Megvolt az év első csókja

2011. április 27. 07:57 - Panni CsP

„Lassan nagyon szeretnék tovább lépni, de azt sem szeretném, hogy a lány azt érezze, hogy siettetem és csak azt akarom” - Dani azzal dicsekszik, hogy megvolt élete legtökéletesebb randija. Viszont szeretne tovább lépni, de nem akarja elrontani az esélyeit azzal, hogy ráront a lányra. A múltban voltak már rossz tapasztalatai, amikor minden simán ment, mégis koppant. Rájött, hogy nem szerencsés sokáig várni.

 

Életem legtökéletesebb randija esett meg, még április elején. Az volt az egészben a legszebb, hogy pont tavasszal történt, az idő kiváló volt és minden, de minden tökéletes. Én 19 éves vagyok, ő 20. A lánnyal még tavaly ismerkedtem meg a neten… aztán volt köztünk decemberben 3 hét szünet, ami alatt én számoltam a napokat és 15 percenként csekkoltam a mélfiókom, mikor üzen, vagy valami. Az MSN-en sem láttam. Amikor előkerült, elmondta, hogy költözés miatt nem jött. Nem vártam, hogy előre szóljon, hiszen akkor még csak ismerkedtünk, nem mélyült el semmi, nem tartozott semmivel. Ez rendben is volt. Hogy utólag szólt. Aztán a levelezésünk végül egyre intimebbé vált és mindketten úgy vártuk a másik levelét, hogy azok teljesen a napirendünk részévé váltak. Én tudtam, hogy neki rendszerint délután kettőkor jön a levele, ő pedig tudta, hogy az enyéim reggel hét körül. Végül javasoltam, hogy találkozhatnánk, ha van kedve és ideje.

A randit én kezdeményeztem, a belvárosba beszéltük meg. Előbb érkeztem, ő halál pontosan állított be. Az első perctől kezdve vibrált körülöttünk a levegő, megvolt az összhang. Már sok randim volt, de ilyet még soha nem éreztem. Azóta négy alkalommal találkoztunk és számomra minden találkozó egy ünnep volt, Szilveszter tűzijátékkal. Kétszer adtam neki búcsú puszit, amiből végül is negyedórás csókolózás lett. Így megvolt az év első csókja is! Lassan nagyon szeretnék tovább lépni, de azt sem szeretném, hogy a lány azt érezze, hogy siettetem és csak azt akarom. Szerintem úgy működik, hogy először a lelkébe szeretsz bele, utána pedig a testébe. Nekem az első pont kipipálva és szeretnék tovább lépni a következő mezőre. Tavaly volt egy hasonló szituációm, ahol a lány a harmadik randi után mondta ki a nemet, pedig addig remekül elvoltunk, szintén meg volt az összhang. Azt se akarom, hogy azt gondoljátok, én mindenkibe beleszeretek és ez a bajom. Nem, csak abba, aki hagyja magát. Csak azt lehet szeretni, aki küldi feléd a „sugarakat”. Üdv: Dani

 
194 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr462858466

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.10.07. 01:52:10

Egy 8 éves kapcsolat áll mögöttem a párommal. Nagyon szerettük egymást, ő volt az a férfi akivel el tudtam az életemet képzelni és most is ő az akivel le tudnám élni és el tudom képzelni, hogy együtt fogunk megöregedni. Rengeteg veszekedés van mögöttün...

Trackback: Honnan tudja az ember, hogy szerelmes? 2011.04.27. 09:12:22

Kb. fél évig jártam egy fiúval. Most szakított velem, mert nem volt szerelmes. Én még sosem voltam szerelmes, s ebben az esetben sem tudtam eldönteni, mi a helyzet. A szakítás nem ért váratlanul. (Néhány hónapja felmerült bennem, hogy én szakítok, mert...

Trackback: Társat lehet-e keresni? 2011.04.27. 09:11:47

Vannak dolgok, amik kereshetők, keresés eredményeképp találhatók, megszerethetők, szükség esetén lecserélhetők. Ilyen a lakás, a munka, a konyhai robotgép. Az ember átgondolja igényeit, milyen kritériumokhoz ragaszkodik, mi az, ami szükség esetén félre...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 13:19:21

@csupasz gőte: Virágéknál ég a világ,
sütik már a rántott békát.
Zimme-zumm, zimme-zumm
recefice bumm, bumm, bumm.

Bíró Marcsa odakapott,
békacombot ropogtatott.
Zimme-zumm, zimme-zumm,
recefice bumm, bumm, bumm.

Puskás Gábor későn futott,
neki csak a füle jutott.
Zimme-zumm, zimme-zumm,
recefice bumm, bumm, bumm.

Bíró Marcsa a padláson,
Elcsúszott egy záptojáson.
Zimme-zumm, zimme-zumm,
recefice bumm, bumm, bumm.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.27. 13:36:36

@Dr. Jula Watson:
vagyunk ezzel így egypáran :)

@csupasz gőte:
mondjuk a béka helyében szarnék királyfisodni, míg egy olyan némber tart a kezében, aki a képen van :D

Father Justice (törölt) 2011.04.27. 13:36:56

@Kytia: "..amelyik hím tudja, hogy így vagy bedrótozva.."

Csak róluk beszélek. Vagyis szándékosan az folyamodik ehhez a taktikához, aki már konkrétan tudja a kiszemelt hölgyről, hogy kifejezetten erre gerjed. Viszont ha a nőre valóban nagy a kereslet, úgyis az fogja elvinni, aki a leghejjesebb / legpénzesebb / leg.. , nem pedig a "legizgalmasabb" induló a húzdmeg-ereszdmeg versenyszámból. Ilyen keresleti és kínálati viszonyok esetén tökmindegy, ki mennyire teszi oda magát és mennyire nem: a nő végül a legjobbat választja a kombinált minőségi skálán.

A posztolót meg hiába nézem, egy fecske sajnos nem csinál nyarat. Az nyilvánvaló, hogy Dániel nemhejjespasee, különben az előző leányzó a harmadik randi után - a tökölést megunva - nem pattintotta volna, hanem a falloszánál fogva rángatja az ágyába. Viszont a nemhejjespasee lét ilyen szintű szentimentalizmussal és naivsággal kombinálva eleve kudarcra kárhoztat. De még csak 19 esztendős: bőven van ideje, hogy megtollasodjon, miközben néhány ilyen felesleges próbálkozásból okulva kipurgálja magából az érzelmes maszlagot. Akkor exponenciálisan megnőnek majd az esélyei, hogy a "következő mezőre" lépjen a vibráló levegőből - ahogy ő maga fogalmazott. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 13:49:57

@Father Justice:

Az érzelmek felesleges koloncok, súlyuk lehúzza elménket, akadályoz a szellemi tökéletesedésben. Ha megszabadulunk tőlük, mentesülhetünk fékező hatásuktól. Így magasabb rendűvé válunk embertársainknál, és jogot formálhatunk rá, hogy tetszés szerint bármire, bármikor, bármiként felhasználhassuk őket. Ez a folyamat az úgynevezett kiemelkedés. A kiemelkedett személy - az alsóbbrendű lényekkel szemben - már bizonyságot adott róla, hogy méltó az életre; mivel azonban ő sem tökéletes, esetenként véthet a törvények ellen. Ilyenkor kínhalállal kell vezekelnie, de nem feltétlen a sajátjával: a célnak tökéletesen megfelel egy alsóbbrendű lény szenvedése is.

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 13:50:12

@Zsit (nyau és rémizé): Affenébe, hát már ebben sem lehetek egyedi? :D

Kytia 2011.04.27. 13:51:25

@Father Justice: Hú, ez így szép, kerek.:D
Egyetértek, bár a kifejezetten erre gerjedő nők nem tudom, milyen érzelmeket tudnak ébreszteni egy férfiban. Szóval, érted. Fullszerelemből udvarolni másnak, csak azért, mert úgy érzed, a kiszemelted erre gerjed...:DD
Ahelyett, hogy neki vennél virágot, azzal foglalkozol, hogy Nagyseggű Marcsával minél látványosabban hetyegjél, hátha majd az felébreszti az ösztönöket.:DD Közben a parlagon hagyott nőstényre meg lehet, hogy mások is rámozdulnak, oszt azok meg ügyesebben gerjesztenek, te meg viheted haza Marcsát.:DD

Kytia 2011.04.27. 13:52:53

@Nard: Javoll, mein Führer!.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 13:53:52

@Kytia:

Ez az, suttogj germán malacságokat nekem! :) Honnan tudtad, hogy erre gerjedek? :)

Kytia 2011.04.27. 13:55:59

@Nard: Az előző beírásodból valamiért ráéreztem.:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 13:59:36

@Father Justice: Egyszóval, amit én is írtam: ösztönös!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 14:00:14

@Kytia:

Pedig annak aztán rohadtul semmi köze a germánokhoz :)

Kytia 2011.04.27. 14:01:34

@Nard: Az én asszociációimban helyenként összekapcsolódnak.:D

Devil2 2011.04.27. 14:01:34

@Bundabandi: Hiszek neked, nekem is az a tapasztalatom hogy a "full rád vagyok indulva" hozzáállás, meg a napi sokszori telefon, sms, stb.. inkább visszafelé sül el. Ha viszont lazára vesszük a dolgot, akkor siker is lehet belőle, mert biztos ugye csak a halál..
Sokkal vonzóbb (stimulálóbb) tud lenni, ha nem vagyok biztos a dolgomban 100%-ig , ezek szerint (egyes) nőknél is így van ez. Megjegyzem én is mintha több ilyen "egyes" nővel találkoztam volna mint itt a női többség...

Kytia 2011.04.27. 14:03:28

Jajj, gyerekek. Olyan romantikusat találtam.:DD

www.youtube.com/watch?v=du9RIh5YV1s&NR=1

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 14:04:29

@Kytia:

Van benne itt-ott némi übermensch-beütés Nietzschetől, de nagyon is igaz attól még.

Kytia 2011.04.27. 14:07:29

@Nard: Mondjuk, Nietzsche ehhez képest igencsak finoman fogalmazott. Ez már a Hitler és Vona Gábor által közösen továbbfejlesztett változat lehet.:)
Igaznak lehet, hogy igaz, de akkor feltenném a kérdés: te melyik csoportba sorolod magad? Márminthogy über, vagy unter?:)
Bennem még vannak érzelmek.:( Asszem, én az áldozatok között leszek.:(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 14:10:08

@Kytia: Most megint kiforgattok ám! Nem arra gerjedek, hogy Marcsával hetyeg! Amit írtam fentebb is: ha bizonytalan vagyok, hogy kell-e nekem, akkor azzal, hogy csúszik-mászik utánam azt érti el, hogy NEM fog kelleni. Ha viszont kicsit úgy csinál, mintha nem is kellenék neki annyira, kicsit lazább lesz, az felkelti az érdeklődésemet -> Hogy hoppá! Történt valami! Miért is nem akar már annyira? És akkor én fogok közeledni. Na persze, csak ha tetszik. Szóval ezzel meg tudja változtatni az eseményeket, amik nagyon a NEM felé vezetnek, ha pofátlanul nyomul.

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 14:12:17

@Devil2: Nyilván. Hiszen, mint mondtuk, zsák a foltját. Mivel te is a húzd meg ereszd meg tipus vagy, az ilyenek lesznek érdekesek számodra, míg a céltudatosabbak a céltudatosabbakkal fognak nagy valószínüséggel kapcsolatba lépni. Mert a kétfajta viselkedésű emberből nem sok eséllyel lesz egy pár. :D

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 14:13:36

@Bundabandi: Na de ez az. Ha valaki tetszik, akkor tetszik, akkor akarom. Ha már gondolkodni kell rajta, hogy akarom-e, az régen elbacott ügy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 14:15:40

@Devil2: XD Ugye, hogy ugye! Na végre! Nem úszok egyedül az árral szemben! :D

Father Justice (törölt) 2011.04.27. 14:16:57

@Kytia: "..milyen érzelmeket tudnak ébreszteni egy férfiban."

Semmilyet, de nem is kell érzelmeket ébreszteniük benne. Már megint nem látjátok a fától az erdőt. Azért a többes szám, mert sajnos Bandi sem látja, ezért most egy füst alatt őt is idézem:

"Akik szerelmesen nyomulnak, azokat általában elküldöm.."

Attól tartok, mindketten tényleges érzelmekre gondoltok, holott ilyesmiről a legtöbb esetben szó sincs. Általában csak nettó gerjedésről és az érzések megjátszásáról beszélhetünk. Öntsünk tiszta vizet a pohárba: a férfiak 90%-a egy bizonyos életkorig csak sunázni akarja a minél jobb nőket, a lelkükre nem igazán kíváncsiak. Azt pedig, hogy milyen esélyekkel szállnak ringbe a sunáért, alapvetően két tényező határozza meg: a külső és a pénz. Ha semelyik téren nem jeleskednek, és / vagy nem akarnak sokat csengetni a "következő mezőre lépésért", lényegében egy esélyük marad: szerelmet hazudni, nyálasan nyomulni, vagy úgy viselkedni, mint az a férfi, aki a megdöntendő nő szemében az ideált testesíti meg. Ha az ideális jelölt a húzom-eresztem sportág feketeöves mestere, akkor úgy.

Egyszóval nem az erre vagy arra gerjedő nőnek kell bármiféle érzelmet gerjesztenie a férfiban, hanem a férfinak kell megjátszani, hogy a nő pont olyan érzelmeket ébresztett benne, amik neki testreszabottan megfelelnek. (Te vagy a legszebb / legjobb, még idén elveszlek feleségül, nem tudnék nélküled élni. VAGY (ami Bandinak fekszik): Tucatnyian vannak még a képben melletted, de mindig arra jutok, hogy te vagy a legjobb. Mindegy, melyik variácót kell választania, a szándék a sunázás, a módszer pedig a színjáték.)
Ha ügyesen taktikázik, csóró nemhejjespaseeként is tud csipegetni a lehulló morzsákból.

Csak tréfáltam.

Devil2 2011.04.27. 14:22:25

@Dr. Jula Watson: Hát tudod, most nem mosolyognék a mondandódon, ha nem azt írtad volna korábban a privi levelezésünkben amit mondtál. :)

Devil2 2011.04.27. 14:23:37

@Bundabandi: Hát most minek hazudjak? Vagy kinek? Magamnak? Azt nem.

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 14:28:00

@Devil2: Nem tudom, hogy melyik mondandómra célzol. De mi is lett annak a levélnek a vége? Na ugye :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 14:32:17

@Dr. Jula Watson: Nem tudom, nálam még soha nem volt olyan akit 100%-ban akartam volna. Általában bizonytalan vagyok. Mert mint írtad elkezdem pakolni a mérleg serpenyőjébe a dolgokat (agyalok) és ha a + irányba billen el, akkor ok. De sok mindent beleteszek ám a serpenyőbe! Elvakultan full szerelmes szerintem soha nem voltam. Mérlegelek!

Devil2 2011.04.27. 14:32:46

@Dr. Jula Watson: Én tudom mi lett a vége, csak azt nem hogy ebből mi a végső nagy konklúzió. :D

Devil2 2011.04.27. 14:36:10

@Bundabandi: Ne is legyél full szerelmes, főleg ne az ismerkedés alatt, abból semmi jó nem lesz.

Kytia 2011.04.27. 14:40:31

@Bundabandi: Ó, én nem forgatok ám. Csak nekem is vannak tapasztalataim. Meg kicsit azért összetettebb a dolog. Sok csúszó-mászó például azért csúszik-mászik, mert úgy gondolja, csak akkor van bármi esélye is, ha belead apait-anyait. És ebben általában igazuk is van, illetve csak annyiban tévednek, hogy valójában így sincs esélyük.:D És itt első blikkre úgy tűnhet, hogy pont a csúszás-mászás miatt bukják el, holott eleve sem volt esély.
Aztán vannak azok, akikkel az ember bizonytalan valamiért, de tetszenek. Azok talán taktikázhatnak, de elég veszélyes játék azért ez náluk is. De mint mondottam, legtöbbször ők sem taktikáznak, inkább az van, hogy valóban nem tudják, téged, vagy a Jucit válasszák-e és naná, hogy vonzóbbak, ha nem lennének azok, nem lennének választási helyzetben.

Kytia 2011.04.27. 14:44:28

@Father Justice: Hű, azért érezted, hogy ide nem lesz elég a szmájli.:DDD
Szerintem meg a pasik 100%-a a nők 90%-át csak sunázni akarja, a maradék 10%-ot meg elvennék feleségül, de azoknak meg ők nem kellenek.:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 14:47:05

@Father Justice: Na ezért küldöm/küldtem én el őket! Mert én is vágom, hogy a lenti agyukkal gondolkoznak és ha bejövök, mint nő, akkor nyomul és ilyen meg olyan szerelmes lesz hirtelen. Nekem meg ez nem kell! Az egész lényemet szeresse, ne csak a testemet, meg ahogy kinézek. Nem dugópartnert kerestem soha!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 14:47:17

@Kytia:

Nem. A pasik 100%-a sunázna 70%-ot, a 20%-ot elveszik, 10% meg marad szűz, vagy részeg pasikra vetik magukat és a 20%-ba akarják magukat feltuszkolni, erővel. :)

fumerin 2011.04.27. 14:49:15

És így kora délutánra azért biztos vagyok benne, hogy szegény posztoló már megtudta: bármit csinál az úgy is rossz! :D

Pedig ha még élek 2 év múlva, akkor szívesen olvastam volna a sráctól, hogy idén meglett életem első nője! :D

JOKKA21 2011.04.27. 14:50:50

"először a lelkébe szeretsz bele, utána pedig a testébe."
Amilyen mocsok lelkű nők vannak inkább a testébe szeress bele..
Ha már életed megkeserítője legalább nézzen ki jól..

Kytia 2011.04.27. 14:53:52

@Nard: Ez se rossz.:D Végül is a lényeg ugyanaz. Több a sunázni való, mint a feleségnek való, de attól még feleséget is csak a nők közül tudnak választani. Bár egzotikusabb helyeken előfordult már, hogy valaki a kecskéjét vette feleségül, de azért még mindig ritka.:D

@csupasz gőte: Basszus, most esett le, hogy te a fumerin (is) vagy.:DDD

fumerin 2011.04.27. 14:56:43

@Kytia: Időben! :D
Mondotttam, ha nem cigizek, akkor lecserélem a füsthöz kötött nevem:D

indapass90210 2011.04.27. 14:57:35

Azt, hogy pina, írta már valaki?

Cateran 2011.04.27. 14:58:31

@Bundabandi:

Hmm ha merlegre teszed, az valoban nem full szerelem..meg csak nem is szerelem..Az uzlet...Szerelem (mint erzelem) nehezen elkepzelheto (altalam) logikai alapokon.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 14:59:20

@csupasz gőte: Nekem nem esett eddig le! Azt hittem te egy pasi vagy. XD Engem átvertél! Céda!

Hiányoltalak is. :D Nem csuklottál?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 14:59:25

@Kytia:

Hát a homárok nem feltétlen a nők közül választanak, de heteroknál ugye csak 1 lehetőség van :) A kecske csak főzni nem tud! :)

Cateran 2011.04.27. 15:00:19

@Nard:
Meg csak ez sem igaz:P (mar ha csak levonom a melegeket, nem lehet 100%:P)
Inkabb 90% vs 70% vs 20% vs 10%:D

fumerin 2011.04.27. 15:01:13

@Bundabandi: DE! Csak ráfogtam a sörre! :D

JOKKA21 2011.04.27. 15:01:35

Kytia tudom nem illik ilyet kérdezni, de hány éves vagy?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 15:03:28

@Cateran: Attól, hogy szerelmes vagyok, még nem vagyok elvakult teljesen. Tudok valamelyest tisztán látni, ha akarok. A szerelem nem logikus, de lehet mellette azért gondolkodni is. Kistacskó koromban szerelmes voltam Brad Pittbe, de tudtam hogy kurva messze van, miért is kellenék neki én, meg ő egy megcsinált sztár stb. stb. Ettől függetlenül szerelmes voltam. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:08:35

@Cateran:

Valóban, a buzikra nem gondoltam akkor. A heterok 100%-ra értettem.

Cateran 2011.04.27. 15:08:52

@Bundabandi:

Hat...nem..Szerintem, ha szerelmes vagy, akkor logikazhatsz az erzelemhez (vagy inkabb a kapcsolathoz) csatlakozo dolgokon (kezdve a megeri-e dologtol egeszen a csalad, gyerekig) De magan az erzelmen (ezt szeretem benne, ezt nem, ezt igen, ezt nem..hmm lassuk csak,tobb a nem...akkor sajna game over) nem:S
Aztan vegul is "wir sind, wie wir sind" es nincs 2 egyforma:D A valtozatossag pedig gyonyorkodtet;)

Cateran 2011.04.27. 15:09:31

@Nard:
Impotensek...:P Azokat is vond le...:D

Kytia 2011.04.27. 15:09:34

@csupasz gőte: Úha. Akkor, ha megint fumerin leszel, jól rád szólok és megfeddlek.:D

@Nard: Hát, meg kissé szőrös. De én liberális beállítottságú vagyok, ha valaki egy kecskét akar elvenni, én nem állok az útjába.:)

JOKKA21 2011.04.27. 15:09:41

Aki szerelmes az megszívja.Nem szabad szeretni.

Kytia 2011.04.27. 15:10:11

@JOKKA21: Találd ki.:D Majd szólok, hogy helyes-e a tipp.:D

Kytia 2011.04.27. 15:11:14

@JOKKA21: Aki meg nem szerelmes, annak meg nem érdemes élni.:D
Magasról lehet nagyot esni, ez tény, de emiatt mindig a földön kúszni nem jó taktika.:)

Cateran 2011.04.27. 15:16:15

@JOKKA21:
Igaz is es marhasag is:D szerelmesnek lenni Atkozottul joleso erzes (mar ha viszonozva van..a remenytelen annyira nem mokas:P)
A csalodas (alias pofaraeses) viszont nagyon tud fajni:(
Kedvenc idezeteim egyike a temaban:
"A fájdalom pedig alattomos. Nem az acél ejtette sebek fájdalma ez: azt a kínt egykettőre legyűri a test, feledésre ítéli az emlékezet. Bizonyos sérülések sajna sokkal lassabban gyógyulnak, s jobban meggyötrik az áldozatot még a toroniak kristályhegyű nyílvesszőinél is. Ilyen sebeket kizárólag a legnagyobb mágusok és a nők osztogatnak - a nemlétező istenek legyenek irgalmasak ahhoz, aki eléjük kerül..."

JOKKA21 2011.04.27. 15:16:37

Kytia 30 alatt vagy szerintem.Aki a földön kúszik nem üti meg magát az eséstől.Van az életben sok szép dolog a nőkön kívül is.:)

Cateran 2011.04.27. 15:19:59

@JOKKA21:
Ez szimplan gyavasag (mondom en a profi rettego..:D) Valoban van osk szep dolog az eletben a nokon kivul, de potlas nemigen:D Szexualisan so-so, de az csak toredek resze a dolognak...Bar ezt magyarazni, olyan mint vaknak a szineket vagy suketnek a zenet..ha nem tudod, akkor sosem fogjak elmagyarazni..vagy megismered magadtol vagy ennyi volt:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:24:27

@Cateran:

Az impotensek is sunáznának! Más kérdés, hogy gyakorlatilag nem! :)

Valaki túl sok Gorduin-regényt olvasott :D Asszem ez a Karneválból volt. (tán az első részből) :)

Cateran 2011.04.27. 15:25:13

@Nard:
Wayne Chapman: Eszak Langjai:)

dr. gernika 2011.04.27. 15:27:03

@Cateran: Azért a férfiak is profin osztják ezeket a sebeket.

JOKKA21 2011.04.27. 15:27:45

@Cateran: Szexre is vannak nők, fizetősek vagy olyanok, akik szintén nem akarnak életed végéig veled lenni, csak dugnának egy jót, discos ribik például.
Igen jó érzés szerelmesnek lenni, de amikor megcsal a suna vagy kidob, mert talált jobbat vagy kialudt a láng az már nem jó érzés.

Cateran 2011.04.27. 15:28:55

@gernika:
Elismerem:) De az is biztos, hogy a pasik kevesbe erzelmes fajta, igy szamukra -talan- fajobb, ha 1x megiscsak kiadjak magukat, aztan pofaval beleallnak a flaszterba:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 15:30:08

@Cateran: Saját magad megválaszoltad! A szerelmen nem lehet logikázni, de mellette igen. És akkor rájöhetsz arra, hogy amit érzel, azt nem kellene! Nyilván nem tudsz csak úgy, elhatározásból változtatni rajta, viszont ha jön egy másik érzés, akkor el tudod felejteni. Szóval dönthetsz úgy, hogy szerelmes vagy, de nem éri meg! Én már párszor döntöttem így és szépen lassan elmúlt.

Kytia 2011.04.27. 15:30:31

@JOKKA21: Igen, alatta vagyok, de nem sokkal.:D
Az van, hogy amíg fiatal vagy és tömérdek időd van, addig elkerülheted a sérüléseket és ezáltal még sikeresnek is érezheted magad, miközben az egészet átlengi egyfajta "én örökké élek és sebezhetetlen vagyok, ha ügyesen csinálom" érzés.
Aztán megy az idő és arra jössz rá, hogy mindenféle szerelem nélkül is tud kurvaszar lenni az élet, és te is ugyanúgy megöregszel és megszottyadsz, mint bárki más, és ebből a nézőpontból talán nem is érte /éri meg kihagyni ezeket a rizikósabb érzéseket, mert sokkal többet nem nyersz vele. Én erre jutottam...így, 30 alatt.:D
Aztán 10 év és négy idegösszeomlás után lehet, hogy majd másképp fogom gondolni.:)

Cateran 2011.04.27. 15:33:31

@Bundabandi:

Hat, most hogy mondod:D (mentsegemul nem szolgal semmi, magyarazatul is csak az, hogy tegnap reggel 5:30 ota fent vagyok (GDP-t termeltem:D) es mostanra agyhalal kozeli allapotban leledzem:D

dr. gernika 2011.04.27. 15:34:23

@Cateran: Biztosan, én csak a nő fájdalmát ismerem.

Cateran 2011.04.27. 15:35:08

@JOKKA21:

Pont a szexre mondtam, hogy ott meg akad potlas ugy-ahogy, de ez csak kis resze az egesznek:)
A szerelem jo esellyel mindenkeppen elmulik, a kerdes az, hogy hogyan es mi marad belole?

Cateran 2011.04.27. 15:36:10

@gernika:

En meg csak a pasiet :)

Kytia 2011.04.27. 15:37:46

@Cateran: "a pasik kevesbe erzelmes fajta"

Brááááááhhhháhhhháhhhháhhhááááááá. A nap vicce.:D
A férfiak olyan sokkal kevésbé érzelmesek, hogy nekik jobban fáj a szerelmi bánat.:DD

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:40:55

@Nard: Ezt most nokent mondod, vagy ferfiakra is ervenyes? :))

JOKKA21 2011.04.27. 15:41:52

@Cateran: Általában csak a rossz, lehet van akinek megéri a pár hónap lámur a két-három hét szenvedést utána.
@Kytia: Én is alatta vagyok 5 évvel, lehet később, amikor már minden volt osztálytársam babakocsit tol vagy a gyerekével játszik nekem is kell majd egy házisárkány..

Cateran 2011.04.27. 15:42:13

@Kytia:

:P Kiforgatod? Pedig akar tetszik, akar nem (gondolom nem:P) A ferfiak nem annyira emocionalisak, igy ha megis ugy dontenek, hogy eloterbe helyezik a logikaval szemben es felsulnek, az -talan kevesbe kimutatott, de- annal melyebb sebet hagy.
Nem mentegetni akarom a fajtam, mert nincs miert es mert nem is erdemli meg, de attol meg -szerintem- igy van. (nalamnal okosabb emberek mutattak ra a 2 nem agymukodese kozti kulonbsegre:)Aztan lehet tevednek:D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:44:43

@Kytia:

Abban az esetben ha az a nő dobja őket, akit valóban szerettek. De mindenki másképp éli meg, lehet hogy kurvaszarul van, mégis úgy látszik mintha minden rendben lenne. Vagy csak megjátsza a fájdalmat (vagy rájátszik) hogy sajnálatot keltsen, és így újabb sunázható nőket rántson be. (Na majd én összeragasztom az összetört szívét! Na majd én megmutatom neki! Na majd én megmentem! című előadásokra gondolok). Általában az ilyenek pofára esnek, mert nem fogják megmutatni neki, ill megmutatják, csak kurvára nem ez a céljuk az efféle férfiaknak.

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:44:52

@Nard: Eppenseggel ez sztem nincs igy. Az erzelmek valamifele motivaciot hordoznak. Ezen motivacio nelkul pedig nincs torekves, csak teljes apatia. Fucc szellemi tokeletesedes. Az alsobbrenduseget most nem firtatom. :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:46:14

@Cateran: Osztan tevedsz is. A ferfiaknal egyatalan nem ritka a jobb agyfeltekei dominancia, sot, az pedig biza emocionalis. ;)

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:47:10

@Nard: Ilyen alapon velem, velunk mindenki hosszutavra tervezett volna, mert annnnnyira okosak vagyunk, hogy az elkepeszto. Annyira nem latom igazoltnak a tezised. :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:47:57

@Frigyesur:

A motiváció nem feltétlen érzelmi. Lehet logikai is.

"Az érzelem számomra fontos dolog, érzem ha például éhes vagyok"

A remekművet idézném :)

Kytia 2011.04.27. 15:49:41

@JOKKA21: Most várjál. Az, hogy begyűjtesz-e egy házisárkányt nem ugyanaz, mint az, hogy szerelmes vagy...

@Cateran: Jaja, az agyműködés közötti különbségek. Pont most olvastam egy könyvben, hogy végre valamelyik okos kutató rámutatott, hogy nemcsak a különbségeket kéne taglalni, hanem a különbségek mértékére is bevezetni egy állandót. És akkor a korábban sűrűn hangoztatott "a férfiak kevesebb szót használnak egységnyi idő alatt"-ból az lett, hogy "a férfiak 0,00002%-kal kevesebb szót használnak egységnyi idő alatt".:DD Jót röhögtem. Asszem, a sok urbán legendából egyetlen egy mutatkozott szignifikáns különbségnek, az is olyasmi volt, hogy mennyire tudnak olvasni a testbeszédből, vagy valami ilyesmi.

Szóval, akkor te olyasmit mondasz, hogy a férfiak RITKÁBBAN esnek szerelembe, de akkor mélyebben? Mert ez nem ugyanazt jelenti, mint a "nem annyira érzelmesek", ugye tudod?:P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:49:41

@Frigyesur:

Ó, hát ha egyik oldalon túlteng az érzelem, a másikon meg inkább a logika, akkor bizony anomáliák keletkeznek, és ennek jó eséllyel (99,9%) szakítás a vége.

Cateran 2011.04.27. 15:51:08

@Frigyesur:

Hany balkezest ismersz?:) (nem mintha perdonto lenne:D De ritkak:) Szerintem gyakoribb a jobb agyfeltekes dominancia a ferfiak kozt, mint a balos a nok kozt..de ez nem azt jelenti, hogy siman gyakori, csak gyakoribb:P)

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:52:10

@Nard: Valoban remekmu. Dolak-Saly mindenkepp iranymutato az elet dolgaiban.

A logikai motivacio hattereben mi is all? :) A logika pusztan onmagaert nem letezik, avagy nem jut kiejezesre. Ha esetleg az erzelmeket szigoruan a szeretet-szerelem vonalra erted, akkor ertelemszeruen kotozkodom. De erzelem a buszkeseg is, gyozni akaras, a 'mindenkinelokosabbvagyok' kifejezesre juttatasa is.

Jut eszembe: mindenkinel okosabb vagyok, ha nem mondtam volna. :D

Kytia 2011.04.27. 15:52:41

@Nard: "Abban az esetben ha az a nő dobja őket, akit valóban szerettek."

Így van. Ennyi. Most, hogy ugyanez a férfi hogy viselkedik azokkal a nőkkel, akiket nem valóban szeret, az már más kérdés.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 15:54:25

@Frigyesur:

Szerintem nagyon is fontos Dolák-Saly munkássága a mindennapokban!

A logikai motiváció háttere egy cél, amit el akar érni. De én az ilyen szerelem-szeretetre gondoltam.

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:57:07

@Nard: Ööö, ezt most annak osszefuggeseben nem vagom, hogy ha okos nok komoly kapcsolatra kellenek, akkor en miert nem?! ;(

@Cateran: Na varja', aszem harmat. Ha mar annyira altalanosan elkenjuk a dolgot, hogy a nok vagy a ferfiak ilyenebbek, akkor annyira altalanosan is elkenhetjuk, hogy a ferfiakra a jobb feltekei (erzelmi), a nokre bal feltekei (logikai) dominancia jellemzo. Szal ismerd be, hogy tudomany nem teged tamaszt ala. :P

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 15:58:28

@Nard: Ja, akkor mas. De te az erzelmek hianyat irtad, ami mindenkepp pongyola. :P

Ma a ferfiak olyna pongyolak, eszrevettetek? Persze nem en, mert en sosem. :P

Dr. Jula Watson 2011.04.27. 15:59:25

@Bundabandi: Ez itt a baj. AZ ember nem lehet szerelmes olyanba, akivel még csak nem is találkozott soha. Az nem több mint ábránd.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 16:03:05

@Frigyesur:

Ha a férfi butább akkor nyilván azért nem kellettél, mert butább volt, szintben alattad állt.

Cateran 2011.04.27. 16:04:14

@Frigyesur:

Nem latom okat, hogy beismerjem:) Szerintem kevered a diminanciat es az aktivitast:)
De szerinted melyik ervenyesebb a nokre es melyik a ferfiakra?

"Jobb félteke - művész

analóg (mint az idegrendszer elemei általában)
jobban lát
geometrikus (térmanipulációk)
holisztikus
irracionális (képzelőerő)
humorérzéke van
kreatív
muzikális
hipotéziseket teszünk fel vele

A bal félteke - könyvelő

digitális elven működik, computer technikával
logikus
analitikus, algebrikus
én-tudata van
komponálni tud
érzékeli az időt (volt, van, lesz)
beszélni tud
kiválasztja a megoldásokat"

Most viszont 1 idore megfutamodok a csataterrol, mert mar alig latok:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 16:08:04

@Cateran:

Rengeteg szar humorú, botfülű, szarul látó, nulla térérzékkel bíró nőt láttam amár akik annyira kreatívak voltak mint egy féltégla.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.27. 16:11:09

@Cateran:
úristen, de rég volt - ezért a mondatért a poppermüllercoleho ölne :) (így, jó tíz-húsz évvel öregebben már ezt mondom :D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 16:27:45

@Zsit (nyau és rémizé):

Dehogynem van. Sőt elég sok tudja is használni. Ahogy a férfiak között is rengeteg az agyatlan fasz.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.27. 16:29:36

@Nard:
nun ja
csak a reagált mondat lassan úgy hatott, mintha semmi képessége nem lenne szerencsétlen nő-csoportnak

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.27. 16:34:42

@Dr. Jula Watson: Már hogyne lehetne! Attól még, hogy plátói, attól még szerelem!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.27. 16:38:23

@Zsit (nyau és rémizé):

Annak valóban semmi képessége nincs, mármint annak a csoportban. Ilyen szobanövény-jellegű. Illetve idomított-majom jelleg is megfigyelhető :)

JOKKA21 2011.04.27. 17:04:51

Kytia, ha lesz házisárkányom azt szeretni fogom, ha nem szeretném nem lennék vele.:)

Frigyesur (törölt) 2011.04.27. 17:44:26

@Cateran: Nem keverek en semmit. A jobb felteke az emocionalis, a bal a racionalis. A ferfiakra az elobbi dominanciaja jellemzo, a nokre az utobbi. Aki nem hiszi, jarjon utana. :)

De ez akkora altalanositas, mint amit te irtal. Abszolut hulyeseg olyat kijelenteni, hogy melyik nem emocionalisabb. A viselkedestipusok, szemelyisegjegyek kozt van ferfi-no kulonbseg, de az erzelmek teren... mindket nemet az erzelmei iranyitjak. :)

Hurri Kán 2011.04.27. 21:04:41

Megin egy fényevő...

Cateran 2011.04.27. 21:30:26

@Frigyesur:

Hehe..Radhagyom (te bizonygatod es en jarjak utana? Megtortent..de csak nem hiszed:P) Amugy mar miert ne lehetne altalanositani? "a legtobb szenbanyasz ferfi" igaz/hamis? (nyilvan vannak koztuk nok is, de altalanosgban ferfiak).."a legtobb sorozatgyilkos ferfi" igaz/hamis? (sarkitasok, de ertheto? Altalanossagban..nyilvan vannak kivetelek, akar aranylag magas szazalekban is, de a tobbseg! nem)
Reklampszichologia mar reges-reg ezekre epit...Vagy szerinted kiket szoktak megfogni gyerekekkel, aranyos kisallatokkal, "cuki" dolgokkal?:)
De mint mondtam legyen neked:) Marhasag ezen vitatkozni, te azt hiszed en ezt, nekem nem faj, remelem neked se:) Peace;)

Reactor 2022.11.15. 01:30:28

@Kytia: Igen, nyilván a szerelem az élet egyetlen és kizárólagos örömforrása & célja. Szerintem kezdj valamit a társfüggőségeddel, ma már elég jó hatásfokkal tudják gyógyítani az ilyesmit.
Persze van az a 2% akin már semmiféle terápia sem segít. Na, ők szoktak az InterCity elé ugrálni.
Éppen ezért, aki el tudja kerülni a szerelmet és a párkapcsolatokat, az az igazán sikeres. És mivel nincs párkapcsolata, kb. sebezhetetlen. Nem tudod levágni valakinek a kezét akinek nincs keze.

Sokan vannak, akik úgy vélekednek, mint te: ez egy csodálatos érzés, társ nélkül csak félember az ember, de jó lesz együtt megöregedni...aztán a huszon-harmincadik szakítás után már a hülyébbje is kezd kijózanodni, és felködlik benne a "mi a fsz értelme van ennek az egésznek" kérdés, pláne amikor számot vet azzal, mennyi időt, energiát és pénzt ölt bele egy bizonytalan, képlékeny, kártékony dologba, amit soha-soha nem kap vissza. És még csak nem is okolhat mást, mert ő volt az, aki naivan, tátott szájjal rohant bele a fszerdőbe.
Ja, és a párkapcsolatban élők is megöregednek, ha már így szóbahoztad. Csak ők még pluszban jól egymás agyára is mennek 20-30-40+ év alatt. Ez tehát nem érv.
Gondolhatod persze másképp, hihetsz továbbra is a Disney-mesékben meg a Romana-füzetkékben, a valóság előbb-utóbb rádrúgja majd az ajtót.

@Cateran: Magad is remekül leírtad, miért hülyeség a szerelem, és miért kell elkerülni. Igen, csodás dolog tud lenni...HA beteljesül. Csak hát aztán a legszebb szerelem is elmúlik, lesz belőle megszokás, aztán undor, végül utálat. És örülhetsz, ha közepes lelki sérülésekkel megúszod a kalandot. És mindezt miért? Kapsz szexet és társaságot. Mindkettőre van alternatíva. Tehát nem éri meg.
Nem, ez nem gyávaság - ez common sense, vagyis józan meggondolás. Feleannyit se nyersz, amennyit vesztesz a dolgon. Ezen kívül SZVSZ csak jobb dolgok vannak az életben.
Magyarázni pedig fölösleges, tényeket nem szokás, és értelme sincs.

@Frigyesur (törölt): A nők meg a racionalitás...ég és föld.
süti beállítások módosítása