Csak néhány csók és más semmi

2011. április 15. 08:05 - Panni CsP

„Mindig csak csókolóztunk, még csak nem is túl szenvedélyesen, hogy a fülén jöjjön ki a nyelvem. Biztos voltam benne, hogy hamarosan tovább is jutunk majd” – következő posztolónknak egyelőre minden kategória szűk, amit a csaj és pasi viszony kínál, de végül mégis megtalálja a helyét. A netes fórumon megismert lány teljesen hülyét csinál belőle. Elkezd vele valamit, amit nem fejez be. A szerencsétlen Rómeót még a spontán éjszakai magömlések öröme is elkerüli, de legalább ráébred: szereti ezt a lányt. A csaj azonban hátat fordít neki.

 

Sziasztok! Amióta olvasom a blogot, három nagy visszatérő kategóriára tudom bontani a sztorikat: 1. Panaszkodás (megcsalt, elhagyott, nem figyel rám) 2. Sajnos összejöttem vele (félresiklás, félreértés, megbánás) 3. Örömhír (visszajött, megbocsátott, még mindig együtt vagyunk) - utóbbiból van a legkevesebb, de mindig örülök, ha olvasom. Ezt a kis számvetést csak azért raktam ide, mert az én történetem egyik kategóriába sem sorolható. Ugyanis inkább langyos, mint forró, nem is keserű, nem is édes. Bosszantóan nem történt semmi, és amikor mindezt átéltem, nem tudtam olyan könnyedén hozzáállni, mint most. Mert nem értettem semmit. Nem értettem, hogy egy lány miért játssza el a szűzkurvát és miért játszik velem, miért kóstolgat… a semmiért.

A történet talán fél éve volt, nem jegyzem meg az időpontot, fájdalmas emlékekét pedig végkép nem. Egy fórumon sűrűn megfordultam akkoriban. Itt figyeltem fel egy illetőre, akiről azt sem tudtam, hogy fiú-e vagy lány, legalábbis nem voltam biztos benne, annak ellenére, hogy női hangzású nicket viselt. Persze emögött bárki lehet. Csak azt tudtam, hogy a témában néha érdekes, súlyos kijelentéseket tesz, de alaptalanul. Egyszer ráírtam privátba, hogyha ilyen okos vagy, miért nem csinálsz saját website-ot, nagy sikere lenne, még hirdetést is tudnál rajta eladni annak a bizonyos csoportnak, akit a téma érint. Hosszas levelezés indult meg köztünk, többször vesztünk össze és békültünk ki. Majd ő kezdte el személyes vizekre terelni a beszélgetést. Kiderült, hogy egy kábé velem egykorú lány. Be is jelöltük egymást, ahol csak lehetett, így a fotótól az érdeklődésig minden egyre kerekebb történetet vázolt elénk. Felvetettem, ha már a közös érdeklődés meg van, akkor miért ne találkozzunk egyszer személyesen is? Nem volt ellenvetése, sőt. Össze is hoztunk egy randit, ami nagyon jól sikerült – nem szorongtunk, hiszen szó sem volt arról, hogy a barátságon és a dumáláson kívül bármi másra is sor kerülhet, illetve egyikünk sem számíthatott semmire. De nem vagyok fából. Sokat járt a fejemben. Rájöttem, hogy beleszerettem. Na, a harmadik randin megfogtam a kezét. Ő nem rántja el, rám néz. Hagyja. Csak kicsit mosolyog. Nem pirul. Ezután többször elképzeltem, hogy megcsókolom. Nagyon sokszor gondoltam rá és ez oda vezetett, hogy többször álmodtam vele, és ébredtem éjszaka arra, hogy a pollúció határáról fordulok éppen vissza. A valahanyadik randin végül gyengéden megcsókolom. Visszacsókol. Félénken. Gyönyörűen. Az illatától majdnem leestem a padlóra – az első csók egy kávézó sarkában történt meg, egy ócska díványon, hajnali kettőkor egy szar koncert után. Egyre sűrűbben találkoztunk, de ennél tovább nem mentünk. És ez zavart. Én nem mondtam neki, hogy rettenetesen kívánom, ő sem, hogy ő engem... vagy valami. Mindig csak csókolóztunk, még csak nem is túl szenvedélyesen, hogy a fülén jöjjön ki a nyelvem. Mindegy, akkor is bíztató jel volt, és biztos voltam benne, hogy hamarosan – ki tudja mikor – tovább is jutunk majd. De nem. Egyszer csak már nem akart találkozni velem, eltűntek a levelei. Amikor egyszer elkaptam a fórumon és megkérdeztem, hogy bejegyzésre van ideje, de rám nincs, azt hazudta, hogy elutazott, váratlanul. Majd azt mondta, hogy sajnálja, de nem fog menni. Ne folytassuk. Már félig megírtam egy olyan levelet neki, ami a ribancok és szűzkurvák terminológiáját tárgyalja, végül elmosolyodtam és letöröltem az egészet. Én lennék ennek a hülye játszmának a vesztese, ha hagynám magam legyőzni. De akkor is van néhány kérdés: mi történt? Elszúrtam valamit? Vagy talált valakit? Nem tudom és már nem is érdekel. Most, hogy visszaolvasom, a sztorim mégis belepasszol az egyik kategóriába, méghozzá a 2.-ba.

 
151 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr522827492

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Úgy éreztem újfent, hogy még kisfiú 2011.04.15. 09:40:09

Ez egy nagyon bonyolult, és nehéz dolog, amiről szeretnék most \"beszélni\". Kezdem az elején...Jelenleg 19 éves vagyok, 17 éves koromba megtetszett egy fiú (nevezzük őt Illésnek), aki akkor 16 éves volt. Az elején még csak tetszett, de idő...

Trackback: Nem kell mindig jól lenni! 2011.04.15. 09:39:51

Gondoltam, ezt leszögezem. Merthogy sokan azt hiszik, az ideális állapot a mindig jól levés, és a levertség vagy testi rosszullét feltétlenül annak a jele, hogy valami baj van. És akkor már csak abban reménykedhetünk, hogy nem nagy baj, csak kis baj. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 09:31:49

@gyvy: Nem eppen, de az is sulyos korkep. Gyogyithatatlan. ;(

@gernika: Hajajaj, akkor fog. :x

dr. gernika 2011.04.15. 09:36:19

@Husi_Laci: Na ez az, amit nem hallottam.
@Frigyesur: Sebaj, addig élje ki magát, amíg fiatal. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 09:38:05

@Husi_Laci:

Az kérlek a Shop Stop 2 volt :) Ott volt Kotrevák Kelly és a Szexi Dög is! :)

@Frigyesur:

Már Dubajozom. Holnap pl :)

tuli _ 2011.04.15. 09:38:41

@gernika: ő sem értette, mint a posztoló?

@Frigyesur: szűzstrici :DD

dr. gernika 2011.04.15. 09:40:00

@tuli _: De, én mindig a szájába rágom a szerencsésnek, hogy mi a bajom. :D

fumerin 2011.04.15. 09:40:30

@Husi_Laci: Ha már a szopást kitárgyaltuk, mennyire veszélyes, gondoltam nem szabad megfeledkezni egyéb variánsairól sem! :D

Niobe 2011.04.15. 09:43:13

Hát ez tényleg elég langyosra sikeredett, és a Hölgyet kéne megkérdezni, hogy mi lehetett a hirtelen eltávolodás oka - mondjuk nem szép módszer, tisztességesebb annyit mondani, hogy "bocs, nem jössz be, nem szeretném folytatni".
Szóval ne magadban tépelődj, hanem kérdezz, és azt, aki tudja is a választ :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 09:43:58

@Nard: Hogy hogy? Hol, merre, miert? :D

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.15. 09:44:36

@csupasz gőte: ez így van. a buziknál az anál is komoly rizikó. meg egyre többször nembuziknál is.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.15. 09:45:36

@Nard: :) ezért kérdeztem melyik rész
tágan értelmezve van még pár ezen a kettőn kívül is :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 09:47:58

@Husi_Laci:

Szeretem Kevin Smith filmjeit. Főleg mert nagy Star Wars fanatikus! :) Minden filmjében szerepel, valamilyen módon. :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 09:52:27

@Nard: Avagy miert jobb a SW, mint a Gyuruk ura. :D

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 09:54:12

@Nard: Na de ennyire?! :D En is kb. annyit, mint te, megsem dubajozom. :P

dr. gernika 2011.04.15. 09:54:28

@Frigyesur: Azt a részt még én is láttam a 2-ből, pedig az első után eldöntöttem hogy sohasohasoha...

tuli _ 2011.04.15. 09:56:32

@gernika: és értik? mert én azt látom a környezetemben, hogy az istennek sem akarják megérteni :) vagy csak jó sokára.

dr. gernika 2011.04.15. 09:57:29

@Frigyesur: Naja, de nekünk most minket most mindkét részről komoly anyagi érvágás ért, és kövi hónapban én még ugye csak kb. fél fizut kapok.

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 09:57:48

@gernika: Olyan vagy, mint Kitty. O is megnezte az Alkonyat folytatasat, pedig az elsot egyutt szenvedtuk vegig, es amugy is 'buzi vampirok ezek, akik egymast seggbe harapjak'. :D

2011.04.15. 09:58:38

Túl sokáig tököltél. :)

dr. gernika 2011.04.15. 09:59:16

@tuli _: Na igen, ez egy fogós kérdés, mert néha én is úgy érzem, hogy hiába magyarázok, van valami szűrő a férfiagyban, ami az értelmezhetetlen részeket valami egész mássá konvertálja.
@gernika: nekünk=minket

dr. gernika 2011.04.15. 10:00:12

@Frigyesur: Mi megnéztük a 3. részt is, de Nard soha nem fogja megbocsájtani. :(

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:00:29

@gernika: Nard reszerol mi, ha mar tul indiszkret vagyok? Amugy is irtam Nardnak privatot Facebookon egy szinten borzasztoan fontos kerdesben. :D

Annal nagyobb ervagas nem erhetett, mint amennyit en adtam az APEH-nak. ;(( Nem kell megmagyarazni, hogy Nardy egy kis ribi. :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:01:45

@Frigyesur:

Velem meg lett nézetve az a szar, meggyűlöltem az emogeciket. Soha többé semmi ilyet meg nem nézek. Vega vámpírok bazze...

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:01:46

@gernika: "néha én is úgy érzem, hogy hiába magyarázok, van valami szűrő a férfiagyban, ami az értelmezhetetlen részeket valami egész mássá konvertálja" :DD Mi ferfiak is igy vagyunk a nokkel. :))

fumerin 2011.04.15. 10:02:42

@gernika: Én meg kiolvastam a "hajnalhasadást". A lányom nem bírta kivárni a mozit, így elmesélhettem neki :D

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:04:07

@gernika: En birom a vampiros filmeket es sorozatokat, de ezt elbol kizartam. Csillog a boruk napfenyben, bazz. *fejet fog* Es akkor meg ez volt a legkevesbe gaz az egeszben. Hogy vetted ra? :)))

@Nard: Lekotozott es kipeckelte a szemeid, vagy mit csinalt? :D

2011.04.15. 10:04:23

@Niobe:
Ugyanmár, mit kell itt kérdezni. Eltökölte a dolgot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:04:32

@tuli _:

Lehet mert nem érthető. A szűrőt úgy nevezik, hogy logika. Amin azon fennakad, az értelmezhetetlen. Olyan mint amikor keressük a hive.syst egy unix rendszerben. Nem értelmezhető, rendszeridegen alkalmazás :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:05:16

@Frigyesur:

Inkább nem mesélem el... De kurvára nem élveztem.

Hurri Kán 2011.04.15. 10:05:38

@Nard:
Vega vámpír????? Az fényevő, nem? :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:06:30

@Nard: Van abban valami baj, amikor egy szoszi logikarol beszel :))

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:07:53

@Nard: Pedig kivancsi lennek, de marhara hogy vett ra.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:10:08

@gyvy:

Hát nem ittak vért a Twilightban, nyilván hogy kedvezőbb besorolást kapjanak, és minél több kis köcsög megnézhesse.

@Frigyesur:

Nekem szar emlék az a film. Bár soha ne töltöttem volna le! Ha pénzt adtam volna érte, akkor felköpnék és aláállnék.

dr. gernika 2011.04.15. 10:11:49

@csupasz gőte: Részvétem.
@Frigyesur: Már én sem emlékszem, csak arra, hogy nagyon szenvedtünk végig. Én csendben, ő meg rajtam verte le.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.15. 10:14:28

@Nard: jó az. sehol máshol ennyi állati szinten élő indián :)
az a vívódás végig meg ahogy szánalmasan harcolnak a puniért..

Hurri Kán 2011.04.15. 10:15:31

@Nard:
Nem tudom, én nem nézek ilyeneket. De ha rajtam állna, valami iszonyatos mértékű giccsadót vetnék ki rá, vagy aki megnézni, annak elvenném a választójogát.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:17:32

@gyvy:

+ sterilizáltatnám az összes szereplőt, forgatókönyvírót, rendezőt és producert is, aki részt vett a projectben.

@Husi_Laci:

És folyton félmeztelenül járnak, télen is. Mindig minden körülmények között :)

fumerin 2011.04.15. 10:17:35

@gernika: Olvasva talán egy fokkal elviselhetőbb. Azért olvastam ki, mert nem tudtam, hogy adható a gyerek kezébe egyáltalán, vagy tartalmaz olyan dolgokat, amivel a mai 13 évesek még ne találkoztak volna.
Végül elmeséltem, megmagyaráztam a kérdéses jeleneteket, aztán elolvashatta.

dr. gernika 2011.04.15. 10:23:38

@csupasz gőte: Állítólag könyvben tényleg jobb, ízléssel bíró barátnőmnek is tetszett.
@Husi_Laci: Cöcö, az abszolúte önkéntes nála. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:36:12

@Husi_Laci:

Meg aztán annyit hallom úton-útfélen ezt, hogy rámragad. Mint az álamfö meg álomás :)

@gernika:

Hát mostanság nem nézem, már alulmúlták magukat annyira, hogy nem érdekes számomra.

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 10:36:15

@gernika: Es ezek utan tudhato, hogy nem lehet megbizni Patriaban. :D

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.15. 10:38:03

@Nard: nekem elég amennyit a velveten olvasok róluk :D

dr. gernika 2011.04.15. 10:57:53

@Frigyesur: Nem rá gondoltam, de tényleg, neki is nagyon tetszett.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 10:58:15

@Husi_Laci:

Nagyjából már én is csak annyit tudok a villabeli eseményekről :) Ez is több mint ami kívánatos :)

Papundekli 2011.04.15. 10:58:46

Fogadjunk, hogy a posztoló ilyen szemüveges matyiking. Azért ilyen gyorsan szerelembe esni is mély érzésekre vall. Annyi tanulság azért van az esetből, hogy ennél több kell egy nőnek. Például egy béemvékulcs.

tuli _ 2011.04.15. 11:08:37

@gernika: meg kell magyarázni, hogy éppen ez a fő ok, hogy nem érti, azt, aminek alapnak kellene lennie. igaz, azt sem érti :D

@Nard:
nalátod. erről van szó, hogy rendszeridegen :) a mi rendszerünknek is az illető.
elismerem, vannak dolgok, amik nem logikusak, hanem emocionálisak. de az enyimé' azt mondja, ez az érdekes bennünk, és ezért (is) szerethetőek a nők. milyen unalmas lenne már, ha olyanok lennénk, mint a férfiak.:)

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 11:09:32

@gernika: Oke, akkor azert nem tevedtem akkorat. :D

Fviktor76 2011.04.15. 11:11:57

Lehetőségek:
-megkedvelt, azért hagyta a csókolózást, de aztán volt valami amiért úgy gondolta, mégse fog menni. Ilyen fordítva is előfordulhat.
-lehetett volna valami, csak hazajött külföldről az ex.

Majd megtalálod az akit keresel, de azt nem kell reklámozni, a csajnak se, hogy éjszakai magömlésed volt...

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 11:12:34

@tuli _: A ferfiak is emocionalisak, kozkeletu tevedes, hogy nem. Ha megnezed, hogy ide is milyen sztereotipiakat rittyentenek (mindnek a BMW kulcsa kell), lathatod az elfogultsag gyozedelmet a logikan. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 11:13:40

@tuli _:

Az emocionális dolgok megtárgyalására ott vannak a barinők.

tuli _ 2011.04.15. 11:28:34

@Nard: nem a barinőkkel szoktak lenni kapcsolatai problémák. azt ugyan ki lehet tárgyalni, (már aki) de nem oldódik meg. a tanácsaikat meg hagyjuk. :)

@Frigyesur: :DD a negatív emociókra gondolsz, mint pl. sértettség? de igazad van, ha nem kell egy nőnek valaki, csakis az lehet az oka, hogy nincs BMW.

dr. gernika 2011.04.15. 11:52:06

@Nard: Ez nem lehet az örökös kifogás, ugye tudod? :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 11:52:18

@tuli _: Igen, azokra is. Mondanek pozitiv peldakat is, pl. amikor valaki a legszebbeknek latja a kedveset (oke ez lehet joindulatu 'hazugsag' is, de nem ugrik be jobb pelda). Szoval az ember alapvetoen emocionalis leny, a tudomany a logika. Viszont a mindennapokat egyatalan nem ez iranyitja, a mondanivalok messze-tavol vannak tole. Szoval roviden: hulyesegnek tartom, amikor azzal jonnek, hogy a ferfiak racionalisak, bezzeg a nok. Ha a hideg racionalitas iranyit valakit, az borzaszto. Ugy hivjak pszichopata, es itt is meroben lazan kezelem a terminologiat. :))

Frigyesur (törölt) 2011.04.15. 11:53:55

@tuli _: De jah, egyeb indok nem is lehet. Mindenkinek van BMW-je annak csaja is, akinek meg nincs, annak csaja se. Nezz szet a vilagban, pont igy mukodik. Na, ezt is deklaraltuk vegre. :D

tuli _ 2011.04.15. 12:08:24

@Nard: ezt eddig is tudtuk :)
ettől még nem árt dolgozni rajta, már, ha megéri valakiért:)
tudod, amitől a hideg kiráz, azok az emberek, akik bunkók, azt mondják, szókimondóak, pedig csak nem tudnak viselkedni. azt mondják: én ilyen vagyok, így fogadjatok el. jó. legyél ilyen, csak akkor ne akadjál ki azon, hogy azok is utálnak, akikkel jóban szeretnél lenni. (én nagyon megválogatom, kikkel legyek antiszociális:)
ne takarózz, a 18-as IQ-dal, mert van elég eszed hozzá, hogy kompenzáld tanult módszerekkel. az már elég, hidd el. :)

@Frigyesur: nyilván, a nők a hétköznapok során emocionálisabbak. de az is biztos, hogy az esetek többségében pl. egy férfit jobban padlóra vág egy szakítás, vagy bármely más kudarc.
nincs azzal baj, hogy mások vagyunk. csak nem árt érteni, és értékelni a másikban azt, hogy nemére jellemző tulajdonságai vannak.

innentől kezdve ez tény :D

summerstorm 2011.04.15. 12:10:00

???
hány éves a posztoló?
tinihét van...?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 12:14:59

@tuli _:

Az IQm kb 8x annyi mint az EQ-m :) Ha IQból oldom meg az EQs feladatokat, akkor nem mondhatnám, hogy őszinte lennék, mesterkélt lesz, művi érzelmek, nem igaziak. Mivel nagyjából egy kifli szintjén vannak az érzelmeim ezért elég nagy kihívás, hogy egyszerre legyek érzelmes és őszinte. Ami ugye a kapcsolatok alapja lenne. Ha meg "okosba'" megoldom akkor hazudok. A hazugság nem jó.

tuli _ 2011.04.15. 12:25:24

@Nard: nem kell sem hazudni, sem művinek lennie. tiszteletben kell tartani a másik érzelmeit, érzéseit, és lehet odafigyeléssel viszonyulni hozzá. az már elég, hidd el nekem. én is olyan emberrel élek, aki elsajátította ezt a tudományt, és nagyon jól tud ez működni. imádom az eszét, ő szereti, hogy én gyagya vagyok időnként, és ha nem is érti, élvezi, hogy nem az ész diktál mindig. viszont nekem jóval több paraszti eszem van, mint neki.
nem kevés humorral kezelem az ő bogarait, ő meg az enyémet.
nagyon végletesen, mondhatnám racionálisan gondolkodsz erről az egészről.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 12:33:24

@tuli _:

"tiszteletben kell tartani a másik érzelmeit, érzéseit"

Oké, de ha nem értem akkor nem tudom tisztelni :) Ha valamit tisztelek annak látom értelmét, logikáját. Ha nem látom, nem értem, nem tisztelem :)

tuli _ 2011.04.15. 12:36:50

@Nard: mit nem értesz azon, hogy neki valami fontos? slusszpassz. ennyinek elégnek kéne, hogy legyen, szerintem azt még te is érted, hogy valakinek fontos valami. na, imádom otthon is ezt a logikát. meg a kijavításokat. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 12:43:22

@tuli _:

Ha valami fontos, azt értem. De hogy miért fontos! Ha látszólag egy pazarló felesleges szar szerintem, akkor nem tudom tisztelni azt a dolgot! :)

dr. gernika 2011.04.15. 12:46:27

@Nard: Nem a dolgot kell tisztelni, hanem azt, akinek fontos. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 12:53:08

@gernika:

De ha _minden_ kibaszott FONTOSCH akkor képtelen vagyok rá :)

Caddy 2011.04.15. 13:00:23

Szerintem az 1-es kategóriába tartozik.
Kedves posztoló nem vagy neki elég helyes pasi, ennyi a lényeg, a többi csak hab duma.

dr. gernika 2011.04.15. 13:01:35

@Nard: Nem minden, itt már konvertálási problémák vannak. :D

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2011.04.15. 13:02:15

Egyet nem értek. Ez a lány mitől lenne ribanc vagy szűzprosti? :) Egyszerűen mondd meg neki, hogy ne kerteljen és mondja meg az igazat.

Hurri Kán 2011.04.15. 13:06:37

@Tomi9046:
Hát, barátom, ha te egy nőnek ilyet mondasz, majd várod, hogy tényleg az igazat válaszolja, akkor te eddig nőt max. vagy csak filmen, esetleg peepshowban láttál, vagy túl sok tündérmesét olvastál idáig...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 13:14:13

@gyvy:

Ja :) Nőtől határozott egyenes választ maximum abban a kérdésben lehet kapni, hogy kér-e új ruhát, pénzt stb. :)

dr. gernika 2011.04.15. 13:16:31

@Nard: "Nem kell!" Így értetted? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 13:18:31

@gernika:

Ilyet nem mond egy nő sem. "Kell új bikini?" "NEM KELL!" soha nem hallottam még erre más választ :D

dr. gernika 2011.04.15. 13:20:13

@Nard: :DDDD Jáj de csak mert szereted az új bikinire adott reakciókat, te perverz. Imádok neked örömet okozni. :PPP

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.15. 13:24:49

@gernika:

No igen a bikinben az a jó, hogy le lehet venni. :)

Hurri Kán 2011.04.15. 13:55:11

@Nard:
Állj... Ha ezt a kérdést felteszed -természetesen az igen válasz mellett- mindenképpen alapos fejmosásban lesz részed, mondván, hogy ezt neked tudni kéne, és egyébként is magától értetődő :DDD

Hurri Kán 2011.04.15. 13:56:13

@Nard:
Igen... Én nagyon hülyén érzem magam benne :DDD

Kytia 2011.04.15. 13:57:39

@Tomi9046: És akkor szépen megmondaná, hogy: "Nézd, az van, hogy mivel szeretem az illatod, azt hittem, képes leszek megszokni azt az irgalmatlan méretű, szőrös anyajegyet az arcod közepén. De idővel rájöttem, hogy ez nem fog menni, ráadásul közben megismertem a Józsit, aki sokkal jobban tetszik."

Minek mindig, minden körülmények között megtudni az igazat? Mi, nők sosem kérdezünk fasságokat, pl. "Miért a Jucinak udvarolsz, miért nem nekem?" "Miért nem hívtál fel már öt hete?" Stbstb.

Hurri Kán 2011.04.15. 14:00:28

@Kytia:
khrkmpfffffffffffff :DDDD

Most kávés lett majnem a monitor :DDD

Kytia 2011.04.15. 14:01:50

@gyvy: Sokkoló így megtudni az igazat a nőkről, ennyi idő után, ugye?:DDD

Hurri Kán 2011.04.15. 14:03:32

@Kytia:
Nem, csak ez a "Mi, nők sosem kérdezünk fasságokat, " mondat kicsit övön alul ért :DDDDDD

Kytia 2011.04.15. 14:06:41

@gyvy: Gyakran kérdeztek már övön aluli fasságokat tőled a nők? Pl, "te Gyvy, neked miért ilyen kicsi?" :DDDD

Amúgy nyilván kérdezünk, de ennyire nagy fasságokat azért nem.:DD

Hurri Kán 2011.04.15. 14:08:24

@Kytia:
Mér, mér, hogy ne fájjon, azér, meg mer elkopott a sok használattól, azér :DDD

Igazából nőtől okos kérdés csak az, amit nem tesz fel :PPP

tuli _ 2011.04.15. 14:23:05

@Nard: @gernika: igen, akinek fontos, azt kell. az egyik ismerőssel, mikor szakítottak, azt fájlalta, hogy miért nem mondta a lány, hogy szakítani fog vele, ha az adott helyzet nem változik, hiszen _akkor_ változtatott volna rajta. mert hogy nem is került volna erőfeszítésébe, csak neki kényelmesebb volt leszarni a kérést. hiába mondta a lány, hogy neki az a dolog fontos. most meg már késő. és veri a fejét a falba, meg szenved, mint a kutya.

az kizárt, hogy minden fontos, és az is, hogy a te fontos dolgaid nem tartják tiszteletben. szerintem.

dr. gernika 2011.04.15. 14:29:47

@tuli _: Jaj de hülye, istenem...

tuli _ 2011.04.15. 14:35:36

@gernika: én nem sajnálom kicsit sem. mert ő sem sajnálta a lányt, mikor szenvedett a helyzettől. rohadtul önző volt. most meg megy ezerrel az ígérgetés, a csillagos ég lehozatala, és újabb esélykérés. késő már.

Kytia 2011.04.15. 15:09:30

@gyvy: Igen. Mert tudja, hogy arra úgysem tudnál válaszolni.:DD

Hurri Kán 2011.04.15. 15:33:13

@Kytia:
Még az engemet kevéssé ismerők is tudják, hogy nincs kérdés, amire ne tudnék válaszolni :DDD Legfeljebb nem akarok :P

bagolybagoly 2011.04.15. 15:49:19

Ez a roppant lebilincselő és érdekfeszítő dráma két dolgra döbbentett rá:
1. Nem mindenki jön össze mindenkivel
2. Ha valaki nem akar velem összejönni az szűzkurva, ribanc, szemét, hülye, kurva

indapass90210 2011.04.15. 16:30:58

@bagolybagoly: ahogy én olvasom összejöhetett volna, csak egyszer végre nem a kávézóba kellett volna meghívni (nem)kávézni.

Megunta a csaj a balfaszkodást. Szerintem.

indapass90210 2011.04.15. 16:37:52

Ja, nyilvánvaló, ment volna ez, csak a posztoló elkúrta. Ezt hívják tanulási folyamatnak. A 3. randin már különben is döngetni kell. Ha nincs ungabunga, akkor esetleg még egy esélyt adni a dolognak, aztán ha akkor sem, úgy már telefonszám töröl, picsát nem keresni többet.

deflorator 2011.04.15. 19:31:35

Pozitívan állj hozzá: Igaz, hogy csak csókolóztál vele, de sokkal intenzívebben tudtál recskázni ezalatt az időszak alatt. Volt kire gondolni... :)

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2011.04.16. 17:26:56

@bagolybagoly: Egyetértek veled. Nem is értem miért kell egyből ilyeneket írni egy lányról. Lehet, hogy tényleg az, de lehet, hogy nagyon szerény lány.
süti beállítások módosítása