Ez a csaj teljesen hülyét csinál belőlem!!

2010. november 19. 08:09 - csajokespasik

A bosszú nem jó tanácsadó, pedig következő posztunkból csak úgy süt egy sértett bika dühe. És ha elolvassuk, valamilyen szinten együtt és érzünk vele. Persze, gyerekes húzás a szerző részéről, amikor bejelenti, hogy elküldi az érintettnek a posztot, de ez már magánügy. De az vesse rá az első követ, aki még nem volt hasonló szituban...

 

Sziasztok Csajok és Pasik! Gondoltam, én is megírom az egyik érdekes, tanulságos történetem. 27 éves srác vagyok. Tavaly jártam egy lánnyal (25), akivel októberben szakítottunk, mindketten próbálkoztunk másokkal, majd miután nem lett eredménye, decemberben újra összejöttünk… 2 kemény hétre : ) aztán megint vége lett és elment egy másik pasival, akkor azt hittem végleg. Ez a kapcsolata eleinte szép és jó volt még irigykedtem is rájuk és azt találgattam, én hol hibáztam. Aztán két hónappal ezelőtt a pasija viharosan távozott, ő pedig hoppon maradt. A közösen használt albérletük üresen áll, mindketten vissza költöztek a szüleikhez. Dacból. A lány visszajött hozzám sírni. Nem történt semmi. Később igen. Hamar ágyba kerültünk. Én mondtam igent. Azt hittem minden rendbe jött.

Hogy megtartsam őt, mintapasi lettem, ajándékok, rendrakás, házimunka, szerelmes sms-esek, minden, ami hányingerkeltő. Ő nem is várta el ezeket, sőt, néha úgy éreztem kifejezetten zavarja. Aztán a csaj újra pasizni kezdett.

Ha elvesztette valaki a fonalat, íme egy rövid áttekintés: egyszer jártunk, szakítottunk, végig néztem, ahogy mással járt, majd amikor ők szakítottak, vissza akart jönni hozzám - én először nemet mondtam, majd igent, és ő megint elkezdett pasizni.

Amikor ez kiderült – szenvtelen hangon bejelentette, mintha a barátnője volnék - azt mondta, hogy „mi csak barátok vagyunk amúgy is”. Hát én nem így éreztem. Aztán összecsomagolt és le is lépett. Se puszi se pá, azóta csak mélezünk. Ha kirakjátok ezt a posztot, lehet, hogy el is küldöm neki… Lehet, hogy nem. Pedig megérdemelné. Mindegy, ha ráakad, ráakad, nem érdekel. Csak az igazat írtam. Milyen nő az ilyen? Teljesen hülyét csinált belőlem. Igen, hisztis vagyok, nem érdekel, bevállalom. Az apukája valami trallala nagy vállalkozó, két marokkal nyúlja le az EU-s pénzeket, így volt kitől tanulnia a kedves lányának etikát…

 

 
237 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr712458624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2010.11.19. 13:25:16

@Dr. Jula Watson: Á, úgy látom ma sikerült a beszólogatós kalapot felvenni :DD

nosce 2010.11.19. 13:25:24

@gyvy:
"Lásd birkacsontvázgyűjtés "

azokat gyüjti akik megvoltak neki ? :)

nosce 2010.11.19. 13:26:07

@Dr. Jula Watson:
és lerendezett utána ? :)

Dr. Jula Watson 2010.11.19. 13:27:46

Nyilván nem lehet csak szex olyannal, akit amúgy emberileg teljesen semminek tartasz. Kell azért hozzá némi szimpátia, meg vonzódás, ami nem biztos, hogy elég egy kapcsolathoz, együttéléshez, de az ágyjelenethez igen.

Hurri Kán 2010.11.19. 13:28:37

@nosce: olvasd vissza a tegnapi posztot, ott jött valami hasonlatként. De nem kell komolyan venni, tegnap NYOMIK voltunk :DD

@Dr. Jula Watson: a sokszor megénekelt női romantikusság :)))

Dr. Jula Watson 2010.11.19. 13:28:38

@nosce: jaja, lukat beszélt a hasamba :)

@gyvy: előfordul :)

Dr. Jula Watson 2010.11.19. 13:30:41

@gyvy: Romantika csak azután jöhet, ha már van izzás, és az működik :)

nosce 2010.11.19. 13:31:38

@Dr. Jula Watson:
ha első volt, nem oda kellett volna a lukat:)

Hurri Kán 2010.11.19. 13:32:06

@Dr. Jula Watson: Nem nem! Annak mindig kell lenni! Ha máskor nem szex után :DDD

nosce 2010.11.19. 13:32:50

@gyvy:
jó annyira nem izgi, meg lehet h nem müködött eleve se közte és birkák között a kémia..:)

Hurri Kán 2010.11.19. 13:33:47

@nosce: nem ismerem a birkák kémiáját :DDD

nosce 2010.11.19. 13:34:59

@gyvy:
muha eltünt, összeírja hétfőre az ötleteit, milliomos akar lenni :)

nosce 2010.11.19. 13:36:18

@gyvy:
háát, én se a havasokból jöttem :)

Dr. Jula Watson 2010.11.19. 13:40:04

@gyvy: pont ezt mondtam én is. Ha jó volt, utána jöhet a romantika, ha nem, akkor meg minek erőlködni?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 13:40:15

@Sanity: pedig ez az volt. Posztíró saját maga jellemezte "hányingerkeltőnek" a mintapasi-szerepet, csak visszautaltam. Ez volt a bármi, amit posztlányért megtett, ő pedig nem volt elégedett az alakítással. A hazugság ugyanis nem fényezi az egót, főleg ha rájönnek.:-)

Joe69 2010.11.19. 13:41:57

Mára már csak mások idézgetése jut..

"Hogy megtartsam őt, mintapasi lettem, ajándékok, rendrakás, házimunka, szerelmes sms-esek, minden, ami hányingerkeltő. Ő nem is várta el ezeket, sőt, néha úgy éreztem kifejezetten zavarja. Aztán a csaj újra pasizni kezdett."

Hát ez nem csak nálam vágta ki a biztosítékot. Úristen, férfitársak, hányan szívtuk meg így !

""Az egyik titkuk az, hogy mivel gátlástalanabbak, általában falkavezérek a grundon, ami ugye eleve vonzó, a másik meg szerintem az, hogy a nők iránti vágyat jobban ki tudják mutatni. Még az is lehet, hogy erősebb is a vágyuk a nők iránt, én mindig ezt érzem. Az pedig jó dolog, hogy érzed, hogy a másik vágyik rád. (NEM RÁD VÁGYIK, HANEM A P...ÁDRA, BÉBI ! JOE69)(Az már más kérdés, hogy belehabarodsz, utána meg már nem vágyik.(HA MÁR MEGVOLT, MINEK KÉNE, OLYAN VOLTÁL,MINT AZ ELŐZŐ ! JOE69) Az valami másik kémiai folyamat kérdése, hogy ezek után miért nem ábrándulsz ki azonnal. Pedig jobb lenne.:)""

Értékelem a ritka őszinte szavakat egy hölgytől. A sztori meg röviden: kurvára nem éri meg jó fiúnak lenni. Én mindenesetre páros lábbal szoktam kirúgni a volt csajaimat, akik visszajönnek nyavalyogni, hogy mennyire megszívták az új pasijukkal, esetleg férjükkel.

indapass90210 2010.11.19. 13:47:17

"Hogy megtartsam őt, mintapasi lettem, ajándékok, rendrakás, házimunka, szerelmes sms-esek, minden, ami hányingerkeltő."

Buzi.

dr. gernika 2010.11.19. 14:07:09

@Sanity: Alapvetően jó amit mondasz, de annyit variálnék rajta, hogy az az ideális, ha mindkét fél picit maga fölé helyezi a másikat.

fumerin 2010.11.19. 14:09:24

@Drága IV gernika: Bittosan:)
Na mind1:) Ma ünnep van és én vagyok a főszereplője, tehát bébisintér izzítva és fejemhez tartott puskával, de megiszom a söröket:D

Hurri Kán 2010.11.19. 14:09:46

@Drága IV gernika: Persze ha rendszeresen ostorral trenírozod :DD

Father Justice (törölt) 2010.11.19. 14:12:53

@Kytia: A csaksunázásnak az az értelme, hogy sunázni jó. :)

Azért értetlenkedsz, mert férfi szemszögből egészen másképp fest az egész szituáció, ha minőségi szempontokat is figyelembe vesz az ember. Még a nonplusz-ultra hejjespasee sincs abban a helyzetben, hogy mindig csak igazán jó csajokat iktasson be kósza numerákra. Alkalomadtán be kell érnie átlagosakkal, vagy kicsivel átlagon felüliekkel is. Ennek tükrében már kezded megsejteni, mennyi esélye van a minőségi kalandozás szempontjából annak a nemhejjes, de nem is dombi troll paseenak, aki nem ork nőstényeket szeretne kardélre hányni.

Ugyanebből következik a magyarázata a fordított helyzetnek is: az átlagnő "felelőtlen görbeestékre" simán fel tud szedni hejjespasee-t (vagy amaz fel tudja szedni őt, ez nem lényeges), ha csak annyira vágyik. Egyszerűen bekerül a szórásba, és a butusabbja még feljebb is kalibrálja magát a tényleges szintjénél ennek révén. :)

"..nem érdekelsz, de azért dugjunk rendszeresen..."

Akivel rendszeresen akarsz dugni, az valamilyen szempontból már érdekel. ;) Mindenesetre szerintem érdeklődés az is, ha érdekelnek a gondolatai, vannak közös témák, jókat tudunk beszélgetni. De mindez a fizikai vonzalommal együtt is kurvára kevés még egy összeköltözéshez is, nemhogy egy érdemi párkapcsolathoz. Hogy mást ne mondjak: attól, hogy ilyen értelemben érdekel, még lehet totálisan eltérő az életstílusa, értékrendje, a pénzről vallott nézetei és sok egyéb kritikus paramétere az enyémtől. Pontosan itt szúrják el rengetegen, aztán gyötrődnek, hogy mit szúrtak el. Pedig semmit, mindössze csaksunázni kellett volna, mert eleve két inkompatibilis emberről volt szó. 10-ből 1 nő tetszik és jó fejnek is találom, de 10.000-ből 1 esetben vannak meg azok a tényezők is, amelyek egy normális párkapcsolathoz kellenek. És akkor a kölcsönös megfelelésről még nem is beszéltünk. Akkor tulajdonképpen mi a probléma azzal, ha a férfi a "10-ből 1-ek" közül választ sunapartnert / partnereket hosszabb távra numerázás helyett?

Hurri Kán 2010.11.19. 14:14:37

@fumerin: aszontad mész sörzeni mer' várnak. Akkor tessék szépen ütemesen inni és nem itt osztani a zészt :DD

indapass90210 2010.11.19. 14:15:55

Áldozzunk a konstruktivizmusnak is.

Szerintem nem kellene komolyan venni a csajt. Megint az az eset, ahol az egyik sokkal jobban szereti a másikat. Illetve a csaj szeret dugni a posztolóval, csak alapvetően unja. Mindig az dönt a kapcsolat állásáról, hogy az unás erősebb, vagy a pinaviszketés. Felejtős.

fumerin 2010.11.19. 14:16:04

@gyvy: Tudod milyen nehéz elkészülnie egy tramplinak?
Igénytelenül meg nem megyek, és csavarokkal a hajamban sem!
Késsssz!

Hurri Kán 2010.11.19. 14:16:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Van olyan is hogy nem? :DDD

Elvégre NYOMIK vagyunk :DD

Hurri Kán 2010.11.19. 14:18:06

@fumerin: Abszolúte egyetértek. Kötözzél csirkecsontocskákat a hajadba az sokkal szexibb!

fumerin 2010.11.19. 14:23:20

@gyvy: Honnan tudtad mit főztem?:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 14:23:47

@gyvy: :D:D

@fumerin: óóó, nagyon boldogot heppibörzdéjjjt!:-)) Sálálá..

Kytia 2010.11.19. 14:26:01

@Father Justice: Értem, de mégsem.:) Akivel sunázni is jó és jófej is, ahhoz általában kötődni kezdek, és ha nem is vagyok biztos benne, hogy mind a tízmillió szempont passzol majd, azért megpróbálom. És akkor az ugye kiesett a csaksuna kategóriából. Aztán ott a másik, amikor sunáztunk egy jót, de igazából baszottul idegesített, hogy utána a kocsiban hazafelé a saját maga által összevernyákolt zenét kellett üvöltve hallgatni, miközben idült módon dobolt a kormányon, és folyamatosan "fú, majd ezt a következőt hallgasd meg, ez akkkoraaa" kiáltásokat tett, és játszotta az eszét egyébként is folyamatosan, tehát egy vidám éjszaka emlékével útjára bocsájtom. Nálam csak ezek a kategóriák léteznek és folyton bebukom azt, hogy a pasinál más is van, mert ő egy köztes állapotot akar felépíteni, én meg összekeverem valamelyik szélsőségemmel.:))
De azért megpróbálom beleélni a ti helyzetetekbe is magam, amikor annyira kevés a sunázni való, hogy egészségügyi zacskókban szeretnétek elhelyezni őket az ágyatok melletti polcon, hogy végső reménytelenség esetén elő lehessen kapni.:))

fumerin 2010.11.19. 14:26:13

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Köszi és nyugi, meg fogom inni a tescos egységcsomagot:)))
Már egyszer végre együtt is megnézhetnénk, hogy mennyi az annyi! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.19. 14:26:50

@Kytia:

Ez azt jelenti, lepukkanva, leharcolva, kitágulva :)

Hurri Kán 2010.11.19. 14:27:30

@fumerin:
Vannak barátaim. Sokakról sok mindent tudnak. Velünk van a NYOMISÁG!!!

fumerin 2010.11.19. 14:30:16

@gyvy: *pityeregszempillarebeghúhhhjajj*

Én is szeeee :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.19. 14:33:58

@gyvy:

Ezt felemlegetni, továbbá a Vörösmarty téren virágágyásban kokin feküdni valóban nyomiság :)

fumerin 2010.11.19. 14:34:10

@gyvy: Kösz, de én inkább erre:DDDDDDDD
www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
Mert akarom sérteni a jó ízlés határait!!

Hurri Kán 2010.11.19. 14:40:02

@Kedves Nard:

Kedves gonosz Nard!

Ott nem kokin feküdtem, hanem egy jól sikerült előadóművészi est után hajtottam álomra fejemet. Illene tudni különbséget tenni a részeges tobzódás és a fáradt, kimerült állapot között. :)

@fumerin: Van úgy, hogy reggel még valaki az ember barátja, estére már nem az...

Father Justice (törölt) 2010.11.19. 14:42:33

@Kytia: "Akivel sunázni is jó és jófej is, ahhoz általában kötődni kezdek, és ha nem is vagyok biztos benne, hogy mind a tízmillió szempont passzol majd, azért megpróbálom."

Én meg nem. Pontosan erről beszélek. :) De azért ne csúsztassunk, nem tízmillió szempontról van szó, csak néhány kardinális kérdésről. Nálam nem két ilyen kérdés van (jó fej-e?, tetszik-e?), hanem valamivel több. Ha ezek közül baromira nem stimmel valami, nem próbálkozom, mert az időmet hasznosabban is el tudom tölteni annál, mintsem hogy saját magam szívassam egy eleve elvetélt kapcsolattal. Nyilván vannak olyan kisebb tényezők, amelyekben össze lehet csiszolódni, az teljesen más kérdés. De azt például nehezen tudnám elképzelni, hogy klasszikus párkapcsolatot alakítsak ki egy olyan nővel, aki tetszik, jó fej, nagyszerű sunázni vele, viszont két kézzel szórja a pénzét (közös kasszánál már a pénzünket) az ablakon. Nem akartam az anyagiakra kihegyezni a dolgot, de _ezúttal_ nem jutott jobb példa eszembe. :)

Kytia 2010.11.19. 14:45:40

@Kedves Nard: Kitágulvaaaa??? Olyan szerencsém azért nem volt az elmúlt 5 évben.:DDDDD Meg gyereket sem szültem.:)))
A többit sem értem. Leharcolva??? Azért közben aludni is szoktam. Ráadásul nem hallottad még, hogy a jó szex fiatalít?:)) Megnézel egy szingli nőt, meg egy 10 éve házasságban élőt, szerinted melyik van jobban leharcolva?:))

Hurri Kán 2010.11.19. 14:49:37

@Kytia: Ne törődj vele. Nard gonosz. :))

fumerin 2010.11.19. 14:49:55

@Kytia: Szerintem vegyük fel a verseny!
Én vállalom!
:D

Kytia 2010.11.19. 15:02:45

@gyvy: Nemis.:)

@fumerin: Mármin mit?:)

Hurri Kán 2010.11.19. 15:06:27

@Kytia: De. Gonosz. Beismerte. Nincs ezen mit szépíteni. :DD

Caddy 2010.11.19. 15:09:01

Father minden egyes mondatával egyetértek. Biztos a péntek miatt van ez. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 15:13:29

@fumerin: egészségedre váljék.:-) Mindenképp megnézhetnék, nem felejtjük, sort kerítünk, csak én elszököm hétvégére a másik szökevényhez.:-)

Kytia 2010.11.19. 15:15:18

@Caddy: Nem baj. Előfordult már, hogy két embernek egyszerre nem volt igaza.:)
Na jó, csak vicceltem. Értem én, amit Fathy mond, csak amire itt elméletben azt mondja, hogy működik, az nálam gyakorlatban soha. De ez persze csak az én problémám.:) Azért kíváncsi lennék mások esetében is a gyakorlatra. Tegye fel a kezét, aki rendelkezik, vagy rendelkezett valaha ilyen sunabaráttal, hosszú távon. Mondjuk legalább 10 alkalommal volt szex, közben nem gabalyodtak össze az érzelmek, és nem érezték időpocsékolásnak sem a közös randikat.

Caddy 2010.11.19. 15:18:30

@Kytia: nekem fent van a kezem. :)
Én is értem amit te mondasz. Nekem volt olyan, akivel az első pillanatban tudtam, hogy soha nem lesz a pasim, de nagyon kellemes társaság volt. Tulajdonképpen randinak ne nevezzük ezeket, inkább találkának. :) Viszont azt meg tudom érteni, hogy a gyakorlatba nehezebb ezt átültetni. Főleg nőként. Mi érzelemvezérelt hülyék vagyunk. :)

fumerin 2010.11.19. 15:18:56

@Kytia: Te írtad, hogy 10 év házasság után amortizált a nő...:S

Ne általánosíts, mert megbántod szegény madárpihe lelkem:(@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szökevénynek sok-sok puszi és egy telószámmal tóóójjja ki a szemem:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.19. 15:21:09

@Kytia:

Láttam lepukkant szinglit meg láttam jó állapotú férjes nőt :) Szóval nem számít :) Lényeg hogy elhasznált lennél :)

nosce 2010.11.19. 15:21:15

@Kytia:
majdminden szerető viszony ilyen, vagy nem ? úgyhogy elég sok van :)

Caddy 2010.11.19. 15:24:16

@nosce: nem, nem. Már ha a klasszik szerető státuszra gondolunk. Amikor egy harmadik van. Ugye. Akkor minden esetben legalább az egyik fél benne van érzelmileg.

nosce 2010.11.19. 15:25:30

@Caddy:
és ha 2 harmadik van ? :)

Kytia 2010.11.19. 15:26:31

@Caddy: Még csak nem is az érzelemvezéreltség. Hanem az ember úgy beleragad a megszokottba. Nem akar, oszt' mégis.:S

@fumerin: Jaaaértem. Én elhiszem, hogy csinos vagy, ha már ennyit hangoztatod.:) Képzeld, milyen lennél szingliként.:)) Jó, csak viccelek. Nem értek én ehhöz, de azt látom, hogy azért a házasság joban leharcolja az ismerőseimet, mint a nemházasság.

Father Justice (törölt) 2010.11.19. 15:27:36

@Caddy: Akkor péntekenként sűrűbben benézek majd. ;)

@Kytia: Jelentkezem. :) Mindez a gyakorlatban is kiválóan működik, csak nem mindenkinél. A férfiak nagy része függetleníteni tudja az érzelmeket a szextől, de mivel a nők nagy része nem, a nemalfák gyakorta kénytelenek szerelmet hazudni a szexért. Nem tudom, ez a jelenség feltűnt-e már valaha? :) A nőknek azt a részét azonban, akik benne vannak a csaksunázásban, mindamellett csinosak, önállóak, nem kell nekik a körítés és a színészkedés, ritka kincsként kezeli az ember. Pontosan azért, mert nagyon kevesen vannak. Miért lenne időpocsékolás, ha hébe-hóba nemcsak dugás van, hanem közös programok is? Vagy minden randi időpocsékolás, ami nem klasszik párkapcsolatot készít elő? :)

Caddy 2010.11.19. 15:32:07

@nosce: figyelj ez már nekem sok egyébként így péntek délután. Ezt már elképzelni sem tudom. D

@Kytia: ja kérem itt mélyebb problémák vannak. :D Nem simulunk bele a szarba, mert megkeseredett és gonosz életünk lesz, és mi boldogan akarunk. :)

@Father Justice: ehh. Kéne már egy jót dumálnunk inkább. :)
Aha, szerintem könnyebb, ha csak találka van, mert ha randi, akkor már a nő többet gondol.

Hurri Kán 2010.11.19. 15:33:15

@Father Justice: Miért, a dugás az nem közös program :DDD?

nosce 2010.11.19. 15:34:47

@Caddy:
pedig nem nehéz :) mindkettőnek van tartós kapcsolata :)

nosce 2010.11.19. 15:35:21

@gyvy:
de, a legközösebb :)

fumerin 2010.11.19. 15:49:46

@Kytia: Nem akarom elképzelni, miután a hatodik utód már tervben van:)))

fumerin 2010.11.19. 15:52:21

@nosce: Kösz! Nem rossz, még iszom egyet és tökéletes lesz:)

fumerin 2010.11.19. 15:57:11

@kabátnyúl: Elnök? Vagy mezei?
Ámen!

nosce 2010.11.19. 16:01:59

@fumerin:
kabátnyul helyében akkor már inkább fődíj lennék :)

nosce 2010.11.19. 16:35:06

'továbbiakat ez meg megy az esőhöz :)
www.youtube.com/watch?v=P1FJ7uwBrg4

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 16:47:56

@gyvy: "egy jól sikerült előadóművészi est" erre kíváncsi volnék. (Lehet, hogy az is maradok, de hát ilyen ez a szelávííí.:D)

tőzegmalac 2010.11.19. 16:58:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: jó reggelt hercegnő!:-)
te is indulsz vagy... :-D

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 17:04:10

@kabátnyúl: szianyusz!:-) Dehogy, ahhoz külön kategóriát kellene kitalálni.:-)

fumerin 2010.11.19. 17:09:26

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A kategória neve: Legszexibmagasiqval!
Simán!

tőzegmalac 2010.11.19. 17:11:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: találunk.
az öltözőben megbeszéljük:-)

mizu?

tőzegmalac 2010.11.19. 17:13:08

@fumerin: mindenkit külön értékelek:)

fumerin 2010.11.19. 17:14:59

@kabátnyúl: És igazad van!
Kell egy kis regenerálódás az eldöntendő kérdések előtt:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.19. 17:17:39

@fumerin: mijazaziq?:D:D (Már a feltételezés is jól esett, köszönöm.:-))) Jó ünneplést mára, gondolunk rád:-)

@kabátnyúl: legtarkibb tarki?:-) Minden rendben, csak most rohanok. Remélem, veled is.:-)

sziasztok

fumerin 2010.11.19. 17:35:09

@kabátnyúl: Megvan a maccsom! :)
Most gyűjtök a snapszerre:DDD

Hurri Kán 2010.11.19. 22:11:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Egyszeri és megismételhetetlen alkalom volt. És spontán jött,hárman énekeltünk: egy barátom én és a C2H5OH :DDD

Hurri Kán 2010.11.19. 23:38:40

@kabátnyúl:
Nem, de köztudott hogy az alkohol öl butít és karbonsavval észtert képez :DD

tőzegmalac 2010.11.19. 23:44:13

@gyvy: ááááha
szóval az elvonóról írsz:P

Hurri Kán 2010.11.19. 23:46:14

@kabátnyúl: nem, hanem az alkoholról :DDDD

tőzegmalac 2010.11.19. 23:50:00

@gyvy: úgy látom már van... :DDD

Hurri Kán 2010.11.19. 23:51:30

@kabátnyúl:
nincs.... De az elvonási tünetek is csodákra képesek ám ;)

órarugógerincű (törölt) 2010.11.22. 16:48:29

"Hogy megtartsam őt, mintapasi lettem, ajándékok, rendrakás, házimunka, szerelmes sms-esek, minden, ami hányingerkeltő. "

Na látod, itt tulajdonképpen saját száddal (bocs, ujjaiddal) mondtad el, mitől kerültél ismét lapátra. Ha nem megy a romantika, ne erőltesd, mert messziről bűzlik, hogy csak műbalhé. Ha nem vagy romantikus alkat, keress olyan nőt, aki nem igényli a nyáladzást. Van olyan. Ezzel a csajjal meg hagyjátok már békén egymást, jobb lesz mindkettőtöknek.

Az utolsó mondatod a csaj apjáról meg elég gáz; magadról állítottál ki vele bizonyítványt.

hopp-hopp 2010.11.22. 20:45:34

hááát fiatalember - ha látta hogy a hölgyike ilyen se veled, majd mással, majd újra veled - miért nem értette meg hogy nem kell ő sem sok időre.

plusz nincsen joga apucit vagy anyucit minősíteni.
tényleg süt belőled a sértett-hím sebzett dühe. FÖLÖSLEGES.

képzeld az a csaj, egyszer majd megáll - és nem melletted.
te meg szépen megjátszhatod a mintapasit valami másik nő mellett - és a hányingeredre vegyél valami pirulát a patikában, jó?

pettingelek 2010.11.23. 12:12:59

Nem értem minek kell egyetlen egy rüfkénél leragadni! Annyi muff van a világon! Ha nem tetszik neki valami, akkor hagyni kell had menjen a büdös k anyjába! Majd pofára esik! Rühedelem népség!

Niobe 2010.11.24. 16:02:51

@Father Justice ♋: És listával jársz randizni, és pipálod? :)
(Mint az Ugly Truthban a csaj...?) ;)

Amúgy ez abszolút a sértettség levele. Rá tetszett fázni, kedves posztoló, méghozzá többszörösen. A kislányt meg, ha újra elment, pokolian nem fogja érdekelni, mit hova posztolsz... lépj tovább!
Több szerencsét.

joemann 2010.11.30. 22:23:18

az elején nem értettem, levél felvezetőjében hogy miért említik a sértettséget mert nem ezt éreztem, de aztán tényleg kibújt a szög a zsákból.

joemann 2010.11.30. 22:28:31

meg ez a "sokadszor is jöjjünk össze hiába hogy nem változott egyikünk sem" nem tudom mennyire tuti, szerintem alacsony önbecsülésre vall. Mindenesetre ez egy jó cikk erre a problémára:
http://www.puafestival.com/forum/onfejlesztes-bels-jatek/te-vagy-a-fnyeremeny!/

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.03.24. 11:47:43

"azt mondta, hogy „mi csak barátok vagyunk amúgy is”. Hát én nem így éreztem."

Ezt megbeszéltétek? Egyáltalán szóba került-e, (nem rögtön azonnal, de rövidesen), hogy te úgy gondolod, esetleg újrakezdhetnétek?
süti beállítások módosítása