Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltam a lányt és bűnhődtem érte

2010. december 17. 07:58 - Panni CsP

„Közös megegyezéssel szakítottunk és nem rinyáltam, hogy „jaj, ne már!” Vétkeztem, bűnhődtem” – egy egyenes és korrekt, mégis könnyelmű pasi beszámolója következik, aki egyetlen éjszakáért egy hosszú távú kapcsolatnak mondhatott búcsút. Nem volt könnyes jelenet, sem magyarázkodás, csak a száraz elválás. Most megtudhatod, hogyan viseld el méltósággal saját félrelépésed.

 

Történetemmel nem szeretnék példát statuálni, vagy tanulságként felhívni rá a figyelmet, sem önostorozást végrehajtani, pusztán elmesélni, hogy én hogyan jártam. Pasi vagyok, 26 éves. Volt egy barátnőm hónapokkal ezelőtt, másfél évig voltunk együtt. Szerettük egymást. Csak egyszer léptem félre és azonnal meg is bűnhődtem érte. Együtt voltunk egy házibulin, ahol az a lány is megfordult, akivel gyakran összefutottunk ilyen-olyan bulikon. Ilyenkor mindig kacérkodunk egymással (csak viccből) hogy így szexelünk, meg úgy, ezt meg azt csinálnám veled az ágyban. Hát ezen az estén a szavak valósággá értek. Egymásnak estünk.

A viccelődéseink mindig a barátnőm füle hallatára történtek, néha még ő is beszállt egy-egy replikával. De viccnek vette ő is. Szóval ezen a bulin voltunk, a barátnőm pedig szólt nekem, hogy ne haragudjak, de tele van a feje füsttel, meg túl hangos itt neki már minden - hazasétál. Mondom, jó, ha nem bánja én még maradok. Elment. Közben a csaj elkezdett közeledni, kicsit már közönséges is volt. Aztán az erkélyre mentünk, ahol elkapta a fejemet és lesmárolt – ilyet addig sosem tapasztaltam. Nagyon bejött ez a rámenősség. Nem tudtam és nem is akartam ellenállni neki. Nem volt tétje - illetve volt, de leszartam. Becibáltam egy üres hálószobába és lefeküdtem vele. Nem volt jó, nem érte meg. Reggel nyílik az ajtó. A barátnőm volt. Én és a csaj egy ágyban fekszünk, pucéran. Félreértés kizárt. A szőnyegen szanaszét kotongumi csomagolás, és gombócba gyűrt papír zsebkendő. Nincs értelme a szavaknak, nem is szólaltunk meg. Amikor kifordult a szobából, én utána mentem (mi mást tehettem volna? Ha nem megyek az a baj, ha megyek, az a baj) nem volt értelme mentegetőzni - és csak annyit kérdeztem tőle, hogy miért jött vissza. Azt felelte, hogy nem találta otthon a mobilját, azt hitte, itt hagyta. Hiába csörgette az öccse telefonjáról, le volt halkítva. Később otthon találta meg az előszobában. Szóval a telefonjáért jött vissza… és értem. Ezután közös megegyezéssel szakítottunk és nem rinyáltam, hogy „jaj, ne már!” Vétkeztem, bűnhődtem és így kerek a történet. Azt mondta, érezte, hogy egyszer ez megtörténik. Nem volt rám mérges. Megbántam, mert szerettem őt, nagyon nem érte meg az az egy éjszaka… de a vereséget méltósággal kell elviselni. Hiányzik.

 
294 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr832521116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barry Kent 2010.12.17. 13:01:09

@fumerin:
Csak próbáltam követni amit mooon írt :)

fumerin 2010.12.17. 13:01:17

@gyvy: Nem tudom, de már berendezkedtem különböző "cilinekkel":DDD
Csak estig várnom kell a bevételükhöz:(
:DD

Barry Kent 2010.12.17. 13:09:23

@alfonzina, a főnyomi:
Egyébként most hogy magamba szálltam, reggelivel kedveskedni is nyomiság, hisz ő csak a szex miatt ment fel.

summerstorm 2010.12.17. 13:10:50

@gyvy:

ezt most pont nem értem, de mindegy... :)

@Barry Kent:

hát nade ugye :D?

@fumerin:
penicilin, semicilin .... őőőő most nem jut több eszembe...

@alfonzina, a főnyomi:
ááá, az alig látszik... most pl szinte el is tűnt :D

fumerin 2010.12.17. 13:14:19

@mooon:): Én kemikáliát:O Soha!
Söricilin, szopicilin...:D
Végül is izzadni kell, a szervezet majd dolgozik:)

Rebelde 2010.12.17. 13:16:03

"Azért egy ilyen apró botlás miatt masszívan eltúlzott büntetésnek érzem, hogy keresnie kell(ett) egy másik Gizit állandópunci + felezettrezsi konstrukcióra."

szerinted:P azért megnézném mit szólnál, ha egy ilyen kicsit botorkáló csaj lenne a barátnőd és egy ilyen szembesülés után megkapnád szenvtelenül aminek jöttél vissza kérdést?

most a posztíró méltóságteljesnek tekinti magát attól mert nem könyörgött bocsiért?? ugyan már, egyrészt nagy szerelem nem volt, másrészt meg legalább egy elnézést, egy kretén voltam vagy valami???

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 13:16:24

@nosce: újratárgyalni mindig ér, szerintem. Aztán vagy tudjuk, vagy nem.:-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 13:16:46

@mooon:): én már egyszer láttam, szóval létezik.:D

@Barry Kent: akkor abszolút nyomi vagy..:))

Kytia 2010.12.17. 13:31:35

Gyönyörű ez a poszt. Csak viccből flörtöltünk. Aztán dugtunk. Persze, csak viccből. Barátnőm rajtakap, de azért még kérdőre vonom, hogy miért jött vissza...
Pluszben még az is felmerült bennem, hogy a csaj esetleg CsP-olvasó, mert olyan aranyosan esedezik itt nekünk a srác, hogy "akkor nem mondtam, de nem bíjjjok nélküle élni".

Kis köcsög vagy, megérdemelted.:DDD Új ribi meg lepattant, mi?

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 13:32:47

@Barry Kent: és még a végén azt hiszi, hogy hízlalni akarod :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 13:34:03

@alfonzina, a főnyomi: én már kaptam az elöbb: az eszest. :) De nem bánom, halmoozhatjuk is az élvezeteket :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:37:37

Na, reggelisek :)

Most nem azé', de nemcsak egyéjszakásnak nem csinálok, hanem többéjszakásnak sem :)
Tehát nem nyomi vagyok, hanem egy vérbeli geci :))))
(mentségemre szóljon, hogy mindenki jobban jár, ha felkelés után 1 óra hosszáig hagy ébredni :D)

summerstorm 2010.12.17. 13:39:23

nekem ilyen plusz a nyomi mellé még nincs.... :((((((
én is akajok....
én is én is!!

(oviban ér ilyeneket mondani....)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:39:45

re: poszt
Állati undorító, ahogy a hím viccnek próbálja eladni a fantáziáit. Mint tudjuk, dugás lehetősége esetén a hímek vér komolyan beszélnek, de vicceskedve adják elő, hogy felsülés esetén komolytalannak tűnhessen az ötlet.
Mondjuk nem értem, ehhez minek a közönség - bár égni így nagyobbat lehet, az is biztos.

Kytia 2010.12.17. 13:41:26

@Father Justice ♋: "Ahol félrekúrás van egy mindkét részről klasszikusnak tekintett párkapcsolatban, ott érzelmekről nem beszélhetünk. Legfeljebb olyasmiről, amit annak hazudtak vagy hazudnak."

Na, végre valaki ilyet is mond. Egyetértek. Most épp a hiányérzet az, amire a srác a "szerettem" kifejezést használja.

Hurri Kán 2010.12.17. 13:43:42

@mooon:):
Jól megd...lak aztán eltűnsz :DDDD

blah 2010.12.17. 13:44:57

aki pasinak hívja magát az eleve buher, szóval nem lett volna jövője a dolognak úgyse...

Kósza 2010.12.17. 13:48:35

@Zsit (nyau és rémizé): a poszt szerint a hím vicceskedésében két szuka is aktívan közreműködött, vagy csak én értem félre?

Barry Kent 2010.12.17. 13:49:12

@alfonzina, a főnyomi:
Menthetetlen és abszolút nyomi :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:52:02

@Kósza:
biztos nem hittek a fülüknek :)
(nemrégiben fedeztem fel én is ezt a tényt, amit feljebb írtam - én sem tudtam mit kezdeni a viccesfiúval, mert ugye humorként kissé fájt nekem, komolyan meg még sem lehetett venni, mert fülig ért a szája közben)
Vagy esetleg édeshármas? vagy Atyának lesz igaza, vagy Julának.

Ehhh, ma igen kompromisszumkész vagyok :D

És most el, mert szükségem van a fogaimra :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 13:53:24

@Dr. Jula Watson: ezért megtapsoltalak gondolatban - hangosan csak azért nem, mert a főnök azt hinné, neki örülök ennyire.:-)

summerstorm 2010.12.17. 13:54:46

@gyvy:

max jól megd...gsz valaki mást, és az eltűnik :DDD

az én időmben még nem dívott a varázspálca...
egyébként meg legalább ilyen hatásos az ajtón kilök módszer :D

Kósza 2010.12.17. 13:55:23

@Zsit (nyau és rémizé): miért nem esett arról idáig szó, hogy az egyik spiné simán rámászik a fickóra, akinek 2 perce még ott volt a csaja? Ez miféle női magatartás, szolidaritás?!
Szerintem ez is csak azt bizonyítja, hogy egy fikarcnyival sem vagytok nálunk jobbak, hűségesebbek, becsületesebbek!
Még ha csak ez bizonyítaná! :):)

Barry Kent 2010.12.17. 13:56:18

@Kósza:
Jól értetted, ezt írta.

Hurri Kán 2010.12.17. 13:59:21

@mooon:):
mennyivel jobb a varázspálca mint éjnek idején lökdösődni ;-)

@alfonzina, a főnyomi: én is szeretnék :))

@Kósza: Valószínűleg csak azért mászott rá mert látta hogy amúgy sem illenek össze. Kvázi segíteni akart csak a másiknak, mivel látta hogy a kapcsolat úgy is az utolsókat rúgja, hogy hamarabb tudjon dönteni. Ez mi ha nem szolidaritás? :))

fumerin 2010.12.17. 14:01:17

@Kósza: Egy igazi nő nem csinál ilyen dolgokat! Vár vele két napot:DDD

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 14:01:39

@gyvy: "Ez mi ha nem szolidaritás? :))" Cinizmus. :)

Hurri Kán 2010.12.17. 14:02:26

@Father Justice ♋:
A cinizmusnál kevés dolog áll tőlem távolabb :DDD

Kósza 2010.12.17. 14:05:23

@gyvy: nyalvánvaló,... a nagy segítőkészségében másnap spiné2 bizonyára fel is hívta volna spiné1-et, hogy tájékoztassa, milyen megbízhatatlan, tróger faszija van, aki végigdugta vele az éjszakát,... de elég felejthető az ágyban, tenné hozzá vígasztalóan.

Sanity 2010.12.17. 14:05:50

@mooon:): Kedves mooon, nincs azzal semmi gond, ha másként látjuk a dolgokat. Örülnék, ha konstruktívan is leírnád, mi a bajod a hozzáállásommal. Az, ha más véleményen vagyunk, nem jelenti még azt, hogy le kell hülyézni a másikat. De lehet, csak én gondolom így.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A gyerek már más téma, értem a felvetésed. Én személy szerint egy általad leírt ennyire nyitott (kötöttségek nélküli) kapcsolatban biztos nem vállalnék gyereket. Annál sokkal szorosabb kötelék szükséges. De ez egy részletkérdés, amivel kapcsolatban sokkal sokkal több részletet kellene ismerni, így csak a levegőbe lehet kb beszélni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 14:06:52

@gyvy: hamis nyomi.:)

@Barry Kent: miért menthetetlen? olyan nincs.:)
minden nyomi alapvetően szeretne egy normális kapcsolatot, de nem megy bele minden szarba, csak,hogy ne legyen egyedül. ez a nyomiság lényege. előbb-utóbb minden nyomi megleli a saját nyomiját..:D

Hurri Kán 2010.12.17. 14:09:38

@Kósza:
Még mindig jobb mintha azt mondja hogy tök jó az ágyban, ezért se érti hogy miért akarja otthagyni...

Kósza 2010.12.17. 14:10:56

@alfonzina, a főnyomi: dícséretes az optimizmusod, és arról se felejtkezz meg, hogy egy idő után már elég lesz, ha a szar hagyja magát feltenni a polcra, és máris lekvárnak fogod nézni! :)

Barry Kent 2010.12.17. 14:11:11

@alfonzina, a főnyomi:
Jó, visszaszívom, mielőtt még szakadár nyomivá lennék :)
Ráadásul még igaz is amit írtál :)

summerstorm 2010.12.17. 14:20:10

@Sanity:

Erről nem kell túl bő konstruktív leírás.
Amiről te beszélsz, az nem kapcsolat.
Azt úgy hívják, hogy paplanpajtás...

Ennyi. Csak a fogalmi tévesztés elkerülése érdekében mondom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 14:35:05

@Sanity: ezt az "ennyire nyitott kapcsolat" dolgot fejtsd már ki, légy szíves. Arról beszélünk, hogy komoly - gyerekvállalós, együttélős, családalapítós - párkapcsolatnál új kompromisszumokat kell kötni? Vagy netán arról, hogy a nőihölgy partner azért mégse favorizálja a nyitott kapcsolatot, vágyain - férfivel ellentétben - legyen már úrrá? Vagy akkor hogy? Az már szinte másodlagos, hogy nyitott felállásnál min. 4 ember őszinteségében bízni - akár születésszabályozás tekintetében is - minden alapot nélkülöző naivitás volna.:-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 14:50:10

@Kósza: tíz kapcsolatból a környezetedben hány igazán értékelhető? és hányért adnál egy lyukas garast, hogy öt év múlva is együtt lesznek?

@Barry Kent: én valamiért azt hittem, te is hamis nyomi vagy.:)
ezek szerint normál nyomi..:)))

AndOr01 2010.12.17. 14:54:44

Hát igen...
Én is sokat gondolkodtam, hogy a csajok következő két igényének hogyan lehet megfelelni egyszerre:

1. Legyek Férfi!
2. Ne legyek Férfi!

:)

Kósza 2010.12.17. 14:58:39

@alfonzina, a főnyomi: ezért ajánlom szíves figyelmedbe mai első hozzászólásomat! :)

phaszfej 2010.12.17. 15:00:02

egy pasi sosem hívja magát pasinak. kivéve, ha buzi.

summerstorm 2010.12.17. 15:01:47

@phaszfej:

milyen szépen mondtad :D...

phaszfej 2010.12.17. 15:05:31

Aki a nőjét hagyja egyedül hazamenni: buzi.
Aki hagyja magát lesmárolni: buzi.
Aki lebukáskor a nője után rohan: buzi.
Aki a nagy megbánást nyilvánosan adja elő: buzi.

Kytia 2010.12.17. 15:16:13

A nyitott kapcsolatot mindig az erőlteti, aki elméletben több emberrel szeretne dugni. Aztán meg az sértődik meg a legjobban, amikor kiderül, hogy a másik komolyan vette.:)))
Konkrét sztori: Srác aszongya a lánynak: "Csinálsz, amit akarsz, de én nem fogom visszafogni magam." Később kiderül, ezt a bejelentését követően a lány orális örömökben részesített egy másik fiút egy buliban. Komolyan vette, mit csináljunk.:) Srác persze kidobta és kb. 30 év után is sértett hangon mesélte a sztorit.:)))
Egy szó, mint száz: bizalmi kapcsolatra vágyik az ember, nem átjáróházra. Valahogy a végén mindig kiderül. Persze szereti úgy érezni, hogy a maga számára azért nyitva vannak a kapuk...

repecs 2010.12.17. 15:16:53

Hát ha neked ez a szeretet akkor az amit te szeretetnek nevezel egy kalap szart sem ér. Az rendben hogy vétkeztél bűnhődtél, de az aki szeretet és megbántottál azzal mi történt? Megvonta a vállát és így jártunk. Vagy kitalált az egész vagy már rohadtul unták egymást.

Kytia 2010.12.17. 15:17:06

@phaszfej: Aki egy kommentben 4x használja a buzi szót: BUZI.:))

Kósza 2010.12.17. 15:17:26

@gyvy: aki még a nevében is megemlíti a faszt, az nyilvánvalóan buzi :)

phaszfej 2010.12.17. 15:18:36

@gyvy:

Aki 2 mondatnál többet ír egy ilyen történetről, az csak locsog, agyal, magyaráz, mellébeszél, tehát: buzi.

Hurri Kán 2010.12.17. 15:20:46

Mennyi megfejtés érkezett :))

Kósza 2010.12.17. 15:21:07

@phaszfej: ez hány mondat?
phaszfej 2010.12.17. 15:05:31
Aki a nőjét hagyja egyedül hazamenni: buzi.
Aki hagyja magát lesmárolni: buzi.
Aki lebukáskor a nője után rohan: buzi.
Aki a nagy megbánást nyilvánosan adja elő: buzi.

Kytia 2010.12.17. 15:22:28

Egyszerűsítsünk: MINDENKI BUZI!

phaszfej 2010.12.17. 15:22:54

@Kytia: Nem is mondtam, hogy nem vagyok buzi. Küzdök a buziságom ellen, mert a buziság kinyírja a férfit, zülleszti a társadalmat és boldogtalanná teszi a nőket. Legyenek buzik, én csípem őket, de ne legyenek rossz buzik. Márpedig a legtöbb hetero férfi rossz buzi.

Kósza 2010.12.17. 15:24:56

@Kytia: rendben, de akkor én rossz buzi vagyok! :)

Hurri Kán 2010.12.17. 15:30:07

@Kósza: Tiltakozom, nem vagyok önző :)

Netuddki. 2010.12.17. 15:30:11

"Pasi vagyok..."

Vascső!

summerstorm 2010.12.17. 15:31:22

@Kósza: drága

hogy ti ezt milyen szépen megasszotátok mind...

Kytia 2010.12.17. 15:31:24

@phaszfej: Tiltakozom. Nem teszi boldogtalanná a nőket. A felvállaltan buzikból lesznek a legjobb barátok, és a nőtársadalom köztudottan abból szenved a legnagyobb hiányt.

@Kósza: Én is.:)

summerstorm 2010.12.17. 15:34:27

beszéljünk a britt tudósokróll...
biztos tudnak erre valami statisztikát...

Kósza 2010.12.17. 15:38:31

@mooon:): a Belga tudja a royal frankót :)

indapass90210 2010.12.17. 15:54:37

Azt, hogy pina, írta már valaki?

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 16:00:02

@phaszfej: akkor csak az nem buzi, aki félrelép. Ez maradt a posztból.:D

phaszfej 2010.12.17. 16:07:15

Ne haragudjatok, leállt az agyműködésem. Nincs már több kérdés és válasz a fejemben. Teljesen kiégtek a zagysejtjeim. A fejem egy színültig telt zagytározó.

Sanity 2010.12.17. 16:10:45

@mooon:): Az, hogy nem kapcsolat, az a te definícióid szerint van. Én ezt elfogadom. Az más kérdés, hogy én nem az alapján definiálnám a kapcsolat fogalmát, hogy azzal az egy emberre dugsz-e éppen. Lehet, hogy neked ez egy sarokpont, de hidd el, másnak nem.
Ezen az egy ponton áll vagy bukik nálad az egész, ezt látom. De ezen kívül mégis mivel van a baj? Azzal, hogy nyíltan megmondod a másiknak, hogy te mit akarsz? Akár tetszik neki akár nem? Vagy hogy a nyitott kapcsolat azt jelenti nálad, hogy fűvel fával dugsz, és az a csaj akivel együtt vagy azt pont annyira fontos mint az akivel egy éjszakát vagy (nálam pont nem)?
Tényleg nem értelek.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mint mondtam, a gyerek témáról nem tudok mit mondani, az már lényegesen komplexebb.
De röviden a válaszodhoz kapcsolódva én azért megkülönböztetém azt a kapcsolatot, ahol effektíve összejárnak, és közben mindenkinek van x állandó partnere (ez pl egy igencsak nyitott "kapcsolat") attól, amikor együtt laknak, közös kasszán, a társaságuk egy párként ismeri őket, de nem monogám kapcsolatban vannak.

Kompromisszumokkal kapcsolatban meg pont azt mondtam, hogy minél kevesebb szükséges egy adott kapcsolathoz, annál jobb. Annál inkább működőképes hosszú távon. Ha a csaj kb egy domina, és a srác pedig ténlyegesen szereti ha irányítják, és nem neki a kell a döntéseket meghozni, akkor lényegesen kevesebb a kompromisszum, mint ha 2 domináns ember lenne együtt.

Az meg, hogy ha valakinek közben megváltoztak a preferenciái, előfordulhat. Egy nyílt, őszinte kapcsolatban meg lehet ezt beszélni.

De mégegyszer, csak a téma rövidre zárásaként mondom. Nem az a lényeg, hogy monogám, vagy összevissza dugós, vagy akármilyen kapcsolatban vagy. Mindegyik működhet, és kívülről semennyire sem lehet ezeket megítélni.
Én amellett emeltem fel a hangom, hogy merjenek az emberek nyíltak lenni, és vállalni azt, amit akarnak, amire vágynak. Ha több nővel akar lenni, akkor azt. Ha nem oda akar összeköltözni akkor azt. Ezzel sok-sok későbbi problémát meg lehet oldani.
És talán a legfontosabb, hogy azt, akivel együtt vagy, így megkíméled a lehetséges későbbi csalódástól (olyantól mint a posztban történt), és nem egy érzelmi roncsot hagysz magad után. Persze erre lehet az a válasz, hogy "jaj, de hát a lány azt hitte, hogy majd megváltozol, stb.." - pont emiatt fontos az, hogy tudja a másik, komolyan beszélsz, és elfogadja amit mondasz.

Hurri Kán 2010.12.17. 16:15:34

@phaszfej:
Eddig sem lehetett túl intenzív.

phaszfej 2010.12.17. 16:24:23

@gyvy: De ma végleg leállt.

indapass90210 2010.12.17. 16:25:50

@phaszfej: te, a múltkori csajjal, valami barbi vagy miafaszom a nickje, aki jelentkezett a felhívásodra, azzal mi lett?

phaszfej 2010.12.17. 16:28:43

@Dövan: Kiderült, hogy az a csaj is én voltam. Ha még nem tűnt volna föl, skizo is vagyok. Kivertem magamra a tükörben.

phaszfej 2010.12.17. 16:29:33

Bassza meg! Lehet, hogy őrült vagyok.

indapass90210 2010.12.17. 16:34:56

@phaszfej: legalább kiderült, hogy nem érdemes a csajokkal őszintének lenni. Mindig szükség lesz mindenféle randimeghívásokra akkor is, amikor csak dugni akarunk...

Pedig már reménykedtem.

[c] 2010.12.17. 16:58:08

Mennyire rühellem, amikor a félrelépő jön az önigazoló dumával, hogy "ááá, ez nem is megcsalás, mert csak... bla-bla", meg amikor a megcsalt félre keni a felelősséget ("különben is, ha jól szopott volna, akkor nem csaltam volna meg, há nem? há de"), hogy a végén még őt kellene sajnálni.

Szerencsére a posztban egyik sem fordul elő.
Korrekt.

Azért kíváncsi lettem volna, mit tesz vagy nem tesz, ha nem bukik le.

venszivar 2010.12.17. 17:08:20

@phaszfej: Inkább egy BAROM,ÁLLAT.

deflorator 2010.12.17. 17:17:23

Nem az a baj, hogy félreléptél, hanem hogy lebuktál. Ez utóbbi megbocsáthatatlan.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 17:37:32

@Kósza:
na mondjuk ez meg a másik
Bocsásson meg, Herr Kapitän, némileg felületesen olvastam, tengersok dógoznivaló akadt mára :S

deflorator 2010.12.17. 18:12:27

Ha valaki szégyell valamit akkor vagy ne kövesse el a tettet, vagy győződjön meg arról, hogy titokban marad. De ha már meg is dugta azt a lányt a házibuliban, miért aludt utána ott?
Egy körültekintő és tapintatos ember pontosan felméri a tettei következményét és a lebukás kockázatát igyekszik minimálisra csökkenteni. A posztban felvázolt lebukást el lehetett volna kerülni, kimagyarázni viszont nagyon nehéz, hiszen pillanatnyi megingásból biztosan nem alszik ott, legkésőbb a második menet után kitisztulhatott volna annyira az agya, hogy ideje haza indulni.
A fenti esemény a csökkent értelmi képesség, a tapintatlanság és az érzéketlenség különös keveréke.

Kelly és a szexi dög 2010.12.17. 18:37:27

Micsoda egy kis rinyáló szarkupac!

Esztétikus Kritikus 2010.12.17. 18:38:42

Húúúúú
Bulibandugott lány ordas ribancnak tűnik így első blikkre: sikamlós beszélgetéseket folytat egy fickóval, annak barátnője jelenlétében (az meg szóvá sem teszi)? A verbális felhúzás is szexuális ingerlés, ráadásul csúnya provokáció is a barátnő előtt. Persze a fene tudja, hogy nézne ki a sztori az ő szemszögéből. Vannak olyan lányok, akik szeretik a következmények nélküli flörtölgetést, talán ő is ilyen, de az is lehet, hogy a pasas fújta fel.

Mr Korrekt meg egyáltalán nem olyan korrekt, mint amilyennek tűnik: ha egy buliban estek egymásnak, annak közönsége volt, és ez bizony nem ártalmatlan botlás. Ártalmatlan botlás az, amikor az ember részegen félrelép, de nem lesz következménye, mert nincs rá tanú. Tehát idő kérdése lett volna, hogy kiderüljön a kamaty, nem kell ehhez in flagranti.

De ez a történet nekem annyira kilúgozottnak tűnik, hogy szinte hiteltelen. vagy nem így történt, vagy meg se történt.

Na mindegy, a tanulság az, hogy ha valaki nem akarja szétbarmolni a kapcsolatát, legalább diszkréten lépjen félre, ha már.

ibafaipap 2010.12.17. 20:51:45

Először is, mi az, hogy pasi vagyok! Egy férfi ne mondja már magára, hogy pasi! Ez olyan kibaszott buzis, hogy nem igaz. Mi a másik? Ja, csak ez volt.

Nebameg 2010.12.17. 21:43:09

@ibafaipap: Azt hittem, csak engem idegesít :))))

ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.18. 07:30:28

Nézd a jó oldalát!

A lányt, akivel félreléptél, legalább "nem húzzák az orrodra" :-D

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.12.18. 11:48:12

A logisztikát nem értem - kinél nyílt az ajtó? De egy a lényeg, az ilyen viccelődés (ezt csinálnám, meg azt) soha nem viccelődés. És mocskos nagy taplóság a párod előtt játszani mással. Nem vette poénnak, hidd el. Talán annak akarta venni. És ez tök független attól, hogy később végül meghúztad a másik csajt.

nyesi 2010.12.18. 12:08:35

Egy köcsög paraszt vagy. Mit vársz megértést? jól tette a lány, hogy szakított. Semmirekellő.

KCB 2010.12.18. 12:19:07

@nyesi: Nem várt megértést az elején leírta. Csak nem te is így jártál hogy így bepöccentél rajta?

Szerintem ez a kapcsolat nem is volt komoly. Csak megszokásból hiányzik. Legalább volt egy ilyened is. Majd a karosszékben mosolyogsz rajta és egyáltalán nem fogod bánni. Ha a csajod is ott volt mikor viccelődtetek (ami kvázi flört volt) akkor neki sem lehetett újdonság, no meg az hogy ilyen könnyen dobott. Nem kizárt hogy ő is kifelé kacsingatott. Tanúlság, hogy ha lefekszel valakivel, ne aludj vele. Ennyi.

KCB 2010.12.18. 12:21:13

@Kelly és a szexi dög: Nem rinyált, csak elmondta. Érdekes egyesekben hogy kiveri a biztosítékot...

Eléggé megkeseredett emberek vannak itt...

KCB 2010.12.18. 12:22:23

@phaszfej: Aki gyakran mondogatja a másikra hogy buzi, az meg látens buzi.

nyesi 2010.12.18. 13:09:29

@Kerek Perec: Nem pöccentem be és nem így jártam. Csak be akartam szólni. Ennyi. Szórakoztatnak az ilyen emberek, akik megosztják a szánalmas életüket másokkal. Ezért olvasok blogot is.

Gondolom Te meg mindenkinek válaszolsz és megmondod a tutit. Te is szórakoztatsz. Köszi!

2010.12.18. 13:10:00

@Barry Kent: Túl könnyen ment, igaz. De a csaj is túl könnyen vette. Vsz. ő is félrekúrogatott, csak nem bukott le :-)

2010.12.18. 13:30:21

@Barry Kent: Persze, hogy rámászott később is, és most mindkettő cejejmesz, ásó, kapa, nagyharang. Majd folytatódik a poszt, idővel :-) Én is genyóbéka vagyok?

2010.12.18. 14:29:41

@Caddy: Hát még ha tudnád, hogy a _bevallott_ átlag a 16-18, a valódi meg ennél jóval kevesebb (14-15) :-)

2010.12.18. 15:21:51

@Kerek Perec: Hát ennél talán kicsit több, de ennyi minimum.

Peetee 2011.01.17. 15:24:33

Ez így kerek, korrekt.
Férfiember viselje feszített vállal a következméneket.
süti beállítások módosítása