Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megcsaltam a lányt és bűnhődtem érte

2010. december 17. 07:58 - Panni CsP

„Közös megegyezéssel szakítottunk és nem rinyáltam, hogy „jaj, ne már!” Vétkeztem, bűnhődtem” – egy egyenes és korrekt, mégis könnyelmű pasi beszámolója következik, aki egyetlen éjszakáért egy hosszú távú kapcsolatnak mondhatott búcsút. Nem volt könnyes jelenet, sem magyarázkodás, csak a száraz elválás. Most megtudhatod, hogyan viseld el méltósággal saját félrelépésed.

 

Történetemmel nem szeretnék példát statuálni, vagy tanulságként felhívni rá a figyelmet, sem önostorozást végrehajtani, pusztán elmesélni, hogy én hogyan jártam. Pasi vagyok, 26 éves. Volt egy barátnőm hónapokkal ezelőtt, másfél évig voltunk együtt. Szerettük egymást. Csak egyszer léptem félre és azonnal meg is bűnhődtem érte. Együtt voltunk egy házibulin, ahol az a lány is megfordult, akivel gyakran összefutottunk ilyen-olyan bulikon. Ilyenkor mindig kacérkodunk egymással (csak viccből) hogy így szexelünk, meg úgy, ezt meg azt csinálnám veled az ágyban. Hát ezen az estén a szavak valósággá értek. Egymásnak estünk.

A viccelődéseink mindig a barátnőm füle hallatára történtek, néha még ő is beszállt egy-egy replikával. De viccnek vette ő is. Szóval ezen a bulin voltunk, a barátnőm pedig szólt nekem, hogy ne haragudjak, de tele van a feje füsttel, meg túl hangos itt neki már minden - hazasétál. Mondom, jó, ha nem bánja én még maradok. Elment. Közben a csaj elkezdett közeledni, kicsit már közönséges is volt. Aztán az erkélyre mentünk, ahol elkapta a fejemet és lesmárolt – ilyet addig sosem tapasztaltam. Nagyon bejött ez a rámenősség. Nem tudtam és nem is akartam ellenállni neki. Nem volt tétje - illetve volt, de leszartam. Becibáltam egy üres hálószobába és lefeküdtem vele. Nem volt jó, nem érte meg. Reggel nyílik az ajtó. A barátnőm volt. Én és a csaj egy ágyban fekszünk, pucéran. Félreértés kizárt. A szőnyegen szanaszét kotongumi csomagolás, és gombócba gyűrt papír zsebkendő. Nincs értelme a szavaknak, nem is szólaltunk meg. Amikor kifordult a szobából, én utána mentem (mi mást tehettem volna? Ha nem megyek az a baj, ha megyek, az a baj) nem volt értelme mentegetőzni - és csak annyit kérdeztem tőle, hogy miért jött vissza. Azt felelte, hogy nem találta otthon a mobilját, azt hitte, itt hagyta. Hiába csörgette az öccse telefonjáról, le volt halkítva. Később otthon találta meg az előszobában. Szóval a telefonjáért jött vissza… és értem. Ezután közös megegyezéssel szakítottunk és nem rinyáltam, hogy „jaj, ne már!” Vétkeztem, bűnhődtem és így kerek a történet. Azt mondta, érezte, hogy egyszer ez megtörténik. Nem volt rám mérges. Megbántam, mert szerettem őt, nagyon nem érte meg az az egy éjszaka… de a vereséget méltósággal kell elviselni. Hiányzik.

 
294 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr282521116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2010.12.17. 08:21:29

1 fontos lecke megtanulva. Pipa.

vendriner aladár 2010.12.17. 08:31:41

Végre valami kellemes adventi történet, már alig várom a karácsonyt. Ilyenkor van az, hogy jól csak a szívével lát az ember, de általában a farka vezérli. Legközelebb jobban kell vigyázni...

bagolybagoly 2010.12.17. 08:33:48

Legalább nem akkar visszamászni a csajhoz. Ez jó. (Bár nem kizárt, hogy ez a műalkotás pont ezzel a céllal készült.)
A csaj meg nem próbált megbocsátani a csodálatos szerelmének, mert jaj hát mindenkivel előfordulhat ... tanuljuk már meg: ez nem előfordul, hanem két ember csinálja.

Nutshell 2010.12.17. 08:38:46

Tetszett ez a poszt, végre valaki, aki normálisan tud fogalmazni.
Szomorú, hogy így alakult.

Caddy 2010.12.17. 08:41:23

Ja hogy nem volt jó a szex a másik csajjal, ezért nem érte meg. Értem.

Barry Kent 2010.12.17. 08:47:35

Reggelt.
@Caddy: Hehe, ez nekem is feltünt. :)

Nutshell 2010.12.17. 08:53:40

@Caddy:
Szerintem nem így értette. Az csak egy mellékes infó, hogy amúgy nem volt jó a csajjal. És ettől függetlenül nem érte meg, hiszen egy szexért elveszette azt, akit szeret. Szerintem :)

Caddy 2010.12.17. 08:59:57

@Barry Kent: én már kiégtem és már csak ezek tűnnek fel. :D Nem kell a cukormáz. :)

@Nutshell: ez a lényeg az egészben: "Nem volt tétje - illetve volt, de leszartam. Becibáltam egy üres hálószobába és lefeküdtem vele. Nem volt jó, nem érte meg."

Persze tudja, hogy hülyeséget csinált, csak gondolj bele mit írt volna, ha élete legjobb szexét követi el akkor ott a hálóban? Ezenfelül, ha mindenhol szétszórt óvszer csomagolás, nyilván a többesszám is vonatkozik valamire. Többször pont leszarta, hogy van barátnője.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.12.17. 09:00:46

@bagolybagoly: Tökre igazad van! "tanuljuk már meg: ez nem előfordul, hanem két ember csinálja."

Néha -sokszor- nem értem a pasikat. Szereti, de mégis félrelép, mert nem bírja megállni. Persze ez nővel is előfordul... de nekem még soha nem volt olyan, hogy ne tudtam volna megállni, pedig már olvadt a bugyi le rólam. Mégis azt mondtam, fontosabb az, hogy ne bántsam meg azt, aki évek óta kitart mellettem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 09:05:00

"Azt mondta, érezte, hogy egyszer ez megtörténik."
Tudta. Remekül időzített. Csillagos ötös.:-)

Barry Kent 2010.12.17. 09:06:33

@Nutshell:
Nem tudom, nekem gyanús ez a dolog. Egyrészt túl könnyen belement a kalandba, másrészt túl higgadtan veszi tudomásul a dolgot.

@Bundabandi:
Ez nem pasi/nő kérdés, szimpla hülyeség.

Barry Kent 2010.12.17. 09:08:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Szerintem már akkor sejtette a csaj, amikor elment a buliból, a srác meg ottmaradt.

Nutshell 2010.12.17. 09:09:43

@Caddy:
Szerintem akkor is megbánta volna, ha élete legjobb szexét éli át. Egyszerűen rossz döntést hozott, nem bírt ellenállni a csábításnak.
Már a szexes viccelődéseknél le kellett volna állni, mert akármennyire is poén, nyilván mindkét fél tovább gondolja magában.
Nem tudom, nekem úgy tűnik, mintha egy óvszercsomagolsát szórtak volna szét (hiszen papírzsepiből csak egy gombóc volt). Bár az alap baj azzal van, hogy megtörtént.

Madpapa 2010.12.17. 09:11:13

Szereti=nem volt más jobb a láthatáron, ergo múlatta az időt a nővel. Úgy tűnik mindkét részről hasonló volt a szitu, ha ennyire zökkenőmentesen lezajlott az egész. Ahol komoly érzelmek vannak a két fél között, ott ez nem történhet meg, illetve elég zajos az elválás, hisz valamelyik fél nagyon sértve érzi magát. Nagyon nem érte meg az éjszaka, hisz egy rendeset sem dugtál, plusz a kényelmi punci is elment. Hát istenem, van ez így. Szerintem a kacért csajnak adj még egy esélyt, hogy bizonyítson. Gyanítom ott lődörög körülötted ezek után.

Nutshell 2010.12.17. 09:12:13

@Barry Kent: Én ezt annak tudom be, hogy régen történt és már letisztázta magában. Idővel lehet könnyedén, "érzelemmentesen" elmesélni egy sztorit, helyükön kezelve a dolgokat.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 09:12:42

@Caddy: posztírónk még ennyire sem vitéz: lebukni nem érte meg.:D Másodszorra jobb lehet a szex.:-)

fumerin 2010.12.17. 09:14:43

Napot!
Én sajnálom a hölgyet:( Totál szarul eshetett neki a "csendélet" :(
Még jó, hogy a vérmérséklete is elviselte. Én simán agyonütöttem volna mindkettőt és úgy mondok OIL-t!

2010.12.17. 09:17:40

Jobban kellett volna csinálni... Az meg hogy nem volt jó a másik csajjal... azt pont ki lehetett volna hagyni. Amúgy gratulálok a csajnak, hogy meglépte a szakítást.

Barry Kent 2010.12.17. 09:18:29

Vajon a posztoló utána is évődött a levadászott csajjal? :)
Ma gonosz vagyok.

2010.12.17. 09:25:27

@fumerin:
Nah igen, a vérmérséklet hiányzott a barátnőből. Bár úrinő nem veregszik (de én tuti megfogtam volna az első kezembe akadó nagyméretű nehéz tárgyat és hozzájuk vátam volna... )

Barry Kent 2010.12.17. 09:26:30

@Zsu0805:
Minek? Legyenek boldogok. És ha még tudta volna, hogy szar volt a szex :D

nosce 2010.12.17. 09:29:14

Kedves Posztoló,
„miért jöttél vissza ?”
Ez egy zseniális kérdés, nem mindegy ? Min változtat a válasz ? Kb mintha megkérdezted volna h milyen idő van odakint ? Egy bocsánat, vagy valami azért még feltörhetett volna…..

„A viccelődéseink mindig a barátnőm füle hallatára történtek, néha még ő is beszállt egy-egy replikával”
a csajod itt követte el a hibát, szólhatott volna h legalább ne előtte told…

„a barátnőm pedig szólt nekem, hogy ne haragudjak, de tele van a feje füsttel, meg túl hangos itt neki már minden - hazasétál. Mondom, jó, ha nem bánja én még maradok”
Te pedig itt követted el. Ha valakivel buliba megyünk és együtt vagyunk, akkor kizárt h egyedül engedjük hazamenni főleg fejfájással, főleg este, főleg gyalog (bár erről nincs szó, de mind1 is)…. És az is lehet h egy teszt volt a csajod részéről,(de hogy reggel nem (csak) a telefonjáért jöt vissza az tuti) amit durván bebuktál...

2010.12.17. 09:32:09

@Barry Kent:
Akkor jót röhögött volna. :P

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 09:32:51

@fumerin: én a "miért jöttél vissza?" kérdésnél kapartam volna ki a hapsi szemét.

fumerin 2010.12.17. 09:33:43

@Zsu0805: Hidd el, nem verekedés lett volna! :DDD

2010.12.17. 09:34:17

@nosce:
Lehet a csajnak jobb éjszakája lett hazafelé és ezért nem kapta fel a vizet mikor egyágyba találta a posztírót és a picsát.

fumerin 2010.12.17. 09:34:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nálam mindig van "szájdeo" .
Megkérdeztem volna, hogy tudnak ééé nekem visszaadni 5000-ből:D

nosce 2010.12.17. 09:35:35

@Zsu0805:
na igen, lehet h ö se egyedül lépett le :)

2010.12.17. 09:36:01

@fumerin:
Inkább odadobni egy ezrest az ágyra és közölni a csajjal, hogy köszönjük a szolgáltatásait, de most már szedje a cuccát és hordja el magát.

Barry Kent 2010.12.17. 09:38:43

@Zsu0805:
Na ez az, az mekkora elégtétel :)

nosce 2010.12.17. 09:40:55

@Zsu0805:
"akkor kizárt h egyedül engedjük hazamenni főleg fejfájással, főleg este, főleg gyalog (bár erről nincs szó, de mind1 is)"

....másik pasival se engedjük hazamenni :), illetve lehet de akkor csá :), és máris jobb a nyomulós csajjal a sex :)

fumerin 2010.12.17. 09:41:07

@Zsu0805: Az 5000-est nem értetted, látom:D
Megsúgom pici spray, könnyeket okoz;)

indapass90210 2010.12.17. 09:48:36

Én csak azt szeretném kérdezni, hogy ki vette a gumit?

Barry Kent 2010.12.17. 09:50:45

@Dövan:
Jogos kérdés, ha a posztolónál volt, az enyhén ráutaló magatartás.

2010.12.17. 09:52:32

@nosce:
Ki mondta, hogy tudnia kell arról, hogy másik kannal megy haza a buliból. :)

2010.12.17. 09:53:17

@fumerin:
De értettem, de én a pénzt látva inkább átgondoltam a dolgot. A megalázás rosszabb a fájdalomnál. :)

nosce 2010.12.17. 09:54:06

@Barry Kent:

"ha a posztolónál volt, az enyhén ráutaló magatartás."

ez még nem, a csajával jött, buliban vele is tornázhat ha jön a hype...

2010.12.17. 09:55:00

@Barry Kent:
Beutalót a nemibeteggondozóba mégse vághat hozzá a csávóhoz. Bár elég nagyok a női táskák, és sok jó dolog elfér bennük, de ilyet nem rángat elő senki.

2010.12.17. 09:55:59

@Dövan:
:) Jó a kérdés. :)

Barry Kent 2010.12.17. 09:56:20

@nosce:
Tornázhat persze, de én inkább otthon kettesben tornáznék vele, ahol nem nyit ránk közben egy tucat részeg.

2010.12.17. 09:57:29

@nosce:
Pont ezt akartam én is írni. Gondolták feldobják a hétköznapi szexet enyhén ittas állapotban egy házibuliban. :)

fumerin 2010.12.17. 09:57:45

@nosce: Tudod mennyi pasit vittem már haza és örültem ha kiesett, miután kinyílt az ajtó? :DDD
Nem tehetek róla, de éjszakai jogosítvány csak nekem van:)
Részegek meg nem jó társaság:)
És most ezért dobtak volna ki engem? :DDD

nosce 2010.12.17. 09:57:51

@Zsu0805:
Persze.. persze, ez esetben a posztoló pont lexarta :), de ha hazakíséri akkor kíváncsi vagyok h a másik kan csatlakozott volna-e hozzájuk :)

2010.12.17. 09:58:48

@Barry Kent:
Újdonság varázsa. A " nem nyit ránk közben egy tucat részeg." teszi érdekessé a dolgot. :P

Barry Kent 2010.12.17. 10:01:13

@Zsu0805:
Öregszem, mit csináljak? :)

nosce 2010.12.17. 10:03:16

@fumerin:
Te egy speciális eset vagy :)

indapass90210 2010.12.17. 10:03:51

@Zsu0805: no, nem is gondoltam, hogy ilyen exhibícionista vagy! Élvezed, ha köben meglát(hat)nak? :D

Caddy 2010.12.17. 10:05:40

@Nutshell: óóó annyira édes ez a naivitás, ahogy ezt te látod. Nem bántásból mondom. Ott ahol ez megtörténik, ott nincsenek nagy érzelmek. Én ezt gondolom. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ja igen. Illetve no persze, persze. :D Lebukni sosem éri meg ez volt a lecke, megtanulta. :)

2010.12.17. 10:06:11

@nosce:
Erre az a megoldás, hogy: nem kell, nyugodtan maradj, hazamegyek egyedül, nem akarom elrontani a te bulidat is, hazatalálok, nem lesz gond. :) Jobb esetben megfűzhető a srác. :)

indapass90210 2010.12.17. 10:06:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ezek után már azt mondanám inkább, hogy Zsu beszállt volna harmadiknak!

2010.12.17. 10:06:58

@Barry Kent:
Tanulj a fiataloktól. :P

nosce 2010.12.17. 10:07:42

@Barry Kent:
Meg még azt is tudnia kellett volna h a csajának megfájdul majd a feje és hazamegy, ennél a kombinálásnál meg lényegesen szerényebb EQ/IQ képességekről tanúskodott a poszt :)

2010.12.17. 10:08:57

@Dövan:
Nem azt mondtam, hogy én élvezem, hanem lehet, hogy a posztíró és a nője próbálta így feldobni a kapcsolatát. :)

Barry Kent 2010.12.17. 10:10:43

@nosce:
Lehet, hogy mindig megfájdul a feje :)

@Zsu0805:
Most már hiába magyarázkodsz :P

indapass90210 2010.12.17. 10:11:26

@Zsu0805: most már késő, megtudtuk, hogy milyen az igazi természeted! Úgyhogy, ha most átküldöd a telószámod, akkor meggondolom, hogy elmenjek-e veled egy kávéra!

Nutshell 2010.12.17. 10:12:15

@Caddy: Olvasva a kommenteket valóban naivnak érzem magam :)
Ha valóban nagy szerelemről van szó, akkor tényleg nem történhet meg ilyen. Nálam legalábbis :)

nosce 2010.12.17. 10:12:54

@Zsu0805:
persze teljesen igazad van, abszolut posszibilis, sőt az is lehet a kanja nem is volt a bulin, és repült a karjaiba, a pasijánál meg egy teszt volt h kit válasszon, meg az is lehet h a reggeli nagy jelenet után repült a másik kanhoz, akit este még jegelt :)

2010.12.17. 10:15:00

@Dövan:
De csak akkor ha felveszed a bőrszerkót és ostorral csapkodhatlak. :)

Barry Kent 2010.12.17. 10:18:09

@nosce:
Túlbonyolítjátok. Szerintem a csaj kiváncsi volt, hogy ha lelép, arra mi lesz a reakció. No, megtudta. Persze ettől lehet hogy neki is volt bekészítve egy pasi, de szerintem nem valószínű, hogy arra az estére, mert pl. mi van ha a srác is hazamegy vele a buliból?

G_P 2010.12.17. 10:18:42

Szerintem picit fake-gyanús a történet, viszont tényleg, végre valaki, aki képes letisztultan, érthetően és kellemesen fogalmazni. Amúgy egy norvég ifjúsági filmben volt ugyanez a zsepis-meztelen-benyitós jelenet, azért is gyanús (The Man who loved Yngve).

www.youtube.com/watch?v=vYFwgp6L4Nc

Barry Kent 2010.12.17. 10:19:10

@Zsu0805:
No, Alfonzina nemsokára megérkezik és ad újabb ötleteket a segédeszköztárba :)

indapass90210 2010.12.17. 10:20:07

@Zsu0805: nem probléma. Néha úgyis úgy érzem, hogy folyamatosan rajtam van a szopóálarc...

nosce 2010.12.17. 10:24:55

@Barry Kent:
"mert pl. mi van ha a srác is hazamegy vele a buliból?"
miután a csaj nem kezdett balhézni a betoppanáskor, neki láthatólag volt elég EQ-ja hozzá h tudja :). De ez a posztoló szempontjából mind1, így is úgy is megbukott, faasz volt, sokkal nagyobb mint gondolja és kész...

2010.12.17. 10:26:14

@nosce:
Áááá, azt csak nem. Én pusztán a félrelépésre gondoltam (hirtelen ötlettől vezérelve). :)

nosce 2010.12.17. 10:31:45

@Zsu0805:
igen, mert éppen olvadt le róla a bugyi mint Bundabandiról :)

Kósza 2010.12.17. 10:38:01

ehhh,... minek ez a sok picsogás?! "B@szni, b@szni, hisz az élet csak arasznyi!"

nosce 2010.12.17. 10:38:22

@fumerin:
te egy igazi szent vagy, nem is zavart h hazavitel közben telerókázhatják a kocsit ? Vagy akkor jött a büntető szpré ? :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 10:41:03

Jó reggelt mindenkinek!

Mennyi komment, senki sem dolgozik? :)

A poszthoz meg: jelenetet nem éri meg rendezni.

2010.12.17. 10:41:46

@nosce:
Viszont a nők egy része az eszével gondolkodik és nem a bugyijával. :)

nosce 2010.12.17. 10:44:27

@Zsu0805:
de nyugtass meg, nem a nagyobb része :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.12.17. 10:44:30

szerintem a poszt toló halál undorító. nem a megcsalás miatt, biztos volt látens oka. viszont ahogy ezt a történetet elmesélte, elég nyominger idióta lehet.

Caddy 2010.12.17. 10:45:54

@Kósza: na de mekkora az az arasz? :D

@Dr. Jula Watson: én speciel nagyon dolgozom. Éppen a Szentlőrinc-Budapest-Debrecen vonalat próbálom csomagfeladás szempontjából áthidalni, mintegy holnapra kéne. :)

Kósza 2010.12.17. 10:46:52

@Caddy: a méret nem számít, ha elég nagy!

Nutshell 2010.12.17. 10:46:52

@G_P: Szerintem nem csak norvégi ifjúsági filmben szerepel ilyen jelenet :)

@Dr. Jula Watson: Jó reggelt. Ilyenkor kell felkelni? Hát senki nem dolgozik? :)

Caddy 2010.12.17. 10:50:17

@Dr. Jula Watson: hát nem hiszem, hogy ez a válasz kielégítené őket, de majd megkérdezem. :)

@Kósza: na te tudsz már valamit, úgy látom.:)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 10:51:04

@Kósza: Azért a túl nagy sem jó. :)

@Nutshell: Az ágyból már rég kibújtam, de még nem nagyon tértem magamhoz. :)

nosce 2010.12.17. 10:51:25

@Caddy:
"na de mekkora az az arasz? :D"

21 cm, állítólag :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 10:51:57

@Caddy: mindig ez a megoldási kényszer.:-) (GLS nem akarja?)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 10:52:11

@Caddy: akkor most kielégítetlenek maradnak az ügyfelek :D

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 10:53:26

@nosce: állítani sokmindent lehet :)

2010.12.17. 10:53:30

@nosce:
Nem, a nagyobb része bugyizik. :)

nosce 2010.12.17. 10:54:49

@Dr. Jula Watson:
felmérés állítja, mint ideálist :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:01:54

@nosce: de minek azt mérni? :)Az ideális az, ami pont jó :)

nosce 2010.12.17. 11:05:49

@Dr. Jula Watson:
ez csak egy statisztika volt :)
persze, nem kell mérni, a nőknek jó módszerük van ami méri :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:08:19

@nosce: Persze. Ránézésre is meg lehet mondani :D

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:08:20

@nosce: Persze. Ránézésre is meg lehet mondani :D
A

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:09:20

ez most magától küldte el 2x is. Hogy növeljem a statisztikámat. :)

Caddy 2010.12.17. 11:11:40

@nosce: hm. Az még jó is lehet. :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Dr. Jula Watson: bonyolult a sztori, mert én veszem és továbbadom, és nyilván a saját vevőmet nem fogom kiadni, de a probléma megoldódott. Kihagyom Budapest állomást, és egyből a vevőmnek, hát ha bukom, bukom. Ez van. :)

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 11:12:32

"Nem volt tétje - illetve volt, de leszartam." Csodálatos dolog a szerelem, de attól még nem kell túlmisztifikálni, mint a brazil szappanoperákban. Íme, lehet ezt ilyen lazán, játékosan, erőlködés nélkül is.

Azért egy ilyen apró botlás miatt masszívan eltúlzott büntetésnek érzem, hogy keresnie kell(ett) egy másik Gizit állandópunci + felezettrezsi konstrukcióra. Na, ez micsodadolog? Különben is, a kommunikáció, a dolgok megbeszélése már smafu? Az úriember karakánságát mutatja, hogy még csak meg sem próbálta kimosni magát azzal, hogy a szex Jucival szarabb volt, mint Gizivel, tehát emiatt kár lenne szakítani. Nekem szimpatikus ez az erős jellem, de 26 évesen már ideje lenne megtanulni azt is, hogy egy kis botlás miatt nem kell az aránytalanul nagy büntetést zokszó nélkül bevállalni.

Hurri Kán 2010.12.17. 11:14:35

Hát a fiatalember szó szerint rábaszott...

nosce 2010.12.17. 11:16:51

@Dr. Jula Watson:
és ha nem látszik jónak akkor már léphet is ? :)

Sanity 2010.12.17. 11:18:19

Megcsalni a másikat gáz. És nem amiatt, mert mással is lefekszel. Azon az emberek nagy része simán át tud lépni.

A bizalom sérül. Előtte megígéred neki, hogy ő az egyetlen (igazából nem is kell ezt konkrétan kimondani, az is elég ha ő így érzi, ebben hisz), és utána kiderül hirtelen, hogy nem. Ergo becsaptad, ámítottad addig (az ő szemében biztos). Ez szokta derékba törni a kapcsolatokat.

Maga a tény, hogy mással is dugsz, belefér. Végülis előtte is voltál már mással, nemde. Mégse parázik ezen senki.

Megoldás? Őszinteség a végtelenségig. Ezt el lehet kerülni azzal, ha előre megbeszéled vele. A kapcsolat legeslegelején. Nem tetszik neki? Ez van, te felvállaltad a vágyaidat, pont azért, hogy később ne bántsd meg.

Mert ugye, ha valakit megcsalnak, az nagyon sokszor kerül válságba - önbizalomhiány alakul ki, vagy egyszerűen nem fogja magát elég jónak tartani semmiben. Hisz még arra sem elég jó, hogy azt a srácot/csajt megtartsa. És ez bizony egy életre rányomja a bélyegét a személyiségére.

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:19:31

@nosce: Naná. Nincs nekem időm olyat próbálgatni, amiről látszik, hogy nem jó. :)

nosce 2010.12.17. 11:19:54

@Caddy:
nem hazudnak a statisztikák :)

summerstorm 2010.12.17. 11:23:00

a pasik nagy része fasz...
ugye most ezt kell mondani :)

@Father Justice ♋:
atyám, szép volt...

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:23:48

@Sanity: "Megoldás? Őszinteség a végtelenségig. Ezt el lehet kerülni azzal, ha előre megbeszéled vele. A kapcsolat legeslegelején. Nem tetszik neki? Ez van, te felvállaltad a vágyaidat, pont azért, hogy később ne bántsd meg."

Na azért ez a hozzáállás is elég bicskanyitogató. Tipikusan gyenge emberek takarója. "Drágám, én szóltam előre, hogy bennem nem lehet megbízni, én alkalmatlan vagyok a hűségre...blablabla" Ha tudja, a másiknál nem alap, hogy ezt elfogadja, akkor a nagy őszintesége mellé legyen annyi gerinc is benne, hogy nem kezd kapcsolatot vele. Mert már egy kapcsolat elindítása is azt a reményt váltja ki a másik, szerelmes félből, hogy akkor most más lesz.

A többivel meg egyetértek.

Kósza 2010.12.17. 11:24:03

@mooon:): nem ezt kell mondani, hanem kérdezni kell!
Hogy mekkora!

Hurri Kán 2010.12.17. 11:25:25

@fumerin: Rólad köztudott hogy szigorúan erkölcsös életet élsz, ezért ilyen esetben nálad nyilván nem gyanakodtak volna :))))

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:25:28

@nosce: A statisztika semmire se jó. :)

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 11:26:29

@mooon:): Nem, ilyen csúnya szavakat nem szabat mondani. Így kell fogalmazni: a férfiak nagy része rugalmasabban értelmezi a szerelmet, mint azt a hölgyek nagy része szeretné. ;)

Hurri Kán 2010.12.17. 11:27:46

@Father Justice ♋:
De ugye nem jön egy fejtegetés a csapodár férfiakról és a szerelmükhöz mindig rendíthetetlenül hűséges nőkről :DDD?

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:30:50

@nosce: Az nem az én dolgom :) És ez nem játék! :D

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 11:31:39

@Dr. Jula Watson: Ez nemcsak így jöhet le, hanem mérsékeltebb formában is. Ő már az elején egyértelműen jelezte, hogy neki kell a változatosság, azaz előbb-utóbb nyitottkapcsivá kell konvertálni a klasszikusat. Ha ez a másiknál nem fér bele, akkor ne kezdjenek egymással. Tiszta sor. :)

Nekem inkább ez érdekes: "Maga a tény, hogy mással is dugsz, belefér." A nyitottkapcsisoknál igen, de attól még nem feltétlenül Józsigyerek az, akinél nem.

Kósza 2010.12.17. 11:33:53

@gyvy: de bizony,... mint az köztudott, alig néhány kijelölt céda hölgy van csupán ezen a világon, akikkel a hűtlen férjek, vőlegények, barátok félrekufircolhatnak az ő hűséges, és kikezdhetetlen párocskájuk mellett!
Ahogy megénekelték:"ez egyik sem ringyó, ez mind királylány"

Hurri Kán 2010.12.17. 11:36:31

@Kósza:
Akkor nincs mese tovább kell keresnem :))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 11:38:04

Itt már aligha volt szerelem.
Ha valóban szeretné a csajt a srác, akkor legalább megpróbált volna valami módon visszamenni, vagy beszélni vele.

Ez a szexuális évődés pedig..hát szánalmas.
Ha előttem művelne egy nővel ilyet a pasim, azért eldumálgatnék vele erről.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 11:38:59

@Sanity: "Megoldás? Őszinteség a végtelenségig. Ezt el lehet kerülni azzal, ha előre megbeszéled vele."
Nem lehet elkerülni, soha nem látod az összes jövőbeli körülményt előre. Ez csak szimpla felelősségáthárítás.
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy az első rendin meg kell mondani, hogy a jövő héten Mariskával hancúrozol, azután Gizivel? Vagy hogy?:-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 11:39:33

Ha dövanról van szó, csak a szájpecek használatát látom indokoltnak.

Sanity 2010.12.17. 11:40:45

@Dr. Jula Watson: @Father Justice ♋: Úgy értem nagyjából, ahogy Father.

Totál nem értek egyet azzal, hogy gyengeséb lenne az elején megmondani, te milyen ember vagy, mit szeretnél. Működhet totál egészséges kapcsolat úgy is, hogy mást is megdug az ember.

Az a lényeg csak, hogy ez a másiknak is beleférjen. Értelemszerűen ha a másik számára csak a monogám kapcsolat tartozik az egészséges kategóriába, akkor ez nem fog működni. De ha az egyik félnek igénye van rá, a másik meg nem tudja tolerálni - de ez elhallgatásra kerül, örökös feszültséget okozva a kapcsolatban, akkor kérdem én, nem színlelt az egész?

Mindenki azt mondja, hogy nagyon nagyon sok kompromisszumot kell hozni egy kapcsoaltban ahhoz, hogy jól működjön. Nem értek vele egyet. Meg kell találni azt az embert, aki kompatibilis veled, és te is meg fogsz lepődni, mennyivel könnyebb lesz. Én ott látom a hibát sokkal inkább, hogy az emberek mindenféle kompromisszumokba belemennek, csak azért, hogy együtt maradjanak. Félelemből. Mert még mindig jobb, ha kompromisszumosan, de van valakim, mintha szakítunk, és egyedül leszek.

Hurri Kán 2010.12.17. 11:41:01

@Barry Kent: S tényleg :DDD

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Akkor már a neveket is be kell jelenteni, vagy ráér később leadni előre tervezett, 1 hetes bontásban?

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:41:39

@Father Justice ♋: Persze, de ha a másik hajlamos azt hinni, hogy hát hiába mondta a Rezső, hogy neki nyitott kapcsi kell, de hát tudja, hogy nekem nem, és hát itt kapcsolatot kezdett velem, meg szépeket mond, akkor ez most majd biztos más lesz. Szóval itt nem elég az őszinteség, hanem annak, aki tudja saját magáról, hogy neki nem megy kell olyat keresnie, akinek szintén nem megy, és hozzá hasonlóan gondolkodik. Mert a naív Mariska úgyis bele fog menni a kapcsolatba.

"Maga a tény, hogy mással is dugsz, belefér." kezdhetném magyarázni, mit is gondolt z író :D De én úgy értelmeztem, hogy nem egyértelműen maga a tett, hanem az általa kiváltott érzelmi rekció az, ami számít, ami rombolóbb htású lehet. Meghúzni a ravaszt nagyon könnyű, de a golyó által okozott sérülések azok, amik fájnak.

nosce 2010.12.17. 11:42:10

@Dr. Jula Watson:
azért valami közöd neked is van a keménységhez :)

Caddy 2010.12.17. 11:43:47

@nosce: múltkor láttam valami amerikai felmérést ezzel kapcsolatban és akkor ők ott a tévémben azt mondták, hogy az átlag a 16-18 cm. Hát állam leesett, és egyből megveregettem a vállam, hogy szerencsés kislány vagy te Caddy. :D:D:D:D

@Dr. Jula Watson: ezért nem is fejtettem ki bővebben. :)

@Father Justice ♋: nyilván ugyanazt a mondatot tartottuk fontosnak kiemelni. :D
Azt gondolod, hogy vannak, voltak olyan érzelmes amik kitartanak ezen probléma után is?

summerstorm 2010.12.17. 11:45:06

@Kósza:
hülye :D

@alfonzina, a főnyomi:
igen, erre valószínű nekem is annyi replikám lett volna, hogy ezt abba lehet hagyni de kurvagyorsan...

nosce 2010.12.17. 11:45:37

@Dr. Jula Watson:
ezért tökéletes a hárem, ott mindig mind együtt vannak :) nem kell félrelépni :)

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 11:45:37

@gyvy: Az, hogy a nők nagy része hűséggel ötvözött szerelemre vágyik a férfi részéről, nem jelenti azt, hogy közülük senki nem kúrogat félre. Az egy másik történet. :)

Az viszont biztos, hogy az értelmes nők között is szép számmal akadnak olyanok, akik simán elhiszik, hogy az a férfi szerelmes, aki napjában tizenötször azt mondja - holott gyakran csak a fentebb említett konstrukcióról van szó. A posztban más is utal arra, hogy ez a felállás valósult meg: "Azt mondta, érezte, hogy egyszer ez megtörténik." Nyilván nemcsak azért érezte, mert a faszit félrekúrásra hajlamosnak ítélte, hanem azért is, mert a lehetősége is mindig megvolt rá. Azaz, ha nem is hejjespasee, de Gizella-kaliberű csajból minden ujjára kap ötöt állandóra. Épp ezért nem volt drámázás a végén. Minek? Ott a Next gomb. :)

A főszereplő itt igazából Gizi, mert helyes önértékelése révén számolt is ezzel a végkifejlettel, ez pedig ritka ebben a korosztályban. Sok nő ilyenkor azt hazudja magának, nagy szerelem volt ez mindkét részről, csak Józsi még "nem érett egy komoly kapcsolatra". Érthető: elkeserítő lenne belátni, hogy legfeljebb ő volt szerelmes, Józsi meg csak használta pár hónapig / évig, kényelmesen. Ehhez keménység, karakánság, edzettség kell.

Sanity 2010.12.17. 11:45:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Gyakorlatban? Még mielőtt megdugod, tudatod vele, hogy nem ígérsz semmit, nem hiszel a monogám kapcsolatokban. Te nem szeretnéd őt birtokolni, de elvárod, hogy ő is így viszonyuljon hozzád.

De amúgy meg rossz a kérdés. Különbözőek vagyunk. Azt mondd, amit te gondolsz. Én ezt gondolom, ezt mondom. Ha nem hiteles amit mondasz, úgysem fog működni.

Még mindig nem értem, miért gyengeségként fogjátok fel. Az a gyengeség, ha nem mered elmondani, mert félsz, hogy ezáltal elveszted.

Az meg, hoyg a jövőben nem lehet tudni, hogy mi lesz. Pf. Legyél konzekvens. Ha azt ígéred neki, hogy ő az egyetlen, akkor BÁRMI történhet, te akkor is tartod magad ahhoz, amit mondtál. Másként hogy várnád el, hogy megbízzon benned.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 11:47:28

@Sanity: a kompromisszum és a megalkuvás nem ugyanaz, az előbbi azt jelenti, hogy MINDEN fél számára elfogadható és jó, az utóbbi pedig az, amibe belemennek. Ímmel-ámmal, nagy duzzogva.:D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 11:47:59

@mooon:): éretlen kis hülye a sztori minden szereplője.

nosce 2010.12.17. 11:49:19

@Caddy:
az átlag még kisebb is Mon-n állítólag kb. 15 cm ...szal nagyon szerencsés vagy, el ne engedd :)

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 11:50:19

@Caddy: Igen. Ezen probléma után is érzem például, ha éhes vagyok - ahogy Dolák-Saly Róbert megénekelte. :)

Ahol félrekúrás van egy mindkét részről klasszikusnak tekintett párkapcsolatban, ott érzelmekről nem beszélhetünk. Legfeljebb olyasmiről, amit annak hazudtak vagy hazudnak.

Hurri Kán 2010.12.17. 11:50:41

@Father Justice ♋:
A nők 99%-a azt hisz el, amit EL AKAR hinni. Ha valamit elhitt, mert el akarta, akkor hiába látja saját szemével az ellenkezőjét, az sem számít.

Az pedig, hogy másik nőkkel a barátnője jelenlétében is nyomja az "így szexelünk, úgy szexelünk" poénokat, és a barátnője ehhez asszisztál, az valahol őt is minősíti...

Barry Kent 2010.12.17. 11:50:55

@alfonzina, a főnyomi:
Ehh, csak Zsunak kéne némi tanácsadás segédeszköz-ügyben :)
Nem merek én kötekedni veled :)))

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:51:18

@Sanity: Én sem vitattam az őszinteség szükségességét. Ahogy láthattad is. Igenis meg kell hogy ismerjük egymást, és tudni kell, hogy ki mit akar, és hogyan képzeli az életét. Ami nálam a kérdés volt, hogy kinek kell inkább nemet mondania a nyilvánvalóan nem passzolás esetében.
Mert sokszor annak, aki a kikacsingatósabb, azzal, hogy ő ezt elmondta, már úgy érzi a dolog le van tudva, áthárítva a felelősséget a másikra. De a másik a naív, aki hinni akar, ő nem fogja azt mondani, hogy akkor szia, ha már egy kis vonzódás is kialakult benne. Akárhogy is ebben az esetben ő a gyengébb, a változatosságot kereső az erősebb, de ő meg ugye sokszor leszarja mit is gondol a másik, hiszen ő szólt. Ez itt sokkal inkább az ő felelőssége, hogy ha ismeri magát, magához valót keressen. Mert hosszútávon tényleg az a legjobb.

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:52:17

@nosce: ha nincs közöm hozzá, nem is kell :D

Barry Kent 2010.12.17. 11:53:27

@alfonzina, a főnyomi:
Amúgy egyetértünk, nálam is kicseszte volna a biztosítékot ha előttem évődnek.

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:53:50

@nosce: ááh, azokra a nőkre is rá lehet unni egy idő után. :)

nosce 2010.12.17. 11:54:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
az a baj h egy kompromisszum egy adott időpontban elfogadható a két fél számára, később mindenki csúszni kezd ettől és onnantól kezdve már mást ért rajta ,másképp értelmezi és összeborul a renccer :)

nosce 2010.12.17. 11:55:54

@Dr. Jula Watson:
igen ,akkor gazdagítja a háremét egy újal :), ki van ez találva :)

Hurri Kán 2010.12.17. 11:56:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Magyar utónévkönyvet átnyújtani ér? Akkor nincs félreértés, nincs sértődés :DD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 11:59:02

@Barry Kent: ezt nagyon okosan teszed.:)
káros az egészségre, ha velem kötekednek. fennáll a veszélye, hogy nyomik lesznek. én vagyok a nyomi vírus egyik gazdája.:))

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 11:59:22

@nosce: Nagy, és fontos dolgokban nem szabad kompromisszumot sem kötni, mert az aztán egyik félnek sem lesz jó. Kisebb dolgokban viszont nagyon hasznos is tud lenni.

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 12:00:18

@gyvy: Tapasztalataim szerint ez a százalék kisebb: olyan 90 körül alakul. Azért még vannak nők, akik idővel megtanulnak hinni a szemüknek, és a jelek értelmezésének képességét is elsajátítják.

A saját magát minősítő megjegyzéssel egyetértek. Ebben a posztban annyi a különbség, hogy a csaj tisztában volt vele, hogy ez lesz a vége, ezért nem is vette komolyan a dolgot. Valószínűleg eleve ekként kezelte a fickót: kefélgette valaki, aki magasabb pontszámú férfi volt, mint amilyen nő ő maga, ezért érzelmileg nem involválódott túlságosan. Továbbá nemcsak képes volt felismerni az ellentmondást a faszi szavai és a viselkedése között, hanem az utóbbit tartotta mérvadónak. Ehhez máris kell némi önismeret és érettség - nem cinikusan mondom.

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:01:07

@Barry Kent: Mondjuk az, hogy nyilvánosan ecsetelik ki mit csinálna a másikkal már tényleg nagyon durva, és a harmadik fél totális semmibevétele.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 12:03:20

@Sanity: "Pf. Legyél konzekvens." Arra gondoltam a jövővel kapcsolatban, hogy konzekvensen nyitott kapcsolatban kié a gyerek például? Megegyeztek, hogy mindketten mással is, de ettől még ti együtt, és ez nem válóok - csak hát ebből gyerek is lehet, akkor? Újratárgyalás?
(Nem neveztem gyengeségnek, más szót használtam, akarattal - eleve nem tartom gyengének, aki őszinte tud lenni.)

@nosce: nem feltétlenül, szerintem - őszinteség kell hozzá, kétségtelen, ebben Sanitynek van igaza.

summerstorm 2010.12.17. 12:03:35

@Sanity:

én ezt nem szoktam smile nélkül írni, de te hülye vagy...

Hurri Kán 2010.12.17. 12:04:34

@Father Justice ♋:
Ha így nézzük, igen. A posztban forgó menyecskével végül az történt amire számított, és amíg bekövetkezett addig is volt kellemes másfél éve.

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:04:52

@Father Justice ♋: Egy logikai hiba: Ha a fickó magasabb pontszámú lenne, mint ő maga, akkor bizony benne lett volna az egészben érzelmileg, és jobban kiborítja az, ami történt. Pont azért, mert felfele kapaszkodik. Sokkal inkább gondolom, hogy vagy volt már másik kiszemeltje, vagy a srác volt nála alacsonyabb ponszámú. Olyanból ugye mindig akad másik.

Hurri Kán 2010.12.17. 12:06:59

@alfonzina, a főnyomi:
Ha megfertőz a nyomi-vírus annak mik a tünetei ? :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:08:17

@nosce: többek között ezért is szoktam mondani, hogy ami már az elején akadozik, azt hagyni kell, mert eleve kompromisszummal indítani nem az igazi.

nosce 2010.12.17. 12:08:47

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
szerintem az öszinteség kevés. A kompromisszum mindig egy időpontban egy meghatározott lelki állapotban a pillanatnyi érdekek és erőviszonyok mellett születik. Ez kizárt h hosszú ideig fennmaradhat ujratárgyalás nélkül, ahogy a történelemben se marad fenn, szerintem.

Barry Kent 2010.12.17. 12:09:13

@alfonzina, a főnyomi:
Én már nem leszek nyomibb, szóval emiatt nem fáj a fejem :)

@Dr. Jula Watson:
Igen, már a második mondatnál felmerülne a gyanú, hogy ez nem vicc.

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 12:09:30

@Dr. Jula Watson: Ez nem logikai hiba, ellenkezőleg, ez a csaj gondolkodik logikusan. A nők többsége tényleg kiborul, ha elveszti a hejjespaseet, mert ha ő szerelmes a hejjespaseeba, akkor az is szükségszerűen szerelmes.. hiszen vele van, és naponta többször is azt mondja, nem? Csak attól, hogy a többség így áll a kérdéshez, még nem ez a logikus gondolatmenet. ;)

Attól persze már lehetett másik kiszemeltje is, ez igaz.

nosce 2010.12.17. 12:10:53

@Dr. Jula Watson:
persze attól is függ mi akadozik :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 12:13:35

@gyvy: a nyomi vírus egyik legjellegzetesebb tünete, hogy egyéjszakás kalandnak nem készítesz reggelit..:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 12:14:44

@Barry Kent: te sem készítesz egyéjszakás után reggelit?:)

summerstorm 2010.12.17. 12:15:11

@Father Justice ♋:

felcsendült bennem ahogy Dolák Saly énekel...
jaaaaaaaj :D

szerelmem szerelmem kellesssssz nekem
váááháháháááááá

Hurri Kán 2010.12.17. 12:18:22

@alfonzina, a főnyomi:
De ha egyszer én olyan udvarias vagyok :)))

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:19:14

@Barry Kent: Én nem vagyok vaskalapos, és nálam elég sokminden belefér, de a mit csinálnék veled az ágyban típusú eszmecsere már minden jóizlés határán túl van. Ez már jóval több, mint bármilyen flört vagy széptevés, vagy egy-két bók. Ráadásul eléggé alpári is ebben a formában. Szóval én küldeném őket szobára és lelépnék. :)

@Father Justice ♋: Nem. Én úgy értettem, hogy ha szerelmes a hejjespaseeba, akkor annak elvesztését valódi veszteségként éli meg. Mint amikor valakinek elveszik a kedvenc játékát, amire még büszke is volt. Ezért borul ki. Mert esetleg nem lesz már több ilyen. Alacsonyabb pontszámú viszont akadhat bármikor, azért nem olyan nagy kár. Ergo kisebb a veszteség. És itt szó sincs arról, hogy mit gondol, szereti-e őt a fickó vagy sem. :)

@nosce: Jobban preferálom, ha simán halad minden a maga útján :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:23:37

@alfonzina, a főnyomi: és mi a helyzet azzal, aki a másikkal készítteti? :D

Joe69 2010.12.17. 12:24:37

Nem kell sajnálni egyik felet sem, hűlőfélben lévő dolog volt ez már. Tömény rosszindulattal még azt sem tartom lehetetlennek, hogy a két csaj előre lerendezte a dolgot, már ki volt nézve az újabb "hejjespasee", ahhoz ment "fejfájást" kúrálni. Nők általában előre előre megfontolt szándékkal szakítanak. Ha ez nem így lett volna, ott csinál balhét helyben. Csak azért, mert már hozzám is kopogtatott így be haverfeleség félredugni azzal, hogy márpedig feleségül veszem-e, ha elválik a haveromtól, merthogy az a geci most éppen a szomszédasszonyt kúrja. (Aki a barinője egyébként:))

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 12:26:48

@Dr. Jula Watson: Lehet, hogy eleinte szerelmes is volt, de aztán - a többséggel ellentétben - volt annyi esze, hogy belássa: Józsi részéről ez biza minden, csak nem szerelem. Hogy lehet úgy szerelmesen együtt élni valakivel, hogy tökmindegy, a másik is szeret-e? Ezért nem tudom értelmezni az utolsó mondatot. Szerintem neki nem volt közömbös: idővel jól átlátta, hogy a fickó nem szerelmes, ezért szépen leépítette magában a saját érzéseit, és a racionális "sunáz a hejjespasee + 1/2 rezsi" álláspontra helyezkedett. Aztán jött, aminek jönnie kellett. Nem történt károsodás.

Barry Kent 2010.12.17. 12:29:15

@alfonzina, a főnyomi:
Az a nyomiság jele? Akkor tanácstalan vagyok, simán összedobok egy reggelit, mégis asszem nyomi volnék :D

@Dr. Jula Watson:
Igen, én is úgy értettem, hogy van ami belefér, de onnantól hogy rendszeresen eldiskurálnak az ágyba bújásról, az már nekem sok. Ez még csak nem vaskalap :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:29:24

@Father Justice ♋: Milyen jóindulatú vagy ma a lánnyal. :D
Jó, persze, ez is lehetett. Az lenne egy fontos kérdés, kiderítsük a fickó hejjespasee volt-e vagy sem. Mert minden attól függ. :)
Abban egyetértünk, nem történt károsodás. :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 12:30:52

@Barry Kent: Persze, hogy nem az. :) Nekem egyszer is sok lenne, pedig a lazábbakhoz tartozom.
Milyen reggelit készítesz? :D

Barry Kent 2010.12.17. 12:31:48

@Joe69:
Nem hinném hogy előre le lett volna ez beszélve, akkor még szánalmasabb lenne ez a sztori.

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 12:36:00

@Dr. Jula Watson: Én csak az egyszerűség kedvéért hivatkoztam rá hejjespaseeként: a szintkülönbség a lényeg. Lehet, hogy a szó szoros értelmében nem volt az, de szerintem a nő nem véletlenül számolt ezzel a forgatókönyvvel, meg ő sem véletlenül sunázhatta a másik csajt sem a házibuliban. Persze, lehet, hogy egy 10/3-as fasziról van szó, aki a 10/1-es barátnőjét a 10/2-es Jucival csalta meg, de ennyire rosszindulatú nem vagyok.. meg úgy egyáltalán, semennyire sem. :)

Barry Kent 2010.12.17. 12:36:42

@Dr. Jula Watson:
Amihez kedvem szottyan. Egy rántotta még nem leánykérés :) Asszem :D

Hurri Kán 2010.12.17. 12:37:55

@Barry Kent:
Csak nehogy a végén valaki annak vegye :)

fumerin 2010.12.17. 12:40:15

@gyvy: :D Rám nem kell gyanakodni, sajna az igazat sem hiszik el, szóval akkor kár is hazugsággal terhelni a lelkiismeretem:D

Barry Kent 2010.12.17. 12:43:19

@gyvy:
Sokkal kevesebbet is vettek már annak.

Hurri Kán 2010.12.17. 12:44:36

@fumerin:
Állítólag vannak emberek, akik ha valamivel sokszor vádolják őket, előbb-utóbb megcsinálják ... :DDD

@Barry Kent:
Lágytojás? Fokhagymás pirítós? :DD

Barry Kent 2010.12.17. 12:47:52

@gyvy:
Jah :) Csak még szex se volt előtte, oszt mégis :D

Hurri Kán 2010.12.17. 12:49:55

@Barry Kent:
Örülj neki hogy ilyen jól nevelt hölggyel találkoztál. Előbb a lánykérés és majd utána a szex :DDDD

summerstorm 2010.12.17. 12:53:35

@alfonzina, a főnyomi:

reggelit :)))?
hagyni ott aludni :D?
még mit nem?

igazi nyomipárttag vagyok e :D?

Barry Kent 2010.12.17. 12:53:52

@gyvy: :)))
Egyik se mozgatta meg a fantáziám bevallom :D

@alfonzina, a főnyomi:
Én vagyok a kivétel aki a szabályt erősíti :)

Hurri Kán 2010.12.17. 12:55:01

@Barry Kent: A szex se ? :DDDD

@mooon:): varázslószex?

Barry Kent 2010.12.17. 12:55:09

@mooon:):
Igazad van, ott aludni. Menjen a francba, aludjon ahol akar :D

Barry Kent 2010.12.17. 12:56:03

@gyvy:
A nő se, emiatt a szex se, a kettő miatt együtt pedig a leánykérés sem :)

fumerin 2010.12.17. 12:57:04

@Barry Kent: És ha elzavarod előtte, mint öööö...., akkor hogyan adsz reggelit:O
Lehet hülyét kérdeztem, nézddddd el, mert ma 3 fajta vírus ellen küzdök:D

Hurri Kán 2010.12.17. 12:59:39

@fumerin: Nyomi-víruson kívül melyik a másik kettő :DDD?

Barry Kent 2010.12.17. 13:01:09

@fumerin:
Csak próbáltam követni amit mooon írt :)

fumerin 2010.12.17. 13:01:17

@gyvy: Nem tudom, de már berendezkedtem különböző "cilinekkel":DDD
Csak estig várnom kell a bevételükhöz:(
:DD

Barry Kent 2010.12.17. 13:09:23

@alfonzina, a főnyomi:
Egyébként most hogy magamba szálltam, reggelivel kedveskedni is nyomiság, hisz ő csak a szex miatt ment fel.

summerstorm 2010.12.17. 13:10:50

@gyvy:

ezt most pont nem értem, de mindegy... :)

@Barry Kent:

hát nade ugye :D?

@fumerin:
penicilin, semicilin .... őőőő most nem jut több eszembe...

@alfonzina, a főnyomi:
ááá, az alig látszik... most pl szinte el is tűnt :D

fumerin 2010.12.17. 13:14:19

@mooon:): Én kemikáliát:O Soha!
Söricilin, szopicilin...:D
Végül is izzadni kell, a szervezet majd dolgozik:)

Rebelde 2010.12.17. 13:16:03

"Azért egy ilyen apró botlás miatt masszívan eltúlzott büntetésnek érzem, hogy keresnie kell(ett) egy másik Gizit állandópunci + felezettrezsi konstrukcióra."

szerinted:P azért megnézném mit szólnál, ha egy ilyen kicsit botorkáló csaj lenne a barátnőd és egy ilyen szembesülés után megkapnád szenvtelenül aminek jöttél vissza kérdést?

most a posztíró méltóságteljesnek tekinti magát attól mert nem könyörgött bocsiért?? ugyan már, egyrészt nagy szerelem nem volt, másrészt meg legalább egy elnézést, egy kretén voltam vagy valami???

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 13:16:24

@nosce: újratárgyalni mindig ér, szerintem. Aztán vagy tudjuk, vagy nem.:-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 13:16:46

@mooon:): én már egyszer láttam, szóval létezik.:D

@Barry Kent: akkor abszolút nyomi vagy..:))

Kytia 2010.12.17. 13:31:35

Gyönyörű ez a poszt. Csak viccből flörtöltünk. Aztán dugtunk. Persze, csak viccből. Barátnőm rajtakap, de azért még kérdőre vonom, hogy miért jött vissza...
Pluszben még az is felmerült bennem, hogy a csaj esetleg CsP-olvasó, mert olyan aranyosan esedezik itt nekünk a srác, hogy "akkor nem mondtam, de nem bíjjjok nélküle élni".

Kis köcsög vagy, megérdemelted.:DDD Új ribi meg lepattant, mi?

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 13:32:47

@Barry Kent: és még a végén azt hiszi, hogy hízlalni akarod :)

Dr. Jula Watson 2010.12.17. 13:34:03

@alfonzina, a főnyomi: én már kaptam az elöbb: az eszest. :) De nem bánom, halmoozhatjuk is az élvezeteket :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:37:37

Na, reggelisek :)

Most nem azé', de nemcsak egyéjszakásnak nem csinálok, hanem többéjszakásnak sem :)
Tehát nem nyomi vagyok, hanem egy vérbeli geci :))))
(mentségemre szóljon, hogy mindenki jobban jár, ha felkelés után 1 óra hosszáig hagy ébredni :D)

summerstorm 2010.12.17. 13:39:23

nekem ilyen plusz a nyomi mellé még nincs.... :((((((
én is akajok....
én is én is!!

(oviban ér ilyeneket mondani....)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:39:45

re: poszt
Állati undorító, ahogy a hím viccnek próbálja eladni a fantáziáit. Mint tudjuk, dugás lehetősége esetén a hímek vér komolyan beszélnek, de vicceskedve adják elő, hogy felsülés esetén komolytalannak tűnhessen az ötlet.
Mondjuk nem értem, ehhez minek a közönség - bár égni így nagyobbat lehet, az is biztos.

Kytia 2010.12.17. 13:41:26

@Father Justice ♋: "Ahol félrekúrás van egy mindkét részről klasszikusnak tekintett párkapcsolatban, ott érzelmekről nem beszélhetünk. Legfeljebb olyasmiről, amit annak hazudtak vagy hazudnak."

Na, végre valaki ilyet is mond. Egyetértek. Most épp a hiányérzet az, amire a srác a "szerettem" kifejezést használja.

Hurri Kán 2010.12.17. 13:43:42

@mooon:):
Jól megd...lak aztán eltűnsz :DDDD

blah 2010.12.17. 13:44:57

aki pasinak hívja magát az eleve buher, szóval nem lett volna jövője a dolognak úgyse...

Kósza 2010.12.17. 13:48:35

@Zsit (nyau és rémizé): a poszt szerint a hím vicceskedésében két szuka is aktívan közreműködött, vagy csak én értem félre?

Barry Kent 2010.12.17. 13:49:12

@alfonzina, a főnyomi:
Menthetetlen és abszolút nyomi :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 13:52:02

@Kósza:
biztos nem hittek a fülüknek :)
(nemrégiben fedeztem fel én is ezt a tényt, amit feljebb írtam - én sem tudtam mit kezdeni a viccesfiúval, mert ugye humorként kissé fájt nekem, komolyan meg még sem lehetett venni, mert fülig ért a szája közben)
Vagy esetleg édeshármas? vagy Atyának lesz igaza, vagy Julának.

Ehhh, ma igen kompromisszumkész vagyok :D

És most el, mert szükségem van a fogaimra :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 13:53:24

@Dr. Jula Watson: ezért megtapsoltalak gondolatban - hangosan csak azért nem, mert a főnök azt hinné, neki örülök ennyire.:-)

summerstorm 2010.12.17. 13:54:46

@gyvy:

max jól megd...gsz valaki mást, és az eltűnik :DDD

az én időmben még nem dívott a varázspálca...
egyébként meg legalább ilyen hatásos az ajtón kilök módszer :D

Kósza 2010.12.17. 13:55:23

@Zsit (nyau és rémizé): miért nem esett arról idáig szó, hogy az egyik spiné simán rámászik a fickóra, akinek 2 perce még ott volt a csaja? Ez miféle női magatartás, szolidaritás?!
Szerintem ez is csak azt bizonyítja, hogy egy fikarcnyival sem vagytok nálunk jobbak, hűségesebbek, becsületesebbek!
Még ha csak ez bizonyítaná! :):)

Barry Kent 2010.12.17. 13:56:18

@Kósza:
Jól értetted, ezt írta.

Hurri Kán 2010.12.17. 13:59:21

@mooon:):
mennyivel jobb a varázspálca mint éjnek idején lökdösődni ;-)

@alfonzina, a főnyomi: én is szeretnék :))

@Kósza: Valószínűleg csak azért mászott rá mert látta hogy amúgy sem illenek össze. Kvázi segíteni akart csak a másiknak, mivel látta hogy a kapcsolat úgy is az utolsókat rúgja, hogy hamarabb tudjon dönteni. Ez mi ha nem szolidaritás? :))

fumerin 2010.12.17. 14:01:17

@Kósza: Egy igazi nő nem csinál ilyen dolgokat! Vár vele két napot:DDD

Father Justice (törölt) 2010.12.17. 14:01:39

@gyvy: "Ez mi ha nem szolidaritás? :))" Cinizmus. :)

Hurri Kán 2010.12.17. 14:02:26

@Father Justice ♋:
A cinizmusnál kevés dolog áll tőlem távolabb :DDD

Kósza 2010.12.17. 14:05:23

@gyvy: nyalvánvaló,... a nagy segítőkészségében másnap spiné2 bizonyára fel is hívta volna spiné1-et, hogy tájékoztassa, milyen megbízhatatlan, tróger faszija van, aki végigdugta vele az éjszakát,... de elég felejthető az ágyban, tenné hozzá vígasztalóan.

Sanity 2010.12.17. 14:05:50

@mooon:): Kedves mooon, nincs azzal semmi gond, ha másként látjuk a dolgokat. Örülnék, ha konstruktívan is leírnád, mi a bajod a hozzáállásommal. Az, ha más véleményen vagyunk, nem jelenti még azt, hogy le kell hülyézni a másikat. De lehet, csak én gondolom így.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: A gyerek már más téma, értem a felvetésed. Én személy szerint egy általad leírt ennyire nyitott (kötöttségek nélküli) kapcsolatban biztos nem vállalnék gyereket. Annál sokkal szorosabb kötelék szükséges. De ez egy részletkérdés, amivel kapcsolatban sokkal sokkal több részletet kellene ismerni, így csak a levegőbe lehet kb beszélni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 14:06:52

@gyvy: hamis nyomi.:)

@Barry Kent: miért menthetetlen? olyan nincs.:)
minden nyomi alapvetően szeretne egy normális kapcsolatot, de nem megy bele minden szarba, csak,hogy ne legyen egyedül. ez a nyomiság lényege. előbb-utóbb minden nyomi megleli a saját nyomiját..:D

Hurri Kán 2010.12.17. 14:09:38

@Kósza:
Még mindig jobb mintha azt mondja hogy tök jó az ágyban, ezért se érti hogy miért akarja otthagyni...

Kósza 2010.12.17. 14:10:56

@alfonzina, a főnyomi: dícséretes az optimizmusod, és arról se felejtkezz meg, hogy egy idő után már elég lesz, ha a szar hagyja magát feltenni a polcra, és máris lekvárnak fogod nézni! :)

Barry Kent 2010.12.17. 14:11:11

@alfonzina, a főnyomi:
Jó, visszaszívom, mielőtt még szakadár nyomivá lennék :)
Ráadásul még igaz is amit írtál :)

summerstorm 2010.12.17. 14:20:10

@Sanity:

Erről nem kell túl bő konstruktív leírás.
Amiről te beszélsz, az nem kapcsolat.
Azt úgy hívják, hogy paplanpajtás...

Ennyi. Csak a fogalmi tévesztés elkerülése érdekében mondom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 14:35:05

@Sanity: ezt az "ennyire nyitott kapcsolat" dolgot fejtsd már ki, légy szíves. Arról beszélünk, hogy komoly - gyerekvállalós, együttélős, családalapítós - párkapcsolatnál új kompromisszumokat kell kötni? Vagy netán arról, hogy a nőihölgy partner azért mégse favorizálja a nyitott kapcsolatot, vágyain - férfivel ellentétben - legyen már úrrá? Vagy akkor hogy? Az már szinte másodlagos, hogy nyitott felállásnál min. 4 ember őszinteségében bízni - akár születésszabályozás tekintetében is - minden alapot nélkülöző naivitás volna.:-)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.12.17. 14:50:10

@Kósza: tíz kapcsolatból a környezetedben hány igazán értékelhető? és hányért adnál egy lyukas garast, hogy öt év múlva is együtt lesznek?

@Barry Kent: én valamiért azt hittem, te is hamis nyomi vagy.:)
ezek szerint normál nyomi..:)))

AndOr01 2010.12.17. 14:54:44

Hát igen...
Én is sokat gondolkodtam, hogy a csajok következő két igényének hogyan lehet megfelelni egyszerre:

1. Legyek Férfi!
2. Ne legyek Férfi!

:)

Kósza 2010.12.17. 14:58:39

@alfonzina, a főnyomi: ezért ajánlom szíves figyelmedbe mai első hozzászólásomat! :)

phaszfej 2010.12.17. 15:00:02

egy pasi sosem hívja magát pasinak. kivéve, ha buzi.

summerstorm 2010.12.17. 15:01:47

@phaszfej:

milyen szépen mondtad :D...

phaszfej 2010.12.17. 15:05:31

Aki a nőjét hagyja egyedül hazamenni: buzi.
Aki hagyja magát lesmárolni: buzi.
Aki lebukáskor a nője után rohan: buzi.
Aki a nagy megbánást nyilvánosan adja elő: buzi.

Kytia 2010.12.17. 15:16:13

A nyitott kapcsolatot mindig az erőlteti, aki elméletben több emberrel szeretne dugni. Aztán meg az sértődik meg a legjobban, amikor kiderül, hogy a másik komolyan vette.:)))
Konkrét sztori: Srác aszongya a lánynak: "Csinálsz, amit akarsz, de én nem fogom visszafogni magam." Később kiderül, ezt a bejelentését követően a lány orális örömökben részesített egy másik fiút egy buliban. Komolyan vette, mit csináljunk.:) Srác persze kidobta és kb. 30 év után is sértett hangon mesélte a sztorit.:)))
Egy szó, mint száz: bizalmi kapcsolatra vágyik az ember, nem átjáróházra. Valahogy a végén mindig kiderül. Persze szereti úgy érezni, hogy a maga számára azért nyitva vannak a kapuk...

repecs 2010.12.17. 15:16:53

Hát ha neked ez a szeretet akkor az amit te szeretetnek nevezel egy kalap szart sem ér. Az rendben hogy vétkeztél bűnhődtél, de az aki szeretet és megbántottál azzal mi történt? Megvonta a vállát és így jártunk. Vagy kitalált az egész vagy már rohadtul unták egymást.

Kytia 2010.12.17. 15:17:06

@phaszfej: Aki egy kommentben 4x használja a buzi szót: BUZI.:))

Kósza 2010.12.17. 15:17:26

@gyvy: aki még a nevében is megemlíti a faszt, az nyilvánvalóan buzi :)

phaszfej 2010.12.17. 15:18:36

@gyvy:

Aki 2 mondatnál többet ír egy ilyen történetről, az csak locsog, agyal, magyaráz, mellébeszél, tehát: buzi.

Hurri Kán 2010.12.17. 15:20:46

Mennyi megfejtés érkezett :))

Kósza 2010.12.17. 15:21:07

@phaszfej: ez hány mondat?
phaszfej 2010.12.17. 15:05:31
Aki a nőjét hagyja egyedül hazamenni: buzi.
Aki hagyja magát lesmárolni: buzi.
Aki lebukáskor a nője után rohan: buzi.
Aki a nagy megbánást nyilvánosan adja elő: buzi.

Kytia 2010.12.17. 15:22:28

Egyszerűsítsünk: MINDENKI BUZI!

phaszfej 2010.12.17. 15:22:54

@Kytia: Nem is mondtam, hogy nem vagyok buzi. Küzdök a buziságom ellen, mert a buziság kinyírja a férfit, zülleszti a társadalmat és boldogtalanná teszi a nőket. Legyenek buzik, én csípem őket, de ne legyenek rossz buzik. Márpedig a legtöbb hetero férfi rossz buzi.

Kósza 2010.12.17. 15:24:56

@Kytia: rendben, de akkor én rossz buzi vagyok! :)

Hurri Kán 2010.12.17. 15:30:07

@Kósza: Tiltakozom, nem vagyok önző :)

Netuddki. 2010.12.17. 15:30:11

"Pasi vagyok..."

Vascső!

summerstorm 2010.12.17. 15:31:22

@Kósza: drága

hogy ti ezt milyen szépen megasszotátok mind...

Kytia 2010.12.17. 15:31:24

@phaszfej: Tiltakozom. Nem teszi boldogtalanná a nőket. A felvállaltan buzikból lesznek a legjobb barátok, és a nőtársadalom köztudottan abból szenved a legnagyobb hiányt.

@Kósza: Én is.:)

summerstorm 2010.12.17. 15:34:27

beszéljünk a britt tudósokróll...
biztos tudnak erre valami statisztikát...

Kósza 2010.12.17. 15:38:31

@mooon:): a Belga tudja a royal frankót :)

indapass90210 2010.12.17. 15:54:37

Azt, hogy pina, írta már valaki?

tarquin - védőháló nélkül 2010.12.17. 16:00:02

@phaszfej: akkor csak az nem buzi, aki félrelép. Ez maradt a posztból.:D

phaszfej 2010.12.17. 16:07:15

Ne haragudjatok, leállt az agyműködésem. Nincs már több kérdés és válasz a fejemben. Teljesen kiégtek a zagysejtjeim. A fejem egy színültig telt zagytározó.

Sanity 2010.12.17. 16:10:45

@mooon:): Az, hogy nem kapcsolat, az a te definícióid szerint van. Én ezt elfogadom. Az más kérdés, hogy én nem az alapján definiálnám a kapcsolat fogalmát, hogy azzal az egy emberre dugsz-e éppen. Lehet, hogy neked ez egy sarokpont, de hidd el, másnak nem.
Ezen az egy ponton áll vagy bukik nálad az egész, ezt látom. De ezen kívül mégis mivel van a baj? Azzal, hogy nyíltan megmondod a másiknak, hogy te mit akarsz? Akár tetszik neki akár nem? Vagy hogy a nyitott kapcsolat azt jelenti nálad, hogy fűvel fával dugsz, és az a csaj akivel együtt vagy azt pont annyira fontos mint az akivel egy éjszakát vagy (nálam pont nem)?
Tényleg nem értelek.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mint mondtam, a gyerek témáról nem tudok mit mondani, az már lényegesen komplexebb.
De röviden a válaszodhoz kapcsolódva én azért megkülönböztetém azt a kapcsolatot, ahol effektíve összejárnak, és közben mindenkinek van x állandó partnere (ez pl egy igencsak nyitott "kapcsolat") attól, amikor együtt laknak, közös kasszán, a társaságuk egy párként ismeri őket, de nem monogám kapcsolatban vannak.

Kompromisszumokkal kapcsolatban meg pont azt mondtam, hogy minél kevesebb szükséges egy adott kapcsolathoz, annál jobb. Annál inkább működőképes hosszú távon. Ha a csaj kb egy domina, és a srác pedig ténlyegesen szereti ha irányítják, és nem neki a kell a döntéseket meghozni, akkor lényegesen kevesebb a kompromisszum, mint ha 2 domináns ember lenne együtt.

Az meg, hogy ha valakinek közben megváltoztak a preferenciái, előfordulhat. Egy nyílt, őszinte kapcsolatban meg lehet ezt beszélni.

De mégegyszer, csak a téma rövidre zárásaként mondom. Nem az a lényeg, hogy monogám, vagy összevissza dugós, vagy akármilyen kapcsolatban vagy. Mindegyik működhet, és kívülről semennyire sem lehet ezeket megítélni.
Én amellett emeltem fel a hangom, hogy merjenek az emberek nyíltak lenni, és vállalni azt, amit akarnak, amire vágynak. Ha több nővel akar lenni, akkor azt. Ha nem oda akar összeköltözni akkor azt. Ezzel sok-sok későbbi problémát meg lehet oldani.
És talán a legfontosabb, hogy azt, akivel együtt vagy, így megkíméled a lehetséges későbbi csalódástól (olyantól mint a posztban történt), és nem egy érzelmi roncsot hagysz magad után. Persze erre lehet az a válasz, hogy "jaj, de hát a lány azt hitte, hogy majd megváltozol, stb.." - pont emiatt fontos az, hogy tudja a másik, komolyan beszélsz, és elfogadja amit mondasz.

Hurri Kán 2010.12.17. 16:15:34

@phaszfej:
Eddig sem lehetett túl intenzív.

phaszfej 2010.12.17. 16:24:23

@gyvy: De ma végleg leállt.

indapass90210 2010.12.17. 16:25:50

@phaszfej: te, a múltkori csajjal, valami barbi vagy miafaszom a nickje, aki jelentkezett a felhívásodra, azzal mi lett?

phaszfej 2010.12.17. 16:28:43

@Dövan: Kiderült, hogy az a csaj is én voltam. Ha még nem tűnt volna föl, skizo is vagyok. Kivertem magamra a tükörben.

phaszfej 2010.12.17. 16:29:33

Bassza meg! Lehet, hogy őrült vagyok.

indapass90210 2010.12.17. 16:34:56

@phaszfej: legalább kiderült, hogy nem érdemes a csajokkal őszintének lenni. Mindig szükség lesz mindenféle randimeghívásokra akkor is, amikor csak dugni akarunk...

Pedig már reménykedtem.

[c] 2010.12.17. 16:58:08

Mennyire rühellem, amikor a félrelépő jön az önigazoló dumával, hogy "ááá, ez nem is megcsalás, mert csak... bla-bla", meg amikor a megcsalt félre keni a felelősséget ("különben is, ha jól szopott volna, akkor nem csaltam volna meg, há nem? há de"), hogy a végén még őt kellene sajnálni.

Szerencsére a posztban egyik sem fordul elő.
Korrekt.

Azért kíváncsi lettem volna, mit tesz vagy nem tesz, ha nem bukik le.

venszivar 2010.12.17. 17:08:20

@phaszfej: Inkább egy BAROM,ÁLLAT.

deflorator 2010.12.17. 17:17:23

Nem az a baj, hogy félreléptél, hanem hogy lebuktál. Ez utóbbi megbocsáthatatlan.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.17. 17:37:32

@Kósza:
na mondjuk ez meg a másik
Bocsásson meg, Herr Kapitän, némileg felületesen olvastam, tengersok dógoznivaló akadt mára :S

deflorator 2010.12.17. 18:12:27

Ha valaki szégyell valamit akkor vagy ne kövesse el a tettet, vagy győződjön meg arról, hogy titokban marad. De ha már meg is dugta azt a lányt a házibuliban, miért aludt utána ott?
Egy körültekintő és tapintatos ember pontosan felméri a tettei következményét és a lebukás kockázatát igyekszik minimálisra csökkenteni. A posztban felvázolt lebukást el lehetett volna kerülni, kimagyarázni viszont nagyon nehéz, hiszen pillanatnyi megingásból biztosan nem alszik ott, legkésőbb a második menet után kitisztulhatott volna annyira az agya, hogy ideje haza indulni.
A fenti esemény a csökkent értelmi képesség, a tapintatlanság és az érzéketlenség különös keveréke.

Kelly és a szexi dög 2010.12.17. 18:37:27

Micsoda egy kis rinyáló szarkupac!

Esztétikus Kritikus 2010.12.17. 18:38:42

Húúúúú
Bulibandugott lány ordas ribancnak tűnik így első blikkre: sikamlós beszélgetéseket folytat egy fickóval, annak barátnője jelenlétében (az meg szóvá sem teszi)? A verbális felhúzás is szexuális ingerlés, ráadásul csúnya provokáció is a barátnő előtt. Persze a fene tudja, hogy nézne ki a sztori az ő szemszögéből. Vannak olyan lányok, akik szeretik a következmények nélküli flörtölgetést, talán ő is ilyen, de az is lehet, hogy a pasas fújta fel.

Mr Korrekt meg egyáltalán nem olyan korrekt, mint amilyennek tűnik: ha egy buliban estek egymásnak, annak közönsége volt, és ez bizony nem ártalmatlan botlás. Ártalmatlan botlás az, amikor az ember részegen félrelép, de nem lesz következménye, mert nincs rá tanú. Tehát idő kérdése lett volna, hogy kiderüljön a kamaty, nem kell ehhez in flagranti.

De ez a történet nekem annyira kilúgozottnak tűnik, hogy szinte hiteltelen. vagy nem így történt, vagy meg se történt.

Na mindegy, a tanulság az, hogy ha valaki nem akarja szétbarmolni a kapcsolatát, legalább diszkréten lépjen félre, ha már.

ibafaipap 2010.12.17. 20:51:45

Először is, mi az, hogy pasi vagyok! Egy férfi ne mondja már magára, hogy pasi! Ez olyan kibaszott buzis, hogy nem igaz. Mi a másik? Ja, csak ez volt.

Nebameg 2010.12.17. 21:43:09

@ibafaipap: Azt hittem, csak engem idegesít :))))

ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.18. 07:30:28

Nézd a jó oldalát!

A lányt, akivel félreléptél, legalább "nem húzzák az orrodra" :-D

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.12.18. 11:48:12

A logisztikát nem értem - kinél nyílt az ajtó? De egy a lényeg, az ilyen viccelődés (ezt csinálnám, meg azt) soha nem viccelődés. És mocskos nagy taplóság a párod előtt játszani mással. Nem vette poénnak, hidd el. Talán annak akarta venni. És ez tök független attól, hogy később végül meghúztad a másik csajt.

nyesi 2010.12.18. 12:08:35

Egy köcsög paraszt vagy. Mit vársz megértést? jól tette a lány, hogy szakított. Semmirekellő.

KCB 2010.12.18. 12:19:07

@nyesi: Nem várt megértést az elején leírta. Csak nem te is így jártál hogy így bepöccentél rajta?

Szerintem ez a kapcsolat nem is volt komoly. Csak megszokásból hiányzik. Legalább volt egy ilyened is. Majd a karosszékben mosolyogsz rajta és egyáltalán nem fogod bánni. Ha a csajod is ott volt mikor viccelődtetek (ami kvázi flört volt) akkor neki sem lehetett újdonság, no meg az hogy ilyen könnyen dobott. Nem kizárt hogy ő is kifelé kacsingatott. Tanúlság, hogy ha lefekszel valakivel, ne aludj vele. Ennyi.

KCB 2010.12.18. 12:21:13

@Kelly és a szexi dög: Nem rinyált, csak elmondta. Érdekes egyesekben hogy kiveri a biztosítékot...

Eléggé megkeseredett emberek vannak itt...

KCB 2010.12.18. 12:22:23

@phaszfej: Aki gyakran mondogatja a másikra hogy buzi, az meg látens buzi.

nyesi 2010.12.18. 13:09:29

@Kerek Perec: Nem pöccentem be és nem így jártam. Csak be akartam szólni. Ennyi. Szórakoztatnak az ilyen emberek, akik megosztják a szánalmas életüket másokkal. Ezért olvasok blogot is.

Gondolom Te meg mindenkinek válaszolsz és megmondod a tutit. Te is szórakoztatsz. Köszi!

2010.12.18. 13:10:00

@Barry Kent: Túl könnyen ment, igaz. De a csaj is túl könnyen vette. Vsz. ő is félrekúrogatott, csak nem bukott le :-)

2010.12.18. 13:30:21

@Barry Kent: Persze, hogy rámászott később is, és most mindkettő cejejmesz, ásó, kapa, nagyharang. Majd folytatódik a poszt, idővel :-) Én is genyóbéka vagyok?

2010.12.18. 14:29:41

@Caddy: Hát még ha tudnád, hogy a _bevallott_ átlag a 16-18, a valódi meg ennél jóval kevesebb (14-15) :-)

2010.12.18. 15:21:51

@Kerek Perec: Hát ennél talán kicsit több, de ennyi minimum.

Peetee 2011.01.17. 15:24:33

Ez így kerek, korrekt.
Férfiember viselje feszített vállal a következméneket.
süti beállítások módosítása