A szerelmünk lecsorgott a torkán

2011. január 14. 07:31 - csajokespasik

„Apuka is iszákos. A szüleivel beszéltem erről, mire a válasz: „jaj, Attila tudja, hol a határ, nem láttuk még részegen” – az alkohol nem ajzószer egy ellaposodni készülő kapcsolatnak. A lányt az is nyomasztja, hogy párja valójában mellette kezdett el inni komolyabban. Amikor minden összefog azért, hogy párodból alkeszt neveljen, mit tennél? Most megtudhatod, hogy minden húr elpattan egyszer.

 

Egy éve költöztem össze a párommal: pontosabban ő költözött hozzám, igaz, az én unszolásomra. Én örököltem egy szép házat, kis kerttel, Érd környékén. Engem nem zavart, hogy a pasim lakik nálam, mást ez lehet, hogy zavart volna. Attila eleinte nem ivott nagyon, csak társaságban, buliban, vagy ha ünnepeltünk valamit. Amikor megismerkedtünk én 23 voltam ő 25. A kapcsolatunk elején még nem volt semmi gyanús, vagy gyanakvásra okot adó történet. Mióta összeköltöztünk arra figyeltem fel, hogy egyre többet iszik. A dolgot nehezíti, hogy nem ám a 99 forintos sör meg a 270-es bor, hanem a jó minőségű borok érdeklik főleg. Ez azért baj, mert nem sok pénzt hoz haza: pénztáros egy éjjel-nappaliban, heti négy napot dolgozik. Hobbija így már sokba is kerül. „Előnyére” legyen mondva, legalább nem alja piáktól rúg be – gondoltam magamban.

Különösen egy pincészet termékeinek van elkötelezve, és a dolgot az is nehezíti, hogy az apukája jóban van a termelővel így sűrűn ellátja a kisfiát munícióval. Igen, apuka is iszákos. A szüleivel beszéltem erről, mire a válasz: „jaj, Attila tudja, hol a határ, nem láttuk még részegen, nem részegest neveltünk belőle!” Szeritnem nem csak mellettem kezdett inni (illetve, mellettem húzott bele igazán), lehettek ebből problémái máskor is, csak nem tudtam róla. Mert még nem laktunk együtt... Erről többször komolyan beszéltem vele, akkor hetekre megint leállt, majd megint elkezdte, apránként, hogy ne tűnjön fel. Szerencsére ott még nem tartunk, hogy az üvegeket dugdossa előlem. Amikor ittas, nem látványosan: nem zajong, csak annyi van, hogy némán ül és mered a távolba ködös szemmel, ami nekem elég ijesztő. Aztán papa hozza a borát, amit ugye meg kell kóstolni. Tehát többször beszéltem erről Attilával, be is látta a dolgot, de mindig visszaesik. Mennyi esélyt adjak még neki? Hova vezet majd mindez? Szeretem őt, nem akarom elzavarni, de megteszem, ha nem mérsékli a piát. Üdv: Anita

 
401 komment
Címkék: bor ital pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr122582605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.01.14. 07:40:39

Mennyi esélyt adjak még neki?-Semennyit, ha jót akarsz magadnak!
Hova vezet majd mindez? - Alkoholizmus.
"Szeretem őt,"- Ez gyorsan meg fog változni, hidd el!
És aki békának születik az bizony a tóba kívánkozik! Segítséget meg nem fog elfogadni, így lehet, hogy Te is rámész erre a kapcsolatra.
Szerintem most változtass!!!

Barry Kent 2011.01.14. 07:48:37

Reggelt.
Nem az a kérdés, hova vezet ez, hanem hogy ez így neked jó-e. Látszólag nem, szóval én a helyedben lépnék.

@fumerin:
Ez már nem vezet oda, Attila jó eséllyel alkesz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 07:58:18

Az alkoholizmus betegség. Vagy ki kell dobni, vagy tűrni. Amelyik jobban esik.

Barry Kent 2011.01.14. 07:59:26

@Kedves Nard:
Esetleg ihatna ő is, úgy még izgalmasabb. :)

tuli _ 2011.01.14. 08:02:31

Menekülj, amíg tudsz. Gyereket végképp ne szülj neki.

Nutshell 2011.01.14. 08:13:44

Ilyenkor tényleg egyszerű azt mondani, hogy hagyd a fenébe, csak ott van a másik oldal, hogy akkor ki segít neki?
Szerintem ha belátja, hogy szakszerű segítségre van szüksége, és tesz is ezért dolgokat, akkor megér még egy esélyt. De csak egyet, különben a te életed is rámehet.

Barry Kent 2011.01.14. 08:19:02

@Nutshell:
Segíteni akkor lehet, ha ő maga igényli.
Viszont ha azt látja, hogy tulajdonképpen következmények nélkül élhet így, akkor miért változtatna? Ha magától nem érzi, hogy változtatnia kell, akkor a csaj részéről csak mártírkodás ha vele marad.

dr. gernika 2011.01.14. 08:19:10

Az okát kéne kideríteni, és ehhez valószínűleg szakemberre lesz szükség. Most biztos jön majd pár fiú, aki azt mondja, ha melletted zendített rá, biztos téged nem lehet józanon elviselni, de a problémáknak nem ez a megfelelő kezelési módja. Márpedig ha valaki rendszeresen berúgik otthon minden indok nélkül, és nem tudja hosszabb ideig megállni, azt már kezelni kell. Te szerintem ehhez kevés vagy, csak megutál majd, ha folyamatosan oltogatod.

fumerin 2011.01.14. 08:24:05

@Drága IV gernika: Az a baj, hogy ha a férfi az apjától is ezt a mintát látja, akár még együtt is isznak, akkor baromi kevés egy nő ahhoz, hogy beismertesse az alkoholistával, hogy segítségre szorul.

Nutshell 2011.01.14. 08:25:49

@Barry Kent: Na igen, ezért mondtam, hogy a srácnak be kell látnia, hogy segítségre szorul. És nem annyira, hogy a barátnője megkéri, hogy "szívem ne igyál annyit légyszíves". Ez még kevés, szakemberhez kell fordulnia, és ebben segíthet a barátnő, hogy mellette van.

Barry Kent 2011.01.14. 08:29:01

@Nutshell:
Igen, de ezt magától kell éreznie, sajnos itt kevés ha valaki meggyőzi.
A sztoriból nekem az jön le, hogy a srác nem akar változtatni.

fumerin 2011.01.14. 08:31:26

@Barry Kent: Én is megelőlegezem, hogy már most alkoholista!
Minden nap inni, akár csak keveset is, az már az.

Nutshell 2011.01.14. 08:34:22

@Barry Kent: Igen, mert neki így jó, illetve ő nem érzi akkora problémának. Főleg ha az apjától is ezt látja, akkor pláne azt gondolja, hogy ez így teljesen átlagos, így kell csinálni. De nem az. Ha a srácon múlna, ellene így egész életében, ehhez kell valaki, aki ráébreszti a valóságra.Nyilván nem örökös rinyálással, meg veszekedéssel, mert az annyit ér, mint halottnak a csók.

tuli _ 2011.01.14. 08:34:49

@Nutshell: addig nem látja be, míg nem veszít sokat az ivása miatt. ráadásul nem gondolom, hogyha elhagyják, észhez tér. majd akkor is az ivásba menekül. ezen a szinten nagyon kevesen fordulnak orvoshoz. hiszen a szülők is úgy látják, nincs gond a gyerekükkel.
majd egyszer, ha teljesen lepusztult, talán feláll. addig a nagy többség lefele megy.

@Drága IV gernika: biztosan nem a lány az oka.

Nutshell 2011.01.14. 08:35:09

@Kedves Nard: Segítségre van szükséged....

fumerin 2011.01.14. 08:35:11

@Kedves Nard: Én meg trutttty teákat:D

dr. gernika 2011.01.14. 08:38:23

@Nutshell: Hát ha nem tudja vele beismertetni, akkor viszlát.
@tuli _: Persze hogy nem.

Barry Kent 2011.01.14. 08:39:25

@Nutshell:
Ezért írtam, hogy kellenek a "pofonok". Ha a csaj elrángatja szakemberhez, az ugyanúgy rinyálásnak fog tűnni a srác szemében.
Szembesülnie kell azzal, hogy ennek az életvitelnek negatív következményei vannak, különben, ahogy írod is, ellesz így, amíg bele nem döglik.
Plusz a csajtól sem várható el, hogy folyamatosan küzdjön a srác alkoholizmusával, neki is csak egy élete van.

@Kedves Nard: @fumerin:
Én kávéfüggő vagyok :)

Devil2 2011.01.14. 08:39:37

Kérdezd meg tőle azt hogy érdemesnek tart e arra hogy teljesen őszinte legyen veled. Nyugodtan megmondhatod neki hogy ez így nem pálya neked. Persze lehet hogy erre majd bedobja a bűvös mondatot: "Ha elhagysz öngyi leszek." Pedig tényleg el kéne hagynod, de valami azt súgja hogy ez nagyon nem lesz egyszerű.

fumerin 2011.01.14. 08:41:19

@Barry Kent: KV nekem is jár, de csak délig:D

dr. gernika 2011.01.14. 08:41:28

@Nutshell: Néha eldugom előle, de akkor csak idegesebb lesz. :D

Barry Kent 2011.01.14. 08:44:19

@fumerin:
Ugyan, a délutáni kávénál már csak a reggeli első adag jobb :)

dr. gernika 2011.01.14. 08:44:30

@Kedves Nard: Még ha csak attól függnél. :P

Nutshell 2011.01.14. 08:44:50

@Barry Kent: Szerintem teljesen ugyanaz a véleményünk, csak picit máshogy fogalmazunk :)

@Drága IV gernika: Nehéz sorod van, te lány :)

Barry Kent 2011.01.14. 08:46:18

@Nutshell: :)

@Kedves Nard:
Bizonyos szakmákban ez kötelező, tulajdonképpen védőital :))

dr. gernika 2011.01.14. 08:47:39

@Nutshell: Nekem mondod? *drámai tekintet az ég felé*

fumerin 2011.01.14. 08:48:54

@Barry Kent: Délután ritkán van járása. Hozzászoktam a "nemalváshoz", így nem kell dopping:D

Barry Kent 2011.01.14. 08:50:30

@fumerin:
Jaja, csak ha munka miatt "nemalszol", akkor még este hatkor is jól jön :)

Tóthi 2011.01.14. 08:52:08

@Nutshell: "Ilyenkor tényleg egyszerű azt mondani, hogy hagyd a fenébe, csak ott van a másik oldal, hogy akkor ki segít neki?"

Miért is kéne a lánynak elkúrnia az életét egy alkesz mellett? (Ha jól tévedek, nem ő kényszerítette töltött pisztollyal a srácot az iszákoskodásra.) Senkit nem lehet megváltani az akarata ellenére. Amíg a srác (a szüleitől kapott minta alapján) úgy gondolja, hogy ez rendben van, addig a lány ebben a játszmában csak veszíthet. Van alkoholista a családomban, tapasztalat...

fumerin 2011.01.14. 08:52:19

@Barry Kent: Az én munkám 24 órás!
Nincs szabim sem...:D

Barry Kent 2011.01.14. 08:55:23

@fumerin: :D
Én mindig elengedem magam szabira, ha úgy tartja kedvem :D

Nutshell 2011.01.14. 08:56:40

@Tóthi: Ha a többi kommentemet is elolvasod láthatod, hogy én sem azt mondom, hogy áldozza rá az egész életét. Azzal, hog mondogatja neki, nem segít, nem fog semmi változni. Komolyabban rá kell ébresztenie, hogy szakemberhez forduljon. Ha ez nem megy, akkor nincs értelme tovább erőlködnie.

fumerin 2011.01.14. 08:56:49

@Barry Kent: Na igen. Miből is vagy, férfi?
Akkor megteheted minden előzetes szervezés nélkül is!
:DDD
Én mire megszervezek 2 órás szabit, már elment a kedvem mindentől:(

Barry Kent 2011.01.14. 08:59:28

@fumerin: :))
Néha azért nekem is beleszólnak az ügyfelek, és ők sokszor rosszabbak mint a gyerekek :D

fumerin 2011.01.14. 09:01:16

@Barry Kent: A gyerek nem rossz soha!
Csak a "fölnőttek" :D

nosce 2011.01.14. 09:04:16

@fumerin:
"Barry Kent: "Én is megelőlegezem, hogy már most alkoholista!
Minden nap inni, akár csak keveset is, az már az."

na, na :)

fumerin 2011.01.14. 09:05:54

@nosce: :P
Ma bizony sörözni fogok!
Ma a zemberem megint öregebb egy évvel:D

Tóthi 2011.01.14. 09:07:24

@Nutshell: Ott a baj, hogy nem tudod ráébreszteni. Rojtosra beszélheted a szádat, amíg _neki_ nem lesz betegségtudata, addig csak alaptalan papolásnak veszi. Márpedig nem lesz betegségtudata, mert úgy gondolja, hogy
- nem alkoholista,
- csak ritkán kortyolgat el egy kis minőségi bort,
- bármikor abba tudja hagyni,
- anyuék is megmondták,
- alkoholista = a kocsmapultot támasztó, lepukkant alak.

fumerin 2011.01.14. 09:09:56

@Tóthi: Alkoholista nem a kocsmapultot támasztó alak, hanem az, aki naponta rendszeresen megiszik akár 2 pohár bort is!
Az már elkötelezettje az italnak és a mennyiség változhat, akár otthoni körülmények között is!
Aki 1 pohárra tart igényt, később 2, majd 3....

nosce 2011.01.14. 09:13:13

Kedves Posztoló,

Szerintem Attila meg azért iszik többet, mert borásznak készül, az is ezt mutatja h csakis minőségi bort tol.A "pénztáros egy éjjel-nappaliban" már uncsi szal kell a szakmai előrelépés, ebben kéne támogatni :)

Nutshell 2011.01.14. 09:14:11

@Tóthi: Teljesen igazad van, a környezetemben élő alkoholisták is ugyanezeket gondolják. ÉS rajtuk sem tud segíteni barátnő/feleség. De szerintem egy komolyabb próbát megér. Túl optimista vagyok, a sok ellenpélda ellenére is. De csak úgy lelépni meg nem tudnék tiszta lelkiismerettel.

nosce 2011.01.14. 09:17:20

@fumerin:
Sörözöl? a zember meg addig otthon búsul ? Neki kéne pálinkával szétcsapatni a szülinapját :)

fumerin 2011.01.14. 09:19:06

@nosce: Együtt fogunk békésen sörözgetni, csak közeli barátokkal. Olyan öregesen, otthon:D
Szerintem a pálinkát most fél évre száműzte az itallapjáról ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 09:19:07

@Tóthi: Igazad van! Nálam is van családi példa, Apám és Nagyapám.

"Amíg a srác (a szüleitől kapott minta alapján) úgy gondolja, hogy ez rendben van, addig a lány ebben a játszmában csak veszíthet."

Ez így van. Az ilyen emberek nem ismerik be, hogy bármi probléma lenne. Szerintük velük nincsen semmi gond! Mellette tönkreteszik az egész családot, főleg lelkileg, idegileg. Meg lehet próbálni segíteni nekik, van ahol segít. Én is megtettem, de olyan ellenállással találtam szembe magam, hogy évek után feladtam.
"Ő nem alázza meg magát azzal, hogy elvonóra, vagy csoportba meg, nincs neki semmi baja" Közben nap mint nap arra mentem haza, hogy sík részeg... Állítása szerint neki problémái vannak. Beszélni nem akart róla, mert semmi közöm hozzá, gyerek vagyok még, nehogy már én mondjam meg neki, mit csináljon. És szépen lassan lecsúszott, hiába mondtam neki, hogy ne tegye ezt magával, kérjen segítséget.

A posztoló még választhat! Ezért azt tanácsolom neki, hogy ha semmi változást nem tapasztal, akkor inkább keressen másik férfit magának. Nem éri meg az a lelki sokk, amit egy ilyen ember okoz. Mindekit tönkretesz maga körül, egy idő után eltűnnek a barátai, a rokonok elfordulnak tőle. Családot nem terveznék vele semmiképpen.

Valahogy meg kell vele értetni, hogy az nem jó irány amerre most tart, hátha sikerül. Az ilyen emberek mindig valami lelki sebet próbálnak ezzel gyógyítani. Amíg iszik nem fáj, mert nem tud gondolkodni. Esetleg ha azt sikerül megtalálni, akkor van esély rá, hogy megváltozik, addig semmi.

Tóthi 2011.01.14. 09:22:19

@fumerin: "úgy gondolja, hogy" - mármint a fickó. Az alkeszek tekintélyes százaléka hiszi magáról, hogy ő aztán végképp nem az.

@Nutshell: Lehet próbálkozni, szvsz elég kicsi az esélye. Nem érdemes sokáig húzni az időt. (A családi alkoholistánk miatt kialakult némi megmentési kényszerem, sikerült is összeakadnom egy ilyen pasival. Így utólag sajnálom azt az négy évet, amit arra a kapcsolatra pazaroltam. Természetesen nem változott meg.)

dr. gernika 2011.01.14. 09:23:28

@fumerin: A felsoroltak az alkesz srác érvei voltak.

Nutshell 2011.01.14. 09:25:59

@Tóthi: Belegondolva én sem tudnék említeni pozitív példát, hogy az illető megválozott volna.
Bennem is túlteng a megmentési vágy, főleg ha eszembe jut, hogy mennyi/milyen lúzereket próbáltam megmenteni...

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:26:43

@fumerin: Én nem lennék ennyire szigorú. Azt mondanám az az alkoholista, aki nem tud lemondani a napi 1 pohárkájáról, belebetegszik, ha valamiért nem jut hozzá. Egész nap azt várja, hogy hazaérjen, és megihassa a sörét/borát/felesét.

Azt pedig vegyük figyelembe, egy pohár is alkohol. Aki ennyire remeg érte, szokta azt mondani, de hisz egy sör az semmi.

Te meg posztoló, ha nem jó, küldd el, csak a két szép szemedért nem fog semmi sem változni.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:29:16

@Barry Kent: Igazából nem tudjuk, hogy a lány mennyi ivást nevez alkoholizmusnak. És aki a napi 1 feleséért retteg, az bár hiába beteg, nem fogja belátni ezt, ugyanis nem látja a következményeket és a függőségét sem, hiszen szerinte ennyi nem is alkohol.

fumerin 2011.01.14. 09:31:19

@Dr. Jula Watson: Nekem 14 év tapasztalatom van ezzel kapcsolatosan :(
És nem is tolerálom még az 1 sört sem napi szinten!
:D

S0und 2011.01.14. 09:32:33

Küldd vissza apuhoz, és borozgassanak otthon. Hiszen a sorrend nála a következő:

1. Pia
2. az én Mariskám!

k.ra reménykedj hogy te vagy a második a listában...

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:34:12

@fumerin: Alapvetően a napi szintűt én sem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 09:34:49

@Dr. Jula Watson:

Amikor már fizikailag is függ a piától, szerintem onnan alkoholizmus.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:39:13

@nosce: Végül is, a borászkodás a kóstolással kezdődik :)

summerstorm 2011.01.14. 09:46:21

ez milyen cím volt már csp?

egyébként meg aki egyszer elkezdte, az csak nagy akaraterő és belső indíttatás árán fogja lerakni.
ergo: miattad max akkor, ha elküldöd a náthásba, és akkor majd rájön hogy elveszít. és még akkor sem kéne neki teljes bizalmat adni...
szóval csak és kizárólag akkor fogja lerakni, ha ő majd úgy érzi, hogy veszít vele valamit, ami neki kell...

fumerin 2011.01.14. 09:47:32

@Dr. Jula Watson: Sok szőlőm van.
Gyakorlatilag szüret után mindent megtettem a szőlővel, amitől borrá válik.
Még palackba is került a nedű.
De SOHA nem kóstoltam meg! :DDD
(rossz bizti nem lehetett mert minden évben megitta az exem mind a több100 litert apukájával)

nosce 2011.01.14. 09:47:53

@fumerin:
a sör is fel tudja dobni a hangulatot, főleg kis gyorsítóval :)

nosce 2011.01.14. 09:49:27

@Dr. Jula Watson:
kóstolással, kiköpni utána meg milyenmár, és tapasztalat nélkül nem lehet jó borász :)

summerstorm 2011.01.14. 09:50:43

@fumerin:

a mustot is szeretem....
meg a szőlőt...
meg a pirítóskenyeret.

ja és a zombiüzemmód nem módosult, hogy a fene vinné...

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:52:36

@fumerin: Jó szakács nem lehet az, aki nem szeret enni, így szerintem az a borász is kutyaütő, aki nem viseltetik áhitattal a bora iránt.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:53:35

@nosce: Valóban, ami a szájba került, nem túl elegáns kiköpni :) Marad a lelkes fogyasztás :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 09:54:16

Az igazi alkoholizmus eseten mar mindegy milyen a pia, csak pia legyen. Valami oka csak kell, hogy legyen, ha ebbe belekezdett. Frusztralja esetleg a munkaja vs. a te hattered. Apai pelda. Franc tudja. Ha belatta, hogy problema, akkor talan kepes is lesz leszokni. Ha nem, hagyd el... sok eselyt nem adnek, bar nem tudom mennyit adtal.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:55:00

@mooon:): Nekem tegnap volt erős fejfájásom :(
Ma már csak tompika vagyok

fumerin 2011.01.14. 09:56:03

@Dr. Jula Watson: Tudom:D Mit csináljak? Én a gyümölcs miatt vettem anno, aztán nem bírtuk megenni:DDD
Így jár az, aki vakon van a témában:)

@mooon:): A mustot senem:)

@nosce: Nem kell gyorsító, hat az anélkül is :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 09:57:17

@fumerin: Egy pohár tejért egy egész tehenet esete? :DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 09:59:44

@fumerin: Én sem tolerálok semmiféle rendszeres ivászatot, legyen szó bármilyen alkoholos italról.

@Dr. Jula Watson:
Ha a srác többször is üveges szemekkel mered maga elé az mi, ha nem alkoholizmus?

fumerin 2011.01.14. 10:00:28

@Dr. Jula Watson: Kb.
De mindig a jó oldalát nézem, mert így ingyen van a szoli és a konditerem ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 10:06:13

@Bundabandi: Láttam én már embert is üveges szemmel meredni előre...mikor tvt nézett. Mindenesetre a leírás eléggé szubjektív, nem sokmindent tudunk meg belőle.

Az is lehet, a srác számára megoldás lenne az is, ha lenne valami cél az életében, lenne valami elfoglaltsága, hobbija. Mert arról sem tudtunk meg semmit, hogy a heti 4 este munkán kívül mit csinál.

@fumerin: És a szőlő jótékony hatásairól ne is feledkezzünk el :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 10:07:30

@Kedves Nard: Itt is volt. :) Tuli, möndd mög mö öz ölköhölözmös? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 10:09:12

@Dr. Jula Watson: "Amikor ittas, nem látványosan: nem zajong, csak annyi van, hogy némán ül és mered a távolba ködös szemmel, ami nekem elég ijesztő."

Lehet messze van a TV! :D

@Kedves Nard: Az nekem is minden nap megy hazafelé a buszon! :P

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 10:12:31

@Bundabandi: De ezt még mindig a lány mondja. Neki ijesztő. De ez még nem valódi információ.

2011.01.14. 10:13:10

Most hagyd ott míg a te életed nem ment rá. Elhiheted, hogy a szerelem/szeretet az efogyasztott piamennyiséggel arányosan csökkenni fog. Ne hidd, hogy azért mert azt mondja nem fog inni abbahagyja.
Ebbe a hintába már beleültél: már mondtad neki, hogy ez neked nem pálya -> egy időre abbahagyta -> újrakezde és te nem hagytad ott. Eljátszottad ezt (ha jól értelmeztem soraidat) már nem 1x. Ergo megtanulta, hogy hiába nem az lesz amit te akarsz te vele maradsz. Ideje lépni, és eszed ágába ne jusson visszamenni ha otthagytad, mert azzal megintcsak őt igazolod. Ez a kapcsolat már lezárult, már csak az a kérdés, hogy leéled e egy alkoholista mellett az életed v sem. Én a semet javaslom, mert láttam már pár alkesszel megáldott családot. Az egész család életére kihat, főleg a gyerekére.

1. A mintát az apjától veszi. Apja iszik, anyja elviseli. Utánozná a mintát, ő lenne a részeges apja, és te lennél a mindent elviselő anya, aki csak a férje éa a fia italozását színezi ki, hogy az nem is italozás, hanem minőségi alkoholos ital fogyasztás... Jobb esetben ha a pasidnak van lánytesója (velemaradsz és lányod lesz), az nem lesz alkoholista, csak majd anyuci mintájára ő is elviseli az alkoholista férjet.
2. Bizonyos férfiak, akik alkoholt fogyasztanak tetterőssé válnak, és az élőfába is belekötnek. Lehet anyóspajtásod is megélt már 1-2 pofont apóspajtástól, és lehet drága párod is kapott már 1-2 apai nyaklevest. Te ilyen sorsot szánsz magadnak? Ilyen sorsot szánsz a gyerekeidnek? Na ugye hogy ugye?
3. Most még minőségi piát iszik, mert apuci hozza. Apuci elhúny, minőségi piaáthordás megszűnik. Miből fedezi majd a piautánpotlást? A saját pénztárcájából? Mint említetted az nem elég. Majd szépen rájár a te pénzedre. Elissza a számlákra-kajára valót...
4. Már nem engedheti meg a drága piát. Pia-pia alapon - mert nehgoy azt hidd, hogy a márka miatt issza a piát - majd rááll az olcsóbb, ámde minőséget - szőlőt nem látott - borokra.

Most lépj. Találsz más pasit. És eszedbe ne jusson visszamenni hozzá, mert mint már mondtam azzal őt erősíted a "mindig visszatér" érzésében.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 10:27:04

@Dr. Jula Watson: Akkor mi lenne a valódi információ? Én benne voltam/vagyok ilyenben, nekem teljesen egyértelmű, hogy amit a lány ír, az mit jelent. Azt is megértem, hogy ijesztő a számára.

Én még mindig azt mondom, valami lelki oka van annak, hogy a srác iszik. Ált. azért isznak, mert nem tudják megoldani ezt a problémát és az alkohol egy időre elfelejteti velük. De mikor józan lesz, újra fájni fog, így újra inni kell. Később már persze a függőségi tünetek miatt is inni fog. De addig nem fogja abbahagyni amíg a problémát meg nem oldja, fel nem dolgozza. Szerintem ezek az emberek gyengék, hiszen sokkal egyszerűbb inni, mint megoldani a problémát. Segítséget meg nagyon kevesen kérnek.

bagolybagoly 2011.01.14. 10:27:56

Nem zajong. De cuki. Buddhára issza magát.

summerstorm 2011.01.14. 10:28:37

@Dr. Jula Watson:

igen ma már inkább csak alvóska... de símán a fejemre tudnám húzni a takarót... úgy most rögtön :)

@fumerin:

az azért jó, mert legközelebb majd amit te nem kérsz, azt én megiszom helyetted :D...

2011.01.14. 10:35:34

@Bundabandi:
Apuci ivott. Anyuci-fiu elhanyagolva (verve). Idő múlik. Fiú megérik a bulizásra. Buli-pia-haverok=kiszakadás a rossz családból. Apuci rájön fia idősebb, iszik. Kostoltatja finom piáival. Apa-fiú kapcsolat emiatt "javul". Kialakul a családi kötelék, a pia. Nem akarja, h az legyen mint régen, mert az nem jó. Haletenné tisztulna a kép, látná anyja nyomorát, apja alkoholizmusát. Ha szól, akkor apja kiissza, nagy családi gebasz, dehát szüleihez ragaszkodik, főleg anyjához, akivel nehéz időkön ment át gyerekkorábaan.
Jó lesz?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 10:36:14

@Frigyesur:

Nöm is tudsz autentikus szögedi akcentust! :)

2011.01.14. 10:37:39

@Zsu0805:
mármint apja kiosztja. :) fekve nem jo irni. :)

Kósza 2011.01.14. 10:37:58

Nyolcadik parancsolat: Asszonyt, és italt ne utasíts vissza.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 10:44:41

@Bundabandi: épp ezért vagy te is elfogult. Mert a saját szemüvegeden keresztül látod a történetet, a saját sémádra illeszted rá.
Én nem mondom azt, hogy kizárt, hogy a srác alkoholista. Pusztán annyit mondok, hogy nincs számszerűsítve, mikor, mennyit, milyen gyakran iszik. Egy olyannak pl, aki soha nem iszik alkoholt az is sok, ha a párja kéthetente egyszer megiszik egy üveggel. Csak a kifakadást, vagyis a lányra gyakorolt hatását látjuk. A sok és a gyakran elég szubjektív kifejezések.
És mivel én ezt és a másik helyzetet is láttam már, nem mondanék látatlanban itéletet.

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 10:48:15

@Kedves Nard: Tö nöm tödöd, högy köll, ögy sökköl vöccösöbb. :P

summerstorm 2011.01.14. 10:49:33

@Kósza:

reggeltet kapitány...
mit iszik :D?

Kósza 2011.01.14. 10:50:06

amúgy csak nekem tűnik fel, hogy tegnap a kommentekben többször szóba jött a minőségi piálás, a sör, a fröccs, az ócska viszki fikázása,... erre ma itt az alkesz poszt.
Kezdjünk el beszélgetni a leszbikus kapcsolatok gyakorlatias részeiről! :)

Kósza 2011.01.14. 10:50:54

@mooon:): pálinkás jóreggelt :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 10:52:03

@Kedves Nard: Dö lögölöbb nöm öszöm löght cölöt, högy mög nyömöbb lögyök. :P Ös möcsköt sö sömögötök ös szörötök. :P

dr. gernika 2011.01.14. 10:53:31

@Zsu0805: Ez esetben mondjuk nem otthagyni kell, hanem kirakni, az egy kicsit egyszerűbb, és talán jobban meg is ijed a fiú.

2011.01.14. 10:55:01

@Drága IV gernika:
Összepakolni a cuccait és a kezébe nyomni a sporttáskát. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 10:55:03

@Kósza: ez mindig így van. Amit a kommentekben felvetünk, az másnap megjelenik posztként :) A leszbikus nem érdekes. Találj jobbat :D

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 10:56:40

PÉNZ!

A probléma igazi oka rögtön az első mondatban megragadható. Mivel Attila költözött a posztíróhoz, egyenrangú párkapcsolatról kapásból nem beszélhetünk. Ráadásul ha neki elméletileg sem pottyanhat az ölébe egy faszántos ház kis kerttel az elkövetkezendő évtizedben, mindjárt a helyére kerül minden az okok és okozatok rendszerében. Hiába vannak akár tényleges érzelmek mindkét részről, ebben a felállásban már középtávon is az "az én házam, az én váram" elv érvényesül, a szerelem megkopását követő időszakról nem is beszélve. ("Ez azért baj, mert nem sok pénzt hoz haza.." => Ugye, hogy ugye, pedig még csak egy éve lakik ott és nem is házasok.) A megoldás a közös ingatlan vásárlása lehetne, de főhősünk két üveg bor elfogyasztása után is könnyedén kiszámolja, hogy pénztárosi fizetését alapul véve az nem holnap lesz. Nyilván alapból sem veti meg a jóféle borokat, de a körülmények alaposan ráreagálnak a tevékenységére: www.youtube.com/watch?v=W9aGozTENik

Vendég a háznál - gyerekekről, felnőtteknek.

summerstorm 2011.01.14. 10:58:00

@Kósza:

az tetszene neked, mi :D?

Rebelde 2011.01.14. 11:00:09

nem lesz agresszív a piától, csak bambula ez is valami

azért a csaj is érdekes, mintha inkább az zavarná jobban, hogy az 500 forintos bortól rugik be:))és nem a 99 forintos koccintótól

félreértés ne essék nem promotálom a konstans berúgásokat
keressen a lány egy bélyeggyűjtőt (á de az sem jó, mert a ritka bélyegek nagyon drágák)

fumerin 2011.01.14. 11:00:51

@Kósza: Biztos, hogy a leszbikus érdekel?
Abból kimaradnál:DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:02:45

@Father Justice ♋: @Rebelde: Ma csodanap van, egy véleményen vagytok? :)

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 11:04:13

Valóban, a Kannás vs. Minőségi gondolat is érdekes.
"„Előnyére” legyen mondva, legalább nem alja piáktól rúg be – gondoltam magamban." Gondolom, ha Attila heti rendszerességgel kerülne közeli kapcsolatba szerelmi szabadfoglalkozású hölgyekkel, a posztíró azt is elnézné neki, amennyiben nem útszéli repedtsarkúakról, hanem LHP-s kéjtündérekről lenne szó. Ez kérem, hülyeség.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:04:23

@Zsu0805: Én nem tennék a történethez ilyen egyéb szálakat ki tudja náluk hogyan zajlott, de viszont amit írtál abból is az jön le, hogy az egész kiindítója a lelki probléma.

"Nem akarja, h az legyen mint régen, mert az nem jó. Haletenné tisztulna a kép, látná anyja nyomorát, apja alkoholizmusát. "

És ez az ami újra és újra beleviszi az ivásba!

@Dr. Jula Watson: Nem akarlak megsértni de eddig is látatlanban ítéletet mondtál. Ahogy persze én is.
"És mivel én ezt és a másik helyzetet is láttam már"
Ezt pedig nem értem. Én is láttam már alkoholistát és nem alkoholistát is. Mire gondolsz?

Nekem az a véleményem - amivel lehet, hogy nem értetek egyet -, hogy az ember rendszeresen nem piál csak úgy poénból. Fiatal korban még igen, de az más. Aki felnőtt korban rendszeresen iszik, az kompenzál vele valamit. Meghalt valakije, nincs elég pénze, nem sikeres, elszegényedett, elvesztette a lakását, elhagyta a szerelme, nincsenek barátai, nem tud beilleszkedni egy közössége, rosszak a családi körülményei, nincs munkája stb. stb. Nem tudja megoldani, nem lát megoldást, ezért inni kezd. Majd újra iszik, mert addig nem kell szembesülni ezekkel, majd újra és újra. Amíg az ok ott van, addig ivás is lesz!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 11:05:32

@Frigyesur:

Én söm szeretöm a möcskát, csak kényszörből töttem! A lájt kóla meg nem nyomi! Lui is egyetért velem! :) (És a fagyit is szeretem)

fumerin 2011.01.14. 11:07:21

@Bundabandi: Ez kérem pszichológiailag megállná a helyét...de ne arról szóljon a párkapcsolat, hogy van egy ápolónő és egy beteg:D
És még veszélyességi pótlékot sem kap a zasszony ilyenkor!

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 11:09:28

@Dr. Jula Watson: @Rebelde: Legalább már év elején letudtuk ezt is. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 11:09:36

@Kedves Nard: Ön önköbb vöröködnök, mönt möcsköt sömögössök, ökör hölölög. Löö nötös gyökörc, völömönyö nem szömöt.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:12:45

@Bundabandi: Erre a posztra nem mondtam véleményt, ha olvastál, csak annyit hogy kevés az információ.
Példát arra, milyen az alkoholista, és példát arra, ha valaki túl érzékeny a témára és ott is ördögöt kiált ahol pedig nincs is.

Abban nincs is vita, hogy a rendszerességnek oka van. De mit nevezünk rendszerességnek? Havi, heti napi, naponta többször? Mert ebben a posztban nem volt leírva, milyen gyakran is issza meg azt a bort.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:12:47

@Dr. Jula Watson: Ja és még hozzátenném, hogy sok alkoholista kiválóan titkolja, hogy ő az. Ilyenkor hallani a rokonoktól, szomszédtól, ismerőstől, hogy : "De hát a Józsi nem is iszik"
Sokszor a közvetlen család tud csak róla, akik pedig hallgatnak, eltűrik, ezért az alkoholista sem érzi magát hibásnak, betegnek. Amikor meg kiborul a bili, akkor késő. És orvoshoz sem mennek, ha rosszul vannak, mert félnek, hogy az orvos egyből vágja, hogy itt alkoholizmusról van szó.

Tehát lehet, hogy te kívülről csak egy-egy sört látsz, de több van ott. Nem mondom, hogy mindig, de ez a titkolózás elég jellemző.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:13:26

@Rebelde: @Father Justice ♋: Akkor erre igyunk! Ki tart velem? :DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:14:36

@fumerin: Ezért írtam, hogy én nem maradnék a sráccal, mert nem éri meg! Sérül a lány mindenképpen!

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:16:23

@Bundabandi: A titkolást jól ismerem. És elég sok embert elég jól, akiknek nagyon is belelátok az életébe. És sosem másvalaki véleménye alapján itélek. De ezen nem állok neki vitázni, hisz rólam még kevesebbet tudsz, mint a posztról :)

Kósza 2011.01.14. 11:17:01

elolvastam a posztot.
Kedves Anita, ez a férfi nem szeret téged, nem érzi jól magát a kapcsolatban, csak kissé gyáva, és arra vár, hogy kirúgd. Felesleges, csupán kommentszám növelő szájtépés az alkoholizmusról beszélni, mert nem ez a lényeg.

Rebelde 2011.01.14. 11:18:39

@Bundabandi:
"az ember rendszeresen nem piál csak úgy poénból. Fiatal korban még igen, de az más."

ezzel azért vigyázzunk, fiatalkorban sem más sőt, miből lesz a cserebogár?! manapság meg pláne igaz ez
szomorú volt az újévi vezető hír, hogy csúcsra járatták a pesti detoxikálót, a varacskos disznórészeg emberkék 60 százaléka 18 év alatti fiatal volt, ez pedig nem poén

egyébként meg mindenki máshogy kompenzál, van aki piával, van aki csokival, van aki testépítéssel stb.:)
én pl. nem nevezném nettó alkesznek azt sem pl, aki 1dl vörösbort iszik meg akár naponta, a mértéktartás a lényeg egy igazi maligám huszárnak persze ennyi nem elég

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:20:51

@Dr. Jula Watson: Pont ezt mondják az alkoholisták is! Hogy ő nem az, mert "mit nevezünk rendszerességnek? Havi, heti napi, naponta többször? " És akkor megállapítja, hogy ő nem iszik annyiszor és akkor nem az.

De nekem ez a téma "hot potatoe". Inkább hagyom is, mert csak felzaklat. :(

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:22:31

@Kósza: Erre a következtetésre már mi is eljutottunk.

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 11:23:32

@Dr. Jula Watson: Én veled tartok, de jelenleg csak 499 Ft-ot tudok elkülöníteni a célra. Amint eldöntöttem, hogy öt sört, vagy két sört és egy üveg bort vegyek belőle, jelentkezem. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:23:51

@Bundabandi: Látszik, hogy az, és meglehetősen erős szemüvegen át nézed. Ezt mondtam idáig is.

Kósza 2011.01.14. 11:23:58

@Dr. Jula Watson: ne haragudj, a kommenteket már nincs erőm végigolvasni, de örülök, hogy más is látja a helyes megoldást! :)

fumerin 2011.01.14. 11:24:24

@Bundabandi: Ne zaklasson fel!
Nem lehetsz oka, kiváltója, segítője...
Tedd el egy fiókba és tudd, hogy létezik.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:24:56

@Father Justice ♋: Csak vigyázz a sörödre, nehogy valaki aztán titkon megigya, amíg nem figyelsz :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:26:12

@Dr. Jula Watson: Te sem ismersz engem, ezt megállapíthatjuk! Szerintem én is már rengetegszer leírtam a hozzászólásaimban, hogy pár mondatból (poszt) nem lehet megítélni valakit. Azt is leírtam, hogy mindenki a saját életéből, a saját tapasztalataiból indul ki. Nekem ilyenek, neked olyanok. Szép is lenne ha mindenki ugyanazt gondolná.

Rebelde 2011.01.14. 11:26:52

@Father Justice ♋:

kifizetjük a fogyasztásod 60%-át, így hamarabb döntesz?:)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:26:55

@Kósza: Tudod, így megy ez itt, mindig a fontos részleteken akad el a kommentezés. :) Végül is a boldogtalanságra többfajta okot is találtunk, de te mondtad ki az összefoglalót :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.14. 11:28:39

@Drága IV gernika: :DD Görnökö tödjö ö dörgöst. ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:28:44

@Rebelde: visszautasíthatatlan ajánlatot tettél neki :)

summerstorm 2011.01.14. 11:29:12

@Kósza:

Gondold meg és igyál
Örékké a világ sem áll
Eloszlik mint a búúúúúúborék
S marad mi volt
A puszta lét
Marad mi volt a puszta léééééééét
IGYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁL!

:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:31:23

@fumerin: *könny lenyel*
Sajnos nem tudom. Lelki terrort alkalmaz bizonyos időközönként, rám vetíti ki az egészet. Olyankor a párom kaparja össze a széttört lelkem és önbecsülésem. De inkább nem mennék bele....

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:31:30

@Bundabandi: A baj akkor van, ha a saját tapasztalataink túlságosan is rányomják a bélyegüket a megitélendő helyzetre. Mert akkor nem tudjuk elfogulatlanul, előitélet mentesen látni az esetet.
A véleménykülönbséggel nincs baj :)

summerstorm 2011.01.14. 11:32:15

még az is eszembe jutott, hogy

meghalt a cselszövő nem dúl a rút viszály
országunk élni fog
mert László nagy király....

valaki csinálna nekem egy kávét.
légysziii

fumerin 2011.01.14. 11:32:51

@Bundabandi: Ha gondolod megtalálsz priviben:)
Tapasztalatom e témában hatalmas ;)

Madpapa 2011.01.14. 11:33:43

Nem elég pusztán elbeszélgetni vele. Célokat kell kitűznöd elébe, nevezetesen, hogy felhagy az italozó életmóddal egyszer s mindenkorra. Nyilván jutalmat és retorziót is ki kell tűznöd elébe. A jutalom, hogy veled maradhat, a büntetés pedig, hogy kirúgod őt az életedből. Ezt következetesen be is kellene tartatnod. A kedves 'apóst' is el kellene tanácsolni, mert ő a kicsi fiát mindig vissza fogja rántani.
Azon kell elgondolkodnod, hogy ér ez a pasi neked annyit, hogy ennyit vesződj vele vagy nincs más választásod? Vagy ilyen beletörődő mintát hoztál otthonról?
Akárhogy is nézzük a dolgot, ebből csak vesztesen fogsz kikerülni ha maradsz.
Nem ilyen lovat akarsz te.

Rebelde 2011.01.14. 11:33:55

@Bundabandi:

az ilyen alkoholisták a legrosszabbak, neked nincs miért hibáztatnod magad

Kósza 2011.01.14. 11:37:32

@mooon:): délelőtt van, még kaphatsz kapuccsínót!

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:37:59

@mooon:): Már főzöm is! Rám is rám férne :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.14. 11:39:18

@fumerin: Köszi! Rendes vagy. Nem tudom, hogy akarok-e beszélni róla most....

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:46:19

@mooon:): Kávé és capuccino egyszerre? Vigyázz a végén az asztalon fogod a bordalt énekelni :)

summerstorm 2011.01.14. 11:55:59

@Dr. Jula Watson:

ülve már elkezdtem...
röhögtek :)))

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 11:57:43

@mooon:): A nevetés jó dolog. Ne hagyd abba! :)

Kósza 2011.01.14. 11:57:52

@Dr. Jula Watson: aztán meg olvashatjuk a következő posztot a koffeinfüggő csaj párkapcsolati nehézségeiről :)

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 11:58:56

@Madpapa: Jót mondasz, csak nem biztos, hogy Attilának valóban jutalom, ha a posztíró vele marad. Lehet, hogy mindössze így kényelmes neki jelenleg. (Vagy legalábbis kényelmesebb, mintha a szülőknél vagy 2-3 ivócimbivel élne együtt egy parányi albérletben.)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 12:01:32

@Kósza: aki ráadásul ha hozzájut az adagjához énekel, és nem csak bambán maga elé mered. Akarjuk mi ezt? :)

fumerin 2011.01.14. 12:05:30

Egyébként a címmel kapcsolatosan...csak nekem nem az alkohol ugrott be elsőre?
:DDD

A d r y (törölt) 2011.01.14. 12:05:57

Sajnos az alkoholizmus nem gyógyítható.Tünetmentesíteni tudják.Valami nagy lelki problémája lehet.Az alkoholistákra sok helyen azt mondják, sokat nyel.Valami nehezen lenyelhetőn akar segíteni.Evést helyettesíti az ivással.Mindenképp fel kell keresni szakembert.Szerintem.

Kósza 2011.01.14. 12:12:30

@fumerin: úgy érted Te is, hogy amennyiben a lány torkán csorog le a szerelem, akkor az igaz szerelem?! :)

Tóthi 2011.01.14. 12:13:31

@Madpapa: És ezt szerinted hogy lehetne megvalósítani?

A lány már szólt érte, a srác visszaesett, retorzió nem volt, vagyis a srác megnyugodott, hogy nem lesz következménye a dolognak.

fumerin 2011.01.14. 12:16:42

@Kósza: Skorpinyó? :O
Nem feltétele egyik a másiknak ;)

Madpapa 2011.01.14. 12:18:24

@Father Justice ♋: próbáltam optimistán feltüntetni a dolgot :-), de valóban sokkal közelebb járunk az igazsághoz, ha azt feltételezzük, hogy a pasi csak vergődik ebben a kapcsolatban, az életben, s az ital a menekülés. Valószínű, hogy a kedves posztoló sem az álmai nője a pasinak, de jelen állapotjában, ha nincs ló, jó a szamár is alapon van vele, mert ugye az életben ( felszínen ) maradás ösztöne azért többet nyom a latban.

Kósza 2011.01.14. 12:21:17

@fumerin: marcipánrózsák közt a csokisalagút mélyén üvölt a sárkány,....

fumerin 2011.01.14. 12:22:22

@Kósza: A sárkány érdeklődés hiányában elmarad...:DDDD

Caddy 2011.01.14. 12:25:56

Aha, ha nem iszik olyan édes. Csak hát többnyire iszik.

Ha nem tudsz ezzel együtt élni, akkor még most szakíts vele. Jobb lesz. Azt gondolom nem lehet olyan kompromisszumokat kötni, amivel nem tudunk együtt élni.

2011.01.14. 12:33:48

Mért kellene a csajnak játszania a szociális munkás szerepét? A családtag max támogathatja, de nehogy már ő állítson fel neki célokat, mert az a szociális munkás feladata. Ameddig a pasi nem ismeri be, hogy ő alkoholista, hogy segítségre van szüksége, addig úgyis ugyanez fog menni.
Iszik
Barátnőnél betelik a pohár, választás elé állítja, amit úgyse tart be, mert eddig se tette
Pasi leáll egy kis időre
Barátnő megnyugszik, és hamisan azt hiszi, hogy miatta megváltozzik, és hogy a pasi mennyire szereti
Pasi újra iszogatni kezd, de csak szép óvatosan
Barátnő nem lép, pasi rájön, hogy hamisan "zsarolták"
Pasi inni kezd
Iszik
Barátnőnél betelik a pohár, választás...
És ez így megy...napokig,hetekig,hónapokig,évekig, mígnem a nő rájön, hogy úgyse tud mit tenni, ott nem hagyja. Sajnálja stb. stb., rosszabb esetben más is hozzáköti. És szépen lassan együtt leépülnek.

summerstorm 2011.01.14. 12:35:12

@Dr. Jula Watson:

na :)
nem írni ám belőlem posztot holnapra:DDD

@Kósza:

fúúj de kis undi vagy :P
(:)))))) )

deflorator 2011.01.14. 12:36:08

Ha valaki heti rendszerességgel iszik, az már gyanús. Hagyd ott, talán tanul belőle.

fumerin 2011.01.14. 12:37:06

@mooon:): :)))
Ma asztalon fogok táncolni!
Összegyűjtöttem az árát, ha leszakadna:DDD

2011.01.14. 12:38:34

@Bundabandi:
Minden függőség kiindulópontja lelki probléma. Viszont a függőség kialakulásában nagyrészt hozzájátszik az is, hogy a környezet hogyan tolerálja a függőséget. Ha a családja nem tolerálná - és láthatóan anyuci-apuci elfogadja - akkor tennének azirányba valamit, hogy a fiuk ne legyen alkoholista. A család nem segít. A posztíró már rég elb-ta azzal, hogy nem lépett az első leszokás-visszaszokás után. A pasinak segítség kell, ha nem kér meg van lőve.

deflorator 2011.01.14. 12:38:35

@Bundabandi: Nem csak kompenzálásból lehet inni, hanem például megszokásból. Elég rossz berögződés, hiszen így kevesebb pénze marad kábítószerre.

pontypofájú mókusgalamb 2011.01.14. 12:39:13

Kedves Anita!

nem szoktam itt kommentelni, de most muszáj. Addig dobd ki a fazont, amíg tudod!!! tapasztalatból mondom, hogy menekülj! Ha nem lépsz időben, még a házat a fejed felől is elissza majd, beszoktatja oda a lecsúszott haverjait (aki előbb utóbb fel fognak tűnni), ellopja a cuccaidat, fűt-fát ígér, rossz esetben pedig agresszívvá válik. Ettől akarsz gyereket majd? Lépj időben!!

35N

2011.01.14. 12:42:04

@Caddy:
Ki tud egy olyan emberrel együtt élni aki iszik? Max olyan akinek ugyanúgy megvan a lelki deffektje.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 12:42:23

@mooon:): Szerencséd, hogy én nem írok posztokat :) Én csak a kommentjeimmel segítem bértollnokokat :)

@Zsu0805: A család pont ezért van, hogy segítse támogassa, ápolja, stb. Ha a csaj nem akar a probléma megoldásában tevékenyen részt venni, Egyszerűbb egy szociális munkásra hárítani, akkor tulajdonképpen nem tekinti magát családtagnak. Ha meg nem tekinti, akkor minek van a sráccal? Akkor tényleg az a legjobb, ha szedi a sátorfáját és odébbáll.
És persze ez nem zárja ki azt, hogy ha már ő tehetetlen, külső segítséget vegyenek igénybe.

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 12:42:49

@Madpapa: Ez viszont is igaz lehet: a fickó sem az álompasee kategória a nőnél, ha már felmerült az ultimátum gondolata benne. Viszont bizonyos tekintetben mindenképpen a saját szintje fölött van vagy két kategóriával, különben már rég elküldte volna, és nem tözsölgött volna vele egy teljes évig. Nem nehéz kitalálni: ha minden ujjára kapna 10 olyan Attilát, aki ráadásul még nem is alkesz és 2x annyi pénzt visz haza, már rég lasszózott volna egy olyat magának.

Összességében az ilyenek nagyjából megérdemlik egymást, szerintem.

dr. gernika 2011.01.14. 12:42:56

@Frigyesur: Söt, tögnöp vögrö mögnözte öz ölsö ögözö SW öpözödöt, ömön sökörölt szörököznöö. Bör ölög rötrö-nyömö, dö lögölöbb vöccös.

summerstorm 2011.01.14. 12:43:03

@fumerin:

enyhén konstrukció hibás kell legyen, ha alattad leszakad..
szerintem nyugodtan elihatod azt a pénzt :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 12:44:41

@Zsu0805: Hány fiatalkorú szokott rá a cigire, akinek nagyon is tiltották ezt a szülei?

fumerin 2011.01.14. 12:45:21

@mooon:): Igyexem:) Bár a sör nem olyan drága ;)

2011.01.14. 12:45:52

Nem azzal van a gond, hogy megissza a napi pohár borát az ebédhez, vagy az esti sörét.
Nem azzal van a gond, hogy hétvégén megiszik 2-3 sört a haverokkal, elmegyk bulizni és iszogat.
Azzal van a gond, hogy ha ki kell hagynia pár ilyen alkalmat már azon jár az agya, hogy ezeket kihagyta, vagy hogy nem tudja kihagyni ezeket az alkalmakat, és mindenféle mentséget keres arra, hogy mégis megihassa.

fumerin 2011.01.14. 12:47:39

@Dr. Jula Watson: Apám-anyám cigiztek. Utáltam...
Majd függő lettem.
Nem tiltották, de előttük nem lehetett, csak kivételes alkalmakkor (18 év után).
Inni egyik sem ivott napi rendszerességgel. Anyám soha, apám max. hétvégén vagy ünnepkor.
Mindenképp meghatározó a modell!
:DDD

fumerin 2011.01.14. 12:48:41

@Dr. Jula Watson: A lóf@szt érdekli, hogy mennyibe kerül! Megiszok este 3-4 kicsi Hejncit és be vagyok rúgva:DDD

summerstorm 2011.01.14. 12:51:22

juhééééj :)
a horoszkópom szerint én leszek a tábortűz :DDD

A Mars keringési ideje két év, ezért is van nagy jelentősége annak, hogy szombaton este belép a Vízöntő jelébe. Legutóbb két éve tartózkodott itt, és legközelebb két év múlva fog. Most egészen február 22-ig lesz „nálad”. A Mars az aktivitás, az energia, a célok, és azok megvalósításához szükséges elszántság szimbóluma. Ez most mind-mind a tied lesz. Hihetetlenül energikus leszel, olyan, mint egy erőmű. De vigyázz, mert jóból is megárt a sok! Ugyanis a Mars türelmetlenné, agresszívvá és erőszakossá is tehet – ezek a kerülendő tulajdonságok. Ezen a hétvégén azt fogod tapasztalni, hogy az emberek úgy gyűlnek köréd, mint egy tábortűz köré. Mindezt azért, mert jó a közeledben lenni.

2011.01.14. 12:53:06

@Dr. Jula Watson:
A családja nem támogatja a srácot. Legalábbis anyja-apja nem. Úgy igencsak nehéz, hogy egyik oldalról ezt hallja, másikról azt.
A család segíthet, és ez is a dolga, hogy mellette álljon, de kell egy külső ember, aki segít. Hogy miért? Mert azt nem befolyásolják az érzelmei. Az emberek nagy részét az érzelmei befolyásolják.
A szociális munkába bevonják a családot, mert a család támasz lehet, de attól függetlenül a célokat a függő és a szoc. munkás együtt hozzák meg. A családtag nem lehet családtag és szociális munkás is egyszemélyben.
Viszont itt a srác be se ismeri, hogy gondjai vannak. A családja se. Akkor miről beszélünk? A csaj már elmondta neki nem 1x, hogy ez gond. A család támogatja a srác ivászatát. A srác nem ismeri be. A csaj meddig akarja ezt játszani?

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 12:53:54

@fumerin: Persze, de ez már vérmérséklettől függ, hogy melyik irányba. :) Én annyira rühelltem a füstöt, meg a szagát, hogy azóta is, még a gondolatától is rosszul vagyok, hogy azt a gusztustalan valamit a szám közeléhez tegyem. :) Sőt, még a dobozt sem fogom meg. :) Pedig nekem nem tiltották, sőt, mikor kiakadtam, mondták, meglátom majd, hogy én is...

fumerin 2011.01.14. 12:53:54

@mooon:): Ha melegre vágyom...öööö....kereshetlek?
:DDDD

2011.01.14. 12:55:49

@Dr. Jula Watson:
Most ez a dohányzós dolog hogy jön ide? Most beszéljünk a tiltott dolog csábító erejéről és a csoportnyomásról?

fumerin 2011.01.14. 12:55:54

@Dr. Jula Watson: Anyám 30 év után letette. Most nem hiszem, hogy befolyásolja a döntésemet:)
Én szívom, mert szeretem, és nem lelki okokra fogok itt hivatkozni, hanem mert szenvedélyem és eszem ágában sincs megválni tőle.
Nem akaratgyenge vagyok, hanem akaraterős!
Akarom szíííni:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 12:58:32

@fumerin:

Nekem spec stressztűréshez kell. Anélkül olyan orbitális fasz vagyok, hogy mások a közelemben felkötik magukat.

fumerin 2011.01.14. 12:58:46

@Dr. Jula Watson: Azhááá!
Már remeg a kezem, hogy estére mennyit kell főznöm azért a pár sörért ;)

fumerin 2011.01.14. 13:01:46

@Kedves Nard: Én azért szívom, mert szeretem.
Volt, hogy nem szívtam, de az nem magam miatt történt.
Önszántamból szívom, mert nem érzem, hogy akarnék változtatni.
És soha nem akartam kifogást és mentséget keresni, mert az csak önámítás lett volna.
Szenvedélybeteg vagyok, de a környezetemet kímélem a passzív részvételtől is, és igyekszem korlátozni a mennyiséget.
Nem szép a dohányos nő!

fumerin 2011.01.14. 13:03:56

@mooon:): Jó, hívlak és kósza irigyen kukkolhat :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 13:04:06

@Zsu0805: "Mért kellene a csajnak játszania a szociális munkás szerepét? A családtag max támogathatja, de nehogy már ő állítson fel neki célokat, mert az a szociális munkás feladata. "
Erre írtam. Márpedig az első kör mindig a család. Mint fentebb is írtam, ha így nem megy, akkor kell a külső segítség. Mert ez a pár mondatod éppenhogy a felelősség lerázásának hatott.

"Viszont a függőség kialakulásában nagyrészt hozzájátszik az is, hogy a környezet hogyan tolerálja a függőséget. Ha a családja nem tolerálná - és láthatóan anyuci-apuci elfogadja - akkor tennének azirányba valamit, hogy a fiuk ne legyen alkoholista. A család nem segít" A cigaretta éppoly függőség, mint az alkohol.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 13:06:27

@Zsu0805: Na pont ezt mondtam én is az elején.

2011.01.14. 13:16:15

@Dr. Jula Watson:
Üljön le akkor vele még egyszer a csaj. Kérdezzen rá, hogy alkoholistának érzi e magát a srác. Hogy nem gondolja e, hogy ez a mennyiségű italozgatás probléma? Üljön le még egyszer a szülőkkel, mondja el nekik még egyszer, hogy a fiuk túl sokat iszik. Szoljon apucinak, hogy ne hozzon több piát. De ha semmi sem változik még ezután se (rövidtávú megoldásnak nincs értelme), akkor igenis rázza le magáról a felelősséget és szedje össze a srác cokmókját és dobja ki az ajtó elé. Húzzon vissza a srác a szüleihez, mert így a csaj csak a saját életét teszi tönkre. Ameddig a srác nem ismeri be, hogy alkoholista addig a szociális munkás nem fog segíteni. És a "jajj nem is iszik a kicsi fiam" kijelentéseket a szociális munkás 2 perc alatt szétcincálja.

Környezetet írtam, nem családot. A környezet nem csak a családból áll. A szülők tilthatják az alkoholizmust-dohányzást-drogozást, ha a gyerek haveri-baráti társasága meg épp az ellenkezőjét mondja. Ezesetben a család a nem toleráló oldal, a haverok a toleráló oldal. A poszt esetében meg a család a toleráló és a posztíró a nem.

fumerin 2011.01.14. 13:18:31

@Zsu0805: Örülök, hogy hiszel még!

Már egyszer leültek, és átbeszélték.
A srác megint iszik.

Nincs több lehetőség, vagy a csajnak nagyon sokba fog kerülni a tanulópénz!!!

Kósza 2011.01.14. 13:19:23

@fumerin: szerintem feltalálnám magamat! :)

summerstorm 2011.01.14. 13:20:51

@fumerin:

összeölelkezve énekelünk (ergo akkor melegítelek is :D??) és azt majd jól nézheti a Kósza?
mondjuk szerintem az se lesz rossz műsor :DD

fumerin 2011.01.14. 13:22:29

@Kósza: Szerintem bízom benned ;)
@mooon:): Nekem így is OK, de a mi kószánk attól nem lenne beljebb;)

Joe69 2011.01.14. 13:25:12

Ez az az eset, amikor azt mondom, hogy egy csaj 24 évesen túl fiatal ahhoz, hogy a saját kéglijében, koszttal-kvártéllyal tartson egy alkesz pasit, aki valszeg az is marad, másrészt nem is viszi semmire. Ha 44 éves lenne, megérteném. Így viszont kukázza. Talál bármikor normálisabbat. Ha másért nem is, a házért biztosan..

fumerin 2011.01.14. 13:26:09

@Joe69: 24...
A legjobb kor!
Ugyehogyugyugye?
:DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 13:27:13

@Zsu0805: Így a környezetes dolog rendben van. Figyelmetlenül olvastam. :)

Az ilyen segítéseknél az a kérdés, hol van az a pont, ameddig nem fontosabb a saját egoja, mint a szerelme. A posztban bedig szerelemről szerintem nem nagyon beszélhetünk, és egyik sem boldog sehogy sem, úgyhogy nekik jobb ha egyik erre, másik arra. Teljesen függetlenül az ivászat mennyiségétől.

2011.01.14. 13:27:24

@fumerin:
Én nem hiszek. "Mert ez a pár mondatod éppenhogy a felelősség lerázásának hatott." Erre reagáltam.
Ugyanaz lesz a kimenetel ami eddig volt. Leáll 1-2 hétre, aztán újra inni kezd. Először csak suttyomban, hogy a csaj rájöjjön iszogat, de mivel a csaj nem szól semmit, ezért megint jön az ivás. Nem lépett eddig a csaj, a csávo megtanulta, hogy ez a körfolyamat játszódik köztük. De ha a cssajnak úgy jó játsza el még 1x ugyanezt. Bár hozzáteszem, szerintem nem 1x fogja még eljátszani, hanem számtalanszor. Ha elsőre nem lépett akkor hiába osszuk itt az észt, úgyse tesz majd semmit. Hasonló a hasonlót vonzza. Gyenge a gyengét. A srác gyenge lelkileg (függőség is a jele) a csaj is gyenge, mert eddig is elviselte a függőségét, és ezután is elfogja. Ha erős lenne már lépett volna, de jobb egy szar kapcsoalt, amibe tudja, hogy egy alkoholistával él együtt mint egyedül maradni.

summerstorm 2011.01.14. 13:28:03

@fumerin:

:DD

@Joe69:

wow.
rövid, tömör, velős.

@Kósza:
na majd jól a kezedre csapunk :P

Dökvín 2011.01.14. 13:28:11

@fumerin: Igazad van! :) Viszont mi a helyzet, amikor alkesz Attila is mondjuk ugyanezt dobja be válaszul Anita szemöldökréáncolására? Alkohol meg cigi is káros önmaga meg akár mások egészségére, Attilát ugyanúgy leszedálja a nikotin mint Nardot... valójában mi a különbség?

Dökvín 2011.01.14. 13:29:05

@catyca: *Jav: Attilát ugyanúgy leszedálja az írottak alapján a pia mint Nardot a nikotin

2011.01.14. 13:29:59

@Dr. Jula Watson:
Nah pont ez az, hogy a csaj lépjen mielőbb.

Joe69 2011.01.14. 13:30:22

Én nem vagyok alkesz, már ha jól értem a célozgatásokat, és vittem is valamire:))))

fumerin 2011.01.14. 13:33:49

@catyca: Semmi!
A cigitől nem módosul a tudatom, de részegen még nem hoztam reális döntést!
Nem mindegy, hogy a szopott f@sz melyik végén áll az ember!
:D
@mooon:): Szegény kósza, most miért vernénk a kezét(miért a kezét???) :DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.14. 13:33:52

@catyca:

Ja, de én nem is bolti eladó fityfasz vagyok.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 13:34:33

@Zsu0805: de nem a feltételezett alkoholizmus miatt kell lépni, hanem azért, mert ez egyiknek se jó. Lehet épp a csaj miatt iszik a srác.

Dökvín 2011.01.14. 13:39:17

@Kedves Nard: Nyilván nem :) nem is a háttérről hanem a cucc által kiváltott hatásról volt szó

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 13:39:25

Azt hiszem, én a saját függőségemről nem mondanék le soha :))

Dökvín 2011.01.14. 13:39:45

@fumerin: Na az tényleg nagyon nem mind1! ;)

Dökvín 2011.01.14. 13:41:02

@fumerin: Amúgy az attól függ, milyen cigi... :D Na jóóóól van! Nem is gondolnék rólad ilyesmit persze :)

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 13:41:13

@Zsu0805: "Szoljon apucinak, hogy ne hozzon több piát."

Ezzel aztán apuci előtt is rögtön nyilvánvalóvá válna, ki viseli a kalapot otthon. Majd biztos a lány fogja megszabni, a srác mit kaphat a fatertól és mit nem. Még ha a felesége lenne, vagy valami.. total domination. Szerintem Attilának eleve az a fő problémája, hogy vendég a háznál, és ezzel a húzással a posztíró csak olajat öntene a tűzre. Persze ebből is látszik (ahogy a lány is észrevette: "Mióta összeköltöztünk arra figyeltem fel, hogy egyre többet iszik."), hogy a komolyabb szintű piálás csak hozadéka az együttélésnek: az elmúlt évben tudatosult benne, hogy a jelenlegi fizetését alapul véve nemhogy a saját otthon megteremtése necces, de ötről a hatra jutni sem egyszerű feladat a közeljövőben. A sivár jövőkép ellen kétféleképp küzdhet: bánatát italba fojtja, vagy dalban mondja el. Énekelni nem tud.

Sajnos vagy nem sajnos ennek a sztorinak pia nélkül is ugyanaz lenne a vége: esztétikailag a srác, anyagilag a lány javára van szintkülönbség. Amint talál egy másik fazont, aki "megüti a szintet", és kicsit többet tesz le az asztalra, Attila mindenképp kukázva lesz. Sör, bor, pálesz ide vagy oda.

Joe69 2011.01.14. 13:43:09

Eszembe jutott egy fontos gyakorlati argumentum: a házzal, kerttel rendelkező csajoknál alapvető fontosságú egy férfi a háznál, aki ingyen, egy kis szexért vagy annak ígéretéért ("ezermester pasi") rendben tartja a kertet, nyírja a füvet, megjavítja a kapuzárat, stb.stb. Lehet, hogy erre még jó a pasi, amikor épp nem merevrészeg, ezért válik meg tőle nehezen.

fumerin 2011.01.14. 13:43:14

@catyca: Nem szívom el a focipályát és a csíkokat sem:DDD
Nekem a nikotin a függőségem, meg aaaaa...ami minden nőnek ;)

2011.01.14. 13:49:18

@Dr. Jula Watson:
Azt kéne tudni, hogy a csaj előtt is ivott-e, milyen rendszeresen stb. Szerintem pont az alkoholizmus miatt kell szakítani, hisz alkoholistával csak bolond ember tervez jövőt. Az alkoholista szemszögéből ne úgy nézd, hogy veszekednek e vele, hogy megkapja e azt a nőtől amit akar, hanem abból a szempontból nézd, hogy megvan e minden ahhoz, hogy a függőségét és a litszükségleteit kielégítse. Van tető a feje feltt? Persze hogy van, hisz a nő a feje felé tette. Van kaja a tányérjában? Van, hisz ha a saját pénzét el is issza a csaj keres és az orra alá teszi. A függő számára nem a harmonikusan jól működő kapcsolat a lényeg, hanem az, hogy a függősége megmaradhasson és a létszükségleteit kielégíthesse. Viszont ha csak a kettő marad, akkor is előbbrevaló a függőség, mint a létszükséglet.

Kósza 2011.01.14. 13:49:21

@fumerin: nna mi van, akkor mégis van sárkány? :)

fumerin 2011.01.14. 13:54:14

@Kósza: A legjobb nőt is unja valaki...
És én még a jóba sem férek bele ;)

Kósza 2011.01.14. 13:54:32

@Zsu0805: hacsak nem kapcsolatfüggő a csaj, mert akkor minden gömbölyű! :)

2011.01.14. 13:55:32

@Father Justice ♋:
Ha apuci nem fogja fel, hogy ez a fia érdeke és nem azért ne hozzon piát, mert a csaj viseli a nadrágot, akkor apuci egy jó nagy segg. Ha hozni akar valamit hozzon inkább valami finom kaját, ne piát. :)
Ebből a ház-fizetés kérdésből a férfiak általában akkora problémát csinálnak.

2011.01.14. 13:56:13

@Kósza:
Fent írtam, hogy a csaj is gyenge és jobb egy alkoholista mellett, mint egyedül. :)

Joe69 2011.01.14. 13:57:51

"Ebből a ház-fizetés kérdésből a férfiak általában akkora problémát csinálnak."

A férfiak ??????:))))))

Dökvín 2011.01.14. 14:00:56

@Joe69: Bezonyám, kábé akkora para náluk mint a farokméret!

fumerin 2011.01.14. 14:02:12

@catyca: Farokméret?
Az mihez számít?
jóvannaértetlenkedemegykicsit:DDD

Joe69 2011.01.14. 14:04:08

@catyca:
Abból a szempontból biztos, hogy sokan tudják, mi kell a csajoknak valójában..a sok lóvé meg a szép nagy kégli mindent visz, leszarják a csajok a farokméretet ilyenkor:))

Dökvín 2011.01.14. 14:04:48

Párommal már 3 éve az én lakásomban lakunk (praktikus okokból, mivel ez a nagyobb, az övé addig ki van adva, azt adja bele a rezsibe), de nem múlik el úgy vita hogy ne vágja a fejemhez, ő itt vendégnek érzi magát csak... Na nem mintha valaha is mondtam vagy akár éreztettem volna vele ilyesmit, pláne hogy én sem vendégnek érzem őt odahaza. S látod, Joe, mégis :)

Dökvín 2011.01.14. 14:06:17

@Joe69: szegénykém, mindig elszomorodom, mikor ilyeneket írsz, hogy téged milyen csajokkal hozhatott össze eddig a sors... :)

Kósza 2011.01.14. 14:07:31

@fumerin: @Zsu0805: Tapasztalataim szerint a ház-, fizetés-, farokméret nem számít!
Ha elég nagy.

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 14:08:21

@Zsu0805: A problémát ilyenkor nem csinálják, hiszen már adott. Amelyik férfinak valamivel több esze van egy gombánál, pontosan átlátja a helyzetet: a szerelem mindig elmúlik, és hogy azután ki osztja a lapokat, nemcsak attól függ, melyik fél mennyire kemény (ahogy tévesen mondani szokták, "mennyire erős jellem"), hanem attól is, hogy kinek milyen kártyák vannak a kezében. Szembe kell nézni a szikár tényekkel: nem lehet úgy egyenrangú párkapcsolatot kialakítani, hogy a férfi jóval rosszabbul áll anyagilag, és nincs is komoly kilátás arra, hogy ez megváltozzon. Onnantól kezdve mindig kérdéses lesz, mikor lesz lecserélve egy jobbra. (Egy 24 éves nőnél például: jobb apa-alapanyagra.) Vagy behódolhat és naponta tízszer megköszönheti, hogy engedelmes pincsiként élhet az időközben sárkánnyá változó nő házában, valamint gondoskodhat a hejjespasee révén a "családba" kerülő magról. Ez is egy alternatíva, de nem mindenkinek.

fumerin 2011.01.14. 14:08:31

@Kósza: Ugye ez vonatkozhat egy átlag nőre...
És az átlagon alulira?
:D

Joe69 2011.01.14. 14:10:08

@catyca:
Ez van. Én nem is adom ki a saját kéglimet, pedig volt nagyházas csajom, aki erre bíztatott.

Dökvín 2011.01.14. 14:10:26

@Kósza: Inkább azt mondanám, egyezzenek az igények/méretek :) Rosszul lennék egy putriban is, de egy 8000 hektáros birtok közepén elterülő kastélyban sem találnám a helyem, azt meg nem is tudom, mikorp...től vagy gigaszerszámtól rémülnék-e meg jobban :D Azt hiszem, mindkettőtől! ;) Arany középúúúúúút!

Kósza 2011.01.14. 14:10:34

@fumerin: mi ez az erőltetett alulpozicionálási rohamod?

Dökvín 2011.01.14. 14:12:48

@Joe69: Én ugyan nem bíztattam semmire. Egyszer áthívott nyári szünetre magához (nem diáklány, tanár voltam), aztán őszre úgy megtetszett neki az együttlakás, hogy ő kért, folytassuk ugyanezt nagyobb terepen, ha nincs kifogásom ellene. Nem volt :)

Joe69 2011.01.14. 14:14:16

@catyca:
@Joe69: szegénykém, mindig elszomorodom, mikor ilyeneket írsz, hogy téged milyen csajokkal hozhatott össze eddig a sors... :)

:)))) Nem csak engem:)) Nem csak a saját kárán tanul az emberfia és lánya. Amúgy kedvenc szinglicsajaim pasigyalázása ugyanilyen alapokon megy, csak hatványozottan.

Joe69 2011.01.14. 14:17:31

Egyszer áthívott nyári szünetre magához (nem diáklány, tanár voltam), aztán őszre úgy megtetszett neki az együttlakás, hogy ő kért, folytassuk ugyanezt nagyobb terepen, ha nincs kifogásom ellene. Nem volt :)

Világos. Az ő lakása amortizációja bőven megtérül, a tiéd meg...:))) Ügyes:))

2011.01.14. 14:17:39

@catyca:
Pont ez az, hogy ha a csajnál laknak, vagy a csaj többet keres, akkor a pasi emiatt rosszul érzi magát.

Dökvín 2011.01.14. 14:17:47

@Joe69: Nos, tagadhatatlan, létezik egy ilyen réteg is. Meg egy olyan is, aki direkt ezt igényli! Zsák a foltját :)

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 14:18:05

@Joe69: Amikor azt mondják, téged szörnyű emberekkel hozhatott össze a sors, azt próbálják sugallni: a többség - közöttük értelemszerűen az is, aki mondja - egyáltalán nem ilyen, csak "te keresgélsz rossz helyen". Holott a francokat, elég csak nyitott szemmel járni a világban. Én is azt mondom, mások hibáiból sokkal praktikusabb tanulni. És többnyire szórakoztatóbb is. :)

Dökvín 2011.01.14. 14:19:42

@Zsu0805: Igen, sajnos ez van tényleg. Bár a mi esetünkben én lakásomban lakunk, de neki is van egy (igaz, kisebb), és még a fizuja is magasabb mint nekem. S mégis előkerül ez a problem újra meg újra. Férfi önérzetességi defektus lehet ez.

Kósza 2011.01.14. 14:20:28

@Joe69: te matekból buktál, ugye?

2011.01.14. 14:23:02

@Father Justice ♋:
Az ideális az lenne, ha építenének közösen egy házat, amibe fifti-fifti beszállnak. Ám gondoljunk abba is bele, hogy válásnál minden feleződik. Viszont mi van ha az egyiknek már van háza (örökölt-szerzett ház), adja el azért, hogy közöset építsen a másikkal? Pl. ott van barátnőm. Ikerházba lakik a szüleivel. Adja el az ikerház felét (közös kert) azért, hogy a pasival közöset építhessen? Vagy becsültesse fel a házat és fizettesse ki a pasival a házat? Ha elválnak akkor adja el a házat és osztozzon a pasival?

Dökvín 2011.01.14. 14:23:53

@Father Justice ♋: Á, láttam én már mindenfélét, elhiheted :) Én ugyan valóban nem sorolnám magam Joe69 pénzesőre áhítozó kis ribizliveteményesébe, viszont egyáltalán nem tagadom annak létezését, pár tagjához már nekem is volt szerencsém. Ám: nem csak az az 1 típus létezik, Joe mindenféle széleskörű tapasztalataiból eredeztetett általánosítása ellenére sem :)

2011.01.14. 14:24:31

@catyca:
Önértékelési probléma?

Kósza 2011.01.14. 14:24:50

@Zsu0805: szülőkkel ikerházban lakni eleve vesztes történet!

2011.01.14. 14:25:29

@Zsu0805:
Mármint a ház felét.

Dökvín 2011.01.14. 14:28:49

@catyca: pfff, ez a komment mehetne a modorosblogra :D így sikeredett

fumerin 2011.01.14. 14:29:55

@catyca: Ha modorosba akarsz kerülni ügyelned kell a nagybetűűűkre is!
:DDD

Kósza 2011.01.14. 14:31:55

@Joe69:
Katica:"Párommal már 3 éve az én lakásomban lakunk (praktikus okokból, mivel ez a nagyobb, az övé addig ki van adva, azt adja bele a rezsibe"

Józsi:"Világos. Az ő lakása amortizációja bőven megtérül"

Ha a lakás bérleti díját beadja KAtica lakásrezsijébe, akkor miből térül meg a fickó lákásának amortizációja?

Kósza 2011.01.14. 14:33:13

@Zsu0805:
adja el,... önmaga miatt, a saját jövője miatt, függetlenül bármilyen pasitól.

Dökvín 2011.01.14. 14:33:20

@fumerin: Ugggyan, ez egy kommentfolyam egy blog alján :) Akárcsak a chatben, itt is jóval lazábbak az ilyesféle szabályok. Szakdogában, dolgozatban, hivatalos levélben valóban nem kezdek mondatot kis betűvel, nem írok rövidítést sem, itt viszont nem számít hibának. Hidd el nekem, magyar tanár is vagyok! ;)

Dökvín 2011.01.14. 14:35:22

@fumerin: @catyca: A modoros viszont lehet van annyira modoros, hogy tényleg nem tolerálná, ezt buktam :D

deflorator 2011.01.14. 14:35:56

Ez a lakás kérdés szerintem túlzás. Ha egy nő szerelmes, bármire rá lehet venni. Ahogy egy férfit is.

Dökvín 2011.01.14. 14:36:39

@Kósza: És catyca lakásának amortizálása a srác plusz két cicája által? :D Na ugye. Amúgy szerinted az lenne az igazságos, ha nálam lakna, de én egyedül fizetném a k...magas panelrezsit, összes számlát, bevásárlást? Ugye hogy nem! :)

Dökvín 2011.01.14. 14:38:37

@Kósza: Amúgy meg a fickó lakásának amortizációja az albérlő által érte előre leadott kaucióból térül meg, ofkorsz.

fumerin 2011.01.14. 14:39:33

@catyca: Magyartanár...ugye nincs ribancrendszámod?
Mert különben beazonosítalak:D

deflorator 2011.01.14. 14:40:13

@catyca: A tényeket lehet többféleképpen interpretálni. A férfi keresete nagyon is sokat számít családalapításnál, hiszen gyerekszülés után valószínűleg neki kell eltartani a családot. Anyagiasnak akkor bélyegeznék egy lányt, ha a családot eltartani képes férfiakat folyamatosan cserélgeti még gazdagabbra. Ha egy kilátástalan sorsú férfit cserél le, az pusztán józan ész.

Dökvín 2011.01.14. 14:40:25

@catyca: Na akkor érezhetné magát "csak vendégnek" amúgy!

Kósza 2011.01.14. 14:41:26

@catyca: macskái vannak a pasidnak? Nebassz, kivel élsz te együtt, Csokival? :)

Rebelde 2011.01.14. 14:43:26

nagyon anyagiasak vagytok, gáz:)
ha valaki ad az ne hánytorgasson, egyenrangú kapcsoltban ilyen nem jön elő sosem, ebben biztos vagyok

ha az egyik csóró és a másik meg nem és így kezdenek bele, akkor ne rinyáljanak,hogy ő semmit én meg sokat adok bele
de ahogy látom azonos anyagi szinten lévő felek is a pénznél lyukadnak ki problémakeresés gyanánt, pedig akkor ott bizony nem ez a fő probléma max a 10.

Dökvín 2011.01.14. 14:44:13

@deflorator: Így is van ez objektíven nézve, és ha csak a túlélőösztön hajtana és semmi más, nyilván ez lenne a kapcsolatra motiváló. Azonban mivel nem puszta ösztönlények vagyunk (legalábbis nem mind), nem állatok, hanem emberek, az ösztöneinken túl vannak pl. érzelmeink is, és engem pl. azért ezek is vezérelnek. Akit pusztán az anyagi biztonság, azt nevezzük ribizlinek. Vagy szó szerint egy ÁLLATnak :D

Dökvín 2011.01.14. 14:46:05

@Kósza: Mi bizony macsekpártiak vagyunk :) Bár asszem az avatarom alapján ez kevéssé meglepő! :D A másik megoldás a kép alapján az lett volna, hogy alkesz vagyok, mert ez eredetileg valamelyik bormárka logója, de nem, nem ez a pörfikt szolúsön :)

deflorator 2011.01.14. 14:47:37

@catyca: Nos, ha valaki olyan férfival él együtt, aki képtelen eltartani, az vagy ostoba, vagy csúnya. Felejtős.

Kósza 2011.01.14. 14:47:55

@Rebelde: én nem vagyok anyagias, nálam az a rend, hogy a házzal kapcsolatos minden kiadást én fizetek, a bejárónőt is, amit nálam eszünk-iszunk, azt én vásárom meg. Akinek nem tetszik, már csomagolhat is! :)

fumerin 2011.01.14. 14:50:29

@Kósza: Mikor mehetek?
Csábító ajánlat :DDDD

Dökvín 2011.01.14. 14:52:21

@deflorator: Ezt gondolom nem ránk írtad, mert itt legkevésbé sem ez a helyzet. Nyilván nem bújnék én sem nondjuk egy csöves mellé a híd alá, csak mer' olyan széééép a szemeee, meg úgy megszerettem. Az ember jobb esetben kb a saját szintjéből választ, mert elsősorban azokkal érintkezik. Én pl. aránylag kevés csövest és milliomost ismerek, ez van, ami marad, abból merítek :D Ha meg feltételeznéd, hogy ronda vagyok, hát küldök képet, aztán döntsd el magad ;)

Kósza 2011.01.14. 14:53:14

@Rebelde: nem olyan nagy öröm ez, mert így mindig nekem kell csomagolni! :)

Joe69 2011.01.14. 14:57:24

@Kósza:
Az a bérleti díj nagyságától meg a lakásrezsi nagyságától függ. A pasi lakásának bérleti díja jóval nagyobb lehet, mint az, amennyit belead a csaj lakásrezsijébe (REZSIJÉBE !), főleg, ha esetleg nem is az egészbe. Persze fizethet albérleti díjat is a csajnak (catyca?) , akkor akár egál is lehetne elvileg, de ezt nem hiszem, pontosabban nyilván természetben teszi:). Vagyis a pasi biztos keres az ügyön anyagilag, igaz, költheti a szerelmére, a családra is. De azért nyerhet rajta bőven annyit, hogyha neadjisten vége a lamúrnak, kirakja az albérlőit (ez lehet a necces része a dolognak), és felújítja a lakását. A csaj meg teheti ezt az adózott jövedelméből. Persze az alapfeltételezésem az, hogy nem házasokról van szó, de akár lehetne is, meg lehet a csajnak luxuskéglije is luxusrezsivel, meg a csaj is lehet luxus. Remélem, elég részletes voltam.

fumerin 2011.01.14. 14:58:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Rossz kérdés!

Hát hol jártál te iskola helyett!

:D

deflorator 2011.01.14. 14:58:35

@catyca: Dehogy gondolom. Persze fehérneműs képet küldhetsz, szívesen megnézem :-)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:01:04

@fumerin: azt nem kérdezem, mert tudom, de ott nem voltak magyartanárok!:D:D

Kósza 2011.01.14. 15:03:12

@Joe69: értő olvasás elégtelen.
Katica leírása szerint a teljes bérleti díjat leadja neki a faszi, rezsi hozzájárulásként. Amortizációra marad a kaució, az meg tudjuk mit ér. De ne rugózzunk ezen tovább!

fumerin 2011.01.14. 15:05:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azóta már sikerült megismernem egyet-kettőt!
:DDD

Dökvín 2011.01.14. 15:05:37

@fumerin: Ribancrendszám! :D Barney's terms are simply legen...dary!!! ;) Nem, nekem "sajnos" nincs olyanom :) Ahhoz nagyon-nagyon be kéne nyomnom, hogy akaratom ellenére rámfirkáljanak bármit is! :D

fumerin 2011.01.14. 15:07:55

@catyca: Nem cumizunk, csak Freud okoskodik ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:12:05

Szerintem teljesen mindegy, hogy a nő, vagy a férfi lakásába költöznek, az egyik mindig birtokon belül lesz, és ha olyan a személyiségük, bizony a másik fejéhez lehet vágni, hogy "ha nem tetszik költözz el", és hogy "itt lébecolsz az én lakásomban".

fumerin 2011.01.14. 15:12:27

További szépeket, mennem kell alkoholizálni, mert a család hemzseg a bakoktól:DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:14:12

@Joe69: Miből gondolod, hogy akinek luxuslakása van, annak rendes adózott jövedelemből van? :DDDD

Dökvín 2011.01.14. 15:14:14

@Joe69: Kb egalban vagyunk ezzel a megoldással, a lakásba, háztartásba ugyan jóval kevesebbet ad bele, mint én, viszont a programokat leginkább ő(normál léptékű, nem aszpeni síparadicsomra és mauríciuszi nyaralásra kell gondolni). A lakás meg nem, de én hát természetesen hogy luxus vagyok :D:D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:14:45

@fumerin: Jó mulatást! Táncolj, énekelj az asztalon :)

fumerin 2011.01.14. 15:16:49

@Dr. Jula Watson: Azt csak azok után, hogy a kiskorúakat elküldtem az álommanókkal:D
Kösz:)

Dökvín 2011.01.14. 15:17:50

@Dr. Jula Watson: nem tudom, a luxus szó honnan került a sztoriba, ez már a továbbgondolás továbbgondolása, mert én panelt írtam :D a kettő elég ritkán fedi egymást... :)

Dökvín 2011.01.14. 15:18:25

@fumerin: Azért 15:18-kor még nem kell ágyba bújniuk, ugye? :D

Dökvín 2011.01.14. 15:19:12

@catyca: Mondjuk én pl bújnék oda már most is! :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:19:33

@fumerin: jó mulatást, magyartanárokat kerüld! :D:D

nosce 2011.01.14. 15:19:48

@Kósza:
"....övé addig ki van adva, azt adja bele a rezsibe"

Józsi:"Világos. Az ő lakása amortizációja bőven megtérül"

Ha a lakás bérleti díját beadja KAtica lakásrezsijébe, akkor miből térül meg a fickó lákásának amortizációja?"

Úgy hogy a bérleti díjban benne van a pasilakás amortizációja, és azt adja be míg Katica nettó pénzét és a rezsi meg nem tartalmazza az amortizációját...Szal Joenál a pont :)

nosce 2011.01.14. 15:21:34

@nosce: persze ez feltételezi h kb. felezik a rezsit....

Dökvín 2011.01.14. 15:24:10

@nosce: igen, a rezsit nagyjából felezzük

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:24:18

@catyca: ó, én csak az adózott pénz és a luxus közötti ritkán előforduló párhuzamra hívtam fel joe barátunk figyelmét.

@nosce: szerintem ez már túlbonyolítása a dolgoknak. :)

nosce 2011.01.14. 15:24:42

@Dr. Jula Watson:
kéne az asztalra egy rúd is :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:25:16

@catyca: láttam már ilyen hirdetést :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:26:25

@nosce: arról gondoskodjon a párja :) De ilyen esetben ahol egy van, akad rögtön több is :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:27:32

@catyca: a jelenlévők mindig kivételek, természetesen.:-)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:27:43

@catyca: :) Múltkor ezt olvastam: VIII. kerület, királyi negyedben
Na ez hol van? :D

nosce 2011.01.14. 15:28:13

@Dr. Jula Watson:
jah azt is mondhatjuk, adózott pénz és luxus oximoron :)

Dökvín 2011.01.14. 15:28:41

@Dr. Jula Watson: Több rúd vagy több pár? :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:29:48

@catyca: :) Múltkor ezt olvastam: VIII. kerület, palota negyedben
Na ez hol van? :D

@nosce: ahol ennyire filléreskedésre megy a kapcsolat, és mindent patikamérlegen mérnek, nem sok közös boldogság lehet szerintem. De lehet, csak én vagyok nem evilági, mert ha szeretek, akkor mindenben nagyvonalú vagyok.

Dökvín 2011.01.14. 15:30:17

@Dr. Jula Watson: a VIII. után nem volt ott a "század" szó? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:30:57

@nosce: úgy, úgy :)
és naív feltételezés. :)

@catyca: jó pár rúd :)

nosce 2011.01.14. 15:31:24

@catyca:
több rúd gondolom, tekintve h a zember barátai lesznek ott míg fumerin táncol :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:31:45

@nosce: úgy, úgy :)
és naív feltételezés. :)

@catyca: jó pár rúd :)

Dökvín 2011.01.14. 15:34:02

@Dr. Jula Watson: Így is van! Én már tegnap is megmondtam, nálunk nem szokás dekázgatni, akkor a külön töltött időre értettem, de az anyagiaknál is így van. Kb egálban legyünk, ne legyen extrém elcsúszás egyik oldalról sem, azt kész. Abból indult csak ki az egész, hogy megemlítettem, a lakáspara a férfiaknál igen is létező dolog :)

Kósza 2011.01.14. 15:34:54

@Dr. Jula Watson: A Palotanegyed Budapest VIII. kerületének része, amely a pesti belváros közvetlen folytatásaként a Nemzeti Múzeum mögött keleti irányban benépesült területet jelöli. Az Astoriától kiindulva a Rákóczi út, a Nagykörút, az Üllői út, a Kálvin tér és a Múzeum körút által határolt terület.

Dökvín 2011.01.14. 15:35:48

Közben rájöttem, hogy butaságot kérdeztem, hiszen összefügg: több pár = több rúd :D

Kósza 2011.01.14. 15:38:42

@Dr. Jula Watson: ilyen pontossággal én sem :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:40:10

@nosce: Megelőlegezted nekem? Mert ezt még nem mondtam szerintem :)

@catyca: igen, tegnap volt egy kis félreértés. És tudom, hogy ez létezik. De sajnos az is, ha jóval több pénze van, mint a nőnek. Mert az meg ugye egyfajta hatalmat éreztet velük a másikkal szemben. (hangsúlyozom általában, és a jelenlévők természetesen mindig kivételek)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:41:01

@Kósza: De legalább valemnnyivel előnyben voltál. Fel lehet nézni rád. :)

Kósza 2011.01.14. 15:42:44

@Dr. Jula Watson: igen, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a nyócker a nagykörúton kezdődik :)

Dökvín 2011.01.14. 15:43:50

@Dr. Jula Watson: Igen, ezek sajnos tipikus ütközési pontok, amikre sokan érzékenyek. Ezért jó, a a férfi és a nő is hasonló szinten van anyagilag, értelmileg, érzelmileg.

Dökvín 2011.01.14. 15:44:30

@catyca: kivéve azokat persze, akik direkt az alá-fölé rendeltséget igénylik egy kapcsolatban, mert azért az is előfordul :P

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:47:57

@Kósza: Azt tudom, hogy hol, meddig tart. Csak azt nem tudtam, van ilyen része is. Mármint amit így hívnak.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 15:49:38

@catyca: létezik az a helyzet, mikor kifejezetten élvezetes egy ilyen alá-fölérendeltség.:D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 15:50:33

@catyca: Így van, ebben nem működik az ellentétek vonzák egymást kitétel. :)

summerstorm 2011.01.14. 15:54:36

ez az ottlakás dolog olyankor igazán sarkos, mikor a pasinak nincs... az én exemnél pl ez volt a helyzet.
és a posztírónak annyit tennék hozzá, hogy valószínű állati kényelmes neki ott, nem kell anyunál apunál lakni, szal még arra is készülhet, hogy nagyon nehéz lesz kirakni a kedves szűrét.
télleg mindent összecsomagol, ajtó elé kirak kategória.

Dökvín 2011.01.14. 16:05:28

Látszik, hogy vége a munkaidőnek, mindenki szállingózik elfele :D Mondjuk hamarosan csatlakozom én is már!

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 16:09:34

@nosce: Te mi?

Kellemes hétvégét mindenkinek! Rohanok a dolgomra :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 16:10:07

@catyca: nekem kettőkor vége van :P

Dökvín 2011.01.14. 16:13:31

@Dr. Jula Watson: Mázlista! :) Kellemes 7végét!

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.14. 16:14:02

Mázlisták, nálam most kezd megbolondulni a péntek.:D
Kellemes hétvégét nektek!:-)

nosce 2011.01.14. 16:23:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
mitől bolondul meg a péntek, nem adtál neki enni ? :)

dr. gernika 2011.01.14. 16:59:10

@fumerin: Jaja szerintem is szemet vetett rá. :D

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:03:07

@nosce: :DDD Én meg azt hittem a második részéhez írtad, ezért nem értettem :) Megtisztelő :)

nosce 2011.01.14. 17:12:46

@Dr. Jula Watson:
kisdolog volt h ilyen gyorsan végeztél ? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:15:34

@nosce: Áh, ne is mondd. Elmentem, de aztán a szervezési zavar miatt lett még 1 órám :D

nosce 2011.01.14. 17:21:34

@Dr. Jula Watson:
akkor mégegyszer elmehetsz :), az meg jóóó :)

dr. gernika 2011.01.14. 17:23:52

@Joe69: Egyszerűen imádom olvasni, mikor a férfiak megfejtik a nőket.

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:24:57

@nosce: Ez legalább kényelmes és jól rákészült lehet. AZ előbb úgyis nagyon rohanósra vettem a figurát :)

Dr. Jula Watson 2011.01.14. 17:41:53

@nosce: újra és újra... :) egy kis csípőrázással :)

Most akkor neki is futok másodjára :) Újfent jó hétvégét :)

dr. gernika 2011.01.14. 17:47:32

@catyca: Ilyen már nekem is volt, vége is lett.

hajtűkanyar 2011.01.14. 18:36:30

Kedves kislány, dobd ki az illúziókat és csak akkor tartsd meg a fickót, ha sok éves kitartást, tűrést tudsz vállalni, mert aki már most piával oldja meg szórakozását, vagy azzal higítja a terheit, az később sem fog magától leállni. Sajnálja majd magát és szívja a véred.

hajtűkanyar 2011.01.14. 18:57:59

Kedves kislány, dobd ki az illúziókat és csak akkor tartsd meg a fickót, ha sok éves kitartást, tűrést tudsz vállalni, mert aki már most piával oldja meg szórakozását, vagy azzal higítja a terheit, az később sem fog magától leállni. Sajnálja majd magát és szívja a véred.

Father Justice (törölt) 2011.01.14. 19:38:52

@mooon:): "és a posztírónak annyit tennék hozzá, hogy valószínű állati kényelmes neki ott,"

Én is ezt mondom, részéről a kényelem dominál. De hogy a csaj részéről sincsenek komolyabb érzelmek a képben, az is fix:

"Szeretem őt, nem akarom elzavarni, de megteszem, ha nem mérsékli a piát."

Szóval hogy akarjam magának kifejezni.. ha tényleges érzelmek lennének jelen, az nem egy ilyen suta mondattal lenne letudva a végén, hanem az lenne a fókuszpontban. Egyszerűen jó neki, hogy van valaki, aki sunázza és ad valamennyit a rezsibe. Csak egyre kellemetlenebb, hogy egyre kevesebb az a valamennyi. Ennyi.

dr. gernika 2011.01.14. 19:39:05

@catyca: Ha igazán komolyan gondoljátok a kapcsolatot, szerintem vagy csináljatok a két lakásból egy közöst, vagy kérdezd meg, hogy mitől nem érezné magát vendégnek a te lakásodban, mert ez meg fogja mérgezni a viszonyotokat hosszútávon.

Vulgo 2011.01.14. 20:27:31

Kedves post iro, halotta e kutyabol nem lesz szalonna.
En a masik vegerol latom, hogy nekem mindig valahogy a "hulladek" nonemueket kell kifognom.

Abban biztos lehetsz, hogy nem mersekelni, hanem fokozni fogja, tehat johet a lapat.
Amennyiben meg hianyozna az a 15 centi, akkor arra tucatnyi jobb vallakozot lehet talalni.

Dökvín 2011.01.14. 20:30:55

@Drága IV gernika: Igen, ez a dilemma. Mert lassan időszerű lenne ez több szempontból is, viszont én még rágódom pár problémán. Nagyon-nagyon szeretem, de van 1-2 dolog, ami zavar vele kapcsolatban, ő meg egyelőre nem hajlandó sajnos felhagyni ezekkel. Ez ideig-óráig elmegy így, mert ezeket leszámítva nagyon klassz és tartalmas a kapcsolatunk (döbbenetes hobbi, sok-sok közös élmény időről időre, kirándulások, stb.), de nem vagyok benne biztos, hogy amennyiben nem hagy fel az említett bajos dolgokkal, hosszú távon is el bírnám viselni azokat. :( Nehéz eset a srác sajnos...

Dökvín 2011.01.14. 21:06:01

@Drága IV gernika: De igazából már tudom, mi lesz a döntésem, hogy mi kell legyen

Murderface 2011.01.14. 21:48:02

Kedves posztoló!

Ha nem bírod elviselni, ki kell baszni azonnal. Nem érdemes a lelkére beszélni, meg ultimátumokat adni, vagy magától változik meg, vagy sehogy.

Bejgli 2011.01.14. 22:07:20

menekülj. most. azonnal.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.15. 00:59:59

nemre szilveszter utani napokbn kisertem be egy itteni onfitarsunkat mentovel gyomorverzes miatta korhazba, a szerencsetlenje 8napig itta a tablettas bort. Az amerikaban elo baratnojenek csk annyit mondtam, gondolkodj bkker, ez egy alkoholista, a budos eleten meg nem valtozik, a het elejen bement egy anoni alkoholistak loubbjaba, irto happy volt es valtoztatni akart, mi megmondtukneki ezvolt az elso es utolo hogy segtettunk. Itta a hetvge dhogy ment el beszelgetni segitseget kerni, nem adok neki 2 hetet megint inni fog. En egyszeruen nem udom elviseni az ilyen embereket,akar honfitarsakar nem.tedd ki a szuret es ne sajnald, o sem gondol rad amikor elkezd inni, akkor te miert tenned?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.15. 01:06:42

bocsanat de villog ez az oldal valamiert folyamatosan, igy vakon gepelek majdnem...

SzCsaba 2011.01.15. 02:23:46

Kedves Anita, a posztoló!
Gratulálok a választásodhoz. Kitartás, csak így tovább, egészen addig, amíg majd megkeseredett posztot vagy kommenteket fogsz írni arról, hogy nincsenek normális pasik a földön... pedig csak te ragaszkodsz egy szenvedélybeteg alkoholistához és keseríted meg a saját életedet, ahelyett hogy egy normálisat keresnél magadnak.

zuhanótalicskás 2011.01.15. 06:09:08

"...csak annyi van, hogy némán ül és mered a távolba ködös szemmel..."

És, amikor lefekszel vele, nem ugrik be ez a kép róla?

Ez a pasi alkoholista. Az alkoholizmus nem gyógyítható. Az elvonókúra legfeljebb annyit ér, hogy a receptorokat leállítja, hogy ne kívánja az italt.
De az első korty után megállíthatatlan a visszaesés.
Tehát, ha valaki az elvonó után nem iszik, az nem gyógyult, csak tünetmentes.
Az alkoholizmus a külsődleges tünetek mellett pszichés elváltozásokat is okoz. Magyarul, ha nem is iszik többé, egy seggfej lesz belőle, józanul is.

lenoardo999 2011.01.15. 08:19:48

Sose értettem, miben reménykednek azok a nők, akik alkoholista pénztárosokkal költöznek össze. Hiszen annyi sikeres alkoholista is van a világon...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:32:41

@zuhanótalicskás:

nem, nem seggfej lesz belőle. csak nem ihat többet.

egyébként a szenvedélybetegségeket belülről, egy kapcsolat részeseként NEM LEHET gyógyítani. rábeszélés, válassz, én vagy a pohár/kártya/stb: ha nincs a szerelemtől függő belső késztetés, mindig a pohár/kártya stb győz. néhány hétig lehet hatásos a partnernek tett ígéret, aztán beindul az önigazolás "csak egy kicsit" és vége.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:35:47

@Vulgo:

"nekem mindig valahogy a "hulladek" nonemueket kell kifognom."

igen, és ennek egész meglepő módon az az oka, amivel kezdted, hogy "kutyából nem lesz szalonna."

vagyis olyan kapcsolatokat keresel, amelyben learathatod az erkölcsi győzelmet ("kutyából nem lesz szalonna") és ez a győzelem éltet.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.15. 08:39:41

@Mészáros Laci:

fú, ez nagyon tanárbácsis lett, kérem töröjjeki.

GONOSZ 2011.01.15. 08:43:26

Hívd fel anyámat, ő tud tanácsot adni!
telsz, privátban!

szokecsaj12 2011.01.15. 08:55:27

Anita!

Kuka. Máris. Azonnal. Ha már most zavar, mi lesz később? Amikor már pelenkára, bébiételre, gyerekruhára kell a pénz? Amikor majd azt látod, amikor a gyereketek szájából veszi el az ételt? Vagy amikor már annyira mélyre merül a depresszióban, hogy már agresszív lesz? Mert valszeg benne van az ivászatban nemcsak az otthonról hozott példa, hanem a saját töketlenségének a biztos tudata, ami annyit tesz, hogy el van tartva, egy gány helyen dolgozik (amíg el nem kezdi majd lopni a piát), tovább innen már nem fog lépni.

Ezt ne várd meg. Fiatal vagy, van egy csomó lehetőséged, és vannak normális pasik is. És te is sérülsz, lelkileg, anyagilag egyaránt. Addig lépj, amíg még csak a te életedről van szó, nem egy gyerekéről is.

Én nem léptem időben. Vagy igen, vagy mittomén. Én is sokáig eltartottam a volturamat, aztán most itt állok egy gyerekkel egyedül. Egy idő után már én voltam mindenben a hibás (nem ám ő, aki tönkrement, elcseszte az életét, hitelcsapdába keverte magát, majd amikor kiesett a húsosfazékból, elkezdett inni, nőzni, tattara....) Nem vígasztal a tudat, hogy magamnak okoztam. De legalább megtanított arra, hogy mit kell elkerülni.

Azóta is próbálkozik időnként. Persze a legegyszerűbb dumával: a gyerek érdeke, hogy két szülővel nőjjön fel. Ja. Hogy ő nem az? Az szerinte nem számít. Sajnos én ezt még sokáig fogom szívni. A gyerek miatt.

Te még léphetsz. Időben vagy.

Jamesboci 2011.01.15. 08:57:15

@SzCsaba: hosszan akartam irni ennek a sorsszerencsétlennek, de te jól összefoglaltad : kösz.
itt már nincs megállás a faszinál, kérdés milyen tipusura rombolja le a szesz. agressziv vagy depressziv.

Jamesboci 2011.01.15. 08:57:54

attól meg végképp tele a f@stom, ha egy pár apukázza anyukázza egymást..

Jamesboci 2011.01.15. 08:58:33

@Dövan: _dddddd egy piással?
áll-e még az ősz...

indapass90210 2011.01.15. 09:23:11

@Jamesboci: én csak azt tudom, hogy ha sikerül jobban berúgni, akkor nem akar leállni :)

párnalárva 2011.01.15. 10:01:28

"fumerin 2011.01.14. 08:31:26
@Barry Kent: Én is megelőlegezem, hogy már most alkoholista!
Minden nap inni, akár csak keveset is, az már az."

Ajajj, akkor en is alkoholista vagyok mert minden nap megiszok 2-3 sort. Bar ha most alkesz vagyok nem tudom mi voltam 4 eve mikor minden nap megittam 2 uveg bort?
Legalabb javulo tendencia es nem romloo...

Tomato Tomi 2011.01.15. 10:01:35

@Joe69:
Komolyan kiváncsi lennék te hol/kikkel ismerkedsz, baszod.

porthosz 2011.01.15. 10:13:06

@parnalarva:

"Ajajj, akkor en is alkoholista vagyok mert minden nap megiszok 2-3 sort. Bar ha most alkesz vagyok nem tudom mi voltam 4 eve mikor minden nap megittam 2 uveg bort?"

Igen az vagy. Előtte meg mégjobban az volt. Ez olyan mint a kurválkodás, ha valakivel arról kell vitatkoznom hogy 1000-ért szop le vagy 10000-ért, akkor az egyértelmüen kurva, már csak az árfolyam a kérdéses.

párnalárva 2011.01.15. 10:17:21

Ja. 4 eve meg en is alkoholistanak tartottam magam. Ma mar nem gondolom hogy az lennek.
Ez tipikus idiota noi duma hogy ha csak egy pohar bort is megiszol naponta az mar alkoholizmus mert egyre tobbet es tobbet kell innod. Van persze ilyen is de latatlanban osztani az eszt vadidegeneknek eleg sotet dolog.
Lehet hogy a cikkben emlitett gyerek is csak 1-2 pohar bort iszik naponta. Az meg nem ok a szakitasra. 1-2 uveg az mar igen.
A merteken van a hangsuly!

párnalárva 2011.01.15. 10:36:45

porthosz
"Ez olyan mint a kurválkodás, ha valakivel arról kell vitatkoznom hogy 1000-ért szop le vagy 10000-ért, akkor az egyértelmüen kurva, már csak az árfolyam a kérdéses."

Azert ez az erveles nagyon santit. A kurva az tenyleg kurva barmennyit is ker de egy esszerubb peldaval elve aki fogyokurazik az meg nem feltetlenul anorexias is (annak ellenere hogy minden anorexias fogyokurazik).

hawkeye 2011.01.15. 10:37:13

"Szerencsére ott még nem tartunk, hogy az üvegeket dugdossa előlem."

Ezzel ne áltasd magad!

Minden alkesz spájzol.

Amikor állítólag leállt, nyilván akkor is a dugit használta.

Radikális választás elé állítani: vagy teljesen abbahagyja, vagy lehet elköltözni.

Az alkesz állapot nem statikus. Egyre többet fog inni.

Egy alkoholista mellett pokol lesz az életed....

Persze nem fogod elküldeni, hiszen mindig fogsz találni ürügyet a halogatásra. Hátha majd most, hiszen már egy hete nem iszik. Meg ilyenek. Nyugi, be fogja pótolni!

A te életednek valszeg annyi...

szokecsaj12 2011.01.15. 10:41:54

Az alkoholista mindig tagadja, hogy az lenne.

Olyan nincs, aki elismeri, hogy alkoholista. Az elvonóra se önként szoktak menni az emberek.

Itt most nem az a kérdés, hogy a srác alkesz vagy nem alkesz, vagy lesz, vagy nem lesz alkesz. Részletkérdés.

A volturam a jagert szerette. Borral. A fizetése maradványai, amit a letiltás után hazahozott a saját költségeit sem fedezte, nemhogy a rezsihez, hitelhez, kajához nem járult hozzá. De amikor a haverokkal inni kellett, akkor semmi se volt drága. Az nem volt baj, hogy otthon margarinos kenyér a vacsora.

Nekem az volt. Itt az a kérdés, hogy ki mit fogad el. Nekem ez nem volt elfogadható. Alighanem a posztolónak sem az, különben nem fordult volna ide a problémájával.

Egyébként ismerek olyan házaspárt, ahol a napi 2-3 üveg sör nem gond. És? Ők így fogadták el egymást, ennyi. Nekik így jó. Másnak másképp. A másikat a rossz szokásaival együtt is el kell fogadni. És ha nem lehet, akkor jobb menni, mert csak szőnyeg alá söpört probléma lesz, ami majd valami máson egyszer csak kitör, ez lesz a fő ok. Amit eltűrtünk éveken át. Ugye.

Hurri Kán 2011.01.15. 12:25:01

Alkoholista az aki annyit iszik mint mi csak nem szeretjük.

2011.01.16. 17:45:14

@parnalarva:
Szerintem nem csak a mértéken van a hangsúly.
Igya meg a napi pohár borát, igya meg hétvégente a haverokkal azt a pár felest, de ha valamiért kimarad neki 1-2 alkalom akkor ne ... azt érezze, hogy ez rossz lenne. Bár nem ez a helyes szó rá, de remélem érted.

kiraaaaa 2011.01.16. 19:47:17

@hawkeye: egyetértek. Nem érdemes vele maradnod, meggyógyult alkoholista nincs. Max. időlegesen tiszta. A srácot le kell építeni.

Johnnyboy 2011.01.16. 20:47:36

kezdj el piálni te is :))
viccet félretéve, talán kellene neki egy jobb meló. segíts neki!
és talán kellene valami közös program...

Johnnyboy 2011.01.16. 20:49:29

@szokecsaj12: én felvállaltan alkoholista vagyok

kiraaaaa 2011.01.16. 21:48:19

@Johnnyboy: ja, rántsa magával, hajrá! ketten mégis csak jobb az utcán.meghittebb.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.01.16. 23:57:59

Kedves Anita,

szerintem kukázd:
1. van saját házad, önfenntartó vagy. találsz normális társat.
2. az alkoholistából nem lesz normális társ. tehát kukázd.
3. 4 napot dolgozik egy héten, valami alja munkát (csináltam ilyet is régen) - ebben sincs nagy jövő.

szóval simán kukázd....:P

Peetee 2011.01.17. 15:32:36

Zavart el!
Eljön az a pont, amikor átfordul és már nem rád hallgat, hanem a szesz utáni vágyra.
süti beállítások módosítása