Mit jelent a hosszú póráz?

2011. május 02. 07:49 - Panni CsP

„Egyik barátja lehívta a nyaralójába egy hétvégére, de a hétvégéből 4 nap lett” – Levélírónk azt a kérdést boncolgatja, lehet-e méterekben mérni azt a képzeletbeli pórázt, amit a párunk nyakára képzelünk? Egészen addig nem is hajlandó gyanakodni, amíg a párja komoly okot nem ad rá. De vajon mik az apró jelei annak, ha egy pasi visszaél a hosszú pórázzal?

 

Sziasztok! Ahogy eddig olvastam, sokszor volt már szó arról, hogy egy nő mekkora szabadságot enged meg (vagy lát jónak) a pasijának, ahhoz hogy a párkapcsolat boldog és kiegyensúlyozott legyen. Hogy ne érezze elnyomva és birtokolva magát egyik fél sem. Én 28 éves vagyok és van egy 31 éves barátom, két éve. Ha évközben nagyobb utazásokat tervezünk, azt többnyire együtt, de tudom, hogy ott vannak a haverjai, akikkel néha egy-két napra lelécel. Ha egy-egy éjszakára kimarad, nem sipákolok, tegyen belátása szerint. Amíg semmi jelét nem látom, hogy züllik, vagy megcsal és a mindennapjaink rendben telnek, addig részemről rendben van. Megbízom benne, tudja, hol a határ, nem egy emós hülyegyerek.

Ha ezt hosszú póráznak nevezzük, akkor legalább már tudom, mi az. Tavaly történt egy olyan, hogy az egyik barátja lehívta a nyaralójába egy hétvégére, de a hétvégéből 4 nap lett. Ebben a szituban az zavart, hogy nem szólt, illetve nevetséges és fölösleges módon akkor hívott fel, amikor az utolsó napon már a vonaton ült, és hazafele tartott: „Szia, 2 nappal tovább maradtam, most megyek haza!” – jogos lenne a kérdés, hogy akkor miért nem én hívtam szombat este, amikor már itthon kellett volna lennie, hogy mi van vele? Nem tudom, megbíztam benne… és kíváncsi voltam, hogy meddig képes visszaélni ezzel a bizonyos hosszú pórázzal. Egyébként ez egy szörnyű elnevezés, mert úgy hangzik, mintha a pasi vagy nő valami háziállat lenne. Én azért becsülöm őt, mert nekem is ugyanekkora szabadságot ad, noha én egyáltalán nem élek vele.

 
179 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr912870904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muha 2011.05.02. 11:18:34

@Bundabandi: No látod. Ez egy soha meg nem szűnő, örök probléma az életben. :D

2011.05.02. 11:20:03

Ez a póráz dolog annyira változó. Minden párnál más és más.
Barátnőim kapcsolatain/volt kapcsolatain látom azt, hogy mennyire más. Meg azt is, hogy ki hogy reagál bizonyos dolgokra. 1-2 órás elcsúszásra, állandó bulizásra, együtt töltött idő hosszára stb. stb. :) Érdekes szituációk vannak néha. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:27:56

@Zsu0805: Jaj erről most eszembe jutott egy céges kirándulás. 5-en ültünk a kocsiban, 4 nő és egy srác (ő vezetett). Nagyon nem volt kedvünk menni, ezért megálltunk piát venni az útra. Félúton már elég jó volt a hangulat! :D Mi lányok már ordibáltunk és énekeltük a számokat a rádióval, ahol éppen a Kuki Show ment. Erre a srác felesége telefonál, a srác felveszi, mire a 4 nő torkaszakadtaából üvölti, hogy "Kuki Show"! Szegény büntiben volt utána és a kanapén aludt pár napig! :D Nagyon féltékeny a feleség...

2011.05.02. 11:28:52

@Bundabandi:
Uhhhh ez király. :) Szegény csávo... bár a feleség is. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:31:05

@Zsu0805: Szegény azon parázott egész kirándulás alatt, hogy mit fog otthon mondani! :P

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:31:38

@Zsu0805: Természetesen, hiszen mindez függ attól is, milyen a másik, mennyire ismerem, hogy mi az ami tőle elvárható, és mi nem, és hogy különböző helyzetekben hogyan viselkedik. Egy spontán embernél kevésbé epődik meg valaki, ha hirtelen úgy dönt marad még 2 napot, míg egy mindent megtervezőnél már kissé furcsa lehet egy ilyen hirtelen döntés.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:33:02

@Muha: A megoldás: étteremben kell enni, és nem lesz mosogatnivaló :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:34:23

@Devil2: :D Ezek olyan kicsi dolgok! Ha lelépne egy 4 napos hétvégére szó nélkül, az más lenne. :D

Muha 2011.05.02. 11:35:17

Az is lehet, hogy szegény gyereknek kiszívódott a nyaka, és töprengett, hogy most mit tegyen, mert nem akarta megbántani anyut.
Az meg gyanús, hogy nem akar találkozni, vagy ha igen, akkor garbóban megy nyáron, esetleg sálban.
Így hát maradt ez a megoldás, mert ezért járt a legenyhébb büntetés. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:36:22

@Dr. Jula Watson: És tudod miket megetetnek veled egy étteremben?! Minden újrahasznosítható. Akkor inkább mosogatok! :P

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 11:38:23

@Muha: Vagy csak nem akart addig a 2 napig mosogatni. ;))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 11:38:40

@Muha:

Vagy kimosatja. :)

@Bundabandi:

Ó szegény. Biztos a feleség szerint levarrt titeket, a jobbakat kétszer. :)

@Dr. Jula Watson:

Eldobható tányér, villa és egyéb. :)

Muha 2011.05.02. 11:46:32

@Nard: Óh, az már az expert szint. :D

@Frigyesur: Ez is lehet. Rákapott az aranyélet ízére. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:47:29

@Nard: Ó nagyon karót nyelt a felesége! Úgy rendre van parancsolva mindig, ő egy igazi papucs, de tényleg. Bár annyira halvérű, hogy meg sem kottyan neki, csendben van amíg az asszony lenyugszik. XD

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:48:18

@Muha: Az sem rossz. Ha az embernek elég sok ismerőse, elég nagy családja van, minden napra jut egy vendéglátó.

@Bundabandi: Elég nagy rálátásom van, igen. És te azt tudod, a bolti cuccban mi minden van benne? Akkor termelj is magad, és csak saját magad által nevelt állatok húsát fogyasszad :D

@Nard: A szemetet meg ki fogja levinni a kukához?? :D

2011.05.02. 11:55:42

@Bundabandi:
Szegényke. :) Legalább ismert titeket a felesége? :)

Muha 2011.05.02. 11:57:38

Mit jelent, ha az asszony bejön a konyhából?
- Hosszú a póráz.

2011.05.02. 11:57:46

@Dr. Jula Watson:
Ez igazándiból arról szól, hogy tudom, hogy nekem/páromnak mi fér bele, vagy mi nem. Aztán hasonló a hasonlót úgyis megtalálja. Ha nem tud vele együttélni (spontán dolgok/késés/nem akkor jön haza mikor mondja), akkor lépni kell. :)

Muha 2011.05.02. 12:17:46

@Nard: aktualizáltam, jóóóóóóóó? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:21:44

@Muha:

Nem, nem jó! :) Emlékezz miért kukáztalak te kis pusziribi! :) A rossz helyesírásért és mert rosszul idézel! :) No meg a SÖR és a borosta miatt! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:22:38

@Dr. Jula Watson: Tudom, ha tehetném én termelnék mindent! Jelenleg csak zöldséget termelek otthon, de ha a valaki hozzámvágná a lottó nyereményt, vennék egy nagy farmot! És soha többé nem ennék bolti cuccokat. Addig is próbálok minél kevesebb műanyagot enni.

Muha 2011.05.02. 12:24:23

@Nard: Már mindegy is, hogy megváltozom-e, mert visszacsinálni úgy sem lehet.
Sosem bírtad elfogadni a művészi szabadságomat, teeeeeeee! :D

és különben is. nem rövid, hanem hosszúúúúú a lánc. :D:DD::D:D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:25:48

@Zsu0805: Engem biztos nem, még soha nem láttam, csak hallottam róla mindig. :D A többiek közül 2 lányt ismert, de szerintem tök mindegy lett volna neki kik vannak a kocsiban. Nők vagyunk, ez bőven elég volt! :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 12:33:19

@Nard: Sztem sokkal rosszabb a szemet levitel. Nem igazan szeretem a 3-4-5 napja kidobott eteldarabokat hordozni.

Ellenben a mosogatas meg friss, latvanyos eredmennyel jar, semmi gusztustalan nincs benne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:39:53

@Frigyesur:

Én inkább leviszem a szemetet, mintsem mosogassak :) Nem szeretek a trutymókos vízbe nyúlkálni, meg levakarni a maradékot a tányérokról :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 12:42:14

@Nard: Erre talaltak ki a folyo vizben valo mosogatast, ami bar nem viztakarekos kornyezetbarat megoldas, tovabba az azonnali mosogatast, per beaztatast.

Szamomra a szemet fuj, nem a kajamaradek.

Caddy 2011.05.02. 12:43:40

Hát ez a pórázdolog vaklóban elég kellemetlen elnevezés.
4 nap, ami csak egynek indult, hát én azt gondolom én azért felhívtam volna, hogy ha már ő nem hívott, de miért is nem hívott? Szerintem ez egy olyan dolog, hogy te engedsz neki szabadságot, de te nem élsz a sajátoddal, ez így nagy baromság. Gondolom tisztában vagy vele, hogy nem szolfézsra jártak abban a négy napban. Mondjuk ha beszélnétek egymással, az lehet sokat segítene.

Muha 2011.05.02. 12:45:23

@Caddy: vaklóban? :DDD

Ha beszélnének nem lenne poszt.
De ezek nem beszélősek. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:46:02

@Frigyesur:

A folyó vízben való mosogatás valóban jobb, de ahogy megy fel a víz ára, szerintem te is megutálod majd a beáztatós stílust, mert azt kell használnod :)

2011.05.02. 12:47:19

@Caddy:
Bnőm ugyanígy jár állandóan. A pasija csomót bulizik, pasibuli, őt otthon hagyja. 1-2 durvább este után, átéltem már kiborulást. Persze mindezt nekem mondja, nem a pasijának. Mikor meg mondom, hogy de akkor menj el te is, akkor jön azzal, hogy majd mától kezdve ő is elfog menni stb. stb. Erre legközelebb ha pasija elmegy és mondom, ok akkor gyere velünk jön azzal, hogy de ő jól elvan otthon, neki most nincs kedve. :) Mindig jókat mosolygok... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:51:05

@Frigyesur: Ha már a gusztustalanságról van szó, akkor számomra a mosás fúj! Mikor kinyitom a szennyestartó kosarat és tele van büdös zoknival... a kondenzcsíkos gatyikról, bugyikról már nem is beszélek. :P És akkor szét kell válogatni a fehéret, meg a színeset. Guszti-guszti!

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 12:56:21

@Zsu0805: Na és szerinted hány szinttel hejjesebb a pasee, mint amilyen jó csaj a barátnőd? Egyéb kérdésem nincs. :)

Caddy 2011.05.02. 12:56:46

@Father Justice: ma minden szavaddal egyetértek Atyám. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:57:41

@Bundabandi:

Nem kell összeszarni a gatyákat! :D Ikeában lehet kapni olyan szennyestartót aminek van 3 része, színes-fekete-fehér. Használni kell tudni :)

@Zsu0805:

Ez a problémageneráló picsa tipikus példája :)

2011.05.02. 13:00:55

@Father Justice:
Hmmm... Szerintem mindketten jól néznek ki. :) Olyan pár ahol azt mondom, hogy nincs meg az a felfedezésem, hogy csúnya csajnak helyes pasija van, vagy csúnya pasinak szép barátnője. Ők mindketten jól néznek ki. :)

2011.05.02. 13:01:30

@Nard:
Én jót szórakozok rajta, ez a lényeg. :)

Caddy 2011.05.02. 13:03:16

@Muha: nem is értem, miért nem beszélnek. Hát azért csak megemlítettem volna neki négy nap után, hogy merre jártál? És még élsz-e? Mert akkor már nem sokáig. :D:D:D
De valóban nem lenne poszt, ha lenne kommunikáció.
(nem vakló, hanem vakpóni) :D

@Zsu0805: azért marad otthon, hogy a meleg vacsit az orra alátolhassa,és pontosan tudja mikor ért haza. Nem normális.Kellene neki egy olyan buli, amikor másnap délben ér haza, és úgy csinál, mintha ez természetes lenne.Azt hiszem lenne ott egy kis hangoskodás rögtön. :)

Caddy 2011.05.02. 13:04:20

@Father Justice: minden nőt un valaki dugni, ezt már tudhatnád. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:09:07

@Zsu0805: Akkor egyszerű a magyarázat: a csaj szerelmes, a fickó számára viszont csak a jelenlegi kényelmi tutit testesíti meg. Nyilván vele a legzökkenőmentesebb a rezsiközösség és ő nyel a legtöbbet a pozícióra kiszemelt hölgyek közül. Hasonló szituáció lehet, mint a posztban.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:12:22

@Nard: Sztem nincs veszesen nagy kulonbseg. Nincsen tobb ezres merteku kulonbseg havonta.

@Bundabandi: Na jo, ez sem felemelo, de szamomra ez nem annyira szornyu.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:13:08

@Nard: Mutass mar kepet az ominozus szennyeskosarrol, mert vennem kell. Igaz, messze az Ikea es nem is szeretem, de azert vetnek ra egy pillantast. :D

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:18:39

@Caddy: Az, hogy lenne-e hangoskodás, a szereplők temperamentumától és a lehetőségeiktől is függ. Ha a fickó hejjespasee, akkor minden ujjára kap 10 Gizit az említett szerepkörre. Nem biztos, hogy legalább olyan szépet is, de ha más nőket is sunáz folyamatosan, ez nem is annyira lényeges. Ebben a felállásban az állandó jónő még csak nem is villogásra kell, hanem a kényelmi igények állandó kielégítésére. Az pedig, hogy a külön szórakozás alkalmával nemcsak duhajkodnak a haverokkal, biztosra vehető. ("Pasibuli" => LOL, ROTFL, LMAO.)

2011.05.02. 13:19:37

@Caddy:
Áááá, barátnőm ilyet nem tenne. :) Ha bulizni is megy 2-3 felé bemondja az unalmast. :)

2011.05.02. 13:22:27

@Father Justice:
Barátnőm nem csinál feszkót és nem szab határokat. A pasi meg hozzászokott ehhez. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:22:53

@Caddy: Ezt mindenki tudja. Azt viszont sokan hajlamosak figyelmen kívül hagyni, hogy abból, hogy valaki unja a jelenlegit, nem következik szükségszerűen, hogy ha pattintja, egyből 100 hasonló kaliberűből válogathat kénye-kedve szerint. De ha az a valaki történetesen hejjespasee, akkor nem sokat fog görcsölni, hogy visszaférkőzzön Gizi kegyeibe, az is fix.

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:25:31

@Zsu0805: Ugyanarról beszélünk, csak te a tüneteket ismerteted, én meg az okokat. :)

2011.05.02. 13:26:51

@Father Justice:
De nem az én dolgom, hogy erről felvilágosítsam. Meg akkor jön a mentegetőzés és magyarázkodás. :) Ha neki ez így jó akkor az az ő dolga. :)

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:28:12

@Nard: mármint a szeméthalmot, mi gyűlik a konyhában? :D

@Zsu0805: Igen, ezt írtam és írom mindig én is. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:28:53

Naccerű. És mi volt a poszt célja?

Dicsekvésnek elég vérszegény, a problémát meg nem látom.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:37:56

@Nard: Valami elegansabb fonott nem lenne? :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:39:42

Itten nem bizalom-hiány van, kérem szépen, hanem tisztelet hiány.

Én nem tudnék olyan emberrel tervezni, aki nem tisztel. Már nem.
Régebben még ment, de a naív beszariságom okán tripla annyit szenvedtem, mintha kapásból kib.tam volna a delikvenst. Úgyhogy mostmár fájdalom-minimalizálok.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:43:24

@Father Justice: Atyám, mire az elméletek, ha meghal közben a gyakorlat?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:43:32

@Dr. Jula Watson:

A szemét sétáltatását a konyhától-kukáig. :)

@Frigyesur:

Ott az oldal, nézegess magadnak :) Rühellek ilyen helyekre járni! :)

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:45:13

@Nard: A szemét szállítása klasszikusan férfi feladat :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:46:03

@Nard: Mar megtettem, mert en is ruhellek, de nem talaltam. Mar arra is gondoltam, hogy egy komodot nevezik szennyeskosarnak. Abban aztan lehet szortirozni. :D

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:51:10

@Nard: Erről egy régi kollégám jut az eszembe, aki rendszeresen becipelte a szator szemetet a munkahelyére, mert mire leért a képcsőházban elfelejtette kidobni a kukába, és csak benn vette észre. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:52:54

@Éden Zina: Az "elméletek" (amit én inkább csak az emberismeret, lényeglátás, és az éberség ötvözetének neveznék) arra jók, hogy alapból megkíméljük magunkat a gyakorlat azon részétől, amely a tripla szenvedésen túl még elpocsékolt időt is jelent.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:55:13

@Dr. Jula Watson:

Az jó móka lehetett :) Én csak egyszer cipeltem haza szünetmentest, mert valahova vinnem kellett, voltam is ott, de magammal is vittem :) Azért az nem 2kg, hanem úgy 20 :)

@Frigyesur:

Az Örsön levő ikeában ezek a cuccok az alsó szinten vannak. 3 kanyar után jobb oldalt...

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:57:30

@Nard: Ne tagadd, nehezen tudtál megválni tőle :D

Még hogy te nem jársz ikejába? Hát honnan tudod ilyen pontosan mi hol? :D Nekem tárolószekrény kellene... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:57:32

@Father Justice:

Szó se róla, én is pragmatikus vagyok. A túlagyalás a nyuszika-szindrómához vezetnek jórészt (vö.bazdmeg a létrádat)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:00:15

@Dr. Jula Watson:

Nem azt mondtam, hogy szeretek oda járni, muszáj volt. És amennyit ott keringtem (jórészt feleslegesen, netto értelmes idő úgy fél óra volt a sorbanállással együtt, megtanultam mi hol van.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 14:00:52

@Nard: Így van. Ha már agyalni kell, ott baj van. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:02:53

@Nard: Áááá! Ezt én is néztem már, de minek, ha úgy is csak én dobálom bele. Az övét úgy kell összevadászni a szobából. Csak zoknit és gatyát dob bele, a többi soha nem koszos!

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 14:06:10

@Nard: Micsoda kötelességek :)Én azt utálom, mikor tömeg van, és mindenki totyorászik. Én meg nem jutok oda ahol dolgom lenne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:07:28

@Bundabandi:

Ez így van :) Engem már anyám betanított erre, úgyhogy én automatikusan belenyomom a helyes fakkba. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:10:17

@Dr. Jula Watson:

Meg mindent meg kell nézni! Ha kurvára nincs rá pénz, meg nem tudnánk hova tenni! Akkoris meg kell nézni a hülye szekrényt, ágyat kisfaszomat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:22:11

@Dr. Jula Watson: Jaj azt én is utálom. Most szombaton is az Árkádban mire átverekedtem magam SPAR-ig meg vissza! Sétálgatnak, andalognak én meg próbálom jobbról is balról is kikerülni... Ahhhh! Ráadásul ilyen anyák napi izé volt, szóval végig álltak és bámulták a műsort, meg rohangásztak a kiskölkök ide-oda. Ha meg szólok, hogy "bocsi, ha nem siettek, akkor elenegednétek?" Akkor meg én vagyok a bunkó és olyan szemekkel néznek rám!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:25:03

@Bundabandi:

Én megyek át ezeken mint egy tank, leszarom az összeset.Metrón is így szoktam a nyuggereket letolni a pályáról. Tőlem nézhetnek ahogy akarnak, kussolj és engedj előre. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:28:20

@Nard: :D Velem elkezdenek üvöltözni, ha véletlen meglököm őket. :( Lehet erőszakosabbnak kellene lennem...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:31:34

@Bundabandi:

Velem nem mernek üvöltözni, ez lehet azért van mert 2 fejjel +70kg-val magasodom föléjük. Meg kibaszottmód morcosan tudok nézni, úgyhogy kussolnak és állnak arrébb :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:35:55

@Kool Kitty Kat:

Lehet nálunk a szemétlevitel vonzóbb mint nálatok! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 14:38:47

@Kool Kitty Kat: Ez celzas volt, hogy mifele kivanalmakat ejtek meg utana, hm?

@Nard: Lehet. Idiotan oldottak meg. Persze ez nyilvanvaloan csak engem zavar, mert mindenki mas szeret koszos lenni, kezdem azt hinni.

Caddy 2011.05.02. 14:39:20

@Father Justice: mondom én hogy ma egyet tudok csak érteni. :)

@Zsu0805: tudod ezzel csak az a baj, hogy ha majd rájön, hogy ez mégsem az amire vágyott, lesz már 2 gyerek és az ember még mindig kimaradozik esténként. Szuper jövőkép, csak így tovább. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:02:42

@Frigyesur:

Csattan a fertőtlenítőselefánt ormánya mi? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:17:51

@Kool Kitty Kat:

Igen, ilyesmit képzeltem el! :) Amikor nálunk volt, ki volt neki készítve fertőtlenítő meg gumimaci. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:25:43

@Nard: :D Mostanra mar magatol ker neha :D

@Kool Kitty Kat: :DDDDDD Ne tudd meg mit muveltem tegnap este, amikor kirangattam a kukat. Es ma vissza+takaritas. Ha nem a lepcsohaz hutos szipirtyo lenne, inkabb fizetnek. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:27:17

@Nard: Valld csak be, hogy allando kellek mindketto a dohanyzoasztalon. :P :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:31:27

@Kool Kitty Kat: Te meg kulonben is oruljel, mert a szorod meg nem is nyirtam le. :P Az en hibam, hogy egy szep tiszta vilagban szeretnek elni, ahol senki sem fogdos ossze semmit, nincs kontaminacio? Nem az enyem, kedves kontaminator. :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 15:36:40

@Frigyesur: Te ilyen mániás Vader vagy? Na, akkor hozzánk nem jönnél! Van egy kutyám és egy macskám (ill. most már 3 macska van, mert két kicsit ma hoz haza a párom) akik szőrösek, bejárásuk van a házba, sőt a macskának az ágyba és a fürdőszobába is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:43:00

@Frigyesur:

Nem a fertőtlenítő a konyhában van. A pisztácia az a dolog, amiből mindig csak a vásárlás rész jutott nekem. Enni egyszer nem tudtam belőle! :)

@Bundabandi:

Aki a lakásba macskát enged, nem lehet jó ember! :( Én nem engedtem otthon macskát a lakásba. Csak kutyát!

Joe69 2011.05.02. 15:59:24

Egyetértek az egyik felettem szólóval, hogy itt álszent idegek harca folyik. A pasi nem tiszteli a csajt, a csaj meg megjátssza a szuperlazát, mert ő aztán nem olyan hisztis picsa, mint a többi, ő csak filozofál.Azt sem kéne.

A kapcsi valószinűleg "minglizés", és minden bizonnyal borulni fog. Vagy "nyitott",már amennyire ez megvalósítható. Az én felfogásopm szerint ez az lenne, hogy a felek szigorúan egymással foglalkoznak, ha együtt vannak, de semmi számonkérés nincs, hogy mit csinálnak, ha külön vannak éppen. Nekem nők javasoltak ilyesmit párszor, de épp ők nem tudték betartani soha a szabályokat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 16:01:21

@Nard: Régen a kutya is bejött, de amióta padlót cseréltünk fél és csak az előszobáig jön. Van olyan képem, ahol a 3 állat (Nyuszómuszó, a macska és a kutya) fekszenek az ágyban és összebújva alszanak. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 16:03:26

@Joe69:

Mi a fasz az a mingli? (nincs kedvem google-höz)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 16:12:50

@Nard: Olyan mint a szingli csak M betűvel kezdődik!

Joe69 2011.05.02. 16:36:02

@Nard:
Asziszem, az amikor szigorúan mindenki megtartja a külön kéglijét és nem költöznek össze.

Mikrobi 2011.05.02. 17:45:06

Mindenesetre ha nemcsak a haverjaival van, annak úgyis van más jele. Pl. hogy egyre többször marad ki a "haverjaival".

gregibroki 2011.05.02. 17:59:03

Én nem vágom, hogy miért nincs vége a történetnek, vagy csak most lesz vége?
Ezek után pedig felteszi a posztoló a Szomszédoki-kérdést történet zárásaként.

Hurri Kán 2011.05.02. 18:58:21

A hosszúpóráz, ún. kilométerpóráz az az, amivel kretén vén kurvák a kutyájukat sétáltatják úgy, hogy az eb az Oktogonnál van, a gazdája Nyugati pályaudvarnál. El szoktam vágni bicskával, hogy ne essek benne orra.
süti beállítások módosítása