Aki engem szeret, az beteg!

2010. november 15. 07:53 - Panni CsP

”Találkoztam a sráccal és rájöttem, hogy tetszik. A múltban nem találkoztak az útjaink, de most újra kinyílt egy ajtó” – érdekes hétindító posztunk egy hazugságra képtelen lányról szól, aki a barátnőjének kerít egy pasit. A lány nem könnyű eset, mert magát csúnyának, a pasi-felhozatalt pedig elkeserítőnek tartja. Az új srácot is ellöki magától, ám Levélírónknak megtetszik a kikosarazott darab. Erkölcsi dilemma: járhat-e egy olyan sráccal lelkifurdalás nélkül, akit eredetileg a barátnőjének szánt?

 

Sziasztok! Egy erősen megosztó történetet szeretnék érthetően leírni, úgy, hogy a tanulság és a végén felvetett kérdés se maradjon le. A történet rólam szól, egy pasiról és a legjobb barátnőmről. Az érintett barátnőm 23 éves, régen volt már pasija, eddigi életében talán összesen 7 - elhatároztam, hogy bemutatom valakinek. A lányról tudni kell, hogy döbbenetesen szép, mégis hatalmas önbizalomhiányban szenved, azt vallja, hogy aki őt szereti, az beteg. Azt hiszi, rossz természete van és nagy az orra. Egyik sem igaz. Egy kicsit vékonyka testalkatú, ennyi az egész. Nem csak szerintem szép, de mások szerint is, akik legalább annyira ismerik, mint én.

Az eddigi kapcsolatai kissé zűrösek voltak: tekintettel arra, hogy nem sok kapcsolata volt, kissé élményhiányban is szenved. Ahogyan én is. 24 éves vagyok, egészséges önbizalommal, és tudom, hogy még fiatal vagyok, mégis sokszor úgy érzem, nem láttam, tapasztaltam még eleget. Ő sem a megfelelő emberrel találkozott. Szóval elhatároztam, hogy bemutatom egy barátomnak, akivel eleinte úgy volt, hogy összejövünk, de aztán valahogy elmúlt az egész. Úgy gondoltam jól kijönne a barátnőmmel, mert sok közös pontjuk volt. Úgy is konferáltam fel neki, hogy „ez a srác a másik oldalad”. Bíztattam, hogy próbálja meg, adjon egy esélyt neki és saját magának is. Összehoztam egy randit, ahova én is elkísértem a lányt – ragaszkodott hozzá. Mondtam, hogy legyél már egy kicsit önállóbb, mert nem állhatok örökké melletted. A randi remekül sikerült (mozi, vacsi), sokat beszélgettek – amikor úgy láttam jónak, magukra hagytam őket. Napokkal később írtam neki egy mélt, hogy mi lett a dologból, sikerült-e előbbre jutniuk. Azt írta, hogy helyes fiú, tényleg lenne rá esély, de egyelőre képtelennek érzi magát egy új kapcsolatra, mert még túlságosan él benne a legutóbbi. Nem akarja áltatni sokáig, hamarosan meg is mondja neki, hogy adjon egy kis időt. Aztán történt valami.

DE mielőtt folytatnám, szeretnék kitérni arra, hogy a lány miért gondolja azt, hogy aki őt szereti, az beteg. A mögötte álló kapcsolatokra jellemző volt, hogy olyan pasikat fogott ki, akik jóval idősebbek voltak nála. Aki vele egy idős volt, annak meg mentális gondjai voltak és betegesen ragaszkodtak hozzá, szinte nem kapott levegőt már – a szakítást viszont egyik sem viselte könnyen. Szerintem attól fél a lány, hogy a múlt megismétlődik.

Szóval az újabb sráccal el sem kezdte a dolgot. Találkoztam ezzel a fiúval és rájöttem, hogy tetszik... A múltban nem találkoztak az útjaink, de most újra kinyílt egy ajtó. Akkor nem akartam járni vele, de az idő megváltoztatott valamit. Ő sokkal összeszedettebb és valahogy érettebbnek tűnt, mint akkor. Csókolóztunk. Mielőtt tovább is mentünk volna, tisztában kellett lennem a barátnőm szándékaival. Amikor elárulta, hogy egyelőre nem képes a dologra, én összejöttem a sráccal és járni kezdtünk. Eltelt pár hónap és a lány már el is felejtette az egészet. Egyszer megkérdezte, hogy van-e most éppen valakim. Én elmondtam neki, hogy van. Megkért, hogy meséljek róla. Elmondtam, hogy ismeri ő is… Szóval kiderült. Szerencsére nem zavarta, mintha még egy kis megkönnyebbülést is láttam volna az arcán. Én is megkönnyebbültem, mert nem szerettem volna megbántani. Ő el is mondta, hogy nem bántja. Tudom, hogy nem voltam sportszerűtlen, de valóban tisztességes húzás volt a részemről? Őszintén nem zavarta a barátnőmet? Vagy csak udvarias volt és belül mégis elítélt. Szerintem tiszta játék volt.

 

 
194 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr622449383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2010.11.15. 11:42:43

@Dövan: Fő a pozitív gondolkodás.:)

Kytia 2010.11.15. 11:46:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Pont most olvasok egy könyvet, abban olyan jól megfogalmazták, hogy régen amikor egymást szapulták az emberek, akkor az erkölcseiket támadták és olyanokat mondtak, hogy "te széltoló", "te semmirekellő"... Manapság, ha basztatni akarsz valakit, ilyeneket mondasz: "neked anyakomplexusod van", "te neurotikus vagy". És ez a legújabb találmány: "te tudat alatt attól félsz, hogy..." Meddig lehet még elmenni ebben vajon?:)))
Vagy a pszichológus vicc: "Te jól vagy, én hogy vagyok?":))

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 11:46:35

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: neked is lehet igazad:-) Én csak tippeltem.

@Drága IV gernika: ezen még gondolkozom, de hasonlít a maihoz, pislogtam is, mikor ezt olvashattam így hétfőn reggel.:D

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): az lett volna a furcsa, ha gratulálsz, ez így nem hírértékű.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 11:50:54

@Kytia: messze vezet ez a konyhapszichológia. Még Dövan is írhatja valakin, hogy pina.:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.11.15. 11:52:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hülyeséghez nem szoktam gratulálni:)

@Kytia: Én maradok a régi jó becsmérlő szavaknál, azok még most is beválnak:) Amúgy azt gondolom sokáig el lehet menni, az ember fia/lánya mindig leleményes, ha ilyesmiről van szó, főleg ha a saját félelmeit kell másokra kivetíteni:)
Pl.
Látod te azért mutattad ezt a cicis képet, mert tudat alatt attól félsz, hogy egy reggel ilyen pasi bőrében ébredsz:))

indapass90210 2010.11.15. 11:58:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: most, hogy jön a tél, majd ezt fogom gyakorolni, de egyelőre csak a ház mögött a hóban.

dr. gernika 2010.11.15. 12:03:54

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De te valszeg jobban mesélnéd el, mint a posztoló. :)

fumerin 2010.11.15. 12:05:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem ha hozzá mernél nyúlni a gyerekeim közül is egyhez, akkor a beleiddel akasztanálak fel az első lámpavasra!

Kurvára nem vicces lepurdézni a gyerekeimet!

Te lehet, hogy poénnak veszed, de én egy anyatigris reakcióval tudom csak jutalmazni humorodat!

Majd mutasd be a tieidet, és az anyukájukat, utána poénkodj velem!Azt esetleg nevezheted tenyészkancának, mert biztosan neked abból a fajtából fog kijutni!

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 12:07:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Az rendben van, hogy én az irónia szót csak tudat alatt ismerem, talán álmodtam, néha öntudatlanul bekarmázom, de hogy hülyeség lenne, aminek semmi értelme nincs, azt még sose hallottam!:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 12:10:12

@Caddy: nem, a számokat feltétlenül ki kell javítani benne.:-)

indapass90210 2010.11.15. 12:32:01

@Kedves Nard: egy jobb öngyújtóval 2 másodperc alatt hasonló hatás érhető el!

Caddy 2010.11.15. 12:32:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: látod de attól, hogy a számok nem stimmelnek, még a sztori örök. :D

Egyébként nem tudom mi a baj a lepattanóra rámozdulással. Mindenki valakinek a lepattanója, a kérdés hogy valakit megzavar ha ismeri az exet is.

Hurri Kán 2010.11.15. 12:35:15

@Caddy:
"Egyébként nem tudom mi a baj a lepattanóra rámozdulással. Mindenki valakinek a lepattanója"

Ez nagy igazság :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 12:52:34

@Dövan:

:D Azt a tűzben meghalt nagyinak kell küldeni :)

bagolybagoly 2010.11.15. 12:56:35

@gyvy: néha bemegy elsőre is azért

Caddy 2010.11.15. 12:59:39

@Kedves Nard: vicces vagy nem, a te nődet is dugta előtted valaki. Lehet, hogy nem ismered, de attól még.

Hurri Kán 2010.11.15. 13:01:13

@Caddy: Azért ez nem minden esetben volt így ;)

indapass90210 2010.11.15. 13:06:51

@Kedves Nard: azt anno úgy hallottam a rádióban, hogy "leégett a családi házunk és az anyósom bennégett. Neki szeretném küldeni a romantiktól a szeretem a bőrőd illatát!"

bagolybagoly 2010.11.15. 13:07:59

@gyvy: Van, hogy nincs lepattanó, mert bemegy elsőre.
Vagyis nem mindenki valakinek a lepattanója feltétlenül.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.11.15. 13:09:36

@fumerin: Szivi lazíts. Ne pörgesd túl magad a kettősmérce álarca mögül. A többi csak habiszti, Bayer Zsótiné:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 13:09:55

@Caddy:

Hát nem ismerem, de nem is dugom meg a haverjaim levetett nőit, et vica versa

@Dövan:

Én a nagyimnak akarom küldeni ezt a számot! :D

Hurri Kán 2010.11.15. 13:10:08

@bagolybagoly: szerintem mi nem egy malomban őrlünk. De azért ne add fel :))

Kytia 2010.11.15. 13:11:15

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Vagy az is lehet, hogy eleve ilyen pasinak látom magam, és ez picit rombolja az önértékelésemet. Testképzavar, vagymi.:)

Kytia 2010.11.15. 13:13:01

@bagolybagoly: Arról nem beszélve, hogy ha már rég történt a lepattanás, akkor inkább már csak magában gurul egy ideje, és ez bizalomgerjesztőbb helyzet.:)

indapass90210 2010.11.15. 13:13:43

@Kedves Nard: azt látom, hogy te sem vagy a többgenerációs családi házak híve :D

fumerin 2010.11.15. 13:15:52

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ezért nincs nőd!

Szivi...nem divatos megnevezés!

:P

Akarod küldhetek képet, kizárólag, hogy sóvárogj! :P :P

Caddy 2010.11.15. 13:22:22

@gyvy: jó jó, nem voltunk mindig fiatalkorúak. :D

@Kedves Nard: hm. Szerintem nincs ebben semmi különös. De ha te ilyen elvek szerint élsz, hát legyen. Értem. És ebben sem fogunk egyetérteni azt hiszem. :)

Kytia 2010.11.15. 13:23:12

@Kedves Nard: Hű, de csúnyán hangzott ez most.:S Bár gondolom, van alapja...

Hurri Kán 2010.11.15. 13:25:42

@Caddy: én lelkiekben még mindig 17 éves vagyok! De testem mint egy tízévesé :DDD

indapass90210 2010.11.15. 13:29:38

@Kedves Nard: vegyél neki Karácsonyra seprűt, ha szerencséd van, elrepül.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 13:46:26

@Caddy:

Az elvek fontosak számomra. Én nem tudnám megdugni egy haverom exét sem. Főleg azért sem, mert tök más az ízlésünk :)

De van egy különös dolog benne, belterjes, de ez csak annak nem különös aki így él.

fumerin 2010.11.15. 13:52:08

@Kedves Nard: Pedig milyen bájos az, amikor mész az oltár elé, haverok adják a tenyerüket pacsira, hogy szevasz sógi :D

Hurri Kán 2010.11.15. 13:54:25

@fumerin: :DDD

És azt szemétség valakitől megkérdezni, hogy "miért akarsz elválni a feleségedtől, amikor baromi jó az ágyban?"

fumerin 2010.11.15. 14:06:52

@Kedves Nard: Ismerek ennél cifrábbat is:)

Egy házaspár sokáig barátok voltak, elváltak és kicserélték a nőket, majd elvették feleségül:D :D

Igaz, azóta nem járnak össze bulizni:)))

Caddy 2010.11.15. 14:11:31

@Kedves Nard: na azért az is más, ha valaki folyton a haverjai exei közül válogat és más az az eset, ha már előfordult egyszer.

Kytia 2010.11.15. 14:12:38

@fumerin: Mi ez a hímsoviniszta megfogalmazás?? Talán a FÉRFIAKAT cserélték ki és hozzájuk mentek, nem? Chöhhh

:)

Caddy 2010.11.15. 14:12:46

@gyvy: halmozottan hátrányos vagy. :D:D:D:D

Kósza 2010.11.15. 14:14:47

@fumerin: hö,.. előbb kellett volna kicserélni a nőket, aztán már fel sem merül a válás. A birkák nem ismerik a közmondást a csöbörrel, meg a vödörrel? :)

fumerin 2010.11.15. 14:15:43

@Kedves Nard: De bevált a dolog!

Mára már mindegyike a tagoknak nagyszülő:D

fumerin 2010.11.15. 14:18:54

@Kósza: Szép napot!

Merre Kószáltál? :D

Rég láttalak itttten!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 14:19:15

@fumerin:

Ő dolguk, én nem lennék erre képes :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 14:23:03

@Caddy:

Ha egynél többször, az már rendszer.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 14:44:41

@Drága IV gernika: baráti társaság megpróbált összehozni egy jóképű, jó humorú férfival - két ágy- és fürdőkád-jelenetig eljutottunk ugyan, de a jelek arra utaltak, nem kellek én annyira a srácnak, nem lenne jó ebbe érzelmileg belebonyolódni, pláne beleszaladni egy sallerbe, hát ugorjunk. Nem volt valami szívderítő felismerés, hogy ez mégsem dizni.:-) Fiúnak előadtam, hogy nem olyan komoly dolog ez részemről, meggondoltam magam, fátylat rá. Barátnőmnek őszintén elmeséltem, hogy nekem ugyan bejön a srác, de úgy látom, ez viszont már nem igaz, csak ilyen jobb híján-eset és némi baráti unszolás hatására történhetett ez nála így, én pedig egy rövid ideig benéztem rózsaszínnek, a szintet is mellélőttem - de majd túlélem. Ez augusztus-szeptemberben volt, csak hogy időben is helyrerakjuk.
Szombaton ugyanez a barátnőm elmesélte, hogy milyen jó ezzel a fiúval, és ő most milyen boldog.

fumerin 2010.11.15. 14:51:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mondtam én, hogy elmegyek egy KV-ra veled:D

Talán feldobtalak volna! :D

Caddy 2010.11.15. 14:54:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ehhh. Kedves történet. Hát legyenek boldogok. Csak nehogy ló meg szamár esete legyen. De tulajdonképpen te mindenképp jól jöttél ki a dologból. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 15:10:39

@gyvy: gondolom, mindketten.

@fumerin: bepótoljuk.:-)

@Caddy: Legyenek. Örülök is, és rossz érzés is. Így egyszerre.

@kabátnyúl: haaa

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 15:10:46

@Caddy:

Letesztelte a pasit a barátnő előtt :)

Kytia 2010.11.15. 15:11:46

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "a jelek arra utaltak, nem kellek én annyira a srácnak"

Miért érzem azt, hogy ez a rész bővebb kifejtést érdemelne?

Caddy 2010.11.15. 15:15:07

@Kedves Nard: ugyanaz a kérdéskör Nard. Ennyi erővel az összes exemet leteszteltem valaki előtt. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.11.15. 15:16:31

@fumerin: Te nagyon eltévedtél, nem sóvárgok én senki után sem, de ha mégis, az nem virtuálmaca lesz. :)

Nőm tényleg nincs, magamfajta portásoknak Úrinők járnak, sorry de kiestél a pixisből:D

@Kytia: De ha eleve ilyen pasinak látod magad, akkor neked a nőkhöz kellene alapból vonzódnod, tehát leszbikus vagy. Ha pedig mégis a férfiakhoz vonzódsz, akkor a testképzavar miatt meleg vagy.
Ki van ez találva kérem, Csernus sem pszichologizálhatta volna meg szebben, min én most :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 15:21:28

@Kytia: nem ér ez annyi szót, és nem is lényeges.:-) Így is eleget dumáltam. Ha nem akar vinni a szekér, megyek majd repülővel, esetleg űrhajóval.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 15:21:48

@Caddy:

De ha csak az ismerőseid kapkodtak utána az exeidért vagy fordítva. Én itt egy társaságon belüli kavargatásról beszélek, miszerint egymás után felpróbálgatják magukra a barinők a pasikat vagy fordítva.

Kytia 2010.11.15. 15:27:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mindegy, mi vagyok, a lényeg, hogy látens.:)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De azért rendesen megbántódottnak tűntél a beszámoló alapján. Egyébként egyik barátnőmmel még viccesebb történt. ő még nem is szakított a pasival, csak érezte, hogy szar van a palacsintában, erről gyakran panaszkodott egyik "legjobb" barátnőjének, aki közben, mint később kiderült, romantikus sms-eket váltott a sráccal. Már majdnem össze is jöttek, amikor a lány megunta a szenvelgést és kidobta a pasit, innentől kezdve viszont már a másik lánynak sem volt érdekes, és lepattintotta. Vannak beteg emberek.

Joe69 2010.11.15. 15:34:49

Gáz a sztori. Ha mondjuk egy 17 éves csajszi írja a barinőjéről..így, huszonvalahányévesen viszont a posztíró egy kis pszichopata.Folytonosan kínozza a szerencsétlen barinőt, hogy csak 7 pasija volt eddig , és beleszól a korukba is..pedig azzal lehet, hogy a barinő csak jobban járt, hogy idősebb, érett pasijai voltak, ellentétben vele, aki szivhatott az éretlen taknyosokkal..szerintem irigyelte is a barinőjét. És az egész sztori az iránta érzett mély gyűlöletről és kisebbrendűségi érzésről szól..Az ilyen rossz szellemeket kéne géppisztollyal tenyészteni. Én éppen egy 24 évessel járok, és előre tartok tőle, melyik irigy kurva fogja basztatni szegényke agyát a korkülönbség miatt..

fumerin 2010.11.15. 15:36:52

@Kedves Nard: A faszbúkon lehet, hogy most ezt a karaktert tette ki profilképnek:D

Caddy 2010.11.15. 15:38:51

@Kedves Nard: ja természetesen az belterjes ez nem is kérdés. Bár tarki sztorija azért nem egészen ugyanez a dolog, hiszen nem is volt a pasija ez a srác, innentől meg nem tök indegy kivel jön össze utána?

@Joe69: előre félsz? Jó így benne lenni egy kapcsolatban?

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 15:40:36

@Kedves Nard: pontosan. Azt hittem, barátoknál ez így nem. Ill. franc tudja már, hogy van.

@Kytia: az is vagyok, majd elmúlik.:-) Ezek a nők!:D:D

Joe69 2010.11.15. 15:46:33

@Caddy:
Nem félek, csak tartok tőle. Ugyanis valószinűleg előbb fogják piszkálni ezzel, mintsem hogy saját magának eszébe jutna. Így szokott lenni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 15:48:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Lyuksógornak hívják a jelenséget férfikörökben. Nőknél nem tudom :)

Kósza 2010.11.15. 15:58:12

@fumerin: "Nem adhatok mást, csak mi lényegem." :)

Caddy 2010.11.15. 15:59:07

@Joe69: a féltékenység az zavarja meg az emberek agyát. Féltékenyek az életedre a lakásodra a barátaidra a munkahelyedre a fizetésedre a boldogságodra, és még estig sorolhatnám. Na és akkor elkezdenek kavarni, meg rosszindulatoskodni. Így megy ez.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 16:00:11

@Joe69:

Ha őt ez nem zavarja (a korkülönbség), és igazán csak miattad van veled, akkor mondhat bárki bármit. Ha meg eszébe jut, hogy miért is van egy ilyen vén fasszal fiatalon együtt, akkor meg buktad, és csak a lóvéd miatt van veled :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.11.15. 16:02:06

@Kytia: Szóval látens vagy, a zéleted is látens? Azért megnézném, ahogy az apehnél bepróbálkozol látens adó fieztésével:)

@Kedves Nard: A nők még magukat sem szeretik :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Csak mert rendes vagyok:D

Joe69 2010.11.15. 16:02:12

@Caddy:
féltékenység:=irigység

Caddy 2010.11.15. 16:06:18

@Joe69: valami ilyesmi. Csak az a baj, hogy ezt elég nehezen lehet éretten kezelni, még akkor is, ha tisztában van az ember a mögöttes tartalommal. Féltékenység irigység és innen egyenes a rosszindulatú hátad mögött keverés kavarás és összevissza beszéd meg pletyka. Jajj de szép is ez. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.15. 16:07:12

@Joe69:

Nem feltétlenül azonos, bár gyakran csatolva van a kettő. A féltékenység lehet szimpla rosszindulatból is, "nehogymá' neki jó legyen" alapon.

Caddy 2010.11.15. 16:09:42

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de mitől rossz érzés? Neked nem kellett. Vagy kellett volna csak úgy érezted, hogy visszafelé nem?

Joe69 2010.11.15. 16:11:23

Te kezelheted éretten, de arra már nincs garancia, hogy a partnered is így kezeli. És lassú víz partot mos.

Father Justice (törölt) 2010.11.15. 16:40:51

@Joe69: Annyi derült ki a történetből, hogy jóval idősebb férfiakkal volt párkapcsolatban. Hogy ezek mennyire voltak érettek, más kérdés. Vagy szerinted a korból feltétlenül következik az érettség is? Jópár kelekótya 50-es "életművészt" ismerek, és meglepően komoly gondolkodású huszonévesből is akad néhány. :)

Az viszont tény, hogy sok 40+ férfi komolytalan önigazolásokkal próbálja saját magával is elhitetni, hogy miért akar max. 30 éves, csinos, feszes testű, bársonyos bőrű nőket sunázni a vele egykorú, kétgyermekes, dundee anyukák helyett. Nincs ezekkel a vágyakkal semmi probléma, csak ne misztifikáljuk már túl a dolgot logikai defekteket tartalmazó magyarázatokkal. "..aki szivhatott az éretlen taknyosokkal.." Ugyanmá', mitől ennyire savanyú a szőlő? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.15. 16:42:07

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): kétségtelen, nem hagyod hogy elfelejtsem.:D

@fumerin: újragondolom én ezt most, azt hiszem.:-)

@Caddy: utóbbi, de szerintem leírtam, barátnőmnek pedig elmondtam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.11.15. 16:48:32

@Drága IV gernika: Azért egy poszt 3 mondatából azt kisilabizálni, hogy a lányt biztosan megerőszakolták gyerekkorában elég bátor kijelentés! De te biztos jobb lélekbúvár vagy mint én.... neked 3 mondatból is megy az ilyen!

Joe69 2010.11.15. 16:58:48

@Father Justice:
Például azért, amiért feltehető a kérdés, hogy miért lesz minden 30+ egyedülálló nőből neurotikus hülye, aki a kortól és a jövőtől való fosása miatt nekiáll visszafelé menni az időben, és úgy viselkedik, mint egyetemista korában, és csak reménytelen huszonéves pasikra hajt, és nem érti, miért nem megy. Ez ugyanolyan szintű , amúgy valós tapasztalatokon nyugvó előítélet (momentán az enyém), mint a tiéd a "csak" 30- csajokra hajtó ötvenes vén faszokról.

Hurri Kán 2010.11.15. 17:05:09

@Joe69: azért nem mindegyik lesz az, de mondjuk úgy, hogy az esély jelentősen fokozódik...

Amúgy tényleg hülyeség, hogy amikor 25-30 éves voltam, a 20-25 közötti csajok azt mondták hogy "túl fiatal" vagyok, most így 35 környékén meg a 30-35 közötti korosztály azt, hogy "túl öreg" hozzájuk. Sajnos nem vicc!

Father Justice (törölt) 2010.11.15. 17:17:48

@Joe69: Az, hogy sok 30-as nő bepánikol és huszonéves csődörök révén akarja fiatalabbnak érezni magát, nem cáfolata annak, amit én írtam. Ez a jelenség is létezik, meg az is. Az előítélet akkor figyel be, ha a tapasztalataid miatt univerzálisan kiterjeszted a rendszert _minden_ 30 körüli nőre. Én nem állítottam, hogy minden 40+ férfi ilyen, csak hogy sok: esetemben ezért nincs szó előítéletről, csak egy észrevételről.

Joe69 2010.11.15. 17:21:57

@gyvy:
Bizony nem vicc ! Mert igen komoly következményei vannak , egy utolsó lehetőséggel bíró még fertilis (és elég népes, és kvalifikált )női korosztály üti ki magát ezzel. Én soha nem hajtottam volna magamtól annyival fiatalabbakra, de ha már az idősebbeknek nem kellek..

Joe69 2010.11.15. 17:24:30

@Father Justice:
A saját tapasztalatok előítéletekhez vezetnek - addíg, amíg végre nem találkozol egy nagy kivétellel. Hát én mostanában nem találkoztam ilyennel.

Hurri Kán 2010.11.15. 17:25:22

@Joe69: Mert te is a kisebb ellenállás irányába mész :))

Tréfát félretéve: ez tényleg így van nagyon sok esetben, és az érdekes az, hogy ez abszolút nem függ az adott nő külsejétől, iskolázottságától, anyagi helyzetétől, szóval teljesen irracionális a dolog.

Aztán persze, ha egy fiatalabb/idősebb (kortól függően) férfi párszor lerendezte őket, majd lapát, jön a siránkozás hogy "én csak ARRA kellettem neki"...
süti beállítások módosítása