Szívesen elhagylak!

2010. október 06. 07:39 - Panni CsP

"Elegem volt a számonkéréseiből és azt mondtam neki, hogy szeretem őt, de szívesen elhagyom, ha ez tovább folytatódik. Erre azt mondta: Csak tessék. Akkor rajta!" - mulatságos hangvételű történet egy bűnbánó lánytól. Ellöki magától a pasiját, részben büszkeségből, részben hülyeségből, de hamar meg is bánja döntését és szeretne visszamenni. De van-e visszaút?

 

A hasonló történetek általában úgy kezdődnek, hogy eleinte minden jó és szép volt - nálunk ellenkezőleg: kezdetben nem volt minden fényes, nem is kapcsolatnak indult... aztán megismertük és megszerettük egymást. 21 éves vagyok, ő 24. Eleinte kifejezetten irritált a személyisége, majd megláttam, hogy ez nála csak amolyan maszk. Összejöttünk és egyre jobban megszerettük egymást. Ami történt, részben az én hibám. Én elég közvetlen csaj vagyok és szeretem a függetlenséget. Nem szeretem előre bejelenteni, ha elmegyek valahova - legtöbbször hirtelen jön az ötlet, így nem is tudom. Erről az oldalamról anyám tudna mesélni, annak idején súlyos vitáink voltak ezzel kapcsolatban.

Egy idő után a pasim egyre sűrűbben kezdett el számon kérni, hogy hol voltam, merre jártam és kivel. Egyszer olyan erősen megszorította a karomat, hogy fájt. Elegem volt a számonkéréseiből és azt mondtam neki, hogy szeretem őt, de szívesen elhagyom, ha ez tovább folytatódik. Erre azt mondta: "csak tessék! Akkor rajta!" Büszkeségből sarkon fordultam és elmentem. Már megbántam, én voltam a gonosz. Nem gondolkoztam, lesz*rtam az érzéseit, pedig nagyon igaza volt. 3 hét szünet... Se kép, se hang... Az utóbbi időben elkezdtem nyitni felé (dobtam neki néhány mélt, ürügyként használva a névnapját) és hajlandóság is mutatkozott felőle, de már nem a régi lelkesedéssel. Persze, nem csodálkozom. Csak játszik, hogy lássam, nem olyan könnyű visszaszereznem a bizalmát, vagy örökre vége köztünk mindennek és felejtsem el?

 
286 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr832349886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2010.10.06. 08:03:57

Végre egy nem szokásos összejövés. De egyéként egy se-füle-se-farka poszt. Kár.

Nutshell 2010.10.06. 08:33:19

Kár bizony. Hozzászólni sem nagyon tudok.

fumerin 2010.10.06. 08:36:42

Reggelt!

Most erre mit???

Amúgy hülye voltál!

Nutshell 2010.10.06. 08:50:39

@fumerin: Ezek a női játszadozások... Most csak azért is ezt teszem és megnézem, hogy reagál.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.06. 08:55:16

"Már megbántam, én voltam a gonosz." Ezt mondd meg neki, és majd látjuk. Hogy jön ide az örökké?
"Csak játszik [..]?" Így ismered?

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.06. 08:56:33

@Nutshell: a női kitétel nélkül maximálisan egyetértek.:-)

Kósza 2010.10.06. 09:02:01

Tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini) Tini dal
Tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini) Tini dal
Tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini), tini-tini (tini-tini) Tini dal

Kósza 2010.10.06. 09:02:48

Pálinkás jó reggelt!

Nutshell 2010.10.06. 09:04:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szerencsére még nem találkoztam olyan pasival, aki ezt játszotta volna. :)

@Kósza: Ez gyönyörű sorminta... :)

fumerin 2010.10.06. 09:04:38

@Kósza: Látom nótás kedvedben vagy:D

Kósza 2010.10.06. 09:04:54

@Nutshell: ezt dobta ki elsőre a gugli barátunk :)

Kósza 2010.10.06. 09:05:34

@fumerin: mert én vagyok az a jóbarát, kinek mindig kék az ég :)

Nutshell 2010.10.06. 09:07:27

@Kósza: És ebben segít neked a pálinka :)

Kósza 2010.10.06. 09:10:19

@Nutshell: reggel, napközben nem bírnék inni, de a műszak után egy stampedli házi kifejezetten jó stresszoldó :)

fumerin 2010.10.06. 09:10:25

@Nutshell: Ha a játékod balul sül el, pár éjszakára biztosítok helyet a vendégszobában!

(de csak addig, amíg meg nem írod ide a történetet:D)

Nutshell 2010.10.06. 09:20:34

@fumerin: Óóó, én már leszoktam erről. Volt ilyen időszakom, de már nem vagyok ilyen játszadozós. Felnőttem... :)))

fumerin 2010.10.06. 09:22:41

@Nutshell: Kár, mert biztosan jobb stílusban tudtad volna megírni:D

Fviktor76 2010.10.06. 09:23:13

@Kósza: :-) Jó a dal jutott eszedbe!

0. Együtt akar-e lenni a sráccal, vagy inkább a "szeretem a függetlenséget" a fontosabb? :-/
1. Mennyi ideig voltak együtt?
2. Együtt is éltek?
3. Ha még nem is élek együtt a párommal, minimum közlöm vele, hogy hova megyek, még akkor is, ha hirtelen ötlet volt. (gy.k.: Mobiltelefonon, e-mailben, ...postagalambbal) :-/
4. Lehet, a srácnak más a felfogása, de a 3. pont teljesülése esetén elégedett lenne, és így a csaj is "szabad" maradhatna. Ha pedig ezt SEM tudja teljesíteni, akkor egyszerűen nem illenek össze, és ezt már a srác tudja, csak egy a baj, hogy ő is viszontszereti a lányt, és vivódik.
5. Újból: Együtt akar-e lenni a sráccal, vagy inkább a "szeretem a függetlenséget" a fontosabb? :-/

Nutshell 2010.10.06. 09:23:24

@fumerin: És köszi-köszi a vendégszobát! :)))

@Kósza: Az fontos, hogy megtaláljuk, hogy hogyan vezessük le a stresszt. Örülök, hogy te megtaláltad :)

fumerin 2010.10.06. 09:27:33

@Kósza: Nekem az ivásról a kis herceg látogatása ugrott be az iszákosnál!

Nagyon izgalmas és sokatmondó párbeszéd volt:D

Kósza 2010.10.06. 09:29:16

@fumerin: azt értem, hogy rólam a kis herceg jutott eszedbe, de hogy jön ide az iszákos? :)

kóristalány 2010.10.06. 09:32:08

@Kósza: Az én guglim is ezt dobta ki elsőnek, másodiknak meg azt, hogy szerencsére én már kinőttem az ilyen játszadozásokból. :)

fumerin 2010.10.06. 09:34:42

@Kósza: Számomra a pálinka vegyi fegyver:D

Kósza 2010.10.06. 09:35:16

@Nutshell: felétek könnyű találni ilyen stresszoldókat! :) Apropo, milyen hírek vannak az idei portugieserekről? Lesz valami jóféle Márton napra? Vagy marad Heimann barátunk Kadarkája? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.06. 09:38:42

@Nutshell: ami késik.. a másik felét Kósza tudja.:-)

S0und 2010.10.06. 09:41:27

"Egyszer olyan erősen megszorította a karomat, hogy fájt."

HUH az erőszakos, deviáns dög! *sigh*

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 09:52:37

Ez most egy kapcsolat volt? Vagy csak valami, amit elő lehet néha venni, ha olyanja van az embernek?

Jó reggelt!

Devil2 2010.10.06. 09:59:26

@Dr. Jula Watson: Neked van e amit elő tudsz venni ha olyanod van? Nekem van.. :D

Nutshell 2010.10.06. 10:03:02

@Kósza: Láthatólag jóval tájékozottabb vagy-e téren nálam. Boros dolgokban amúgy is a férfire szoktam hagyatkozni, most sincs ez másképp :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Egyszer már majdnem kapcsolatba kerültem egy játszadozó pasival, de akkor még én is ugyanezt csináltam, így annak nagyon rossz vége lett :)

Devil2 2010.10.06. 10:04:42

@Dr. Jula Watson: Az enyém nem játékszer. :D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:08:13

@Devil2: szóval nem játékos? és nem lehet játszani vele?
Akkor nem is ér semmit :P

Kósza 2010.10.06. 10:08:25

@Nutshell: egy aranybánya kellős közepén élsz, és nem használod ki?! :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 10:11:16

@Nutshell: Óóó, mind ezt mondjátok :)) Bocs, ezt nem hagyhattam ki:)

Devil2 2010.10.06. 10:12:45

@Dr. Jula Watson: játszani lehet vele, csak ne vidd messzire. :)

Nutshell 2010.10.06. 10:15:52

@Kósza: Nem azt mondtam, csak azt, hogy én személy szerint nem mélyedtem el a témában. Nagy különbség :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): A játszadozásnak is vannak fokozatai. A posztíróé a gyerekes/tinédzser-féle. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 10:17:50

@Nutshell: A tied pedig a gyilkos?

@Dr. Jula Watson: Aha, akkor olyan vagy, mint a kisgyerekek, mindent a szádba veszel?:)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:18:17

@Devil2: ennyire ragaszkodsz hozzá? Becses kincs :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:19:51

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): és néha még a nyálam is folyik. :) Tegnap például egy olyan guszta izmos hátsó indította be a reakcióimat... :)

Devil2 2010.10.06. 10:21:48

@Dr. Jula Watson: önző azért nem vagyok, de szeretem látni miközben játszanak vele. :)

Caddy 2010.10.06. 10:22:00

:D:D:D:D
Ez nagyon szórakoztató írás. Még mindig nagyon röhögök. Szóval bazz elmegyek, ha te így, és a pasi szélesre tárta az ajtót. :D:D:D:D

Na akkor legközelebb talán valóban elmondhatnád A pasidnak, hogy elmész a csajokkal a szekésnyújork kettőre, mert a Laura pont most hívott ezügyben. Nem attól leszel titokzatos, meg szexi, ha átbaszod. :D:D:D:D:D

Jajj sírok nagyon. Jó tudom, ő még csak most 21, de jajjjjjjjjjj. :D:D:D
Ja és anyád azért kicsit más eset, meg ő valószínűleg az életben nem fog ajtót mutatni.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:25:23

@Devil2: pedig hozzáértő játék közben néha nem marad más választás, mint csukott szemmel átadni magad a játék örömének :)

Devil2 2010.10.06. 10:25:53

@Caddy: Szórakoztató? Akkor úgy néz ki, hogy mi ülünk háttal a moziban. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:26:05

@Caddy: még az is előfordulhat, hogy anyuka is ajtót mutat :D

Nutshell 2010.10.06. 10:26:46

@Devil2: Lassan ki kell tenni a 18-as karikát a kommentek elé... :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 10:26:59

nőt bántani, verni, kezét szorongatni ősi román szokás! lehetett volna a srácban annyi tartás, hogy megőrizze a hidegvérét. a csaj kukázása pedig jogos, ehhez nincs mit tenni. nem hiszem, hogy követelőző volt. normális kapcsolatban nem kell titkolózni, és elvárható ha szervezel magadnak programot arról beszámolj. ebből nekem annyi látszik, hogy a lány késő tinikorát éli (korábban kimaradt, vagy most ráduplázott)...

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 10:27:46

@Dr. Jula Watson: Vicces közvetlenül ébredés után átfutni a kommenteket. Hirtelen úgy olvastam, anyuka is jól mutat. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:30:05

@Nutshell: De hisz furulyaoktatás már első osztályban is van :)

Caddy 2010.10.06. 10:30:55

Húúúú micsoda fülledt erotika van itt, erre nem voltam felkészülve. :D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:32:39

@Father Justice: Akár. Már megint csak a MILFek :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem biztos, hogy bántotta a lányt. Az "egyszer még meg is szorította a kezem, hogy fájt" lehet akár teljesen ártatlan is, és csak a lány nyafog. A tini lázadással egyetértek.

Devil2 2010.10.06. 10:32:45

@Nutshell: Tudsz kölcsönadni egy 18-as karikát? :))

Rebelde 2010.10.06. 10:33:22

miért is kéne visszaszerezni annak a bizalmát, aki lilára szorongatja a nője karját?

szerintem keressen magának olyan fazont, aki nem problémázik azon, hogy merre kujtorog, emiatt lehet, hogy még még fel is hagy ezzel a szokásával:)

Devil2 2010.10.06. 10:34:24

@Caddy: És készülsz már? :)

Kósza 2010.10.06. 10:34:33

@Dr. Jula Watson: affenébe, miért nem kocogtattad meg a vállamat hátulról?! Megihattunk volna egy kávét! :)

Devil2 2010.10.06. 10:35:50

@Dr. Jula Watson: Te szakkörre is jártál szerintem. :)

fumerin 2010.10.06. 10:36:53

@Caddy: Én is ártatlan boci szemekkel olvasok, most ezt így hogy? :D :D :D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:37:22

@Kósza: mert félénk nyuszi vagyok :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 10:40:54

@Dr. Jula Watson: lehet benne valami, most így utólag a másik szemében a szálkát is...

Kósza 2010.10.06. 10:40:56

@Dr. Jula Watson: pedig nem harap a bácsi! :)

Devil2 2010.10.06. 10:41:18

@Dr. Jula Watson: aki előbb alamuszi lesz, majd nagyot ugrik.. :D

Kham 2010.10.06. 10:42:17

Jó kis történet ez, tetszik:)

"Eleinte kifejezetten irritált a személyisége, majd megláttam, hogy ez nála csak amolyan maszk" Csúf volt, mint Kutuzov marsall elölnézetben, de a bőre alatt is zsé volt.
"Ami történt, részben az én hibám" Csakis én tehetek róla:)
"elég közvetlen csaj vagyok és szeretem a függetlenséget" szeretek ribanckodni, mint Mata Hari a kémiskolaelőkészítőben, persze csak polgáriasan, mert úrilány vagyok.
"legtöbbször hirtelen jön az ötlet" neohippi vagyok, akit a Jim Morrison a gyíkkirály és egy indián árokásó szelleme irányít.
"Erről az oldalamról anyám tudna mesélni" Anyám úgy döntött, mégis inkább macskákat fog nevelni gyerek helyett, ezért költöztem el otthonról.
"Elegem volt a számonkéréseiből...de szívesen elhagyom" hisztizek, mint a cserkészlányok pergőtűzben és olyankor pinamegvonással fenyegetőzöm.
"Büszkeségből sarkon fordultam és elmentem" Kidobtak, mint Woody Allen-t a rohamosztagosok közül.
"Az utóbbi időben elkezdtem nyitni felé" Már nagyon viszket:)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:45:01

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): nekem valahogy végig ez volt az érzésem

@Kósza: Nem félünk a farkastól, farkastól, nem bánt az csak megkóstól, megkóstol :)

@Devil2: semmi alamusziság :P

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.06. 10:46:32

@Nutshell: nem ismerek olyan férfit, aki nem játszadozik.:-) Posztsrác is sejtette, hogy posztíró vissza akar majd jönni az ablakon, szerintem: jön még büszke kivonulásra körhintáztatás.:-)

Nutshell 2010.10.06. 10:49:37

@Dr. Jula Watson: Ma nagyon elemedben vagy! :)

@fumerin: Na ugye, hogy ugye? :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ebben tuti igazad van! :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 10:53:53

@Nutshell: Bele sem merek gondolni :)

@Dr. Jula Watson: Jellemző, nőőők, mindig "azon" jár az eszetek:)

fumerin 2010.10.06. 10:55:03

@Kham: "nagy röhögés" :D :D :D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 10:56:05

@Devil2: Úgy véled? :)

@Nutshell: ezt teszi a feszültség :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 10:57:05

@Rebelde: Na jo, ez azert tulzas. Egyszer megszoritotta a karjat kicsit erosebben. Mas kerdes, ha elkezd eroszakoskodni. Jatekos bunyo kozben mar nekem is sikerult kicsit erosebben odatenni magam. :)

@Kham: Valaki nagyon bele tudja elni magat a tinilany szerepkorbe. :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 10:57:23

@Dr. Jula Watson: Nem feltétlenül, például, amikor 6-os randevúzik a 9-el :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 10:58:46

@Dr. Jula Watson: Azon csak Nutshellé, de őt számító kis dögként szeretjük:)

Nutshell 2010.10.06. 10:59:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Belegondoldolni azért lehet... :)))

@Dr. Jula Watson: Nem tudtam, hogy ILYEN feszültségre gondoltál :)

@Frigyesur: Sziaaaaa!! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 11:01:42

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Na jó, a nagy részük nem tudatosan játszadozik, egyszerűen csak nemtörődöm és éli a saját maga életét, ahol hol van helye a másiknak, hol nincs. A tudatos játszmázó kevés.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 11:04:07

@Nutshell: nem, nem ilyen tipusúm van :)

Kósza 2010.10.06. 11:07:50

Nna, látom itt ma mindenkinek ott jár az esze, ahol rendes embernek a farka jár! :)

fumerin 2010.10.06. 11:10:46

@Kósza: Én vagyok a kivétel!

Nekem olyan nincs! :D

Nutshell 2010.10.06. 11:13:07

@Kósza: Az enyém konkrétan nem ott jár... :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Úgy tűnik ez ma a belegondolások napja... :)

Kósza 2010.10.06. 11:13:38

@fumerin: eddig úgy tudtam, Te nő vagy! :) ..., "rendes EMBERNEK a farka jár!"

fumerin 2010.10.06. 11:14:34

@Kósza: És te szólsz meg valakit is, hogy hol jár az esze?

Nekem eszem nincs:D

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:18:20

@Nutshell: Helloka! :) ... Aaa, szerda van, hagyjuk. :D

@fumerin: Nem kavezom, koszonom. Amugy is fiatalos hevvel vetettem bele magam a napba. :)))

Kham 2010.10.06. 11:18:59

@Frigyesur: :D:D Amióta szerepeltem Katie Perry videoklipjében teljesen megváltozott körülöttem a világ:)

Kósza 2010.10.06. 11:19:45

@fumerin: pedig a jó szex fejben dől el! :)

Nutshell 2010.10.06. 11:19:47

@Frigyesur: Visszatérve a tegnapra. Miért szeretnél te mindenáron öltönyt és nyakkendőt rámadni? :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 11:20:59

@fumerin: Már miért lett volna hülye?
Az milyen tempó, hogy ráncigálok valakit, mert elment valahová anélkül, hogy bejelentette volna?
Ha ő így szereti...
Én legfeljebb eldönthetem hogy nekem ez így ok, vagy sem. Nem pedig rángatom az illetőt... Tök tisztán erre egy válasz van sarkon fordul, elmegy.
Ami nem érthető az a visszamenetel. Mi fog változni?

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:21:10

@Kham: :DDD Fuu, most tokre irigyellek!! Korbekuldheted a baratnoidnek, hogy ott vagy 1:53-kor a kep bal also sarkaban, kek felsoben. Beindult a karriered. :)))

fumerin 2010.10.06. 11:21:12

@Frigyesur: Én is csupa fitt vagyok!

Pizsi és szőrös papucs:D

Hétvégén sáskajárás lesz, ki kell űznöm addig a lakásból a gyíkokat-rákokat:D

Sajna több nap nem marad erre a nemes célra, csak a mai!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 11:22:09

@Nutshell: nem rád, én írtam hogy válogatós vagyok nyakkendő téren ;)

fumerin 2010.10.06. 11:22:30

@Kósza: Nekem ész nélkül is megy! Sőőőt!

fumerin 2010.10.06. 11:24:29

@Nathan D'Xantine: Már előttem lefordították az írást női logika szerint:D

Nutshell 2010.10.06. 11:25:17

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Én azt tudodm, de akkor Frici nagyon fáradt lehetett tegnap este, amikor ezt írta nekem :"Pedig ez a melo ugy hangzik, mint amihez nagyon kell az imidzs. Oltony, nyakkendo, hiperszuper mobiltelefon. Muszaj lecserelned a bolcsesz ruhatarad valami gazdalkodas-menedzsmentesre. :))"

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 11:26:34

@Kósza: :DDD

@Kham: ne bassz :DDD

komolytalanra fordítva a szót tegnap láttam azt a förmedvény reklámot, ha a gyerekem (még nincs) ilyen tini szar zenekaroknak/énekeseknek akar majd csápolni, menten szeppukut/harakirit követek el. annyira plasztik, hogy már fáj...:)

Kool Keith - Plastic World

www.youtube.com/watch?v=MK4CKlyc8mc

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 11:27:19

@Nutshell: mert én közgazda vagyok, te meg annak tanulsz :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:28:56

@Nutshell: ÖÖ, arra irtam, csak nem jelenitette meg. Szoval csak Da Moont cukkoltam vele, neked termeszetesen kosztum es tusarku dukal. Es megkerdeztem zarojelben, hogy szoke vagy? :)) (A rozsaszin miatt, semmi szemelyes.)

@fumerin: Ugy erted a szoros papucs egy tigrist formaz meg, onnan a fittseg? :D

Pedig igazan hagyhatnad, hogy harcoljanak egymas ellen. :( (Jon a rokonsag, es ki kell dobni a sok ures vodkas es soros uveget? :))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.06. 11:29:02

Buta liba. Ne tőlünk kérdezd, ő mit akar, hanem talán tőle.

fumerin 2010.10.06. 11:30:39

@Frigyesur: Most megyek visszaváltani az üvegeket, majd valami nagyobb lakberendezési tárgyat is tudok venni a visszajáróból:D

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:31:39

@fumerin: Szep ez a kanape! Koszi, a sorosuveg betetdijakbol vettem. :)))

Nutshell 2010.10.06. 11:31:53

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ez most úgy hangzott, mintha te lennél a bölcs én meg a kis leendő bölcs :)

@Frigyesur: Jaha, gondolatolvasó nem vagyok :) Amúgy nem vagyok szőke. És a tűsarkú sem az esetem :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 11:35:05

@Nutshell: jajj! ez is igaz(lehet) :P de a párhuzamra utaltam :D

@Frigyesur: nem a hajszín számít, hanem a lelkület :DDD

Caddy 2010.10.06. 11:36:18

@Devil2: hát lehet, de én mint vizuális típus, ezt látom magam előtt ezt a is filmes jelenetet, amint felhúzott orral kijelenti, hogy ő megy. Majd ajtó nyit. :D
Hogyne készülnék. :)

@Dr. Jula Watson: nyilván, de egy családban azért más a helyzet. Sokszor vannak olyan meggondolatlan kijelentések, amik azért nem tartanak sokáig a békülésig. Na ezt most jól megfogalmaztam, de érted-e? :D

@fumerin: ha itt lenne a muha megmondaná, hogy huncut szerelem szerda van. :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): ááá bármikor be lehet csatlakozni szerintem. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:36:38

@Nutshell: Mindjart beirja, hogy 'sokat kell meg tanulnod, ifju padawan!' :))) A nyakkendokrol biztosan. ;)))

Jo, lusta voltam mar kifejteni, hogy latva kettotok parbeszedet, neked irtam rola, es kimagyarazni, hogy mit, hogyan, na erted, nem? De. :D

Pedig azt hittem rozsaszint a szokek hordanak. Ha balerinacipot hordasz, istenbizony kitagadlak! :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:39:00

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szokenek lenni egy eleterzes, te nem tudhatod. En mar sokat tanulmanyoztam oket. Es Dexter laboratoriuma is megmondta. :)))

fumerin 2010.10.06. 11:40:13

@Caddy: Kár, hogy nem előbb értesültem erről:D

Korábban keltem volna! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 11:44:15

@fumerin: Túrót. Jó poénok, de nem "fordítás".
Max "elfordítás".

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 11:50:41

@Caddy: igen értem. De olyat is láttam már, hogy nem lett belőle békülés. Mindenki nyalogatta sebeit és ápolgatta a büszkeségét, hogy ő ugyan nem megy oda a másikhoz, tegye meg az az első lépést ha nagyon akarja.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 11:52:09

@Frigyesur: pont ezt írtam én is :P :)

@Nutshell: nyugi, csak viccelek én is :)

Kósza 2010.10.06. 11:52:22

@Dr. Jula Watson: "akkor gondolkozzunk, Béláim!" :)

Kytia 2010.10.06. 11:53:45

Hagyd a fenébe. Nem illetek össze. Nem szép dolog ködösen viselkedni és nem elmondani a párunknak, mikor, merre, mit csinálunk, ez ugyanis bizalomromboló, ami nem érdeke egy normális kapcsolatnak, viszont ha anyád sem tudott már erről lenevelni, akkor keress olyan faszit, aki elfogad ilyennek. Legfeljebb majd üres óráiban ő is azt csinál, amit akar.

Caddy 2010.10.06. 11:54:28

@Dr. Jula Watson: én ezt családon belül sosenem értettem. Nálam addig tart anyával a harag, amíg a szomszéd szobáig eljutok, és onnan már fordulok vissza. Én nem tudok a saját anyámmal összeveszni, ez van. Mondjuk nem bánom egy cseppet se. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 11:54:43

@Kósza: Ez biztos megint egy olyan filmben volt, amit nem ismerek :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 11:55:04

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ma mindenki viccel, csak senki sem erti. Hajjajj. Ilyen nap ez a szerda.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:00:39

@Caddy: Én amúgy sem vagyok haragtartó. Kidühöngöm magam, aztán vége :)

Kósza 2010.10.06. 12:06:34

@Dr. Jula Watson: dicséretes tulajdonság, hamar kiengesztelődni, és már jöhet is az, ami nagyrészt fejben dől el! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:07:15

@Kósza: Műveletlen vagyok, ezt sem láttam :)
Látszik, hogy ritkán van filmnézős randi :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 12:08:33

@Kytia: Bizalomromboló?
Ha van bizalom, nem kérdem hol járt...

Kósza 2010.10.06. 12:08:35

@Dr. Jula Watson: érdemes lenne pótolnod! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 12:10:03

@Dr. Jula Watson: @Kósza: És könyv is.
És mint lenni szokott, a könyv jobb. Bár a film is jó.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 12:11:01

@Dr. Jula Watson: Majd elviszlek egyre, igaz, ahhoz el kéne jönnöd a kandeláberek alá, nyuszi:)

fumerin 2010.10.06. 12:12:55

@Nathan D'Xantine: Kölcsön adhatnád:)

Nekem a havi keretem a könyvre 5ezer Ft, és már lenulláztam:(

Kósza 2010.10.06. 12:14:00

@Nathan D'Xantine: első randin olvasgatni? Arra csak fumerin harapna rá! :)

fumerin 2010.10.06. 12:16:11

@Kósza: :(

Nem is megyek randira:(

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:16:57

@Kósza: És olyankor milyen jó is "gondokodni" kicsit :D

fumerin 2010.10.06. 12:18:36

@Dr. Jula Watson: Nem szeretem az első randikat!

Olyankor sok kárt tesznek az emberek a ruhákban! :D :D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:19:51

@Kósza: A filmet, vagy a filmnézős randit? Mert félő az utóbbinak úgyis az a vége, hogy nem látom a végét :D

@Nathan D'Xantine: Ebben az esetben talán vonzóbb is, mert Eperjes nem tartozik a kedvenceim közé. Így viszont magányos tevékenység.

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem is tudom, ki nem jött legutóbb :P
A moziban meg sötét van, nem kell kandelláber :P

Piszok Alfréd 2010.10.06. 12:22:35

Jó kis sztori. A féltékenység csúnya dolog, de a nagyon léhaság is. És nem sok jövőt jósolnék az újrakezdésnek.

Kósza 2010.10.06. 12:28:04

@fumerin: most dicsekszel, vagy panaszkodsz?

fumerin 2010.10.06. 12:29:38

@Dr. Jula Watson: És tudod, ha szar a "film", hátulról fel sem tűnik, ha az ember olvas:D

fumerin 2010.10.06. 12:32:34

@Kósza: "a szirénák felsírnak, mert álmokban hisz az ember
közben torta is, akad a konyhán tejszínes
az étlapot, az étlapot legyen szíves"

Kósza 2010.10.06. 12:34:47

@fumerin: "Tele van az asztal, ne add a savanyút
Marcipánrózsák közt csokis alagút mélyén üvölt a sárkány"

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:35:00

@fumerin: Így aztán őszintén lehet dicsérni az uriember választását filmügyileg :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 12:35:28

@Dr. Jula Watson: Ezt még Eperjes se tudta elcseszni.
És régebben kevésbé volt rémes.
Viszont Kibédy istencsászár volt a tanító szerepében!

fumerin 2010.10.06. 12:38:01

@Kósza: Most más jutott eszembe:)

Mivel nincs tortám, sem marcipánom...

www.youtube.com/watch?v=1VQeoBsbzT8&feature=related

Kósza 2010.10.06. 12:40:00

Jó ebédhez szól a nóta!

"Sublót Ica, Kámfor Vali
Hol jár most az álom pali?
Ökölszex, vagy computeres
Hélium szív, ufót keres.
Ez a háló világ, az álom brigád
Elkövet majd minden hibát,
Kicsit, nagyot, amit lehet, nevet nevet, mindig nevet.
Ezer az ember, de nincs baj nyugi,
Csak kipukkant a James Bond lufi.
Fújsz egy újat, jaj itt egy új nap,
Szerelmesen melléd bújnak."

Kósza 2010.10.06. 12:41:46

@Dr. Jula Watson: színleld, hogy mennyire jó a "film"! :)

fumerin 2010.10.06. 12:46:38

@Kósza: Ez is mehet az ebédhez, csak kár, hogy elcsépelték!

www.youtube.com/watch?v=NYMJly9kBb8&feature=related

Kytia 2010.10.06. 12:46:46

@Nathan D'Xantine: És a bizalmat szerinted a kisnyúl hozza? Vagy a TSZ utalja ki egységnyi mennyiségben, ami aztán sosem változik?
Talán pont attól van bizalom, hogy a másik úgy viselkedik, hogy megbízzak benne, nem? Például nem titkolja, merre járt. Nyilván rákérdeznék, már csak érdeklődésből is, de ha nem hajlandó elmondani, akkor bizony a bizalom csökken.

Nutshell 2010.10.06. 12:50:10

@Frigyesur: Húúú, ezt megúsztam :) Nem hordok balerinacipőt. De rózsaszínt sem, csak szeretem. Mint színt. Érted, na :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 12:53:25

@Dr. Jula Watson: A kandelűber azért kell, mert onnan már közel van az albérletem :) Nagy nyilvánosság előtt pedig nem szeretek mozizni:P
De elmehetünk rendes moziba is, az utolsó sorba:P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 12:57:01

@Kytia: Nem.
Bizalom vagy van, vagy nincs.
A bizalom nem a másik cselekedeitől függ.
A bizalom belőled fakad.
Ha visszaélnek vele akkor sem a bizalom maga szűnik meg.
Csupán átértékeled azt aki visszaélt vele.

Akik azon vinnyognak, hogy átverték őket, és már nem bíznak senkiben sose bíztak valójában senkiben. Csak könyebb másra kenni a dolgot.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 12:58:35

@Kósza: ha a "film" nem jó, elhagyom a nézőteret :)

@Nathan D'Xantine: Egyszerre? az nem :P

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ma már üresek a mozik, hacsak nem 3D-s előadásra vágysz :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 13:01:48

@Dr. Jula Watson: Nem mondtam, hogy egyszerre.
Előbb nézd meg a filmet, hogy a könyv ne befolyásoljon!
Aztán olvasd el a könyvet!

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.10.06. 13:03:14

én értem a viccet, csak nem szeretem:)
amúgy meg ti akik nem vagytok szőkék nem tudhatjátok milyen érzés...:p
:D:D

fumerin 2010.10.06. 13:04:18

@Nathan D'Xantine: Ezt nagyon szépen...

"kalapemelés"

fumerin 2010.10.06. 13:05:11

@Kool Kitty Kat: Én már kipróbáltam az összes hajszínt, de mindig magamra találtam, más nem élt bennem:D

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 13:05:49

@Kytia: Meg az sem mindegy, két-három hetente vannak bejelentés nélküli eltűnései, vagy több időt csatangol el, mint amennyit nem. "Egy idő után a pasim egyre sűrűbben kezdett el számon kérni, hogy hol voltam, merre jártam és kivel." Van egy olyan érzésem, hogy ennek csak egy oka lehet: a posztíró egy idő után egyre sűrűbben volt hol, merre és kivel. :) Ha ez a rendszer mindkét félnek elég, nincs semmi gond, csak az ilyesmit felesleges párkapcsolatnak nevezni. Alkalmanként össze kell járni, jól érezni egymást és csókolom. Akkor nincs sem félreértés, sem karcsavargatás. Ha viszont az egyik félnek nem elég, a másik viszont nagy tekergő, kár görcsölni - ezért tárgytalan az utolsó kérdés is.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 13:05:56

@Nathan D'Xantine: Értettem! :)

Na jó, hamarosan esedékes egy kis szabadidő, milyen filmeket vigyek magammal megnézni? Ajánlatokat várok :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 13:07:02

@Nathan D'Xantine: Értettem! :)

Na jó, hamarosan esedékes egy kis szabadidő, milyen filmeket vigyek magammal megnézni? Ajánlatokat várok :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.06. 13:07:17

@Nutshell: Ertem, na. Nem vagyok szoke. :D Akkor milyen cipokat hordasz, ha mar ennyire belementunk.

@Kool Kitty Kat: Hehe. Nem is ertem, mire gondol kedves Kitty cica. :)))(Mit is mondtal, hogy miert nem szoke a nod? :)))

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 13:08:23

Nem szándékoztam duplázni :S

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 13:10:41

@fumerin: Én is kipróbáltam az össze hajszínt, de mind más nő volt. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 13:14:28

@Dr. Jula Watson:
Két ajánlatom van a könnyed vonalról:
- Felejtsd el Párizst!
- Tuti dolog.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 13:15:42

@Nathan D'Xantine: Nyújtson ki ő, más(oma)t :)

@Dr. Jula Watson: 2D-ben kissé lapos lennél:)

Nutshell 2010.10.06. 13:17:45

@Frigyesur: Áhh, azt látni kéne :) Amúgy semmi extra, a kényelem mindenekfelett :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 13:18:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nézd, szopatni is az első sorban a legkényelmesebb...
Mióta páholy nincs.

Nutshell 2010.10.06. 13:23:26

@Nathan D'Xantine: Elmentem ebédelni, visszajöttem és itt még mindig dúl az erotika? :)

Kósza 2010.10.06. 13:24:17

@Dr. Jula Watson: jogos, de azért a vetítést csak nem szakítod félbe?! :)

Kósza 2010.10.06. 13:29:14

@Dr. Jula Watson: nos, szerintem vigyél magaddal hosszú, vastag filmeket, bőségesen tartalékelemmel, esetleg az élővetítésekre felkészülvén vigyél néhány dokumentumfilmet is, legyen közte eperízű, rücskös, fekete, és extra erős celluloidra írt is! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 13:34:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ellenben színes szélesvásznú :)

@Kósza: Háát, ha a vetítés vacak, és még a rendezői tehetségemet sem méltatják figyelemre, akkor sajnos az előadás érdeklődés hiányában elmarad. És nincs esőnap :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 13:36:31

@Kósza: Az a baj, ezeket már mind láttam :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 13:44:32

@Dr. Jula Watson: A szélességed nem érdekel, nem aszerint mérem a nőt:P

@Nathan D'Xantine: Áááá, a Jula nem olyan, azt sem tudja mit jelent az a szó.

Kósza 2010.10.06. 13:48:10

@Dr. Jula Watson: végre valaki, akinek nem tudok újat mutatni! :)

Kytia 2010.10.06. 13:52:51

@Nathan D'Xantine: Ahham. Szóval te ugyanannyira bízol meg a viszkis rablóban, mint mondjuk anyukádban. Mert ugyebár ezek a dolgok belőled fakadnak, nincs köze ahhoz, hogy az illető történetesen a dalai láma, vagy egy sorozatgyilkos. Ha a barátnőd rendszeresen hajnali négykor jár haza, és ismeretlen eredetű, fehéres-sárgás foltok tarkítják a haját és a ruháját, valamint rákérdezésre csak annyit mond, semmi közöd hozzá, hol volt, nem igaz, hogy folyton ezzel basztatod, te tökéletesen megbízol benne továbbra is, hisz' te az a típus vagy, aki bízik. Értem. Kívánom, hogy sose tudd meg, milyen, amikor elárul valaki, akire pedig számítottál, és ne kelljen beépítened a tudatodba olyan információkat, mint például "néha nem minden az, aminek látszik", vagy hogy "néha az emberek mondanak olyanokat, ami nem is úgy van".

Természetesen nem az esztelen gyanúsítgatást propagálom, félreértés ne essék, de egy ésszerű nyitott szemmel járás néha nem árt. Aki ahogy mondod, "sosem bízott senkiben", azt valószínűleg még az anyja is átverte, azért lett olyan, amilyen. Sokat nem lehet vele csinálni, de ha ilyennel akadsz össze, érdemes a legmegbízhatóbb oldaladat elővenni, hogy ne tetézd a problémáit, amennyiben él benned a motiváció, hogy boldoggá tegyed. Ha nem, akkor persze mindegy.

fumerin 2010.10.06. 13:55:46

@Kytia: Ez is teccccett!!!

(tényleg kell vennem kalapot:S)

Kytia 2010.10.06. 13:57:24

@Father Justice: :))) Hát, igen. Akik általában felháborítónak tartanak mindenféle számonkérést, azok szoktak azok lenni, akiken van mit számon kérni.:)
Ó, olyan világ sosem lesz, hogy a nagy csatangoló őszintén felvállalja, hogy "ez most nem párkapcsolat". Illetve némelyik igen, de a legtöbb azért a SAJÁT lelkét biztonságban akarja tudni, ezért nem akar zöld utat adni a másiknak a kapcsolat lazításával.

fumerin 2010.10.06. 13:59:15

@Kytia: Még kiegészíteném, hogy amit szabad egy férfinek, attól már a nő kurva:)

Kytia 2010.10.06. 14:06:25

@fumerin: :)))

Ez amúgy a nőkben is benne van, csak nem nyert ekkora népszerűséget. De szerintem nők között is sokan igen elnézőek a saját botlásaikkal, miközben a másikétól kiborulnak.:) Némi önkritika nem ártana az embereknek. Nekem sem, ezért most kimondom: egy kretén vagyok.:)

fumerin 2010.10.06. 14:09:32

@Kytia: Irgum-burgum! Nem szabad bántani azt az embert, akit a legjobban szeretünk:D (magunkat)

Mi nők ártatlanok és mártírok vagyunk!

(mert mi nem dicsekszünk el a másik oldalunkkal:D :D )

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 14:23:48

@Kytia: Végül is annyiban igaza van, hogy a bizalom belülről fakad. Csak az a bizalom, ami mindenki felé ugyanúgy nyilvánul meg, már némi vaksággal is párosul. :) Egyszerű ez pedig. Ha belemész egy párkapcsolatba, nem bízol meg vakon a másikban, viszont nem is vagy alapból bizalmatlan. Kap mondjuk 50 pontot egy 0-tól 100-ig terjedő skálán. Aztán ez optimális esetben szépen felmehet 100-ig, vagy fokozatosan lecsökkenhet nullára (**). Ha már a kapcsolat elején nagy gázok vannak az egyik fél viselkedésével - lásd a posztot - ez hamar be is következik. És mi mástól függhetne a bizalom alakulása, mint a másik viselkedésétől, tetteitől? Ok, 18 évesen talán a rózsaszín ködtől is, vagy elsősorban attól. De 20-as évei közepére, megfelelő tapasztalatok begyűjtése után azt már jó esetben csak saját magán nevetve emlegeti fel az ember. Addigra elviszi a róka.

(**) = Elég sok rossz tapasztalat után lehet, hogy már csak 30 pontot kap alapból a delikvens, de ha tényleg komolyan veszitek egymást, ez nem lehet probléma. Előbb-utóbb meglesz a perfect 100 így is. :)

Kytia 2010.10.06. 14:25:47

@fumerin: Ó, hát persze, persze. A női hűtlenségről csak elméletben érdemes beszélni, hisz' valójában nem létezik.:))) Egyik ismerős pár jut eszembe, ahol a pasi folyamatosan nyíltan csalta a nőt, kapcsolatai voltak, ráadásul még filozófiát is kreált belőle, miszerint az ember nem monogám lény. Ezzel a hozzáállással elvileg a nő is csalhatta volna és csalta is, ő viszont titkolta. Kérdezem, miért nem mondja el az urának, hisz' amaz is elmondta, meg hát a nézetei, meg minden. Válasz: De ő azért SEM fogja elmondani. Ekkor jöttünk rá, honnan született a "nők nem olyanok" című urbán legenda.:))

Kytia 2010.10.06. 14:29:05

@Father Justice: Tökéletesen egyetértek. Én is így gondoltam, csak nem vagyok ilyen matematikus elme.:)

fumerin 2010.10.06. 14:42:50

@Kytia: Csak így 4szemközt:D

Én voltam már férjnél:)

Az egy olyan állapot, amikor elvileg jönnek a galambok és a rózsaszín világ...de csak elvileg.

Bírtam X. évig, és rájöttem, hogy saját magamat csapom be. Bár nem olyan rossz az sem, a tükör sem repedt már meg, mikor belenéztem, csak valami nagyon hiányzott és napról-napra gyűrte le bennem az erőt és az életet.

Az utolsó csepp a pohárban már külső beavatkozás miatt történt, mert fanatikusan próbáltam a kötényem mögé rejteni az abúzust és annak jeleit, de egy pont után, már nem lehet...

Aztán a föld alól előbújva kinéztem a világba és jéééé, van élet a halál után!

Hűtlen is voltam, mert kerestem azt, amit már csak könyvekből ismertem...rejtegettem, mert bűnösnek éreztem magam az miatt, amit egy férfi büszkén vállal!

Igen...mi nők nem vagyunk olyanok! De ha nem vállalom fel azt, hogy a nő is emberből van és él, vannak érzései és vágyai, ha nem állok ki magam mellett...már nem élnék:D

Elnézést a személyeskedés miatt:D

Kósza 2010.10.06. 14:46:04

@fumerin: @Kytia: nem gondolom, hogy a férfiak alapból büszkén vállalják a hűtlenségüket! Sőt,... Persze ettől még teszik, ők is, mint a nők.

Kytia 2010.10.06. 14:49:07

@fumerin: Hú, ez komoly. De most akkor végül is mi fojtogatott a házasságban? A házasság maga, vagy a nem megfelelő ember?

"rejtegettem, mert bűnösnek éreztem magam az miatt, amit egy férfi büszkén vállal!"

Azért ez sincs így. Ezeket a dolgokat a pasik is inkább tagadják, ha másért nem, a kapcsolatuk megmentéséért. Az más kérdés, hogy egymás közt miket szájalnak. Bennfentestől tudom, hogy a nagy csajozós sztoriknak a nagy része kamu, ezt még ők maguk is tudják.:)

fumerin 2010.10.06. 14:49:55

@Kósza: Én már megértő vagyok:D

Meg sárkány a csokis alagút mélyén:D

fumerin 2010.10.06. 14:53:01

@Kytia: Hosszú és unalmas történet:D

A váláskor elég volt egy-két látlelet:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 14:53:55

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hát mi szerint? :)

@Kósza: Dehogynem. A Legényanyát pl még nem láttam :D

Kytia 2010.10.06. 14:54:53

@fumerin: Tényleg? Én nem vagyok az. Szerintem nem is leszek soha.
Legalább címszavakban. Milyen látlelet?:)

Kósza 2010.10.06. 14:57:25

@Dr. Jula Watson: rendben,.. nálad, vagy nálam? :)

fumerin 2010.10.06. 14:59:03

@Kytia: Ami miatt a 32 évemmel öreg vagyok:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:00:49

@Kytia: Én viszont azt mondom, a bizalmatlanság abból fakad, hogy nem ismerjük a másikat. Ha ismerjük, akkor tudjuk mit, mennyit várhatunk el tőle. És akkor nincs miért gyanúsítgatni. Persze a megismerés után ki-ki eldöntheti kell-e neki az, amit kaphat vagy sem.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:01:56

@Kósza: mutatsz valami újat? vagy ujjat? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 15:10:56

@Kytia: Pontosan. És ne gondold, hogy az emberek annyira bíznak az anyjukban. A bizalom alapállás.
Aki tud bíni az emberekben az a viszkisnek is bizalmat szavaz. Miért ne tenné? A viszkis egy kedves modern Robin Hood?
Ki ne bízna Robinban a Nottingham-i serifet leszámítna?

Amúgy meg persze túlzol. Nem látom, hogy bárhol is szóba került volna, hogy a posztoló kozákkucsmává taposott pinával, összegecizett hajjal járt volna haza. Ennyit tán erről.

És elhiheted 40 évesen nem lenne újszerű élmény hogy valaki "elárult"...
Ahogy sajnos én is túl vagyok nem kis árulásokon. :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 15:17:23

@Dr. Jula Watson: Ez csak akkor áll, ha az ismeretlent bizalmatlanul kezeljük. Különben miért ne bíznánk?

A bizalmatlanság kettős gyökerű szerintem.

Kell hozzá az önbizalom hiánya.
Továbbá az ismeretlentől való félelem.

A kettő persze néhány helyen átfedésben van.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:17:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nekem mindebből igencsak kevés van :D

@Nathan D'Xantine: ha egyedül nem megy :P

@Kósza: ÓÓ, máris? Gyorsan kielégítetted az óhajom :)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:23:08

@Nathan D'Xantine: Nem feltétlen kell az ismeretlent bizalmatlanul kezelni.
Bár most elgondolkodtam, és valóban nagy dolgokban nem szavazok vakon bizalmat senkinek. De van, hogy kiváncsiságból kockáztatok.

Persze nem mindegy, hogy miféle bizalomról beszélünk. Mert ha csak a megcsalás féléről, ott bejátszik az önbizalomhiány, de például az, hogy a kezébe adom-e az életem, az már inkább fordítva jellemző. Ott akinek nincs önbizalma, az szavaz nagyobb bizalmat másoknak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 15:24:29

@Dr. Jula Watson: Az orális szex nem megy egyedül. Az a maszturbáció. :)
Ha mégis megy, akkor maszturbáció a'la kígyóember. :D

fumerin 2010.10.06. 15:25:18

@Kósza: Nem lehetne inkább a régi:D

Nekem Viggo Mortensen bejönne, ha szóba állna velem:D

Kósza 2010.10.06. 15:30:52

@fumerin: parancsolj kérlek! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 15:31:51

@Dr. Jula Watson: Persze hogy nem. Pont ezt mondtam.
A bizalom inkább szituáció, mint személyfüggő.

Ha kockáztatsz, akkor nem bizalom.

Kezébe adod az életed? Mondanál egy példát?
(Mert alapvetően ahhoz is önbizalom kell.)

fumerin 2010.10.06. 15:34:59

@Kósza: Ma nagyon rendes vagy:D

Kósza 2010.10.06. 15:36:32

@fumerin: annyi baj van a világban, legalább itt mi szeressük egymást, nem? :)

Kytia 2010.10.06. 15:36:44

@Dr. Jula Watson: Ezzel nem mondasz ellent. A megismeréshez többek között nálam hozzá tartozik, hogy hova szeret elmászkálni, amikor nem együtt vagyunk. Ha erről mélyen hallgat, bármit oda tudok képzelni, akkor is, ha amúgy tudom, hogy az én társaságomban hogy viselkedik.:)

fumerin 2010.10.06. 15:37:06

@Kósza: Ne provokáld ki, hogy egyet értek veled:D !!!

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:37:29

@Nathan D'Xantine: nem is mondtam a kockáztatásra, hogy bizalom :)

Az élet kezébeadása most jó kérdés, ez értelmezhető átvitt értelemben is, de most konkrét példát nem tudnék mondani. De pl nem ugranék ki egy repülőből tandemben olyan ejtőernyőssel, akiről semmit sem tudok. De motorra sem ülök senki mögé :D Inkább vezeték én, akkor is, ha az első kanyarban fejreállok.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:39:51

@Kósza: na tessék, mindenki kivánságát teljesíti :P

Cinkes 2010.10.06. 15:40:16

blablablablabla? blabla? bla...

fumerin 2010.10.06. 15:42:53

@Dr. Jula Watson: Reméltem, hogy a barátaiddal megosztod a jót is:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:45:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): csak őszinte vagyok :)

@fumerin: a rosszra persze nem tartotok igényt :P

@Kytia: Persze, a megismeréshez hozzá tartozik, hogy tudom, hogyan viselkedik más helyzetekben, más emberekkel.

fumerin 2010.10.06. 15:48:22

@Dr. Jula Watson: A rosszat is küldheted, nagyon erős vagyok:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 15:50:24

@Dr. Jula Watson: Felvilágosítalak: úgy értette, hogy ketten együtt magyarázzuk el? :P

scifo-thedebil'sown 2010.10.06. 15:53:03

Lassan érik az én történetem is... Mindenesetre pont kapóra jöttök itt a bizalom - nem bizalom véleményekkel. Nem minden hszt tudtam elolvasni (borzalom, hogy dolgozni kell), de én is leginkább arra lennék kíváncsi, hogy "csak akkor nem vagyok féltékeny, ha nem szeretem eléggé".

Kósza 2010.10.06. 15:55:09

@fumerin: @Dr. Jula Watson: lassan nekem is kijárna valami kényeztetés, nem? :)

fumerin 2010.10.06. 15:55:45

@scifo-thedebil'sown: Kérdezz meg minket!

Biztosan őszinte és kíméletes válaszokat fogsz kapni:D

Kytia 2010.10.06. 15:56:29

@Nathan D'Xantine: Modern Robin Hood? Én szegény vagyok és nem emlékszem, hogy szétosztotta volna közöttünk a gazdagok pénzét, pedig emlékeim szerint Robin Hood arról volt híres. Egyébként szerintem Robin Hood egy kutyaközönséges bűnöző volt, de ezen ne kezdjünk el vitatkozni.:)

"A bizalmatlanság kettős gyökerű szerintem.
Kell hozzá az önbizalom hiánya.
Továbbá az ismeretlentől való félelem."

Valamint némi realitásérzék. Nem kell sok, elég, ha mondjuk az ember néha néz híreket. A mai finomság például az volt, hogy valaki brutálisan megkínozta, megerőszakolta, majd megölte a testvére 12 éves lányát, akit egyébként a saját 10 éves gyerekére vigyázni hívott át. Nem árt bízni, csak mondjuk nem agyatlanul. Persze, túlzok. Bár a hírt nem én találtam ki.

Az ismeretlen lehet jó és lehet rossz. Félni tőle természetes, hiszen mint mondottam, lehet rossz. Örömmel várni szintén természetes, hiszen mint mondottam, lehet jó. Egészséges emberben vegyesen találhatóak ezek az érzések, és általában a tapasztalatok mentén alakulnak, ahogy Father nagyon jól érzékeltette a pontszámos példájával. Amikor valaki ködösen viselkedik, nekem ösztönösen azt sugallja, hogy valami rosszra kell számítanom, hiszen a jót ki ne vállalná nyíltan. Az erre adott bizalomvesztés természetes része a folyamatnak, ahogy egyébként a "Szívesen elhagylak!" felkiáltás sem építi túlzottan az ember hosszútávú elképzeléseit.:)

Persze, keveset tudunk arról, mennyit járkált el a posztoló, mit csinált közben, és mennyire ködösen nyilatkozott minderről a barátjának (és mennyire volt gecis a haja, mikor hazaért). Így nehéz eldönteni, hogy jogos volt-e a felháborodás és az elszámoltatás. Mindenesetre nekem értékes plusz információ, hogy a posztoló anyjával is rendszeres volt a feszültség ezek miatt. Ez nekem inkább abba az irányba billenti a dolgokat, hogy nem a fickó volt beteges önbizalomhiányos, hanem a lány valóban nem tisztelte meg a hozzátartozóit azzal, hogy hírt ad magáról. Ez meg szerintem gáz, de persze szabad máshogy gondolni.

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:56:57

@scifo-thedebil'sown: Ez attól függ, hogy mire és hogyan vagy féltékeny. Ha azt hiányolja,hogy abszolút nem érdekel mit, mikor kivel és hogyan csinál, akkor valóban nem szereted. Ha benne bízol, és az nem zavar, hogy esetleg más hímek bepróbálkoznak, az bizalom és önbizalom.

fumerin 2010.10.06. 15:57:18

@Kósza: Én pl. nagyon ügyesen varrok és stoppolok, na meg, tudod, kellett,(pirongok) furulyáznom a suliban, ezért a reciprokában is menő vagyok:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 15:58:03

@fumerin: :D

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én is úgy értettem, amikor azt mondtam, ha egyedül nem megy :P

@Kósza: és mi jár a fejedben? :D

Kytia 2010.10.06. 15:58:54

@scifo-thedebil'sown: "csak akkor nem vagyok féltékeny, ha nem szeretem eléggé"

Meg akkor, ha nem ad rá okot. Vagy legalábbis akkor enyhébben.

Írd meg. Várjuk!:)

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 16:02:38

@Kytia: Ha a posztbéli alaphelyzetet vesszük, akkor itt a lány szerintem egy tipikus öntelt kislány, aki hetykén odaveti, hogy nehogy már neki el kelljen számolnia bármivel is. Nehogy már bárki is megkérdezze tőle mit csinált, vagy érdeklődjön a dolgai iránt, ahhoz senkinek semmi köze. Szerintem még azt is személyes sértésnek venné, ha azt kérdeznék meg tőle, ízlett-e az ebéd. Ez a szarok mindenki fejére effektus. És itt nem is annyira a féltékenység játszik be, mint inkább a leszaromságától, pökhendi stílusától mehetett el a srác kedve.

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 16:05:27

@Kytia: Ebből póló lesz, vagy alsó hangon több ezer CsP pont. :)

fumerin 2010.10.06. 16:10:56

@Father Justice: Most miért vagy irigy?

Te már zsebre vághattál sok CSP-pontot, bár még mindig nem értem, hogy azok miért vannak, de boldogok a lelki szegények:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 16:15:43

Most mennem kell, további szép napsütéses délutánt!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 16:17:32

@Kytia: Tehát te bizalmatlan vagy.
De akkor miről is beszélünk?
A pasi is az volt. Logikus, hogy ti egyetértetek.

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 16:20:24

@fumerin: Már miért lennék irigy? Olyan variáció fel sem merül, hogy egyszerűen csak együtt örülök vele? :) Hogy pontosan hány CsP pontot vágtam zsebre, én sem tudom, de remélem, jó sokat. Ha már lélekben szegény vagyok, legalább abból legyen bőven! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.06. 16:23:34

@Dr. Jula Watson: Hát... Pedig a tandemugrás nem ismerkedési esttel kezdődik... :)

Kósza 2010.10.06. 16:27:41

@fumerin: szerteszanaszét szakadt lepedőket is össze tudsz varrni? :)

fumerin 2010.10.06. 16:28:37

@Father Justice: OK! Találkozunk az angyalkák köreiben:D

fumerin 2010.10.06. 16:34:23

@Kósza: Nem is próbálom meg! Vedd tudomásul, hogy :
"Lobog a hús a csontokon:
széllel szemben a képzelet.
Csak akkor lennék boldogabb,
ha ránk olvadna a mennyezet,
és tudnám, hogy te is élvezed."

Ki az a barom, aki neki áll varrni:D

Kósza 2010.10.06. 16:44:31

@fumerin: és olvasni tudsz-e? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 16:52:22

@Dr. Jula Watson: S most is őszinte voltál, vagy csak a szokásos?:D

fumerin 2010.10.06. 16:56:19

@Kósza: Na tessék belemászni abba a levélládába!

Remélem:D

Dr. Jula Watson 2010.10.06. 16:58:40

@Nathan D'Xantine: de elötte azért leinformálom :D

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ááá, ne idegelj te is. Mi okom lenne mást állítani?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.06. 17:01:57

@Dr. Jula Watson: Mittudomén, mert mondani bármit lehet, ugyebár:)

tőzegmalac 2010.10.06. 17:10:13

@fumerin: ezt feszegessük kicsit:)

fumerin 2010.10.06. 17:12:08

@kabátnyúl: Bammeg, nem vagyok gumiból!

Ne feszegess, mert megnyúlok és akkor 175cm-nél is több leszek papucsban:D

Aztán ragaszthatod a hurkapálcikákat!

:D

Kytia 2010.10.06. 18:51:57

@Dr. Jula Watson: Ebben is van valami. Mert ő ahhannyihhirahhaaa függetleeeen!:)

@Father Justice: Á, azokat csak te kapod folyton. Lassan boltot nyithatsz a pólókból.:)) Amúgy tényleg, a pontok mire jók?

Egy kis adalék: A hűtlenség ára.:)))

funnyplace.org/stream.php?id=16961

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 19:06:56

@Kytia: robin hood egy urban legend, amivel a szegények kompenzálták picit a kiszolgáltatottságukat. a viszkis pedig egy közönséges bűnöző, aki lopott, csalt, hazudott. a bulvármédia kihasználta, hogy a plebs már nem isaura felszabadítására, vagy a brazil színésznő szemműtétjére gyűjt már, hanem ezt a barmot majmolja....:P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.06. 19:16:41

@Kytia: ez a reklám nagyon jó :) egy terrier tényleg tűzön-vízen át :)

tőlem pont olyan panasonic laptopot vittek el a betörők annak idején, mint ami az elején volt :( na mindegy, csak nosztalgiáztam....:(

Kytia 2010.10.06. 19:55:21

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Robin Hood volt az. Nem a betörők.:) Egyébként részvétem.

Father Justice (törölt) 2010.10.06. 20:26:25

@Kytia: A pontokkal olyan online képmanipulációt lehet vásárolni a randizónában, amelyek megnövelik a belső kisugárzásod a feltöltött fotókon. :) A videó meg vicces, de mint tudjuk, a hűtlenkedők általában nem nyerik el méltó büntetésüket. Ez a fickó sem lett megbüntetve végül is, csak épp ugrott a lottónyeremény. De azt már sosem fogja megtudni, milyen közel volt hozzá, így egyszerűen csak örül, hogy nem halt meg a tengeren. Negatív vagyok, mi? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.06. 22:24:12

Na most sikerült elolvasnom a postot :) NEMÁR ITT CHATELJETEK! :D Amúgy meg igaza volt a pasinak, a postíró meg baszhatja.

dr. gernika 2010.10.07. 06:28:27

Hehe, szívás. Lehet, már kiábrándítottad a megbízhatatlanságoddal, és voltaképpen szívességet tettél neki a szakítás kezdeményezésével.

dr. gernika 2010.10.07. 07:44:28

@Kytia: Ezt valahol tudom követni. A pasi nem tisztelte meg a hűségével, cserébe a csaj nem tisztelte meg az őszinteségével.

dr. gernika 2010.10.07. 08:27:49

@Kytia: "Én szegény vagyok és nem emlékszem, hogy szétosztotta volna közöttünk a gazdagok pénzét, pedig emlékeim szerint Robin Hood arról volt híres."
Szétosztotta. A szegény italkereskedőknek és utazási irodáknak, meg azt hiszem, szegény autószalonok is kaptak. :)

Kytia 2010.10.07. 08:29:55

@Drága IV gernika: Azt honnan tudjuk, hogy a pasi hűtlen volt? Semmi nem utal rá.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.10.07. 09:44:05

@Drága IV gernika:
Robin Hood valójában egy baromság.
A Kevin Costner féle Robin Hood filmben a jó Alan Rickman velősen összefoglalta mekkora ökörség a mítosza...

dr. gernika 2010.10.07. 10:12:53

@Kytia: A történetedre írtam az ismerős párról.
@Nathan D'Xantine: Alan Rickman volt a legjobb abban a filmben. :)
Múlt héten meg láttam a Russell Crowe-féle Robin Hoodot, elég érdekes nézőpont, valamivel reálisabb. :)

Kytia 2010.10.07. 14:45:33

@Drága IV gernika: Jaa, az más. Náluk én sem kifogásoltam az asszonyka hozzáállását. Alan Rickman az egyik kedvencem.:)

Frucsasz 2010.10.07. 14:57:42

Az ilyen libákat utálom, de nagyon... tipikus játszma a pasival, érzelmi zsarolás. Köpni tudnék a hozzád hasonlóaktól. Megérdemelted.
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen emberekkel még tervezni se lehet. Nem lehet meglepni egy romantikus hétvégével, nem lehet számítani rád, ha hirtelen beüt vmi baj. Nem az a baj, ha valaki spontán, hanem ha ennyire leszarja, hogy a másik is létezik. Nem csodálom, ha anyádnak sok baja volt veled. El kéne gondolkodnod, hogy ettől nem vagy se menő, se érett, se független. Ettől csak megbízhatatlan vagy, akire senki se számíthat.

Huli Buli · http://www.hulibuli.hu 2010.10.11. 19:13:24

Szerintem a számonkérések akkor kezdődnek egy kapcsolatban, amikor már a bizalom kezd megrendülni. Valószínűleg okot adhattál rá...
süti beállítások módosítása