A párom kicsit szarka, de azért szeretem

2011. május 06. 08:09 - Panni CsP

„Akkor kezdenék aggódni, ha szerszámokat, mobilokat meg laptopokat kezdene hazahordani, ne adj isten, lóvét!” – írja Csilla, aki nem is amiatt aggódik, hogy barátja génállománya összekeveredett egy szarkáéval, hanem amiatt, hogy porszívózás közben gyakran kell kerülgetnie több mázsa repiajándékot. Most megtudhatod, hogy a dolgok tömeges elemelése a szerelem záloga.

 

Más talán kibukna egy ilyen történeten, de én valahogy már megszoktam. Fokozatosan, adagolva kaptam, így igazából fel sem tűnik már, csak akkor, ha egy bizonyos szemszögből nézem. Van egy barátom, sőt, kicsit talán már több is, hiszen 5 éve vagyunk együtt. Egy világcégnél dolgozik raktárosként, és az utóbbi hónapokban elkezdett hazahozni zsákszámra cuccokat. Nem, nem értéket, hanem zömében repiajándékokat, tollakat, mappákat, reklámszatyrokat, törölközőket, emblémás ágyneműket, és isten tudja miért, egy rakás felfújható labdát és szörnyű, szintén felfújható mobiltelefon tartókat - fogalmam sincs minek hozott el belőlük vagy 30 darabot. Mondjuk ettől a cég nem fog tönkremenni, valszeg észre se fogják venni, de lassan már be se férünk a lakásba tőlük. Megkérdeztem tőle, hogy nem fogják ezeket keresni?

Azt mondta, hogy ezeket úgyis kidobnák hamarosan, mert júniusban költözik a telephely. Így lekerültek a raktárba, a cég életét, fejlődését bemutató keretezett képek, reklámok, bekeretezett újságcikkek, amiket állítólag a konténerből halászott ki – de ezt csak azért mondta, hogy ne kérdezzek többet. Mert ki dobna ki több drága képkeretet, ami simán használható még? Az egyikben azóta a közös nyaralásunkkor készült képünk van, és tényleg jól mutatunk a lopott szajréban : ) A legdrágább tétel 20 darab 1 gigás pendrive, ami szintén komolytalan ahhoz képest, hogy a köztisztviselők mennyit lopnak. Amikor elegem lett, mert nem tudtam hova rakni már a mázsányi szatyrokat, ráparancsoltam, hogy vigye le a szülei nyaralójába (pincénk nincs, se padlásunk) ott apránként hazahozunk annyit, amennyi kell, de elég volt a raktárból idehaza. Mivel ezek nem nagy értékek, és úgyis kidobásra szánták, szerintem ez nem lopás. Engem is csak azért zavar, mert rumli van tőle a lakásban. Sokkal jobban idegesítene, ha a szotyi héjat köpködné szét a szőnyegen. Akkor kezdenék aggódni, ha szerszámokat, mobilokat meg laptopokat kezdene hazahordani, ne adj isten, lóvét! : ) Csilla voltam! Puszi.

 
181 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr732881463

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem 2011.05.06. 09:05:13

Tudna-e nekünk tanácsot adni abban, hogy nem olyan a szex a barátnőmmel mint kellene legyen! Nekem sikerül az orgazmus, neki pedig nem, aztán próbálkozunk tovább és nekem valahogy nem sikerül merevedést elérni, ha sikerül is akkor is csak rövid ideig t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 09:27:17

@Frigyesur: Tollat már én is hoztam be ide! Az a vicc, hogy azt még az előző melóhelyről szereztem! XD

fumerin 2011.05.06. 09:27:20

@Bundabandi: Én maximum a felezett kifliket vihetem haza előrágva. :D

Devil2 2011.05.06. 09:27:49

@Kytia: jaj, hát én csak a józanparaszti eszemet használom.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:28:38

@gyvy: Kicsit azer' orulunk, es a remeny nem hal ki belolunk.

@Muha: Igenyesek vagyunk, no!

@Bundabandi: Sebaj. De telleg mire hasznalnek ceges emblemaju boritekokat, 50 Ft-s celluxokat, tuzogepet, kis papirokat, mappakat? Annyira piti tetelek, es semmi szuksegem rajuk. Ja nem, koppenyt is vihettem volna haza. Az biztos jo lett volna valamire. :)) Pendrive-on vittem haza a melom, ez annak szamit? Olyan ismerosom plane nincs, aki odajon egy sotet sikatorban, hogy 'te kene egy cellux, tudsz szerezni?' :DD

@Kytia: Mondjam milyen az ilyen ceg? :) Nem hinnem, hogy mero kedvessegbol vagtak hozzam 4 Gigasokat. Ecceruen mar nem kellett nekik, az fix.

bagolybagoly 2011.05.06. 09:29:04

@Frigyesur: A metróujságharcos az többnyire a nyugdíjas, aki már megfosztatott attól a lehetőségtől, hogy a munkahelyéről hazahordjon 5 asztalinaptárt meg két tűzőgépet, úgyhogy neki alanyi jogon 7 metróújság jár. A legkirályább helyszínek egyébként a metróvégállomások, ahol a kijárat oldalán vannak az állványok. Hős nyugdíjas falkák a kijárat teljes szélességében szembenyomulnak a tömeggel. Csak nem fogják megvárni, míg elballagnak a leszállók!

Devil2 2011.05.06. 09:29:54

@Kytia: Ha máshogy nem, hát eladsz engem is. :D

dr. gernika 2011.05.06. 09:33:20

@Frigyesur: És ezen háborgott az enelcén?
Metró újságos mizérián én is szoktam röhögni. Mióta Pesten élek, talán ma volt a második alkalom, hogy elvettem. Jó lesz ablakot pucolni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 09:37:12

@Frigyesur:

Szerencsére nem vagyok az :) Csak sok ilyet látok :) A

A metróújságért nem tudom minek kell törni magukat, so-last-year hírek. Szemét az egész.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:37:28

@bagolybagoly: Igen, az oreglanyok nagyon kemenyen toljak. Napi 5 elkaszalasombol 4 oreg banya. A bejaratoknal szoktak elhelyezni, es termeszetesen csak es kizaroloag, csucsidoben lehet rajuk lecsapni. A helyzet sulyosbodik, ha piac is van a kornyeken. Az ott mar kemeny utcai harc, aki azt tuleli, az barmely vad dzsungelben megallja a helyet.

De ma kemeny vagyok csoki. Tesztoszteron szappannal furodtem. Annyira bulinak tunt, hogy ki kellett probalnom. :D

Kytia 2011.05.06. 09:37:44

@Frigyesur: Bekebelezett egy multi?:D

@Devil2: Félek, két sört sem kapnék érted.:P

Papundekli 2011.05.06. 09:39:38

A hangya a családban csak néha jó, dédöreganyám a 60 éves újságot se dobta ki, jó lesz az még valamire fiam. A szögeket ki kellett egyenesíteni, mert minek pazarolsz. Anyám is köztisztviselő, maximum havi 50 db A4-es papírt tudna hazahozni, ugyanis még a fénymásolás is pízé van.

Devil2 2011.05.06. 09:40:00

@Kytia: 1 má nem is elég, apofádszencségit. :D

dr. gernika 2011.05.06. 09:40:15

@Frigyesur: "Napi 5 elkaszalasombol 4 oreg banya"
És még én lettem lenyuggerverőzve, mert 2! alkalommal volt egy kisebb konfliktusom... *fejcsóva*

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:41:50

@gernika: Ho'tkomolyan. Vödrös narancs cimu nagysikeru temanyitas. A konkluzio az lett, hogy a gyerekeert barmit megtesz az ember. Azon felvetesem, hogy 7.5 kg narancsot mikor tud megenni egy gyerek nem kapott megnyugtato valaszt.

Sosem vettem el, elvi kerdes. Megfigyeltem: egyenes aranyos osszefugges van a bunkosag es a metroujsag kozott.

@Nard: Tegnap pont arra jartam, ahol dolgozol sztem. Kittynek volt igaza, akkor telleg nem vagy.

Egyetlen ertelmes dolog benne a Garfield.

Papundekli 2011.05.06. 09:43:06

@Nard: A metroújság volt a koleszban az araboknál a retyópapír.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 09:44:08

@Frigyesur: Ez a vödrös narancs a kedvencem nekem is! :D Én még soha nem vettem. A másik top nálam az online jákékok, pl. Farmville, amihez képesek az emberek pénzért állatokat venni. Egy virtuális állatot! Kész vagyok tőle! Berakja a virtuális farmra és nézegeti...

Érdekes emberek vannak. Van egy kolléganőm aki annyira spúr, hogy mindenre sajnálja a pénzt, pl. nem vesz új cipőt, pedig a régi már tiszta lyuk. Viszont az Avon-ból rendel magának karkötőt, amire egy dísz, valami 1000 Ft körül van. Az összes díszt megvette már! Ami a kezén van az kb. egy új cipő ára.

dr. gernika 2011.05.06. 09:44:58

@Frigyesur: És még képes a gyerekére fogni, dicséretes turbóanyuka.
Én is csak a Garfield-ot olvastam el belőle.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:45:20

@Kytia: Nem. :D Csoro is vagyok, mint allat. Nem sajat cegem vagta hozzam.

@gernika: Ok kaszalnak el, ne kotekedj. De ma megcsaptam egy sracot a literes colas taskammal. 2x nekem jott, erre lendulettel hatravagtam az oldaltaskam. Tehetek en rola, hogy ramallt? ;) Erzem a tesztoszteront. :))

Devil2 2011.05.06. 09:45:28

@Papundekli: Azok valami nagyon fejlett arabok lehettek. Retyópapír???

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 09:48:02

@Frigyesur: Olyanra gondoltam pl: valaki kér egy kémcsövet, vagy kötszert, mittomén ragtapaszt, vagy pár szem fájdalomcsillapítót. Esetleg olyan dolgot, amit egy közember nem kap meg a gyogyitárban. Ilyenek...

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:49:47

@Bundabandi: Errol az akciorol total lemaradtam. Pedig biztos osszeragasztottam volna a narancsokat, hogy beferjenek! :))

Jatszom en is online jatekkal. le is luzereztem, aki csomo penzt invesztalt bele, hogy lenyomjon :D

Mit akarsz, valakinek ruhara, parfumre telik, de egy nyavalyas szappanra nem... :S

@gernika: Szuperanyuk van arra, igazi nostenyoroszlanok, a gyerekert mindent.

Ja, es te vagy az agresszor. Gernika a nyugdijasvero. Mar filmet is forgatnak ezzel a cimmel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 09:51:49

@Frigyesur:

ELtöri a néni karját a pénztárnál! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 09:53:56

@Bundabandi: Ilyet lehet venni. Amit meg nem azt ne akarjon...

@Nard: Ha meg itt megallt volna. De minek kellett meg a kiskutyajat is megrugdosni??! ;(

dr. gernika 2011.05.06. 09:54:41

@Frigyesur: Höhö :)
@Nard: Megtaláltam a fotókat a kardigán-lenyomatos homlokodról. Ha tovább rontod a hírem, elküldöm Fricinek. :D

SciNu 2011.05.06. 09:55:00

Én eddig 1 asztali lámpát vittem haza.
Amúgy fordítva működök. Hordom be a hülyeségeim az irodába. :D

@gernika: Dehogy is. Van benne Kázmér és Huba meg sudoko is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 09:56:02

@Papundekli: Az én öreganyám a tejes zacsit se dobta ki és a cukros zacskót se. Abba rakta, amit le akart fagyasztani. Elrakta a csomagoló papírokat, a masnikat stb. Ha valamit ki akartam dobni, hú mit kaptam tőle! :D Akkor jártunk piacra, mikor már majdnem zártak, mert fillekért megvett minden félrohadt gyümölcsöt. Imádta a bolhapiacot, mindig vitt magával engem is, fú de utáltam! Állandóan alkudott pl. csorba teáscsészére meg ilyenek.

dr. gernika 2011.05.06. 09:56:21

@Frigyesur: Naaaa kiskutyát sskk nem bántanék.

dr. gernika 2011.05.06. 09:59:34

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Kázmér és Hubáért ki se nyitnám, de a Garfield után azért elolvasom. Sudoku az van a telefonomban is, az sokkal jobb (meg tudom csinálni).
@Frigyesur: Tudom, de ez most nem rajtad múlik. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 10:00:15

@Frigyesur: Én szeretem a Metro újságot! Amíg a metrotól elvillamosozok a melóig, átlapozom. És van benne Garfield meg Kázmér ás Huba. Az olvasó leveleket kifejezettem szeretem! Jókat szoktam virulni rajta.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 10:03:03

@gernika: Gondolj bele Nard, így tudnék tanuskodni amellett, hogy gernika agyon bántalmaz! :)

@Bundabandi: En inkabb a sajat konyvem vagy ujsagom.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 10:05:47

Jut eszembe: felujitaskor tiszta por lett a partvisom. Gondoltam meg a lepcsohaz takaritasara jo lesz azert, kiraktam a kozosbe. Erre tegnap latom, hogy valaki lenyulta. Bazze!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 10:07:37

@Frigyesur: Én e-könyvet a metróig olvasok és a metrótól hazáig a telcsiben. Most végeztem egy Asimov gyűjteménnyel. De szoktam filmet is nézni. Az a hosszabbik része az utazásnak. A Metro meg pont addig tart, amíg a villamoson utazok, arra pont jó. Ha sokan vannak nem állok sorba, de ha csak el kell vennem séta közben, akkor veszek.

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 10:09:05

@gernika: Helyes, csakis macskakat szabad.

@Bundabandi: Te tudsz e-konyvet olvasni? Nem megterhelo a szemnek?

Papundekli 2011.05.06. 10:12:34

@Bundabandi: Nekem legjobban az tetszett, hogy a Brei írással írott újságot tettek a befőttek alá, amik az első világháború előtt lettek eltéve, szerintem új szupermutáns baktériumtörzsek tenyésztek benne, némelyikből már a penész is kihalt.

Barátnőm is ilyen osztogatós cégnél van. Múltkor kapott a cégnél ilyen kézben tartós idegesség elleni golyókat. Annyi a különbség csak a gésagolyóktól, hogy nincsenek madzaggal összekötve, még a méret is stimmel. Most menj oda egy klienshez egy ilyennel. Otthon áll szatyorszámra az ilyen szemét, mikor lomtalanítás van dobunk ki mindent.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 10:12:34

@Frigyesur: Az a jó, hogy kis helyen is elfér és nem kell lapozni! Oldalt van egy tekerő a HTC-n és így fél kézzel is tudok olvasni. :D Nem megerőltető. Sokkal szarabb volt, mikor az ajiba kapott Asimov gyűjteménnyel (ami olyan Háború és Béke vastagságú) kellett egyensúlyoznom.

dr. gernika 2011.05.06. 10:16:27

@Frigyesur: Azt se, nálam gyengébb nem kihívás (azok a nyuggerek erősek voltak).

SciNu 2011.05.06. 10:23:46

@gernika: Én pont a Garfieldot hagyom ki általában :).

Murderface 2011.05.06. 10:38:40

"Mert aki hazudik, az csal,
Aki hazudik, az lop,
Hazudni, csalni: csúnya dolog!"

EG0 2011.05.06. 10:59:49

Összeillő páros. Egyik lop, másikat meg nem zavarja, aztán jól megmagyarázza, hogy mivel hallotta már, hogy mások is lopnak, ezért ez tulajdonképpen rendben is van.
Mondjuk egy jó kis per után kifizettetném velük az összes raktárból eltűnt repiajándék bekerülési árát visszamenőleg, aztán küldenék a tettesnek és a tettestársnak a börtönbe egy tényleg ajándék pendrive-ot, az nem olyan nagy, hogy kerülgetni kelljen a cellában, és talán el tudják bizniszelni böri emblémás ágyneműre.

(Ugye a lopás miatt kirúgottaknak nem jár munkanélküli segély?)

Rebelde 2011.05.06. 11:08:44

ómájgád, az ilyenekből lesznek azok a középkorú férfiak/nők, akik a lakásukban felhalmoznak 54782 köbméter szemetet pár év alatt, közben szépen megbolondulnak (a szomszédaik is) egyszer csak lángrakap és 85 tűzoltó tudja csak eloltani, lakásba is akkor jutnak be...??

mekkora egy retardált a posztíró is, már bocsánat

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 11:14:44

@Nard: Dehonnem. Csak a te erdekedben. Hogy ha korhazba kerulsz es rendorseget kell hivni, akkor melled tudok allni. A te erdeked!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 11:19:40

@Frigyesur:

Majd megkínzok egy macskát bosszúból! :)

tuono 2011.05.06. 11:27:02

A poszt megírása után többé nem Csilla? :)

awb tzw 2011.05.06. 11:31:33

Ha a pendrive-ot reklámajándéknak szánták komoly ügyfeleknek, akkor ma már ciki az 1GB-os, nem csodálom, hogy kiszórták. Lehet, hogy a raktárosok vannak megbízva azzal, hogy a dolgozóknak ingyen szétosztható cuccokat kezeljék, és akinek kell, annak adjanak belőle. Csilla barátja valószínűleg nem tolvaj, csak egy megszállott gyűjtögető. Csilla vigye el mielőbb pszichológushoz. Előtte a család és a barátok segítségével meg lehet próbálni rávenni arra, hogy gyakoroljon önmérsékletet. Ha Csillában megbízik, akkor a legtutibb megoldás az volna, hogy csak azt viszi haza és annyit, amire Csilla is az mondja, hogy jöhet. Egy raktáros csak el tud rejteni egy napra bármit, hogy más ne vigye el előle.

_tx_ 2011.05.06. 11:36:17

1. A barátod kényszeres gyűjtögető, vidd el pszichologushoz, mielőtt eldurvul a helyzet. Ismertem olyat, aki kukázott és kacatokkal tömte tele a lakását, miközben jól el volt eresztve anyagilag.

2. Ha valaki a rá bízott tárgyakat lovasítja meg egy raktárból, az lopás, értéktől függetlenül. A selejtezési politikát általában nem a raktárosok írják.

3. Az 1-es pontot vedd nagyon komolyan!

Muha 2011.05.06. 11:56:10

én mobilt meg laptopot meg lóvét is szoktam haza hordani.
micsoda egy ember vagyok.
pfejjjj

Muha 2011.05.06. 12:01:58

Az jutott eszembe, azt kéne kipróbálni, hogy ahhoz mit szólnának, ha az itthoni holmijaimat kezdeném el szépen behordani a munkahelyre.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 12:10:44

@Muha:

Csomó helyen ezt csinálják amúgy. Régóta. Csaj telerakja az asztalát mindenféle szeméttel, meg összeragasztgatja a gépét minden szarral. Telerakja fényképekkel meg giccsekkel. Szemeteszsákot megtöltenek az ilyen kacatok, amikor netán el kell vinni a gépét... Gyűlölöm.

Muha 2011.05.06. 12:14:52

@Nard: mondjuk ez nálunk is csaj szokás.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 12:16:53

@Muha: :D Egyes kollégák ezt teszik nálunk! Már egész otthonos az asztaluk. Bepakolnak a hűtőbe, a mélyhűtőbe is. Az egyiknek fűszernövények vannak a szekrényén, behozott hatalmas virágtartókat is, meg teafőzőt, kilós cukrot, tisztítószereket, virágföldet, 5 féle cipőt, szélforgót, játékokat stb. Tele van a szekrénye minden szarral. Én soha nem szoktam behordani mindenfélét, ami kellett a kéznél volt, de egyébként sem szerettem soha 4 évnél tovább maradni egy helyen. Itt van olyan, aki már 9-10 éve itt dolgozik. Ami nem baj, de én nem bírnám! Kell a változatosság, meg ált. jobb lóvét kapok ha lépek. :D

dr. gernika 2011.05.06. 12:22:42

@Muha: Csaj szokás, de én sem tudom megérteni, hogy miért kell fészket építeni a monitor köré, meg matricákat ragasztgatni a billentyűzet minden szabad felületére. Én Nard laptopjáról a gyári matricákat is leszedtem volna, ha nem tiltja meg a leghatározottabban. :D
@Bundabandi: Én max. egy papucsot tartok benn, meg egy időben bélzert. Ez munkahely baszki, nem a második otthonom.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.05.06. 12:23:09

@Bundabandi: A legjobb az asztal alatt tárolt büdös papucs. Na az priceless.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 12:34:05

@Köldökszösz (csodalampa):

Mi olyat találtunk egy felújításnál, amin egy kis gombatelep is volt :) Még egy előző helyemen. Az a csóka igazi nerd volt, és kegyetlenmód rendetlen, meg igénytelen. Amikor levágta a szakállát meg a haját, nem ismertük fel :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.05.06. 12:35:46

@Nard: Az nem férfi, aki az irodában papucsban nyomja. Sosem értettem meg.

dr. gernika 2011.05.06. 12:39:25

@Nard: Az is vicces volt mondjuk, mikor talpnyomot találtatok a "nemműködik pedig még garanciális" gép oldalán.
@Köldökszösz (csodalampa): Mibe?

ZmanUK 2011.05.06. 12:39:46

Hat ettol az agyamat eldobom. Ez akkor is lopas ha csak egy gemkapcsot hoz is haza. Komolyan hogy milyen emberek vannak .... :(

gnme 2011.05.06. 12:40:51

alacsony termetű, szar alak = szarka

Muha 2011.05.06. 12:41:53

Felháborító, hogy emberek min fel nem háborodnak. :D

@gernika: hááááááááát, tegnap már én is ott voltam, hogy belerúgok kettőt. :D

2011.05.06. 12:44:47

Hogy fog Csilla pasija örülni, mikor meglátja, hogy Index címlapra kerültek a lopásai! Érdekes módja a szakításnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 12:54:59

@Köldökszösz (csodalampa):

Pedig kényelmes viselet. Csak épp nálunk nem engedik :(

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.06. 12:57:44

@Muha:

A gép a programot hajtja végre, nem azt amit szeretnénk! :)

Muha 2011.05.06. 12:59:24

@Nard: az enyémnek tuti, hogy lelke van, és fél tőlem. :)

Caddy 2011.05.06. 13:01:38

@Muha: bazzz minden napra egy avatar,ne csináld, nem ismerlek meg. :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 13:06:51

@Köldökszösz (csodalampa): Papucsot az ember otthon hord. Meg a noi papucsokat, mint szandal se teljesen ertem.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.05.06. 13:08:37

@Nard: A papucs viselését irodában/munkahelyen egy az egyben meg kellene tiltani. Mancikáknak még csak-csak, bár a nejlonharisnyás láb papucsba (szigorúan fehér, műbőr anyagú, a talprésze kicsit már foszlik és a sarok illetve a lábujjak sötét nyomot hagytak a papucs belső részén) dugva szintén nem egy felemelő látvány.

Egyetlen kivételt a fürdők és egyéb vizes helyek jelentik.

Rebelde 2011.05.06. 13:13:54

@Frigyesur:

mint ahogy a női acélbetétes bakancsok is érthetetlenek kissé:))

SciNu 2011.05.06. 13:15:30

@Caddy: Csak a színeket kell figyelni. Az mindig kék marad :D

dr. gernika 2011.05.06. 13:17:18

@Köldökszösz (csodalampa): Nekem fekete, magasított talpú papucsom van, illik a kosztümhöz. :D

garnéla mák 2011.05.06. 13:17:59

hű mennyire sötét a posztoló... egyrészt valóban szoktak régi repiajándékokat kidobni, pláne, ha arculatváltás miatt már használhatatlanok. másrészt posztolónak fogalma sincs a köztisztviselői rendszerről, mégis mit lopna el a lepukkant irodából egy közalkalmazott? ha pedig a kenőpénzre értette, akkor sincs a helyzet magaslatán, ti. a megvesztegetés legfeljebb vezetői körökben jöhet szóba, gyaloghangyák nem kapnak semmit (csak fizetést, de az ő adójuk tartja el az országot...)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.05.06. 13:19:05

@gernika: Kosztümhöz papucsot?! Gondolom csak viccelsz!

Hacsak nem hálószobai kosztümre gondoltál :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.06. 13:29:12

@Köldökszösz (csodalampa): Nincsmit. Utaltam, amikor munkahelyen papucsot kellett hordani.

@Rebelde: Azt nem allitottam, hgoy noiesek, de mivel tobbszor osszetapostak az ember labat, ertelmuk van. :P A cipovalasztekra meg inkabb nem is ternek ki.

dr. gernika 2011.05.06. 13:30:47

@Köldökszösz (csodalampa): Jóhogy. :) Íróasztalnál üldögéléshez hordok csak amúgy, ha messzebb megyek a wc-nél, akkor felveszem a csini, ámde nem túl kényelmes cipőt.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.05.06. 13:37:19

@Frigyesur: Akkor én kivétel vagyok? Kell a francnak a sok igénytelen szarság...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 14:11:02

@gernika: JÁÁÁÁJ! Van itt egy (nemtomhogyannevezzem) kolléga, aki állandóan egy magassarkú értsd: tűsarkú! papucsot hord, feketét, asszem strasszok is vannak rajta. És ezt bármilyen ruhához felveszi. Ha farmer van rajta, szakadt pulcsival, hát ahhoz is. Egyszerűen szörnyű!

dr. gernika 2011.05.06. 14:14:53

@Bundabandi: Nyóvanna, én nemolyan vagyok. :) Ez tök kényelmes, csak magasított, szóval szerintem egész korrekt, jól esik mikor beérkezem, hogy lerúghatom magamról a cipőt.

fumerin 2011.05.06. 14:19:33

@Frigyesur: Cipőválasztékhoz: Én is be akartam pár napja szerezni valami nőies darabot. 2 órát vett el az életemből a cipő beszerzése, de mekkora boldogsággal tértem haza az új tornacipőmmel! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.06. 14:22:49

@gernika: Na én ezt úgy oldom meg, hogy nem hordok olyan cipőt, amiben nem tudok egész nap sétálgatni, vagy akár futni is. Megjegyzem kitűnően futok magassarkúban! :) Nem szeretem levenni itt bent a cipőt. Na, nem a lábszab miatt... csak ilyenekkel én nem foglalkozom.

tőzegmalac 2011.05.06. 14:29:59

@Zsu0805: Szia!:)
Furcsa ízlésed van...

fanyarkanyar 2011.05.06. 15:00:48

mennyiért adjátok a Pendrájvot?? :D

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.05.06. 15:29:36

raktároséknál ez szakmai ártalom lehet. workaholic a faszid, hazaviszi a munkáját :D

michaela77 2011.05.06. 15:44:49

Csilla milyen jófej csaj, leír pár jellemzőt arról a világcégről, hogy milyen repiajándékokat szoktak adni, aztán még biztos ami biztos alapon benyögi, hogy júniusban költözik a telephely. Ha valaki esetleg olvassa onnan a blogot, egyértelmű legyen, honnan hozta a párja ezt a sok cuccot...
Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátnője van...

Hurri Kán 2011.05.06. 15:48:08

@Frigyesur:
Amiben reménykedtél, valóra vált, itt vagyok :)

sienna 2011.05.06. 16:04:03

www.youtube.com/watch?v=uToMvq3yw2A
Egyből ez jutott eszembe, ő is biztos bak. :)

Az én barátom is hasonlít a tiedhez egyébként, abból a szempontból, hogy olyan a szeme mint a szarkáé. Esküszöm 100 méterről kiszúrja ha le van esve a földre egy bankjegy. És mikor mutogatja, hogy nézd, ott van, én még akkor sem látom. Az eddigi legnagyobb találatom egy 50 ft-os volt, az is csak egyszer. Irigylem. :) Viszont ha lomtalanítás van a környéken akkor isten irgalmazzon...

2011.05.06. 18:30:07

@kabátnyúl:
:) Te vagy ma a második aki ezt mondja. :)

tőzegmalac 2011.05.06. 22:46:14

@Zsu0805: Ki volt a másik?
Szerintem csak szédít:)

assepoester 2011.05.07. 16:52:05

nagyon vicces ez a bejegyzés, mivel ezt akkor is lopásnak hívják, ha az ember nem egy jogi expert. dolgoztam korábban kóstoltatásokban, nagyon bosszantó volt, amikor a repiajándékot a pl. két tavaszi kampány között egy év alatt, vagy akár egy kétnapos kampányban egyik napról a másikra széthordták a dolgozók

Joe69 2011.05.07. 21:42:25

Egészségügyben a gyógyyszercégek osztogatnak ilyen gagyi szarokat, én is tele vagyok velük, főleg tollakkal. Na persze, a nagy dolgok (pl. repikonferenciák Havájon) a góréknak mennek meg a górék csókosainak.

A poszt azonban kicsit súlyosabb dologról szól. A pasi személyiségzavaros, a csaja - a posztíró - is az. És 20 db. pendrájv az már nem játék. Azt nem dobták volna csak úgy ki. Az már lopás, elvtikék. Régen üzemi szarkának hívták az ilyet. És ahogy felettem írták, aki lop, az hazudik is.

Mr. Waszabi 2011.05.08. 22:38:28

Elsőre azt olvastam a címben, hogy "kicsi a farka, de azért szeretem":) Megyek aludni...
süti beállítások módosítása