Biztos, hogy nyitott kapcsolatot akarsz?

2011. február 09. 08:19 - Panni CsP

„Eleinte csak viccelődtünk azzal, amikor meglátott egy csinos lányt, hogy lenne-e kifogásom a hármas ellen, ha ismernénk őt. Igaz, hogy minden vicc félig igaz?" – amikor észreveszed, hogy a kezdeti lángolás csökkent, megfordulna a fejedben a nyitott kapcsolat lehetősége? A következő sztoriban szereplő pár fejében megfordult. Sőt, bele is vágnak, ám egy betörés utáni közös takarítás újra összehozza őket. Romi vagy nem romi? : )

 

Két évig együtt voltam a pasimmal és egy idő után eljutottunk a „se vele, se nélküle” helyzetbe. Talán sokatoknak ismerős az érzés. Én 28 vagyok a pasim 27 éves. Amikor mindketten azon röhögünk már kínunkban, hogy mennyire eltűnt belőlünk a tűz, az már durva. Megszoktuk egymást. Ez nem azt jelenti, hogy nem jó vele, mert szeretem, vagy én ne lennék jó neki, csak annyit, hogy már nem ugyanaz minden, mint az elején. Szeretjük egymást. Eleinte csak viccből dobtuk fel egymásnak a nyitott kapcsolat lehetőségét. Aztán egyre jobban elgondolkoztunk rajta.

Végül kimondtuk, hogy vágjunk bele. Nem volt nehéz a kezdet, mert már három hónapja külön költöztünk. Akkor azt hittük, az idő majd megoldja, vagy valami. Igazából nem is tudom, mit vártunk ettől. Talán azt, hogy kényelmetlenné válik majd a másik hiánya, és újra egymásra találunk. Elárulom, hogy így történt, de nem úgy, ahogy kigondoltuk. Rendszeresen tartottuk a kapcsolatot és elmondta, hogy próbálkozik lányokkal, de nem jött még össze neki semmi. Én bekamuztam, hogy én is próbálkozom, pedig nem tettem egy lépést se. Aztán történt valami. A párom nagyapjának háza, pár utcányira tőlük, hónapok óta üresen állt. A rendszeres odalátogatás egy külön program lett az életében, ugye: fűnyírás, karbantartás, egyebek. Az egyik éjszaka aztán betörtek oda. Nyilván kifigyelték, hogy nem lakik már ott senki. Szerencsére minden értéket kimentettek onnan, de akkor sem volt szemét, ami ott maradt. A párom felhívott, hogy elmondja, mi történt. Elég nagy rumlit csináltak 1 éjszaka alatt. Az is lehet, hogy visszajártak, mert nehezen lehet elképzelni, hogy azt a csatateret egyetlen éjszaka alatt állították elő. A párom heti kétszer ment fel. Én felajánlottam, hogy segítek neki takarítani. Előtte jöttek a rendőrök, a helyszínelők, majd elmentek – mondtam, ne várjon csodát. Amikor megláttam a terepet, összeszorult a torkom. Szétkaptak mindent. Amúgy is megrázó, amikor egy szeretted holmijait idegen kezek meggyaláznak. Tudtam, mit érez. Aki még nem látott igazi betörést: más fogalmaik vannak a hazai bűnözőknek, nem olyan, mint a filmekben, amikor az elegáns fekete latexbe bújt betörő lassan kört vág az ablakon, benyúl rajta, kinyitja és beoson, közben lazázik és nagyon óvatos. A házban értelmetlenül össze volt törve minden, a berendezés, a bútorok - nem nagy érték, de rumli volt, fiókok, ruhák kidobálva az udvarra. A betörő egyszerűen úgy gondolkodott, nyugodtan zajonghat, megteheti, hiszen úgy sincs veszteni valója. Ez gyomorforgató. Én is nagyon felháborodtam. A párom szerint a tettes az utcában lakó illető, aki mindenkinek fusi rózsametszést, kertgazolást, fűnyírást vállal. Hallottunk már róla, hogy erősen iszik, gyanús alakokkal lődörög, és voltak már zűrös ügyei. Ahogy szedtük össze a romokat, meg hajtogattuk vissza a ruhákat a szekrénybe, beszélgetni kezdtünk. Elárulta, hogy hiányzom neki, és nem biztos, hogy jó ötlet volt ez a nyitott kapcsolatos ultimátum. Aztán jött az a rész, hogy „kinek az ötlete is volt??” Az őszinte válaszok kivédésére remek kommunikációs fal volt maga a törmelék eltakarítás, a munka, mert amikor kérdeztem valamit, vagy ő tőlem, máris emeltünk valami nehezet, hogy eleget gondolkodhassunk a válaszon. Nagyon vicces volt. Végül újra összeköltöztünk és bevallottuk egymásnak, hogy egyelőre jegeljük a nyitott kapcsolat-dolgot. Ha majd nagyobb szükség lesz rá, újra elővesszük. De visszatérve a kérdésre, hogy kinek az ötlete is volt a dolog, nem tudtuk visszavezetni, mert eleinte csak viccelődtünk azzal, amikor meglátott egy csinos lányt, hogy lenne-e kifogásom a hármas ellen, ha ismernénk őt. Igaz, hogy minden vicc félig igaz? Nem is kívánok a jövőbe nézni, hogy mi lesz majd. Bőven elég a jelen. Szeretjük egymást, ez már bebizonyosodott.

 
166 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr92648432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 08:33:46

A helyi buckalakót vegyék be harmadiknak! :)

Mcz 2011.02.09. 08:34:05

Na mi van már? Mindenki alszik?

kóristalány 2011.02.09. 08:38:08

Szokásomtól eltérően most gonosz leszek: vajon a párod nem azért akarja jegelni a nyitott kapcsolat gondolatát, mert nem jött össze semmi? Inkább választja az uncsi, de biztos kapcsolatot. Aztán ha adódik alkalom, majd megint felveti az ötletet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.09. 08:38:41

Nyitott kapcsolat... ettől mindig hányingerem volt/van. Szerintem ez nem volt igazi nyitott kapcsolat, csak kellett egy kis szünet, hogy rádöbbenjenek mégis szeretik egymást. Sokszor van, hogy az ember megszokja azt, aki állandóan mellette van és a szerelemből szeretet lesz. Szerintem ez így van rendjén. Ettől függetlenül lehet izgalmat vinni egy kapcsolatba úgy is, ha megmaradunk annál az egy embernél, akivel eddig voltunk.

Viszont ismerek olyat, aki tényleg nyitott kapcsolatban él. Soha nem fogom megérteni miért jó ez. Embere válogatja, gondolom. Egyik erre, másik arra, aztán néha egymásra találnak újra, közben együtt élnek, egy házban. Nekem erről mindig a svinger klubbok jutnak az eszembe, az is elég érdekes... :D Soha nem vinne rá a lélek. Vagy együtt vagyok valakivel, vagy nem, dehogy cserélgessem a partnerem az izgalom kevéért, aztán meg hazamegyünk és megy minden tovább a szokásos módon. Nem tudnék ránézni többet az biztos!

BermudaRoby 2011.02.09. 08:40:45

A szomszédunkhoz tavaly kétszer jött ki a helyszínelő: először, amikor kihívták mert felnyomták a házát, másodszor azért, mert otthagyták az elemlámpájukat :)

Ez a jó kérdés: a nyitott kapcsolat és a szerelem a majdnem ex-el kizárják egymást?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 08:41:58

@Bundabandi:

Majd jön mindjárt az a nyomigyerek, aki itt erőltette a nyitott kapcsit :)

fumerin 2011.02.09. 08:42:02

Ezek a "hármas gondolatok" akkor szoktak előkerülni, amikor már lapos a kapcsolat, kifogytak az ötletekből és baromira unják egymást.
Jelen esetben a srác választotta az "ürítőautomatát" (bocs, csúnya, de jobb a kéznél), mint bele mert volna vágni egyedül az életbe.
Javaslom kedves poszt író, hogy ne tervezd meg a gyerekszobát!

nosce 2011.02.09. 08:45:43

Összegezve:
Egyszer gondolatban majdnem megdugtam három nőt egyszerre.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.09. 08:56:57

@fumerin: Én abban sem vagyok biztos, hogy a srácnak tényleg nem volt senkije. :D Szerintem sem kellene hosszú távra tervezni vele.

"Végül újra összeköltöztünk és bevallottuk egymásnak, hogy egyelőre jegeljük a nyitott kapcsolat-dolgot. Ha majd nagyobb szükség lesz rá, újra elővesszük."

Ezt a dumát! Ha nagyobb szükség lesz rá! OMG!

fumerin 2011.02.09. 09:02:23

@Bundabandi: Nálam a szünet nem létezik.
Nem vagyok hajlandó egy megunt emberre sem várni, amíg rájön, hogy vannak nálam szarabbak is:D
A csaj helyében lépnék! És takarítson egyedül a férfi! :D

Nutshell 2011.02.09. 09:07:40

Nekem tetszett a betörős rész leírása.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.09. 09:10:54

@fumerin: Nálam sem. Vagy van, vagy nincs. Ha már így "szünetezgetni" kell, meg "nyitottkapcsolatozni" ott már régen baj van. Akkor meg minek szenvedni? Ez csak akkor szokott gondot okozni - ahogy láttam -, ha már van gyerek. Ebben a történetben nincs, szóval én inkább keresnék mást. Én megjártam már a felmelegített káposztával!

2011.02.09. 09:13:12

@Bundabandi:
Ha gyerek van az ember többmindenre képes, de így... csak egy kapcsolat.
Én nem tudnám elviselni a gondolatot, hogy a pasim épp mással... vagy hogy míg nyitottba voltunk...

fumerin 2011.02.09. 09:13:28

@Bundabandi: Elárulok egy titkot.
Gyerek mellett sem működik, ha egyik félnek is kényelmetlen.

Én is(káposzta)...de én már öreg vagyok a változtatáshoz:DDD

dr. gernika 2011.02.09. 09:15:25

Örülök, hogy így alakult, és rájöttetek, hogy attól még, mert nem úgy lángol valami, mint az elején, már nem is működőképes. Szerintem hagyjátok a francba a nyitott kapcsi dolgot, ha legközelebb is frissítésre vágytok, inkább menjetek el egy szexboltba. Vagy ha a te párod is szégyenlős, akkor rendeljetek valamit a netről. :P

nosce 2011.02.09. 09:16:44

@fumerin:
Miért ne tervezze a gyerekszobát? lehet a pasis hármas jelentőset dob az utód génkészletén :)

nosce 2011.02.09. 09:18:52

@Zsu0805:
"Én nem tudnám elviselni a gondolatot, hogy a pasim épp mással... vagy hogy míg nyitottba voltunk..."

Azért lehet könnyítene elviselni, ha téged is közben ketten reszelnének :), aztán a pasid forgolódna :) (bocs)

fumerin 2011.02.09. 09:20:57

@nosce: Valószínű, hogy befigyelne a DNS vizsgálat:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.09. 09:24:24

@fumerin: Nem a kapcsolatra gondoltam, hanem a döntésre. Mert gyerek nélkül úgymond nincs kockázat, de ha már van egy gyerek (nekem még nincs úgyhogy nem tudom, csak gondolom) akkor nehezebb úgy dönteni, hogy nem maradok egy rossz kapcsolatban. Ilyenkor nem csak magadról döntesz, hanem félig meddig a gyerek életéről is, hiszen a családot szakítod szét a döntéseddel. Ami lehet hogy jobb, mintha maradsz, de a gyerek biztosan sérül valamennyire.

fumerin 2011.02.09. 09:28:10

@Bundabandi: A gyerekkérdésbe nem mennék bele:)
Minden asszonynak van "köténye", ami takargat. Ha nagyobb a probléma a köténynél, akkor sajna nem lehet eltitkolni a gyerek elől sem.
Sérülni mindenképp fog.
A szülőnek nem az a feladata, hogy megmagyarázza a döntését, hanem az, hogy elfogadtassa.

Barry Kent 2011.02.09. 09:32:02

Reggelt.
Ez szerintem sem volt nyitott kapcsolat, egyszerűen szétköltöztetek. Nem is hiszem hogy szerencsés beszámolni ilyenkor arról, hogy ki kivel kavart, mert ha x partnere volt, akkor az a baj, ha meg nem volt senkije, akkor az. Újra összejöttetek, legyetek boldogok, aztán majd meglátjátok mi lesz később.

A rumli pedig teljesen "normális". Ha találnak értéket, akkor is pusztítanak, ha pedig nincs semmi amit érdemes elvinni, akkor bosszúból lebontják a fél házat. Ez ősi betörő szokás.

nosce 2011.02.09. 09:45:44

@fumerin:
"Minden asszonynak van "köténye", ami takargat."

Ezt de szépen mondtad :)

fumerin 2011.02.09. 09:48:25

@nosce: El ne érzékenyüjjj ám minnyá:D

nosce 2011.02.09. 09:49:10

@Kedves Nard:
"„Eleinte csak viccelődtünk azzal, amikor meglátott egy csinos lányt, hogy lenne-e kifogásom a hármas ellen, ha ismernénk őt. Igaz, hogy minden vicc félig igaz?" – amikor észreveszed, hogy a kezdeti lángolás csökkent, megfordulna a fejedben a nyitott kapcsolat lehetősége? "

Egyébként a nyitott kapcsolat meg h csináljuk hármasban szerintem mást jelent, a poszt meg összemossa.

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 09:49:26

@kóristalány: Nem ertek egyet. Sokkal inkabb az allhat a hattereben, hogy nem is akarta igazan. Mert ha csak felszedni akarsz valakit szexre, azert az nem egy nagy kaland. Gondolom en.

@Nutshell: Nut a lenyeglato, mint mindig. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 09:49:42

@fumerin:

Van hogy túl kicsi a köpeny és túl nagy az asszony! :D

fumerin 2011.02.09. 09:52:08

@Kedves Nard: Minden bizonnyal így van!
Bár sokat gondolkodtam, hogy az Arankának mi lehet a férfi variánsa:D

Kytia 2011.02.09. 09:58:24

"Elárulta, hogy hiányzom neki, és nem biztos, hogy jó ötlet volt ez a nyitott kapcsolatos ultimátum."

Hehe, nem jöttek össze a csajok, mi?:DD
Az komolyan kérdés, hogy kinek az ötlete volt a nyitott kapcsolat?? Ilyet nő nem talál ki, vagy, ha igen, csak a későbbi lepattintás előkészítéseként.

Nutshell 2011.02.09. 09:59:33

@Frigyesur: A sztori 80%-át az tette ki. Engem meghatott, na :)
És még csak nyitott kapcsi sem lett az egészből. Valaki már írta korábban, hogy valszeg azért, mert nem talált jobb partnert. Lehet levarrt párat, de azok még a bnőjénél is rosszabbak/hisztisebbek/rondábbak voltak, így arra jutott, hogy jó lesz neki a régi felállás. Körülnézett, semmi jobb, akkójóvan, maradok.

Kytia 2011.02.09. 09:59:40

@Drága IV gernika: "Vagy ha a te párod is szégyenlős..." Khmmm...:)))

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 10:00:01

@Barry Kent: Ma vitatkozom veled. Szerintem igenis fontos, hogy ne maradjanak titkok, és homályos foltok, mert igazi döntést csak úgy lehet hozni. És a másikat, és annak érzelmeit is csak így lehet megismerni. Egy kapcsolatban már eleve rossz, ha titkolózni, sunnyogni kell, "mert az biztos baj, és elronthatok vele mindent."

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 10:02:01

@nosce: "Egyébként a nyitott kapcsolat meg h csináljuk hármasban szerintem mást jelent, a poszt meg összemossa."
Ez igaz, kicsit meg van zavarodva a leányzó.

Kytia 2011.02.09. 10:06:14

@nosce: Nem mossa össze, csak azon gondolkodik, kinek az ötlete volt, és ilyen hármasok ugrottak be, hogy korábban felmerültek a sráctól, tehát akkor biztos a nyitottkapcsi is az ő ötlete volt.. Vagymi.:))

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 10:06:34

@Nutshell: En ma pozitiv volt (mint mindig) nem hinnem, hogy megalkuvas tortent. Annak nincs apropoja, hanem... ööö, nem tudom, hogy szokott a megalkuvo kapcsolat ujraindulni. Mindenesetre sztem nem igy. :))

Betoreses elmenyeim nekem is vannak, annyira nem meghato. :D

@Kytia: :DDD Ehehehe.

Nutshell 2011.02.09. 10:13:28

@Frigyesur: Most elkézeltem, hogyan reagálnék, ha a barátom elémállna, hogy mit szolnék egy nyitott kapcsolathoz ( és holnaptól dugjunk másokkal is).
De a másik oldalról nézve a pasit nem zavarja, hogy a nőjét más is megszexeli néha?

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 10:15:59

@Nutshell: Nem hinnem, hogy komolyan belegondoltak. Persze ettol meg hulyek. :))

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 10:18:14

Egy ilyen sokkhatás könnyen össze tudja hozni az embereket, mert érzékenyebbek, és jól esik, ha van körülöttük egy olyan ember aki mellette áll, segít. Ha a problémákat rendesen át tudják beszélni, akkor működhet utána a kapcsolat, de ha ezúttal nem tesznek érte, nem tesznek az ellaposodás ellen, akkor nem lesz hosszú a második kör.

Nutshell 2011.02.09. 10:19:46

@nosce: Az ideális kapcsolat... :)

@Frigyesur: Pontosan. Ezért kár is vele foglalkozni. Ergó én megmondtam, hogy a betörés a lényeg :D

Kytia 2011.02.09. 10:20:23

@Dr. Jula Watson: De már tudják a megoldást. Kényes kérdések megbeszélése esetén bútort emelgetnek közben. Lehet, minden kapcsolatban be kéne vezetni.:)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 10:31:51

@Kytia: Néhanapján nem baj az, ha az ember elgondolkodik egy-egy válaszon, és nem azonnal kiböki az első marhaságot.
A bútoremelgetés meg igenis hasznos, erősödnek tőle a fiatalok :)

Barry Kent 2011.02.09. 10:35:36

@Dr. Jula Watson:
Vitatkozzunk :))
Nem sunnyogásra gondoltam, csak láttam már ilyen szünetet, ahol az egyik fél eljárt szórakozni, ismerkedett, és be is számolt a történésekről a másiknak, akinek viszont esze ágában nem volt bárkivel kavarni. Ő aztán elég rosszul viselte ezt az egészet, kicsit úgy tűnt hogy elvesztette a bizalmát, úgy érezte hogy őt becsapták/megcsalták, miközben a szétköltözéssel, a szünettel ők szabadok lettek. Végülis pont az volt a cél, hogy megtudják, milyen a másik nélkül élni.
Szerencsére a vége öröm és boldogság lett, de elég rossz volt nézni, hogy az egyikük teljesen befordul, a másikban pedig ez bűntudatot ébreszt. Ezért írtam hogy talán nem szerencsés mindenről beszámolni.
Persze az újrakezdéskor meg kell beszélni a problémákat, illetve a legszerencsésebb ha átbeszélik, hogy ki miért jutott erre a döntésre, csak szerintem listákat nem kell villantani.

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 10:38:47

@Nutshell: Marmint, hogy mast nehezebb lett volna betorni, vagy hogy?

@Kedves Nard: Dödö. Nem kell szegyenloskodni, majd kaptok tolem legofejes alsonadrag szexjatekot. :D

Dr. Bélus___ 2011.02.09. 10:41:18

Faszikám másik muffra vágyott, nem jött be. Megértette, h nem is olyan hejjespasee, így inkább visszament hozzád. Te nem is akartad a dolgot, hisz nem szedtél fel pasit - egy csajnak pedig az nem nehéz (legalábbis dugás szintig). Szóval gratulálok, hogy belementél ebbe a játékba... kis szívem, te olyan hülye vagy, hogy az meggörbíti a téridőt.

nosce 2011.02.09. 10:41:28

@Kytia:
ilyenkor át kell rendezni a szobát :)

nosce 2011.02.09. 10:42:17

@Nutshell:
ideális persze, ha ezt kriszrudi megénekelhette volna :)

nosce 2011.02.09. 10:46:27

@Dr. Jula Watson:
Jah megvan zavarodva, mint aki sex bolt helyett swinger klubba toppant be :)

nosce 2011.02.09. 10:49:32

@fumerin:
Bár sokat gondolkodtam, hogy az Arankának mi lehet a férfi variánsa:D

Döme :)

Nutshell 2011.02.09. 10:50:49

@Frigyesur: A betörés, mint kapcsolatépítő erő.
Olyan ez, mint amikor mondjuk elkezd zuhanni a lift vagy elromlik a busz féke, akkor bizonyítottan mindenki nagyon szociális lesz és összebarizank a mellettük állókkal/ülőkkel. Ugye milyen izgis téma? :)

@nosce: Vagy ha legalább az egyik fél Krisz Rudi lenne :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 10:55:12

@Kedves Nard: Hova lett a humorerzeked, Nardy? :)

@Nutshell: Jahogy. Sotet vagyok. En akkor sem baratkoznek. :P

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 10:57:58

@Barry Kent: Ilyen még úgysem nagyon volt, azt hiszem :))
Én is láttam már ilyen történetet közvetlen közelről, csak ott nem betörés, hanem nagymama halála volt az összehozó esemény.
Egy elválás, szétválás, szakítás mindig fájdalmas folyamat, már ha volt akárcsak egy szikrányi érzelem is. És igen, nagyon vacak lehet látni szerelmesként, hogy a másik meg éli világát. De ahhoz, hogy rájöjjünk mit is érzünk valójában le kell menni a lélek bugyraiba, meg kell szenvedni, hogy aztán vagy kigyógyuljunk, vagy pedig új erőre kapjunk. Igaz, én azt vallom, szeretek tudni a párom múltjáról is, mert így nem érhetnek akkora meglepetések. És éppen ezért gondolom azt, hogy arról meg pláne jó tudni, hogy mit és hogyan művelt a másik, amíg a kapcsolat szüntelt. A múlt később felbukkanó árnyai sokkal nagyobb galibát tudnak okozni. Persze vannak akik úgy gondolják, hogy amiről nem tudnak, az nem fáj, na őnekik tényleg nem feltétlenül kell mindent bevallani. De ez ugye az ő döntésük.

@nosce: Végül is... ott is csak szexjátékszereket lehet kapni. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 11:07:25

@Nutshell:

Én akkor kimondottan antiszociális leszek.

@Frigyesur:

Mindig megvan, csak nem vicces ! :)

Devil2 2011.02.09. 11:11:11

Nagyszerű ez a nyitott kapcsolat-ötlet, mikor olyan emberekben merül fel akiktől igazából távol áll az ilyesmi. Ha tényleg erre gondoltak volna, akkor a következő héten már lett volna nekik dugópajti. Mivel mindketten rájöttek hogy nem ilyen lovat akartak, maradt a jól megszokott langyosvíz.

Nutshell 2011.02.09. 11:13:01

@Frigyesur: @Kedves Nard: Már értem miért jöttök ki ilyen jól :)
Nekem az megy az agyamra, amikor állok a buszmegállóban és késik a busz. Bizonyos embereknék már ez olyan rekaciót vált ki, mint egy vészhelyzet. Rögtön elkezdenek a mellettük állókkal bratyizni, hogy "magánál menniy az idő", "ez a busz midnig késik", "már be kellett volna érnie, ugye"? És innentől kezdve vége, elindult a lavina, van egy közös "ügyünk", ami összeköt minket és ezentúl már nem vagyunk ismeretlenek egymás számára és cinkosan nézünk egymásra amikor befordul a busz a sarkon.

Köszönöm, hogy elmondhattam :)

nosce 2011.02.09. 11:13:45

@Nutshell:
"Vagy ha legalább az egyik fél Krisz Rudi lenne :)"

nah, csak kibújt kriszrudi a plüss papucsodból :)

nosce 2011.02.09. 11:14:45

@Dr. Jula Watson:
jah tökazonos, mint a hármas meg a nyitott kapcsi :)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 11:16:17

@nosce: Mi van, ma rosszul keltél? :)

nosce 2011.02.09. 11:20:23

@Nutshell:
"És innentől kezdve vége, elindult a lavina, van egy közös "ügyünk", ami összeköt minket és ezentúl már nem vagyunk ismeretlenek"
Én meg azt hittem, hogy az éhezeő afrikai gyerekek ilyen közös ügyünk, durva most ezzel szembesülni, hogy nemis...

Barry Kent 2011.02.09. 11:20:35

@Dr. Jula Watson:
Igen, én azt hiszem ebbe a csoportba tartozom :) Valahol ez önvédelem is, tudom magamról hogy hajlamos vagyok könnyen ítélkezni, ezért nem tartom fontosnak hogy pl. a barátnőm kivel bújt ágyba öt éve, mert ez csak félinformáció, viszont lehet hogy emiatt kezdek feleslegesen gyanakodni :) Persze, ha akarja, úgyis elmondja, de én biztosan nem kérdezném tőle. Szeretném őt az alapján megítélni, ahogy a kapcsolatunkban él, viselkedik. Múltja pedig mindenkinek van, a hibátlan ember is elég ritka :)
Viszont én még ilyet nem láttam, temetésen két testvér összeölelkezésének voltam tanúja, akik aztán másnaptól ugyanúgy utálták egymást mint előtte évtizedekig :D

nosce 2011.02.09. 11:21:29

@Dr. Jula Watson:
ne kötekeggyé :), elgurult a mamuszom :)

Nutshell 2011.02.09. 11:22:48

@nosce: Hiába tagadnám, ez íííígy van :D
Ha neked is lenne letagadnivaló tiniszerelmed, te is átéreznéd a feelinget :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.09. 11:22:50

@nosce: így hívják a családi kutyánkat, pont jó lesz.:D:D:D:D

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 11:23:13

@Nutshell: Miert? :D

:DDDD Abszolut megertelek. Engem is szeretnek megtalalni minden metakommunikaciom ellenere. Nem tudom, hogy ezeknek ennyire nincs szocialis eletuk?? A munkahelyen a kollegak is annyit beszelgetnek. Ki a fene akar a munkatarsaival beszelni?!

nosce 2011.02.09. 11:24:23

@Barry Kent: @Dr. Jula Watson:

Azért ez így nem ér, h ti ilyen magasröptű dumát nyomtok :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.09. 11:26:29

@Kedves Nard: Gálvölgyi is így érezte, mikor anno kotont kért a patikában.:-)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 11:26:39

@nosce: morcos emberrel még véletlenül se :P AZ nem poén :)
Mesélj, milyen volt az a mamusz? Segítsek megkeresni? :D

Kytia 2011.02.09. 11:32:36

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hehehe!:DDD Csak a pár száz fős közönség röhögte halálra magát.:))
De az nem a Bodrogi volt?
Mindenesetre félénkeknek ma már biztos az is megy internetről.:)

Nutshell 2011.02.09. 11:36:42

@nosce: :))))
Láthatod, sokkal fontosabb és mélyebb dolgok ezek, mint az afrikai éhező gyerekek.

@Frigyesur: Mert egyikőtök sem bratyizna vészhelyzetben. Meg antiszocik vagytok :)

Azért beszélgetnek mert igényük van rá. Mer' el akarják mondani a dolgaikat. De rossztól kérdezed, én csak pár emberrel vagyok kommunikatív :)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 11:39:54

@Barry Kent: Na például ez is egy információ lehet a párunkról, hogy akarja-e tudni, vagy sem :)
Természetesen mindig az számít, hogy akkor és ott hogyan viselkedik az illető, hogyan áll hozzánk. A megismeréséhez viszont csak az az út vezethet, hogy ha tisztában vagyunk a múltjával. Mert így a cselekedetinek miértje sokkal könnyebben látható, vagy hogy az a tett az ő skáláján éppen hol is helyezkedik el. Én pont az ismeretlentől kattognék, mert arról lehet bármit fantáziálni.
Van például egy ismerősöm, akivel nincs közös társaságunk, és vele kapcsolatban sosem tudom, hogy mi a helyzet, mert azt amit tesz vagy mond, nem tudom rendesen megitélni, hiszen nem látom a többi emberhez fűződő viszonyát.
Egy megcsalásról se szeretnél mondjuk tudni, ha magadtól nem jössz rá?

A testvéri veszekedés azért más, mint egy szerelmi szál :) De itt tényleg ez volt a katalizátor, hogy lépéseket tegyenek. Az egész történet végkifejlete meg már más kérdés :D

Barry Kent 2011.02.09. 11:40:12

@nosce:
Gyere, röppenj fel te is közénk :D

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 11:41:21

@nosce: Kemény volt az éjszaka? :D
Oké, akkor ma nem kérdezek tőled nehezet :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 11:41:57

@Nutshell: Nekem eleg ha Kittynek vegig kell hallgatnia napom. Mast nem kinzok vele. :D

Barmilyen hasonlossag Nard es koztem pusztan a veletlen muve.

dr. gernika 2011.02.09. 11:50:00

@Frigyesur: Baromira kisegítenél vele minket. :D

@Nutshell: Nekem reggel rosszabb volt a postán, olyan néni mellett kellett várakoznom, aki folyamatosan dumált mindenről, pedig nem is volt kihez. :S
Pedig pont azért is szeretem Pestet, mert az emberek nem bizalmaskodnak egymással, csak akkor szólnak a másikhoz, ha muszáj. Múltkor az otthoni háziorvosomnál ki is csinálták az intim aurámat a vidéki stílusú öregek, mondtam is anyámnak otthon, hogy ettől már teljesen elszoktam. Persze meg volt botránkozva. :)

Nutshell 2011.02.09. 11:50:37

@Frigyesur: Naja, én sem vagyok kényszeres információmegosztó. Sőt, pont hogy csak akkor szólok közbe a munkahelyemen, ha valami lényegeset/fontosat szeretnék mondani. Szerintük antiszociális vagyok, szerintem töknormális :)

Nutshell 2011.02.09. 11:52:21

@Drága IV gernika: Teljesen megértelek :)
Nekem a nagypapám panaszkodik mindig arra, hogy nem "fecsegek". De nekem jó így, majd szólok, ha lényeges lesz :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 11:55:13

@Drága IV gernika: Tudom, tudom. Nagyon rendes es jofej vagyok. :D Kisse bizarr, de nem itelkezem!

@Nutshell: Nem mondanalak normalisnak, de sztem ebben igazad van. :))

fumerin 2011.02.09. 11:56:01

@Drága IV gernika: A postai jelenet majd csak akkor éri el a tetőfokát, ha majd babakocsival mész.
Akkor tízszer több fogadatlan prókátort, gügyögő, értelmetlenséget kell majd elszenvedned.
:D

Barry Kent 2011.02.09. 11:56:37

@Dr. Jula Watson:
Nem, a megcsalás az más tészta. Illetve amit a kapcsolatunk alatt tesz, azt mindenképp szeretném tudni, amit írtam csak az előéletére vonatkozik :)
Az, hogy valamelyik elődömet megcsalta-e, ez jó kérdés. Talán nem. Végülis azóta lehet, hogy benőtt a feje lágya. No meg az is előfordulhat, hogy sosem csinált ilyet, aztán majd pont velem teszi meg, ez nem annyira a múltjától függ :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 12:06:42

@fumerin: Jaj, ez mar bennem is megfordult. Ha egy oreg neni megprobal hozzaerni a gyerekemhez, raszabaditom gernikat.

dr. gernika 2011.02.09. 12:08:25

@Nutshell: Szeretek én fecsegni, de csak egy körön belül. A melóban is összesen két kollégát sikerült annyira megkedvelni, hogy privát dolgokról is beszéljünk, a többiekkel csak meló.

@Frigyesur: Édes vagy. :)
@fumerin: Jaj ne is mondd. Hogy én mennyi öreget fogok kiakasztani, már alig várom! 18 éves koromban direkt kölcsönkértem uncsitesóm sportkocsis kisfiát és toltam nagy büszkén egyedül, mint leányanya, magamban meg röhögtem a megbotránkozott fejeken.

fumerin 2011.02.09. 12:21:28

@Drága IV gernika: @Frigyesur: Nem is olyan rég történt:
Babakocsi+gyerek*2+névvel feliratozott pléd*2.
Nénike: Jajj, de szépek, fiúk?
Mondom: Nem!
Nénike: Hanem?
Áááááááááááááááááááá

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 12:22:08

@Drága IV gernika:

Ilyet én is csináltam, haverom öccsének a kisfiával elmentünk boltba. Még annyi Aranka nem rohant meg mint azon az úton :)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 12:27:28

@Barry Kent: Akkor csak félig vagy olyan tipus. :)
Lehet tanulságos, hogy ha megtette, mi, és hogyan vezetett odáig, és mit tanult belőle. Bár az is tény, hogy ezen információ ismerete már eleve lehetetlenné tesz egy induló kapcsolatot, ami pedig még működhetett is volna. Ez személyes tapasztalat. De ha nem tette, az tényleg nem biztosíték arra, hogy nem is fogja, mert mindig van egy első. :)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 12:28:37

@Kedves Nard: Gyerekkel, kutyával a legkönnyebb csajozni :D

Hurri Kán 2011.02.09. 12:34:00

Valaki összefoglalót plíz :DD

Barry Kent 2011.02.09. 12:35:50

@Dr. Jula Watson:
Igen, ez nehéz kérdés. Bár jóindulatúan lehet azt is feltételezni, hogy ha már beismeri hogy régen, mással ilyet tett, akkor talán ez jó jel. Vagy épp nagyon rossz, kérdés hogy adja ezt elő :D
Nem, nem jó dolog ez a megcsalósdi, ne is merüljünk bele :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 12:36:06

@Dr. Jula Watson:

Nem volt szívem Bubut elvinni otthonról, nem csajoztam vele :)

dr. gernika 2011.02.09. 12:36:59

@fumerin: :DDD
@Kedves Nard: Te nem sétáltathatod majd egyedül.

Barry Kent 2011.02.09. 12:37:33

@Dr. Jula Watson:
Igen, elvált apuka kis gyerekkel a játszótéren, az mindent visz :D

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 12:38:47

@Barry Kent: Nem megyünk bele semmilyen megcsalásba, és akkor mindenki boldog :)
Kaptam én már pár nagy pofont :S

@Kedves Nard: Bezzeg a gyereket! :D
Neked nem 2 kutyád volt? Vagy rosszul rémlik?

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 12:40:38

@Barry Kent: De legalábbis hamar elvált lesz :D
Jó helyszín még a gyerek edzése is, elvégre el kell valamivel ütni az időt, amíg végeznek :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.09. 12:41:55

@Drága IV gernika: Miert, gyereket is setaltatni szokast, mint a kutyat? Nem setalni megy vele az ember? :D

Barry Kent 2011.02.09. 12:46:29

@Dr. Jula Watson: :(

Viszont a kutya hosszútávon jobb megoldás, a gyerek egy idő után már nem veszi jó néven ha apuka kísérgeti mindenhova :D

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:08:30

@Barry Kent: Nem is 16 éves kamasszal lehet nőt fogni :D Viszont egy idő után meg már apuka rástartolhat a kisfia barátnőire :D

@Kedves Nard: Jól tálalva még ronda kutyával is lehet :)
De ha meg egyszerre többet is sétáltatsz belőlük, akkor tuti felhívod magadra az emberek figyelmét. Nem mindennapi látvány ez a kombináció :D

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:10:03

@Barry Kent: tudod a lasszózós milfek ellen nincs orvosság. Kíméletlenül támadnak.

Hurri Kán 2011.02.09. 13:10:40

Van hogy az is elég, ha az ember tart magánál egy-két kiskori fényképet ;-)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:13:38

@gyvy: Áhh, az nem jó, annak mutogatásához már szóba kell elegyedni az illető nőihölggyel. A kutya és gyerek meg pont arra jó, hogy a nők szólítsák le a férfit. :)

Hurri Kán 2011.02.09. 13:15:27

@Dr. Jula Watson:
Nem kell nekem ahhoz kutya meg gyerek. Egyik sincs más tollával meg nem ékeskedek :)

Nutshell 2011.02.09. 13:16:02

@Frigyesur: "Kevés dologban vagyok biztos, de a saját normalitásomban igen." Nem rémlik, kitől idéztem? :)

@Drága IV gernika: Dettó. Előző munkahelyemen egy kolléganő, itt is egy. Vele csevegek, megbeszéljük az élet dolgait, mindneki másnak meg "helló-szia".
Pedig milyen jó hallani egy sztorit valakitől, aztán hallani ahogy egy irdoával arréb is elmeséli, aztán eggyel arrébb is, aztán ebédnél mégegyszer valaki másnak is elmeséli ugyanazt stb. Én ha már másodszor mesélek valamit, akkor rohadtul megunom :)

@gyvy: Parancsolj:
Az NB I első fordulójában 4-2-es vereséget szenvedett az MTK otthonában a KTE-Ereco. A végig izgalmas meccsen Tököli Attila megszerezte első találatát a KTE-Ereco színeiben.

2011.02.09. 13:17:32

@nosce:
ÁÁÁÁ, engem nem.. :)

Hurri Kán 2011.02.09. 13:19:51

@Nutshell:
Köszönöm drága, jólesik a tudat hogy vannak akikre mindig számíthatok :DDD

Barry Kent 2011.02.09. 13:19:58

@Dr. Jula Watson:
Én viszont gyorsan futok :D
Viszont erről a gyerek vs. kutya témáról eszembe jutott a flanelinges, macskával pózoló posztoló. Vajon mi lehet vele? :D

Nutshell 2011.02.09. 13:22:31

@gyvy: Nem hagyhatom, hogy ha összefoglalót kérsz akkor összefoglaló nélkül maradj. Nem tudnék nyugodtan aludni éjszaka :)

Hurri Kán 2011.02.09. 13:26:38

@Nutshell:
És az összefoglalást ki lehetne a posztra is terjeszteni?

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:30:49

@Barry Kent: Aki edzésben van, annak könnyű. :)
Erre a flanelinges posztolóra nem emlékszem. Mi volt a sztori? :)

Nutshell 2011.02.09. 13:35:56

@gyvy: Természetesen.
Elmúlt a lángolás&szerelem, megszokás van, mi legyen. Viccelődés a nyitott kapcsolattal, haha. Szétköltözés, hátha fellángolnak újra a kialudt érzések, de semmi. Akkor legyen nyitott kapcsolat.
Fiú állítólag próbálkozgat másokkal, nem sok sikerrel, leányzó nem.
Gonosz emberek betörnek elhunyt nagypapa házába és felforgatják. Fiú és a lány együtt raknak rendet, közben beszélgetnek, hiányzol-hiányzom, újra egy pár.

Barry Kent 2011.02.09. 13:39:07

@Dr. Jula Watson:
Pontosan már nem emlékszem, annyi rémlik hogy a srác tudományosan ismerkedett társkereső oldalakon. Ezért is fotózta magát macskával, mert brit tudósok kimutatták, hogy a nők azt szeretik. Rövid időre megosztotta fotóját is, így megcsodálhattuk az inget is :D
Viszont az biztos, hogy nem kedvelt minket :)

Hurri Kán 2011.02.09. 13:41:44

@Nutshell:
Ez zseniális volt. Ezennel kinevezlek házi posztösszefoglalómnak. Elfogadod a kinevezést? :)

@Dr. Jula Watson: Saját tollaim, azokkal ékeskedek :DDD

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:42:50

@Barry Kent: Akkor ő biztos valami PUA lehetett :D Gondolom a nőket is tudománys alapon osztályozza, ezért még nem jött össze neki, csak egy vén macskás nő :)
És én pont ilyen jó sztorikról maradok le? :D És még az utálkozásban sem voltam benne. Most nagyon szomorú vagyok :D

Nutshell 2011.02.09. 13:49:05

@gyvy: Ha meg tudunk egyezni a pozíció javadalmazásában ;)

Hurri Kán 2011.02.09. 13:50:48

@Nutshell:
Kizárólag teljesítményalapú elszámolást vagyok hajlandó eszközölni :)

indapass90210 2011.02.09. 13:52:58

Na most itt az a szitu, hogy sem a posztoló, sem a faszija nem kellett a kutyának sem.

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 13:55:27

@gyvy: Tollas a hátad netán? :D

Hurri Kán 2011.02.09. 13:59:35

@Dr. Jula Watson:
Hát néha egyesek szerint igen. Egy darabig hagyom magam, aztán ha jelzem hogy mégsem az, akkor megkapom hogy antiszociális vagyok :)))

Nutshell 2011.02.09. 13:59:57

@gyvy: Akkor ebben megegyzetünk. És akkor mennyi a darabár? :)

@Dövan: Ebben egyetértünk.

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 14:03:32

@gyvy: Vagy hagyod magad megkopasztani :)

Dr. Jula Watson 2011.02.09. 14:06:32

@gyvy: Hagyod magad megkopasztani néha? :D

Hurri Kán 2011.02.09. 14:06:53

@Nutshell:
Próbaidő alatt beszámolónként egy buksisimi? :D

@Dr. Jula Watson:
Azok az idők már elmúltak ;-)

Hurri Kán 2011.02.09. 14:14:32

@Dr. Jula Watson:
Gondolod még kopasztás előtt állok? :D

Nutshell 2011.02.09. 14:16:36

@gyvy: Átgondoltam az ajánlatod és úgy érzem hogy ez mindkettőnk számára elfogadható és korrekt ajánlat. Kezet rá :D

Hurri Kán 2011.02.09. 14:19:39

@Nutshell:
*kezet nyújt, megráz*

Nem szeretek előre ígérgetni de természetesen az összefoglalók minőségének függvényében a buksisimik száma és kedvessége növelhető :DDD

Nutshell 2011.02.09. 14:24:06

@gyvy: *reményteljesen tekint a jövőbe*

nosce 2011.02.09. 14:30:29

@gyvy:
és mi van ha az összefoglaló csapnivaló, és nem arról szól amiről a poszt, pl. belinkel 3 kriszrudi számot ? :)

nosce 2011.02.09. 14:31:33

@Dr. Jula Watson:
Köszönöm , drága vagy :)

Hurri Kán 2011.02.09. 14:35:13

@nosce:
Pont ennek elkerülésére vezettem be a teljesítményalapú elszámolást :)

kopp 2011.02.09. 14:41:14

Na ja, szegény srác aszitte, ez csak úgy megy, h odamegy a "nőhöz" és már + is van dugva( persze, vannak ilyen szerencsések is), de rá kellett döbbennie a szomorú valóságra, nincs olyan kisugárzása! :)
Így maradt a tuti hazai! :):):)

nosce 2011.02.09. 14:55:35

@gyvy:
Na jó de akkor mit kap ? Akkor is fejsimi csak bal kézzel ? :)

Hurri Kán 2011.02.09. 14:57:03

@nosce:
Nem tartok ilyen problémáktól :DDD

michaela77 2011.02.09. 15:06:33

A sztori nem érdekel, de annak nagyon örülök, hogy mást is antiszociálisnak minősítenek a munkahelyén, csak mert nem akar ismeretlen emberekről fotókat nézegetni, vagy nem érdekli a kolléganője mit főzött vacsorára és melyik kezével kavarta meg tegnap este fél nyolckor:)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.09. 15:37:47

@michaela77: tessék hozzászólni fotómutogatásánál, hogy mennyire hasonlít a pici a kedves anyósra.:-)

michaela77 2011.02.09. 15:54:44

Én nem szólok ilyenkor egy rossz szót sem, de valószínűleg annyira kényszeredett mosoly ül az arcomon (és persze az első lehetséges levegővételnél otthagyom és visszaülök a helyemre), hogy hálistennek már valahogy nem akarnak nekem fotókat mutogatni:)
De valahogy akkor sem érdekelnek a "tegnap elmentem anyámmal gumicsizmát venni" kezdetű sztorik. Így antiszociális vagyok.. Na bumm...

Beefboneknock (törölt) 2011.02.09. 16:00:13

a fele sztori a krimiről szól :D mekkora lol már

deflorator 2011.02.09. 16:07:28

Érdekes dolgok ezek. A legtöbb ember beéri azzal ami van, sőt még meg is ideologizálja, hogy az neki tökéletes. Mások bátrabbak és otthagyják a csúfságot. Középúton pedig ott vannak azok, akik bátortalan szárnycsapásokkal, nyitott kapcsolaton keresztül haladnak a más nőkkel való kúrogatás felé. De a végső tanulság akkor is az, hogy egy jó rejszolás a legtöbb nőnél többet ér. A nő tehát arra kell, hogy ingyen elvégezze a házimunkát. Ha lefekszik mással, annál jobb, több ideje marad az embernek azzal foglalkozni, aki egyedül méltó hozzá, azaz saját magával.

Joe69 2011.02.09. 16:07:59

"Nyitott kapcsolat" alatt én eddigi praxisom alatt a következőt értettem: ha együtt vagyunk, akkor szigorúan egymással foglalkozunk, de ha nem, nincs féltékenykedés, nincs elszámoltatás, stb., mindenki csinál, amit akar. Azokban az esetekben, amikor ezt én ajánlottam fel a csajszinek, sértődés, döbbenet "hogyképzeled", stb. volt a reakció. Bezzeg amikor több ízben is a csaj jött ezzel, nekem rezzenéstelen képpel kellett ezt tudomásul vennem (vagyishogy ezt tettem, lehet, hogy meglepő is volt neki). Ő szólt is mindig, hogy bocs, hogy most nem ér rá, mással lesz. Aztán mikor én csajoztam be valaki mással és én nem értem rá momentán, balhézott, kiakadt. Na, ez a tipikus női kettős mérce.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.09. 16:16:19

@Joe69:

Amikor a női verzió jön, akkor ott már a másik félnek a kapcsolatból nincs semmi esélye, nincs emberszámba véve. Csak azért marad a férfival, mert kényelmesebb anyagilag. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.02.09. 16:22:12

üdv :)

1. ez a kapcsolat már nem szerelem, csak féltek egyedül maradni. ez a maszlag addig áll már csak, amíg valaki nem talál egy 3-dikat. addig viszont nap mint nap be fogjátok csapni egymást és magatokat is.

2. a történet szempontjából irreleváns a filmek vs. valóság ábrázolása a betörési szokásoknál. ezt nem is értettem. sajnos láttam tiszta betörés utáni lakást is.

3. ismét eljutottunk a nyitott kapcsolatok témakörhöz. szuper. de minek....:P

arconfosom 2011.02.09. 16:51:07

A jó léthez szopni kell!

kiraaaaa 2011.02.09. 16:55:08

Hogy lehet megunni valakit 2 év alatt?

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2011.02.09. 17:51:45

"Szeretjük egymást" :) hogyne...

Barry Kent 2011.02.09. 18:24:06

@kiraaaaa:
Jogos, két év után tényleg kicsit erős, persze kérdés mit ért ez alatt.

Nutshell 2011.02.09. 19:30:26

@nosce: Köszi a bizalmat ;)
És csak hogy tudd, a képességeim és a kemény munka gyümölcseként érdemeltem ki azt a pozíciót :)

@gyvy: Nemiskell :)

2011.02.09. 19:54:47

akk nem volt plussz csaj? ezért jöttem el idáig?

2011.02.09. 21:43:51

@deflorator: Ezeket olvasod valahol? :-)

joemann 2011.02.10. 21:04:27

sem a posztíró sem a hapsija nem változott semmit. 3 hónap külön aztán együtt. ez a se veled se nélküled.
süti beállítások módosítása