Mit jelent a hosszú póráz?

2011. május 02. 07:49 - Panni CsP

„Egyik barátja lehívta a nyaralójába egy hétvégére, de a hétvégéből 4 nap lett” – Levélírónk azt a kérdést boncolgatja, lehet-e méterekben mérni azt a képzeletbeli pórázt, amit a párunk nyakára képzelünk? Egészen addig nem is hajlandó gyanakodni, amíg a párja komoly okot nem ad rá. De vajon mik az apró jelei annak, ha egy pasi visszaél a hosszú pórázzal?

 

Sziasztok! Ahogy eddig olvastam, sokszor volt már szó arról, hogy egy nő mekkora szabadságot enged meg (vagy lát jónak) a pasijának, ahhoz hogy a párkapcsolat boldog és kiegyensúlyozott legyen. Hogy ne érezze elnyomva és birtokolva magát egyik fél sem. Én 28 éves vagyok és van egy 31 éves barátom, két éve. Ha évközben nagyobb utazásokat tervezünk, azt többnyire együtt, de tudom, hogy ott vannak a haverjai, akikkel néha egy-két napra lelécel. Ha egy-egy éjszakára kimarad, nem sipákolok, tegyen belátása szerint. Amíg semmi jelét nem látom, hogy züllik, vagy megcsal és a mindennapjaink rendben telnek, addig részemről rendben van. Megbízom benne, tudja, hol a határ, nem egy emós hülyegyerek.

Ha ezt hosszú póráznak nevezzük, akkor legalább már tudom, mi az. Tavaly történt egy olyan, hogy az egyik barátja lehívta a nyaralójába egy hétvégére, de a hétvégéből 4 nap lett. Ebben a szituban az zavart, hogy nem szólt, illetve nevetséges és fölösleges módon akkor hívott fel, amikor az utolsó napon már a vonaton ült, és hazafele tartott: „Szia, 2 nappal tovább maradtam, most megyek haza!” – jogos lenne a kérdés, hogy akkor miért nem én hívtam szombat este, amikor már itthon kellett volna lennie, hogy mi van vele? Nem tudom, megbíztam benne… és kíváncsi voltam, hogy meddig képes visszaélni ezzel a bizonyos hosszú pórázzal. Egyébként ez egy szörnyű elnevezés, mert úgy hangzik, mintha a pasi vagy nő valami háziállat lenne. Én azért becsülöm őt, mert nekem is ugyanekkora szabadságot ad, noha én egyáltalán nem élek vele.

 
179 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr482870904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 08:16:26

Akkor mégis zavar, hogy nem számol be minden percéről, és nem oszthatod be az idejét. Ha nem tetszik ez, hagyd ott a rákba. Ha meg el lehet viselni, miért panaszkodsz? Semmi olyat nem csinál, amit te ne tehetnél meg, ha akarnád. Gondolom ezen kívül nincs semmi más gond, ezért keresel egyet, amivel basztathatod a párod, meg tolhatod a panaszáradatot a barinőknek. Mert gondolom azok is panaszkodnak neked, nehogymá' te ne tudjál valamit mondani. Problémagenerálás, az megy.

Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.02. 08:46:03

Miért kell egyből a posztírót kritizálni? Attól, hogy "hosszú pórázt" enged a párjának, még zavarhatja az, hogy a másik fél minden értesítés nélkül eltűnik +2 napra...
Azt hiányolom a történetből, hogy a másik vajon hitelt érdemlően ki tudta magát magyarázni? Vagy ez egy krízis volt a kapcsolatukban?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 08:48:55

@Lakatos Gábor:

Miért kellene magyarázkodnia? Nem a felesége, hogy beszámolóval tartozna neki. Amúgy még ha a felesége is lenne, akkorsem tartozik beszámolóval. Ha ez nem tetszik, odábbtolhatja a biciklit.

2011.05.02. 08:49:20

Ez a hozzáállás szerintem teljesen normális. Az hívja ezt hosszú póráznak aki ezt nem tartja normálisnak.
Bár ez az elmegy és nem tudok róla, hogy tovább marad... Az egyik, hogy 4 nap alatt azért csak bejelentkezik az ember, ha meg tovább marad azért dob egy sms-t. Nem elvárás persze, de ha elmegyek x napra akkor is jelent annyit nekem a másik, hogy 1-2 percet arra szánok a távol töltött időből, hogy megírjak egy sms-t.

De @Nard: -nak is igaza van, ne kreálj feleslegesen problémákat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 09:03:45

Szerintem lehet ezt akár hosszú póráznak is nevezni, de nálunk pl. ez a természetes. Viszont az, hogy nem hívott fel, vagy üzent ezen a 4 napos hétvégén, számomra aggodalomra adna okot. Elmondtad neki, hogy neked ez szarul esett? Megkérdezted, miért nem jutott eszébe szólni neked? Lehet, hogy ő nem tartotta nagy ügynek, ezért nem is gondol arra, hogy ez neked rosszul esett. Érdemes lenne ezt megemlíteni neki, mert lehet, hogy ő ezt észre sem vette és majd akkkor döbben le, ha egyszer a fejéhez vágod egy vita hevében, vagy ilyesmi. Itt is mint sok posztban az a baj, hogy történik valami és azt nem a pároddal beszéled meg, hanem agyalsz magadban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.02. 09:05:30

azért ha +2 nap "kimaradás" kerekedik minden életjel nélkül, nem biztos, hogy én halál nyugodtan ültem volna a seggemen - elvégre el is üthette volna egy ufo

Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.02. 09:06:52

@Nard: Bár én se tartom a párom pórázon (amíg csak barátnő volt, akkor sem, de most sem, pedig már 11 éve feleségem), de azért finoman rákérdeztem volna, hol volt és merre járt.

Zsu0805: Nem véletlenül tettem idézőjelbe a "hosszú póráz"-t. Valamilyen szinten mindenki pórázon tartja a párját, nehezen tudok olyan párt elképzelni, ahol az egyik felet semmilyen módon nem érdekli, hogy mit csinál a másik, sőt, nem mondja el a véleményét arról, hogy mit tud elfogadni a másiktól ilyen téren. A gond akkor van, amikor ez egyoldalúvá válik. Időnként én is el szoktam tűnni haverokkal egy-egy estére (4 gyerek mellett több napra nem igen menne a dolog :) ), de olyan sosem fordult elő, hogy ezeket ne egyeztettem vlna a párommal előtte. És bizony volt olyan is, hogy azért nem mentem el ilyen összejvetelre, mert a másik felem számára nem volt valamiért ez jó (akár lelkileg, akár másként). Ha ezt vesszük, én is pórázon vagyok :D

2011.05.02. 09:08:53

@Lakatos Gábor: @Nard:
Beszámolóval nem tartozik, viszont én azt mondom, hogy ha elmennék és azt mondom, hogy 2 nap múlva megyek, akkor az a minimum, hogy mikor odaérek írok, és a további napokban is dobok 1-2 sms-t. Ha meg tovább maradok az a minimum, hogy értesítem erről a másikat. Nem beleegyezés céljából (szabad-e?), de azért tartanám ennyire a másikat (főleg ennyi idő után). Magyarázkodásra nemhiszem, hogy szükség lenne. Az, hogy elmegyek nyaralni pár napra az nem jelenti azt, hogy arra az időre megszűnök létezni a párom számára.

Devil2 2011.05.02. 09:09:48

Azért ha a pasinak jelentene valamit a csaj, akkor megtehetett volna annyit hogy rácsörög és annyit mond legalább hogy: Hello Szivem, ráhúzunk még 2 napot a srácokkal, nagyon jó a hangulat. Nálad minden oké?

De még ezt sem tette meg.

Na most, ha ennyire nem tisztel, akkor könnyen lehet hogy előbb utóbb sunázik is, mer az neki jár, meg különben is...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 09:10:12

@Zsu0805:

Jó, mondjuk én nem szoktam eltűnni napokra (1re se). De ne legyen minden percről beszámoló.

Papundekli 2011.05.02. 09:11:17

Én férfi szemmel mindig leadom a drótot a páromnak, mikor merre megyek no nem óránként jelentek, de ha lelécelek, akkor szólok. Mondjuk egy izmos IHB-s buli után, ha két napig kiütötte magát, akkor esetleg gyanakodnék én is, hogy ugyan már merre lehetett. Amúgy meg hidd el, ha megcsal, az ki fog derülni. Ezen nem kell rágódni.

2011.05.02. 09:18:27

@Nard:
Ez nem beszámoló, csak alap, hogy ha valahol tovább maradok mint ahogy mondtam akkor szólok a másiknak. És itt most ne arra gondolj, hogy azt mondtam 10-re hazajövök a csajos estéről, és helyette 11-12 lesz. De azért ha azt mondom ma még hazaérek, és közbe úgy alakul, hogy elmegyünk bulizni, akkor dobok egy sms-t, hogy ne várj, mert elmegyünk ide vagy oda.

Devil2 2011.05.02. 09:18:31

@Papundekli: Iszunk Hányunk Belefekszünk. :D

garnéla mák 2011.05.02. 09:22:31

ha a lehetősége adott posztolónak, de még sem használja ki a hosszú póráz adta lehetőségeket, aszimmetrikus a kapcsolat, és ennek későbbiekben látjátok majd kárát (pl. tipikus helyzet: összeveszés, az elnyomott sérelmek egymás fejéhez vagdosása, viharos befejezés, esetleg, fergetes búcsúszex)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 09:22:36

Ehh. Egy parkapcsolatban elo ember nem fuggetlen, mirol beszelunk? Aki ennyire 'hosszu porazt' akar (forditasa: hagyja' beken, ha ugy akarom kussolja'), az ne jatsza el, hogy kapcsolatban el. 2 napra eltunni nem normalis. Kulon lehet es kell idot eltolteni (bizony egy hosszu hetveget is), de szolni se rola (arrol mar nem is beszelek, hogy napi kapcsolat a minimum kene, hogy legyen a kedvesemmel) oltari gaz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 09:22:52

@Nard: Nekem az is elég lett volna, ha a 2. nap végén szól, hogy marad még kettőt. De ez a faszi ezt sem tette meg. Kérdés, hogy miért? Mert szarik a posztoló fejére? Vagy mert eszébe sem jutott, hogy szólni kellene, mert eddig nem kellett ilyenkor szólnia?

Papundekli 2011.05.02. 09:24:17

@Devil2: Írhattam volna GHB-s bulit is, az is nagy divat manapság:)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 09:24:24

@Nard: Egy kapcsolat nem a hazassagnal kezdodik. Jogi ertelemben talan, de en nem ebben merem a kedves fele a kotelezettsegeim.

Devil2 2011.05.02. 09:25:54

@Papundekli: Na azt nem ismerem, igaz, előbbit is csak hírből.

Papundekli 2011.05.02. 09:31:23

@Devil2: Akkor nézd meg a Másnaposokat, megéri.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 09:40:38

@Frigyesur:

Kötelezettség? Az max a házasság után.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 09:42:41

@Papundekli: Az az film, ahol elrabolják a tigrist a vőlegény meg a haverjai?

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 09:44:20

@Nard: Nyugodtan kepzeld idezojelbe. Csak hazassagban nem lehet csalni? Jogilag talan (bar mar kivettek ugy remlik), de az eletem ho'tbiztos, hogy nem nehany altal osszefirkalt iras (ugyvedek muhahaha) fogja iranyitani.

Papundekli 2011.05.02. 09:45:31

@Bundabandi: Így van, Tyson háziállatát ellopják:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 09:48:21

@Frigyesur:

Én azt sem szeretem, ha más irányítja. Ügyvédeket leszarom én is.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 09:51:50

@Nard: Akkor? A hazassag elsosorban jogi kategoria, plane egy ateista szamara. Nyilvan van benne elkotelezettseg is, de ez nem a hazassagnal kezdodik. Egy kapcsolat nem a hazassagnal kezdodik.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 09:59:47

Kezdeném ott, hogy együtt éltek, vagy külön?

Kedves posztíró, mindenki anyit enged meg magának egy kapcsolaton belül, amennyit hagynak neki. Ha te szó nélkül hagyod, hogy egyetlen apró életjel nélkül eltűnik napokra, akkor ezt fogja tenni. Ha téged zavar ez, akkor szólj neki, és bizony hívd fel, hogy ugyan miért felejtkezett el hazajönni? És ez nem a bizalomról szól.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 10:01:52

@Frigyesur:

Nem is a kapcsolatról, hanem a kötelezettségekről beszélek. :) Kötelezettség nincs. Csak dolgok amiket ajánlott megtenni.

Devil2 2011.05.02. 10:03:54

@Dr. Jula Watson: Akkor viszont gyorsan elnyeri a "hisztis pitsa" díjat. Nem oan eccerű ám ez.

Fairy-tale 2011.05.02. 10:04:50

Hát, én a magam részéről ugyan nem vagyok híve a totális beszámoltatásnak, de az, hogy nem is jelentkezett, nem volt korrekt. Ezek után azért kicsit azért morci lennék, asszem. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 10:07:47

@Devil2:

Én is ezt írtam. Problémagenerálás az van :)

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:09:57

@Devil2: Márpedig szabályok vannak egy kapcsolatban. Olyan, amelyet együtt állítanak fel, és húzzák meg a határokat. Ha ez nem tetszik, akkor lehet menni, és pont leszarom, hogy hisztis picsának titulálnak-e. Aki viszont nem nyitja ki a száját, hogy mi a baja, az magára vessen.

Muha 2011.05.02. 10:11:01

@Devil2: nyomkövető, telefonba poloska, és akkor még kérdezni sem kell.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:13:10

Persze, vannak akik a bizonytalanságot szeretik, attól lesznek szerelmesek, őket nem zavarja, ha csak úgy eltűnik a pasi napokra :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 10:14:36

@Nard: Haaat ez nekem eleg fura, de te dolgod. En nem a hazassagban merem a kapcsolatot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 10:15:36

@Frigyesur:

Én sem, de a kötelezettségeket gyűlölöm.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 10:18:34

@Nard: Egy kapcsolat onkent vallalt kotelezettseg annak pozitivumaiert, bar jobb (normalis) esetben nem is erzi az ember kotelezettsegnek a vele jaro dolgokat.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:19:08

@Nard: Egy jól működő kapcsolatban ezek a kötelezettségek olyanok, amik belülről jönnek, és természetesnek tartja az ember, hogy megteszi, és nem kényszernek.

Devil2 2011.05.02. 10:19:33

@Dr. Jula Watson: Igazad van, rengetegen szenvednek olyan kapcsolatban amiért igazából csak ők tesznek valamit, a másik meg nyugodtan haverozik közben, merugye "mindenrendbenvanotthon" és unatkoznak.
A kapcsolatfüggő társ meg el nem engedné az ilyet (se).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 10:21:36

@Dr. Jula Watson: Van aki meg folyamatosan félremagyaráz dolgokat és ettől lesz boldog...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 10:22:06

@Dr. Jula Watson: @Frigyesur:

Biztosan nem mondtam el jól érthetően, hogy én azt nem bírom elviselni, amikor felelősségre vonnak olyasmiért, amit nem vállaltam mint kötelességet. Ha nem tetszik ez, lehet odébbtolni a biciklit :) És az, hogy mindig mindenről beszámoljak, elszámoljak az időmmel kurvára nem kötelesség. Főleg ha basztatva van érte az ember.

Devil2 2011.05.02. 10:22:44

@Muha: A fene meg is ette, ha már ott tart a dolog.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:25:51

@Devil2: Mint ahogy a posztban is. Zavarja a lányt a dolog, és nem szól, mantrázza magának, hogy megbízom benne, megbízom benne... És még csak felhívni sem meri, nehogy úgy tűnjön, hogy nem bízik.

Azért kérdeztem, hogy együtt laknak-e vagy sem, mert az azért már eléggé zavaró, ha haza nem jön 2 napig. Ha meg csak randik vannak, és amúgy sem találkoztak volna ezalatt, és a kommunikációjuk is eleve ilyen ritka, akkor annyira azért nem csodálható, hogy nem hívta, lenn maradt.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:28:06

@Nard: Mint minden, ez is 2 emberen áll. Azokon, akik benne vannak a kapcsolatban. Ha úgy gondolod, a másiknak semmi köze ahhoz az időhöz, amit nem a társaságában töltesz, olyat kell keresni, akit ez nem érdekel. :) És nyilván, az beszámolásnak is vannak fokozatai.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 10:28:30

@Nard: Ez oke (bar sztem nem teljesen :D), te azt irtad, hogy ne vonja kerdore, mert nem a felelossege. A minden percrol valo beszamolas viszont ugyanugy nem elvarhato egy hazassgban sem.

Devil2 2011.05.02. 10:31:21

@Dr. Jula Watson: Gondolom, ha nem laknának együtt, akkor nem is született volna meg ez a poszt. Azért annyi bizalmat megszavazok egy 28 éves csajnak hogy nem az elmaradt randik (2 évig azért gáz randizni) miatt nyafog.
Igen, a mantrázás sem megoldás, mert attól ott marad a kétely csírája. Viszont azt sem tartom megoldásnak hogy idegenek véleményét kéri ki, hogy mi a normális ebben a témában. Mert ez teljesen egyénfüggő.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:35:25

@Devil2: Az idegenek véleményére adni soha semmilyen esetben sem normális. Szerintem.
Ez az együtt lakás nem tiszta ebben az ügyben. Mert ki az, aki szó nélkül hagyja, ha a másik 2 napra csak úgy felszívódik?

Devil2 2011.05.02. 10:38:16

@Dr. Jula Watson: Én írtam egy lehetséges választ. A kapcsolatfüggő. És nem is hagyta szó nélkül a dolgot, csak éppen nem az érintettnek teszi szóvá, hanem nekünk. Hát lol.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:42:06

@Devil2: Na jó, de hát érted, ott ül a lakásban 2 napig, és a faszi nem jelentjkezik, és nem tolja haza a képét. Nem aggódott egy kicsit sem, hogy mi van vele? Mert itt nem arról van szó, hogy éjfél helyett csak reggel jött haza, hanem napokig nem tudott róla semmit. Már csak ezért is megeresztenék egy telefont, hogy él-e még, vagy mi van? Legyen akármilyen kapcsolatfüggő valaki.

Muha 2011.05.02. 10:42:28

A közvélemény meghallgatása fontos.
Több szem többet lát, és összeadódnak a tapasztalatok is.
Persze a döntést az egyénnek kell meghoznia a saját belátása szerint.
Bennem egyébként az merül fel, ha most eltűnik két napra szó nélkül, akkor mi jön még?

Devil2 2011.05.02. 10:45:01

@Dr. Jula Watson: Hát látod, benned ez a reakció merül fel. Ezzel egyet is értek.
Talán szabadulna is ő már a pasitól, de hát akkor meg "jajjistenemmileszegyedülmaradok". Döntésképtelenség az van.

Devil2 2011.05.02. 10:46:00

@Muha: 3 nap szó nélkül.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:46:06

@Muha: Ezt már nem is mertem megemlíteni :)

Devil2 2011.05.02. 10:46:49

@Muha: Azért nem több, mert addigra elfogy a tiszta gatya meg a zokni.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:48:30

@Devil2: Szóval úgy véled azért nem hívta, mert ő is épp annyira leszarta mi van a másikkal, jön-e vagy sem? Akkor miért zavarja, ha az meg szó nélkül elment? Vagy ennyire félne tőle? Hogy még 2 napig sem hívja. Hát ez elég furcsa együttélés.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:49:55

@Devil2: :DD Mindegyiknek használta már a relatív tiszta felét is? :D

Muha 2011.05.02. 10:51:28

@Dr. Jula Watson: Aztán megemlíthetnénk még azt is, hogy az, hogy a másiknak mit is jelentek, a tetteiben jelenik meg.
Vajon mit érezhet irántam, vajon mit gondolhat rólam, vajon mik a szándékai velem, a kapcsolatunkkal, ha két napig felém sem néz és nem érzi szükségesnek, hogy jelentkezzen, tájékoztasson, érdeklődjön a hogylétem felől meg hogy mi van velem sötöbö sötöbö.
Vajon mindezek mellett érezhetem-e, hogy fontos vagyok a másiknak, vajon ilyen kapcsolatról álmodozom, ilyenben szeretnék élni?

2011.05.02. 10:51:28

@Devil2:
Ha valaki ennyi után hisztis picsának könyvel el akkor elég korlátolt lehet az értelmi képessége. :)

Devil2 2011.05.02. 10:52:06

@Dr. Jula Watson: Talán nem szarta le, de annyira nem volt érdekes az ügy hogy pazarolja az egységeit a feltöltőkártyáról. Meg talán akart egy indokot amit alkalomadtán a pasi fejéhez vághat.

Muha 2011.05.02. 10:52:58

@Devil2: magára valamit is adó rendes férfi nyaralóban is ki tudja mosni a gatyáját.

Devil2 2011.05.02. 10:53:33

@Zsu0805: Jaj Zsuzsi, hát nem tudtad hogy rajtunk, blogolvasókon kívül csupa korlátolt ember él ezen a világon? :D

Devil2 2011.05.02. 10:54:08

@Muha: Na most szerinted ez ilyen???

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 10:55:15

@Muha: Es mi a helyzet a mosogatassal, cukormanom? :))

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 10:55:50

@Muha: Vagy nem hord gatyát :D

@Devil2: Nem hiszem, hogy itt bármiféle tudatos indokgyűjtögetésről lenne szó. És egyelőre szakítani sem áll szándékában, úgy látom. Hiszen ez az egész lassan 1! éve történt.

Muha 2011.05.02. 10:57:46

@Devil2: Figyi, ha Arankázás miatt maradt ki, akkor kimossa. Figyeld csak meg, hogy bizonyos célok olyan dolgokra ösztönzik az embert, amit egyébként nem tenne meg. :D

@Frigyesur: A mosogatás az olyan mint a papírmeló. Le kell passzolni valahogy másnak. :D

Devil2 2011.05.02. 10:57:58

@Dr. Jula Watson: Én leszarom. Ők meg rágják minél tovább az egészet, annál fájdalmasabb lesz a szakítás.

Devil2 2011.05.02. 11:00:17

@Muha: Nem törvényszerű hogy Aranka is volt a dologban. Egyesek képesek az alkoholmámor meg a gyökér haverok miatt is belemenni ilyenekbe. Na most akkor a mosás hanyadrangú szemponttá törpül??

Devil2 2011.05.02. 11:02:46

@Muha: Tahát az már valamirevaló férfinak tekinthető, akinek legalább egy Arankáról beugrik a féknyomos gatya problémája?

2011.05.02. 11:03:42

@Devil2:
Nah igen. Mi tökéletesek vagyunk. :) Bár ahogy igy olvasgatom a hozzászólásokat összecsaptok rendesen, bár ugyanazt gondoljátok, csak elbeszéltek egymás mellett. :)

Devil2 2011.05.02. 11:08:00

@Zsu0805: Neem csapunk mi össze, csak beszélgetünk kötöttségek nélkül, merhát azért hogy mást mondunk még szeressük egymást.

Muha 2011.05.02. 11:08:29

@Devil2: természetes. azért írtam oda, hogy 'ha'.

Igazából mindegy is, mert minden csupán választás kérdése.
Ha eszébe sem jutott, hogy felhívjon.
Ha eszébe jutott, de mégsem tette.

Azt pedig kétlem, hogy annyira de annyira nagyon szeretett volna telefonálni csak annyira nagyon akadályoztatva volt, hogy az mentség lehetne.

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 11:11:47

"Én azért becsülöm őt, mert nekem is ugyanekkora szabadságot ad, noha én egyáltalán nem élek vele."

Azért becsülöd, mert megadja neked ugyanazt, amit ő is elvár tőled? Ezt hívják kölcsönösségnek, és egy normális párkapcsolatban abszolút alap. Ne is részletezd, milyen faszikkal kavartál a mostanit megelőzően, ha az ilyesmit külön értékelni kell - alighanem magamtól is kitalálom. Ráadásul olyasmit felajánlani és elfogadtatni valamiért cserébe, amit a másik fél úgysem vesz igénybe, nettó sumákság. Egyszóval nagy eséllyel nem "noha én egyáltalán" lesz itt a logikai kapcsolat, hanem a "mert én úgysem".. Így azért egészen más hangja van.

Léteznek olyanok, akiknek tényleg ez a fokú függetlenség a nyerő egy - az ő nézőpontjukból - klasszik párkapcsolatban is. Azaz ugyanilyen nagyvonalúan kezelik a másik fél két naposból négy napossá kerekedő, bejelentés nélküli kalandozásait is. De ez csak élesben derülhet ki, mint ahogy az is, hogy mindkét félnek tökéletesen megfelel-e hosszabb távon ez a konstrukció.

Viszont ez a fickó két év alatt már bőven megismerte a posztírót annyira, hogy tudja: nem kell attól tartania, hogy a hölgy előbb-utóbb ki akarja majd aknázni a kölcsönösségben rejlő lehetőségeket. Így aztán gondtalanul élheti a világát a felerezsi + ingyenszex konstrukcióban, a pszeudo-kölcsönösség illúzióját fenntartva. Ha a posztoló nem kapja össze magát, akkor az utóbbi - ahogy kaminer lényeglátóan rámutatott - kapóra jön majd a szakításkor, de az addig vezető utat kikövező veszekedések során is:

- Én bezzeg sosem csináltam ilyet! Nem tűntem el napokra szó nélkül!
- Miért nem? Ki tiltotta meg?

És erre nem tud majd mit válaszolni. Elvégre ki tiltotta meg?

Más kérdés persze, hogy miért kellene egyáltalán görcsölne az ügyön, majd később számonkérnie, fegyelmeznie egy olyan embert, aki ennyire szarik a fejére. Miért nem dobja most azonnal? A válasz kézenfekvő: a nők sokmindent képesek benyelni, hogy megtartsák azt, aki "megüti a szintet". Józsi meg majd egy vállrándítással odébbáll, hogy keressen egy hasonló típusú Gizit újabb 2-3 évre, ha minden kötél szakad. Nem történt károsodás.

Rebelde 2011.05.02. 11:12:24

akármennyire hosszú is a póráz, ha a szerelmem arra se méltat, hogy szóljon nem jön haza még két napig, pláne ha aggódós az ember lánya, nekem azt jelenté, hogy bizony nagy ívben leszar

persze nem biztos, hogy együtt élnek

ezek az agyalások nem véletlenül vannak, a legtöbben megérzik, ha megcsalják max nem vallják be jó ideig maguknak sem, erről szól a posztok 90%-a kb.

2011.05.02. 11:14:36

@Devil2:
Mást mondtok, de a lényeg ugyanaz. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:15:52

@Muha: Vagy venni egy mosogatógépet! Mi ezt tettük! Bár azóta meg azon megy a vita, hogy ki pakoljon be ill. ki belőle... :D

Devil2 2011.05.02. 11:18:05

@Bundabandi: Szakítanotok kéne már, nem? :)

Muha 2011.05.02. 11:18:34

@Bundabandi: No látod. Ez egy soha meg nem szűnő, örök probléma az életben. :D

2011.05.02. 11:20:03

Ez a póráz dolog annyira változó. Minden párnál más és más.
Barátnőim kapcsolatain/volt kapcsolatain látom azt, hogy mennyire más. Meg azt is, hogy ki hogy reagál bizonyos dolgokra. 1-2 órás elcsúszásra, állandó bulizásra, együtt töltött idő hosszára stb. stb. :) Érdekes szituációk vannak néha. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:27:56

@Zsu0805: Jaj erről most eszembe jutott egy céges kirándulás. 5-en ültünk a kocsiban, 4 nő és egy srác (ő vezetett). Nagyon nem volt kedvünk menni, ezért megálltunk piát venni az útra. Félúton már elég jó volt a hangulat! :D Mi lányok már ordibáltunk és énekeltük a számokat a rádióval, ahol éppen a Kuki Show ment. Erre a srác felesége telefonál, a srác felveszi, mire a 4 nő torkaszakadtaából üvölti, hogy "Kuki Show"! Szegény büntiben volt utána és a kanapén aludt pár napig! :D Nagyon féltékeny a feleség...

2011.05.02. 11:28:52

@Bundabandi:
Uhhhh ez király. :) Szegény csávo... bár a feleség is. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:31:05

@Zsu0805: Szegény azon parázott egész kirándulás alatt, hogy mit fog otthon mondani! :P

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:31:38

@Zsu0805: Természetesen, hiszen mindez függ attól is, milyen a másik, mennyire ismerem, hogy mi az ami tőle elvárható, és mi nem, és hogy különböző helyzetekben hogyan viselkedik. Egy spontán embernél kevésbé epődik meg valaki, ha hirtelen úgy dönt marad még 2 napot, míg egy mindent megtervezőnél már kissé furcsa lehet egy ilyen hirtelen döntés.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:33:02

@Muha: A megoldás: étteremben kell enni, és nem lesz mosogatnivaló :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:34:23

@Devil2: :D Ezek olyan kicsi dolgok! Ha lelépne egy 4 napos hétvégére szó nélkül, az más lenne. :D

Muha 2011.05.02. 11:35:17

Az is lehet, hogy szegény gyereknek kiszívódott a nyaka, és töprengett, hogy most mit tegyen, mert nem akarta megbántani anyut.
Az meg gyanús, hogy nem akar találkozni, vagy ha igen, akkor garbóban megy nyáron, esetleg sálban.
Így hát maradt ez a megoldás, mert ezért járt a legenyhébb büntetés. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:36:22

@Dr. Jula Watson: És tudod miket megetetnek veled egy étteremben?! Minden újrahasznosítható. Akkor inkább mosogatok! :P

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 11:38:23

@Muha: Vagy csak nem akart addig a 2 napig mosogatni. ;))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 11:38:40

@Muha:

Vagy kimosatja. :)

@Bundabandi:

Ó szegény. Biztos a feleség szerint levarrt titeket, a jobbakat kétszer. :)

@Dr. Jula Watson:

Eldobható tányér, villa és egyéb. :)

Muha 2011.05.02. 11:46:32

@Nard: Óh, az már az expert szint. :D

@Frigyesur: Ez is lehet. Rákapott az aranyélet ízére. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 11:47:29

@Nard: Ó nagyon karót nyelt a felesége! Úgy rendre van parancsolva mindig, ő egy igazi papucs, de tényleg. Bár annyira halvérű, hogy meg sem kottyan neki, csendben van amíg az asszony lenyugszik. XD

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 11:48:18

@Muha: Az sem rossz. Ha az embernek elég sok ismerőse, elég nagy családja van, minden napra jut egy vendéglátó.

@Bundabandi: Elég nagy rálátásom van, igen. És te azt tudod, a bolti cuccban mi minden van benne? Akkor termelj is magad, és csak saját magad által nevelt állatok húsát fogyasszad :D

@Nard: A szemetet meg ki fogja levinni a kukához?? :D

2011.05.02. 11:55:42

@Bundabandi:
Szegényke. :) Legalább ismert titeket a felesége? :)

Muha 2011.05.02. 11:57:38

Mit jelent, ha az asszony bejön a konyhából?
- Hosszú a póráz.

2011.05.02. 11:57:46

@Dr. Jula Watson:
Ez igazándiból arról szól, hogy tudom, hogy nekem/páromnak mi fér bele, vagy mi nem. Aztán hasonló a hasonlót úgyis megtalálja. Ha nem tud vele együttélni (spontán dolgok/késés/nem akkor jön haza mikor mondja), akkor lépni kell. :)

Muha 2011.05.02. 12:17:46

@Nard: aktualizáltam, jóóóóóóóó? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:21:44

@Muha:

Nem, nem jó! :) Emlékezz miért kukáztalak te kis pusziribi! :) A rossz helyesírásért és mert rosszul idézel! :) No meg a SÖR és a borosta miatt! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:22:38

@Dr. Jula Watson: Tudom, ha tehetném én termelnék mindent! Jelenleg csak zöldséget termelek otthon, de ha a valaki hozzámvágná a lottó nyereményt, vennék egy nagy farmot! És soha többé nem ennék bolti cuccokat. Addig is próbálok minél kevesebb műanyagot enni.

Muha 2011.05.02. 12:24:23

@Nard: Már mindegy is, hogy megváltozom-e, mert visszacsinálni úgy sem lehet.
Sosem bírtad elfogadni a művészi szabadságomat, teeeeeeee! :D

és különben is. nem rövid, hanem hosszúúúúú a lánc. :D:DD::D:D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:25:48

@Zsu0805: Engem biztos nem, még soha nem láttam, csak hallottam róla mindig. :D A többiek közül 2 lányt ismert, de szerintem tök mindegy lett volna neki kik vannak a kocsiban. Nők vagyunk, ez bőven elég volt! :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 12:33:19

@Nard: Sztem sokkal rosszabb a szemet levitel. Nem igazan szeretem a 3-4-5 napja kidobott eteldarabokat hordozni.

Ellenben a mosogatas meg friss, latvanyos eredmennyel jar, semmi gusztustalan nincs benne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:39:53

@Frigyesur:

Én inkább leviszem a szemetet, mintsem mosogassak :) Nem szeretek a trutymókos vízbe nyúlkálni, meg levakarni a maradékot a tányérokról :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 12:42:14

@Nard: Erre talaltak ki a folyo vizben valo mosogatast, ami bar nem viztakarekos kornyezetbarat megoldas, tovabba az azonnali mosogatast, per beaztatast.

Szamomra a szemet fuj, nem a kajamaradek.

Caddy 2011.05.02. 12:43:40

Hát ez a pórázdolog vaklóban elég kellemetlen elnevezés.
4 nap, ami csak egynek indult, hát én azt gondolom én azért felhívtam volna, hogy ha már ő nem hívott, de miért is nem hívott? Szerintem ez egy olyan dolog, hogy te engedsz neki szabadságot, de te nem élsz a sajátoddal, ez így nagy baromság. Gondolom tisztában vagy vele, hogy nem szolfézsra jártak abban a négy napban. Mondjuk ha beszélnétek egymással, az lehet sokat segítene.

Muha 2011.05.02. 12:45:23

@Caddy: vaklóban? :DDD

Ha beszélnének nem lenne poszt.
De ezek nem beszélősek. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:46:02

@Frigyesur:

A folyó vízben való mosogatás valóban jobb, de ahogy megy fel a víz ára, szerintem te is megutálod majd a beáztatós stílust, mert azt kell használnod :)

2011.05.02. 12:47:19

@Caddy:
Bnőm ugyanígy jár állandóan. A pasija csomót bulizik, pasibuli, őt otthon hagyja. 1-2 durvább este után, átéltem már kiborulást. Persze mindezt nekem mondja, nem a pasijának. Mikor meg mondom, hogy de akkor menj el te is, akkor jön azzal, hogy majd mától kezdve ő is elfog menni stb. stb. Erre legközelebb ha pasija elmegy és mondom, ok akkor gyere velünk jön azzal, hogy de ő jól elvan otthon, neki most nincs kedve. :) Mindig jókat mosolygok... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 12:51:05

@Frigyesur: Ha már a gusztustalanságról van szó, akkor számomra a mosás fúj! Mikor kinyitom a szennyestartó kosarat és tele van büdös zoknival... a kondenzcsíkos gatyikról, bugyikról már nem is beszélek. :P És akkor szét kell válogatni a fehéret, meg a színeset. Guszti-guszti!

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 12:56:21

@Zsu0805: Na és szerinted hány szinttel hejjesebb a pasee, mint amilyen jó csaj a barátnőd? Egyéb kérdésem nincs. :)

Caddy 2011.05.02. 12:56:46

@Father Justice: ma minden szavaddal egyetértek Atyám. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 12:57:41

@Bundabandi:

Nem kell összeszarni a gatyákat! :D Ikeában lehet kapni olyan szennyestartót aminek van 3 része, színes-fekete-fehér. Használni kell tudni :)

@Zsu0805:

Ez a problémageneráló picsa tipikus példája :)

2011.05.02. 13:00:55

@Father Justice:
Hmmm... Szerintem mindketten jól néznek ki. :) Olyan pár ahol azt mondom, hogy nincs meg az a felfedezésem, hogy csúnya csajnak helyes pasija van, vagy csúnya pasinak szép barátnője. Ők mindketten jól néznek ki. :)

2011.05.02. 13:01:30

@Nard:
Én jót szórakozok rajta, ez a lényeg. :)

Caddy 2011.05.02. 13:03:16

@Muha: nem is értem, miért nem beszélnek. Hát azért csak megemlítettem volna neki négy nap után, hogy merre jártál? És még élsz-e? Mert akkor már nem sokáig. :D:D:D
De valóban nem lenne poszt, ha lenne kommunikáció.
(nem vakló, hanem vakpóni) :D

@Zsu0805: azért marad otthon, hogy a meleg vacsit az orra alátolhassa,és pontosan tudja mikor ért haza. Nem normális.Kellene neki egy olyan buli, amikor másnap délben ér haza, és úgy csinál, mintha ez természetes lenne.Azt hiszem lenne ott egy kis hangoskodás rögtön. :)

Caddy 2011.05.02. 13:04:20

@Father Justice: minden nőt un valaki dugni, ezt már tudhatnád. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:09:07

@Zsu0805: Akkor egyszerű a magyarázat: a csaj szerelmes, a fickó számára viszont csak a jelenlegi kényelmi tutit testesíti meg. Nyilván vele a legzökkenőmentesebb a rezsiközösség és ő nyel a legtöbbet a pozícióra kiszemelt hölgyek közül. Hasonló szituáció lehet, mint a posztban.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:12:22

@Nard: Sztem nincs veszesen nagy kulonbseg. Nincsen tobb ezres merteku kulonbseg havonta.

@Bundabandi: Na jo, ez sem felemelo, de szamomra ez nem annyira szornyu.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:13:08

@Nard: Mutass mar kepet az ominozus szennyeskosarrol, mert vennem kell. Igaz, messze az Ikea es nem is szeretem, de azert vetnek ra egy pillantast. :D

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:18:39

@Caddy: Az, hogy lenne-e hangoskodás, a szereplők temperamentumától és a lehetőségeiktől is függ. Ha a fickó hejjespasee, akkor minden ujjára kap 10 Gizit az említett szerepkörre. Nem biztos, hogy legalább olyan szépet is, de ha más nőket is sunáz folyamatosan, ez nem is annyira lényeges. Ebben a felállásban az állandó jónő még csak nem is villogásra kell, hanem a kényelmi igények állandó kielégítésére. Az pedig, hogy a külön szórakozás alkalmával nemcsak duhajkodnak a haverokkal, biztosra vehető. ("Pasibuli" => LOL, ROTFL, LMAO.)

2011.05.02. 13:19:37

@Caddy:
Áááá, barátnőm ilyet nem tenne. :) Ha bulizni is megy 2-3 felé bemondja az unalmast. :)

2011.05.02. 13:22:27

@Father Justice:
Barátnőm nem csinál feszkót és nem szab határokat. A pasi meg hozzászokott ehhez. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:22:53

@Caddy: Ezt mindenki tudja. Azt viszont sokan hajlamosak figyelmen kívül hagyni, hogy abból, hogy valaki unja a jelenlegit, nem következik szükségszerűen, hogy ha pattintja, egyből 100 hasonló kaliberűből válogathat kénye-kedve szerint. De ha az a valaki történetesen hejjespasee, akkor nem sokat fog görcsölni, hogy visszaférkőzzön Gizi kegyeibe, az is fix.

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:25:31

@Zsu0805: Ugyanarról beszélünk, csak te a tüneteket ismerteted, én meg az okokat. :)

2011.05.02. 13:26:51

@Father Justice:
De nem az én dolgom, hogy erről felvilágosítsam. Meg akkor jön a mentegetőzés és magyarázkodás. :) Ha neki ez így jó akkor az az ő dolga. :)

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:28:12

@Nard: mármint a szeméthalmot, mi gyűlik a konyhában? :D

@Zsu0805: Igen, ezt írtam és írom mindig én is. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:28:53

Naccerű. És mi volt a poszt célja?

Dicsekvésnek elég vérszegény, a problémát meg nem látom.

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:37:56

@Nard: Valami elegansabb fonott nem lenne? :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:39:42

Itten nem bizalom-hiány van, kérem szépen, hanem tisztelet hiány.

Én nem tudnék olyan emberrel tervezni, aki nem tisztel. Már nem.
Régebben még ment, de a naív beszariságom okán tripla annyit szenvedtem, mintha kapásból kib.tam volna a delikvenst. Úgyhogy mostmár fájdalom-minimalizálok.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.02. 13:43:24

@Father Justice: Atyám, mire az elméletek, ha meghal közben a gyakorlat?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:43:32

@Dr. Jula Watson:

A szemét sétáltatását a konyhától-kukáig. :)

@Frigyesur:

Ott az oldal, nézegess magadnak :) Rühellek ilyen helyekre járni! :)

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:45:13

@Nard: A szemét szállítása klasszikusan férfi feladat :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 13:46:03

@Nard: Mar megtettem, mert en is ruhellek, de nem talaltam. Mar arra is gondoltam, hogy egy komodot nevezik szennyeskosarnak. Abban aztan lehet szortirozni. :D

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:51:10

@Nard: Erről egy régi kollégám jut az eszembe, aki rendszeresen becipelte a szator szemetet a munkahelyére, mert mire leért a képcsőházban elfelejtette kidobni a kukába, és csak benn vette észre. :)

Father Justice (törölt) 2011.05.02. 13:52:54

@Éden Zina: Az "elméletek" (amit én inkább csak az emberismeret, lényeglátás, és az éberség ötvözetének neveznék) arra jók, hogy alapból megkíméljük magunkat a gyakorlat azon részétől, amely a tripla szenvedésen túl még elpocsékolt időt is jelent.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:55:13

@Dr. Jula Watson:

Az jó móka lehetett :) Én csak egyszer cipeltem haza szünetmentest, mert valahova vinnem kellett, voltam is ott, de magammal is vittem :) Azért az nem 2kg, hanem úgy 20 :)

@Frigyesur:

Az Örsön levő ikeában ezek a cuccok az alsó szinten vannak. 3 kanyar után jobb oldalt...

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 13:57:30

@Nard: Ne tagadd, nehezen tudtál megválni tőle :D

Még hogy te nem jársz ikejába? Hát honnan tudod ilyen pontosan mi hol? :D Nekem tárolószekrény kellene... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 13:57:32

@Father Justice:

Szó se róla, én is pragmatikus vagyok. A túlagyalás a nyuszika-szindrómához vezetnek jórészt (vö.bazdmeg a létrádat)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:00:15

@Dr. Jula Watson:

Nem azt mondtam, hogy szeretek oda járni, muszáj volt. És amennyit ott keringtem (jórészt feleslegesen, netto értelmes idő úgy fél óra volt a sorbanállással együtt, megtanultam mi hol van.

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 14:00:52

@Nard: Így van. Ha már agyalni kell, ott baj van. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:02:53

@Nard: Áááá! Ezt én is néztem már, de minek, ha úgy is csak én dobálom bele. Az övét úgy kell összevadászni a szobából. Csak zoknit és gatyát dob bele, a többi soha nem koszos!

Dr. Jula Watson 2011.05.02. 14:06:10

@Nard: Micsoda kötelességek :)Én azt utálom, mikor tömeg van, és mindenki totyorászik. Én meg nem jutok oda ahol dolgom lenne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:07:28

@Bundabandi:

Ez így van :) Engem már anyám betanított erre, úgyhogy én automatikusan belenyomom a helyes fakkba. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:10:17

@Dr. Jula Watson:

Meg mindent meg kell nézni! Ha kurvára nincs rá pénz, meg nem tudnánk hova tenni! Akkoris meg kell nézni a hülye szekrényt, ágyat kisfaszomat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:22:11

@Dr. Jula Watson: Jaj azt én is utálom. Most szombaton is az Árkádban mire átverekedtem magam SPAR-ig meg vissza! Sétálgatnak, andalognak én meg próbálom jobbról is balról is kikerülni... Ahhhh! Ráadásul ilyen anyák napi izé volt, szóval végig álltak és bámulták a műsort, meg rohangásztak a kiskölkök ide-oda. Ha meg szólok, hogy "bocsi, ha nem siettek, akkor elenegednétek?" Akkor meg én vagyok a bunkó és olyan szemekkel néznek rám!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:25:03

@Bundabandi:

Én megyek át ezeken mint egy tank, leszarom az összeset.Metrón is így szoktam a nyuggereket letolni a pályáról. Tőlem nézhetnek ahogy akarnak, kussolj és engedj előre. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 14:28:20

@Nard: :D Velem elkezdenek üvöltözni, ha véletlen meglököm őket. :( Lehet erőszakosabbnak kellene lennem...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:31:34

@Bundabandi:

Velem nem mernek üvöltözni, ez lehet azért van mert 2 fejjel +70kg-val magasodom föléjük. Meg kibaszottmód morcosan tudok nézni, úgyhogy kussolnak és állnak arrébb :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 14:35:55

@Kool Kitty Kat:

Lehet nálunk a szemétlevitel vonzóbb mint nálatok! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 14:38:47

@Kool Kitty Kat: Ez celzas volt, hogy mifele kivanalmakat ejtek meg utana, hm?

@Nard: Lehet. Idiotan oldottak meg. Persze ez nyilvanvaloan csak engem zavar, mert mindenki mas szeret koszos lenni, kezdem azt hinni.

Caddy 2011.05.02. 14:39:20

@Father Justice: mondom én hogy ma egyet tudok csak érteni. :)

@Zsu0805: tudod ezzel csak az a baj, hogy ha majd rájön, hogy ez mégsem az amire vágyott, lesz már 2 gyerek és az ember még mindig kimaradozik esténként. Szuper jövőkép, csak így tovább. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:02:42

@Frigyesur:

Csattan a fertőtlenítőselefánt ormánya mi? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:17:51

@Kool Kitty Kat:

Igen, ilyesmit képzeltem el! :) Amikor nálunk volt, ki volt neki készítve fertőtlenítő meg gumimaci. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:25:43

@Nard: :D Mostanra mar magatol ker neha :D

@Kool Kitty Kat: :DDDDDD Ne tudd meg mit muveltem tegnap este, amikor kirangattam a kukat. Es ma vissza+takaritas. Ha nem a lepcsohaz hutos szipirtyo lenne, inkabb fizetnek. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:27:17

@Nard: Valld csak be, hogy allando kellek mindketto a dohanyzoasztalon. :P :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.02. 15:31:27

@Kool Kitty Kat: Te meg kulonben is oruljel, mert a szorod meg nem is nyirtam le. :P Az en hibam, hogy egy szep tiszta vilagban szeretnek elni, ahol senki sem fogdos ossze semmit, nincs kontaminacio? Nem az enyem, kedves kontaminator. :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 15:36:40

@Frigyesur: Te ilyen mániás Vader vagy? Na, akkor hozzánk nem jönnél! Van egy kutyám és egy macskám (ill. most már 3 macska van, mert két kicsit ma hoz haza a párom) akik szőrösek, bejárásuk van a házba, sőt a macskának az ágyba és a fürdőszobába is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 15:43:00

@Frigyesur:

Nem a fertőtlenítő a konyhában van. A pisztácia az a dolog, amiből mindig csak a vásárlás rész jutott nekem. Enni egyszer nem tudtam belőle! :)

@Bundabandi:

Aki a lakásba macskát enged, nem lehet jó ember! :( Én nem engedtem otthon macskát a lakásba. Csak kutyát!

Joe69 2011.05.02. 15:59:24

Egyetértek az egyik felettem szólóval, hogy itt álszent idegek harca folyik. A pasi nem tiszteli a csajt, a csaj meg megjátssza a szuperlazát, mert ő aztán nem olyan hisztis picsa, mint a többi, ő csak filozofál.Azt sem kéne.

A kapcsi valószinűleg "minglizés", és minden bizonnyal borulni fog. Vagy "nyitott",már amennyire ez megvalósítható. Az én felfogásopm szerint ez az lenne, hogy a felek szigorúan egymással foglalkoznak, ha együtt vannak, de semmi számonkérés nincs, hogy mit csinálnak, ha külön vannak éppen. Nekem nők javasoltak ilyesmit párszor, de épp ők nem tudték betartani soha a szabályokat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 16:01:21

@Nard: Régen a kutya is bejött, de amióta padlót cseréltünk fél és csak az előszobáig jön. Van olyan képem, ahol a 3 állat (Nyuszómuszó, a macska és a kutya) fekszenek az ágyban és összebújva alszanak. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.02. 16:03:26

@Joe69:

Mi a fasz az a mingli? (nincs kedvem google-höz)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.02. 16:12:50

@Nard: Olyan mint a szingli csak M betűvel kezdődik!

Joe69 2011.05.02. 16:36:02

@Nard:
Asziszem, az amikor szigorúan mindenki megtartja a külön kéglijét és nem költöznek össze.

Mikrobi 2011.05.02. 17:45:06

Mindenesetre ha nemcsak a haverjaival van, annak úgyis van más jele. Pl. hogy egyre többször marad ki a "haverjaival".

gregibroki 2011.05.02. 17:59:03

Én nem vágom, hogy miért nincs vége a történetnek, vagy csak most lesz vége?
Ezek után pedig felteszi a posztoló a Szomszédoki-kérdést történet zárásaként.

Hurri Kán 2011.05.02. 18:58:21

A hosszúpóráz, ún. kilométerpóráz az az, amivel kretén vén kurvák a kutyájukat sétáltatják úgy, hogy az eb az Oktogonnál van, a gazdája Nyugati pályaudvarnál. El szoktam vágni bicskával, hogy ne essek benne orra.
süti beállítások módosítása