Azt hazudta a szüleimnek, hogy kiraboltam őket

2010. november 05. 08:12 - csajokespasik

„Volt olyan összeg is, amivel nem tudott elszámolni, nem tudott fölmutatni semmit belőle. Se pénz, se cucc. Megint veszekedés és ígéret-hegyek. A gyerek persze mindezt végig nézte” – nehéz kiemelni a következő hatalmas megaposztunk legjellemzőbb, lényegi mondatát idézet gyanánt, mert az egész egy bomba. Vérbeli idegborzoló lélektani horror következik a hétvégére. A pasi idegeit szétcincálja költekező és mindenféle kölcsönöket titokban felvevő beteg neje. Most megtudhatod, hogy milyen jelekből veszed észre, ha párod madárnak néz. Biztonsági öveket becsatolni, meredek repülés lesz…

 

Sziasztok! Lehet majd rajta szörnyülködni meg röhögni. Én már csak röhögök rajta… Persze férfi létemre néha sírok is, pedig 10 éve volt már. Csakhogy született egy kislány is ebből a kapcsolatból és annyira szeretem, hogy amikor visszaviszem az anyjához, kéthetente vasárnap este, a hazafelé út nagyon könnyes tud lenni. Csodásan indult minden. A lány még nálam sem lakott, de már olyanokra figyelt, hogy mindig legyen behűtött sör a hűtőmben. Szimpatikus húzás volt. Gondolom, egy páran vagyunk így férfiak – hízelgő nekünk, ha egy nő ilyenekre odafigyel. Később tudatosult bennem, hogy mindez nála családi berögződés, ugyanis a faterja elvárta, hogy melóból hazaérvén 2 üveg hűtött sör várja. Ha a muter elfelejtette véletlenül, jött a pofon.

Jól kereső csaj volt, igényes mind magára, mind az öltözködésére. Pénzt hazaadnia soha nem kellett, mind magára költhette. Főzni soha - étterembe járt. Pórul is jártam egy csirkenyak levesénél. A piacon vett nyakat tisztítatlanúl a levesbe főzte…. Nyak szopogatás közben a nyelőcsőben maradt csirketáp nem volt túl ízletes. A főtt virslit nem tudta elkúrni egyedül. Valószínűleg a megszokott jólét feladása volt számára lehetetlen, hiszen mikor összeköltöztünk és áldott állapotba került, a családi büdzséből a számlák, kaja, bébi cuccok kifizetése után nem tudott költekezni. Beosztani nem tanulta meg. Hogyan, mikor úgy élt, hogy pénz nem számít? A problémák akkor kezdődtek, amikor szülés után visszanyerte alakját és magasan tartott igényeit megtartotta, csakhogy már hárman éltünk 1 háztartásban és a fizetésem + az ő gyese, családi pótléka nem volt elég a kifizetések és a gondos beosztás (én osztottam be) után az ő igényei kielégítésére. A hibát ott követtem el, hogy hiába én osztottam be a pénzt, ő ment a postára és a boltba is. Én csak este jöttem haza a melóból. Hogy ott folytassam, ahol abba hagytam, nem lehet, mert annyi sok kamuzás történt rövid idő alatt (kb.1 1/2 év) hogy már nem emlékszem, de megpróbálom azért.

Nem volt okom nem megbízni benne (még). Pár hónap múlva jöttek az első jelek, mikor a be nem fizetett csekkek után jöttek a felszólítások. Bár erről én sem tudtam, mert a felszólító leveleket eltüntette, csak amikor kikapcsolták a telefont, kezdtem utánajárni a MATÁV-nál. Ott felvilágosítottak, hogy két felszólító levelet is küldtek. Na, hol vannak a befizetett csekkek után a visszaigazoló szelvények? Nem tudja! Mi az, hogy nem tudod? Te fizetted be!

Hiába vontam kérdőre, nem tudta megmondani. Hogy a pénz hova tűnt, az sem derült ki. Más megoldás nem lévén, be kellett fizetni az elmaradt csekkeket. Még jó, hogy a villanyt, gázt, vizet nem sumákolta el. Lehet, azt nem merte. Mert viszont mást! A pénzbefizetéseket én kezdtem el kezelni és pénzt is csak annyit hagytam otthon, hogy boltba le tudjon menni alap dolgokért. A nagyobb bevásárlásokat együtt intéztük. Ha valamire kellett neki, adtam, de elszámoltunk este.

Szar volt így élni, főleg, hogy a bizalom is megingott, de ígért fűt, fát. Sok veszekedés után úgy látszott rendeződtek a dolgok.

Aztán a barátoktól, ismerősöktől jöttek a visszajelzések. Jó lenne, ha a tartozást megadnám. Milyen tartozást? Hát amit hetekkel, hónapokkal ezelőtt kölcsönkért. Nem tudott venni magának cuccokat pénz hiányában, így kölcsönkért. Kiderült, hogy a pulcsi, gatya, cipő nem is kölcsön, meg csere útján került a barátnőktől hozzánk, ahogy ő mondta, hanem ezekből a pénzekből vette. De volt olyan összeg is, amivel nem tudott elszámolni, nem tudott fölmutatni semmit belőle. Se pénz, se cucc. Megint veszekedés és ígéret-hegyek. A gyerek persze mindezt végig nézte.

Na megyek, mert fölcsesztem az agyam. Konkrét eseteket fogok leírni a hitelesség kedvéért, miket is csinált még. Egyik nap felhív Apám, hogy otthon vagyok e!? Persze, de Ő nincs, mert a gyerekkel elugrott a szüleihez. Nem baj, úgyis velem akar beszélni. Jó! Megjön, majd komoly hangon és némi zavarral invitál, hogy üljünk le. Furcsa volt, ilyennek még nem láttam. A lényeg, hogy öcsém és barátnője panaszkodtak neki, hogy egyik nap hazajövet nem volt meg egy csomó arany ékszer az ékszeres dobozban, ami a telefon mellett volt még reggel. Tudni kell, hogy volt kulcsom hozzájuk, illetve öcsémhez, mert a lakás fele még az enyém volt és volt nekem is cuccom még a régi szobámban. Apám rákérdezett, nem-e én voltam fönn aznap napközben. Felelet: nem, hiszen dolgozom. Volt apámban valami hiszem is, nem is, de háromszor is rákérdezett és még az ujjával mutatta is: „Így görbülj meg?” Így!! Persze egy állítás, tagadással szemben nem bizonyítható. Elég gáz volt a szitu. Valahogy ellaposodott a téma, legalábbis azon kívül, hogy "Ő" tőle rákérdeztem, tud-e valamit a dologról (persze semmit).

A háttérben azért zajlottak az események. Mivel öcsémék nekem egy szót sem szóltak az esetről, úgy gondoltam, megoldódott a dolog, meglettek az ékszerek (1-2 darabról volt szó). Ismerve a leendő sógornőmet, el tudtam képzelni, hogy első felindulásból meggyanúsít valakit, aztán kiderül, hogy elrakta máshová. Szakításunk után derült ki számomra az igazság, egy öcsémékkel való spontán beszélgetés során. Az eset idején (karácsony előtt pár héttel) sógornőm és "Ő", beszéltek az eltűnt dolgokról, és a "kedves" azt mondta neki, hogy én otthon bevallottam sírva neki, hogy én loptam el, de megígértem, hogy visszaadom, ahogy lesz pénzem kiváltani a zaciból. Döbbenten hallgattam, hogy mi folyt a hátam mögött. Úgy, hogy semmit sem csináltam, "elásott" a családom előtt!

Eljött a karácsony, és a nagy családi ebéd alatt-mit sem sejtve a háttérben dúló indulatokról és cselekményekről felhőtlenül beszélgettem mindenkivel és a sógornőmmel is poénkodtam. Persze fapofával fogadta a viccet. Gondoltam is, milyen bunkó, hogy a szeretet ünnepén sem tud normálisan viselkedni, de különösebb balhé nélkül eltelt a családi összejövetel apáméknál. Aztán az is az ominózus beszélgetéskor derült ki, hogy azért volt olyan az ebédnél, mert hogy van pofám poénkodni, amikor meglopom. Ráadásul majdnem kiborította a bilit, mert úgy felhúzta magát ott, akkor, hogy "Őt" félre is hívta, és közölte vele, hogy most beolvas nekem, ha nem adom vissza az ékszereit. Azért nem történt meg a biliborogatás, mert állítólag "Ő" könyörgött neki, hogy ne tegye, mert nem akar családi botrányt, és újfent megígérte, beszélni fog velem még egyszer, hogy mihamarabb adjam vissza az ékszereket. Belegondolni sem merek, mi lett volna, ha borul a bili akkor.

Itt van még egy történet, ami miatt most nem az én, hanem az Ő családja előtt sározódtam be, ártatlanul. Ugyanaz a karácsony, mint az előző történetnél. Az ő szüleinél is elköltöttünk egy családi ebédet. Megjön a bátyja feleségestül, gyerekestül és a köszönés után kihívja "Őt" a nappaliból, hogy akar vele beszélni. Oké, visszajönnek pár perc múlva. Fölköszöntjük egymást karira, de ők nem adnak nekünk semmit, csak a gyereknek. Asszonyt kérdezem halkan később: Mi a helyzet? Majd hazafele elmondja. Elmondta. Azért hívta ki a szobából, hogy elnézést kér, de olyan kínos, mert otthon felejtették a nagy rohanásban a mi ajándékunkat, majd legközelebb elhozzák. Rendben, mondom, de ezt miért nem tudta nekem is elmondani!? Mindegy, előfordul, majd hozzák. Ez volt az asszony verziója. Még szidtam is a gerinctelensége miatt a bátyját, mert eltelt több hét, találkoztunk párszor, de ajándék sehol. Nem szóltam, mert nem vagyunk rászorulva az ajándékukra, de azért mégis, mire véljem ezt!? Az IGAZSÁG a következő: Azért nem kaptunk tőlük ajándékot, mert pár nappal karácsony előtt "Ő" fölugrott hozzájuk és eljövet az előszobában lévő táskából (ami a bátyjáé volt) kilopott 10.000 forintot! Csakhogy ez kiderült perceken belül és még a buszmegállóban elkapták és felelősségre vonták. Vissza is adta a pénzt, miközben sírva fakadt és áthárítva a felelősséget, azt mondta, hogy én küldtem lopni hozzájuk. Én mit sem sejtve az egészről, mert balhét azért nem csináltak belőle, mivel jön a karácsony és ne legyen veszekedés a szeretet ünnepén. Akkor, amikor kihívta a szobából, azt mondta neki, hogy ugye a történtek után nem képzeljük, hogy ajándékot kapunk! Az ő szemszögéből nézve nem csoda, hogy velem nem akart beszélni. Természetesen a teljes igazság számomra csak a szakításunk után derült ki szintén, mikor véletlenül összefutottam a volt sógorommal és leültünk beszélgetni.

Még egy szösszenet ebből a "csodálatos kapcsolatból”: egy téli estén történt, mikor vártam "Őt" haza a gyerekkel. A szüleihez ugrott el a gyesért, meg a családi pótlékért, mert oda volt bejelentve és oda jött a pénz. Mikor megérkeztek, zokogva jött be, de olyan keservesen zokogott, azt hittem, valami komoly baj történt. Percekig hiába próbáltam megtudni, mi a baj, a sírástól nem tudott megszólalni. Aztán kiderült, hogy azért sír, mert mikor leszállt a buszról és be akart menni a ház alatt lévő boltba, nem találta a pénztárcáját. Emlékezett rá, hogy a babakocsiba rakta, a hálós részbe. Nyugtatgattam és leküldtem, járja be a buszmegállótól hazáig vezető utat, hátha ott esett ki. Mivel már sötét volt, nem sok reményt fűztünk a dologhoz, de hátha... Le is ment, vagy fél óráig lent volt (lakótelepen laktunk). Persze nincs meg. Benne volt az összes pénz, iratok, egyéb. Mondtam is neki, csak megoldjuk a pénzkérdést, de a papírokat természetesen pótolnia kell. Eltelt 1-2 hét, mindig kérdeztem, intézte-e a papírokat, a válasz az volt, hogy igen is, nem is, nem volt ügyfélfogadás, nem ért rá, valamire várni kell... stb.

Végül is győzött az igazság. Egyik nap, este a másik szobában pakolta az ágyneműket a szekrényben. Mentem ki a konyhába - ekkor belátni abba a szobába. Hát beláttam és a sok fehér lepedő közt, ahogy háttal pakolt nekem, megvillant valami zöld. Nem vette észre, hogy láttam. Megvártam míg visszamegy a nappaliba és megnéztem, mi az. A gyanúm beigazolódott. Az elveszett, zöld pénztárcáját dugdosta ott, benne az összes irattal. Pénz sehol. Nem szólva egy szót sem, utána mentem és beledobtam az ölébe, baljós csendben várva a magyarázatot. Sokáig semmi, csak mélyen nézett maga elé. Aztán megtört. Sírás és teljes körű vallomás, mi is történt. Elmondta, hogy a pénz után való sóvárgása addig fajult, hogy 3 hónappal előtte otthonról lenyúlta az apja arany pecsétgyűrűjét és beadta a zaciba potom pénzért. Ki kellett váltania a gyűrűt, különben ha az apja rájön, megöli. Mindenképpen pénzt kellett szereznie, mert kamatostul lehetett kiváltani csak a gyűrűt, és a lejárati idő után azt nem kapja vissza. Ezért meglopva saját magát, engem és a gyereket, kitalálta ezt az "elvesztettem a pénztárcát" sztorit.

 

 
171 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr112425044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tugezőőr uuuii uuillö 2010.11.05. 08:42:23

Na jó, de hogy tanuljunk belőle, leírhatta volna, hogy ismerte meg a csajt.

SciNu 2010.11.05. 08:47:46

Ez túl hosszú hogy elolvassam most talán majd ebéd után :(

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 08:53:04

Ki kellett vón rúgni ezt a nőt azon melegibe'! Csodálom hogy nem volt családon belüli erőszak!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.05. 08:53:37

Uh! Ez nagyon durva sztori!
Az ember mindig azokban csalódik a legnagyobbat, akiket a legjobban szeret - legalábbis nálam mindig így van. Nagyon nehéz lehet ezt feldolgozni a posztolónak! Akiben bízott és szerette, az hazudik neki, átveri stb. Éreztem már ilyet!

Tapasztalatom szerint az ilyen ember nem nagyon tud magától megváltozni, valahogy zsigerből jönnek a dolgok és mindig úgy tud hazudni, mint a vízfolyás! Szemrebbenés nélkül! Ez egyfajta függőség szerintem, szégyenli valahol, de mégis csinálja, mert belülről készteti valami. Orvosi segítségre lenne szüksége! Így az összes kapcsolatát tönkre fogja tenni, hiszen mindennek az alapja az őszinteség.

Sanity 2010.11.05. 08:54:40

A történet borzasztó. A legjobb, hogy túl vagy rajta.

Emelkedj a történtek felé, főleg a lányod érdekében. A pozitív az egészben, hogy a jövőbeli kapcsolatod fényévekkel jobb lesz, amennyiben van erőd újrakezdeni valaki mással. Legyen.

tuli _ 2010.11.05. 08:57:55

Sajnálom, hogy a gyereket az anya neveli.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 09:01:24

@tuli _:

Hát igen, néha jobb helye lenne az apjánál. Egy barátom is így van ezzel, mondjuk ott az asszony nem volt ilyen genny mint ebben a történetben, de szintén nemigen akarja átadni a gyereket. (Noha jobb helyen lenne az apjánál, csak így a zanyuka nem tudná benyelni a gyerek után a pízt)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.05. 09:01:57

Ja és annyit még hozzátennék, hogy ne keseredj el kedves posztoló! Abból amit írtál nekem úgy tűnik te egy jó ember vagy. Úgy fogod nevelni azt a kislányt, hogy belőle is jó ember legyen! És biztos vagyok benne, hogy találsz egy kedves aranyos, gondoskodó társat magadnak - lehet, hogy már azóta találtál is -, akiben megbízhatsz. Ezen meg túl kell lépni végleg, hiszen már nem vagytok együtt!

tuli _ 2010.11.05. 09:05:41

@Kedves Nard: komolyan mondom, hogy gyereknevelés megvonásával büntetném azokat a nőket, (de férfiakat is, ha ezt teszik) akik jóformán kizárják a nevelésből az arra alkalmas apákat, anyákat. nem egymást csinálják ki, hanem a gyerek jövőjét cseszhetik el.

mittodomain 2010.11.05. 09:08:26

Érdemes végig olvasni?

mittodomain 2010.11.05. 09:09:04

Akarom mondani, jó reggelt, érdemes végig olvasni?

iphilosopher 2010.11.05. 09:14:08

Durva sztori. Mindenki megbízott Őbenne. És Ő eljátszotta mindenki bizalmát. Persze ez is csak egy darabig megy, utána előbb-utóbb borul a bili.

Az aranyékszerekél volt egy kis ellentmondás, hogy először csomóról ír a posztoló, aztán 1-2 darabról. Nem is tudom, miért kellett a zárójeles megjegyzés.

tuli _ 2010.11.05. 09:14:29

@mittodomain: kicsit se füle, se farka, de érdemes.

Nutshell 2010.11.05. 09:23:36

Hogy lehet ennyit hazudni?

tuli _ 2010.11.05. 09:38:08

@Nutshell: @Kedves Nard: de azért, mert már annyit hazudik, hogy ráborul, nem tudja követni. hazudni csak úgy érdemes, ha az illető emlékszik arra, kinek, mit hazudott :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 09:45:18

@tuli _:

Előbb utóbb úgyis belezavarodik, kibukik az igazság :)

Father Justice (törölt) 2010.11.05. 09:45:26

Összeszedett, korrektül megírt történet. Sajnálatos újra meg újra azzal szembesülni, hogy az értelem, az emberismeret és a mai világban elengedhetetlen óvatosság nem járnak szükségszerűen kéz a kézben. Az első bekezdésen jót nevettem: bizony, nem mind arany, ami fénylik. Csak az, aminek a lenyúlását érdemes megkockáztatni - mondanám, ha rosszmájú lennék. :)

A további bekezdésekből viszont nem derül ki, a nő "csak" jól keresett, vagy jobban, mint a posztíró. Jobban kereső nővel ugyanis eleve nem kezdünk, mert az a rózsaszínköd leszállta után dominátorkodásra hajlamosíthatja. De akár jobban keresett, akár nem, nem kell ahhoz szellemi zsonglőrnek lenni, hogy már a gyerek érkezése előtt tisztában legyen vele az ember: a megszokott életszínvonalat nem akarja majd feladni. Akkor pedig kire hárul majd annak további fenntartása? A nagymuterra? Innentől kezdve már csak jellem kérdése, hogy mi lesz a folytatás: házisárkánnyá változik, és baszogatni kezdi a férjét, amiért az kevés zsetont hoz haza, vagy a posztban leírt akciók jönnek tucatszámra.

Szintén nem derült ki, mennyi idő telt el a megismerkedésük és a gyerekvállalás között. Gyanítom, a kelleténél jóval kevesebb, különben már akkor bőven kiderülhetett volna, hogy egy gerincbántalmakkal küzdő nőhöz van szerencséje. Szóval nem kellene ezt a fontos részletet ilyen nagyvonalúan eltussolni. "Szülés után visszanyerte az alakját.." Részben meg lehet érteni ennek a fontosságát is, hiszen 5-ből 3 nő valóban gömb alakú marad szülés után, mondván, most már a gyereke anyját kell szeretnie benne a férjének. Viszont ha ilyen szempontok felül tudják bírálni a másik _tényleges_ megismerésének igényét, az megintcsak a posztíró sara, akárhonnan is nézzük. Ezt karmázta be.

Végtelenül derűlátó ember vagyok, ezért szívesen kívánnék szebb jövőt a fickónak én is, de nem teszem. Ugyanis nincsenek illúzióim affelől, hogy egy ilyen jellemtelen nő mire és hogyan fogja nevelni a közös gyereküket, az pedig okoz majd még neki keserves pillanatokat bőven.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.11.05. 09:46:31

Na ez nekem kicsit sok volt mennyiségre :D
Az "Ő" családjánál hagytam abba.

Az elég ciki, ha az ember megvonja a pénzt az azzal bánni nem tudó kedvestől, az meg jó szerka módjára elcsen minden értékes és fényes tárgyat a környezetéből. :)

Kár hogy családon belül az emberek nem elég nyitottak és őszinték, hogy leüljenek egymással és megbeszéljék a dolgokat.
Pl. hogy az öcsi nem mert odamenni a bátyóhoz megkérdezni, tényleg a posztírónak enyves-e a keze...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 09:59:31

huhh, ez de durva volt.

kedves poszt toló, köszi hogy beavattál minket a bizalmadba és rászántad magad hogy közkincsé teszed életed eme nehéz pillanatait...

Szöszi 28 2010.11.05. 09:59:33

"Ő" megérdemelt vola egy-két pofont:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.05. 09:59:48

"Ismerve a leendő sógornőmet, el tudtam képzelni, hogy első felindulásból meggyanúsít valakit, aztán kiderül, hogy elrakta máshová."
Magamat ismerve, velem simán előfordulhat, hogy úgy elkeverem, hogy nem találom két hétig, de senkit nem ismerek annyira, hogy a megkérdezése nélkül eldöntsem, megvannak-e azok az ékszerek, amelynek az ellopásával megvádolt.
A karácsonyi csendesbalhé is balhé, vagy nem?

Nutshell 2010.11.05. 10:03:00

@tuli _: De az nagyon nehéz. Én a valós eseményekre sem emlékszem pár nap után, simán bebuknék egy ilyet már a második mondatomnál.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 10:03:56

@Kata1987: ááá, dehogy. le kellett volna égetni a családja előtt, aztán kibaszni, mint macskát szarni....

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.05. 10:04:23

@Kata1987: hogy neked mindig a pofon megszolgálása jut eszedbe.:-) Gyanús vagy.:-)

dr. gernika 2010.11.05. 10:05:34

Ez tényleg nagyon kemény. Arra lennék kíváncsi, hogy most egyedülálló anyaként miből tartja fent magukat. Vagy talált egy pénzes pótanyukát? Én megpróbáltam volna elperelni a gyereket, vagy legalábbis a közös felügyeletet kiharcolni. Ez a nő senkit nem szeret, csak saját magát.

Father Justice (törölt) 2010.11.05. 10:08:42

@Pilled: Igen. Nagy lehet a bizalom abban a családban, ahol nem beszélik meg a testvérek korrektül a történteket, ha már ilyesmire kerül sor. Más kérdés, hogy annak a nőnek, aki nemcsak hogy meglopná a családot, de megpróbálna besározni is előttük, jópárszor lenne alkalma megbánni azt is, hogy megszületett. De a posztírót sem kell félteni, ha már családi ügyekről van szó: "Ismerve a leendő sógornőmet, el tudtam képzelni.." Én inkább azt tudom elképzelni, annyira sem ismerte a leendő sógornőjét, mint enyveskezű Gizit, mégis zsigerből dobálja a fekáliát. Nem véletlen, hogy ezt a nőt karmázta be, frankón mondom.

mittodomain 2010.11.05. 10:10:04

Elolvastam, hihetetlen...
Sajnálom a szerzőt, többet érdemelt volna.

Szöszi 28 2010.11.05. 10:12:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Csak azért, mert egy ártatlannak tűnő, szőke, kék szemű lány vagyok, de lelkem mélyén nem ez lakozik:D Biztos ilyenkor kibukik a sötétebb énem:D

Fviktor76 2010.11.05. 10:15:52

Sziasztok!

Amit még hiányolok, mi volt a konkrét válóok? Ki adta be a válópert? Hogy lehet egy ilyen anyának odaítélni a gyereket?
Csak ennyi...

Szöszi 28 2010.11.05. 10:22:07

@Fviktor76: Olyan anyák nevelik a gyerekeiket, hogy szégyen, dehát a gyereknek az anyánál a helye...Ez a helyzet jelenleg Magyarországon. Sajnos körbejártam a témát pár éve.

dr. gernika 2010.11.05. 10:22:51

@Bundabandi: Az a legborzasztóbb, hogy a rokonai szeretetét használja ki az önös érdekei érvényesítésére, csont nélkül a szemükbe hazudik hogy szánalmat váltson ki, és akár még a saját gyereke érdekeit is károsítja ezzel. Rosszabb, mint egy mezei csaló, aki idegeneket ver át, pedig azokat is kényszermunkával büntetném.

dr. gernika 2010.11.05. 10:28:51

@mittodomain: Érdemes.
@Kedves Nard: Najó, azt megértem, hogy az ovis gyerekét nem adja át, ez nem csak pénzkérdés. Azért viszont neki is kiutalnék egy vizes kötelet, amiért rádohányzik a kölökre...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.05. 10:54:30

Nem értem, hogy lehet egy ilyen (állítólag) hazug szukával ennyi ideig együtt lenni és ha egyszer bebizonyosodott, hogy kóros hazudozó, újabb és újabb esélyeket adni neki?

A posztíró is nagy tulok..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 10:57:06

@Drága IV gernika:

De legjobban a pénzt!

Az ovis gyerekét nem adja át, de van neki még kettő! Hogy fogja eltartani a 3at, ha nem keres semmit, ráadásul a törlesztőt sem tudja fizetni, hamarosan hajléktalan lesz.

tuli _ 2010.11.05. 11:05:10

@alfonzina: sokáig fel sem tételezte, hogy az eltűnt dolgok a nej sara. csak annyit látott, hogy nem tud bánni a pénzzel. a nagyja utólag derült ki. másfél év alatt zajlott ám le, ha jól értem. közben ott volt a gyerek is. rémálomszerű lehetett.

jó_lesszez 2010.11.05. 11:08:21

Sziasztok. Nem nagyon szoktam kommentelni, de elvált anyaként most nem bírom megállni.
@Kata1987: @Drága IV gernika:
Mi itt többnyire csak az egyik oldalt halljuk. Nekem árulkodó jelnek tűnik, hogy a családban senki nem tett semmit a "szörnyű" mama ellen. Abból kiindulva, hogy a magam élete milyen más jelentést nyert a volt férjem szemszögéből, azért óvatosabban ekézném a volt feleséget. Ebben a verzióban olyan patyolattiszta a posztoló, hogy talán némileg maga felé hajlik a klaviatúrája. Vagymi.

Dr. Jula Watson 2010.11.05. 11:16:46

Nem semmi történet.

@jó_lesszez: Nekem az a gyanús, hogy még a saját családja is inkább a kedves nejjel tárgyalja ki a lopásokat, ahelyett, hogy berken belül, személyesen intéznék el a konfliktusokat. De legalábbis a durcás arckifejezés helyett rákérdeznének, hogy mi is van. Látszat béke és mismásolás.

A gyereket nagyon sajnálom.

@Kedves Nard: Hol van még kettő?

immobull 2010.11.05. 11:33:11

"amikor visszaviszem az anyjához"
a történetben az a furcsa, hogyha az anya ilyen, akkor a gyerek vajon miért maradhatott az annyánál?

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.05. 11:42:49

@XABI: mert posztíró elfelejtette csapdába csalni és feljelenteni az asszonyt Elítélt, priuszos tolvajnak talán nehezebben adnak gyereket - de ezt csak feltételezem, majd a jogdokik megmondják a tutit.:-)

@Kata1987: :-) Abból posztíró jött volna ki rosszabbul, ha megcsapja az asszonyt. De akkor is, ha a nő csak elcsúszik a fürdőszobában.

Joe69 2010.11.05. 11:43:00

Én több ilyen vagy ehhez hasonló sztorit hallottam a környezetemből, azzal a különbséggel, hogy ezek a csajok gazdag szülők eltartott, elkényeztetett, dolgozni igazán soha sem akaró lánykái voltak, és ezt várták a férjtől is, amit a szülök nyújtottak. Szerintem ez az életszerű.Ebben a sztoriban az nem kerek, hogy egy korábban jól kereső, tehát a munka világát ismerő nőről volt szó, akiből a gyes csinált volna pszichopatát. (Hacsak nem a "legősibb" mesterségről volt szó:) Nyilván megoldható lett volna, hogy gyerek bölcsibe, vagy bébicsősz és visszamegy dolgozni, ha annyira dolgozni és jól keresni akart. Persze az is lehet, hogy a posztíró férj várta el, hogy otthon nevelje a gyereket, és ebbe kattant be.

ajajajjjjjj 2010.11.05. 11:55:02

ez a picsa egy szemét, beteg jószág, sajnálom a poszolót és a gyereket is (milyen embner lesz belőle ilyen ,,anya" mellett???)

treedog 2010.11.05. 11:56:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

nagyon jól látod.

Az a baj, hogy a leírt dolgokat nehéz bizonyítani, és könnyen lehet, hogy a hölgy "egyébként" teljesen normális, kedves, társasági embernek tűnik.

Ilyenkor mit lehet csinálni? Feljelented a házastársadat? Ugyan... Egyébként: ha az asszony a közösből magára költ, a gyerek, és a közös életvitel kárára, az nem lopás (jogilag - legfeljebb kiskorú veszélyeztetése lehet amennyiben MÁS SEM gondoskodik a gyermekről) és ha hazudozik, az is csak akkor lehet lényeges, ha ez be is bizonyosodik később, és fennáll még pár körülmény.

A bíróság ezeket a dolgokat kb. instant elengedte volna a füle mellett, hallanak cifrábbakat nap mint nap.

Ettől még nem kerül az apához a gyermek, akármilyen alkalmatlannak is tűnik számunkra a másik szülő.

Circus 2010.11.05. 12:01:28

A szitu részben ismerős - hazudik, mint a vízfolyás, mindig más a hibás az ebből eredő kínos szituk miatt... És ráadásul akkor is és folyamatosan, amikor EGYÉRTELMŰ és BIZONYÍTHATÓ a hazugság... nálunk is a pénz, csak másképp.

Hát igen, a szerelemnek hívott rózsaszín köd. Tényleg nem szabad ismerkedés után pár éven belül házasodni, házasodás után pár éven belül pedig gyermeket vállalni - jól mondja a közmondás: lakva ismeri meg az ember a másikat.
És a legrosszabb az, ha ott belül a szerelem megvan, mert olyasvalaki teszi ezt veled, akiben esetleg benne láttad a nagy Ő-t (hamár gyerekig eljutsz valakivel... szerintem) - borzalmas csalódások, és cefetül fáj, mert még mindig érzel valamit...

Posztírónak - részvétem! Pontosan tudom, min mentél és mész keresztül...

Rebelde 2010.11.05. 12:09:49

képmutatásból jeles a család minden tagjának, a csaj hazudozásból egyértelműen megbukott, illetve klinikai eset

Rebelde 2010.11.05. 12:12:14

" Tényleg nem szabad ismerkedés után pár éven belül házasodni, házasodás után pár éven belül pedig gyermeket vállalni - jól mondja a közmondás: lakva ismeri meg az ember a másikat."

akkor mit szabad? várjanak pár 10 évet minden fontosabb lépés előtt, vagy mi?:))

Circus 2010.11.05. 12:16:50

@Rebelde: nem, vazze, de ha csináltok egy gyereket 1x évesen dizsi után, akkor
1, mikor fogtok élni?
2, mi van, ha beszopod, mint a fenti példa mutatja?

Asszem félreértesz amúgy, nem a szextől kell tartózkodni, hanem a gyerekcsinálástól. Azt nemcsak megcsinálni kell, hanem felnevelni, és lehetőleg NEM egyedül :)

I'm too old for this shi, anyway :)

Circus 2010.11.05. 12:18:32

@Rebelde: egyébként tényleg hülyeséget írtam, igazad van, most néztem vissza - szóval a lényeg: ne 'azonnal', hanem pár éven belül. Megyek, eszem valamit... :)

Rebelde 2010.11.05. 12:22:23

@Circus:

semmi sem garancia, a kor sem, sokkal inkább számít, hogy ki milyen légkörben nevelkedett/szocializálódott

a csaj egyértelműen no comment, a fickó családja is megér egy misét, nem volt véletlen a találkozás sem...

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.05. 12:26:23

@treedog: mintha itt nem a közösből költött volna magára, de lehet, hogy rosszul olvastam. Vagy a testvérem családjának vagyona és az én családom vagyona közös?

Csirke72 2010.11.05. 12:26:28

Muhahaha:) Ez yo. Igazi, vérbeli nö. Ö legalább áll a tetteihez.

A nök 90%-a ezt ugy adja elö: "ez nem is uj cipö már 1000 éve vettem"-"nem emlékszel?"....

Amugy ebben semmi megvetni való nincsen. Ha a pasi nem tud elegendö pénzt felmutatni, akkor ne akarjon családot.

Nekem a nejemnek 500 eruo a havi zsebpénze és ebböl nyugodtan tud gazdálkodni, nem jutna eszébe, hogy a családi kasszát kurtitsa.

Ez olyan mint a szex. Amit nem kapsz otthon meg, azt megkapod máshol. Az mondjuk magas, hogy minek áll le 1 nö 1 ilyen csóringer faszival.

Igenis a nöknek kell pénz amiböl igényesen tudnak kinézni:)

Szánalmas ez a sok magyar kisstilü fickó. Mikor ébredtek már fel, hogy egy igényes nöhöz pénz is kell!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 12:29:06

@Dr. Jula Watson:

A csajnak az előző házasságából van 2 gyerek, és van egy a haveromtól.Haverom őket is eltartotta, most hogy az asszony ráunt a haveromra, ő elköltözött. Nehéz lehet 3 pulyát etetni, öltöztetni szinte 0 fizuból. Hamarosan hajléktalanok lesznek.

mojoking77 2010.11.05. 12:33:52

@Rebelde: Pontosan! Ha szeretik egymast, ne mond nekem, hogy ket harom ev mulva nem fogjak ugyanugy szeretni. Ha meg megsem, legalabb nem szurjak el egymas eletet. Hangosan tudok mosolyogni azokon a parokon, akik fel ev egyuttjaras utan mar eljegyzesi partit tartanak, gyerekbutorokat nezegetnek... Foleg, ha mindezt a korai huszas eveikben teszik.

tuli _ 2010.11.05. 12:35:44

@Csirke72: majd lesz, aki 1000 eurot ad, oszt amellett majd te leszel a kisstílű. :)

Pávor Jál 2010.11.05. 12:38:03

Borzasztó ez a történet!

Rebelde 2010.11.05. 12:38:24

@Csirke72:

remélem elég hosszú a feleséged póráza, hogy az 500 eurót el tudja költeni:)

azt ugye tudod, hogy a lényeget nem sikerült levenned?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 12:39:00

@Kedves Nard: nekem van egy kollégám, aki 3 nem saját kölköt nevel a zasszony meg nem dolgozik:P

@Csirke72: lol, a csirkepásztor visszatért :P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 12:40:05

@Rebelde: hehe, a lényeget még 1x sem sikerült levennie, amióta ide jár :)

summerstorm 2010.11.05. 12:47:43

szép sztori.

egyébként meg valószínű egy csöppet elkényeztetett gazdag lányka... akinek mindig mindene megvolt... ezt a kedves posztoló valószínű akkor is tudta mikor megismerte/elvette...
szar helyzet, de azt, hogy bizonyos elvárásai meglesznek, arra számíthatott. A másik lehetőség az lett volna, hogy símán elhagyja egy pénzesebb pasiért... reális lehetőségként még ez is szerepelhetett. Sőőt. Lehet, hogy erre már nem tért ki, de akár lehet is új pénzespasi (+10/15/20 év) nála képben.

Nannycsuri 2010.11.05. 12:48:18

@Csirke72: írásodból azt vettem ki, hogy nem Magyarországon élsz...hála a jó égnek, ilyen mentalitással.

Csirke72 2010.11.05. 12:49:30

@tuli _:

Nem, nem. 1 bizonyos szinvonalról beszélek és nem kurvákról.

1 minimális zsebpénz kell minden nönek ha nem akkor hazudik és máshonnét kapja meg.

Köztudott, hogy otthon sok fickónak nincsen semmilye, csak játszák a csaj elött a nagymenöt aztán csodálkoznak, hogy a csajszinak nem jön be a prosztó élet:(

Csirke72 2010.11.05. 12:51:08

@Rebelde:

Ne te akard eldönteni, ki veszi le a lényeget vagy nem.

A lényeg, hogy a csajszi szeret költeni. Ennyi. Ha a minimális keretet is megvonják tölük, máshova megy zsetonért.

Ezt ugy lehet elkerülni, hogy ne legyél csóró vagy ne akarj családot, csinos cicát:)

Csirke72 2010.11.05. 12:53:37

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Nálunk sem dolgozik, de az 500 Euro-n kivül 1 fillérhez nem nyul a családi kasszába!

Ennyi.

Lehet, hogy otthon 50.000 Ft zsbpénz is elég 1 átlagos nönek, de valamennyi kell!

Mégis mire gondol ez a sok szerencsétlen faszkalap pasi???
A semmi motiválja és szürke kis egérként csicskuljon a pasinak egész életében, mikor mások rendesen sponzorálnák ezalatt:)

tuli _ 2010.11.05. 12:55:02

@Csirke72: én pedig igényekről, és lehetőségekről beszélek. nem árt, ha a kettő egyensúlyban van egymással. van, akinek 10 ezer Ft is sok, hogy saját magára fordítsa, és van, akinek előbb-utóbb az 500 euro is kevés lehet. bizonyos élethelyzetben pedig nem árt, ha valaki képes arra, hogy összébb húzza a nadrágszíjat, mert nagy pofáraesései lehetnek. nem lesz mindig fiatal, és szép.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 12:55:31

@Csirke72:

Kár hogy csak biztonsági őr vagy, egy lepukkant laptoppal egy kis kutricában egy építési telken :)

Rebelde 2010.11.05. 12:56:04

nem kell elkényeztetett gazdag lánynak lenni, hogy ne tudjon valaki jól bánni a pénzzel, lehet ezt a formát csórón hozni, sőt... ismerek ilyet

szülők sokat tehetnek azügyben, hogy ki milyen pénzügyi kultúrával rendelkezik akár sóherségről akár mértéktelen költekezésről van szó...

Csirke72 2010.11.05. 12:56:43

@Nannycsuri:

Ez a valóság, nem mentalitás. Mostanában egyre többen nyöszörögnek otthon, hogy nem mükszenek a dolgok.

Nálunk vajon miért mükszenek? Boldogság, szeretet van de a piszkos anyagi is kell, különben elöbb vagy utóbb jobbat talál magának a csajod.

Mire nézzen fel 1 nö a pasiban, ha az nem tud elég pénzt hazavinni??? 1 férfi igenis legyen talpra esett és olyasmivel foglalkozzon amiböl megél és nem kell a pénzt otthon az élére állitania!
Az öskorban sem mehettél volna haza kaja nélkül a vadászatról!

igazságos 2010.11.05. 12:57:56

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Én elolvastam, teljesen lehidaltam a pasitól, ő se semmi. Mindketten megérdemelték egymást, a pasi azért, mert ő is anyagias, ráadásul csak az ő véleményét hallottuk, a másik félét nem. Így nagyon egyoldalú a dolog, szegény, átvert pasi, hátha megsajnáljuk.

Szóval nekem nem kerek a történet, voltak ott még dolgok a pasi részéről is, meg a csaj is, ő se ártatlan bárányka, az biztos.
Tudom, milyen az, ha alkoholista, cigis van a rokonságban, de nem tud mit kezdeni magával, csak az adagja meglegyen. Ez ugyan olyan, nem számít semmi, csak a korábbi életszínvonal megmaradjon. Meg itt egy fokkal rosszabb, mivel gyerek is van a történetben. Ők saját szenvedélyük áldozatai, betegek.

Csirke72 2010.11.05. 13:00:50

@tuli _:

10.000 Ft-ból mi a faszt lehet venni manapság???? 1 BKV bérletet!

Köszi, nagy motiváció! Hajrá!

Csak a példa azt mutatja, hogy a nök egyre inkább a vastagabb pénztárca irányába kacsintanak, ami érthetö mivel az árak folyamatosan a csillagos egeket veredesik.

Ès valójában ki az aki nem szeret 1 pici igényességet? Pont magyarországon szeretnek az emberek erön felül is költekezni, hogy felvághassanak az ismerösöknél:)

Na most egy nö meg minek álljon össze 1 csóróval, ha 100 masik tehetös küzd érte:)

Csirke72 2010.11.05. 13:02:16

@Kedves Nard:

Ne irigykedj! Ha az is lennék, a lényeg hogy a della összeálljon és a csajod mindent megkapjon amit szeretne:)

A melónak manapság nincsen jelentösége, a kurtya ugat, pénz beszél!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 13:03:33

@Csirke72: lol, mindenki a maga szintjén nyomorog :) nem javítom ki a helyesírási hibáidat, a szintedhez értem. ebből a hsz-ből is látszik az egyszerű lelked és értékrended:P

havi 500eur költőpénz nem nagy pénz, főleg ha kűűűűfődön élsz, nyominger :D

Csirke72 2010.11.05. 13:04:17

Muhahaha:) A pasi átevtte a számlák befizetését.

Esetleg több pénzt kellett volna keresni ill. uj állást keresni, ahol többet tud a családnak biztosítani:)

Rebelde 2010.11.05. 13:08:59

@Csirke72:

áruld már el, ha annyira klappol minden, akkor miért fikázol ekkora hévvel másokat?
ha valaki tényleg jól érzi magát akkor nem így alkot véleményt

Csirke72 2010.11.05. 13:09:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

Hát csak zsepóra elég szép summa nyuszifül, mivel az átla fizu itt is 1500 netto euro németben.

Na most ha asszony nem dolgozik 1500-bol azért éhendöglesz...

De ha 3000 nettot veszel alapul akkor is 2500 koppanásra elég:)
Itt 1 lakbér 1500 Euro(Hamburg)+ kaja+rezsi+autók+....
Szerinted??? Családosként???

Királylány nálunk ez elég yol bevállt és ezenfelül is megkap mindent az asszony, ez csak a független havi apanázs:)

A helyesirásomat nem szégyenlem mivel gyerekkorom ota itt kint élek. De ha te ugy nyomod németül mint magyarul akkor dumálj.
Mellesleg le se szarom, hogy te hova minösited. Kis proszto vagy a szememben.

Ennyi:)

Csirke72 2010.11.05. 13:10:11

@Rebelde:

De én vagyok a kivétel:) Szomorú, hogy otthon még mindig nem nöttek fel az emberek. Egyértelmü, hogy 1 nöt kicsit el kell kényeztetni, hogy meg tudd tartani.

Ha nem igy jártál:)

Rebelde 2010.11.05. 13:10:40

"1 férfi igenis legyen talpra esett és olyasmivel foglalkozzon amiböl megél és nem kell a pénzt otthon az élére állitania!"

ezzel spec egyetértek

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.11.05. 13:11:17

@tuli _:
hűűű, ha lenne tízesem magamra havonta!
Bár, van! Hisz fűtök, világítok, fürdök (magam, ugye) - csupa luxus :)))

Csirkét meg küldjük be a hizlaldába :), még kicsi az arca :D

Csirke72 2010.11.05. 13:11:24

@Rebelde:

Azt birom, miért te akarod eldönteni, hogy én hogyan érzem magamat a börömben???

Hidd el szólok vagy nyitok 1 blogot savanyú a szölö cimmel ha valami nem passzol:)

Csirke72 2010.11.05. 13:12:30

@Zsit (nyau és rémizé):

Fütesz? Tényleg????? Hu te mekkora király vagy:)))))

Fürdesz is???? Heti 1x vagy havi 1x?

Muhahahah:((((

Dr. Jula Watson 2010.11.05. 13:13:50

@Kedves Nard: oké, átugrottam azon, hogy nem a posztíróról, hanem egy haverról van szó. :)

@Circus: A korán szülésnek is megvan a maga előnye. Hiszen, mire a gyerek 20 éves lesz, viszonylag önálló, addigra a kicsit is sikeresebb szülők már felépítenek egy bizonyos egzisztenciát, és így 40 évesen, viszonylag fiatalon, és némi anyagi hátérrel nyugodtan tudnak szórakozni, utazgatni. Ők nem 20 évesen csórón élik ki magukat, hanem máskor. Szóval mindennek megvan a maga előnye és hátránya is.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): 500 euróért még egy jobb Louboutin cipőt sem adnak. :DDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.11.05. 13:15:30

@Csirke72:
ugye mekkora királyság!
Másnak ennyi se jut.
Megnézném, te meg tudnád-e oldani az én bevételemből az életedet.
Majd akkor csipoghatsz, hogy mekkora király vagy.

Na, okos legyél :)

Mi van, címlapon van a poszt?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 13:17:18

@Csirke72:

Szép madjar ip-d van ahhoz képest, hogy Németországban vagy :) Biztos a T-Home (magyar) kihúzta neked az optikát Hamburgba! :D

3000 ejró havonta kűfődön az egy átlagfizetés :) Ezzel emberkedsz? :)

Rebelde 2010.11.05. 13:18:03

@Csirke72:

magamban eldönthetem nem?:)
elég sarkos véleményed van mindenről, többnyire lenéző és arrogáns...
ha jól érzed magad kint szuper, de hidd el van aki itt is jól érzi magát, és nem is erőlködik úgy ahogy gondolod:)

Nutshell 2010.11.05. 13:27:19

Micsoda parázs vita van itt... :)

summerstorm 2010.11.05. 13:28:57

látom az off már pollito-tól szól...
keresek valami viccesebb oldalt.
mondjuk a konkurenciát.

summerstorm 2010.11.05. 13:30:09

@Nutshell:

ugye nutika :)
törtél sütit?

garnéla mák 2010.11.05. 13:32:02

nem tom, hogy vki mondott-e hasonlót, de sztem a csaj pszichológiai eset, talán kleptomániás, és vásárlás mániás vegyítése. azért ragaszkodik ennyire a pénzhez és az abból megszerezhető javakhoz, mert nem tanulta meg kiskorában, hogyan kell egy embert szeretni. persze, emiatt még nem érdemel egyértelmű felmentést, de tompított megítélést igen. emellett úgy tűnik, zsák a foltját, a fickó is elég durván kötődik a pénzhez, másról nem is volt szzó csak az ő becsületéről, meg a pénzről. a gyerekről, meg a nőben zajló dolgokról semmi.
igazából a gyerek szívta a legnagyobbat, őt sajnálom egyedül.

indapass90210 2010.11.05. 13:33:51

Hehe, így merjen az ember megnősülni meg gyereket csinálni.

Csirke72 2010.11.05. 13:34:04

@Zsit (nyau és rémizé):

Nem is akarok abbol megélni,én elöre nézek és magasra helyezem a lécet:)

Amugy ezt nem sértésnek szántam.... Tudom sok emer örül ha a fütését ki tudja fizetni:)

Csirke72 2010.11.05. 13:36:17

@Kedves Nard:

Te nagyon el vagy tájolva. Nyuszifül mellesleg itt nem tcom hanem telekom és azon beül flat country acsomag neve te szerencsétlen.

Az IP-t meg nem tudod soha meg:) amugy nem titok...

Ebböl is látszik, hogy kamuzol mert fingod nincsen 1 átlag német bérröl.

3000 brutto már yo, Berlinben 1500 nettoval csucs jövedelmünek számitasz te birka:(

Csirke72 2010.11.05. 13:37:50

@Kedves Nard:

Èn nem ennyit keresek. Nekem a fix költségem 7000 euro/hó te ratyi:(

Nekem ezt kell letenni havonta min. az asztalra többi az extra mint az 500 Euro + a szorakozás:)

dr. gernika 2010.11.05. 13:38:27

@Kedves Nard: Bazze a gyerek nem egy játék, hogy van már nekem kettő, odaadom a harmadikat. Ráadásul ez az egyetlen fiú, az mégiscsak többet ér. :P
És van jövedelme, ott a családi pótlék, és ha nincs is munkája, a segély...

indapass90210 2010.11.05. 13:40:02

@Csirke72: valamelyik ribancot innen meg akarod kúrni, vagy mi? Faszér reklámozod magad.

Csirke72 2010.11.05. 13:40:03

@Rebelde:

A posztoló leírása, nagyon arra vall, hogy szeretne ö többet nyujani de nem megy.

Amugy biztosan vannak otthon is akik nem erölködnek, de alapvetöen aki a szaros, szürke, pestet ill. tengerpart nélküli országot szereti az igénytelen.

Ki a fasz akar 1 magyarországon élni ha van elegendö dellája???

summarygloss 2010.11.05. 13:40:27

Az egy dolog, hogy valaki kleptomániás vagy vásárlási kényszeres, de a beteges hazudozás és a férje besározása inkább azt mutatja, hogy túl sokat nézte a született feleségeket. Miért nem húzott vissza dolgozni? Ha jól értem, nagyszülők is vannak, jól is keresett előtte, miért nem ment az a gyerek két éves korától bölcsibe inkább? Vagy a munka büdös lett neki hirtelen?

igazságos 2010.11.05. 13:40:31

@Kedves Nard: Csirke72 átjött ide osztani az észt a Homárról, ahol is azt mondta, hogy Nizza Olaszországban van. Látom, itt is hozza a formáját, ott is lökte a hülyeségeit, hogy ő mennyit utazik, meg mindent tud.

Csirke72 2010.11.05. 13:40:59

@Dövan:

Nejem van és nem ismerek senkit privátban. Ha meg akarnám az is az én dolgom.

Ez nem reklám hanem tények. Akinek nem tetszik, ne olvassa:)

Hurri Kán 2010.11.05. 13:41:13

Na, szépen megy a harc:))

Egy biztos: el lehet költeni a világ pénzét is havonta meg annak a dupláját is.
De egy biztos: a pénz nem csinál senkiből valakit, tehát itt a posztban forgó exfeleség hiába jött "jó házból (anyagi értelemben)", ha alapvető dolgokat nem hozott otthonról magával...

treedog 2010.11.05. 13:42:40

Csirke:
500 euróval kiszúrod a nőd szemét? hááááháá. Nem csoda ha ott fog hagyni valami normális egzisztenciájú fickóért, aki nem ilyen skót fasz mint te.

A lényeg: sok pénzt meg kell addig keresned, amire ledolgozod a kisebbrendűségi komplexusaidat. Ha segít, van egy olyan alkalmazás, hogy google, ott keres rá a "gain" és "penis" szakszavakra, közel a segítség.

500 euró bassz.... és még büszkén is mondja... hát elpuszulok a röhögéstől.... (egy átlag varrónői fizetés Magyarországon. Németországban biztos szép lehet)

Hurri Kán 2010.11.05. 13:42:50

@Dövan:
netán te ismersz valakit személyesen hogy így beszélsz róluk te tahó?

nosce 2010.11.05. 13:42:58

Amit Csirke72 mond ,abban van egy csomag igazság, és a nézőpontja is érdekes-elgondolkodtató, viszont azt is tudjuk, (tudjuk ?) hogy a pénz egy adott IQ ésvagy EQ fölött nem motivátor, és így otthon a családi kuckóban se lehet az, szóval aki azt hiszi ettől döglik a légy az lehet nagyot koppan(ik) :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 13:43:17

@Csirke72:

Nem volt nehéz megtudnom az ipt te nyomorék :D Nyomi mobilneted van :)

Csirke72 2010.11.05. 13:43:28

@summarygloss:

Mert a nö feladata, hogy otthon legyen és költsön.

A német nök 80%-a se jár dolgozni. Itt ez természetes, hogy a pasi melózik.

Amugy ha már szopja a pasiját, a fickó legalább az anyagit teremtse meg.

Gyerek mellet nem lehet melózni menni, mert az a gyerek fejlödésének a rovására megy.

Itt németben is a szülöin a tanár megmondta nekem, hogy azonnal levágja melyik gyerek szülei járnak munkába és nem tudnak kellö képpen foglalkozni a gyerekkel:(

Csirke72 2010.11.05. 13:44:39

@Kedves Nard:

Tévedsz:) Buzikám:)

Az IP-z nem tudod meg. Ès ha igen:) Muahahaha:)

Ird le ide. A csirke név alapján IP-t??? Yo vicccccc:(((((

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.05. 13:45:45

@Csirke72:

Ha megfelelő mennyiségű dellád van akkor akár Ugandában is lakhatsz. Azért mert itt olcsóbban kijössz, de egy sima telepőrnek ez nem jut eszébe, ugyebár :D

igazságos 2010.11.05. 13:47:47

@Kedves Nard: De ő azt mondta, hogy tengerparton lakik, Olaszországban, Nizzában, na. Vágod? Most te vagy Eric Cartman, mert hasonló az avatarod.

Csirke72 2010.11.05. 13:49:17

@Kedves Nard:

HOL JÖSSZ KI OLCSÒBBAN TE VADBAROM???????????????

Szerinted???? Nézzél már körpl kicsit pl. franciában, németben, ausztriában!

Még az üzemanyag is olcsobb itt kint. Jelenleg a dizel 1,18 = 320 Ft!!!

A kaja havi 200 euro/3fös család és akkor yokat eszel.

Ètterem: 25 Euro/3fö és szinvonalas.

Egyedül a szolgáltatás olcsóbb otthon:)

Ennyi te barom:)

Csirke72 2010.11.05. 13:50:10

Na megyek kajálni:) Unalamasak vagytok:(

indapass90210 2010.11.05. 13:50:23

@gyvy: ja, ismerek, és mondjuk ribancot nem, viszont azt sem feltételezem, hogy nincs az olvasók között ilyen :D

indapass90210 2010.11.05. 13:51:37

@Csirke72: pedig egy igazi férfi, 7000+ ajróval, tuti nem csak a feleségét blokkolgatná.

indapass90210 2010.11.05. 13:53:41

@Csirke72: "Amugy ha már szopja a pasiját, a fickó legalább az anyagit teremtse meg."

Másik oldalról közelítve, nálatok mennyit kell nap végén anyunak leadni a nyalásért?

tuli _ 2010.11.05. 13:54:44

@Csirke72: oké. örülök, hogy te meg tudod teremteni. (már, ha igaz)legyen így mindig. de azok a férfiak sem kukázni valók, akik nem tudnak luxust teremteni, legfeljebb csak közösen, biztos megélhetést.
no most. kinn valóban el tudják tartani többnyire egy fizetésből a családot. jó lenne ott tartani. de nem lehet, hogy egyszerűen csak arról van szó, hogy a nem eléggé kvalifikált embereknek kell elmenni dolgozni, és ők nem tudnak kellőképpen foglalkozni a gyerekekkel? nem tudom, csak kérdezem. a foglalkozás nem csak idő, hanem tartalomfüggő is.
@Zsit (nyau és rémizé):
igénytelen vagy :D

nosce 2010.11.05. 13:55:00

@Kedves Nard:
"Ha megfelelő mennyiségű dellád van akkor akár Ugandában is lakhatsz. "
nem egészen, a pénzen ugyanis fog a golyó meg az öngyilok merénylő :)

Peter Blau 2010.11.05. 13:57:29

A hazugság a bíróság előtt nem bűncselekmény. Innen kell kiindulni mikor azt boncolgatjuk, miért az anya kapta a gyereket. Még soha senkit nem ítéltek el hivatalosan hazudozásért.

dr. gernika 2010.11.05. 13:59:18

@Circus: Basszameg, nem lennék a helyedben... arról beszélgettetek már, hogy miért érzi, hogy folyamatosan hazudnia kell? Egyéni és párterápia is hasznos lenne.

Peter Blau 2010.11.05. 14:09:27

@Rebelde: "ezzel spec egyetértek "

Hát gratulálok.
Akkor egy nőre meg ugye az igaz, hogy a konyhában legyen szakácsnő, a fürdőszobában mosónő, a nappaliban szende hercegnő az ágyban éjjel pedig kurva?
Jogosnak érzem ha te azzal értesz egyet.

summerstorm 2010.11.05. 14:16:01

jéé, még egy Péter...
hmmmm.
úgy érzem mostantól télleg minden Péter esetében az a hülye cikk fog eszembe jutni, amit múltkor belinkeltetek...

oltarczy 2010.11.05. 14:16:30

@Csirke72:
kimentél külföldre mert itthon éhenhaltál volna olyan tehetségtelen balfasz vagy. most valahol "külföldön" (romániában) csinovnyik lettél. most tényleg ezzel lazulsz itt? inkább tényleg menjél egyed csak a tegnapi rántottát.

treedog 2010.11.05. 14:19:10

@Peter Blau:
hát ezektől a német fizetésektől se esik hanyatt az ember....

gondoljatok bele (akinek kevesebb ezeknél), hogy a többletért ezért egy vaskostestű Brünhildát kell tologatni, bőrgatyában kell járni és a végén ugyanilyen leszel mint Csirke72. Semmi másod nem lesz, mint a hajlékonyak mellet elautózva érzett hamis felsőbbrendűséged - az is csak önigazolásként.

hát kösz, de én maradok itthon :)

oltarczy 2010.11.05. 14:25:06

jajj látom németországban él csirke72:D:D

ich glaub, der wurde schon öfter von hinten gebumst;)

Nutshell 2010.11.05. 14:27:40

@mooon:): Törtem. Valami oylamsi, hogy az ember nem más, mint testbe öltözött lélek. Jól megmondta a frankót :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.05. 14:32:02

@Csirke72: eddig is gondoltam, hogy valami kukás lehetsz. század rangú csicska. egy igazi trash :) lol
csirkegyári alkalmazott.

királylány sem vagyok, lol :D keversz valakivel, de nem csodálom. a két bites agyad még rövid távra is csak kőkorszaki találmány.

"ezenfelül is megkap mindent az asszony, ez csak a független havi apanázs:)"

ezzel megint magatokat minősítetted. tehát a zasszony csak a lóvé miatt van veled. aztán ha nem rakod ki a nevetséges 0.5k eurt, akkor meg szexmegvonásban részesít :D hát lol:)

"Ètterem: 25 Euro/3fö és szinvonalas." max a mekiben, vagy valami trash étteremben. ezt én egyedül is simán elkajálom, pedig nem vagyok nagy étkű vagy túl igényes. ebből megint az látszik, hogy már láttál olyan embert, aki járt külföldön.

egy dologban adok igazat, a tud olcsóbb lenni. kivéve pékárú. de a márkásabb termékek kint is drágák. németeknél az tetszett, hogy lehet venni gazdák által a boltba bevitt, normálisan becsomagolt és márkázott terméket. joghurt, sajt, szalámi....

leszarom a német tudásod, meg mindenhol a világban. még a spanyolt is többen beszélik. lol :D

havi 3k eur-t itthon is megkeresek, ezért nem kell kimennem sehová. szerencsére. mellesleg van egy haverom, az apja kenyai és itt járt egyetemre. 5 évet élt Magyarországon, 30 éve él Londonban, azóta egy évben 1x jön. Az a szégyened, hogy még ő is jobban beszél/ír nálad, pedig nem is az anyanyelve a magyar.

az üzemanyag meg átlagosan egy árban van. de lehet, te repce olajat tankolsz.:P

CyberPunK 2010.11.05. 14:36:14

Szeretnék egy apokalipszist erre a világra kérni, és főleg a kommentek miatt.

Rebelde 2010.11.05. 14:36:27

@Peter Blau:

legyen:) amivel egyetértettem az a férfi saját magával szembeni elvárása, hogy boldog ha olyan melója van, amit szeret és meg is tud élni belőle, emellett az asszonynak lehet persze saját melója vagy akár tüsténkedő háziasszony szexcica is lehet, vagy a kettő együtt, ha éppen ez a megegyezés közöttük...

spec erre gondoltam

dr. gernika 2010.11.05. 14:38:18

@Csirke72: Ha mindent meg akarna adni amit szeretnék, mehetne bankot rabolni. Ne trollkodj már baszki, egy értelmes nő felfogja, hogy hol vannak kettőjük határai, és nem viszi csődbe a családot és teszi tönkre a rokoni, baráti kapcsolatokat, csak hogy a személyes igényei kielégüljenek. Nem kell mindent és nem azonnal, lehet közösen gyűjtögetni is, meg részmunkaidős állást vállalni.

EG0 2010.11.05. 14:38:44

@Csirke72: "mások rendesen sponzorálnák ezalatt:)" Szponzorált nő = kurva. Most minek finomítgatod, olyan határozott véleményed van mindenről, akkor mondd ki szépen: aki azért van veled mert szponzorálod, az k u r v a.
Persze, nem csak azért, biztos a farkad is nagy, az még legalább 100 EUR-t számíthat, tehát 600 EUR-os ajánlat alatt biztosan nem fog mást keresni helyetted.
Egyébként nincs ezzel semmi gond, van, aki háziállatot tart (orvoshoz viszi, tápot vesz neki), van, aki pszichológust tart barátok helyett, meg van aki kurvát tart feleség helyett. Csak könyörgöm, ne magyarázzuk már meg, hogy igényes, jó testű nő csak 0 egzisztenciával rendelkezhet, kitartottként, pórázon élve. (Persze, lehet, hogy nem tartod pórázon, csak akkor meg tuti kúrogatja valami nálad igényesebb, sportosabb is, ingyen.)
Kiszámoltad egyébként, hogy nem jönnél-e jobban ki egy házvezetőnővel meg alkalmi pillangókkal? Az még legalább változatos is, és mindig hálásak, mikor megkapják utána a zsebpénzüket, mert tudják, hogy versenyhelyzetben vannak a pénzedért.

Ez egy olyan fagyi, ami szükségképpen vissza fog nyalni egyszer.

CyberPunK 2010.11.05. 14:40:05

Amúgy az ilyen pénzéhes nők azért jók, mert 30+ évesen két zsömléért is hálásan leszopna, különben éhenpusztulna. Ilyenkor érzek egy kis felsőbb igazságszolgáltatást...

oltarczy 2010.11.05. 14:45:16

@Drága IV gernika:
valszeg inkább egy gastarbeiter ősi török nemesi familia egyetlen leánykája

EG0 2010.11.05. 14:45:59

Az eredeti poszthoz:
- Hiba volt nem elperelni a gyereket.
- Első, de legkésőbb második hazugság után kib***ni, mint a macskát.
- Családdal egyenként, négyszemközt leülni, hogy mi annak az oka, hogy nem bíznak meg benned annyira, hogy a szemedbe mondják. Agresszívan viselekedsz velük néha? Próbálták már, és elhajtottad őket? Esetleg te sem voltál (legalább is szerintük) mindig tisztességes, és ezért nézik ki belőled?
Tőlem ilyeneket kérdezne családtag, hogy hogy görbüljek meg, akkor megkérdezném, hogy mikor hazudtam én neki? Erre vagy mondjon konkrét esetet, vagy menjen a pi**ába.

Szóval ideje lenne az emberi kapcsolatokat rendezni másokkal is.
Egyébként engem is lopott meg nő, pedig még csak nem is jártunk, és érdekes módon még a családja is inkább nekem hitt az ügyben. Más kérdés, hogy a hátukat nem tartották miatta.
Nem tud valaki egy jó pénzbehajtót? Papírok nincsenek, tények vannak. :-)

EG0 2010.11.05. 15:03:20

@Csirke72: Ja, és mi az, hogy igényes?
- Rendszeresen mosakszik? Tusfürdő: 500 Forint
- Finom illata van? parfüm 10.000 Forint, hónapokra
- Elmegy fodrászhoz? Pár ezer Ft /hó
- Elmegy kondizni, sportolni? 5-10e Ft /hó
- Egészségesen táplálkozik? Az nem kerül többe, mint a junk
- Csinosan öltözik? pár ezer Ft /hó, ami e fölött van, az már nem minőség és stílus, hanem marketing és sznobizmus, azzal sincs baj, én is sznob vagyok, csak ne keverjük az igényességgel.

Aztán aminek semmi köze nincs az igényességhez:
- Hova jár ebédelni és iszogatni a barinőkkel
- Hány pár cuki kis csizmije van
- Messzi helyeken döglik a napon sokcsillagos hotel medencéje mellett
- Milen kis divatos autókával jár

És ami az én igényeimhez hozzátartozik, tehát ami ÉN igényes nők ismérvének tartok:
- Van értékelhető tudása, szakmája, hivatása
- Van életcélja, 1-2 évtizedre előre olyan terve, amiben nem szerepel más konkrét személy (inkább csak szerepkörök, pl. "férj" vagy "pasik" lehetnek, de Mr. Csirke500EUR az nem)
- Megáll a saját lábán, ha nem érzi jól magát egy pasi mellett, akkor el tud költözni saját lakásba (albérlet, tulajdon, de nem szülők vagy új fasz-i)
- A fentiek miatt van és lehet önálló véleménye, amit akkor is fel tud vállalni, ha ezzel átmeneti anyagi hátrány éri
- A véleményalkotáson túl saját döntések meghozatalára is képes, nem rohan se anyuhoz se pasihoz, és nem csak akkor van intelligencia a fejében, amikor épp szopik

dr. gernika 2010.11.05. 15:06:22

@Dr. Jula Watson: Jajmár hát spórol akkor két hónapig, vagy vesz egy Manolo Blanicot, az már kitelik. :P

Mikrobi 2010.11.05. 15:07:14

Ez beteg. Súlyosan beteg. Ha ez mind igaz, a gyereknek semmi keresnivalója nála!
@Csirke72: nem hívnának trollnak, ha nem írnál ilyeneket... Dehát trollnak hívnak, mert az is vagy, Rawling rólad mintázta a HP legocsmányabb trolljait.

ujik 2010.11.05. 15:07:21

@Csirke72: Tudjuk, bezzeg, BEZZEGISZTÁNBAN!

dr. gernika 2010.11.05. 15:10:28

@Kedves Nard: LOOOOL
@oltarczy: Az legalább megbecsüli az 500 Euro zsebpénzt.

indapass90210 2010.11.05. 15:19:15

Emberek! Azt, hogy pina, írtam már valaki?

bagolybagoly 2010.11.05. 15:27:12

Ajaj. Meglepődnék, ha nem lettek volna korábban jelei annak, hogy a csávó nem fogja tudni finanszírozni az úgynevezett családot.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.05. 15:29:07

@Dövan: "írtam már valaki?" nyihihihihi, ez de jó elszólás:D

Murderface 2010.11.05. 15:34:57

Három különbséggel nagyjából végigmentem a stációkon:
1. Az egész kicsit gyorsabban, 1 hónap alatt zajlott le;
2. amint megtudtam, hogy átbaszott a nő, azonnal repült, semmi hiszti, felelősségre vonás, meg csúnyán nézés;
3. hál'istennek nem lett a kapcsolatból gyerek.

A posztoló kb. a 2. pontnál cseszte el.

dr. gernika 2010.11.05. 15:41:32

@Csirke72: Pest valóban szürke és szaros, de kell a francnak egy német tengerpart hidegben, napfény nélkül.

Rebelde 2010.11.05. 15:45:33

@Dövan:

azt hittem direkt volt:)))

indapass90210 2010.11.05. 15:50:45

@Rebelde: az a fránya Freud erőltette!

Tarkin kormányzó 2010.11.05. 16:20:21

Húúúúú. Szénné vertem volna ezt a ribancot! Természetesen maszkban, az utcán. Mocskos álnok kurva!

nadiposzata 2010.11.05. 16:55:31

ilyet anyám is csinált lyány korában, ki vette a Takarékből a közöst oszt vett magának egy pár fülbevalót.
Volt is botrány.

Rigghead 2010.11.05. 17:23:57

hát a csaj elég betegen szocializálódott, nem 100, h csak ő tehet róla, h ilyen 0 emberré vált. a postolóról meg nagyon lejön, h (gondolom elég zsír híján) nem kicsit anyagias, mindenesetre az sehol nem jött le a sztoriból, h ez egy szerető harmonikus család lett volna valaha is.

Tűsarok 2010.11.05. 19:04:40

@Csirke72: szívem, ezért mennyit kell nyelni? mert én nyelnék, akkor is, ha mikropénisz.

Dr. Jula Watson 2010.11.05. 21:13:36

@Drága IV gernika: de azt is csak használtan e-bayen :)

2010.11.06. 06:20:44

@Drága IV gernika:

Abbol az idokbol, amikor kint eltem Nemetorszagban, arra emlekszem, hogy folyamatosan megfordultam a nok utan... Csodalkozva, azon hogy lehet ilyen ronda valaki.. :P

2010.11.06. 06:21:56

@Kedves Nard:

3000 EUR milyen atlagfizetes? Inkabb diplomas minimalber egy bolcsesznek :P

Joe69 2010.11.06. 10:05:29

Ne szidjátok a német csajokat ! Én is éltem ott - nem tapasztaltam az itthon megszokott női szarkeverést, hintáztatást, hazudozást. Sokat pasiznak, cserélgetik őket meg minden, de egymás után, nem egymással párhuzamosan, és amíg tart a dolog, megadják a módját. Én most is nosztalgiázom a német csajaim után..

litababa 2010.11.06. 14:17:45

@Peter Blau: "Akkor egy nőre meg ugye az igaz, hogy a konyhában legyen szakácsnő, a fürdőszobában mosónő, a nappaliban szende hercegnő az ágyban éjjel pedig kurva?
Jogosnak érzem ha te azzal értesz egyet. "
en ezzel egyetertek, pedig nő vagyok. sot, gyerekem is van es meg dolgozom is nem is keveset. sztem a nők ezt felejtik el. persze nem 24 oraban, de nagyreszt sokat lendit azert egy kapcsolaton, h a nő ne hagyja el magat, (a ffi se!) igenis csabitsa el ujra es ujra a pasijat/ferjet. kulonben mas teszi! nem penz kerdes par szexibb bugyi, harisnya akarmi. persze csak akkor, ha szeretne megtartani a ferfit, akit szeret :) nezzetek korul, hany fiatal(!) elhanyagolt anyukat lattok az utcan? persze, h apu masfele kacsingat. es hangsulyozom nem penzkerdes, en sem vok gazdag, sooot. csak kicsit oda kell figyelni es nemi erofeszitest azert kivan, de sztem megeri. nincs annal jobb erzes egy nőnek, amikor tobb eves kapcsolat utan is, ugy nez ra a pasija, mintha most kapna meg eloszor... sztem.

Caddy 2010.11.07. 01:03:42

@litababa: Maximálisan egyetértek, különösen a ruhatár megújítására vonatkozó szekcióval. Combfix rulez!!!
Hülye voltam... miért engedtem, hogy belépjenek a nickemmel? LOOOOL! :)

vázkulcs 2010.11.07. 23:35:06

Ezek a 10 .000 Ft-os lenyúlások elég siralmasak, ékszerek eladása, mennyi kp jöhetett be pár 100 k max, ezét lopni, ez hülye, vagy esetleg rézbőrű , vagy kleptomán volt.

www.youtube.com/watch?v=YCedoZ2muew&feature=player_embedded

PokerKevin · http://pokerheaven.blog.hu/ 2010.11.11. 15:46:57

A párod megválasztása döntő az egész életedre nézve! Döbbenten olvastam a sztorikat. Ez a nő beteg, csak orvos segítségével gyógyulhat meg. Egyébként, ne hibáztassuk, hiszen a média pont ez a "sztárságot" erőlteti ránk. Öltözz úgy, mint egy sztár, csak hogy ez sok-sok pénzbe kerül.

hopp-hopp 2010.11.22. 21:30:47

hmmm - nézd meg az anyját vedd el a lányát - és nézz rá a családjára mert igen hasonló lesz a tied is.

akit meg aranykanállal szartak a világba - annak állandóan aranykanál kell a szájába. látom az unokatesómék házasságát - ahol a pénz minden - a pénzért érdemes hazudni, bármennyit - de kifelé is tudják rendesen rázni a rongyot - a kölyök meg megsínyli.

nahh hagyjuk a témát - egyszer megszívta, kétszer megszívta - a harmadszori pénzügyi hazugságot nem kellett volna kivárni.

ennyi. egyetek sok C vitamint.
süti beállítások módosítása