31 éves vagyok, de pasizni nem tudok

2011. január 26. 07:51 - csajokespasik

„Nyilván neki nem volt maradandó az élmény, vagy elrettentette az, hogy alig engedett el, már egy másik sráccal táncoltam…” – Levélírónk legalább megtudta azt, hogy még nem halt ki belőle az a jóleső érzés, hogy valaki tetszik neki. Egy őrült szilveszteri házibuliba csöppenünk, ahol folyik a bor és szól a zene. Aztán táncba rángat egy pasi. A történet kapcsán megfogalmazódik a lányban néhány kérdés: vajon mi fogja meg az embert egy ismeretlen másikban? Meddig szabad hinni benyomásainkban, és meddig mehetünk utánuk?

 

Sziasztok! Néhány napja töprengek. Persze nem folyton-folyvást, de el kell ismernem: egy nem oly’ régen megesett történet csak nem akar kimenni a fejemből. Így bizony felmerült bennem, mi lenne, ha röviden megírnám Nektek, elemezzétek ki, szedjetek ízekre; ám ha esetleg építő jellegű észrevétel is lesz, azzal nagyon-nagyon boldoggá tesztek majd és hálára köteleztek. :-) De előre jelzem: a történet elég gagyi. Szilveszter. Házibuli, ereszd-el-a-hajam, eszem-iszom. Jó hangulat, zene, némi alkohol, ami felettébb vidámmá és csacsogóvá tesz (csak nagyon ritkán iszom). Sok-sok ember, beszélgetések, tánc, tánc: néhány srácot bemutatnak. Egyikük mintha nagy szemekkel nézne. Kicsivel később beszélgetés vele a wc előtt. Éppen menni készül, a haverja éppen taxit hív. Na de menjünk be táncolni. Jó, menjünk.

Pörög a világ, az a 3 deci bor plusz a pezsgő dolgozik rendesen, ki tudja, hogy ez teszi-e, de azt érzem: ebben a srácban van valami, ami vonz. Szavak, kémia? Ki tudja, hiszen mindez rövidke percek alatt zajlott le. Egy biztos: rég nem éreztem ilyet. De a zene elhallgat, Neki mennie kell.

Nyilván megjött a taxi. Odafordul a 2 lépéssel arrébb álló barátaihoz, hogy elbúcsúzzon. És ekkor jaj.

Eddig lesből figyelt, de most előrevetül. Elkapja a kezem és már táncra is húz. Egy barátnőm haverja ő, a helyzet kínos, nem mondhatok nemet, táncolni kell. Egy pillantást még kapok Tőle, majd elmegy. Elment. És ennyi. Közben a Másik csak nem ereszt, az est további részén szinte árnyékommá válik. Eleinte bosszant, majd zavar. Megyek haza. Követ, elkísérne, de lekoptatom. Otthon, másnap, tiszta fejjel csak nem hagynak nyugton a gondolatok. Álom volt? Hisz alig emlékszem rá, mégis… Folyton az eszemben jár. Pillanatnyi események örvényében ésszerűen cselekedni? Utólag meg okosnak lenni.

31 éves vagyok. „Pasizni” nem tudok. Eddigi kapcsolataim „sorsszerűek” voltak; az életem során mindig őszintén adtam magam, színészkedni, taktikázni nem tudok. Ez meg talán manapság súlyos fogyatékosság, ugye. Bár jelentkezők akadnának, régóta nem találkoztam senkivel sem, aki izgalmasnak tűnt volna, a magányomban pedig már-már kezdtem azt hinni, valami hiba van bennem. És most itt van valaki, akit nem ismerek, mégis folyton az eszemben jár. Gondoltam rá, hogy megkeresem, de sose tettem még ilyet, nem az én stílusom, hogyan lépjek, lépjek-e egyáltalán? Nem tudom. Már lassan egy hónapja lesz, hogy mindez történt – ha nagyon akart volna, a bulit rendező közös haverunkon keresztül megtalált volna. Nyilván neki nem volt maradandó az élmény, vagy elrettentette az, hogy alig engedett el, már egy másik sráccal táncoltam…

Persze tudom, 80%-ban felejtős ez a történet. Kicsi rá az esély, hogy véletlenül újra találkozzunk, pedig jó lenne: kíváncsi vagyok rá, hogy "józanul" is hatással lenne-e rám a fiú. Mindazonáltal az embernek előre kell tekinteni, minden nap hozhat valami újat. Legalább megtudtam azt, hogy még nem halt ki bennem az a jóleső érzés, hogy valaki tetszik. De a történet kapcsán megfogalmazódott bennem néhány kérdés: vajon mi fogja meg az embert az ismeretlen másikban? Jó-e, ha az ember impressziókba kapaszkodik? Vajon meddig szabad hinni bennük, és meddig mehetünk utánuk?

Köszönöm, hogy végigolvastátok! A

 

 
292 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr602614112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:47:14

@mooon:): Tenyleg ketyeg az ora. Csak a pasik azt hiszik nekik nem. Kozel sem idealis a 40 eves szulo se noben, se ferfiban.

De azon rugozni/kepzelegni/karorvendeni, hogy: hehe, hulye csajszi, loholtal huszonevesen a jopasik utan, bezzeg 30 evesen fordult a kocka, most mar oreg vagy, engem meg a huszoneves bombazok akarnak... Vicces? Hulyeseg? Nyomisagra vall? Nem is tudom mi a helyes kifejezes.

Valahogy azert irigylem azt a hozzaallast, hogy azert is a masik a hulye, mert 'en' nem kellek. Jah, persze. :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:49:28

Hm, talan a szanalmas szot kerestem.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.26. 14:54:42

@mooon:): üdv, kedves mannschaft.:-)

"36-37-38 évesen még símán szülnek mostanában nők"
Második vagy harmadik gyermeket, elsőt valóban egészségesebb ennél korábban szülni.
Nyilván ettől még senkinek nem kell felkötnie magát, nekem például eszembe sem jutott.:-)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:58:21

Mondjuk az en biologiai oram mar nagyon ketyeg. Orak ota nem vettem magamhoz taplalo eledelt, ugy kotyog a tapcsatornam, mint a fene.

summerstorm 2011.01.26. 15:18:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

halló mannschaft :)))!

egyébként nem feltétlenül csak másodikat vagy harmadikat.
és azt is írtam, hogy ez nem feltétlenül jó, de ettől még egyre elfogadottabb, hogy ilyen korban kerül sor szülésre.
Ill. nem véletlen hogy egyre fontosabbá válnak a genetikai vizsgálatok... Magzatvízvizsgálat pl. hogy lássuk hogy nem lesz e bármi probléma a magzattal...

@Frigyesur:
és igen, nekik is el kéne gondolkodni, hogy hiába 24 éves mondjuk a leendő anyuka, 40 évesen az ő génjei már öregednek, és azért ő is rizikófaktort jelent... és jó lenne átnézni, hogy pontosan hogy is áll majd a helyzet egy baba esetén.
Volt olyan pasi, akinek mikor felvetettem, erre az elképzelésére,hogy 40 évesen majd valami 20onéves kishölgytől neki még símán lehet gyereke, hogy de ugye azért vizsgálódnak kicsit ezügyben, és nem is értette a kérdést. Azt hitte arra utalok, hogy azért kell a vizsgálat, mert lehet, hogy nem az övé lesz a gyerek... (amire mondjuk van lehetőség... :)) )
Na szóval pont ennyire vannak ezzel tisztában.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 15:22:30

@mooon:): :DDD A sztori nagyon jo! :D Tartok nekunk meddosegi centrumban dolgozo doki eloadast, szoval egyertelmuen letezik a problema...

Kytia 2011.01.26. 15:30:17

@Bélus___: 31 éves loholó szerencsétlenként küzdeni 21 éves "én még kérethetem magam" kiscsajokkal??? Inkább a zárda.:DD
Azért nem minden a pénix. Legalábbis minden pénzt nem ér meg.:)))

@Frigyesur: Eleve totál szánalmas, amikor valaki kizárólag életkori alapon képes kategorizálni nőket/férfiakat, és meg van győződve róla, hogy x éves korban már kizárólag csak így lehet, meg úgy lehet, és valószínűleg minden x korúnak pont ugyanazok a problémái. Mintha az embert a világon semmi más nem tudná foglalkoztatni, csak a halpiaci értéke, meg a ketyegő biológiai órája.

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 15:39:08

Így van, ezeknél sokkal fontosabb dolgok is foglalkoztatnak tetszőleges korú embereket. Most hirtelen csak a pénz jut eszembe.. de biztosan akad más is!

summerstorm 2011.01.26. 15:44:56

@Father Justice ♋:

te kis anyagias :D...
mindig csak a pénz meg a pénz...

Kytia 2011.01.26. 15:45:19

@Father Justice ♋: :DDD Látod? Ez pont elég is.:P

Lady Grey 2011.01.26. 15:45:53

Manapság azért nem egy esettel találkoztam, amikor a 3 körüli nő fiatalabb pasival járt. Vannak, akiknek ez jön be. :-)
Az meg, hogy valaki 31 évesen nem akar az első jöttmenttel összeállni... Szerintem nem feltétlenül negatív dolog. Hány nő van, aki pont 30 éves kora körül bepánikol, összeszűri a levet egy valamilyen pasival, összejön a gyerek, majd 1-2 év múlva rájön, hogy rosszul választott. A gyerek issza csak meg a levét az ilyesminek :-(

Lady Grey 2011.01.26. 15:46:37

30 körüli, bocs, véletlenül rosszul gépeltem

Barry Kent 2011.01.26. 15:50:21

@Lady Grey:
"Az meg, hogy valaki 31 évesen nem akar az első jöttmenttel összeállni..."
Én ma már sok mindent nem értettem, szégyellem, de ezt a mondatot sem. Merthogy pont a 31 éves nő álmodozik itt a jöttmentről.

Lady Grey 2011.01.26. 15:54:09

@Barry Kent: Na jó, de ő sem biztos a dologban. Vagyis engem nem győzött meg. Tudatában van, hogy csak álmodozik.

Lady Grey 2011.01.26. 15:56:01

@Barry Kent: Amúgy meg alapvetően ezt arra írtam válaszként, amit a kommentelők írtak így a vége felé ;-)

Barry Kent 2011.01.26. 15:56:42

@Lady Grey:
Na jó, de azt senki nem is mondta hogy bútorozzanak össze és szüljön neki 3 gyereket, csak azt írtuk, hogy ha ennyire foglalkoztatja a dolog, akkor bátran ismerkedjen meg vele.

Barry Kent 2011.01.26. 15:57:55

@Lady Grey:
Jó, de az csak Béci agyréme volt hogy ha nem mászik rá a srácra akkor vénlányként végzi ;)

krausz2 2011.01.26. 16:07:34

Nincs csúnya nő. csak kevés ital...

Kósza 2011.01.26. 16:26:24

"Kérdésem volna, pálinkát mérnek-e már?"

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:35:47

Sziasztok!
Én lennék a posztíró. Köszönöm a pozitív megjegyzéseket! A többieknek meg a közreműködést ;-)
Csak annyit fűznék hozzá az elhangzottakhoz, hogy igazából amikor pontot tettem a poszt végére, majd végigolvastam, azonnal rájöttem én is arra, hogy a történet erőteljesen tinisre kerekedett. Rögtön tudtam, hogy ez szemet fog szúrni sokaknak, nade úgy gondoltam, azért elküldöm, legalább lesz okuk egyeseknek ekézni érte. :-D
Nem vagyok testes, nem izzadok, és a Másik sráccal sem volt semmi gond, csak rosszkor volt rossz helyen, na és túlontúl rámenős volt.
Még egyet fűznék hozzá a dolgokhoz: a poszt írása után arra is rájöttem, hogy valójában csak az ábrándozás volt jó ebben az egészben. Nyilván ha egy helyzet egyértelmű, én sem habozok meg ő sem. Szóval
Ért néhány elég durva csalódás az eddigiek során, ezért sem érzem úgy, hogy fejvesztve kellene kajtatnom a pasikat. De azért én sem vagyok semmi jónak elrontója, ha úgy alakul... ;-) A "sorsszerűség" az eddigi kapcsolataimban abban nyilvánult meg, hogy a dolgok mentek a maguk útján... és senkit sem borított be semmiféle izzadságszag. Ebben továbbra is hiszek. Nyilván 31 évesen nem ugyan olyanok az esélyeim, mint 20 évesen. De a sors kiszámíthatatlan, minthogy az is, milyen emberekkel akadsz össze. És álmodozni néha jó... :-)
Köszönet még egyszer mindenkinek!

Kósza 2011.01.26. 16:38:57

@Emilia Emiliana: 31 évesen sokkal jobbak az esélyeid! :)

Barry Kent 2011.01.26. 16:41:52

@Emilia Emiliana:
Nyilván te jobban átlátod a helyzetet, de én azt nem értem, hogy miért érzed erőlködésnek, ha nyitsz felé? Gondolom nem véletlenül jutott eszedbe posztolni róla, és ha megismerkedtek, az még a világon semmire nem kötelez téged.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:43:46

@Kósza: Drága vagy! Én sem érzem úgy, hogy a 3x után megállna az élet és zacskót kellene az embernek húznia a fejére... :-)

Kósza 2011.01.26. 16:46:56

@Emilia Emiliana: hát mostmár tényleg elolvasom a posztodat is :)

summerstorm 2011.01.26. 16:47:31

@Emilia Emiliana:

az izzadtságszag deflorator mániája, nála ez valami rossz beidegződés.... igazából semmi köze hozzád :)... ne aggódj.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:48:30

@Barry Kent: Egyszerű a válasz: fogalmam sincs, hogyan nyissak egy pasi felé úgy, hogy az ne legyen ciki. Nem "királynősködésről" van szó, egyszerűen csak mindig is szánalmasnak érzetem azt, amikor egy nő rohant egy pasi után. van egy-két barátnőm, aki rendszeresen csinálja ezt, és nem nagyon jön be nekik a dolog. A pasiknak nyilván imponál az ilyesmi, de valójában nem veszik komolyan a ilyen lányokat. Vagy szerinted nem így van?

Kósza 2011.01.26. 16:49:51

@mooon:): szegény nagyon megizzadhatott egy szűzlánnyal, azóta ez a becsípődése :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:49:54

@Kósza: Nem érdemes. :-) Szex, vér, ármány és bosszú nincsen benne.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:52:19

@mooon:): gondoltam. mintha egy kaptafára születnének a kommentjei, hehehe
Vagy tényleg a rejtett vágyait írja így ki magából?

Barry Kent 2011.01.26. 16:54:02

@Emilia Emiliana:
Ne is szaladj utána.
De pl. megjelölheted egy közösségi portálon. Lehet hogy a srác egyszerűen bátortalan, és ezzel elindulhat valami kommunikáció (persze ne add elő neki amit ide írtál :))
Nyilván nem szabad rohannod utána, mert egyrészt riasztó lehet, másrészt kódolt a pofára esés (bocs), de ha ennyit megteszel, abban semmi rossz nincs. Mondjuk ez az én véleményem.

nosce 2011.01.26. 16:55:54

@Emilia Emiliana:

"Nyilván ha egy helyzet egyértelmű, én sem habozok meg ő sem. Szóval "

Lépned kellett volna, mondjuk "még egy tánc? v. fontos ez a taxi ?" vagy valami ilyesmi, és hogy látott a másikkal táncolni az elfűrészelte azt is ami esetleg elindult benne...Ezt jól érezted a posztban, Sztem.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:00:09

@Barry Kent: köszi a tippet. Szerintem amúgy az lesz, hogy ha találkozom a bulirendező haverommal, azért megemlítem neki a dolgot finoman, aztán lesz ami lesz. Persze az is pasi, és elég elvarázsolt lélek, úgyhogy ki tudja, mit fog megérteni az egészből.

Barry Kent 2011.01.26. 17:01:28

@Emilia Emiliana:
Na, ezt viszont nem ajánlom :)
Ilyen helyzetben nincs rosszabb egy segítőkész barátnál :) Hidd el, tapasztalat :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:06:04

@nosce: teljesen igazad van, ezt én is kiemeltem a posztban. Nem volt időm gondolkodni. Annyira gyorsan zajlott minden -az a "másik" TÉNYLEG kb 2 méterrel arrébb állt, figyelt és azonnal odanyomult, hogy nem volt időm gondolkodni. Alapvetően nem vagyok egy bunkó ember, és az elég fura szitu lett volna, ha arrébb lököm a fickót, és utánarohanok a táncoslábúnak....

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:08:13

@Barry Kent: na jó, ezt jól látod. Nekem is vannak ez irányú tapasztalataim... na meg nem vagyunk annyira mély barátságban a sráccal, csak felületesen... rosszul is elsülhet a dolog...

Barry Kent 2011.01.26. 17:11:09

@Emilia Emiliana:
Ezért mondom, hogy ezt intézd magad, persze ne ess túlzásba. Az biztos ha a közös barátnak mondasz valamit, akkor ő azt már a saját ötleteivel gazdagítva adja tovább.
Nekem is van ilyen rossz tapasztalatom, szerencsére csak egy, de az mondjuk elég szarul érintett.

nosce 2011.01.26. 17:13:19

@Emilia Emiliana:
Jó, a másik pasi szitu az egy pech volt, csak azért emeltem ki, h lehet ezért sem keresett a pasi. Ha el tudod intézni, h "véletlenül" :) öszefuss vele valaholakárhol, akkor tedd meg, hátha :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:13:33

@Barry Kent: Kérdés: te hogyan viszonyulnál ahhoz, ha mondjuk rádkeresne egy lány, akivel valahol futólag találkoztál, de nem tett rád mély benyomást? nem éreznéd rámenősnek?

Barry Kent 2011.01.26. 17:18:08

@Emilia Emiliana:
Én mondjuk nem (bár ez a te esetedben nem sokat számít, nem buliztam szilveszterkor :D). Egyszerűen csak azért, mert ebben még a világon semmi nincs. Azt pedig nem tudhatod hogy tettél-e rá bármilyen benyomást.
Az biztos, hogy ha találkozom egy nővel, aki szimpatikus nekem és mondjuk megjelöl, akkor valószínűleg próbálom felvenni vele a kapcsolatot. Sőt, talán volt is már ilyen, bár igazán már nem emlékszem ki jelölt meg kit, igaz ott nem volt szó szerelemről vagy ilyesmiről, csak egyszerű szimpátiáról.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:18:32

@nosce: na jó, de hooool... ez nem olyan egyszerű ám! :-) Persze szerintem is ez lenne a legideálisabb megoldás. :-) úgy én sem exponálnám magam rámenősként, és az is elválna, hogy valóban van-e pezsgés, vagy csak a pillanat műve volt az egész.

nosce 2011.01.26. 17:25:29

Akárhol :), derítsd ki, ki ö kb. hova mehet legközelebb bulizni v. hol dolgozik v. hol lakik, aztán tervet lehet kovácsolni :) Legjobb a buli lenne…közös ismerősön keresztül meghivatni valahová, ilyesmi..

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:25:58

@Barry Kent: tudod mi a gáz? Nem mutatkoztunk be egymásnak, vagyis nem emlékszem rá... persze ki tudom kutatni a haverom ismerősei közül, az biztos. És itt jönne a következő nagy feladat: a netes ismerkedés... nem egyszerű. :-) azt hiszem, ebből a szempontból kissé régimódi vagyok: jobban szeretem a személyes interakciókat.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:28:17

@nosce: munkálkodni fogok majd rajta. :-) aztán majd végre találkozunk és kiderül, hogy valójában a srác nagyon gáz.... :-D

Barry Kent 2011.01.26. 17:28:43

@Emilia Emiliana:
Jó, hát ne is levelezzetek évekig mert úgy jársz mint a tegnapi posztoló :) Természetes, hogy élőben jobb megismerkedni, de ez egy út amin el tudtok indulni (feltéve, ha mindketten akarjátok).
És végülis vesztenivalód nincs, akár jól is elsülhet, vagy nyerhetsz egy jó barátot, vagy rájössz hogy abszolút nem felel meg neked, viszont nem maradnak kérdéseid, és nem gondolkodsz róla.

nosce 2011.01.26. 17:35:15

@Emilia Emiliana:
"aztán majd végre találkozunk és kiderül, hogy valójában a srác nagyon gáz.... :-D"

jah, lehet, de az is jobb mint a mi lett volna ha-t futni újra meg újra, így tovább lehet lépni :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:45:00

@Barry Kent: Igen, ki tudja, lehet, hogy tényleg jól sül el majd a dolog. Az jutott eszembe, hogy még évekkel ezelőtt az iwiw fénykorában nekem is voltak ilyen élményeim. Egyszer pl bejelöl egy vadidegen srác, akivel nem voltak közös ismerőseink. Nem töröltem egyből, hanem udvariasan megkérdeztem tőle, honnan is ismerjük egymást. Kiderült, hogy 2 évvel a bejelölés előtt "telefonos kapcsolatban" álltunk: egyetem után rövid ideig dolgoztam egy követségen titkárnőként, és rendszeresen repülőjegyet kellett foglalnom a nagykövetnek. Nyilván a pontok miatt mindig ugyan annál a légitársaságnál foglaltam, és nagyon sokszor ugyan azzal a fiúval beszéltem telefonon... ő meg megjegyzett magának. Soha nem találkoztunk élőben. Aztán persze nem hagytam őt ezzel nyugton: nyilvánvaló hogy egy telefonos operátor 1000 emberrel beszél naponta, mindegyiknek megjegyzi a nevét? Nagy nehezen kibökte végül: állítólag azzal szórakoztak a kollégáival, hogy osztályozták az ügyfelek hangját. Neki meg az enyém tetszett. Annyira kedves volt ez a vallomás, és én nyilván annyira nem tudtam erre megfelelően reagálni akkor, hogy végül a srác se szó, se beszéd, eltűnt. Pedig én akkor kezdtem volna el nyitni felé... szóval pont ez az, hogy a neten sohasem tudhatod, hogy a szavaidat hogyan értékeli egy adott pillanatban a másik... és lehet, hogy akaratodon kívül melléfogsz, pedig amúgy élőben bármi lehetne egy ilyen ismerkedésből...

Barry Kent 2011.01.26. 18:01:21

@Emilia Emiliana:
Ez aranyos :D
Mondjuk én iwiwen sosem ismerkedtem, legalábbis olyat nem jelöltem meg, akivel előtte nem ismertük egymást.
De abban igazad van, hogy nem szabad a végtelenségig levelezgetni, mert könnyen félreérthetik egymást a felek. Ráadásul kapcsolatot erre alapozni butaság.
Szóval nagyrészt egyetértünk, szerintem ennyit még megér a dolog, és nem is adod ki magad vele.
A lényeg hogy (szerintem) ess túl rajta hamar, ne álmodozz feleslegesen, inkább derítsd ki mi az igazság :)
A 31 pedig csak egy szám, én lassan néggyel vezetek és látod tele vagyok optimizmussal :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:12:13

A 31 még gyerek:)
Hajrá:)

kiraaaaa 2011.01.26. 18:15:06

@Barry Kent: hűűű, te is ilyen fiatalka vagy:)))
Megáll az eszem, ide csak tinik írnak?:)

Barry Kent 2011.01.26. 18:16:39

@kiraaaaa:
hehe, holnap kommentelés helyett mászókázom :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:18:15

@Barry Kent: vigyázz, le ne ess:) bár a kölköknek nincs félelem érzetük, az a szülők nevelik be a sipítozással:))
Úgyhogy, hajrá, csak bátran:)
De léci, fotózz:)))
Tudok egy isteni mászókás helyet: Csillebérc-Kalandpark:)))

Barry Kent 2011.01.26. 18:22:22

@kiraaaaa:
Áh, itt Észak-Budán is vannak remek helyek :))
De igérem vigyázok, pláne hogy tériszonyom van :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:23:37

@Barry Kent: akkor ne menj CSillebércre:)) akkor ez nem kor függő:)) nekem is az van:)

tőzegmalac 2011.01.26. 18:24:06

@mooon:): mintha szétszórt lennél ma szívem... :)))

Barry Kent 2011.01.26. 18:34:14

@kiraaaaa:
A tériszony? Nem korfüggő, sőt régen egyáltalán nem volt.
Aztán egyszer úgy döntöttem hogy huszonakárhány évesen már csak kipróbálom az óriáskereket, na akkor jöttem rá hogy ez nem a gyenge szívemnek való :D
Előtte a repüléssel sem volt probléma, azóta már azt is utálom.

kiraaaaa 2011.01.26. 18:36:19

@Barry Kent: :)) az óriáskerék veszélyes:) lassan lebegtet:) én sem bírom:)

szingalunga 2011.01.26. 18:47:11

Egyszer voltam életemben 3 másodpercre királylány, asszem, 17 vagy 18 lehettem. A teli szórakozóhelyen, ahol addig egész este hiába kerestem hejjespasit, egyszer csak a semmiből elém állt egy lélegzetelállító példány. Megsimogatta az arcomat, és azt mondta, hogy én vagyok itt a legszebb lány, de sajnos most mennie kell. Azzal lelépett.
A mai napig nem tudom, hogy csak a boroskólától haluztam, vagy tényleg megtörtént, és szándékosan szívattak? :P
Mindenesetre kb. ez után az eset után írhattam a barátnőknek egy hasonlóan "értelmes" levelet, mint a posztíró. De ezek szerint harmincon túl is előfordulhat ilyesmi??? :)

Barry Kent 2011.01.26. 18:47:15

@kiraaaaa:
Láttál volna hogy kapaszkodtam :D

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 18:59:14

@Emilia Emiliana: A te eseted olyan szempontból más, hogy itt nem netes ismerkedésről lenne szó, hanem egy meglévő ismeretség elmélyítéséről - amelyben online eszközök is szerepet kaphatnak. Persze a szilveszteri mulatást ismeretségnek nevezni talán még túlzás, de az első benyomások mégiscsak élőben értek, ezért gigászi zakó nem lehet a dologból. Legfeljebb akkor, ha tényleg kiderül, hogy csak a pia miatt láttad vállalhatónak a fickót - amit viszont ki lehet védeni az azonnali képcserével.

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 19:02:29

@szingalunga: "Megsimogatta az arcomat, és azt mondta, hogy én vagyok itt a legszebb lány, de sajnos most mennie kell."

Fordítás: ha nem annak szánta volna az aznapi patront, akivel távozott, te lettél volna a másik esélyes a jelenlévők közül. De azért még így sem hangzik rosszul.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:32:09

@Barry Kent: Oh, a legszebb férfikorban vagy! Amúgy teljesen hülyeség strigulázni az éveket: tudományosan igazolt (khm), hogy az ember annyi, amennyinek érzi magát! :-) találkoztam már olyan lánnyal, aki lassan a 40 felé közeledve is 30 körülinek, vagy talán 27-28-nak néz ki. Pasikról meg ne is beszéljünk. Titeket még a ráncok is csak sármosabbá tesznek ;-)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:37:19

@kiraaaaa: kösziiiiii... ez megnyugtat. bár amúgy sem voltam ideges. :-) ez is csak egy közhely, amit mindig bedob valaki ha 30 év feletti nőről van szó.

@Father Justice ♋: igenis. az igazság hangja szól belőled. már néhányan buzdítottak ma, úgyhogy valószínüleg lépek majd valamit. Finoman és nőiesen, persze :-D

@szingalunga: kicsit nosztalgiáztam, na. azt ugye még azért lehet? Semmi sem üdítőbb, mint a tinédzser-rajongás. ;-)

Barry Kent 2011.01.26. 19:40:29

@Emilia Emiliana:
Te ne udvarolj, mert még komolyan veszem :P
Amúgy nem izgat a kor, maximum viccelődök vele. Anno ismertem olyan huszonéveseket akik simán behazudhatták volna magukat negyvenesnek, és olyan ismerősöm is van aki lassan negyven, de kinéz harmincnak :)
Mondjuk azt nem tudnám megmondani, hogy mennyinek érzem magam, ez attól is függ hogy épp mennyit dolgozom :)

Barry Kent 2011.01.26. 19:42:22

@Emilia Emiliana:
Majd kiváncsian várjuk a fejleményeket (ha publikus) :)))

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:50:13

@Barry Kent: ugyaann máááá! Csak egy alapigazságot fogalmaztam meg. Amúgy meg igaz :-P bár fogalmam sincs, mennyi ráncod van, de nekem pl általában tetszenek a szem körüli "mosolyráncok" a pasikon.
Ja, a fejleményekről meg -ha lesznek- sajtótájékoztatót fogok tartani. Lesz pogácsa és pezsgő is, pozitív esetben, negatív esetben pedig rendelkezésre áll majd egy nagy rakat orvosi szike, amivel kollektíven felvághatjuk az ereinket. (legalábbis mindenki, aki együttérez velem), hehehe :-D

Barry Kent 2011.01.26. 19:56:49

@Emilia Emiliana:
Pogi jöhet, a pezsgőt kihagyom :)
Szikére ne költs, egyrészt ha nem jön be a projekt, akkor ugyanott vagy mint most (na jó, majdnem), és amúgy sem tűnsz annyira elveszett embernek. Ide pedig szerintem nem sok szuicid hajlamú ember kommentel :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 20:03:17

@Barry Kent: nem is vágnám fel az ereimet egyetlen egy pasi miatt sem, az tuti. :-)
Szuicid hajlamot én sem érzékelek errefelé, bár egy tény: a zombik nem kommentelnek. :-)

Kytia 2011.01.26. 20:09:19

@szingalunga: Hehhheehheeehheeee!:DDDD Ez mekkora poén. Ezentúl minden bulin bevetem. "Olyan atom srác vagy, hogy szívem szerint berángattatnám magam veled a klotyóba és kielégíteném a legperverzebb vágyaidat is, megtennék bármit, amit kívánsz... csak most sajnos mennem kell." :DDD

Barry Kent 2011.01.26. 20:14:11

@Emilia Emiliana:
Ne is, annyit nem ér az egész ;)

@Kytia:
Csak vigyázz, nehogy egyszer behajtsa valaki :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 20:44:39

@Barry Kent: A végeredmény az, hogy így is, úgy is elmegy :)

Barry Kent 2011.01.26. 20:48:35

@Dr. Jula Watson:
Hát azért, a fene tudja :)
Én biztos nem viccelnék ilyennel, ki tudja mekkora pszicho a hallgatóság :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 20:54:38

@Barry Kent: Hát, jól kell megválasztani kinek mond ilyet az ember. Ha egy félénk visszahűzódó srácot talál meg vele, még jót is tehet, mert legalább lesz miről álmodoznia egész életében :)

Akartam írni, a rózsaszín szemüveged tetszik :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:02:41

@Dr. Jula Watson:
Köszi, állítólag megy a hajam színéhez :D
Ha tovább őszülök, akkor különösen :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:15:52

@Dr. Jula Watson:
Viszont úgy látom a többiek elmentek hóembert építeni :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:19:13

@Barry Kent: itt 5-kor megáll az élet :) Ez a munkaidős blog. :)

A hóember építés meg igenis jó dolog! :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:24:58

@Dr. Jula Watson:
Igaz, ilyenkor már én sem vagyok itt sosem :)
Hóembert azt hiszem tíz éve nem építettem, az is elég apró lett, de emlékszem nagyon elégedett voltam vele :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:28:15

@Emilia Emiliana: a 40+os is gyerek:)

@Barry Kent:képet:))

@Dr. Jula Watson: én sétáltam a hóesésben:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:28:28

Épp itt az ideje újra elkezdeni gyerekként élvezni a havat. :) A mai nap különleges, hogy itt vagy még?:)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:29:31

@Dr. Jula Watson: Barryt visszaminősítjük gyerekké, hogy havazni küldöd?
Majd holnap meg a nappali műszaknak hetet meg havat összehord:))

Barry Kent 2011.01.26. 21:33:17

@Dr. Jula Watson:
Igen, ma különleges nap lehet, úgy érzem rég nem voltam ennyire lusta :))
Úgyhogy délelőtt még dolgoztam keveset, a nap maradék részére pedig szabadságra küldtem magam :)

@kiraaaaa:
Kikérem magamnak, Barry sosem nőtt fel :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:34:34

@Barry Kent: na kérem, 34 évesen még igazán kölök vagy:)
akkor irány a mászóka, hóember építése:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:36:40

@Barry Kent: De jóó, én is akarok lustálkodni! :)) Meg hóembert építeni, meg.... :))

Igen, én is a sosem nőtt fel verziót támogatom :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 21:46:21

a hóemberépítés a legjobb dolog a világon!!!! aki túlzottan felnő az bánhatja... :-)

Barry Kent 2011.01.26. 21:49:42

@Dr. Jula Watson:
Azért épp nem lustálkodtam :) Hihetetlen szorgalommal kommenteltem :D Reggel muszáj lesz valami látványossal elkápráztatnom a megrendelőket, hogy megnyugodjanak :)

@kiraaaaa:
Holnap mindenképp leugrom a játszótérre, és kavicsokat szórok a csúszdára, azt én is szeretem hétvégén napközben hallgatni :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:51:40

@Barry Kent: a kavicsok csilingelő hullása nem értem mért baj?:))

A megrendelőknek meg mutasd meg a szótagszámod, biztos le lesne nyűgözve a szókincsedtől:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:52:25

@Barry Kent: A szorgalmadat tanusíthatom! :)
A látványossággal csak csínján. Van ami nyugtat, van ami inkább szaporázza a szívverést :)

Szóval most éjszakai műszak?

Még jó, hogy én sosem laktam játszótér közelében :)

Barry Kent 2011.01.26. 22:10:18

@kiraaaaa:
A csilingelés még nem lenne baj, de néha komolyan olyan mintha féltéglákat görgetnének le rajtuk :)

@Dr. Jula Watson:
Óh, inkább ők szoktak néha az őrületbe kergetni az ötleteikkel :)
Nem, azért dolgozgattam napközben is, éjszaka csak akkor dolgozom ha ég a ház :)
Itt van egy játszótér a ház alatt, de amúgy nem olyan veszélyes, sőt, tavaly amikor felújították, egy hétre bezárt, és komolyan mondom hiányzott a gyerekzsivaly :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 22:16:58

@Barry Kent: Hülye ötleteim nekem is tudnak lenni :)
Jól teszed, az éjszaka, az másra való :)
Végül is, mindenféle zajhoz hozzá lehet szokni. (Kivéve a horkolást, azt sosem tudtam) Aztán meg elvonási tünetei vannak az embernek. :)
Csak nem a máltai játszótér? :) Bár ott a csúzda a legkevésbé zajos.

Barry Kent 2011.01.26. 22:33:07

@Dr. Jula Watson:
Ezzel most megfogtál, lehet hogy máltai. Egész kultúrált, nem olyan fapados mint amik gyerekkoromban voltak :)
A horkolás nehéz ügy, még nagyon régen buszoztunk valahova, éjjel az egyik útitárs bedobta a szunyát és veszettül horkolt, emlékszem akkori barátnőmmel kínunkban végigröhögtük az éjszakát :)

Barry Kent 2011.01.26. 22:55:12

No, viszont én eltolom a bringát, horkolásmentes jó éjszakát kívánok ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 23:15:14

@Barry Kent: Ma már sok a jópofa játszótér :)

Egy buszút alatt még csak-csak kinevetgéli magát az ember. Mellettem évekig horkoltak nagyon hangosan. Azóta sem jött helyre az alvászavarom :S

deflorator 2011.01.27. 09:15:27

@Emilia Emiliana: A tagadással csak rontasz a helyzeten! Az első lépés szembenézni a tényekkel, hogy dagadt és csúnya vagy. A második lépés lefogyni, a harmadik pedig kiélvezni a következményeket: lihegés nélkül szexelni, fogadni a bókokat stb...
Ja, és ha ennyit iszol, akkor mossál fogat! Lehet, hogy büdös volt a szád!

sas70 2011.01.27. 11:52:37

Aki kimarad, az lemarad, így jártál! Van szabad akartod, elkérhetted volna a számát, mondhattad volna neki, hogy még maradjon, mert jó vele táncolni stb. Most meg sajnálod, hogy hülye voltál, pláne azt, hogy hagytad magad egy másik pasi által korlátozni, aki ráadásul nem is tetszett.
Legközelebb talán legyél határozottabb, ha egy pasi tetszik, akkor jelezd neki, és nyugodtan kérd el a telefonszámát, max soha nem hívod fel, de az is a te döntésed lesz.

Ez a hajó meg elment, felejtős!
süti beállítások módosítása