ideig nem ő tölti ki minden percét, hanem a csöppséggel kapcsolatos gondolatok. Ez még neki is új helyzet, ezért megérdemli a kis haladékot.

Isten veled, bús hétfő!

Fviktor76 2010.09.20. 10:47:12

@kóristalány: "Három év együttélés alatt már ki lehet ismerni a másikat, a rózsaszín köd se olyan sűrű már, hogy ne lehessen átlátni rajta. Lehet, hogy te úgy láttad, rendben van a kapcsolatotok, de úgy tűnik, a leányzó mégse érezte magát olyan jól veled, hogy melletted is maradjon. "

Hát ez az! Gyanús, hogy voltak problémák, csak nem beszélgettetek róla!
Az pedig a jó kapcsolat alapja... :-/

Ha a szánalmas siránkozás helyett átgondolod az egész kapcsolatot, felvázolod, hogy te miben voltál hibás, és a csaj miben, és arra meg hogyan reagáltál, akkor olyan tanulságokat vonhatsz le, amit egy másik lánynál kamatoztatni tudsz. De az önvizsgálat se éri meg, ha 1-2 napnál tovább tart...

Rebelde 2010.09.20. 10:48:07

@Father Justice:

látszik ám az irónia:) nyilván a csaj részéről ez a majdani lasszózási technika része, gondolom nehéz feladat volt, hogy ne írd le magát a szót, azért szépen összehoztad:))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 10:50:21

Csak nehogy ebből is valami exbarátnős lemészárolós sztori kerekedjen.

Commodus 2010.09.20. 10:52:00

@alfonzina: Egyre inkább az a gyanúm, hogy nagyon ragaszkodó típusú a srác, aztán a csaj szépen ráunt.

2010.09.20. 10:54:08

@Father Justice:
Látom megint ironizálsz... :P

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 11:00:18

@Rebelde: Ó, ne hidd. Megy ez, mint a karikacsapás. ;) Lasszózásról egyébként sem lehetne szó, mert a srác a poszt végén leírja, hogy ő is közös gyermekekben gondolkodik.
Bár most, hogy mondod.. :)

@Fviktor76: Ha pesszimista lennék, azt mondanám: tökmindegy, miről beszélgettek volna és mennyit. Egy fiatal, csinos lány a rózsaszínköd szétoszlása után vagy kalandozni akar manapság, vagy olyan fickót beújítani, akiben "van lehetőség", ha érted mire gondolok. Szándékosan nem írom le, hogy a pénzre. Szóval ezt az egészet nem én gondolom most így, hanem annak segítek formába önteni a gondolatait, aki tényleg így gondolja majd ezek után. Én mindezt csak úgy "elémondom", ahogy Laár András fogalmazna.

fumerin 2010.09.20. 11:01:24

:)

Én szívesen ajánlanám figyelmébe a poszt írójának, Szabó Lőrinc: Semmiért egészen c. versét:)

Fviktor76 2010.09.20. 11:01:41

@Zsu0805: Pedig csak elő kell szedni a bringát, megtenni a Bp.-Szentendre-Pap rét-Pilisszentlászló-kocsma: korsó sör- Dömör kapu előtti elágazásnál jobbra föl- Pilisszentkereszt-Pomáz-Budapest útvonalat. Ha Pomázra érve elfáradtál, megengedett HÉV-re szállni.
Angyalföldről kb. 80 km. Utána egy jót alszol... :-)

fumerin 2010.09.20. 11:03:57

De ma olyan álmodozós hangulatban még egy vers jutott eszembe: Szabédi László: Álmoddal mértél

Ezt is érdemes az ilyen lelkületű férfiaknak ecccer legalább elolvasni:D

Caddy 2010.09.20. 11:06:18

@Father Justice: nagyon át kell gondolni a dolgokat, nehogy később legyen baj. Tökéletesen egyet értek.

timark 2010.09.20. 11:08:40

Nem vagyok párkapcsolati tanácsadó, de miután rútul elhagytak, volt időm átgondolni ezt-azt. Persze fél év múlva néha-néha már én is vinnyogtam magamon, amikor visszagondoltam "szenvedő énemre". De, mint mondtam, ezen mindenkinek át kell esnie, kinek előbb, kinek később. Az is igaz, hogy utána tisztábban láttam a saját hibáim, és nem követtem el olyan baklövéseket ismét, melyeket korábban zsigerből produkáltam. A sírig tartó szerelemben sem hiszek. Van rózsaszín köd, meg annak az oszlása. Mindig meg kell találni a másikban azt, amiért érdemes lángolni. De szerintem ez is periodikusan működik. A jó kapcsolatban, úgy vélem, mindkét fél igyekszik simítani a hullámvölgyeket. Ha nem megy, akkor váltani kell. Legutóbbi szingli időszakomban nekem is sikerült összekukázni gyogyóst is, vadállatot is ( vaj'h rólam mit gondolhatnak? :) ). A vadállatnál két hét után tisztult annyira ki az agyam - egészen pontosan vándorolt vissza a hímtagomból a bucimba -, hogy belássam: te HÜLYE, már csak a tested akarja.
Most ismét ködlés meg lángolás van. Mert aki van, ő inspirál és én is őt.
Számomra a legjobb barométer a testem volt. Ha feszélyezve éreztem magam, görcs volt, vagy erőltetett megfelelni akarás tudtam: futni kell, amerre látok.
Na, de most már semmi többet nem tudok elmondani, meg lassan elég csöpögős is lesz, meg egyébként sincs itt semmi látnivaló. :)

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 11:12:35

@fumerin: Nekem meg Uhrin Benedek - Csúcsforgalomban c. számának dalszövege jut eszembe. Tőle megtanulhatná a srác, hogyan kell elegánsan túllépni a veszteségeken:
www.dalszovegeim.hu/dalszoveg-adatlap/uhrin-benedek-csucsforgalomban/6098.szoveg :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 11:37:12

@Commodus: igen, valószínűleg érzelmi pióca a srác.
volt ilyen nekem is. szétzaklatott.
úgyhogy én nem bátorítanám, hogy keresse meg acsajt, hanem inkább ,ha már végképp nem képes lezárni magában, akkor jobbnak látnám egy pszichológust megkeresni, aki a tanácsaival segíthet abban, hogy tényleg le tudja zárni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 11:49:59

Jenőke, ezt rosszul tudod. Akkor hoz rossz döntést, ha nem engem választ. De ez minden nőre elmondható.

Commodus 2010.09.20. 11:55:10

@alfonzina: nem kell mindenhez pszichológus, ez csak egy nyamvadt szakítás. :)) Illetve, nem tudom, veled mit művelt az illető, ha volt is ilyen csaj az életemben, hamar lepattintottam.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 12:04:09

@Commodus: szerintem nagyon sok ember nem tudja kezelni a csalódásait, a negatív történéseket az életében.
normál esetben persze ez "csak egy szakítás", de egy alapból labilis embernél ennél jóval összetettebb lehet a dolog.
elég, ha csak az elmúlt időszak mészárlásaira gondolsz, amikor nem egy pasi kinyírta az ex nőjét a "csak egy szakítás" miatt...
nem mondom, hogy ez a srác ilyen, de ha x idő múlva nem tudja kiheverni és csak a csaj jár a fejében, akár mániássá is válhat, amit mutat pl. a kijelentés, hogy nem akarja, hogy mással is együtt legyen rajta kívül.
nem szégyen ilyenkor elmenni egy pszichodokihoz, aki segít feldolgozni, helyre tenni a dolgokat. (nem szedálásról, pszichiáterről beszélek!) a férfiak amúgy is sokkal zártabbak, és nehezebben beszélnek ilyesmiről még akár a haverokkal is, mint a nők. mi, csajok, sokszor gát nélkül sírunk a barátnők, az anyánk, vagy akár a személyi edző vállán is a fittneszben, ha úgy alakul. és beszélünk, beszélünk, beszélünk, míg ki nem pörög belőlünk a dolog. de a pasik sok esetben úgy vannak kódolva, hogy erről nem illik beszélni, amelyik férfi picsog, az gyenge (lsd itt többek véleményét is), ezt egy felnőtt férfi megoldja magában, stb.
egy frászt. nekik is lehetnek érzéseik, és őket is megdobhatja valami. a fő, hogy tudják, ilyenkor is lehet segítséget kérni anélkül, hogy szétaláznák magukat.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 12:05:25

@Commodus: és egyébként szerinted mihez kell konkrétan pszichológus?

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 12:21:34

@alfonzina: Az tényleg problémás, hogy nem érdekli az sem, van-e már új kapcsolata a lánynak. Egyébként "kétségbeesetten" csak egy masszív kapcsolatfüggő keres párt magának, főleg 23 évesen. De ha a csaj tényleg ilyen és két hónapja nem hallott felőle, valószínűleg megtalálta már a következőt, így nincs is miről beszélgetni. A 10kg fogyás is túlzás szerintem, a "rosszul választ, ha nem engem választ" szindrómáról nem is beszélve. Így összerakva mindezt, igazad lehet, talán pont ezekből az arcokból lesz a machetés cserebogár. :/

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 12:34:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): bajban is lennél, ha hirtelen minden nő téged választana :D

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 12:37:13

@Dr. Jula Watson: Én segítek neki elkészíteni az online várólistát, ha cserébe nekem is jut a lehulló morzsákból. :)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 12:38:27

@Father Justice: ugyis mindegyikre van valami kifogásod :)

2010.09.20. 12:43:05

@alfonzina:

O te draga,
Alfonziiiina,
csak tudnaaaaam,
hogy merre jarsz... :p

Mindnyajan leborulunk vegtelen bolcsesseged elott, o tudasnak anyja !

2010.09.20. 12:44:09

De fááááááájjjjjjjjj a hasiiiiimmmmm :( :( :(
És:

www.cardex.hu/index.php?id=15&katid=41&klid=1327

Joe69 2010.09.20. 12:47:37

Megértem a posztírót, párszor én is ki voltam így ütve.Egyébiránt ilyenkor nagyon őszintén fel kell tenni azt a kérdést magunknak, vajon a minket otthagyó hiányzik-e annyira, vagy az a tény, hogy volt egy kapcsim, és most megint gályázhatok egy újért.Az őszinte érzelmeim sérültek-e, vagy a büszkeségem. Az esetek döntő többségében egyébként az utóbbi. Amikor azt mondjuk (én csajoktól hallottam mondig ilyen általános tsz. 3.személyben)"Hogy MERTÉK ezt velem megcsinálni, hogy KIBASZTAK vele", stb, akkor mindig erről van szó.

Az is tény, hogy a deklaratív szakítás kifejezetten női műfaj, előre eltervezett cselekmény, a nők nem tudnak felejteni, pontrendszert vezetnek, és bizony, ha a rossz pontok elérnek egy kritikus szintet, és esetleg már ki is van nézve az új kan (főleg itt most együttjárásokra gondolok, házasságnál nem feltétlenül), akkor robbantanak keményen. A pasik inkább lekopnak, eltűnnek, elfogynak, stb.

Erőlködni hogy visszaszerzed, nem szabad. A régi Koós János számban van: " Mi férfiak/nem könnyezünk/ha küldenek/hát elmegyünk". Már csak azért sem, mert ha tényleg szeretjük, aki elhagyott, akkor továbbra is az a lényeg, hogy neki jó legyen. És kívánjunk neki egy nagyfarkú mercis macsót, aki úgy szétdugja , hogy utána csak terpeszben tud járni, majd otthagyja a francba, mint egy puncit a sok közül, és bőgjön, mint a fába szorult féreg..

Caddy 2010.09.20. 12:50:53

@Zsu0805: imádom őket, minden napra jut egy. :D:D
Meg az a fájdalom, hogy nincs kávé, csak koffein mentes. :D:D:D:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 12:51:38

@Dr. Jula Watson: Miért lennék bajban? Az utolsó százat visszautasítanám:D

Kytia 2010.09.20. 12:53:24

Elolvastam Panni bevezetőjét, de sehol nem találok "zsarnok" természetre utaló jeleket a posztban. Persze, hogy egy kapcsolat végén az indulatok kicsit elszabadulnak, ez természetes. Ettől lesz valaki zsarnok természetű? Ne már.

Posztírónak: szerintem egy 23 évest hiába győzködsz arról, hogy vele akarod leélni az életed. Én is 23 évesen hagytam ott a komoly kapcsolatomat, azzal a címszóval, hogy én még élni akarok és a kétségbeesés csak nem jön.:) A kétségbeesett párkeresés 30 fölött kezdődik minimum. De sokaknál még akkor se. Szóval, ráérsz még visszahódítani, ha akkor még akarod egyáltalán.:)
Nőket meg ne bámuld feltűnően. Bunkóság. Bezzeg, ha otthagynak a francba, akkor "csak ő kell", mi? Annnnnyira jellemző.:)))

Kytia 2010.09.20. 12:55:01

Ja, és ha férfi lennék, én simán felhívnám. Nincs abban semmi.

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 12:55:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): és ha épp abban a 100ban van a legtökéletesebb? Vállalnád a kockázatot?:)

2010.09.20. 12:56:39

@Caddy:
Nagyon-nagyon aranyosak. A koffeinmentes nagyon nagy. :) Bár nekem a hét többi napja annyira nem tetszik. A hétfő viszont nagyon komoly. :)

2010.09.20. 12:58:38

@Kytia:
Inkább érzelmi terrorista bújik szerintem meg a sorok között. :)

Joe69 2010.09.20. 12:59:39

@Kytia:
De mert nő vagy, akkor se hívnád fel, ha beledöglenél. Önérzet über alles, még ha én is hibáztam..Inkább elmennél zabálni a barinőkkel:))

EuG 2010.09.20. 13:00:48

A kapcsolat akkor lesz tartós, ha mindkét fél közel ugyanannyira akarja a másikat. Ha Te jó csajnak tartod, de ő nem tart jó pasinak, akkor csak idő kérdése, hogy mikor mentek szét.

Nézz magadba, és gondold át, hogy miért nem vagy számára jó pasi. Használd ki az időt, és figyelj most csak magadra! Legyél jobb pasi.

Ezzel esélyt adsz arra, hogy legközelebb jobban süljön el a dolog. Akár vele, akár mással.

eug

Kytia 2010.09.20. 13:01:37

@Joe69: Így van. Inkább habozzon a szám és rángatózzak görcsösen az elvonási tünetektől, de nem hívom fel.:)

Commodus 2010.09.20. 13:18:07

@alfonzina: ez egy jó kérdés. Lehet, csak én vagyok szerencsés, vagy ilyen típus, de eddig mindig sikerült megoldani a belső gondjaimat. Mindig volt valaki, egy/több tapasztalt ember, akivel megbeszélhettem a bajom.
Végül is, igen, akinek nincs kivel megbeszélnie, vagy nem tud kinyitni, annak hasznos lehet egy ilyen doki.
Mihez tartanám szükségesnek az ilyen dokit? Kb. akkor tudnám elképzelni, ha valami baromi nagy trauma ér, amit nem tudok feldolgozni. Vagy inkább, komoly traumák sorozata rövid időn belül.
Ez a férfi-picsogás dolog meg kell, a legvéresszájúbb srácok is csinálják, csak sosem ismernék el. :)

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 13:21:20

Cini-cini zmusika, jól megmondta Kytia. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 13:25:51

@Budapesti Brigaderos: ha dumálni akarsz, írj valami értelmeset, amire reagálhatok. egyébként hiába provokálsz..

@Commodus: na jó, biztos így van, csak mi nők nem vesszük észre.:)))
szerintem két nagy trauma van ami nagy hasba tudja vágni az embert. az egyik a saját, vagy közvetlen hozzátartozó, barát súlyos betegsége (utóbbiaknál halála), a másik pedig egy másfajta "halál", a szakítás..

@Father Justice: pontosan erről beszélek. sok apróság, ami külön nem, de együtt nagyon beszédes.

SciNu 2010.09.20. 13:30:20

Én is csak azt tudom tanácsolni, hogy próbálj meg nem törődni vele, menj el haverokkal inni meg keress magadnak is valami szórakozást.

@Drága IV gernika: Tapasztalatból mondom nem röhögni fog rajta hanem keményen szégyellni fogja hogy ilyen szánalmasan viselkedett :D

@Caddy: Hát szerencséd hogy nem ismertél azelőtt :D hasonlót produkáltam én is(nem mintha most jobb lennék :D )

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 13:32:33

@Dr. Jula Watson: Nem hinném, hogy azokban lennél:)

@Kytia: Ha férfi lennél, nem hívnád fel. Soha. Hadd vergődjön a nő az önérzetével:) Ha pasi lennél, akkor felhívnád.

Commodus 2010.09.20. 13:34:26

@alfonzina: Egyetértek a két nagy traumával, azonban ezt a szakítást nem tudnám oda sorolni. Gyerekkel, hitellel, házasságban, na azt már igen. Persze, mindenki traumának éli meg, de nehogy már egy szimpla szakítás miatt dokihoz menjek. :) Inkább jól berúgok, bulizok, lekurvázok minden nőt (:DDDD), majd valahogy túlélem. Szerintem! :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 13:45:39

@Commodus: valóban van különbség. de az instabil embert egy szimpla szakítás (vagy akár egy nem létező kapcsolat vége) is akkora traumaként éri, mint mást egy nagy horderejű, rohadt mocskos válás.

lsd. a pekingi kölköt (huszon pár éves), aki lemészárolta a norvég exét itt Pesten a múltkor. állítólag pár hónapot jártak csak, a csaj tök normálisan tudtára adta, hogy még élni akar, stb. a srác látszólag elfogadta, majd barátilag elcsalta és kinyírta.

több ezer, százezer, millió másik pasi ilyenkor csinál egy orbitális berúgást a haverokkal és megdug 10 csajt egységnyi idő alatt. ő ölt.

még egyszer mondom: nem általánosságban gondolom, hogy a szakítás akkora trauma, hogy pszichodoki kell, de nem árt odafigyelni a tag viselkedésére, tüneteire egy ilyen szituban.

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 13:47:14

@Commodus: :) Na jah, szerintem is igy van. Tkp. irigylendo, ha valakinek legnagyobb traumaja az eletben egy szakitas. Faj, faj, legjobb lenne megdogleni, az eletnek nincs tobb ertelmes, es a nap se sut, de orvoshoz biztos nem megyek vele. :))

Szemelyes velemenyem, hogy a doki se sokat segit, es akinek egy szakitashoz is orvos kell, azon meg mar vegkepp.

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 13:50:15

@alfonzina: Es szerinted egy ilyen pszicopatat, mint akit emlitettel, meg tud gyogyitani egy pszichiater? Mert szerintem max. leszedalni.

indapass90210 2010.09.20. 13:51:27

Nem fog felhívni. Le se szarja, hogy élsz vagy halsz, koma! Esetleg, ha nagyon rosszra fordul a sorsa, de gondolj mindig arra, hogy 3 négerrel tömeti be az összes likát esténként. Meg reggelente is. És utána fasszal elverik a homlokát! Kinek kellene egy ilyen nő?

Naugye!

Arról nem is beszélve, hogy mennyi nő van még a világon, akit MÉG nem dugtál meg! Ő csak akadályozna ebben a projectben.

Commodus 2010.09.20. 13:53:26

@alfonzina: "A tiltakozásnak helyt adok!" :)) Azért, ha nagyon őszinte akarok lenni, azt már az elején is lehet látni, hogy a másik érzelmileg tök instabil. Nem kell hozzá három év.

@Frigyesur: :) Nézzük a jó oldalát: lesz pár igen-igen emlékezetes bulis éjszaka, amikor nem tudjuk a nevét sem a hölgyeménynek, aki az ágyunkban fekszik (valamilyen Marika?! - Irigy Mirigy). :))))

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 13:58:59

"Az lenne a legjobb, ha ő hívna fel, hogy mi újság, bár mindketten makacsok és büszkék vagyunk, ezért úgy gondolom, valamelyikünknek lépnie kell."

Az lenne a legjobb, de nem tul valoszinu, hogy megteszi :D Ha annyira ot akarod, akkor minek torodsz a buszkeseggel? Egy igazi kapcsolat nem a buszkesegrol szol... bar nem art megorizni. Nekem pl. nem ferne bele neten tanacsot kerni. ;)

"Ezért írtam ide, adjatok tippeket, hogyan is kellene visszaszereznem? Telefonon hívjam? Nem akarom, a végén nem venné fel, inkább utasítson vissza face to face. Mivel fiatal, csinos lány, biztos akad most az életébe 1-2 hódoló, sőt lehet, van valami friss kapcsolata, de nem érdekel: nekem Ő KELL!"

Vissza nem nagyon fogod tudni szerezni sajnos, de igazad van, ha nagyon hianyzik, akkor inkabb utasitson el szemtol-szembe. Akkor ugye majd elhiszed, hogy mar nem kellesz? :)

A friss kapcsolat meg szerintem erdekeljen. Legjobb jelzoje annak, hogy nem erdekled. Ha nem is jelentkezik, akkor biztos nem feltekennye akar tenni vele. Ha megis, akkor eleg amoralis ahhoz, hogy ne legyen eleted noje.

Az meg pottyet gyanus, hogy ferfi letedre kiemelted a fogyast pontos adatokkal :DDD Bocsi, de ez nagyon lanyos volt. :)

Hat, nem voltam vigasztalo, de perpillanat nem hiszem, hogy sok mindennel meg lehet vigasztalni.

www.youtube.com/watch?v=DdzaTUl29W8

A 9. fazis utan jobb lesz. ;)

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:02:12

@Commodus: Lehet nemi kulonbseg, de en blazirtan szemleltem a ferfiakat szakitas utan. A Marikakat meg vegkepp. :D

Commodus 2010.09.20. 14:09:19

@Frigyesur: én szakítás után mindig úgy voltam, hogy nagy megkönnyebbülés két hétig, csak utána éreztem magam szarul a másik hiánya miatt. Egy esetet kivéve, mindig én dobtam a másikat.

(Mi bajod a Marikákkal, ilyenkor mit számít a neve?! Ferikével csak nem kezdek mán' :DDD)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 14:17:05

@Commodus: persze, lehet. de egy kapcsolat elején kinek jutna eszébe szakítani azzal, hogy "szerintem te instabil vagy, szakíccsunk":))))

és amikről írtam, az az egyén szempontjára vonatkozott és nem a másik relációjában.
vagyis, ha én tudom magamról, hogy , vagy érzem, hogy akkor teszek ezt, vagy azt... a csaj magasról szarja le, hogy ő most mit érez és ez valahol érthető. ő lépett ki a kapcsolatból. hogy miért, az tulajdonképpen mellékes.

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:17:53

@Commodus: Ja, hat ugy konnyu, ha te dobbantasz. :P Mi bajom lehet vajh' azokkal a ferfiakkal, akiket Marikanak hivnak?! Hmm, lassuk csak: irigykedem, hogy nincs nemi identitaskrizisuk, mint nekem epp most. :D

Rebelde 2010.09.20. 14:22:44

@Zsit (nyau és rémizé):

hát az utóbbi eseteket tekintve, ahol öltek ez esetek többségében kezelés alatt álltak, és ugye a végkimenetelt tekintve gondolhatnánk, hogy nem használt vagy nem megfelelő volt a kezelés ... ezzel csak azt akarom mondani, hogy az ilyen fazonoknak korántsem csak a szerelmi bánat a baja, ez csak egy plusz a sajna alapjáraton meglévő pszichés defektushoz

Commodus 2010.09.20. 14:24:58

@alfonzina: Szerintem egyrészt nagyon hamar kiderül a másikról, hogy érzelmileg instabil, másrészt meg, kapcsolaton belül elég kellemetlen dolgokba lehet ütközni egy ilyen emberrel. Vagy inkább úgy fogalmaznék, olyan dolgokat csinál/vár el, amire azt mondom, köszi szépen, szia (=így nem is nagyon alakul ki a kapcsolat maga). Sajnos van már velük tapasztalatom, az ember sajnálja őket, de ma már, ha csak tehetem, elkerülöm a típust.
Amit írtál, azt pedig az előbb már elfogadtam. :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:25:49

@Rebelde: Hm, nagy zavar lehet az Eroben, ha Rebivel ertek egyet... Megyek, es atgondolom az eletem :)))

Luie Lepke 2010.09.20. 14:26:13

Persze, hogy hiányzik, és persze hogy két hónap alatt nem vagy túl rajta. Mert érző ember vagy, aki komolyan gondolja amikor azt mondja szeretlek. Ezt a nőt már elvesztetted, és ne is bánd. Nem gondolta komolyan. Akkor, és ott komolyan gondolta, de nem tudta vagy nem akarta tudni, hogy ez mit jelent. Az embereknek általában a szeretlek azt jelenti, hogy szeretlek amíg nem jön másik, szeretlek mert éppen itt vagy, szeretlek, mert így hozta az élet. Független ez attól, hogy férfiról vagy nőről beszélünk. Te meg komolyan vetted, és most nem érted mi történt. Tanulj belőle. Felejtsd el, és keresd meg azt aki amikor azt mondja, hogy szeretlek, az nem egy múló szalmaláng, aki komolyan gondolja, hogy veled akar lenni.
Őt meg ne hívd, ne keresd. Imádkozz - jelentsen ez neked bármit is - hogy soha többet ne találkozz vele.
Azzal meg ne foglalkozz, hogy itt fikáznak a rinyálásért és nem tartanak férfiasnak. Barátom, az igazi férfi képes érezni, és meg is éli az érzéseit. Bár a társadalomban ez ciki, és egy férfinak keménynek kell lennie mint egy kő, akin nem látszódnak az érzések, de ezt ne hidd el. Éld meg az érzéseid, legyél lágy mint a tavaszi szellő. Az légy aki vagy, és jönni fog egy nő, aki ezt értékeli és ezért fog szeretni. Higgy nekem, van remény, de ez a remény nem a múltban van, hanem a jövőben.
Kérj minden nap. Vegyél egy mély levegőt, és kérd azt amire valóban szükséged van. Kérd a szíved mélyéről. Kérj naponta többször, amikor időd van rá, és érdekes tapasztalatra fogsz szert tenni. :) Ne azt kérd, hogy vissza jöjjön, ne azt kérd, hogy ez vagy az szeressen. Kérd azt, hogy "az történjen veled amire valóban szükséged van".
Ha további kérdéseid vannak, akkor keress meg. Tudsz nekem levelet írni ha a nickemre kattintasz.
Nem leszel túl rajta hamar, de ez nem baj. Csak ne add fel. :)

Cinkes 2010.09.20. 14:26:21

ezt a rinyálást...

Rebelde 2010.09.20. 14:27:26

@Frigyesur:

tedd azt, legalább nem rontod itt a levegőt:P:))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 14:27:50

Nálam szakítás után mindig előáll egy paradox helyzet..Persze, ha igazán lelket rázó, fájdalmas, mély érzelmeken alapuló kapcsolat volt, meg minden..
Szóval, az első pár napban, egy-két hétben alig eszem a bánattól, és ezért szépen mennek le a kilók.
Aztán jönnek a megjegyzések, hogy hú, fogytál?, meg a mérleg is erősen azt mutatja, és ettől meg felvidulok.

Ergo: minden rosszban van valami jó.:)

indapass90210 2010.09.20. 14:29:16

@Frigyesur: "Egy igazi kapcsolat nem a buszkesegrol szol... bar nem art megorizni. Nekem pl. nem ferne bele neten tanacsot kerni. ;)"

Az emberek nagytöbbsége úgyis mindenre azt mondja, hogy hagyd a faszba :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.20. 14:30:29

@Rebelde:
tökigazad van.
Van az úgy, hogy a szerelmi bánat a katalizátora ezeknek betegségeknek.
Én nem gondolom, hogy ördögtől való a pszichiáter, sőt. De piedesztálra sem emelném.

A lélek dolgai elég összetettek ahhoz, hogy én bátran szükségtelennek és barátokkal helyettesíthetőnek ítéljem meg.
Persze, písz, és társai :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 14:32:35

@Commodus: jaja, csak nem mindegy mennyi idő után veszed a jeleket.az első időszakban, amikor még nagy a láv, nem biztos, hogy úgy értékeled a dolgokat, ahogyan józan állapotban tennéd.
mondjuk: távcsővel kukkolja az ablakodat a túloldalról. "jaj, de cuki, annyira szeret, hogy mindig látni akar.." :)

aztán mire meg már reálisan látnál, nyakig ülsz a kapcsolatnak nevezett kakiban.:) lehet így járt a posztoló exe is.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 14:34:06

@Luie Lepke: te, ez nagyon szép, meg minden, de téged ezért a fiúk szarrá fognak szekálni.:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:34:16

@Rebelde: Eniszeretlek. :P

@Commodus: :)

@Luie Lepke: Az erzeseim vannak nem egyenlo a rinyalassal...

Megmondom oszinten meg nokent is durvan hangzik "legyél lágy mint a tavaszi szellő" :O De most tenyleg kotekedtem. :D

Commodus 2010.09.20. 14:35:49

@alfonzina: Oké, ebben igazad van. Akkor szerencsés vagyok, mert engem később találtak be az ilyen csajok, de azokat nagyon hamar kiismertem és búcsút intettem nekik. :)

Luie Lepke 2010.09.20. 14:38:05

@alfonzina: Legyen ez az ő dolguk. :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:38:21

www.youtube.com/watch?v=0uzuNt2XImc

"My friends all say they're worried
I'm looking far too skinny
I've stopped returning all their calls"

Na, ez is egy jo szakitos dal. Tele van fajdalommal, meg mindennel. :)) Magam reszerol ha nagyon boldog/szomoru vagyok, nemigen eszem.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 14:38:25

@Zsit (nyau és rémizé): meg azért hangsúlyozzuk ki, hogy van különbség pszichiáter és pszichológus között.
előbbi gyógyszerekkel töm, utóbbi beszélget, beszélgetve gyógyít, gyógyszerek nélkül. én utóbbi pártján vagyok.

Piszok Alfréd 2010.09.20. 14:41:41

@alfonzina: nem tudom eldönteni, hogy megtérni fog a posztoló, vagy a kék osztrigabár vendége lesz. Mindenesetre drámai változásokat sejtek, ha összejönnek :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.20. 14:41:53

@Luie Lepke: "Mert érző ember vagy, aki komolyan gondolja amikor azt mondja szeretlek."
Nem lehet, hogy éppen azért olvasta be neki a "csaj" - hihetetlen, hogy képes valaki így hívni az állítólag szerelmét -, hogy "meg is kell tudni tartani" a másikat, mert ezt a szót nem is hallotta tőle?
Hogy KELL és AKAROM, azt annál többször.:-) Az érző durcás kisgyereknek szomorkás a hangulata, előfordul.

Rebelde 2010.09.20. 14:43:39

@Zsit (nyau és rémizé):

egyetértek, én is szeretem a pszichológusokat, örülnék ha mindenkinek lenne egy:)
sokan vannak, akik nem tudnak megbeszélni semmi gondot bajt, mert egyszerűen nincs kivel

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.20. 14:51:21

@alfonzina:
van hát, világos
Alapesetben én is a gyógyszer nélküli terápiás megoldások mellett vagyok, de azért nem olyan rettenetesek a bogyók sem, sőt, néha nélkülük az egyéb módszerek sem indíthatók. De ezt már majdnem mindenhova egyszer leírtam :DDDDD

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 14:51:31

Ujfent elszallt. :S Roviditett verzio:

@alfonzina: Most kb. olyanszintut irtal, mintha en azt mondanam, hogy az ITs csak billentyuzetet puffol. :S

@Rebelde: Ram inkabb egyet se szabaditsatok :D Azert akinek nincs kivel megbeszelni a gondokat, az valamit nagyon elszurt. Ezt meg nem hiszem, hogy pszichologus fogja megoldani. :S

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 14:51:48

@alfonzina: Konklúzió: Havi szakítást írass fel a doktoroddal.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.20. 14:52:23

@Piszok Alfréd:
mi lesz ma?
Sírunk-taknyadzunk összevissza?
Na, vidámakat! Oksa? :)

Snowmass 2010.09.20. 14:53:47

Hogy hogyan csináld? Szerintem mindjárt teljes gőzzel: sms, telefon, email iwiw üzenet, virágküldés, véletlen találkozás megszervezése, meg ilyenek.

Rebelde 2010.09.20. 14:56:46

@Frigyesur:

pedig rád küldenék kettőt is:)))

már csak azért is jobb lehet mondjuk velük beszélni, mert egy barát elfogult lehet velünk vagy a problémáinkkal kapcsolatban, míg ő pl. nem, persze mindenki döntse el maga:)

csillag× 2010.09.20. 14:57:09

Üdv Nektek! :)

(csak szétnéztem és gondoltam beköszönök)

Kytia 2010.09.20. 14:58:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha férfi lennék, felhívnám. Ha pasi lennék, akkor nem.:)
Lehet úgy is felhívni, hogy ne menjen le kutyába az ember. A FÉÉÉÉÉRIJAK megtalálják a módját.:)

Commodus 2010.09.20. 15:00:52

@Kytia: szerintem már így is törpeuszkár. :) Abba meg, mint tudjuk, jó érzés belerúgni :)))

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 15:00:52

@Rebelde: Tudom, hogy ram minden rosszat kuldenel, de 2 pszichologus tenyleg durva lenne meg toled is! :D

Viszont hivatalbol olyan hidegen szemleli, ami nem biztos, hogy elorebb visz. Racionalis indokokkal meg senki fajdalmat nem sikerult enyhiteni. A racionalis indokok csak arra jok, hogy tudjuk mit kell tennunk. Velem az idok vegezeteig beszelgethetnenek, terapeutalhatnanak (:)), attol sem lennenek jobbak bizonyos dolgok. Ezerszer inkabb a baratok. O'csobb is. :D

Piszok Alfréd 2010.09.20. 15:02:06

@Snowmass: én egy szép köves gyűrűre szavaznék inkább, 100 piros rózsa kiséretében a munkahelyére :D

Piszok Alfréd 2010.09.20. 15:03:35

@Commodus: dehogyis. Egy férfi tudja, mit AKAR és mi KELL neki. Márpedig ő tudja :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.20. 15:03:43

Szerelmi Vallomás

Tegnap, mikor megismertelek,
Rögtön tudtam, jó lesz majd veled.
Éreztem, amikor megláttalak,
Hogy soha sem rúgnám szét az arcodat.
A vesédet verném le soha,
Nem hívnálak úgy, hogy büdös szuka,
Én sohasem tudnálak megbántani,
És nem tudnám benned a kést megmártani.

Az érzelem számomra fontos dolog,
Érzem például, ha éhes vagyok.
És azt, hogy nekem esténként valami jár.
Szerelmem, szerelmem, kellesz nekem.
Nagyon vigyázz, nehogy bajod legyen!
Élni jó, hát jegyezd meg, hol a határ!
Hogy hol a határ.
Remélem, hogy hozzám hű leszel,
És nem beszélgetsz most már senkivel.
Ha nem néz rád senki és nem tapogat
Én sohasem harapom át a torkodat

Az érzelem számomra fontos dolog,
Érzem például, ha nyűgös vagyok,
Ha valaki tapló és nem tudja, mi a szabály.
A Klárit is csak azért ütöttem le,
Mikor hozzánk jött vendégségbe,
Mert túl halkan köszönt, és bevallom, nekem ez fáj.
Nekem ez fáj.
Bevallom, nekem ez fáj.
Nekem ez fáj.

Dolák-Saly Róbert

Rebelde 2010.09.20. 15:04:06

@Frigyesur:

ha bajod van, gyere hozzám, én helyre teszlek :D

Snowmass 2010.09.20. 15:06:49

@Frigyesur: Mármint úgy érted, hogy a sötét oldalon áll, kissé nehezen veszi a levegőt és néha robogózik? Igen, magam is megfigyeltem, hogy akad itt egy-két ilyen figura.:D

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 15:07:03

@Piszok Alfréd: Hozzatok kepest egy Sith nagyur is reten ugrandozo nyuszika. :D

@Rebelde: Inkabb legyen bajom, minthogy te helyretegyel. :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 15:08:33

@Snowmass: Nem, annal is gonoszabb. Ami mar nagy szo! :D

Piszok Alfréd 2010.09.20. 15:15:46

@Snowmass: :) Ha ez se segít, akkor csak egy romantikus leányrablás marad, éjjel, létrával az ablakon keresztül

Piszok Alfréd 2010.09.20. 15:16:53

@Zsit (nyau és rémizé): te semmilyen zenét nem szeretsz? :D
(amúgy én ezeket tényleg szeretem, de amit igazán akartam volna, nem találtam)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.20. 15:26:33

@Piszok Alfréd: háhá..:)ja bakker, te még soha nem voltál lágy?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 15:28:39

@Kytia: HA férfi lennél lenne tartásod, nem hívnád fel, de úgy viselkednél, hogy ő akarjon felhívni:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 15:29:58

@Piszok Alfréd: Orakig el tudnam hallgatni en is. Bar a klipp is nagyon komoly. Brutal jol nyomjak a tancoslanyok! Es a nyakkendojen egy stilusos nagybogo van? :O Nem kicsit komponaltak egy teljes egessze!

(:DDD)

Piszok Alfréd 2010.09.20. 15:31:01

@alfonzina: de, de az én koromban ez már megbocsájtható néha :)))

Frigyesur (törölt) 2010.09.20. 15:47:40

@Kedves Nard: Kinzo kerdes gyotor: van mar Csoki Tibis fan club?

:DDDD Es manapsag ezen nonek fel a gyerekek! Ket ilyen brutalis figura veres jelenetet rendez, es sehol egy 90es karika. :S

Puch Cavette 2010.09.20. 16:10:29

Nem értem. Hacsak közben nem változtál meg olyan irányba, amit ő hiányolt belőled, mégis mit vársz, mi lesz majd, ha megkeresed? Ahogy olvaslak, fel se fogtad, mi a baja veled!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.20. 16:16:12

@Frigyesur:

Nem tudom, de a honlapja gyilkos Tibinek. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 17:00:54

@Dr. Jula Watson: Tenném én, de sosem akarod, hogy megdöntselek egy masszázsra a kandeláberek alatt :)

boss888 2010.09.20. 17:29:06

Látom szépen helyre rakta mindenki a srácot... Akárhogy is hívják, de férfiként nem kell rinyálni, arra ott vannak a nők. Nekem sem jött be az első 5-10 komoly kapcsolatom, miért épp neki sikerülne...:D Ilyenkor egy pezsgőt kell bontani és hozzá 1 liter házi páleszt. Nekem is sikerült elfelejteni egy pár csajnak az arcát és nevét...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 17:32:44

@Dr. Jula Watson: Honnan tudod, hogy nem akkora hálóm van, amibe belefér a Champs Elysées kandeláberestől? :D

Piszok Alfréd 2010.09.20. 17:33:12

@boss888: " sikerült elfelejteni egy pár csajnak az arcát és nevét..."

ha jól sejtem, még aznap este :D

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 17:36:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mert akkorában nehéz lenne randizni, nem találnánk meg egymást :)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 17:37:48

@Piszok Alfréd: tartok tőle, meg se kérdezte :D Nem volt mit elfelejteni :D

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 17:38:27

Be kell valljam, aki azt akarja, hogy megjegyezzem a nevét, legalább 3x be kell mutatkoznia :)

Piszok Alfréd 2010.09.20. 17:40:01

@Dr. Jula Watson: két barátom a Diadalív tetején találkozott úgy, hogy nem volt megbeszélve semmi, egy éve nem találkoztak előtte és fogalmuk sem volt, mi van a másikkal.

boss888 2010.09.20. 17:40:29

@Piszok Alfréd: jól sejted! De a csajnak sem tudtam a nevét akivel másnap ébredtem.:)

Nekem egy a gyanus a storiban, az hogy a srácnak nincsenek barátai. Mert ha pl én vagy velem szakítanak, akkor estére ott vannak egyből a barátok, akik ellátnak "jó tanáccsal".

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 17:41:08

@Dr. Jula Watson: Dehogynem, a bejáratnál mobil vár, benne a számommal, felhívsz és megtudod, hogy melyik lámpabúrát fényesítem éppen a körúton, illetve hova érdemes állnod a tüzijátékhoz:)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 17:48:50

@Piszok Alfréd: Ilyen sztorijaim nekem is vannak. Londonban a múzeumban köszöntek rám (ráadásul azt sem gondoltam volna, hogy valaha megismer a srác), és volt még pár hasonló :)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 17:49:36

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ó értem. Távírányítás? Térképet is kapok hozzá? :D Vagy bekötöd a szemem és úgy mondod merre menjek, mit tegyek? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 17:52:02

@Dr. Jula Watson: Ha bekötöm a szemed, akkor én vezetlek, így szokás a filmekben is, nem?:)
Térképet, és költőpénzt is kapsz. Aztán 2 nap múlva várlak a 20 méterre lévő szökőkútnál :P

Father Justice (törölt) 2010.09.20. 18:05:16

Aki hihetetlen pénzeket keres, annak nincs szüksége csajozási tanácsokra. :)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 18:10:36

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): persze, a hangoddal irányítasz :) Ha nem akkor csak húznál magad után :)
2 nap alatt tudod mennyit lehet költeni 20 méteren? Van neked annyid? :DDD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 20:00:02

@Dr. Jula Watson: Ha azt mondom van, vonzóbb leszek?:P Ki mondta, hogy kapsz két napot a húsz méterre?:)

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 21:24:51

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): te: "Aztán 2 nap múlva várlak a 20 méterre lévő szökőkútnál :P" :D

Hát, állítólag a nők a pénzre gerjednek. :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.20. 21:57:05

@Dr. Jula Watson: Csak figyeltem, hogy figyelsz-e :)

Éértem, akkor nem számít, hogy Quasimodo fia vagyok, ha van pénzem:P
De semmi lasszózás:D

Dr. Jula Watson 2010.09.20. 22:20:14

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): szóval a Rodeo kizárva? :) Pedig fenn tudok ám maradni 10 másodpercet is akár :D

megújulás 2010.09.21. 00:03:53

Szevasz Sorstárs!

Nekem egyszer két és fél évembe került, mire kihevertem, hogy az öt évig tartó kapcsolatomból máról holnapra kiszállt a hölgy. Én akkor 49 éves voltam, nem volt annyi sanszom egy új kapcsolatra, mint neked most. Itt sakk bástya van, vagyis bármit csinálsz, egy ideig vesztes vagy, szenvedés vár Rád.
A legjobb tanács a nagyobb szenvedés elkerülésére: mindig azt tedd, amit a szíved diktál, bármennyire is megalázónak tartod ennek társadalmi megítélését. Ne feledd el, hogy a megalázó bélyegző adott helyzetekben adott viselkedések minősítésére tanult minta. Nem büntetendő, ha ebből megpróbálsz, netán sikerül egy életre kilépned, sőt lesz egy egészségesebb életszemléleted. Ugyanis a lényeg nem az, hogy mások mit mondanak, hanem az, hogy, amikor a szívedre hallgatva cselekszel és gondolkodsz, összhangban vagy-e magaddal. Ha igen, s ezzel nem okozol másnak fájdalmat, akkor minden rendben van. Volt partnered nem téged minősített távozásával, hanem saját magát. Megmutatta, hogy nem szeret már, avagy nem tud tovább alkalmazkodni hozzád. Azért van ez így, mert ő hagyott el téged, s nem te őt.
Van itt még egy dolog, amit nem tudnak kihagyni a fiatalok - gyakrabban a fiúk, férfiak, talán valamivel ritkában ez a nőkre is jellemző.
Nagyon nehéz ellenállni az újdonság varázsának, a kíváncsiság kihívásának még akkor is, ha az csak egy ártatlan beszélgetésnek indul. Mert az teljesen más lehet, másképp dicsér az új partner, amiről a régi pl. már leszokott. Nem beszélve a feromonokról, meg a szexuális vonzerőről. 23 éves korban nem fog megállapodni egy valahogy is kinéző egészséges testű és lelkületű nő az első komoly pasija mellett, mivel még nem elég tapasztalt, s emiatt nem fél a világ további kihívásaitól. Ezt sajnos tudomásul kell venni.
Ami veled történik az egyébként egy sorsfeladat is - csaknem mindenkinek "meg kell" tapasztalni az elvesztés, a csalódás "élményét" is az életben akár többször is - mindaddig, amikor már eljut arra a szintre, hogy nem érinti meg őt egy ilyen esemény. Azért nem érinti meg, mert szereti annyira a másikat, hogy el tudja engedni, mert tudja, hogy a másik úgy lesz esetleg boldogabb, ha távol kerül tőle egy ideig, vagy végleg. Ha mégsem, úgyis visszajön. Szóval ez egy pókerként is felfogható, de nem tudhatod, hogy az ő világában milyen lapok, pasik vannak még forgalomban.
Egyébként a nők nagyon érzékenyek már a finom erőszakra is és az érzelmi zsarolásra. Ha ezt tapasztalják taszításként fogják fel, s az első adandó alkalommal elmenekülnek onnan, ahol ezt tapasztalják.
Csak mutasd magad olyan helyeken, ahol sokan láthatnak, ha van vonzásod, úgyis megérkezik a másik, aki más, aki esetleg sokkal jobb, mint akihez már hozzászoktál. Ő vele is egy megtapasztalás lesz a kapcsolatotok, s ez így megy tovább az egész élet során, amíg le nem táborozol "végleg" egy nő mellett.

S búcsúzóul egy tény arra, hogy mennyire nem számít számomra, hogy mit mondanak mások, ha az embert a szíve visszaviszi a nélkülözhetetlenhez, s erre a másik is jól reagál:
Én az elmúlt öt évben több mint ötvenszer éltem meg ugyanazzal a nővel a szakítás és a kibékülés borzalmas, majd örömteli érzéseit. Ha elég erős és kitartó vagy, egy szakítás nem a világ még akkor sem, ha a nő hagy ott téged.
Végül egy közmondás, mely nagyon igaz: "ne azzal élj, akivel tudsz, hanem azzal, aki nélkül nem tudsz!

halak37 2010.09.21. 04:06:05

Ha tényleg nem akarod magad megalázni akkor LÉGY FÉRFI!!!!és ne nyalogasd a sebeket....és ne kesergj a múlton.
Hidd el elmúlik és az idő múlásásval egy "lecsillapodott",egészséges embert látsz a tükörben,aki már csak a tanulságot vonja le ebből a három évből.

halak37 2010.09.21. 04:06:57

Ha tényleg nem akarod magad megalázni akkor LÉGY FÉRFI!!!!és ne nyalogasd a sebeket....és ne kesergj a múlton.
Hidd el elmúlik és az idő múlásásval egy "lecsillapodott",egészséges embert látsz a tükörben,aki már csak a tanulságot vonja le ebből a három évből.

halak37 2010.09.21. 04:09:05

Ha tényleg nem akarod magad megalázni akkor LÉGY FÉRFI!!!!és ne nyalogasd a sebeket....és ne kesergj a múlton.
Hidd el elmúlik és az idő múlásásval egy "lecsillapodott",egészséges embert látsz a tükörben,aki már csak a tanulságot vonja le ebből a három évből.

halak37 2010.09.21. 04:09:45

Ha tényleg nem akarod magad megalázni akkor LÉGY FÉRFI!!!!és ne nyalogasd a sebeket....és ne kesergj a múlton.
Hidd el elmúlik és az idő múlásásval egy "lecsillapodott",egészséges embert látsz a tükörben,aki már csak a tanulságot vonja le ebből a három évből.

vázkulcs 2010.09.23. 01:56:36

Szerintem semmilyen nő nem ér annyit, hogy ne tudj miatta aludni, enni, meg ilyesmi. Hagyd a fenébe ezt a csajt, legalábbis engem ha dobtak ha fájt is soha nem próbáltam visszaszerezni a nőt, aztán elmúlt, de ha szenvedni akarsz akkor csináld.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.01.12. 16:21:39

A történetből nem derül ki, hogy MEGBESZÉLTÉTEK a problémákat, amikor együtt éltetek, vagy nem? Ősziteség nélkül nem fog működni, se vele, se mással, és neki sem.
Mert ez itt úgy fest, hogy van egy glép, ami elromlott, dobjuk ki, franc tudja, mi baja, használtuk már eleget.

Itt úgy néz ki, nem akar keresni a csaj. Lehet, hogy 2(?) hónap után neki még nem hiányzol. Lehet, hogy nem is fogsz. Ha szabadulni akart, jó eséllyel nem.

Azt is mondják, nem jó az újramelegített kapcsolat. Azt sem árt végiggondolni, mik hiányoznak, mi volt jó vele, mi nem, próbálta-e veled valaha is közölni, hogy baja van, csak nem voltál vevő rá stb.

A megszokás valóban nagy úr, és így még tényleg nem lehet eldönteni, valóban vane dolgotok egymással, vagy már nincsen és el kéne végre felejteni.

Végezetül: ha a felejtés egedül nem megy, érdemes akár szakemberhez is fordulni. Csak te jársz jól, mert a beszélgetések során kiderül, mikben hibáztál, és tudod fejleszteni a jellemedet.
süti beállítások módosítása