A szerelmünk lecsorgott a torkán

2011. január 14. 07:31 - csajokespasik

„Apuka is iszákos. A szüleivel beszéltem erről, mire a válasz: „jaj, Attila tudja, hol a határ, nem láttuk még részegen” – az alkohol nem ajzószer egy ellaposodni készülő kapcsolatnak. A lányt az is nyomasztja, hogy párja valójában mellette kezdett el inni komolyabban. Amikor minden összefog azért, hogy párodból alkeszt neveljen, mit tennél? Most megtudhatod, hogy minden húr elpattan egyszer.

 

Egy éve költöztem össze a párommal: pontosabban ő költözött hozzám, igaz, az én unszolásomra. Én örököltem egy szép házat, kis kerttel, Érd környékén. Engem nem zavart, hogy a pasim lakik nálam, mást ez lehet, hogy zavart volna. Attila eleinte nem ivott nagyon, csak társaságban, buliban, vagy ha ünnepeltünk valamit. Amikor megismerkedtünk én 23 voltam ő 25. A kapcsolatunk elején még nem volt semmi gyanús, vagy gyanakvásra okot adó történet. Mióta összeköltöztünk arra figyeltem fel, hogy egyre többet iszik. A dolgot nehezíti, hogy nem ám a 99 forintos sör meg a 270-es bor, hanem a jó minőségű borok érdeklik főleg. Ez azért baj, mert nem sok pénzt hoz haza: pénztáros egy éjjel-nappaliban, heti négy napot dolgozik. Hobbija így már sokba is kerül. „Előnyére” legyen mondva, legalább nem alja piáktól rúg be – gondoltam magamban.

Különösen egy pincészet termékeinek van elkötelezve, és a dolgot az is nehezíti, hogy az apukája jóban van a termelővel így sűrűn ellátja a kisfiát munícióval. Igen, apuka is iszákos. A szüleivel beszéltem erről, mire a válasz: „jaj, Attila tudja, hol a határ, nem láttuk még részegen, nem részegest neveltünk belőle!” Szeritnem nem csak mellettem kezdett inni (illetve, mellettem húzott bele igazán), lehettek ebből problémái máskor is, csak nem tudtam róla. Mert még nem laktunk együtt... Erről többször komolyan beszéltem vele, akkor hetekre megint leállt, majd megint elkezdte, apránként, hogy ne tűnjön fel. Szerencsére ott még nem tartunk, hogy az üvegeket dugdossa előlem. Amikor ittas, nem látványosan: nem zajong, csak annyi van, hogy némán ül és mered a távolba ködös szemmel, ami nekem elég ijesztő. Aztán papa hozza a borát, amit ugye meg kell kóstolni. Tehát többször beszéltem erről Attilával, be is látta a dolgot, de mindig visszaesik. Mennyi esélyt adjak még neki? Hova vezet majd mindez? Szeretem őt, nem akarom elzavarni, de megteszem, ha nem mérsékli a piát. Üdv: Anita

 
401 komment
Címkék: bor ital pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr552582605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dökvín 2011.01.14. 15:17:50

@Dr. Jula Watson: nem tudom, a luxus szó honnan került a sztoriba, ez már a továbbgondolás továbbgondolása, mert én panelt írtam :D a kettő elég ritkán fedi egymást... :)

Dökvín 2011.01.14. 15:18:25

@fumerin: Azért 15:18-kor még nem kell ágyba bújniuk, ugye? :D

Dökvín 2011.01.14. 15:19:12

@catyca: Mondjuk én pl bújnék oda már most is! :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:19:33

@fumerin: jó mulatást, magyartanárokat kerüld! :D:D

nosce 2011.01.14. 15:19:48

@Kósza:
"....övé addig ki van adva, azt adja bele a rezsibe"

Józsi:"Világos. Az ő lakása amortizációja bőven megtérül"

Ha a lakás bérleti díját beadja KAtica lakásrezsijébe, akkor miből térül meg a fickó lákásának amortizációja?"

Úgy hogy a bérleti díjban benne van a pasilakás amortizációja, és azt adja be míg Katica nettó pénzét és a rezsi meg nem tartalmazza az amortizációját...Szal Joenál a pont :)

nosce 2011.01.14. 15:21:34

@nosce: persze ez feltételezi h kb. felezik a rezsit....

Dökvín 2011.01.14. 15:24:10

@nosce: igen, a rezsit nagyjából felezzük

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:24:18

@catyca: ó, én csak az adózott pénz és a luxus közötti ritkán előforduló párhuzamra hívtam fel joe barátunk figyelmét.

@nosce: szerintem ez már túlbonyolítása a dolgoknak. :)

nosce 2011.01.14. 15:24:42

@Dr. Jula Watson:
kéne az asztalra egy rúd is :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:25:16

@catyca: láttam már ilyen hirdetést :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:26:25

@nosce: arról gondoskodjon a párja :) De ilyen esetben ahol egy van, akad rögtön több is :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:27:32

@catyca: a jelenlévők mindig kivételek, természetesen.:-)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:27:43

@catyca: :) Múltkor ezt olvastam: VIII. kerület, királyi negyedben
Na ez hol van? :D

nosce 2011.01.14. 15:28:13

@Dr. Jula Watson:
jah azt is mondhatjuk, adózott pénz és luxus oximoron :)

Dökvín 2011.01.14. 15:28:41

@Dr. Jula Watson: Több rúd vagy több pár? :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:29:48

@catyca: :) Múltkor ezt olvastam: VIII. kerület, palota negyedben
Na ez hol van? :D

@nosce: ahol ennyire filléreskedésre megy a kapcsolat, és mindent patikamérlegen mérnek, nem sok közös boldogság lehet szerintem. De lehet, csak én vagyok nem evilági, mert ha szeretek, akkor mindenben nagyvonalú vagyok.

Dökvín 2011.01.14. 15:30:17

@Dr. Jula Watson: a VIII. után nem volt ott a "század" szó? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:30:57

@nosce: úgy, úgy :)
és naív feltételezés. :)

@catyca: jó pár rúd :)

nosce 2011.01.14. 15:31:24

@catyca:
több rúd gondolom, tekintve h a zember barátai lesznek ott míg fumerin táncol :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:31:45

@nosce: úgy, úgy :)
és naív feltételezés. :)

@catyca: jó pár rúd :)

Dökvín 2011.01.14. 15:34:02

@Dr. Jula Watson: Így is van! Én már tegnap is megmondtam, nálunk nem szokás dekázgatni, akkor a külön töltött időre értettem, de az anyagiaknál is így van. Kb egálban legyünk, ne legyen extrém elcsúszás egyik oldalról sem, azt kész. Abból indult csak ki az egész, hogy megemlítettem, a lakáspara a férfiaknál igen is létező dolog :)

Kósza 2011.01.14. 15:34:54

@Dr. Jula Watson: A Palotanegyed Budapest VIII. kerületének része, amely a pesti belváros közvetlen folytatásaként a Nemzeti Múzeum mögött keleti irányban benépesült területet jelöli. Az Astoriától kiindulva a Rákóczi út, a Nagykörút, az Üllői út, a Kálvin tér és a Múzeum körút által határolt terület.

Dökvín 2011.01.14. 15:35:48

Közben rájöttem, hogy butaságot kérdeztem, hiszen összefügg: több pár = több rúd :D

Kósza 2011.01.14. 15:38:42

@Dr. Jula Watson: ilyen pontossággal én sem :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:40:10

@nosce: Megelőlegezted nekem? Mert ezt még nem mondtam szerintem :)

@catyca: igen, tegnap volt egy kis félreértés. És tudom, hogy ez létezik. De sajnos az is, ha jóval több pénze van, mint a nőnek. Mert az meg ugye egyfajta hatalmat éreztet velük a másikkal szemben. (hangsúlyozom általában, és a jelenlévők természetesen mindig kivételek)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:41:01

@Kósza: De legalább valemnnyivel előnyben voltál. Fel lehet nézni rád. :)

Kósza 2011.01.14. 15:42:44

@Dr. Jula Watson: igen, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a nyócker a nagykörúton kezdődik :)

Dökvín 2011.01.14. 15:43:50

@Dr. Jula Watson: Igen, ezek sajnos tipikus ütközési pontok, amikre sokan érzékenyek. Ezért jó, a a férfi és a nő is hasonló szinten van anyagilag, értelmileg, érzelmileg.

Dökvín 2011.01.14. 15:44:30

@catyca: kivéve azokat persze, akik direkt az alá-fölé rendeltséget igénylik egy kapcsolatban, mert azért az is előfordul :P

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:47:57

@Kósza: Azt tudom, hogy hol, meddig tart. Csak azt nem tudtam, van ilyen része is. Mármint amit így hívnak.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:49:38

@catyca: létezik az a helyzet, mikor kifejezetten élvezetes egy ilyen alá-fölérendeltség.:D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:50:33

@catyca: Így van, ebben nem működik az ellentétek vonzák egymást kitétel. :)

summerstorm 2011.01.14. 15:54:36

ez az ottlakás dolog olyankor igazán sarkos, mikor a pasinak nincs... az én exemnél pl ez volt a helyzet.
és a posztírónak annyit tennék hozzá, hogy valószínű állati kényelmes neki ott, nem kell anyunál apunál lakni, szal még arra is készülhet, hogy nagyon nehéz lesz kirakni a kedves szűrét.
télleg mindent összecsomagol, ajtó elé kirak kategória.

Dökvín 2011.01.14. 16:05:28

Látszik, hogy vége a munkaidőnek, mindenki szállingózik elfele :D Mondjuk hamarosan csatlakozom én is már!

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 16:09:34

@nosce: Te mi?

Kellemes hétvégét mindenkinek! Rohanok a dolgomra :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 16:10:07

@catyca: nekem kettőkor vége van :P

Dökvín 2011.01.14. 16:13:31

@Dr. Jula Watson: Mázlista! :) Kellemes 7végét!

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 16:14:02

Mázlisták, nálam most kezd megbolondulni a péntek.:D
Kellemes hétvégét nektek!:-)

nosce 2011.01.14. 16:23:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
mitől bolondul meg a péntek, nem adtál neki enni ? :)

dr. gernika 2011.01.14. 16:59:10

@fumerin: Jaja szerintem is szemet vetett rá. :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:03:07

@nosce: :DDD Én meg azt hittem a második részéhez írtad, ezért nem értettem :) Megtisztelő :)

nosce 2011.01.14. 17:12:46

@Dr. Jula Watson:
kisdolog volt h ilyen gyorsan végeztél ? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:15:34

@nosce: Áh, ne is mondd. Elmentem, de aztán a szervezési zavar miatt lett még 1 órám :D

nosce 2011.01.14. 17:21:34

@Dr. Jula Watson:
akkor mégegyszer elmehetsz :), az meg jóóó :)

dr. gernika 2011.01.14. 17:23:52

@Joe69: Egyszerűen imádom olvasni, mikor a férfiak megfejtik a nőket.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:24:57

@nosce: Ez legalább kényelmes és jól rákészült lehet. AZ előbb úgyis nagyon rohanósra vettem a figurát :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:41:53

@nosce: újra és újra... :) egy kis csípőrázással :)

Most akkor neki is futok másodjára :) Újfent jó hétvégét :)

dr. gernika 2011.01.14. 17:47:32

@catyca: Ilyen már nekem is volt, vége is lett.

hajtűkanyar 2011.01.14. 18:36:30

Kedves kislány, dobd ki az illúziókat és csak akkor tartsd meg a fickót, ha sok éves kitartást, tűrést tudsz vállalni, mert aki már most piával oldja meg szórakozását, vagy azzal higítja a terheit, az később sem fog magától leállni. Sajnálja majd magát és szívja a véred.

hajtűkanyar 2011.01.14. 18:57:59

Kedves kislány, dobd ki az illúziókat és csak akkor tartsd meg a fickót, ha sok éves kitartást, tűrést tudsz vállalni, mert aki már most piával oldja meg szórakozását, vagy azzal higítja a terheit, az később sem fog magától leállni. Sajnálja majd magát és szívja a véred.

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 19:38:52

@mooon:): "és a posztírónak annyit tennék hozzá, hogy valószínű állati kényelmes neki ott,"

Én is ezt mondom, részéről a kényelem dominál. De hogy a csaj részéről sincsenek komolyabb érzelmek a képben, az is fix:

"Szeretem őt, nem akarom elzavarni, de megteszem, ha nem mérsékli a piát."

Szóval hogy akarjam magának kifejezni.. ha tényleges érzelmek lennének jelen, az nem egy ilyen suta mondattal lenne letudva a végén, hanem az lenne a fókuszpontban. Egyszerűen jó neki, hogy van valaki, aki sunázza és ad valamennyit a rezsibe. Csak egyre kellemetlenebb, hogy egyre kevesebb az a valamennyi. Ennyi.

dr. gernika 2011.01.14. 19:39:05

@catyca: Ha igazán komolyan gondoljátok a kapcsolatot, szerintem vagy csináljatok a két lakásból egy közöst, vagy kérdezd meg, hogy mitől nem érezné magát vendégnek a te lakásodban, mert ez meg fogja mérgezni a viszonyotokat hosszútávon.

Vulgo 2011.01.14. 20:27:31

Kedves post iro, halotta e kutyabol nem lesz szalonna.
En a masik vegerol latom, hogy nekem mindig valahogy a "hulladek" nonemueket kell kifognom.

Abban biztos lehetsz, hogy nem mersekelni, hanem fokozni fogja, tehat johet a lapat.
Amennyiben meg hianyozna az a 15 centi, akkor arra tucatnyi jobb vallakozot lehet talalni.

Dökvín 2011.01.14. 20:30:55

@Drága IV gernika: Igen, ez a dilemma. Mert lassan időszerű lenne ez több szempontból is, viszont én még rágódom pár problémán. Nagyon-nagyon szeretem, de van 1-2 dolog, ami zavar vele kapcsolatban, ő meg egyelőre nem hajlandó sajnos felhagyni ezekkel. Ez ideig-óráig elmegy így, mert ezeket leszámítva nagyon klassz és tartalmas a kapcsolatunk (döbbenetes hobbi, sok-sok közös élmény időről időre, kirándulások, stb.), de nem vagyok benne biztos, hogy amennyiben nem hagy fel az említett bajos dolgokkal, hosszú távon is el bírnám viselni azokat. :( Nehéz eset a srác sajnos...

Dökvín 2011.01.14. 21:06:01

@Drága IV gernika: De igazából már tudom, mi lesz a döntésem, hogy mi kell legyen

Murderface 2011.01.14. 21:48:02

Kedves posztoló!

Ha nem bírod elviselni, ki kell baszni azonnal. Nem érdemes a lelkére beszélni, meg ultimátumokat adni, vagy magától változik meg, vagy sehogy.

Bejgli 2011.01.14. 22:07:20

menekülj. most. azonnal.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.15. 00:59:59

nemre szilveszter utani napokbn kisertem be egy itteni onfitarsunkat mentovel gyomorverzes miatta korhazba, a szerencsetlenje 8napig itta a tablettas bort. Az amerikaban elo baratnojenek csk annyit mondtam, gondolkodj bkker, ez egy alkoholista, a budos eleten meg nem valtozik, a het elejen bement egy anoni alkoholistak loubbjaba, irto happy volt es valtoztatni akart, mi megmondtukneki ezvolt az elso es utolo hogy segtettunk. Itta a hetvge dhogy ment el beszelgetni segitseget kerni, nem adok neki 2 hetet megint inni fog. En egyszeruen nem udom elviseni az ilyen embereket,akar honfitarsakar nem.tedd ki a szuret es ne sajnald, o sem gondol rad amikor elkezd inni, akkor te miert tenned?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.15. 01:06:42

bocsanat de villog ez az oldal valamiert folyamatosan, igy vakon gepelek majdnem...

SzCsaba 2011.01.15. 02:23:46

Kedves Anita, a posztoló!
Gratulálok a választásodhoz. Kitartás, csak így tovább, egészen addig, amíg majd megkeseredett posztot vagy kommenteket fogsz írni arról, hogy nincsenek normális pasik a földön... pedig csak te ragaszkodsz egy szenvedélybeteg alkoholistához és keseríted meg a saját életedet, ahelyett hogy egy normálisat keresnél magadnak.

zuhanótalicskás 2011.01.15. 06:09:08

"...csak annyi van, hogy némán ül és mered a távolba ködös szemmel..."

És, amikor lefekszel vele, nem ugrik be ez a kép róla?

Ez a pasi alkoholista. Az alkoholizmus nem gyógyítható. Az elvonókúra legfeljebb annyit ér, hogy a receptorokat leállítja, hogy ne kívánja az italt.
De az első korty után megállíthatatlan a visszaesés.
Tehát, ha valaki az elvonó után nem iszik, az nem gyógyult, csak tünetmentes.
Az alkoholizmus a külsődleges tünetek mellett pszichés elváltozásokat is okoz. Magyarul, ha nem is iszik többé, egy seggfej lesz belőle, józanul is.

lenoardo999 2011.01.15. 08:19:48

Sose értettem, miben reménykednek azok a nők, akik alkoholista pénztárosokkal költöznek össze. Hiszen annyi sikeres alkoholista is van a világon...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:32:41

@zuhanótalicskás:

nem, nem seggfej lesz belőle. csak nem ihat többet.

egyébként a szenvedélybetegségeket belülről, egy kapcsolat részeseként NEM LEHET gyógyítani. rábeszélés, válassz, én vagy a pohár/kártya/stb: ha nincs a szerelemtől függő belső késztetés, mindig a pohár/kártya stb győz. néhány hétig lehet hatásos a partnernek tett ígéret, aztán beindul az önigazolás "csak egy kicsit" és vége.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:35:47

@Vulgo:

"nekem mindig valahogy a "hulladek" nonemueket kell kifognom."

igen, és ennek egész meglepő módon az az oka, amivel kezdted, hogy "kutyából nem lesz szalonna."

vagyis olyan kapcsolatokat keresel, amelyben learathatod az erkölcsi győzelmet ("kutyából nem lesz szalonna") és ez a győzelem éltet.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:39:41

@Mészáros Laci:

fú, ez nagyon tanárbácsis lett, kérem töröjjeki.

GONOSZ 2011.01.15. 08:43:26

Hívd fel anyámat, ő tud tanácsot adni!
telsz, privátban!

szokecsaj12 2011.01.15. 08:55:27

Anita!

Kuka. Máris. Azonnal. Ha már most zavar, mi lesz később? Amikor már pelenkára, bébiételre, gyerekruhára kell a pénz? Amikor majd azt látod, amikor a gyereketek szájából veszi el az ételt? Vagy amikor már annyira mélyre merül a depresszióban, hogy már agresszív lesz? Mert valszeg benne van az ivászatban nemcsak az otthonról hozott példa, hanem a saját töketlenségének a biztos tudata, ami annyit tesz, hogy el van tartva, egy gány helyen dolgozik (amíg el nem kezdi majd lopni a piát), tovább innen már nem fog lépni.

Ezt ne várd meg. Fiatal vagy, van egy csomó lehetőséged, és vannak normális pasik is. És te is sérülsz, lelkileg, anyagilag egyaránt. Addig lépj, amíg még csak a te életedről van szó, nem egy gyerekéről is.

Én nem léptem időben. Vagy igen, vagy mittomén. Én is sokáig eltartottam a volturamat, aztán most itt állok egy gyerekkel egyedül. Egy idő után már én voltam mindenben a hibás (nem ám ő, aki tönkrement, elcseszte az életét, hitelcsapdába keverte magát, majd amikor kiesett a húsosfazékból, elkezdett inni, nőzni, tattara....) Nem vígasztal a tudat, hogy magamnak okoztam. De legalább megtanított arra, hogy mit kell elkerülni.

Azóta is próbálkozik időnként. Persze a legegyszerűbb dumával: a gyerek érdeke, hogy két szülővel nőjjön fel. Ja. Hogy ő nem az? Az szerinte nem számít. Sajnos én ezt még sokáig fogom szívni. A gyerek miatt.

Te még léphetsz. Időben vagy.

Jamesboci 2011.01.15. 08:57:15

@SzCsaba: hosszan akartam irni ennek a sorsszerencsétlennek, de te jól összefoglaltad : kösz.
itt már nincs megállás a faszinál, kérdés milyen tipusura rombolja le a szesz. agressziv vagy depressziv.

Jamesboci 2011.01.15. 08:57:54

attól meg végképp tele a f@stom, ha egy pár apukázza anyukázza egymást..

Jamesboci 2011.01.15. 08:58:33

@Dövan: _dddddd egy piással?
áll-e még az ősz...

indapass90210 2011.01.15. 09:23:11

@Jamesboci: én csak azt tudom, hogy ha sikerül jobban berúgni, akkor nem akar leállni :)

párnalárva 2011.01.15. 10:01:28

"fumerin 2011.01.14. 08:31:26
@Barry Kent: Én is megelőlegezem, hogy már most alkoholista!
Minden nap inni, akár csak keveset is, az már az."

Ajajj, akkor en is alkoholista vagyok mert minden nap megiszok 2-3 sort. Bar ha most alkesz vagyok nem tudom mi voltam 4 eve mikor minden nap megittam 2 uveg bort?
Legalabb javulo tendencia es nem romloo...

Tomato Tomi 2011.01.15. 10:01:35

@Joe69:
Komolyan kiváncsi lennék te hol/kikkel ismerkedsz, baszod.

porthosz 2011.01.15. 10:13:06

@parnalarva:

"Ajajj, akkor en is alkoholista vagyok mert minden nap megiszok 2-3 sort. Bar ha most alkesz vagyok nem tudom mi voltam 4 eve mikor minden nap megittam 2 uveg bort?"

Igen az vagy. Előtte meg mégjobban az volt. Ez olyan mint a kurválkodás, ha valakivel arról kell vitatkoznom hogy 1000-ért szop le vagy 10000-ért, akkor az egyértelmüen kurva, már csak az árfolyam a kérdéses.

párnalárva 2011.01.15. 10:17:21

Ja. 4 eve meg en is alkoholistanak tartottam magam. Ma mar nem gondolom hogy az lennek.
Ez tipikus idiota noi duma hogy ha csak egy pohar bort is megiszol naponta az mar alkoholizmus mert egyre tobbet es tobbet kell innod. Van persze ilyen is de latatlanban osztani az eszt vadidegeneknek eleg sotet dolog.
Lehet hogy a cikkben emlitett gyerek is csak 1-2 pohar bort iszik naponta. Az meg nem ok a szakitasra. 1-2 uveg az mar igen.
A merteken van a hangsuly!

párnalárva 2011.01.15. 10:36:45

porthosz
"Ez olyan mint a kurválkodás, ha valakivel arról kell vitatkoznom hogy 1000-ért szop le vagy 10000-ért, akkor az egyértelmüen kurva, már csak az árfolyam a kérdéses."

Azert ez az erveles nagyon santit. A kurva az tenyleg kurva barmennyit is ker de egy esszerubb peldaval elve aki fogyokurazik az meg nem feltetlenul anorexias is (annak ellenere hogy minden anorexias fogyokurazik).

hawkeye 2011.01.15. 10:37:13

"Szerencsére ott még nem tartunk, hogy az üvegeket dugdossa előlem."

Ezzel ne áltasd magad!

Minden alkesz spájzol.

Amikor állítólag leállt, nyilván akkor is a dugit használta.

Radikális választás elé állítani: vagy teljesen abbahagyja, vagy lehet elköltözni.

Az alkesz állapot nem statikus. Egyre többet fog inni.

Egy alkoholista mellett pokol lesz az életed....

Persze nem fogod elküldeni, hiszen mindig fogsz találni ürügyet a halogatásra. Hátha majd most, hiszen már egy hete nem iszik. Meg ilyenek. Nyugi, be fogja pótolni!

A te életednek valszeg annyi...

szokecsaj12 2011.01.15. 10:41:54

Az alkoholista mindig tagadja, hogy az lenne.

Olyan nincs, aki elismeri, hogy alkoholista. Az elvonóra se önként szoktak menni az emberek.

Itt most nem az a kérdés, hogy a srác alkesz vagy nem alkesz, vagy lesz, vagy nem lesz alkesz. Részletkérdés.

A volturam a jagert szerette. Borral. A fizetése maradványai, amit a letiltás után hazahozott a saját költségeit sem fedezte, nemhogy a rezsihez, hitelhez, kajához nem járult hozzá. De amikor a haverokkal inni kellett, akkor semmi se volt drága. Az nem volt baj, hogy otthon margarinos kenyér a vacsora.

Nekem az volt. Itt az a kérdés, hogy ki mit fogad el. Nekem ez nem volt elfogadható. Alighanem a posztolónak sem az, különben nem fordult volna ide a problémájával.

Egyébként ismerek olyan házaspárt, ahol a napi 2-3 üveg sör nem gond. És? Ők így fogadták el egymást, ennyi. Nekik így jó. Másnak másképp. A másikat a rossz szokásaival együtt is el kell fogadni. És ha nem lehet, akkor jobb menni, mert csak szőnyeg alá söpört probléma lesz, ami majd valami máson egyszer csak kitör, ez lesz a fő ok. Amit eltűrtünk éveken át. Ugye.

Hurri Kán 2011.01.15. 12:25:01

Alkoholista az aki annyit iszik mint mi csak nem szeretjük.

2011.01.16. 17:45:14

@parnalarva:
Szerintem nem csak a mértéken van a hangsúly.
Igya meg a napi pohár borát, igya meg hétvégente a haverokkal azt a pár felest, de ha valamiért kimarad neki 1-2 alkalom akkor ne ... azt érezze, hogy ez rossz lenne. Bár nem ez a helyes szó rá, de remélem érted.

kiraaaaa 2011.01.16. 19:47:17

@hawkeye: egyetértek. Nem érdemes vele maradnod, meggyógyult alkoholista nincs. Max. időlegesen tiszta. A srácot le kell építeni.

Johnnyboy 2011.01.16. 20:47:36

kezdj el piálni te is :))
viccet félretéve, talán kellene neki egy jobb meló. segíts neki!
és talán kellene valami közös program...

Johnnyboy 2011.01.16. 20:49:29

@szokecsaj12: én felvállaltan alkoholista vagyok

kiraaaaa 2011.01.16. 21:48:19

@Johnnyboy: ja, rántsa magával, hajrá! ketten mégis csak jobb az utcán.meghittebb.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.01.16. 23:57:59

Kedves Anita,

szerintem kukázd:
1. van saját házad, önfenntartó vagy. találsz normális társat.
2. az alkoholistából nem lesz normális társ. tehát kukázd.
3. 4 napot dolgozik egy héten, valami alja munkát (csináltam ilyet is régen) - ebben sincs nagy jövő.

szóval simán kukázd....:P

Peetee 2011.01.17. 15:32:36

Zavart el!
Eljön az a pont, amikor átfordul és már nem rád hallgat, hanem a szesz utáni vágyra.
süti beállítások módosítása