Összeköltöztünk és minden rossz lett

2010. október 21. 08:29 - Panni CsP

„Nem másik lány van a képben, hanem egyszerűen egy kis egyedüllétre vágyom. Elkapkodtuk ezt az összeköltözést” – írja következő versenyzőnk, aki két év után kívánja elhagyni barátnőjét. Az okot igazából maga sem tudja, de már képtelen megmaradni vele egy fedél alatt. A dolgot nehezíti, hogy a lány még mindig rajong érte és egyszerűen nem érdemli meg, hogy ilyen hirtelen lerendezzék.

 

Meglehetősen kényes problémáról szeretnék írni, ami még most is folyamatban van. 28 éves pasi vagyok és van egy tündéri barátnőm, aki 24. Két évig jártunk/járunk és most ott tartok, hogy szakítani készülök vele. De nem tudom, hogyan mondjam meg neki, mert tudom, hogy nehezen fogja viselni. Ő a mai napig szeret és én is őt… csak egyszerűen elmúlt belőlem a tűz. Ő egy olyan lány, aki nem érdemli meg azt, hogy a pasija megmondja neki, hogy „valamiért meguntalak kisanyám, menj”. És én sem vagyok ez a fajta surmó. Hogy mikor kezdtek elromlani a dolgok? Úgy fél éve, amikor összeköltöztünk. Én szereztem egy tágas, napos lakást a belvárosban, nem is olyan szörnyű helyen és felajánlottam a barátnőmnek (legyen B) hogy költözzön hozzám, hiszen végül is kettőnknek béreltem, hogy elkezdjük építeni a közös jövőt.

Összeköltözésünk után nem sokkal fura érzések kezdtek eluralkodni rajtam. Zavart, ahogy B. motoszkál a lakásban, rámol, közlekedik… ami teljesen hülyeség, hiszen csak egy normális ember mindennapi átlag zörejei ezek, melyek a puszta létezésével járnak együtt. „Tiszta hülye vagyok”. – gondoltam és lapozni próbáltam, elhessegetve a gondolatot. Egy ideig lenyugodtam, majd újra előjöttek a dolgok. Megérdemlem a vascsövet és a pszichoboy titulust, ezzel ne is fáradjatok, tudom, hogy egy hülye vagyok. Aki nem tudja, mit akar, mi baja. De akkor sem bírom tovább. Sosem veszekedtünk B-vel, kapcsolatunk kívülről ideálisnak mondható, és tudom hogy még mindig őszintén szeret. Ám neki is feltűnt a lelkiállapotom hullámzása, mert egyszer (csak egyetlen alkalommal) halkan megjegyezte: „Már észre sem veszel” - nem magyarázta meg, mire gondol, nem is kellett: tudtam, hogy arra a tudatállapotra gondol, ami gyakran meglepi a hosszú párkapcsolatban lévőket – nevezetesen, amikor párunk belesimul a környezetbe és megszokott bútordarab lesz. Ez elkerülhetetlen. Az utóbbi időben úgy ébredek mellette, hogy a közös ágynak teljesen a szélére húzódok álmomban. Talán azért, hogy ne érjen hozzám? Amennyire lehetett, tiszteletben tartottuk egymás szokásait: amikor bagóztam, kimentem az erkélyre, amikor ő csevegett hosszasan a barátnőivel, diszkréten elvonult. Nem ez a gond. Nem tudom, mi a gond. Az előbb felvázolt lelkiállapotom sajnos továbbra is kitart, és egyre rosszabb lesz. Miért kényes a szitu?

- Azért, mert én hívtam, hogy költözzön hozzám.

- Azért, mert ő még mindig nagyon szeret.

- Azért, mert túl sok időt voltunk együtt.

Nem másik lány van a képben, hanem egyszerűen egy kis egyedüllétre vágyom. Elkapkodtuk ezt az összeköltözést .

És itt jöttök Ti a képbe: hogyan mondjam el neki, hogy vége? Nem fogja nevetségesnek találni az indokaimat? Nem fog megbántódni, eldobott hulladéknak, levetett, megunt ruhának tartani magát? Vagy elég lenne csak szünetet tartanunk? Az megoldás lenne? Köszönettel: Attila.

 

 
227 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr112387766

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.10.04. 23:15:08

Nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom ...

Trackback: Pszichológus válaszol: Hogy élhető túl a szakítás? 2011.03.28. 16:40:38

Én azt szeretném kérdezni, hogy élhető túl a szakítás?Egy 17 éves lányKedves Levélíró!Idővel, türelemmel. A szakítás olyan, mint mikor gyászolunk, hiszen szakításkor is hirtelen elvesztünk valakit, aki addig az életünk része volt. Sajnos nem lehet megs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.21. 08:38:30

Ha folytonos lángolásra számítasz, akkor gecigyorsan ébredj fel.

vendriner aladár 2010.10.21. 08:52:01

Őszintén, diszkréten le kell ülni megbeszélni a gondokat. Ti is azért jutottatok idáig, mert nem beszéltétek meg azt, amit meg kellett volna. Voltam ilyen helyzetben, mint te, s ajánlom minél előbb beszéld meg vele mi történt és döntsetek közösen. Máshogy nem fog menni, illetve menne, ha elküldenéd, de mint írtad nem ezt érdemli.
Időnként át kell beszélni a kapcsolat helyzetét, nem tesz neki rosszat és nem juttok el idáig, mivel időben ki tudsz lépni avagy a problémát kezeled.

haruka 2010.10.21. 09:00:54

Válaszaim: Normálisan. De. Dehogynem. Nem hiszem. Nem. Illetve 42.

És aki képes két év után leírni, hogy "a hosszú párkapcsolatban lévőket – nevezetesen, amikor párunk belesimul a környezetbe és megszokott bútordarab lesz. Ez elkerülhetetlen" az amúgy is szarjon sünt.

Nutshell 2010.10.21. 09:01:10

Ilyen az összeköltözés és az együttélés. Igazából nem tudom mire számítottál. Főleg, hogy szereted és nincs semmi gond köztetek. Azt sem értem, hogy miért akarsz szakítani.

dr. gernika 2010.10.21. 09:01:14

Elértetek a kritikus két évhez, amikor -tapasztalataim szerint - a kis szerelmek kihunynak.
Azért még ne maradj vele, mert nem érdemli meg a szakítást. De gondolt át, hogy mennyire hiányozna, mert ha utána jössz rá, hogy életed szerelmét engedted el némi hangulatingadozás miatt, akkor bajban leszel.

TBal 2010.10.21. 09:09:07

Mi lenne, ha beszélnétek? Ahelyett, hogy aszondanád, hogy probléma van, beszéljük meg, hogy hogyan lehetne javítani rajta, ahelyett kussolsz. a kommunikáció mint problémamegoldó eszköz szóbajött már? Ha most lelépsz, marhára nem érdemled meg, hogy új nőd legyen.
Így első ránézésre: simán jók lehetnétek együtt, csak balfaszok vagytok. Mondd meg, hogy mi a gond, min kéne változtatni - lehet, hogy meglepődsz majd.

Nutshell 2010.10.21. 09:10:40

@Drága IV gernika: Pont ezen gondolkoztunk néhány napja. Hogy általában két év után jön el a "szakítani kéne" gondolat. És hogy ilyenkor vajon tényleg szakítani kell-e vagy várni, hogy elmúljon a hullámvölgy.

2010.10.21. 09:11:10

Ennél már csak az lenne jobb, ha szakítanál vele, ő továbblépne, te rájönnél, hogy mégiscsak jó volt, hogy ott volt. És utána persze visszacsinálnád, ő nem, és utána pár kapcsolat után méginkább rájönnél, hogy egy "jó" (ahogy te is írtad) kapcsolatot dobtál el a semmiért.
Meg is érdemelnéd, szóval hajrá előre.

Kósza 2010.10.21. 09:14:12

"Azért, mert én hívtam, hogy költözzön hozzám."- ha te költöztél volna hozzá, mennyivel lenne egyszerűbb? Különben is kettőtöknek bérelted a kecót, tehát ez a része nem kényes pont.

"Azért, mert ő még mindig nagyon szeret." - ez általában így szokott lenni, hogy az ember így gondolja, aztán könnyen lehet, hogy egy beszélgetés után kiderül, hogy már annyira nem is. Szóval beszélgetnetek kellene!

"Azért, mert túl sok időt voltunk együtt" - másfél-két év túl sok? Nem kevés, de nem is túl sok, ha így érzed, ne lépj tartós kapcsolatba sose!

Ezüst János 2010.10.21. 09:17:10

@Nutshell: 42?????
Hát mi lenne!

Az élet, a világ, meg minden!

"Az Élet, A Világmindenség Meg Minden nagy kérdésére (ami nem más, mint 42)."

Cygneusi satukagyló, aki nem olvassa el Douglas Adams művét!

Ezüst János 2010.10.21. 09:20:47

Amúgy Attis, kettőn áll a vásár - giga közhellyel - tehát aki nem beszélget igazán - se te se a nőd - ott előbb-utóbb felpúposodik a szönyeg. Tehát gondolkozz el azon, hogy van neked lelked egyébként, + hogy mivégre is vagy te itt a világon. Megszokott bútordarabokat gyűjts a belvárosi kecóba, meg ilyenek...

Hurri Kán 2010.10.21. 09:23:01

Poszt toló simán szociopata, ennyi. Ahelyett hogy összetenné a két első lábát hogy talált egy ilyen lányt aki -legalábbis a leírtak alapján- tök normálisnak tűnik...

dr. gernika 2010.10.21. 09:27:05

@Nutshell: Hát én eddig nem bántam meg egy 2 év utáni szakításomat sem.
A mostanival meg -ha minden jól megy- házasok leszünk addigra, úgyhogy remélem, ez fel sem fog merülni.

Kósza 2010.10.21. 09:31:37

@Drága IV gernika: nagyon helyes, fel kell nőni az embernek, nem lehet mindig csak a szakítások után nem bánkódni, jöhetnek a válások! Azok után sem kell bánkódni! :)

dr. gernika 2010.10.21. 09:32:10

@Kedves Nard: Feltehetően női szobában készült, a poszter és a Hello Kitty takaró még csakcsak ráfogható egy langyibb személyiségvonásra, nade az antimellrák-lufi...

Devil2 2010.10.21. 09:34:13

@Ezüst János: Akkor most már el se kell olvasni, tudjuk a választ. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.21. 09:35:25

@haruka: Szerintem is 42!

Együtt élni egy emberrel más, mint találkozgatni. Kijönnek azok a dolgok, amiket észre sem veszel más helyzetben. Ezen át kell esni. Egyébként én is úgy vélem, hogy a kommunikáció hiányzik ebből a kapcsolatból. Soha nem szoktátok megbeszélni a dolgokat?

Nekem az is furcsa, hogy soha nem veszekedtek. Egy egészséges kapcsolatban szerintem vannak ellentétek, mert senki sem egyforma, nem gondolkodik egyformán. Nekem az, hogy nincs vita, azt jelenti, hogy a problémák szépen a szőnyeg alá kerülnek, aztán majd átesünk rajta.

"Sosem veszekedtünk B-vel, kapcsolatunk kívülről ideálisnak mondható"
Szóval kívülről ideális, belülről meg már rothadófélben van. Miért is kell kifelé megfelelni, mikor belül gondok vannak???

Ha TE tudod, hogy valami gond van, az nem jelenti azt, hogy Ő is tudja. Ha tudná, esetleg tudna változtatni rajta. Senki sem gondolat olvasó! Le kell ülni és megbeszélni.

Nálunk az szokott történni, hogy gyűlik-gyűlik a dolog, aztán leülünk és megbeszéljük. Lehet, hogy az lesz a vége, hogy mindenfélét (szavakat persze) dobálunk egymásra, de utána átgondoljuk, hogy: tényeg ezt gondolja rólam, tényleg ezek zavarják? Ha nem is tudunk teljesen megváltozni, de azokat a dolgokat, amik nagyon zavarják a másikat ki tudjuk iktatni. DE ehhez le kell ülni és elmondani!

fumerin 2010.10.21. 09:36:46

Elolvastam...elgondolkodtam és igaza van a srácnak, mert úgy érzem, minden kapcsolat átértékelődik 2 év után.

Van, akinél szeretetbe fordul, van aki befordul tőle.

A fiatalember az utóbbiba esett:D

Nutshell 2010.10.21. 09:39:12

@Drága IV gernika: Én sem, de a legtöbb ismerősöm inkább kivár és sosem szakít... :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:41:25

@Nutshell: Hajaj, Nut, komoly muveltsegbeli hianyosságok vannak nalad. Ajanlom, hogy szabadsagod erre hasznald. :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:43:19

@Bundabandi: A 'sosem veszekszunk' szerintem a langolas hianyat jelenti. Nem mondom, hogy en sokat veszekedtem, de amikor sosem, annak rossz vege lett.

Devil2 2010.10.21. 09:45:50

"Válasz:42" Ez inkább Monty Python-os poénnak hangzik.

Soerie 2010.10.21. 09:46:43

Ha 2 év után oda jutottatok, hogy minden idegesít, amit csinál, akkor szerintem hagyd a francba, csak felőrlöd magad.
Azon viszont gondolkozz el, hogy azt szeretnéd, hogy senki ne legyen veled (merthogy magányra vágysz), vagy csak azt nem akarod, hogy a lány legyen melletted.

Amúgy szoktál vele beszélgetni? Sokszor már az feloldja a belső feszültséget, hogy el tudod mondani neki, mi a baj.
Szerintem először ezzel próbálkozz.

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:47:31

Aki meg unja masikat, az szerintem elsosorban magat unja. Hogy akarsz-e szakitani, azt neked kell tudnod, Attila, magadat meg kisse tulertekeled es dramatizalsz. B betu tulfogja elni. A szakitast meg senki sem fogadja kitorto orommel, ez van. Ne jatszd az aldozatot, te fontolgatod a szakitast. Korrekten kell intezni, szemelyesen, nem kertelni, nem kihasznalni a masik erzelmeit, es ennyi. Legalabbis en mindig igy szerettem volna, ha szakitanak velem, de sosem jott ossze. :D

Devil2 2010.10.21. 09:48:26

@Nutshell: Mi tudatlanok fogjunk össze! :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:48:52

@gyvy: Mi masra gondolsz egesz pontosan? :O

Devil2 2010.10.21. 09:50:07

@Frigyesur: De azért amikor meg te szakítottál az korrekt volt nem? :)

Nutshell 2010.10.21. 09:50:45

@Frigyesur: Rendben, feljegyzem Nutella-színű noteszembe (parafrázis tudjukkitől :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 09:51:58

Jó reggelt!

Posztoló, ha csak azt szeretnéd, hogy egy kicsit egyedül lehess, utazz el egy hétre egyedül, ahol senkihez sem kell alkalmazkodni. Ha íly módon feltöltődve hazaérve még mindig idegesít a lány, ideje szakítani.

Hurri Kán 2010.10.21. 09:52:35

@Frigyesur: gyöngytyúk a taknyot :DDD?

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:53:38

@Devil2: Tkp. jah. Rendes kislany vagyok. :))

@Nutshell: De felvagos valaki, prafrazis, jah. Persze, hogy tudom, kislanyomtol. Nem mindenki muveletlen. :P

Frigyesur (törölt) 2010.10.21. 09:54:33

@gyvy: Valoban noisebben fogalmaztam, mint te, a galamblelku.

Devil2 2010.10.21. 09:56:08

@Zsu0805: A Darts-ban amikor pont középre dobsz, vagyis telitalálatod van, akkor arra az angolszászok azt mondják hogy "bull's eye", bár ezt szerintem nem kéne lefordítani, de megtették, ebből lett a "bika szeme". Szóval szerintem nagyon jót mondtál az első(?) hsz-edben.

2010.10.21. 09:59:01

@Devil2:
Köszi, én még mindig ezt mondom (amit először írtam). Jössz, nézzük? Hozok popcornt, ha igen te hozod a kolát. :) :P

Nutshell 2010.10.21. 09:59:44

@Frigyesur: Felismerni drága gyermeked szavait nem a műveltség jele, hanem annak a bizonyítéka, hogy kiváló apa vagy :D

erzsébeti 2010.10.21. 10:02:24

2 év nem nagy idő. talán épp ideje lenne elkezdeni komolyan beszélgetni, de talán összeköltözés előtt is kellet volna már. amúgy ha tényleg egy angyal, meg is érdemelné az őszinte beszélgetést. meg azt is, hogy próbálj kitalálni új programokat. és nem feltétlenül sémákban kell gondolkozni. olyat amit eddig nem csináltatok együtt. ha nem vásároltatok, akkor azt, ha nem jártatok kirándulni/sétálni, akkor azt. valami újat. de kezdetnek ha beszélgettek az sem rossz

Devil2 2010.10.21. 10:03:03

@Zsu0805: Monty Pythont nézünk? :)

2010.10.21. 10:07:26

@Devil2:
Hát nem is tudom... :) A sírós-picsogós jeleneteket, mikor egy pasi a sarokba sír az elbaszott életén jobban mozgat. :P

Devil2 2010.10.21. 10:12:03

@Zsu0805: Inkább a Monty Pythont... Gyaloggalopp? Brian élete? :)

Devil2 2010.10.21. 10:14:36

@Dr. Jula Watson: Szerintem símán csak kellene a srácnak valami hobbi, azzal leköti az idejét, meg a figyelmét és lehet hogy közben újratermelődik a hiány a csaja iránt.

tugezőőr uuuii uuillö 2010.10.21. 10:15:18

Két év? Nem elsietted, hanem túl sokáig húztad. Illene végre összeházasodni és gyereket vállalni!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.21. 10:15:43

@erzsébeti: :D Én is azon filóztam éppen, hogy 2 év az egy hosszú kapcsolat? Két év után a párunk belesimul a környezetbe?

9 év után sem érzem ezt. Olyan mintha nemrég talákoztunk volna és tök jókat lehet vele beszélgetni és...vitázni! :D

2010.10.21. 10:16:11

@Devil2:
Gyaloggalopp ok. :)

Father Justice (törölt) 2010.10.21. 10:16:53

Van egy rossz hírem: a lány megcsal. De aki azonnal vascsövet utalna ki pusztán azért, mert ez neked még nem egyértelmű, az kicsit elhamarkodottan ítél. Egy ilyen kiváló színésznő esetén mesteri emberismeretre és a sorok között olvasás csodálatos képességére egyaránt szükség van a probléma megfejtéséhez. Azért viselkedik ilyen pedánsan, mert a feddhetetlenség látszatát akarja kelteni előtted. A legjobb védekezés a támadás elvének elegáns becsempészése a kapcsolatba ("Már észre sem veszel..") inkább a harmincasok sajátja, ezért azt kell mondanom, taktikailag a hölgy messze a korosztálya előtt jár. A benned motoszkáló zavaró, megmagyarázhatatlan gondolatok és benyomások összességét hívják férfiúi megérzésnek. Csak mivel te végig hűséges voltál a hölgyhöz, tudatosan nem fogalmazódott meg benned, hogy ő bizony netán nem - sőt, hogy esetleg pont innen fúj a szél. Annak, hogy még nem lépett le, egyetlen racionális magyarázata lehet: az új kiszemeltje még nem tudja, vagy nem akarja biztosítani számára anyagilag mindazt, amit te teljes természetességgel megadsz neki. Csak óvatosan, főleg, ha a gyermekvállalás kérdését is elkezdi emlegetni!

2010.10.21. 10:17:07

@Devil2:
Csak a csaj nehogy rájöjjön időközbe, hogy a jól bevált bútordarab aki mindig otthon volt nem is hiányzik, és egy nap arra megy haza a srác, hogy nincs ott a kis házitündér. :)

Fviktor76 2010.10.21. 10:18:25

Khm... Unokaöcsém esete jut eszembe, dettó ugyanez, csak fordított felállással. A csajban voltak ugyanezen érzések, esküvő előtt 3 hónappal... Szünettartás nem volt jó, szétmentek.
Probléma szerintem az folt, hogy voltak dolgok, vívódások, nem is igazán egymás iránt, de lényeges dolgok, amit nem beszéltek meg.

Szóval, tudod, milyen érzések vannak benned, nem egyértelmű, hogy szakítani akarsz, én megpróbálkoznék egy kapcsolat felfrissítéssel. Párkapcsolatból az egyedüllétbe, főleg, hogy összeveszés sem volt... hát nem tudom...
Egy lakásban élés annyi pillanatnyi huncutságra (nem konkrétan szexre gondolok) ad lehetőséget, ami mindkettőtöknek jót tenne.
Fantázia kérdése. Este összebújás alvás előtt? Ezek apróságok, de fontosak.

Ha meg ez nem megy, akkor minél előbb szakíts, hogy a lehető legkevésbé sérüljön a lány. Legalább akkor ennyi legyen benned!

2010.10.21. 10:19:26

@Father Justice:
:) Már megintint... :) :)

Puch Cavette 2010.10.21. 10:20:04

Kedves posztíró!
Ha a barátnőd semmi olyat nem tett, ami miatt megromolhatott volna a kapcsolatotok, és magad sem érted, mi a bajod, ajánlom, hogy menj el egy pszichológushoz. Valszeg tudat alatt dolgozik benned valami félelem vagy ellenállás a megállapodottsággal szemben, ami akár egy egészen bagatell dologban gyökerezhet. Kidobhatod ezt a lányt, de ugyanez lesz a bajod a következővel, és az azután következővel is, mert nem velük van a problémád, hanem magaddal.

Hurri Kán 2010.10.21. 10:26:39

@Puch Cavette: pszihomókus ezen nem valószínű hogy tud segíteni.
Abban lehet igazság amit írsz, hogy az illető egyszerűen fél a kötöttségektől. Ez valószínű a korral változik. Vagy nem. Ebben a korban sztem még valahol érthető, 40 évesen már inkább gáz.

Devil2 2010.10.21. 10:27:27

@Zsu0805: Attól hogy a pasi otthon kuksol és nem foglalkozik a csajjal abból már az jön le a csajnak hogy ő hiányzik a pasinak?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 10:27:51

Üdv,

elég balfék kifogások ezek! nem szereted már, hogy ilyen hülyeségeket hozol fel. ennyi történt. csak túl gyáva vagy bevallani önmagadnak, nemhogy a lánynak. nőj már fel, kommunikálj vele normálisan.
ha valami elromlik, akkor te mindig újra cseréled? vagy próbálod először megjavítani a régit? persze érzelmek nélkül ez nehéz feladat.
ha meg nem vagy biztos az érzelmeidben, akkor próbálj meg új programokat szervezni.

ez a két év kb. amúgy is vízválasztó, 2-3 év alatt elmúlik a nagy lángolás. egy intelligens lény ennyi idő alatt megszereti s elviselni a másikat egy más fajta dimenzióban is, ami a hosszú távon a tartós kapcsolat alapja. és akár hiszed, akár nem de többször is bele lehet szeretni ugyan abba az emberbe az évek során. a szerelem/szeretet hullámzik...

2 év az bakfitty :DDD

az összeköltözés meg a lehető legjobb dolog volt, amit tehettetek. így sikerül kiismerni egymás szarságait, hogy működik-e vagy sem....

csak ennyit akartam.

tanxxx for listening....

indapass90210 2010.10.21. 10:28:47

@Zsu0805: há, mér, mi van akkó? Fogad a zember egy takarítónőt!

2010.10.21. 10:35:06

@Devil2:
Nem értetted sztem amit írtam. A csaj jön rá arra, hogy nincs ott a pasi nem is hiányzik neki, és hgoy igazándiból már kb semmit se érez a pasi iránt.

2010.10.21. 10:35:42

@Dövan:
Ez is egy megoldás. :) Vagy szól anyunak, hgoy takarítson ki heti 1x nála is. :P

Devil2 2010.10.21. 10:37:42

@Zsu0805: Hát ez hülyeség már ne hari, de ahhoz hogy éreztessük a másikkal hogy fontos, sülve-főve együtt kell lenni?

2010.10.21. 10:38:06

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
A mai világban túl könnyen-olcsón jutsz hozzá szinte mindenhez, ami egyeseket arra sarkall, hogy ne a régit javítsák, hanem az újat. Pedig a régi még lehet abból az időből van amikor még időtálló dolgokat csináltak, és nem évente cserélhető dolgokat. :P

Devil2 2010.10.21. 10:39:42

@Zsu0805: De ha meg ez van akkor a csaj is nyűgösködne amúgy is.

2010.10.21. 10:40:42

@Devil2:
Dehogyis, nem ezt mondtam már megint. Csak sok ember akkor eszmél rá arra, hogy a másik nem is jelent már annyit, nem is hiányzik, mikor kevesebb időt vannak együtt. Rájön, hogy neki is jobb egyedül, és hogy a másikhoz már nem olyan szálak kötik. Ilyenkor jobb ha végetvetünk a dolognak. A sülve-főve együttlét inkább csak fullasztó lehet.

Devil2 2010.10.21. 10:48:03

@Zsu0805: A posztból nem az derül ki hogy a csajnak ne hiányozna a pasi, mert akkor nem is tenné szóvá hogy nem foglalkozik vele. Ha hallgatás van mindkét részről akkor tényleg jobb ha szétmennek.

2010.10.21. 10:58:33

@Devil2:
Vagy csak még nem eszmélt rá, mert a pasi is otthon van. :)

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.21. 11:03:43

2 év kapcsolat nem hosszú idő. Ha számodra fél év alatt a barátnőd beleolvadt a környezetbe, ott komoly gondok vannak. Valóban őszintén és komolyan le kell ülnötök, és beszélgetnetek a kapcsolatról magáról, hogy hol is vagytok, mit is akartok, mit gondoltok. Tényleg segít.
Nem kell mindig a megszoksz vagy megszöksz frázisban élni.
Ha pedig úgy érzed, hogy már tényleg nem akarsz vele együtt lenni, akkor mondd meg neki őszintén, de kedvesen. S igen, sz*rul fogja magát érezni, nagyon is. :(

Rebelde 2010.10.21. 11:16:21

@Father Justice:

jaj, te már ördögöt látsz mindenhol, nem ekkora taktikaprofesszor a nők jó része, ez a lány sem az:)

simán elképzelhető, hogy már nem szereti a lányt, az ágyszélére húzódás és az érintésétől való irtózás után már nincs mit gondolkodni, szerintem

elutazik egy időre, gondolkodik és közben azt gondolja, hátha köddé válik a lány mire hazaér, ez is egy verzió

Commodus 2010.10.21. 11:19:12

@Kedves Nard: szerintem is erről van szó, röviden és tömören megfogalmaztad az én véleményemet is. :)

Puch Cavette 2010.10.21. 11:19:26

@gyvy: Igaz történeten alapszik, amit javasoltam :). Bár én nem 28, hanem 30 voltam, amikor épp azt, épp úgy éreztem félévi együttélés után, amit posztíró leír.
Igazad van, hogy ez részben a korral változik, de csak azért mert az ember önismerete tapasztalatok útján folyamatosan fejlődik. Kérdés, ha posztíró most ilyen dilemmában őrlődik, nem akarja-e kicsit felgyorsítani önmaga megismerését, mielőtt egy hülye döntést hozna.

Rebelde 2010.10.21. 11:20:05

egyébként ilyen szintű elhidegüléseknek kb 10 év múltán lenne valamiféle létjogosultsága, a todomány állása szerint még tartania kellene a szerelemnek, már ha volt egyáltalán:)

Father Justice (törölt) 2010.10.21. 11:27:56

@Rebelde: Lehet, hogy kicsit paranoiás vagyok, de azonnal a felvázolt verzió ugrott be, amint végigolvastam a történetet. Az elhidegülés fő okaként a lány közömbös magatartását tudnám megjelölni. Ha törekedne rá, hogy érdekes, színes maradjon a kapcsolat, olyan eszközöket vetne be, mint a combfix, rúdtánc, új közös elfoglaltságok és szórakozási lehetőségek feltérképezése, stb. Ilyen hozzáállással évtizedekig képbe sem kerülhetne a 'megszokott bútordarab' szindróma. De ez nála nem téma, mert immáron egy másik férfinek akar tetszeni.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 11:35:31

@Devil2: Lehet, az is segítene neki. De van olyan, hogy az ember néha vágyik arra hogy egyedül legyen, amikor nem sertepertél körülötte senki, és azt csinál, amit ő akar. És ha olyan az időbeosztásuk, hogy mindig egyszerre vannak otthon, akkor ez például nincs meg. Ilyenkor is előjöhet az, hogy akkor minden apró neszezés idegesít. Szóval kell szakítani időt saját magunkra.

Hurri Kán 2010.10.21. 11:41:20

@Puch Cavette: továbbra sem vagyok meggyőződve arról hogy ezt a megismerést a pszhihomókus előbbre vinné. Szerintem nagy részük betegebb mint a hozzájuk fordulók. Ha valaki mentálisan alapvetően egészséges, sztem ebben a helyzetben egyszerűen az idő eldönti hogy mi a teendő.

@Rebelde: szerelem vagy tudomány :??

@Father Justice: rúdtánc nem kizárható, legfeljebb nem otthon gyakorolja :)))

Rebelde 2010.10.21. 11:44:56

@Father Justice:

belőled többet néztem ki azért a csakis a másik oldal hibáztatásánál:) ez mindig gyanús egyébként is, gondolom ő is hibás, de talán a pasi is tehetne valamit a kapcsolatért, mert úgy tűnik, hogy semmit nem tesz egy közösségi oldalon való krokodilkönny eregetésen kívül, amit direkt nem kommentálok:)

ez a tehetne valamit pedig első körben annyit jelent, hogy kinyitja a pici piros száját, a nők sem gondolatolvasók egyébként, mint ahogy a férfiak sem, ennyi. aztán majd jöhet az illegetés billegetés, ha van értelme:)

Rebelde 2010.10.21. 11:46:17

@gyvy:

a tudomány szerint a szerelem:))

Rebelde 2010.10.21. 11:53:30

"Az elhidegülés fő okaként a lány közömbös magatartását tudnám megjelölni."

inkább mindkettejük közömbös magatartása, ez közelebb lehet az igazsághoz

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 11:53:30

@Rebelde: legyen már mit felrakni a végén az excsajok.hu-ra, ugye.:-)
De pozitív lettem ma, jaj.

Hurri Kán 2010.10.21. 11:54:05

@Rebelde: eszerint a szerelem az egy tudomány??

Már megint mindent nem értek :DD

Szerintem ha két ember tényleg szereti egymást, akkor szeretni fogja 1,5 10, és 37 év múlva is. Nyilván vannak hullámhegyek meg völgyek, mert annyi minden kihat az ember hangulatára, de az alapvető érzés (ha volt, vagy van) ettől nem változik meg!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.21. 11:54:11

@Father Justice:

A pasi hidegült el, a csaj rajong érte. Olvassad el figyelmesen.

Kósza 2010.10.21. 12:00:03

@gyvy: persze hogy tudomány a szerelem,
megmondta a Regős Bendegúz is, amikor meglátta, hogyan döngeti a Szabó bakter a Csámpás Rozit a szalmaboglyában.

Rebelde 2010.10.21. 12:07:32

@gyvy:

jaj már kötözködsz, gondolom:)

egyetértek,amúgy én arra gondoltam, hogy a nagyokosok szerint a kémia, az eufórikus érzés, hormonok stb.dolgoznak a kezdetekkor és ezek hatása,termelődése 2-3 év után leáll és utána elvileg nincs ami ilyen módon támogatná a szerelmet, hanem innentől dolgozni kell rajta. elég felszínesen fogalmaztam nem tudom pontosan mi a szitu, majd frici megmondja, szóval erre hivatkoztam, ha voltak hormondúlások, akkor még tartania kéne, de itt másfél éve már az agyára megy a csaj:)

Puch Cavette 2010.10.21. 12:17:25

@gyvy: Hány pszichológusnál jártál, ami alapján kialakult az a véleményed, hogy nem tudnak segíteni a hozzájuk fordulóknak?

Rebelde 2010.10.21. 12:21:11

fél éve megy az agyára:)

Rebelde 2010.10.21. 12:22:00

szóval csak fél éve:)

Freddy a Krüger 2010.10.21. 12:22:50

@Kósza: jah, amikor nem is tudta hogy a Szabó bakter akkora mestere a szerelmeskedésnek...

@Rebelde: nem, ezt most tényleg nem kötözködésként kérdeztem.
Ebben a hormondologban valóban igazad lehet, csak hát a tudomány az olyan dolog hogy bebizonyít bármit aztán meg az ellenkezőjét is. Csak a poszt tolónak ez a "szeretem őt csak elmúlt a tűz" mondata meg hogy reggelenként úgy ébred hogy lehetőleg az ágy másik szélén, szóval szerintem itt túlzott hormontombolásról nem beszélhetünk... Lakótársakról esetleg, de hogy egy pár lennének az már szerintem túlzás.

Hurri Kán 2010.10.21. 12:24:07

@Rebelde: a fél év az nem is sok idő :DDD

Rebelde 2010.10.21. 12:28:52

@Freddy a Krüger:

erre céloztam én is, nem volt ott nagy lángolás csak kis tüzecske:)

Hurri Kán 2010.10.21. 12:34:22

@Puch Cavette: én hál'istennek csak egynél (nem párkapcsolati problémák miatt) csak egyet-kettőt ismerek... Az egyik egy harminc-eleje lány pl., jól is néz ki, értelmes, ehhez képest egy normális férfit még nem igen bírt kifogni magának... Szerinted?

Hurri Kán 2010.10.21. 12:36:55

@Rebelde: akkor meg elég gusztustalan szegény lányt az orránál fogva vezetni.

Rebelde 2010.10.21. 12:38:51

@gyvy:

és azért mert nincs pasija már csak is veszélyes elmebeteg lehet?:)) ugyan már

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 12:41:26

@gyvy: szakmai ártalom lesz ez, szerintem.:-)

Hurri Kán 2010.10.21. 12:42:36

@Rebelde: néha van neki de igazán nincs kint velük a vízből ha érted mire gondolok :)) Szóval nem tudom hogy járna szegény jobban, hogy inkább semmilyen se legyen, vagy olyan amilyen néha tűzoltás jelleggel van... És ez nem csak az én (esetleges kötözködős) véleményem, hanem több közös ismerősé is.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 12:44:33

@gyvy: nem is nagyon van szüksége a lánynak ellenségekre.

Hurri Kán 2010.10.21. 12:45:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: akkor a nők 85%-a pszihomókus :DDD?

Ugyanis kb. ez az arány akiket így baráti-ismerősi körben hallok a pasijukról nyilatkozni...

Rebelde 2010.10.21. 12:46:02

@gyvy:

nyilván pszihcológusként tudja a megoldási sémákat max alkalmazni nem, azzal biztos nem segítetek a helyzeten ha lesajnáljátok mert nincs pasija

Devil2 2010.10.21. 12:47:10

@Dr. Jula Watson: Na jah, nekem mondod?:) Valahogy azt kéne tudni megoldani hogy legyen egy egyensúly a "szükséges" egyedüllét meg a társas lét között. Ez azért már majdhogynem kötéltáncosi képesséket kíván (na jó, persze nem mindenkitől). :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 12:52:27

@Devil2: Szerintem csak szervezés kérdése az egész. Na meg hogy mindkét fél tiszteletbe tartsa, hogy a másiknak ez kell. Amikor az én ilyen időm megszűnt fél év alatt hihetetlen módon frusztrált lettem. És ez független a szeretettől.

Hurri Kán 2010.10.21. 12:55:33

@Rebelde: félre ne érts, nem sajnáljuk le.

Csak egyrészt más dolgában ugye mindenki kurva okos tud lenni, az meg sajnos látszik szegényen hogy tényleg szeretne egy normális kapcsolatot (meg is érdemelné), csak a sok rossz tapasztalat miatt már eléggé fél érdemben bármibe belekezdeni ilyen téren.

Amikor ilyesmiről beszélgetünk és kérdi hogy most mégis mit csináljon, lehet mondani csoda okos dolgokat, de a végén mindig oda lyukadunk ki hogy ezt helyette más nem tudja megoldani, tehát neki kell(ene) lépni, felvállalva az ilyenkor elkerülhetetlen kockázatot.

Devil2 2010.10.21. 12:55:59

@Dr. Jula Watson: Hát igen, ez IS egy nagy szűrő, de akkora hogy alig megy át rajta valaki, és akkor hol van még a többi szűrő...

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 12:58:08

@Devil2: Persze, de ezt ki is kell ám harcolni. Az ember álljon ki érte, és ne magában fortyogjon.

Hurri Kán 2010.10.21. 13:00:40

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: akkor hozzád nem fordulok ha pszihomókusi tanácsra lenne szükségem :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 13:06:28

@gyvy: pedig hasznos tanácsokat tudok adni. Pl. Ne hisztizz, szedd össze magad!:D:D De ha nem, hát nem.:D

kiraaaaa 2010.10.21. 13:18:06

Milyen régimódi szokás ez, összeköltözni...brrrrr főleg 2 év után
Egyből durr bele, mit kell itt kerülgetni a kását?
Vagy nem is kell összeköltözni, felnőtt, dolgozó, független embereknél nem értem ezt a járok 1-2évig, minek?
De hasonló kategória nálam a távkapcsolat is, értelmetlen, hosszútávon pedig méginkább.

Hurri Kán 2010.10.21. 13:21:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
idáig saját kútfőből is eljutottam :). Segítőkészségedet rendkívül nagyra értékelem, tehát ha majd megakadtam okvetlen kérdezek :DD

dr. gernika 2010.10.21. 13:26:54

@Frigyesur: Facér látja ezt így mindenki. :D
Azt senki sem feltételezi, hogy ő fogott meg engem?

@Nutshell: Nagyon szépen alkalmazkodsz, látom. Nem csak gyorsan tanulsz, de a hízelgés is megy. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 13:29:02

@gyvy: a továbbiakban annyit tudok tenni érted, hogy meghallgatlak és megvárom, amíg rájössz a megoldásra.:D Elfogyott a pszichotudományom, engem ne kérdezz.:-)

Hurri Kán 2010.10.21. 13:31:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de ha mégsem jönnék rá akkor mi lesz velem?? :)

kiraaaaa 2010.10.21. 13:31:39

De lehet itt az is a probléma, hogy kiderült,a csaj nem tud főzni, s nem olvasták ezt:

pszichologia.blog.hu/2010/10/20/eveszavarok_parkapcsolati_problemak_pszichologia

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.21. 13:35:06

Töki bepánikolt, hogy mostmár mindig ugyanaz a "lyuk" lesz mellette...:) Tipikus.:)))

Ha nem megy, szakítani kell minél hamarabb. Húzni a legnagyobb genyaság.

Max. ha nincs egyéb ok, akkor érdemes megpróbálni egy kis külön költözést, hogy megtudjátok valóban csak az összeköltözés a gond, vagy már nem is hiányzik a másik.

Hurri Kán 2010.10.21. 13:35:16

@kiraaaaa: ha hajnalig tartó huncutkodás után kitalálja a kedves hogy paprikáskrumplit akar enni és álljunk neki azonnal főzni az milyen probléma :D ??

Puch Cavette 2010.10.21. 13:37:04

@gyvy: Szerinted az, hogy ismersz egy-két zűrös magánéletű pszichológust, azt jelenti, hogy az összes ilyen?
Kérdés 2.: Az, hogy a saját magánélete zűrös, azt jelenti, hogy neked sem tudna olyan tanácsot adni (kívülről nézve), ami rajtad segíthet?
Utóbbit csak azért kérdezem, mert ha mondjuk megnézed a fodrászokat, vagy az autószerelőket, de mondhatnék még egy sor példát, könnyen beláthatod, hogy nem azon múlik a szakmai kvalitásuk, hogy a maguk frizurája, autója hogy néz ki. Ha így vesszük, én legalábbis nemcsak a pszichomókust kerülném, de magam vágnám a hajam és szerelném a kocsim, soha nem mennék a körzeti orvosomhoz, aki nyilván nem érti a szakmáját, hisz dohányzik, nem vásárolnék műszaki áruházakban, mert az eladónak nem lehet minden egyes termékről saját tapasztalata és ezzel összehasonlítási alapja (ha csak nem lottómilliomosként jár mulatni az időt munkába), valamint lesajnálnám a védőnőnket is, aki csak és kizárólag hülyeséget mondhat, mivel nincs gyereke...

kiraaaaa 2010.10.21. 13:37:26

@gyvy: nem, nem..asszonykának előre meg kell főzni, csinin várni apát a meló után.
Az általad felvázolt probléma: szervezési:)

kiraaaaa 2010.10.21. 13:40:30

@gyvy: tessék, most már választhatsz is a problémákból.
Kellett ez neked?Mehetsz pszichológushoz, mert tele vagy problémákkal:)

Hurri Kán 2010.10.21. 13:51:49

@Puch Cavette: én nem egészen így látom. Mondjuk pszihomókus az más, de olyan autószerelőt azt messziről el kell kerülni akinek ótvar a kocsija, mert ha a saját kocsija olyan, akkor a munkájára is pont ugyanolyan igénytelen.

Egyébként a kocsimon is amit tudok, magam csinálok és a hajamat is magamnak vágom mert a fodrászok is egy anyától származnak és mind olyan hajat csinál amilyet ő szeretne, nem olyat amit én, sajnos tapasztalat. Mielőtt belekötnél: nincsenek extrém és extra igényeim, nem akarom háromféle lila mellett hatféle zöld árnyalatúra melíroztatni.

Hurri Kán 2010.10.21. 13:54:06

@kiraaaaa: @Dr. Jula Watson: ez mind rossz válasz. Egyetlen probléma hogy nem volt otthon krumpli úgyhogy taxival kellett hozatni :DDD

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 13:56:51

@gyvy: ezek szerint bevásárlási :D
De te már megint főzöl? :D

Erről eszembe jutott, hogy van aki szerint a főzés szexi.

kiraaaaa 2010.10.21. 13:58:49

@gyvy: logisztika:)

@Dr. Jula Watson: hááát a lecsóbefőzés tuti nem:) de mondjuk a tiramisu készítése akár lehet az is:)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 14:01:29

@kiraaaaa: Főleg ha csípőspaprikát is vagdalsz :)

Rebelde 2010.10.21. 14:11:55

@gyvy:

magad vágod a hajad? biztos szép vagy:))))
vannak azért jó fodrászok:)

Puch Cavette 2010.10.21. 14:16:05

@gyvy: Nem kötök bele a hajadba. De az azért elég kifejező, hogy mindkét esetben, amire példaként reagáltál az ötből, szép nagy általánosítást sikerült megfogalmaznod. Ezek után nem csodálkozom, hogy a 30-as szingli ismerősöd alapján leírod az összes pszichológust.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 14:18:15

Van az a mondás, hogy a suszter cipője mindig lukas.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.21. 14:18:34

@Father Justice:
ühhhüm
ezért vonul ki diszkréten telefonálni.
Hazug cemende, képes barátnőnek beállítani az új kant!

Hurri Kán 2010.10.21. 14:30:43

@Rebelde: na látod olyat még nem találtam, de nem adom fel:DD

@Dr. Jula Watson: így van.

@Puch Cavette: nem szingli. De te meg kísérletezz továbbra is csak náluk hátha tényleg segít :DD

@Zsit (nyau és rémizé): paprikáskrumplit azt minden időpontban jó enni :)))

Hurri Kán 2010.10.21. 14:34:06

@Dr. Jula Watson: nem is hallottam még hogy az is kell a tiramisuba... :)

Father Justice (törölt) 2010.10.21. 14:46:21

@Zsit (nyau és rémizé): Erről nem is beszélve. Ezt az ősi trükköt azért illene ismernie a posztírónak, még ha a többi jel értelmezése nehézséget is okoz számára.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 14:46:56

@gyvy: abba nem is, de a lecsóba...

Puch Cavette 2010.10.21. 14:52:13

@gyvy: Hát, inkább, mint odáig jussak, hogy magam vágom a hajam, és az alapján formáljam meg a véleményem valakinek a szakmai tudásáról, hogy hogyan éli a magánéletét.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 14:53:24

@Kósza: Persze, meg mák is ugye? :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 14:53:34

@alfonzina: Töki bepánikolt, hogy mostmár mindig ugyanaz a "lyuk" lesz mellette...:)

én is így látom :)

Hurri Kán 2010.10.21. 14:57:04

@Dr. Jula Watson: úgy már sokkal jobb!

Egyébként ez nem most volt hanem még boldogult úrfi koromban amikor fiatal voltam és bohém :DD

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 14:58:54

@Kósza: Cukor sem :) Nagyapám cukrozta mindig a lecsót. Senki más nem bírta megenni :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:00:56

@gyvy: Tudok én...;)

Az én bohém időszakomban az éjjeli ennivaló mindig egy jó tartalmas parasztrántotta volt.:)

Kósza 2010.10.21. 15:06:58

@Dr. Jula Watson: paradicsomos ételekbe egy csipet cukor kell, ez köztudott! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:09:35

@Kósza: Nekem a lecsóba nem kell. És az olaszos paradicsomos dolgokba sem. De tény, van amibe kell.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 15:12:16

@Dr. Jula Watson: lol :DDD az én nagyapám meg mindenhez kenyeret evett :) a leveshez, a nokedlihez is :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 15:21:28

@gyvy: hát, azt gondolom, hogy akkor bizony így maradsz.:-) Én ugyan ezt nem bánom, ha te igen, akkor megfontolandó egy szakértő felkeresése.:-)

Kósza 2010.10.21. 15:28:09

@Dr. Jula Watson: Úriember tényekre nem köt fogadást, és azokon nem vitatkozik.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:29:02

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ilyet ismerek fiatalabb kiadásban is.:) Amikor először kérdezte meg valami nagyon nem kenyeres ebédnél, hogy hol a kenyér, néztünk mi is nagyokat :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:31:03

@Kósza: És az lennél? :D
Amúgy ez ízlés kérdése. (Igen, tudom, hogy a cukor meg a só kihozzák egymás ízét, de a paradicsomba nekem akkor sem mindig kell.)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:32:06

Igaz, én a ketchupot sem szeretem, és kiakadok, ha valaki spagettire, pizzára, melegszendvicsre azt tesz. :)

Kósza 2010.10.21. 15:33:14

@Dr. Jula Watson: úgy értsem beledumálsz mások étkezési szokásaiba? :)

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:34:06

@Kósza: Tőlem azt esznek, amit akarnak. Csak ne kelljen néznem :D
Ilyen szentségtöréseket! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 15:40:59

@Dr. Jula Watson: Kósza igazi úriember, ez nem kérdés...:P

spagetti paradicsom szósszal jó, de engem nem zavarnak mások :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 15:41:31

@Dr. Jula Watson: Kósza igazi úriember, ez nem kérdés...:P

spagetti paradicsom szósszal jó, de engem nem zavarnak mások :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 15:43:03

@Dr. Jula Watson: Kósza igazi úriember, ez nem kérdés...:P

spagetti paradicsom szósszal jó, de engem nem zavarnak mások :)

summerstorm 2010.10.21. 15:45:10

hát ehhez a poszthoz annyi, hogy néma gyereknek...
és az asztalra esem perceken belül... szétszakad a fejem, úgyhogy több on asszem nem lesz.

dr. gernika 2010.10.21. 15:45:25

@Dr. Jula Watson: Paradicsomlevesbe kötelező.

Én akkor tettem le a hajam, mikor a katona exem a gyümölcsleveshez is kenyeret kért. Mint kiderült, a sanyarú kollégiumi, meg katonai koszt szokatta rá és már rutinból ette. Nem túl egészséges szokás.

summerstorm 2010.10.21. 15:47:11

@Kósza:

szia kapitány :)
nem iszunk egy rumot :)?

dr. gernika 2010.10.21. 15:47:46

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): A Globus Nápolyi ketchupje kifejezetten gasztronómiai élmény, én is meglepődtem.

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:48:43

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ha ennyiszer mondod, még el is hiszem :DDD

@Drága IV gernika: Csak a magyarosba. :) Egy gazpacho stílusú levesbe nem kell. :)

Hurri Kán 2010.10.21. 15:55:58

És mi a helyzet a betűtésztával? Szerintem az is valódi hungaricum!

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 15:59:58

@gyvy: Jéé, tényleg. Utoljára napköziben ettem. :)

Épp ma akadt ki nekem egy kolumbiai, hogy miért van a reggeli svédasztalon sült szalonna, és hogy lehet ilyet reggelizni :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 16:00:53

@gyvy: pedig karnyújtásnyira van a jólkinéző pszichomókus ismerős.:-) Feldolgozhatnátok együtt.:-) Ez már a második segítőkész jótanácsom, mára befejezem.:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 16:08:12

@Dr. Jula Watson: óóó, annyit nem ér :) csak a dadogás miatt, hogy 3-szor is megjelent az üzenetem :)

@Drága IV gernika: a globus termékek a sátán szülöttei, én a Félix vagy a Heinz termékeit részesítem előnyben - de nem vagyok nagy pusztító :)

summerstorm 2010.10.21. 16:08:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

valld be őszintén, igazából jutalékot kapsz, ha vendéget zavarsz hozzá :D...

fumerin 2010.10.21. 16:10:01

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: És fodrász ismerősöd nincs kéznél? Nekem most arra lenne szükségem! :D

Hurri Kán 2010.10.21. 16:10:30

@mooon:): és ezért próbál a környezetében is mindenkit kiidegelni :DDDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.21. 16:12:32

@gyvy: te mondád, hogy nem bírt kifogni még normális hapsit szerinted. Vagy rosszul emlékszem?:-)

@mooon:): dehogy, csak kikövezem a pokolba vezető utat.:D:D

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 16:14:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Már dadogsz is tőle. Nagy itt az érzelmi káosz :)

@mooon:): félreérted, gyvy-nek van pszihomókus ismerőse :)

Hurri Kán 2010.10.21. 16:15:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: itt és most elveszítettem a fonalat drága. Az előbb nekem ajánlgattál pszihomókust. Most kiderül hogy annak akit én ismerek és problémái vannak? Hogy van ez :) ?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 16:18:52

@Dr. Jula Watson: a dadogást a 3 megjelenésre értettem, a blogmoci dadog :D

fumerin 2010.10.21. 16:21:45

@gyvy: Nekem is van egy hímnemű pszichomókusom:)

Hozzuk össze a te ismerősöddel:D

Bekamerázzuk őket egy hétig és tök jól szórakozunk:)

summerstorm 2010.10.21. 16:27:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

a szép szárnyak csak a megtévesztés eszközei :)?

@Dr. Jula Watson:

jaaa értem :))... olvasni kéne.... de nincs erőm hozzá... :D

Hurri Kán 2010.10.21. 16:28:34

@fumerin: Gondolod hogy olyan jó szórakozás lenne ?

fumerin 2010.10.21. 16:31:47

@Dr. Jula Watson: De előtte a szobájukat kitapétázom a roschar teszt gyönyörű képeivel:)

Még a létük validitását is megkérdőjelezik majd!:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 16:35:52

@Dr. Jula Watson: rendben ;) fogást próbálsz találni rajtam ;)

virus 2010.10.21. 16:40:15

"Túl sokat voltunk együtt"
dumától el tudnám dobni az agyam

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 16:44:38

@mooon:): :)

@fumerin: most miért mondod, azok nagyon is szép képek! :))

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Azt mondod ne fogdossalak? ;)

Hurri Kán 2010.10.21. 16:51:01

@fumerin: nem vagy te egy kicsit túl hm... határozott :DDD?

Azért az a teszt mégis durva egy kicsit :)

indapass90210 2010.10.21. 16:52:24

Engem kurvára érdekelne, hogy pakol-e a csaj magától a teszkóban?

BÚCSÚSZEX lesz?

fumerin 2010.10.21. 16:56:33

@gyvy: Nekem mondod? Már a pszichológusom is sikított, ha meglátott:) Olyan dolgok jutottak eszembe ezekről a képekről, hogy megígérte, rólam írja majd a következő könyvét:)

@Dr. Jula Watson: Nekem is tecccenek, de téllleg! Megindították a fantáziám rendesen:D

Hurri Kán 2010.10.21. 16:58:47

@fumerin: :DDDD Én anno a képekig nem jutottam el... szegény lényegesen hamarabb feladta... de szerintem még most is remeg a szája sarka :))

fumerin 2010.10.21. 17:03:33

@gyvy: Még a fősulin tanultunk pszichót. A csajokkal egy-két korsó sör után átvettük a tanulni valónkat, és már ott sikerült sok-sok megoldást találnunk erre a sorozatra.

Minél több sör csúszott le, na annál színesebb palettán mozgott a képzeletünk világa:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 17:07:52

@Dr. Jula Watson: pont ellenkezőleg :) nem vagyok semmi jó elrontója :)

Hurri Kán 2010.10.21. 17:14:35

@fumerin:
én más fegyvernemet választottam. Szóval a pszihomókus nekiállt mélyinterjúvolni.
Olyan kérdéseket tett fel, amiről korábban legfeljebb nagyon szűk baráti körben beszélgettünk fejenként fél liter házipálinka után.
Egy darabig vonogattam a vállam, de nem hagyta abba, akkor mondtam neki látszik hogy nem ismer, mert akik ismernek azok tudják hogy pszichopata vagyok és nem kérdeznek ennyit.
Ez volt az a pillanat amikor mondta hogy szerinte valami enyhe nyugtatóra van szükségem és majd ad egy új időpontot :DDD

Dr. Jula Watson 2010.10.21. 17:16:33

@gyvy: És önszántadból mentél, vagy küldtek?:)

fumerin 2010.10.21. 17:25:56

@gyvy: Nekem csak egy kérdést sikerült feltennie, az elsőt:D

Majd nem tudott többet szóhoz jutni:D
(tudod női kód és pedagógus betegség keresztezése)

Hurri Kán 2010.10.21. 17:39:54

@Dr. Jula Watson: Édesanyám szerint szükség volt rá. Szerintem nem.:)

@fumerin: jajjajjjajjj.... A psziho is nő volt?

fumerin 2010.10.21. 17:41:52

@gyvy: Írtam már, férfi:D

Azóta is elpirul ha összefutunk. Minek akart tudni mindent:D :D

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): :D

Hurri Kán 2010.10.21. 17:45:53

@fumerin: Persze. Kellett neki orvosi kezelés címén mindenféle bizalmas dolgot megtudni :DDD

ibafaipap 2010.10.21. 17:48:33

De. Annak fogja tartani magát. Ez elkerülhetetlen. Mondd el neki azt, amit itt leírtál.

fumerin 2010.10.21. 17:50:58

@gyvy: Megkérdezhette volna magán úton is, de így a komplexusaival nem kellett megküzdenie és megspórolta a vacsora meghívást is:D

Hurri Kán 2010.10.21. 17:51:58

@fumerin: Most komolyan. Hát férfi az ilyen :DDD?

fumerin 2010.10.21. 18:02:11

@gyvy: Azt hiszem a nemi jellegei alapján bizonyosan:)

Nem volt hozzá szerencsém, hogy megítélhessem:D

dr. gernika 2010.10.21. 18:10:21

@Dr. Jula Watson: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Természetesen a menzásra gondoltam, betűtésztával. :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem márkára megyek, egyszerűen csak azt kipróbáltam és megtetszett.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.21. 18:39:20

@Drága IV gernika: jól van, csak poénkodtam :))) nem vagyok egy nagy fogyasztó...:P

kirbekurba 2010.10.21. 19:19:34

Ezek az összeköltözések, albérletek, ketten, szabadon... bizony ezt hozzák elő!!!
Szakíts ha bírsz!

kiraaaaa 2010.10.21. 19:46:06

Ennek a pasinak van egy B barátnője meg egy A?
Akkor a pasi megcsalta a csajt?

sushi7 2010.10.21. 21:03:34

A pasi nem szerelmes. Ennyi.

Father Justice (törölt) 2010.10.21. 21:33:13

@kiraaaaa: Ennek a pasinak csak hölgyismerősei vannak. De azok az ABC minden részéből. :)

mostmar_kicsit_unom 2010.10.21. 22:20:17

én posztoltam erről néhány fontos gondolatot, aki akarja, kattintson

Niko Simo (törölt) 2011.05.07. 15:00:41

Este gondolkoztam ezen a poszton és arra jutottam, hogy - bocs, ha már vki írta előttem ezt, nem néztem végig az összes kommentet - a csávó berezelt. Szerintem nem az a baj, hogy két éve vannak együtt, és elmúlt a szerelem, hanem, hogy összeköltöztek. Eddig ugye akkor találkoztak, amikor megbeszélték, nem volt ott, amikor felébredt, amikor lefeküdt, amikor hazaért a munkából estébé...felborult a megszokott rend. Most mindig ott van, alkalmazkodni kell hozzá, nem bagózhat a lakásban, le kell hajtani a budi ülőkéjét, naponta kell zoknit váltani, és ez fura. Ráébredt, hogy ez egy KOMOLY kapcsolat, ha szabad így fogalmazni. Elköteleződés, együtt élés, szürke hétköznapok, fejfájás, menstruálás, foci meccs, szappanoperák, hiszti, vacsora, ki viszi le a szemetet és még sorolhatnám. Öreg, ezzel jár a párkapcsolat.
Szerintem szereti a lányt, csak annyira megijedt ettől az egésztől, hogy se nem lát, se nem hall. Férfi. Ennyi.
Ja, és ahogy a többiek javasolták: beszélgessetek. De előtte tényleg nem ártana magadba nézned, hogy mi a fene történt, csak a tisztán látás végett...

A Helyzet 2011.05.11. 14:22:17

Sziasztok!

Ugyanebben a szituációban voltam...
Nagyon kemény helyzet, én húztam-halasztottam, de egyre rosszabb lett és végül is kimondtam, hogy legyen vége, nagyon kemény volt, azóta is meg vagyok zuhanva. (ha nem léptem volna, az is rossz lett volna) A legtöbb lány nem tudná elfogadni a tartsunk szünetet, ha a Tiéd igen szerintem jó ötlet. Én azt mondtam, hogy nem tudom már neki megadni azt, amit megérdemel (és eddig meg is kapott tőlem)
Sok szerencsét!
süti beállítások módosítása