Valakit mindenképpen tönkrevágok

2011. január 03. 07:30 - Panni CsP

BUÉK mindenkinek! Az év első posztjában egy nős férfi 14 év után rájön, hogy nagyon elkapkodta a házasságot, ugyanis a nagy Ő csak most került képbe. Most megismerheted a két tűz között őrlődő férfi lelki világát. Mert 14 év nagyon hosszú idő… És természetesen az új évben is várjuk a sztorikat, eddig is nektek köszönhettük hogy a blogunk elég rendesen pörgött. Indítsd be az évet egy jó történettel!

 

39 éves hapi vagyok, 14 évet éltem együtt a feleségemmel. Az évek során összecsiszolódtunk, nagyon sok dolgot csináltunk közösen, gyerek eleve nem szerepelt a tervben, sok szempontból langyosak lettek a dolgok, de nem látszott kérdésesnek a jövő. Aztán kiderült az, hogy a munkahelyemen az egyik csaj (Teri) már egy ideje szerelmes belém, és hirtelen ráébredtem arra, hogy én is szerelmes vagyok belé, de ezt korábban egyszerűen nem vallottam be magamnak, nem fért bele az önmagamról alkotott képbe és nem is engedtem meg magamnak. Ez most hülyén hangzik, de sok mindent eltussol maga elől az ember, amíg lehet - hát innentől már nem lehetett. Ráadásul rájöttem arra is, hogy ő az a nő, akivel nemcsak hogy elképzelhetőnek tartanám a családalapítást, hanem kifejezetten szeretném is.

Mivel mindkettőnkben nagyon erős volt a fizikai vonzalom is, nem tudtunk ellenállni és lefeküdtünk egymással. Kiderült, hogy mindkét részről hihetetlenül jó a szex is, ami persze tovább bonyolította dolgokat. A csajszi 13 évvel fiatalabb nálam, szintén házasságban élt, bár gyerek ott sem volt (még). Ő kerek perec közölte velem, hogy bár nagyon szeret, nem fogja otthagyni a férjét, bennem viszont átbillent valami, hirtelen teljesen új szemszögből láttam rá magamra és az életemre, és úgy gondoltam, hogy nem akarok tovább így élni. Nagyon szerettem a feleségemet, de valahogy már nem tudtam nőként ránézni, hirtelen képmutatásnak és (ön)becsapásnak tűnt az, hogy így éljünk együtt, ezért fogtam magam, és elköltöztem otthonról, kivettem egy kis lakást. Az első néhány hét szörnyű volt, vergődtem a szerelem és a lelkifurdalás között, azt sem tudtam, hol vagyok és mit csinálok. Utána jött a meglepetés: Teri úgy döntött, hogy velem akar élni és otthagyja a férjét. El is költözött otthonról, szintén kivett egy kis szobát, szintén nagyon szarul volt, ő is vergődött lelkifurdalás, kötelesség és szerelem között. Találkozgattunk, továbbra is dúlt a láv, de ugyanakkor mindketten rettenetesen éreztük magunkat a történtek miatt. A párja egyszer rábeszélte, hogy próbálják meg újra, de nagyon hamar kiderült, hogy Terinek nem megy, rá sem tud nézni a srácra. Persze, az én párom is megpróbált mindent, de én annyira nem láttam lehetőséget arra, hogy ilyen szerelmesen ezt végig tudjam csinálni, hogy nem mentem bele. Végül véglegesen szakított Teri is, és két hónapja összeköltöztünk. Továbbra is nagyon szeretjük egymást és alapvetően jól kijövünk (persze, bőven van még összecsiszolnivaló az életünkben), ám közbejött egy bökkenő. Neki sokkal jobban megy a dolgok megemésztése, mint nekem (a házassága csak két évig tartott), én viszont folyamatosan őrlődök két érzés között, rendszerint az ágyon fekve, egy depresszió-közeli állapotban. Egyrészt ott van a Teri iránt érzett szerelmem és nagyon mély fizikai vonzalmam, másrészt pedig az előző párommal kapcsolatos lelkifurdalás, bűntudat, féltés és egyebek. Hosszú ideig éltünk együtt és nagyon sok mindent tettünk egymásért, tényleg igazi szövetség volt a dolog. Mi itt a helyes? Mihamarabb dönteni kell, mert ez a helyzet nem tartható fent sokáig, sem Teri, sem a magam számára. Válasszam a szövetséget és a sok-sok kellemes emléket, miközben tudom azt, hogy ugyanúgy már soha nem fogok a páromra nézni? Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy hiányzik sok közös tevékenység is, hiszen Terivel újak vagyunk egymásnak, és sok mindenben különbözünk is. Vagy válasszam a szerelmet, a benne rejlő kockázatokkal és persze a korkülönbségből is adódó problémákkal együtt? Maga a szerelem és a fizikai vonzalom nem csengett le egyikünkben sem azóta. Valakit mindenképpen tönkrevágok, magamról nem is szólva. Mit gondoltok?

 
329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr572555735

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.10.04. 23:15:08

Nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom ...

Trackback: Pszichológus válaszol: Hogy élhető túl a szakítás? 2011.03.28. 16:40:38

Én azt szeretném kérdezni, hogy élhető túl a szakítás?Egy 17 éves lányKedves Levélíró!Idővel, türelemmel. A szakítás olyan, mint mikor gyászolunk, hiszen szakításkor is hirtelen elvesztünk valakit, aki addig az életünk része volt. Sajnos nem lehet megs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

velorex-vezető 2011.01.03. 16:59:01

@deflorator: Fő a pozitív hozzáállás! Neked is terhes már az ilyenfajta férji kötelesség? Fizetsz is a dublőrödnek? Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.

Bert Sels 2011.01.03. 17:00:56

"39 éves hapi vagyok"

itt hagytam abba az olvasast

TheKoko 2011.01.03. 17:02:56

@velorex-vezető: Hát igazából az én fejemben ez teljesen másként van :) Tőlem ideiglenesen ki is hagyhatnak engem :), nekem már az is remek élmény :)

dr. gernika 2011.01.03. 17:03:43

@xeria: Azért osztotta meg velünk a gondolatait, mert érdekli a véleményünk. Megírtuk.

Dekatlon 2011.01.03. 17:07:44

A varázsgömböm szerint lesz 3-4 jó hónapja az új nővel, aki aztán megelégeli a tipródását, és beújít egy kisebb lelkűt.
Ő visszatalál a régi nőhöz, ha van esze azzal a szöveggel, hogy rájött, mégis őt szereti. Az vagy visszaveszi vagy nem. Ezen a ponton a gömbből kiment a villany. :)

R1200Gs 2011.01.03. 17:08:54

@velorex-vezető: Pszichiáter barátod nem bizti ,h jó tanácsot adott.. Akkor szabad csak ha te tökéletesen uralod a helyzeted. Mindenkinek nagy fullánk az ha a szeretett embere (nő,ffi) megteszi. Valamiért megtesszük. Akinek sansza van rá és egészséges az sztem megteszi. Megy a kiváncsiság. A szálka ,h jobb volt -e vele remélhetőleg nem derül ki. Ha meg annyira jó volt akkor a hormonok átveszik az irányítást és OFF

indapass90210 2011.01.03. 17:09:07

@Hinnye de nagy dinnye: igaz, ezt sosincs késő elkezdeni :) Szerencsére minden nő biszexuális, tehát nem tarthat sokáig meggyőzni az asszonyt :)

velorex-vezető 2011.01.03. 17:09:18

@Hinnye de nagy dinnye: Érdekes, hogy a nőknél mennyire más a homoerotikus játszadozás. Két férfi látványa rettenetesen undorító, nőknél nem zavar, sőt! Sajnos a feleségemnek rettenetesen randa barátnője van, így nem díjaznék egy ilyen szituációt.

indapass90210 2011.01.03. 17:09:36

@Drága IV gernika: még unatkoznék a végén. Akkor meg már nem örülnék :)

SzCsaba 2011.01.03. 17:14:10

Kedves Posztoló!
Azt a kérdést kellene eldöntened, hogy csak a farkadra hallgatsz vagy az agyadra is.
A korod alapján csak az utóbbi tartósan semmiképpen nem fog menni.

velorex-vezető 2011.01.03. 17:14:15

@Kedves Nard: Gondolom Te annyira Alpha vagy, hogy még a kecskétek sincs biztonságban Tőled?

R1200Gs 2011.01.03. 17:14:58

@Dövan: sajna nem minden nő az...

xeria 2011.01.03. 17:15:35

@Drága IV gernika:
Persze, csak a nem túl pozitív hozzászólásokra reagáltam. Hogy nem azért írta meg, hogy még inkább a földbe döngöljék, így is eléggé ott érezheti magát. Hanem azért, hogy hátha add neki valaki valami jó tanács-félét ami átsegíti ezen a helyzeten. Vagy tévedek? Mert akkor sorry. Ha fikázásért írt ide elsősorban mert ez arról szól akkor én tévedtem.

psr6 2011.01.03. 17:19:04

Lásd be, a legnagyobb döntést már meghoztad. Haladj tovább. Ami most van, az a nyuszifülek lágy lengedezése a mezei szellőben. Kapd össze magad, mielőtt mindkét csajszi tovább áll és "két lyuk között a földre esel". Mert nem fogja egyik sem sokáig hallgatni a nyavalygásodat.

És ne igyál, ne cigizz.

hajrá-

Hurri Kán 2011.01.03. 17:19:05

@Dekatlon:
És miután visszajön kiderül hogy nem vette vissza :)

velorex-vezető 2011.01.03. 17:19:51

@xeria: hallottad azt a kifejezést, hogy Troll? Na aki egy ilyen fórumon azt várja, hogy a lelkét ápolják jóindulatú kommentelők, az nagyot csalódik. Tele van a világ sérült emberekkel, akikben akkor oldódik csak egy kicsit a feszültség, ha kellemetlenkedhetnek valakinek olyan módon, hogy még az orrba vágást is megússzák.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.03. 17:20:37

@velorex-vezető:

Nem lehet hogy a pszichiáter (így helyes) akarta megdugni a nejed? Amúgy igen, jól mondod.

@xeria:

Nem tanács kell neki, hanem együttérző buksisimogatás. Hát azt nem kap. Tőlem nem.

xeria 2011.01.03. 17:23:46

@velorex-vezető:
Igen sajnos tapasztaltam. Arra gondoltam,hogy csinálok egy amolyan kibeszélő blogot. VAgyis bedobok egy-egy témát és bárki bármit hozzászólhat. Mert az olyan érdekes. Pont azért amit te is írtál. Mert mindenki szeretné elmondani a baját csak nem figyelnek rá. Lehet, hogy hülyeség, de engem érdekelne a vélemények halmaza.

indapass90210 2011.01.03. 17:26:19

@velorex-vezető: én nem vagyok sérült troll, még találkozókra is szoktam menni, ha úgy jön ki a lépés és nem félek az orrbavágástól :D

velorex-vezető 2011.01.03. 17:26:56

@Kedves Nard: Most, hogy mondod, nekem is gyanús volt, miért akar vele négyszemközt beszélni? Micsoda éleslátás, Te egy valóságos Faria abbé vagy!

indapass90210 2011.01.03. 17:29:51

@R1200Gs: dehogynem. Csak elő kell hozni belőlük.

Nézem itt a cool-t, ezt a piros felsőst sunáznám.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2011.01.03. 17:30:45

Egyszer két, már az idősebb generációba tartozó repülőgépszerelő beszéletett a hangár mélyén félig elmerülve egy hajtóműben. A következő mondatra azt hiszem mindig emlékezni fogok: "jó, jó dolog a házasság, csak dugni ne kéne!" muhaha

velorex-vezető 2011.01.03. 17:32:33

@Dövan: Szóval eljársz csoportterápiára és ott szemtől- szembe kellemetlenkedsz azokkal, akik elmondják a bajaikat? Mondjuk az anonym alkoholisták összejövetelén kijelenti valaki, hogy ő alkoholista, mire Te kontrázol, hogy "Köcsög iszákos úgysem fogsz leszokni!

indapass90210 2011.01.03. 17:36:14

@velorex-vezető: nagyon képben vagy, ha úgy gondolod, hogy így zajlik egy blogtalálkozó :D

Barry Kent 2011.01.03. 17:36:33

@Dövan:
Basszus, pedig ma még azt se mondtad hogy pina ;)

velorex-vezető 2011.01.03. 17:36:39

@Bukowszky: El tudom képzelni a feleségeiket! Héja és héja asszonyság.

Hurri Kán 2011.01.03. 17:36:55

@xeria:
Ha egy -ehhez hasonló- nyilvános fórumon osztod meg a problémádat, vagy teszel fel kérdést, bizony elképzelhető hogy nem azt a választ fogod hallani amit szeretnél...
Még 2011-ben is...

velorex-vezető 2011.01.03. 17:37:47

@Dövan: Nem hallottam még blogtalálkozóról. Nem tudtam milyen találkozókra céloztál, csak találgattam.

finalNmbr 2011.01.03. 17:38:00

Kellemetlen ha valaki összekeveri a rózsaszín ködöt a szerelemmel, a szerelmet a szeretettel.. Ennyi ideig senki nem marad a másikkal ha szar lenne vele.. viszont ennyi idő után kinek nem esne jól, hogy egy 20as csajnak bejönne.. Sajnálom kedves posztíró, de nem 24 vagy hanem 39. azt becsüld aki ismer, szeret és elfogad olyannak amilyen vagy ne azt aki 2éves házasságot rúg fel a semmiért. Ez ilyen kényszergondolat szerü dolog.. de ez sokszor nem a valóság. Mi lesz ha egy év múlva azt veszed észre, közötök sincs egymáshoz mert te már 40 vagy ő meg partyzni akar minden hétvégén.. müller pétert idézve, miért akarnál egy középszerü banán lenni ha te szilva vagy.

finalNmbr 2011.01.03. 17:40:29

@Steve_Jobs: Najó még én se értem a saját hozzászólásomat :D Röviden, kibaszott hülye vagy és rohadtul a két szék között fogsz landolni.. nem egy világ vagytok, ennyi.

Barry Kent 2011.01.03. 17:42:06

@Dövan:
Rendben, nézd el a figyelmetlenségem :)

KenSentMe 2011.01.03. 17:44:23

Megjegyzések:

1.) Elég baj, hogy nem csináltál gyereket, bár még nem késő.

2.) Kapuzárási pánik ez, nem szerelem.

3.) Az ágyon való őrlődést úgy hívják, hogy neurózis, igazából csak magadnak köszönheted. Csodálatos, hogy teljesen megváltoztattad az életed, de még mindig visszamennél a régi csajodhoz. Csodálatos.

4.) Még a működő szexualitás mellett is jó esélyed van rá, hogy az új kapcsolat ne működjön 1-2 évnél tovább. Legyél tisztában vele, hogy esetleg mindent a nulláról kell újrakezdened.. igazából ahelyett, hogy álmatlanul forgolódnál, inkább kezdj el készülni a legrosszabbra.

Barry Kent 2011.01.03. 17:45:36

@xeria:
Ezt nem értem, nem gondoltad, hogy a blogod különböző emberek látogatják, akiknek más és más a véleményük?

@velorex-vezető:
Azért nem feltétlenül troll az aki nem ért egyet a posztolóval, és ennek hangot is ad.

xeria 2011.01.03. 17:49:35

@Barry Kent:
Jaj hát pont ez benne a lényeg. Pl: egy olyan apró téma, hogy miért találták ki az evőpálcikát a kínaiak? Szerinetm lenne hozzászólás épp elég. Csak még arra nem jöttem rá, hogy ebben a rendszerben hogyan hozok létre egy ilyen vitatkozós blogot?!

Barry Kent 2011.01.03. 17:51:10

@xeria:
Ezt nem értem, technikailag?
Sima blog, kommentelési lehetőséggel, vita pedig alakul magától.

velorex-vezető 2011.01.03. 17:51:18

@Barry Kent: Ezt nem is állítottam. Pontosan tudom, hogy ki a Troll. A tékozló Homáron egyszer megírtam egy átverés történetét, hát ott előjöttek csapatostól: dr körömlakk, enamel stb.

indapass90210 2011.01.03. 17:51:20

@Barry Kent: igazából egy pinát ez a blog is megérdemelt volna :D

Barry Kent 2011.01.03. 17:51:51

Én vagyok az, aki ma semmit nem ért :D

Barry Kent 2011.01.03. 17:53:00

@Dövan:
Azért csak összehoztuk :D

KenSentMe 2011.01.03. 17:54:28

@xeria: Ott a gyakorikerdesek.hu izémizé, ha egy adott kérdéshez kapcsolódó véleményekre vágysz..

fumerin 2011.01.03. 17:54:51

@Barry Kent: Már az én fonalam is túl rövidnek bizonyul :D

xeria 2011.01.03. 17:56:25

@Barry Kent:
Nem hanem ahogy bekerült a történet, az ahogy nézem csak úgy megy, hogy beküldöd emailen. Jól értelmezem? Én olyasmit szeretnék, mint mondjuk egy nyilvános napló féle. Ahol megírom a vitaindító gondolatot, felvetek kérdéseket és menne a kommentezés. Ilyet hol lehet?

Hurri Kán 2011.01.03. 17:57:18

@Barry Kent: @fumerin:
Egy leendő, értetlen blogtulajdonos szárnybontogatásának vagyunk tanúi, ki a kínai evőpálcikák mégoly bonyolult kérdését tervezi hasonló, interaktív módon megvitatni a lelkes közönséggel.

Mi olyan bonyolult ezen? :DDD

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.03. 17:58:25

Tanácsot adni már késő, akkor kellett volna ide írogatni, meg elgondolkodni, amikor elkezdted észrevenni, hogy a munkatársnőd "szerelmes".

Most már nem vagy döntési pozícióban, csak sírsz, mint a mesebeli windows, hogy "Letöröltem a fájlokat. Baj? Igen/Nem" Most már letörölted. Baj, igen baj.

Lecserélted a szövetséget ("tényleg igazi szövetség volt a dolog.") egy múló kalandra. Mit vársz? Mondjuk azt, hogy jól tetted? Nem mondjuk.

Edd meg amit főztél, feküdj depressziósan. Hátha a szenvedés hozzásegít, hogy a 2-3 rossz döntés közül meghozd a legkevésbé rosszat!

fumerin 2011.01.03. 18:00:07

@gyvy: Én mindenképp lelkes troll lennék abban a témakörben:D
Sok értelmeset nem tudnék hozzászólni:)

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2011.01.03. 18:01:12

Hát igen. A női ösztön azt diktálja fogd meg a pasit, tartsd meg, tedd be fészekbe ne engedd ki. A pasi ösztön meg azt diktálja húzd meg mindet. na most az a gond, hogy az nő ösztönét a társadalom írásba fektetve támogatja, erkölcsösnek talája, a férfiét viszont bűnnek. Ezért van ez a sok frusztrált pasi.

xeria 2011.01.03. 18:01:29

@gyvy:
GOndoltál már arra, hogy miért találták evésre az evőpálcikát? Hogy ne egyenek sokat? Vagy, hogy kevesebbel is jól lakjanak? Ne legyenek mohók? Hogy jutott eszükbe a folyadékot (levest) ilyen eszközzel enni amikor pl: a kezük adott volt? VAgy az ivás technikája?
Minden kezdet nehéz, csak egy apró ötlet volt. Sok ötletem lenne, mert szeretem figyelni az emberek reakcióit.

Barry Kent 2011.01.03. 18:01:55

@VRbagoly:
Na ott lesz troll elég. Bár rendkívül szórakoztató.

@xeria:
Nem, nem jól értelmezed :)
inda.blog.hu/
Itt találsz válaszokat.

Barry Kent 2011.01.03. 18:05:29

@fumerin:
No, akkor az első poszt témája: vajon milyen hosszú fumerin fonala? :D

fumerin 2011.01.03. 18:05:58

@xeria: Akkor el kell fogadnod azt is, hogy ahány ember, annyi vélemény.
Nem kell ítélkezni...arra itt vagyunk mi:D

fumerin 2011.01.03. 18:07:06

@Barry Kent: 70és 75 között...még nem túl súlyos, nem nyáladzom közben :D

Hurri Kán 2011.01.03. 18:07:23

@xeria:
Hogy őszinte legyek, fogalmam sincs. De biztos rengeteg embert foglalkoztat a kínai evőpálcikák eredete. Én szerveznék rá Facebook-csoportot is.

De most nincs időm ezzel foglalkozni, jelenleg annak a kérdésnek a megfejtése köti le minden energiámat hogy párzáskor miért huhog a rézfaszú bagoly.

Barry Kent 2011.01.03. 18:11:31

@gyvy:
Ne vedd el a kedvét ;)

A kérdésedre pedig ma már megvolt a válasz:
Oleg Gontar 2011.01.03. 13:50:31
"Ha szerelmes vagy, akkor uvoltve kefelj, ne depresszio kozeli agyonfetrengest muvelj."
A baglyok, ha szerelmesek, ezért huhognak, hisz nem beszélnek idegen nyelveket :)

xeria 2011.01.03. 18:13:28

@gyvy:
Na látod ez is oylan dolog... ha tényleg huhog? :-)
Nem hiszem,hogy az általam említett példa sok embert érdekelne, de ez csak egy apró kis szösszenet volt a részemről. Igazából sokkal húsbavágobb témákat vetnék fel. Olyan vitaszobát lenne jó csinálni de nem chat formájában mert azt nagyon utálom.
És valóban lenne mindenféle hozzászólás, de ebből a sokszínűségből lehetne a véleményeket csoportosítani.
Itt is viszonylag két tábor alakult ki kapásból, ahogy egy ilyen témában lenni szokott. De ha megfigyeljük, akkor más-más szemszögből láthatjuk ugyan azt a véleményt, gondolatot és ettől érdekes az egész, nem?

Hurri Kán 2011.01.03. 18:15:44

@fumerin: :DDDDDDD

Máris közelebb jutottam a megoldáshoz.

@Barry Kent: Na de mi van akkor ha nem szerelmes a rézfaszú bagoly, és úgy kefél? Mer' egy okos állat és nem csak akkor kefél ám amikor szerelmes! Szóval vannak még itt homályos pontok :DDD

kód 2011.01.03. 18:43:36

hasonló korú vagyok, kicsit hasonló helyzetben. Nekem nagyon sokat mond, hogy a posztoló az új nővel tudja elképzelni a családalapítást. A volt feleséggel ez eszébe se jutott? Nem lehet, hogy eleve el volt szúrva az a házasság? Az együtt töltött évek sokat érnek, de ha nem tud nőként nézni a feleségére, akkor ez miért házasság? Nem inkább egy mély barátság?
Viszont az új nőről sem olyan stílusban ír, mintha felhőtlen lenne a kapcsolat. Nem ír semmi rosszat, de nem is akarja mindenáron. Márpedig ha most nem, akkor mikor? Úgy tűnik, hogy egyik nővel sem az igazi a kapcsolat, a másodikkal talán csak egy fellángolás, az elsővel pedig még az se.

Ayesha (törölt) 2011.01.03. 18:53:23

A posztíró elásta magát több ponton. Elkezdte a hapi kifejezéssel és tetőzte a kurva önsajnálgatásával. Jaj szegény.
Amúgy fake. Ilyenek a negyvenéves emberek????

Barry Kent 2011.01.03. 18:58:07

@Ayesha:
Van ilyen is meg olyan is.

is 2011.01.03. 19:03:08

"Valakit mindenképpen tönkrevágok, magamról nem is szólva. Mit gondoltok?"

Pontosan ezt. Ja, es hogy 14 ev mulva, de inkabb elobb, ugyanitt fogsz allni. Hogy jon egy kovetkezo no, es az meg kivanatosabb lesz, mint az addigra ellangyosodo kapcsolat Terivel. De most mar nincs vissza. Csak elore. Ha jol ertem, a volt parod sem tul oreg, az lesz itt a megoldas, hogy majd o is talal valaki mast.

xeria 2011.01.03. 19:03:53

Írtam egy blogot hasonló témában. Akit érdekel nézze meg . figyelek rád

kód 2011.01.03. 19:04:57

@Ayesha: a posztoló egyetlen szóval sem utalt rá, hogy szeretné ha sajnálnák. Miért gondolod az ellenkezőjét?

is 2011.01.03. 19:09:18

@xeria: azt a blogot, ahol mindenki posztolhat, forumnak hivjak, a posztot meg vitainditonak.

xeria 2011.01.03. 19:22:47

@is:
Nem baj ha vitatkozni szeretnélnél én csináltam egy témát ennyi. Én meg a háttérből mint banya-nyanya figyelek és olvasom a hozzáfűzéseket!

kiraaaaa 2011.01.03. 19:43:05

Tessék szenvedni, sokra viszi még, látom.

Balt 2011.01.03. 19:51:04

Bizonyos szempontból lehet szerencsétlen, hogy nem volt gyereketek. Az valszeg eldöntötte volna a kérdést... De ha már így alakult, és ebben a kapcsolatban benne van a(z ún) "család" perspektívája (lásd a "hány családod van?" szófordulatot), akkor talán mindenki tolerálhatná a vál(t)ást, még a társadalom is... Erről a kérdéskörről elég keveset írtál: a 14 éves házasságban hogy nem merült fel ez a kérdés, miért nem volt igény, lehetett volna-e változás a kérdésben, lehet-e még a (volt) feleségednek gyereke, az új kapcsolat miképpen áll ebből a szempontból, fel vagy-e készülve 39 évesen az apaszerepre stb.

Mindazonáltal remélem nem égetted fel a hidakat! Az mindenképpen egészségesebb lenne, ha nem "haragszomrád"-dal válnátok el, ha nem hagynád magára a volt feleséged, segítenéd - kérdés, az "új asszony" hogy viszonyul hozzá, ill. fordítva, sőt, talán ez még kényesebb.

Az nem jó, ha őrlődsz, az fix. Próbálj meg - ha (még) lehet - a változás (változatlanság...?) élére állni a fentiek szerint, talán ki lehetne alakítani egy konszolidált kapcsolatot a két nő között. Ha sikerülne, baromira irigyelnélek egyébként. :)

Barry Kent 2011.01.03. 19:51:55

@kiraaaaa:
Látsz benne fantáziát? :D

kiraaaaa 2011.01.03. 19:55:57

@Barry Kent: minimum kisebb szívinfarktust, 40 felé ez már veszélyes.
Meg lesz neki sok testi nyavalyája:)
De úgy kell neki, ő kereste a bajait:)

@Balt: ez megint milyen, 39 éves pasinak mért kéne az apaszerepre készülnie? Mi ez az evidencia?

Barry Kent 2011.01.03. 19:59:38

@kiraaaaa:
Esélyes, a depizés külön sokat segít. :)

kiraaaaa 2011.01.03. 20:02:17

@Barry Kent: majd segít neki az új csajszi,míg meg nem unja.
De ugye a szerelem határtalan, s legyőz minden akadályt. (Ámen)

kiraaaaa 2011.01.03. 20:12:05

@Barry Kent: háát, a mai fiatalok már csak ilyenek, semmi kitartás, szolidaritás, hűség. Ejnye.Lásd. 2 év után ripsz-ropsz elvált az írásban szereplő csajszi is:)

Balt 2011.01.03. 20:55:45

@kiraaaaa: Nem értem a kérdést.
Készülni persze nem muszáj, de felmerült a kérdés (legalább) a posztíróban. 39 évesen azért azzal minimum számolni kell - bár ez férfiaknál kevésbé izgalmas kérdés -, hogy esetleg nagyszülőnek nézik a játszótéren... Ez sem tragédia, sőt, szerintem büszkeséggel vállalható, csak felmerülhet később a gyerekben is.

Dr. Jula Watson 2011.01.03. 20:58:45

Nahát, itt még ilyenkor is van forgalom?

kiraaaaa 2011.01.03. 20:59:51

@Balt: megválaszoltad te magad a kérdéseimet:)

kiraaaaa 2011.01.03. 21:00:46

@Dr. Jula Watson: áá, dehogy, nincsenek tekintettel a dolgozóra, aki ilyenkor ér rá.

Dr. Jula Watson 2011.01.03. 21:01:10

@Balt: A fene se akarja olyan valaki gondoskodását aki lecserélt egy másikra. Gondoskodjon arról, a régit meg hagyja, hogy nyugodtan élje az életét.

Teri0909 2011.01.03. 21:06:38

A pasi életközepi válságba került, érthetőek az ellentmondó érzései...de jó lenne eldöntenie, mit akar: egy barátságot a feleségével, aki bízik (eddig bízott) benne vagy egy új esélyt, ahol neki kell bíznia a viszonylag ismeretlen Teriben és egy más élet lehetőségében...

Amúgy valaki belegondolt, hogy a feleség és Teri szívja a legnagyobbat...? Csak remélni lehet, hogy nagyobb sérülések nélkül túlélik...

kiraaaaa 2011.01.03. 21:10:52

@Teri0909: baráti alapon maradjon együtt a feleségével?
Szar élet mért kívánsz bárkinek, az átkozódás visszaszáll ám a kívánóra:)

Teri0909 2011.01.03. 21:10:56

Életközepi válságból egy kiút van: dönteni kell. Vagy a barátságot választja, amit házasságnak hív, és egy olyan nőt, aki benne bízik vagy egy ismeretlen jövőt egy új lánnyal, akiben neki kell megbíznia -és a közös életük lehetőségében is.

Amúgy szerintetek nem a feleség és Teri szívja a legnagyobbat?Csak remélnie lehet ennek a hülyének, hogy mindketten nagyobb sérülések nélkül megússzák...

f.nero 2011.01.03. 21:26:41

Ne menj vissza, az életet nem lehet visszafelé élni. Én is egy 14 éves kapcsolatból (egy része házasság) léptem ki, és pontosan ugyanígy éreztem. De az újdonság varázsa az új nő mellett tartott, és azt hiszem, ez így volt jó. Azóta már az új nő is régi, és vele is kialakultak azok a dolgok, amik miatt a régit nehéz volt otthagyni. De ha egyszer valaminek vége szakad, azon túl kell lépni. Csak egy életünk van.
Ha meg arra gondolok, hogy 2 év múlva összejönnék egy jó kis 26 éves csajszival... Hát nem sokat gondolkodnék. ;)

tiffany41 2011.01.03. 21:45:59

olybá' tűnik, mintha nagy lenne a katyvasz a fejedben.
kicsit kusza is, nem ismersz egy analitikust?
vagy ventillálj egyet, az segít Hapi ;)

archetipus 2011.01.03. 23:01:12

Sziasztok, én vagyok a posztíró, néhány dolgot szeretnék elmondani. Először is, nem vagyok buzi:-) Másodszor, a leírt dolgok több, mint két éve történtek meg, azóta is együtt vagyunk Terivel és nem nagyon hűlt ki semmi. Nem lépett le és folyamatban van a gyerekprojekt is. Én sem vagyok éretlen csak azért, mert néhány mókás szót használtam ... ebből kár kiindulni. Rendszeresen olvassuk ezt a blogot és annyi szűklátókörű, empátiamentes hozzászólást láttunk, hogy elhatároztuk, megírjuk a saját sztorinkat is, megnézzük, erre ki mit vetít rá. Két év távlatából azt mondom, hogy (1) ma sem tennék máshogy, (2) piszok nehéz időszak volt és (3) van, amikor igenis menni kell és ezt fel kell ismerni. Tele van a net visszakuncsorgós-megbánós sztorikkal, arról viszont kevesen írnak, hogy milyen dilemmákkal jár egy kapcsolat feladása akkor, ha még érzel valamit a volt párod iránt. Néha nem jó biztonsági játékosnak lenni, lépni és kockáztatni kell és persze vállalni a felelősséget - de ennek semmi köze a lelkiismeretfurdaláshoz.
Röviden ennyi, volt néhány nagyon megértő, tapasztalt hozzászólás is, ezeket nagyon köszönjük!

TheKoko 2011.01.03. 23:25:43

@archetipus: Jó kis vitaindítás volt. Gratula az újonnan megtalált boldogsághoz. A mi esetünkben mi jó pár hét morfondírozás és nagyon nagyon sok óra beszélgetés eredményeként rájöttünk, hogy hol kell változtatni a kapcsolatunkon. Persze én voltam az aki belehabarodott valaki másba, és így nem szép dolog, hogy nekem voltak bizonyos más igényeim, de végülis nem csak nekem lett ettől sokkal jobb, hanem a feleségemnek is, minimum amiatt mert a változtatások óta úgy vetem rá magam mintha most futottunk volna össze valami buliban. Persze minden ember és minden kapcsolat más, ezért ezzel nem is azt akartam mondani, hogy az én megoldásom jobb lenne.

Még egyszer gratula és további boldog éveket.

u.i: egy aprócska tanács azoknak akik hasonló cipőben járnak (kihűlő kapcsolat, esetleg egy harmadik, elégedetlenség a másikkal) a gondolataitokat kezdjétek el leírni egy levélben, amit persze utána személyesen meg kell beszélni, de így lehetőséged van tisztába kerülni saját magaddal, a saját érzelmeiddel, vágyaiddal, arra is rájöhetsz mi hiányzik, hol van szükség a változtatásra. Vagy rájöhetsz, hogy tényleg vége. Ha jól emlékszem én egy kész kisregényt írtam, és legalább 5ször írtam át, bele is telt 2-3 napba mira kész lett. Nekünk működött...

Nazgûl 2011.01.04. 08:57:28

"Persze én voltam az aki belehabarodott valaki másba, és így nem szép dolog, hogy nekem voltak bizonyos más igényeim"

Szilikon mell vagy anál kex?

Teri0909 2011.01.04. 10:32:01

@archetipus: teljesen véletlenül akadtam rá erre a posztra tegnap este és nem bírtam ki, hogy ne szóljak hozzá. Eléggé szíven ütött a dolog, ugyanis kísértetiesen hasonló a helyzetem (azaz hasonló volt), csak én a Teri szerepkörben vagyok-voltam. Ha van kedvetek, szívesen elírogatnék még erről a témáról, mail címem: cisne@freemail.hu. Ha nem jelentkeztek, akkor úgy veszem, hogy nincs kedvetek erről tovább lelkizni, és természetesen megértem. Bennem még feldolgozásra várnak a történtek, egyelőre elég nehezen megy...

Barry Kent 2011.01.05. 10:13:17

@Teri0909:
Úgy érted te vagy Teri?
Szerintem posztold be, érdekelne te hogy látod.

sas70 2011.01.05. 15:45:04

A te házasságod már 14 évvel ezelőt sem szerelemből született szerintem. Te sem említetted, hogy szerelmes lettél volna, és valószínűleg gyereket is ezért nem vállaltatok, mert a feleséged sem akarta pont ezért. Aztán jól elvoltatok egy baráti-házassági kapcsolatban, ültetek a melegfosban mindketten. Most meg azért rágod magad, az milyen jó volt? Az nem, csak kényelmes! Aki nem mer, nem is nyer!

hegyilany 2011.01.05. 16:35:35

Azt az egyet nem értem, hogy miért olyan elképzelhetetlen, hogy egy pár ne akarjon gyereket.
Pl. az alábbi okokból: atlagjanos.blog.hu/2009/06/16/childfree

KenSentMe 2011.01.05. 17:58:03

@archetipus: aha.. szóval FOTOSOPP VOLT AZ EGÉSZ. MINDIG TUDTAM, HOGY EZ A BLOG KAMU!

Serenka 2011.01.05. 21:46:11

Na háááát, mik vannakitt!!! Szerintem klasszikus kapuzárási-pánik! H még mindig nagyon kapós vagy, meg hasonlók. De a gyerekkel kapcsolatban: Fiatal nő vagyok, és eszem ágában sincs szülni, persze 35 éves koromig még meggondolhatom magam. De ebbe a világba gyereket?! Ebbe az országba?! Na neee! Szel ez nem jelent semmit, attól még lehetett szerelem, plusz az, h nem tud továbblépni az is azt jelenti, hogy belátta, tévedett. Csak egyenlőre ezt tussolja el maga elől.
süti beállítások módosítása