A féltékeny barátja kiszúrta a gumimat

2011. január 06. 08:11 - Panni CsP

„Lehet valami ebben a karma dologban, azaz egyes lányok egyszerűen el AKARNAK szenvedni egy szar kapcsolatot, ahol lehetőleg eszközként kezelik.” – bár a cím félrevezető (bocsi) de szerencsére nem óvszerről van szó, hanem egy defektes pasi primkó bosszújáról. A főszereplő srác részéről csak egy ártatlan beszélgetés volt a lánnyal, ám annak brutális párja ennél többet projektált bele. Még valami: Már okostelefonokon is gyönyörű szépen elérhető a Csajok és Pasik blog!

 

Sziasztok! Egy súlyos félreértés és egy igazi barom rövid történetét hoztam. Szolnokon élek, 23 éves vagyok. Az eset tavaly nyáron történt. Egy közös baráti társasággal rendszeresen összejárunk, gyakran mindig ugyanabban a büfé-kisvendéglőben. Jár ide egy helyes lány is, akivel nagyon jól elbeszélgettem, de semmi több. Mindig együtt poharazunk, megosztjuk egymással a gondolatainkat stb. Egyszer, egy ilyen alkalommal, egy pasival jelent meg és az új barátjaként mutatta be nekünk. Hosszú hajú, kicsit balta arcú, de értelmesnek tűnt. Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól.

Aztán már rendszeresen elhozza a barátját, immár minden összeröffenésünkön látom őt. Egyik alkalommal, amikor már mindenki hazament – a csaj barátja is – kettesben beszélgettem a csajjal, elég sokáig. Amikor elköszönök tőle, megyek a kocsimhoz és látom, hogy a hátsó kerekem lapos. Megvizsgálom: szépen kiszúrták. 40 percet szarakodok vele, míg kicserélem, majd megyek haza. Másnap reggel csörög a telefonom. A csaj hív. Elmondja, hogy a barátja tegnap este elárulta neki, hogy kiszúrta a kerekem, mert aznap este vissza akart térni, de meglátott minket az ablakon keresztül, ahogy kettesben beszélgetünk, elég sokáig. A csaj könyörgött, hogy ne mondjam meg neki, inkább ő kifizeti a káromat (!?) Erről szó sem lehetett ugye. De azért szerettem volna valahogy a srác tudomására hozni, hogy bakot lőtt. Elmondtam a csajnak, hogy azt fogom behazudni neki, hogy a büfés látta meg őt a művelet közben, ahogy kiböki a kerekem, és így derült fény a dologra. A lány eleinte tiltakozik, végül belátja, hogy ez járható út. A legközelebbi találkozón ott a srác is, félrehívom és elmondom neki, hogy tudok mindent – a büfés látta őt (ugye, mert fiktív személy volt, nem árultam el, hogy melyik posztolt akkor éppen a sok közül). Mindent tagadott, de a testbeszéde mindent elárult nekem. Nem is kellett több. Egy gumiba került egy ártatlan beszélgetés, pedig tényleg nem akartam én tőle semmit. Még ma is együtt vannak, pedig a srác néha úgy beszél vele, mint a ronggyal – amikor erre felhívom a csaj figyelmét, ő azzal érvel, hogy „ha iszik, akkor bunkó, de nem gondolja komolyan” – jaaa? Szóval a pia mentség mindenre? Mi lesz akkor, ha a következő szúrás nem autógumit ér…? Miért marad a lány a srác mellett, amikor egy nyilvánvaló bunkovics? Lehet valami ebben a karma dologban, azaz egyes lányok egyszerűen el AKARNAK szenvedni egy szar kapcsolatot, ahol lehetőleg eszközként kezelik. Nem perverz a dolog valahol? És nem egy ilyen kiegyensúlyozatlan párról tudok. Némely nőnek lelki igénye, hogy alárendelt legyen? Peti voltam.

 
322 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr692564199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 08:16:03

Apu azért iszik, mert te sírsz! :) Feljelentettem volna, rongálás miatt, oszt nem lenne miből innia :)

Barry Kent 2011.01.06. 08:18:13

Reggelt.
A büfés halála a lelkeden fog száradni.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2011.01.06. 08:22:48

@Barry Kent: ezzel talán kivédte, vagy az összes veszélyben van: "a büfés látta őt (ugye, mert fiktív személy volt, nem árultam el, hogy melyik posztolt akkor éppen a sok közül)"

Barry Kent 2011.01.06. 08:28:42

@Panni CsP:
Szerintem mind veszélyben van :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 08:30:43

Legalább a postból kiderül, ki vette a gumit! :)

Barry Kent 2011.01.06. 08:32:54

@Kedves Nard: :))
A címből érdekesebb sztorira számítottam :)

Viszont kiváncsi leszek 69-es sz. Jóska véleményére, láttam tegnap is szinglizett egy jót, kár hogy lemaradtam.

2011.01.06. 08:38:39

A csaj egy idióta. A pasit abban a pillanatban lapátra kellett volna raknia amint bevallotta, hogy kiszúrta a srác kerekét. Milyen pasi már az ilyen...
A sráccal meg együtt büfézik még a posztíró? Ez még gázabb. Mért nem mondta meg a barátainak mit tett a pasi. Ha annyira összetart a társaság, vagyis ha annyira joba vannak a posztíróval, akkor a pasi soha többé be se tehetné a lábát abba a büfébe.
A csávót meg fel kellett volna jelenteni. Bár nemhiszem, hogy bármit tenne a rendőrség, de egy próbát megér és legalább megtanulja, hogy kivel ne szórakozzon.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 08:43:56

@Zsu0805:

Gondolom arrafelé nincs más büfé. Rongálásért meg simán le is ültethetik már :)

Barry Kent 2011.01.06. 08:45:32

@Zsu0805:
A csajjal büfézik együtt. Ha kitiltanák a balta arcút a társaságból, akkor a csaj se járna le, ez pedig Petit sztem igen érzékenyen érintené.

dr. gernika 2011.01.06. 08:47:03

A részegen bunkó pasikat messziről kerülni kell. Az absztinenseket is. Általában mérföldkő nálam is, hogy az első közös berúgáson hogy viselkedik a drága, ugyanis a pia nem megváltoztat, hanem a valódi személyiséget erősíti, feloldva a gátlásokat.
Az absztinensekben sem bízok, miért nem mernek meginni egy kicsit? Félnek, hogy mit tenne velük?

A csaj tényleg rosszul lehet bekötve. Valószínűleg a pasi féltékenységében a szerelme jelét látja. Gondolom, magában is bizonytalan.

nosce 2011.01.06. 08:56:15

"Mindig együtt poharazunk, megosztjuk egymással a gondolatainkat stb."
.
És persze poharazgatás után, beugorna a kocsiba......egy rendőt mit szakíthatna egy ilyen büfés poharazás után :) kivéve persze ha mindenki csak lite cólát poharazott. Szal a csaj balta arcú barátja csak a posztolo testi épségét védte a gumi kiszúrással , számonkérés helyett köszönetet érdeme(ne) :) És a csaj is ezért szereti a balta arcút, mert ilyen figyelmes és jó szívű :)

IndaMuncher 2011.01.06. 08:57:05

@Drága IV gernika: Akkor ez alapján én jó arc vagyok, mert jó fej vagyok piásan. LOL

2011.01.06. 08:57:10

@Kedves Nard:
Hát akkor ne járjon oda a baltaképű. :)

2011.01.06. 08:58:08

@Barry Kent:
Jah, ehelyett elviselek egy totál idiotát aki ki tudja mikor mit fog még csinálni?

Hurri Kán 2011.01.06. 09:00:28

Ezekkel a baltaarcúakkal csak a baj van... Posztoló meg szimplán balfasz, hogy elmondása szerint mindig csak poharazgatás volt, semmi egyéb. Talán lépni kellett volna, amíg más meg nem teszi helyette.

Barry Kent 2011.01.06. 09:02:23

@Zsu0805:
Semmit sem fog. A számonkérésnél sem ment bele a balhéba, ez a gumikiszúrás volt a max. amit meg mert csinálni, persze arc nélkül.
Ha a posztoló feljelentette volna, a térképről is lemegy ijedtében.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.06. 09:03:07

"bunkovics" na ezt még így nem hallottam ill. láttam leírva! LOL :D

Én csak egyet nem értek. Miért érdekli a posztolót ennyire, hogy kivel van a csaj együtt? Nekem az jött át az írásából, hogy inkább ő sunázná a csajt, csak eddig nem jött össze, ezért leírja mindenfélének a csaj barátját. Olyan "de hát én sokkal jobb vagyok nála!" feelingen van, ahogy olvasom.

Ha a csaj hívja fel és kér bocsánatot a barátja helyett, de még mindig az a srác kell neki, akkor minek kell még foglalkozni vele? Ő akarta magának! Én nem pátyolgatnám a lányka lelkét, amíg ezzel a fazonnal van együtt. Ki tudja mi fog még történni, ha továbbra is nyomul a lányra. (na persze ő úgyis azt mondaná, hogy nem nyomul... pedig igen :) )Ha egy beszélgetés után kocsikerék kiszúrás következik, akkor mi lesz a következő? Ha lánynak a posztoló kellene, akkor már vele lenne és nem a baltaképűvel. Szerintem... Én hagynám a fenébe! Kevesebbet beszélgetnék a lánnyal. Feljelentésenk meg semmi értelme. Mégis hogyan bizonyítja, hogy az a bizonyos ember szúrta ki a kerekét? Lezárnák "ismeretlen tettes" felkiáltással és ennyi.

2011.01.06. 09:05:10

@Barry Kent:
Fel is kellett volna jelenteni. :)

nosce 2011.01.06. 09:05:49

@gyvy:
"Posztoló meg szimplán balfasz, hogy elmondása szerint mindig csak poharazgatás volt, semmi egyéb"

Ha egyéb is lenne, valszeg nem csak a gumiját szúrná ki...

Barry Kent 2011.01.06. 09:06:09

@Bundabandi:
Persze hogy sunázni akarja, különben nem foglalkoztatná ez az egész ügy ennyire.

kóristalány 2011.01.06. 09:07:06

"de értelmesnek tűnt. Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól." ...

Hurri Kán 2011.01.06. 09:09:09

@nosce:
Talán ha lett volna, nem lenne baltaarcú. De az élet már csak ilyen, ha nekem nem sikerült egy nőt felszedni, de másnak igen, az nyilván nálam csak rondább/bunkóbb stb. lehet :D

nosce 2011.01.06. 09:09:43

@Bundabandi:
"Nekem az jött át az írásából, hogy inkább ő sunázná a csajt, csak eddig nem jött össze, ezért leírja mindenfélének a csaj barátját."

Igazad van, ez lehet a mögöttese a posztnak.

dr. gernika 2011.01.06. 09:11:08

@F.house: Józanul meg szar alak? :D Az csak álca lehet.

Barry Kent 2011.01.06. 09:11:15

@nosce:
Ugyan már, ha komolyan balhézni akar, akkor azzal kezdi, és nem a gumijával szivatja. Nagyobb a füstje mint a lángja.

nosce 2011.01.06. 09:11:48

@gyvy:
És persze a csaj sem érdemli meg a posztolót :)

nosce 2011.01.06. 09:13:29

@Barry Kent:
Ráiszik aztán hamar tovább lép a gumin :), baltaarc nem 100-as...

KolomparVinetu 2011.01.06. 09:16:05

Hajnalig ártatlanul beszélgettél a csajjal :D Rendszeresen
Közben majd megdöglesz a féltékenységtől ;)
Ettől független ultra suttyóság bárkinek bármijét megrongálni pláne autót) de annyira vagy te ártatlan, mint a szurkálós gyerek.
Szerintem te egy visszahúzódó félénk "bölcsész-típus" vagy, akikre szarnak a lányok, te vagy a megértő, mindig mindenre figyelő, magadat másoknál sokkal többre tartó valaki, mégsincs csajod :)
A lányoknak nem ez kell, az ilyenekből lesznek a "legjobb barátok", de a punciját sose kapod meg.
És igen, a tahó köcsögök kellenek a lányoknak. Mindnek. Aztán majd mennek hozzád sírni, hogy hogy átbaszták, majd 2 hét múlva összejön egy ugyanolyannal. És ez így megy végestelen végig.
Két lehetőséged van: Vagy vagány leszel te is, (erre nem sok esélyt látok) vagy beállsz egy tejfeles szájú félbuzi nyálas takonynak. Ez a két kategória a nyerő.
ja és van még egy harmadik út is: kurva sok pénz.
Sajnálom, ohgy ki kell ábrándítsalak ,de így van ;)

fumerin 2011.01.06. 09:20:08

Nem tudok mit mondani!
A poszt írója mit akart a nőtől meghitt beszélgetésével? Biztosan nem barátkozni:D
A gumiszúró, meg prosztó, mert nem az autó a hibás!
A csaj meg egy picsa, hogy nem a faszijával távozott.Meg még be is köpte:S

Ma sem vagyok elnéző:S

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.01.06. 09:20:10

@Drága IV gernika:

Nem. Egyes emberek egyszerűen nem szeretnek semmilyen alkholot. Valakik egyszerűen mindentől szó szerint rosszul érzik magukat. Én pl. nem azért nem iszom kávét mert nem hat, vagy nem tetszik az íze. Csak konkértan néha akkora sokk a szervezetemnek, mintha tökön rúgnának. Kiver a víz, pulzusom az egekbe megy, kavarog a gyomrom tőle. Más az alkohollal lehet így. A másnaposság sem kellemes.

Én is szoktam iszogatni, de komlyan szinte már gyak. csak legénybúcsún vagy ott sem. A piát én mindig csak másnap érzem meg, de akkor nagyon. Néha pl. két sört is érzek még másnap reggel úgy, hogy 1,5 óra alatt tolom le. Pedig friss GÉPÉSZ egyetemistaként azért anno elég rendesen lement ez-az. :)

garnéla mák 2011.01.06. 09:21:24

"az új barátjaként mutatta be nekünk. Hosszú hajú, kicsit balta arcú, de értelmesnek tűnt. Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól."
akkor az értelmes pasik nem passzolnak a csajhoz?:)

nosce 2011.01.06. 09:24:05

@Barry Kent:
Szerintem különben baltaarc simán befenyítette a csajt is h ha lép, akkor csúnyán jár. A gumi kiszúrás is inkább a csajnak szólt, azért is mondta el neki baltaarc...valahogy így állhatnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:26:10

@nosce:

Ja. "Ez történik a lépeddel is kisanyám, ha pattogsz!" :D

Sátán meg a Jocó 2011.01.06. 09:26:36

"Miért marad a lány a srác mellett, amikor egy nyilvánvaló bunkovics?"

Mert a nők nagy része eléggé mazochista. Férfiasság jeleként értékelik, ha "uralkodnak" felettük, "birtokba veszik őket". Ez nem intelligenciától függ, egész egyszerűen belső leküzdhetetlenösztön. Sajnos. De ha nekik így jó, akkor hagyni kell a pics@ba.

hajtűkanyar 2011.01.06. 09:27:11

@Barry Kent: faszi gyáva, vagy a pszicho-geci kategória, aki azt hiszi, hogy érti a megfélemlítés trükkjeit. erre rájön még a belső bizonytalansága és máris kész pata.
kukába vele, vagy ápolni a lelkét, míg meg nem tér és abba hagyja az ívást is.
@Drága IV gernika: ez érdekes hozzáállás. olyant még nem láttál, akinek nem kell a pia adta kompenzáció, hogy kieressze a gőzt, vagy merje jólérezni magát?

ja, sztem összeillenek. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:31:16

@Drága IV gernika:

Hitler nem dohányzott, vegetáriánus volt és nem is ivott. Valóban félni kell az ilyenektől.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.06. 09:32:39

@KolomparVinetu: Pont erre gondoltam én is! Süt a posztból, hogy mennyire féltékeny! De ha eddig nem tudta összehozni a dolgot a lánnyal - márpedig hamarabb ismerte, mint baltaképű - akkor mit agonizál? Kis tejbetök. Léptél volna hamarabb és akkor nem kellene nézned, amint baltaképűvel együtt van! Jaj már! Hol vannak a tökös pasik? Csupa ilyen tejbetök ír ide. Mégis mit lehet írni erre? Kapja össze magát!

Ja és nem kell a tahó köcsög, csak legyen már "férfi" bakker! FÉRFI! Így nagy betűvel, kell a fenének még egy "barátnő"!

Sanity 2011.01.06. 09:34:48

A posztoló semmit nem lát bele a kapcsolatba. Tipikus kérdés a jófiúktól, hogy a lányok miért vannak a rosszfiúkkal. Férfi logikával ezt nem is fogja megérteni.

A srác valószínű, hogy több területen is megfelel a csaj vágyainak: határozott, jól megdugja, kiváltja belőle az érzelmek teljes skáláját, biztonságot teremt, döntésképes, irányít, független, kiváltja a csaj tiszteletét stbstbstb. Ezek véletlenszerű, a csajnak megfelelő kombinációja elegendő ahhoz, hogy vele maradjon. Kívülről lehet, hogy csak az látszik ebből, hogy egy pöcs, aki veri a csaját.

Ja, és az is tipikus, hogy a férfi megpróbálja logikusan lebeszélni a csajt a kapcsolatról, mert hogy milyen rossz így neki, és jobbat érdemel. Nem fog működni. Ez kb olyan halott ügy, mint C.Ronaldo zsenialitásáról meggyőzni egy barca szurkolót.

hajtűkanyar 2011.01.06. 09:35:36

@Bundabandi: aha. légy férfi! ettől a fellépéstől meg kicsapja a biztosítékot a nőnél az öntudat, meg a divatos emancipunci és nekiáll hörögni, hogy ne akarják őt uralni, meg szabályozni. most akkor hogy is kéne?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:35:43

@Bundabandi:

Pedig a lányok szeretik ha férfinek lelke van! :D Meg érzékeny! :D

nosce 2011.01.06. 09:36:26

@Kedves Nard:
Ráadásul nem is füvezett :)

Hurri Kán 2011.01.06. 09:40:54

Az is lehet hogy a szekercefejűnek van egy gumis haverja és százalékot kap tőle.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.06. 09:45:16

@Kedves Nard: Igen, "barátnőnek"! De ezért szerintem belénk van kódolva, hogy a "férfit" keressük. Ösztönösen, még szaglás alapján is (feromonok). Bármilyen vicces!

Krutzifix 2011.01.06. 09:46:01

Nagy májer lehet a balta arcú, ha benézve az ablakon azt látta, hogy "elég sokáig" beszélgettek...:)
Amúgy, ha 40 perc egy kerékcsere, ne jelentkezz az F1-be szerelőnek!
Végül: sajnos vannak ilyen benkők. Amit nem értek: ha egyébként jó ez a csaj, ilyen sokat tudtok beszélgetni is, miért nem jöttetek össze az "új barátja" érkezése előtt? Hisz ezek szerint nincs kivel beszélgetned.(De ez már magánügy...)

Barry Kent 2011.01.06. 09:48:44

@nosce:
Persze hogy nem százas, ez nem is kérdés.

Alikam 2011.01.06. 09:51:04

@Drága IV gernika:

"Közös berúgás", eh, na veled sem lett kisegítve a világ...

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 09:51:24

@Drága IV gernika: Szerintem kicsit karotnyeltek az absztinensek ritka kivetellel. Vagy nem tudom, hogy fogalmazzak: kicsit nyomik, mely lenezessel az alkohol es mindenki irant, aki fogyasztja.

Azzal nem ertek, hogy a valodi termeszetet. En pl. kedves mindenkit szereto ember leszek tole. Ez lenne a valodi termeszetem? :))

Hurri Kán 2011.01.06. 09:53:12

@Frigyesur:
Ezt szinte kizártnak tartom :D

Barry Kent 2011.01.06. 09:53:43

@Frigyesur:
Szerintem csak a pillanatnyi hangulatot erősíti fel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 09:56:04

@Frigyesur:

Ezek szerint igen. Én nem akarom tudni milyen vagyok seggrészegen, bár a barátaim mindig elmondják. Persze nem hiszem el.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 09:57:23

@hajtűkanyar: A pia mit kompenzal? :) Amugy en talan egyet lattam. Az osszes tobbi total frusztralt volt. Marmint azok, akik sosem isznak/ittak. Az mas, ha neha, nagyon nem birta, vagy 'raunt'.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 09:59:36

@Barry Kent: Na ja. Nem tudom miert nem lehetett elmondani, hogy a csaj arulta el. Felt a lany, hogy megveri?

@Zsu0805: Azert a feljelentes sztem tulzas ilyen esetben. Leteremteni istenesen, aztan ha megegyszer megprobalja, vagy komolyabbat csinal, lehet a hatosagokhoz fordulni.

Cloroform 2011.01.06. 10:01:01

azért a címből én nem egyből autógumira gondoltam, fura is volt az a fajta bosszú, hogy gyereket csináltat a szeretőnek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.06. 10:01:36

@hajtűkanyar: Hát szabályozni meg uralni ne akarjon. Attól még lehet férfi! Pl: Ismerkedésnél merjen odajönni és beszélgetni! Álljon ki mellettem, ha kell védjen meg (fizikailag és szóban is), lehessen rá számítani. Ha szarul vagyok vigasztaljon meg. Lehessen vele jókat röhögni (ez nagyon fontos a számomra).
DE! Ne akadjon ki ha pl.: egy hétre el kell utaznia nélkülem. Ne kezdjen agonizálni, hogy mi lesz vele nélkülem ez alatt az idő alatt. Engedjen élni, tehát ne legyen betegesen féltékeny mindenkire. Legyenek önálló tettei és gondolatai, nem kell mindent mindig közösen csinálni. Találja fel magát, ne mindig nekem kelljen megmondani, mit csináljon, hogyan csinálja stb. stb. (ez érvényes a hétköznapokban és az ágyban is! :P)

Barry Kent 2011.01.06. 10:03:28

@Frigyesur:
Gondolom, félt a csaj. De nem hiszem hogy túl komolyan kéne venni a balta arcút.

@Cloroform:
Ugye, én is hasonlóra számítottam.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:03:39

@gyvy: Koszi szepen! :)) Szamithattam volna erre a megjegyzesre. :D

@Barry Kent: Az biztos. Bar ha belegondolok gatol mindent az agyban, tobbek kozt a gondolkodast. Gondolkodas nelkul pedig az ember boldogabb, nem? :)

@Kedves Nard: Mit mondanak? :D Nekem nem sok filmszakadasom volt, szoval pontosan tudom.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 10:06:31

@Frigyesur:

Nem mesélem el neked, mert csámcsognál rajta ahogy szoktál. Főleg azért sem mondom, mert gyvy ittvan és figyel! Az ő virágágyásban letolt nadrággal magyarnótákat éneklős mutatványa kismiska az enyémhez képest. (Én nem tudom, hogy igaz-e, mert csak mondták mi volt) Persze fiatal voltam s bohó. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:06:44

@Barry Kent: Na ezt nem tudom megerteni. Marmint a folek tole, de megis egyuttvagyunk dolgot. A batrak tenyleg nem autogumit szurkalnak, az olyan sunyi-nyomi.

Barry Kent 2011.01.06. 10:07:01

@Frigyesur:
Szerintem mértékfüggő. Egy bizonyos szint felett persze már képtelenség gondolkodni, de az alatt még jár az agy :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:07:56

@Kedves Nard: Nanema'! Most mar kivancsi vagyok. :D @Drága IV gernika: te tudod? Elmondhatnad. :))

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:09:35

@Barry Kent: Jar, de nem ugyanaz. Tompit. Vagy hulyesegeket gondol tole az ember.

dr. gernika 2011.01.06. 10:09:35

@molnibalage: Én se szerettem tiniként, és most is ritkán iszok, de akkor is fura, mikor valaki nem kér semmit, és még csak meg sem magyarázza. Ok, vállalom, hogy az emberek azon kis hányadát, akik valóban fizikailag nem bírják az alkoholt, azokat rosszul ítélem meg. De szerintem az esetek többségében exalkeszokkal, vagy olyanokkal van dolgom, akik tudják, hogy a pia az állatot hozza ki belőlük, és ezt az adott szituban nem engedhetik meg maguknak.

nosce 2011.01.06. 10:09:48

@Frigyesur:
"Az biztos. Bar ha belegondolok gatol mindent az agyban, tobbek kozt a gondolkodast. "

Az persze kérdés, h agy nélkül lehet-e valódi a mutatott „természet” :)

Hurri Kán 2011.01.06. 10:10:35

@Frigyesur:
Nem akartam meglepetést okozni :)

@Kedves Nard: Mégis, ilyenkor mire számítasz: azt mondják amit hallani szeretnél, vagy azt, ami tényleg történt? :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:11:16

@nosce: Kiderul mi van gatolva leginkabb :D

Sanity 2011.01.06. 10:11:21

@Bundabandi: Teljesen normális, amit írsz. Normál esetben nem akar szabályozni és uralni a férfi, és nincs is ilyen módszerekre szüksége. Ha minden rendben van, úgyis magadtól próbálsz a kedvében járni, nem kell kényszeríteni.

Barry Kent 2011.01.06. 10:11:54

@Frigyesur:
Persze, nyomi, ezért is írtam hogy nem olyan veszélyes mint mi azt hisszük. Ha olyan fene bátor lenne, az első adandó alkalommal nekimegy a posztolónak. De legalábbis akkor, amikor az számonkérte a gumit. Szerintem pont azért vallotta be a csajnak, mert megijedt a lehetséges következményektől. Jól tudta hogy az fel fogja hívni Petit, és elsimítja a dolgot.

A csaj viszont szerintem nem félelemből van vele, nem azért nem akarta hogy kiderüljön az igazság mert rettegett hogy nyakonszúrja, hanem attól tartott, hogy elveszíti.

hajtűkanyar 2011.01.06. 10:17:23

@Frigyesur: a piával kompenzálja a félénkségét, vagy önbizalomhiányát. ha meg feszesen szociizélt, akkor segít lazulni fejben, vagy simán felejteni a hülyeséget. van aki nem tud magától lazulni.

hajtűkanyar 2011.01.06. 10:18:42

@Bundabandi: és ezt következetesen be is tartják a nők? vagy jön egy hullám és akkor ahogy esik, úgy puffan?
és ha feltalálja magát, kapja majd a letorkollást, hogy azt nem úgy, meg nem annyira, meg "én" másként szoktam, aztán rázza afejét, hogy inkább soha többet ne nyúlj hozzá? meg alapo oda sem engedi a dolgokhoz, mert úgyis szarul csinálja?
aztán ha jön itt a határozottság, akkor meg sértődés van, mert szabályozás ténye forgott fenn?

tudod, az a baj, hogy ítélnek a nők és ezt tényként kezelik sokszor. amiből meg fals következtetést vonnak le.(nem mintha a pasik nem tennének ilyent, de msot ugye nem az a téma:)

FeroxX 2011.01.06. 10:19:45

ezen már sokat gondolkztam én is, és szerintem a válasz IGEN, valszeg evolucios, genetikai háttere lehet amugy.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:20:28

@Barry Kent: Lehetseges. De igy se ertem. Ha ilyet csinal az (ex)pasim, istenesen leteremtenem.

@hajtűkanyar: Nem egeszen. Ez kb. olyan, hogy lehet elvezni egy szimpla vajas zsomle elfogyasztasat, de a lasagne megis csak finomabb.

dr. gernika 2011.01.06. 10:20:28

@hajtűkanyar: De, viszont a kifejezetten ivós helyeken, ivós alkalmakkor eléggé feltűnik, ha valaki köszöni nemkér. És nincs rá olyan indoka, hogy vezet, másnap korán kel stb. Másrészt tök józanul az ember nem érzi magát jól berúgott emberek között, ezt tapasztaltam már, mikor én vezettem. Sokkal feltűnőbb, hogy mennyire lebutulnak és ordenárébbak lesznek, ez pedig igenis akadályozza az ellazulást meg a gőzkieresztést.

@Kedves Nard: Naugye.

@Alikam: Hehe, vicces a te szemeden keresztül látni magamat. :D

@Frigyesur: IGen! A lelked mélyén egy ölelgetnivaló plüssmaci vagy! :D Csak elnyomod!

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:23:11

@Drága IV gernika: Csak az lenne a kerdesem, hogy ezt be tudtad gepelni teljesen komoly arccal? :)))

dr. gernika 2011.01.06. 10:25:46

@Kedves Nard: Én tudom. :D

@Frigyesur: Cuki lesz és keresztbe áll a szeme. Küldjek szilveszteri közös fotót? :D Ja és akkor tanította meg a haverja, hogy miből láthatom, ha már berúgott: elkezdi rázni a kézfejét, miközben beszél.

Hurri Kán 2011.01.06. 10:26:57

@Drága IV gernika:
Folytasd, ne fogd magad vissza :)

fumerin 2011.01.06. 10:27:22

@Frigyesur: :(
Csalódtam...nem macit képzeltem a sisak alá:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:28:04

@gyvy: Kivetelesen csatlakozom gyvy blogtarshoz.

Rebelde 2011.01.06. 10:30:37

már bocsánat, de miért kellene megmagyarázni valakinek, hogy miért nem iszik?
persze minden/ki gyanús
én szoktam inni, de van, hogy simán nem kérek semmit, mert nem kívánom, de azt megjegyzem, ha valaki csesztet, hogy jaj, ünneprontó meg ilyenek...
meg hagyjuk már ezt a rosszfiúk kellenek a nőknek, ha egybe bele is fut, az értelmesebbje menekül

a történet rendszergazdafejű, autógumifétises, bátorra issza magát fazon ultragáz

Hurri Kán 2011.01.06. 10:31:30

@fumerin:
Finom volt a tegnapi csalántea? ;)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:31:45

@fumerin: Mi'csinaljak, cuki vagyok. *sohaj*

dr. gernika 2011.01.06. 10:32:23

@Frigyesur: Nem, röhögve gépeltem. :) A képet még engedélyeztetnem kell.
@gyvy: A durvákat én is hírből hallottam, azt inkább nem adom tovább. De a haverja nagyon készséges mesélő ilyenkor. :)

nosce 2011.01.06. 10:32:47

@Barry Kent:
„Szerintem pont azért vallotta be a csajnak, mert megijedt a lehetséges következményektől. Jól tudta hogy az fel fogja hívni Petit, és elsimítja a dolgot.”

Ha bevallja a csajnak az mennyiben enyhíti a lehetséges következményeket? főleg ha nem is látták ? Talán bíró a csaj ? :)

„A csaj viszont szerintem nem félelemből van vele, nem azért nem akarta, hogy kiderüljön az igazság mert rettegett hogy nyakonszúrja, hanem attól tartott, hogy elveszíti.”

Tehát attól tartott h baltaarc elhagyja, ha kiderül elmondta a csaj a posztolónak, ki szúrta ki a gimiját ? Tipikus :) Mindkettő félelemből cselekszik, talán jobb is ha itallal oldják a szorongást :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.06. 10:32:51

@hajtűkanyar: "és ha feltalálja magát, kapja majd a letorkollást, hogy azt nem úgy, meg nem annyira, meg "én" másként szoktam, aztán rázza afejét, hogy inkább soha többet ne nyúlj hozzá? meg alapo oda sem engedi a dolgokhoz, mert úgyis szarul csinálja? "

Van ilyen, igen. Vita is van belőle. De még mindig jobb, ha megpróbálja, mintha állna, mint egy faszent. Én ez úgy oldom meg- nem tudom, hogy jól-e -, hogy elmondom neki hogyan szoktam és hogyan szeretem. Szerintem meg lehet beszélni. És igen... amit eleve tudok, hogy nem képes normálisan megcsinálni, nem is bízom rá! Megcsinálom én, mert tudom, hogy vita lenne belőle, hogy nem olyan mintha én csináltam volna. De ez ugye vica-verza is működik, ahogy írtad! Van amit meg ő nem bízna rám, mert úgyis elszúrom. Ez benne van.

Hurri Kán 2011.01.06. 10:33:11

@Drága IV gernika:
Ejj ezt a szigorú cenzúrát :(

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:33:15

@Rebelde: Nem kell megmagyaraznia. Legalabbis nekem. De ha megmagyarazza, hogy miert gaz inni, na az mar tenyleg öööö... gaz.

dr. gernika 2011.01.06. 10:35:31

@Rebelde: Nem az aktuálisan nem ivókról beszéltem, hanem a következetesen absztinensekről. Arra már csak várna valami magyarázatot az ember, de csesztetni nem szoktam senkit.

fumerin 2011.01.06. 10:36:47

@gyvy: Nagyon...bár azóta érdekes színem lett és szőrös vagyok:S
(a további mellékhatásokat a zember élvezi)
@Frigyesur: Biztos, hogy nem fordítva húztad a sisakod? :D

nosce 2011.01.06. 10:37:11

@Drága IV gernika:
"akkor tanította meg a haverja, hogy miből láthatom, ha már berúgott: elkezdi rázni a kézfejét, miközben beszél."

Már csak az a kérdés, mi van a kezében amikor rázza a kézfejét ? :), bocs :)

Rebelde 2011.01.06. 10:38:04

@Frigyesur:

cuki= azért iszol, hogy pár az átlagnál is gyengébb poént kipréselj magadból?:)

"Azzal nem ertek, hogy a valodi termeszetet. En pl. kedves mindenkit szereto ember leszek tole. Ez lenne a valodi termeszetem? :))"

ha ez így van, remélem kiállítanak a piamúzeum "akikre jóhatással van az alkohol" című tárlatán, mint egyetlen versenyzőt;))))

BÚÉK :)))

A d r y (törölt) 2011.01.06. 10:38:59

Ha már a karmánál tartunk, nem fog szakítani vele, amíg nincs itt az ideje.Valami dolguk van egymással...Mindjárt meg is nézem az üveggömböm...:D
Az biztos, hogy nagy prosztó a kiscsákó.

hajtűkanyar 2011.01.06. 10:39:20

@Bundabandi: ez olyan szép, hogy szinte megkívántam. erre is iszom. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:40:16

@Rebelde: Hogy ez milyen gonosz volt! Nem is bujekolok vissza. :P

hajtűkanyar 2011.01.06. 10:41:20

@Drága IV gernika: igaz, tényleg sokat kell magyarázkodni, ha nem összeszokott a társaság. ezért kell mindig vezetni. :)
azt hiszem, túlidealizálom. javallat, igyon mindenki, ezért találták fel a taxit. :)

hajtűkanyar 2011.01.06. 10:42:22

@Frigyesur: hehehe. ez az ízlések é spofonok esete, de a piás mulatásra kevésbé vonatkozik. akkor is csak a feszültséget ereszti ki vele hatékonyabban. erre meg ott a jobb keze is akár. :) khm, bocs a közönségességért.

vernarancs 2011.01.06. 10:45:40

Poharazunk. Italozo eletmod. Szurkalas. Tiszta kekfeny...

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:46:54

@hajtűkanyar: Miert, a lasagneval nemcsak az ehseget csillapitja elvezetesebben? ;) A feszultseg meg mar miert csak szexualis lehetne?

Volt egy olyan kimutatas, hogy az alkoholt fogyaszto nok koreben kisebb az intellektualis hanyatlas. Persze nyilvan nem a massziv alkoholizalasrol van szo.

Rebelde 2011.01.06. 10:46:59

@Frigyesur:

miért lenne gáz? persze erre lehet azt mondani, hogy nem próbálta mégis honnan tudja??
ha látott aszfaltrészeg embert, nyilván elmondhatja, hogy ez bizony érdekes

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 10:47:29

@Drága IV gernika:

Nekem van ölelgetnivaló plüssmacim, meg macis pendrive-om! :)

Alikam 2011.01.06. 10:47:33

@Drága IV gernika: nem szereti az alkoholt esetleg? Van ilyen, van aki meg a cigit nem szereti, sőt, van aki füvezni nem szokott, de kokainnal sem él mindenki...

Ilyen az élet, nem szerethet mindig mindent mindenki. Ne akard már itt megmagyarázni, hogy mekkora szarember az aki nem iszik.

Bár a közös begrúgásos szöveged után már ezen sem csodálkoznék.

Hurri Kán 2011.01.06. 10:48:07

@A d r y:
És mit mutat még az üveggömb? :DD

@Frigyesur: Rózsás kilátások.. Spirituszba leszel ültetve és befőttesüvegben fognak mutogatni? Ezért kár volt ma fölkelni :DDD

Ha már ennyit beszéltünk róla én is mingyár bekapok valamit. De a 12 órát mindenképp meg kell várnom...

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:51:09

@Rebelde: Mar miert lenne egyenlo az ivas a rajreszegseggel? Mindenesetre tartom, hogy szamomra az ilyen emberek karotnyeltek. Es nem azert, mert mindenkinek innia kell.

@gyvy: Eggyevalok az Erovel, nem marad meg semmi foldi porhuvelyembol.

A d r y (törölt) 2011.01.06. 10:51:50

@gyvy: mindjárt kártyát vetek...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.01.06. 10:52:40

@Drága IV gernika: Vallási megfontolás, személyes rossz tapasztalat is lehet. Szerintem nem kell túlspilázni.

dr. gernika 2011.01.06. 10:53:00

@gyvy: @Frigyesur: Nem kaptam meg. :D

"Volt egy olyan kimutatas, hogy az alkoholt fogyaszto nok koreben kisebb az intellektualis hanyatlas."
Lehet azért, mert ahogy látom, a nők nagyobb arányban isznak ésszel. (mondom _nagyobb arányban_ mielőtt még idelinkelgetnétek a subba és napiszar ide vonatkozó posztjait) Nálam még pölö sosem volt filmszakadás, nem hánytam és hazavinni sem kellett még. Pedig rúgtam már be jópárszor, de mindig abba tudtam hagyni ott, amikor már nem tett jót.

@nosce: Nem abban az irányban rázza. :)

Rebelde 2011.01.06. 10:53:22

@Frigyesur:
ne már, ezt te elhiszed?:)) csak nem egy piás cég szponzorálta a tanulmányt;)
gondolom olyan kimutatásokat is olvastál, ami az alkohol káros hatásairól szól (ebből több van, szerintem)

még mielőtt kötözködéssel vádolnál, nyilván fontos a mértéktartás, egyetértek:)

Hurri Kán 2011.01.06. 10:54:53

@Frigyesur:
És ha szesszel átitatva válsz eggyé az erővel az nem befolyásolja hátrányosan a többi Jedit?

@Drága IV gernika:
Dehogynem. Mindkettőnktől :D

dr. gernika 2011.01.06. 10:57:42

@Kedves Nard: Tudom. :)
@Alikam: Vicces, mennyire rá tudtok erre a közös berúgásra kattanni, kezdem tényleg lepukkant alkesznek látni magam. :D

@molnibalage: Mindkettő defektes.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 10:57:55

@Drága IV gernika: Pedig en megadtam. :(

Beszeltem errol a genetika tanarommal, es szerinte azert, mert az ivas egyuttjar a szocialis interakciokkal, ami mindenkepp pozitiv hatassal bir az intellektusra.

@Rebelde: Eppenseggel nem. Kimutattak a nagy mennyisegu alkohol (heti 1 liter whiskey volt aszem) pozitiv hatasat a sziv- es errendszeri betegesek prevenciojaban. De kozben nyilvan mas megy tonkre, es idovel az erelmeszesedes miatt nem jatszik.

Az nem kerdes, hogy vannak az alkoholnak karos hatasai, sot. Csak leirtam egy erdekesseget.

Hurri Kán 2011.01.06. 10:59:52

Szerintem meg a hülyeségnél nincs károsabb dolog...
Csak míg ha inni nem akarok, nem teszem, ellenben a hülyeséggel napi szinten szembesülök ha akarom ha nem...

A d r y (törölt) 2011.01.06. 10:59:53

Nah...szóval...a csajnak sajnos meg kell szenvednie, nem akarja, de muszáj.Ha már nincs mit tanulniuk egymástól szakítanak.Aztán majd jön a következő.:D
Valszeg a Peti.:D
Mert ő akarta +d-ni.Most savanyú a szőlő, de majd must lesz belőle.
Bekrepált a varázsgömböm.De majd biztos megsunázzák még páran.:D

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:00:34

@Drága IV gernika: Nalam ugy volt, hogy megtanultam a merteket, mennyit nem kell mar. Pl. amikor mar a kb. 10. vodka narrancsot ugy iszod, hogy egy pohar vodkaba toltesz egy kis Fantat, az mar nem jo. :)) Meg neha nem erdekelt, hogy mi lesz, be voltam fordulva. Kell valamennyi onpusztitas. :D

dr. gernika 2011.01.06. 11:00:49

@Frigyesur: De Nard nem. :)
@gyvy: Naigen, az alkohol opcionális.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:01:29

@gyvy: Belolem mar minden szesz elparolgott, mert nemigen iszom. Es legalabb vidam Jedik leszunk. :D

phaszfej 2011.01.06. 11:01:34

Fejszefejű féltékeny, de van benne tűz. ÉS a csajok erre a tűzre buknak, mert egy ilyen illetővel hatványozottan szenvedélyesebb a szex és a farkuk is nagyobb az átlagnál. Persze a jelek rögtön az elején megvannak, hogy a csávó nem százas, mert nem férfi lelkében és tetteiben, de a csajok érzik, hogy akár az is lehetne, ha tudná, hogy kell (miért is törölték el a sorkötelezettséget?). De egy idő után nem bírják tovább, 1-2-3 év alatt találnak egy jobbat. Az ezirányban tapasztaltabb nők pedig rögtön az első mindatuknaál ejtik az ilyen fickókat. Ugyehogy így van?

Hurri Kán 2011.01.06. 11:01:57

@A d r y:
A varászgömböt? Micsoda emberek vannak...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:03:15

@Frigyesur:

Én alig iszom már. Nem kívánom, meg szeretem nézni ahogy nyomiskodnak a részegek :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:03:24

@Drága IV gernika: Aaa, ugyan, Nard. Alkesz o, nem tudja mit beszel. :D

A d r y (törölt) 2011.01.06. 11:04:35

@gyvy: jaaaaajjj!:D
Azt is megsunázhassa tőlem!:D
De az enyémet nem adom!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2011.01.06. 11:04:57

Biztos írták már, de 40 perc nagyon sok! :-)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:05:46

@Kedves Nard: Fura izlesed van. :) En nem onszantambol dontottem igy, de vagyok annyira oreg mar *sohaj*, hogy nem igazan igenylem.

Rebelde 2011.01.06. 11:05:47

@Drága IV gernika:

ez a kimutatás egy humbug, már bocsánat, persze szerintem:)
frici gondolom hallotta eleget az egyetemen, hogyan befolyásolja gyengíti az agysejtek működését a pia, nekem úgy tűnik, hogy bizony inkább csökkenti az intellektualitást, mindenkinél nem csak nőknél, sőt mivel a nők tovább részegek, talán jobban is hülyülnek:))
ha nem is így van, amit én írtam nem nagyobb sületlenség, mint a fenti kimutatás

kétlem, hogy a nők "több ésszel" isznak, max. szégyenletesnek tartják az alpári lerészegedést, és ez tarja őket vissza, de ahogy az újévi vezető hír mutatja, ebben is változik a világ:))

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2011.01.06. 11:08:28

Egyébiránt az eset elszenvedőjének ajánlom a figyelmébe a társfüggőségről szóló tanulmányok olvasgatását, hogy megértse az ominózus hölgyet.
Alkoholista pasinak kétféle nője lehet: Aki szintén iszik vagy aki amolyan ápolónő alkat és rendszeresen összekaparja a fickót a kocsma elől, otthon fürdeti, ápolgatja.
A többi értelemszerűen ott hagyja vagy kiszűri az elején, csodálatos női ösztöneivel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:09:01

@Frigyesur:

Öreg vagyok már én is, de nem is vagyok alkesz! :) Kikérem magamnak! Az a péntek kivételes nap volt! :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:09:49

@Rebelde: Siman hiheto, hogy a nagymerteku stressz meg az alkoholnal is karosabb. Persze azt hiszel el, amit akarsz, de egy vizsgalatnal elobb kritizalni kell, annak kivitelezeset es a helyes konkluzio levonasat, semmint humbugnak titulalni. ;)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:10:13

@Kedves Nard:
Hát persze. Nyilván. Minden péntek kivételes :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:10:49

@Kedves Nard: Aham, persze. Minden alkesz ezt mondja. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:11:12

@gyvy:

Nem rúgtam be, csak ittam pár whiskyt. Kitty is nyomatta! :) Ő rá is gyújtott! Én nem :(

nosce 2011.01.06. 11:12:14

@Frigyesur:
"Kimutattak a nagy mennyisegu alkohol (heti 1 liter whiskey volt aszem) pozitiv hatasat a sziv- es errendszeri betegesek prevenciojaban. De kozben nyilvan mas megy tonkre, es idovel az erelmeszesedes miatt nem jatszik."

a vörösborban található resveratolrol már ne is beszéljünk....az harcol az érelmeszesedés ellen is :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:12:38

@gyvy: :))

@Kedves Nard: Mar o sem gyujt ra, ne aggodj. :)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:12:53

@Kedves Nard:
Senki nem mondta hogy berúgtál. Ott. Elegendő volt a korábban kialakult állapotot fenntartani :DD

dr. gernika 2011.01.06. 11:13:00

@Frigyesur: Hú, fősulin mi is voltunk egy ilyen vodka- narancs akción, mikor már rezgett a léc. A többiek mind hánytak (mondjuk ők cigiztek is), én meg inkább kimentem a mínusz 10 fokba hóban fel-alá sétálgatni, míg elmúlt az inger. És utána simán nem ittam többet.
Mondjuk szerencsés is vagyok, mert sokan mondják, hogy mekkora bűn keverni a piákat, de én még sosem faragtam rá. Lehet azért is, mert buli előtt vagy után betolok egy 500 milis C-vitamint, az azért elveszi a másnap élét.
(azt most már megkérdezem, ha úgyis erről beszélünk, hogy mekkora merényletet követtem el a szervezetem ellen, mikor az antibotikum kúra 5. és utolsó napján szilveszterkor bepezsgőztem? Szedtem hozzá rendesen Normaflore-t is)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:14:36

@Drága IV gernika:
Semekkorát. Mondjuk a Normaflore nem biztos hogy kellett :DD

hajtűkanyar 2011.01.06. 11:14:49

@Frigyesur: igen. az alkohol egyik legkárosabb hatása, hogy elfogy. a feszültség meg nem csak szexuális, de a levezetés módja lehet azonos.
"Volt egy olyan kimutatas, hogy az alkoholt fogyaszto nok koreben kisebb az intellektualis hanyatlas." naná, idő előtt eltávoznak, így elmondhatják, hogy életük virágjában történt, tehát még az öregedést is gátolja. ;)

fumerin 2011.01.06. 11:15:24

@Drága IV gernika: Nem lett semmi káros mellékhatása, mert Nard még él:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:17:28

@nosce: Persze, a vorosbor antioxidans hatasa egyertelmu, csak ekkora mennyiseg meglepo volt szamomra (aszem a japanok csinaltak).

Termeszetesen ezzel nem az ivast akarom propagalni (emberek, ne igyatok!), de szamomra erdekes eredmeny volt. Ennyi.

fernanda 2011.01.06. 11:17:32

Hmmm... Bunkovics? :D Egy igazi férfi szerintem ilyen szavakat nem hogy nem használ, nem is ismer! Még a normálisabb nők sem! Bocsi! :)

hajtűkanyar 2011.01.06. 11:19:35

@phaszfej: jó az értékelés, de akkor is a nőkkel van a baj. annyira finomra kell hangolni hozzájuk, hogy mire kész a mű, az ember buzi lesz. onnan meg má' minek?

summerstorm 2011.01.06. 11:20:00

most asszem mégsem kommentelek....

alszom.

delfing 2011.01.06. 11:20:25

Koránt sem biztos, hogy a lány idealizálja azt a férfit. Egyszerűen elfogadja a hibáival együtt, mert úgy sincs tökéletes. Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy nem lehetne elcsábítani attól a bunkótól.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:21:23

@Drága IV gernika: Na ja, a hideg seta jo. Az egyhelyben uldogelo iszogatas a legrosszabb.

A C-vitamin sztem placebo.

Milyen antibiotikum? Mennyi pezsgo?

@gyvy: Eppenseggel de. Csak epp az antibiotikum kura utan...

@hajtűkanyar: Mar miert lenne azonos. Attol, hogy frusztral a sok nehezseg, meg hiaba szexel az ember, a problemai ugyanugy megmaradnak.

Jo, nekem8, ne higgyjetek el. Nem letkerdes szamomra, hogy bebizonyitsam.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:21:48

@Frigyesur:

Höhö! Szigor van? :) Örömmel hallom, hogy neki se jó! :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:26:42

@Kedves Nard: Igazabol magatol dontott igy. En csak annyit mondtam, hogy amint lehetseges a gyerek megfoganasa, nem fog cigarettazni. Mert szamomra elfogadhatatlan a gyerekre valo hatasa miatt, es o egyetertett. Szoval nem en voltam! :)

Rebelde 2011.01.06. 11:27:40

@Frigyesur:

én megnézném előbb, hogy ki rendelte a kutatást, kik végezték, hány embert követtek, miket vettek figyelembe?
"
Kimutattak a nagy mennyisegu alkohol (heti 1 liter whiskey volt aszem) pozitiv hatasat a sziv- es errendszeri betegesek prevenciojaban"

én pl. egy ezzel teljesen ellentétes végkimenetelű tanulmányt olvastam

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 11:28:10

@nosce: látod, ilyesmiről beszéltem tegnap. :)

nosce 2011.01.06. 11:28:23

@hajtűkanyar:
Nincs a nőkkel semmi baj, amíg tart a hype addig a szaar is édes amit az isteni FÉRFI csinál, amint elmúlik, agresszív egomán birtokló barom, vagy kétbalkezes határozatlan pöcs az ágyban meg nagy 0, vagy szociopata és buta mint a seegg lesz :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:29:02

@Frigyesur:

A gyerekkel való revolverezés gonosz dolog! :)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:30:25

@Rebelde:
Nagyon nem mindegy milyen az a Whisky.

@nosce: :DDD Azt még kihagytad hogy lusta, semmirekellő, és "valójában sose szerettelek"!

nosce 2011.01.06. 11:31:13

@Frigyesur:
"csak ekkora mennyiseg meglepo volt szamomra (aszem a japanok csinaltak). "

gondolom közben a májfunkciót nem vizsgálták :)

nosce 2011.01.06. 11:32:46

@gyvy:
tÉnyleggg, ezek még kihagyhatatlanok :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:32:59

@gyvy:

Így lesz a szeretnivaló mackóból szemét mocskos disznó! :)

hajtűkanyar 2011.01.06. 11:33:16

@Frigyesur: nos, alapon nem szexuális feszültségről beszéltem, de éhes makk disznókat álmodik. :) a levezetés meg azért azonos, mert a szexuális és egyéb feszültséget is csökkenti a szex, feltéve, ha nem együtt csinálja az ember. mondjuk úgy, hogy a szex közben is a problémákon rágódik. vagy a problémával szexel.
ám az iksz betűs tevékenységtől olyan izék szabadulnak fel a szenvedő alanyokban, hogy nem csak az állítmányt fogják megtámogatni, hanem a problémákra is találhatnak járhatóbb utakat. (mondjuk) mert ugye, ez így csak idea. illetve van benne némi orvosi dolog is, de dokit utoljára felöltözve láttam, ami éppen nem volt kár.

nosce 2011.01.06. 11:34:26

@Dr. Jula Watson:
Igen látom :), nem is hiszem h nem te írtad a posztot :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:34:30

@Rebelde: Ahogy tetszik. :) En pusztan egy erdekesseget irtam le, tenyleg mindenki azt hisz el, amit akar. Ha te magadnak hiszel, akkor higyjel magadnak. :)

@Kedves Nard: Nem revolver az. O akar, es felelosseggel jar. A cigirol valo lemondas a legkevesebb.

dr. gernika 2011.01.06. 11:34:41

@gyvy: Nem piálás közben Normaflore-oztam! :D Amúgy szerintem összességében jót tett, már ami a flórámat és faunámat illeti, nem borult fel, mint máskor.

@fumerin: Hehe. :)

@Frigyesur: Már kidobtam a dobozát, de ilyen kis hosszúkás rózsaszín szemű volt, sosem láttam még. Tabletta, nem kapszul, 5 szem egy levélen. Pezsgő mennyiségre nem emlékszem, de több, mekis pohárral. Plusz még egy koktél, azt nem emlékszem, hogy befejeztem-e (vodkás).

Nekem azt mondta a gyógyszerész, a Normafloret szedjem már első naptól, igaz így is kitartott még az antibi után kb 3 napig.

Hurri Kán 2011.01.06. 11:34:48

@Kedves Nard:
De mivel én mindvégig ugyanolyan vagyok, az elején jó, a végén maga a patás ördög, ebből is látszik hogy a másik változik közben, tehát mindenképpen ő a hibás! :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:35:25

@nosce: Nyem, vagy nem reszleteztek. Nyilvan kozben hazavagja a majat, de tenyleg csak erdekessegnek szantam.

Rebelde 2011.01.06. 11:36:15

@Frigyesur:

ok:) mivel az orvosokban nem bízom, csak magamra hagyatkozhatok;)))

dr. gernika 2011.01.06. 11:37:54

@Frigyesur: Igazából Nardot is ez vitte erre (meg a pénz) de tegnap mégis itt szipogott nekem, hogy értelmetlen leszokni, hogy hiányzik neki, meg hogy az apja is dohányzott, mégis milyen faszántos kemény fiú lett ő meg ilyen fasságok... :(

@Kedves Nard: Mert igaz, és az igazság fáj. UGYE?

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:38:39

@Drága IV gernika: Na ettol nem lettem okosabb. :D Nezd, alapvetoen egy gyogyszer utan sem kene nagyon inni, de egyszeri alkalom es 5 nap utan, annyira nem veszes. A majnak viszont 2 het kellett volna a gyogyszer utan valo regeneralodashoz kb.

Akkor a gyogyszeresz hulyeseget mondott. Az antibiotikum ugyanugy kinyirta a normafloreben levo bakteriumokat is. Persze nem minden antibiotikum hat a Lactobacillusokra, szoval az se mindegy, de utana kell szedni. Jozan paraszti esszel is belathato.

Kham 2011.01.06. 11:39:34

A történetben a baltaarcú sráccal értek egyet, jómagam is így szoktam elintézni a csajom körül legyeskedő ellenfeleket. Személyesen azért nem jó, mert akkor mindig kitör a verekedés, aztán akkor csak jön a csajhiszti, hogy "Már megint levágtad a Peti fejét a kétkezes pallossal, pedig nem akart semmit csak kettesben beszélgetni sokáig" meg jönnek a büfések a vértisztítószámlával, szóval az nem jó.

Persze mélyen elítélem a hasonló prímitív "bicskával az abroncsnak" akciókat, részemről egy Föld körül keringő lézerágyús műholdat használok arra hogy megpörköljem a legyeskedők gépjárművét, ingatlanját, macskáját, barbie- és bölcsészdiploma gyűjteményét, a nagyi fogsorát vagy egyszerűen csak a kerti pázsitba égetem két méter mélyen, hogy "Faszt el, kezeket fel!". Néha szórakozásképpen büfésekre is lövöldözök, mert azok meg gonoszok mind:)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:41:06

@hajtűkanyar: Kezdem ugy erezni, hogy nem erted, amit irok. A szex a szexualis feszultseget vezeti le. Minden mas feszultseget kb. fel oraig utana. A szexet meg nem en hoztam kepbe, ha mar piszkalodunk. ;)

A 2. bekezdest meg nem teljesen ertem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 11:41:23

@Kham:

A büfések ellen az Tisztiorvosi szolgálatot kell bevetni :)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:42:29

@Drága IV gernika:
A faunád az milyen amikor felborul? Eccer szólj már ha ilyen történik, azt megnézném :DDD

@Kedves Nard: Ez nem lehet közös vonásunk. Más esendő és telis-tele van hibákkal velem ellentétben :D

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 11:43:16

@nosce: Jellemzően fiatal lányokra szoktam ráhajtani :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:44:15

@Rebelde: Ne is jarj orvosokhoz semmivel, en azt mondom. :))) (Azert ez a kijelentes en block vicces, de inkabb bele se megyek. En sem kedvelem a tanarokat, mint maganvelemeny.)

@Drága IV gernika: A szenvedelybetegek mar csak ilyenek. De a bagosokkal toleransabb a tarsadalom. De nyugodtan vedd fel a bantalmazo kardigant, ha szukseg van ra :))

oliva 2011.01.06. 11:45:03

ha az én pasim beszélgetne édes négyszemközt egy nőcivel, hát - ha nem is szúrnám ki a gumiját mindkettőnek - de elgondolkodnék a dolgon, és először csak morcos lennék, másodszor lapátra tenném a pasit, tudniillik van már élettapasztalatom, és az ilyen beszélgetések ritkán ártatlanok...

dr. gernika 2011.01.06. 11:48:33

@Frigyesur: Az van ráírva, hogy antibi-rezisztens lactobacik vannak benne, és hogy már a kúra közben is alkalmazható, csak két antibi között, azaz nem vele együtt kell bevenni.

Sanity 2011.01.06. 11:50:28

@hajtűkanyar: miért kellene finomhangolni a lányhoz? Basszus, merj önmagad lenni, ne azért változtass magadon, ne azért add fel azokat a dolgokat, amik neked fontosak, hogy a másiknak tetszél ezzel. Hosszú távon sok probléma adódik ebből, és elvesztesz mindent, ami érdekes volt benned.

Inkább olyan csajt kell keresni, aki azt szereti, amilyen vagy.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:52:08

@Drága IV gernika: Sok minden ra van irva, de eleg ritka olyan bakterium, ami mindenre rezisztens. :) Konkretan ultragaz olyan bakterium, ami rezisztens. Marketing fogas, ennyi. Mondjuk inkabb ugy: teljesseggel ertelmetlen a kura ideje alatt szedni. De a gyartonak termeszetesen jo, ha minnel tobb fogy.

dr. gernika 2011.01.06. 11:53:15

@gyvy: Fekszik a hátán és kalimpál a lábaival. :D

@Frigyesur: Az a durva, hogy ezeket tapasszal a hátán mondta. Anélkül egyelőre elviselhetetlen, és pont azon gondolkodtunk, hogy ugye ezeket 10 hétig lehet használni, namármost, ha addigra nem csökken le a szervezete nikotinszükséglete, valamint nem talál alternatívát a feszültség levezetésére, akkor nagyon szar lesz nekem.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 11:56:58

@Drága IV gernika: Haaat... tenyleg ossze kell szednie magat. Gondolom neked is nehez megertened, mert sosem voltal fuggo (semmitol). Neki kell belatnia, hogy a cigi rossz. :S

Rebelde 2011.01.06. 11:57:20

@Frigyesur:

miért vicces? van olyan doki, akiben bízom persze:)

Hurri Kán 2011.01.06. 11:57:35

@Drága IV gernika: :DDDD

Legfeljebb majd többet iszol :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:00:14

@Rebelde: Mert az emberek nagy mellennyel kijelentik, hogy nem biznak az orvosokban, mert vegig se gondoljak, hogy mennyi mindent koszonhetunk az orvostudomany fejlodesenek. Es persze azert is, mert ha gaz van, akkor elmennek hozzajuk. Ha meggyogyitja, az termeszetes, ha nem sikerul, az pedig csak az orvos hibaja lehet.

dr. gernika 2011.01.06. 12:04:11

@gyvy: Az jó lesz, ő lejön a cigiről, én meg rászokom a zugivásra. :D
@Frigyesur: Én azóta kezdem elveszteni a hitem az orvosokban, mióta megígérték hogy Nard nagyanyjának hasnyálmirigyrákja van, a vénlány elutasította a kemót (dörzsöltük a tenyerünket), azóta viszont él és virul. Lassan ott tartok, hogy hátat fordítok az orvostudománynak, és inkább felhívom az Ezo tv egyik látnokát, hátha tud segíteni. :`(

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.01.06. 12:06:24

Valóban ez a gumikiszúrás dolog pszichológusért kiált, de azért a sorok közül kihallottam én, hogy a posztírónak nagyon is bejönne a lányka ("Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól."), és talán ezt vette észre a "baltaarcú" is.

Amúgy még jó,hogy nincs kocsim. Basszus, amennyit én már foglalt pasikkal lelkiztem..:DD

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:07:02

@Drága IV gernika: Aszem erre mondjak, hogy 'mi mindent megtettunk, de a beteg sajnos meggyogyult' :)

De miert nem foglalkoztok/talalkoztok vele, ahelyett, hogy ezen ragodnatok? Mert, oke, elhiszem, hogy remes oreglany, de azert nem egy haborus bunos, hogy a halalat kelljen kivanni...

dex.ion 2011.01.06. 12:07:04

" Már okostelefonokon is gyönyörű szépen elérhető a Csajok és Pasik blog!"

nekem hülyetelefonom van, azon is?

"Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól."

és szted mégis mi a búbánatos francot akart?

"A legközelebbi találkozón ott a srác is, félrehívom és elmondom neki, hogy tudok mindent – a büfés látta őt (ugye, mert fiktív személy volt, nem árultam el, hogy melyik posztolt akkor éppen a sok közül)."

de ha jól értem, a srác ott volt korábban is aznap, tehát tudta, ki dolgozott aznap, nem?:)

"Mindent tagadott, de a testbeszéde mindent elárult nekem."

meg a csaja:)

"Némely nőnek lelki igénye, hogy alárendelt legyen?"

csakhogy rájöttél! legyél minél nagyobb paraszt a nőddel, az kell nekik.

Jerky_Master 2011.01.06. 12:08:27

ha ártatlan csevej volt (miről, miért?), akkor a pasi egy állat.
ha flörtöltetek, a következő szúrás a hátadba is mehet jogosan.

dr. gernika 2011.01.06. 12:10:44

@Frigyesur: Aha, nem ismered... abból él, hogy az emberek energiáját szívja, majd én fogok neki szívességet tenni. :S
Amúgy nem rágódok rajta, csak ha már szóba került az orvosokba vetett hit... :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:12:30

@Drága IV gernika: De miert nem eleg, hogy soha tobbet nem talalkoztok vele?

Sanity 2011.01.06. 12:12:32

"Némely nőnek lelki igénye, hogy alárendelt legyen?"

igen. és ez nem jelenti azt, hogy parasztnak kell lenni vele. kicsit sem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 12:13:44

@Frigyesur:

Háborús bűnös. Azért nem elég az, hogy nem találkozunk vele, mert nem elég. Haljon meg. Durván.

dr. gernika 2011.01.06. 12:14:27

@Frigyesur: Hát dehogynem, egy telken lakik a szüleivel, ha oda megyünk, nem győzök sunnyogni, hogy elkerüljem.

2011.01.06. 12:16:01

A gumikiszurasrol egy regi vicc jutott az eszembe.

A feleseg mondja a baratnonek:
F: a ferjem megcsal.
B: A szemet !
F: De en kiszurtam az osszes gumit, amit hasznalhattak !
B: Te szemet !

FeroxX 2011.01.06. 12:16:26

de gyűlölöm amikor emberek szét OFF-olt privát chat-re sajátítják ki egy blog post üzenőfalát.. haljatok meg mind!

Rebelde 2011.01.06. 12:17:36

@Frigyesur:

ne vedd ennyire magadra:)
a tudomány fejlődésének pozitívumait nem vitatja senki
ha valaki nem gyógyul meg, az nem feltétlenül az orvos hibája, a gyógyulás a betegen is múlik, és nyilván is nem lehet általánosítani

az biztos, hogy vannak nagyon lelketlen dokik is, és vannak a nehéz körülmények ellenére brilliánsan dolgozó és még kedves orvosok is

amíg lehet az egészséges létet választom és igyekszem tenni magamért, ha mégis oda kerülök akkor pedig bízom benne, hogy egy lelkiismeretes orvost fogok ki:)

ha valaki nem bízik az orvosokban, az nem véletlenül van sajnos, nyilván te is hallottál már a műhibákról, és a felelősségüket el nem ismerő orvosokról

2011.01.06. 12:17:41

@FeroxX:

Nyugi, mind megfogunk. Csak nem ma.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:18:03

@Drága IV gernika: Akkor miert nem a szulok jonek hozzatok? Vagy nem tudom... sztem lehet valakit ignoralni annyira, hogy puszta letezese ne zavarjon. Egy ember halalat kivanni sztem rossz karma...

dex.ion 2011.01.06. 12:19:10

@FeroxX: meg fog mind, csak mindenki más időpontban:)

2011.01.06. 12:19:26

@Frigyesur:

Idezet Murphy munka torvenykonyvebol:
Ne kivandd fonokod halalat, segits neki, hogy onmaga kivanja azt.

dex.ion 2011.01.06. 12:19:47

@Frigyesur: nem gondoltam volna h az életben valaha is egyet fogok érteni veled:)

hajtűkanyar 2011.01.06. 12:20:27

@Sanity: köszi!
shal'kek nem'ron!

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:20:32

@Rebelde: Nem veszem magamra, de en joval tobbet lattam/latok az orvosi letbol, azert tartom gaznak az ilyen velemenyeket. Sokkal arnyaltabb a kep, nem hiaba nem tudja egy laikus olyan egyertelmuen megitelni, hogy mi is a gondatlansagbol elkovetett veszelyeztetes.

Orvoshoz jarni en se szeretek, de van egy, aki folyton itt van. :D

Rebelde 2011.01.06. 12:20:50

@FeroxX:

hát én félreolvastam: halljátok meg mind:)))
mert én olyan pozitív vagyok:)
mi is utálunk téged

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.06. 12:20:53

"Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól."

Ó, magasságos csillapíthatatlan tudásszomj!:D Szerintem ártatlanul akart vele beszélgetni.:-)

Hurri Kán 2011.01.06. 12:20:55

@FeroxX:
Biztos lehetsz benne hogy ez előbb-utóbb mindannyiunkkal megtörténik.

hajtűkanyar 2011.01.06. 12:22:18

@Frigyesur: de, értem.
a 2bek azt jelenti, hogy az endorfin annyira felszabadít, hogy utána egy ideig teljesen tiszta a fejünk, így a benne kavargó, alapértelmezett gondolatminták is ki vannak ütve. ez segíti az olyan konstruktív gondolkodást, feltéve, ha készülünk rá, ami más nézőpontból közelíti meg a meglévő problémáinkat, így ezzel segítve az új megoldások megtalálását.
igaz a silva nevű az egyszerűbben is leírta az alfa agyhullámokkal magyarázva, de én materiális vagyok és nem hiszek a hókuszpókban, mert tartok egy komplett törp-brigádot az ágy alatt és azok nem ismernek pardont.
vége a vizsgáztatásnak doktornő? esküszöm, eddig azt hittem faszi vagy :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:22:53

@FeroxX: Ez most morbid poen volt?

@Budapesti Brigaderos: Lord Vader maskepp intezi a dolgot, sztem te is tudod. :)))

@dex.ion: Nem baj, majd elmulik. :)

hajtűkanyar 2011.01.06. 12:23:36

@nosce: látom, a gyakorlat edzett a könnyek ösvényén, ahol a cél a piedesztálra emelt egy betűs szentség. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:25:24

@hajtűkanyar: Ez nem vizsgaztatas. Egyszeruen ugy gondolom, ha pl. munkahelyi gondjai vannak az embernek, azt nem tunteti el a szex, max. konnyebb elviselni/kicsit jobban erzi magat az ember. Ha feszult vagyok, akkor a feszulsegforrast kell eliminalni, nem agybabujni valakivel.

Rebelde 2011.01.06. 12:26:29

@Frigyesur:
"egyértelműen megítelni, hogy mi is a gondatlansagbol elkovetett veszelyeztetes. "

megítélni talán nem tudja, csak elszenvedi:)

sokuknak elég lenne egy bocsánat is

ok befejezem:)

respect annak aki orvosnak, én nem tudnék az lenni, nem csak azért mert hülye vagyok hozzá, :) pedig érdekelt, hanem mert tutira nem bírnám a folyamatos nyomást és felelősséget

dr. gernika 2011.01.06. 12:29:07

@Frigyesur: Nem kívánom úgy, ahogy Nard. Azzal is tökéletesen elégedett lennék, ha többet nem kéne találkoznom vele, pölö elvonulna egy otthonba, de arra nem hajlandó. (mondjuk akkor az ápolókat és a többi lakót kínozná) Mit gondolsz, a kórházból miért engedték haza folymatosan? Max megvizsgálni meg kezelésekre hajlandóak fogadni, mert már az első bent töltött pár nap alatt zsigerből meggyűlölték az orvosok és a nővérek is.
Ha lenne szíves elhalálozni, akkor max. az apját sajnálnám, mert neki kicsit rossz lenne, de annak örülnék, hogy jobb lett a világ. Sajnos az ilyenek csakazértis sokáig húzzák, hogy még bosszanthassák a környezetüket.

És kissé mobilisabbak vagyunk, mint a szülei. Valamint ha ott van a kaja, inkább oda megyünk megenni, minthogy még velük cipeltessük át ide. Meg a kutyákat se lehet mozgatni.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:34:27

@Rebelde: Nezd, attol, hogy a fejemre esik egy tegla, nem hiszem, hogy az epulet tervezojet kell okolnom.

@Drága IV gernika: Ezt en ertem, de akkor is durva a halalat kivanni. Tartok en jopar embert sz*r alaknak, de inkabb teljes ignoralas es felulemelkedes. Leteznek elviselhetetlen, gyuloletes emberek, de nem ertem miert kell annyira foglalkozni veluk annyira, hogy a halalukat kivanjuk. Leszamitva a bunozoket, azok kozul is a kulonosen kegyetlen fajtakat. Egy szimplan kiallhatatlan, onzo, idegesito satöbbi szipirtyo csak hagyjon beken, aztan ennyi.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:35:18

@Kedves Nard: Es? Attol meg nem lesz az...

Tenyleg nem ertem, hogy mi rakert foglalkoztok vele ennyit.

Sanity 2011.01.06. 12:37:37

@dex.ion: ? Ha nálad a fölérendeltség egyenlő a parasztsággal, akkor nem irigylem az alkalmazottaidat / gyerekeidet. Ég és föld a kettő.

dex.ion 2011.01.06. 12:38:00

@Sanity: szerencsére egyikből sincs:)

dex.ion 2011.01.06. 12:39:24

@dex.ion: egyébként is a nőkkel való bánásmódról beszéltem, nem az alkalmazottakról meg a gyerekekről:)

dr. gernika 2011.01.06. 12:42:07

@Frigyesur: Ha békén hagyna, nem kívánnám, hogy szűnjön meg. De ha meglát, akkor elkezd rikácsolni, meg mindenfélének nevezne, ha Nard hagyná, leginkább azért mert nem köszönök neki. Ha köszönök, azt persze nem fogadja, meg elfordítja a fejét. És basszus nem látod a gyűlöletet a szemében, elég vérfagyasztó.
Amikor ágynak esett, akkor is azért örültem, mert többet nem leskelődött utánunk az udvaron. Ehhez képest csalódás, hogy nekiállt javulni, és megint sunnyogni kell előle. Amúgy nem kívánok neki kínokat meg ilyesmi, Nard igen...

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 12:44:35

@Drága IV gernika: Akkor sem ertelek titeket. Elkuldenem a rakba, aztan koszonne a fene, hallgatna a fene a hulyesegeit etc.

Rebelde 2011.01.06. 12:45:29

@dex.ion:

nem minden nő szereti, ha bunkók vele, sőt, senki sem szereti. csak van aki meg van győződve arról, hogy neki csak a bunkók jutnak, és fordítva: arra hajt a férfi, hogy olyan nője legyen akik elviseli a parasztságát, mert nem akar más lenni, szerintem:)

végül is mindenki megkapja amit akar, nem?:)

SciNu 2011.01.06. 12:45:50

Áhh pedig már azt hittem a másmilyen gumit szúrtak ki :(

@Drága IV gernika: Én nem iszom mert egyből visszahánynám :D Nem bírja a gyomrom csak ha nagyon erőltetem de akkor sem kellemes.

@Bundabandi: Majd elhívja nemlétező büfést tanúskodni :D

@Kedves Nard: Ezek közül szerintem a vegaság volt a bűnös :)

dex.ion 2011.01.06. 12:47:24

@Drága IV gernika: nem tudom hány évesek vagytok:) de sztem van az a kor amikor az ember belátja h szellemileg tisztább és pontosabban ítéli meg a helyzetet, mint egy idős ember...érdemes ennek megfelelően kezelni.
:)

dex.ion 2011.01.06. 12:48:13

@Rebelde: én nem tudom, én senkit sem kapok, akkor nekem csak a pofám jár?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 12:49:46

@SciNuBob -I hear you, mon!-:

Mindegyik az :)

@dex.ion:

Régen az ilyet kidobták az erdőbe a vadaknak. :(

dex.ion 2011.01.06. 12:53:02

@Kedves Nard: távol álljon tőlem, h belefolyjak a családi ügyeidbe, de az előző, józan ítélőképességről írt véleményemet fenntartom:)
nem kell szeretned, nem kell tisztelned, csak arra gondolj: ő a gyökered. máris másképp fogod látni.

Murderface 2011.01.06. 12:54:15

"...végül belátja, hogy ez járható út."

Hát persze! Teljesen triviális! Agresszióra hazugság az egyetlen értelmes válasz!

dr. gernika 2011.01.06. 12:55:57

@Frigyesur: De nem küldhetem el a rákba (szerinted nem tenném meg szívem szerint?), mert utána az anyjával meg az apjával tolok ki. Így is magyaráz az apjának, hogy milyen vagyok, azt idegesíti, aki mondja tovább az anyjának, aki szintén két tűz között örlődik mert a férjét szereti, az anyósát meg rühelli. Azt még ki tudják védeni, hogy nem köszönök azzal, hogy nem hallja, mert süket. De ha beszólnék neki, van fogalmad róla, mit indítanék el vele? Már így is ki akarta követelni, hogy álljak elé, és kérjek tőle töredelmesen bocsánatot, az anyja védett meg, hogy nem fogok, mert nincs miért.

@dex.ion: Beláttuk és az a legjobb kezelési mód, hogy kerüljük. Csak néha nehéz és nem mindig sikerül.

dr. gernika 2011.01.06. 12:58:59

@dex.ion: Ne szomorítsd el még jobban.

dr. gernika 2011.01.06. 13:05:43

@dex.ion: Én aztán nem, az én egyik gyökerem is emberi hulladék. Épp a halálát nem kívánom (talán mert ő sem akar engem látni, és így nem zaklat), de az biztos, hogy a temetésén fogunk legközelebb találkozni. Mármint szándékosan.

Hurri Kán 2011.01.06. 13:06:23

@Kedves Nard:
Bizonyos népeknél ma is szokás, hogy kicsit felgyorsítják a természetes kiválasztódást...

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 13:07:05

@Drága IV gernika: Hat franc tudja, en elobb konfrontalodnek a csaladommal, semmint, hogy magamban fortyogjak milyen az oreglany es miert nem patkol el. Tudom, antiszocialis vagyok. De nem is kell am, hatalmas veszekedest csapni: el lehet mondani, hogy ezek es azok miatt, te nem vagy ra kivancsi, de ennel tovabb nem kell rugozni. Rolam is beszelnek biztos f*szsagokat a hatam mogott, de ezert meg nem kivanom a halalat. Nard apjanak meg ki kene allnia magaert, a fiaert, a fia valasztottjaert, hogy vegre abbahagyja a puffogast. Vagy elfogadni, hogy ilyen a nagymama, toleralni a hulyesegeit, aztan legyen boldog sajat magaval. De nem ertem miert kell olyanokat mondani, amiket ti irtok. Ezek durva dolgok. A halal ennel komolyabb, a fajdalmas halal pedig meg szornyubb.

dex.ion 2011.01.06. 13:07:12

na, akkor most h ilyen remek lett a hangulat, ki kér egy fagyiiiit?:)

dex.ion 2011.01.06. 13:14:30

@Rebelde: frigyesnek ma nagy napja van, ennyien még összesen az életében nem adtak neki igazat:))

Rebelde 2011.01.06. 13:17:20

@Kedves Nard:

ezt nem mondhatod komolyan:)

dr. gernika 2011.01.06. 13:27:49

@Frigyesur: Én nem fortyogok magamban, csak vicceskedve megemlítettem, mikor az orvostudományba vetett hitről beszéltünk. Amikor ott vagyunk, kellemetlen kerülni, veszekedés soha nincs miatta, de a cseszegetése mindenki hangulatát elrontja. Akkor leszek tőle ideges, mikor akciózik, amúgy nem. Mellesleg a halála mindenkinek megváltás lenne, ha tetszik ez neked, ha nem. Ez nem gonoszság, száraz tény. Szomorú, de igaz. Talán esetleg a kutyája vonyítana utána.
Attól nem leszek rossz ember, hogy ezt kimondom, max. kevésbé képmutató.

Az apja meg nem fog az idős beteg anyjával veszekedni, részben azért, mert ő komolyabban veszi a gyökerek iránti tiszteletet, másrészt meg belátta valszeg azt is, hogy nincs semmi értelme, mert neki több esze van. Tényleg nincs azon a szinten a vénlány, hogy észérvekkel bármit el lehessen érni nála, túlságosan belekérgesedett már a maga torz kis világába. Nem is akarok semmit tőle, csak többet nem találkozni, ennyi.

Apropó, annak is örültem, mikor a gonosz szomszédunk elpatkolt, mert pont akkoriban költöztem be kollégiumba, és aggódtam anyámért, aki otthon maradt mellette egyedül. Rengeteg gondot és keserűséget okozott nekünk, sokkal jobb nélküle. Nem tartom magamat rossz embernek ettől. Ha tettem volna valamit az ügy érdekében, az más, de ha már így alakult, én nem fogok ájtatoskodni.

dex.ion 2011.01.06. 13:30:52

@Drága IV gernika: "Attól nem leszek rossz ember, hogy ezt kimondom, max. kevésbé képmutató."

alapvetően ott érzem a problémát, h te úgy gondolod, az emberek kívánják más halálát, csak nem mondják ki...mert ugye akkor lenne képmutatás. hát, én nem kívánom senki halálát, nem fér bele a világképembe.

nosce 2011.01.06. 13:30:53

@Dr. Jula Watson:
azt azért nem hinném, különben nem tudnánk összetenni, amink van :)

dr. gernika 2011.01.06. 13:33:11

@Rebelde: Nard sem érdemelte meg, hogy miután kisgyerekként eltörte a karját, a banya orvoshoz vitel helyett lefektesse aludni. Ugyanez volt a gyógyír, mikor darázs csípte meg, pedig pontosan tudta, hogy Nard allergiás rá. Csoda, hogy még él, ha a drága nagyin múlt volna, nem így lenne.

dex.ion 2011.01.06. 13:35:59

@Kedves Nard: most hallom, egy darázs eltörte a karodat?:)

dr. gernika 2011.01.06. 13:37:15

@dex.ion: Én sem kívántam eddig senkinek, de azt beláttam egyes emberekkel kapcsolatban, hogy mindenkinek jobb lenne nélküle. A mostanival is így vagyok, nem kívánok neki szenvedést, de örülnék, ha nem lenne.

dex.ion 2011.01.06. 13:41:34

@Drága IV gernika: még ha így is gondolja az ember, azért ezt hangosan nem mondja ki...inkább legyen képmutató, ez a társadalmi elvárás. tudom, tudom, ti szartok az elvárásokra:) majd rájöttök.

dr. gernika 2011.01.06. 13:42:31

@dex.ion: Najó befejztem, csak elcseszem itt az időt szájtépéssel, közben meg direkt mindenki félreérti amit mondok.

Kívánom a szívükhöz kapkodóknak, hogy időnként kapja el őket egy ilyen ember, akinek nem mondhatják azt amit akarnak, aztán utána lehet szemforgatni.

dr. gernika 2011.01.06. 13:44:06

@dex.ion: Az apja és őelőtte nem mondom, ennyi képmutatás nekem elég.

dex.ion 2011.01.06. 13:48:44

@Drága IV gernika: hey, ez a szemforgatás egy kicsit erős volt. én komolyan gondolom, h nem kívánom senki halálát, pedig én is ismerek nyomorult szar embereket, de kívánni nem kívánok nekik rosszat.

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 13:49:35

@nosce: és itt persze az okos kis fejecskénkre gondoltál :)

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 13:51:43

@Drága IV gernika: Én ismertem ilyen embert, de a halálát nem kívántam akkor sem. Az meg, ha azt mondod, jobb lenne, ha nem lenne, az más, mint a halálát kívánni.

Rebelde 2011.01.06. 13:53:48

@Drága IV gernika:

ti tudjátok, hogy mit éltek/éltetek meg, de a hozzáállásotok sajna nem különb, mint az öreglányé, aki nyilván szörnyű meg minden, de amennyi energiával gyűlölködtök, annak talán a felével lehetne egy élhetőbb viszonyt kialakítani, persze ha van igény mindkét részről

sajnálom hogy nardnak ilyen dolgokat kellett elszenvednie, szerencsére a történetek ellenére szép nagy ember lett belőle:)
de elképesztő olvasni, hogy a halálát kívánjátok

jó tudom ne olvassam:)

inkább ne kívánjunk rosszat senkinek, abból nem lehet gond

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 13:54:41

@dex.ion:

Ja, törékeny virágszál lennék :)

@Dr. Jula Watson:

De végeredményben ugyanaz, tehát csak a megfogalmazás más.

dr. gernika 2011.01.06. 13:54:47

@Dr. Jula Watson: Ha más, akkor én sem kívánom. De szerintem nem sok különbség van.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 13:56:30

@Drága IV gernika: En pedig azt mondom, hogy ha valakivel bajom van, inkabb teszek az elvarasokra, az ugynevezett csaladi bekere, es nem erdekel, hogy mindenki szerint ezt nem mondhatom ki, de nem kivanom a halalat. Nehogy azt hidd, hogy nekem nem volt ilyen csaladtagom.

dr. gernika 2011.01.06. 13:58:07

@Rebelde: Igazából csak arra fecséreltem energiákat, hogy leírtam nektek a szitut, meg utána a magyarázkodásra, gyűlölködésre nem. Igazából poénkodással kezdtem.
A bújkálás az, ami fárasztó még.

nosce 2011.01.06. 13:58:57

@Dr. Jula Watson:
Gernika sztem csak jót akar a Nard nagyinak a halállal, mert a következő életében biztos jobb körülmények közé kerülne :)

Hurri Kán 2011.01.06. 13:59:29

@Dr. Jula Watson:
Ez nagyon diplomatikus :) Például el is veszhetne ;)

@Frigyesur: Így van. Nem kell minden családtaggal tartani a kapcsolatot. Van amelyikkel egy évben találkozom max. kétszer. Fel tudtam dolgozni társaságának a hiányát :D

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:00:44

@Kedves Nard: @Drága IV gernika: Attól függ, mit gondolsz mögötte. Mert a "jobb lenne, ha nem lenne" egy kicsit megfoghatatlan dolog, ami amolyan elméletbeni, vagyis az lenne a jó, ha valamilyen csoda folytán eltűnne (elvinnék az ufok), vagy akár soha nem is létezne. A halál meg egy konkrét esemény. Most ezt nem tudom jobban elmagyarázni.

dr. gernika 2011.01.06. 14:01:04

@Frigyesur: Én meg nem kockáztatok egy balhét az apjával az esküvő előtt, főleg hogy még nem volt konfliktusunk. Viszont tudom, hogy ez neki érzékeny téma, és ha végül elpatkol a vénlány, biztos felemlegetné, hogy hogy viselkedtem vele. Már azt sem akarta, hogy Nard pontosan értesüljön a kórházi eredményekről, mert ismerve a fiát, tudta, hogy ennek örülni fog.

Hurri Kán 2011.01.06. 14:01:21

@Drága IV gernika:
Ha valaki nem AKAR valamit megérteni nem is fogja. Ha megszakadsz és fejreállsz, akkor sem. Ne erőltesd, nincs értelme ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:02:42

@nosce: na ezt majd otthon nézem meg, itt nincs hang :)

nosce 2011.01.06. 14:04:55

@gyvy:
"Ez nagyon diplomatikus :) Például el is veszhetne ;)"

Mire gondolsz ? Elvinni az erdőbe gombát szedni ? aztán otthagyni ? :)

dr. gernika 2011.01.06. 14:06:47

@Dr. Jula Watson: Én tökéletesen boldog lennék a tudattól, hogy többet nem kell vele találkoznom. Az, hogy ezt már otthonba költözéssel, ufonautákkal, vagy jobb létre szenderüléssel oldja meg, édesmindegy.
@gyvy: Ja, lépek is.

Hurri Kán 2011.01.06. 14:07:00

@nosce:
Nem gondolok én semmire. Nem vagyok ma olyan állapotban hogy bármiféle gondolat is legyen a fejemben :)

nosce 2011.01.06. 14:07:30

@Dr. Jula Watson:
Jó, tedd azt, de otthon már nincs helye reklamációnak :)

nosce 2011.01.06. 14:08:20

@gyvy:
akkor gyorsan igyál csalánteát bazky :)

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:09:00

@Drága IV gernika: így már korrekt :)

@nosce: pénztártól való távozás után..? :D
Most még lenne amúgy? :)

Joe69 2011.01.06. 14:09:10

Üdv a ráérőknek ! A "mindig a bunkó viszi a puncit" c. ősi történet n+1-edik verziója, bár ez a gumikiszúrásos ügy rendelkezik mélyrétegekkel is. Peti azért nem egy szánalmas hülye bölcsész, mert azért megvolt a fésztufész baltapofával, akiről azért kiderült, hogy egy szar féreg, ahelyett, hogy azt mondta volna "na figyu, öcsém, kopj le a csajomró', mer' ma csak a gumid vót, holnap már az agyad lesz", és benyomott volna neki egy kis finom orrost kezdésnek,letagadta, ha már bunkó, féltékeny macsót játszok, legyek az, vazze. A szomorú, hogy a csaj, aki azért egy picivel az abszolút nulla felett állhatott morálisan és agyilag, továbbra is baltapofával nyomult, pedig az - és ez a lényeg - macsóként, férfiként is bukott !

Én is átéltem ilyeneket, és pontosan ezért leszarom, amikor itt egyesek legúnyolják az ilyen Peti-féléket. Mert lehet azon gúnyolódni , hogy hiába én vagyok az erkölcsi győztes, ha a bunkó, sunyi féreg dugja a csajt. Itt ugyanis egy vesztes lesz majd: a csaj. Rosszabb esetben a gyerekeivel együtt. Minden csaj értelmesen le tudja ezt vezetni, aki ilyen helyzetbe került - utólag..

Ja, bocs, nem tudom kihagyni a "baltapofák" és kedvenc értelmiségi szinglijeim speciális viszonyát sem. A baltapofák kétbites érzelmi memóriával rendelkeznek: csajom=dugom, nem csajom=nem dugom. Ennélfogva a szinglik szokásos pasifelhőkavarási stratégiájába nemigen férnek bele, oda intellektuálisabb hülyék kellenek. (Vannak). A baltapofák viszont bejönnek sokszor a titkos szexpartnernek , ha jóval fiatalabbak a csajnál (akkor nem számít, hogy bunkó, nem illik hozzá)

A szinglit persze két irányból is lealázzák ilyenkor: saját kollégái, meg baltapofa haverjai is. Főleg, ha mindez munkahelyi szinten zajlik..

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:09:33

@gyvy: pedig ma kettő is van belőle neked :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 14:09:38

@Dr. Jula Watson:

Ez már csak szarpofozgatás meg szépítgetés. A jobb lenne ha nem lenne, azt jelenti, hogy törölnéd a létezésből.

Mondjuk engem nemigazán izgat az, hogy mások mit gondolnak rólam azért, mert rühellem a nagyanyámat (van okom rá bőven, amit gernika említett, csak két eset, és nem is a legdurvább), én ilyen vagyok, ilyen szar alak, aki képes gyűlölni valakit :)

tuli _ 2011.01.06. 14:09:46

nagy tapasztalatom az, hogy a gonoszság tartósít.

Hurri Kán 2011.01.06. 14:10:04

@nosce:
Kizárt. Mentálisan nem megy le a torkomon. Lehetetlen. :D

nosce 2011.01.06. 14:11:22

@Dr. Jula Watson:
nem is tudom :), szeretnéd ha lenne ? :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.01.06. 14:12:27

@Kedves Nard: senkinek sem kell a halálát kívánni, sőt semmi rosszat sem, mert az élet nagy számlarendező, mindenki azt kapja, amit megérdemel. Ebben, valamint a nutellában és a quarelinben hiszek mélységesen.
Attól, hogy kimeritek mondani ebbéli véleményeteket, nem őszinték lesztek, meg kevésbé ájtatosak, inkább rosszindulatúnak tűntök, holott gondolom, hogy tényleg megkeseríti az életeteket és nem ez a célotok ezzel.

Hurri Kán 2011.01.06. 14:12:29

@Dr. Jula Watson:
A fejek száma és a gondolatok mennyisége között semmilyen összefüggés nincs. :)

dex.ion 2011.01.06. 14:14:28

ja, egyébként még az jutott eszembe a posttal kapcsolatban, h kocsmába nem illik kocsival járni...

Rebelde 2011.01.06. 14:15:52

@Joe69:

neked szinglifóbiád van?

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:16:51

@nosce: reklamáció? vagy lehetőség? :)
Utólag nem szokásom panaszkodni :)

@gyvy: igen, ezt tudom. Van erre jó sok példa :)

indapass90210 2011.01.06. 14:18:21

Bezzeg, ha a csaj szúrja ki! Akkor nem mondta volna meg.
Mondjuk legkésőbb 9 hónap múlva kiderül....

indapass90210 2011.01.06. 14:20:05

@Drága IV gernika: adjatok neki egy seprűt, hátha elrepül.

nosce 2011.01.06. 14:21:28

@Dr. Jula Watson:
akkor jó természeted van :)

Joe69 2011.01.06. 14:22:56

@Rebelde:
Ugyan már, rebelde ! Csak mellékvágány volt mai értekezésemben !

Rebelde 2011.01.06. 14:23:58

@Joe69:

ja látom, állandóan jelenlévő, párhuzamos mellékvágány:)

nosce 2011.01.06. 14:24:02

@gyvy:
"Kizárt. Mentálisan nem megy le a torkomon. Lehetetlen. :D"

uhh akkor durva csapdában ülsz :), esetleg Frigyesur liter whiskey-je ? már persze ha hiszel a tudományban :)

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:24:23

@Kedves Nard: Pedig a megfogalmazáson sok múlik. Elvégre a szeretkezés és a b@szás között is hatalmas a különbség, pedig ugyanazt a cselekményt írja le mindkét szó. :)
Azt meg egy szóval sem mondtam, hogy szar alaknak tartalak.

@nosce: Kész főnyeremény :) Egyébként én jobb szeretek előre tájékozódni, és nem utólag mondani, hogy én nem ilyen lovat akartam :)

Barry Kent 2011.01.06. 14:25:25

Éreztem hogy megint valami szingli-összeesküvés lesz a háttérben :D

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:26:05

Tvábbi szépeket mára, én szabadulok. :)

nosce 2011.01.06. 14:26:08

@Dr. Jula Watson:
"és nem utólag mondani, hogy én nem ilyen lovat akartam :)"

már megint a ló :)

Hurri Kán 2011.01.06. 14:26:10

@nosce:
A tudományban természetesen hiszek :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.06. 14:28:11

@nosce: és ha tudnád, hogy a gyerekkori álmom az volt, műlovarnő legyek... :D

Hurri Kán 2011.01.06. 14:28:47

@nosce:
Freud egy kőgeci, az a helyzet :DDD

dex.ion 2011.01.06. 14:29:13

@Dr. Jula Watson: "Elvégre a szeretkezés és a b@szás között is hatalmas a különbség, pedig ugyanazt a cselekményt írja le mindkét szó. :)"

tőled mindig tanulok:)

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 14:32:03

@Drága IV gernika: Mar miert lenne balhe? Engem mondjuk az se erdekelne. Ha megkerdene miert kerulom a szipirtyot, elmondom. De leginkabb nem erdekelne, vagy el mondanam a maganet. Meglatasom szerint egy esetleges balhe meg mindig sokkal jobb, mint a masik halalanak kivanasa.

Frigyesur (törölt) 2011.01.06. 14:36:06

@gyvy: Ja, ennyi, sztem is. Latom nem vagyok egyedul azzal, hogy nem erdekel milyen udvariaskodast var el tolem a csaladom. :)

Hurri Kán 2011.01.06. 14:38:04

@Frigyesur:
Ennyi :))) Év elején beveszem a Leszarom tablettát, szilveszterig kitart a hatása :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.06. 14:39:57

@dex.ion:

Végülis igen, de a cselekményeknek ugyanaz a célja.

Father Justice (törölt) 2011.01.06. 16:27:20

"Hosszú hajú, kicsit balta arcú, de értelmesnek tűnt. Nem értettem, mit akar ez a csaj ettől a pasitól."

Itt van a kutya elásva. A hosszú haja (nem lényegi paraméter, ráadásul néhány nyisszantással módosítható), a kicsit balta arca (a nők inkább úgy mondják, "markáns", teccikérteni - és soknak pont ez a típus jön be) miatt nem értetted, mit akar tőle a csaj, vagy mert értelmesnek tűnt? Egyszóval elképzelted, milyen fickó illene a csajhoz - szerinted valószínűleg pont olyan, mint te - ezért Dezső a közömbös tulajdonságai miatt is fikázható lett, mivel így már riválist láttál benne.

Hiába állítod, hogy nem akarsz semmit a csajtól, ha így lenne, rég leszarnád az egészet, miután megfizettetted velük az okozott kárt. Azok a nők, akik az őket kapcarongyként kezelő sunyi surmókra buknak, nem keresnek (**) és nem is érdemelnek mást "állandóra", ezért neked max. a sunázására lenne érdemes még ráhajtani ezek után. Ha erre van még esély és bejön a nő, a történtek után mindenféle taktika bevethető a cél érdekében (a legjobb rávenni, hogy természetben dolgozza le baltaarc hülyeségét), egyébként nyomj egy Next gombot tüstént.

(**) Éltesebb korában, vagy viszonylag fiatalon, de már X gyerekkel némelyik keresne, csak addigra a normális férfiak már messziről kerülik őket.

dr. gernika 2011.01.06. 17:10:02

@Joe69: Pedig már kezdtem reménykedni, hogy kibírsz egy kommentet szinglifikázás nélkül. :D

dr. gernika 2011.01.06. 17:15:28

@MajorAnna: Mi is azt hittük, mikor megtudtuk, hogy rákos, és így talán érthető csalódásunk az élet számlarendezői képességében, mikor rohamosan épülni kezdett.

dr. gernika 2011.01.06. 17:18:42

@Frigyesur: Ha kérdezné, elmondanám, de az apja is inkább Nardnak vagy az anyukájának továbbítja a
"sérelmeket" meg elvárásokat, nem nekem szemtől szemben.

deflorator 2011.01.06. 17:40:43

@Joe69: Okosan írsz! Azt szeretem az írásodban, hogy nem kalandozol el, szigorúan a lényegre koncentrálva, de mégis érdekesen fejted ki a gondolataidat! :)

kiraaaaa 2011.01.06. 18:09:44

Mit is mondhatnék így a nap végén.
A srácnak semmi köze mi tart össze két embert.
Másrészt örüljön, hogy nem őt lyukasztotta ki a hosszú hajú daraboltarcú seggfej, mert ugyancsak rá van kattanva a leányzóra ez a posztoló.

vázkulcs 2011.01.06. 18:16:27

Micsoda vad érzelmek.

Amúgy a gyerek kifizette a károdat, vagy simán benyelted, hogy egy gumi ráment a témára?

Mondjuk jobb mintha téged lyukasztott volna ki. .)

kiraaaaa 2011.01.06. 18:20:55

A cím alapján arra gondoltam, hogy a 'kiszúrta' az 'észrevette' jelentésben szerepel, s az óvszerre gondoltam.

indapass90210 2011.01.06. 19:51:15

"Megvizsgálom: szépen kiszúrták. 40 percet szarakodok vele, míg kicserélem, majd megyek haza."

Amatőr. 40 percbe a csaj sunázásával együtt bele kellett volna, hogy férjen.

indapass90210 2011.01.06. 19:52:52

"A csaj könyörgött, hogy ne mondjam meg neki, inkább ő kifizeti a káromat (!?) Erről szó sem lehetett ugye."

Szerintem inkább meg kellett volna állapodni, hogy természetben fizessen.

deflorator 2011.01.06. 21:21:51

@Dövan: Elment az eszed? Fizesse ki szépen, utána egy sunázás ráadásnak!
süti beállítások módosítása